Berdych je popáté v řadě ve čtvrtfinále Australian Open. Vyzve v něm Nadala

25. 1. 2015, 07:12
Aktuality 558
Tomáš Berdych v Melbourne i dál potvrzuje výbornou formu. Sedmý hráč světa dnes v osmifinále porazil domácího Bernarda Tomice a bez ztráty setu tak už popáté v řadě postoupil do čtvrtfinále Australian Open. V něm vyzve neoblíbeného Rafaela Nadala, jenž ve čtvrtém kole přehrál Kevina Andersona.
Tomáš Berdych

Tomáš Berdych v Melbourne ve třech zápasech neztratil ani jeden set a bez problémů tak postoupil už poosmé v kariéře do osmifinále Australian Open.

V něm dnes narazil na domácího Bernarda Tomice, aktuálně 66. hráče světa, s nímž se předtím utkal už dvakrát ve Wimbledonu a pokaždé vyhrál 3-1 na sety. Dvaadvacetiletý rodák ze Stuttgartu se na domácím grandslamu probojoval do čtvrtého kola teprve podruhé. Poprvé si osmifinále v Melbourne zahrál v roce 2012, tehdy v něm nestačil na Rogera Federera.

Berdych v dnešním utkání předvedl výborný výkon a už od začátku zápasu domácího Tomice jasně přehrával. Tomáš BerdychV úvodním setu si během pár minut vypracoval vedení 4-0, o které až do konce sady nepřišel. Úvodní dějství vyhrál český tenista poměrem 6-2 za 28 minut hry.

Ve druhé sadě Australan bojoval a dlouho s českou jedničkou držel krok. Berdych měl sice ve třetí a v deváté hře celkem pět brejbolů, ani jeden ale nedokázal využít a o vítězi druhého dějství musel rozhodnout až tie-break, v němž Berdych nezaváhal a ujal se vedení 2-0 na sety.

I ve třetím setu měl devětadvacetiletý Čech navrch - trefil v něm celkem 19 vítězných úderů a chyboval pouze osmkrát. Po více jak dvou hodinách si pak Berdych v osmé hře na podání Tomice vypracoval svůj první mečbol, který bez problému proměnil a popáté v řadě tak vybojoval postup do čtvrtfinále Australian Open.

"Cítil jsem se od začátku výborně. Už před zápasem jsem plánoval, že ho musím držet co nejvíce pod tlakem, což vyšlo", řekl Berdych, který vstoupil do utkání čtyřmi vyhranými gamy v řadě. "Zvládl jsem to výborně a jsem rád, že jsem znovu ve čtvrtfinále," doplnil loňský semifinalista, jenž v utkání znovu nastřílel přes padesát vítězných míčů (52) a při podání si pomohl sedmnácti esy.

Ve čtvrtfinále vyzve sedmý nasazený Berdych neoblíbeného Rafaela Nadala, který dnes bez ztráty podání porazil Jihoafričana Kevina Andersona. "Musím jít krok za krokem a přiRafael Nadalpravit s týmem dobrou strategii. Musím se snažit udělat všechno možné a dostat ze sebe něco navíc," řekl Berdych na tiskové konferenci směrem k zápasu s levorukým Nadalem, který v Austrálii vyhrál v roce 2009.

Rodák z Valašského Meziříčí dokázal Španěla třikrát porazit, všechna tři vítězství jsou ale stará více jak devět let - v roce 2005 v prvním kole turnaje v Cincinnati, v roce 2006 v osmifinále v Torontu a v témže roce pak i ve čtvrtfinále turnaje Masters v Paříži. Posledních sedmnáct zápasů v řadě ale nejlepší český tenista prohrál, celkově má s Nadalam bilanci 3-18.

Nadal měl přitom už ve druhém kole namále. Španěl v něm prohrával s Američanem Smyczekem 1-2 na sety, překvapení ale navzdory zdravotním komplikacím nepřipustil a po více než čtyřech hodinách vybojoval postup. Ve třetím kole si pak ve třech setech poradil s Izraelcem Selou a dnes v osmifinále předvedl patrně nejlepší výkon v letošní sezoně.

"Myslím, že jsem dnes hrál lépe než v předchozích zápasech. Měl jsem lepší rytmus, lépe jsem se hýbal a lépe jsem trefoval míče," hodnotil svůj výkon třetí hráč světa. "Jsem spokojený s tím, co jsem dnes hrál, protože je vidět nějaký pokrok. Jsem šťastný, že jsem v dalším kole, budu se v něm snažit znovu pozvednout úroveň své hry."

"Čtvrtfinále je pro mě v současné době skvělý výsledek. V Kataru jsem prohrál už v prvním kole, takže ten posun je dost velký, což mě těší," dodal Nadal.

- AUSTRALIAN OPEN 2015 -
(Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 40.000.000 austr. dolarů)
nedělní výsledky mužů (25. 01. 2015)
• Dvouhra - osmifinále •
Berdych (7-ČR) - Tomic (Austr.) 6-2 7-6(7-3) 6-2
Nadal (3-Špa.) - Anderson (JAR) 7-5 6-1 6-4
Kyrgios (Austr.) - Seppi (Ita.) 5-7 4-6 6-3 7-6(7-5) 8-6
Murray (6-Brit.) - Dimitrov (10-Bul.) 6-4 6-7(5-7) 6-3 7-5

Komentáře

558
Přidat komentář
slacker
Vopovazte se tadu fandit v diskuzich Nadalovi behem zapasu s Tomasem.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzkaz všem Čechům nadalovcům! V dalším kole hraje váš oblíbenec proti "našemu" tenistovi.
Jménem vlastenců Fricků, Janů, slakrů vás žádám, abyste v tomto utkání fandili Berdychovi, tedy naší krvi. Zrada proti "našim" na českém webu se trpět nebude! V dalším utkání se zase můžete vrátit k cizákovi Nadalovi. Děkuju.
Reagovat
Roger_Federer
Dobre, az na bod 2 souhlasim.
Reagovat
Pe3k
To ani nemusíš psát, Nadalovi nebude fandit nikdo, ani Monaco a strýček Pony :D
Reagovat
smazaný uživatel
Že se tím vůbec zabýváš, vyprdni se na ně.
Reagovat
smazaný uživatel
Já budu patrně sledovat jen čísílka ve škole, takže děcka, pište si co chcete.
Reagovat
gigin
Miluju Brozovy glosky.
Reagovat
rod_laver
Je ve formě :D
Reagovat
misa
Návrat legendy :-) To tě zase pustili ven?
Reagovat
misa
Reagovat
gigin
Stejně ale... píšeš tam Fricků, Janů, slakrů.. když on má nick slacker, nemělo by tam být slackerů?
Reagovat
misa
Pozor pozor by taky snad mělo být odděleno čárkou...
Reagovat
janek_da
Jsem za Brozem. Bezčárkovec.
Reagovat
smazaný uživatel
:-))))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ono moc čechů Berdycha nemá rádo, závidí mu, závidí mu úspěchy, peníze a teď i tu Ester, kterou si uplatil :-D
Reagovat
ptpc
Uplatil, to je to správne slovo...
Reagovat
smazaný uživatel
Má super fazónu, takže s Rafou bude asi rozhodující 1. set. Doufám, že jej neprohraje v T.B. Věřím v téměř nemožné, ale npokud by to vyšlo...!
Reagovat
smazaný uživatel
Ani ten nemusí být rozhodující, v roce 2012 ho taky vyhrál, zlomilo se to v tiebreaku druhého.
Reagovat
smazaný uživatel
Ahoj, hrajete tady někdo nějaké tenisové hry na netu? Já hraju tennis duel, co vy? Nějaké další tipy?
Reagovat
smazaný uživatel
dřív jsem hrával tenismanazer, než se rozpadl a jinak dream match tennis, když si to člověk stáhne, ale jinak onlinovky nebo tak to ne.
Reagovat
majkl005
anakine, ty hraješ DMT ? :-O no to je super, já taky, hraju i světovou tour - www.dmttour.net -
Reagovat
smazaný uživatel
no, dřív jsem hrával víc, pak se rozpadla liga, kterou jsme měli a teď to hraju jen tak, když mám náladu. Jinak plnou verzi jsem si nikdy nekupoval a hrávám vždycky jen za Masona.
Reagovat
majkl005
aha, tak my se zřejmě známe :D
Reagovat
smazaný uživatel
no jasně, podle nicku - Majkl, že? :D
Reagovat
majkl005
nečekaně :D kterej ty seš ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Osmino
Reagovat
smazaný uživatel
Jste se nakonec kvuli mě našli nebo co?:DDD
Reagovat
majkl005
jj, hotová "Pošta pro tebe" :D
Reagovat
smazaný uživatel
jak dojemné :D
Reagovat
majkl005
jéééj, tebe mám ještě na skypu :P :D
Reagovat
smazaný uživatel
no já tebe taky se dívám :) To jsem rád, že jsem zas po "letech" potkal nějakýho manažera ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím, oddělejte stěnu!
Reagovat
smazaný uživatel
hele, co tě vůbec vedlo k tomu změnit si nick?
Reagovat
smazaný uživatel
Mě?:O
Reagovat
smazaný uživatel
Neměnil sis nikdy nick tady na tp?
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem to tu vysvětloval.. Vždy asi po 3 měsících mě to vykopne, a když tam zadám e-mail ať mi pošlou heslo, tak mi ho pošlou, já ho tam napíšu, ale už nevím proč, jsme prostě zase Berdych99.. Takže je klidně možný, že za chvíli tu budu pod nickem Berdych99 :)
Reagovat
smazaný uživatel
aha, nezaregistroval jsem to. Já jen, jestli jsi třeba nezačal mít něco proti Tomovi...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, to ne.. Na extralize jsem se s ním dokonce fotil :D To já si spíš myslel, jestli ty proti němu něco nemáš.. Mě to tak poslední dobou přišlo :)
Reagovat
smazaný uživatel
jo jo, já si na ten tvůj úlet pamatuju :D Tak v úterý ho musíme protlačit do semifinále, i kdyby ses měl vzdát všech svých suvenýrů, co od něho máš :P
Reagovat
smazaný uživatel
Ale, že by mě ty voňavé potítka kurňa chyběly!! :D
Reagovat
misa
A co máš od Denisy?
Reagovat
smazaný uživatel
Podpis s věnováním v pamatniku, na fotce, fotku s ní. Například od Báry Krejčíkové mám toho dost:D 2 podepsané fotky s věnováním, jeden podpis do pamatniku, fotku s ní, a věnovanou raketu, se kterou hrala proti Lucce Hradecke myslim ze v Quebecku.. je hrana a podepsana :)) od Katky Siniakové mám podepsané potítka :)
Reagovat
misa
Máš něco od Lucky Šafářové?
Reagovat
smazaný uživatel
Od Lucky mám podepsaný kšilt, a dvě potítka.. no a asi 4-5 fotek :)
Reagovat
misa
Závidím! Napadlo mě, dá se někde napsat o podepsanou fotku nebo ty suvenýry získáváš při Fed cupech, extralize a dalších zápasech?
Reagovat
smazaný uživatel
Potítka Lucky mám od Hlaváčkové, napsal jsem ji na mail, a ta mi stanovila cenu.. Přes net od takových hráček, to pujde těžce..Ale třeba od Lucky Hradecký jsem získal taky tak, že jsem jí poslal dopis na její klub, kde trénuje.. Je to dobrý způsob, kdyžtak zkus :)
Reagovat
misa
Jakou cenu??? Profesionální tenistky si přivydělávají prodejem potítek? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ANdrea je dost mlsná no :DDD Ne, jde do na aukci, postižené děti... Za 1000 kč mi ANdrea prodala jeji potitka, asi 6 a kšilt.. Od Lucky mi to přišlo trochu nedorozumnění.. Když já to ANdy nezaplatil, ale přesto mi to přišlo, takže grátis vlastně :D :D
Reagovat
misa
Možná zkusím napsat do Prostějova, jestli se nedá nějak získat podepsaná fotka. Zatím se nebudu pouštět do žádných větších akcí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Však ano, každý nějak začíná :)
Reagovat
Roger_Federer
Ja hraju jednu strategickou hru..Pisu si pres twitter z jednou mladou tenistkou a chci ji vzit na rande.Tak do ni jedu jako smyslu zbaveny.Ze neuhadnes z kterou.?;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi hodně čitelný, chlape ;)
Reagovat
misa
Chlapče, to si musíš pohlídat.
Reagovat
smazaný uživatel
?
Reagovat
misa
Federer, jak píše nahoře, to zkouší na Denisu, tak si ji ohlídej :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To mi došlo :) Tak si vem zpátečku :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zkus Stick tennis, jestli máš tablet nebo chytrej mobil. Tennis duel jsem taky hrála, ale moc mě to nebavilo...
Reagovat
smazaný uživatel
Stick tennis hraju na pc :)
Reagovat
jackiec
v chanci kurz na el ři´tuála 1,65 úplně zadarmo, berdych se opět vyháže a pdychicky zlomí
Reagovat
smazaný uživatel
Myslim, že to bude hodně o hlavě.Nadal rozhodně neni v nějaký top formě,má výkyvy,spíš se hledá,Berdych na něj aktuálě rozhodně má,ale.Má na něj psychicky?To se mi na Berdychovi nelíbilo poslední sezony,jakmile přišel Nadal,Berdych dopředu,i podle výroků do novin skládal zbraně a při zápase jen nevěřícně kroutil hlavou,jak mu tam Nadal sype kopce do rohů.Za starých okolností bych mu nevěřil ani za mák a vsadil poslední grešli na Nadala,ale významná změna tu je.Trenér.Pokud trenét věří,věří i svěřenec,ta symbolika angažování velkých hráčů minulosti,jak už tu někdo zmiňoval má jeden zásadní psychologický moment - identifikace se šampionem(trenérem,trenérkou),může otevřít další možnosti výkonnostního posunu díky odblokování komplexu méněcennosti.Jsem zvědav,jak to dopadne.Překročí Berdych svůj stín?
Reagovat
ptpc
Ale Berdych nemá za trénera žiadnu legendu. Takže si protirečíš.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem taky nepochopil.
Reagovat
smazaný uživatel
to není protiřečení. To je vycházení z nesprávných faktů.
Reagovat
VlS
A kde tam píše o legendě? Piš o tom, co tam je napsané, ne o tom co si myslíš, že tam je napsané.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak z toho co napsal vyplývá, že Valverdu je taky legenda a je snad?
Reagovat
VlS
Jak říkám, reaguješ na to, co si ty myslíš, že by si mohl myslet, ne na to, co napsal. Jak Fandina
Reagovat
Fandina
Tak tak. Myslím dopředu, ale to ty nikdy nepochopíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslim,že Valverdu je legenda,to byl jen extrémní příklad tohohle identifikačního kouč-efektu.Ale může mu otevřít úplně nový pohled na zápasy právě třeba s Nadalem tim,že není spojen se starou érou plnou proher (s Nadalem) jako Krupa.Je to nový vítr a co a jestli něco přinese ukáže až čas,ale naděje žije a věřím,že to Tom urve
Reagovat
ptpc
Aby som vysvetlil to protirečenie:
1. Napísal si, že Berdychovi pomohol nový tréner. Je to možné. Ale nie je to legenda.
2. Potom si napísal, že hráčovi pômože keď má za trénera šampióna.
Takže v tom je ten rozpor - buď nový tréner pomôže hráčovi a nemusí byť legenda alebo ak tá legenda nie je tak mu nepomôže.
Reagovat
smazaný uživatel
Jen zdánlivý rozpor,ale uznávám,že jsem to nenapsal jasně.když je to šampion,může být ten efekt zkrátka silnější,s rychlejším nástupem,globálnější,dobře registrovatelný.Berdych nemá šampiona,přesto si myslím,že k nějaké změně dojde.
Reagovat
ptpc
Ok. Teraz je to už o niečom inom.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak že by se Nadal dnes hledal tak to bych neřekl, jakmile se na konci prvního setu rozjel tak to byl jeho standard, myslím, že s Berdychem to posune o další level, vyrovnanější zápas to ale určitě může být, jako v roce 2012 tamtéž, tehdy hrál Berdych podobně dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Neprekročí. Kráča turnajom dobre, vyradil dvoch nebezpečných hráčov (Troicki, Tomič), ale Nadal až na Smyczeka nemal výraznejšie problémy a Berdych mu ich nespôsobí.
Reagovat
smazaný uživatel
A se zatím jediným top hráčem, se kterým letos hrál prohrál.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím o kom mluvíš, ale oba (Berdych i Nadal) letos hráli 2x s top hráčem. Berdych 2x s Ferrerem (1 výhra, 1 prohra) a Nadal s Murraym (p) a Wawrinkou (v).
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš hrál ještě s Raoničem. To je taky celkem top hráč bych řek.
Reagovat
smazaný uživatel
to je pravda, na toho jsem zapomněl :)
Reagovat
smazaný uživatel
+ s jeho "oblíbeným" Gasquetem. Já vím, je to takový "top-netop" hráč, ale tak hladká výhra nad ním se taky cení.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Gasqueta už bych moc za cenný skalp nepovažoval vzhledem k tomu jak dostal naloženo od Andersona, nehraje skoro ani na úrovni první třicítky.
Reagovat
smazaný uživatel
já to nepovažuje za kdovíjak cenný skalp. Pouze říkám, že se to cení :-)

Jednoduše tím chci říct, že Tomáš rok 2015 začal velmi solidním způsobem a že sem za to rád :-)

Proti Nadalovi mu nevěřím.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha ty počítáš i přípravu a exhibice, hm tak to pak jo.
Reagovat
smazaný uživatel
je to letos? Je. No a co že exhibice, hráli naplno.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pak můžeme počítat cokoli, i ty sranda zápasy před AO na pár gamů, každopádně minimálně Nadalovy prohry v Abu Zabí vážně brát nelze, když byl po operaci a rozehrával se, tak či tak měli bychom se řídit výsledky na bodovaných turnajích.
Reagovat
smazaný uživatel
ty zápasy se už hrály v nové sezoně, a když tu mluvíme o letošní bilanci s top hráči, tak není úplně objektivní je přehlídnout takovým způsobem, jakým jsi to udělal.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já přípravu a exhibice fakt neřeším, třeba Nadal v Abú Zabí málokdy zahrál dobře a naopak na AO už jel jako obvykle.
Reagovat
smazaný uživatel
otázka toho, jak to člověk bere, tady se asi nemá cenu dohadovat.
Reagovat
smazaný uživatel
musím říct, že Tomášův tenis mě letos hodně baví. Hraje parádně ale Nadala neporazí.
Sou 2 možnosti

1)Nadal hladce vyhraje
2)Tomáš sehraje s Nadalem vyrovnaný zápas, ale v klíčových momentech mu odejde servis a začne dělat špatná rozhodnutí.
Reagovat
Dennis
Nebude to o Berdychovi, spíše o Nadalovi. Nadal nehraje aktuálně v top formě, ale na Berdycha to bude stačit. Stačí Berdych ještě nepotkal na turnaji někoho tak dobrého na returnu. To bude hodně znát. Nadal mu bude returnovat blízko k base line, Berdych se s tím bude špatně vyrovnávat. Navíc Nadal si na Berdycha strašně moc věří, je si vědom své převahy. Nadal taky Berdycha nemá moc v lásce (už od toho jejich incidentu) a je to pro něj vždy motivace navíc, aby s tomem zametl.
Reagovat
smazaný uživatel
Jakého incidentu?
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
no, jde vidět, jak od té doby hezky vyspěl.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
VlS
Jasně, Rafa na nic jinýho nemyslí, než na to, že Berďa někdy v předminulým století udělal pssst na diváky v Madridu. když nesportovně řvali, po tom co Berďa vyhrál. Fakt ho to děsně žere a padají mu z toho vlasy. Za chvíli si bude moci leštit pleš :-)
Reagovat
Dennis
Ty si ale vůl... To jsem neřekl ani nenapsal. Napsal jsem, že ho nemusí a to je pravda. Nevím jak ty, ale já když hraju proti někomu, koho nemusím, hraju líp a motivuje mě to vyhrát. Asi nic nehraješ, jen děláš chytrýho na diskusi...
Reagovat
VlS
Vole si říkej svýmu tátovi kluku. Řešíš úplný kraviny. Oni tam nejsou proto, aby byli kámoši, hrají tam za a o peníze. Nenávist Johna McEnroe k Ivanovi Lendlovi ještě pořád neskončila, no a co?
Před pár lety se na to novináři ptali obou dvou a oba řekli, že jsou v pohodě.
Reagovat
smazaný uživatel
vole si říkej tátovi :DDD
Reagovat
Dennis
Kraviny řešíš ty, když píšeš, že Rafu to pořád žere a padají mu z toho vlasy. Do takovýho extrému jsi to vyhnal ty, ne já. Zřejmě jsi se snažil být vtipný, což se ovšem moc nepovedlo. Já jsem jen napsal, že Berdych končí plus důvody, které k tomu povedou. Od těch čistě tenisových až po ty "zástupné". Jestli věříš tomu, co hráči říkají při rozhovorech, tak to jen potvrzuje tvoji naivitu. Při rozhovoru je každý diplomat, protože jenom hovado řeší svoje problémy přes média. To si můžou říct v šatně mezi sebou, nemusí to tahat do novin. A nevím, proč sem taháš mýho tátu, když tohle je mezi náma dvěma.
Reagovat
VlS
Vola jsi tady vytáhl ty, ne já. Jo, řešíš kraviny. Ty Rafu osobně znáš? On ti říkal něco o jeho pocitech k Berďovi? Nebo jen papouškuješ nepodložený kecy z diskusí? Oni jsou profíci, osobní emoce nepomáhají ve výkonu, naopak oslabují. Určitě jako každýmu je i Rafovi někdo sympatickej víc a někdo míň, netuším, kde v tý škále je Tomáš a naopak, ale je to jedno. Ty spekuluješ o tom, jak speciálně je Rafa nabuzenej na Berďu, kvůli kravině. Kdyby to fungovalo tak jednoduše, tak by se měl asi nakrknout na Noleho, ne?
Reagovat
Dennis
Vola jsem vytáhl, protože tvůj příspěvek byl mimo mísu, místo abys věcně diskutoval (od toho je diskuse) jsi převedl můj názor do extrémního ironického "vtipu"... Typický argument, že přece nikdo nikoho neznáme osobně, snad ani nebudu radši komentovat. To je zase naprosto mimo, o čem se tady teda budeme bavit, když nikdo nikoho neznáme osobně? Není potřeba někoho znát osobně na to, aby člověk mohl vyjádřit svůj názor, který se zakládá na objektivních skutečnostech. Tenis sleduju pravidelně už hodně dlouho a že Nadal Berdycha nemusí, je zjevné. Pokud sis toho nikdy nevšiml, dívej se pozorněji a poslouchej někdy při rozhovorech i mezi řádky (řeč těla, jak mluví o jiných hráčích, s kým se hráči baví, s kým trénují apod.). On ti to přímo totiž nikdo neřekne, jak už jsem psal, nikdo nepere špinavý prádlo v novinách.
Reagovat
VlS
Přečti si znovu svůj úvodní přispěvek, ten kontext jsi tam vložil a ano, mám z něj srandu. Nadal vyhrává, protože je lepší tenista, ne proto, že nemá Tomáše rád, to je prostá realita a ne ten tvůj absurdní důvod.
Reagovat
Dennis
Nauč se číst, ve svém prvním příspěvku jsem psal, že Nadal vyhraje díky kvalitnímu returnu, bude Berdycha brejkovat a ten na to nebude mít účinnou protizbraň. Pak jsem to doplnil i tím, že si Nadal věří a nemá Berdycha rád. Tu váhu tomuto doplnění jsi tam dal jen ty, původně tam nebyla...
Reagovat
Frick
GOOOOOL!!!!!!!! 3:1!!!!!!!!!
Reagovat
Cico93
Z dna sa už neodlepia asi.
Reagovat
Frick
Pak bude ale ještě 6-kolový play-out. A pokud budem po 52. kole na 12. ztrácet třeba 5-6 bodů, tak by se to možná ještě v play-out dalo dohnat.

Ale naštve to, no. Jako já jsem do tý tabulky podíval, ale 10. místo je daleko, předaleko. By jsme museli fakt všechno vyhrát. I tak ale 71 bodů (38 + 33) stačilo na předkolo jen málokdy :o)
Reagovat
gigin
GOOOOOL!!!!!!!! 4:2!!!!!!!!!

Čajda :)
Reagovat
Cico93
Po katastrofálnom úvode sa už pekne rozbiehaju.
Reagovat
Roger_Federer
V klidu..dneska, zima jak svina na.
Reagovat
gigin
Já jsem nebyl, Dominiku. Jen jsem koukal na stream.
Reagovat
Roger_Federer
No ja nebyl taky v klidu jsem cumel v hospode, v teple.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Keďže platí, že zmena je život, rozhodol som sa zastúpiť tommra (ktorý ma dúfam nezabije :-)) a napísať dnešný rebríčkový "bericht". Čísla v zátvorke znamenajú, náskok/stratu na Tomáša Berdycha, hviezdička označuje hráčov, ktorý sú ešte v hre, plusko znamená, že hráč odohrá svoj osmefinálový duel až zajtra.

1 Novak Djokovic 11225 (6925)*+
 2 Roger Federer 9245 (4945)*
 3 Rafael Nadal 5745 (1445)*
 4 Kei Nishikori 5025 ( 725)*+
 5 Andy Murray 4675 ( 375)*
 6 Milos Raonic 4665 ( 365)*+
----------------------------------------------------------------------------
 7 Tomas Berdych 4300 ( 0)
----------------------------------------------------------------------------
 8 Marin Cilic 4105 (- 195)
 9 David Ferrer 3965 (- 335)*+
10 Stan Wawrinka 3550 (- 750)*+
11 Grigor Dimitrov 3465 (- 835)
12 Jo Wilfried Tsonga 2560 (-1740)
13 Ernests Gulbis 2420 (-1880)
14 Feliciano Lopez 2220 (-2080)*+
15 Kevin Anderson 2125 (-2175)
---------------------------------------------------------------------------------
33 G. Garcia Lopez 1155 (-3145)*+
----------------------------------------------------------------------------------
35 Nick Kyrgios 1145 (-3155)*
36 Gilles Muller 1127 (-3173)*+

Djokovičovo prvé miesto je neohrozené, rovnako ako aj post svetovej dvojky napriek skorému Federerovmu vypadnutiu.

El Matadora na treťom mieste môžu ohroziť viacerí, ale reálny predpoklad nie je príliš veľký. Nišikori by musel vyhrať celý turnaj (v takom prípade by Španiela predstihol automaticky) alebo prejsť do finále a Nadal by musel nutne vypadnúť už proti Tomášovi. Murray, Raonič, Berdych i Ferrer majú už len minimálnu šancu, pretože by museli uspieť vo finále a zároveň by nesmel Nadal uhrať semifinále.
Reagovat
smazaný uživatel
Medzi Nišikorim, Murraym a Raoničom sú rozdiely pomerne malé. Andy by však na posun vpred potreboval aspoň finále, v ktorom by musel poraziť Raoniča i Nišikoriho, ak by sa tam prebojovali. Víťazstvo v turnaji ho automaticky posúva na štvrtú priečku. Semifinále stačí iba v prípade, ak Nišikori podľahne Ferrerovi a Raonič vypadne najneskôr vo štvrťfinále.

Raonič predbehne Murrayho, ak vypadne v rovnakej fáze turnaja ako Škót, prípadne neskôr. Nišikoriho predstihne v prípade postupu do finále. Účasť medzi najlepším kvartetom postačí, iba keď Japonec neuspeje v zajtrajšom osemfinále.

Česká jednotka si drží siedme miesto. Tomáš Berdych má ešte stále šancu toto umiestnenie zlepšiť, musí však bezpodmienečne prejsť aspoň do finále a nesmie v ňom podľahnúť žiadnemu z trojice bezprostredne pred ním. Nišikoriho môže predstihnúť iba v prípade jeho prehry s Ferrerom. Víťazstvom by si polepšil dokonca aspoň o tri pozície, v závislosti od Nadalovho výsledku.

Zároveň však Tomáša zozadu ohrozujú Ferrer s Wawrinkom. Španielovi postačí prejsť iba o kolo ďalej než Berdychovi. Švajčiarsky obhajca vlaňajšieho triumfu musí v prípade Berdychovho vypadnutia vo štvrťfinále uhrať finále, v prípade Tomášovho postupu by musel svoj triumf zopakovať.

Wawrinka musí na predstihnutie Ferrera uhrať o kolo viac než španielsky hráč, minimálne však semifinále. Nišikoriho, Raoniča či Murrayho predbehne iba v prípade úspešnej obhajoby a zárveň sa ani jeden z nich nesmie pozrieť do finále.

Ostatní hráči najlepšieho Čecha súčasnosti nemôžu preskočiť ani teoreticky.
Reagovat
smazaný uživatel
Feliciano Lopez sa do Top 10 dostane iba v prípade triumfu a Wawrinkovho vypadnutia najskôr v štvrťfinále, prípadne prehry Ferrera s Nišikorim.

Garcia Lopez sa v prípade zajtrajšieho Wawrinkovho skalpu posunie pred Lukáša Rosola, v prípade víťazstva v celom turnaji (čo je však mimoriadne nepravdepdobné) bude najlepšie dvanásty, to isté platí o Mullerovi. Kyrgios sa môže postupom medzi najlepšiu štvorku posunúť na post číslo 23, jeho prvý víťazný grandslam by mu mal otvoriť cestu do najlepšej dvanástky.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jeho přiblblý čísla v závorkách (přeloženo: jsou úplně k hounu) sis nemohl odpustit, co? Zkus to napsat bez nich a uvidíš jak moc se zlepší přehlednost.
Reagovat
gigin
Takže aby bylo jasno. Žebře dává tommr, já dávám Éčka, rod_laver daně, J.M. povrchy, Broz pravopis, magerka outfity atd. atd.. Budeš si muset vymyslet jiný obor :)))))

Né, dobré ogaro, pěkně si to tu dal. Gulbisa předběhne Feli, když vyhraje?
Reagovat
smazaný uživatel
Hold, tommr je štatistik a ja len štatista. :-)

Nie, QF Feliho nikam neposúva.
Reagovat
gigin
:)))
Jj, už jsem se díval, chybělo by mu 20 bodů..
Reagovat
ta-dah
Skoda jen, ze J.M. sem uz nechodi...:-(((
Reagovat
Roger_Federer
Fandina ho vyhnala.
Reagovat
Fandina
Jen hlupák se nechá od někoho vyhnat. Chytrý člověk se řídí vlastní hlavou.
Reagovat
slacker
Jojo hlupak Quesh kteryho vyhnal slekr.
Reagovat
Fandina
Quesh se nechtěl dohadovat s hlupáky, kteří vypisují o druhých ankety. Proto odešel. S hlupými se bavit nelze.
Reagovat
gigin
Ano, mi J.M. taky chybí. Jako taky je to porucha, ale fajna :)))
Reagovat
ptpc
Za J.M. by som si nikdy nedovolil hovoriť ale ja ho úplne chápem prečo už nenavštevuje TP.
Reagovat
ta-dah
...to ja take, slo mi o ten krater, ktery tu jeho absenci vznikl, stejne jako i v pripade Vlka a dalsich...:-((((
Reagovat
Jan
Budeš i v hodnocení zápasů přísný jako tommr a v jejich předpovědích tak opatrný ? :))
Reagovat
smazaný uživatel
Hodnotenie som sem nepísal ešte žiadne a veľmi si na to ani netrúfam, radšej budem generálom pred bitkou a sústredím sa na predpovede, možno niekedy. :-) V predpovediach niekedy áno a niekedy nie, často mám na výsledok zápasu vyhranený názor, nie však vždy.
Reagovat
Cico93
ne ja chcem tommrov rebríček:))
Reagovat
smazaný uživatel
V čom je kolegov lepší?
Reagovat
Cico93
srandujem toje sila zvyku už.
Reagovat
smazaný uživatel
Však chápem. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to kratší. :P
Reagovat
smazaný uživatel
To je prvý raz, čo som musel deliť príspevok na 3 časti, som strašne ukecaný. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
WTA rebríček tu nedaš? :/
Reagovat
smazaný uživatel
Už je vedľa, môžeš pozrieť, len obkec som skrátil a zameral sa na Češky.
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
ptpc
No hlavne tommr sumarizuje rebríčky po kompletne odohratom kole. Takto to nemá takú výpovednú hodnotu.
P.S.: Ja nie som zástancom hesla "Život je zmena."
Reagovat
smazaný uživatel
Zástancom tohto hesla je (či už bohužiaľ alebo chvalabohu) život sám. :-)
Reagovat
ptpc
Nie tak celkom. Veľakrát ľudia robia zmeny bez racionálnej úvahy a potom to ľutujú. A zdôvodňujú to týmto sloganom - život je zmena. Sám som to zažil.
Keď si zoberieš napr. voťby - na x bilboardoch je zmena ako hlavný bod ich posolstva. Ani tam nie je napísané lepšia zmena ale jednoducho zmena. A je to tak preto lebo volebný sratetégovia presne rátajú s takýmto rozmýšľaním ľudí.
Alebo si zober všetky tie importované revolúcie - úplne to isté. Zvoľte si zmenu. No a väčšinou tá zmena je zmena k horšiemu.
Alebo si zober manželstvo - 50 % ich krachuje. Veľká časť kvôli tomu že si jeden z partnerov myslí že s niekým iným mu bude lepšie.
Tak to len tak v skratke, dalo by sa spomenúť ešte veľa príkladov. Takže väčšinou heslo "Zmena je život" nehovorí o konaní nejakého imaginárneho života ale je to o jednotlivých rozhodnutiach jedincov.
Reagovat
tommr
já proti tomu samozřejmě nic nenamítám. Chceš ty žebříčky dělat i nadále? Můžeš mi případně napsat i do vzkazů ... :)
Reagovat
Frick
Gabča bohužel netrefila na své druhé střelbě první opravu. Pak přišel tajfun. Mezi první netrefenou opravou a (nakonec) třetí trefenou uběhlo asi 65 vteřin. Škoda, bylo to jedné ráně. :-(
Reagovat
smazaný uživatel
ale i tak super. máme kompletní medailovou zbírku a jsme jediná štafeta co byla celou sezonu na stupních vítězů
Reagovat
smazaný uživatel
To chceš zase všechno hodit na Gabču? Ta to zvládla skvěle, hlavně druhou střelbu. Tu jednu ránu mohla dát kterákoli.
Reagovat
Frick
Ale jedna rána při štafetě je obyvkle nějakejch 10 sekund. Tady ta trefa měla cenu 65 sekund. Skoro jak při vytrvalostnim, kdy se přičte jedna minuta automaticky. To je strašnej masakr :o)
Reagovat
Frick
Soukalová = Kvitová

Za všechn můžou. :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Takže Gabče taky nefandíš ...
Reagovat
Frick
Ale fandim, to víš že fandim. Ale to víš - je to celébrita. Verča a Lucka ne. Maximálně Lucka trošičku. Ale zcela minimálně.
Reagovat
smazaný uživatel
Co máš proti celebritám?
Reagovat
smazaný uživatel
Záleží na tom co si pod pojmem celebrita představuješ, dnes je celebritou kdekdo.
Reagovat
Frick
Třeba Justýna Bíbrová?
Reagovat
Frick
Tak třeba, že je Gábinin soukromej život tématem pro bulvár. Stejně jako u Petry. To u Verči ne. A Lucčin Troy taky asi nikoho nezajímal.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já nevim proč je někdo bulvarizovanej a někdo ne, třeba o Sáblíkový, Samkový, Špotákový nebo Maslákovi nepadne slovo krom sportu jak je rok dlouhej, třeba Soukalová ale dává rozhovory obden a svůj zivot medializuje hodně, takže u např.u ní je to hodně z jejího impulsu.
Reagovat
Frick
O Špotákový se taky napíše. Ale to je královna matka světovýho oštěpu :o) A nikoho jinýho tam nemáme. Teda Nikol tam máme. Ale ta byla ráda za 60m. No ale je to kočičanda se zajímavejma kérkama :o)

A fakt si chceš číst o tom, jak Martinu obtahuje Novák? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že někteří ke svojí medializaci vyznamně přispívají, třeba Samková není žádná introvertka, přesto nezaplňuje bulvár, třeba Soukalová ta s tím přišla sama, hned se museli s Koukalem všude možně ukazovat a rozjelo se to.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš, že jsou happy, že jejich soukromý život probírá bulvár? Takový je hold úděl úspěšných.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak všech určitě ne.
Reagovat
Frick
Jinak nevíte, může závodník, pokud mu zbývá jeden terč, všeho nechat a upalovat na trestný kolo nebo ty opravný náboje musí vystřílet tak jako tak? Tj. i kdyby je vystřelila pánubohu do oken, tak by to trvalo dalších cca 16 vteřin než by vůbec mohla jít na to trestný kolo..

Ale Gabča skutečně nemohla vědět, za jak dlouho ten poryv přejde. No ale to trestnej okruh by byl skutečně velmi odvážnej tah, kterej by asi zasloužil kloubouček...
Reagovat
smazaný uživatel
Semifinále Snů
Vika vs Serena
Simona vs Maria

Sice Marfuše nefandím a Simoně také moc ne, ale určitě by to byl krásný tenis. A Serena vs Vika bylo by super kdyby jedna z nich vyhrála
Reagovat
smazaný uživatel
pardon tak
Serena vs Venus
Simona vs Maria

Jsem si nevšimla že Vika může hrát ze Serenou u ve ČF :)
Reagovat
smazaný uživatel
a finale
Serena vs Maria *_* :*
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že ať už bude ve finále kterákoli z těhle variant tak to bude stát za to, všechny čtyři jsou luxusní tenistky s minimálními kvalitativními rozdíly.
Reagovat
smazaný uživatel
budete dnes niekto pozerať na Cibuľu a Viku? :) :D ja asi zajtra nejdem do školy tak možno pozriem aj Serenu , ak nezaspím :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nejlepší je jít do školy, přemluvit zeměpisáře ať se díváte na tenis a nechat si to pustit na audiovizuální tabuli. Tak jsem se před třema roky díval pěkně ve velkém formátu se svými spolužáky na Federer: Nadal: :D
Reagovat
Cico93
:)))
to semi sme pozerali so spolužiakmi na notebooku, na matematike:)
Reagovat
Roger_Federer
Vy uz muzete na zakladce nosit notas do skoly?
Reagovat
Cico93
no ha
To bolo na strednej, spolužiak doniesol tak sme pozerali.
A hádaj kto vyhral:)
Reagovat
smazaný uživatel
:D tak to se nám povedlo jen jednou přemluvit třídní na hokej, a stejně jsme z toho kvůli technice skoro nic neviděli. A tenis to bohužel nikdy, většina lidí považuje tenis za pinkání.
Reagovat
smazaný uživatel
my tiež len hokej, lebo tenis nezaujíma až toľkých z našej triedy :D :(
Reagovat
smazaný uživatel
My jsme se koukali loni ve škole na OH na hokej a na rychlobruslení a ještě nás učitel pustil dřív, abychom stihli dojít domů na Sáblíkovou. :D Na tenis bychom se asi nikdy nekoukali, protože spolužáky vůbec nezajímá... Akorát když se hraje DC, tak tenisu všichni hrozně "rozumí".
Reagovat
kada.tom
já se koukat určitě budu, chci vidět jak Vika Cibulkovou vypráská (nebo prostě jak Vika vyhraje) - nebo v to doufám, Vika na to QF prostě má! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
škoda že sa so Serenou stretne už v QF a nie až v SF. :(
Reagovat
smazaný uživatel
teda ak Serena zvladne 4. kolo , lebo po 1. stretne sa v nom s Garbine a po 2. je to štvrté kolo, ktoré bolo v minulom roku jej maximum na GS (okrem US Open , samozrejme)
Reagovat
Frick
Tak možná byl i zlatý hattrick, ale co už! :o)

Nicméně Jitka tedy potvrdila, že je až 4. nejsilnější článek štafety, diplomaticky řešeno.
Reagovat
hatatytla
Andy měl až na první 3 gamy zápas jednoznačně pod kontrolou. Kdyby to šlo do páteho setu,tak bych to považoval za zázrak. Andy potvrdil formu, ale nehrál tak dobře jako předchozí zápasy, místama by hodně pasivní. První 3 gamy jsem dokonce myslel že je zraněný, jenom se bez zájmu ploužil po kurtu. Pak Dimitrova bejknul a už to byl jiný hráč.
Reagovat
smazaný uživatel
:) Tys to neviděl, co?
Reagovat
smazaný uživatel
:) Tys to neviděl, co?
Reagovat
VlS
A teď tu o perníkový chaloupce :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Krásný závod holky. 2.místo je krásné znovu stupňe vítězů. GRATULACE HOLKY
Reagovat
Davor1
Nakoniec to Andy zvládol, ale čakal som iný zápas, Dimitrov ma celkom pozitívne prekvapil svojím aktívnym prístupom, return mal na jeho pomery výborný a chodil si po body. Škoda, že takto nehrá častejšie, zvyčajne je celý zápas zalezený 3 metre za BL...
Murray bol dnes zase tam, kde ho veľmi nerád vidím, psychicky dole, uchyľoval sa k tej svojej pasívnej pinkanej, nepredviedol úplne tú hru z HC a zápasov s Matoševičom a Souzom. Cez Kyrgiosa by mal určite prejsť, o to sa nebojím, ale Nadal/Berdych v semi už môže byť problém. Musí sa Andy dvihnúť...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Dimitrov je trochu jiný kalibr než Matosevic, nebo Sousa. Mě ta hra až tak špatná nepřišla. Spíš mi vadí ty neustálé výpadky, jako dvojchyba na BP při potvrzování brejku, nedopodávání setu atd. To se mu stává poslední dobou dost často.
Reagovat
Davor1
Jasné, že Dimitrov je niekde inde, ale Andy keď je v pohode, tak je schopný si s ním poradiť bez väčších problémov, čakal som podobný zápas ako v novembri v Paríži...
Ten problém s potvrdením brejku alebo dopodávaním setu, to je už nejaké chronické, s tým sa trápil celú minulú sezónu a dúfal som, že teraz keď je v tak dobrej forme, tak sa mu to už stávať nebude, ale dnes ma zase vyviedol z omylu :( Šance na finále vidím stále veľmi slušné, len musí byť konzistentný celý zápas, takéto výpadky by Nadal kruto potrestal...
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud bude Nadal v každém dalším zápasu zvyšovat svůj level, tak bude muset Murray hrát stejně dobře jako v r.2012 aby měl šanci.
Reagovat
VlS
Ani jeden ještě v SF není, počkej si na to.
Reagovat
smazaný uživatel
Předbíhat se nemá, to je fakt, ale tohle je jen normální prognóza:)
Reagovat
smazaný uživatel
Gábina v tornádu luxusně odstřílela :)
Reagovat
Cico93
Keby išla hneď na tresne kolo lepšie by zrobila. Ten náskok by bol lepší ako čakať tam kým ptrestane fúkať.
Reagovat
smazaný uživatel
ale zase trestné kolo sebere dost sil
Reagovat
Cico93
ale by sa jej to viacej oplatilo a mala by veľký náskok, takto sú už prvé Rusky.
Reagovat
Frick
Začíná Fed Cup... teda vlastně štafeta žen. Holky do toho.

Ale dneska si tolik neslibuju. Holkám to tady moc nende. Ale třeba 3. místo tak, no...
Reagovat
EllNino
1. kritická chvíle zažehnána :)
Reagovat
EllNino
Yes Evča výborně !! :D
Reagovat
Dennis
Lidi neblázněte, je potřeba dívat se na to trochu reálně... Berdych proti Nadalovi nemá skoro žádnou šanci. Věřím, že si stanoví taktiku, ale ta půjde s prvním prohraným setem do háje (jako vždy). Kromě psychického bloku Berdych ani moc na Nadala nemá hru, nemá moc možností, jak ho porazit, pokud se Rafa sám nevyhází. Oba to jsou hráči od base line a Nadal je v tom mnohem lepší. Berdychovi budu fandit, šanci má díky formě a impulsu (nový trenér) malinko větší než jindy, ale pořád strašně nízkou. Je outsider zápasu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych ty šance moc neřešil, tady si můžem kvákat co chcem, ale v úterý se stejně ukáže, jak to bude. Tohle má akorát smysl, že tady bude po zápase stovka příspěvků typu "já to říkal", ať už to dopadne tak nebo tak.
Reagovat
Dennis
No právě, teď tu každý píše, jak Berdych určitě vyhraje a kdesi cosi a po zápase budou všichni psát, že to bylo přece jasný, že Nadala nemohl porazit... Krotil bych optimismus, jedna věc je podpora a druhá soudnost.
Reagovat
smazaný uživatel
to není pravda, je tu dost lidí, kteří píší, že vyhraje Nadal.
Reagovat
Dennis
Hele já taky budu fandit Berdychovi, vypadli mi všichni mí oblíbenci, někteří ani nenastoupili (Delpo), Berdychovi za dané situace budu fandit jako snad nikdy. Letošní Austrálii bych mu fakt přál. Jasně, že je tu hodně lidí, co tvrdí, že vyhraje Nadal - protože je jasný favorit. Ale hodně lidí tu nehorázně přeceňuje Tomášovi šance, bude to ale mít strašně těžké...
Reagovat
Dennis
Tomášovy šance, sry, to je hrubka jako prase...
Reagovat
smazaný uživatel
proto osobně volím raději zdrženlivost. Nechci vytvářet příliš vysoká očekávání, ani beznaděj.
Reagovat
VlS
Já píšu, že to vyhraje jeden z nich a počkám si, kterej to bude.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidím to podobně.
Reagovat
panzer.dragon
nesmí bejt berďa vyděšenej hned od začátku a věřim že mu zatopí

u djokera mi přijde, že má nějakou lehkou cestu až do semi oproti ostatním :-)
Reagovat
smazaný uživatel
- Berdych musí pokračovat ve výkonech, jaké zatím předvádí, a musí je ještě o něco vylepšit, hlavně mu musí šlapat podání
- Rafa nesmí hrát top
- Berdych musí využít své šance
Reagovat
smazaný uživatel
Na TM 2013 sehrál Berďa s Rafou moc pěkný zápas, tam to vypadalo, že ho fakt dál, ale pak bohužel.
Reagovat
smazaný uživatel
jo, tam to bylo pěkné, ale 3. set myslím rozhodla hlava.
Reagovat
panzer.dragon
musí se prostě potkat rafovo zaváhání a Tomášovo štěstí, ale tři vítězný sety nabízej dost prostoru pro rafana aby více méně eliminoval cokoliv co Tomáš vytasí
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa je taky jen člověk, když Tomáš hraje útočně, chodí k síti, má šanci větší než jen pinkat od BL, ale samozřejmě vytvářet si šance pro útok je u Rafy dost těžké. Ale i Delpo sehrál s Rafou krásný zápas, už zase nevím kdy samozřejmě. Prostě hrát na riziko, mít v hlavě, že nejsem favorit a proto si můžu dovolit hrát jak chci. Jenže je to taky o tom, že Tomáš už není žádné nabušené drzé mládě, i na Rogerovi je vidět, že když se mu nedaří, má to v hlavě. Tomáš chce vyhrát GS a Roger chce ukázat světu, že ještě nepatří do starého železa. A pak mají hrát uvolněně, že jo? :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže DelPa s Berdychem moc porovnávat nelze, DelPo na vrcholu to je o hodně jiná klasa.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nesrovnávám, jen říkám, že s Rafou se dá hrát, když je soupeř útočnější, třeba Juan je mnohem hůř pohyblivý než Rafa, takže nechat se honit sem tam od BL je pro něj smrtelné :D:D Tomáš má lepší pohyb než Delpo a u sítě umí zahrát, tak by prostě neměl hrát, podle mě, s !Rafou dlouhé výměny, protože tam nemá šanci. Ale já jen tak plkám, jsem prostě chytrá jak rádio :D
Reagovat
smazaný uživatel
Má o něco málo lepší pohyb než DelPo, ale nemá ani náhodou jeho forehand, tím DelPo tlačí kohokoli, to jsou rány z jiný galaxie.
Reagovat
smazaný uživatel
No tak Djoki má obecně celkem štěstí na los. Hlavně v austrálii. Tohle je tak po třetí, co má celkem v pohodě los až do semi. :) Ale letos už ve čtvrtfinále bude muset asi zamakat. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak brát Raoniče jako lehký los je dosti lehkovážný, ten může zatopit komukoli když má svou top formu.
Reagovat
panzer.dragon
tak do čvrtfinále
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko říct, co je aktuálně jednodušší los, jestli Raonič, Berdych, Nišikori nebo Ferrer, ono to asi teď vyjde obdobně.
Reagovat
mahycek
Všechno na Toma. Myslím na zápas s Nadalem,tentokrát to už vyjde,kdy jindy!?!? A pak už, děj se vůle boží,klidně finále.Z druhé strany,Nishi,nebo Wawroš,půjde do semif!!! A tam to samé, děj se vůle boží,jeden z nich i vice.Howgh!!!
Reagovat
ptpc
Napríklad nikdy.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ani tentokrát se na 90% nestane.
Reagovat
Kozoroh
Ačkoliv Murray vyhrál a postoupil do QF, tak mě nepřesvědčil o vyjímečné formě, o níž se tu při jeho předchozích zápasech psalo. Například z 19 brejkbolů dokázal využít jen 7. Na to, že je Murray jedním z nejlepších returnérů a Dimitrov neoplývá výborným servisem to je málo.
Dále stav 6-5 v druhé sadě, kde podával na zisk setu. Místo, aby set uzavřel, tak o brejk, získaný za stavu 5:5 přišel a v TB neuspěl, čímž si Andy pobyt na kurtu prodloužil. Není to první zápas v posledním roce, kdy byl ihned re-brejknut. Loni se mu to stávalo s Novakem a Rogerem, ti ho za to následně potrestali.
Pokud Murray chce AO vyhrát, musí doufat v jiného soupeře než Djokera. S dnešní pasivní hrou by na něj neměl šanci!
Reagovat
smazaný uživatel
Djoker mi zatím připadá nějaký nevýrazný. Neříkám, že se třeba nedostane do finále, ale nějak o něm není moc slyšet.
Reagovat
Nola
radsej sa sustred na zajtrajsi match, finale je este vo hviezdach... Nole to na servismanov velmi nevie...
Reagovat
Kozoroh
Jen tak zkoušku - dokážeš mi odpovědět, kdy naposledy se servismanem prohrál zápas na GS? :-)
Reagovat
Nola
nechce sa mi lovit v pamati, ale servismani ho vedia dobre vytrapit, na margo tvojho prispevku k Andyho nepriemenaniu sanci, Nole bol na tom podobne v zapase s Nandom, rozdiel vidim iba v servise, Nando ho ma neskutocny... zase babyFed je hracom TOP20, nedivim sa, ze Andymu zatapal....
Reagovat
smazaný uživatel
Ta Dimitrov taky rozhodně nemá špatný servis.
Reagovat
smazaný uživatel
*Tak
Reagovat
Nola
taktiez oprava Nando ho mal neskutocny, myslela som ten konkretny zapas
Reagovat
smazaný uživatel
On to střídá, skvělý ho měl na AO 2009, pak taky předloni ve Wimbledonu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, v tom Wimbledonu tam pravidelně sázel Andymu 2. servisy na lajnu, z toho sem byl vyřízenej. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Mária určitě taky nemá špatný servis:)
Reagovat
smazaný uživatel
Nando ho má neskutečný jak kdy, někdy je to i tragédie, no a Dimitrov taky umí servírovat parádně, loni v Austrálii to byla velká paráda, stejně tak loni ve Wimbledonu, jak Rafu, tak Djokoviče mohl klidně porazit, bohužel se mu servis často nedaří a to ho dost sráží.
Reagovat
Cico93
všetko je raz po prvýkrát.
Reagovat
Mayo
on nemusí dúfať v nič...ak chce vyhrať AO musí vyhrať 7 zápasov...neni čo riešiť...dneska si zbytočne zťažil situáciu nedopodávaním druhého setu...ale vypracoval si veľa brejkbolov, čo je fajn...aj keď ich nepremenil až tak veľa...proti silnejším súperom bude hrať lepšie, tam mu verím azda viac ako proti hráčom druhého sledu
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rád, že si taky někdo všiml, že i Andy nedopodával set. Tady všichni pořád, že si to Dimitrov prohrál sám, tim že nedopodával 4. set. Ale, kdyby Murray dopodával ten 2., tak by žádnej 4. ani nebyl..
Reagovat
Mayo
už ani nepamätám kedy naposledy som sa obával zápasu s Berdychom...vôbec by som to nevidel jednoznačne tentokrát aj keď tá bilancia je šialená...bude to 4 alebo 5 setov si myslím
Reagovat
smazaný uživatel
Taktez se obavam, dnes jsem byla vicemene v klidu, zitra to budou nervy.
Reagovat
smazaný uživatel
Pardon pozitri..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ale Nadal se zlepšuje zápas od zápasu a měl by to max.ve třech dát.
Reagovat
ta-dah
dobra prace!!! Ve svetle tvych predchozich zdravotnich a nasledych vykonostnich problemu je to jeste cennejsi vysledek, ale hlavne vykon. Velka gratulace.
Reagovat
smazaný uživatel
No tak to Andy nějak dopinkal. Jsem sice rád, že to zvládl ve čtyřech, ale nutno říct že v závěru zápasu měl víc štěstí než rozumu. Grigor si za ten chybní výrok lajnových pátý set zasloužil, navíc za větší agresivitu, kterou se v té chvíli prezentoval. Jenže na zásluhy se nehraje.

Takže Andyho čeká další lahůdka v podobě dravého mladíka, navíc s masivní podporou domácího publika. Máme se na co těšit.
Reagovat
smazaný uživatel
kdyby si ho zasloužil, tak by ho měl.
Reagovat
Cico93
to trafil úplne presne.
Andy v štyroch.
Reagovat
Alois_Mlok
Bulhar se složil jak puzzle. Zasloužená výhra Skota.
Reagovat
mahycek
Tady byla vidět práce Ivana Lendla, o té hlavě a psychice,jak zapracoval na Murrayem!!!! Tohle by Andy,před 3 lety nezvládl!!!. A Grigorov je na psychologa,nemám slov. Hej,ať žije Tomáš!
Reagovat
smazaný uživatel
Ale s takovými výpadky koncentrace bude mít s Kyrgiosem co dělat a v případném SF s Nadalem (žádnej Berdych tam rozhodně nebude) bude tradičně obětním beránkem.
Reagovat
Pe3k
Přesně tak. Nechápu co někoho vede k tomu, aby si myslel, že Berdych může porazit Nadala. Samozřejmě může, ale nestane se to...
Reagovat
smazaný uživatel
Odporuješ si.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si napsal můj nick správně? To je snad poprvé za těch cca 5 let. :D
Reagovat
Pe3k
Hej tak měl sis vymyslet nějaký jednodušší :D
Reagovat
lars
tak,ze vsadis par tisic na Nadala ?
Reagovat
dappe
Berdych - Nadal je zápas zhruba tak 50:50, stačí to trochu sledovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Já to teda vidím dost jednoznačně pro Nadala.
Moc dobře si pamatuju na ty chvalozpěvy na výkony Tomáše v Doha a jak to nakonec dopadlo ve finále, víme všichni.
Reagovat
lars
tak,ze vsadis par tisic na Nadala ?
Reagovat
smazaný uživatel
Když to vidím takhle jednoznačně tak to automaticky znamená, že svůj tip musím potvrzovat sázením tisíců?
Reagovat
lars
to neni odpoved na otazku :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ani tohle není ;-)
Reagovat
lars
Ja se ptal 1. az spravne odpovis, tak Ti taky odpovim :)
Reagovat
smazaný uživatel
No nevsadím :-)
Reagovat
lars
neznamena :)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. Klidně pak uznám, že sem se pletl, ale Berdych prostě nemá šanci podle mě.
Reagovat
smazaný uživatel
Podepisuju každé jednotlivé písmeno. :) Já to Tomovi přeju, ale dávám mu tak 10%.
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych-Nadal 20:80.
Reagovat
Pe3k
Srandamač. Když v tom člověk nemá emoce a může si jen užít tenis, tak je takový zápas ideálka. Dimitrov hrál o něco lépe než jsem čekal a Mura o něco hůře. Ta demolice rakety, kterou předvedl Dimitrov byla jedna z nejlepších, které jsem viděl (Bagdatis se má co učit). Murray hrál sice pasivně, ale to je prostě jeho hra, která stačí na všechny krom těch nejlepších...Dimitrov měl smůlu na konci 4. setu, ale neměl prostě připustit, aby se hrála nějaká koncovka. Snad zítra budou taky nějaké zajímavé zápasy :)
Reagovat
kada.tom
Grigor se sám porazil, ten 4. set měl vyhrát, ale bohužel to nezvládl. Andymu přeju QF, Kyrgios by měl být lehčím soupeřem než Grigor. Uvidíme :-)

Jinak dnes jsem spokojen - Nick, Andy, Tomáš a Rafa postoupili - paráda :-))
Reagovat
smazaný uživatel
luxusní soupeř pro čtvrtfinále
Reagovat
lars
no fandit tomu , aby hral Tomas s Nadalem je prihlouple:))
Reagovat
smazaný uživatel
Come on!!!!!!! Bůh, panes, prostě paráda, celý vlak se otočil, jak jsem zařval :D
Reagovat
VlS
Bacha na řvaní pod mostem, aby to náhodou neruplo.
Reagovat
rod_laver
Nebo nerupla cévka.
Reagovat
smazaný uživatel
Neboj, do Studénky nejedu :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
... toto je moc.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to si děláš prdel..
Je mi nehorázně líto Grigora, tohle si za to jak bojoval nezasloužil..
Ale měl to dopodávat a teď by se hrál 5. set..
Reagovat
rod_laver
Andy vypadá zpátky ve formě, v případném SF proti Rafovi bych ho i mírně favorizoval.
Reagovat
Denis92
Podla mna vobec. Toto ma od idealu velmi daleko.
Reagovat
smazaný uživatel
Proti Rafovi hraje stejně jinak vždycky.
Reagovat
Denis92
Aby ho porazil musi hrat svoj najlepsi tenis. A od toho ma este daleko..
Reagovat
Mayo
ale hrá rozhodne najlepšie na GS za posledné obdobie...príde mi taký nabudený zase, má chuť...bodaj by aj ne po tak špatnej sezóne
Reagovat
smazaný uživatel
Každý zápas je jiný, nebyl donucen předvést top výkon zatím.
Reagovat
rod_laver
u Rafy ale taky.
Reagovat
tito
Ale Rafa se zlepšuje zápas od zápasu. Tak doufejme, že to na Tomáše bude stačit.
Reagovat
rod_laver
Nerad bych Tomáše předem odpisoval, ale prohrál s Rafou 17 zápasů v řadě, Rafa se, což máš pravdu, zvedl, proto očekávám spíš SF Andy vs. Rafa. Ale třeba se bude opakovat repríza 4.? kola W :)
Reagovat
Denis92
To je pravda. Ale stale je to lepsi hrac ako Murray. Cize ked obaja budu hrat svoj priemer tak Nadal vyhra.
Reagovat
pockerface
taky se mi dneska jeho tenis nelíbil. Měl samozřejmě dobré pasáže, ale může děkovat Grigorovi, že mu hlava nedovolila dotáhnout 1.set a teď ten 4.set. Pokud by takhle hrál proti Tomášovi nebo Nadalovi, tak už by balil.
Reagovat
Mayo
mne sa Andy pozdáva na turnaji...a podľa mňa práve proti silnejším hráčom bude lepší ako proti tým slabším...tam sa vie vyhecovať...strašne by som chcel jeho súboj s Rafom...to by bola bitka
Reagovat
VlS
No, uvidíme
Reagovat
Denis92
Tak to je krute pre Grigora. Rozhodne si zasluzil vyhrat tento set. Dva krat ho v dolezitom momente obrali rozhodcovia o fifteen co na pohode tiez neprida..

Musim vsak povedat, ze jeho BH sa s novou, vasou raketou zlepsil. Podobne ako Roger aj Grigor ziskal vacsiu silu a neni to uz tak tragicke.
Reagovat
smazaný uživatel
Zářez od rozhodčího, prase na MP, tohle si Dimitrov nezasloužil.
Reagovat
smazaný uživatel
tak to bylo hodně nechutný prase :))
Reagovat
smazaný uživatel
A ještě vyhrát prasetem :D tak teď jde Grigor asi něco rozbít :D :D
Reagovat
Cico93
Máriu?
Reagovat
smazaný uživatel
i to je možný, ta je ale jak ramínko :D
Reagovat
pockerface
Byl bych velice zvědavý na SF Andy x Tomáš. Tomáš se svojí formou by mohl Andyho dát. Ale "bohužel" Tomáš má proti sobě Rafu, který mu vůbec nesedí. Taky je možný, že bude SF Nick x Nadal. Uvidíme příští týden.
Reagovat
Mayo
Murray to ešte otočil ?????? ja som bol mimo tv...kks neskutočne, klobúk dole pred ním, že sa nevzdal ...výborne !
Reagovat
pockerface
sice se nevzdal, ale Grigorovi odešla hlava a nebyl schopen dopodávat set za stavu 5:3 pro něho.
Reagovat
smazaný uživatel
umpire mu trochu pomohl
Reagovat
Cico93
čuňatko na záver:)
Reagovat
smazaný uživatel
Mazec, Grigor se sám potopil, frustrovanej rozsekal raketu a teď tam pálí takový bomby :D stejně se nezachrání podle mě
Reagovat
pockerface
Andy nehraje lépe, Grigor to nezvládá hlavou. Takhle jestli bude hrát Andy s Nickem, tak bude mít Andy co dělat, aby ho porazil.
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/Adenike.Endtova.Bikini.Fitness?fref=ts

Mistryně ĆR v bikini-fitness. Pochopitelně, vyloženě typické ženské tvary to tedy zdaleka nejsou, ale myslím, že to děvče má sakra šmrnc. Takový "alternativní", nicméně je daleko od nějakých odporných mužatek (že ty holky nesoutěžej jen v týhle disciplíně, nechápu :o)
Reagovat
Jan
Pekáč u babičky na gauči je pěkný :) Problematické se mi u všech těch ku¨lturistických soutěží jeví, když před závody pár dní nepijí, aby se odvodnili, čímž se zvýrazní svaly pod kůží, že vypadají jak stažení králíci. A do toho ještě drastické diety.
Reagovat
VlS
Jdi s tím do plynu, tohle je o tenisu
Reagovat
Jan
Nemusíš být tak úzkoprsý. Jsi jak stažená babička na záchodě.
Reagovat
smazaný uživatel
Není dneska bijatlon?
Reagovat
smazaný uživatel
Dimitrov na to prostě bohužel asi nemá. Zařadí se max do TOP 20 a bude doufat, že se slušně uživí. Ve 23 letech tyhle momenty musí zvládat. Prohrát vyhraný set je špatně.
Reagovat
smazaný uživatel
to je blbost
Reagovat
smazaný uživatel
nechaj ho v tom , že je to pravda.
Reagovat
Cico93
a veľká
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám Grigora rád a fandím mu. Nicméně tohle prostě musí zvládat. Na začátku ho vynášeli do nebes, jako hvězdu budoucnosti, ale zatím nezvládá dohrávat sety a prohrává na nervech. Jako dneska třeba. Ten čtvrtý set byl jeho, ale nedal ho.
Reagovat
mahycek
To není pravda,taková šance!
Reagovat
smazaný uživatel
Takhle bych to neviděl, každopádně s bývalou velkou čtyřkou se měřit opravdu nemůže, jeho psychika je oproti nim tragická.
Reagovat
smazaný uživatel
Co jsem říkal, 6:5, teď to poděla a jsem do 5. setu
Reagovat
smazaný uživatel
Takhle to pos*at Grigore.. :-/
Zabojuj ještě na tom returnu!
Reagovat
kada.tom
Grigora je mi docela líto ... měl setball na 6-2 ... a teď prohrává 5-6 a Andy půjde podávat
Reagovat
smazaný uživatel
nemam slov.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak bude repete z 2013? :D
Reagovat
Denis92
Dimitrova potapaju este aj rozhodcovia..
Reagovat
smazaný uživatel
Murray už si to pohlídá.
Reagovat
smazaný uživatel
tu raketu by som asi hodil do rozhodcu. ale bo ju rozbil o jeho hlavu.
Reagovat
stopan
Murray hraje hrozne skaredy tenis, take to je nemastne neslane, hra na istotu, s takym tenisom v dalsom kole bude mat problem velky. Jedine co ma skvele, tak to je dobiehanie stopbalov, ale utocna hra nic moc.
Reagovat
rychlej
komu fandime, kdo je lepsi? vidim jen cisilka
Reagovat
Cico93
fandíme Andymu toje jasné.
Reagovat
smazaný uživatel
Sharapov! COME ON !
Reagovat
smazaný uživatel
fandím Grigorovi, ale soucitím s tomashinem a přeju i Andymu.
Reagovat
kada.tom
fandím oběma, je mi jedno, který postoupí :-)
Reagovat
rychlej
jasne ze andymu :-)
Reagovat
gigin
https://www.facebook.com/video.php?v=10153064039013615
Reagovat
smazaný uživatel
Anooo! Ještě srovnat, na tom mobilu větší nervy jak u telky :D
Reagovat
smazaný uživatel
Snad není pravda, zaber Sharapov krucinál!!! Chci pět setíků :)
Reagovat
smazaný uživatel
ten rozhodca je taky ID*OT. Grigor sa mu može teraz podakovať.
Reagovat
rod_laver
Andy z prdele klika i díky chybě rozhodčího, snad to Dimi dotáhne :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Co podelal sudí?
Reagovat
smazaný uživatel
Podělal to lajnový a umpire měl uznat bod Dimimu, ale on nechal výměnu opakovat (bylo to na vyhodu a tedy setbol).
Reagovat
smazaný uživatel
Murray pak hodil přímý bod.
Reagovat
rod_laver
Dimi zahral za stavu 5:2 40:40 dobrý míč, měl mít BB, ale čárový řekl, že byl aut. Poté se ukázalo, že míč byl na lajně, docela hrubá chyba, neřeknu, kdyby jenom lízl čáru. Teď už to vypadá, že Andy doservíruje :)
Reagovat
tito
Dimitrov měl mít setbol. Za stavu 40:40 při podání Andyho poslal Dimitrov pumelici na postranní lajnu, Andy to vzal a šlo to do autu, načež před dopadem? zahlásil jestřába, ten potvrdil trefenou lajnu a následně rozhodčí z nepochopitelných důvodů nechal opakovat výměnu, čímž Dimitrova pdle mne poškodil. Následně dvěma podáními Murray ukončil game a následoval brejk.
Reagovat
pockerface
Grigor zahrál dobrý míč, Andy ho ledabyle odehrál a rozhodčí zakřičel aut. Jestřábí oko potvrdilo chybu rozhodčího a ten nedal fyftým Grigorovi, a tím by měl setbol, ale nechal opakovat výměnu. Andy to pak dotáhl na 5:3 a pak už se Grigor vezl.
Reagovat
kada.tom
Grigor nedoservíroval. To je šance pro Andyho.
Reagovat
pockerface
tak přece jenom to asi bude 5.seťáček. Ale záleží jestli Grigor udrží nervy a do podává.
Reagovat
Cico93
neudržal
Reagovat
smazaný uživatel
Což neudržel :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mute, za stavu 1:4 jsem musel jít, tlac to za mě. Já jen hypnotizuju livesport.
Reagovat
VlS
To je kůň, von je to schopnej snad projet
Reagovat
smazaný uživatel
Tlač taky!
Reagovat
smazaný uživatel
Musí. Vsadil jsem kartel na Dimitrova že otočí!
Reagovat
Mayo
ach jaj, ak to Endy poseri.e, tak celé zle...len aby fyzicky neodpadol
Reagovat
Denis92
Dimitrov hra teraz pekny agresivny tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Murray je nyní mimořádně pasivní.
Zřejmě spoléhá na to, že Grigora udolá v pěti, ale tím bych si tak jistý nebyl.
Reagovat
mahycek
Že by se opakovai 1 set? To jsem říkal,že jsem si měl na Grigorova,(má zkratka jeho jmen) vsadit,alespoň na set,či dva.Pak jsem byl rád,že jsem nesázel,Andy to otočil. Ale teď to vypadá,ůplně stejně,myslíte,že to Murray otočí,nebo tento set Grigorov dotáhne?? To je otázka.
Reagovat
smazaný uživatel
Dimitrov udrží v suchým triku a v pátým jedině že by mu došla fyzička po další bitvě jinak je to jeho.
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiš, to je fakt takový kretén tohleto. Teď to bude 4:1, pak Andy otočí, bude podávat za stavu 6:5 na výhru, podělá to, prohraje TB a 5. set vyhraje 6:2. Ať máme s Mutem fakt deja vu z roku 2013.
Reagovat
lars
tak to nebude :))
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, klasická Andyho "výuka". :D
Reagovat
smazaný uživatel
Doopravdy věříš Andymu pokuď projede tento set?
Reagovat
smazaný uživatel
Jo
Reagovat
Cico93
Murray sa na BB poriadne nadrie, Dimitrov to využije hneď.
Reagovat
Mayo
Este jeden Andy
Reagovat
kada.tom
Andy to nebude mít lehký. Klidně to může být na 5 setů :-)
Reagovat
Kozoroh
To bych bral :-)
Reagovat
Mayo
prečo by si to bral ?
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli to Andy prohraje, tak si měním 5tku...
Reagovat
Cico93
dont understand:(
Reagovat
smazaný uživatel
To souvisí s celoroční soutěží fantasy, kterou organizuje Vlk.
Reagovat
Cico93
konečne ho brejkol.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Dimitrov nemá vůbec servis. 90% svých her vyhrává přes shodu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já pročítám jenom komenty, ale před hodinou tu to vypadalo skoro na předávání vavřínů Andymu a teď už zas ho podsouváte pod černou zem. To je zajímavé sledovat ten postup.
Reagovat
smazaný uživatel
Já přišel až v druhém setu takže jsem tu Murrayho výuku neviděl :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já to nechápu. Andy může hrát jakkoli dobře, ale pak stačí jeden špatnej úder a všechno je úplně jinak. Vždyť už to předvedl xkrát. Je fakt směšný, jak po jednom dobrém setu ho všichni vynáší do nebes. Nedivil bych se, kdyby teď zase nedopodával.
Reagovat
smazaný uživatel
To je skoro jako komentování zápasů WTA :D
Reagovat
Mayo
Mary moc pasivny
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem nehorázně osolil Dimitrova teď... Ten Murray nedokáže využít šance to je neskutečné nevěřím mu už ani na set.
Reagovat
babolat.cz
víra chlape...Andy to má v rukou.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale od doby co ho opustil Ivan to nemá v hlavě.
Reagovat
smazaný uživatel
Na začátku sezóny se jevil dobře. Ale bylo by na místě aby ho dneska Grigor vyřadil. Pokud chce naplnit svůj potenciál, měl by něco většího vyhrát. Ukájet se na 250tkáma, je nuda. Když vezmu v potaz, že Grigora (baby FEDa) pasovali na Star of tommorow, tak je pomalu čas začít vyhrávat.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale pokud chce dneska vyhrát, musí přitvrdit na BH a hlavně na druhém servisu, ten je marný. Je to jako by nabíjel Andymu přímo do hlavně.
Reagovat
Kozoroh
1-1 na sety, paráda!
Reagovat
smazaný uživatel
A teď mu Nadal bez ztráty setu ukáže, jak se to hraje... Klasika.
Reagovat
lars
ty mu teda prejes :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nepřeju, ale kolikrát už tu tento scénář byl.
Reagovat
smazaný uživatel
Ču.ák fakt. Ještě, že stihnu už jen třetí set.
Reagovat
smazaný uživatel
Připomíná mi to předloňský zápas s Federerem. Andy byl ve všech setech jasně lepší, ale úplně podělal TB a zbytečně ztratil dva sety.
Reagovat
smazaný uživatel
I skóre je stejné :D 6:4, 6:7, 3:6. Teď to bude 6:7 zas :D
Reagovat
kada.tom
No, Andy si ten set prohrál sám. Absolutně zbytečně. Ale v TB byl jednoznačně lepší Grigor, to se musí uznat :-)

Nudnej zápas to ale není :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Andy celý set lepší, ale Grigor to nějak dotáhl do TB, ani bych řekl, že neví jak a tam už dominoval!! 1-1 na sety!!! Poojď Grigoree!! :-)
Reagovat
Mayo
nemám slov
Reagovat
Davor1
Ty vole Andy, odkedy sa smečom nahráva na obhod? :/
Reagovat
vrabejka
Grigorrrr!
Reagovat
pockerface
tak TB je dobrý. Grigor si zaslouží vyhrát 2.set. Už i za ten úvod zápasu, kde už vedl 3:0. No mohl by to být taky pěkný 5.seťáček. Vůbec bych se nezlobil. Ale přece jen o chloupek přeji Andymu.
Reagovat
smazaný uživatel
Páni, zaděláno na drama... Už jsem ani nedoufal.
Reagovat
Denis92
Murray podla mna nehra vobec dobre. S takymito vykonmi moze zabudnut nato, ze by porazil Nadala ci Djokovica. Bude sa muset este velmi zlepsit aby vyhral GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkně ste to zakřikli..
Reagovat
smazaný uživatel
Ted to bylo od Andyho hodne mdly.. nahral Grigorovi na pekny uder..
Reagovat
VlS
Tak teď teda výměna dne, krása. Tenhle tenis baví
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
babolat.cz
jsem asi blesk,ale Andy už nemá Adidas?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne na Nový rok podepsal smlouvu s Underarmour.
Reagovat
Davor1
Andy výuka :-))
Reagovat
Cico93
Si to zakrikol asi.
Reagovat
Mayo
Murray skvela hra...zda sa že formu nacasoval v spravny čas
Reagovat
Mayo
Och Andy si to zbytocne komplikuje
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že je hotovo. Místy to byl dobrý match, ale Dimitrov na to prostě mentálně nemá.

Některé výměny super, ale Andy hraje úplně jiný level, přesně, klidně. Za to Grigor buď a nebo výměny, moc nervů a nezvládá to. Dělá zbytečné chyby, náběhy na síť o ničem, backhand na úrovni ITF.
Reagovat
Davor1
mne sa zdá, že BH o máličko zlepšil, minulý rok to bola fakt futures úroveň, tento už pomaly prechádza na challenger :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Taky se mi zdá, že jeho BH je už lepší! :D Ale pořád strašný! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ten BH má dobrý, ale připadá mi, že se bojí ho používat razantně. Stejně jako Roger. Je to takové vracení do kurty jen aby se neřeklo. Měli by se od Stanlyho poučit. :)
Reagovat
babolat.cz
Andy má asi nejhezčí partnerku!
Reagovat
Mayo
Jop
Reagovat
smazaný uživatel
Pro me jednoznacne nejlepsi zapas na tomto turnaji. Skoda ze to Andreas nakonec nedotahl. Takovou sanci na nejlepsi vysledek kariery uz mit asi nebude ale pro nej i tak skvely vysledek (porazka Fedexe a nervy drasajici zapas s domaci nadeji). Pro me Andreas proste Legenda AO 2015. Prohra z matchballu vzdycky hodne mrzi, tak snad ho to do zbytku sezony nejak moc nepoznamena ale je to proste panes. Prohra me ted dost mrzi a Andrease jeste vic ale dokazal to, v co nikdo (ani ja jako nejskalnejsi fanda) nemohl ani doufat. Andreasi, jsi proste tenisovy umelec :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tedkon snad Andy to dotahne, tedkon nevyuzite BB :-( Tak Andy c´mon...
Reagovat
smazaný uživatel
Gratuluju ti, že sis Adrease vybral, je super, že jsou různá překvapení, která člověk nečeká. Zápas to byl opravdu moc pěkný, po dlouhé době mě ta atmosféra a oba aktéři emočně dostali, hned mám lepší den :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mno ja zatim horsi ale ono to spadne zachvili. Kazdopadne i tak super zazitek nam panesove pripravili. Nick ma vazne neskutecnej potencial.
Reagovat
smazaný uživatel
Já Nicka vlastně poprvé zaregistrovala na té exhibičce ITPL, a tam mě zaujal, i když to byla taková show, ale i tak tam hrál dobře. On má takový lehký švih zápěstím u FH, takový ledabylý. :)
Reagovat
pockerface
já ho zaregistroval vloni na Wimbledonu a hlavně v zápase 3.kola s Jirkou Veselým. Tam to kluci pálili jako u Verdenu.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.ausopen.com/en_AU/scores/stats/day12/1408ms.html

a jeste stats zapasu. Proste super i ve statistikach, ikdyz nakonec UE bylo o neco vice nez winneru. Ale proste ta Atmosfera jak publika, hracu a celkove zapasu... Mno proste bomba
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.ausopen.com/en_AU/video/index.html?id=saltdkl2sikgl6dj0bu2q2gdh4pjjsqe
Reagovat
Mayo
Prehrat zo stavu 2 0 , no cemment
Reagovat
Pe3k
Ital ukázal, že porážka Federera nebyla náhoda a hrál parádní zápas, nebo spíše celý turnaj. Kyrgios ukázal, že On je ta budoucí hvězda...
Reagovat
VlS
je fakt dobrej, tak hlavně aby nezačal blbnout jako Tomic. V QF bude moc zajímavej mač tenisivejch hračiček.
Reagovat
pockerface
úkol pro trenéra, ukočírovat splašené mládí. Až bude mít na všech turnajích své emoce pod kontrolou, tak opravdu může být hodně vysoko. Ale k tomu dojde časem, vzpomeňme si na Novaka, Rogera, Andyho...
Reagovat
VlS
Já si nemyslím, že to je na trenéra. To je o hodnotovým systému a ten by měl mít z rodiny. Co mohl doma dostat Bernard demonstroval Tomic senior nechutně jasně.
Reagovat
pockerface
to je fakt a Nick asi není čistokrevný Australan :-). Záleží na mentalitě hráče. Ale zatím mu to celkem jde. Snad ho bude následovat např. Jirka Veselý, na Wimbledonu odehráli dobrý zápas, ale Nicka pak zabrzdilo zranění, Jirka se pár měsíců hledat (taky myslím byl zraněn) a letos měl opravdu smůlu, že hned v 1.kole narazil na rozjetého Trockiho. Mít Jirka lepší los věřím, že by došel min. do 3.kola.
Reagovat
pockerface
Tak já už nevím komu fandit. Zatím každý komu jsem fandil je out. Roger out, Petra out, Seppi out, Ivanovic out, Lucka Š. out. Tak ještě mi zbývá Tomáš a Serena a jako záložní verze David Ferrer, Nishi a Venus.
Reagovat
smazaný uživatel
Opovaž se!
Reagovat
smazaný uživatel
Kromě Nishiho to mám stejné :)
Reagovat
VlS
Tak to prosímtě upři lásku na Rafana, když ti to tak spolehlivě funguje :-))
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D:D
Reagovat
pockerface
to je fakt, takže v zápase Tom x Rafa, budu strašně moc fandit Rafovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak můžeš fandit na českém webu proti českému hráči? :P :D
Reagovat
pockerface
ty jsi velká fanynka Tomáše, tak si vyber. Buď budu fandit Tomovi, ale tím pádem se můžeš na 90% s Tomem rozloučit nebo Rafovi a Tom má šanci. Néé to sice píšu, že budu fandit Rafovi, ale v srdci budu fandit Tomovi, to jen, abych ten osud nějak ošálil :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, však si dělám legraci, ale já mám lepší zbraň. Zase to zaspím, takže si fandi komu chceš, Tomáš stejně vyhraje. Letos v něm vidím jiskru, kterou předtím moc neměl, i když s Davidem prohrál finále, tak se mi Tomáš celkově líbí víc než vloni. Takže si vezmu prášky na spaní a je to jasný :D:D
Reagovat
pockerface
tak já taky všechny zápase Toma zaspal, také záměrně. Já bych mu za ten začátek sezony taky přál alespoň to finále, ale s někým s kým by měl šanci, ale stejně si myslím, že ve finále bude Novak a k němu někdo z trojice Tom, Rafa, Andy
Reagovat
smazaný uživatel
Je to na Tomovi, prostě pokud chce vyhrát GS, musí se naučit občas Radu nebo Djoka porážet, i když s Djokem má možná lepší bilanci, s Rafou děsnou, nicméně oba jsou jeho zlým snem, teda nejenom jeho. :)
Reagovat
Kozoroh
Je Novak tvůj oblíbenec? :-)
Reagovat
pockerface
docela jo. Když vypadne Roger, tak je většinou hned další v pořadí komu přeji titul. Ale neboj Novakovi nemusím fandit, ten se do toho finále dostane i bez mého (ne)fandění. Mě by se to finále líbilo třeba Novak x Andy, Novak x. Ferer (i když to asi není reálné,jsou ve stejné části pavouka), Novak x Tom,
Reagovat
pockerface
Ale pokud by se do finále dostal Tomáš, tak pro něj je Novak nejhorší varianta. Pokud už by měl být Tom ve finále, tak lepší by bylo finále s Nishim, Wawrošem, Ferrerem. Novak na Toma umí, ale stejně předpokládám, že bude finále Novak x Rafa (Andy). Ale docela rád bych se mýlil. Taky můžou mít Novak nebo Rafa černý den jako Roger a zase může být změna.
Reagovat
smazaný uživatel
Přál jsem Kyrgiosovi, i přesto, že je tak trochu namachrovanec a navíc Rogerova prohra se Seppim teď vypadá v ještě horším světle, ale i tak jsem rád.
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska ale Nick byl v pohodě a oba se chovali sympaticky.
Reagovat
pockerface
to je pravda, ale Kyrgiosovi se podařilo to co se nepodařilo Rogerovi, chytit šanci za pačesy a obrátit zápas. Na kdyby se nehraje, ale jsem přesvědčený, že kdyby byl 5.set Rogeer x Seppi, tak by vyhrál Roger. Jenže Roger měl černý pátek a nedokázal vyhrát oba TB i když mu v nich Seppi nabídl brejky. Tak si Andy zahraje s Nickem.
Reagovat
smazaný uživatel
to se prostě stane, no, že hráči mají černý den, Roger si ho bohužel vybral na AO, to samé Petra, ale to je sport a aspoň není nuda, že vyhrávají pořád ti samí :)
Reagovat
pockerface
to je pravda a letos doufám, že nebude nuda na RG a po letech snad vyhraje někdo jiný než Rafa. Taky by mohl mít nějaký černý den. Ať si Rafa vyhraje jiný GS, ale RG už by mohl nechat někomu jinému.
Reagovat
Kozoroh
Nejlíp No1emu ;-)
Reagovat
kada.tom
Nick pěkně, jsem za to rád :-))
Reagovat
EllNino
Wow Nicku, pacháda :D
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Nickovi, parádní otočka; ale Seppiho je mi docela líto, vést 2:0 na sety, mít matchball a prohrát...
Reagovat
Mayo
Fuj kyrgios nesympos dalej...jdu blejt
Reagovat
smazaný uživatel
sorry, ale Mayo to bych od tebe nečekala, tuhle trapnou poznámku.
Reagovat
Kozoroh
Že ty jsi furt na Nicka na*raný kvůli loňskému WCH? :-D
Reagovat
Mayo
Prečo by som mal byť na každého nasraný, kto porazí Nadala ? Proste je mi nesympatický, taký machírek mi príde. Prehry sú normálnou súčasťou športu.
Reagovat
Mayo
Andy returnuje ako by to bola ta najjednoduchsia vec
Reagovat
smazaný uživatel
Nicku, prosím...
Reagovat
smazaný uživatel
Joooo! Supr.
Reagovat
smazaný uživatel
JOoo, teda to byl krásnej zápas, fakt, publikum musí být spokojené, oba hráči sympaťáci na kurtu, skvělé údery, chování a vůbec, super. :)
Reagovat
vrabejka
Pojď Dimo!! Znič ho!!!
Reagovat
pockerface
Kdo udrží nervy na uzdě? Seppi nebo Nick? Sázím na Seppiho, je přece jen zkušenější a starší. Nick je výbušný mladíček, tam ty nervy můžou selhat raz dva.
Reagovat
smazaný uživatel
Nick je udrží, je domácí hráč :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nick se držíí, každopádně je to rachot tam, skvělej zápas :))
Reagovat
smazaný uživatel
Seppi vyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
tak nie...
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Gríša se už veze :( Tak aspoň ty Nicku, dodělej ho už :))
Reagovat
kada.tom
Andy, koukám, hrejs taky parádně, to je mooc dobře :-))
I když zase hraje proti Grigorovi, no :-D
Reagovat
kada.tom
Jsem rád, že Tomáš vyhral, i když hrál proti Berniemu. Myslím, že před ním stojí jedninečná šance Rafu porazit - může se stát cokoliv, Tomáš hraje velmi dobře, Rafa na turnaji nepředvádí tak jasné výsledky, ale je to Rafa :-)

Budu fandit oběma, víc Tomášovi :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kyrgios bez šance, Seppi je král.
Reagovat
smazaný uživatel
souhlas, Seppi je king a panes...
Reagovat
Pe3k
Vsadím se, že teď má Tomasinho a Mutamedus dobrý pocit :D
Reagovat
Cico93
Hraje famózne
Reagovat
smazaný uživatel
Si piš, ten obrat byl super, i když pár chyb tam bylo, tak po tom úvodu se zvedl náramně.
Reagovat
Mayo
Defenziva spektakularna
Reagovat
Roger_Federer
No kazdopadne semifinale Andy-Tom slibuje famozni zapas..Djoko muze byt rad ze je nema ve svoji casti.
Reagovat
Cico93
Prečo si hneď odpísal Nadala?
Reagovat
Roger_Federer
on jeste hraje?:).
Tomas zatim pro me presvedcivejsi, pokud Rafa nepredvede nejaky svuj intergalakticky vykon, myslim ze tentokrat ho Berdych da.Navic Rafa jeste nehral z kvalitnim z top souperem.
Reagovat
Cico93
To nehral ani Federer a už tam neni:)
ano hraje si predstav Domino.
Reagovat
Roger_Federer
To je nejaka uchylka fans Nadala, tahat vsude Federera, i kdyz o nem neni vubec rec?
Reagovat
Cico93
si rypol ty tak aj ja, nič v zlom.
A pokiaľ viem ty Rafu ťahaš všade.
Reagovat
Denis92
Nadal s Berdychom neprehra ani keby hral pravou rukou.
Reagovat
Roger_Federer
No, veci se meni.Berdych 3:0, citim to v kostech, AO vyhraje Murray ktery Berdycha sunda v 5 setu 9:7, ve finale vklidu Novaka. ;)
Reagovat
Pe3k
No Nadala bych určitě nepodceňoval a už vůbec v zápase s Berdychem!!!
Reagovat
Denis92
Neverim tomu. Berdych podla mna uhra max set, nebol by som prekvapeny ani z vysledku 3-0 pre Nadala. Berdych hral dobre aj v Dohe, prisiel prvy tazsi super Ferrer a prehral 0-2. A to Nadal je uplne iny level a ta vzajomna bilancia hovori jasne.
Navyse Nadal si prezil svoju "smrt" v 2kole a teraz to moze aj vyhrat cele.
Reagovat
Mayo
Favorit sa zobudza, dopodavat prvy set!
Reagovat
VlS
Andy, taková blbá chyba na bb
Reagovat
Kozoroh
Jóó, výborně Nicku!! Do toho, zválcuj taliána :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je super, že nejlepší hrají Netopky :D
Reagovat
EllNino
Woooow :)
Reagovat
smazaný uživatel
Před zápasem jsem tipoval Nicka, teď věřím taliánovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Tss, Nick je teď v laufu po vyhraném TB a publikum ho dost žene, bezva.
Reagovat
smazaný uživatel
Wow, dobrej zápas Kyrgios-Seppi.. Snad to dá Nick :)
Reagovat
Mayo
Čo to ten Seppi stvara dpc
Reagovat
smazaný uživatel
Skvělý tenis, atmosféra, super. Nick na to má a Seppiho pošle go homme :D
Reagovat
pockerface
Andy se taky začíná rozjíždět. První 3 gamy byl asi ještě v šatně.
Reagovat
Cico93
wow jak ho prehodil
Reagovat
pockerface
Tak pojď Seppi. Letos hraješ na OA moc pěkně, tak by to chtělo potvrdit postupem do QF.
Reagovat
smazaný uživatel
teda, v tom tiebreaku jsem úplně zapomněl, že tam je i nějakej Seppi.
Reagovat
smazaný uživatel
Sepik-Kyrgios, to je slušná bitva. Ale Sepikovi asi přeju o něco víc, přestože Kyrgiose mám celkem rád.
Reagovat
Hypertac
Vamos Rafa!
Reagovat
smazaný uživatel
Andy navazuje na zápas ve Wimbledonu.
Reagovat
smazaný uživatel
Super Tome, nevím, proč, ale s takovýma soupeřama ti věřím, že je dáš.. Tak teď Nadal, no, to už bude tvrdší ořech-
Reagovat
smazaný uživatel
Fandím Andymu ale vsadil bych na Dimitrova!
Reagovat
smazaný uživatel
Ándy v suchým triku.
Reagovat
vrabejka
už teď je v mokrým :D
Reagovat
Mayo
Komon Andy
Reagovat
Mayo
Vamooooos Rafa :) ... a Seppi dokončit toho chlapca
Reagovat
Cico93
Andy Murray win in four.
Reagovat
smazaný uživatel
Kyrgios je borec v tak mladým věku, sympatickej shotmaker, přála bych mu, aby došel ještě dál :))
Reagovat
pockerface
já zase přeji Seppimu. Ten super výkon proti Rogerovi nebyl náhodný. Dnes hraje velice dobře a myslím, že by dokázal dost potrápit i Andyho ve QF.(předpokládám, že Andy porazí Grigora). Pokud by vyhrál Grigor, tak šance Seppiho by byli ještě větší. Jak už tu někdo psal, aby Seppi nebyl jako Čilič na US Open. Uvidíme jestli to půjde do 5.setu.
Reagovat
Cico93
Asi prvýkrát mám z Berdycha strach. Myslím, keď má hrať s Nadalom.
Môže to dopadnúť všelijako.
Reagovat
smazaný uživatel
Vím, že je to neobjektivní a nesmyslné, ale stejně, stává se to jednou za milion let. Berďa je 1. v atp race :)) Watch out!

http://live-tennis.eu/race
Reagovat
darek.vrana
A Veselka v top ten:).
Reagovat
Kozoroh
Race je na úplném začátku sezóny (po pár odehraných týdnech) irelevantní. Nerozumím tomu, proč se jím teď zabýváte!
Reagovat
smazaný uživatel
protoze je Djokovic 16. ;-) neeee... mir... :-))
Reagovat
Mayo
+ 1 :D
Reagovat
babolat.cz
Nick Kyrgios je veliký sympaťák, škoda, že ho vidím jen na GS.
Reagovat
smazaný uživatel
jestli Tomáš na Rafu má, nebo ne, to se ukáže ve čtvrtfinále. Je pravda, že Tom teď hraje skvělý tenis a Rafa stále může cítit nějaké nedostatky po návratu na kurty, a celé to vypadá jako velká příležitost pro Toma, ale přesto je otázka, jak se Berďovi bude dařit a vůbec, nechci se teď přiklánět na žádnou stranu. Budu fandit a uvidíme, jak se s tím Tomáš popere, případné vítězství by byla bomba, případná prohra v této fázi turnaje taky není žádná tragédie.
Reagovat
smazaný uživatel
obrovská gratulka, asi je fakt lepší, když ho vždycky zaspím :D Jinak Nick se Seppim hrají chvílemi exhibičku ne? Ta vtipná výměna u sítě :D Nicku, zaber, máš na to. !!
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal tu až tak přesvědčivý není, takže já bych spíš sázela na formu, kterou si sem přivezl Tomáš. I když proti těmhle borcům většinou rupne, tentokrát by na to tu hlavu mít mohl a herně na to má ;) A teď jsem zvědavá na zápas Můry a Dimiho :))
Reagovat
steve79
Posledni dva zapasy hral vyborne.
Reagovat
Kozoroh
Sela mu v třetím setu zatápěl a Kevin mu mohl vzít první set, kdy měl několik BB, ale nedotáhl to a Nadal ho trestal.
Reagovat
babolat.cz
není přesvědčivý???? kromě té nevolnosti hraje velice dobře. ale je to tvůj názor, budiž.
Reagovat
smazaný uživatel
no rozhodně to není to, co by si asi sám představoval, sám to říkal ne, jo dostává se do toho, ale myslím si, že není k neporažení ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ale otázka stojí kdo ho může porazit, já myslím, že jen Djokovič a možná Murray, nikdo další ne.
Reagovat
steve79
Nadal vyhraje 3:1 na sety, ale budu doufat v zazrak.
Reagovat
Kozoroh
Zázraky se dějí :-)
Reagovat
darek.vrana
Řekl bych, že Berdych teď hraje nejlepší tenis v životě. Zdá se mi mnohem lepší hlavně na returnu, ale i servis ho drží v kritických chvílích, je sebevědomý, dobře se pohybuje a pěkně rozděluje míče. Snad to bude stačit i na Rafu. Třeba nový tým vymyslí nějakou taktitku a Tomáš do toho nepůjde jen s tradičním "Soupeř mě nezajímá, já musím hrát svoji hru a něco se z toho vyvrbí". Když ho neporazí tady, tak už nikdy.
Reagovat
George_Renel
mi začíná připomínat Čiliče na USO. Aby nás ještě všechny nepřekvapil...
Reagovat
smazaný uživatel
Rafov FH sa mi stále nepozdáva, stvrtfinále je otvorené..Keď dokázal Seppi prvykrat porazit Federera, prečo nie Berdych konečne Nadala?
Reagovat
Pe3k
Přál bych mu vítězství nad Nadalem, ale je to sci-fi. Jediná šance je, že by Nadal hrál tragicky, což se nestane...
Reagovat
Fredy
Gratulka k postupu do ČF. Tomáši pojď !!! :)
Reagovat
Kozoroh
Bára spolu s Krajicekovou postoupily do QF, přemohly dvojici Dabrowski/Rosolska jejich příštími soupeřkami bude pátá nasazená dvojice Kops-Jonesová/Spearsová!
Reagovat
FulnekUltras
aspoň nějaký úspěch - který Barče i Míše moc přeju...
Reagovat
SwissMaestro
Berdycha jedu all in....tohle je na sázku jako dlouho nic. Poď Tome! vyhraj to celé!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ten to vyhraje cele asi tak jako ten tvuj zkrachovalej maestro :DDDD
Reagovat
SwissMaestro
Je mi Tě líto, chudáku :-((
Reagovat
smazaný uživatel
Ze dnes zase slavim? Dik, ale to nemusi byt... :-DD
Reagovat
smazaný uživatel
běž se už vyšklebovat někam jinam, třeba do zrcadla :P já Berdychovi taky docela věřím, Swissi :))
Reagovat
Fandina
OT ... na Eurosportu právě opakují Berda Tomic
Reagovat
Fandina
Tom Ber proti Ber Tom, hezký koment na Eurosportu
Reagovat
George_Renel
To bylo taky jediné co Šíma předvedl. Jinak to byly celý zápas jen jalové řeči.
Reagovat
EllNino
Nekoukáte někdo na Maritnu s Marion v deblu ? ...Marion docela nakynula :)
Reagovat
Fandina
Gratulka Berďovi. A samozřejmě proti Rafovi držím palce. Jednou to už prorazit musí. Berďo pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
krásnej tenis :-)
Reagovat
mac.hall
Klobouk dolu dnes před Tomem. Jeho výkon byl vynikající. Když ne srovnatelný , tak se velmi blížil tomu , co podal s Rafou na AO v R 2011. Těžko lze asi říci , zda je to výsledek toho , že dal vale Kroupovi a začíná se projevovat trenérský rukopis nového trenéra. Každopádně , v případě , že mu výkonnost na této úrovni vydrží i v průběhu celého roku, půjde o výrazný posun. Tomic mu dnes nedal téměř nic zadarmo , vše si musel uhrát sám. Na jeho nátlakový tenis se spoustou winerů se velmi dobře koukalo. Pokud mu tato forma vydrží , pak není s Rafou bez šance. Spíš bych Toma bych stavěl do role mírného favorita. Rafa toho , přeci jen , po zranění příliš nenahrál a není ve své top fazóně. Takže se máme na co těšit.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je hodne povedeny joke :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Berda je typek, taky by me dokazal nakrknout.. :-)) Gratulace, slusny, spolehlivy vykon a drobna rozkmitani ustal, jen chybka, ze vubec prijdou, kdyz si na Tomice veri, hrozi tak primo turbulence a navrat ke staticke citelnosti, pokud si na Rafu verit nebude..
Jinak ten Tomic je svym stylem uderu zajimavy - skoda, ze me nezajima.. :-))
Reagovat
tommr
Tomic má opravdu hodně zvláštní styl - takovej uspávací. Hraje zdánlivě pomalu, ale dokáže nebezpečně zrychlit. Podobně to hraje třeba Simon se kterým má Tomáš velmi špatnou bilanci. Jsem proto rád, že to dneska Tom celkem bez problémů zvládnul ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
klasicky a nebezpecny uspavac hadu.. :-) Technicky nesmirne usporny, ale ma v to v ruce, kluk.. "nastesti" rozbusky asi i v hlave.. :-)
Reagovat
EllNino
Prapor Čechů neseš statečně Tome, tak ještě 3x :D
Reagovat
babolat.cz
RAfa i Tom předvedli super výkon a už se těším na jejich zápas. Rafa dnes kromě výkonu předvedl sympatický projev v posledním gamu (lahvičky a úsměv) a zejména sympatický rozhovor. Je to velikán!
Reagovat
tommr
dneska to byla poměrně hladká výhra. Tomáš byl ve všech ohledech jasně lepší a jediný co se mu dá vytknout je to, že dostatečně často neproměnoval BP (proměnil jen 4 ze 13) ...
Ve čtvrtfinále Tom bohužel narazí na Nadala což znamená na 99% konec. Už sám postup do čtvrtfinále je ale pro Tomáše slušnej úspěch ... :)
Reagovat
Oin
Nemyslím si, že by měl Tomáš skončit. Řiťohrab podle mě není v nějaké excelentní formě.
Reagovat
EllNino
třeba zafunguje "Kevinkomplex" ....:)
Reagovat
EllNino
třeba zafunguje "Kevinkomplex" ....:)
Reagovat
mac.hall
No , já to vidím jinak. Myslím , že Tom má s Rafou slušnou šanci za předpokladu , že nesleví ze své dnešní výkonnosti. Počkáme si , a uvidíme.
Reagovat
babolat.cz
Nezapomeň na to, že bude hrát proti Rafovi a ne 66. hráči ATP. Tam bude hrát roli více faktorů (psychika, nepříznivá bilance, nezdolný Rafa) a doposud jistá hra se může zhroutit.
Reagovat
tommr
Tomáš je bohužel schopnej s Nadalem prohrát i kdyby Nadal hrál se zlomenou rukou. V tomhle mu novej trenér asi jen těžko pomůže. Ten komplex z Nadala je už u Toma příliš zažranej ...
Reagovat
smazaný uživatel
omyl, novy trener - nove rady, nove sebevedomi... nepockame si? ;-)
Reagovat
Fandina
tak tak ... ideální příležitost jak Rafu dát. Berďo pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
tak ja zazraky necekam, kdyby mely proti sobe stat jen dve lidske vule, moc bych se o tu Berdovu bala, ale budou hrat tenis a Rafuv neni jeste nej, muze si taky neco normalne vykazit a Berda naskoci.. :-)
Reagovat
Fandina
Já to spíš myslela tak, že by mohl nový tým Berďu více namovitovat k vítězství nad Rafou. Přece jenom Rafa a ještě Nole jsou co do vítězství nad nimi pro Berďu hodně velkým rébusem k vyřešení.
Reagovat
Fandina
namotivovat, oprava a úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
1. set, jasná záležitost pro Toma, parádní výkon.
2. set, neproměněné šance, trochu frustrace, ale skvěle zvládnutý tiebreak, rozhodující moment zápasu.
3. set, plně pod kontrolou, Tomášovi dnes nedělal příliš problém Tomicův servis, ale trochu víc zápasil se svým vlastním, jinak znovu hrál to, na co jsme tento týden zvyklí, takže hodně štěstí ve čtvrfinále, Tome :)
Reagovat
George_Renel
odehrál velmi dobrý zápas. A ať již půjde přes Rafu dál či ne AO pro něj neskončí neúspěchem.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevite nekdo jak hraje Rafa a kdy bude dnes hrat elegan?? :-DD
Reagovat
smazaný uživatel
Bárníku, aspoň se neopakuj...
Reagovat
smazaný uživatel
Na ubožáky typu Barney nemá smysl vůbec reagovat.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist