Senzace ve Wimbledonu: Djokovič nestačil na Querreyho a končí už ve 3. kole!

  • Ve Wimbledonu se zrodilo obrovské překvapení. Postaral se o něj Američan Sam Querrey, jenž ve třetím kole vyřadil světovou jedničku a trojnásobného šampiona Novaka Djokoviče.
    2. 7., 18:04 | Aktuality |  294 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič vyhrál pět z posledních šesti grandslamů a jako třetí v historii ovládl čtyři po sobě. Před měsícem zkompletoval srbský tenista na French Open sbírku všech grandslamových trofejí a i před startem Wimbledonu patřil mezi největší favority na zisk titulu.

Djokovič dosud získal na turnajích "velké čtyřky" 12 titulů a po letošních vítězstvích v Austrálii a na French Open měl nakročeno ke kalendářnímu Grand Slamu. Výkon Australana Roda Lavera z roku 1969 ale nakonec nevyrovná.

Úvodní dva zápasy sice zvládl trojnásobný šampion v All England Clubu bez ztráty setu a po vítězství ve druhém kole si připsal dokonce už třicáté vítězné utkání na grandslamech v řadě, čímž vytvořil nový rekord v open éře, ve třetím kole však vedoucí muž žebříčku ATP narazil na výborně hrajícího Američana Sama Querreyho, s nímž měl velké problémy.

Querrey a Djokovič rozehráli zápas třetího kola už v pátek, kdy Američan vyhrál první dva sety. Kvůli nepřízni počasí byl ale poté zápas přerušen a dohrával se až dnes. Favorizovaný Srb sice vlétl do dnešní dohrávky v lepší formě a snížil na 1-2, ve čtvrtém dějství ale nevyužíval své šance a ve zkrácené hře Američanovi, který si za celý zápas pomohl i 31 esy, podlehl 5-7, celkově pak prohrál 6-7 1-6 6-3 6-7.

Na grandslamu se Djokovič nedostal do osmifinále naposledy v roce 2009, v Paříži tehdy rovněž skončil v třetím kole.

"Je to pro mě něco neuvěřitelného, obzvlášť tady ve Wimbledonu, nejlepším turnaji na světě. Jsem hrozně moc šťastný. Hrál jsem dobře a zvládl jsem klíčové momenty zápasy, což bylo to nejdůležitější. Když jsem potřeboval, pomohl jsem si dobrým podáním. Udělal jsem sice pár chyb, ale i tak jsem to zvládl, za což jsem opravdu moc rád," konstatoval po utkání Američan.

"Byl jsem připravený na to, že začátek dnešní dohrávky bude hodně náročný. Novak přišel velmi silný a motivovaný. On je jedním z nejlepších hráčů historie, takže jsem věděl, že vedení 2-0 ještě vůbec nic neznamená. Jsem proto neskutečně rád, že se mi povedlo dotáhnout zápas do vítězného konce," dodal Querrey, jenž postupem do osmifinále vyrovnal své grandslamové maximum.

"Sam dneska hrál úžasně, hlavně servis měl brutální. Musím ho ocenit, přetlačil mě a zasloužil si vyhrát," řekl Djokovič. Na rozmary londýnského počasí se vymlouvat nechtěl. "Bylo to pro oba stejné a já měl šanci vyrovnat. Podával jsem ve čtvrtém setu na výhru, v tie-breaku jsem vedl. Ale soupeř hrál pořád velmi dobře a mně se naopak pár úderů nepovedlo. Samozřejmě je to zklamání, porážka na grandslamu je vždycky horší než na jiných turnajích. Teď prostě na chvíli vypnu, odpočinu si a místo tenisu budu myslet na něco jiného," dodal.

Bez větších problémů naopak postupuje ve Wimbledonu druhý nasazený Andy Murray, jenž si ve třetím kole poradil 6-3 7-5 6-2 s Australanem Johnem Millmanem.

• WIMBLEDON 2016 •
Velká Británe, tráva, 13.163.000 liber
sobotní výsledky mužů (02. 07. 2016)
Dvouhra - 2. kolo:
A. Zverev (24-Něm.) - Južnyj (Rus.) 6:4, 3:6, 6:0, 4:6, 6:2
Dvouhra - 3. kolo:
Querrey (28-USA) - Djokovič (1-Srb.) 7-6(6), 6-1, 3-6, 7-6(5)
Murray (2-Brit.) - Millman (Austr.) 6:3, 7:5, 6:2
Johnson (USA) - Dimitrov (Bulh.) 6:7 (6:8), 7:6 (7:3), 6:4, 6:2
Nišikori (5-Jap.) - Kuzněcov (Rus.) 7:5, 6:3, 7:5
Mahut - Herbert (oba Fr.) 7:6 (7:5), 6:4, 3:6, 6:3
Čilič (9-Chorv.) - Lacko (SR) 6:3, 6:3, 6:4
Goffin (11-Belg.) - Istomin (Uzb.) 6:4, 6:3, 2:6, 6:1
Tomic (19-Austr.) - Bautista (14-Šp.) 6:2, 6:4, 6:4
Čtyřhra - 1. kolo:
Štěpánek, Zimonjič (14-ČR/Srb.) - Johnson, Querrey (USA) 7:6 (7:4), 6:3
Rosol, Džazírí (ČR/Tun.) - Evans, Glasspool (Brit.) 6:4, 6:2
Petr Pokorný, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (294)
03.07.2016 11:36Od: baggik
Snad si Miloš pro ten titul dojde.
[ Reagovat ]
03.07.2016 13:52Od: Ptakoslav.Kotoul
Miloš vyhraje Wimbledon až v roce 2018. Pak ještě ten rok vyhraje USO, přidá AO 2019 a znovu USO 2020. Kariéru skončí se 4 GS stejně jako Wawrinka a Murray.
[ Reagovat ]
03.07.2016 14:09Od: Herbert_Hoover
Wawrinka už další GS nepřidá :)
[ Reagovat ]
03.07.2016 10:26Od: tomasinho
Novak Djokovic po včerejším vyřazení ve Wimbledonu oznámil, že se nezúčastní blížícího se Davis Cupu a nedojde tak na jeho souboj s Andy Murraym!

Kdo ví, jestli vůbec bude hrát Andy, na antuku se mu moc nechce.
[ Reagovat ]
03.07.2016 13:57Od: Grigor_Murray
To je velká škoda, konečně to mohla být DC bitva, jak má být. Jestli nenastoupí ani Andy, bude to atraktivní jako challenger :,(
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:30Od: ipko Nemci
akonáhle dal penaltu Kimmich už som vedel že to nejako vyhrajú.. on je alfa a omega, ak by nedal išli by domov a on ich fakt kopať nevie, hneď som si spomenul na jeho zakončenie vo finále Nemeckého pohára s Dortmundom.. ale myslím si že si zaslúžili vyhrať a to ako kopol Zaza alebo Pelé som v živote nevidel.. už by to mali dotiahnuť na majstra, predsa len 20 rokov je už dlhá doba a s Walesom by to bolo super finále..
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:39Od: Mayo
20 rokov bez ME dost trapas na nich, vlastne aj MS vyhrali po veľmi dlhej dobe a ten ch. j Zaza ( ani neviem kto to je) co tam traposil by si zaslúžil kopačku na solar
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:48Od: dappe
Nejtěžší to měl Boateng. Německo hlavně posledních 6 Mistrovství (MS a ME), vždy minimálně semifinále, letos snad vyhrají. Nejvíc mě štve, že ve finále bude jeden z dvojice Wales - Portugalsko, tohle semifinále fakt nedávám, a myslím, že třeba v takovém Chorvatsku to také "pár" lidem bude celkem vadit...
[ Reagovat ]
03.07.2016 11:45Od: Herbert_Hoover
V Chorvatsku by mělo lidem hlavně vadit to, jak přistoupili jejich červenobílí Bohové k zápasu právě s Portugalci :)
[ Reagovat ]
03.07.2016 12:20Od: dappe
Právě :) Tohle je bude žrát ještě hodně dlouho, taky ti hráči to po zápase vůbec neunesli, hrozný vyřazení. Neudělat maximum a takhle vypadnout, navíc s tím, jak se ta strana pavouka vyvíjí...
[ Reagovat ]
03.07.2016 13:55Od: ipko
proste im ten zápas nevyšiel, ale že by do toho nedali všetko je blbosť.. malo to ísť do penált alebo predsa len boli lepší Chorváti.. ale futbalový osud rozhodol že Portugalcom na víťazstvo stačil jeden brejk do otvorenej obrany aj keď pár sekúnd pred tým mohol rozhodnúť Perisic..
[ Reagovat ]
03.07.2016 14:12Od: Herbert_Hoover
Tým s obrovským měchem potenciálu hlavně směrem dopředu hrál zbaběle, paradoxně začali hrát to, na co mají až po inkasovaném gólu, ale to už bylo neskoro :)) Taktika měla být zcela jiná. Chorvatské komentáře po zápase byly výplodem idiocie. Hodně mě zklamali, osobně jsem měl s nimi velké plány, chtěl jsem je sledovat až do boje o medaile. :)
[ Reagovat ]
03.07.2016 14:37Od: dappe
Úplně to přetaktizovali celé, kolem 110. minuty si začali uvědomovat, že penalty by nemusely dopadnout dobře, a na závěr k nim ani nedošlo.
[ Reagovat ]
03.07.2016 19:19Od: FulnekUltras
teď jim to holt musí vynahradit Blanka na LOH...
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:09Od: woody Novak
Od začátku Wimbledonu bylo poznat,ze neni vse ok, rychlost podani,velmi kratka priprava pred turnajem...No snad se z toho brzo dostane!
[ Reagovat ]
03.07.2016 07:46Od: Krisboy
Musím se opakovat - No3e od porážky od J1rky už nikdy nebude to, co dříve...
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:08Od: Kozoroh
Jasně, proto taky po této porážce vyhrál RG :-D
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:37Od: panzer.dragon
Kdyt to sedi :)
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:55Od: Krisboy
Samozřejmě, vyhrál RG protože kvalitně potrénoval a okoukal, jak se to na tý antuce vlastně hraje. Od J1rkovi lekce je No3e rozhodně lepší antukář.
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:45Od: Nola
suhlas :D Jirka je legenda, ale ma co dohanat, na legendy typu Rosol, Stachovski ci Queerey este nedorastol.....
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:07Od: Mayo
Hnusní nemci to dali. Ale Taliani si koledovali tie penalty ako kopali to bola katastrofa a samozrejme bl.b Darmian (Man United) ich na záver pochoval. Toho keď vidím v zostave United, tak mi je na plač.

Každopádne Nemecko sa konečne dočkalo a konečne dokázalo vyradiť TAliansko svoju nočnú moru na veľkom podujatí aj keď až po rozstrele. Taliani boli jediní, ktorí ich mohli odpálkovať lebo to na nich vedia. Nikto iný na nemcov nemá, Portugalsko je vtip, a dalej už ani netreba spomínať. Francúzsko je preceňované.
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:10Od: FulnekUltras
Radšej som to ani nepozeral. Aspoň keby teraz Island odpratal domáce multi... ;)
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:24Od: Forehand
Fandím odjakziva Talianom, Spanielom + Argentíne, jedni sa stretnu spolu v osemfinále, vitaz vypadne na penalty a Argentína detto a Mäso ohlasil koniec repre kariéry. Nikdy som nefandil negalovanému Portugalsku, Francuzom a Nemcom a vsetci su v semifinále..To je aká kombinácia, ty vole :)...Este vyhra Federer Wimbledon a budem to mať na komplet :)
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:03Od: Forehand
Do prdele...Aj s tými Nemcami...Chudák Gigi, ten chlap má pech...

A Taliani nevedia kopat do lopty, to vytiahnem troch chlapov z krčmy a kopnú to lepsie..
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:55Od: spaniel
Tak Nemci to urvali Mayo :)
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:09Od: Mayo
S tebou som sa tuším ešte v ničom nezhodol, čo sa týka športu :D Všetko opačne.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:30Od: tomasinho Judy :D
https://vine.co/v/5z2qOUjJmdv
[ Reagovat ]
03.07.2016 01:30Od: kada.tom
ještě je třeba se zbavit Federera, hele ... pak by ten úsměv mohl být i větší :-)
[ Reagovat ]
03.07.2016 08:05Od: Nola
iste :D Andy by mal porazat Fedexa, nie sa spoliehat na jeho pripadne vyradenie, Fedex uz nie je najmladsi, naviac ho tento rok suzuju zdravotne problemy
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:17Od: panzer.dragon
Na snuru titulu na wimblasu to proste neni..
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:02Od: Krisboy
Sam! Sam! Saaaaaaaaaaam!
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:56Od: Krisboy
Takže žádný překvapení se nekonalo
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:42Od: peggy
Novaku,musis to zkousat i Rafa musel polknout prohru s Lukasem a oba jste v techto zapasech nebyli fit.Nejaky rok se to bude pripominat.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:54Od: Krisboy
ať si to zkouší jak chce
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:39Od: Kozoroh Ajajaj.....
http://sport.idnes.cz/djokovic-po-porazce-ve-wimbledonu-drk-/tenis.aspx?c=A160702_215904_tenis_par

Snad se opět neozvalo zápěstí jak před dvěma lety v MC :-(
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:00Od: Krisboy
Chuduček No34567e, samozřejmě, že byl zraněnej, jinak by přece NEMOHL prohrát.
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:20Od: Kozoroh
Nevymlouval se na zranění, jen uvedl, že nebyl 100% fit, nespecifikoval zdravotní problém a přesto se do něj strefuješ. Že ti není hanba!
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:24Od: Krisboy
Já se nestrefuju do No3eho, ale do tebe. Ten odkaz jsem ani neotvíral.
[ Reagovat ]
03.07.2016 10:01Od: a.magerova
Vedle z diskuze koment:
Novak Djokovič po porážce se Samem Querreym přiznal, že nebyl stoprocentně fit, ale o svých problémech nechtěl mluvit. ?Rozhodl jsem se, že vynechám utkání Davis Cupu proti Velké Británii. Prožívám velmi úspěšnou sezonu, ale také hodně vyčerpávající. Potřebuji odpočinek,? konstatoval Srb, kterého podle spekulací trápilo levé rameno.
[ Reagovat ]
03.07.2016 10:03Od: a.magerova
Tvl, to už ani nemůžu zkopčit koment z vedlejší diskuze, aby mi to nehodilo otazníky místo uvozovek, to je fakt na palicu... :-/
[ Reagovat ]
03.07.2016 10:10Od: dappe
Stejně jako po semifinále 2012 s Federerem: "Mám nějaké zdravotní problémy, ale nechci o tom mluvit" :D To jsou skvělá prohlášení, když o tom nechce mluvit, tak proč o tom mluví, že?
[ Reagovat ]
03.07.2016 10:13Od: Krisboy
Zoufalá snaha získat trochu popularity. "Doufám, že jednou budu mít taky takovou podporu fanoušků, jako Roger". K smíchu.
[ Reagovat ]
03.07.2016 10:27Od: Kozoroh
Protože se ho na to zeptají novináři. Nechce lhát ani podrobně uvést zdr. potíže proto, aby to to nevyznělo jako vymlouvání. Přesto však některým stačí připuštění zdr. problému na to, aby měli příslovečnou hůl na psa :-\
[ Reagovat ]
03.07.2016 11:49Od: Nola
je ucenlivy proste :D
http://sportky.zoznam.sk/c/48702/federer-sa-po-prehre-vyhovaral-na-zranenia-chrbta-a-nohy
[ Reagovat ]
03.07.2016 12:17Od: dappe
A on tam někde říká, že o tom nechce mluvit?
[ Reagovat ]
03.07.2016 10:20Od: Kozoroh
Nepíšu, že kvůli tomu nespecifikovanému zdravotnímu problému prohrál. Ale mám o něj mírné obavy.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:33Od: a.magerova Na jedničce zase postavili stan... :-)))
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:40Od: anakin01
dumal jsem dneska nad tím, jaké by to bylo vlézt si tam a třeba si zahrát pod stanem :-) nebo si tam jen tak lehnout do trávy.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:12Od: a.magerova
No teď je tam na tuty volno, kolem dokola už nikdo.... jooo, ale pobavilo mě, že než ten stan postavili, tak to tam zkraje pozalívali..... a nezaprší a nezaprší... :-))
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:32Od: anakin01
Ta přerušení Wimbledon dokážou znechutit. Pro mě nejlepší gs Us Open, ve skvělé období, skvělá atmosféra.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:34Od: DORSCH Re: anakin01
+1,si moj clovek,tak isto najradsej US Open
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:36Od: panzer.dragon
Nerikej ze vstavas treba v 330 rano?
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:38Od: DORSCH
nemusim pozerat night session kazdy den,naopak program zacina v 17:00,nieco sa vzdy najde
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:39Od: anakin01
běžně ne, ale rád si kvůli tenisu vstanu i v noci, mám noc rád :-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:40Od: carodejka_s.r.o.
Ač je mnohými označován za nejpodřadnější GS, tak osobně mám nejradši AO.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:01Od: kada.tom
tak tak, navíc New York tomu dodává takovou tu atmosféru pravých show, jsem letos moc zvědav na střechu, jak to bude vypadat :-)

a newyorské night session mám hodně rád, to je vždy atmosféra neskutečná :-)

jediný, co mi na USO vadí je to, že ve 3./5. setu hraje tie-break
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:09Od: tomasinho
Hlavně dementní finále a to, že nedávaj plachty. Bleh.

AO je o světelné roky před jakýmkoliv ostatním GS.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:18Od: kada.tom
po stránce organizační a technické (např. zastřešení kurtů) stoprocentně, jen pro nás Evropany je to krapet špatný s tím časem, noo :-)
[ Reagovat ]
03.07.2016 11:42Od: Daffit
No tak pánové, zase musíte uznat, že v té Austrálii tolik neprší. Takže to mají o dost jednodušší. V zásadě se bude hrát teprve počtvrté v neděli, takže se letos jedná o dost velkou vyjímku. Poasí nelze plánovat. Pro mě Centr kurt patří mezi nejlepší tenisové dvorece.
[ Reagovat ]
03.07.2016 11:32Od: baggik
Nejlepší je AO.
[ Reagovat ]
03.07.2016 11:43Od: Krisboy
Pro mě taky. Sluníčko je sluníčko :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:24Od: DORSCH Isner-Tsonga
je toto normalne?,dalsi preruseny zapas,ktory ma zacal bavit.zajtra 12:30 nastupi zase ten priy-ebany dazd,pardon za vulgarizmy,ale ako sa to povie po novom-som frustrovany
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:27Od: Kozoroh
Už se stmívá a zápasy byly přerušeny i na ostatních kurtech.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:32Od: DORSCH
to mi je jasne,frusrovany som z priebehu turnaja tak nejak celkovo(nie z vysledkov)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:59Od: carodejka_s.r.o. Bye bye zlatý slame
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:21Od: MAFRA
Tak konečně jsme se dočkali jugoslávskej vzteklej a namyšlenej bastard konečně prohrál na začátku grandslamu!!!!!!!!!!!!!díky SAME!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:23Od: carodejka_s.r.o.
Pro mě je to spíš zklamání. Já mu ten zlatý slam přála. A ten tvůj slovník vypovídá mnohem víc o tobě než o Djokovi...
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:25Od: Kozoroh
Další takový, co byl pro něj poslední rok frustrující a potřebuje si na dnes na No1em schladit žáhu :-D
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:29Od: DORSCH
prerusenia narusaju regulernost,aj preto mam Wimbledon z GS najmenej rad
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:59Od: Nola
jo, dalsie hovado...kam si chodil s rodicmi na dovcu, do Jugosky? nechodil, bola to dovca pre vyvolenych, podcenujes narody, ktory boli v dobe totality daleko pred nami, si Slovan ako ti jugosi, blbce, tym jugosom sa mozes akurat hlboko poklonit, tvoja chladnicka, TV, PC funguje vdaka vynalezu jedneho jugosskeho Srba..... tvoju krajinu preslavil akurat jeden skvely sportovec Jarda Jagr....
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:04Od: Ptakoslav.Kotoul
Dva. Ještě Zátopek.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:05Od: carodejka_s.r.o.
Aneb hovado křičí: Další hovado!
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:08Od: Nola
preco sa s tym hovadom stotoznujes? moja rekcia nebola smerovana k ceskemu narodu, ale iba k jednemu sracovi....
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:12Od: carodejka_s.r.o.
Jo, jenže se mrkni na jeho a na svůj slovník. Fakt mě dostává, když někdo někomu vyčítá to, co sám dělá.
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:25Od: Marduch
Tak Nola určitě nikdy nevolí neuctivý slovník vůči rivalům Djoka..
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:13Od: darek.vrana
A Djokovic vděčí za něco Otto Wichterlemu;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:18Od: rod_laver
Nolo, klid, to ti za to nestoji..;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:57Od: Mayo
Berďa žeby do SF?
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:04Od: carodejka_s.r.o.
Nezlobila bych se :) Berďa by nějakou vzpruhu letos potřeboval. Když vidím, jak se někteří favorité letos trápí... Ale... co si budeme nalhávat, není to moc pravděpodobný.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:25Od: anakin01
Zverev, Veselý, Tomic - tak by dost možná mohla vypadat cesta do semifinále. Na jiné losy je to luxus - ale, ale, ale. Pořád hodně těžcí soupeři.
[ Reagovat ]
03.07.2016 07:58Od: Chrenda
Berdych nikdy nevyužije příznivého losu ani toho, že mu odpadnou těžcí soupeři. Aspoň to tak vždycky bylo.
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:42Od: Mayo
No to by mu musel ešte odpadnúť Murray minimálne
[ Reagovat ]
03.07.2016 10:00Od: Krisboy
Zdaleka nejen on. Tomášovi vždycky budu fandit, vždycky mu přát jenom to nejlepší, ale na GS prostě nemá. To je realita.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:51Od: anakin01
Delpík 1:2, Tomášovi odpadávají všichni soupeři.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:44Od: spaniel
Berdych konci uz se Zverevem.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:52Od: carodejka_s.r.o.
Nebuď takovej pesimista. S Beckerem hrál dobře. Prohrát samozřejmě může, ale neporazitelná překážka zatím Zverev není.
[ Reagovat ]
02.07.2016 23:54Od: spaniel
Nejsem pesimista. Ja mu nefandim ;) Takze jsem optimista.
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:29Od: Marduch
Posledně měl hodně namále, navíc Zverev jde průběžně nahoru, na druhou stranu Berďa má fůru zkušeností tudíž je možný, že rozhodne momentální psychické rozpoložení...Zvereva ;)
[ Reagovat ]
03.07.2016 01:18Od: anakin01
Dost možná.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:50Od: Ma3ek
na centri sa nehra mali by nechat Delpa dohrat tam nech sa presunú to by bola velka vyhoda pre Juana Martina predsa len je to velký rozdiel uplne inač hráči vidia kurt a hlavne Delpotro neni zvyknutý hrať na takých malých na akom hrali a Poullie zasa nepozná čaro veľkých dvorcov a vobec nie wimbledonskeho centre courtu
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:50Od: Ma3ek
na centri sa nehra mali by nechat Delpa dohrat tam nech sa presunú to by bola velka vyhoda pre Juana Martina predsa len je to velký rozdiel uplne inač hráči vidia kurt a hlavne Delpotro neni zvyknutý hrať na takých malých na akom hrali a Poullie zasa nepozná čaro veľkých dvorcov a vobec nie wimbledonskeho centre courtu
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:49Od: Lavazza
Konecne padol! Az teraz zacina mat Wimbl.grady. Dufam,ze dnes sa zacal postupny zostup Djok. Pre tenis len dobre.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:50Od: Mayo
ja už pred turnajom som zahlasoval za Murrayho, takže je to jedno :D akurát sa zmení finalista :D a nič sa nezačalo žiaden zostup omg
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:12Od: Kozoroh
To je až k smíchu tohle - No1e na GS prohraje po čtyřech majorových triumfech v řadě a tady se píše o sestupu výkonnosti. Hraničí to s neúctou vůčí velkému šampionovi.
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:25Od: Ondra979
TAdy musim poznamenat, ze osobne si taky nemyslim, ze sestup Novaka prave zacal, podle me ma nejmene jeste rok cas, ale na druhou stranu nikdy nevis, kdy to prijde - viz Federer AO 10, Nadal RG 14...
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:42Od: Chrenda Super zpráva
A nečekaným vít?zem letošního Wimbledonu se stává Jiří Veselý. To je šok.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:43Od: Ma3ek
začinam veriť vo veseleho magiu
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:42Od: Ma3ek
Delpo pooooood
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:43Od: Ma3ek
Musí mať Pouille taký dobrý den dnes:(((((((
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:43Od: Mayo
čo robí ten DelPo ? šak vyhrával sakra a v druhom bolo 6-6
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:45Od: Ma3ek
Pouille hra fantasticky ja nechapem všetko mu tam pada to je smola že akurat proti Delpovi ma svoj den
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:49Od: Ptakoslav.Kotoul
Není to jen den, Pouille je budoucí GS vítěz. Možná.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:51Od: Ma3ek
Je dobrý ale jeho výkony su nestabilné nevyspitatelné v dalsom kole može prehrat za 1h 20 min s hocikým
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:25Od: Forehand
Zaujímavé, ze pred styrmi rokmi, ked vypadol Rafa senzačne s Rosolom hrali v ten isty den Taliani s Nemcami na ME...

A dnes senzačná prehra Noleho a večer opat ME vo futbale v podaní Talianska s Nemeckom.

Teraz neviem, ci stret tychto futbalovych velmocí znamená Wimbledonský šok, alebo wimbledonský šok znamená vypadnutie Nemcov z turnaja.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:38Od: Mayo
Forza Squadra!
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:39Od: a.magerova
Ale tak.... historie by se mohla opakovat se vším všudy... :-)))
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:59Od: Jirajsw
Co tady všichni těšíme že Roger má šanci.uz je stařec Murray má šanci vyhrát.a ostatní po vypadnutí djoka ! mají sakra velikou šanci zvítězit.berdych nisikori atd.se tu nepokakejte s z Rogera ať jde do víte kam jsou jiní on už má dostatek titulů furt jen Roger Novák můra se tady z nich nepokakejte!
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:12Od: Herbert_Hoover
to chce překladač :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:36Od: Ptakoslav.Kotoul Re: Je to lepší?
Je, ni wewe wote kuangalia mbele na kwamba Roger ina šanci.uz ni Murray umri ana nafasi ya kupumzika baada ya kuanguka vyhrát.a Djoko! Wana nafasi damn kubwa zvítězit.berdych nisikori atd.se nepokakejte na Roger na kama ni kujua wapi wengine yeye tayari ana majina kutosha wakati wote tu Roger Smith nondo hapa nepokakejte wao!
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:55Od: Pe3k WIMBLEDON 2016 : Novak Djokovic vs Sam Querrey - Full Highlights [ Reagovat ]
02.07.2016 20:45Od: steve79
Porážka Djokoviče je doslova šok. Pro tenis je jen dobře, že Novak prohrál. Po dlouhé době uvidíme jiného vítěze než Djokoviče. Největším favoritem ted je pro mě Murray a pak Roger.
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:48Od: Herbert_Hoover
pro mě Murray a pak Raonič :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:50Od: steve79
To je pravda. Miloš je taky hodně nebezpečný na trávě. Jinak je to letos s rychlostí kurtu, nevítě někdo?
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:40Od: Meceon
to je od těch nafoukaných britů velka degradace noleho nedat ho na cebtrkurt
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:44Od: a.magerova
Není, každý rok to tak je, aspoň jeden zápas mimo centrkurt....
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:17Od: Mayo
šibe ti? šak vždy sú hviezdy aj nejaký ten jeden zápas mimo centru omg...či je to Roger, RAfa, Andy alebo teraz srbský tenista
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:40Od: Kozoroh
Za sebe ti mohu říct, že nasazení No1eho mimo centrkurt mi vůbec nevadí. Pro ten jeden dva zápasy si zahraje jinde.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:44Od: Mayo
Presne tak Kozorohu.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:49Od: Ptakoslav.Kotoul
Ať vezme na příští týden WC do Braunschweigu kvůli udržení zápasového rytmu, tam ho na centr určitě dají.
[ Reagovat ]
03.07.2016 07:44Od: Krisboy
:)
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:58Od: dappe
Velké překvapení, zvlášť když Querrey dnes nehrál vůbec dobře, vlastně ani nevím, jak to mohl uhrát. Djokovič nebyl ideálně připravený, on by se postupně v turnaji asi rozehrál, ale tentokrát se mu to nevyplatilo. I když Federer není v takové formě jako loni, tak se pomalu rozjíždí, a je to pro něho velká šance, ale pořád to bude dost těžké. Další hráč, který by toho měl využít, je Mahut. Konečně by si mohl na Wimbledonu připsat velký úspěch (třeba semifinále).
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:54Od: Forehand
Nole mohol konečne oslavovat velké double RG+W a dokonca mohol vyrovnat jedinečný rekord Rafu a vyhrat 3GS v jednom roku na rozličných povrchoch..To je pech.

Do konca roka uz zostáva len jeden GS a 17GS sa v 29 Djokovicovych rokoch javí podstatne nedostižnejšie.

O Federerovi tvrdím snad už od doby, kedy nebol otcom, ze na GS uz Rafu a Noleho nikdy neporazí a titul moze vyhrat jedine zhodou okolnosti, ak sa im vyhne. Dlho to vyzeralo tak, ze USO bola v tomto smere posledná unikatna šanca. Ale trpezlivost ruze prináša a na starého pána mozno opat príde rada..
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:08Od: Roger_Federer
I kdybych pristoupil na tvoje teorie.neverim, ze je v dostatecne forme.
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:23Od: panzer.dragon
Forma rapidne stoupne diky dnesku, tohle je sance co se nemusi opakovat Roger tam necha zada aby to dal
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:27Od: a.magerova
Máš nějak krátkou paměť asi.... nevzpomínáš na rok 2009 a FO, kdy Rafa vyletěl s Robinem a na druhý den Roger málem letěl za ním díky Tommy Haasovi... ještě dnes se mi zvedá tlak, když si na ten zápas vzpomenu....
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:30Od: a.magerova
A USO 2014.... taky Nole vylítl o nějakou tu hodinu dřív než Roger....
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:37Od: Kozoroh Re: Forehand
Je to škoda, že tři majory na třech površích se No1emu nepovedly, ale podstatné je, že se mu povedlo v kariéře. Z dnešní prohry se No1e nezhroutí a do konce roku bude mít ještě dost motivace a příležitosti připsat si cenné tituly - OH, USO, TM. Min. jeden z těchto podniků vyhraje.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:41Od: Roger_Federer
Tak jeho aura neporazitelnosti dostala dneska facana.Sance na cisty slam zlikvidovana.Sance nax dotahnuti 17granslemu, spadla o 30%.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:51Od: Ptakoslav.Kotoul
Z 15 % spadla na -15 %?
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:55Od: Ondra979
To se ukaze az na hardu, jestli spadla nebo ne, pokud ho nekdo sejme na USO(Oly je mi celkem jedno) tak by to nebylo vubec spatne
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:30Od: Forehand
Len jeden turnaj z OH, USO, TM?...

S tým by asi sám Djokovic nebol spokojný..
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:42Od: Marduch
Opravdu? Fakt si myslíš, že Djoker od sebe nebere nic jiného než vítězství v každém zápase, na každém turnaji? OH jsou sváteční podnik to ano, ale osobně bych viděl trumf na USO jako kardinálnější.. tři majory v roce ze čtyř, to by přece byla fantastická bilance..tak nekecej;) A na TM má již dostatečně nahráno;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:29Od: pockerface
Velká šance pro Rogera. Jestli se mu nepovede letos dojít pro 18.GS, tak už ta šance nemusí nikdy přijít. Pro Rogera a snad i pro Můru velký dárek od Novaka. Na druhou stranu Novak je jen člověk a možná už byl z toho všeho unavený, ono taky pořád jen poslouchat kdy už se zasekne, kdo ho porazí je asi taky otrava. Možná mu uškodilo i to, že neměl žádný zápas na trávě. No jedno je jisté, po dlouhé době zase bude vítěz GS někdo jiný než Novak.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:33Od: a.magerova
Ani letos ji moc nevidím.... ale ráda se budu mýlit... prostě letos po těch zdravotních patáliích nic moc nečekám.... ale.... třeba.... přesto PŠŠŠT... :-)))
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:35Od: pockerface
V současnosti je to jedno, ale škoda, že se to loni nepodařilo Kevinovi. Roger byl v dobré formě, a věřím, že by ten 18.GS získal. Jak píšeš letos možná dojde do finále. Zatím měl jen lehké soupeře. Ale Andy tu šanci taky nebude chtít pustit. Takže je možný, že Rogerovi můžou dojít síly. Proto loni bych Rogerovi věřil víc. Ale naděje umírá poslední. Uvidíme příští neděli :-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:39Od: a.magerova
Kdyby vyhrál loni, tak bychom nenasytně chtěli, aby letos obhájil (známe se)... prostě nemůžeme mít všechno... ;-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:34Od: Kozoroh
Vezmi si, že z posledních 10 odehraných grandslamových turnajů (AO 14 - FO 16) je ve hře už jen Marin.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:47Od: Kozoroh Re: Poslupnost Fedexe ve Wimbledonu
2006-07 rok čekání na titul
2007-09 dva roky čekání na titul
2009-12 tři roky čekání na titul
2012-16 čtyři roky čekání na titul????
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:50Od: a.magerova
No vidíš, ty nám budeš teď dobrý na různé "naše" statistiky a souvislosti a posloupnosti... a taaak... :-)))
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:01Od: Pe3k
Hlavně na ty, co Djokovic nikdy nepřekoná :p
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:24Od: Nola
jeho tiez nikto tak rychlo neprekona, Noleslam je tam a nic na tom nezmenia ani tvoje hejty....
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:26Od: Pe3k
Noleho mám celkem rád, hejtuju max. Kozoroha..
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:32Od: Nola
ty si riadny kokos :D , Noleho milujes, to ano... dovod je jediny, zabranil Rafovi dotiahnut Fedexove rekordy v poctu GS, tak sa tu nehraj na jeho fanusika, teraz milujes Muru, z rovnakeho dovodu....
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:36Od: Pe3k
jn to je moje nevýhoda, nakonec milujem všetky :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:44Od: Nola
dokonca si bol schopny fandit Rafovi :D, myslim, ze sme sa tu vsetci stretli v neskutocnej zlatej ere tenisu, casom z nas emocie vyprchaju, ale tato jedinecna generacia tenistov, vratane Murrayho nebude v dohladnej dobe prekonana
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:49Od: Pe3k
súhlas. Rafovi jsem již fandil vela krát.
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:17Od: Herbert_Hoover
2016-2021 pět let čekání na titul
2021-2027 šest let čekání na titul
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:15Od: misa Roger
si doufám dojde pro titul!
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:16Od: Kiske007
Dnes by měl Andy s Rogerem pozvat Sama na minimálně dvojitého panáka ..:-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:19Od: anakin01
proč Andy s Rogerem, těm může být vypadnutí Novaka jedno :P
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:21Od: anakin01 Re: kromě toho... :-)
http://www.tomas-berdych.net/photos/c-70%20kb%20tomas-ester_novak_rest_monte-carlo_10april2016.jpg
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:30Od: a.magerova
Ta móda neponožek v pánských botkách mi fakt nesedí... :-/
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:50Od: turista
Roger moc potřebuje nějaký titul. Když to nevyjde tady tak v Torontu nebo v Cincinnati by mohlo. Už se docela rozehrál. Tady to letos hraje do karet Andymu.
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:23Od: Mayo
No čo ty a Novak Djokovič, ktorého letos nikto neporazí :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:10Od: mahycek
Taková šance, jako měl Djoko na kelendářní GS už nepřijde. Proto Rogere uchop šanci, jasně celé jaro zraněnej, ale teď může být v klidu, má 3 kola za sebou, bez deště a na centru. Také kdo jiný by měl hrát na centru, než sedminásobný vítěz. Bude to cesta ještě dlouhá, ale šance je. když přeskočím a podívám se na dolní stranu pavouka, tak Andy je opravdu nebezpečnej. Ale to by bylo až finále. Rogere pojď za osmým Wimbledonem a osmnáctým GS. Pak bys byl nedotknutelným. Je to cesta dlouhá, ale myslím si , že on ví sám nejlíp co se mu nabízí, na rozdíl od nás.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:17Od: Kiske007
Andy bude letos hodně silnej. Cítí šanci stejně jako Roger, navíc Lendl mu namíchá perfektní taktiku, pokud tedy budou hrát spolu finále
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:08Od: Ondra979 Konecne, je to dobre pro tenis
ale stejne gratulace Novakovi za tuto serii, nekalendarni GS se rozhodne pocita.
Bohuzel to prislo az letos a Roger nema zrovna nejlepsi formu, ale s Murraym by si to zaslouzil jednozancne nejvic, oba dva sve posledni 3 GS finale prohrali a vsechny s Novakem!!, takze jejich finale by aspon pro jednoho z nich skoncilo satisfakci, ale kdo vi, jak to dopadne, je tam jeste Milos, Gyros a podcenovat se nevyplaci nikoho. Ale jestli Roger udela finale tak uz to nesmi pusit!! je treba verit, go go Roger
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:05Od: a.magerova Dnes Sam udělal radost třem tenistům a jejich fans... ;-)
Rod Laver - uhájený kalendářní GS
Roger Federer - uhájený rekord 17 GS
Rafael Nadal - uhájený počet 14 GS

A možná i:
Pete Sampras - je totiž na tom druhém stupínku s Rafou a dělat místo pro třetího zatím nemusí... :-))
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:10Od: Herbert_Hoover
No a řekl bych, že udělal radost i Samovi a jeho fans :))
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:13Od: a.magerova
Tak samo... v tomhletom musí být člověk kapku sobec a myslet především na sebe svoje fanoušky !!! :-)))
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:18Od: Herbert_Hoover
právě že nemusí :) ale chce být :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:22Od: a.magerova
Rozdávat se pro ostatní a na sebe nemyslet - to je dříve či později cesta do pekel....
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:31Od: Kozoroh Re: magerka
U Lavera mám mírné pochybnosti, možná už ho po takřka půl století nebaví pořád odpovídat na otázky, kdo po něm může získat kalendářní GS.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:37Od: a.magerova
Právěže u Roda jsem si 100% jistá, že mu odlehlo.... při vší úctě k němu, je to starý chlap (a nemyslím to zle), celý život slyšel, jak je nej z nej a teď by o TO měl přijít... ne ne ne nevěřím, prostě ješitnost a celoživotní zvyk dělaj svoje... znám chlapy.... :-)))
[ Reagovat ]
02.07.2016 22:02Od: DORSCH
mas pravdu,a kto taky nie je,tak je minimalne polobukvica(nic proti nim,su to urcite z velkej vacsiny slusny ludia,platia dane atd.atd.)
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:53Od: turista
Novak Djokovič má dost času na to aby minimálně předběhl Nadala a Samprase a dohnal Federera.
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:00Od: Marduch
Myslím hlavne Andymu a Rogerovi se dnes bude dobre usínat :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:02Od: Kozoroh
Zas se to hovado GSKINGROGER objevilo. Po RG tu však po ném nebylo vidu ani slechu :-P
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:06Od: Nola
nechaj ho, nech si to uziva, jeho komenty nevidim, mam ho medzi ignorovanymi, zatial ako jedineho , vascie hovado tu snad nenajdes...
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:20Od: Marduch
Typictejsi případ nejspodnejsiho haterstvi aby pohledal. Tak ale i Rafa ma svého Pe3ka a Roger Kadu Toma ;)
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:26Od: Pe3k
Cipe!
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:29Od: Marduch
;-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:38Od: Pe3k
Já jsem temný rytíř tohoto portálu!
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:42Od: a.magerova
Já bych chtěla být Mata Hari tohoto portálu... :-))
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:43Od: Pe3k
Ty jsi pana marie tohoto porátlu!
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:56Od: a.magerova
Ne ne, když už, tak chci být Lilith - první žena Adamova... Eva byla až druhá žena Adamova... ;-)

Vypráví se, že spolu Adam a Lilith nedokázali žít v míru, neboť Lilith odmítla při souloži zaujmout polohu, při níž byla nucena ležet pod Adamem. Na jeho naléhání mu odpověděla: "Proč bych měla ležet pod tebou? I já jsem byla stvořena ze země a jsem ti rovna!"
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:00Od: Pe3k
Jo jasněé! Ty zas musíš být něco extra :D mě by stačil přizdisráč batman!
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:04Od: a.magerova Re: :-))))
Člověk nemá mít malých cílů... :-P
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:05Od: Pe3k
Proto je můj idol Roger Federer!
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:55Od: Nola
nevybrala si si vhodny objekt, ta dama bola popravena ... podla viacerych zdrojov je jej podiel na spionazi precenovany, taktiez jej inteligencny kvocient bol na urovni bezstarostnej kurtizany a tanecnice, tym samozrejme v ziadnom pripade nejdem zhadzovat inteligenciu tanecnic
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:02Od: a.magerova
Tak ani ta Lilith, kterou uvádím výše, není ideální... takže tak nějak z obou a mohl by být život fajn... ;-)

Ale tímto si na reálný život nestěžuju, jen tak nezávazně sním... :-)))
[ Reagovat ]
03.07.2016 12:03Od: Amputace
Já bych spíš řekl Rain man tohoto portálu.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:59Od: svetova.dvojka
Querrey už porazil Djokoviče v Paříži nedávno, první set vyhrál Djokovič 6:0 ,ale pak to projel..., Djokovič teď může zase měsíc odpočívat, aby pak vypadl ve 2.kole v Riu :-)))
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:56Od: Roger_Federer
Jsem v pulce dovolene a vsoku..Djoker venku.
Velka skoda pro Rogera, ze to prislo opet v jeho velmi slabe forme.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:52Od: Tornes
Tak nakonec Nole prohrál zaslouženě. Viděl jsem to až dnes, ale co hrál tak bylo docela o ničem. Vyvrcholilo to v TB, kdy hráli strašně oba; jestli se nepletu, tak kromě dvou es byly všechny body nevynucené chyby jednoho nebo druhého.

Sam dokázal využít toho, že byl Djokovič dneska mimo. Skvělé první podání a velmi dobré druhé. Úderově dneska slabší, ale s tím jak se Nolev vyhazoval mu to nakonec stačilo.

Tímhle výsledkem se velmi otevírá horní půlka pavouka. Raonič, Federer, Čilič, Nishikori, možná i někdo další - uvidíme, kdo z nich toho dokáže využít. I Murray přišel o teoreticky nejtěžšího soupeře ve finále a v jakémkoli finále (snad s výjimkou proti Federerovi) bude výrazným favoritem. Zajímavý výsledek.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:00Od: Mayo
škoda, chcel som vidieť či by v prípadnom finále Djokovič konečne zobral už aspoň ten 1 set Andymu na tráve :(
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:55Od: turista
Nevynucené chyby pramenily z nervozity obou hráčů.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:49Od: Herbert_Hoover shortly after Djoxit...
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13439088_974253502693312_1578919757798973304_n.jpg?oh=09789beb14ecfd6c620effffd44f0430&oe=5802C2D1

:))
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:48Od: GSKINGROGER
Teď jsem si vzpomněl, asi před 2 nebo 3 lety se všude po diskuzích psalo, jak si teď Roger dává oraz a počká si, až Nadal s Djokovičem odpadnou a začne zase sbírat velké tituly. Po dnešku tomu začínám věřit :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:50Od: Mayo
Roger taktický génius :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:51Od: Herbert_Hoover
Problém je, že by musel odpadnout i Murray a nejspíš asi i dalších tak pět tenistů :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:44Od: sprchon No3e
Tak se bál případného střetu s J1rkou ve finále, že se sesypal už ve třetím kole. :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:45Od: anakin01
a Jirka teď ztratí motivaci a odevzdá Sousovi :D)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:47Od: sprchon
To je možný. :D :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:37Od: caporegime
Škoda, ale prohrál zaslouženě, takhle mizerně nezahrál roky. Sam nepředvedl nic extra, ani to nepotřeboval. Nemyslím, že by na prohru měla vliv nulová příprava na trávě, naposledy hrál nějaký turnaj mimo Wimbledon v roce 2010, takže všechny 3 tituly získal taky "z voleje", maximálně hrál nějakou exhibici a tu hrál i letos.

Teď přeju titul Delpovi nebo Milošovi, ale jakékoli jiné finále než Federer - Murray by bylo velké překvapení.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:00Od: Nola
nech si Lendl zlizne med, titul zrejme berie Andy, pritom si myslim, ze Andy by to zvladol aj bez neho uplne v pohodicke, Brexit bude slavit, ale nakrivo, Andy je Skot
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:36Od: Mayo Andy vs DelPo
neviem či je to pavúkovo možné ale toto finále by sa mi tiež neskutočne páčilo
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:37Od: HECIS
není možné
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:43Od: Mayo
škoda no
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:34Od: spaniel
Vůbec se o něm nemluví, ale co jsem zatím viděl, Cilic hraje v obrovské pohodě a nedivil bych se, kdyby přidal druhý GS.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:39Od: tomasinho
Tak minimálně s Keiem ho favorizuju.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:40Od: spaniel
Připomíná mi to US 2014. Servis neskutečný (teď měl 97% vyhraných 10 servisů v zápase), forehandy zabíjí, minimum chyb.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:44Od: Mayo
97 % :O to sa aj dá? wow, to je neskutočné číslo
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:45Od: tomasinho
Zas ale v Queensu taky nic moc. Ale jak to tak vidím, tak on nebo Raonic na Rogera jedině, jinak se bojím. Andyho zastaví max Gyros, Berdychovi, DelPovi a další v té části pavouka nevěřím teda.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:46Od: spaniel
Andy je teď největší favorit. Zase bude Lendl veleben :D
[ Reagovat ]
03.07.2016 00:53Od: Marduch
Je nejspíš faktem, že tentokrát by měl Lendl na případným titulu výrazně menší zásluhu než během prvního angažmá, ale kdo ví, třeba je pro Andyho po těch několik prohraných GS finále Lendlovo nekompromisní mentorství a "dohled" z hlediště tím dosud chybějícícm dílkem do puzzle GS...
[ Reagovat ]
02.07.2016 21:49Od: Kozoroh
Čilič hrál v pohodě proto, že stál proti outsiderům :D Nevím, jak moc dobrý je Baker na trávě, ale Stakhovskij je na trávě solidní a obral Čiliče o set. Spíš bych věřil Milošovi, neztratil doposud set a měl těžší soupeře než Čilič.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:34Od: vrabejka
Tak Milmann Můru nepotrapi. Snad ho sundá Nick:)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:34Od: Mayo
Murray vs Millman

pekná pinkačka, z bekhendu obaja pekne, Andymu skvele píše, ploché údery vidno, že je to jeho prirodzene silný úder a Millman tiež pekne sa drží a dosť toho vychytá aj z ťažších pozícií. Môže byť
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:32Od: rod_laver
Mimochodem, dnes je to přesně patnáct let od památného zápasu Federer vs. Sampras.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:37Od: a.magerova
https://youtu.be/1w1pjcK7nFY?t=13m18s
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:50Od: rod_laver
To ještě Roger nepoklepal dlaní do rakety po zápase :))
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:11Od: a.magerova
No... ještě tolik neplatili, tak nebyl důvod... :-)))
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:30Od: GSKINGROGER
A v příštím kole Mahut - Querrey 6:3 6:2 6:3 a bude to korunované úplně :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:25Od: babolat.cz
FFF zase perlí a vymýšlí podivuhodné rovnice, kde Querrey-Djokovič=Federer.
Zapomínají ale, že na Fedexe dnes stačí většina.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:29Od: a.magerova
A tak né všichni.... ;-)

Ale je celkem fajn, že Nole nebude zas o 1 GS blíž sedmnáctce... :-)))
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:30Od: babolat.cz
zapomínají na Toma!
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:30Od: anakin01
z horní poloviny věřím nejvíc Raonicovi.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:32Od: spaniel
Tu rovnici nechápu...aspoň v tvém podání. A většina? To jako třeba 60 hráčů z top 100? Nenech se vysmát.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:35Od: babolat.cz
tak většina ze stovky asi ne,to snad ROger má laťku výše.Myslím většina z TOP dejme tomu 15?
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:37Od: spaniel
Pochybuji. Přece jen je to tráva a postupně se zlepšuje. Ale pár jich bude.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:41Od: babolat.cz
uvidíme...
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:46Od: Tornes
Většina z top15?

Co znamená "stačí"? Že ho teoreticky, pokud jim všechno bude sedět, může porazit? To ano, pak na něj stačí většina top15.
Že ho pravidelně bude porážet? Pak z top15 má na trávě šanci pouze Murray, možná Raonič. Jiným opravdu nevěřím.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:24Od: Praguna
Na Petru spodním podáním.Další poznazek
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:24Od: Herbert_Hoover DJOXIT
Paráda, Samouši! Když se vyhodil hned při první výměně v TB a de facto neodehrál po odtažení plachet ani míček, viděl jsem to s ním bledě. No ale díky mnoha chybám Djokera to zvládl, tedy to spíše nezvládl Djoker, ale Sam si určitě zaslouží velkou pochvalu. Kvéry se tak stává servismanem, který navázal na Andersonovu práci o rok později. Co se nepovedlo velkému Kevčovi loni, to dokázal Legopanáček :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:23Od: Kozoroh No1eho prohra
Když loni a předloni No1e prohrál finále RG, bral jsem triumf ve Wimbledonu jako kompenzaci. Je možné, že kdyby býval loni RG vyhrál, ve Wimbledonu by neuspěl.
Pokud si myslíte, že po dnešní porážce šílím, hluboce se pletete. Letošní sezóna s triumfy na RG a AO je krásná a budu na ní jako No1eho fanoušek vzpomínat, protože to je rok, kdy No1e zkompletoval kariérní Grand Slam.
Toto je první porážka na GS po čtyřech triumfech. Další triumfy v budoucnu přibudou, No1eho nezviklaly prohry ve finále RG a tato prohra jím vůbec neotřese.
No1e díky za všechnu radost, kterou jsi mi ty jako tenista dal!!!
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:27Od: a.magerova
No tak sláva.... :-))
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:27Od: GSKINGROGER
:D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:28Od: GSKINGROGER
Prý "Další triumfy v budoucnu přibudou" :D A neměl náhodou přibýt i titul s Wimbledonu? :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:29Od: Paula
Souhlasím, každá série jednou konči a tato byla pro nás fanoušky Noleho moc pěkná :-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:36Od: spaniel
Jaký rekord teď překonal?
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:37Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:42Od: GSKINGROGER
Největší upset světové jedničky na GS. Aspoň něco má.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:46Od: Kozoroh Re: spaniel
Musel ti spadnout kámen ze srdce, že No1e nepřekoná Rogerovy šňůry 23 SF a 36 ČF :-P
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:48Od: spaniel
Na to jsem nemyslel, k tomu měl hodně daleko. Za jeho prohru jsem rád, případný kalendářní GS by tento rekord devalvoval.
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:00Od: Forehand
Tak ci bude mat 36QF alebo 34/36 je v podstate jedno...4GS v rade stále trčia..:)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:41Od: Grigor_Murray
Neříkej mi, že tě neštve, že nezkompletuje kalendářní GS, nebo jak si říkal ty Super(Golden)Slam? :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:44Od: Grigor_Murray
PS: V té poslední větě to vypadá, jakoby ses s Djokovicem loučil, jakoby se chystal do důchodu :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:46Od: GSKINGROGER
Doufám, že tahle věštba mu vyjde líp než ta o kalendářním GS :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:52Od: Kozoroh
Vůbec ne, možná jsem se nechal trochu unést :-) Poslední rok byl mimořádný, Novak vyhrával těžké zápasy a získával triumfy, cítil jsem, že svému favoritovi mám vzdát hold po konci této velké série.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:43Od: pockerface
Nole není stroj, možná už byl ze všeho utahaný a já si myslím, že i porážky mu pomůžou nebo můžou motivovat do dalších let. Kdyby vyhrával vše, tak je možný, že za 2 roky skončí. Když nebude mít konkurenci, tak ho to přestane bavit :-), takhle si odpočine a udělá radost někomu jinému.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:48Od: turista
Novak Djokovič není stroj ale člověk. Byl unavený a Sam Querrey hrál výborně. V posledním setu už byli oba nervózní. Na světovou jedničku je stále ohromný tlak a na Novaka jednoduše padla únava. Hlavně že má titul z Rolland Garros, který mu chyběl. Wimbledon už má 3x takže se nic neděje. Odpočine si a pojede dál. Querrey letos může dojít daleko.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:52Od: pockerface
Většinou je to tak, že ten kdo jeden den porazí favorita, tak v dalším zápase vyhučí.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:22Od: RFtheGOAT :)))
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s526x395/13592625_974247239360605_3253137620317037693_n.jpg?oh=d444bb16626aab88abf095717c0993d2&oe=57F24415
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:25Od: tomasinho
Nolexit.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:21Od: GSKINGROGER
Nevšiml jsem si, že je nový článek, jde to rychle :D

Potvrdilo se, že Djokovič, stejně jako Nadal, je na trávě jen průměrný. Pokud nějak proleze do 2. týdne, kdy se už nehraje na trávě, ale na hlíně, tak má šanci klidně vyhrát, ale stačí, když mu jednou nepřeje los a dostane do 1. týdne hráče s výborným servisem a hned se absolutně nechytá. Je dobře, že vypadl. Kdyby měl mít víc titulů než špičkový travaři jako Becker nebo McEnroe, byla by to ostuda a znesvěcení celého Wimbledonu. Doufám, že letos konečně zase vyhraje hráč, který umí hrát klasický travnatý tenis. Zůstal už ve hře jenom jeden :)

A ještě něco - Borg i Federer dokázali v 1 roce vyhrát nejtěžší možnou GS kombinaci RG - Wimbledon (Borg dokonce několikrát). Djokovič se k tomu nikdy ani nepřiblížil, i proto jsou oba historicky nad ním.

Doufám, že Roger to dotáhne k 18. titulu. Ale když ne, tak ať vyhraje Murray i USO a na konci roku nebo třeba až po AO definitivně sesadí Djokoviče. Ten tím přijde i o poslední šanci na překonání některého z Rogerových rekordů - v týdnech na 1. místě.

Takže glory hunteři, zpátky do kanálů, kam patříte :D :P
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:26Od: Mayo
gloryhunteri trošku dostali facku, ešte dnes gloryhunteri nemecka a bude to krásny víkend (:

Nemyslím si však, že by mal niekto Djokoviča zosadiť, proste vypadol je to normálna vec nedá sa vyhrávať všetko to je nereálne.

a ktej kombinácií RG - W ... El Matador to dokázal 2x tiež (:
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:01Od: turista
Námitka: Borg je pod Djokovičem. Novak má celkově o 1 titul víc než Borg. Navíc Borg nikdy nevyhrál Australian Open a US Open. Nole vyhrál už vše.
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:50Od: Nikkki
I Nadal dokazal vyhrat, dle tveho nazoru, nejtezsi kombinaci RG + W v jednom roce, tak jaky prumer? :-D
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:51Od: Nikkki
A dokonce dvakrat 08 a 10.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:20Od: rod_laver
Bohužel jsem neviděl (od 4 do 5 jsem měl tenis, protože jsem si naivně myslel, že se bude hrát od 1), každopádně pro turnaj je to dobře. Noleho už bylo všude "hodně" a oddychne si. Nemyslím si ale, že tato porážka znamená Novakův ústup ze slávy, akorát nelze mít takovou formu po celou sezónu.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:23Od: rod_laver
a ještě bych dodal, že si i přes 3 GS po celou dobu na TP stojím za tím, že tráva je Noleho nejhorší povrch i přesto, že porazil loni Rogera, který měl mnohem lepší formu než letos, a že RG vyhrál jenom jednou. Pochybuju, že by na RG v třetím kole vyletěl..
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:18Od: Empe
A já jsem si říkala, zkus do Fantasy pro změnu Rogera... :D
Jsem fanoušek otevřených turnajů, takže až na Fantasy tuhle prohru vítám. :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:18Od: HECIS :DDD
:DDDDDD
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:17Od: Mayo dilema
teraz neviem komu priať titul, prial by som si finále Andy vs Roger a inak by som prial Andymu ale zase ak by dokázal Roger vyhrať 18. GS v 35 rokoch to by bola krása...fakt neviem v prípadnom finále :D nevadí tak či tak Wimby vyhrá v pohode tenista teda ak tam nebude Berďa :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:17Od: anakin01
:-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:16Od: Amputace
Každopádně pro tenis je to moc dobře. Wimbledon je po Djokovičově vypadnutí konečně zajímavý, najednou je tady několik hráčů, kteří se regulérně dají považovat za aspiranty na titul. A do budoucna by se mohlo stát to, že Djokovičovi trochu spadne sebevědomí a stejně jako po Nadalově překvapivé prohře s Rosolem, by se mohli objevit další "bezejmenní" hráči, kteří se Djokoviče nezaleknou a budou ho trápit.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:37Od: Kozoroh
Po roce frustrace, kdy jsi neustále viděl No1eho s GS pohárem, musí být pro tebe a další dnešek balzám. Ale nenech se zmást, Djoker dosáhne dalších výher a Rafu jednou v počtu GS titulů předstihne!
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:48Od: Amputace
O to, jestli předstihne, nebo nepředstihne Rafu mi ani tak nejde. Já miluji tenis, miluji ten sport, rád ho hraji a rád se na něj dívám, ale při té Djokovičově naprosté dominanci se na něj prostě dívat nedalo. Byla to totální, absolutní nuda a velice bych se divil, pokud to bavilo někoho jiného, než Djokovičovy fanoušky. Takže stejně jako pro tebe byla balzámem Novakova bezprecedentní dominance, je pro mě - zcela přirozeně - nyní balzámem jeho nečekané vypadnutí.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:42Od: Kozoroh
OK, v pořádku, ale tvrdit, že může nastat ústup a ukazovat to na příkladu Nadala je poněkud předčasné... Je to No1eho první prohra po čtyřech vyhraných majorech, teprve čtvrtá v sezóně. Na prohru z Wimbledonu může klidně zapomenout ziskem zlata v Riu.
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:05Od: turista
Ano, souhlasím. Navíc si myslím, že Novak bude mít na konci roku 2016 nejméně 70 titulů a předstihne Rafu.
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:44Od: Amputace
Já to netvrdím, já pouze předkládám variantu toho, co se může stát. To samé děláš ty, když po prohraném třetím kole s průměrně hrajícím Querreym už dáváš Novakovi kolem krku zlatou medaili z Ria..
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:26Od: Kozoroh
Ve světle triumfů na AO a RG je včerejší prohra jen krátkodobým výpadkem. Předloni po triumfu ve Wimbledonu taky přišel mírný výpadek, kdy se mu nedařilo na amerických hardech a pak měl skvělý podzím korunovaný hattrickem na TM.
[ Reagovat ]
03.07.2016 11:46Od: Amputace
Jo, však uvidíme. Já bych s tvými argumenty stoprocentně souhlasil být Djokovičovi 25 let, ale jemu už táhne na třicítku. Jsem velmi zvědav, jak zareaguje na Olympiádě.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:15Od: UnrealTom
To je dobře Go Roger!!!!!
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:15Od: Kiske007 Bamos
Elegoši, jdi si pro 18 GS
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:14Od: anakin01
Snad i v dolní polovině přijde nějaký altruistický hošík a smete z pavučiny už poslední noční můru turnaje :-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:13Od: Mayo
Sam na hrad ! (: urobil mi veľkú radosť, konečne bude trošku kľud od gloryonanie,,,obaja hrali desne ale Sam to využil nakoniec...Djokovič si oddýchne a na olympiádu bude pripravený kvalitne,...opäť sa potvrdilo, že vyhrať všetky 4 GS nech si akokoľvek dobrý je asi fakt nereálne, je to len človek...

a teraz poprosím finále Andy vs Roger (:
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:15Od: tomasinho
Andy-Miloš :-)) A opáčko z Queens.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:18Od: Mayo
pre Andyho by bol Miloš lepšia voľba ako Roger veru ale zase hento finále by bolo atraktívnejšie pre mňa :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:22Od: tomasinho
Chápu no, ale Andy to v posledních letech moc neumí na Rogera. Loni ho Roger vyfackal.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:24Od: rod_laver
Roger má ale do loňské formy daleko..uvidíme
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:11Od: tomasinho
Ještě odstranit z cesty Rogera a můžem slavit pomaličku. Každopádně největší šance za dlouhou dobu na GS pro Andyho. Bez Noleho by to mohlo jít.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:12Od: a.magerova
Kšáááá !!!
Máme jiné plány.... :-P
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:44Od: Kozoroh
A co Gyrosek, tomasinho? ;-)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:11Od: Nola
to je kokos, ostrasna hra, nedokaze udrzat servis, vyhadzuje sa a TB mal celkom fajn rozbehnuty, zrejme prislo uspokojenie po RG a dnes vyzeral, ze ho ten tenis absolutne nebavi, komu teraz fandit? Sam bol porazitelny, ale on sa povyhadzuje :D
vyhorenie? Nole neva, hardy ta cakaju
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:11Od: panzer.dragon
Hezky, pokud by andy bral titul tak by ztracel jen necelejch 800 bodu na djoka.. Ale titul jde k rogerovi :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:11Od: panzer.dragon
V racu
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:07Od: Kozoroh No1e-Sam 6:7(6), 1:6, 6:3, 6:7(5)
Nevadí No1e!! Stejně jsi pro mě největší borec!!!!
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:14Od: Mayo
Kozorohu, komu teraz budeš fandiť na titul?
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:22Od: GSKINGROGER
:D
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:07Od: Amputace
Tak. A teď by mohl Djokovič následovat Nadala v ústupu výkonnosti :)
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:10Od: Kozoroh
Tak na to si ještě počkáš, hochu :-P
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:13Od: Amputace
Jak to můžeš vědět? U Nadala po výhře na RG 2014, které předcházela božská sezóna 2013, také určitě nikdo neprorokoval, že to na dlouhou dobu bude jeho poslední GS..
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:44Od: Kozoroh
Evidentně význam dnešní No1eho prohry přeceňuješ.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:57Od: Amputace
Možná přeceňuji, ale ten Nadalův kolaps s Rosolem mi to chtě nechtě velmi připomíná. Kdy naposledy vypadl Djokovič takhle brzy na GS? V roce 2009! Od roku 2010 hrál až na tři výjimky pokaždé minimálně semifinále. Nadalovi se až do toho zápasu s Rosolem také nic podobného nestalo - pravidelně docházel do finálových fází GS. A od té doby? Byl najednou daleko zranitelnější a ve Wimbledonu už se od té doby nechytil. Nemohu si pomoct, ale já tam tu analogii vidím. Vůbec nemůžeš tušit, co se teď děje Djokovičovi v hlavě. Může jím to otřást - a také nemusí.
[ Reagovat ]
02.07.2016 19:04Od: Amputace
Respektive stalo se to do té doby Nadalovi - v 2009 se Soderlingem... Ale to byl ještě Nadal ve věku, kdy se z toho dokázal relativně snadno vyhrabat. Djokovičovi už taky není dvacet, aby si mohl dovolit vypadnout ve třetím kole Wimbledonu - těch možností už tolik mít taky nebude... Teď náhodou nevyhraje ani US Open a příští sezóna může být hodně zajímavá...
[ Reagovat ]
03.07.2016 09:31Od: Kozoroh
A co přišlo po Nadalově kolapsu s Rosolem? Výborná sezóna 2013 s triumfy nad Djokem na RG a USO. Akorát na trávě už nikdy do ČF Wimbledonu nepostoupil.
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:26Od: GSKINGROGER
Souhlas. A může to klidně nastat. Je to pro něj velká psychická rána, srovnatelná s Nadalovou porážkou od Rosola. Jako kdyby třeba Viktorka Žižkov vyhrála na hřišti Realu Madrid. Stačí, aby Srb nevyhrál ani USO a možná už GS nevyhraje nikdy. Takže ani nedokáže sesadit Nadala z pozice víceGOATa a to tady pár lidí asi neunese :D
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:09Od: turista
To si nemyslím. Novak Djokovič je psychicky nejsilnější z celé Top 20 takže ho nějaká porážka nepoloží.
[ Reagovat ]
02.07.2016 20:42Od: Amputace
To si všichni mysleli i o Nadalovi... A od té prohry s Rosolem to šlo s vyrovnaností jeho výkonů dolů..
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:07Od: anakin01
Djokomurárna? Že prý nebude? Ne? Jooooooooooooo! :-))))))))))))))
[ Reagovat ]
02.07.2016 18:06Od: COMEON :OOOOOOOOOOOOOOOO
senzácia
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist