Berdych vítězí i v Dauhá. Nadalovi návrat nevyšel, prohrál s Berrerem

6. 1. 2015, 15:32
Aktuality 200
Tomáš Berdych zůstává v novém roce neporažený. Vítěz exhibice v Hua Hinu odstartoval "ostrou" sezonu v Dauhá hladkým vítězstvím nad Uzbekem Istominem, kterého za 62 minut porazil 6-1 6-4. Nezaváhal ani první hráč světa Novak Djokovič, naopak Rafael Nadal první zápas od podzimní operace slepého střeva nečekaně nezvládl.
Tomáš Berdych

Tomáš Berdych začal rok 2015 titulem z exhibičního turnaje v thajském letovisku Hua Hin a nyní v Dauhá potvrdil svoji herní pohodu. V zápase s Denisem Istominem se opíral tradičně o servis a forhend, více se tlačil k síti a duel, ve kterém nemusel odvracet žádný brejkbol, uzavřel svým devátým esem.

"Cítím se výborně a je skvělé začít rok výhrou. Jsem rád, že jsem zápas takhle zvládl," řekl sedmý hráč světa v rozhovoru na kurtu. Pod vedením nového kouče Daniela Vallverdua, který v prosinci nahradil Tomáše Krupu, ještě neprohrál. "Nastal čas ke změně a věřím, že to je správná cesta. Chci se zlepšovat," dodal Berdych, který si dnes připsal 29 vítězných úderů.

Stejně jako v exhibiční asijské lize IPTL a v Thajsku, i v Kataru hrál Berdych bez čepice, kterou dříve používal i v hale. "Chci to zkusit. Říkal jsem si v Asii, že by to bylo hezký vyzkoušet a pokusit se na to pomalu zvyknout. Uvidíme, jak se mi bude dařit. A je to trochu změna, aby mi bylo víc vidět do obličeje," vysvětloval devětadvacetiletý Berdych při extralize pro Českou televizi.

Příštím soupeřem českého tenisty, který hraje v Dauhá podruhé v kariéře a loni vypadl v 1. kole, bude Blaž Kavčič. Slovinec si rovněž ve dvou setech poradil s Argentincem Juanem Mónakem, kterého porazil 7-6 6-4. S Kavčičem se Berdych utkal dvakrát a se svým příštím soupeřem zatím neztratil set.

Hladkým vítězstvím odstartoval letošní sezonu na okruhu ATP také Novak Djokovič. Nejlepší tenista světa, který minulý týden kvůli horečce nenastoupil ve finále exhibice v Abú Dhabí, si jediný slabší moment v utkání proti Dušanu Lajovičovi vybral v páté hře, kdy ztratil podání a svého krajana nechal snížit na 2-3. Od té chvíle už nechal soupeře uhrát jen jeden game a do druhého kola postoupil po výhře 6-2 6-1.

Nadal po 11 letech prohrál první zápas sezony
Do zápasového rytmu se před Australian Open nedostane jeho loňský finalista Rafael Nadal. Osmadvacetiletý Španěl po loňském Wimbledonu nehrál čtvrt roku kvůli zranění pravého zápěstí a sotva se vrátil na kurty, limitoval ho zánět slepého střeva. Na podzim sice odehrál tři turnaje, jenže z toho dva v průběhu léčby antibiotiky. Vyhrál na nich jen čtyři zápasy a během tří týdnů utrpěl tři porážky s papírově slabšími soupeři: Kližanem, Lópezem a Čoričem.

Sezonu pak předčasně ukončil a 3. listopadu podstoupil operaci, aby stihl začátek roku 2015. V jeho úvodu se mu ale i nadále nedaří. Nejprve na exhibici v Abú Dhabí uhrál pouhé dva gamy proti Murraymu, aby den na to alespoň udolal Wawrinku. A lépe se mu nevedlo ani dnes na prvním ostrém turnaji sezony v Dauhá, kde skončil znovu na raketě velkého outsidera. Nestačil na až 127. hráče světa Michaela Berrera.

Nadal v předchozích dvou vzájemných duelech se 34letým Němcem ztratil dohromady pouhé čtyři gamy a na rychlý proces to vypadalo i dnes, když španělský tenista vyhrál první set hladce 6-1. Jenže pak Berrer začal více riskovat, ve třetí sadě odvrátil všech pět brejkbolů a nakonec nad světovou trojkou zvítězil 1-6 6-3 6-4.

"Po prvním setu jsem si řekl, že je to moje poslední sezona a že když jsem se dostal až sem, tak to nemůžu zabalit. Budu hrát na riziko a buď to vyjde, nebo ne," komentoval Berrer svůj návrat do zápasu. "Rafa je po zranění, ale přeci mu to kvůli tomu nenechám," dodal s úsměvem.

Nadal tak v Dauhá neobhájí loňský titul a poprvé od roku 2004 prohrál svůj první zápas sezony. Před 11 lety v indické Čennaí jako sedmnáctiletá vycházející hvězda nestačil na Francouze Thierryho Ascioneho.

"On (Berrer) hrál dnes dobře. Za to já bojoval se svými nervy více, než je obvyklé. Věděl jsem, že pár vyhraných zápasů tady mi pomůže, takže jsem hrál pod větším tlakem," řekl Nadal. "Ale tohle se stává, když hrajete po delší pauze bez cestování, bez zápasového rytmu a soutěžení. A myslím, že první set jsem odehrál skvěle, se spoustou winnerů z forhendu a bez chyb."

"Tyhle návraty po zranění a navíc po operaci jsou vždycky těžké. Můžete to vidět u jiných hráčů a já nejsem výjimkou. A nakonec, je to jenom sport. Budu teď tvrdě pracovat a snažit se, abych se co nejdříve dostal do své nejlepší formy," dodal Nadal.

Výsledky - Dauhá (tvrdý, dotace 1.221.320 dolarů):
Dvouhra - 1. kolo:
Berdych (3-ČR) - Istomin (Uzb.) 6:1, 6:4
Djokovič (1-Srb.) - Lajovič (Srb.) 6:2, 6:1
Berrer (Něm.) - Nadal (2-Šp.) 1:6, 6:3, 6:4
Struff (Něm.) - Kohlschreiber (5-Něm.) 7:6 (7:3), 4:6, 6:1
Seppi (It.) - Mayer (8-Arg.) 5:7, 7:6 (7:4), 7:6 (7:4).
Stachovskij (Ukr.) - Mutawa (Kat.) 6:1, 6:1
Basilašvili (Gruz.) - Južnyj (Rus.) 7:5, 6:2
Kavčič (Slovin.) - Mónaco (Arg.) 7:6 (7:3), 6:4
Souza (Braz.) - Džazírí (Tun.) 3:6, 6:4, 6:3
pva, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil

Komentáře

200
Přidat komentář
Amputace
Ty to bereš jen pouze výsledků, já jsem ty zápasy viděl. Víc ti k tomu neřeknu. Finále US 2011 taky vypadá na papíře jednoznačné a byla to přitom velká bitva.
https://www.youtube.com/watch?v=sR6CF214_PQ
Podívej se na pár minut. Strašidelné. A teď si představ, že by v tomhle zápase stal proti Rafovi jeho včerejší soupeř.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten set asi tak rychlej nebude
Reagovat
smazaný uživatel
Ten Kavcic se ale nezdá ,na to že je ve světové stovce, hraje suprově
Reagovat
smazaný uživatel
na scéně. Z té zelené až bolí oči, ale je to hezký kurt. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tomášův trenér vypadá o hodně mladší než jen o půl roku :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, dneska hraje Berďa teda těžkou pinkanou....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Berdík se s tím opět nemaže, Kavčič se ke konci dost vyhazoval. Tak snad bude rychlý i 2. set :)
Reagovat
r.Fever
Celkom nechápem že v Dohe dali na center Karloviča s Basilashvilim namiesto Ferrera s Verdascom...
Reagovat
panzer.dragon
kolegové,

mám jednu otázku prosbu, nemáte odkaz na stránku kde je rozepsano za co má jaký hráč svoje aktuální body v žebříčku?
Reagovat
Fandina
http://live-tennis.eu
Reagovat
panzer.dragon
stránku znam (odsud), ale buď to tam nevidim nebo to tam neni, já bych potřeboval vědět co se skrývá pod 9625 u rogera, co pod 6585 u rafana a tak
Reagovat
Fandina
Na nějakých stránkách jsem to viděla, třeba pro WTA klikneš na jméno a potom na Ranking například na stránce http://www.tennis4wta.com/race/s1_50.html

Někdo je to i u kluků, ale kde to nevím. Jinak na oficiálních stránkách ATP viz odkaz níže si můžeš najít z čeho se skládají body, ale to se aktualizuje každé pondělí, live to není.

http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Top-Players/Roger-Federer.aspx?t=rb
Reagovat
panzer.dragon
díky ti, takhle mi to stačí z toho atp
Reagovat
Fandina
Tady je také něco, když najedeš na jméno, vpravo dole se zobrazují jednotlivé body.

http://en.tennistemple.com/atp-live-rankings
Reagovat
panzer.dragon
tohle vypadá že je dokonce přečsně co sem hledal, dík
Reagovat
PetaM
http://www.tennis4wta.com/Siralama/s1_50.html

Já znám jenom tohle. Je to jen pro holky, klikneš si na nějakou hráčku, zobrazí se ti její profil, pak klikneš na Rankings a máš strukturu bodů dané hráčky.

Existuje i: http://www.tennis4atp.com/Siralama/s1_50.html, ale tam, když klikneš na hráče, se ti nezobrazí profil jako u žen. Třeba to časem doplní no ... :)
Reagovat
gigin
Zdravim,



Jsou dopsany bonusy a aktualizowani zakazami hraci atd. ;)



http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=624
Reagovat
Pe3k
...zvažuje, že nenastoupí na AO. Není divu, podíváme-li se na jeho posledních 6 turnajů, kde nedošel ani jednou do čtvrtfinále a prohrál s hráči na žebříčku postavenými takto: Brown 85, Kyrgios 144, Klizan 56, Lopez 21, Coric 124, Berrer 127. Každopádně sezona je dlouhá a časem se rozehraje, stačí, když si zvykne na prohry s hráči mimo top 100 a antuková sezona se blíží :)
Reagovat
Fandina
Kája Kudryavtseva zatím 3:1 tak držím palce Kájo pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Aký mix by ste na GS chceli vidieť?

ja by som chcel vidieť Grigora & Mariu alebo mladých Chorvátov Konjuh & Coric :D
Reagovat
blixa
Roger s Luckou Š. ;-)
Reagovat
Mayo
Peter Nagy / Zabíne Liziki
Reagovat
Stan_Borowitz
Profesor Indigo? Soudruh "radšej buď dnes aktívny, ako zajtra radioaktívny"?
Reagovat
smazaný uživatel
Serena/nejaky rus
Reagovat
smazaný uživatel
najlepsie beloch:)
Reagovat
Stan_Borowitz
Tarpiščev?
Reagovat
janek_da
Ne, syn Michaela Jacksona.
Reagovat
smazaný uživatel
ten neviem ci by riskoval dostat v satni na drzku:),teraz pre sexistov nemyslim len Serenu ale cely klan
Reagovat
Stan_Borowitz
Dolgpolov - Nadal
Reagovat
smazaný uživatel
Anča - Istomin

Anča Schmiedlova - Goffin

Lucka - Delpo
Reagovat
Fandina
Petra Roger
Reagovat
Fandina
A Plíškovky s Bryany
Reagovat
smazaný uživatel
Petra-Delpo/Roger/Novak
Reagovat
smazaný uživatel
Andy / Aga
Reagovat
smazaný uživatel
Ted me jeste napadl mix Gasquet / Karlicka
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
gigin
Kvéry & Ivanovič, Barunka & Génius, Jule & Dom.
Reagovat
Roger_Federer
gigin & Vlk..chtel bych videt jak tito dva neznami teniste za zenitem, vyhravaji na divokou kartu ( za kterou Stan_Borowics zaplatil 13 mil$), vyhravaji muzsky debl na AO a ve finale porazi Boba a Mika.
Reagovat
smazaný uživatel
Matkowski/S.Williams
Najťažšia dvojica sveta

http://www.itftennis.com/media/157453/157453.jpg
Reagovat
Davor1
Isner + Cibuľa vs Schwartzman + Sharapova :-D
Reagovat
janek_da
Issy a Cibulka mě napadla taky :) nebo
Serena, Tsonga
Janowicz, Aga Radwanska
Štěpec, Katka Siniaková nebo Kiki Mladenovič
Reagovat
smazaný uživatel
Na to poslední zapomeň! :D
Reagovat
kada.tom
Serena a Tomáš
Rafa a Vika

:-)
Reagovat
Fandina
V Asijsé lize Serena s Tomášem v mixu vyhráli a porazili Nenada s Mladenovic. Šlo jim to spolu!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Hingis/Stepanek

:D
Reagovat
Patri.k
Už se těším ve 2:00 na Plíškovou, bude to tu někdo sledovat?
Reagovat
blixa
jasná věc ;-)
Reagovat
slacker
kterou? ja znal dve. jedna delala v Nuslich posluhovacku a ta druha darmo mluvit
Reagovat
blixa
My se těšíme na tu co neznáš ;-)
Reagovat
Mayo
škoda, že nedávajú na Eurosporte tenis, by som pozrel kúsok
Reagovat
hatatytla
Nasadit zejtra Ferrera na první zápas je vrchol kreténismu. Sice o hodinu pozdějc nežli normálně, ale stejně. Co tím sledujou?
Reagovat
mahycek
Měli vyhodit Gasqeta s Bollelim (4 zápas)a dát tam Verdasca s Ferrerom,pitomci.
Reagovat
Davor1
De Bakker vlani od júla do konca sezóny prehral 7 zápasov v rade a teraz tu brutálne deptá Ferrera, ktorý je krok od vyradenia. Dosť mi to pripomína minuloročný zápas (práve tu v Katare) Davida s Brandsom, ktorý ho takisto vystrieľal neskutočným spôsobom, keď mu tam padalo všetko presne tak ako dnes holanďanovi...
Reagovat
Davor1
David brejk, tak snáď to dopodáva a v treťom už nepustí...
Reagovat
jackiec
come on el řiťuál, paráda žes rupnul, jen tak dále!!!
Reagovat
Roger_Federer
Precetl jsem si diskuzi nize a nechapu kde vydis ten spatny vstup do sezony 2013 a trapeni, je sice pravda ze jednoznacne pomohlo ze pro navrat zvolil az Unor a antuku.Presto mu na tomto povrchu stacilo hrat 45% sveho standartu k 3 finale po sove i bez zapasove praxe 7mesicu.

03.03. Nadal R. - Ferrer D. F 6-0, 6-2 1.45 2.72
02.03. Nadal R. - Almagro N. SF 7-5, 6-4 1.19 4.60
01.03. Nadal R. - Mayer L. ČF 6-1, 7-5 1.03 13.98
28.02. Nadal R. - Alund M. OF 6-0, 6-4 1.03 14.30
27.02. Nadal R. - Schwartzman D. 1K 6-2, 6-2 1.03 12.32
Sao Paulo Kolo Výsledek K1 K2
17.02. Nadal R. - Nalbandian D. F 6-2, 6-3 1.44 2.74
16.02. Nadal R. - Alund M. SF 6-3, 62-7, 6-1 1.06 9.29
15.02. Nadal R. - Berlocq C. ČF 3-6, 6-4, 6-4 1.08 7.61
14.02. Nadal R. - Souza J. OF 6-3, 6-4 1.03 13.31
Vina del Mar Kolo Výsledek K1 K2
10.02. Zeballos H. - Nadal R. F 62-7, 7-66, 6-4 16.93 1.02
10.02. Nadal R. - Chardy J. SF 6-2, 6-2 1.09 6.82
08.02. Nadal R. - Gimeno-Traver D. ČF 6-1, 6-4 1.03 12.84
06.02. Nadal R. - Delbonis F. OF 6-3, 6-2 1.04
Reagovat
smazaný uživatel
Ja zase nechapu, kde vydis ten spatny pravopis...:-DD
Reagovat
Roger_Federer
chapani je u tebe celkove problem, takze zadne prekvapeni.
Reagovat
kada.tom
Ještě jeden set, Thiemo!
Reagovat
Davor1
Thiemo za prvý set 9 es, 27 winnerov a na sieti 9/12. Neskutočné čísla a to mu prvý servis chodí len niečo vyše 50%. Ak vydrží v tomto tempe, tak bude v Katare ďalší Španiel z hry von.
Reagovat
smazaný uživatel
Zápas som nevidel, no viem si ho predstaviť..Herná prax bohužiaľ chýba a do Austrálie sa len tak nevráti..Zdá sa, že Rafa pojde na AO s cieľom skor naplnit Coubertinove posolstvo, než turnaj vyhrat..Škoda, tie 3-4 zápasy navyše mu budú chýbať..

Každopádne si nemyslím, že oddialenie operácie niečo zmenilo, aj keby šiel pod pod nôž v oktobri, tak sa na kurty vráti v novembri, kedy je po sezóne..
Reagovat
George_Renel
Po sezóně ATP, ale mohl se rozehrát na IPTL.
Reagovat
mahycek
Zítra hraje Wawrinka s Coričem,to bude zajímavé.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad ho Borna klepne, chce to trochu poskocit v žebříčku.
Reagovat
Davor1
De Bakker hrá tiež parádne, možno ešte lepšie, ako Berrer. David sa dnes dosť zapotí...
Reagovat
Cico93
máš nejaky kvalitný link?
Mne ide obraz o 25 sekund rýchlejšie ako zvuk.:(
Reagovat
Davor1
tiež mi to seká...
Reagovat
mahycek
A je to.Odpoledne Berrer,nyní De Bakker.Zdá se,že je to rychlý povrch,těžké to bude mít David,proti servis volej.Docela bych uvítal,kdyby takový povrch byl na finále Masters v Londýně. To by bylo pro Fedouše dobré.
Reagovat
George_Renel
Pár Veselý-Čermák v Dauhá fakt vypadnout nemohl....
Reagovat
vendulkabendulka
Kontumacne ;)
Reagovat
kada.tom
No, ale pro takovýho Tomáše je vypadnutí Rafy jako dar z nebes. Takhle by měl udělat finále, a pokud přejde přes Gasqueta (Kavčič by mu neměl dělat větší problémy), tak to je i docela reálný :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Proč? Mohl si trochu vylepšit H2H a zvedout sebevědomí.
Reagovat
tommr
Tomáš by s Nadalem nejspíš prohrál i kdyby Nadal musel hrát se zlomenou rukou ... :)
Reagovat
kada.tom
taky si myslím
Reagovat
smazaný uživatel
A iný frajer ho porazil so zlomenou raketou. To, ze tam boli problémy so slepakom, s tým sa nechváli..

http://msport.aktuality.sk/c/178503/martin-klizan-nadala-som-zdolal-so-zlomenou-raketou/
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
George_Renel
může Rafu stát více než si myslel. Ty 2-3 týdny mu prostě budou scházet. Přesně jak jsem to psal v době, kdy začal hrát se zánětem slepého střeva.
Reagovat
smazaný uživatel
Naprostý souhlas, byl to od něj nesmysl co udělal loni
Reagovat
Kozoroh
Souhlas. Právě kvůli těm třem týdnům bych Nadalův návrat 2015 k roku 2013 nepřirovnával, jak činí tito aspol.
Reagovat
Davor1
Neskutočné, len pred dvoma mesiacmi som pozeral na Berrera live na challengeri v Bratislave, kde prehral hneď v prvom kole v dvoch setoch s Priseznym, ktorý bol vtedy naozaj v príšernej forme a hovoril som si, že už by to mal Mišo zabaliť.

Keď by po dnešku už ani nenastúpil na ďalší zápas a z fleku ukončil kariéru, tak štýlovejší koniec by si asi nemohol priať :D
Hral fakt fantasticky, podobne sa vlani proti Nadalovi vytiahol Gojowczyk, tomu to ale vydržalo len jeden a pol setu. Berdych má tak teraz otvorenú cestu až do finále, pri súčasnej forme sa tam podľa mňa aj dostane.

Rafa má čo robiť, musí dúfať, že bude mať na AO dobrý žreb a nechytí do prvého kola napríklad Coriča, to by nemuselo dopadnúť pre neho dobre :D
Reagovat
Mayo
čo máte s tým Čoričom...kľudne nech ho dostane a čo
Reagovat
Davor1
len som načrtol jedného z možných nepríjemných súperov, ktorí by mu mohli v tejto forme spôsobiť dosť značné problémy a myslím, že Corič patrí medzi hlavných adeptov. Nie pre ten vzájomný zápas v Bazileji, ale pre jeho celkový herný skok a už značnú kvalitu, napriek ešte nie vysokému rebríčkovému postaveniu. Kyrgiosa radšej spomínať nebudem, lebo budem hneď zaškatuľkovaný ako hlavný antinadalovec... :-D
vlastne som ho ale aj tak spomenul, tak snáď sa mu pri lose vyhne
Reagovat
kada.tom
viděl si ho někdy hrát? Coric je velká naděje tenisu
Reagovat
Mayo
videl som ho hrať
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu sa ešte vytunuje neboj :)
Predĺži dĺžku a bude zase kusať.
Do najbližšieho zranenia..
Reagovat
mahycek
Poslouchal si co říkal Berrer po utkání?? Po 1 prohraném setu si řekl,já hraji svou poslední sezonu,mám doma 2 děti,když jsem se dostal až sem,tak přece to nyvypustím. Budu to pálit na riziko,vyjde,nebo nevyjde.Ano Rafa je po zranění,ale přece mu to nenechám a ono to vyšlo. Docela milé od 33-nebo 34letého Berrera ne?
Reagovat
tito
Fajn :-)))
Reagovat
Cico93
No ale neskutočne mu to tam padalo.
Reagovat
Fandina
A také říkal, že dělá diplomovou práci ze sportovní psychologie a že ten dnešní zápas je super zkušenost.
Reagovat
Davor1
Na Nadala je to dobrá taktika, aplikoval ju už aj Rosol či Darcis, mohol by si konečne zobrať príklad aj Roger :-))
Reagovat
Cico93
Nick to isté
Reagovat
Davor1
Kyrgios má ale na trávu úplne iné predpoklady ako Rosol či Darcis, tam to nebola náhoda alebo životný výkon.
Reagovat
smazaný uživatel
Aj Soderling, v jeho chráme na RG
Reagovat
smazaný uživatel
Pocuval, pocuval :)
Ale keď sa bude chváliť svojim vnukom, dúfam, že spomenie aj, že Španiel sa usiloval o návrat po zranení :)
Reagovat
blixa
Nadal out ? To jsou věci ...
Reagovat
Mayo
Vamos Rafa, nevadí, fandíme v dobrom aj v zlom. Dáme mu čas chalanovi.
Reagovat
kada.tom
přesně :-)
Reagovat
Mayo
mimochodom Berrer dobrý výkon samozrejme
Reagovat
Cico93
A práve dnes
Reagovat
Cico93
Vamos
Reagovat
Amputace
Čas přijde. Dnes jsem celkově spokojen. První set excelentní tenis, pak přišly chyby, ale to se dalo čekat. Důležitá je snaha o agresivní hru.
Reagovat
tito
Vamos!
Reagovat
dappe
Spokojen? Vždyt hrál příšerně. Snaha o agresivní hru ano, ale jen proto, že absolutně nestíhá z obrany, snad ještě víc než v některých loňských zápasech. A to všechno v zápase s Berrerem.
Reagovat
Amputace
A ty jsi snad očekával, že bude hrát po té pauze nějak mimořádně? Já to stále srovnávám s rokem 2013, z něhož si každý pamatuje 2GS, ale už málokdo ty hrůzostrašné výkony z prvních zápasů, navíc na antuce. Tehdy byl naprosto pohybově i úderově mimo. To se o dnešku říci nedá, byť prohrál.
Reagovat
dappe
Trochu problém je v tom, že problémy s pohybem začaly v loňské sezoně, následně začal prohrávat i na antuce a vlastně jen RG mu tak trochu zachránilo sezonu, jinak mě moc nenapadá turnaj, kde by za posledních 13 měsíců hrál dobře. Já čekal, že bude hrát o hodně lépe a že se klidně dostane i do finále.
Reagovat
Amputace
Co třeba AO 2014? Tam podle tebe nehrál dobře?
Reagovat
dappe
Ještě bych dodal Miami až do finále, ale v Austrálii kromě asi dvou zápasů moc dobře nehrál. Nebo takhle, po sezoně 2013 byly jeho výkony na AO docela zklamáním, přesto možná šlo i o jeho třetí nejlepší turnaj za rok.
Reagovat
Davor1
Presne, dobre hral akurát proti Federerovi, proti Nishimu a Dimitrovovi to bol len taký priemer, obaja mu celkom slušne zatápali...a to mal problémy už predtým v Dauhe, kde síce vyhral, ale bolo to dosť utrápené a to ani nemal top súpera (aj keď Monfils a Gulbis nehrali zle...).
Reagovat
tito
Dnes jsem žádný problém s pohybem neviděl. Viděl jsem zbytečné nevynucené chyby, kterých bylo opravdu hodně a z pozic, kdy se při rozehranosti nemýlí, plus horší return. Obojí je otázka zápasové praxe.
Reagovat
kada.tom
No, Rafo. Jeden z těch tří BB si proměnit měl, co si bude povídat.
Reagovat
Stan_Borowitz
Dřívější Rafa by jeden z nich určitě proměnil.
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím,nemá někdo záznam z dnešního zápasu Petry.Dekuju
Reagovat
Cico93
tie BB dpč
Reagovat
Amputace
Velká škoda.
Reagovat
tito
Bohužel. Nečekal jsem vypadnutí tak brzy, už vůbec ne dnes, ale po předevedeném výkonu se těším na další turnaje. S velkou řachou na AO nadále nepočítám.
Reagovat
Cico93
a ten out o zastrúhaný vlas na BB(
Reagovat
mahycek
NOVA SPORT v pátek 04.00 2 čtvrtf.Brisbane (PP).11.05 záznam 1 čtvrtf.Brisbane.Dále 12.30 1 čtvrtf. Cennaí(PP). 14.30 2 čtvrtf.Cennaí(PP). 17.30 záznam 2čtvrtf.Brisbane. Sobota 04.00 1 semif. Brisbane(PP).06.00 2 semif.Brisbane(PP).07.30 je ještě záznam 1 semif.Brisbane. 12.30Cennaí 1 semif.(PP). 14.30 2 semif.(PP). Neděle 10.00 Finále Brisbane(PP). 12.30 finale z Indie(PP), vše na TV NOVA SPORT.
Reagovat
smazaný uživatel
Berrer hraje výborně. Snad se z toho teď nepose*e
Reagovat
smazaný uživatel
no, měl naděláno, ale zvládl to.
Reagovat
Amputace
Není nad to, jak se Rafa hecuje, když prohrává. To je sport.
Reagovat
PetaM
Definice sportu určitě vypadá jinak.
Reagovat
Amputace
Jak?
Reagovat
r.Fever
jj, hlavne po dvojchybe súpera. to je šport!
Reagovat
Amputace
Můj ty bože, někteří se z té zaujatosti už opravdu vzpamatujte, není to pěkné.
Reagovat
Cico93
ešte ktomu ten Berrer ma šťastie.
Reagovat
Mayo
teraz ukázal zlatú ruku pri lobe
Reagovat
smazaný uživatel
Ten čierny fetak s tou čiapkou je kto??
Reagovat
kada.tom
Dustin Brown
Reagovat
smazaný uživatel
Diky
Ja že nejaký raper
Reagovat
Stan_Borowitz
má s Rafou vlastně lepší H2H než Roger nebo Novak :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Niečo ako H2H Fedex vs. Hrbatý :)
Reagovat
Davor1
Hrbatý je pán, ten má pozitívnu H2H aj s Nadalom :-))
Reagovat
Kozoroh
A se Samprasem a Agassim má taky pozitivní bilanci, čímž má kladné H2H se čtyřmi nejlepšími tenisty posledních 25 let...
Reagovat
Stan_Borowitz
Nene, ale je to těsný, viz níže. Agassi se Samprasem zachraňují čest bohů.
Reagovat
Cico93
aj s Djokom alebo Andym sa mi zda.
Reagovat
Kozoroh
S Můrou a Djokerem se střetl na okruhu ATP jednou jedinkrát - Andyho přemohl na Paris Masters 2006 7:6 a 6:0 a Novakovi podlehl v baráži Davis Cupu 2008 2:6, 4:6, 3:6.
Reagovat
Stan_Borowitz
jeden z nejvíce nedoceněných hráčů historie tenisu. Snad nikdo jiný se nemůže pochlubit aktivním souhrnným H2H se čtyřmi top legendami - Federerem, Samprasem, Nadalem a Agassim. S Fedexem to má 2:1, s Nadalem 3:1, se Samprasem 1:2 a s Agassim 2:3. Každému z nich byl důstojným a vyrovnaným soupeřem. Neznám žádného jiného takového hráče.
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda toho Samprasa v piatom sete.
Bol by King of tennis :)
Ale dríč to bol.. Hlavne v Davis cupe.
Reagovat
Stan_Borowitz
To byl čtvrtý set. Semifinále FO 1999, velmi vyrovnaný zápas. Agassi pak získal titul. Chybělo málo...
Reagovat
Stan_Borowitz
Promiň, špatně jsem to přečetl, tys psal o Samprasovi. Ale tím spíš - nechybělo moc a měl aktivní H2H se všemi čtyřmi...
Reagovat
smazaný uživatel
Hej, hej. 5 set 6:4 :)
Reagovat
Cico93
Hlavne sme mali poriadneho tenistu. Pri DC to boli vykony. Srdciar a veľký bojovník. Nie jak henti Lacko a spol.
Reagovat
Davor1
Taký Kližan nie je herne oveľa horší od Hrbatého, akurát v hlave je obrovský rozdiel...
Lacko je stratený prípad...
Reagovat
smazaný uživatel
A už mám tlak v prdeli..

Nikdy, nikdy mi nespomínajte Lacka, čo každý zápas odchodí.
V DC pravdepodobne sabotuje zápasy, šak jemu sa nechce a ide hrať.
Lopty idú dva metre od neho a on má v paži. Radšej Gomboša stavať.
Baleríne zakázať DC, nech mladí vidia, že budú musieť makať, ináč tiež skončia.

Neviem, či to Miloš nevidí, alebo ja som potom cocot..
Reagovat
smazaný uživatel
:) Hoši viem, že ho nemáte radi, len ho tu radšej nespomínajme :)

Bratislava 16. septembra (TASR) - Hladká prehra 0:5 na pôde USA v baráži o účasť vo svetovej skupine Davisovho pohára sklamala generálneho sekretára Slovenského tenisového zväzu (STZ) Igora Mošku. Nespokojný bol najmä s výkonmi Lukáša Lacka, po ktorých sa podľa vlastných slov hanbil.
Reagovat
smazaný uživatel
doteraz to mam pred ocami ked v semi RG nicil Agassiho,ktory odchadzal fyzicky az prisiel ten nestastny dazd a do dohravky Andre opat nabral sil,vo finale mal potom tusim Medvedeva,proti ktoremu by mal Dominik zivotnu sancu vyhrat GS,tak isto top10 mu uslo o jednu lopticku,ci DC,ked odstavili Becka a Mecir nenabral odvahu nasadit na rozhodujuci zapas proti Ancicovi Kuceru,proste nestastie v stasti
Reagovat
smazaný uživatel
To semi som ani nedýchal :)
Reagovat
smazaný uživatel
Prostě se potřebuje dostat do varu no.. to je celé.. Nikdo z té elity by po této pauze nebyl hned rozjetý.
Reagovat
Davor1
Zaujímave je to, že práve Rafa bol jediný, kto s tými návratmi nemal problém, skôr naopak...teraz je proste vidno, že operácia, aj keď tak banálna, je úplne iná sila...
Reagovat
Amputace
A viděl jsi, jak hrál v prvních zápasech 2013 po návratu v Jižní Americe? To ti připadalo, jako že "neměl problém"?
Reagovat
Davor1
Samozrejme, že nehral dobre, ale postúpil do finále a tam prehral myslím so Zeballosom v troch setoch nie? Nedostal kanára ako od Murrayho ani nerupol hneď v prvom kole (ak to ešte neotočí) s totálnym outsiderom, ktorý je už jednou nohou na dôchodku... :-D
Reagovat
Amputace
Však dnes také ještě neprohrál.
Reagovat
tito
Je to podle mne hlavně povrchem. Pro návrat v 2013 zvolil antuku, kde odehrál první měsíc 3 turnaje. Ale byla to volba, která nepočítala s AO, letos to prostě chce zkusit i tam.
Reagovat
Davor1
je to možné no, určite tam bude súvis, ale aj tak si myslím, že čím je starší, tak tie návraty budú ťažšie a ťažšie...
Reagovat
Amputace
Když srovnáš první zápas 2013 a dnešní první zápas, dnešek mi vychází jako daleko lepší. Momenty geniality jako dnes tam tehdy vůbec nebyly. Vzpomínám si, že během prvního setu jsem doslova trnul hrůzou, protože tak strašný výkon jsem od Nadala nikdy neviděl, téměř nedokázal po podání soupeře dostat míč přes síť.
Reagovat
tito
Souhlas, tenkrát to bylo podstatně horší. Ale dnes to vidím bledě, Michael fakt jede. A Rafa opakovaně daruje tak 2 fiftýny při svém.
Reagovat
Davor1
Určite nehral vtedy horšie, ako v Bazileji s Coričom, veď stratil len pár gamov s veľmi kvalitným antukárom Delbonisom.
Ide o to, že vtedy to bol pre neho úplne prvý zápas po zranení, tento je už tretí (po zápasoch s Murraym a Wawrinkom) a stále paberkuje. Vtedy mu trvalo týždeň, kým sa dostal do takej formy, že zvyšok roka ovládol neskutočným spôsobom. Teraz po týždni vyzerá skoro rovnako, ako predtým. Myslím, že poriadne sa rozohraje až na AO, kde mu pomôžu trojsetové zápasy...
Reagovat
tito
Fakt ti budu oponovat, za ty léta ho mám nasledovaného víc než dost, a ty výkony se vůbec nedají srovnat.
Reagovat
Amputace
Ten rozjezd rozhodně netrval týden, neboť relativně suverénně hrál až v Acapulcu, což byl třetí jeho turnaj po zranění. Ano, výsledek s Delbonisem vypadá sice jednoznačně, ale Nadal měl jediné štěstí, že se Delbonis vyhazoval sám a hrál ještě zoufaleji než samotný Nadal. Vůbec nejde srovnat tehdejšího Delbonise s dnešním Berrerem. Zkus si ten zápas někde najít a podívat se na pár prvních gemů. Neporovnatelné s dneškem.
Reagovat
Davor1
Ja to ani neporovnávam s dneškom, nehádam sa, že vtedy hral horšie, len že to určite nebol jeho najhorší výkon vôbec, keďže minuloročný Bazilej asi nič neprekoná.
Reagovat
Amputace
Napsal jsi, že s "návraty neměl problém", s čímž já nesouhlasím, protože letošek dost připomíná právě rok 2013, kdy se ze začátku neskutečně trápil a od potupných porážek ho zachránilo možná jedině to, že šlo o zápasy na antuce. Návrat 2009 také nic extra. Takže vlastně ani nevím, které ty návraty máš na mysli.
Reagovat
tito
Přání otcem myšlenky, taky netuším :-)))
Reagovat
Davor1
Pozri, herne to možno nebol v prvých zápasoch ten stopercentný neporaziteľný Nadal, výsledkovo ale hneď od začiatku s úplným prehľadom víťazil a až na tú výnimku so Zeballosom by človek na prvý pohľad vôbec netušil, že sa vracia po nejakom zranení. A rok 2009, to si asi robíš srandu, síce prehral s Monfilsom v Dauhe, čo sa mu mimochodom nestalo len raz, ale potom vyhral prvykrát AO, IW a na antuke valcoval až do FO...takže keď toto je pre teba nič moc, tak neviem, aké máš potom aspoň také priemerné očakávania :-D
Reagovat
Amputace
Já jsem měl na mysli jeho návrat po vynechaném Wimbledonu.
Dát jen na první pohled je pěkně, víš na co... Pokud vezmeme v potaz všechny okolnosti, nikoli pouze výsledky, které mohou být samy o sobě dost nevypovídající, žádný úpadek ve formě po návratech nelze pozorovat. Vyjímaje Zeballose a možná Berlocqua s Alundem žádný ze soupeřů, s nimiž v roce 2013 hrál na těch prvních třech turnajích, nesnese srovnání s výkonem jeho dnešního soupeře. Na to bys neměl zapomínat. Na základě předvedené hry si troufám říct, že stát Berrer proti Nadalovi v prvním zápase 2013, nejde se ani do třech setů a Nadal by prohrál ve dvou.
Reagovat
Davor1
Tak prvý zápas je niečo iné, aj teraz prehral Rafa prvý zápas 6-2, 6-0.
Berrer hral nepochybne na svoje pomery fantasticky, videl som ho nedávno v Bratislave a neveril by som vtedy, že by bol ešte schopný predviesť niečo podobné. Rafa mu to ale sám dovolil, keď po slušnom prvom sete úplne odpadol a doslova ho vyhecoval na maximum svojím nemastným neslaným prejavom...
Reagovat
Amputace
A proti komu svůj první zápas prohrál? Tohle přece nechceš stavět naroveň..
Reagovat
Kozoroh
Amputace - myslíš návrat po vynechaném TM 2008 nebo Wimbledonu 2009?
Reagovat
Amputace
Myslel jsem po tom W.
Reagovat
mahycek
Já viděl jen 1 set a bylo to jasné a ted jsem se vrátil a čumím. Tady je vidět,když dáš jen trochu někomu čuchnout a Nadal bude mít moc práce to ukočírovat.Není to sranda se vracet po takové době. Ted mi říká žena,že se Berrer několika riskantními údery chytil a Nadal má problémy s hlavou.
Reagovat
Davor1
Máš šikovnú ženu, gratulácia :-))
Reagovat
Cico93
jaký out
Reagovat
Davor1
Berdych bude mať v semi jedinečnú šancu po toľkej dobe poraziť Nadala, ak sa ten tam vôbec dostane pravdaže. Berrer potrebuje ešte odservírovať 4 gamy, to sa mu kľudne môže podariť. Berrer cíti šancu na životný výsledok a Nadal je brutálne dole.
Reagovat
George_Renel
Nadal hraje fakt bídně. Školácké chyby, mentálně dole. Teď se teprve ukáže, zda je šampión a zvládne alespoň kvalifikanta.
Reagovat
smazaný uživatel
No tak že je to šampion, to už se ukázalo mockrat.
Reagovat
panzer.dragon
nadal se sesypal
Reagovat
tito
Sesypal??? Neubral na agresivitě ani o píď a chyby jsou daní za tak dlouhou pauzu, zápasový timing nenatrénuje. Kdyby se sesypal, hrál by udržovačku, fakt nevím, kam na to chodíte. Naopak mne překvapilo, že mu tak vycházel první set.
Reagovat
Cico93
noo tvl
A 1 set to bola taká jazda.
čo sa sním stalo?:(
Reagovat
Mayo
intergalaktický slajz od El Matadora :O
Reagovat
Mayo
to bol return :D
Reagovat
Mayo
Býk fackovaný v druhom sete.
Reagovat
tito
Chybuje, ale až se pořádně rozehraje, tak to bude mazec. Dobré je, že hraje agresivně, je to jen otázka času.
Reagovat
Amputace
Vidím to stejně.
Reagovat
tito
Jenom doufám, že bude mít více času na tomto turnaji, těch chyb je opravdu hodně a Michael se snaží:-) Jinak nevím, jestli se mi to zdá, ale zdá se mi opravdu důraznější na prvním podání. Co myslíš?
Reagovat
Amputace
To určitě. Teď sice dost chybuje, ale celkově mi zatím dnes dost připomíná ten svůj návrat v 2013, kdy rovněž v prvních zápasech chyboval, ale hrál velice agresivně, zvláště po prvním podání, kdy sem tam zahrál dokonce servis-volej, po prvním druhém úderu obyčejně přebíral iniciativu ve výměně. Chce to vyrušit chyby, ale to si podle mě časem sedne. Ovšem jak píšeš - chtělo by to tento zápas ještě otočit a odehrát na tomto turnaji alespoň jeden dva další zápasy.
Reagovat
tito
Pár hořkých pilulek prostě ze začátku bude,v rychlejším tempu jsou chyby zákonité, ale líbí se mi pohyb, jak čte hru. Dobré. Byla by škoda, kdyby dnes vypadl.
Reagovat
Amputace
A má i dobrý BH, téměř vůbec neslajzuje. Věřím, že to otočí.
Reagovat
Pe3k
Chtěl jsem se juknout na Rafíta jak válí a hned jak jsem to zapnul tak ho Berrer breaknul :(
Reagovat
smazaný uživatel
si sa zobudil a ruka v serbliku
Reagovat
r.Fever
Tak najnovšie na Australian Open nebude hrať ani Tsonga.
http://rmcsport.bfmtv.com/tennis/tsonga-va-declarer-forfait-pour-l-open-d-australie-855981.html

Čiže to máme Čilič, Tsonga, Rosol (?), Tipsarevič, Sock, Štepánek, Haas, F.Mayer a zrejme aj Tursunov a Del Potro. Celkom slušná nádielka ...
Reagovat
Pe3k
Reagovat
steve79
Ten nadal vali teda. Hraje uzasne a ma chut.
Reagovat
Amputace
Rafa zatím hodně solidní výkon. Nečekal jsem takovou úderovou jistotu, především FH mu šlape na výbornou. I pohyb je v pohodě.
Reagovat
Kozoroh
Ale teď se nějak zasekl.
Reagovat
Cico93
Do Rafových forhandov:)
Reagovat
Mayo
sakra, idem si to zapať rýchlo na nete
Reagovat
Mayo
do rafových forehandov ? ta co ši :D
Reagovat
Patri.k
Krasný, jde vidět, že Berdych poslední dobou předvádí kvalitní a vyrovnané výkony, ale boužel až do chvíle než potká někoho z TOP3, ale to už je prostě mužský tenis, ta výkonnost je tam více vyselektovaná jak v ženském tenise.
Reagovat
tommr
Tomáš by s ním neměl mít žádný větší problémy. Ty nejspíš začnou až od čtvrtfinále s Gasquetem ... :)
Reagovat
Kozoroh
6:2, 6:1; Djokera nyní čeká Stakhovsky.
Reagovat
Stan_Borowitz
o tři zápasy by ta šňůra měla jít prodloužit, Novak už bude asi nad jeho síly.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist