23! Djokovič potřetí ovládl Roland Garros a má rekordní grandslamový titul

11. 6. 2023, 18:25
Aktuality 310
FRENCH OPEN - Novak Djokovič ovládl i druhý letošní grandslam a v počtu trofejí z majorů ve dvouhře mužů překonal rekord Rafaela Nadala. Celkově 23. titul srbský tenista slaví na antukovém Roland Garros, na kterém triumfoval celkově potřetí po finálové výhře 7:6, 6:3, 7:5 nad Casperem Ruudem. Norský tenista naopak prohrál i třetí grandslamové finále a dál čeká na první velký titul.
Profily hráčů
Novak Djokovič (© Profimedia)

Díky zisku titulu se šestatřicetiletý Djokovič v pondělním vydání světového žebříčku vrátí na první místo. Z tenisového trůnu sesadí Španěla Carlose Alcaraze, kterého v Paříži vyřadil v semifinále.

"Grand Slam je Grand Slam. Čtyři největší turnaje, které v tenisu máme. Každý hráč sní o tom, že na tohle pódium vystoupí a aspoň jednou v kariéře ten titul získá. Já měl v životě obrovské štěstí, že jsem ho získal třiadvacetkrát, to je neuvěřitelný pocit," řekl Djokovič při slavnostním ceremoniálu na kurtu Philippa Chatriera.

Do historie se Djokovič zapsal i v dalších statistikách. Ve věku 36 let a 20 dní překonal čtrnáctinásobného pařížského šampiona Nadala i jako nejstarší vítěz Roland Garros. Španěl vloni získal 22. trofej dva dny po 36. narozeninách. Jako první v historii Djokovič rovněž dokázal vyhrát každý ze čtyř grandslamových turnajů alespoň třikrát.

Mezi prvními mu k dosažení milníku poblahopřál právě Nadal. "Gratuluju k tomuto neuvěřitelnému výkonu," napsal rodák z Mallorky na twitteru. "23 je číslo, o kterém se před pár lety zdálo nemožné uvažovat, a ty jsi to dokázal!" dodal.

V duelu se čtyřiadvacetiletým Ruudem přitom Djokovič v prvním setu musel dohánět ztrátu. S odvážně hrajícím soupeřem prohrával 0:3, od stavu 1:4 ale zavelel k obratu. Set dotáhl do tie-breaku, který vyhrál jednoznačně 7:1. Pohodu si přenesl i do druhé sady, rychle se ujal vedení 3:0 a náskok brejku udržel.

Vyrovnanou třetí sadu rozhodl Djokovič v koncovce. V jedenáctém gamu získal čistou hrou Ruudovo podání a při svém servisu pak proměnil druhý mečbol. Po 3 hodinách a 16 minutách padl před bouřícím publikem, v němž nechyběla řada hvězd ze sportovního i uměleckého světa, na záda do antuky a vychutnával si ovace.

"Další den, další rekord. A další den, kdy přepisuješ tenisovou historii. Je těžké vyjádřit, jak úžasné to je a jak jsi dobrý. A jakou inspirací jsi pro mnoho lidí po celém světě," gratuloval na kurtu Ruud, jenž vloni marně bojoval o premiérový grandslamový titul i ve finále US Open. "Jsem rád, že jsem první, kdo ti tu může z tohoto pódia poděkovat," dodal.

Třetí Pohár mušketýrů po výhrách v letech 2016 a 2021 přidal Djokovič k deseti trofejím z Australian Open, sedmi wimbledonským a třem z US Open. Sbírku, kterou načal v roce 2008 premiérovým triumfem v Melbourne, bude moci rozšířit už v červenci na londýnské trávě.

Rekordním 23. titulem mezi muži vyrovnal absolutní maximum takzvané Open éry počítané od roku 1968. Dělí se o něj s Američankou Serenou Williamsovou, která vloni ukončila kariéru. Ziskem 24. trofeje by vyrovnal historický zápis Australanky Margaret Courtové, která grandslamům dominovala v amatérské éře.

• FRENCH OPEN 2023 •
Francie / Paříž, antuka, 38.000.000 eur
nedělní výsledky (11. 06. 2023)
• Dvouhra mužů - finále •
Djokovič (3-Srb.) - Ruud (4-Nor.) 7:6(1), 6:3, 7:5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

310
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
soloo
30 gs
22 GS
20 gs
Reagovat
Roger_Federer
Kde je Forehend a Fandina, tady je fakt nuda.
Reagovat
Tenisovy.nadsenec
Forehand zde je v komentářích. V tomto článku píše pod nickem "TheRoayalBlue" a v předchozích článcích pod nickem "Pavol". Ale uznávám, je zde křečovitý a má malá varlata. smile
Reagovat
a.magerova
Na konci článku můžete hlasovat... smile

https://xy1.cz/ypb70
Reagovat
Pe3k
smile
Reagovat
Kandinsky1
Krásná fotka smile
Jak by asi tahle anketa dopadla v Sbsku, ve chvíli, kdy Djoko ztrácel, podobně. Prostě bulvární sračky.
Reagovat
Nola
:D pobavilo a ta GLOSA s Kukalom este viac - Novak zrejme zodpovedny za zranenie jeho najvacsich rivalov a otvorene priznava xenofobiu, ktora tu bola niekolkokrat riesena -

Část diváků nepřekousne, že světovému tenisu dlouhodobě dominuje reprezentant státu z jihovýchodní Evropy, který je podle nich arogantní a nemá v sobě Federerovo gentlemanství a Nadalovu férovost.

diskusia o xenofobii navzdy uzatvorena, mozu si tu pisat fans z inych taborov cokolvek
Reagovat
TheRoyalBlue
Mi vysvetli ako je mozne, ze Luka Modric ziskal Zlatu loptu a ludia vo svete priali Chorvatom na svetovom sampionate. Ci vo futbale to uz neplati?

Nema to nic so Srbskom, ale neduhy Srbska tvoria Djokovicovu auru. Je to jednazne najvacsi nacionalisticky hnoj spomedzi slovanskych narodnosti. Sami vyvrazdili desattisice ludi inych narodnosti, ale ked na nich zautocilo NATO a zomrelo pri tom 500 ich civilistov, tak NATO su teroristi. No a mal som tu cest so srbskymi studentmi a robotnikmi, a aj ked si nechcem na zaklade nich robit obraz o celej krajine, tak primitivnejsich ludi som este asi nestretol.
Reagovat
IngStavinoha
tak z tvé bubliny vnímání se takové "primitivní" zkušenosti vůbec nedivím ;-)))
Reagovat
TheRoyalBlue
Vsetci zijeme v bublinach viac alebo menej. Ti, co druhych obvinuju, ze ziju v bubline, si sami casto celkom neuvedomuju, ze su sucastou bubliny.
Reagovat
IngStavinoha
tak samozřejmě - a nejvíc ovlivněni propagandou bývají obvykle ti, kteří si myslí, že na jejich názorové straně žádná neexistuje ;-)
Reagovat
Tenisovy.nadsenec
Jak sa ma dcerka, Peter? :))) Pořád v hale nebo si ji nechal konečně vyvenčit na antuku? Hihi
Reagovat
TheRoyalBlue
Volam sa Brano, zenaty a zatial bezdetny. Normalne by som povedal, ze tesi ma, ale tento krat si to odpustim.
Reagovat
petrludva
Djokovič je nesporně skvělý tenista. Jako člověk už je horší. Za jeho nekonečné driblování před servisem byl konečně napomenut. Hlediště bučelo, on se tam podíval a snad říkal vlezte mi na záda a dribloval si dál. Není to fér vůči soupeři.Vzpoměl jsem hned na mistra Federera a jeho pokoru. Tu Djoko nemá, jen chce tleskejte mi.To mi na něm hodně vadí, Fandové jak když to nechtěji vidět.Žádný strom neroste do nebe.Není to z mé strany závist ani nenávist.
Reagovat
turista
Nesouhlasím s touto dedukcí. Novak se prostě koncentroval na podání a přetáhl limit. Ono to nebylo jednoduché se koncentrovat když ho pořád někdo rozptyloval křikem.
Reagovat
a.magerova
Koukám, že na oslavnou výšivku "padlo" 20 krokodýlů... smile

https://xy1.cz/2riqf
Reagovat
NovacekTP
smile
Reagovat
a.magerova
Pěkně názorně...

Nole jede:

https://ibb.co/Y0jJBfz

Roger se veze:

https://www.youtube.com/watch?v=jMV25SRz3mw
Reagovat
NoletheBest
Pokud máte rakety, tak raději místo tlačení frustrátu, běžte na čerstvý vzduch a zkuste si zahrát tenis. Přitom se usmívejte, posílejte srdíčka a buďte přirození. Když budete hrát navíc levou rukou a s pravou v zadní části těla, jistě se dostaví genius loci a ocitnete se v Manacoru.
A pokud nemáte rakety, tak si zopakujte včerejší RG finále.smile
Reagovat
Nola
precitaj tento clanok, pravdivy.... o hanobeni Novaka na kazdom GS, hladani cohokolvek aby ho zdegradovali, dehonestovali, znicili..... takto sa vytvara medialny obraz a darebak je na svete, kym robil zo seba saska na kurte, tak ho milovali, akonahle sa zacal priblizovat k 2 kozam, tak zacala doslova polovacka..... anglosaski klauni...... a poniektori tu sa tvaria, ze su anglosasi, no dopadli by podobne ako Navratilova a Lendl, nechceny sampion

https://grandslammagazine.com/2023/06/11/djokovic-1-haters-0-why-djokovic-is-the-greatest-champion-of-all-time/
Reagovat
Nola
este k tomu Lendlovi - nechceneho sampiona si najal za trenera anglosas Andy Murray, ktory mu moze byt vdacny, ze z neho v tej dobe urobil utocnejsieho hraca, asi niekde nastala chyba v matrixe........ a dnes sa pozriem kolko hracov z tzv. byvaleho vychodneho bloku je v T10, 4 hraci ATP a 4 hracky WTA, zrejme maju lepsiu pracovnu moralku, ako zbytok sveta, tot vsjo
Reagovat
TheRoyalBlue
Tieto prispevky su asi tak usmevne ako ked Srdjan vyhlasil svojho syna za novodobeho Jezisa Krista :) My Fedal priaznivci sa musime zmierit s tym, ze hrdina panslavistickych nacionalistov a anti-systemovych konspiracnych teoretikov je najuspesnejsi tenista. Vy sa zmierte s tym, ze vas favorit nie je milacik publika, tak ako to aj ma byt v civilizovanom svete.
Reagovat
Nola
Fedal priaznivci, to spojenie je tak smiesne :D si predstavim pri tom pojme Forehanda, resp. spaniela, Pe3k, Frantza a chytam sa za brucho od rana do vecera
Reagovat
TheRoyalBlue
Nemusis si predstavovat zrovna tunajsich psychopatov, ja Nadalista s bratom Federeristom sme bezne fandili tomu druhemu ak prave ten nas uz nebol v hre o titul. Neutvaraj si obraz o realite na zaklade internetovych diskusii, podla nich by si si mohol mysliet ze svet je plny panslavistickych sialencov co fandi srbskej reinkarnacii JK, a nastastie to tak nie je.
Reagovat
Orgasmator
Bohužel vybaví se mi podcast ČT a Budkovo "bohužel" smile na hypotézu, že Novak pravděpodobně během následujících let vystoupá na vrchol v gs race...smile Nikoho jsme nesehnali, kdo fandí Djokovičovi, nikdo mu nefandí smile
Reagovat
srnecek
frustrácia? však ja Noleho obdivujem a fandím mu...tak pokiaľ je toto z mojich príspevkov cítiť, tak to už aj predpoveď počasia musí byť haterská, a možno anglosaská, vikingská či aká...smile
Reagovat
makro99
v klidu, na TP existuje pestré spektrum raritních jedinců, ale nedokážu si vybavit uživatele, který by měl nižší schopnost porozumění psanému textu, než tato dáma :)
Reagovat
Kandinsky1
Tak jsem Djokovičovi naplánoval, co ještě musí vyhrát.
Wimbleden - aby vyrovnal Courtovou a Federera v počtu W
TM - aby překonal Federera
AusO - aby překonal Courtovou
Wimbledon - aby překonal Federera
OH - aby mohl klidně skončit
Všechno mi to přijde reálné, až na ty OH. Tam bude pod takovým tlakem, že to těžko zvládne. Podobně jako při minulých OH a když ho jeden zápas dělil od velkého GS.
Reagovat
turista
Zapomněl jsi na překonání milníku 100 titulů. To si Novak nenechá ujít.
Reagovat
Orgasmator
USO samozřejmě jako pomstu a nápravu, aby byl vesmír v rovnováze, Thanos spokojený a Bill Gates mohl v klidu spát...smile
Reagovat
McEnroe
smile Velký sportovec, velký člověk smile
Reagovat
Tennisfan77
Kdo porazí Djokoviče ve Wimbledonu?

1. Nikdo
2. Nikdo
3. Zaskočí mu jahody se šlehačkou a z turnaje odstoupí
Reagovat
jackiec
Jedině zdraví ho může zastavit, jinak nevidím žádného hráče co ho může ve W ohrozit.
Reagovat
smazaný uživatel
Alcaraz na to má, musel by ale poštelovat něco v makovici.
Reagovat
Usm
u Alcaraze je velký otazník stejné jako u celé next gen....na trávě může být stejný šášula jako Medvedev, Zverev, Tsitsipas a celá slavná next gensmile
Reagovat
smazaný uživatel
Djoker bude i ve Wimbledonu asi největším favoritem, ale ani Medveděv nebude bez šancí. Pokud v sobě najde "to nejlepší". Dost často se stává, že někdo chytí slinu v "pravý čas", překvapení jsou poměrně častá. Bude to "hon" na Srba a nebude mo co závidět.
Reagovat
Usm
Medvedev se na trávě neumí pohyhobat, stejně jako na antuce...je to hráč jednoho povrchu. Ona ta tráva je právě dost specifická a jelikož mladí na ní moc netrénujou, tak právě vylítavají hned v prvních kolech. Těm co se daří na FO, tak Wimbledon většinu z nich vyseká v prvních kolech (hlavně ty antukáře specialisty)
Reagovat
Tennisfan77
Medveděv také nemá takový ten fackovací styl po servisu, kterým se na trávě velmi často ukončují výměny. Za mě černí koně trávy:

Fritz, Struff, Jarry, Norrie a uvidíme co Rune, Alcaraz, Tsitsipas, Zverev.
Reagovat
makro99
Ještě Pella se vrací..
Reagovat
Maisterstich
A hele místní milovník Federera a producent plytkých shit-blogů na Tipsportu pod nickem SwissMaster Kamilos

Opět se tu snaží znehodnotit kvality Djokovice. smile
Reagovat
GaelM
Z top hráčů asi nikdo, ale takový Kyrgios nebo Sinner by ho rozhodně mohli prověřit.
Reagovat
Tennisfan77
Ten Sinner já ti nevím. Fakt tam moc nevidím nikoho, kdo by měl na to hlavu, hru mají všichni, ale celá TOP10 se složí už v šatně.
Reagovat
NovacekTP
smilesmile
Reagovat
Usm
pozoruhodný je fakt, že Djokovic (zřejmě si vědom věku a určité ztráty schopnosti "doběhnout a vše vrátit" se adaptoval a trochu pozměnil styl hry. Tak agresivně (jako na AO a FO) dříve nehrál
Reagovat
smazaný uživatel
23 GS má i proto, že se dokáže obklopit správnými lidmi. Je to úspěch celého týmu, No1e je jen "špička ledovce".
Reagovat
srnecek
Dovolím si úvahu, k Big3, a najmä k nesympatiám, nevraživosti, dokonca až k haterstvu k Nolemu.
Každý začína na nejakej štartovacej čiare. A že nie je rovnaká pre všetkých, to jejéj. Niekto sa narodí zdravý, silný, v bohatej krajine, v dobrej rodine...má správnu farbu pleti, národnosť, zázemie. A iný nie. Nole sa narodil a nejaký čas vyrastal v krajine, kde sa bojovalo, kde boli celkom iné priority, ako to, či budem vzorné dieťa, študent či športovec. Narodil sa do rodiny, kde min. jeden z rodičov mu dal do vienka (aspoň čiastočne určite) povahové vlastnosti, ktoré majú od vzorovej etiky ďaleko. Čo s tým? Nie je ťažké byť elegánom, keď sa s takými predispozíciami narodím. Nie je až také ťažké byť obľúbený, keď mi to všetko vyššie uvádzané zázemie umožňuje (a povahové vlastnosti neprekážajú). Ale prekonať prekážky a veci, ktoré ostatní nemusia a pritom dokázať to, čo Nole dokázal - to je nielen na uznanie, to je aj na zamyslenie. Je jednoduché a ľahké zaujať negatívnu pozíciu. Ani mne sa mnohokrát nepáčili (a nepáčia) reakcie Noleho, či veci, ktoré na kurte robí (úškľabky, srdiečka, niekedy rev...). Ale snaží sa s tým bojovať. Možno proti svojej prirodzenosti. Nakoľko to myslí úprimne, vie len on sám. Ale keď už by sme mali hodnotiť, tak nie to, čo človek hovorí, alebo ako sa grimasí, ale čo robí v živote ďalej, najmä pre iných. A bez veľkej medializácie. A tu by som si netrúfal teda ani jedného z Big3 čo i len spochybniť, čo sa týka filantropie.
Veľký hold všetkým trom, a Nolemu zvlášť!
Reagovat
smazaný uživatel
smile smile smile
Reagovat
makro99
No na tom taky něco je. Když ho člověk srovná s otcem, tak je to obrovský posun..
Za mě hlavní Djokerův "problém" byl ale stejně v tom, že přišel v době, kdy fanoušci už byli rozděleni a natěšení na obrovskou "gentlemanskou" rivalitu Federer-Nadal. Dokud byl mladý Novak až ten třetí vzadu, tak to byl vcelku oblíbený, komunikativní mladík, spousta legrácek.. ale vše se změnilo sezónou 2011, kdy Novak oba idoly překonal. A pak moc chtěl získat vedle herní dominance i odpovídající popularitu a už se ten vztah Djokovič vs. široká veřejnost vydal ne úplně šťastnou cestou...
Reagovat
srnecek
áno, asi hej. Najmä tie srdiečka (v snahe o získanie obľúbenosti - ak to bolo v snahe o získanie obľúbenosti, neviem, možno mal iný zámer) to mi k nemu teda vôbec nepasovalo. Ale vôbec. Povedal by som, že to malo skôr kontraproduktívny efekt. Ale bola to jeho voľba, jeho PR, jeho úspech (neúspech) na tomto poli.
Reagovat
Kandinsky1
Přesně tak. Tohle mi na Djokovičovi strašně sralo. Kdyby přijal tu roli bad guye a náležitě si v ní rochnil, tak bych ho miloval.
Reagovat
makro99
akorát, že on nikdy jednobarevný bad guy nebyl..
Reagovat
makro99
srdíčka byla křečovitá a trapná;
ale jinak on je empatický a komunikativní člověk; jeho proslovy a rozhovory po zápasech jsou prostě skvělé - viz taky včera..
Reagovat
Amputace
Dobrá úvaha na téma determinismu, nicméně to, co na Novakovi podle mě lidem vadí nejvíce, je ta trapná křečovitost udělat ze sebe sympaťáka, být oblíbený, vyrovnat se Fedalovi. Kdyby tohle úplně pustil a nechal jen tu přirozenost (byť třeba plnou negativních emocí a toho pověstného balkánského temperamentu) udělal by podle mě líp. Výsledek totiž působí ohromně nepřirozeně, až trapně, protože když v jednom zápase vtipkuje, dělá srandičky a tváří se jako ohromný sympaťák, a v druhém křičí po podavačích, působí to přinejmenším nekonzistentně.

A mimochodem: takový Federer byl také nervák, ale zapracoval na tom. Djokovič o to usiloval také, ale nepodařilo se. Už jsem tady o tom kdysi psal: myslím, že velkou roli v tom všem hraje Novakova až bytostná potřeba uznání (což je pochopitelné vzhledem k tomu, co dokázal). A té se mu určitě nedostává tolik, jako se vždy dostávalo Fedalovi. Z toho podle mě do značné míry pramení ta frustrace - že ať vyhraje cokoli, ať bude sebelepší, pro značnou skupinu tenisových diváků bude vždy až za nimi. Na rozdíl od těch dvou, kteří jsou daleko více oblíbení, mu také spousta věcí přímo na kurtu neprojde a nezřídka vidíme, že na něj lidé bučí, fandí proti němu atp. Což musí být šílené, když jsi de facto nejlepší. Snadno se to soudí, ale podle mě je chyba, že na tom tak moc lpí, kdyby zachoval jen tu přirozenost, byť sebekontroverznější, udělal by podle mě líp a lidé by ho měli raději.
Reagovat
srnecek
s tým súhlasím
Reagovat
gigin
Souhlas. Ale nezapomeň, že musí řídit své chování i pokyny sponzorů atd. Gulba říkal, že jak se dostal do top 10, tak mu začali určovat pravidla chování a vystupování. Nutili ho být na sociálních sítích, které nikdy neměl a tak různě no.
Reagovat
makro99
Ale Joker není Génius...
Reagovat
gigin
Tak Génius byl sice divočák, ale nikdy neměl tak podlé chování jak opravdový Djokovič. Sorry jako. V podstatě jsem chtěl jen reagovat na Amputaci, že to svoje umělé dobráctví má nařízeno zhora. To je vše.
Reagovat
gigin
Bavím se pořád o chování na kurtu. V soukromí nevím nic.
Reagovat
makro99
Nemyslím, že by se Djoker primárně choval kvůli spozorům - to by nepsal vzkazy Kosovu, vystupoval úplně jinak za COVIDu, neupínal se na astrálního gurua atd. atd.
Prostě chtěl být nejlepší a oblíbený. Toť vše. IMO.
Reagovat
gigin
Je to možné. Jen prostě tipuju.
Reagovat
Amputace
Mně by se Djokovič líbil jako takový Casey Stoner tenisu. Člověk, který ví, že má dostatečné jméno, slovo a význam, aby mohl mít nároky sponzorů u pr.dele. Co by sponzoři udělali, kdyby teď Djokovič s 23 GS řekl na jakoukoli podmínku "ne"?
Reagovat
Tennisfan77
Nic. Řekne krokodýlům z Lacoste že na jejich podmínky kašle a že u Adidasu si může dělat co chce. Vyřízené.
Reagovat
gigin
Já vole nevím. Je to jen taková úvaha, že vše se točí kolem kaček. Třeba se pletu.
Reagovat
Amputace
No nějak plus mínus jak píšeš ty to asi určitě bude, ale Djokovič obětoval příliš mnoho, aby někomu vyhověl, i když podle mě nemusel. Tohle nakonec nepůsobí dobře ani pro ty sponzory. Takový Kyrgios, který neskrývá vůbec nic, by byl podle mě pro sponzory daleko větší tahák, mít Djokovičův talent a úspěchy.
Reagovat
gigin
Talentu má Nick stejně, možná víc. Nemá vůli a píli Djokárny. To je vše.
Reagovat
srnecek
s tým talentom je to záludné. Pre mňa ako tenisového laika (aj keď dlhoročného TV fan) je očividné, že cit v ruke majú niektorí tenisoví géniovia (Federer, Kyrgios, Gulbis...aj Alcaraz ...), a Nole k nim nepatrí. Ale dríč a askét je to par excellence. Skôr by som ho posadil na stoličku k Lendlovi. Super pracanti s talentom (ale nie géniovia)
Reagovat
Orgasmator
Nesmysl, to bych mohl tvrdit, že Roger nemá cit v ruce, když jednou za cca 5-7 míčů zahraje rámem z BH, když hraje s Rafou nebo Nolem... Tak skvělý volej od nohou zhruba 10 cm nad zemí, by hráč bez citu nedokázal. smile(highlights finále od Eurosportu) smile
Reagovat
srnecek
No, každý to vidíme svojimi očami. Ale tak to má byť. Ja nie som tenisový kritik, riadim sa svojím dojmom. A ten je (v tomto) pre mňa smerodajný.
Reagovat
gigin
Tvl Nolda je na síti jalový. Šílený pohled vždycky. Jak kůzle po obrně.
Reagovat
dappe
Co má společného trefování míče rámem s citem v ruce? smile U Federera to dříve bylo dáno zejména typem rakety, se kterou by mimochodem Djokovič na okruhu nevyhrál jediný zápas.
Reagovat
Kandinsky1
Tyhle řeči, že ten či onen neměl tolik talentu, jen si to vydřel, je úplná blbost. Všichni top sportovci museli mít obrovský talent, bez toho to prostě nejde. Jediné o čem se dá mluvit je třeba technická preciznost úderů. Tedy že nejlepší obouručný bekhend měl Agassi, jednoručný Wawroch, u forhendu je to složitější, ale klidně Kvitová.
Reagovat
Ondra979
jj je to tak, vsichni z big3 maji/meli talentu hodne moc a pridali k tomu samo tvrdou praci v treninku, bez toho by nebyli tam,kde jsou. ale prece jen FEd ma jeste neco navic,Rafa v podstate taky,ale asi o trochu mene..
Reagovat
Tennisfan77
Tohle je jednoznačná pravda. Ve zkratce se snaží být někým jiným.
Reagovat
Orgasmator
Tak Roger nebyl jenom nervák, ale i pěkný vztekloun... Papa Federer mu dokonce zastavil u krajnice a strčil hlavu do sněhu, aby vychladl. smile Jindy mu zas ujel a nechal pouze pár drobných š.franků na bus, což bylo málo a zbytek musel dojít...smile
Což jsou pouze střípky z jeho úspěšné kariéry.Bylo to zajímavé počtení... smile
Reagovat
Nola
chapem, ze milujes ineho tenistu, tym padom ide objektivita mimo......uz aj ti normalni Fedexfans uznali, ze Novak bol nenormalne hanobeny mediami

precitaj a skus porozmyslat

https://grandslammagazine.com/2023/06/11/djokovic-1-haters-0-why-djokovic-is-the-greatest-champion-of-all-time/
Reagovat
Stan_Borowitz
Dnes už žádná média nevycházejí, jen propagandistické žumpy, které se nestydí naprosto okatě lhát, a když jejich lež praskne, vymlčí to a jede se dál.

Vrcholový sport je navíc showbusiness a tudíž přitahuje především bulvární žumpy, totální parazity, kteří se pro zvýšení sledovanosti neštítí vůbec ničeho.

Takže bych to nějak neřešil, komu záleží na názoru žumpy? Novak je prostě nejlepší a tečka. Jasné, vyřízené, hotová věc. Ať se třeba pos.rou, oni už stejně víc smrdět ani nemůžou.
Reagovat
Nola
OK, ale ak jeden z tych haj.likov, co je tam spominany - Rothenberg v case ked ho deportovali z Australie pise sponzorom, aby zrusili s nim kontrakt, tak to uz nemozes prejst mlcanim.... Novaka si predvolal kvoli tomu riaditel Lacoste, nebyt toho, ze Novakovi veril a doteraz mu posiela super tweety, tak by chodil obleceny asi vo vlastnej znacke ako Rublev..... to by sa im pacilo tymto hajzlikom , zase by sa mali na com odbavovat, dokonca jeden nedavno napadol manzelku Novaka na soc. sietach, to tiez neprejdes mlcanim..... annah sa tu rozculuje, ze FH napadal rodinu Fedexa, vie si predstavit, ze to robi nejaky novinar verejne na soc.sietach?
Reagovat
IngStavinoha
smilesmilesmile
Reagovat
HolyMotors
Tak určitě. Bez důkazů, jen si do někoho kopnout, to by ti šlo.
Reagovat
Stan_Borowitz
Potrefená husa?
Reagovat
HolyMotors
Není to můj oblíbený chain. Ale mlátit hubou prázdnou slámu umíš dobře. Už skoro tak dobře jako Fulnek, bohužel.
Reagovat
smazaný uživatel
OT: Bývalá světová čtyřka (r. 2015) Kei Nishikori se dnes pokusí o návrat na CH75 v Palmas Del Mar (Portoriko), tvrdý povrch. Good Luck, Kei smile! Vyděláno má, může se už hlavně bavit smile.
Reagovat
peRFect
Gratulace všem Novakovým fanouškům, 23GS, masakr. 65 slamů mezi třemi hráči za poslední dvě dekády, to je neskutečné, brutální. Rafu bych ale ještě neodepisoval, pokud mu tělo vydrží a dobře se připraví, může ještě jedno FO urvat - v tu dobu však může mít Novak klidně 25 slamů. Na okruhu vyjma Djokera není konkurence. Mlaďoši jsou bohužel slabí, anebo se sypou jak Rosický. Až velká trojka skončí, tenis se restartuje, což je též zcela rarita. Počty ostatních aktivních držitelů slamů jsou totiž směšné. Big 3 jsou neuvěřitelnou etapou sportu, kterou čas sice docení, ale také zahalí prachem. Kdo si vzpomene za 10-20 let? Jen ti nejvěrnější. Vy, kdož máte své oblíbence ještě na okruhu, si ty poslední časy užívejte. Nic v životě se neopakuje a sejde z očí, sejde z mysli. Peace.
Reagovat
smazaný uživatel
smile smile smile
Reagovat
uztoje
Kdo si vzpomene za 200 let? Za 2000 let? Soutěžili si tu prej nějací neandrtálci v pinkání míčkem přes síť.
Reagovat
turista
Myslím si, že Rafa už to 15.RG neurve z důvodů věku a zdraví. V 38 letech už se prostě GS nevyhrávají. I tak zůstane v mnoha směrech nepřekonatelný.
Reagovat
Amputace
V 38 už se GS nevyhrávají :) To je dobrá hláška s ohledem na to, co všechno z toho, co se běžně neděje, už big3 udělala :)

Za sebe tomu také už nevěřím, ale určitě ne zrovna proto, že Nadalovi bude 38 let.
Reagovat
Amputace
No já bych toho Alcaraze opravdu neodepisoval jen kvůli tomu, že mu nesedl jeden zápas, ve kterém ho zradilo tělo. Až se dá dohromady, opět bude v pozici, že bude schopen Djokoviče porazit kdekoli a kdykoli. Ostatně i tady byl favoritem.
Reagovat
turista
Alcaraz samozřejmě vyhraje mnoho GS titulů. O tom nepochybuji. Možná že se jednou na tu dvacítku GS taky dostane. Má všechno před sebou.
Reagovat
peRFect
Dvacet? Ani náhodou. Sype se ve dvaceti, s přibývajícím věkem to bude horší. Holt nemá to štěstí na tělesnou schránku.
Reagovat
Tennisfan77
No, nezbývá nic jiného než uznat prostý fakt, že Djokovič je nejlepší tenista všech dob.smile
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
QacO
Tak Andy to nevyhrá to je je extra naivne..
Ci to vyhra djokovic sa uvidí ale iného tak jasného favorita tam nenájde te. smile
Reagovat
ipko
ale Wimbledon dúfam nevyhrá, tam musí zostať Rogerov rekord zachovaný, takže poď si pre to Andy aj s umelým kyčlomsmile
Reagovat
Patik
Ktovie ci by ten titul získal keby Alcaraz neskrecoval to sa už ale nedozvieme každopádne si myslím ze Noleho hlad po RG titule týmto pádom utichne a nebude ho brať myslím si ze už tak vynimocne a nepôjde sa za ním pretrhnúť ako predošlé ročníky..Goat debata je týmto pádom asi uzavretá možno mi to bude trochu chýbať ale viacmenej sa tento scenár dal očakávať takže.. Inak Novak zase zaútočí na všetky 4 GS a ak by to zvládol tak to by už bol totálny kliniec..este minulý rok keď prehral s Runem sa tu viedli reči ze už nato prestáva mať a hľa...zase to zbiera jedno za druhým..
Reagovat
jackiec
Bude mít stále motivaci, vyrovnat 8 W fedexe,npak jo třeba překonat, pak překonat 24 Courtový apod.smile
Reagovat
panzer.dragon
djok je teď aktuálně držitel 3GS a WTF smile

celkem dominance
Reagovat
Kandinsky1
Ten animovanej závod v článku je skvělej smile
Reagovat
IngStavinoha
takhle brutálně zezadu a až těsně ve finiši vyhrál jednou půlku jistý David Wottle... řečený Čepičkář

https://www.youtube.com/watch?v=DiacXTCj4Tk
Reagovat
IngStavinoha
tohle je možná lepší... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=120Bi0vhRPg
Reagovat
IngStavinoha
nech anglosasom troška odľahne...
Reagovat
IngStavinoha
a zde čepička po 50 letech...

https://www.youtube.com/watch?v=Wpdk8txdb8c
Reagovat
Nola
Nolemu gratuloval Elon Musk na twitteri, normalne nemam slov :D , myslim, ze aj Forehand by urcite zagratuloval, v tomto klobucik, skoda, ze dostal ban
Reagovat
Ereinion
Bez Forehanda je ta diskuze méně zajímavá, to je bez debat smile i když asi štval hodně lidí, včetně pana admina
Reagovat
IngStavinoha
však tady někde určitě je ;-)
Reagovat
George_Renel
Pokud máš rád úchylné diskuse, hledej jinde.
Reagovat
annah
Teď už by tolik neškodil, protože jeho úhlavní nepřítel Roger Federer je pryč. U něj se nestyděl posmivat i jeho rodině. Byl nejhlubší dno TP.
Reagovat
Amputace
To je jednoznačně Tenisový.Nadšenec, který je schopen otevřeně přát soupeři zranění a dokonce "slavit" jeho neúčast na turnaji a odpískání sezóny kvůli zranění. To ti jako dno nepřipadá?

Já si ty posměšky, na které narážíš, také pamatuji a také se mi to nelíbilo. Obecně nemám rád, když se jde v rámci fandění do osobních věcí, nebo témat vůbec nesouvisejících se sportem. Ale ve srovnání s tím, jakou hysterii, křepčení a doslova hulákání hejtu sem zavlekl Nadšenec, byl FH přinejmenším alespoň kultivovaný v používání slohu, byť chápu, že o to víc bodavější občas ta jeho vyjádření mohla být. Na druhou stranu je třeba vzít kontext, ve kterém se tohle tehdy objevovalo: na druhé straně se jelo do Rafy, že je mu 30, ještě nemá dítě, že chudák Xisca apod. Takže to taky nebylo úplně tak, že by se FH ráno vzbudil a jen tak z plezíru si začal dělat srandu z Mirky.
Reagovat
Roger_Federer
Byly to často fabulace a krouceni faktu..podle potreby, dokonale mistifikace a mateni neznalych ctenaru= Trolling.
Reagovat
turista
Velká gratulace Novakovi. Dokázal to. Tři tituly z RG dokazují jaký je borec i na antuce. A to se mu od Dubaje mimořádně nedařilo.
Reagovat
NovacekTP
smilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
Djoker je zaslouženě nejlepší, dává tenisu absolutně vše, pracuje na sobě s maximální tvrdostí. Mj. fantasticky returnuje, má neskutečně rychlou reakci (vrací i dělový servis ven z kurtu), má skvělou anticipaci. Jeho koncentrace a vůle soupeře deptá.
Reagovat
IngStavinoha
mlaďoši furt chtějí nějaké příběhy a výzvy - tak teď se mohou ukázat ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mlaďoši mohou studovat hru mistra, mohli by se něčemu přiučit smile.
Např. Martina Navrátilová podobně jako No1e byla obrovskou stálicí a "trvalkou", i když má "jen" 18 singlových GS smile.
Reagovat
turista
To nevadí, že má jen 18.GS. Singlové rekordy Navrátilové se 167 tituly a Evertové se 157 tituly jsou hůře překonatelné něž těch Connorsových 109 kousků. I 107 kousků Grafové je neuvěřitelné číslo podobně jako 103 kousků Federera.
Reagovat
woody
Novak dnes ve finale jeden z nejagresivnějších výkonu na antuce. Mlátil do toho jak hluchej do vrat a tak to ma byt, protoze tak hraje skvele.

Mam obrovskou radost z 23GS, fandím tomu borci už od roku 2006 a je proste neuvěřitelně co dokazal. Do roku 2015 jsem videl snad vsechny jeho zapasy bud živě nebo ze záznamu. Pak prisla rodina a musel stačit HL. Nicmene dnesek je epický. Doufam ze ne závěr. Verim ze motivace tam jeste nejaka zustala.

Celkem symbolicky překonal Rafana na jeho RG. Jsou to skvele časy cele BIG3. Bohuzel už jsme v cílové rovince.

Idemo Nole smile
Reagovat
Kandinsky1
V pětatřiceti začal hrát agresivně a ve čtyřiceti začne hrát servis-volej.
Reagovat
smazaný uživatel
smile smile
Reagovat
makro99
Ták. Což znamená, že by se měl vrátit do trenérskýho týmu vrátit Štěpec..:)
Reagovat
IngStavinoha
smilesmilesmile
Reagovat
turista
Oba soupeři ve finále hráli pumelice ze základní čáry.
Reagovat
JohnB
Nole dneska vyhral 23. grandslam a stale se najdou taci, co reknou, ze neni nejlepsi player ever.

A argumentem zustalo uz jen chovani a moralka smile
Reagovat
IngStavinoha
nijak nepřekvapuje ani nízký počet příspěvků - tradiční anglosaská klaka většinou raději mlčí smile
Reagovat
RFanousek
Fedal prostě víc táhne, to je objektivní fakt. Nic proti Novakovi.
Reagovat
IngStavinoha
dáno je to hlavně médii, jako dnes vlastně všechno - v návaznosti na komerční potenciál - sebelepší počiny slovanského "Východu" tak soudobá "cílová skupina", vystavená masivnímu propagandistickému tlaku opačné strany, většinově (zatím) nedocení
Reagovat
TheRoyalBlue
Mna zaraza ako ludia s tymito narativmi o utlacanych, nedocenenych a nepochopenych Slovanoch nevidia, ako sa podobaju mentalitou na fasisticke Nemecko :) Je to nedostojne a trapne, a skutocnost, ze Djokovicovi fanusikovia a jeho otec su velkymi priaznivcami tychto fasistickych narativov, je jeden velky dovod preco je tazke fandit tomuto sportovcovi. Pre moderne zmyslajuceho cloveka cosi velmi odpudive.
Reagovat
annah
smile
Reagovat
Amputace
smile
Reagovat
Ondra979
smilesmile
Reagovat
IngStavinoha
"moderně smýšlející člověk" ?????

tak za posledních deset let o tomto rádoby neoliberálním a pokrokovém, v reálném jádru však jen tupě novosvazáckém bezpáteřním jedinci vím naštěstí dost, abych se na tomto místě mohl jeho mainstreamově naprogramovaným ideologickým cancům jen naplno zasmát

;-)))))))))))

a co je vlastně pro tebe onen "správný" životní narativ?? - prázdně čvaňhat o svobodě a lidských právech, vyvěsit žlutomodrou fangli, a přitom být sám jen spolehlivě lacinou, hypotečně tvárnou stádní onucí v euroatlantické režii?

přelešti si ajfoun, vydrandi koloběžku, a pak zkus taky chvíli samostatně myslet... až trumfneš aspoň toho súdruha Biľaka...

smilesmilesmile
Reagovat
TheRoyalBlue
Dost pochybujem, ze napriklad tusis rozdiel medzi liberalnym a neoliberalnym :) diskutovat s tebou o mojich nazoroch by bola strata mojho casu, ale teda poviem diplomaticky len tolko, ze proste Djokovic je sportovec pre teba a holt pre mna nie je, to je asi nad slnko jasne a tym to uzavriem. Sayonara.
Reagovat
IngStavinoha
však v pořádku - léta gradující konflikt Fedal vs. Djokoland jakoby symbolizoval i průběžně narůstající napětí a bipolaritu ve společnosti obecně - a pak že sport není politika ;-)
Reagovat
Kozoroh
https://www.atptour.com/en/news/nadal-djokovic-roland-garros-2023-final-social-media-reactions
Reagovat
Stan_Borowitz
Srbové mají grandslamového rekordmana, Češi zase chlapíka, kterého majitel 23 GS titulů a 29 velkých titulů (GM + WTF), nedokázal ani jednou porazit,. J1rku Goatobijce.smilesmilesmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smile Jyrka už si brosí zuby na Wimbledonsmile
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, vlítne tam na ně jako žralok do Hurghady.smile
Reagovat
Liverpool22
smile Každej má prostě něco smile MY máme J1rku a Srbové mají Noleho smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Apropos, GOAT je vlastně Jyrka a nepotřebuje k tomu žádný GSsmilesmile
Reagovat
Liverpool22
smilesmile
Reagovat
Kandinsky1
Přišel, porazil GOATa a šel do prdele.
Reagovat
IngStavinoha
;-)))))
Reagovat
makro99
J1rka jistě ví, že výjimečné jde ruku v ruce s vzácným.. takže ta šestiletá perioda je myslím dobře nastavená. 2016 Monte Carlo. 2022 Dubai. 2028... Surubiton?
Reagovat
NoletheBest
Velká gratulace Novakovi k 3. titulu na RG a dalším rekordům, zejména k dosažení 23.GS. Ve svých 36 letech hraje fenomenálně a doufejme, že ještě pár GS titulů přidá.
Kdo by ještě před pár lety řekl, že ten malý chlapček z Bělehradu ležérně si pohrávající s loptičkou to dotáhne tak daleko smile
Reagovat
Liverpool22
smilesmile
Reagovat
turista
smile
Reagovat
Bretanol
Neuvěřitelné co se dneska stalo.
Reagovat
IngStavinoha
i letos: ;-) 2023 - 23
Reagovat
Bretanol
smilesmile
Reagovat
RFanousek
Djokovic je úžasný a to jak hraje ve svém věku je neuvěřitelné.
Přesto, to že i v tomto věku je favoritem na každém GS na který přijede (nenapadá mě nikdo kdo by měl reálnou šanci ho ohrozit ve Wimbledonu) je tak trochu smutnou vizitkou mladé generace.
A pro mě je to o to smutnější,. že je to moje vlastní generace, která by teď měla vyhrávat, a jsou bezzubí, nestačí na staříka...
Reagovat
Orgasmator
Gratulace tomu nejlepšímu!! smile Kalendářní GS stále ve hře...
400 týdnů No.1 je blízko a gender gs rekord není daleko! Absolutní rekord v počtu turnajů bude náročnější sousto paradoxně smile Ať žije král grandslamů! smile
Reagovat
Liverpool22
smilesmilesmile
Reagovat
turista
Já myslím, že Novak dolepí i toho Connorse.
Reagovat
Nola
to sa nestane, dnes je euforia, on sa bude uz sustredovat iba na velke tituly, telo ma len jedno a uz ma 36, ktovie dokedy mu vydrzi
Reagovat
Kandinsky1
Taky si nemyslím si, že se bude hnát za tímhle rekordem.
Reagovat
turista
I Federer je centurion. Má 103.
Reagovat
Kandinsky1
To už je jiná, i v tomhle ho bude chtít určitě překonat.
Reagovat
turista
Myslím že ho dolepí. Dá si Tel Aviv, Astanu a podobné turnaje a přiblíží se tak blízko, že se na to zaměří a dokáže to.
Reagovat
IngStavinoha
pěkně po lendlovsku objíždět pouťáky ;-)
Reagovat
turista
To ale dělal víc Connors než Lendl. Connors byl sice skvělý, ale 79 titulů má z menších podniků, 30 titulů z velkých podniků.
Reagovat
uztoje
Ta Florida je totálně marná - nuda finále...
Reagovat
Joeye40
Federer neporazil Nadala na "jeho" French open, Nadal neporazil Noleho na "jeho" Austrálii. Nole porazil Federera na "jeho" Wimbledonu a Nadala na "jeho" French open. Nole má jediný 3 kariérní GS. A s Federerem i Nadalem lepší vzajemnou bilanci (ano 30:29 je prostě lepší...). Federer a Nole nevyhráli v singlu OH. Rafa nevyhrál turnaj mistrů. Nechápu tu diskuzi o Goat když je to jasnesmile.ps: mohl by být Real Madrid (priklad-nevim kdo je dle statistik nejlepší) nejlepším klubem v historii kdyby nevyhrál Ligu mistrů? Neeeeesmile
Reagovat
IngStavinoha
smile
Reagovat
Kandinsky1
Tak ta drbata se dneškem uzavřela i pro většinu Djoko haterů.
Reagovat
Liverpool22
smilesmile
Reagovat
bardunek666
Sice drží rekord, ale morálkou se nikdy Nadalovi a Fedexovi nevyrovná. U lidí bude stále nejméně oblíbený. Hlavně pro jeho podvody, excesy a odporné chování.
Reagovat
IngStavinoha
a čo také si predstavujete pod slovom "podvod", sudruh bardunek?

https://www.youtube.com/watch?v=x-8c7G09kZA
Reagovat
smazaný uživatel
jen si poplač smile
Reagovat
Kozoroh
* Získal 23. GS titul, překonal Nadala a stanovil nový rekord mužského tenisu. Ještě jeden GS titul a vyrovná ženský rekord Margaret Courtové. smile

* 3. titul na RG, čímž se zařadil po bok Lendla, Wilandera a Kuertena.

* Zkompletoval trojitý kariérní GS, což je vizitka jeho úžasné univerzálnosti.

* 94. titul na ATP (vyrovnal 3. Lendla), 19. titul na antuce a 3. v letošním roce.

* Rok 2023 je již 7. sezónou, ve které Djoker získal alespoň 2 GS tituly. Těmi předchozími jsou 2011, 2015, 2016, 2018, 2019 & 2021. Překonal rekord, o který se dosud dělil s Rogerem a Rafou.
Reagovat
turista
smile
Reagovat
Kozoroh
Úžasný Novak!!! smilesmile Měl ospalý úvod, kupil chyby, naproti tomu Ruud na začátku skoro nechyboval a Djoka dostával do úzkých svým FH. Pak se ale Djoker vzpamatoval, zpřesnil hru, naproti laťka Casperovy hry šla dolů a v TB zahrál No1e mistrovsky, bez UE. Vyhraný TB ho nakopl a v druhém setu zářil, naproti tomu Casper byl pod dekou. V třetí sadě se Casper vzpamatoval a kladl odpor, avšak za stavu 5:5 mu No1e nasázel winnery, snadno ho brejkl a utkání dovedl do vítězného konce.

Pro No1eho a Djokoland je tato výhra dávkou impozantní radosti. Z No1eho je plnohodnotný grandslamový rekordman, už se o prvenství nedělí s Rafou či Fedem, ale rekord je plně v jeho rukou. smile Navíc získal trojitý kariérní GS, čímž se odpoutal od Rafova dvojitého kariérního GS. Tak je to totiž správně, No1e je z těch dvou komplexnější hráč.
Reagovat
Liverpool22
smilesmilesmile
Reagovat
Orgasmator
smilesmile smile
Reagovat
Kandinsky1
Doufám, že za rok posunou Wimbledon o jeden, dva týdny, aby až Djoko získá rekordní devátý titul se stal zároveň nejstarším vítězem GS smile
Reagovat
dappe
Djokovičovi teď dost opadne motivace, tyhle řeči o 4 GS za rok apod. jsou trochu mimo.
Reagovat
Pe3k
Teď jo, ale až bude Wimbledon?
Reagovat
dappe
Nevím, kdyby tady nevyhrál, na Wimbledonu bych mu dost věřil, takhle těžko. Djokovič i přes ty úspěchy, má sklony ke ztrátě motivace, stejně jako Federer. Tady je navíc rozhodnuto, Federer skončil, Nadal co se týká GS také. Řekl bych, že dneškem začínají velmi těžké časy tohoto sportu, protože právě statistika GS bylo snad to jediné zajímavé, co mohl tenis poslední dobou nabídnout. Úroveň nejen tohoto turnaje byla velmi nízká.
Reagovat
panzer.dragon
kdo je podle tebe letošní favorit wimbledonu?
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Naopak, GS se u těch tří nadměrně přemnožily a já se moc těším, až se u jiných hráčů začnou počítat od nuly.
Resatrt jak má být. Chybí tomu jediné - skolit Jokera v Chrámu a definitivně tím poslat BIG3 do důchodu. I když Joker ještě bude mít na pár GS tendence zlobit, ale je mladých, aby to konečně utnuli.
Reagovat
smazaný uživatel
úroveň byla "nízká", jelikož nevyhrál tvůj oblíbenec smile smile smile
Reagovat
turista
Tak nějak. Novak se zcela zaslouženě zařadil do skupiny Wilander, Lendl, Kuerten, kteří tady vyhráli 3x. Před nimi je jen Nadal 14x a Borg 6x.
Reagovat
makro99
Kuerten 3+0, Djokovic 3+20 :) tady je hezky vidět ta relativita; Kuerten obrovská legenda Roland Garros; u Djokera je FO braný jako nejmíň úspěšný a nejvíc upracovaný GS...
Reagovat
Ondra979
no tak tady ale ma o motivaci porad postarano a nejspis vyhraje, jinak souhlasim, ze uroven RG nebyla nic moc, finale nuda, SF vesmes taky po zraneni Alcaraze..next gen je slaba, jinak by ho nekdo uz porazil nebo aspon sahal po vitezsvi,ale kde nic tu nic..a to tu nebyl Rafa takze sance byla vetsi..tezko byt z djokovice nadseny, ale uhral si to zaslouzene..nicmene sympatiky a tak oblibeny jako Fedal nikdy nebude, o tom asi neni sporu..proste SRbaci radsi no comment
Reagovat
IngStavinoha
tak určitě smile
Reagovat
Ondra979
zalez putlerova filcko..proste je to jednak komediant, co porusuje pravidla, nacionalista co se foti s fasounama a jeho otec otevrene podporuje putlera, tak to je...pokud se to nekomu libi tak to o nem mnohe vypovida
Reagovat
turista
Novaka Djokoviče spojovat s Putinem je pod úroveň.
Reagovat
Orgasmator
smile je to za hranou... Ale co my s tím naděláme?smile
Reagovat
turista
Nic.
Reagovat
NovacekTP
mě to nevadí. Já mám rád oba.smile
Reagovat
Ondra979
neni to za hranou, ad 1 - primo Djoka jsem s putinem nespojoval, on se teda jen fotil s nejakym srbskym fasistou, coz se mi teda taky silne nelibi a neni se cemu divit. ad 2 - s putinem spojuji jeho bizarniho otce, ktery na AO pozoval s putinovymi podporovateli coz je dobre znamo...vic k tomu dodavat nebudu a je to hnus
Reagovat
IngStavinoha
dohledej si, s jakými banderovskými symboly se fotil třeba Rakušmejd nebo mladej Novotný - pak tady můžeš blekotat něco o fašismu, voňavá nádhero z ušáckých střev... smile
Reagovat
Ondra979
stavinoha je uboha putlerova defka..tim koncim tuto debatu
Reagovat
IngStavinoha
tak se radši ještě v koupelně pořádně prohlídni, jestli jsi dneska omylem něco nechytil smilesmilesmile
Reagovat
jackiec
Má motivace dost, letos vyrovnat Rogera osmým W a příští rok překonat.smileA nebo udělat 25 a překonat Courtovou.smile
Reagovat
turista
Souhlasím. Myslím, že chce překonat i těch Connorsovych 109 kousků.
Reagovat
uztoje
Toho zastaví jen staří nebo smrt... smile
Reagovat
Roger_Federer
Chudak Rafa, tolik bolesti a nakonec ho predjede aj srbsmile
Reagovat
IngStavinoha
überholen...
Reagovat
Kandinsky1
Aspoň se na to teď může klidně vysrat a nelámat to přes kyčel.
Reagovat
vavrinec
Takže GOAT by měl být vyřešen, o čem se teď budou hádat? smile
Reagovat
Roger_Federer
Koza je jasna, to je tady Forehend uz od 2012.
Reagovat
IngStavinoha
už je to tady... karma jakoby Novakovi v pravý čas vrátila všechno, čeho nedosáhl už dříve - mnohdy i naprosto chladnokrevně cíleným cizím zaviněním.

Gratulace všem letitým zdejším fandům - Nole, turistovi, Kozorohovi a spol.

Za sebe si vrcholně užívám okamžik, kdy na historický vrchol původně anglosaského sportu zcela zaslouženě a po mnohých umělých zdržovacích peripetiích konečně vystupuje reprezentant jedné z mála evropských zemí, která i uprostřed zrůdného neoliberálního marasmu posledních let zůstává světlým ostrůvkem skutečné svobody názoru a svobodné volby samostatně myslícího člověka.

smilesmilesmile
Reagovat
soloo
obsadte prosim Noleho do noveho filmu za lidstvo proti U.I. smile a Rúúdovi by sedelo U.I. smile
Reagovat
elsky
Ámen. smile
Reagovat
Kozoroh
smilesmilesmile
Reagovat
Pe3k
Srbsko je ostrůvkem skutečné svobody? Tak ještě že Novak bydlí ve Španělku ty Ing Fullnek smile
Reagovat
IngStavinoha
např. z "antikovid" farmak jsi tam měl zcela volný výběr - včetně pudu sebezáchovy smile
Reagovat
Liverpool22
smilesmile
Reagovat
ladinec
smilesmilesmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Jak jsi dospěl k tomu svéráznému závěru? smile
Reagovat
IngStavinoha
viz výše (reakce na Pe3k)
Reagovat
Tomas_Smid_fan
tak to je možná taková pravda, jako napsat, že ve Středoafrické republice je absolutní svoboda, protože se tam nemusel očkovat nikdo. To, že neměli čím, je totiž podružné.smile
Reagovat
IngStavinoha
je to právěže přesný opak - v Serbiji bylo k dispozici vše, nejen "antikovid" vakcíny všech proveniencí, ale i již existující léky, kterými "experti" a "vědci" na "Západě" od prvopočátku jakoby cíleně opovrhovali - a přesto i v tomto širokém spektru možné terapie a "prevence" zůstávala možnost nezvolit nic - to je přece proti třeba čecháčkovskému žabinci kurevský rozdíl, no ne? smilesmilesmile
Reagovat
soloo
gratulace Andy Murray k titulu smile
Reagovat
panzer.dragon
gratulace djokovi, celkem vtipný že sleduju tenis cca od roku 2005, rivalitu fedexe s nadalem a nakonec tohle smile
Reagovat
Kandinsky1
Klasické: když se dva perou ...
Reagovat
Pe3k
třetí se stane goat?
Reagovat
Kandinsky1
Neobáváte se, tedy Djoko fans, jestli teď neztratí motivaci.
Reagovat
jackiec
teď bude chtít předběhnout courtovou a udělat 25smile
Reagovat
Kandinsky1
To je fakt smile
Reagovat
IngStavinoha
první cíl: vyrovnat Rogerových 8 Wimblů smile
Reagovat
Pe3k
smile smile smile
Reagovat
IngStavinoha
myslíš, že to letos ještě neklapne? smile
Reagovat
mendrit
Sezónní Grand Slam z 50% uhrán a rozhodně se bude hodně snažit jej získat.
Reagovat
Kandinsky1
Já nemyslel hned, až v dalši sezoně.
Reagovat
Kandinsky1
I když jsem tedy nesmyslně napsal slovo teď.
Reagovat
GaelM
Příští sezónu bude mimořádnou prioritou olympiáda. Poslední, co mu ještě chybí...
Reagovat
turista
Ještě 100+ titulů mu chybí.
Reagovat
mendrit
Djokismile
Reagovat
srnecek
Tak GS naháňačka je over. Čo sa týka Big3. Už je v podstate jedno, či 23, 25, alebo 30. Už tam v budúcnosti bude chýbať jeden z nábojov, čo dodával - a nielen v diskusiách - zdravé rivalitné napätie. Rekordy sú síce pekné, ale toto mi naozaj bude chýbať. Bez ohľadu na budúcnosť, tú teraz neriešim.
Nole - som rád, že sa ti to podarilo. Určite si mi zlepšil minimálne niekoľko najbližších dní, čo sa týka nálady. Gratulka!
Reagovat
Liverpool22
smilesmilesmile
Reagovat
IngStavinoha
smilesmilesmile
Reagovat
Ereinion
Neměl jsem čas se dívat na finále, ale říkal jsem si, že stejně o nic nepřijdu...že to pravděpodobně bude 3-0 pro Djokoviče, přičemž 1-2 sety to bude těsný...no a to se přesně stalo smile

Djokovič je statisticky GOAT, to je teď už bez debat, nicméně za mě ten jeho tenis je prostě nejmíň zajímavej z BIG3...a jak jsem tu už psal dřív, je to jeho 11. GS po 30. narozeninách, což je taky bezprecedentní a především to ukazuje naprostou absenci konkurence...v 90. letech se prostě nenarodil žádný skvělý hráč typu aspoň Murray a to je hlavní důvod, proč Djokovič může takhle střádat jeden GS za druhým i hluboko po třicítce. Alcaraz je první vlaštovkou, ale jak vidno, po všech stránkách ještě připraven není. Očekávám, že Nole dá letos i Wimbl a na USO se uvidí...
Reagovat
jackiec
souhlas, jsem federovec a jeho tenis byl oku lahodící ale uznávám že srb a nadal jsou nebo byli prostě lepší.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
jejich rivalita byla hodně o hlavě. Neřekl bych přímo, že Nadal byl lepší než Roger. V jistém období ano, H2H má lepší, ale nevím přesně, kdy Roger změnil styl na ten superzrychlený, se kterým měli potíže jak Nadal tak Joker, a tam (cca od 2014/2015) začal Nadala porážet a ten na něj za 4roky vyzrál jen jednou, kde jinde než na RG. Skóre 7:1.
Reagovat
IngStavinoha
BIG3 zůstane v historii už natrvalo:

Roger - nejestetičtější

Rafa - nejvydřenější

Nole - nejefektivnější

Tohle trio už jen tak někdo nedožene.
Reagovat
Nola
velmi pekne zhodnotene, podpisujem
Reagovat
Ereinion
smile
Reagovat
Liverpool22
smilesmile
Reagovat
panzer.dragon
smile
Reagovat
turista
smile
Reagovat
jackiec
ještě 94. titulem vyrovnal lendla na 3. placu v historii vítezných turnajů.
Reagovat
turista
smile
Reagovat
Pe3k
Gratulace smile

Čekal sem, že Ruud vyhraje první set a bude to pro Djokovice těžké otáčet, ale nakonec 3 do zera smile
S tím herním výkonem který předvedl by si proti Nadalovi neškrtl. Neumí smečovat na síti taky bída, tak abychom se nedohadovali budeme ho nazývat statisticky nejlepší hráč všech dob, ten status goata se k němu moc nehodí. Celé RG bylo jedno velké zklamání. Čtvrtfinále, semifinále, finále o ničem.
Reagovat
smazaný uživatel
smile smile smile
Reagovat
mendrit
Ubulánek Pe3ksmile
Reagovat
Nola
:D zrovna od teba som necakala ze budes ronit slzysmile
Reagovat
Pe3k
Já sem jen ze srandy něco napsal jaká bude reakce...
Reagovat
Nola
chyba ti tu Forehand, skoda ho
Reagovat
Kozoroh
Jak se asi nyní cítí? Rafa loni překonal rekord v No1eho panství a Djoker mu oplatil. smilesmilesmile
Reagovat
Pe3k
Ted si to odhadla smile
Reagovat
IngStavinoha
přelešti prut a vzhůru k mlejnu hejnu cejnů ;-) smile
Reagovat
IngStavinoha
Reagovat
RFanousek
Travnatá sezóna. smile
Reagovat
NovacekTP
smilesmile
Reagovat
Bretanol
smile
Reagovat
jackiec
Tak nakonec dle předpokladů bylo semi s Carlitem předčasným finále.smile
Reagovat
Mayo
Novak Djokovic najlepsi hráč všetkých čias to konečne dokázal odpútať sa od svojho rivala. Podľa ocakavania 3:0. Verím, že tento rok nenájde na GS súpera a môže tak navyšovať tituly vo zvyšku kariéry. Dôchodca zdá sa nespomaluje. Tipujem tak 30GS, 488 týždňov a celkovo 120 titulov smile
Reagovat
jackiec
Ten počet 120 titulu bude nejtěžší cíl smile
Reagovat
com
Kyrgios si odpocal, tak verim ze Wimbledon si uz ujit mezi prsty nenecha smilesmile
Reagovat
jackiec
tak od toho po půl roce bez žádného ostrého zápasu na trávě nic nečekám a kdoví či je vůbec fit.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
jestli bude fit, tak nic na rozehrání nepotřebuje. On už je prostě takovýsmile
Reagovat
IngStavinoha
naturščik
Reagovat
smazaný uživatel
Ruud uhrál čestný výsledek. Doufám, že někdy nějaký GS vyhraje. Je mu teprve 24 let.
Reagovat
com
za 10 let bude Ruud hrat o rekordni 24 GS smilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
smile smile
Reagovat
QacO
Kráľ kráľov nádhera.....jupiiii smilesmilesmile
Reagovat
tommr
sice nejsem Djokovicův fanda ale jsem rád že získal ten vytouženej 23. GS titul a dokázal tak že je nejlepší tenista historie navzdory všem podrazům který si na něho připravili na AO a USO ... smile
Reagovat
Nola
podpisujem sa, je tam toho este ovela viac, co by sa dalo napisat....
Reagovat
NovacekTP
smile
Reagovat
NovacekTP
smile tak, spravedlnosti bylo učiněno za dost. Taková levárna co na něj ušili a dneska má velký densmile Gratulace!!!! Bravó!!!!
Reagovat
Orgasmator
Jestli existuje spravedlnost, tak letos padne velký GS smile
Reagovat
NovacekTP
smile
Reagovat
Tenisovy.nadsenec
smile
Reagovat
NovacekTP
smile
Reagovat
Liverpool22
smilesmilesmile
Reagovat
IngStavinoha
smilesmilesmile
Reagovat
Usm
Obranář Djokovič a na megapomalym Chatrieru za tři sety 52 winnerů :))) zvláštní.
Reagovat
Nola
tak, to tu tvrdi vzdy ak ma pamat neklame Vlcik a Tomas Smid, pritom ak by hral iba obranu, tak vyhra tak maximalne 1 GS ako Wozniacki..... obranou sa zapasy vyhravat nedaju, vsak sam Fedex povedal, ze Novak je utocny hrac
Reagovat
Hector17
Tak Djokovič je už definitivně nejlepším hráčem všech dob. Hlavně vyhrál všechny GS alespoň 3x, což jen tak někdo nenapodobi. Wimbledon má podle mě ložený a v New Yorku uvidíme pokus o kalendářní GS.
Reagovat
Hector17
Pardón, neměla být reakce
Reagovat
jackiec
Wimbledon je jistota a na AO papne i courtovou s 24 GS.
Reagovat
Kandinsky1
Jsem zvědavej, jak jeho druhej pokus dopadne. S titulem GOAT v kapse by mohl hrát uvolněněji.
Reagovat
miros
Ten Casper je teda neskutečnej tragéd.
Reagovat
NovacekTP
smile
Reagovat
turista
Není. Dnes byl Djokerovi důstojným soupeřem a ne jako loni kdy si nechal od Nadala dát kanára.
Reagovat
Tenisovy.nadsenec
Formalita dokonána. Novak GOATkovic!!! Skutečná jednička všech jedniček. S Alim, Karelinem a Jordanem nejlepší sportovec všech dob.

Dobrou noc všem z Aussie. Příští rok ho tu uvidím, jak zvedá nad hlavu 26. grand slam.smile hihi
Reagovat
NovacekTP
smile velká covidová satisfakce dokonána. Ten šikan mohli Australáci smile klidně vynechat. Novak fenomén.smile
Reagovat
Tenisovy.nadsenec
smilesmilesmile
Reagovat
NovacekTP
smilesmile
Reagovat
Liverpool22
smilesmilesmile
Reagovat
Mantra
na to Marian Vajdů, jestlipa ho ten hrdina zmínil? smile
Reagovat
Alien
Novák je GOTT! Neoddiskutovatelné!
Reagovat
Bretanol
Nejlepší tenista v historii. Jediný tenista, který ovládl 3x každý jeden grandslam. Nikdo už nikdy nepřekoná metu 23 grandslamů. Přátelé, viděli jste tvořit historii.
Reagovat
Mantra
ale jdi, nikdo nikdy nikde, to se snad říkalo už před lety a bude zase nyní a pak až to někdo dá, tak znovu. smile
Reagovat
Kandinsky1
Místo Serving for the championship tam měli napsat Serving for the GOAT.
Reagovat
Tenisovy.nadsenec
smile
Reagovat
street4
Klobouk dolu.smile
Reagovat
zfloyd
Djokovic rekord -pěkné , ale nebylo to dámské finále i semifinále zajímavější a hezčí ???
smilesmile
Reagovat
George_Renel
moc nenadchlo. Troufnu si říci že SF i F žen bylo zajímavější a dramatičtější.
Reagovat
tommr
smile
Reagovat
tommr
akorát finále žen mělo špatnej konec zatímco finále mužů mělo dobrej konec ...
Reagovat
com
Chudak Ruud, ve finale GS schyta vzdycky samy svetovy jednicky smile
Reagovat
jackiec
Na takové kluky ve finále nemá, není to wawrinka.
Reagovat
Tenisovy.nadsenec
Tenhle Djokovič s agresivním stylem, servisem a údery by Wawrinku z FO 2015 zničil ve čtyřech setech. Wawra by neměl čas na své údery. Tak jak se zhoršuje fyzička a rychlost Novaka s přibývajícími lety, tak se zlepšuje v jiných ohledech a vše by bylo zlé pro Wawrinku.
Reagovat
Nola
zase neprehanat, Stanimalovi netreba brat kredit, hral famozne finale
Reagovat
Tenisovy.nadsenec
Hrál, mám ho rád. Ale dívám se na to analyticky.

Federer vždy na Wawru uměl, protože mu nedával cas na to, aby se dostal ke svým úderům. Styly dělají zápasy. Djokovič který už FO vyhrál dvakrát (neměl stres z dosažení prvního FO) a Djokovič agresivní jako tato verze Novaka by Wawrinku zneutralizoval mnohem pravděpodobněji než PRIME Djokovič 2015.

Na druhou stranu PRIME Djokovič by porazil Djokovice 2023.... Styly dělají zápasy.
Reagovat
NovacekTP
smile
Reagovat
jackiec
Na to se historie neptá, wawrinka vyhrál 3 GS a porazil ve finále vždy Nadala či Srba a na to Ruud nemá.
Reagovat
NovacekTP
smile
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist