VIDEO: Sobota v Římě. Gulbis potrápil Nadala

  • Rafael Nadal letos poprvé na antuce prohrál set. Včera mu postup do finále komplikoval Lotyš Gulbis - podívejte se jak.
    2. 5. 2010, 11:47 | Video dne |  49 komentářů
    Ernests Gulbis a Rafael NadalErnests Gulbis a Rafael Nadal 
     

Nadal měl první antukové trable. Výhru nad Gulbisem mohutně oslavoval

Sobota v Římě:



Podrobnější sestřih utkání Nadal - Gulbis:

Luboš Zabloudil, YouTube
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (49)
02.05.2010 18:37Od: ofess zase prší
Tak minulá pauza Rafovi bodla a Davida rozhodila, jak to bude po týhle? David hraje dneska úžasně...
[ Reagovat ]
02.05.2010 18:53Od: Reynard
Hraje hodně dobře, svoje momentální maximum, ale škoda těch některých zbytečných chyb. Rafa si to už, bohužel, asi nenechá vzít. Ten break podle mě rozhodl. To se němělo stát. Rafa dnes hraje také výborně a do kurtu vrátí snad vše.
[ Reagovat ]
02.05.2010 17:37Od: pes olfess
Ten rychlý odsudek, že Gulbis stál za h.vno, jen ukazuje, co jsi zač :-). Gulbis pomaleji vyzrává, hraje pořád stejně, jako když mu bylo 16. Chce co nejvíc využívat razance, kterou v sobě má. Hraje na risk a množství UE je daný tím, že jedna hraje spíš flat údery náchylnější k chybám a druhak je to hráč co jde stále za winnerem. Ale on vyzrává a začíná chápat, že to nemůže každou ranou mastit na max. Když v roce 07 hrál čtvrtý kolo na US open a další rok 1/4 na FO, ještě vyhrál se Schuettlerem debla v Houstonu, tak ho všichni vynášeli do nebes jako nový extra talent. Jenže jeho to svázalo a obhajovat ty body už bylo těžší. Ale letos se bude zase hrabat nahoru. Krom razance má i zlatou ruku, kdo viděl jeho loby nebo stopbaly, tak pochopí, co mám na mysli.
[ Reagovat ]
02.05.2010 17:42Od: romismak
To ze Gulbis sa este vyraznejsie nepresadil nema nic s obhajovanim bodov alebo zviazanostou ze dosiahol uspech. Cital som s nim rozhovor a problem bol u neho ten ze jeho tatko je velmi bohaty co uz velakrat sa riesilo ze lietal alebo furt lieta neviem sukr. lietadlom atd. Proste pre neho tenis bolo hobby a ked nechcel ist na turnaj tak proste si uzival zivot mal na to peniaze vsetky prostriedky, poriadne ani netrenoval. Od tohto roka sa to vraj zmenilo, dozrel- ma svoj vek vie co chce a chce byt tenista- zacal to brat seriozne a preto cakam u neho ze pojde v rebricku vyrazne hore. Cize u Gulbisa jediny problem bol jeho pristup k tenisu.
[ Reagovat ]
02.05.2010 17:49Od: pes
Ale to s tím přece souvisí, on jako mladý udělal velmi dobré výsledky, experti se rozplývali a Gulbis čekal, že to tak půjde pořád a polevil. Ale je to hlavně nervák, což bylo mnohokrát vidět v koncích jeho zápasů..vzpomínám jak ztratil 5:1 v rozhodujícím setu..a šel na podaní..tuším, že to bylo proti Acasusovi (??). Čekalo se od něj víc a i toho ho prostě začalo svazovat, nervy u něj pracují. Ten rozhovor jsem nečetl, je to možné. Ale co vím, tak jako mladý byl velmi ctižádostivý a jeho táta byl na něj velmi tvrdý. I přes to, že peněž a všeho má jejich rodina dostatek.
[ Reagovat ]
02.05.2010 17:55Od: romismak
Tak pravda je ze patri do tej kategorie hracov ktory su psychicky labilny. Ale kazdpadne verim tomu ze odteraz sa bude venovat uz len tenisu a pojde velmi vysoko v rebricku. Neviem presne povedat kam az moze ist ale postupne by mal ist hore- najprv rebrickovo aby nedostaval najtazsich superov na zaciatku a potom ked bude mat nejaku slusnu poziciu bude pre neho lahsie ist do QF ci SF turnajov a verim ze uz tento rok spravi daky vyrazny uspech- mam na mysli SF GS ci Finale Masters.
[ Reagovat ]
02.05.2010 18:00Od: pes
Určitě je to hráč, kterej může stabilně postupovat do druhého týdne grandslamů. Ani to SF není nereálné, pokud mu to perfektně sedne. Potenciál měl vždy.
[ Reagovat ]
02.05.2010 18:03Od: ofess Re: pes
Na tvoji větu, že jsem objevil Gulbise jsem ti odpověděl:
"Gulbise jsem neobjevil včera, ale jako hráč stál za hov.o, příliš horká hlava". A to stál, jak psal Romismak, děvenky na pokojích, lágavý krok na kurtě a třískal do toho hlava nehlava. Včera jsem psal, jakou mám radost z toho, že se dal kluk dohromady a že snad budu mít komu fandit. Takže nevim, co to má o mně vypovídat. .. pouč mě, dědo.
[ Reagovat ]
02.05.2010 18:14Od: pes
To, že v roce 09 (kdy si ho asi objevil) neměl semtam příkladnej přístup neznamená, že to je hráč..nebo tenista na ho.no.
[ Reagovat ]
02.05.2010 18:20Od: ofess
Tak o tom si snad budu rozhodvat já, co pro mě bude nebo nebude znamenat. A protože vidím, že tě otázka, kdy jsem zaznamenal existenci a talent Gulbise velmi trápí, tak dodávám bylo to kolem jeho 18-ti let. Jdu se dívat na tenis.
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:43Od: ofess Ferrer
hraje tak dobře, že kdyby nehrál proti Nadalovi, tak mu vítězství strašně přeju. Každopádně, dneska na Nadala má po všech stránkách, i když si myslim, že nakonec nevyhraje.
[ Reagovat ]
02.05.2010 17:36Od: romismak
Nadalovi dost teraz pomohol ten dazd lebo ma cas si oddychnut. Neviem preco ale mam tusak ze to pojde do 3 setu kde Rafa nemusi mat po kondicnej stranke navrch- predsa vcera ho Gulbis vystavil a Ferrer naopak dva zapsy v rade s Tsongom aj Verdascom dal za hodinku a pol. Cize treti set by som favorizoval uz Ferrera- lenze Rafa je psychicky asi najlepsie na tom pri breakballoch atd, pripadne tie-breakoch cize uvidime ale bude to este velmi velky boj.
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:25Od: vamosperejra Prosim
Kde na netu najdu RAFA/ FERER.
Děkuji za odkaz na stranku
VAMOS RAFA
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:07Od: Soob Petr
Ty jedno vylizany hovado, tohle je snad clanek o Rafovi ne? Tak nechapu, proc se opiras do Rogera. Snad je kazdymu jasny, ze jednou musi skoncit pred semi. Kdyz to tady budes placat pred kazdym GS, tak ti to jednou vyjde, ale ja doufam, ze letos jeste ne:) A s tema kanarama opatrne, jednoho dat muze, ale 3??? Snad nejsi tak blbej a mas alespon spetku soudnosti:)
[ Reagovat ]
02.05.2010 15:25Od: pes
Snad se zadaří Gulbisovi i na FO..jako před dvěmi lety, kde o něm poprvé slyšela široká tenisová veřejnost. A je velká škoda, že neklepnul po jednom velkém R i to druhé, to by byla teprv paráda, dva takové skalpy na jednom turnaji.
[ Reagovat ]
02.05.2010 15:08Od: romismak Boze toto malo byt o Gulbisovi
A vsetci tu rieste Federera. FAkt nemam slov. Ked bude clanok o Rogerovi tak tam si hovorte aky je slaby. Ako dufam ze finale RG bude Roger- RAfa ak ich neda zreb spolu lebo tieto kecy co sa tu furt riesi no comment. A pre tych co si mysli ze Federer vypadne skoro na RG tak vam len hovorim ze pockajte si apotom po RG komentujte a som zvedavy co budete pisat ked Roger zase da SF urcite ak nenarazi na Nadala tak finale by mal dat zase si mysliim. Proste Roger je Roger.
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:09Od: skott
no mas pravdu, to je tady take univerzalni tema.Vsak by taky 99% vsech zdejsich uzivatelu mohlo zrusit svuj ucet, kdyby Fedrerer s Nadalem ukoncili karieru a nic se o nich nepsalo.Jini teniste pro ne neexistuji, a kdyz, tak ani stejne nevi, ze Gulbis je Lotys a volaji na nej Vamos:)) O semifinale Federera taky nepochybuju, neni duvod.Za posledni tri roky vyhral na GS vic zapasu nez na vsech Masters dohromady za tu dobu a kolik je rocne GS a kolik MS...takze jak rikas radsi no comment, nektere veci jsou totiz jiste, jakoze zitra vyjde slunce;)
[ Reagovat ]
02.05.2010 17:22Od: romismak
Som rad ze mas podobny nazor ako ja. Roger a GS nie je treba hovorit vieme ze bude daleko, dalej diskuteri som si vsimol ze RAfa a Roger bud pindaju na jedneho ci druheho a skustocnych clankov k teme je malokedy. Ja som tu vcera pisal na Gulbisa pekny text dlhsi a daky Barney ma este sundal.. a to som pisal o teme a o tom ako hral Gulbis dobre a riesim zvacsa hracov a clanky a nie chujoviny ako vacsina. Skoda inac dobry portal lubi sa mi len daktori diskuteri podla mojho nazoru v zivote nehrali tenis a videli jeden zapas za rok akurat poznaju dve mena- Federer, Nadal a idu pisat velice nazory ktore poculi od kamosov ci v krcme...
[ Reagovat ]
02.05.2010 14:17Od: Petr Finále Federer - Nadal = elegánův debakl
Už se těším, až Rafa dominuje na RG. Doufám, že se ve finále nesetká s elegánem, neboť by to byla jen ztráta času. Nadal by tomu arogantovi bezpochyby naložil tři kanáry, čímž by ho zesměšnil před celým publikem. I když na druhou stranu by se hodila troška zábavy na konec grandslamu. Diváci by se určitě pobavili, kdyby viděli našeho Rožírka, jak brečí po neskutečném debaklu.
[ Reagovat ]
02.05.2010 14:37Od: Bakalar Re: finale Nadal-Soderling pokud to dovoli los
Federer se do finale nedostane,je tezky bejt dobrym otcem a zaroven nejlepsim tenistou sveta,musi si vybrat cemu dat prednost,pokud bude Rafovi slouzit zdravi tak bude bezpochyby brzo svetova jednicka.
[ Reagovat ]
02.05.2010 14:51Od: ofess
Myslíš, že je to otcovstvím? Myslim, že ne nebo určutě ne teď. Vzhledem k tomu, jak mluvil o tom, že čekali na otěhotnění dlouho, tak by ho to spíš mělo uklidnit. Nevim, u takhle malejch dětí, pokud si zajistí, aby se dobře vyspal, tak je to snad na mámě a na chůvě, která s nima jezdí. Nedovedu si představit, v čem teď spočívá jeho role dobrého otce, když jim neni ještě ani rok.
[ Reagovat ]
02.05.2010 15:21Od: pes
Ty nemáš děti olfesíku-expertíku, že? Je mi vcelku fuk, jak to má Federer, ale drtivou většinu chlapů otcovství změní po stránce priorit i myšlení. A to není jen o nevyspání, víš? Třeba to jednou poznáš, i když..spíš si myslím, že ne :-DD.
[ Reagovat ]
02.05.2010 15:37Od: skott
Osobne me taky vzdycky pobavi, kdyz si nekde prectu, jak Nadala (dospeleho chlapa) ovlivnil rozvod rodicu a nemohl se soutredit na tenis a potom, ze Federer a jeho otcovstvi nema na jeho hru absolutne zadny vliv, ba jedine ten nejkladnejsi:-)
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:03Od: ofess Re: pejsku
Díky za optání, rodinu plánuju později. Ale vzhledem k tomu, co ve svém okolí vidím z 50% za spratky(ne děti, opravdu spratky, protože děti se rodí dokonalé, takže se to někde pokazí cestou, rodičema a podobně), tak asi tuším, kde bude zakopenej nenávistnej pes ;)
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:09Od: ofess Re: skott
Nikdy jsem nic takovýho o Nadalově hře a rozvodu rodičů netvrdil, ale vzhledem k tomu, že Federer může bez problémů rodinu uživit, má perzonál, aby se o kojence staral, až na tréninky a zápasy, kompletní volnej čas pro rodinu a dětičky aktuálně zvádají jenom papání, spinkání a kakání, tak nevim, kde by mu to v tuto chvíli mělo brát energii pro tenis. Až budou běhat mluvit a pod. a bude je vychovávat, tak tomu věřim, ale teď teda ne.
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:11Od: pes
Hochu :-), děti nemáš, takže o tom víš skutečně kulový :-), jen se domníváš a mudrcuješ.. naivka, která si myslí, že malé dítě je jen o nevyspání :-DD.
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:16Od: ofess Re: pejsku
Možná jsem naiva, ale jako vyzrálej otec si na mne zatím dojem rozhodně neudělal, spíš si mě docela vyděsil, myslel jsem si, že jseš jenom zapšklej puberťák, takže jestli už nám vychováváš další generaci, tak to teda pámbůh s náma :(.
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:21Od: pes
No, moje dítě už není dítě, je ročník 82 hochu :-DD. Ale určitě jsem nevychoval tak, aby mlel a dělal, že rozumí všemu..tam udělali chybu tvoji rodiče. Měj se expertíku :-))
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:24Od: skott Re: To : olfess
Nechtel jsem vztahovat na tebe, byla to reakce na kelegu ¨pes¨ a na to, ze se to tady take v minulosti objevilo, i kdyz si to nepsal ty.Souhlasim, ze na trenink apod. by otcovstvi vliv mit nemelo, ale priority a soustredeni na turnaje to ovlivnit muze.Jestli pozitivne nebo negativne nevim, do hlavy Federerovi nevidim, ale podle vysledku bych mel jasno...
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:30Od: pes Re: skott
Ano, soustředění a priority. Normálního otce dítě ovlivní, najednou je tu nový človíček, který ovlivňuje skoro každou tvou myšlenku. Zasáhne ti do života velká radost, ale i velký strach třeba o jeho zdraví, nebo starost o jeho výchovu. Skutečně to nevnímáš jen jako věc, která papá, kaká a brečí..
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:30Od: tito Re: to pes
No když tohle téma- pokud se chce Roger věnovat dětem, měl ukončit karieru- peněz má dost, rekordů bezpočet. Pokud se rozhodl pokračovat, tak se nedomnívám, že by jej rodičovství mělo nějakým způsobem brzdit / naopak, svým dětem se může věnovat podstatně více než jakýkoliv jiný otec, výkyvy jsou možné jen v případě zdravotních problémů dětí/. Děti mám.
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:35Od: ofess Re: tito
takhle jsem to přesně myslel..
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:40Od: ofess Re: pes
Cože? Tobě je tolik? Nejde mi tak ani o věk, ale škoda že se to ovlivnění nepovedlo líp nebo nevydrželo dýl ;). Takhle konstatně a dlouhodobě nenávistně se projevující člověk a ono je mu 50 - 60 let. :O Tak jo, dneska si mě opravdu dostal, povedlo se ti to.
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:43Od: pes
Pročti zpětně tvé komenty ze začátku roku a pak zjistíš, kdo se to konstantně nenávistně projevoval :-DD
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:50Od: ofess Re: pes
Jo a to jsem měl taky důvod, ale koukám, že ty ho máš každej den, stačí když se probudíš. A to je ti asi hodně přes 50, gratuluju ;)), úžasný výkon v tomto věku, měl jsem tě fakt celou dobu za puberťáka, dobrý.
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:52Od: pes
Mám důvod jen u mudrcujících rozumbradů jako ty :-). A to ani nepoužívám vulgarismy a urážky..jako ty expertíku :-)
[ Reagovat ]
02.05.2010 17:01Od: ofess
No to ti věřim, že tě musim dráždit. Zkus třeba dát taky dohromady pár vět, třeba o tenise, věk už na to máš, dědku ;)
[ Reagovat ]
02.05.2010 17:07Od: pes
Pokecáme o backhandu Bjorna Phaua? Znáš toho hráče vůbec? :-) Nebo tě zajímá jen Rafa? Sorry, ale psát na portál, kde drtivá většina uživatelů objeví Gulbise až po tom, co porazí nebo potrápí jejich R-miláčky skutečně nehodlám. :-) čtu jen příspěvky od skotta..ty maj hlavu a patu a něco nového se dozvím.
[ Reagovat ]
02.05.2010 17:16Od: ofess
Ne neznám, Gulbise jsem neobjevil včera, ale jako hráč stál za hov.o, příliš horká hlava. Zajímá mě tenis, protože jsem ho hrál, nejvíc z tenistů mě zajímá Nadal, protože je opravdu vyjímečnej po všech sztránkách. Ne, že by se tam nenašli další, ale bohužel mám spoustu jiných zájmů a nemůžu si dovolit trávit u tenisu víc času než teď. To je všechno. Čti si skotta, to je dobrej nápad.
[ Reagovat ]
02.05.2010 14:16Od: Petr Kačka
Žádnej komplex nemám, jenom chci přesvědčit elegoš fanatiky, že Federer je sebestřední arogant, co neunese žádnou porážku, a že to, jak se chová, jsou jen samé přetvářky.
[ Reagovat ]
02.05.2010 14:34Od: ofess
Pěťulko, jde ti to skvěle .,.,;)
[ Reagovat ]
02.05.2010 14:12Od: JaroslavaA6
Super zápas .Erny. Jen trochu zklidnit hormony a v důležité momenty nedělat zbrklé chyby, Bohužel doplatil na ještě nezkušenost v podobně důležitých momentech, ale pokud vydrží má určitě skvělou tenisovou budoucnost před sebou.
[ Reagovat ]
02.05.2010 13:37Od: Petr Finále Federer - Nadal = elegánův debakl
Už se těším, až Rafa dominuje na RG. Doufám, že se ve finále nesetká s elegánem, neboť by to byla jen ztráta času. Nadal by tomu arogantovi bezpochyby naložil tři kanáry, čímž by ho zesměšnil před celým publikem. I když na druhou stranu by se hodila troška zábavy na konec grandslamu. Diváci by se určitě pobavili, kdyby viděli našeho Rožírka, jak brečí po neskutečném debaklu.
[ Reagovat ]
02.05.2010 14:11Od: kacka Re: Petr
Prosím tě, přestaň se už tady na stránkách ztrapňovat. Že máš komplex, to už všichni vědí.

Nevíte - teď oslovuju normální fandy dobrého tenisu - jestli někde bude finále v přímém přenosu?
[ Reagovat ]
02.05.2010 14:18Od: bossik
jestli myslis finale v Rime, tak treba na bet365.com :) a urcite to budou davat i na dalsich sazkovkach s live sazkama..
[ Reagovat ]
02.05.2010 15:28Od: Cherry24
A nevíš prosím tě nějakou, kde člověk nemusí být zaregistrovaný? Taky mě štve, že Nova dala přednost fotbalu.
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:06Od: mazki Re: ...
na bet365 sa nemusis registrovat iba si daj ako nick kinomania a heslo 123456 je tam naj kvalita na nete
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:22Od: Cherry24
Vyzkouším to a děkuju
[ Reagovat ]
02.05.2010 16:29Od: Cherry24
Jsem tam, ale dá se nějak roztáhnout obraz, aby to nebylo tak malý?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist