Těhotenství Sereny? Tenistce se otevírá okruh nových sponzorů

  • Díky těhotenství bude hvězda Serena Williamsová ještě atraktivnější pro sponzory, protože jí umožní rozšířit pole působnosti i na těhotenské oblečení a produkty spojené s mateřstvím, napsala agentura Reuters s odvoláním na marketingové odborníky. Pětatřicetiletá Američanka oznámila ve středu, že očekává prvního potomka. Vítězka rekordních 23 grandslamových turnajů ve dvouhře je ve dvacátém týdnu těhotenství.
    21. 4., 11:45 | Aktuality |  11 komentářů
    Serena Williamsová (© Instagram)Serena Williamsová (© Instagram) 
     
  • Profil hráče

Díky těhotenství bude dlouholetá tenisová královna širší veřejnosti ještě sympatičtější, uvádějí odborníci na marketing.

"Vezmete kultovní jméno, které už je nyní značkou, a přidáte k němu těhotenství. A dostanete šťastný příběh," uvedl Gary Fechter, právník firmy McCarter & English, který zastupuje společnosti ve sponzorských dohodách. "Díky tomu bude zkrátka ještě sponzorsky cennější."

S výdělkem téměř 29 milionů dolarů (asi 727,7 milionu korun) za rok vévodí Williamsová žebříčku nejlépe placených sportovkyň světa, který sestavil časopis Forbes. Od sponzorů, mezi které patří Nike a Pepsi, inkasuje 20 milionů dolarů - a to by mohlo její těhotenství ještě zvýšit.

"Jednoduše jí to dodá další rozměr jako osobě," řekl Jim Andrews, viceprezident firmy IEG, která sleduje výdaje na sponzorství. "Zvýší to její sympatie a rozhodně to zvýší její zpeněžitelnost," uvedl Fechter.

Ke sponzorům Williamsové patří například i výrobce sportovního vybavení Wilson, banka JP Morgan Chase, výrobce sluchátek Beats Electronics, IBM či automobilová značka Mini.

Williamsová má navíc vlastní kolekci oblečení, kterou by nyní mohla podle expertů rozšířit o těhotenské oblečení.

"Existuje spousta různých produktů a spousta různých značek, které se týkají rodiny, mateřství, miminek - a nyní se jim nabízí někdo, kdo bude skvělou pracující matkou, pokud bude Williamsová pokračovat v kariéře," řekl Doug Shabelman, prezident firmy Burns Entertainment, která dává dohromady celebrity se sponzory.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (11)
21.04.2017 15:44Od: Frick Jakože
Jí bude sponzorovat nově Chicco?
[ Reagovat ]
21.04.2017 14:22Od: Forehand
Že so Serenou spolupracuje automobilová značka MINI, to považujem za jedno z najmilších marketingových spojení :)

K tým novým potenciálnym sponzorom vyplyvajúcich z jej materstva. Mňa napríklad ako prvé napadli kondomy, ale tento koncept by sa Williamske moc nepáčil.
[ Reagovat ]
21.04.2017 15:30Od: a.magerova Re: :-P
Ale no tááák... kdyby HO použili tví rodiče, kdo by nás tu už roky prudil ?!!
[ Reagovat ]
21.04.2017 16:22Od: Vojtiiik
představ si, jaká pohoda by tady byla :D
[ Reagovat ]
22.04.2017 02:37Od: Roger_Federer Re: Magerko
Forehend za to nemůže, rodiče ho dělali ve vaně a to nejlepší uplavalo..;);)
[ Reagovat ]
21.04.2017 15:31Od: a.magerova
Navíc máš taky dítě...
[ Reagovat ]
21.04.2017 16:05Od: Forehand
Mám...

Ale zaroven mam velky zmysel pre recesiu. Niektore veci netreba brat tak vazne, zivot je potom jednoduchsi...
[ Reagovat ]
21.04.2017 14:21Od: Fandina
Souhlasím s marketinkovými odborníky, i mně je Serena teď sympatičtější. Stejně jako u Viky u mně stoupla v ceně. :-))
[ Reagovat ]
21.04.2017 14:25Od: Fandina
u mne nebo mě ... úsměv
[ Reagovat ]
21.04.2017 13:47Od: Pavol Svaly.
Keby si ich porovnala s Nadalom asi by vyhrala.
[ Reagovat ]
21.04.2017 23:48Od: FulnekUltras
Je to všetko voľaako kongovsky čudné - no teraz to možno aj rok nik riešiť nebude...toböž nie WADA
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist