Šafářová s Mattekovou v Londýně třetí grandslam neovládnou. Američanka vyhořela na servisu

8. 7. 2015, 14:17
Aktuality 437
WIMBLEDON - Až v 16. zápase na grandslamových turnajích našly Lucie Šafářová a Bethanie Matteková-Sandsová své první přemožitelky. Vítězky letošního Australian Open a Roland Garros končí ve Wimbledonu ve čtvrtfinále, v němž prohrály 3-6 2-6 s pátými nasazenými Američankami Raquel Kopsovou-Jonesovou a Abigail Spearsovou.
Lucie Šafářová a Bethanie Matteková

Šafářové s Mattekovou-Sandsovou dnešní duel vůbec nevyšel a nepotvrdily roli mírných favoritek zápasu. Nedařilo se hlavně třicetileté Američance, která se trápila na servisu. Nevyhrála ani jedno ze svých pěti podání - v první sadě jej ztratila hned třikrát a ve druhé dvakrát. 

Šafářové nebylo nic platné, že o svůj servis nepřišla ani jednou. Americké soupeřky byly agresivnější a jistější a za celý zápas jen jednou ztratily podání. 

Malá naděje na obrat svitla třetímu nasazenému páru na konci úvodní sady, kdy Šafářová po přesné returnu vzala soupeřkám servis a snížila na 3-5, jenže vzápětí si Matteková-Sandsová znovu prohrála podání. V druhém setu pak zkušená Američanka jako jediná ztrácela servis a Spearsová po necelé hodině proměnila tvrdý returnem do Šafářové hned první mečbol.

Šafářová s Mattekovou-Sandsovou ukončily porážkou sérii patnácti vyhraných zápasů v deblu na grandslamech. "Asi si poletím někam na chvíli odpočinout. Ještě nevím kam, nepřemýšlela jsem nad tím, ale potřebuju chvíli bez tenisu," řekla Šafářová po dnešní prohře Radiožurnálu. 

Finalistka French Open už ale myslí i na další průběh sezony, v němž si chce poprvé zajistit účast na Turnaji mistryň pro osm nejlepších hráček roku. "Turnaj mistryň je výhledový cíl. Je teprve půlka sezony, spousta turnajů a zápasů přede mnou, ale je to velká motivace," uvedla Šafářová.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

437
Přidat komentář
tommr
průběžnej deblovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném čtvrtfinále Wimbledonu ...
Všem hráčkám už byly odečteny body za lonskej Wimbledon, ale neodečítal jsem ještě body za lonskej Bad Gastein a Bukurešt ...
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila ve Wimbledonu do semifinále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Lucku Šafářovou ...

1. Mirza 8290 (+2374) *
2. Hingis 7645 (+1729) *
3. Makarova 6530 (+614) *
3. Vesnina 6530 (+614) *
5. Mattek-Sands 6175 (+259)
------------------------------------------
6. Šafářová 5916
------------------------------------------
7. Black 5289 (-627)
8. Mladenovic 5060 (-856) *
9. Pennetta 4605 (-1311)
10. Kops-Jones 4565 (-1351) *
10. Spears 4565 (-1351) *
12. Babos 4490 (-1426) *
------------------------------------------
13. Hlaváčková 4335 (-1581)
------------------------------------------
14. Muguruza 3845 (-2071)
14. Suarez Navarro 3845 (-2071)
16. Srebotnik 3810 (-2106)
17. Dellacqua 3735 (-2181)
18. Shvedova 3645 (-2271)
19. Garcia 3580 (-2336)
20. Kudryavtseva 3505 (-2411)
...
Reagovat
tommr
našim hráčkám se ve Wimbledonu moc nedařilo ani v deblu a většina z nich si proto trochu pohorší v žebřícku ...

Lucka Šafářová klesla na 6.místo za svojí deblovou partnerku Mattek-Sandsovou (BMS na rozdíl od Lucky ve Wimbledonu nic neobhajovala).
Předstihnout jí ještě může Mladenovicová pokud získá titul ...

Andrea Hlaváčková klesla na 13.místo ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně vypadnutí bývalých světových jedniček Erraniový a Vinciový z top-20 ...
Reagovat
Cico93
K tym fotkam Karoliny...

hmmm hmmmm sexy;-)
Reagovat
Frick
Díky, ale já to nefotil :-D
Reagovat
Cico93
Sak si myslím. Veľmi zaujímave dievča.

Inak ona si zrušila ten účet na FB?, dačo som tam zaregistroval a teraz ho tam už nemôžem nájsť.
Reagovat
Frick
04-Jan Brisbane / Auckland / Shenzhen
11-Jan Sydney / Hobart
18-Jan Australian Open

*****Fed Cup*****

08-Feb Antwerp /Kaohsiung
15-Feb Dubai / Rio de Janeiro
22-Feb Doha / Acapulco
29-Feb Monterrey / Kuala Lumpur

07-Mar Indian Wells
21-Mar Miami

04-Apr Charleston / Katowice
11-Apr Bogota / *****Fed Cup*****
18-Apr Stuttgart / Istanbul
25-Apr Marrakech / Prague
02-May Madrid
09-May Rome
16-May Strasbourg / Nurenberg

23-May Roland Garros

06-Jun Nottingham / s'Hertogenbosch
13-Jun Birmingham / Mallorca
20-Jun Eastbourne
27-Jun Wimbledon

11-Jul Bucharest / Bad Gastein
18-Jul Stanford / Bastad / Washington
25-Jul Montreal
01-Aug Florianopolis / Nanchang
08-Aug Olympics - Rio de Janeiro (Tennis Event Aug 6 - 14)
15-Aug Cincinnati
22-Aug New Haven / Louisville
29-Aug US Open

12-Sep Quebec City / Tokyo
19-Sep Tokyo / Seoul / Guangzhou
26-Sep Wuhan / Tashkent
03-Oct Beijing
10-Oct Linz / Hong Kong / Tianjin
17-Oct Moscow / Luxembourg
24-Oct WTA Finals - Singapore
31-Oct WTA Elite Trophy - Zhuhai

*****Fed Cup*****
Reagovat
Frick
No, kdo hořekoval nad tím, že powimbledonské léto je nuda, tak za rok to platit nebude.

Během sedmi letních týdnů mezi Wimbledonem a USO se odehraje osm Internationalů, dva Premiery, dva Premiery 5 a jeden největší sportovní svátek planety. Očekávám, že většina špičky pojede Montreal - LOH - Cinci. Ostatní turnaje by mohly mít vcelku slabší obsazení. :o)

P.S.: Pří příští aktaulizaci chci vidět, že to Rumuni/Rakušáci pobalej a bude tam Prague 2 :o)
Reagovat
Frick
tak by sice příslušný post měl 10 000 komentářů, ale pak by byl klid.

Opravdu - dávejte si pozor lidi nebo fakt tu Petru ostatním neskutečně otrávíte.

A opovažte se někdo montovat do Lucky. Tý fanděj jen rozumní lidi jako já, Tommr, VIS atp.
Reagovat
FulnekUltras
Dobrou noc - a ať Tě vlci straší celou noc... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
buuuaaahhhh woooowwww...
Reagovat
smazaný uživatel
už je to tady Frick se zbláznil to to ale trvalo, málem mě kleplo když jsem si to přečetlo. Lucce fandí rozmní lidé jako Frick, tommr, VIS no to je moc jako to je moc i na mě
Reagovat
smazaný uživatel
Havlát, nebo kvitovka? [ono] :-)
Reagovat
EllNino
bože to je škoda ...
Reagovat
Fandina
Andrejce to s Lukaszem moc sluší. 9:8 Pojďte!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Bude se to lámat mezi Andrejkou a Vesninou, tak snad to nebude Andy, která první ztratí servis. :(
Reagovat
Fandina
Na Nova Sportu Andrejka Kubot proti Matkowski Vesnina, 1:1 na sety a ve třetím 4:4 Andrejko pojď!!!!!!!!!
Reagovat
Frick
On neni STB?!!!
Reagovat
EllNino
ne :D na Wimblu ne
Reagovat
Frick
Člověk se furt učí.
Reagovat
EllNino
ani tb na konci setu ...takže tam mužou bejt ještě dlouho :) bože ty s tim nadělaj ...
Reagovat
Frick
Decinding point taky ne, koukám. To je fajn. Ten nenávidim.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne STB zanikla v roce 1989
Reagovat
Fandina
8:7 Andrejko pojďte!!!
Reagovat
Frick
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xat1/t51.2885-15/s640x640/e15/10683799_486606098172782_1242795726_n.jpg

Jak jí nemám příliš rád, tak se musí uznat, že takto vypadá vyloženě dobře. Hodně se v tomto podobá Lucce.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím nemáme dostatečně průkazné foto pro srovnání :)
Reagovat
Frick
No jo, doufám, že Lucka taky pošle nějaký pěkný snímek od moře :o)
Reagovat
Frick
https://instagram.com/p/z9NuyHO59x/?taken-by=alizecornet

Hm, tak jsem ani nevěděl, že je krátkozraká.

Nicméně si troufám říct, že % hráček s oční vadou bude nižší než % v běžné populaci.
Reagovat
EllNino
mužou být bez dioptrií na okrasu, nemusí nutně být krátkozraká :)
Reagovat
blixa
Z čeho soudíš že je krátkozraká ? Já bych spíš tipoval, že to jsou brýle na čtení ;-)
Reagovat
Frick
Zmenšujou.
Reagovat
blixa
To mi jednak nepřijde a hlavně, pokud je to +-1 dioptrie, tak to nemáš šanci poznat. Víc už jo.
Reagovat
Frick
Tak třeba má -2d, co já vim. Tipuju to na to, že nosí čočky a cca jednou za týden si vezme brýle.
Reagovat
EllNino
třeba jo :)
Reagovat
Fandina
Ríša je v semifinále Wimblenu 2015. Gratulkaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Krásný den, akorát poznámku k Lucině. Legrácky a pseudolegrácky začly žít svým životem a Lucce začly ubírat elán, někdy méně je více. Rob přehání ... No, nyní Megaríša ... fandím mu, poznámka - po nástřelu měl na Stana zavolat poldy (Berdych by tak učinil). S Megaríšou ale hraje Megastan...
Reagovat
smazaný uživatel
K tomu zápasu s Jelenou - evidentně se tady spousta lidí nechala zmást tím, že jde o Wimbledon, na kterém nás v posledních letech Petra hodně namlsala, a trochu ztratili soudnost. Předně se žádný kolaps nekonal, nebyl to jeden z těch zápasů, ve kterém Petra chvíli hraje naprosto úžasně a vzápětí začne kazit, na co sáhne. Už od první hry to byl vyrovnaný souboj, ostatně už o svůj první servis musela dost bojovat, žádný servis neměla zadarmo. Postupem času a nastávající únavou se ten zápas začal přelévat na stranu Jeleny, ale až do konce byl nesmírně vyrovnaný a to, že nešlo o psychický kolaps nebo o nedostatek Petřiny vůle bojovat, to jasně dokazuje čtvrtá hra třetí sady, kterou si musela tvrdě vydřít, což bez psychické odolnosti a bojovnosti zkrátka nejde. Rozhodlo pár míčků a jedno špatné, leč pochopitelné rozhodnutí v předposlední hře zápasu.
Reagovat
slacker
Kolaps se spolehlive zmeri distribuci UE
Reagovat
smazaný uživatel
V hlavách blbů jistě.
Reagovat
slacker
To nevim co v hlavach blbu, takovou nemam
Reagovat
FulnekUltras
víceméně naprostý souhlas - kolaps vypadá úplně jinak
Reagovat
Fandina
Ta předposlední hra byla velká škoda a pech. Kdyby bývala Petra vyrovnala na 5:5, tak by se situace vyvinula jinak. A skutečně rozholy dva míče. Bohužel. Petra bojovala, nesložila se. Souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
Prostě se to od půlky zápasu začalo sr*t a nakonec se to posr*lo úplně :) Hledat příčiny je už z pohledu fanoušků zbytečné, to si (snad) rozebere Petra s týmem. Na jednu stranu vyřazení s "netravařkou" Jelenou mrzí víc, než by třeba mrzelo loni s Venus - na druhou stranu z toho vítězství nad Venus Petra vytěžila maximum. Letos by případné finále se Serenou bylo mnohem těžší než s tou loňskou komparzistkou.
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, jen s tím kolapsem se to krapet přehání. Stát se to kdekoliv jinde, nikoho by o kolapsu mluvit ani nenapadlo.
Reagovat
EllNino
to není pravda :) Wimbledon je turnaj jako každý jiný
Reagovat
smazaný uživatel
V hlavách spousty lidí zřejmě není. Což je pochopitelné. ;-)
Reagovat
slacker
Ono se po prace na RG nemluvilo o kolapsu? Nebo na US Open?
Reagovat
smazaný uživatel
To, že se tady o kolapsu mluví vždycky, když Petra prohraje, to je jiná věc a hodně to vypovídá o (ne)schopnosti některých s chladnou hlavou zhodnotit zápas.
Reagovat
slacker
Tak co si chtel rict "Stát se to kdekoliv jinde, nikoho by o kolapsu mluvit ani nenapadlo."
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, bylo vidět, že Petra nastupovala do 3. setu s neskutečným odhodláním a snahou bojovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč ta ironie?
Reagovat
smazaný uživatel
Protože parodie.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mluvit o kolapsu je fakt blbost. Ale Jelenu měla porazit za tím si stojím. Přišla o to v podstatě ztrátou druhého setu. Možná znejistěla, možná slunce dost pralo. Petřina hra je prostě postavená na vysokém riziku.... K úspěšnosti je třeba maximálního soustředění a absolutní jistota. Pokud byla, tak Jelena jen dávala ruce v bok a trčela na kurtu jak solnej sloup. Začala se vytrácet jistota - první prohrané podání a byl šlus.
Reagovat
smazaný uživatel
Až mi zas někdo bude předhazovat, že tady vyvolávám hádky, ukážu mu tuhle debatu :-DDD
Reagovat
slacker
Abys ukazal ze ji vyvolal Fandina.
Reagovat
Fandina
Já? To asi neumíš číst.
Reagovat
Lunej..
Veřejně si dávám přes držku, když mi někdo chce přidat, prosím, poslužte si. Prostě někdy Mlčeti zlato :)
Reagovat
FulnekUltras
já bych si s dovolením přidal jednu na záď... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
smazaný uživatel
to nebylo na tvůj koment!
Reagovat
Lunej..
:D:D takže je to na koment FulnekUltras, že mi jednu natáhne? Tak nevím, co mě teda má víc potěšit :D:D:D
Reagovat
FulnekUltras
To by bylo jen takové labužnické plácnutí... ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Nn, nějak mi slpynula zejména zájmena a pak z toho byla záměna: si/ti a mi/se... :-)
Reagovat
Lunej..
hele, to prostě neokecáš :)
Reagovat
blixa
Z toho je vidět, jak jsi totálně mimo realitu. Tohle je ještě pořád diskuze, byť ze strany Fandiny asi zbytečně podrážděná. Ale pořád korektní diskuze. To nemá s tím hnusem, co tu produkuješ ty vůbec nic společného. Pořád sis to ještě nerozmyslel s tou odbornou pomocí ? Nabídka stále platí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si prostě musíš kopnout, viď?
Reagovat
blixa
To není kopnutí ale naprosto seriozní nabídka. (bez všech smajlíků)
Reagovat
Fandina
Je to kopnutí, sorry. Každý má respektovat názor druhého, ne ho posílat k odborníkům.
Reagovat
blixa
Ty tu jsi nějaký šéf nebo arbitr, že mě poučuješ co mám a co nemám ? Respekt k názorům jistě. O ty tady ale vůbec nejde. Jde o to, že forma jejich prezentace svědčí o značných psychických problémech této osoby. A nikam ji neposílám, jen nabízím pomoc.
Reagovat
Fandina
Neuraž se, ale tvoje nabídka pomoci byla x krát odmítnuta a navíc ten dotyčný to bere jako urážku. Copak to necítíš?
Reagovat
slacker
No a ja a nekteri dalsi zase berou jako urazku zpusob jakym jsou ty nazory prezentovany. Copak to necitis?
Reagovat
blixa
Necítím a stále mu vysvětluji, že naprosto zbytečně. Pokud to cítí jako urážku, jen mi tím bohužel dává za pravdu že tu pomoc potřebuje. Člověka bez psychických problému nelze takovouto nabídkou urazit.
Reagovat
smazaný uživatel
V jedné věci se pleteš - mě to neurazilo.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že se tohle nedělá. Pokud někdo takhle veřejně o druhém píše, že je labilní nebo potřebuje pomoc odborníků, tak dotyčného shazuje, zesměšňuje. To se přece nedělá. Kdyby chtěl, má tu vzkazník, může si s tebou popovídat o čem chce. Takhle uráží a shazuje.
Reagovat
blixa
To je pouze tvůj názor, ne můj. Buď tak hodná, a respektuj moje názory, ano ? Nakonec k tomu stále všechny vyzýváš, tak se tím také řiď.
Reagovat
Fandina
A ty zase respektuj můj názor na to co píšeš ty jemu. Já myslím, že je to základ diskuse. Vzájemý respekt. Ty máš jeden, já zase jiný.
Reagovat
LukasH
Labilní není urážka. Pokud se tedy pomine zaujatost. Labilní znamená nestálý, vrtkavý. Pokud je někdo psychicky labilní, vyjadřuje to charakter toho člověka. Není to urážlivý. Znám dost takových lidí. Petra je labilní ve svých výkonech. To vůbec nevylučuje její velký výhry a skvělý výkony ve finále. To, že se to slovo dneska používá často v hanlivým smyslu, je věc druhá. A Lunej má Petru ráda, myslela to hlavně s nadsázkou.
Reagovat
Fandina
Když se podívám na poměr vyhraných a prohraných zápasů, tak je Petra abnormálně stabilní. Labil je člověk, který je nestabilní, Petra většinou zápasy vyhrává. Někdy ne, ale to každý tenista. Navíc je Petra bojovnice a nikdy zápasy nevzdává, slovo labil se na ní nehodí. A to ještě umí otáčet zápasy a vyhrávat turnaje. Labilita vypadá jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
"Psychická labilita se projevuje nedostatkem pevnosti a vyrovnanosti."

Zdroj:http://www.mamdeprese.cz/psychicka-labilita/
Reagovat
Fandina
Petra prohraje v boji. Ne, že se složí. Bojuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Některý její prohry jsou prapodivný. První set soupeřku drtí, k ničemu ji nepustí, pak se to najednou zvrtne a prohraje. Nemyslím to vůči Petře zle, to vůbec ne. Jestli je člověk labilní/stabilní a introvert/extrovert je vrozený (temperament) a nelze to nějak zásadně ovlivnit.
Reagovat
Fandina
Jenže to se stává, že člověk chvíli hraje dobře a chvíli hůř. Nevím, jestli si v něčem někdy soutěžila, ale já třeba ano a vím, že někdy člověk hraje hůř a někdy líp. Tak to prostě je. Jednou se daří, jindy méně. Je to sport.
Reagovat
smazaný uživatel
Nepochopila jsi to.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že ty jsi to nepochopila, že když člověk hraje nahoru a dolů, tak to nemusí souviset s psychikou. Na kurt jdeš bojovně, chceš vyhrát, všechno je v pohodě a naco sahneš, jde ven.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzdávám se, to nemá cenu...
Reagovat
Fandina
Nechceš rozumět.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechceš pochopit. A tím tuhle debatu končim, nudlovky nejedu ...
Reagovat
Fandina
Nechceš pochopit ty. To, že někdo pořád nevyhrává neznamená, že je labil. Podle tebe ano. A to je ten rozdíl.
Reagovat
EllNino
bože, takhle to ale Markét vubec nemyslela ...
Reagovat
Lunej..
Vidíš a přitom nudlová polévka je tak skvělá, když je dobře uvařená :D
Reagovat
blixa
Jojo, třeba
http://www.apetitonline.cz/recepty/4527-thajska-nudlova-polevka-s-kokosem-a-lososem.html
;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Losos je lepší pečený s koprem. ;-)
Reagovat
Lunej..
Konečně normální téma :D
Reagovat
blixa
To taky nejni špatný, ale to zase není polífka, natož nudlová :D
Reagovat
Lunej..
No jo, ty jsi tu vlastně největší odborník přes to "žrádlo" :D:D:D
Reagovat
gigin
Péct lososa je barbarství.
Reagovat
blixa
A není. Losos je skvělej jak syrovej, tak vařenej i pečenej ;-)
Reagovat
Lunej..
Mně chutná tatarák z lososa. A vůbec, začínám mít hlad, takže to je nejlepší zaspat. Dobrou noc a pěkný zítřejší tenisový den, v čele s vítězstvím Sereny. :)
Reagovat
blixa
To je nejlepší se dobře nažrat !!! :D
Reagovat
gigin
Lehce osmahnout na oliváči, sůl, pepř, tečka. Samozřejmě skotského lososa, ne ty chovne brojlery.
Reagovat
smazaný uživatel
Na nudlovky s Fandinou jsem moc velkej srab. :D
Reagovat
FulnekUltras
;)))
Reagovat
EllNino
nedivím se, já už mám taky díru v hlavě :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nějak tam tu souvislost s Petrou nevidím. Ta má nevyrovnané výsledky, ne nutně nevyrovnanou psychiku.
Reagovat
EllNino
to spolu uzce souvisí
Reagovat
Fandina
Petra se chová pořád přibližně stejně. Není nevyrovnaná co do chování se na kurtu.
Reagovat
smazaný uživatel
Nikoli nezbytně.
Reagovat
Fandina
Tady je třeba Petra jako pátá nejúspěšnější letos v poměru vyhraných a prohraných zápasů.
http://www.coretennis.net/majic/pageServer/1p010000ht/en/2015-CoreTennis-Stats-Home.html
Reagovat
LukasH
Jde o to, jak Petra prohrává. Letos na AO - první dva zápasy super, ve třetím se jí s Madison někam ztratil servis a všechno šlo do kelu. Madison hrála pěkně, ale byla hratelná. Na RG nejdřív s Timeou dominovala, pak se to zase kamsi vytratilo. Teď se Jeleny nějak zalekla a i když bojovala, ke svýmu výkonu se už nedostala. To je ta nestálost. Hlavně na GS. Na ostatních turnajích na okruhu je to docela ok. Ale aby se hráčka první desítky nedostávala na GS téměř vůbec do druhýho tejdne, ještě k tomu hráčka typu Petry, která má v drtivý většině všechno ve svých rukou, tak to svědčí o tom, že všechno úplně v pořádku není.
Nechci žádný statistiky, hodnotím to podle toho, jakej mám z toho pocit, když Petru vidím hrát. Říkám to proto, že se o tom bavíme, ne proto, že chci Petru kritizovat nebo očerňovat. Ona sama je ta první, která by tohle chtěla změnit. Jenže ty píšeš, že je stabilní. No, vsadím se, kdybych se teď Petry zeptal: "Petro, myslíte si, že jsou vaše výkony stabilní vzhledem k tomu, jaký tenis umíte hrát?" Řekla by mi sama, že ne. Ale to je jedno, už to nechci dál rozebírat...
Reagovat
Fandina
Je to sport. Každý pořád nevyhrává. Ale to je těžké někomu vysvětlovat, že každý zápas je jiný. Petra nehraje pokaždé top, jako Serena. Ale pořád hraje natolik dobře, že je hodně vpředu. To by se potom mohlo říkat o každé hráčce, že je nevyrovnaná. Žádná nepostupuje vždycky do finále nebo vyhrává turnaje. Ale tady se bude pořád psát, že je nevyrovnaná, labilní, přitom by se to dalo říct o každé hráčce, kromě Sereny.
Reagovat
LukasH
Vážně nechápeš, co tím chci říct? Petra se od Wimbledonu 2012 nedostala na GS k hráčce top 10. Jedině loni ve W tam žádná taková nebyla. Jinak se k nim Petra za 3 roky vůbec nedostala, protože po každý vypadla s výrazně slabší hráčkou. Na poražení většiny těch hráček by mnohdy stačilo aspoň se přiblížit svýmu dobrýmu výkonu.
Reagovat
smazaný uživatel
Docela paradox je, že letos s výrazně slabší hráčkou ještě neprohrála - všechny, s kterými prohrála jsou nebo atakují top 10. Jedinou výjimkou je Stuttgart, to se ale vracela po pauze.
Reagovat
LukasH
Hele, jak říkám. Beru to podle toho, jak prohrála. Madison byla nepříjemná, ale v zápase s Petrou hratelná. Vyhazovala se ostošest a Petře vůbec nešlo podání jako v minulých zápasech. Pak měla Madison i dost štěstí na soupeřky a nejlepší výkon předvedla právě se Serenou. Pak to byla ta asijská série proti Carle - to snad netřeba komentovat. S Timeou těch šancí bylo asi fakt nejmíň, to je pravda. Ta se tam potom dost rozehrála. Jelenu nechala převzít iniciativu.
Vždycky se může říct, že soupeřka hrála dobře a proto vyhrála, ale u Petry s tímhle fakt opatrně. Vzpomínám na loňskou Asii na konci roku. Tam měly Svitolina a Garcia formu jak hrom a Petra je sfoukla jak svíčky. Hrála tenkrát nádherně a sebejistě. Kdyby prohrála, říkalo by se, že hrály soupeřky skvěle, že mají formu atd....prostě ať si říká kdo chce, co chce, je to o Petře v 95%.
Reagovat
smazaný uživatel
S tím souhlasím.
Reagovat
Fandina
To s kým se Petra potká na zápasech neovlivní, to je věc losu. To není v její moci.
Reagovat
Fandina
Petra, ani nikdo jiný nemá povinnost a není nikde psáno, že musí pořád vyhrávat. Přece je každý zápas jiný a tak se to musí brát. Jednou vyhraje a příště ne. Tak to v životě chodí. Petra je v tom podobná, jako každá druhá.
Reagovat
LukasH
Není to samozřejmě povinnost. Bavíme se ale o dvou odlišných věcech. Konec...
Reagovat
Fandina
Neuraž se, ale podle toho co ty píšeš mi to jako povinnost od Petry vyhrávat připadá. A přitom si neuvědomuješ, že na druhé straně stojí také hráčka, která chce jako Petra vyhrávat a ony se poměřují. Jednou vyhraje ta a podruhé jiná. Proto se hraje. Předem nemá žádná dané, že vyhraje. Ty to jakoby předpokládáš, že by Petra měla, ale ono to tak být pokaždé nemusí. Okolností k tomu je víc.
Reagovat
Fandina
A samozřejmě hodně rozhoduje i tenis, styl, jakým kdo hraje. Petra je agresivní a dost i riskuje, to se mnohdy nemusí vyplatit. Hlavně je to o tenise a tenisovém umu.
Reagovat
gigin
Hlavně je to o hlavě. Víc jak 60%. Nadrilováno mají plus mínus stejně.
Reagovat
FulnekUltras
souhlas - možná až 80%, jako v celém životě...
Reagovat
Fandina
Kdyby to bylo o hlavně, tak by vyhrával každý. Každý chce vyhrát. Proto jdou na kurt. Je to o tenisovém umu. O tom, jak umí hrát tenis. Ale vyhrát, to by chtěl každý. Nikdo tam nejde prohrávat.
Reagovat
Fandina
o hlavě ... ne o hlavně ... úsměv
Reagovat
gigin
Nemáš pravdu, ale to je fuk.
Reagovat
Fandina
Mám pravdu, ale nebudu tě o tom přesvědčovat, stejně bys to příště zase napsal, že jí nemám.
Reagovat
FulnekUltras
Hlava rozhoduje v podstatné míře o tom, kolik svého umu tenista v zápase skutečně prodá...
Reagovat
gigin
Tak.
Reagovat
Fandina
Hlava rozhoduje o všem, nejen o tenisovém umu. Ale tenis musíš umět, abys vyhrával na nejvyšší úrovni. Dá se hrát i absolutně automaticky. Není to hlavně o hlavě. Je to o tenisovém umu.
Reagovat
FulnekUltras
Kdo má v hlavě, může to hrát klidně automaticky - jako často SW... ;)
Reagovat
Fandina
Samozřejmě. Je to o tenisovém umu.
Reagovat
FulnekUltras
který bez hlavy kamsi odchází... ;)
Reagovat
Fandina
Bez hlavy nejde nic. Řídí všechno.
Reagovat
FulnekUltras
a vo tom to je... ;)
Reagovat
Fandina
a aby ta hlava měla co řídit, tak se musí tenis umět, jinak by nebylo co řídit
Reagovat
FulnekUltras
jj, to absolutně nepopírám... ;)
Reagovat
Fandina
to by ani nešlo ... úsměv
Reagovat
FulnekUltras
že jo?...úsměv za úsměv ;)
Reagovat
Fandina
jooooooooooooo
Reagovat
LukasH
Není to povinnost. Celý to vzniklo tak, že mi neustále vyvracíš, když říkám, že Petra hraje nevyrovnaně. Když to ona sama řekla. Jako elitní hráčka, která si je vědoma svých možností, není spokojená s 3. kolama na GS. A kdyby ses jí na to zeptala, potvrdí ti to. Neřekne ti na to - víte, tak to je, člověk jednou vyhraje, jednou prohraje. Obzvlášť když ví, že si to zavinila ona sama.
Já neříkám, že má nebo nemá nějakou povinnost. Jen prostě konstatuju fakt...
Reagovat
Fandina
Nevím, co říká Petra, ale vím, co říkáš ty, že hraje nevyrovnaně. Podle mě to tak úplně pravda není. Pravda je, že vždycky nevyhraje, ale to každá tenistka, ale že bych nějak v poslední době viděla extra výkyvy ve výkonu, to si nemyslím. S Jelenou to klidně mohla vyhrát. Ještě dva game před koncem to tak vypadalo. Pak to bohužel nedopadlo.
Reagovat
FulnekUltras
V tomhle byla ta porážka rozhodně důstojnější než s Timeou na RG...
Reagovat
Fandina
Timea nakonec podlehla až Sereně v semifinále. A tam hrála moc dobře. V prvním setu se rozkoukávala, potom dala Petře kanára a nakonec jí porazila. V tomhle směru byl ten zápas s Jelenou opravdu důstojnější. Tam se pořád dalo čekat, že nakonec Petra vyhraje. Souhlas.
Reagovat
LukasH
Říkala to víckrát v rozhovorech a já říkám, co vidím. Poslední 3 roky sleduju Petru neustále. A vím, že se u ní nedá odhadovat nejen příští zápas nebo set, ale dokonce i game. Prostě u ní vážně vůbec nevím, co bude dál. Po prvních dvou zápasech v Madridu bych neřekl, že by to tam mohla vyhrát, stejně jako byl po prvních dvou kolech letošního W neřekl, že může vypadnout s Jelenou. Když to bylo 1:3 ve druhým setu a 15:40 a kdyby mi někdo řekl, že to Petra prohraje, řekl bych, že je blázen. Ano, stále můžeš argumentovat, že se to stává. Jo, stává, ale ne tak často a hlavně ne u hráček absolutní elity.
Reagovat
Fandina
Když si vezmu zápasy Sereny tady ve Wimbledonu, tak také otáčela. A to, že hrají holky třeba 6:0 0:6 a pak rozhoduje TB, to se dá čekat snad od každé hráčky na okruhu. Nevybavuji si v poslední době hráčku, která by jednoznačně vyhrávala zápasy. Je to spíš výjimka. Jak jsem psala, dřív jsem si také myslela, že hraje Petra nevyrovnaně, ale poslední dobou mám dojem, že tomu tak není.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že prohrává, ale nezdá se mi, že by ty prohry nebo výkyvy v samotných zápasech byly obrovské. Také je potřeba si uvědomit, že na kurtu není sama a záleží i na protistraně, kdo tam je, jak hraje a jakým stylem. Není to jen o Petře.
Reagovat
LukasH
Nedávno jsem tu Petru obhajoval, že vzhledem ke svýmu stylu ani vyrovnaně hrát nemůže. To je jasný. Je to příliš riskantní styl, ale zase s ním Petra dosáhla úspěchů. Jako problém prostě poslední dobou vidím ty GS. Tam prostě jsou ty výsledky hodně podprůměrný. A to si uvědomuje i sama Petra. Možná proto se vždycky v těch 3. kolech zasekává. Může to bejt i podvědomím.
Každej zápas působí nějak. A když na to koukáš, tak to prostě cítíš. Když hrála Petra min. rok s Venus, tak to byl hrozně vyrovnanej zápas, ale i když to byly nervy, tak jsem měl pořád pocit, že to Petra uhraje. Bylo tam to odhodlání, ta jistota. Teď s Jelenou jsem to viděl černě od doby, co to Jelena začala otáčet. Viděl jsem, jak Petra polevila psychicky a nechává se tlačit do kouta a říkal si, že je zle. A i když to byla těsná prohra, tak tam byla celou druhou půlku zápasu vidět ta psychická převaha Jeleny.
Reagovat
Fandina
Jenže ve třetím setu to do poslední chvíle vypadalo, že může Petra vyhrát. Bylo to vyrovnané, Jelena hrála víc na jistotu a Petra jako obvykle na riziko. A byly tam i pěkné okamžiky, levácká zatáčka a celkově to vypadalo pro Petru dobře. Bohužel ve dvou posledních gamech udělala nešťastné chyby. Ale že by měla Jelena převahu, to bych tedy neřekla. Jinak je potřeba si uvědomit, že Petra před měsícem došlo do druhého týdne na FO. Takže zase, říkat, že nemá víc než na třetí kolo na GS také nejde. Na FO byla ve čtvrtém.
Reagovat
Fandina
A tam vypadla s výborně hrající Timeou. Takže zase paušalizování. Timea byla lepší a Petru přehrála.
Reagovat
FulnekUltras
Na každém GS turnaji se prostě v poslední době vždycky najde nějaká hráčka s momentálně výrazně vzestupnou formou, která Petru zastaví. Ale to přece vůbec neznamená, že příště nemůže být tou tenistkou na okamžitém vzestupu - a samozřejmě s drtivým finálovým vrcholem ;) - opět sama Petra. Jen si ji jako fanoušci zkrátka ve vlastním zájmu ;) nesmíme přehnaně idealizovat a podvědomě ztotožňovat s opakovaně vítězící dominantní personou kongovského typu. Taková patrně už v nejbližší době na ženském okruhu existovat nebude.
Reagovat
Fandina
Přesně tak. Petra je stabilně už několik let top hráčka. Hraje úžasně a že to vždycky nevyjde, tak už to ve sportu a v životě chodí. Peti pojď!!!
Reagovat
FulnekUltras
pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooojď !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
Reagovat
lars
stabilni vykon nema asi nikdo :))
Reagovat
smazaný uživatel
V Austrálii Madison proháněla i Serenu, proti Timee hrála špatně celý zápas, akorát v tom prvním Timea hrála ještě hůř, pak už ne, zápas s Jelenou byl hodně vyrovnaný.. Nicméně obecně souhlasím s tím, že to, že prakticky není na GS schopna přelézt třetí kolo je problém.
Reagovat
FulnekUltras
se kterým doufejme Peťa co nejdřív něco udělá...
jinak LukasH - tradičně opět velmi solidně a výstižně napsáno
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím.
Reagovat
smazaný uživatel
Posílat někoho k psychiatrovi na základě internetových diskuzí, no nevím..
Reagovat
slacker
On te k nemu neposila, on ho zavede k tobe
Reagovat
blixa
Stejně jako Fandina :D Nikam tě neposílám. Jen nabízím pomoc. To je vše.
Reagovat
Fandina
Chápeš, že v internetové diskusi je tahle pomoc brána jako výsměch, urážka?
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo, toho si cením, ale ve veřejné diskuzi to opravdu působí urážlivým dojmem, kor když je tady i možnost posílání vzkazů, kde by se tyhle věci asi daly řešit s chladnější hlavou bez přehnaných emocí.
Reagovat
Fandina
Nejsem si tak úplně jistá, kdo potřebuje porady odborníků. Minimálně s tím, jak brát druhé lidi a to co píší ostatní. Respektovat názor emoce druhých. Samozřejmě, nadávat a psát neslušně se nesmí. Ale všechno ostatní je potřeba respektovat, jako názor druhého.
Reagovat
EllNino
a proto tady už hodinu "respektuješ" Petřinu hyperbolovou labilitu :)
Reagovat
Fandina
Já někoho posílám na odborné vyšetření? Já tu píši o druhých, že jsou labilní?
Reagovat
EllNino
ne ale nerespektuješ názor druhého, Lunejka to napsala a tys to nerespektovala a vehementně si jí to vyvracela
Reagovat
Fandina
Tak dobře, nerespektuji názor, že Petra je labilní. Není.
Reagovat
EllNino
tak tu ale pak nepoučuj o respektu
Reagovat
Fandina
Podívej, když tady někdo o druhém píše, že je labilní, tak se ozvu. Podle mě není.
Reagovat
EllNino
jo, ale nepoučuj o respektu, ty asi chápeš slovo "labilní" jako nadávku, ale labilních lidí je spousta kolem nás ...
Reagovat
Fandina
Respekt k názoru druhého je základ diskuse, to není o poučování, to je realita. Petra není labil. Respektuj můj názor.
Reagovat
EllNino
respektuju :) ale respektuj názor Lunejky a nevyjížděj hned na ní ne ?
Reagovat
Fandina
Já na ní nevyjížděla. Napsala jsem, že Petra není žádný labil. Nic jiného jsem nepsala.
Reagovat
EllNino
"Petra není žádný labil PROBOHA"
Reagovat
Fandina
A jak to mám napsat? Umíš respektovat názor druhého?
Reagovat
EllNino
umím ale to proboha vyznělo jako vyjíždění
Reagovat
Fandina
Zdůraznila jsem svůj názor, na nikoho jsem nevyjížděla. Chápeš to?
Reagovat
EllNino
respektuj názor druhého, že to bylo vyjíždění
Reagovat
Fandina
Vůbec mi nešlo o Lunej, psala jsem o Petře, ale je to jedno, ty si stejně budeš o tom myslet svoje. Každý jsme jiný a máme jiné pocity.
Reagovat
EllNino
ano, tak je budeme vzájemně respektovat, okey ? nechal bych toho, souhlasíš ?
Reagovat
Fandina
Já ano, já respektuji názor každého a když mám na něco svůj, tak to řeknu. A tak to má být. Každý má právo na svůj názor a má ho říkat, když mu za to stojí. Slušně a tak to má být.
Reagovat
slacker
Nerespektuji nerespektovani nazoru ze je Petra labilni. Je.
Reagovat
FulnekUltras
někdo osobní antipatie prostě nepřekousne, resp. v nich setrvává bez ohledu na věc, o které je zrovna debata...
Reagovat
EllNino
Proč tu sakra má pořád někdo potřebu srovnávat Petru a Lucku ? ...někdy si říkám, že vás ty holky moc rozmazlujou, bývaly doby, kdy jsme si mohli o dvou nebo dokonce o jedný hráčce v top 10 nechat jenom zdát ...a teď, když už jsou tam téměř tři, jsou tu pořád pře o to, kdo má větší bábovičku ...chtělo by to zase takovej rok 2009, kdy byla naše jednička na 25. místě a byl klid :)
Reagovat
Lunej..
Ale já nikoho nesrovnávám sakra přece. Copak si pár fandů nemůže jen tak pokecat? Zajímají mě názory jiných, ráda se o tenisu bavím, jen občas zapomenu, že to tady chodí jinak. Tak se omlouvám jestli jsem něco rozpoutala. :)
Reagovat
EllNino
copak je to mířený na tebe ? :)) tohle je ještě slabý kafíčko v porovnání s tím, když se tu zapojí íkvé a salvík
Reagovat
smazaný uživatel
Salvik si (naštěstí) smazal nick. :)
Reagovat
Lunej..
Tak já o tom začala, jinak v pohodě. :)
Reagovat
EllNino
tak začala, ale to přece nevadí :D rozhodně lepší než sorvnávání finále GS a výhra Premier Mandatory a podobně :)
Reagovat
Lunej..
Ok, jen tady mají na sebe někteří už takovou virtuální alergii, že je to pak šílený. Kdyby byl klon Petry, Lucky a Barči S, tak máme určitě světovou jedničku :D
Reagovat
EllNino
:) ano ano...ikdyž třeba zrovna ne, každá je svým zpusobem zajímavá a dohromady by to myslím byla nuda :D
Reagovat
slacker
Stejne by ten klon byl nakonec labilniii :-D
Reagovat
EllNino
no to by asi byl :D
Reagovat
smazaný uživatel
Zkřížit se Serenou. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli tu někdo umí dobře pracovat s photoshopem, tak by stálo za to zjistit, jak by taková hráčka vypadala.
Reagovat
slacker
Franzovi taky "vygumovali" tetovani
Reagovat
smazaný uživatel
Nejde o tetování. Já chtěl vidět hráčku s hlavou Lucky, prsama Petry a zadkem Sereny. A ještě sprostou jako Bára.
Reagovat
Lunej..
zadkem ti můžu posloužit, zbytek nevím no... :D
Reagovat
slacker
A kdo ma tedy nakonec vetsi babovicku?
Reagovat
EllNino
Serena :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra, má víc nadobí na tvoření báboviček. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Na GS tituly je to 2:2 :D
Reagovat
Fandina
A TM? Hopman Cup?
Reagovat
EllNino
mluví někdo o jiných titulech, mluvilo se o Grandslamech :D
Reagovat
smazaný uživatel
Singl > debl
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě, já to nechci srovnávat, jen jsem se snažil zjistit, jestli je tady iqe :)
Reagovat
slacker
Neni, nekde se toula s queshem
Reagovat
Frick
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/t31.0-8/11111917_1614627535478833_7528874992751637312_o.jpg

http://i.imgur.com/s8IJqTI.jpg
Reagovat
EllNino
to tetování je prostě strašný, nemužu si pomoct, takhle zdálky to vypadá, že na ní roste lišejník ...:))
Reagovat
misa
Vůbec jsem nevěděl, že to má tak velké...
Reagovat
EllNino
mohla by zkusit jít na konkurz k Jonesovi na Bludnýho Holanďana, vypadá to podobně, jako ty jejich řasy na ksichtě :))
Reagovat
smazaný uživatel
Taky se mi u holek takhle velký tetování nelíbí. Nějaký malý ornament na ruce OK, ale tohle už je fakt, jak kdyby vylezla z ruského kriminálu, sorry :D Ale jinak vypadá dobře.
Reagovat
EllNino
přesně tak ...jak z basy :)
Reagovat
misa
Krásné tělo zničené takovou hloupostí :-((
Reagovat
Frick
Krásné tělo, které bylo ještě přizdobeno.

Osobně tetování nemám ani neuvažuji, ale rozhodně nevidím důvod šílet. Samozřejmě je to nutný s citem, ale tohle nevypadá vůbec špatně.
Reagovat
smazaný uživatel
Si povíme za 50 let :-)
Reagovat
blixa
Tak na maorech je tetování krásný, i když je jim 70 ..
Reagovat
Frick
No ale hele tak si vem.

Rok 2062, Káje se narodí v roce 2027 syn, který bude "akční" a už v roce 2047 dá Káje vnučku. Nyní vnučka slaví 15 let a Kája: Tak Kájo III., už jsi velká holka, jakou kérku budeš chít?
Reagovat
blixa
No, dobrý, a pointa ?
Reagovat
Frick
No, že Kája určitě nebude tou, kdo řekne "Jéžiš Marjá, vona chce tetování". :-D
Reagovat
blixa
Jo táák :D Ne to určitě nebude :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kája ale není Maor :-)
Reagovat
EllNino
Kája je magor :D
Reagovat
smazaný uživatel
Copak ti tak strašnýho provedla, že je podle tebe magor? :-)
Reagovat
EllNino
nic, to byl joke :D
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem pochopil, jen mi přišel poněkud dětinský :-)
Reagovat
EllNino
hm :))
Reagovat
Frick
Iqe je magor.

Kája je silná osobnost, která nemá problém podstoupit nepříjemnou až bolestivou proceduru jen aby bylo její tělo o něco hezčí (z jejího úhlu pohledu)
Reagovat
blixa
Není a co ? Jí to nemůže slušet v 70ti ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Záleží na tom, jak v těch sedmdesáti bude vypadat. :-)
Reagovat
blixa
Chlape, z tebe občas padaj i docela rozumný věci ;-) :D
Reagovat
slacker
To vypada na Monako :_DD
Reagovat
Frick
Je to tak. Dovolenou ať si tam klidně tráví.
Reagovat
blixa
Už si během dovči zařizuje rezidentůru :D :-P
Reagovat
Frick
Body za únor + květen = 2335
Body za leden, březen, duben, červen, červenec = 380

(Rozhoduje měsíc začátku turnaje)
Reagovat
misa
Proboha, to je nevyrovnanost... Tvoje drobné analýzy Lucky jsou občas zajímavé.
Reagovat
Frick
Loni:

leden: 230
únor: 160
březen: 230
duben: 30
květen: 360
červen: 780
červenec: 1
Reagovat
misa
Loni jí tedy dva nejlepší měsíce daly celkem 1140 bodů a pět nejhorších 651 b. Pamatujeme si z loňska, že Lucka byla hodně vyrovnaná, většinou prohrávala s favoritkama, ale kromě sf. Wimbledonu jí chyběl pořádný výsledek. Letos má velké výkyvy nahoru i dolů. Snad ještě pár skvělých turnajů přijde...
Reagovat
Frick
PALEC NAHORU - Kristýna Plíšková

Dosáhla svého kariérního maxima na GS, když se přes Světlanu dostala do 3. kola. Ač obě sestry dělí v žebříčku cca stovka míst, obě mají jako své GS maximum třetí kolo. Trochu zvláštní, že? Zároveň Světlana byla nejvýše postavenou hráčkou, kterou dokázala porazit Češka. A také to bylo jediné české příjemné překvapení na celém turnaji.

PALEC DOLŮ - Petra Kvitová

Není o čem. Prohra (již téměř) vyhraného zápasu s netrávařkou Jelenou je zkrátka ostuda jak bejk.
Reagovat
Frick
Lucka Š. jako jediná došla aspoń do 4. kola, ale celkově se jí Wimbl určitě tolik nevyvedl. Coco dozajista není hráčka, se kterou by Lucka měla prohrávat, navíc to selhání při podávání na zisk prvního setu. Neříkám, že by Američanka neotočila z 0:1 na sety, ale bylo by to pro ni již mnohem těžší... No a pak samozřejmě to první kolo s Riske. To skutečně mnoho nechybělo a Lucka místo (řekněme) s nevýrazným výsledkem mohla odjíždět z Wimbledonu s výsledkem velmi výrazným, narozdíl od Paříže však v tom negativním slova smyslu.

Karolína Plíšková vypadla s Coco ještě o dvě kola dříve a ani ve Wimbledonu tedy nevylepšila svou GS bilanci, která je na hráčku, jenž pokukuje po TOP 10, velice špatná.

Bára Strýcová doplatila na složitý los a hned v prvním kole hladce vypadla se Sloane.

Los se nemazlil ani s Luckou Hradeckou, která v 1. kole padla do chřtánu Agy Radwaňské. A ačkoliv Lucka měla v zápase i nějaké dobré momenty, tak to na nějaké větší potrápení nestačilo.
Reagovat
Frick
Tereza Smitková jela do Wimblu s těžkým úkolem v podobě obhajoby osmifinále. To se jí ale vůbec nepodařilo, když skončila hned v prvním kole na raketě Kristýny P.

Katka Siniaková se také s wimbledonským rozloučila již po úvodním kole, když nestačila v dalším českém derby na Denisu. Navíc Katka bojovala i se zdr. problémy.

Denisa po úspěšném českém derby odehrála zajímavý zápas s bývalou světovou no. 1 Wozniackou. Dánská favoritka vedla 6:1 a 5:1 a vypadalo to na výprask. Denisa ale zázračně dotáhla druhou sadu až do TB, který dovedla až do druhé výměny stran za stavu 6:6. Nakonec však byla Polka s dánským občanstvím přecijen úspěšnější.

Ač má Klára Wimbledon ráda, tak letos pro ni úspěšný nebyl - konec v 1. kole s Aljou T. určitě nebylo to, co si představovala.

Na úspěšnou jízdu kvaldou již bohužel nenavázala Petra C. která v prvním kole nestačila na Timeu Babos.

Po loňské pohádce tedy letos přišlo tvrdé vystřízlivění. Bohužel to nějak zapadá do celkového letošního obrazu Češek na grandslamech. Pokud škrtneme to skvělé Lucčino finále na FO, tak potom už jsou tam jen dvě OF a to je skutečně hodně málo. Když přihládneme k faktu, kolik máme dobrých hráček.
Reagovat
smazaný uživatel
palec dolů by měly dostat všechny tenistky kromě Týny a Denči i Lucka
Reagovat
smazaný uživatel
tak letošní Londýn nestál za nic. Ale tak nemůže být každý den posvícení. Zrovna ona už letos předvedla, že stojí na správném místě :)
Reagovat
smazaný uživatel
ale nejen londýn, ale v podstatě Lucce letos vyšlo jen Dauhá a RG
Reagovat
misa
I tak ale posbírala Lucka letos víc bodů než Petra. Vidíš Havláte, jak je ten svět nespravedlivý.
Reagovat
smazaný uživatel
Petře se povedly taky jen dva turnaje. :D
Reagovat
misa
Nějak nám holky nedospěly do vyrovnanosti :)
Reagovat
FulnekUltras
beru i nevyrovnanost - pokud je to fair play...
Reagovat
misa
4. kolo singlu a čf. deblu bych nenazval "nestál za nic". U Lucky, která si 4. kolo na gs. zahrála 7x v životě, určitě ne. 6. nasazená ale určitě nemůže z letošního W. jásat...
Reagovat
EllNino
zase ...jako jediná z loňských čtvrtfinalistek došla do 4. kola ...to je taky docela uspěch :)
Reagovat
blixa
A dál se z první desítky dostaly jen dvě. Takže ono je to relativní ...
Reagovat
misa
Díky za poznámku. Lucka byla ve Wimbledonu třetí nejůspěšnější hráčka top 10! Hned mám lepší náladu :)
Reagovat
smazaný uživatel
A Petra na děleným 4. místě. :-)
Reagovat
misa
Úžasné. letošní Wimbledon vyšel nad očekávání.
Reagovat
Lunej..
Je zajímavé, že Petra, která bere debla jen jako prču, ho dokáže zahrát líp než Lucka, která ho hraje o hodně víc. Proto se divím, že Lucka většinou stojí na BL a k síti moc nejde, nemluvě o čopu nebo tak. Proto mě hra Petry baví víc, že zkracuje, slajzuje, chodí k síti. Bavím se pouze o stylu hry, že je Petra labil je věc jiná :) A nevyhlašuju žádnou diskusní válku Petra vs Lucka, jen píšu mírumilovný názor :D
Reagovat
Fandina
Petra není žádný labil. Kdyby byla labil, tak by nikdy nebyla schopná vyhrát zápas, turnaj.
Reagovat
slacker
To by byla stabil, co nedokaze vyhrat turnaj
Reagovat
slacker
To by byla stabil, co nedokaze vyhrat turnaj
Reagovat
smazaný uživatel
jo přesně, navíc mám radši Petru která občas vyhraje velký turnaj než Petru co by hrála vyrovnaně a nic nevyhrála
Reagovat
slacker
Valka vyhlasena bez vyhlaseni.
Reagovat
Lunej..
jsem Kvitovka, takže mě nemusíš říkat, co Petra je a není.
Reagovat
Fandina
Mně je jedno, kdo jsi, reagovala jsem na to, že Petra není žádný labil, proboha. To by v životě nic nevyhrála. Sesypala by se. Ona je ta poslední, která se před něčím sesype. Vždycky nevyhraje, ale je potřeba si uvědomit, že není na kurtu sama. Jsou tam i soupeřky a každá chce vyhrát. A vyhraje ta lepší. S labilitou to nemá žádnou souvislost. Petra není labilní.
Reagovat
Lunej..
Nebuď protivná, nemusíš na mě reagovat. Za prvé tam mám smajly a nepíšu to jako žádnou urážku, tak to tak laskavě neber. Labilní člověk neznamená, že nedokáže nic vyhrát, ale že zničehonic nepochopitelně (pro nás amatéry) hraje úplně jinak. Jako teď s Jelenou, nechceš mi tvrdit, že ji Jelena nutila chybovat? Prostě najednou cvak a Petra hrála špatně. Já Petře fandím a vždycky budu, budu ji hájit když jí bude někdo nadávat, ale že má psychické výchylky je jasné, tak proč to nevidět, jen proto, že jí fandím. A nechci se s tebou dohadovat, není důvod.
Reagovat
Fandina
Ano prohrála, protože byla Jelena lepší a vyhrát chtěla, jenže to bylo o chlup. Nedělej z Petry labila. Proboha. Nikdo jiný tak nebojuje, když se nedaří, jako ona. Píšeš nesmysly.
Reagovat
Lunej..
Jo jasně, píšu nesmysly, tak na ně nereaguj a bude klid.
Reagovat
misa
s Fandinou bych si nezačínal. Ale určitě ji znáš sama :)
Reagovat
Fandina
Na nesmysly se nedá nereagovat.
Reagovat
LukasH
Nepíše nesmysly. V nadsázce napsala, že je Petra labil. A často to tak je. Petra je jak dvě strany mince. Umí skvěle zabojovat, otáčet zápasy a hrát svůj nejlepší tenis v SF a F velkých turnajů. Ale na druhou stranu se taky sesypat a prohrát úplně nepochopitelně. A letos je takových proher hodně. Ta s Jelenou taková byla. A bohužel ty výsledky na grandslamech (kromě Wimbledonu všeobecně) jsou od roku 2012 hodně hodně tristní na hráčku jejího formátu.
Reagovat
EllNino
přesně tak ...krom Wimbledonu to stojí za starou bačkorku bohužel ...:) a je to škoda
Reagovat
slacker
Ted uz i v tom Wimbledonu
Reagovat
LukasH
Snad jí to trochu namotivuje na USO. Kéž by...
Reagovat
Fandina
Zápasy prohrává, ale ne tím, že by byla labil proboha. Někdy se jí nedaří, jindy se necítí dobře, ale ne proto, že je labilní. Je potřeba si uvědomit, že každá hráčka chce vyhrát a každá dělá všechno pro to, aby uspěla. Ty to píšeš, jako by se Petře rozklepaly kolena z toho, že by mohla vyhrát zápas. Tak to přece není. Petra umí zápasy otáčet a bojovat. S labilem to nemá nic společného.
Reagovat
EllNino
právě tak to ale bylo, s Jelenou se jí rozklepala kolena a přestala běhat, dělala chyby, který předtim nedělala, přitom Jelena hrála vesměs celou dobu stejně a rozhodně to nebyl nějakej supervýkon hodnej budoucí vítězky, taky to pak tak dopadlo v dalším kole s Agou ...Petra prostě nezvládla tlak a ve 3. setu jí pod vlivem psychiky odešel servis a tím i celá její hra, šlo to přes vůli a už v tom nebyla ta lehkost ...
Reagovat
Fandina
Třeba to tak bylo, ale já viděla třetí set a tam to bylo hodně vyrovnané. V podstatě Petra prohrála o prsa. A do poslední chvíle to vypadalo, že by to mohla dát. Faktem je, že se mi ale Jelena zdála jistější. Ale vůbec si nemyslím, že se Petra složila psychicky. To je nesmysl. Proč by to dělala. Chtěla vyhrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Složila se.
Reagovat
Fandina
To si nemyslím. Nebyl důvod.
Reagovat
EllNino
Fandi, prosímtě, jaký nebyl duvod, obhajovala titul, mohlo se jí to dostat do hlavy a šup, už se v tom koupe ...
Reagovat
Fandina
Bojovala do posledního míče. Nevzádala to. Sorry.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no ták, jak bys potom popsala její zápas proti Karle z letošního Dauhá :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ten zápas s Carlou jsem neviděla celý...
Reagovat
smazaný uživatel
To buď ráda, to bylo něco pro masochisty.
Reagovat
smazaný uživatel
Po prvním setu jsem odešla a přišla s naprostým šokem na konec třetího. :D
Reagovat
FulnekUltras
složení se vypadá mnohem hůř
Reagovat
smazaný uživatel
Jak? :)
Reagovat
FulnekUltras
např. s Timeou na RG
Reagovat
smazaný uživatel
Prašť jako uhoď.
Reagovat
FulnekUltras
pro mě ne
Reagovat
smazaný uživatel
OK. Já ti to neberu. :)
Reagovat
FulnekUltras
Timea tam ke konci už téměř zoufalou Petru několikrát hlavně po druhém servisu slabým placákovým returnem těsně za síť doslova zesměšnila, zatímco porážka v utkání s Jelenou nastala mnohem důstojněji...
Reagovat
slacker
Timeou na RG? Vzdyt Iqe rikalo ze na jinem turnaji nez W by nikoho o kolapsu mluvit nenapadlo. Srovnejte si noticky.
Reagovat
FulnekUltras
nemusíme se vždycky shodnout
Reagovat
smazaný uživatel
No na RG hrála blbě celý turnaj, takže ani tady bych nemluvil o kolapsu. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
s Marion na USO.
Reagovat
EllNino
Nesmysl to není, Petra byla obhájkyně titulu, takže psychika byla pod velkým tlakem a Petra už v roli favoritky kolikrát selhala ...prostě to Jelena pohlídala, zbytečně to nevyhazovala a Petra to vyhodila v tom posledním gemu sama, Jelena pak byla už lepší ...ale do stavu 6:3 4:2 to byla one woman show
Reagovat
LukasH
Ano, ale protože ji k tomu výkonu Petra úplně zbytečně pustila. Ve druhým se setu byla úplně na koni, jenže se začala vyhazovat. Hodněkrát vyhodila spoustu míčů, který Jelena zahrála v obraně do půlky kurtu. Pak samozřejmě ucítila Jelena šanci a rozjela se. Jenže to je právě to, co těm soupeřkám Petra nabízí. Oni to vycítí a jsou na koni. Jelena byla naprosto hratelná a Petra z loňskýho Wimbledonu by jí smázla...
Reagovat
slacker
Myslim ze Petra z lonskyho W by ji rozmazla pouze kdyzby W letos zacal ve stejnem terminu. Podle me ten letosni vypadek se da vysvetlit posunutim terminu, :-D
Reagovat
EllNino
myslíš tím obchody ? :)
Reagovat
Fandina
Ale nesmázla. Protože každý zápas je jiný. Jelena chytla vítr, začala hrát přesněji a Petra agresivně. A bohužel to nestačilo. Vyhrát chtěla. Není žádná labilka.
Reagovat
smazaný uživatel
Vyhazovala se průběžně během celého zápasu, žádný kolaps fakt nebyl.
Reagovat
Lunej..
chápeš, co je nadsázka? Už snad víš, kdo na TP Petře fandí a kdo ne, tak proč to směruješ někam jinam? Ale ok vzdávám se.
Reagovat
smazaný uživatel
Fandina se jen potřebuje pohádat a obvyklí parťáci si jí dnes nevšímají, tak musí improvizovat.
Reagovat
Fandina
Píšeš nesmysly. Vůbec nic nevíš.
Reagovat
Fandina
Piš si co chceš, ale psát o druhých, že jsou to labilové mi nepřipadá dobrý nápad.
Reagovat
EllNino
byl to vtip, chápeš ? :) bože chudák Lunejka fakt
Reagovat
misa
Asperger nebo něco podobného...
Reagovat
Lunej..
poslední reakce: nepíšu o "druhých", ale napsala jsem to o Petře s NADSÁZKOU, máš pravdu, nebyl to dobrý nápad to psát sem, protože z toho děláš guláš. Konec a užívej si zbytek dne. :)
Reagovat
LukasH
Slovo labilní = nestálý, vratký, nejistý, nepevný. Nemusí to bejt jen to rozklepání kolen z výhry, ale spoustu dalších věcí. A na Petru to prostě sedí.
Výkon s Jelenou na začátku a na konci byl jak nebe a dudy. Jasně, že se to občas stává každý - myslím tím hráčkám z úplný špičky, ale Petře se tohle stává vlastně na každým GS, kde vyletí ve 3. kole. A fakt se to dá poznat na první pohled. Když prohrála min. rok na RG se Světlanou, byl to krásnej tenis. Boj do posledního míče i přes všechny ty chyby. Ale jinak ty prohry - Khumkhum, Krunic, Riske (tam byla Petra nemocná), Basczinská, Jelena teď - tam Petra hodně selhávala...
Reagovat
Fandina
Petra někdy prohraje a jindy vyhraje. Není v tom jiná, než ostatní hráčky. Psát o ní, že je labil je nesmysl. K prohře vede spoustu faktorů, povrch, protihráčka, vedro, špatná taktika, pohoda, nemoc. Permanentně tu psát o někom, že je labil je nesmysl. Petra to není.
Reagovat
slacker
Nesmysl je permanetne psat ze neni labil a ze je nesmylne psat ze je labil.
Reagovat
misa
Ty myšlenkové pochody, skladba vět ... to by stálo za vyšetření.
Reagovat
EllNino
ale jeden z těchto faktorů jei psychická labilita a tu Petra předvádí nejen na kurtu, změny kondičních, měsíční pauza atd atd :) ...
Reagovat
Fandina
Ty píšeš, jako by výměna někoho za druhého byla choroba. To myslíš vážně?
Reagovat
EllNino
nic takového nepíšu, protože labilita není choroba
Reagovat
LukasH
Snad neexistuje jiná hráčka, u který je taková propast mezi nejlepším a nejhorším výkonem. A hele, v tom je prostě Petra známá v celým tenisovým světě a ví to i ona sama. Já jsem ten poslední, kdo by z ní chtěl mít Serenu. Ale že nedokáže předvést svůj dobrej tenis na GS opakovaně už mnoho let, je fakt.
Téměř všude, kde je psáno o Petře, je napsáno i slovo "inconsistency". A slovo labilní není neslušný nebo urážlivý, ale má ty významy, o kterých jsem napsal.
A Lunej to napsala ještě k tomu s nadsázkou. Není důvod zatím hledat víc...
Reagovat
slacker
Takze je na GS vlastne stabilni, stabilne vypadne okolo 3. kola
Reagovat
Fandina
Ale tady jde přece o to, že Petra bojovala, tady nejde o ten obrovský rozdíl ve hře. Vžďyť ve třetím setu to bylo pořád vyrovnané. Kdyby jednou hrála hrozně a pak top, tak řeknu, že je nevyrovnaná, ale ona prohrála vyrovnaný zápas. Viděla jsem třetí set a neviděla tam žádné extra propady. Jen ten závěr nevyšel, ale klidně to mohlo být opačně, bylo to o pár míčů.
Reagovat
smazaný uživatel
Vyrovná to bylo, protože Petra začala kazit a odešlo jí podání.
Reagovat
smazaný uživatel
*vyrovnaný
Reagovat
smazaný uživatel
V průběhu utkání nijak zásadně víc kazit nezačala. Chyby postupem času přibývaly, ale žádný zlom či kolaps se nekonal.
Reagovat
LukasH
Vyhodila hodně míčů, který byly klíčový nebo by třeba aspoň mohly přenést výhodu na její stranu. Dál si vůbec nepomáhala podáním. Máš pravdu, nehrála tak hrozně ve 3. setu, ale byla zoufale nedůrazná a nechávala Jelenu hrát. Nevytvářela na ní tlak. V prvním setu ukázala dominanci, ke který se pak už nebyla schopna vrátit. Ve druhý půlce 2. setu se vyházela.
Samozřejmě, vždycky to můžeš brát tak - jednou vyhraje, jednou prohraje a podmínky a to všechno kolem. Ale Petru sleduju dlouho a prostě jde vycítit, kdy je a kdy není v pohodě. A tady tedy nebyla. Bojovala, ale byla zpomalená, podání blbý....třeba ve FC s Kerbrovkou taky dělala chyby, taky to bylo vyrovnaný, ale mělo to úplně jinej náboj.
Reagovat
smazaný uživatel
Je tady ale jeden zásadní rozdíl - ten zápas ve FC nakonec vyhrála. Hra by se měla posuzovat především podle průběhu, ne podle výsledku.
Reagovat
LukasH
No to právě nesouhlasím. Loni když prohrála s tou Světlanou, tak i přes tu prohru z toho čišela nějaká naděje. A to neříkám proto, že pak Petra vyhrála W ve stylu "po bitvě každej generál". Fakt na mě ten zápas působil dobře a jak se ukázalo - cítila to tak i Petra a pak se od toho odrazila. Letos to bylo až na ten Madrid a to jen ty poslední kola, takový jalový.
Navíc se tady hádáme o něčem, co potvrzuje vlastně sama Petra. Sydney hodnotila i přes výhru jako nic moc a ono to taky bylo nic moc až na finále to se mi líbilo. Prohra na RG jí letos asi dost vzala a stejně tak tahle prohra. A já tedy v případě Petry fakt mnohem víc koukám na to jaká to byla prohra/výhra než jen čistě ten výsledek. Třeba loni s Marií - prohra ve finále Pekingu. Jo mrzelo to, ale bylo to hezký finále po Petřině vítězný šňůře v Asii.
Reagovat
LukasH
Omlouvám se, přečetl jsem si to špatně a pochopil to naopak....:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jelena byla lepší? Aha a proto jí Petra nedala v prvním setu a v polovině druhý ho setu ani čuchnout. Pak to prostě Petra zvorala. Jestli je někdo mistr v prohrávání vyhraných zápasů, je to Petra ...
Reagovat
smazaný uživatel
ona i Lucka letos prohrála hodně vyhraných zápasů, nejen Petra.
Reagovat
Lunej..
že jsem nedržela hubu, teda ruku. Chtěla jsem jen tak v klidu reagovat, ale ne tu vyvolávat nějakou válku. Ok, už držím pec.
Reagovat
slacker
Valka (ta predchozi) musi byt ukoncena totalni eliminaci jedne strany. Jinak hrozi periodicky nova a nova
Reagovat
Lunej..
Já o žádné válce nevím a žádnou nechci. Prostě jsem jen napsala názor, že Petry hra se mi líbí víc a tím to hasne. Ale píšu stejně nesmysly, jsem tenisové batole, tak co se do toho montuju. :D
Reagovat
misa
To určitě ne, ale 456 a F. milují dohadování.
Reagovat
slacker
456 stupnu Fahrenheita?
Reagovat
Lunej..
Tak já vím, že na rozdíl od jiných tomu fakt moc nerozumím, nezajímám se o povrchy, nepamatuju si zápasy, žebříček mě nezajímá, nepíšu rozbory a když skončí zápas, už ani nevím, kdo tam hrál :D A dohadovat se opravdu nechci, v tomhle vláknu jsem viděla nicky, u kterých neočekávám válečnou sekyru :)
Reagovat
A.R.R.
No jo holka, tu když napíšeš, že si Lucka uprdla, tak ti někteří napíší, že Petra se pos..a, jen aby dokázali,že je lepší :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Minimálně Kvitovka by to napsal(a) určitě :)
Reagovat
FulnekUltras
;)))))))
Reagovat
misa
Lucka musela strašně makat, aby se dostala tam, kde je. Taková Petra si dá dva měsíce volno a stejně je v pětce. Má to prostě v ruce... Lucka se nikdy nenaučila slajzovat a při jejích volejích občas zavírám oči v předtuše velké minely :)
Reagovat
Lunej..
Proto spousta Petřiných fandů štve, že má talent větší než Lucka, ale občas ho hodně hluboko schová. Kdyby Petra hrála debl často, třeba by získala i GS :D:D Nejlépe kdyby ho hrála s Barčou, sešly by se ranařka a výborná obranářka se skvělou rukou. :)
Reagovat
Lunej..
pardon, Barča není jen obranářka, omlouvám se jí :)
Reagovat
smazaný uživatel
jo přesně, Lucka je po technické ztránce jalová, neumí čopy, kraťasy ani kvalitní voleje, ale v tom Petra hodně vyniká. Petra má narozdíl od Lucky pestrou hru
Reagovat
misa
Lucka má narozdíl od Petry skvělou kondici, pohyb a pracovní morálku. Každá má něco...
Reagovat
smazaný uživatel
Petra má také pohyb jinak by nemohla hrát tenis
Reagovat
smazaný uživatel
ale to hlavní co má Petra je hlava šampionky proto vyhrála už dvatisíce titulů WTA
Reagovat
misa
-1984 + 2000 titulů
Reagovat
Lunej..
Ano, Lucka má skvělý pohyb a dře, to je pravda. Nicméně já to nemám tak, že budu kritizovat, že někdo málo dře a někdo ne. Petra nedře jako Lucka, podle některých, nicméně byl jí dán talent, že prostě někdy přijde a vymlátí to. A jindy zase vyhoří. Jak píšeš, každý má něco. :)
Reagovat
slacker
Jenze jsou tu jini (co na rozdil od vsech ostatnich rozumi tenisu) kteri rikaji ze Petra nema takovy talent jako Lucka. A tedy Petra rozhodne nemrha talentem protoze ho ma mensi nez jina ceska hracka.
Reagovat
slacker
Ale Lucka je prece ta talentovanejsi
Reagovat
smazaný uživatel
je ale Lucka nesahá Petře ani po malíček
Reagovat
slacker
V talentu?
Reagovat
smazaný uživatel
v úspěších
Reagovat
slacker
Ja mluvim o talentu a jeho mrhanim.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně se tu zase nehadejte jak malý děti na písku ...
Reagovat
misa
jasně :)
Reagovat
Frick
Všichni kromě Shuai Peng.
Reagovat
smazaný uživatel
To přejde :D :D
Reagovat
Frick
Cut pro kvaldu je na neuvěřitelném 372. místě. :o) A našel jsem v ní i jednu Češku - Terezu Martincovou. Ta je ale ALT #1, takže zřejmě jí hrát nebude a dostane se do MD přímo.
Reagovat
EllNino
to bude docela uspěch :) ale stejně je to směšnej turnaj :D
Reagovat
Frick
Ale body jsou stejný jako v Linzi.
Reagovat
EllNino
o to je to smutnější :) a moc nechápu, Lucka Hradecká není přihlášená ani na jeden turnaj v mezidobí ?
Reagovat
Frick
Bude hrát Olomouc.
Reagovat
EllNino
jaj :) nu jo, to mi nějak nedošlo, hlavně, že se tam chystám :D
Reagovat
Fandina
Měla by hrát Bad Gastein od 19.7.
http://www.gastein-ladies.at/en/news_players.php
Reagovat
EllNino
díky za info :) aspoň někde, do Bad Gasteinu taky jedu, tak to je supr :)
Reagovat
Frick
V kvaldě Kristýna P. s Andreou. V MD je doplní Denča, Klára a Tereza, která bude nasazená.
Reagovat
EllNino
to asi nebude ...vždyť je teď na hraje 1. a 2. stovky
Reagovat
Frick
Rozhodoval žebříček před Wimblem....
Reagovat
EllNino
jen u cutu pro hlavní soutěž, na nasazení má vliv žebříček z předchozího týdne :)
Reagovat
EllNino
rozuměj z týdne před turnajem, tedy z týdne před Baku :)
Reagovat
Frick
Aha - tak pardon. Tommre - můžeš to potvrdit?
Reagovat
EllNino
musí to tak být, to by pak byly děsný zmatky, kdyby byla nasazená hráčka na 95. místě a třeba 73. hráčka by byla nenasazená ...to by pak výhoda nasazení ztrácela smysl ...
Reagovat
tommr
jj je to tak. Je třeba rozlišovat uzávěrku pro přihlašování a termín nasazování. Nasazuje se vždy podle posledního žebříčku, kterej je k dispozici tzn. podle žebříčku z pondělí před pátečním/sobotním losem ...
Reagovat
EllNino
díky za potvrzení :)
Reagovat
Frick
Nicole je krůček od toho, aby se vešla do Q listu...
Reagovat
smazaný uživatel
Letos fakt nic moc. Jsem asi namlsná z loňska. K dnešnímu deblu - no dlouhodobě holky v deblu nesleduju, ale dnes tomu chyběla opravdu šťáva a sehranost. Prostě ani jedna nehrála moc dobře a Betanie opravdu měla tragický podání na rozdíl od Lucky,proto svoje podání prohrála. Že jí Lucka nepomohla na síti je další věc. Lucka měla daleko větší zápřah v singlu, proto bych fakt očekávala spíš pomoc od Betanie Lucce než naopak....
Reagovat
tommr
obvykle má Lucka na turnajích vedle debla i velkej zápřah v singlu a BMS se víceméně soustředuje jen na debla takže jí na něj zbývá víc sil. Tentokrát ale došla BMS v singlu téměř stejně daleko jako Lucka a to byl možná jeden z důvodů proč dneska tak vyšuměla ...
Reagovat
smazaný uživatel
Na druhou stranu - konečně má Martina zase reálnou šanci vyhrát GS, už jí to moc přeju a když je Lucka venku, můžu o hodně více :D
Reagovat
VlS
nedivím se ti, taky bych se chtěl vyhnout tetování :-)
Reagovat
misa
Vyhýbat se mohla začít až v USA :)
Reagovat
tommr
takhle to zase není tak nápadný ... :)
Reagovat
misa
:)
Reagovat
EllNino
Tereza Smitková využila setrvačnosti žebříčku a je zde 2. nasazená, dneska si poradila s Ruskou Vikhlyantsevou 7:5 6:3. Tahle nadějná Ruska letos Tereze v Miami dala kanára a nedávno porazila i Nicole ...
Naopak Klára prohrála hladce 1:6 3:6 s rozjetou Kristínou Kučovou, která minulý týden vyhrála ITF turnaj a zdá se v dobré formě...
jinak Bára Krejčíková porazila neznámou Indku v turecké Burse a konečně se odpíchla ode dna ...
Reagovat
Fandina
Z Terky mám radost. Je dobře, že ji tentokrát porazila. A dobře i Bára. Škoda Klárky.
Reagovat
EllNino
ona ji porazila i tenkrát 0:6 7:5 6:4 :)
Reagovat
EllNino
*0:6 7:5 6:2
Reagovat
Fandina
Aha, ale i tak mám radost, že vyhrála. Jednak je to nadějná Ruska a když porazila Nicole a navíc Terka přerušila pět porážek v řadě a mohla by zase začít vyhrávat. Ty její poslední prohry byly podle mě i trochu smolné. Třeba s Týnou hrály dost vyrovnaně.
Reagovat
smazaný uživatel
S Klárou to fakt nevypadá dobře. Je to obrovská škoda :-(
Reagovat
EllNino
no ...Kučová je juniorská vítězka US Open, talent to byl velkej, ale neprosadila se, teď konečně začíná naplňovat potenciál, minulej tejden vyhráal turnaj, Klára nebyla adaptovaná na antuku....no prostě je to blbý
Reagovat
smazaný uživatel
Asi byla málo hladová.
Reagovat
FulnekUltras
chtělo to mít hlad jak šakal Fantozzi ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak velký hlad by měla mít je otázka, která by měla směřovat na autora tohoto výroku - jejího trenéra.
Reagovat
tommr
uvádím přehled o tom jak si dneska jednotlivý hráčky vedly na svým podání:

BMS 0:5
Lucka 4:0
Kops-Jones 3:1
Spears 4:0

myslím si, že to ani nepotřebuje komentáře ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě uveď, kolik toho která hráčka zabila u sítě a bude to bomba ;)
Reagovat
tommr
přesný čísla bohužel nemám k dispozici, ale co jsem tak pozoroval tak na síti kazily dneska BMS i Lucka stejně a soupeřky je tam jasně přehrávaly ... :(
Reagovat
VlS
Lucka v deblu na mě působí u saka trochu nerozhodně, až bezradně a často tam prostě jen stojí.
Reagovat
smazaný uživatel
Dokazuje to už jenom to, že v zápasech, když se jí nepodaří 3-4 zásahy u sítě, jde si stoupnout až k základní čáře, a hraje odzadu, to u ostatních deblistech moc nevidím. Prostě to zkoušejí u té sítě tak dlouho, dokud jim to nejde :D
Reagovat
misa
Docela dobrá taktika, když stačila na dva gs :)
Reagovat
smazaný uživatel
Iqe v bledě modrým? :D :D
Reagovat
misa
Někdy se snažíš být vtipný za každou cenu.
Reagovat
Fandina
Souhlasím s ním.
Reagovat
slacker
S kym, s timhletim nebo s tamhletim?
Reagovat
smazaný uživatel
A teď normální komentář.

Holky vyletěly strašně rychle, něco jako Genie loni. Ale holky si zvyknou na to, jak hrajou, budou vědět, kde jsou jejich slabiny a kam mají kdy udeřit. Pomalu budou přicházet páry, které je porazí - stejně jako Genie, tu taky málokdo dokázal na GS porazit, stačilo si ale najít správnou taktiku a holka už si málokde škrtne, jak říkala Bára u Krause ...
Reagovat
smazaný uživatel
To říkala Bára o Bouchardové? Neviděla jsem to. Alespoň uznej, že dnes měla Betanie nejhorší se všech čtyř. Ne dvojchyby, ale prostě slabé. A viděl si čísla prvního podání?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, Bára říkala něco v tom smyslu, že nové holky prostě vyletí, ty staré si časem zvyknou na jejich hru a pak už je začnou porážet.

Ta poslední věta s tou Bárou byla trochu špatně formulována :D
Reagovat
smazaný uživatel
Byla nejhorší ze všech čtyř, ale Lucka jí skoro vůbec nepomohla, což je v deblu tak trochu základ :D

Proto nerad hraju debly :D :D Rád si to uhraju sám :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ale v deblu to zas můžeš všechno hodit na spoluhráče :-D
Reagovat
smazaný uživatel
No, nerad na někoho něco házím :D :D Mně vadí, když to zkazím já, ne, když mi to kazí spoluhráč :D :D
Reagovat
EllNino
:D já hraju od mala se stejným spoluhráčem, tak už sme zvyklí :DD ...ale když sme byli mladší, tak sme se docela hádali :D
Reagovat
smazaný uživatel
Není nad singl :)

Upřímně, nejsem týmový hráč. Hrál jsem i pár let volejbal a strašně mě štvalo, když jsem to pokazil ... U ostatních mi to bylo opět jedno :D Takže tak, jedu si rád sám za sebe ve sportu :D
Reagovat
EllNino
já taky radši singla, ale když už si v deblu trochu sehranej, tak je to fajn :D ...
Reagovat
smazaný uživatel
No, třeba to časem taky zažiju :D :D I když snad radši ne :D :D
Reagovat
EllNino
dobře no :D jak myslíš :DD ...
Reagovat
Fandina
Dneska škoda, ale podle mě to bylo bez nadšení a tahu na branku, jakou jsem u holek viděla v minulosti. A týkalo se to obou holek. Na Beth to bylo viditelnější, ale dobře nehrála dnes ani jedna. Škoda. Jindy hrály super.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, přesně, dneska tam nebylo to, co v předchozích zápasech. Chyběla tam od začátku ta šťáva, ta dobrá nálada a harmonie. Nedá se říkat, že za prohru může jedna nebo druhá, prostě nefungovaly jako tým. Těžko říct, co za tím bylo, ale dneska to prostě nebylo ono.
Reagovat
tommr
co bylo s BMS nevím, ale na Lucku nejspíš dolehlo to nečekaný vyřazení v osmifinále. Vypadala, že je myšlenkama úplně jinde ... :(
Reagovat
sprchon
No nic,
odjíždím na pět dní, mějte se tu hezky. Občas se snad dostanu k internetu a kouknu aspon na výsledky. Serčo, Rogere a Garbine come on! :)
Reagovat
sprchon
Lucka nebude znetvořena. :D
Ale US Open je jejich. ;)
Reagovat
rib
no měli pravdu britští komentátoři - Lucka Bětce nepomohla, stála na síti jak tvrdé Y, žádné hemžení, náznaky pohybu, obtěžování soupeře, aby cítil tlak na returnu... A tím se potvrzuje, že Lucka na deblistku ještě potřebuje kousek vyrůst, zejména potrénovat voleje :-)
Reagovat
misa
jj, stála a dívala se... Bohužel, Lucka voleje moc neumí, taková Petra K. je mnohem lepší.
Reagovat
Fandina
Nabíhané voleje od Petry na trávě jsou super. Škoda, že jsme si jich letos moc neužili.
Reagovat
misa
Letos ta tráva nestále za moc...
Reagovat
blixa
Letos tráva na h...o, nebejt koťátko moje v semi tak úplná katastrofa ...
Reagovat
tommr
jj z pohledu českýho fanouška skončila letošní travnatá sezóna katastrofálně ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
O to lepší budou betony v Americe :D
Reagovat
smazaný uživatel
Petra K. jasně... vraťte se na zem a trochu soudnosti
Reagovat
smazaný uživatel
Jsme soudní. Neviděl jsi snad její voleje v singlu? Hodně dobré, mnohem lepší, než voleje Lucky v singlu ... Petra má nabíhané voleje skutečně hodně dobré, stačí jen nemít zavřené oči a být soudný ;)
Reagovat
smazaný uživatel
To víš že jo, hodnocení PK na TP je vskutku festival objektivity :DDDDD Skvělé nabíhané voleje, kraťasy, pohyb, psychika, div ne jednoruční bh atd... Abys neřekl, Petra má lepší voleje než Lucka.
Reagovat
Fandina
Někdo musí být nejlepší. Ať se ti to líbí nebo nelíbí.
Reagovat
smazaný uživatel
Promiň, ale JÁ jsem rozhodně nikdy neřekl, že má Petra lepší pohyb než Lucka, to bych si nedovolil, Petra má s pohybem problémy, oproti Lucce, která je v pohybu výborná.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty to nevíš? Země se vychýlila ze své dráhy a letí přímo do Slunce, všichni lidé byli evakuováni. Pročpak tě nevzali?
Reagovat
tommr
a co mohla jako Lucka dělat, aby si BMS udržela servis? Základem je vždycky podání servírující hráčky. Pokud hráčka podává dobře jako Lucka tak soupeřky podání bud vůbec nevrátí nebo ho zreturnujou jen s vypětím všech sil a hráčka na síti to pak může zabíjet. Pokud ale hráčka podává tak mizerně jako to dneska předvedla BMS tak si soupeřky můžou v poklidu vybrat kam ten return dají a hráčka na síti je bezmocná. Neříkám, že Lucka dneska nějak zářila, ale s tou mizérií BMS na servisu prostě nemohla nic dělat ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka je ale - na to, jaké má v deblu výsledky - na síti dlouhodobě špatná, to nebylo jenom dneska.
Reagovat
tommr
právě proto tvrdím, že dnešní nevýrazná hra Lucky na síti o výsledku nerozhodla. Pokud se jí dá něco vytknout tak to byly hlavně slabší returny než je u ní obvyklý. Rozhodující ale byl naprosto tragickej výkon BMS - takhle špatně jsem jí ještě letos hrát neviděl a to ani v singlu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Přijde na to - být Lucka na síti o něco lepší, urvat o něco víc bodů, tak to taky vypadalo jinak. Ono se to dá říct i tak, že pokud Beth nezachraňuje Lucčinu hru na síti kvalitním servisem, tak se celá jejich hra rozpadne.
Reagovat
misa
A teď, která z nich (P, L) má lepší ruku, větší talent? Myslím, že je to jasné...
Reagovat
Fandina
Talent je věc názoru. Lepší výsledky má Petra.
Reagovat
smazaný uživatel
Já tady prezentoval to, co jsem si o tom přečetl. A je třeba mít na paměti, že Lucku svého času dost sužovala všelijaká zranění a v jednu dobu to vypadalo, že s tenisem bude muset seknout úplně. Petru tohle - chválabohu - minulo..
Reagovat
Holahej
souhlas
Reagovat
smazaný uživatel
A to se jí to nemohlo stát ve 2. kole dvouhry?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tam jí to u sítě nekazila Lucka :D :D Jinak by možná Ana postoupila :D :D
Reagovat
misa
Podávat B. takhle proti Aně, neměla by vůbec nárok.
Reagovat
VlS
Klidně mohlo, ale nestalo
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist