Šarapovová se na kurty vrátí ve Stuttgartu. Pak se možná objeví na turnaji v Praze

  • Maria Šarapovová se na okruh WTA po trestu za doping vrátí v dubnu ve Stuttgartu. O týden později by se mohla objevit v Praze. Pořadatelé J&T Banka Prague Open potvrdili, že trvá jejich předběžný zájem o start pětinásobné grandslamové šampionky na kurtech Sparty ve Stromovce.
    10. 1., 13:00 | Aktuality |  235 komentářů
    Maria ŠarapovováMaria Šarapovová 
     
  • Profil hráče

Halový antukový turnaj Porsche Tennis Grand Prix začne ve Stuttgartu v pondělí 24. dubna, Šarapovové skončí zákaz startů o dva dny později. Němečtí organizátoři dnes oznámili, že ruské hvězdě udělili divokou kartu a její první zápas bude na programu hned po vypršení trestu.

"Jsem ráda, že první zápas při návratu odehraji na svém oblíbeném turnaji," uvedla Šarapovová, která ve Stuttgartu získala třikrát titul v letech 2012 až 2014.

Generálním sponzorem stuttgartskéhbo podniku kategorie WTA Premier je Porsche, Šarapovová je zase ambasadorskou tohoto německého výrobce sportovních automobilů.

Devětadvacetiletá Ruska dostala za užití meldonia, zjištěného 26. ledna při Australian Open, původně dvouletý distanc. Odvolala se ke Sportovnímu arbitrážnímu soudu (CAS) a dosáhla zkrácení na patnáct měsíců.

Ze Stuttgartu do Prahy?
Následně projevili touhu přivést ji do české metropole pořadatelé Prague Open. "Náš předběžný zájem trvá, ale vše budeme rozhodovat až po Australian Open a Fed Cupu v Ostravě, kdy se, jak pevně věřím, ještě víc rozzáří další české hvězdy," řekla ČTK ředitelka pražského turnaje Petra Černošková.

Prague Open ve Stromovce začne 1. května, loni turnaj vyhrála Lucie Šafářová. O rok dříve triumf slavila současná česká jednička Karolína Plíšková.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (235)
11.01.2017 14:30Od: slacker
P.S.: vyřiďte VlSovi, že by tu nenávist vůči Petře tak pěkně naznačenou v článku pod MŠ v 18:54 mohl lépe skrývat - pokud by náhodou tápal, tak jeho tvrzení, že Karolína se loni dostala před Petru díky podstatně lepším výsledkům je tak trochu nesmysl, neboť se před ní dostala jenom díky US Open. A prestižnější tituly vyhrála Petra + to, že je Karolína dospělejší a samostatnější vzhledem k průběhu loňské sezony vyznívá vyloženě směšně. A jestli to srovnání s LB myslí vážně, asi by měl přestat s těma drogama.
[ Reagovat ]
11.01.2017 17:46Od: FulnekUltras
nazdar Jirko ;)
[ Reagovat ]
12.01.2017 00:03Od: VlS
Nenávist vůči Petře je jen tvůj výmysl. Kája měla lepší výsledky, což je prostý fakt doložitelný rankingem. A můj subjektivní pohled, že na mě Kája působí zraleji a dospěleji, než Petra je mu j pohled, nijak ti ho nevnucuji. Prostě ztrápené ksichty, když se nedaří na mě dospěle nepůsobí. Taky mě připadají zajímavější aotevřenější rozhovory s Kájou, než s Petrou, o příspěvcích na sítě psané PR managerkou ani nemluvě. To, že z někoho nejsem ve svatým rauši vůbec neznamená, že ho nenávidím a naopak, to, že je někdo můj oblíbenec neznamená, že nebudu kritizovat, když si myslím, že kritika je na místě. Petře přeju brzké uzdravení, a až se vrátí, tak jí budu fandit stejně jako všem českým holkám, pokud zrovna nehrají proti sobě.
[ Reagovat ]
12.01.2017 02:07Od: slacker
a co ty drogy? :-D
[ Reagovat ]
12.01.2017 09:51Od: VlS
No klidně si dej, máš absťák?
[ Reagovat ]
12.01.2017 03:31Od: George_Renel
Podle ztrápených ksichtů je tedy Serena puberťačka. ;-)
[ Reagovat ]
12.01.2017 19:18Od: Fandina
Jo a vztekající se Barča je batole.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:38Od: VlS LUCKO
to bylo hrozný. Rychle si prosím najdi nějakýho trenéra, protože teď žádnýho nemáš.
Return pod psa
Alibistická hra na střed kurtu, bez překvapení, bez razance, proboha, ty to přece umíš úplně jinak.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:40Od: Fandina
Chudák Franta. Takový hezký chlap.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:43Od: FulnekUltras
práce se ženami je velká psychověda ;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:45Od: blixa
Práce se ženami je čisté psycho. S vědou to nemá nic ;-) :D
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:49Od: Fandina
Práce se ženami není ani psycho, ani věda. Je to normální práce jako každá jiná :-).
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:51Od: Fandina
Ale rozumím tomu, že pro muže to nemusí být jednoduché pochopit. Já třeba některým mužským záležitostem také nerozumím a někdy se i ztrácím v jejich mluvě, reakcích ... úsměv
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:00Od: sojka
v jake mluve? :-)))
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:08Od: Fandina
V různých situacích, kdy je pro ně důležité třeba slovo vole, které já bych umístila úplně jinam. Nebo když se baví o nějakých technických záležitostech. Ale to je spíš věc odborná, které nerozumím a oni pokyvují hlavami.
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:16Od: sojka
to byl jen pokus o humor a narazka na jejich podstatne uspornejsi vyjadrovani.. :-) Jinak ja mezi nimi vyrostla, stvou me, ale rozumim jim vic nez zenam, protoze pokud je chlap alespon trochu v poradku, je racionalni. Coz nekdy boli, ale setri to cas i nervy.. ;-)
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:19Od: Fandina
Já spíš chápu ženu. Asi proto, že rozumím víc sobě, hlavně co se týká pocitů a fyziognomie. Takže když něco vykládá žena, tak se dovedu do ní vcítit.
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:44Od: sojka
no prave.. :-))
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:48Od: Fandina
Ale ne, máš pravdu v tom, že muži jsou racionálnější. Když něco říkají, tak to má hlavu a patu a jsou skoupější na slovo. V tom jsou čitelní. Ale vžít se do nich opravdu neumím. Pořád je to pro mě něco jiného, než žena, kterou chápu jako podobnou treperendu, jako jsem sama.
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:54Od: sojka
:-) to je na dyl.. ;-)
[ Reagovat ]
11.01.2017 13:28Od: VlS
To nevysvětlíš ani za dlouho. Mě se to teda nepovedlo ani za 40 let - a opačně to platí taky. I když, když občas i tu vidím diskutovat kluky o hadrech a módě, tak si přestávám bejt jistej :-)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:42Od: Frick
Mne nejvíc strašili ty kiksy na tom servisu ve 3. setu. Ztratit dva servisy přes vedení 30:0, to je hnus jeden fialovej. Pak to Lucka "vyšperkovala" čistou prohrou.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:43Od: misa
Asi chtěla ušetřit nebo ji nikdo lepší nechtěl. Zkušenosti a úspěchy za sebou jako trenér nemá žádné.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:49Od: Fandina
Proč by ji nikdo lepší nechtěl. To jsou řeči tohle. Vybrala si ho sama a nějaký důvod k tomu měla. Už se těším, až spolu vyhrají nějaký titul. A že to bude, o tom nepochybuji.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:51Od: misa
V deblu možná ano.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:56Od: Fandina
V singlu.
[ Reagovat ]
11.01.2017 07:01Od: sojka Re: Luca
jsem smutna!
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:32Od: misa Lucie
Stala se z ní tenistka, která si nevěří ani na 100. hráčku světa. Evidentně si zvolila trenéra, který jí nemá co dát. Ostatně lidé jako sojka nebo Vlk to psali už na podzim...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:36Od: Fandina
JJ zvolila si ho, aby jí neotravoval. Chytrá holka.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:25Od: Fandina
To je škody, Šafinka začala ostřeji, agresivněji i na síti a srovnala na returna na 5:5 a teď zase přišla o podání.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:31Od: Fandina
Tak bohužel. Dva MB ještě pěkně zreturnovala, ale třetí už byl nad její síly. To je škody, to je škody. Možná, kdyby Šafi jako kdysi začala víc riskovat, ranařit.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:21Od: blixa
Baruška má první set. Sice až na druhý pokus ale je doma ;-)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:07Od: misa
Zoufalství...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:08Od: EllNino
jj tak by se dalo nazvat tvoje představení už několik měsíců, stal se z tebe zapšklej dědek
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:16Od: misa
Bez komentáře.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:17Od: EllNino
a nemyslím si to jen já, co jsem slyšel ...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:23Od: misa
Nevěděl jsem, že jsem taková legenda, že se o mě mluví po hospodách :) Lucie při svém podání absolutně tragická...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:24Od: EllNino
do hospody nechodím ...
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:35Od: misa
Četl nebo slyšel?
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:37Od: EllNino
četl :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:41Od: misa
Tak tu hned šoupni odkaz, asi mi to uniklo.
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:44Od: EllNino
tak to byly soukromý zprávy, to sem házet fakt nebudu
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:52Od: misa
:-))
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:04Od: blixa
Safra, je tu nějak sychravo, nevlídno. Teda na TP myslím ;-)
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:09Od: Fandina
Někdo říká, že zklamaný fanoušek je horší než podvedený manžel. Tak snad se ještě Šafi chytne.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:40Od: Fandina
Ježiš Šafi, z 0:2 na 3:5, to je škody. Ozaki všechno vrátí.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:41Od: FulnekUltras
od toho je japan - vysoká produktivita práce ;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:43Od: Fandina
Tak samozřejmě, Asiati jsou vůbec houževnatí, dobře se pohybují, jsou rychlí. To je těžké s ní hrát.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:38Od: misa
Směšný, ubohý výkon...
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:39Od: EllNino
Lucčin "fanoušek" no ...
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:42Od: misa
Podle rozmluvy s Čermákem ani sama nevěří, že by mohla vyhrát...
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:43Od: EllNino
holt prohraje no, co se stane ? začneš ji nenávidět ?
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:46Od: misa
Jaký smysl má takové objíždění turnajů?
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:47Od: EllNino
mně je to vesměs jedno, mám svoji práci :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:54Od: EllNino
navíc, říkal jsem ti, že tu bude vítr :D
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:55Od: misa
Je snad vítr jen na jedné straně kurtu? A co první set? Proč Lucie rezignovala?
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:57Od: Fandina
Za všechno může Čermák. Obrať se na něj.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:58Od: EllNino
Lucie rezignovala ? ... Jasě vidíš, že Ozaki i s větrem ví rady daleko víc než Lucka, ale to je známá věc, že Lucka ve větru, který ve 2. setu zesílil, neumí hrát, a myslím, že ještě nerezignovala ... holt už se těší na sluníčko do Melbourne, ani se jí popravdě nedivím
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:03Od: misa
V Hobartu je snad zataženo s deštěm?
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:04Od: EllNino
hele vím že jsi naštvanej, ale koukni, už otáčí, tak se dívej
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:08Od: misa
vidím :(
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:08Od: EllNino
tak ne ... chtěl jsem tim říct, že Hobart je takový docela neoblíbený místo
[ Reagovat ]
11.01.2017 03:46Od: FulnekUltras
jen to Tasmanské pohoří by stálo za túru ;)
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:27Od: misa
Z 2-0 na 2-3 ... jasně, to je ten nejlepší způsob, jak vyhrát :(
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:30Od: blixa
Třeba zkouší metodu povolit-přitáhnout ;-)
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:52Od: VlS To je děs
co tam ta Lucina předvádí - Čermáku běž dělat třeba košíky
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:00Od: Fandina
Proč košíky?
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:06Od: blixa
Proč Čermáku ? Ten snad nehraje :D
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:11Od: Fandina
Čermák může za všechno :-), ale košíky by mě zajímaly, proč to mají také odnést.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:13Od: Fandina
A teď může za ten strašný vítr tam. Šafi má pořád sukni nahoře a stromečky se tam málem pokládají z výšky na zem, jak fouká. Ale snad si to Šafi teď pohlídá. Má brejk v duhém k dobru.
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:13Od: Patri.k
Ale na výsledku to není znát...
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:11Od: EllNino OT AO
Letos kompletě streamovaná kvalifikace :)
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:23Od: Patri.k
Taky jsem koukal, příjemné překvapení, sleduju Štěpánka...
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:39Od: Jabadu Off topic for brixner, blixa ... and comp. ...
Vy jste se zase pod mým nevinným postem o kytaře Briana Maye zase rozparádili, holomci.
Se všemi souhlasím a brixner mne svými znalostmi naprosto ohromil.
Chtěl bych mu touto cestou vyjádřit obdiv slovy klasika:
Tos mě nasral, hochu!
:-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:42Od: blixa
:D :D To víš, nevinný post a je tu málem nukleární válka ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:49Od: Jabadu
Dělejte tak, abyste se se mnou nepotkali v "Hotelu Hilton" ve Znojmě v mé nové funkci.
(Heslo pro nechápavé - Mára Dalík)
:-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 22:48Od: brixner Už se těší na vřešťana :-))
Vojtěch Rybák, Cheb A začíná éra tenisu s vypnutým zvukem. Nechtěla by si madam třeba pořídit rodinu a z tenisu se vytratit nadobro? Roky na to má.---------------A ta Polská židovka neřve aj.aj.Tak se prober.Konečně zase začne hrát ta nejlepší z nejlepších a nejhezčích.Na tu černou hubu se už nedá koukat,řve,ječí,skáče,brečí,bučí,Fuj.
[ Reagovat ]
10.01.2017 22:29Od: Patri.k
Nevíte někdo, kde by se dal sledovat tenis v HD kvalitě nebo aspoň v hezké kvalitě? K O2 kvůli tenisu přestupovat nebudem, to bychom si s tím jejich netem moc nepomohli a prostě sleduju tenis na tech různých známých streamech, ale tam ta kvalita je nic mco :/
[ Reagovat ]
10.01.2017 22:37Od: blixa
O2 TV se prodává samostatně, nemusíš mít O2 net. Jen když ho máš, tak máš nějakou slevu.
[ Reagovat ]
10.01.2017 22:52Od: Lunej..
Mam O2 a kvalita HD je super a jak pise deda, net mit od nich nemusis a modem se da sehnat kolem 1000 kc na aukru
[ Reagovat ]
10.01.2017 22:56Od: Patri.k
Já vím, ale placené programy + 100Mb net = 669,-

Kdybychom to měli rozdělaný, tak dáme 499,- za placené programy a 499,- za internet, takže bycom dali za rok za tenis skoro o 4 tisíce víc, nehledě na to, že u O2 za každou další televizi je +99,-, navíc máme u UPC věrnostní slevu, která je až do září... a v neposlední řadě, by mi chyběla CBS reality a Crime and Investiagion, které na O2 nejsou, prostě se to nevyplatí, což mě mrzí a přeci jen internet je v dnešní době základ a mít internet od O2, to bych si nemohl zahrát žádnou on-line hru, mají mizernou odezvu
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:00Od: blixa
Njn, každá sranda něco stojí ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:04Od: Patri.k
Nojo, tak to holt budu muset streamovat :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:01Od: Patri.k
To už by se nám při těch propočtech vyplatilo si pořídit tu omezenější nabídku od O2 za 399,-/měsíčně kde ten O2 Tennis je, jenže prostě dávat čtyry stovky jen za tenis a navíc by to stejně bylo jen na jednu televizi
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:02Od: Patri.k
a nechat si UPCčko :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:07Od: blixa
Tak snad u nich to je na 4 zařízení, ne ? Takže třeba TV + 3 počítače.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:13Od: Patri.k
No, to jo, ale extra příplatek +99,-/měsíčně pokud chceš sledovat jejich programy na dvou televizí... což stovka navrch není zrovna málo, jiný provideři ti dají více kart a žádnej poplatek navíc ti neúčtují
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:34Od: blixa
No o tom píšou, že to je pro ty co už O2 TV mají a chtějí si to rozšířit. Ale jinak u všech programových nabídek, které si můžeš nově pořídit uvádějí 4 zařízení. Asi by to chtělo jim zavolat a nechat si to vysvětlit.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:34Od: Fandina
Nevim kteří provajdri. My mame druhou kartu u Skylinku a stoji to urcite tech sto mesicne, tes presne nevom jestli je to za rok dvanact nebo patnact stovek.
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:40Od: Patri.k
Aha, no UPC nám dali druhou kartu, ale zas to mají vyřešený tak, že modul do televize nedávají ke koupi, ale když si to člověk vydupe, tak mu to nakonec dají :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 23:15Od: Patri.k
Tam kde má člověk možnost příjmat kabelovku si prostě O2 nedá, to je prostě klasika, proto přišli s tím, že vykrádají všechny sporty a mají ho jen exkluzivně pro sebe, protože ví, že technologicky bojovat proti kabelovce bojovat nedokážou :D
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:50Od: Fandina
Je to trochu komplikovanější. O2 Tenis má exkluzivitu na WTA turnaje a pokud jde o kompletní ATP, tak to zase má Digi. Takže nestačí mít O2, ale ještě je potřeba Digi.
[ Reagovat ]
11.01.2017 06:53Od: Lunej..
Ja UPC mela a zase po mne chteli 150 kc jako priplatek za HD, platila jsem tedy celkem 450 kc, setobox jsem mela svuj, koupila jsem si Arrivu. No u 02 platim za tarif L 399 a 50 kc za dalsi telku, ale je pravda, ze mam u nich slevu za net a pausal na telefon. Zatim to platim, az na to mit nebudu, mam smulu.:)
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:38Od: Frick Kája - odhláška
Zase zajémavé, že odhláška ze Sydney problém nebyl, ale na podzim z Tokya se STRAAAAŠNĚ nemohla odhlásit.

Teď už je to jedno, nicméně jsem přesvědčen, že jí to v Asii citelně uškodilo a kdyby měla o týden delší odpočinek, tak by byla ve Wuhanu a Pekingu platnější.

Tady nebylo so řešit - pokud bych něco měla uhrát (tj. aby zapsala nějaký body), tak by musela postoupit aspoń do SF. To už by zase bylo 5+4 mače běhen dvou týdnů, před GS skutečně zbytečné utavování se. Takhle v klidu potrénuje a uvidí se.
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:28Od: Frick Mášena
Vyhádřila se jako vůbec, že by chtěla hrát v Praze?

Já být jít, tak bych naznačil, že chci hrát na pořádném centru a ne na kurtu na térninkovym kurtu ke keterýmu se přistaví lešení, víte?
[ Reagovat ]
10.01.2017 22:02Od: Patri.k
Navíc z taktického hlediska Praha není zrovna to pravé ořechové z international turnajů bývá často nejnadupanější :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 22:04Od: Patri.k
Nejen, že tam bude hrát spousta našich skvělých tenistek, navíc jsme v centru Evropy, ze západu ani z východu to k nám nemá nikdo moc daleko. Ale vlastně, oni stejně létají letadly, takže v rámci evropy nějakých 20 minut nehraje moc roli :D
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:38Od: Tornes
Dobře, že jí nejsi, to by na tom svět byl už opravdu špatně. Přežít dva Fricky...
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:15Od: EllNino Letos je to v Hobartu opravdu zajímavý
http://www.tennis-arena.cz/podivny-duel-v-hobartu-kdo-skrecuje-prvni--16182cz/
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:17Od: janek_da
:DDDDD
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:52Od: dunphy
Celkem fraška.
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:27Od: Frick
Řešení je snadný - brát GS kvaldu jako turnaj 2. týdne a znemožnit tak kvalifikantkám se účastnit těchto turnajů.

Jinak ale si nemyslím, že bodově nemůže INT konkurovat grandslamu. Samozřejmě, že úroveň těchto INTů je (narozdíl od GS) značně kolísavá, ale obecně si myslím, že třeba OF na GS je obdobně obtížné jako celý INT vyhrát (spíš bych řekl, že většina hráček dříve vyhraje INT než postoupí na GS do 2. týdne, ale podklady nemám). Samozřejmě je to i otázka losu.
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:29Od: Frick
...jinak ale není rozhodně na místě dělat z turnajů před GS nějaké "chudáky". V Hobartu byla kvalifikační no. 1 Nara ze 76. místa! (srovnejme si to s "plonvými" INT-u, kam se do MD někdy dostanou i hráčky, co jsou o 100 míst níže). Problém jsou ty odhlášky "last-minute"...
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:46Od: sojka MaSha
je tezka profesionalka, o ni nemam zadny strah, hlavne at drzi vazivo a zdravi. A at uz je jaro, tesim se, prostor bude. Come on! :-))
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:04Od: Fandina
Hezké jméno MaSha jako Mária Sharapova. Pěknéééééééééééééééé
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:23Od: brixner Se poseru z iDNESu...:-)
Prej spolu nepásli prasata...:-))))) Ňákej Kvěš a Šmolík, nebo co :-)
Ať příjdou sem na TP, místa je tu dost a dost :-) No kuwa - tak kdo je vlastně lepší - Petra nebo Kája??????
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:31Od: Fandina
Teď rozhodně Kája, když Petra nehraje. A jinak je úspěšnější Petra, má víc titulů.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:35Od: brixner
Babi, ono to může být po stránce emoční, třeba i trošku jináč, víme?
Ale já je miluji obě, jsem prostě občas emoční posera, no...:-)))
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:38Od: Fandina
Po stránce emoční mám radši Petrušku. Ale možná to bude tím, že ji mám delší dobu na očích, víc ji mám nakoukanou. Kája je ale také fajn. Já se bavila s oběma a prima holky. Ale to víš, vidí bábu, jako jsem já a jsou příjemné.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:40Od: brixner
Bábinko, na těhle rukou bych Tě nosil! No prisámboha! :-)))
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:43Od: Fandina
Tak to neříkej. Určitě bys mě neunesl.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:48Od: brixner
Půjčím Ti na měsíc dva svého RTW Čendu a uvidíš, jak kila půjdou dolů! On Ti vysvětlí, kdo je vůdcem smečky a na koblihy zapomeneš ajcvaj :-))) A pak dáš možná i kvaldu na AO ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:54Od: Fandina
Né, já kila dolu nehoním. Mám na svou postavu věk. A co bych s Čendou dělala, já když už, tak mám krásného kanekorzu, který je mé dcery a hodně často ho mám u sebe.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:54Od: VlS
No, otázka nejdůležitější je, jestli potřebujeme volit tu, nebo tu. Každá z nich má nějaké klady a nějaké oblasti, kde by to mohlo být lepší. Karolina se před Petru nedostala díky zranění Petry, ale díky podstatně lepším výsledkům v minulém roce.
Subjektivně hodnoceno, Kája na mě působí samostatnějším a dospělejším dojmem a tím je mi sympatičtější .
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:58Od: Fandina
Já mám určitě radši Petru. Je milejší. Ale Kája je zase pohodář, takže každá má něco do sebe.
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:04Od: VlS
No na můj vkus je " milá" až moc, trochu jak Lucie Bílá, ta mě tím sluníčkováním, kterýmu nevěřím, už začala bejt vysloveně protivná.
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:06Od: Fandina
Tak to si nerozumíme. Petra není sluníčkář. To spíš Šafi mi sluníčkáře připomíná. Petra je příjemná a přímá a na nic si nehraje.
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:57Od: VlS
Každej to vidíme jinak.
[ Reagovat ]
10.01.2017 22:59Od: Fandina
Jo jo a jen ja mam pravdu ... a vim to nejlip D:
[ Reagovat ]
11.01.2017 01:58Od: misa Re: VIS
Chtěl jsi snad napsat arogantnějším dojmem, ne?
[ Reagovat ]
11.01.2017 02:40Od: FulnekUltras
ehmmm tedy jaksi prý vhodnějším do současné doby... ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:08Od: vrabejka
Taky už jsem se zapojil :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:07Od: Fandina
Když vloni měla Mária dostat trest, myslela jsem, že to bude půl roku, potom jsem si myslela, že jí ho zkrátí na rok, když dostala dva. A ono to nakonec bylo patnáct měsíců, ale uteklo to jako voda. Za chvíli bude zpět. Teď mi to připadá, že to bylo včera. Já osobně si myslím, že za chvíli bude zase vpředu. Vracela se několikrát po nemoci a vždycky se tam dostala a teď i trénovala, takže si myslím, že to bude rychlejší.
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:52Od: FulnekUltras Pro mě dobrá... ;)
pokud si to zas nepokazí nějakými excesy na kurtu - minimálně sirénu by už poněkud ztlumit mohla...a i ten servis v důležitých momentech prosím urychleně, urychleně... ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:36Od: EllNino Bože :D
http://sport.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A170109_182112_tenis_rou&razeni=vlakno

Kvěš opět zvrací :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:46Od: gigin
Ten Milan Šmolík je kdo? Myslim Lunej, ne?
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:50Od: blixa
Se sešli dva exoti :D :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:56Od: gigin
No ten mi právě přijde fajny :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:06Od: blixa
Takovej staromilec, slečna ta a ta .. :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:10Od: gigin
Jj a těžká vykačka :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:37Od: brixner
No muehehehehehehehehehehe :-)
Ta ti dá, až se tu zjeví :-))
Gigi, máš kuráž:-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:21Od: Lunej.. Re: gigin
Dost snesu, ale delat ze me chlapa, tos totalne zabil. Odted jsi cip s mekkym a Ernestka ti propicham skrz naskrz. Howgh.
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:25Od: gigin
:-DDDD
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:16Od: VLK----1GSL Re: EllNino
Si me prekvapil...teda...clovece jak by Ti nestacily ty nase pindy tady...;)

(Vysvetleni pro nektere specialisty:
Jen zdiveni, zadna kritika, nebo nejake moralizovani, nebo podsouvani, co ma ten borec jako plkat nebo ne...proste jsem jen kurde prekvapen...
Peace of Mind and Hezky Vecer;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:29Od: A.R.R.
Jsem se nasmál, ten Šmolík to bude taky kádr :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:47Od: janek_da
dobře že je to za nama
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:06Od: gigin Re: 0:24
https://youtu.be/Ku2s3XmcUsA
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:13Od: janek_da
mi nevadí, že vystúpil
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:14Od: gigin
:-DDDD
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:07Od: A.R.R.
Když Tykák pindá jinde je to sranda, když pindal tady bylo to peklo...
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:11Od: gigin
Pravda. To je fakt na po tlamě ty kecy.
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:20Od: A.R.R.
Je to magor co si budeme povídat. Ten naplive na každou tenistku, která v jeho očích ohrožuje Petru.
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:35Od: slacker
magori jsou i ti co "souhlasi s kvesem"
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:39Od: A.R.R.
Hurá jsem normální, díky kámo :-)
[ Reagovat ]
11.01.2017 13:00Od: slacker
Naopak, pan Kvěš je jeden z mála, kdo tenisu rozímu, neumí jen hýkat když se něco povede, a naopak zatracovat když se nevede.
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:39Od: VLK----1GSL Re: A.R.R. [ Reagovat ]
10.01.2017 21:42Od: A.R.R.
O.k je to poloviční blázen :-d jenom by mě teď zajímalo kdo je ten zkušený pracovník co Tykváka povede :-D Jeden tip bych měl, ale to nemožu napsat :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:16Od: VLK----1GSL Re: janek_da
Jo, Ted su vsichni chytri,;D)
Ja su Vlk, byl jsem Vlk, a Vlkem zustanu...
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:19Od: brixner Bulvár mě fakt moc nebere...
Ale když jde o našeho nejlepšího tenistu...
Rosi, ty blbe, kams vlastně dal voči? Tahle Míša...Jako jó, dobrý, ujde to, takovej průměr, aspoňs měl skoro jistotu, že ti jí hned nikdo nevopíchne...Máš tučný konto, jsi docela pohledný chlapec...moh si píchat skoro každou, na kterou sis ukázal, popíchat a čau...víš, jak je to...hlavně bez závazků! Vobčas někde vyhraješ dvě kola, dostaneš keš, nakoupíš mandžáre a zavoláš kámošce...moh sis žít skvěle...ty blbe, no kdo z vás to má?? Teďkonc tě tadle Míša voškube jako krocana! Chlapi, přemejšlejte vobčas jinak, než trenkama :-)))
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:44Od: FulnekUltras
Tak jistěže zredukovat celý proces na prosté mechanické zaplnění otvoru by se u této dávno známé firmy ještě před pár lety snad dalo pochopit. Dnes mi nejen zevnějškem, ale už i stále pomatenějším vnitřkem začíná prudce připomínat Obamu. ;) Aspiku zbavená Deniska si teď už prostě jen spokojeně vrní... ;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:50Od: Haitik
Tahle zpráva mi fakt udělala neskutečnou radost! :D Zase je to o trochu blíž.. :-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:55Od: gigin
Já si hrozně moc přeju ať vyletí nahoru, co nejrychleji a nejvýš. Už jenom kvůli těm kecům tady.
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:10Od: blixa
+1 ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:31Od: Oin
Snad už ta cukrovka bude v pohodě.
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:32Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:17Od: brixner
Já si to hrozně moc nepřeju.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:20Od: monty25 Re: gigin
Tady s tebou souhlasím, na rozdíl od tvého názoru na Katku. :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:20Od: VLK----1GSL Re: Haitik
Mne zase udela radost, az se potkame ve vlakne...pri nejakem Lucy vs. Maruska;D)))
Takze by to mohlo vyjit nejak pekne, bo Lucy se musi jeste trochu dat do kupy, aby to bylo aspon jak na tom fajnem RG15, tam nam to slo pekne,...;)
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:31Od: Haitik Re: Vlk
:-)))
Tak třeba Lucka pojede i do Stuttgartu a utkají se tam! :D I když tam chci pro Maruš jinou soupeřku, než Lucku..
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:28Od: gigin Rogi x Gyros
https://au.sports.yahoo.com/tennis/a/33764108/tennis-roger-federer-says-nick-kyrgios-could-be-hall-of-famer/#page1
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:26Od: peggy
Jsem moc rada,ze se Maria vrati na svuj milovany turnaj a moc bych ji prala aby tam vyhrala.Do Prahy ji nedoporucuji,vim jake clanky o ni psal tisk a jak se k tomu vyjadrovaly nektere nase tenistky a take nektera nemnela cisty stit.
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:29Od: Krisboy
Souhlasím s tebou, taky jí to nedoporučuju. Ať si ta podvodnice vřeští jinde.
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:08Od: PetaM
Pojď si pro to MarusHko! Fandím Ti!
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:08Od: vrabejka
Kolik má bodů?
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:09Od: Fandina
nula
[ Reagovat ]
10.01.2017 14:36Od: Frick
http://sport.idnes.cz/sarapovova-navrat-doping-stuttgart-praha-fid-/tenis.aspx?c=A170110_125528_tenis_ten

"Ruská tenistka Maria Šarapovová se na okruh WTA po trestu za doping vrátí v dubnu ve Stuttgartu, stále trvá zájem o její start i na pražském turnaji"

Jo, tady se musí dávat pozor, kde je to slůvko "její". Bo mezi "jejím zájmem o start" a "zájmem o její start" je nebetyčný rozdíl.

Osobně bych to nechal plavat. Ale bude záležet jedna na výsledku ve Stuttgart a zejména, zda dostane WCMD do Madridu.
[ Reagovat ]
10.01.2017 14:15Od: George_Renel Její místo
již v pohodě zaplnila tato: http://sport.idnes.cz/ceske-tenistky-vstup-do-sezony-komentar-ff5-/tenis.aspx?c=A170109_182112_tenis_rou , a myslím, že tu šanci nepustí.
[ Reagovat ]
10.01.2017 14:22Od: Frick Re: To Gigin
Slečna s princeznovsky kudrnatou hřívou patrně ale brzy přestane být jen ?ta s nejhezčími vlasy na okruhu.?

Zdroj: http://sport.idnes.cz/ceske-tenistky-vstup-do-sezony-komentar-ff5-/tenis.aspx?c=A170109_182112_tenis_rou
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:37Od: gigin
Já to nikomu neberu. Mi se fakt nelíbí. Jako jo řepu má dobrou, ani raději nebudu psát na co je to dobrý.
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:45Od: janek_da
Jakou řepu? Kde?
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:47Od: EllNino
jen to řekni :D :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:27Od: Frick Štafeta
Lucka dostala padáka. Konečně.
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:40Od: blixa
Abys neplakal. Davidová střílí dost podobně :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:41Od: blixa
Ale aspoň se holka trochu otrká. Asi je to dobrej tah, i když bezprostřední výsledek asi nepřinese.
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:49Od: Frick
Když Eva, Verča a Gábi pojedou dobře, tak stačí, aby se ta čtvrtá nepodělala. Jako se předloni nepodělávala Landová.
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:54Od: blixa
Jenže u Davidové docela hrozí, že si dá pár trestných koleček. Vidím, že ji moc neznáš :D Ale ono je to jedno, třeba se časem chytne. Průzkum bojem ! :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:42Od: Frick
Věřim, že se vejde na každý položce do 7 nábojů.
[ Reagovat ]
10.01.2017 14:42Od: Frick
http://www.ceskatelevize.cz/sport/exkluzivne-na-ct-sport/346779-do-ruhpoldingu-s-novinkou-ve-stafete-sanci-dostane-talentovana-davidova/

Ale štve mne ten Vítek s těma kecama o tom, že do šestýho místa je spokojenost. Pod rouškou pokusu o jakousi "pseudoskromnost" odmítá připustit tu realitu, že mimo bednu ná můžou dostat jen něčí kiksy (rozuměj kiksy Charvátový?).
[ Reagovat ]
10.01.2017 14:51Od: blixa
Jsi blb. Naopak je realista a plně si uvědomuje, že momentálně prostě nemáme čtvrtou. Lucka se střelecky rozpadla i v individuálu, Jislová je letos totálně z formy, angažmá Davidové je takovým aktem zoufalství. Já bych bych byl spokojenej i do 8 místa.
[ Reagovat ]
10.01.2017 15:17Od: George_Renel
A Vítková je po nemoci....
[ Reagovat ]
10.01.2017 15:27Od: horska.kraslice
Puskarčíková taky ještě po nemoci "bez energie" jak sama řekla, bednu v Německu si vystřílela stylem hop nebo trop a ono to vyšlo, ale kdoví kdy jí ta rychlopalba zase takhle zázračnš sedne. No, ve štafetě si to svoje tradičně doufejme odkroutí.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:34Od: Frick
I kdyby Evče ten masák tak dobře střelecky nevyšel a udělala by třeba tři chybky, tak by byla pořád v TOP 15...
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:36Od: EllNino
jak to mužeš vědět ?
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:38Od: Frick
Tak počítám, že tři chyby by byly +70 vteřin.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:43Od: EllNino
to není sprint, nezapomeň, že myšlení a časy v kontaktních závodech jsou relatvní, když máš za sebou díru, nikam se neženeš, když je tak 5 holek do cíle u sebe a bojuje se, tak jedeš na krev ... to si uvědom
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:08Od: Frick
No ale to byl zrovna Evin případ. Ta asi už po 4. střelbě věděla, že to třetí místo je tutový. Laura daleko (+ je to Laura) a za ní 30 vteřin díra.
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:02Od: VlS
Co asi tak píše norskej Frick, Ruskej Frick, švédskej Frick, finskej Frick ..... ti všichni byli zvyklí na podiový umístění, medaile atd. A teď jim to vyžírají pivní státy (nějaky Češi a Němci) a sladká Francie. Není vlastně Frick chudinka?
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:16Od: blixa
Šmarjá, nestraš ! Mnoho Fricků, blixova smrt ! :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:52Od: triatlet
:-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:29Od: Frick
Cwl, ty to píšeš jak kdyby Němci nebyli tradiční biatlonová velmoc :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:35Od: VlS
No, tak se podívej na přírodní podmínky těch zemí pro zimní sporty.
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:57Od: Frick
Děláš, jak kdyby Němci neměli hory.
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:00Od: VlS
No, a myslíš že pro běžecký lyžování jsou srovnatelný podmínky Německa a Skandinavie, nebo Ruska?
[ Reagovat ]
10.01.2017 21:11Od: Frick
Prostě je nesmysl, aby se skandinávci cítili dotčený z toho, že jim berou první místa Němci z pohledu toho, že by Měmci v tomto sportu neměli tradici.

Něco jinýho by to asi bylo u klasiky.

(to je ta nudná verze biatlonu)
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:37Od: Frick
http://www.vysledky.cz/zimni-sporty/svetovy-pohar/biatlon-zeny/#

Teď ses teda ukázal jako superznalec. Vyfiltruj si jednotlivý země a ukaž mi těch sedm, který by měly bejt před náma a ty bys byl pořád spokojen. :-D
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:55Od: vrabejka
Německo, Francie, Ukrajina, Rusko, Norsko, Švýcarsko
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:01Od: blixa
No vidíš, ještě na Švýcarky jsem zapoměl ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:58Od: blixa
Jistě šašku, Německo, Francie, Ukrajina, Švédsko, Norsko, Rusko, Polsko, Bělorusko, Itálie, Kanada, Kazachstán, Rakousko, můžeš si z nich vybrat libovolných 7. Štafeta není prostý součet pořadí 4 nejlepších, jako si to naivně představuje blbec jako ty ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 19:55Od: Frick
Francie, Německo jasně...

Ale skutečně si nedovedu představit, jak by se mezi nás mohlo vměstnat dalších pět zemí v případě, že to min. jedna holka řadně nezku.rví....

A pokud to zkur.ví, tak nemůže bejt důvod ke spokojenosti.
[ Reagovat ]
10.01.2017 20:07Od: blixa
Co je nejasného na tom, že momentálně nemáme čtvrtou ? Takže nějaká míra, jak ty říkáš "zkur.vení" se dá téměř s jistotou očekávat a není důvodem k nějaké nespokojenosti.
[ Reagovat ]
10.01.2017 15:25Od: tommr
já bych tam Lucku nechal a vyřadil bych naopak Gábinu, aby si před víkendem aspoň trochu odpočinula. Takhle se zase bude snažit dojíždět ztrátu a zbytečně se unaví ...
[ Reagovat ]
10.01.2017 15:27Od: blixa
No jo, jenže s Luckou v současný střelecký formě a bez Gábiny, měla by pak účast ve štafetě ještě vůbec smysl ? To by bylo tak na 12+ umístění :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 15:35Od: tommr
no a co? Štafeta má smysl stejně jen na MS kde půjde o medaili. Gábina by se jinak během sezóny měla soustředit jen na boj o Velkej Globus a neměla by se ve štafetách zbytečně vysilovat. Pro ostatní holky a zejména pro ty co jinak běhají jen IBU Cup jsou štafety naopak šance kde se můžou ukázat ... :)
[ Reagovat ]
10.01.2017 15:42Od: blixa
No jo, jenže s tou myšlenkou že Gábina se má soustředit na boj o velký globus by tě sama Gábina vykopala ze dveří :D To je přesně to co nechce. Nechce už se stresovat, jde si od závodu k závodu, chce medaile z MS, a jestli z toho nakonec třeba vypadne velký globus, tak to bude jen takový samovolný bonus :D Takže s tím cílem bys u ní asi neuspěl, ona štafety jezdí ráda a jezdit je chce. Nechme to na trenérech, vidí do toho určitě víc než my joudové ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:06Od: tommr
já vím, že je ráda jezdí. Gábina a štafety to je něco podobnýho jako Petra a FC. Na jednu stranu jsem rád, protože to samozřejmě výrazně zvyšuje naše šance na dobrý umístění, ale na druhou stranu mám o ní obavy, aby se zbytečně nevysilovala v závodech kde relativně o nic nejde. Jiný top závodnice během sezóny neváhají šetřit silama - Dahlmeierová ted vynechala dva závody v Oberhofu, Dorin-Habertová zase nepojede čtvrteční štafetu ...
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:11Od: Fandina
Někdo šetří silami, někdo si rád zatrenénuje v ostrém závodě. Já myslím, že je to na ní, kdyby nechtěla jet, tak nepojede.
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:41Od: Frick
To víš že jo, kašpare. Poslední by byly.

Bez Gábi s Lucií bych počítal tak to 5.-7. místo.
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:10Od: vrabejka
Tommre tenisu možná rozumíš ale na biatlon ser. Víš o něm kulový.
[ Reagovat ]
10.01.2017 16:21Od: Fandina
Nejsem tommr, ale nedá mi to, nevím, proč by měl někdo extra něčemu co se týká fandění rozumět. Já myslím, že tommr rozumí biatlonu dobře, stejně tak jako toho hodně ví o tenisu.
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:43Od: vrabejka
Už ty jeho názory o Kozkalove
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:05Od: VlS
Gábina je neunavitelná
[ Reagovat ]
10.01.2017 17:15Od: blixa
Myslíš že je USM ? :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:27Od: Frick Maša po AO 2018
Klidně může být no. 1....
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:23Od: Frick Jo...
Má to jeden háček, madame Čerkošková.

Nelze (resp. těžko lze) prodávat lístky na Šarapovou.
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:32Od: Patri.k
Stejně nechápu proč je u nás vstup zadarmo :D Možná je to jen taková úvodní akce, než se turnaje u nás ustálí a pak budem platit jako kdekoliv jinde :D Ale dost mě překvapuje, že třeba USA, kde moc hráčů nemají jsou turnaje narvaný k prasknutí a to si za vstup platí, zatímco tady, máme tolik elitních hráčů, vstup je zadarmo a stejně krom víkendu to tam moc narvaný není
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:40Od: Patri.k
Ale tak NY má 8,5 miliónů obyvatel a Praha jen 1 milion a mimo Prahu jezdí většinou jen největší fandové z tenis portálu :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:49Od: Frick
Auckland je stejně velkej jako Praha, z domácích jen Marina, vstupný drahý a stejně tam bylo lidí...
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:51Od: blixa
Tady zcela chybí tradice chodit na tenis. Po válce prostě nemohla vzniknout. Chodí se jen na týmové soutěže, což se bere tak trochu jako hokej nebo fotbal.
[ Reagovat ]
10.01.2017 14:07Od: Frick
Na Czechoslovak open prý chodívalo, dle Kodeše, nejvíce lidí na páteční čtvrtfinále (na víkend, dle jeho slov, už lidi jezdili na chalupy), prý tak 3-4k lidí...
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:54Od: Patri.k
To je pravda no, nevím čím to je, asi dobrej marketing. Oni používají nejspíš cílenou reklamu, lidi který jsou z danného města a zajimají se o tenis skáčnou banery na zakoupení vstupenky a podobně. Ale i tak to nechápu.
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:57Od: blixa
No musí se založit tradice a vychovat publikum. To jen tak samo nepřijde. Myslím, že Černošek to zatím dělá docela rozumně.
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:56Od: Frick
Jinak od ČF/SF už plno bylo. Nicméně samozřejmě to číslo non-VIP návštěvníků nemohlo být vysoké - cca 1800-2000 lidí
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:12Od: Patri.k
Byla by to pecka, ale bojím se, že to bude příliš medializované a nepohnu se tam :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:17Od: aligo
Taky mě to napadlo, že bude hroznej nával lidí potom
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:05Od: monty25 Masha
Tak doufám, že ta Praha vyjde. Ale tím Stuttgartem se ta šance asi snižuje...
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:05Od: aligo Sice u mě za doping dost klesla
Ale i tak doufám že bude v Praze, nevím proč, ale myslím, že ji vynechá, doufám že se mýlím...
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:07Od: Krisboy
Já doufám, že se nemýlíš.
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:16Od: aligo
Proč by nemohla projet, udělat autogramiádu jako vloni Cibulková a pak vypadnout v prvním kole?
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:33Od: Krisboy
Pokud by vypadla v prvním kole, bylo by to ok. Já tam jezdím vždycky v pátek na semifinále + finále debla, to už bude teda klid :) Na tu bulvární hysterii kolem ní nejsem vůbec zvědavej.
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:37Od: Patri.k
To už se prostě proflákne ten turnaj a i kdyby vypadla, tak už to moc turnaji neuleví, kort o víkendu, kdy chodí největší masa :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:44Od: Krisboy
No právě - narváno tam bejvá i bez nadopovanýho vřešťana, takže na návštěvnost to nebude mít vliv.
[ Reagovat ]
10.01.2017 13:46Od: Patri.k
No, to je fakt, pokud tam jedeš z rána, tak to v podstatě nebude mít vliv... spíš ty co chodí odpoledne se tam nemusí dostat, ale to jsou stejně většinou jen sváteční diváci :D
[ Reagovat ]
10.01.2017 18:03Od: aligo
já celý týden :)
[ Reagovat ]
10.01.2017 14:20Od: Aussie
Už slyším ten řev - ten dolehne až sem k nám do Brisbane!
[ Reagovat ]
10.01.2017 14:30Od: janek_da
tak to ten řev čekej někdy okolo 15.června
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist