Smutný český den v Moskvě: končí Šafářová, Strýcová i Siniaková

  • WTA MOSKVA - Lucie Šafářová nestačila na turnaji WTA v Moskvě v prvním kole na Australanku Darju Gavrilovovou dvakrát 2-6. V prvním kole se loučí i turnajová šestka Barbora Strýcová, která podlehla Aně Konjuhové 4-6 6-1 2-6. Do druhého kola nepostoupila ani Kateřina Siniaková, jež podlehla 6-7 7-5 5-7 v dramatické bitvě domácí Pavljučenkovové.
    18. 10., aktualizováno | Aktuality |  177 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Lucie Šafářová letos už podvanácté nezvládla na turnaji WTA svůj úvodní zápas. V Moskvě v posledních čtyřech letech minimálně jednou zvítězila. Dnes byla nad její síly rozjetá Darja Gavrilovová.

Australance se v říjnu zatím daří. V Pekingu si zahrála čtvrtfinále a minulý týden porazila v Hongkongu, kde došla až do semifinále, světovou jedničku Angelique Kerberovou.

Šafářová měla do dnešního duelu s Gavrilovovou pozitivní bilanci. Letos se spolu utkaly jednou, na US Open zvítězila ve dvou setech česká tenistka.

Dnes však Šafářová na hru o sedm let mladší Australanky recept nenašla. Na returnu si nevypracovala za celý zápas ani jeden brejkbol a sama ztratila celkem čtyřikrát podání.

Průběh zápasu byl velmi rychlý, ani jedna z hráček nemusela jít přes shodu. Gavrilovová zvítězila za pouhých 53 minut.

Devětadvacetiletá Češka se tak letos dále trápí a rozhodně nemůže považovat letošní sezonu ve dvouhře za povedenou.

Všehovšudy se jí podařily dva solidní výsledky, když v dubnu triumfovala na turnaji v Praze a ve Wimbledonu došla do osmifinále. Na ostatních turnajích kromě French Open nedokázala za celý rok zvítězit víckrát než jednou.

Šafářové se ovšem náramně daří v deblu. S deblovou partnerkou Bethanií Mattekovou-Sandsovou letos ovládly čtyři turnaje včetně US Open a pro rodačku z Brna tak sezona ještě nekončí. S Američankou ji čeká boj na letošním Turnaji mistryň v Singapuru.

Gavrilovová se ve druhém kole utká s turnajovou trojkou Carlou Suárezovou, která stále bojuje o účast v Singapuru. Australanka proti Španělce zatím dvakrát neuspěla.


Strýcová také končí, prohrála s Konjuhovou
Premiéra v Moskvě nevyšla Barboře Strýcové. Poprvé od letošního US Open se s turnajem česká tenistka loučí hned v prvním kole. Dnes prohrála dobře rozehraný duel s Anou Konjuhovou 4-6 6-1 2-6 a v Moskvě stejně jako Šafářová končí v prvním kole.

Ana Konjuhová se do hlavní soutěže dostala jako šťastná poražená, jelikož v závěrečném kole kvalifikace nestačila na Nicole Gibbsovou.

Strýcová skvěle začala a vypracovala si v prvním setu rychlé vedení 4-1. Třicetiletá Češka ale vedení neudržela, prohrála pět her v řadě, čímž ztratila celou první sadu a nakonec i zápas.

Ve druhém dějství sice Strýcová dominovala, závěrečný set ale patřil osmnáctileté Chorvatce. Konjuhová ztratila v rozhodující sadě na podání pouhé čtyři fiftýny a české tenistce dvakrát sebrala podání.

Strýcová si tak zkomplikovala kvalifikaci na WTA Elite Trophy v Zhuhai. Zatím je na poslední postupové příčce, ve hře je však ještě v Lucemburku Kiki Bertensová. Nizozemka nicméně potřebuje k postupu vyhrát titul.

O čtvrtfinále si zahraje chorvatský talent s Anastasijí Sevastovovou, nebo kvalifikantkou Annou Blinkovovou.


I Siniaková se loučí v prvním kole
Kateřina Siniaková opět bojovala jako lvice, ale dnes to na domácí favoritku Anastasii Pavljučenkovovou nestačilo. Česká tenistka prohrála v dramatické bitvě 6-7 7-5 5-7.

Siniaková zvládla tříkolovou kvalifikaci, Pavljučenkovová byla ale i potřetí nad její síly. Rusce se v Moskvě tradičně daří. Na domácí půdě triumfovala před dvěma lety a loni prohrála až ve finále.

Dnešní duel odstartovala lépe domácí hráčka. Ani náskok dvou brejků a dva setboly však Siniakovou nezastavily. Dvacetiletá Češka si vynutila tie-break, ale první set nakonec urvala ve zkrácené hře nasazená sedmička.

Festival prohraných servisů pokračoval i ve druhé sadě, kterou nakonec, i přes nepříznivý stav 0-3, dotáhla do vítězného konce Siniaková.

Už to vypadalo, že rodačka z Hradce Králové míří za výhrou. V rozhodujícím dějství totiž vedla 3-0 o dva brejky. Jenže Pavljučenkovová se vzchopila, vývoj setu otočila a v závěrečné hře celého utkání prorazila hned na první pokus podání soupeřky.

Ve druhém kole čeká Rusku souboj s Jelenou Jankovičovou (h2h 4-2).

• WTA PREMIER MOSKVA •
Rusko, tv. povrch (hala), 758.788 dolarů
úterní výsledky (18. 10. 2016)
Dvouhra - 1. kolo
Gavrilovová (Austr.) - Šafářová (ČR) 6-2 6-2
Konjuhová (Chorv.) - Strýcová (6-ČR) 6-4 1-6 6-2
Pavljučenkovová (7-Rus.) - Siniaková (ČR) 7-6(2) 5-7 7-5
Görgesová (Něm.) - Koviničová (Č. Hora) 7-6(3) 6-3
Jankovičová (Srb.) - Ostapenková (Lot.) 6-3 6-3
Makarovová (Rus.) - Gibbsová (USA) 7-5 6-1
Cornetová (Fr.) - Rogersová (USA) 7-6(6) 6-3

 

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (177)
19.10.2016 16:06Od: tommr Háčka
už jsou v Moskvě v semifinále. V něm by se mohly potkat s Katkou Siniakovou ... :)
[ Reagovat ]
19.10.2016 16:07Od: Fandina
To je supeeeeeeeeeer!!!
[ Reagovat ]
19.10.2016 13:36Od: tommr CSN v Moskvě končí, Kuznetsova je ve čtvrtfinále
po vyřazení CSN šance Petry na 10.místo zase o něco stouply, ale Kuznetsova jí podobnou radost neudělala a asi ani neudělá - nevidím tam hráčku, která by jí mohla porazit ...
[ Reagovat ]
19.10.2016 13:55Od: Hector21
to není ani potřeba, Světlana se občas porazí sama

ovšem moc a moc si přeji, aby ten titul obhájila a dostala se na TM, byla by to sladká tečka za dobrou sezónou a povzbuzení do dalšího roku :)
[ Reagovat ]
19.10.2016 18:57Od: Kuzzie
Presne tak,navic Sveta snad v zivote neobhajila titul..
[ Reagovat ]
19.10.2016 19:43Od: Hector21
Světlanka dneska po zápase říkala, že tam byly momenty kdy bojovala hlavně sama se sebou a musí se v dalším kole zlepšit..Babos nebude lehká soupeřka, navíc ten tlak je asi docela velkej...
[ Reagovat ]
18.10.2016 22:01Od: VlS
Lucka dostává za uši, ale mladý pušky se hrnou nahoru. Normální života běh. Před pár lety byl po třicítce sportovní důchod pravidlem, potvrzovaným několika málo výjimkami. Zatracenej Rob, teď by ho holka potřebovala jako sůl.
[ Reagovat ]
20.10.2016 10:18Od: sojka
myslim, ze to uz se vsechno zborilo temi zdravotnimi vypadky. Nema cenu se tim zrat. Je dobre, ze Lucy musi delat veci zase jinak. V tomhle veku je to zakonity i za normalnich okolnosti, stare prestava fungovat, a kdyz nezareagujes, jdes dolu hned. Zmenou se jeste zase trochu odrazis. Na chvilku.. ;-) S Frantou pockame - muze se od Lucy hodne naucit.. :-))
[ Reagovat ]
20.10.2016 18:48Od: VlS
Já se tím nežeru a Lucka nejspíš taky ne. Užívá si úspěchy v deblu a příští rok uvidíme, co přijde. Tak jako tak, za mě má splněno vrchovatě a umím si jí představit s rodinou a šťastnou.
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:59Od: tommr Katka Siniaková
si neúspěch v singlu vynahradila aspon v deblu. Dneska spolu se Srebotnikovou porazily v zápase velmi dobrý úrovně silný duo Bencic/Mladenovic naprosto s přehledem 6:2 6:3 ... :)
Katka mi příjde jako rozená deblistka a se Srebotnikovou by mohly vytvořit velice silnej pár ... :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 21:12Od: Fandina
Hrály pěkně. Katka se mi vůbec líbí jak hraje, ona hraje všechno s takovým nasazením. A se Srebotnik by měly stejný monogram :-).
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:39Od: skott
no, v Moskvě dnes celkově čtyři skrečované zápasy. Karatsev dokonce při mečbolu.
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:39Od: EllNino
to musel, nebo co se stalo ?
[ Reagovat ]
18.10.2016 21:19Od: skott
to nevím, nesledoval jsem ten zápas. předpokládám že to teda muselo být vážný.
[ Reagovat ]
18.10.2016 21:21Od: EllNino
no řekl bych, jnak to moc nechápu ...
[ Reagovat ]
18.10.2016 21:27Od: Fandina
Já myslím, že to nebylo nic vážného, já to měla puštěné a vím, že prohrával a pak najednou za stavu 1:5 vzdal. Ale nebylo to na MB, on prohrál první set a ve druhém vzdal mezi hrou.
[ Reagovat ]
18.10.2016 21:35Od: Fandina
Tak se omlouvám, našla jsem si to a on měl za stavu 1:4 ve druhém setu ošetřování levé nohy a potom ještě zahrál jednu hru.
[ Reagovat ]
18.10.2016 21:17Od: rusedski
Tyhle skreče těsně před porážkou se v poslední době rozmáhají víc a víc (nedávno takhle v DC Korejci skrečovali Indům obě páteční dvouhry). Nevím jestli jde o sázkařské podvody anebo jen o snahu znevážit výhru soupeře, každopádně je to pěkná prasárna...
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:10Od: Fandina
Já jsem také zvědavá, jestli ČT bude vysílat zápasy z Moskvy, když v singlu už není žádná naše hráčka.
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:27Od: Frick
To asi jo.

Karolína (dle pův. plánů), Lucka, Bára... Právem se očekávala nějaká ta ĆF účast.
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:33Od: Fandina
Lucemburk by byl lepší :-).
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:04Od: EllNino Monty25
Máš pravdu a mám radost :D Ikdyž proti Katce to je vždycky blbý fandit, dneska jsem prostě musel, Nasťa by se moc propadla a já ji chci vidět vyhrávat doma :) ...snad si zase dojde minimálně do semíčka ) ! ....

Jinak mě ty výsledky v Moskvě vubec netěší, Lucka vyletěla jako raketa, Bára si to podělala 1. setem ...
Aspoň, že ty holky v Lucemburku září, to je super :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:26Od: Frick
Ale nic si nepodělala. Když jí ve druhym smázla, tak jí měla ve 3. už dorazit. Tečka.
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:27Od: EllNino
takhle to nefunguje
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:28Od: PetaM
To mu můžeš napsat kolikrát chceš, myslíš, že z toho pochopí aspoň to, že je to myšleno na něj? :D
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:41Od: Frick
Drž pysk.
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:43Od: Frick
A nefunguje to ani tak, že v případě zisku prvního setu by ten druhý Bára musela vyhrát tak jako tak. Bylo by tam jiné rozpoložení, jiná taktika.
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:45Od: EllNino
no nefunguje to ani tak ani tak ...prostě tenis, tam si nic nenaplánuješ
[ Reagovat ]
18.10.2016 21:59Od: Frick
Zkrátka i když si ten první set Baruna blbě prohrála, tak rozhodně se dalo s tim zápasem něco dělat. To ostatně názorně předvedla v druhé sadě. A pokud favorizovaná (a navíc mnohem zkušenější) hráčka takovýmto způsobem vyrovná, tak by měla definitivně převzat otěže a dokonat obrat.
[ Reagovat ]
18.10.2016 22:09Od: EllNino
ne vždy je to pravidlem a určitě ne u Báry :) ...
[ Reagovat ]
18.10.2016 22:23Od: Frick
Jasně, ale prostě nebyl to zápas, kde by prohraný první set znamenal postavení Báry do neřešitelné situace.
[ Reagovat ]
18.10.2016 22:25Od: EllNino
to ne, ale ten 1.se tměla vyhrát a pak by se jí pravděpobně hrálo lépe :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 23:03Od: blixa
Diskutovat s Frickem o tenisu je jako diskutovat s hlubinnou rybou o tom, jak je krásně v Himaláji :D Možná ta ryba by toho pochopila víc ;-)
[ Reagovat ]
19.10.2016 19:02Od: triatlet
:-D
Nejen o tenise. Blíží se biatlonová sezona.
[ Reagovat ]
19.10.2016 23:41Od: blixa
No nestraš, to jsou ještě větší bláboly než o tenise .... :(
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:30Od: Frick Co je ale prakticky jistota
V posledních dvou letech se neobjevila hráčka, u který bychom si mohli říct, že se prosadí min. v TOP 100.

Ke konci roku 2014 nás Denisa, Terka S. i Katka velice navnadily, nikdo ale na ně nenavázal.

(Analogicky - o další dva roky předtím, na konci roku 2012 byla Terka M. 332., Denisa 551. a Katka 1059.)

Bára Š. nebo Terka M. - I když letos zaznamenaly zajímavé úspěchy, tak pořád je TOP 100 pro ně celkem daleko.

Káje M. má problém se dostat i do TOP 200, žel paběrkuje/paběrkovala se zdravím.

Jesulda se spíše do TOP 100 nikdy nedostane, byť některé její herní výkony zlé nejsou.

Bára K. ohromně letos zklamala.

Markéta od května nehrála, pro Maruška je pořád vzdálena i TOP 200...

Z nových tváří, co by se mohly prosadit začala letos prosvítat asi pouze Magda Pantůčková. Nicméně pouhé 10k stačit nebudou.
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:38Od: Frick
No a ta parta roku 2014 - také se bohužel nedá říct, že by se dokázaly nějak skutečně prosadit. Ani jedna nedosáhla dokonce ani na TOP 50, tím méně třeba na nasazení na GS. Terka se šíleně propadla. Katka taky měla hluchý období. Denisa sice předvedla pár famozních výkonů, je bohužel ale nestabilní a letos i zdravotně paběrkovala.
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:39Od: Frick
Nicméně je to samozřejmě normální a těch pádů je neurekom. Genie, Belinda, AKS...
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:40Od: Targaryen123
Už to tak růžově nevypadá co? V Markét pořád mám naději, ale kdy bude vůbec hrát... a Katka by už měla pořádně zabrat, zatím žádný velký výsledek něudělala
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:21Od: skott Makarova/Vesnina vs Kasatkina/Gavrilova
jedna z nejlepších čtyřher sezony a naprosto top deblové výměny. Škoda že to nemohlo být finále. Vesna s Káťou si sice skvělým druhým setem vynutily super tie-break, ale nakonec to na vyhecované mladice nestačilo. Čekal jsem sice, že to bude mít náboj, ale spíš takový vřelý. Na konci to ale vypadalo, jakoby prohra hlavně Káťu hodně sebrala.
Taky bych řekl, že pořadatelé udělali chybu, když to nedali na centrkurt. Bylo tam naprosto plno.
Možná třeba namísto zápasy Anny Kalinské s Mladenovic, pro kterou mohla být komornější atmosféra při premiéře v hlavní soutěži výhodnější. Anna Blinkova takto na dvojce Sevastovou udolala.
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:40Od: tommr
Makarova dostala ve druhým setu pořádnou pecku do hlavy takže se nedivím, že po zápase moc nejásala zvláště když ho prohrály ... :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:08Od: Frick Nasťa
Že je z tý širší špíčky (TOP 50) nejširší?

Nikdo jinej mne nenapadá. Fakt. Zdá se, že doba tenistek s kily navíc je také téměř pryč.
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:03Od: Frick Vše se musí brát z té lepší stránky
Lucka už letos singla hrát nebude, takže další hořké zklamání z další kruté prohry hned tak nebude.
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:22Od: misa
Nebude. Až skončí úplně, tak za chvíli na ni zapomeneš a bude klid.
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:31Od: Frick
Budu pomyslně hořce plakat na pomyslném hrobu její tenisové kariéry.
[ Reagovat ]
18.10.2016 21:50Od: blixa
A nemohl bys třeba definitivně hořce zanevřít na celej tenis a ušetři nás svejch blbejch keců ?
[ Reagovat ]
18.10.2016 18:59Od: tommr Makarova/Vesnina
nečekaně končí už v prvním kole a Vesnina tak neobhájí lonskej titul. Lucka Šafářová si díky tomu upevní šestý místo v žebříčku i když sama v Moskvě debla nehraje. Aspon že v tom deblu se jí letos daří ... :)
Vypadnutí Rusek je samozřejmě i velká příležitost pro Háčka získat další titul. V Moskvě jsou ted ze zbývajících párů nejvýše nasazené ... :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 19:01Od: Targaryen123
Hm Háčka taky hrají velký nic moc, takže o titulu bych ani necekla radši
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:30Od: PetaM
Háčka to aspoň vybojovaly. Makarova s Vesninou se nezmohly ani na to ... :)

Sice nechápu, jak mohla Háčka po prvním setu, který skončil kanárem, prohrát set druhý, ale ony celkově mi přijde mají dobré vstupy do zápasů a pak postupně odpadají ...
[ Reagovat ]
18.10.2016 18:41Od: horska.kraslice
Koukám, že holkám se v Moskvě nelíbilo. Linec zatím akceptují. :-)
[ Reagovat ]
18.10.2016 18:57Od: Frick
V Linci byla úplně jiná parta :o)
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:32Od: horska.kraslice
Opravdu?
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:45Od: Frick
Opravdu. Katka s Háčky a Terkou jely ještě Asii, Bára s Luckou vůbec nehrály.
[ Reagovat ]
18.10.2016 20:53Od: horska.kraslice
No to je opravdu překvapení že na dvou různých turnajích hrají dvě různé party :-)))
[ Reagovat ]
18.10.2016 17:33Od: Frick Katka
Dnešní prohra znamená i to, že její nejlepší turnaj co do bodového zisku už je starý dva roky. Předloni v Moskvě došla z kvaldy až do SF (také ji nakonec přemohla Nasťa) a získala celkem 210 bodů.

Docela jsem zvědav, zda pro Katku skončila sezona nebo to ještě zkusí. Má tam ještě obhajoby a tak se TOP 50 opět o něco vzdálí...
[ Reagovat ]
18.10.2016 17:32Od: Tony Děvčata...
..to jste tedy nezvládly..tak snad někdy příííííííííšštěěěěěěěěěě :-) Jak zpívá Olda Říha :-) Chce to makat, makat a makat !!!!!! Jsem moc zvědavý, co předvede kudlanka na Masters :-) GOOD LUCK HOLKY !!!
[ Reagovat ]
18.10.2016 17:24Od: Frick Na druhou stranu
Fakt, že Lucka už nechtěla být zatěžována Fed Cupem může jasně poukazovat na to, že si je vědoma toho, že ta sezona dobrá nebyla a že se chce o to lépe připravit na tu další.

Že k tomu bude mít netrenéra, to už je věc druhá.
[ Reagovat ]
18.10.2016 17:17Od: Jirajsw
Bože ta safarka je marná.....
[ Reagovat ]
18.10.2016 17:06Od: tommr černej den našich v Moskvě
Lucka Šafářová bohužel potvrdila, že je v poslední době v singlu marná. Debakl s Gavrilovovou, která ted překypuje sebevědomím se dal čekat ...
Velice zklamala Bára Strýcová, která si nedokázala poradit s LL a nebyla tak schopná vybojovat si postup na ET vlastníma silama. Báře ted nezbývá nic jinýho než doufat, že Bertensová nevyhraje v Lucemburku. Pomoct by jí snad mohly krajanky, kterým se tam zatím daří ...
Katka Siniaková sice taky prohrála, ale jako jediná z našich může odejít se ctí. Pavlyuchenková je v domácím prostředí velice silná a Katka jí dneska hodně potrápila. Škoda toho promarněnýho vedení 3:0 se dvěma brejkama ve třetím setu ...
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:41Od: Hector21
Twl Nasti, uz jsem myslel ze to nedas..

To byl zase nervak:(
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:35Od: kada.tom
Nasťěnka super :-)
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:32Od: monty25 Katka out
Ach jo. :( Škoda toho vedení 3:0 ve 3. setu, ale je fakt, že Nasťa pak začala hrát podstatně líp. Na druhou stranu, Katka ztrácela i dobře rozehrané výměny (např. poslední dvě za stavu 5:5)... No nic, asi už si potřebuje dát voraz. Stejně za to může EllNino, že určitě víc fandil Nastě než Katce. :D

Teď už to ČT Sport ani nemusí vysílat...
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:14Od: Fandina
Katka co doběhne a ještě super zahraje je nádhera. A tatínek v hledišti má úsměv od ucha k uchu.
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:13Od: Frick Nasťa
Evidentně ráda klepe koberce.
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:07Od: janek_da
hmmm, 3:0 s dvěma brejky a celkem v klidu Nasta obrátila na 3:4
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:12Od: janek_da
to byl snad člunkový běh nebo co, v tomhle gemu
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:16Od: janek_da
Nasťa na lavičce lokomotiva
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:50Od: Fandina
A co dřív sledovat. Petra, Katka jsou zároveň a k vidění a ještě Terka.
Tak holky dotahněte to. Katka 2:0 ve třetím.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:48Od: janek_da
ano, jedem Katko
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:49Od: janek_da
ufff, to byl těsný volej
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:35Od: Fandina
Katka má s Nasťou set. Tatínek jí řekl, že je lepší, nemá zkracovat hru a dá to. A ono to vyšlo. TAk jsem zvědavá na další set. A na Katce se mi líbí, že pořád bojuje.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:34Od: monty25 Katka
No konečně potvrdila brejk. :) Nasťa teď hodně kazí, Katka je lepší, čerstvější (jak říkal její táta). Jenom toho využít...
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:35Od: janek_da
Je osvěžující vidět češku takhle běhat
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:37Od: janek_da
A to teta doběhne hodně. Ale Katka je asi v tomhle jinačí level
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:27Od: Frick Turnaje na příští sezonu
Docela se obávám, že priorita nebude na sbírání bodů a spíše se bude držet tradičního kalendáře. V tom případě se ale skutečně obávám, že los se s ní mazlit nebude. A ono si nemyslete - než se Lucka stihne rozkoukat, tak se bude hrát Praha...
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:39Od: Frick
Auckland/Šenzen
Hobart
AO
Petrohrad
Doha
Budapešť - přání, Dubai - očekávání
IW
Miami
Charleston
Istanbul - přání, Stuttgart - očekávání
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:51Od: misa
Petrohrad, Doha, Dubaj, Stuttgart jedině v Q. U Hobartu se uvidí, podle zájmu lépe postavených hráček. Charleston by ji do hlavní soutěže měl vyjít, tam se lepší tenistky většinou moc nehrnou. Do Istanbulu nepojede, to je dnes nebezpečná lokalita.

Hlavně je jedno Lucii něco plánovat, rozhodne se sama :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:55Od: rusedski
Doha měla letos cut 85, Petrohrad 87...
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:02Od: misa
Díky za upozornění. S tím, že hráčky už jsou natolik přeplácené, že se jim nechce jet na Premier 5 do země, kde se ani nedaní výhry, jsem nepočítal. Petrohrad je hned v týdnu po AO. Ale letos může být pole přihlášených tenistek kvalitnější.
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:08Od: rusedski
Tak snad taky něco uhraje. Vždyť až do Prahy nic neobhajuje, takže stačí sem tam něco vyhrát a může se v pohodě posunout aspoň někam k 50.místu a hrát třeba ještě Stuttgart, Madrid, Řím. Až pak někdy v červnu až už jí nepojedou ty body z Prahy, tak bude asi problém...
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:17Od: misa
Proč rusedski a ne třeba henman? :)

Bohužel podobně se psalo po Wimbledonu o tom, že Lucka obhajuje málo bodů a může získat. Nakonec vyhrála dva bodované zápasy. Z takové krize ji může vyvést jen zkušený trenér. Pokud to vůbec ještě jde. Čermák určitě ne. V její trenérské volbě vidím největší problém.
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:21Od: rusedski
Ale jo, já jen reaguju na to, že ji posíláš pomalu všude do kvaldy, když na tom není ještě tak blbě.

Henman? Toho ušatýho suchara jsem nesnášel :D
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:42Od: misa
Hra Henmana byla rozhodně elegantnější než ta Rusedského :) Jen jsem reagoval na Frickův výčet turnajů. Stejně si myslím, že Lucka nebude kvalifikace chtít hrát, takže tomu přizpůsobí program.
[ Reagovat ]
18.10.2016 17:00Od: Frick
Kvalifikace jsou blbý. Těch 25-30 bodů jí nevytrhne a ty 2-3 zápasy navíc v nohách cítit být vždy mohou.

A nějaké "do Prahy času dost" a "něco uhraje", tak to jsme vlastně názorně mohli vidět nyní. Měla na obhajování v poslední čtvrtce sezóny 0 b. a uhrála na 5 turnajích mizernejch 130 bodů.

Navíc musí uhrát i nějakou rezervu, protože nemůže absolutně počítat s tim, že obhájí Prahu.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:40Od: misa
Tradičního kalendáře se ovšem může držet u většiny turnajů jen účastí v kvalifikacích.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:43Od: rusedski
Taky bych řekl, že pojede spíš větší turnaje, hlavně z finančních důvodů. V deblu si slušně vydělá a k tomu zkusí štěstí v singlu, třeba i v kvaldě. Na INTech by hrála debl o suchý z nosu a jistotu, že se prosadí v singlu, by neměla ani tam...
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:44Od: Frick
Zas tak slušně ne. Na Premier 5 je za titul méně než za 2. kolo v singlu na GS.

A Bucie opravdu nepotřebují objíždět všechno. Letos jsou v race třetí a to na 3/4 GS, 2/4 PM a 4/5 P5 nevyhrály ani zápas. Osobně si myslim, že 4 GS + 4 PM + 2-3 P5 by jim bohatě stačily.
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:49Od: Frick
Navíc Lucka neni v situaci, kdy by musela tak stranšně řešit, že si někde vydělá o 20 tis. USD méně - to za prvé. Není jako třeba Lucka H. s Andy.

A za druhé se to dá brát jako investice - pokud nadělá body na malejch turnajích, třeba se jí povede dostat zpátky do TOP 32, tím pádem snáž postupovat na GS a tím si i ve finále více vydělat.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:15Od: Praguna Terka Smitková
má brejk.No ne
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:12Od: Frick 7/10
V druhé půlce sezony Lucka vypadla na 10 (bodovaných) turnajích 7x v prvním kole, přičemž od osmého výpadku jí uchránil jen kolaps deblové partačky...

To je prostě mizérie.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:58Od: Fandina A je to
Jupííííííííííí. Týna porazila Dodin, super, minule jí k tomu moc nechybělo.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:54Od: kada.tom
moskveská tragédie, dneska ... Bára OUT, Lucka OUT a Kateřina k tomu nemá daleko
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:51Od: Hector21
Nasti ta koncovka prvního setu, to byl otřes....
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:49Od: Praguna Týna
snad teď už dopodává! Ne jako v Linci!
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:53Od: Praguna
Ufff
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:49Od: Fandina
Petra s Hsieh na place a na Eurosportu 1. A Petra tam má rodiče. Peti pojď!
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:48Od: Praguna
teď po zápase Bertens dávali sestřih Denisy s Genií a jaký to rozdíl.Včera holky o level výš a to se našli tací,co nad Genií lámou hůl.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:55Od: blixa
Evža si tu hůl láme sama ;-)
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:43Od: Fandina
Týna s Dodin vede ve třetím setu s brejkem. Tak doufám, že to dotahne.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:31Od: Frick BTW: Čekali jste to?
Že by Lucka mohla Moskvu vypustit? Mne to vůbec nenapadlo. Věřil jsem ji. Výsledkově byla Asie průšvih, herně ale ne. Zápasy byly celkem těsné (2x vedla 1:0 na sety), soupeřky náročné (Mezi US Open a Pekigem prohrála jen s účastnicemi TM) + český komplex. Tak jsem si říkal, že v Moskvě by se to mohlo obrátit. A ono takto.

Asi jsem to i trochu zakřikl spekulovánim o soupeřce v osmifinále. Nicméně k nějakému aspoň trochu úspěchu byl skalp Dominiky/CSN nezbytný.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:56Od: misa
Nemáš žádný důkaz, že by Lucie zápas vypustila. Třeba se necítila dobře.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:22Od: Frick
Je to taky možný, nicméně zase víme, že Lucka turnaje vypouštět umí.

A možnost, že Moskva pro ní nebyla před TM prioritou, malá není. Resp., že Moskvu pojala jen jako zastávku při cestě na východ a ne jako poslední možnost jak ještě něco udělat s tim singlem.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:07Od: George_Renel
Funguje nějaký normální stream na Katku?
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:09Od: Frick
Já se dívám na Tipáči.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:12Od: George_Renel
Nechci se nikde registrovat a u sázkařů už vůbec ne.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:14Od: Fandina
http://live.shwidget.com/static/freeplayer/4116641623376210.html
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:14Od: tommr
pokud ti nevadí občasný reklamy tak se podívej na Ukrajince ... :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:28Od: PetaM
Ty reklamy jsou šílené!!!! Navíc vždycky vyskočí v nejhorší možnou dobu :D :D Většinou na BB, SB a MB :D
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:32Od: janek_da
vtipné je to zatáhnutí rolety zrovna na důležitý okamžik
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:36Od: misa
:-)))
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:30Od: George_Renel
Díky, tak mi to asi na desátý pokus naběhlo. Ale ten TB moc dobře nevypadá. :-/
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:01Od: tommr Bára Strýcová
dneska zklamala když si nedokázala poradit s LL a přišla tak o možnost kvalifikovat se na EL vlastním přičiněním. Ted už jí nezbývá než doufat, že se Bertensový nepodaří získat v Lucemburku titul ... :(
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:03Od: EllNino
Bud v klidu to se fakt nestane :-D
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:13Od: tommr
je to sice hodně nepravděpodobný ale ne úplně nemožný. Proti Beckový hraje Bertensová poměrně dobře ...
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:00Od: d@ve
Lucko, jsem moc rád, že se věnuješ plně i tomu deblu. Myslím, že díky tomu ses dostala tam kde jsi byla a přineslo ti to v životě štěstí a radost. Doufám, že v deblu budeš dále pokračovat na stejné úrovni a že se ho budeš držet až do konce své kariéry. :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:13Od: misa
Díky za pěkné komentáře o Lucii :) Debl je zajímavý, sice málo streamovaný, ale nabízí zajímavé momenty a radost pro Lucku.
https://www.instagram.com/p/BLVij-tjV77/
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:27Od: d@ve
Jo jo, to je ta pravá, nefalšovaná radost.. :D
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:35Od: misa
Ať se věnuje v tenisu tomu, co jí dělá radost :) V jejím věku (a vydělaných penězích) je to ten jediný důvod, proč hrát dál.
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:56Od: Targaryen123
Tak zatím děs, Katka prohrává v 1.setu, Týna prohrála 1.set no co se dá dělat a to nás ještě čeká vrchol večera
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:51Od: misa Lucinka Šafářová
Určitě je ráda, že ji už letos nečeká žádná dvouhra. Sezonu začala jako 9. tenistka světa a zakončí ji v sedmé desítce mezi hráčkami jako Parmentier nebo Buyukakcay. Co se dá dělat, na víc v současnosti nemá.

Přesto je skvělé, že se dokázala po těžké nemoci vrátit do profesionálního tenisu a dokonce vyhrát turnaj v Praze. Odehrála i slušné French Open, po něm jsem si myslel, že by se sezona mohla hezky rozběhnout. Pak přišel vydřený postup do osmifinále Wimbledonu, kde Lucka herně vůbec nepřesvědčila a výsledek byl spíše otázkou její vůle. Že potom vyhraje do konce sezony jen tři zápasy mě ani nenapadlo. To je hodně špatné.

Navíc ztratila trenéra, který ji dovedl na vrchol kariéry a nového nemá, turnaje objíždí se sparingpartnerem bez trenérských zkušeností. S ním její cesta nikam nevede. Lucince přeju hezký Singapur a hodně zdraví. Ještě bych ji někdy chtěl vidět odehrát pár hezkých singlů :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:00Od: PetaM
Když si to vezmeš z druhé strany, tak má trenéra, který trénoval dvojnásobnou vítězku Wimbledonu a někdejší druhou hráčku světa ...

No, který trenér to má? :D :D :D
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:02Od: Fandina
:-)) A sám má GS titul v mixu. Který trenér to má?
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:04Od: Fandina
Jinak jsem si vzpomněla, jak jsem se bavila při cestě z Madridu v letadle s Petrou a ona právě prohrála zrovna s Gavrilovou. A Čermák byl při tom. Na ní to tedy opravdu neumí :-).
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:14Od: petr123 Re: Dub
Když jsem se bavil s panem okresním hejtmanem.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:16Od: Fandina
on hraje tenis?
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:19Od: petr123
Ty jsi nečetla Švejka, co.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:19Od: Fandina
Ne.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:22Od: PetaM
Na koho to neumí a kdo? Čermák na Petru? Petra na Gavrilovou? Nebo jak to myslíš? :D
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:25Od: Fandina
Čermáka, samozřejmě. Neumí poradit holkám na Gavrilovou. :-)
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:37Od: misa
Když neumí poradit na žádnou tenistku, tak je jasné, že i na Gavrilovou.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:41Od: Fandina
Ale umí, neboj. Nedělej z něj nemožného.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:41Od: misa
Jako trenér je úplně nemožný.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:43Od: Fandina
Ale jdi ty brebto. Vždyť nic nevíš. S trénováním začíná, tak to nemůžeš posoudit.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:52Od: misa
Ať si začíná u dorostenek. Zřejmě mu chybí soudnost.
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:00Od: Fandina
Proč by začínal u dorostenek, když si ho vybírají top hráčky.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:08Od: misa
Jsou lidé, kteří mají Lucku moc rádi :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:10Od: misa
Tohle jsem chtěl poslat jinde :)

Čermákova dráha má zatím sestupnou tendenci. Aby za chvíli netrénoval nějaké začínající rekreační tenisty předdůchodového věku. Bývalý trenér wimbledonské vítězky :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:23Od: PetaM
Však já si dělám srandu :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:36Od: misa
Tak to je jasné.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:24Od: Fandina
Ale teď trénuje trojnásobnou GS šampionku a bronzovou z OH. To moc nesestoupil :-)).
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:46Od: Fanda67
Naopak povýšil, Petra má ty GS jen dva :-)
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:50Od: Fandina
Jooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:51Od: d@ve
Tak zatím je to pravý opak včerejších úspěchů. :/
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:45Od: Hector21
Nasti šup...hraješ doma na oblíbeném turnaji, chci jednou za čas od tebe hezkej výsledek...
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:43Od: Frick Ale skutečně si myslím
Že se na tu Moskvu zřejmě jednoduše vys.rala a vzala to jen tak mimochodem jako zástavku při cestě do Singapuru.

Jestli to tak skutečně bylo, tak ani nevim, zda vůbec Lucce na TM přát úspěch. Už mne ten debl začíná míchat čím dál více.
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:46Od: PetaM
Tak se na ni nedívej, když ji neumíš přát úspěch. Prostě nejsi fanda Lucky, toť vše.
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:49Od: d@ve
+1 Dobrá rada. Skutečně to tak vypadá..
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:51Od: Frick
Nechci aby upřednostňovala soutež ve který mohou bejt v popředí i hráčky, jejichž singlový schopnosti jsou natolik prachmizerné, že ho ani nehrajou.
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:56Od: blixa
Tz seš prostě de.bil. Debl je jiná disciplína. Je spousta výborných singlistech, jejichš sdopnosti v deblu jsou natolík bídné že ho radši vůbec nehrajou. Jsou prostě potřeba poněkud jiné dispozice. To ovšem člověk, který tenisu vůbec nerozumí zřejmě nemůže pochopit.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:04Od: Frick
8x menší PM ("na hlavu"), jasně menší zájem diváků, no-Ad scoring, super-TB "aby to rychle odsýpalo"... jasně, debl není ve srovnání se singlem podřadnej
[ Reagovat ]
18.10.2016 16:03Od: blixa
Takže třeba cyklokros je ve srovná s fotbalem "podřadnej sport" ? Vždyť na něj chodí pár diváků a peníze tam jsou ubohý. To je tvůj způsob myšlení ? Ty seš ještě větší vůl, než jsem si dosud myslel ...
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:58Od: PetaM
Neupřednostňuje. Kdyby ano, hrála by v Moskvě debl. To, že se jí nedaří v singlu neznamená, že upřednostňuje debla. Myslíš, že by se jako z deblových úspěchů nesměla radovat? Po vyhraném USO si měla říct: "Hm, nic moc. Vyhrála jsem debl USO. To je nic. Proč z toho mít radost." .... Jsi prostě hloupý.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:08Od: Frick
Nechci, aby kvůli deblu zapomínala, že v singlu tře bídu s nouzí.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:22Od: PetaM
A já bych zase nerad, aby se v deblu projevilo, že jí to v singlu moc nejde.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:24Od: rysan
Nezapomeň, že vítěznej debl na AO ji nakopl k parádní singlové sezóně.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:28Od: misa
Třeba je už Lucka vyčerpaná, vždyť první profesionální zápas na okruhu ITF odehrála v roce 2001. Má za sebou stovky zápasů, řadu zdravotních problémů. Musíš se smířit s realitou. Vím, že je to smutné, ale jsou horší problémy než trápící se tenistka, která už třeba víc myslí na debl než singl.

Jinak doufám, že jsi nikdy na TP nenapsal, že máš Lucku rád. To bys lhal. Všechny tvé diskuze o jejím domovu, daních, čtyřhře svědčí o tom, že to není pravda.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:55Od: Frick
Kdybys byl fanoušek Lance Armstronga, tak bys taky začal řikat, že doping je v poho?

Prostě můj názor je ten, že Lucie (stejně jako Petra nebo Kája) nehrají férovou hru. Kdyby z Pekingu letěla místo do Brna(resp. Vídně/Prahy) do Monaka (resp. Nice), tak bych to asi za fér považoval. Ale to už jsem opakoval tolikrát.

A s deblem je to prostě tak, že je to pro mne béčková disciplína. Pro to nechci, aby kvůli ní trpěla ta "áčková".
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:04Od: Frick
Tedy když to přeženu, je to asi tak, kdyby Lucka nejela na nějaký turnaj, bo by se chtěla účastnit MS ve vaření kafe. A i kdyby ho vyhrála, tak by nás to asi moc netěšilo. Protože jí fandíme jako tenistce. No a já jí fandim jako tenistce-singlistce, co si dá i debla. A přerod v deblistku, co si dá i singla (á-la Andy a postupně asi i Lucka H.) by bylo něco, o čem nechci ani slyšet.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:24Od: misa
Mě by to potěšilo, protože by z té kávové události byly hezké fotky a třeba i nějaký rozhovor :)

Psal jsem už výše, že jí třeba už chybějí fyzické předpoklady k tomu, aby uspěla v singlu. Antuka dává k úderům víc času, tam byla Lucka ještě na jaře dobrá (škoda otravy v Madridu), na rychlejších površích už byla Lucka často z bekhendu neškodná, navíc ten hrozný return. Co bych chtěl vidět, tak výsledky nějakých testů na rychlost. Třeba srovnání z loňského jara a letošního léta (pokud nějaké byly).

Prodělala reaktivní artritidu, třeba se už nejde po takové nemoci vrátit na dřívější úroveň. Najdi nějakého lékaře a zeptej se ho :) Neznám sportovce, který by to měl. Je strašná škoda toho, co se jí stalo.
[ Reagovat ]
18.10.2016 15:10Od: misa
Co sem taháš Armstronga? Kdyby Lucka měla pozitivní nález, tak bych napsal, ať raději skončí s tenisem. Sám víš, že s Monakem nedělá nic zakázaného.

Teď bude dvouměsíční přestávka, ve které může Lucka pořádně trénovat, připravit se na další rok a popřemýšlet o tom, co dál.
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:52Od: EllNino
Tvl ty jsi blb ...neprat Lucce úspěch ...ted ses ukázal jako hajzl ....Lucko fandim ti ale jen když vyhravas a hraješ tak jak řeknu ...fuj
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:54Od: misa
ATP má Kyrgiose, WTA zase Šafářovou. Genderová vyváženost musí být!
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:05Od: lars
Ty si teda hluboko klesnul, kdyz Nick_Dick symbolicky prirovnavas ke svoji Lucince :))
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:42Od: Targaryen123
hm a Týna taky "jede"
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:37Od: Frick Paradoxem
Je samozřejmě to, že v tak hrůzný singlový sezoně dokázala vyhrát titul, což se jí třeba v (toho času) životní sezoně 2014 nepovedlo.
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:47Od: janek_da
o kom mluvíš?
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:52Od: Frick
No o Lucii. O kom jinym.
[ Reagovat ]
18.10.2016 14:40Od: misa
Měla dotáhnout ten Wimbledon :) Petra ji zlomila v tiebreaku prvního setu.
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:21Od: tommr Bára Strýcová
po neštastně ztraceným prvním setu zabrala a srovnala na 1:1. Snad se jí ještě povede zápas otočit. Bylo by hodně nepříjemný kdyby musela spoléhat na to, že Bertensová v Lucemburku nevyhraje ...
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:42Od: EllNino
Kolaps ...ale za to si muže prvním setem
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:46Od: janek_da
Víš jak bláznivě včera Konjuh hrála? A ještě LL :-/
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:11Od: tommr Lucka Šafářová
dalo se čekat, že Lucka prohraje, ale to skóre je až příliš jednostranný ... :(
Jinak mě docela překvapuje, že Lucka v Moskvě nehraje debla. Pár zápasů na rozehrání před TM by se hodilo. Kvůli tomu jednomu zápasu v singlu se tam snad ani nevyplatilo jezdit ... :(
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:21Od: misa
Nechce si kazit vítěznou sérii v deblu :) Naposledy prohrála spolu s Bárou v sf. olympiády.
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:26Od: tommr
no bylo by hezký kdyby jí ta deblová neporazitelnost vydržela i na posledním turnaji sezóny. Aspon částečně by se tak vykompenzovaly neúspěchy v singlu ... :)
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:06Od: vendulkabendulka
Tezka souperka. Ale za 53min.. Lucka nemela narok, ani si neskrtla. Doufam, ze si uzije TM, odpocine a v lednu se vrati plna novych sil.
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:02Od: d@ve Ach jo, Lucy, trápení v singlu pokračuje.. :(
Zdá se, že se vzhledem k tomu FC rozhodla moudře.
Snad jí zdraví podrží a v příštím roce bude silnější. Hlavně jí přeju, aby neztrácela radost. ;)
[ Reagovat ]
18.10.2016 13:15Od: senpolia
pripájam sa
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist