Strýcová uhrála proti Curenkové pouhé tři gamy, Šafářová je ve čtvrtfinále

25. 8. 2015, 21:22
Aktuality 565
WTA NEW HAVEN - Barbora Strýcová čtvrtfinále v New Havenu neobhájila. V boji o něj česká tenistka utrpěla debakl s Ukrajinkou Lesjou Curenkovou. Naopak mezi osmičkou nejlepších je Lucie Šafářová, které se povedla odveta proti Rumunce Beguové.
Barbora Strýcová

Barbora Strýcová v New Havenu nedokázala navázat na skalp Italky Giorgiové. Ve druhém kole nestačila na Lesju Curenkovou, které v prvním vzájemném duelu podlehla jednoznačně 3-6 0-6. 

V prvním setu Strýcová srovnala z 1-3 na 3-3, ale od té chvíle nezískala už ani game. Ve druhé sadě uhrála dokonce jen osm fiftýnů a s turnajem se rozloučila kanárem. 

Devětadvacetiletá Češka tak v Connecticutu neobhájila čtvrtfinále z loňska a může začít balit kufry do New Yorku na poslední grandslam sezony.

Ve večerním utkání se dařilo Lucii Šafářové. Osmadvacetiletá Češka v utkání s Irinou Beguovou ztratila po svém podání jen osm fiftýnů, proměnila dva ze sedmi brejkbolů a za hodinu a čtvrt vyhrála 6-3 6-4. Rumunce tak oplatila porážku z jediného vzájemného střetnutí, které spolu odehrály loni v Moskvě.

Ve čtvrtfinále se Šafářová utká s Dominikou Cibulkovou, kterou v pěti vzájemných střetnutích dokázala porazit pouze loni na trávě ve Wimbledonu. Naposledy Slovence podlehla letos v Eastbourne. Cibulková ve druhém kole zdolala 2-6 7-6 7-5 Francouzku Kristinu Mladenovicovou a teprve podruhé od červnového návratu po zranění vyhrála dva zápasy po sobě.

Obhájkyni titulu Petru Kvitovou a Karolínu Plíškovou čeká zápas druhého kola až ve středu.

Pokud postoupí Plíšková, bude moct pomstít Strýcovou. Šestadvacetiletá Curenková se do hlavní soutěže dostala až jako lucky loser místo světové dvojky Simony Halepové, z posledních patnácti zápasů však jen dva prohrála.

Loňské finále v areálu Yaleovy univerzity neobhájí Magdaléna Rybáriková. Slovenská tenistka ve druhém kole nedokázala navázat na úspěšně zvládnutou kvalifikaci a skalp Pennettaové a po čtyřech výhrách v řadě prohrála 6-7 4-6 s Francouzkou Caroline Garcíaovou.

Wozniacká ukončila sérii čtyř porážek
Caroline Wozniacká v New Havenu ukončila sérii čtyř zápasů, v nichž neuhrála ani set. Čtyřnásobná šampionka deklasovala v utkání teprve prvního kola 6-0 6-2 domácí Alison Riskeovou a v přípravě na US Open zaznamenala svou první výhru.

"Věděla jsem, že už hráčky Top 10 porazila, takže jsem musela hrát od základní čáry, trefovat returny hluboko do kurtu a neumožnit jí dostat se do zápasu," komentovala Woziacká. "Myslím, že jsem dnes hrála opravdu dobře, se svým výkonem jsem spokojená," dodala pětadvacetiletá Dánka, jež svou bilanci na Connecticut Open vylepšila na 25-3. Turnaj vyhrála v letech 2008 až 2011. 

"Miluju to tady. Čtyřikrát jsem tu vyhrála a mám na zdejší stadion hezké vzpomínky. Je úžasné vidět, jak mi tu fanoušci fandí," uvedla bývalá světová jednička, V osmifinále narazí na Italku Robertu Vinciovou, s níž má vyrovnanou bilanci 2-2.

• WTA PREMIER NEW HAVEN •
USA / Connecticut, tv. povrch, 754.163 dolarů
úterní výsledky (25. 08. 2015)
• Dvouhra - 1. kolo •
Wozniacká (3-Dán.) - Riskeová (USA) 6-0 6-2
• Dvouhra - 2. kolo •
Šafářová (4-ČR) - Beguová (Rum.) 6-3 6-4
Curenková (Ukr.) - Strýcová (ČR) 6-3 6-0
Cibulková (SR) - Mladenovicová (Fr.) 2-6 7-6(1) 7-5
Garciaová (Fr.) - Rybáriková (SR) 7-6(5) 6-4
• Čtyřhra - 1. kolo •
Görgesová/Hradecká (4-Něm./ČR) - Jansová-Ignaciková/Olaruová (Pol./Rum.) 6-2 7-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

565
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Fandina
Stará fotka, Bára už W nenosí, teďu jen takové jedno v otočené do fajky, prodloužené zatržítko.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíte, že Caro ten TB dohraje jako ještě dneska? Hrůza, jak zdržuje :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už je konec. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hurá, už jsem přestával věřit. Vypadalo to na TB minimálně 148:150 ...
Reagovat
lars
Vinci mela dopodavat zapas
Reagovat
smazaný uživatel
No, v závěru ani jedna nechtěla vyhrát. Jedna se nechtěla dostat k MB, druhá MB spolehlivě zahazovala ...
Reagovat
misa
na streamu bude:
http://www.tennistv.com/schedule
Reagovat
FulnekUltras
Podvečerní teplota cca 25°C, mírný vítr a vlhkost vzduchu těsně pod 50%. Tak ještě by to chtělo pár herních drobností... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
a přiblížit začátek zápasu, nějak to přestávám zvládat.
Reagovat
sprchon
To by nebylo na škodu. :)

Ale bohužel je v plánu "not before", takže dřív jak v 1 se nedočkáme.
Reagovat
EllNino
ooo první český ženský set na US Open, ikdyž to bylo 1:3
Reagovat
sprchon
Paráda. :) Tak ještě jeden.
Reagovat
sprchon
Přerušeno pro zranění. :( Bohužel se nepíše, kdo je ošetřován.
Reagovat
smazaný uživatel
Barča má set, supr. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes očekávám lehký zápas ve dvou pro Petru myslím , že NH ji nastartuje .
Reagovat
FulnekUltras
je právě načase... ;)
Reagovat
FulnekUltras
se dneska vyplatí - hraje totiž skoro doma...což zřejmě nakonec pochopili i bookmakeři s uboze opatrnicky vyšroubovaným kursem pod 2,3... ;)

Co víme určitě, včeličky budou lítat hodně svižně...

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
ten kurz na Petru je lákavej, ale zase je to přece jenom dost vabank. I když dneska jí věřím o dost víc než v minulých dvou zápasech.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemáte někdo stream na Caro? Mně nefunguje nic, ani na tipáči...
Reagovat
sprchon
Nojo, to je divný... Na tipáči není vůbec nic a jinde se píše "live event will be starting shortly"
Snad to brzo půjde.
Reagovat
smazaný uživatel
Stream na webu Tipsportu vypadá takhle... Jakoby WTA nechtěla, abychom se dívali. :D
http://abload.de/img/streamtbya6.jpg
Reagovat
sprchon
Tak snad to od Caro nebude nějaká habaďura. :D Počítám s ní, že bude jedné z našich holek minimálně vyrovnanou finalistkou. :)
Reagovat
sprchon
No a už úplně zmizel odevšad... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Snad něco bude na Petru... :) Si pamatuju, že loni byly streamy až od ČF z NH. Letos už od prvního kola, to mi bylo divný...
Reagovat
EllNino
přesně :D Amerika ...a na Youtube skoro žádný záznamy ...
Reagovat
sprchon
Možná můžou odvysílat jen určitej počet něčeho (času nebo zápasů) a šetří se to na Petru. :) Ta je zatím všude psaná, tak snad bude.
Reagovat
Frick
Nejde to :-(

Vypadá to, že v kvaldě o USO prohraje Češka i osmý set v řadě.
Reagovat
Frick
Bohužel se ukazuje, že našemu třetímu (čtvrtému) sledu se moc nedaří.
Reagovat
smazaný uživatel
kdyby se dařilo třetímu a čtvrtýmu, nedařilo by se pátýmu. Někdy je lepší mít spíš radost z toho, co se daří a nehledat si pořád nějaký důvody k těmto smajlíkům, na který má ovšem patent tommr!
Reagovat
Frick
Jasně, no. Ale ta šňůra osmi prohraných setů (a to Andrea nastupovala jako jasná favoritka), to je skutečně jen na ":-(", možná i na ":*-("
Reagovat
EllNino
je to jen kvalda, nikdo zajímavej tam stejně nehrál ...
Reagovat
smazaný uživatel
to je pravda, ale horší by bylo, kdyby podobně dopadla i hlavní soutěž :) to bych taky možná přidal jednoho zamračence.
Reagovat
EllNino
tak to je hodně pravděpodobný, že to tak dopadne, máme sice 10 hráček v 1. kole, ale kolik má reálnou šanci jít dál ? :) ....Jistá je Klára, že :D :D ...Kája, Lucka, Petra, Bára (no ta asi taky spíš ne) ...Lucka H. nic moc na betonu v USA, Katka pozranění, Denisa při šťastným losu, taktéž po zranění, Smitko v trapu, možná Cetka
Reagovat
FulnekUltras
jaképak betón...když je to zvrchu čím dál měkčí a pomalejší... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Co beton, ono celkově tu gumu nebo co je tam vlastně položený, označovat za tvrdý povrch je poněkud nepřesné :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že to bude něco podobného>

https://www.youtube.com/watch?v=8dQnslt02qY
Reagovat
FulnekUltras
krásná instruktáž, jak připravit pastvu pro koně na úrovni doby... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Zrovna od Martincové se asi postup čekat nedal, teď hraje zřejmě na hranici svých momentálních možností. Sehrála dobré zápasy s Tomljanovic a BMS, ale pak se zase vrátila na zem. Ta druhá stovka je zřejmě její strop, i když by se mohla začít občas objevovat na hůř obsazených turnajích WTA a držet si místo zajišťující kvaldu GS (jenže k tomu bude potřebovat hrát i ty malé turnaje a hlavně na nich mít výsledky).
Reagovat
smazaný uživatel
Lidi tady nejsme v Kdo Přežije, žádné hlasování o vyžazování tu není. Vy mě nemůžete vyhodit. A klidně si mě nahlašte, ale jen to ukáže jací jste ubožáci
Reagovat
FulnekUltras
To víš, kdekomu je dneska největší teploučko ve zdánlivě pevně semknutém stádu - i přes trvalý a nepolevující smrad... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hezky řečeno ;-)
Reagovat
Frick
No, zatim to vypadá, že majó formu, celkem. Spíše to vypadá na to, že vítězka bude z této půlky.
Reagovat
smazaný uživatel
jestli to náhodou nevíš, tak v ženském tenise neexistuje předem vítězka. Může vyhrát kdokoliv (kromě cibali)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale teda Petra proti Keys i za 2,4... to jde. Ten zápas je 50 na 50, Madison je klidně schopná dát za zápas víc HR než Petra.
Reagovat
smazaný uživatel
Jedna holka na hotelovce je lesba a vyjadřuje se jako stejně jako muž. Takže kdyby se zaregistrovala tak by jste jí také nikdo nevěřil, ona i vypadá jako muž, ale je to žena. No jo posuzovat všechny stejně to vám jde nejlépe
Reagovat
smazaný uživatel
A proč všichni nejdete k CIA nebo FBI když jste mě nikdy neviděli a říkáte že jsem muž kolem 25-30 let nebo žena kolem čtyřicítky. No já být váma bych šla, vy si myslíte ža každá sedmnácka je stejná. Ne není, každá se projevu jinak. Né každá mladá holka je zmalovaná kráva
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt, ne každá mladá holka může být inteligentní a chovat se normálně, aby o ni měl zájem kluk na úrovni a ne nějaký neandrtálec.
Reagovat
smazaný uživatel
o mě neadtrálci zájem nemají, o mě mají zájem hlavně fanouškové fotbalu a kluk z vepřína
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitovko, už vystřel... a miř laskavě svým směrem.
Reagovat
smazaný uživatel
Á pan prezident tu bude rozkazovat, ty si jako myslíš že tě budu poslouchat to si myslíš o sobě hodně
Reagovat
Fandina
Proč by vystřelovala? To ti tak vadí, co píše?
Reagovat
smazaný uživatel
ono je to asi baví, ale oni si jako myslí že když napíšou že vypadnu tak vypadnu
Reagovat
Fandina
Já vím. Jen mě fascinuje, jak jsou lidi nesnášenliví, vypadni, nelíbíš se mi ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
nemám ten pocit, že by tu někdo psal "vypadni".
Reagovat
Fandina
Jsem evidentně ze staré školy. Podle mě je posílání někoho pryč vypadni.
Reagovat
smazaný uživatel
podle mě je mezi "vypadni" a tím, co jsem napsal, rozdíl. A když už, měl bych být souzen za to, co jsem napsal.
Reagovat
Fandina
Nechme to být. Podle mě to vyjde nastejno. Jeden význam.
Reagovat
smazaný uživatel
beru to, co je a přidávám k tomu svoje. Kdyby mi tak vadila, hodil bych si ji do ignoru. Čímž ale nechci naznačovat, že se mi líbí, kolik toho píše. Obsahu se někdy zasměju, jen by nemusel být na tenisovém fóru.
Reagovat
Fandina
Takže někdo někoho odsud posílá pryč a ty se přidáš. Tak to je nad moje rozlišovací schopnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
nechápu, kde jsi na to přišla
Reagovat
Fandina
nerozumím psanému textu
Reagovat
smazaný uživatel
Jakože, sranda :D
Reagovat
A.R.R.
to dala ve dvou, za což jsem moc rád, Alizé je nepříjemná soupeřka a hlavně ušetřila síly na zítra :-)
Reagovat
sprchon
A hele. :) Konečně taky něco o tenisu. Docela se na to dalo koukat. Jak Agu, tak Alizé mám celkem rád, takže jsem byl nestranný.

Teď jsem zvědavej na Caro, dlouho jsem ji neviděl. :)
Reagovat
A.R.R.
No já ty zdejší story, ani nečtu, raději jsem koukal na tenis :-) Ju Alizé tam měla pár parádních kousků, je to holka šikovná. Aga, o.k. občas sice něco uspěchala, ale dopadlo to dobře :-)
Reagovat
sprchon
Já stíhal tak nějak obojí. Ale bylo to vyčerpávající. :D Nevím, jestli vydržím na Petru. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já si na Petru rozhodně počkám. Kdo ví, kdy ji zase uvidím hrát. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak :D Správně :D
Reagovat
A.R.R.
Já nevím jestli na Petru čekat, ona je přes ty horory a já pak nemožu usnout :-D
Reagovat
sprchon
:D
Ale mohla by být aspoň na shiftym, to bych se mohl koukat na mobilu v posteli.
Reagovat
smazaný uživatel
+1

Já na to sice budu koukat v posteli i tak, ale ušetřila bych si nervy při zapínání noťasu. :D
Reagovat
sprchon
Vidíš, to je super nápad. :) Už jsem málem zapomněl, že mám taky notebook.

Nervy při zapínání? :D
Reagovat
smazaný uživatel
On se hrozně seká, než se spustí stream, tak to chvíli trvá. Používám ho jen při psaní seminárek/ročníkovek a na noční zápasy. Jinak tenis sleduju na stařičkým PC a normálně na net mám tablet. :)
Reagovat
sprchon
Aha, to já si nedávno pořidil novej notebook a tam jde všechno krásně. Jen už jsem ho teď asi měsíc nepoužil. :D Vlastně bych ho ani nepotřeboval, kdybych nejel do toho Portugalska. Tam ho využiju, to zase jo. :) A už se moc těším, jen nevím, jestli bude dost času na tenis...
Reagovat
A.R.R.
Já teď na shifty nekoukám vůbec i když tam něco je, páč se mi to děsně seká. Takže pokud vydržím, tak u toho stejně zachrápu, prostě to odfandím ze spaní :-D
Reagovat
sprchon
To je fakt, poslední týden se to dost sekalo, takže na to taky nekoukám. Vidím to na ten notebook + postel. ;)
Reagovat
Fandina
Já ještě neměla z NH na Shifty nic. Nebo něco bylo?
Reagovat
sprchon
Nevšiml jsem si. Chtěl jsem dneska v noci kouknout na Lucku, ale na shiftym to nešlo, tak jsem fandil ze spaní.
Reagovat
Lunej..
Taky chci Petru videt, protoze zacina byt vzacnym zbozim, ale vydrzet na ni zatim vidim jako problem :)
Reagovat
A.R.R.
Sirky do očí a kafe do termosky :-D
Reagovat
sprchon
Jo, to je vono! :D Jen nezapomenout tu termosku občas otevřít a cvaknout si. ;)
Reagovat
A.R.R.
Ale to kafe bez rumu, abys pak moc nevyváděl :-D
Reagovat
sprchon
Rum v kafi nebo kafe v rumu? :D
Reagovat
A.R.R.
Toť otázka, přímo Nerudovská :-D
Reagovat
Lunej..
Bohuzel to nefunguje. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Už mám v sobě půl litru kafe, další bych asi nepřežila. :D
Reagovat
A.R.R.
tož holky co s váma....tak šup ven a oběhnout desetkrát park, pak pod ledovou sprchu a zaručuji, že neusnete do rána :-D
Reagovat
sprchon
Já ti zase zaručuju, že pokud bych měl desetkrát oběhnout park (tak říkáme s kapelou jedné hospodě kousek od zkušebny), tak že usnu hned při druhém obíhání. :D
Reagovat
A.R.R.
ale já neříkal běhat v parku, ale OKOLO :-D
Reagovat
sprchon
Tak ono by možná stačilo i okolo. :D Takhle v létě mají venku na parkovišti občas stánek s pivem a gril.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem v pohodě, vstávala jsem po desátý + to kafe, do 3 bych měla vydržet. :D
Reagovat
sprchon
Půl litru, to jsem v životě za den nevypil. :D To bych tu asi strašil celou noc a vydal bych za dva Fricky. :)
Reagovat
A.R.R.
To je jenom o zvyku, já dám za den 4 kafe a spím jako batole :-D na mě to nezabírá....
Reagovat
sprchon
Tak na mě taky ne. :D Ale já nemám potřebu pít kafe, dávám si tak jedno týdně, někdy ani to ne. A že by to na mě nějak působilo, to se taky říct nedá. Naopak když je teplé, tak mě to spíš uspává. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já ho piju, jen když potřebuju "probrat", což je ve škole skoro pořád. :D Nebo když chci ponocovat. Občas si ho dám i kvůli chuti... :)
Reagovat
sprchon
A pomáhá to? :) Nemyslím tu chuť. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Většinou jo. :)
Reagovat
sprchon
Tak to je dobrý... :) Ale já zase třeba nechci být na ničem takovém závislý, takže když chci, tak prostě vydržím a když nechci, tak se na to vykašlu.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš si udělat pořádnýho turka, to tě probere :-))
Reagovat
sprchon
Na to zase nemám odhad, když jinak turka nepiju. Bych pak opravdu strašil celou noc. :D To raději vydržím silou vůle, když budu chtít. ;)
Reagovat
Fandina
Dvě cafe laté mám běžně. A to je půl litru.
Reagovat
gigin
Půllitru mléka.
Reagovat
Lunej..
Ja mam v sobe 3 piva coz je nutnost pred zapasem Petry, ale spatne jsem odhadla nacasovani :)
Reagovat
sprchon
To já včera taky. :D A touhle dobou už jsem spal. :)
A protože v sobě mám budík, probudil jsem se přesně když začínala Lucka. Jen se mi nechtělo chodit na PC a na mobilu mi stream nešel, tak jsem dál fandil ze spaní.
Reagovat
smazaný uživatel
Od Alizé jsem čekal víc, naštěstí mě to díky té brejkované na začátku nic nestálo.
Reagovat
sprchon
Já to měl taky natěsno. :D Měl jsem Agu v kombinaci s 18+
Reagovat
smazaný uživatel
Aga 18+ je tady:

http://i.ytimg.com/vi/NJwmAKHpCjk/maxresdefault.jpg
Reagovat
A.R.R.
:-D
Reagovat
sprchon
:)
Reagovat
Frick
skončí svou exhibici, cinkněte
Reagovat
smazaný uživatel
https://cs.wikipedia.org/wiki/K2
Reagovat
sprchon
http://bandzone.cz/k2kadve
Reagovat
smazaný uživatel
Chtěl jsem napsat, že konec se blíží, ale pak jsem si všiml toho příspěvku nahoře. Takže ještě tak 2 hodiny.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem moc ráda za Zuzku, byly to obrovské nervy protože mohla na každé překážce spadnout naštěstí si doběhla pro zlato, věřím že medaili bude mít i Drahotová a Špotáková a snad překvapí Holuša, Helcelet nebo Bába. A škoda že se Shelly-ann Frycer-Pryce odhlásila z dvoustovky tak to holt budu přát Daphne Schippers
Reagovat
smazaný uživatel
Helcelet? To by si musel zlepšit osobák tak minimálně o 400 bodů.
Reagovat
smazaný uživatel
vždyť říkám překvapit, stát se může vše
Reagovat
EllNino
tohle ale těžko ...
Reagovat
smazaný uživatel
kdo ví, může se chytnout. Je to sport a hlavně v atletice se překvapení dějí
Reagovat
smazaný uživatel
Překvapení by bylo, kdyby místo Eatona vyhrál Hardee nebo Warner. Helcelet? Překvapení by bylo umístění v desítce, to se stát může, když se pár soupeřům nezadaří. Ale medaile by byla zázrak srovnatelný s neposkvrněným početím.
Reagovat
sprchon
Zuzka chodila na stejnou základku jako já a už v té době tam měla na zdech různá ocenění. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vážně? tak to je super. Já bych si přála chodit na základku s Petrou
Reagovat
slacker
Petra varit neumi, takze tezko
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to víš? Ty jsi od ní něco jedl?
Reagovat
smazaný uživatel
je ve slušné formě, hraje opravdu dobře. Myslím, že pro obě Káčka bude znamenat stopku, i když bych si přál, aby Alizé ještě potrápila a uhrála jeden set :-) Jen nevím, jak jí mám tak na dálku vysvětlit, aby tam už konečně začala sypat tý esa a winéry.
Reagovat
smazaný uživatel
tak Aga to na USO betonech (kromě USO) vcelku umí.
Reagovat
Frick
Mattek-S. - ŚAFÁŘOVÁ
Lisicki - PLÍŠKOVÁ KA.
HLAVÁČKOVÁ - HRADECKÁ
Krajíček - STRÝCOVÁ
Benčičová - SINIAKOVÁ
KOUKALOVÁ - Liang
Aoyama - VORÁČOVÁ

-------------------

ALLERTOVÁ - Konjuh
HRDINOVÁ - Jovanovski

Všehovšudy tedy jen jeden český pár. :-(
Reagovat
EllNino
vidiš, Kája hraje se Sabine, říkal jsem ti to :)
Reagovat
sprchon
Z toho čtyři úplně úžasný... :) Možná dokonce pět.
Reagovat
sprchon
Hlavně ta Denča s Anou. :)))
Reagovat
Frick
BTW: Do jaké míry je třeba u Denči ta motivace k deblu ryze finanční? Ono i těch 7 100 USD za vypadnutí v prvnim kole asi pro ni nebude nezajímavá částka...
Reagovat
blixa
Míša s Bárou jsou skoro český pár ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
se s toho zase nepo...
Reagovat
smazaný uživatel
A Bethanie je snad taky Češka, ne? Adoptovaná.
Reagovat
smazaný uživatel
Plíšek s Lisiki no pokud oběma půjde servis tak to tam vybobardují a soupeřky se budou jen dívat. Škoda že ve Wimblu nevyšel mix Karlovič s Lisicki
Reagovat
smazaný uživatel
Je a nějaký žebříček je všem u pr...., Petra toho vyhrála 5x více než Kája a Lucka dohromady. A hlavně díky Petře jsem vyhrály FC. Bez Petry bychom nikdy FC nevyhráli, možná by naše holky uhrály SF ale výš ne. Navíc Kája ani Lucka Petru nikdy neporazí ať má Petra formu jakoukoliv tak proti Češce nedovolí prohrát
Reagovat
EllNino
a co když ne ? :)
Reagovat
Frick
Jsou na rakouský desítce ve druhém kole, Krejsová ostudně vylítla.
Reagovat
smazaný uživatel
Marie by už měla těch desítek nechat, tahle se nikam neposune.
Reagovat
Fandina
Aga s Cornet hrají zatím vyrovnaně a líbí se mi polský komentář.
http://live.realstreamunited.com/static/freepopups/3110411484371440.html
Reagovat
sprchon
Ale přeřvává ho Vlaďka Uhlířová. :D Teď to bylo slyšet. :)
Reagovat
smazaný uživatel
dokud není Lucka schopná porazit Petru, nemůže být Lucka Česká jednička. Česká jednička musí umět porazit Českou dvojku.
Reagovat
smazaný uživatel
1.Martina Navrátilová
2.Hana Mandlíková
3.Petra Kvitová
4.Jana Novotná
5.Helena Suková
6.Renata Tomanová
7.Lucie Šafářová
8.Niki Vaidišová
9.Karolína Plíšková
10.Bára Strýcová
Reagovat
darek.vrana
Co Věra Suková? Maršíková? A další. Já to mám tady, ale je to z konce roku 2014, takže Karolína i Lucka jsou ještě nízko. Ale ta Bára je dost přehnaná, měli jsme v historii lepší.

http://tenis95.webnode.cz/nejvetsi-hracky/
Reagovat
smazaný uživatel
no Petra je tedy lepší než Jana o trošku
Reagovat
smazaný uživatel
a Věru Sukovou a Maršíkovou ani neznám. Já ani neviděla Janu naživo, 1.dobrá Češka kterou jsem viděla naživo byla Nicole
Reagovat
darek.vrana
Věra Suková je naše první wimbl. finalistka, Maršíková byla 3x v SF v Paříži plus má asi 20 titulů.
Reagovat
darek.vrana
Petra je lepší o jeden GS, ale celkově má Jana těch úspěchů víc. Kromě W ještě 3 GS finále, 5 SF, plus je jedna z nejlepších deblistek historie, 16 GS a 12 finále, svět. jednička.
Reagovat
smazaný uživatel
Debly bych do toho nezapočítával, resp. je počítal zvlášť. Dneska se to dost specializuje - elitní singlistky hrajou debla spíš sporadicky.
Reagovat
darek.vrana
Je mi jasné, že TY bys je nezapočítával, když je Petra nehraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Já zapomněl, vést s tebou věcnou debatu je ztráta času. Tato chyba se nebude opakovat.
Reagovat
darek.vrana
Nápodobně. 90 procent lidí tady ví, že jsi největší kouzelník s fakty.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud používání faktů v diskuzi považuješ za kouzlení, tak ano.
Reagovat
smazaný uživatel
A neměla by Česká jednička porážet Češky pod ní. Lucka na Petru ani na Káju neumí, Lucka letos dokonce prohrála s Terkou která je letos marná navíc na antuce. Česká jednička musí být herně lepší než ostatní což Lucka není, Lucka by neporazila ani Týnu na antuce. Proto je a bude Petra Česká jednička, protože je poráží pořád a pořád Báru, Lucku a Káju
Reagovat
bIbec
česká jednička by v prvé řadě měla být nejvýš v žebříčku.. je to taková jakoby logika, že.
Reagovat
smazaný uživatel
jo to jo, ale je docela divný že Česká jednička by nebyla schopná porazit Českou osmičku
Reagovat
bIbec
hmm, to by mi divný nepřišlo. Pokud obecně mluvíme o "české jedničce", tak každého napadne ta, co je nejvýš v žebříčku. H2h v tomto případě nehraje roli.
Pokud nazveme v současné době jako českou jedničku Lucku, pak bysme měli poznamenat, že je třeba jednička od začátku roku 2015. Jako s tím, že tak někdo Lucku nazve nemám problém, ale musí k tomu být ta poznámka jak to ten člověk vlastně myslí.

2 Wimbledony a aktivní H2H proti ostatním Češkám z Petry nedělá českou jedničku. Dělá to z ní nejúspěšnější současnou českou hráčku. Jedičku z ní dělá žebříček za 12 měsíců.

tak to vidím já.
Reagovat
bIbec
je to strašně jednoduchý, že? :-)
Reagovat
sprchon
Jednoduchý, takže pro složité lidi neřešitelný problém. :D
Reagovat
Fandina
Za posledních 12 měsíců je pořád jedničkou Petra. Zatím jí žádná jiná nepřeskočila.
Reagovat
Frick
Vůbec se s tou pí.čou nebav, blbče :o)
Reagovat
Frick
A nebo to asi bylo moc hrubý i na K456/741/2. Pardon.
Reagovat
smazaný uživatel
Česká jednička by měla mít nejvíc titulů. To je taky logika. ;-)
Reagovat
bIbec
hej queshi, víš co si myslím? Ty bys Petru nazval jedničkou vždy. Ty si stanovuješ pravidla podle ní, protože seš do ní zamilovaný až po uši.
Pokud by Petra měla těch titulů míň, ale byla třeba v tom žebříčku výš, tak bys změnil svá stanoviska.
Reagovat
Fandina
Jenže Petra má víc titulů, takže zamilovanost jde mimo. Je to realita.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná jsem do ní zamilovaný až po uší, ale to nemění nic na tom, že můj pohled je po stránce logické stejně správný jako ten tvůj.

A pokud bys četl mé příspěvky pozorně, neušlo by ti, že já žebříček kritizuju dlouhodobě.
Reagovat
bIbec
můj pohled není správný, můj pohled je můj a je to ten, co se používá. O schiavone moc lidí neřekne, že je to momentální italská jednička.. fakt jako ne-e.
Reagovat
bIbec
ale jako nejúspšnější bych ji klidně nazval. S tím jako nemám problém.
Reagovat
smazaný uživatel
ale to je něco jiného, Schiavone už asi ani není ve stovce. A Schivaone toho nedokázala o moc více než Errani (Sára 8 WTA a finále FO, Franča 4 WTA a vítěztví FO) mezi Petrou a Luckou je obrovský rozdíl
Reagovat
darek.vrana
Nejseš zas takový blbec;-). Souhlasím. Jedna věc je jednička, jiná věc je nejúspěšnější hráčka. Zatím je obojí Petra. Jestli to ustojí do konce sezóny, to je otázka, podle mě sezónu jako jednička nezakončí.
Reagovat
smazaný uživatel
podle některých, měla být Petra momentálně 160. v roce 2013 se psalo jak bude Petra hrát kvalifikace a jak už nikdy nic nevyhraje a hle je rok 2015 Petra má v kapse 2 Wimbly
Reagovat
darek.vrana
To teda nevím podle kterých. Spíš pamatuju, že měla vládnout dlouhodobě světovému tenisu, což se bohužel nestalo. Ale i tak ty 2 W jsou super.
Reagovat
Frick
Česká jednička by měla hrát nejlíp. A nejlíp hraje teď Lucy.
Reagovat
smazaný uživatel
proto ji vždy Petra smete
Reagovat
Frick
Nic takového se už přes rok nestalo.
Reagovat
Fandina
Lucka nikdy Petru neporazila.
Reagovat
smazaný uživatel
a ani neporazí
Reagovat
smazaný uživatel
a co finále v Sydney a Lucka Petru nikdy nedá. Lucka má z Petry stejný komplex jako má Marfuša ze Sereny
Reagovat
smazaný uživatel
Protože spolu nehrály...
Reagovat
darek.vrana
Já vím, a u Petry se to sčítá i s tituly z ITF, aby ti to vyšlo. Podle tvé logiky je Zuzana Ondrášková lepší než Helena Suková, protože má 20 titulů z ITF.
Reagovat
Fandina
Podle mě ten žebříček zhruba odpovídá tomu, co se běžně dá dohledat na internetu. Nic nezkresluje.
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám, že jsi to tehdy s tím součtem s turnaji ITF vůbec nepochopil. což mě speciálně u tebe vůbec nepřekvapuje.
Reagovat
darek.vrana
A co jsem nepochopil?
Reagovat
Fandina
Nepochopil si, že ITF turnaje nikdo nikam nezapočítaval.
Reagovat
darek.vrana
Nemluv prosím tě za něj. Tvrdil, že Petra má 23 titulů, protože se musí započítat i ITF.
Reagovat
smazaný uživatel
Že k rozdělení na samostatné okruhy WTA a ITF došlo až v době, kdy Mandlíková nehrála, tudíž se jí započítávají všechny vyhrané turnaje, respektive všechny soutěžní/profesionální turnaje, exhibice a podobné věci pochopitelně ne.
Reagovat
darek.vrana
Za prvé ITF není žádný okruh, za druhé u Mandlíkové žádný z těch turnajů snad kromě Milána 1978 není srovnatelný s turnaji ITF z dneška (jakoby challengeru). Všechny její tituly jsou plnohodnotné z dnešního pohledu jako WTA, což se samozřejmě o Petřiných titulech ITF říct nedá.
Reagovat
smazaný uživatel
Zaprvé ITF okruh pochopitelně existuje - to jsou ty ITF turnaje, které vyhrála Petra, zadruhé zřejmě nejsou všechny plnohodnotné s dnešním WTA, když je WTA všechny ani neuznává, ostatně v tom je bordel obecně, nejen u Hanky.
Reagovat
darek.vrana
Já vím, co je to ITF. Mezinárodní tenisová federace, která organizuje některé turnaje, dokonce dnes taky grandslamy. Můžeš mi ale říct, kde jsi vyčetl, že WTA neuznává některé tituly Hany? Protože tady http://www.wtatennis.com/players/player/4962 jich má 27. Takže 27 je to číslo, které JE uznané. Pak jsou mezinárodní turnaje, které vyhrála a uznané WTA nejsou, jako třeba 2x MM Československa, ovšem určitě by se daly považovat za rovnocenné s tituly ITF z dneška.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jenom říkám, že je v těch statistikách z té doby celkem zmatek a rozhodně nejsem jediný, kdo si tady na to stěžoval.
Reagovat
darek.vrana
To je pravda, ale rozhodně nemá titulů míň, spíš víc.
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám, že jsi to tehdy s tím součtem s turnaji ITF vůbec nepochopil. což mě speciálně u tebe vůbec nepřekvapuje.
Reagovat
smazaný uživatel
A kdo si za 10 let na Lucku vzpomene, no kromě tebe. Petra vyhrála 2x Wimbledon, TM a spoustu dalších turnajů WTA Premier a lidi na ní nezapomenou. Na FB má Petra 560 tis. liků, Lucka jen 40 tis. a navíc Petra se může klidně dostat to síně slávy a je mnohem mladší než Lucka. Petra má překpoklady vyhrávat další GS, Lucka ne
Reagovat
darek.vrana
Aby ses nedivila hned na US Open:). Myslím, že na Lucku si vzpomeneme taky. Přece jen GS finalistek a hráček top 10 jsme v historii zas tolik neměli.
Reagovat
Fandina
Zatím ale rozhodně platí, že Petra je úspěšnější.
Reagovat
darek.vrana
To každopádně.
Reagovat
Frick
Myslíte si, že co se týče případné nové české no. 1, je stále na místě se ptát "zda" nebo spíše již "kdy"?
Reagovat
EllNino
zda :D stačí, aby Petra tady vyhrála, a je to zase vyrovnaný za letošek :D
Reagovat
smazaný uživatel
Stačí, aby Petra vyhrála USO a bude klid. Furt strašíte ...
Reagovat
horska.kraslice
A není to jedno? Já se kochám pohledem na první desítku, máme v ní tři holky, tak dokud to je, tak mě to hřeje a těší a řeči o tom, která z nich je/bude/nebude českou jedničkou, jsou mně naprosto lhostejné.
Reagovat
sprchon
+1 :)
Reagovat
Fandina
Je to jedno která, ale zase pro každého může být důležitější jiné kriterium. Pro někoho současná forma, pro druhého žebříček, pro dalšího celkové výsledky. A v tom jsou rozdíly.
Reagovat
blixa
+1000 ;-)
Reagovat
VlS
s prstem v nose ve dvou za 57 minut, pohoda. A Lesii prosím dej za vyčuranost co proto! ( nebo prostě jen vyhraj, no)
Reagovat
Frick
Leslia vyČůrenko :o)
Reagovat
tommr
po dost nevýrazným výkonu v prvním setu Karolína ve druhým setu trochu přidala a Savchukovou jasně přehrála. Ve čtvrtfinále proti Tsurenkový to ale bude mít nejspíš o hodně těžší ...
Reagovat
Frick
To určitě. Káje věřim o něco méně než Lucině proti Cibuli.
Reagovat
blixa
Nevím jestli přidala, spíš se rozehrála. Na ni teď hraje hrozně málo zápasů, takže je to znát.
Reagovat
sprchon
To je fakt... Právě proto ale plánuje odehrát před US Open ještě tři zápasy. :)
Reagovat
blixa
Tak tak. Je potřeba vyladit rytmus ;-)
Reagovat
Frick
Vyladit Rytmuse? To umí stará Gombošová.
Reagovat
blixa
Vyladit rytmus vole (zápasový), ne Rytmuse, s Rytmusem běž do pr...e ;-)
Reagovat
sprchon
On by Fricek taky potřeboval vyladit, jen se k tomu nikdo nemá. ;)
Reagovat
blixa
Fricek je celkem v pohodě, to jsou tu jiní adepti na "vyladění" ! ;-)
Reagovat
Fandina
Myslíš sebe?
Reagovat
Frick
Bylo to tak jednoznačný, že jsem se do toho nemohl pořádně zakousnout. To s Polonou bylo o něčem jinym a bylo to pravý drámo :-D
Reagovat
d@ve
Tak se mi ten stream ke konci nějak seknul.. :/
Ale hlavně, že to Karolina dala. :)
Reagovat
tommr
jj taky se mi to na konci kouslo stejně jako při zápase Lucky. Tou dobou už ale bylo naštěstí rozhodnuto ... :)
Reagovat
Fandina
super. Tak by se mi to líbila. V pohodě a s přehledem. Druhý set úplně. Gratulkaaaaaaaaaaaa!!!
Reagovat
EllNino
Super Karolíno :)...ale konec jsem podobně jako u Lucky Šafářový neviděl ...
Reagovat
smazaný uživatel
Vítězný backhandový return po lajně z pravé strany :D
Reagovat
vrabejka
Kája bez problemu postupuje :) České semifinále se blíží :)
Reagovat
sprchon
Ne abys zase něco zakřikla! :)
Reagovat
tommr
ve druhým setu Karolína trochu přidala a hned je to znát ... :)
Reagovat
tommr
Karolíně to sice zatím moc nejde, ale na dnešní soupeřku by to i tak mělo stačit ... :)
Reagovat
Frick
ček nambr trý
Reagovat
sosna
Prosím, stream na Káju?...ten můj je bez zvuku:-(
Díky.
Reagovat
Fandina
http://live.realstreamunited.com/static/freepopups/3110411484371440.html
Reagovat
Fandina
OT ... Vladislav Šavrda na aktualne.cz o českých jedničkách
http://sport.aktualne.cz/ceske-jednicky-jsou-v-krizi-nevypada-to-dobre-rika-savrda/r~91468a3e4b0f11e594170025900fea04/
Reagovat
smazaný uživatel
řekl v podstatě to, co by mohl říct každý z nás, jenom ty bys za tím ještě napsala Poooooooooojď :)
Reagovat
Fandina
Je to tak. V názvu článku byla krize, ale co se týká Berďi, tak se vyjadřuje dost optimisticky a u Petry jsou tam obavy, co se týká zdraví. Takže pojjjjjjjjjjjjjjĎDDDDDDDDDDDDDDD. Oba.
Reagovat
EllNino
Kvitovko ?
Reagovat
Frick
Petra je jedničkou již pouze na papíře. Fakticky je trojkou. Dvojkou je Kája a jedničkou moje (a nejen moje) Lucinkaaaaa :o)
Reagovat
Fandina
Pro mě a Šavrdu je jedničkou Petra. A nejen pro nás dva.
Reagovat
smazaný uživatel
No vidíš to. Na papíře. A co je černé na bílém, tak to přece platí ne? Jako smlouva.
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm... Zkus se zeptat někoho, kdo tenis nesleduje pravidělně, kdo je "naše" nejlepší tenistka. Většina ti odpoví: Kvitová...
Reagovat
sprchon
A nebo že si nemůžou vzpomenout na jméno. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jo :D Dneska jsem se bavila s babi a dostaly jsme se až ke sportu a taky si nemohla vzpomenout na jméno naší nejlepší tenistky. Ale věděla, že Petra není zdravotně OK. :D
Reagovat
sprchon
Fakt ale většina lidí tohle nedává. :D To jenom my jsme takoví blázní.
Reagovat
VlS
Počkal bych s tím hodnocením do konce sezóny.
Reagovat
Fandina
EllNino ?
Reagovat
Fandina
Kája na place. Kájo pooooooooooooooooooojď!!!
Reagovat
Fandina
A Vlaďka Uhlířová super koment. Chválím moc!
Reagovat
Frick
https://youtu.be/yJBGOpEH1E4?t=1m42s
Reagovat
misa
Petra taky fandí Slavii, tu nemáš rád?
Reagovat
Frick
https://youtu.be/TbKOjUXmtRE?t=2m57s
Reagovat
misa
Vidíš, jak je Petruška hodná a ty ji nemáš rád. Tehdy ještě nosila zvlněné vlasy, které si nyní pořád narovnává.
Reagovat
sprchon
Na výhru v US Open je na ni kurz 1.9. To je docela síla na to, že mezi ní a titulem bude stát 7 hráček, které se budou pokoušet o senzaci - porazit legendu na cestě za kariérním GS.
Reagovat
misa
Finále letošního US Open:
Lucie Šafářová - Garbine Muguruza
Vítězka získá první gs. titul, poražená prohraje druhé letošní gs. finále a obě se kvalifikují do Singapuru.

Ještě ale nevím, jestli tohle finále dovolí los :-)
Reagovat
sprchon
Aha... A tu Serenu porazí kdo? :D
Reagovat
slacker
Carovy rozhodci
Reagovat
misa
Lucie ve čtvrtfinále.
Reagovat
sprchon
Takže i Hráďa udělá životní výsledek. :)
Reagovat
misa
a v sf. padne s druhou Lucií :)
Reagovat
Frick
KK
Reagovat
sprchon
Proč mě jako první dvě napadly Karin Knapp a Kaia Kanepi? A Klára až po nich. :)
Reagovat
sprchon
A ještě Kateřina Kramperová se mi teď vybavila. :)
Reagovat
EllNino
kuchyňský kout :D
Reagovat
sprchon
Krkonošské kyselo.
Reagovat
Fandina
kynuté knedlíky
Reagovat
sprchon
A obojí jsem už tento týden měl. :)
Reagovat
Fandina
Já to kyselo. V Harachově ... úsměv
Reagovat
Fandina
Harrachově a minulý týden
Reagovat
smazaný uživatel
krupicová kaše
Reagovat
sprchon
Ty jo, tak na tu jsem zapomněl. :)
Reagovat
Frick
Hm a kolik se může během zápasů využít toilet breaků? Jestli méně než 4, tak by to mohl být recept.
Reagovat
sprchon
Ale bylo by to hezký. :)
Reagovat
darek.vrana
A dá se vsadit na všichni proti Sereně za 1,7? Do toho bych šel. Myslím, že padne.
Reagovat
sprchon
Na tipáči ne, taky bych to jinak možná zkusil :D
Reagovat
Roger_Federer
Jestli mi to vypises vis, ja si to u tebe vsadim.
Reagovat
sprchon
Jako co? :D
Reagovat
smazaný uživatel
I těch 1,9 je dost, já čekal tak 1,6.
Reagovat
Frick
Můj tip je jasný a vy asi moc dobře víte, koho mám na mysli.

No ale možná si to až moc maluju.
Reagovat
misa
Ano, Petru Kvitovou :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vyhraje Madison nebo Caro... :)
Reagovat
sprchon
Caro Garcia. :D
Reagovat
misa
nejdříve Petru pořádně podusili, nechali ji sedět a pinkat jen na trénincích, načež ji jako poslední přihlášenou tenistku teprve dnes večer pošlou do turnaje. Snad to zvládne a připíše si letos svou první výhru na americkém kontinentu.
Reagovat
sprchon
Petra má za sebou náročný triatlon, takže bych spíš pořadatele pochválil, že dopřáli Petře čas na regeneraci. ;)
Reagovat
Frick
Triatlon. Jsem si myslel, že tam bude na úvod nějaké pěkné skotačení v bazénu. :-D
Reagovat
Frick
BTW: Jak jsou tam ty disciplíny správně vlastně? Běh - plavání - kolo?
Reagovat
misa
plavání-kolo-běh
Reagovat
Frick
Já jsem někde slyšel, že u určitý skupiny je to běh-plavání na koupališti-kolo

No nevim, no....
Reagovat
misa
To by stálo za vysvětlení
Reagovat
smazaný uživatel
Ten ale ještě není olympijský, prý to nemá šanci projít přes MOV, když to provozuje jen jeden "národ".
Reagovat
slacker
ale ten narod je rozlezly po celem svete :-D
Reagovat
Pedronegro
po "romsky" je to prý nějak "pěšky na koupaliště, zpátky na kole" :)
Reagovat
misa
:)
Reagovat
Frick
Tak tam prý budou všechny mimo Pengový....

Jistou účast má jen Petra, Lucka, Kája a Bára. Ostatní musej do kvaldy.
Reagovat
Frick
Jak to dneska vidíte? Já to moc dobře nevidim. Pokud měla nějaká holka postoupit do Q-2K, mělo se tak udát již včera (že, Andrejko?).....

...ale třeba bude nějaké překvápko (Terezka...)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to vidim dobre;)
Reagovat
gigin
Lajovič vyfičel.
Reagovat
smazaný uživatel
A co s nim...?
Reagovat
gigin
Teď už nic :-D
Reagovat
smazaný uživatel
NECO PRO STARY ROCKERY >>> GIGINA A TITA!!!
Reagovat
smazaný uživatel
sorry neco se tu deje v systemu;)
Rekl jsem si, ze mohou docenit i jini, proto davam...tady...

https://www.youtube.com/watch?v=1boUYB9LFJY

Chlapi az to uvidite, posadi vas to na zadnici....hlavne ta borka na bici, je proste famoooozniiii...
a devitileta basistka, proste basa vetsi nez ona;D)
Reagovat
VlS
Bomba holky,šlape to slušně, na bicí fakt dobrá kočka.
Reagovat
blixa
Ježíš další cvičený opičky, co je to teď za mánii ? Tyhle dětský covery o ničem upřímně nesnáším ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty je znas? Ze tak rychle ocenujes? Chytry jak radio, zase;D)
Ani bych nerekl...ta borka na bici ma fakt slusny cit...pro rytmus, to nenaucis...videl jsem ruzne covery, ale tahle trojce je fakt zajimava;) Krom toho si myslim, ze ta borka by klidne mohla hrat misto Larse;D)))

Krom toho zacinaji s vlastni tvorbou...;P

https://www.youtube.com/watch?v=VF_COP9yClg
Reagovat
blixa
Neznám, vidím, slyším. Tyhle dětský covery se množí jak houby po dešti. Přiznám se že to špatně snáším, stejně jako vystupování děťátek v cirkusech, různých reality show a podobně. Přijde mi to jako vyložené zneužívání.
Jinak vlastní hudební produkce je absolutně o ničem, ale za to ty děťátka nemůžou.
Reagovat
smazaný uživatel
tak je to asi lepsi - to co delaj, nez psat v duchodu o prdelkach mladych tenistek na verejnem netu;D)))
Reagovat
blixa
Všechno má svůj čas :D
Reagovat
VlS
S touhle logikou, každej herec, kterej hraje Hamleta, je cvičená opička? Zkus to trochu promyslet.
Vuku - k tý vlastní tvorbě - textu nevěřím ani trochu, znáš patnáctky, které se ohlížejí zpět za svým životem? A co tam uvidí? Armádu plyšáků? To taky moc nežeru ( ale já nežeru ani hlubokomyslný texty Kluse, taky je to na efekt aby to vypadalo ).
Bubenice je super, kytarystka je slušná, jako zpěvačka je kandidátka na hvězdnou pěchotu v Super star, zpívat prostě neumí a nemá hlas, ať se drží kytary. Ta maličká na basu je roztomilá, jak hraje není moc slyšet. Taky z nich nikdo bedělá super hvězdy, celkově jsou šikovný a zaplať bůh, že se nestylizují do raperek, docela milý překvapení.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas ty texty proste otresny;D)))
Ale je fajn, ze neco zkouseji samy...jinak u tech 14-15letych ty hlasy se budou menit...nekdy ty ne moc znejici mohou dostat slusnou rockovou patinu;D))) Jen se musi naucit trochu vic sebe poslouchat....ikdyz asi by spis mela zustat jen u te kytary;)

Jo mne se taky nejvic libi ta borka na bici...ta je fakt dost dobra...nekde jsem tam nasel jeste jeji video v deviti letech, celkem ulet;)
basistka je spis kmaradka kompars;:D) Ale souhlas roztomile to je, jak ta kytara je vetsi nez ona;D)
Reagovat
VlS
No, nevím, holka je v 15 prakticky hotová ženská, tam bych těch změn už moc nečekal.
Reagovat
blixa
No, přiznám se, že takovou pitomost bych od tebe nečekal. :D Zkus se nad tím prosím zmyslet ;-)
Reagovat
VlS
A jakej je v tom rozdíl? Produkují něco, co nevytvořili.
Reagovat
sprchon
Pořád ale lepší než Metallica naživo. :D
Reagovat
smazaný uživatel
;D)
Reagovat
sprchon
No tuhle jsem v rádiu slyšel od Metalliky jeden song z živáku a fakt jsem měl problém to poznat. :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak v 80.letech na zivo zneli tedy dost spatne...co si pamatuji...
proste nic moc...
Reagovat
slacker
Ja mival problem s zivakami od Prodigy, misto cool songu hulakani opic
Reagovat
smazaný uživatel
Ja s nema mam problem i bez zivaku;D)
Reagovat
sprchon
A já s nimi nemám problém bez zvuku a obrazu. :)
Reagovat
gigin
Dobrý, ale já jsem valil na střední raději tohle :))

https://www.youtube.com/watch?v=BYNWo93fPG8
Reagovat
gigin
1981
Reagovat
smazaný uživatel
tvl...ses magor;D)
Su to jeste decka;D)
Za 10 let mohou byt klidne 3x lepsi...
To znam...
Reagovat
smazaný uživatel
myslim to, cos mne poslal...
Reagovat
gigin
Jas, klid, tvl :)))
Reagovat
smazaný uživatel
NECO PRO STARY ROCKERY >>> GIGINA A TITA!!!
Reagovat
vrabejka
Hodil by mi tu nekdo vecer aspon odkaz na textovy prenos losu pls at muzu sledovat aspon pres mobil.
Reagovat
smazaný uživatel
co vím, tak se losuje až v pátek ne? A dneska je středa.
Reagovat
vrabejka
ne zitra uz je 27.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, zítra, ale zítra u nich. Takže u nás až v pátek v 1:00 :)
Reagovat
smazaný uživatel
stejně jako píše uživatel gigin níž
Reagovat
smazaný uživatel
Ale uživatel gigin píše nesmysly, tak to nemusí být pravda. Ověř si to raději ještě u Fandiny, ta ví všechno nejlíp. Hezký den přeju.
Reagovat
Fandina
Přesně tak, já nesmysly nepíši a každý až bude chtít cokoli dělat, tak se mě musí zeptat, protože já vím všechno nejlíp. To je totiž věkem a zkušenostmi. Až ti bude šedesát, také budeš moci druhým radit.
Reagovat
slacker
Povez nam neco ze sveho pobytu v Rusku? Radit muze jen komu bylo 60 a byl v Rusku
Reagovat
smazaný uživatel
V Rusku byl snad každý ...
Reagovat
smazaný uživatel
a kdo tam nechtěl, tak za tím přišlo Rusko samo
Reagovat
Fandina
V Rusku jsem nebyla, ale co nebylo může být, není to žádný problém.
Reagovat
gigin
Věk není měřítko. Někdo je blb celý život.
Reagovat
Fandina
Myslíš sebe?
Reagovat
gigin
Ale proč ne. Blbý su dost, to je fakt.
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, asi je třeba to napsat vícekrát ... :) Stejně jako s Vlaďkou Uhlířovou.
Reagovat
gigin
Reagovat
smazaný uživatel
So sweet, so cute :-) ten rucnik musim mit!!! :-D
Reagovat
VlS
53;50, nejlepší čas sezóny a titul mistryně světa, obrovská gratulace
Reagovat
slacker
Ted cas je magicky, presen tolik rikala pred sampionatem ze bude na zlato
Reagovat
Frick
Je to párada. Opravdu, važme si této famózní běžkyně. Obhájila titul mistryně světa!
Reagovat
Frick
V Quebecu se objeví Bára K. s Andrejkou + Vaňková jako ALT #1.

V Tokyu (International místo Ósaky) Martincová a Kr. Plíšková.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli tam kvůli Kristýně nestihnou zasadit trávu, tak to stejně nemá cenu.
Reagovat
gigin
https://pbs.twimg.com/media/CNS-SdoUkAAZHCU.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Buď trochu gentleman! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Savchuk Olga < Pliskova Karolina
Radwanska Agnieszka = Cornet Alize
Vinci Roberta < Wozniacki Caroline
Keys Madison = Kvitova Petra
**********************************
Podle nove situace, to vypada, ze dva zapasy by snad mely dopadnout dle ocekavani...

A dva zapasy tam to muze byt vselijake. Dnes jsem nechal pouhe rovnitko u Petry a Madison, nebot byla tu vcera zlamana gresle, a tim se dost veci meni...krom toho Madison byla na vylete;)

No a u Agy...jak to rict... pozitivni bilanci s Alize ma, ne ze ne...jenze to nejak necitim...takze to nechavam otevrene...
Reagovat
sprchon
Vidím to podobně, jen u té Caro bych si nebyl tak jistý. ;) I když Bobinu jsem minule neviděl, kdoví, co tam Genie vyváděla.
Reagovat
COMEON
myslím že to Aga zvládne, jediný výpadok s Alize mala v Katowiciach kde ako vieme sa jej pred domácim publikom zatiaľ nedarí
Reagovat
smazaný uživatel
za mě je to Plíšková, Cornet, Wozniacki. Poslední zápas si taky netroufám tipovat.
Reagovat
Pedronegro
vidím to také tak ... a Petře bych přál výhru ....
Reagovat
vrabejka
V kolik je los US OPEN u nás? v 1 v noci jako vždy?
Reagovat
gigin
Podle toho co píše uživatel gigin objeden odkaz níže, to tak vypadá. Zítra v 19 hodin tamního času, tzn. to vychází na pátek v 1 hodinu ráno.

Ale uživatel gigin píše nesmysly, tak to nemusí být pravda. Ověř si to raději ještě u Fandiny, ta ví všechno nejlíp. Hezký den přeju.
Reagovat
Fandina
Jak to víš, že vím všechno nejlíp? Další nesmysl.
Reagovat
darek.vrana
Tak vidíš, že víš ;)
Reagovat
Fandina
Vím že nic nevím ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Sokratovske mysleni v praxi :-)

?Kdo nás nutí násilím, jako by nás zbavoval našich práv, a my ho proto nenávidíme. Jako dobrodince však milujeme ty, kdo nás umějí přesvědčit.?

?Kdo chce hýbat světem, ať nejprve hýbe sám sebou.?

To plati pro vsechny bez vyjimky.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě. Schopnost rozumět druhým a vědět, jak je přesvědčit je pro ty, kdo chtějí druhé ovládat, být jimi uznáváni, milováni, je nejdůležitější.
Reagovat
smazaný uživatel
Date: Thursday, Aug. 27

Time: 11:30 a.m. ET

Live Stream: WatchESPN
Reagovat
smazaný uživatel
Díky
Reagovat
gigin
Aug 27: US Open Draw Ceremony



DATE: Thursday, August 27 2015



Aug 27: ImageNation Cinema Foundation presents a screening of ALTHEA.

Doors open at 6:30pm / Screening at 7pm, Q&A with director Rex Miller to follow.

Free! $5 sugg ested donation.

Please visit www.imagenation.us to learn about the #iLoveSoulCinema crowdfunder.



http://www.imagenation.us/



ImageNation?s RAW SPACE,

2031 Adam Clayton Powell Jr. Blvd., New York, NY 10027

(bet. 121st & 122nd)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdy je los na Us Open?
Reagovat
gigin
http://www.strejda-google.cz/#us+open+2015+draw
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to byla rychlovka. :) V 1. setu dokonce Caro ztratila jenom čtyři fiftýny... Tady jsem našel dobré highlighty, kde je asi všechno podstatné. Caro měla ten zápas absolutně pod kontrolou. :)
https://www.youtube.com/watch?v=z2LIWQiZASA
Reagovat
smazaný uživatel
v podání Caro, Šafářový a Petry... :)

https://youtu.be/_4jbf9OqfAg
Reagovat
blixa
Pak že ji mononukleoza brzdí !!! :D A to měla nejhorší kolečko ;-)
Reagovat
rib
jojo, je to šikovné děvče :-) A jediná, která používala šlapátka!!!
Reagovat
Fandina
Petruška je nejlepší!!!!!!!!!! Jooooooooooooooo!!!
Reagovat
misa
Petru chválím, že jako jediná odšlapala svou cyklistickou trasu. No a její ruka je samozřejmě z těch tří nejšikovnější, takže zasloužené prvenství :)
Reagovat
sprchon
Hezky. :D Petra to jako jediná odšlapala, ještě k tomu v pantoflích a vyhrála. :)
Reagovat
smazaný uživatel
"Je přirozená a milá. Nehraje si na hvězdu, jako některé, které zdaleka nemají tolik titulů, co ona. Většinou ji potkáte s úsměvem na rtech. Nemá hvězdné manýry a to je to, proč je výjimečná a jiná. Tohle tě dělá šampiónem a ne reklamy a bulvár" - Marion Bartoli o Pétě
Reagovat
smazaný uživatel
přesně Marion, Genie byla jednou ve finále GS a hraje si na superstar. Petra je jedna z nejsypmtačitějších GS vítězek. Wimbledon 2011 byl úžasný, všichni se divili že Wimbledonská vítězka jezdí škodovkou a bydlí v nějaké vesnici na Moravě. Je prostě skvělá
Reagovat
janek_da
Já už tej Vlaďky Uhlířové mám tak dost, že jsem se podíval jestli jsem sám. Souhlasím s 1.komentářem na této stránce

http://www.tennisforum.com/showthread.php?p=59851545
Reagovat
sprchon
Jdeš psát email na WTA?
Reagovat
slacker
Jen aby v tom emailu nebyla horsi anglictina nez ma Uhlirova
Reagovat
janek_da
proto radši napíšu Putinovi
Reagovat
Fandina
a nejlepší bude v angličtině
Reagovat
smazaný uživatel
včera hnusně fandila cibulačce měla by být nestraná ne. Kiki dala super úder a vlaďka nic. Kiki dala UE a mlela amazing cibulkova. Snad se ty její buřty (ona tomu říká nohy) před USO unaví a vyletí v 1.kole z hráčkou bez rankingu jako loni
Reagovat
janek_da
Ale prdlajs, Vlaďka fandí dobrému tenisu. V tom s ní nemám problém.

Co jako měla říkat, když u Kiki byl supr hlavně servis, ve výměnách zase spíš Cibule. A byla hodně bojovná, to na ní Vlaďka obdivovala.
Reagovat
smazaný uživatel
aké buřty ? Určite krajšie ako nejaké špajdle. Ak dobre nevidíš, daj si okuliare, ak ani potom, choď k očnému.

https://www.youtube.com/watch?v=wkZpxa25_Yk

https://www.youtube.com/watch?v=D8JdHlwpE_A
Reagovat
smazaný uživatel
https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/11214082_10153182540753962_6669334361047176895_n.jpg?oh=db692ea78bba7c0e53ea030ef6c55e9a&oe=563B3138
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu OT k výslovnosti...

http://www.thepoke.co.uk/2011/12/23/english-pronunciation/
Reagovat
smazaný uživatel
Zásadně nesouhlasím. Vlaďka mi jako komentátorka vyhovuje a právě díky její naučené angličtině jí rozumím úplně všechno. Ať taky v Americe poznají, jaké to je, když na nás mluví komentátor jejich angličtinou...
Reagovat
janek_da
Ona Vlaďka budí dost rozporuplné pocity, viz tennisforum. Mě prostě její výslovnost začíná připomínat škrábání nehtů na tabuli. Přitom obsah je kromě nadšených výkříků hodně dobrý.

Ona navíc i hodně polyká slabiky, jak se snaží mluvit rychle. Nebo ledabyle vyslovuje. U jejího oblíbeného proactive slyším projektif, u battle sprostě vyslovuje bedl, u about říká abou.
Teď se mi vybavila Helena Suková s jejím "senkjú".

Kdyby aspoň míň mluvila. Ale to je pořád "what a ...." (point, response, serve, rally).
Reagovat
smazaný uživatel
Mně se líbí a šmitec. :D
Reagovat
janek_da
To ti neberu.
Reagovat
smazaný uživatel
Mně se líbí a šmitec. :D
Reagovat
janek_da
tak jako sory, ale fakt ne :D
Reagovat
darek.vrana
Nemáte nějaký odkaz na její komentář? Docela by mě to zajímalo.
Reagovat
ludolf
Mně ani tak nevadí výslovnost, ale neposlouchatelná pro mne je svým exaltovaným projevem (asi i ve spojením s výškou hlasu). Navíc se podle mne často snaží říct toho příliš mnoho.
Reagovat
misa
Mně se zase nelíbí trapná výslovnost jmen českých tenistek zahraničními rozhodčími a komentátory.
Reagovat
spaniel
Tak to jsem nevedel. Uz jsem ji parkrat slyšel, ze neni rodila mluvčí bylo jasne hned, ale nevedel jsem o koho se jedna. Vcera jsem se dival na Domcu a zarazilo me, ze spravne vyslovovala jména slovanských tenistek, navic nekolikrat řekla Slovakian, coz jsem snad jeste neslyšel nekoho rict.

Mne ale teda nevadi a jsem rad, ze našinec dostal takovou sanci. Jasne, piseme maily, aby ji vyměnili a dosadili tam anglickou verzi Havrily.
Reagovat
janek_da
no tak, já ji fandím, tenisu rozumí, ale ten její hlas slyším snad i ze spaní.
Reagovat
smazaný uživatel
Pekne...proste pekne, hlavne vklidu, dobra priprava na GS;)
No a monty bude mit asi velkou radost;)
Reagovat
janek_da
Podávala někdy Lucy líp?

Lucce posílám pusu, štípanou.
Reagovat
smazaný uživatel
Velkou radost budu mít, až Caro získá titul. :D Postup do 2. kola a konečně výhra na betonu byla povinnost. Ale jinak jsem rád za výsledek, předvedenou hru a hlavně za to, že už Caro nemá obvázanou nohu...
Reagovat
Frick
Lucka 2h 43m
Domča 6h 2m

To je šílenej rozdíl. I když je pravda, že Domča zatím hraje obden. Ale i tak. Lucka by mne skutečně velice zklamala, kdyby s ní měla ruponout!
Reagovat
smazaný uživatel
Už že Lucka s ní rupla v Estbourne byla ostuda.
Reagovat
Frick
Lucko, bylo dnes moc hezké a těším na další tvé představení. Mucq!
Reagovat
Frick
Bude mít dilema zda tu TOP 10 rozšířit nebo zúžit. Jedni říkají, že půlka hráček (/sedm - vyjma Simony, Máši a Sereny / devět - only Serena) si v tý TOP TEN nezaslouží být, druzí zase říkaj tak o 20 - 30 hráčkách, že by si v tý TOP TEN zasloužily bejt...
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě je žebříček spravedlivý pro všechny stejně a nechápu ty, co pořád něco řeší a zpochybňují. Hodně se do toho promítají dojmy z posledních výkonů, ale žebříček se holt počítá za rok. Na rozdíl od 99% lidí jsem neměl problém třeba ani se světovými jedničkami bez GS, je to přece o bodech, ne o grandslamech...
Reagovat
ludolf
Záleží na způsobu bodování - existuje řada "spravedlivých" žebříčků dávajících ale různé výsledky. Například u žen se nedávno zvýšila "progrese", čímž se přiblížily hodnocení u mužů. Byla i světová jednička nejen bez GS titulu, ale i bez GS finále.
Reagovat
Frick
Do třetice zápas proti hráčce, se kterou v posledním vz. zápase (který se uskutečnil během posledních 12 měsíců) prohrála, ačkoliv vždy šla do toho zápasu jako favoritka.

A vždy to byla ošklivá porážka. Proti Daše prohrála téměř vyhraný zápas, proti Begu přišla o možnost důstojně završit (v té době) životní sezónu titulem, v zápase s Cibulí zas tvrdě spadla na zem z pařížského obláčku.

No a pokud to Domčou vyjde, tak se dost možná bude vše opakovat a opět si Lucka zahraje s někým, komu má co vracet. Jo!
Reagovat
Frick
Nebyl to spíše zápas, který vídáme na ATP, když proti sobě nastoupí dva sevismani, akorát jeden je TOP 10 a druhý z konce TOP 50? Mi to trochu tak přišlo.

Ale tady si zkrátka řikám - pokud by Lucka vyhrála na skore (téměř) stejně, akorát na brejky by to bylo v každý sadě 3:2, 4:3..., tak spíše by se tu psalo, jak jí nepíše servis atp.

Nyní to bylo na brejky v každý sadě 1:0 a bude se tu psát o tom, jak jí perfektně šel servis atp. Zatímco o tom, že na returnu se tolik do hry nedostala, to už se nevyzdvihne.

Něco jako v hokeji. Když se vyhraje 3:1, tak dobrý, pevná obrana, měli jsme to pod kontrolou. Když se vyhraje 7:5, tak divočina, měli jsme vzadu dost okýnek, naštěstí jsme to nějak zvládli.

Taky máte ten pocit?
Reagovat
tommr
moc nechápu co řešíš - každej zápas je jinej a lidi komentujou to co vidí a ne to co by mohlo bejt kdyby ... Dneska prostě Lucce fungoval servis tak jak má což je třeba vyzdvihnout zatímco na returnu byla trochu slabší ...
Reagovat
Frick
No řešim, že kdyby to byla brejkovaná, tak se bude na to pohlížet ze toho pohledu, že Lucce nešel servis. A ne z toho pohledu, že Lucka byla dobrá na returnu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem vždycky radši, když tenista drží servis. Pořád si myslím, že by to měl být základ, v mužském tenise takřka bezezbytku a v ženském u těch lepších hráček taky. Nejde jen o podání samotné, ale celkově o hru po servisu, ten kdo uvede míč do hry by měl většinou výměnu diktovat a chodit si pro body.

Tzn. pokud hráč podání neprohrává, tak je to pro mě známka, že nehrál špatně, že ten jeho tenis nějakým způsobem funguje a že je o co se opřít. Pak mu třeba i odpustím, že toho tolik neuhrál na returnu, protože si říkám, že soupeř hrál asi taky dobře.

Pokud je naopak utkání jedna velká brejkovaná, tak mi to evokuje dojem nekvalitního zápasu s tím, že vyhrál ten méně špatný a že v dalším kole už to na lepšího soupeře asi stačit nebude. Samozřejmě je to ale dost zjednodušený pohled, pokud člověk utkání nevidí. Navíc hlavně u žen je často v dalším kole všechno jinak :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky to tak beru. Třeba jsem procházel včerejší výsledky, Bolelli - Querrey hráli 3 TB bez jediného breaku (jen 2 BP v jednom gamu měl Querrey). Tak si z toho automaticky vydedukuju, že oba hráli dobře :) Pak vidím na skóre nějakou WTA brejkovanou, 7-6 6-4 a celkem 13 breaků a automaticky si říkám, že hrály špatně, přestože to mohl být daleko lepší zápas :D
Reagovat
misa
1. kolo za Toronto, 2. za loňskou Moskvu a příští zápas přišel čas odplatit Eastbourne :) Lucka mě dnes potěšila krásným výkonem, myslím nejlepším od French Open. Že by se zase s blížícím gs dostávala do formy?
Zejména představení na servisu bylo vynikající: 87% vyhraných míčů po 1. servisu, 78% po druhém, 6 es, žádná dvojchyba a žádný brejkbol pro soupeřku! K tomu minimum chyb a výborný pohyb i koncentrace na zápas. Lucka si připisuje 45 bodů do žebříčku.
Reagovat
d@ve
To je sympatické info s tou procentuální úspěšností při jejím podání. :)
Snad se Lucce bude takto dařit i na dále...
Reagovat
tommr
a Lucka to zvládla na jedničku když doservírovala čistou hrou se dvěma esama na závěr ... :)
Lucce se tak dneska povedla další odveta - tentokrát za lonskou Moskvu. Doufejme, že se jí to povede i do třetice všeho dobrýho proti Cibuli ... :)
Reagovat
d@ve
Zápas jsem sice žel neviděl, ale dle těch popisů z toho mám dobrý pocit.. :)
Reagovat
VlS
Já jsem to prospal, ale když ty chválíš, tak to musel bejt dobrej výkon.
Reagovat
tommr
Lucka neproměnila mečbol při podání soupeřky a bude tak muset zápas sama doservírovat. Dneska jí to ale na podání zatím jde takže by to mohlo vyjít ... :)
Reagovat
misa
První mečbol nevyužit, ale Lucka snad dopodává...
Reagovat
misa
s konstantním umělým osvětlením zřejmě svědčí servisu Lucky. Zatím nepustila soupeřku k jedinému brejkbolu.
Reagovat
Frick
Maximálně ta byla :30 ale jednou byla Begu pár cm od shody...
Reagovat
misa
Američani dělají bordel :(
Reagovat
Frick
Kdyby tam radši udělali bordel Komeťáci, to by bylo stylovější.
Reagovat
tommr
doufám, že to přerušení Lucku moc nerozhodí. Přišlo zrovna v okamžiku kdy se už zdálo, že Lucka má zápas plně pod kontrolou ... :(
Reagovat
Frick
huííííííííííííííííííííííííííí

huíííííííííííííííííííííííí

huíííííííííííííííííííííí
Reagovat
Frick
Jak někdo psal před časem - Lucka se udrží ve výměnách. Teď se udržela a je z toho ten nejlepší úvod druhé sady, jaký mohl být...
Reagovat
tommr
Lucka je zatím v pohodě o čemž svědčí i to, že set doservírovala čistou hrou ... :)
Reagovat
misa
a hned brejk na úvod :)
Reagovat
misa
Zatím velmi hezký výkon Lucky na servisu, vydržet!
Reagovat
Frick
Kurňa, to je servis! jen 4 fiftýny ztratila při podání.

To se to pak hraje!
Reagovat
tommr
jj podání jí dneska šlape a je to hned znát ... :)
Reagovat
Frick
Jakoby to tílko měla o pár čísel větší než by potřebovala. Takový neforemný to je.

předloni měla na sobě zajímavější modely :-D
http://i.idnes.cz/13/093/cl6/ALD4e1fc0_953531d0911c4150bc8c616e3b084f69_0.jpg
Reagovat
misa
Tvoje oblíbená kolekce :-)
Reagovat
Frick
A moje oblíbená fotka. Lucka na ní s výrazem dravé šelmy.
Reagovat
Frick
To vlastně asi hrála "naostro" (co se týče horní půlky těla)...
Reagovat
misa
A tahle se ti líbí?

http://www.zimbio.com/photos/Lucie+Safarova/Toray+Pan+Pacific+Open+Day+4/lqm6Wm3ngaI
Reagovat
Frick
Žádná fotka z toho zápasu nemohla být špatná :-D Fakt neměla prádlo :o)
Reagovat
Frick
Vážení uvědomte si, že druhou nejmladší hráčkou, která vyhrála turnaj s účastí celé špičky (tj. GS, PM, P5), je Simona, která je o celý šest let (tj. doba, která tak průměrně odpovídá tak 2/5 doby kariéry přední tenistky) mladší!

Je to skutečně zázrak, to děvče. :o)
Reagovat
misa
a v hledišti vedle Roba jedna z jejích neteří? Zatím si vede proti servisu Begu mnohem lépe než v Moskvě.
Reagovat
tommr
já tam vidím obě dvě ... :)
Reagovat
misa
Máš lepší postřeh :)
Reagovat
smazaný uživatel
Caro zatím drtí. Ale je fakt paradox, že teprve hraje 1. kolo a přitom už je známa její potenciální soupeřka do 3. kola (Garcia) :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ve 3. setu dvakrát nedopodávala, ale nakonec to uhrála. :) Jenom škoda, že ve 2. kole kvalifikace bude hrát nejspíš proti Soraně...
Reagovat
sprchon
Jsem si rikal, ze to bude neco pro tebe. :D jen to nejspis nebude na streamu...
Reagovat
Frick
Proč bude Wozejk hrát první kolo (=R32) až teď?
Reagovat
EllNino
protože měla zařizování v New Yorku :) vadí ?
Reagovat
sprchon
Hmm, tak shifty nejde a na mobilu nic jineho nerozchodim. Na PC ted nejdu, to bych musel vstat... Takze budu fandit opet ze spani. Lucko pojd! :)
Reagovat
sprchon
To nemela byt reakce...
Reagovat
blixa
Ale byla ! Příspěvek byl tudíž jaký ? Reakční !!! To je železná logika (jinou nepoužívám) ! :D
Reagovat
misa
:-)
Reagovat
Fandina
Gratulka Garcii k výhře. Ráda se na její rychlou hru dívám, i když by mi dneska nevadila ani výhra Magdy. Na její klasický tenis se také pěkně dívá. Garcia super!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Donna urvala druhej set 7:5 :) tak co udělá psychika hráček ve třetím setu...
Reagovat
Davor1
Magda hrá veľmi pekný, pestrý tenis, fantasticky prechod na sieť a parádne voleje, škoda, že ten tajbrejk nedotiahla :/
Garcia to tam rúbe neskutočne, ale robí aj množstvo metrových UE, nie je to ešte úplne stratené pre Magdu. Zabojuj !!
Reagovat
muranovec24
V E. zprávách píšou, že Hlaváčková nemá v singlu na USO žádnou výhru, ale v roce 2012 tam byla myslim až ve čtvrtym kole.
Reagovat
Davor1
Presne tak... A tam dostala dvoch kanárov od Sereny... :D
Reagovat
darek.vrana
Přesně tak, byl to její nejlepší GS výsledek.
Reagovat
smazaný uživatel
to už je zas let, do prčic...
Reagovat
stopan
co robia hracky ako woznicka, Pliskova, Suarez Navarova v prvej desiatke, tie vykonnostne nepatria ani do top 20 ??? WTA by mala prehodnotit bodovanie turnajov, lebo mam pocit ze dostat na masters za vitazstvo 900 bodov a za stvrtfinale len 190 bodov (Na grandslamoch dokonca za finale 2000 bodov a za stvrtfinale iba 430 bodov) je dost priepastny rozdiel, potom hrackam staci dve turnaje odohrat solidne a maju na polku sezonu zarucene miesto na vrcholovych poziciach, aj ked hraju tri mesiace prakticky vykonostnu biedu. Uplna nekonzistentnost vykonov, sa cudujem ze Woznicka poskocila dokonca na stvrte miesto :D , Petra je na tom asi fyzicky velmi zle, pokial sa neda zdravotne dokopy klesne este viac.
Reagovat
Davor1
A ktoré tam podľa teba výkonnostne patria, čo tam niesu?
Reagovat
EllNino
a koho bysis tam tak představoval ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Suarez N. 2015: ČF, ČF, 1K, F, ČF, SF, ČF, F, ČF, ČF, F, 3K, ČF, 2K, 1K, OF, 1K, 1K... opravdu si myslíš, že by víc bodů za čtvrtfinále něčemu pomohlo?
Reagovat
stopan
http://www.tenisportal.cz/hrac/suarez-navarro/
Suarezova navarova je od maja uplne jalova.
Reagovat
EllNino
a ? Do maja byla jedna z nejlepších a od toho je žebříček, kterej zohledňuje dlouhodobé výsledky a ne aktuální formu ...
Reagovat
stopan
to ano,to je v poriadku,rebricek je ok, ale toto je na hracku top 10 uplna hanba, to je ta uzasna konkurencia, na grandslamoch Suarez Navaro uplna bieda, 1K, 3K, 1K, na hracku top 10 to je hodne malo, a to svedci o sucasnej kvalite hraciek za nou, ze sa hracka ktora na grandslamoch neuhra skoro nic od maja je jalova udrzi v top ten.
Reagovat
EllNino
pořád nechápu smysl tvého příspěvku :) ...
Reagovat
blixa
Chtěl nám jemně sdělit, že nemá rád Caro, Karličku a Káju ;-) Jiný smysl nevidím :D
Reagovat
stopan
ja nie som proti nikomu, tak si to zle vysvetlujes, proste ide o to, ze hracka napriklad ako WOznicka trikrat vypadla na trunajoch v prvom kole a dostala sa o stupen vyssie v rebricku, proste to svedci o konkurencii hracok za nou a celkovej konkurencii a kvalite hracok wta.
Reagovat
EllNino
dostala se tam, protože Kvitové se odečetly body za výhru v New Havenu, nedostala se tam mávnutém proutku -_- ...
Reagovat
stopan
ovsem ze Peta klesla, ale to aby hracka v top pat sa dostala vyssie aj napriek vypadnutiu v prvom kole na troch dolezitych turnajoch je dost nezvykle :D a svedciace o kvalite hracok za nou, a hovorim ani na grandslamoch woznicka nezahrala bohvieco ( a je to o tom ze na grandslamoch uz za stvrtfinale su iba nejake 430 bodov, co je dost malo si myslim, a nie je az taky vyrazny bodovy rozdiel oproti bodom bodom za nizsie kola, zato body za finale a vitazstvo na grandslame si rozdeli iba minmum hracok za sezonu (za vitazstvo od minuleho roku iba Serena :D)
Reagovat
EllNino
má finále z US Open, to ji drží na 4.místě
Reagovat
stopan
a o tom ze by zvysila bodove ohodnotenie hlavne za stvrtfinale ana grandslamoch za semifinale, stvrtfinale a osmefinale, aby hracky pocitili bodovy tlak na seba, pretoze na grandslamoch sucasne ked vypadnu v prvych kolach(ci wozniacka alebo suarezova navarova) na hracky, ktore sa dostanu do osemfinale a stvrtfinale nemaju az taku bodovu stratu v turnaji, potom to tak vyzera ze odohraju solidne tretinu sezony a potom nemusia nehanat ziadne body.
Reagovat
VlS
ATP to má ještě surovější, než WTA. Na GS je za QF "jen" 360
Reagovat
stopan
ma a je to dost od veci za stvrtfinale grandslamu iba 380 bodov
Reagovat
slacker
Hele uprimne, tvoje touha o zvyseni bodu za nizzi kola me dost sere. Schopnost dojit v pavouku turnaju co nejdal ma byt poradne zaplacena a ne rozdavat inflacni body za lehke postupy diky dobremu losu
Reagovat
stopan
ked povazujes stvrtfinale za nizsie kolo hm no ok, co by dali mnohe hracky za to zeby aspon tam dosli, a uprimne casto hracky lignu skor ako sa vobec dostanu aspon do tretieho kola na grandslame, nie to este do 4finale.
Reagovat
stopan
o tom so prave vravel, bodovy rozdiel medi druhym a tretim kolom a stvrtfinale nie az taky pripastny ako za finalovu ucast a vitazstvo, ked stvrtfinale povazujes za nizka kolo, hm no je to tvoj nazor, ale mnohe hracky sa tam pozru za karieru minimalne, preto by stvrtfinale malo by hodnotene vyssie.
Reagovat
stopan
preto aj ked ked hracky vypdnu v prvom a druhom kole nepocitia az taku bodovu stratu na hracky ktore sa dostanu podsatne dalej, do semifinale a finale sa dostava minimum hracok za sezonu, takze to az tak nezvykne nepremiesat postavenie hraciek v rebricku
Reagovat
slacker
Ja sem vyznavac systemu kazde kolo dvojnasobek bodu co v predchozim, protoze je take dvojnasoby pocet premozenych hracek (prebiras hracky porazene souperky). Jestli nekomu vadi ze rozdil mezi titulem a porazkou je vetsi nez postup do 1/4finale pak by mu mel vadit system pavouku obecne. Az se bude hrat systemem na skupiny nebo kazdy s kazdym pak se muze bodovat s jinymy rozestupy
Reagovat
blixa
To je ale princip ročního okna, k tomu docházelo vždycky. Pokud se třeba dostaneš do období, kdy skoro nic neobhajuješ, můžeš stoupat i když prohráváš. Jinak situace v WTA je nová tím, že už není nějaká silná TOP10 a za ní propast, ale je silná, nesmírně vyrovnaná TOP50-60, a to má pochopitelně své důsledky. S tím se smiř, nebo se věnuj jinému sportu ;-)
Reagovat
stopan
no neviem ako ty, ale ja sa radsej pozriem na zapas top kvality, ako na hracky ktore su podobne vykonostne rovnake na cisle 15 az 60 a top absolutnej kvality nikdy nedosiahnu.
Reagovat
EllNino
to je ale tvoje věc ...a smířit se s tím musíš, nevypadá to v budoucnu na nějakou stabilní top 10
Reagovat
stopan
to vies , ze radsej by som si pozeral zapas hraciek ako boli Hingisova, heninova ako pozerat ako Suarezova dostane narez v prvom kole od Ostapenkovej 6-2 6-0, ktora je 90 miest nizsie v rebricku :D
Reagovat
EllNino
Ale Suazrez není travařka a Ostapenko ten den hrála výborně ...nevím, proč vybíráš zovna travnatej zápas ...to, že letos 3x porazila Petru, hrála finále v Římě proti Máše, kterou skoro porazila ...to není nic viď ?
Reagovat
stopan
grandslamy su najviac hodnotene turnaje, nie je asi nahoda ze karolina woznicka doteraz nevyhrala grandslam :), proste na grandlsame sa najviac prejavi kvalita a pripravenost hraca podat top vykon ,Kaja na turnajoch ok, ale na grandslamoch slabota, Suarezova to nebola len otazka wimbledonu, vybuchla aj v na australian open a ani na french open neuhrala vela na hracku top ten.
Reagovat
EllNino
No a ? ...holt nasbíraly body jinde, na to se už hitorie ptát nebude ...a necpi sem furt tu Henin, Clijsters a podobně, to je minulost, tou nežijeme, tenis se zrychlil, holky z nižších pater přidaly a vyrovnalo se to nehorázně, žádný zápas není jasný papírově a to je pravý vzrůšo než nuda, kde vládne 5 lidí a zbytek má smůlu :)
Reagovat
slacker
Kdyz mezi temi peti budou tri cesky tak mi to jako nuda nikdy neprijde
Reagovat
stopan
praveze kde je aspon 5-6 top hracok, kazda sa na nich chce vytiahnut, to mas ako s Nadalom ci Federerom, kazdy sana nich chce v zapase ukazat, preto tie zapasy maju aj iny naboj ako nejaky zapas Fogniny Kohlschreiber, podobne je to aj u zien, a to pochybujem, ze by si si vychutnal zapas wozniackej s radwanskou napriklad (to je ten este najlepsi mozny variant)
Reagovat
EllNino
jo vychutnal...ještě nějaký argument ? :)
Reagovat
stopan
super, ok, prijemne pozeranie :D
Reagovat
stopan
ja nehovorim , ze sa nestane hrackam lapsus, kazdy je len clovek, ale vyrovnanost vykonov chyba a to mi u dnesnej generacie hracok velmi chyba.
Reagovat
blixa
Jenže ta zdánlivá "nevyrovnanost" je daná tím, že výkonnostní rozdíly od 4 do 50tého místa jsem velmi, velmi malé až nepatrné. Na to abys stabilně vyhrával musíš mít výkonnostní odstup a ten tu prostě není.
Reagovat
blixa
"jsou", ne "jsem" ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
A v čem vidíš problém? Na youtube najdeš většinu kvalitních zápasů, že než to stihneš všechno shlédnout, tak tě tady rok na tenisportálu neuvidíme.
Reagovat
blixa
Nesmíš se tak soustředit na to , že je někdo v TOP10. Dneska je Serena zcela mimo konkurenci, pak je dejme tomu Máša a Simona a pak je dalších 50 dost vyrovnaných tenistek. Něco úplně jiného než bývalo dříve. Může se ti to nelíbit, můžeš proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat :D
Reagovat
stopan
holt problem zachvilu bude aj vo ATP, vacsina top hracov ma okolo 30ky +- okolo nej, asi problem je v dnesnej vychove mladeze, rokom 1990 akoby sa zastavil nejaky vyvoj vrcholovych top osobnosti, v atp je to vidiet ziadny hrac 1990-1996 z tejto generacie nie je schopny konkurovat hraco typu djokovic,federer,nadal, a nie to postupne vytlacat 30nikov z top ten. Hraci narodeni po roku 1990 su herne nevyrovany podobne je to u zien, javi sa tam akurat mlada keysova stephensova snad bencicova ale ci si udrzia a vystupnuju vykonnost je otazne, mam pocit ze dnes hracky skor stagnuju herne ako by ju zdvihli o stupen vyssie (vid woznicka najlepsia sezona 2010, Peta Kvitova, najlepsia sezona 2011, Jankovicova ci Ivanovicova od roku 2007-2008 sa svojmu vrcholu nepriblizili.Na Azarenkovu stale cakam , ze sa zobudi herne. Pre mna pozitivom najvacsim je Simona Halepova (ak sa zlepsi na trave a antuke moze dosiahnut vela)
Reagovat
blixa
Nedělej si iluze :D Ani Simona není zrovna symbol vyrovnanosti, navíc je fyzicky dost křehká. A taková Madison by mohla sloužit coby symbol nevyrovnaných výkonů :D Sloane se teď zvedla ale dlouho byla dole, Belinda je mladičká a uvidíme, co s ní ten vzestup udělá. Spíš se smiř s tím, že s výjimkou Sereny bude celá zbývající TOP50 velmi vyrovnaná a bude se porážet navzájem. Mě to docela baví ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Belindě tu stabilitu věřím nejvíc, klidně by mohla navázat i na Hingis, ale asi si ještě pár let počká.
Reagovat
smazaný uživatel
Belindě letos vyšly jakž takž dva turnaje, na ostatních to byla dost bída. Zatím nepřesvědčuje, že by měla být vyrovnanější než ten zbytek..
Reagovat
smazaný uživatel
Je jí 18, na nevyrovnanost má zatím nárok. Ale porazila současnou jedničku i dvojku a spoustu dalších hráček top 10. A její poslední přemožitelky: Šafářová, Pavlyuchenkova, Azarenka, Lisicki, Giorgi, Keys. Prakticky od Madridu neprohrála zápas, v kterém by byla výraznou favoritkou. Já myslím, že i dost hráček top 10 by takovou vyrovnanost bralo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Porazila jedničku, dvojku ne - Simona jednak byla trojka a jednak skrečovala. Ale to je detail.
Já jí tu nevyrovnanost proboha nevyčítám, jenom mi připadá nesmyslný na základě jediného turnaje z ní dělat hned druhou Hingisovou, do tý má momentálně zatraceně daleko. A že teď měla celkem slušnou sérii? To Kája na jaře taky..
Reagovat
smazaný uživatel
Já z ní nedělám druhou Hingis, srovnával jsem je spíš kvůli původu a taky tomu, v jak mladém věku je Bencic schopna konkurovat špičce (přestože Hingis v jejím věku byla úplně jinde, měla 4 GS, ale to je při dnešní fyzické náročnosti v ženském sportu vyloučené). Karolína měla taky dobrou sérii, ale je o 5 let starší a na rozdíl od Belindy ty top hráčky porážet nedokáže, navíc nevyhrála ani Premier, zatímco Belinda má 1 Premier + 1 P5, takže i tohle srovnání je mimo. OK, Halep byla před Torontem trojka, ale to nehraje roli, stejně jako to, že byla ve finále indisponovaná (asi to tak strašné nebylo, když vyhrála 2. set a za pár dnů hrála znovu a zase až do finále). Přijde mi, že máš pořád potřebu se o čemkoli hádat, radši si to šetři při zápase Petry (a hlavně po). Nemám zájem se točit v kruhu a reagovat pořád dokola stejnými argumenty, na začátku jsem napsal, že Belindě do budoucna věřím, takže tím taky končím.
Reagovat
FulnekUltras
Taky Bel do budoucna věřím - jen je otázkou, jak dlouho bude to budoucno trvat... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
a ty máš tendence dávat víc bodů za nižší kola s tím, že by to situaci tzv. "napravilo". To je trochu iqeho logika.
Reagovat
stopan
za 4f semifinale a finale by sa malo bodovo viac hodnotit, aby hracky ktore vypadavaju v prvych kolach pocitili vykonostny prepad v rebricku,ked hracka dostane za druhe kolo 60 bodov za osemfinale 105 bodov a za 4 finale iba 190 bodov, tak za 4 finale je to dost malo bodov si myslim, ked za vitazstvo je az 900 bodov. Potom celkovo staci ze hracka vyhra dve tri turnaje a je bodov zabezpcena na pol roka a moze vypadavat uz v prvych kolach, pri sucasnej konkurencii a bodovom systeme.
Reagovat
darek.vrana
Já nevím, ale zrovna Plíšková je letos stabilní, má jeden titul a 4 finále na velkých turnajích, tak nevím, co se ti na ní nezdá. Suarez má teď slabší období, ale půl sezóny byla skvělá.
Reagovat
darek.vrana
Plus tam má Plíšková započítány tituly z Lince a ze Soulu a finále v Hongkongu z loňska. Jestli jsou ti tři tituly a 5 finále za 52 týdnů málo, tak nevím...
Reagovat
Fandina
Ty podmínky jsou pro všechny stejné. Není co řešit.
Reagovat
stopan
http://www.tenisportal.cz/hrac/suarez-navarro/
Suarezova Navarova je od Rima uplne jalova.
Reagovat
Fandina
To ale nemění nic na situaci, že celkově má víc bodů než ty ostatní, co jsou na žebříčku za ní.
Reagovat
stopan
ovsem podmienky nikto nikomu nezlahcuje, ale to svedci o hernej urovni a mentalnej sile hracok, jeden mesiac skvelo , dalsi mimo. OD hraciek top ten sa ocakava urcita stabilita vykonov, nie taketo teplotne vykyvy.
Reagovat
Fandina
Žebříček zobrazuje to, jak jednotliví hráči hrají za období roku. Důvod je jasný, protože po roce se zase opakují stejné turnaje. Má to logiku.
Reagovat
slacker
a ty jses asi stabilne prehraty, vykyve
Reagovat
stopan
ty si daj dole ruzove okuliare mas ich zarosene
Reagovat
smazaný uživatel
Top ten znamená akorát deset nejlepších, tečka. Nikde není psáno, že musejí být stabilní po celý rok. Někdo nahoře být musí a tohle jsou prostě ty, které toho uhrály nejvíc.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu co řešíš, je to pro všechny stejně a každá má možnost si ty body uhrát.

Ty co jsou v top 10 mají prostě víc bodů než ty za nimi, neznamená to, že musejí hrát bez výpadků jak by sis asi ty představoval.

Pokud se ti nezdají některé hráčky v top 10, bylo by namístě uvést, které by tam měly být místo nich. Říct tahle a tahle tam nemají co dělat, protože teď hrají prd, je laciné, od toho se žebříček počítá za rok a ne za dva měsíce např...
Reagovat
smazaný uživatel
Donna teče s nějakou Japonkou... :(
Reagovat
EllNino
to je bída :) tuhle si pamatuju z Nanchangu, kde hrála v prvním kole s Jelenou :))
Reagovat
smazaný uživatel
Je ve druhé stovce, ale vůbec ji neznám...
Reagovat
EllNino
to je jako ty ostatní Japonky, teď je hrozná invaze Japonek a Číňanek do 2. a 3. stovky a většinu bodů mají nasbíranejch z turnajů na asijském kontinentu s minimální konkurencí, vlastně složenou pouze z Asiatek + nějaký výjimky...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky koukám na její letošní zápasy...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty "nějaký výjimky" se jmenujou Kristýna Plíšková :D Když jsem někdy na jaře zkoumal start list jednoho z těch miniturnajů v Japonsku, co Týna hrála, tak většina těch místních holek, co tam hrály, v životě nevytáhla paty z Asie.
Reagovat
Davor1
Vyzerá to tak, že Stan s Kokkim jej kompletne vyš*kali mozog z hlavy. Ešte pred rokom vyhrala turnaj v KL, teraz nedokáže prejsť ani cez prvé kolo kvaldy cez nejakú noname aziatku...
Reagovat
smazaný uživatel
Takovou de*ilní poznámku jsem přesně čekal... Nemám důvod to s něčím takovým spojovat. Donna hrála špatně už v loňské sezoně, naposledy se jí jakžtakž povedl Wimbledon. Letos jí vyšlo RG, jinak bohužel nic.
Reagovat
FulnekUltras
není prohra s ní sama o sobě žádná ostuda - Ukrajince se letos mimořádně daří zvlášť v Severní Americe -, ovšem předvedený výkon Báry jsem neviděl...
Reagovat
vibbi
Ahoj,
jsem tu opět s fb stránkou Prostě tenis. Budeme rádi za každý váš like ;) Ale především pro vás máme nabídku...Chceme tam dávat o postřehy a krátké analýzy od fanoušků-tedy od vás- takže kdo by chtěl své názory na právě proběhlé zápasy nebo naopak na budoucí turnaje prezentovat i na této stránce, budeme rádi. V praxi to vypadá tak, že vámi zde psané příspěvky byste jen zkopírovali na naši stránku, kde byste mohli být dle vašeho přání i adminy. Má tedy někdo zájem?
Reagovat
vibbi
https://www.facebook.com/pages/Prost%C4%9B-tenis/138920589781599?fref=ts
Reagovat
smazaný uživatel
Tak co das dnes (lepe receno zitra:) Karolinu s Alison?;)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi ne. Stejně bych nevydržel celý zápas... Já doufám, že Caro konečně vyhraje a uvidím ji v dalších kolech.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja asi budu s tema holcinama cekat na Lucy, ale jeste uvidim...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem se těšil ve 2. kole na zápas Caro - Genie, ale z toho taky nic nebude... Myslím si, že bude lepší ponocovat až na US Open. :)
Reagovat
smazaný uživatel
První set byl v pohodě, protože Dominika hodně chybovala. Kiki ani nehrála moc aktivně, ale dobře se pohybovala a držela míček ve hře, což jí v 1. setu stačilo... Ve 2. setu se už Dominika zlepšila, začalo jí to tam padat hlavně z forehandu. Přesto Kiki zabrala a srovnala z 2:5 na 5:5, jenže potom v tie-breaku zase neměla šanci... Třetí set Kiki prohospodařila úplně zbytečně. Podávala jako první a do stavu 4:2 byla lepší hráčkou. V sedmém gemu mohla potvrdit brejk, jenže místo toho se vyházela a zakončila to dvojchybou. Pak už zase začala mít navrch Dominika a nakonec ani nedošlo na tie-break, když Kiki za stavu 5:5 ztratila servis a přestože pak na returnu vedla 30-0, tak to Dominika dopodávala.

Je to škoda, protože Kiki měla v New Havenu určitě na víc a mohla se tam trochu víc rozehrát před US Open. Bohužel, včera vyrovnaný zápas vyhrála, dneska prohrála.
Reagovat
FulnekUltras
Cibulka už se taky potřebovala trochu chytit...
Reagovat
smazaný uživatel
nekdy ten vysledek nevypovida uplne dobre o prubehu hry, ovsem tady to klidne mohlo byt s dvema kanarama...zkusil jsem kouknout...a byla to opravdu hruza, jakby tommr zatommroval...
...nekoukatelne...taky jsem nedokoncil...
Reagovat
smazaný uživatel
pokusil jsem se zadat "Curenko" tady do vyhledávače profilů na tenisportálu a no result found. Přitom Strýcovou to v klidu najde ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Takže vlastně s nikým nepohrála. Paráda :D
Reagovat
FulnekUltras
anglikanizace (amerikanizace ;(() češtiny i dalších slovanských jazyků je bohužel už v pokročilém stadiu - a mnohým slovanským holátkům i postarším us-přicmrndavačům to bohužel nijak nevadí...radši si budou hrát přinejhorším aspoň na Kelty... ;)))
Reagovat
Fandina
Já myslím, že to nesouvisí s amerikanizací, ale s tím, že celkově se angličtina postupné stává celosvětovým jazykem.
Reagovat
FulnekUltras
No hlavně že jsme "světoví" jak nuda v Hošticích... ;)))
Reagovat
Fandina
Někdo je moc proruský, jiný proamerický. Nic se nemá přehánět.
Reagovat
slacker
Vlk je myslim propolsky
Reagovat
FulnekUltras
a propolis může být dobrý i na vlka... ;)
Reagovat
VlS
Nás Kelty nech na pokoji, byli jsme zde daleko dřív, než Slovanská náplava.
Reagovat
slacker
Mas certifikat ze jsi opravdovy kelt a ne nejaky lzikelt?
Reagovat
Fandina
Odkud kdo pochází, tak to se dá také zjistit.
http://www.rekreacnigenetika.cz/genograf
Reagovat
slacker
a co tam mam dat kdyz me zajima jestli se Vis za kelta vydava opravnenene nebo ne?
Reagovat
Fandina
Pokud říká, že je Kelt, tak mu to budeš muset věřit.
Reagovat
Fandina
Pro zábavu testy odkud pochází tvé příjmení.
http://www.kvizy-testy.cz/namemat/gate/2
Reagovat
slacker
Kolovratkova blbost na 2 ruzna prijmeni to vratilo identicky popis. Vychodni puvod, pry oboje v lidovych povidkach a podle numerologie stejny temperament a pritomm obe nemaji spolecne ani pismeno. Takze vylouceno aby to byla pravda pro oboje.
Jeste ze za to nechteji posilat SMS za 99KC
Reagovat
Fandina
Mně vyšlo úplně něco jiného, než tobě.
Reagovat
Fandina
A mimochodem, vůbec nemusí jít o shodná písmenka ve jméně, ale o jeho význam.
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkná blbost...
Reagovat
Fandina
Třeba ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Je, mně vyšla kravina...
Reagovat
Fandina
Neplatí se za to, tak asi půjde opravdu jen o zábavné a náhodné čtení. Ale kdo ví, třeba kvíz čerpá i z nějakých ověřených zdrojů.
Reagovat
slacker
zabavne to neni, mazani medu i za nesmyslene prijmeni AAAAAAA z par pripravenych variant
Reagovat
Fandina
Pro někoho není dobré nic. Všechno zkritizují, nic se jim nelíbí, nic není zábavné. Takových lidí je mi líto.
Reagovat
slacker
Ne, tohle neni dobre pro nikoho krome tebe
Reagovat
Fandina
Zbytečná debata s tebou. Nemám ráda lidi, kteří jen ryjí. Ty k nim patříš.
Reagovat
slacker
ja zase nemam rad lhare a prodavace zmetku
Reagovat
Fandina
Tak nelži a neprodávej zmetky. Pak se budeš mít rád a nebudeš mít potřebu rýt do druhých a kritizovat je.
Reagovat
slacker
Ten "tvuj" kviz je zmetek a lhanim o tom co jsem rekl me vadis.
Reagovat
Fandina
Není to můj kvíz a ty mi obecně vadíš. Neuznávám lidi, kteří nic jiného než kritiku a negaci neumí. A ty k nim patříš.
Reagovat
slacker
Neuznavam smejdy a lhare jako jsi ty. Meli by se vyhladit z povrchu zemskeho
Reagovat
FulnekUltras
Já bych Fandinku radši jenom hladil... ;)
Reagovat
janek_da
To bude asi dobrá aplikace, po zadání klasického příjmení to uhodlo jaký jsem já.

"Příjmení Novák se spojuje se slavným rodem bojovníků a válečníků. Máš v sobě odvahu a bojovného ducha."
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevím, jestli tomu můžu věřit. Příjmení Smith pochází ze starého Říma a příjmení Muhammad z Nizozemí - první Muhammad prý vyráběl sýry pro španělskou královskou rodinu. "Dodnes je pár lidí v Holandsku s příjmením Muhammad." No já myslím, že jich je tam mnohem víc než pár :D A brzy i u nás.

Tak ještě jsem zkusil Suzuki a to mě přesvědčilo - je to staročeské příjmení z dob, kdy českou zemi osidlovali první Slované. Tak teď už tomu věřím.
Reagovat
blixa
Náhodný generátor odpovědí. Totální pí.....a ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale funguje to dobře, toho Muhammada jsem pro jistotu zkoušel třikrát a vyšel pokaždé stejně :)
Reagovat
slacker
Rikat muze o sobe co chce ale me zajima pravda
Reagovat
Fandina
Pravdu ví on.
Reagovat
Fandina
Strýcová vlastně neprohrála a neprohrál dnes ani Pavlásek, hrál prý s nějakým Němcem viz Expres zprávy.
Reagovat
smazaný uživatel
Je tam těch chyb nějak moc. Kicker je Argentinec. To, že měl pravděpodobně (pra)dědu v SS, z něj Němce neudělá.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist