Djokovič měl namále, ale je v semifinále, postupuje i Murray

  • ATP ŠANGHAJ - Světová jednička Novak Djokovič musel otáčet duel s kvalifikantem Mischou Zverevem. Srb nakonec překvapení nepřipustil a zvítězil 3-6 7-6 6-3. V boji o finále změří síly s Robertem Bautistou.
    14. 10., aktualizováno | Aktuality |  132 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     

Mischa Zverev v Šanghaji prošel dvoukolovou kvalifikací a v hlavní soutěži ho nezastavil domácí Ze Zhang, Nick Kyrgios ani Marcel Granollers. Němec tak dosáhl svého nejlepšího výsledku na okruhu ATP v letošní sezoně.

Novak Djokovič na podniku Masters v Šanghaji útočí celkově na 67. titul a čtvrtý v Šanghaji. První dvě kola zvládla světová jednička bez problémů. Dnes měl však proti kvalifikantovi Mischovi Zverevovi plné ruce práce, ale nakonec Němce porazil i podruhé.

Srb byl před zápasem jasným favoritem. Svou roli v prvním setu ale vůbec nepotvrdil. Dvakrát přišel o podání a ani jednu ze tří šancí na brejk nevyužil.

Světová jednička dlouho nemohla najít recept na technickou hru Zvereva a jeho náběhy na síť. S Djokovičem to vypadalo na začátku druhé sady hodně špatně. Prohrával 0-2, od té doby však přestal tolik kazit a ztracený servis si čistou hrou vzal zpět.

„Od začátku zápasu jsem netrefoval dobře míč. Nejsem spokojen ani s pohybem, zbytečně často jsem zůstával na základní čáře a přesně to soupeř chtěl,“ hodnotil zápas Srb.

Djokovič se dokonce v sedmém gamu dostal do vedení, Němcovi se nicméně podařil rebrejk a druhé dějství musela rozhodnout zkrácená hra. Tu už si světová jednička pohlídala a zápas poslala do rozhodujícího setu.

V tom Srb na podání ani jednou nezaváhal a náskok jediného brejku udržel až do konce zápasu.

„Soupeř bojoval, na kurtu nechal všechno a byl pár míčů od výhry. V první polovině zápasu byl lepším hráčem. Dnešní utkání jsem si v Šanghaji užil zatím nejvíc,“ pochválila Zvereva světová jednička.

Zverev se díky čtvrtfinálové účasti v Šanghaji posune zpět do elitní stovky. Djokoviče čeká v semifinále duel s Robertem Bautistou, s nímž zatím ani jeden z pěti vzájemných zápasů neprohrál.

Roberto Bautista ve čtvrtfinále přehrál ve dvou setech loňského finalistu Jo-Wilfrieda Tsongu. Pro Španěla je to nejlepší výsledek na turnajích série Masters v letošní sezoně.

Světová dvojka Andy Murray dál válcuje své soupeře. Víc než pět gamů neztratil ani s Davidem Goffinem, kterého snadno přehrál dvakrát 6-2. O finále si zahraje s vítězem duelu Jack Sock - Gilles Simon.

• ATP MASTERS ŠANGHAJ •
Čína, tv. povrch, 7,655.640 dolarů
páteční výsledky (14. 10. 2016)
Dvouhra - čtvrtfinále
Djokovič (1-Srb.) - M. Zverev (Něm.) 3-6 7-6(4) 6-3
Bautista (15-Šp.) - Tsonga (9-Fr.) 6-3 6-4
Murray (2-Brit.) - Goffin (11-Belg.) 6-2 6-2

 

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (132)
15.10.2016 12:50Od: Krisboy
Se musím až smát, když si vzpomenu jak po finále US Open s Federerem Djokobitch fňukal, že by jednou taky rád měl takovou podporu od fanoušku jako Roger. Ten člověk vůbec neví, co říká. Prostě je to falešnej šmejd a všichni to vědí. Rovnat se s Rogerem? Ještě jednou se směju.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:54Od: Nola
on fnukal? :D prosim ta, otvor si lahvinku a oslavuj, uzivaj si prehry Djokovica....
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:57Od: Krisboy
Ano, fňukal. Na lahvinku to není, děkuji za radu.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:58Od: Nola
prosim ta nebud trapny, po vyhre sa place jedine od radosti....
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:00Od: Krisboy
Myslím, že z nás dvou to nejsem já, kdo je trapný.
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:03Od: Kozoroh
Trapný jseš, co si myslíš ty je k smíchu :-D
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:07Od: Nola
precitaj si po sebe co pises, v jednej diskusii atakujes haterov Rosola, aby si nasledne sam urazal inych tenistov, podaj si s nimi ruky, chapem ono je tazke, prekusnut tie posledne porazky... niektori FFF proste nikdy nesklamu
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:15Od: Krisboy
Jaké zase porážky? Co to meleš???
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:29Od: Kozoroh
Myslí si o sobě, jak je vtipný a přitom je ubožákem...
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:42Od: Krisboy
Tak tohle je podle mě urážka, Nolo. Ale já se na něj nezlobím, chápu, že má pocuchané nervy. Až Djokovič vyhraje Masters, jistě se zase uklidní.
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:49Od: Kozoroh
Já jsem klidný, ty máš potřebu vyventilovat svou radost nad prohrou Djokera. Le cháp tě, moc prostoru ti No1e nedával.
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:00Od: Kozoroh
Vidím, že tví učitelé tě nenaučili porozumět psanému textu :-P
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:05Od: Krisboy
Co to zase blábolíš? Tobě z toho Djokoviče už fakt solidně hrabe. Trochu důstojnosti, chlape...
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:11Od: Kozoroh
Já neblábolím, já glosuji. Ty Djokera nesnášíš a zatemňuje ti to mysl.
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:17Od: Krisboy
Já si myslím totéž o tobě. Zbožná adorace nějaké osoby pohlcuje tebe. Asi se opravdu nedohodnem, nechme toho. Ale "hater" Djokoviče opravdu nejsem, to mi věř. Nikdy mi nebyl sympatický svým chováním, ale nenávist je opravdu něco úplně jiného.
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:21Od: Nola
mne tiez nie su vsetci sympaticki, to, ale neznamena, ze sa budem uchylovat k urazkam hraca
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:25Od: Krisboy
Jaké urážky? Myslíš "falešnej šmejd"? To není urážka, ale mé hodnocení jeho osoby. Prostě mu nevěřím ani slovo, je to podle mě jedna velká přetvářka. Vzájemné urážky svých idolů tady předvádějí spíš někteří fanatičtí fans Federera a Nadala, řekl bych...
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:55Od: Marduch
No tím kreténem jsi se prave zařadil někam na úroveň suterenoveho hastereni Fedal fanatics. Gratuluji.
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:59Od: Krisboy
Ok, to jsem přehnal, uznávám. To byla reakce na to, jak rozštípal tu raketu a při uklízení těch úlomků udělal to gesto ke sběračce: nedělej si starosti, uklidím to sám. To mě fakt nadzdvihlo, omlouvám se.
[ Reagovat ]
15.10.2016 14:06Od: Nola
k tomu smejdovi :
http://lidovyslovnik.cz/index.php?dotaz=%9Amejd
[ Reagovat ]
15.10.2016 14:10Od: Krisboy
Ok, slovo šmejd jsem chápal špatně a špatně ho používal. Měl jsem za to, že to souvisí s přetvářkou, pokrytectvím či falešnosti. Díky za upozornění.
[ Reagovat ]
15.10.2016 14:15Od: Krisboy
Takže "falešnej šmejd" je vlastně neautorizovaná nekvalitní kopie něčeho nepotřebného, je to tak? :D
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:40Od: MANREA Treba dufat,ze ani G.Simon sa A.Murraymu neda lacno
Blahozelam prekvapivemu vitazovi Robertovi Bautistovi,s dufanim,ze milo prekvapi i G.Simon vs A.Murray.G.Simon to bude mat tazke,lebo A.Murray je silne motivovany
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:39Od: Krisboy
Dobře Bobši, dobřeeeeeee!!!!! VAMOOOOOOOOS!
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:33Od: kada.tom
Novak OUT, to jsou věci. Tak snad Andy zachrání prestiž turnaje.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:34Od: EllNino
Prestiž turnaje ...prosímtě, vždyť Roberto hrál fantasticky
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:36Od: kada.tom
ale ve finále mají být TOP hráči .. :-)
to ani Bautista-Agut a ani Simon nejsou, Simon snad býval ..
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:39Od: EllNino
tohle pravidlo je pěkná blbost, já osobně ám rád překvapení a ne to, že skoro každý velký turnaj končí zápasem Murray - Djokovic
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:40Od: EllNino
podle tvé logiky by byli na vrcholu 4 hráči a zbytek ostrouhá, to je tedy slušně motivující pro ty, kterými opovrhuješ ...
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:58Od: Kozoroh
To je někde psáno, že ve finále mají být TOP hráči?!
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:30Od: EllNino
jo, u kaďáka v hlavě ...
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:34Od: Roger_Federer Re: Tomiku
Jako vzdy, davad najevo, ze jdes z ovčim stádem a HLAVNE TENISU VUBEC NEROZUMIS ;)
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:35Od: Roger_Federer
Pro Kadleca
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:37Od: mates.t
tak podle něj byl tento zápas ostudou tenisu, když nevyhrál favorit :D i Kuerten při svém prvním titulu z GS by beztak byl (tehdy sedmá desítka žebříčku) :D
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:40Od: janek_da
nebo Sampras při 1. vítězství na USO. To byl nýmand, co byl sparing Lendlovi :D

Hotová ostuda
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:32Od: janek_da turisto!
já ti tak věřil
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:08Od: gigin
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:10Od: gigin
Rutinní záležitosti prostě. Jinak Djokárně se něco hrozného muselo stát, chová se fakt nestadartně. Podle mne v tom bude pořád ta indická pastelka.
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:39Od: Marduch
Můžou v tom byt i další veci. Začíná se mu sypat tělo,drive to byla jedna věc jednou za dva roky, letos od RG slyším o ramenu a zápěstí. Z těch highlights se Zverevem bylo vidět, ze BH postrádá tradiční jedovatost. FH v pořádku, ale BH si nepomahal tolik, co jindy. Taky mi prijde, ze trosku zacina ztrácet na rychlosti v defenzive, podobne jako Rafa,no snad je to jenom moje haluz..
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:46Od: janek_da
Tak on i jindy byl třeba pod tlakem, ale fiknul eso. A hned se pak hraje jinak.
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:42Od: Roger_Federer
Podle me mu harasi v hlave koulich.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:30Od: Kozoroh Djoker-Bautista 4:6, 4:5
No1e se sice dostal z nejhorśího, ale vyhráno zdaleka nemá. Bautista hraje jako o život, nebude zlomený po nedopodávání zápasu.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:39Od: Krisboy
Vyhráno teda nemá. Má prohráno.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:29Od: bIbec
Teď měl Djok trošku toho štěstíčka na své straně.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:32Od: bIbec
tak nakonec Princezna ve dvou. Pěkný MB.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:18Od: Krisboy
Vamós Roberto, vamos!!!
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:09Od: Mayo
Agut je další v rade, co odmieta vyhrať nad Nojem :D
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:09Od: Kozoroh Djoker-Bautista 4:6, 3:4
Bautista je jeden z mála, kdo umí víckrát v zápase přehrát Djokera v dlouhých výměnách. Bautista hraje přesně, chybuje jen pod velkým tlakem, což Novaka frustuje. Nedaří se mu využít šance, třeba 2 BP v devátém gemu prvním setu nebo vedení 30:0 v páté hře druhého setu. Bautista naproti tomu své příležitosti využívá. Před chvílí si sice No1e vzal zpátky ztracené podání, ale musí velmi bojovat, aby zápas otočil. IDEMO NO1E!!!
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:14Od: Tuttovka
Poslední dobou mi přijde, že Nole má velký problém při svých vlastních podáních, když má tvořit hru a tlačit. Nedokáže příliš využívat příležitosti.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:04Od: MANREA Prajem N.Djokovicovi,aby sa ukludnil a otocil,ale...
Ale zda sa,ze N.Djokovic straca kontrolu hlavne nad sebou.Skoda,ze nezvlada seba sameho,asi by to chcelo skolenie v umeni sebaovladania.
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:59Od: Tuttovka
Přiznám se, že vůbec nesázím, ale dnes jsem tušil jisté problémy pro Djokovice. Dnes dělá hodně špatných rozhodnutí a Bautista hraje hodně kvalitně a hlavně téměř nevyhazuje, pokud to není pod velkým tlakem.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:02Od: Tuttovka
Nějaké roztržené tričko bych vůbec neřešil, protože si myslím, že hráč má občas nárok na nějaký exces. Jedni se hádají se sudím, jiní rozbíjí rakety. Nole se poslední dobou choval slušně a je logické, že když cítí problémy, tak trošku neudržel nervy. Většinou jsem z něj měl pocit, že ten jeho klid, tleskání soupeřům atd. je spíš maska než to, jak se skutečně cítí.
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:57Od: Roger_Federer Kozorohu
Pokud se nepletu, kdysi si psal ze sledujes Djokovice od 11-12?
No tak on byl totalni spratek vzdycky, ja ho videl uz v 17-18 letech.
Naopak vekem zklidnil, dnes opet ukazuje co vnem je a ze spatne prijima nepříznive vyvyjejici se zapasy.
To ani nevytahuju jeho umyslne zdrzovani a MT..ktere pouzica roky kdyz se souperi dari ho prehravat.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:13Od: Kozoroh
No1e se umí vztekat, ikdyž vyhrává. Je náladový, dnes má sklon se víc vztekat, trhat trika :D Ale existují prohrané zápasy, kde byl klidný.
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:55Od: mahycek
Teď sedíme na obědě a koukáme na to celá kapela.
Musím to říct, to je s prominutím pičus ten Djoko. Myslím si to dlouho, ale taktně mlčím roky, ale teď v plné nahotě.
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:59Od: janek_da
no to bylo vtipné, jak RBA doběhl dropšot, místo wineru trefil pásku a Djoker vyzýval k aplusu
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:47Od: Krisboy
Mám to úplně stejně.
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:29Od: Marduch
Mahycku, trosku soudnosti. Tvé pocity z Djokera ventilujes co grandslam. Tak jakýpak takt. Nedávno jste se na Djokovi přece shodli i s manželkou:-)
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:49Od: janek_da
Djokovo triko :DD
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:50Od: Roger_Federer
No vraci se do starych koleji..
Blazen.
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:59Od: Lina
Dělá se zajímavějším. Škoda, pro mě trapnější.
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:46Od: Anonym Djoker-Bautista 4:6, 2:2
Bohužel No1e měl sice v deváté hře dva brejkboly, ale nevyužil je, naproti tomu Bautista svůj jediný BP proměnil v zisk setu. No1e sice líp podává než včera, ale stojí proti němu silnější soupeř, s kterým má Djoker má ve výměnách větší problémy.
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:48Od: Kozoroh Re: Kozoroh
Je to můj komentář, prohlížeč mi blbne :-\
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:56Od: Tuttovka
Neboj znalci místních poměrů tě poznali :D.
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:56Od: janek_da
jj :D
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:42Od: MANREA Aby bolo jasne,prejem uspech Novakovi Djokovicovi
Ale pisem co vidim.Ked uz niekomu horlivo fandim tak to je J.M.del Potro,alebo Alexander Zverev,ci Karen Chacanov,ktori momentalne nie su "na scene".
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:40Od: janek_da
Bernades je na braní jestřába přísný. A tak to má být. Odehrát, počkat jestli jsem dal dobrý míč a když ne tak si žádat jestřaba na předešlý úder soupeře.
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:23Od: MANREA oprava
-rozhorcuje-
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:22Od: MANREA Zatial nenapadny R.Bautista Agut celkom vzdoruje favoritovi
Uvidime,Novak Djokovic sa emocne uz prejavuje.Ale to je zatial uvod do zapasu.Trochu zmeny techniky vzhladom k prekonanemu zraneniu u Novaka Djokovica.Pre zmenu teraz reklamacia-R.Bautista Agut,zda sa,ze to vystupenie bolo zbytocne...Nasledne sa zozhorcuje Novak Djokovic,aspon maju divaci "pridanu hodnotu".Kazdopadne Novak Djokovic je tvorivejsi,to treba uznat ale na druhej strane stoji pracovity R.Bautista Agut,ktory riesi snahy favorita so slusnym prehladom
[ Reagovat ]
15.10.2016 10:04Od: Grigor_Murray Typy na dnešní semi?
Za mě Djok-Bautista 6:3 6:2
Andy-Simon 4:6 6:2 7:5
[ Reagovat ]
15.10.2016 10:19Od: Mayo
Noje s prehľadom a Andy sa potrápi a strati pred zajtrajškom viac síl. Gilles je nepríjemný ale zároveň aj veľký tenista.
[ Reagovat ]
15.10.2016 12:56Od: Krisboy
Nole s přehledem zase ukázal, jakej je to kretén.
[ Reagovat ]
15.10.2016 13:06Od: Mayo
Veď ale Noje je super. Sympatak, netáraj!
[ Reagovat ]
15.10.2016 10:39Od: D@nny
Djok-Bautista 6:4 7:5
Andy-Simon 7:6 6:2
[ Reagovat ]
15.10.2016 10:41Od: D@nny Re: Zítra
Andy-Djok 6:4 3:6 7:5
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:07Od: bIbec
Princezna ve třech a Můra v suchým.
[ Reagovat ]
15.10.2016 11:42Od: kada.tom
Novak zatím hoří ... ale asi to otočí ... Andy, předpokládám, vyhraje
[ Reagovat ]
15.10.2016 00:07Od: spaniel
Další dárek od Djokovice :

https://sportscafe.in/articles/tennis/2016/oct/14/novak-djokovic-backs-proposed-rule-changes-in-tennis
[ Reagovat ]
14.10.2016 18:43Od: spaniel
Souhlas se senpolia. Chování Djokovice hnus, chová se jak blázen.
[ Reagovat ]
14.10.2016 19:06Od: Nola Re: :D
Od: spaniel
Nikdo z nas, ani z tenistu neni dokonaly. Maji svoje vystrelky za vypjatych situaci. Ale delat to neustale? A navic v tomto pripade o zacatku, teda bez nejakeho spoustece, je uplne neco jineho. Ja chapu vztekani Mury, Fogniniho, Almagra, Rogera, Noleho atd ale k tomu dochazi, kdyz k tomu maji duvod, byt pro nekoho smesny. Ale Kyrgios je uplne jiny pripad. Mozna ma strach z nenaplneni potencialu, ale to co predvadi je trucovani. A hodne trapne.
[ Reagovat ]
[ Reagovat ]
14.10.2016 19:22Od: Kozoroh
Holt spaniel si nevidí do vlastní huby :-P
[ Reagovat ]
14.10.2016 23:57Od: spaniel
Nijak to spolu nesouvisí.
[ Reagovat ]
14.10.2016 19:24Od: Kozoroh Re: spaniel
Ty bys měl mlčet, neboť je veřejným tajemstvím, jak se na kurtech přelomu tisíciletí choval Fedex...
[ Reagovat ]
14.10.2016 20:10Od: Tornes
Tajemstvím? Odkdy? A opravdu bylo jeho chování horší než Noleho? Oba se zejména jako mladí chovali jako spratci, ale za mě byl Nole minimálně o level větší spratek. Už jen proto, že zatímco Roger se sice často vztekal atd, ale takřka nikdy jsem u něj neviděl nesportovní chování ve smyslu snahy ovlivnit soupeře. U Noleho? Ne až tak zřídka. A to je dle mne to nejhorší nesportovní chování, které v tenise je.
[ Reagovat ]
14.10.2016 20:28Od: Nola
nie je dovod na hadku, seriozne prispevky si rada precitam, ten tvoj medzi ne radim, Nole ani Fedex nie je dokonaly, Fedex sa na kurte chova ako pravy profik, Nole mlati raketami, ma svoje muchy, ale ma aj svoje klady, snad nenajdes hraca, ktory dokaze napriek bolestivej prehre prijat porazku s graciou
[ Reagovat ]
14.10.2016 22:18Od: dappe
Až podezřele dobře bere ty porážky, že? :D Trochu jako letos Serena po jednom zápase (tuším na AO), jen jí podle mě mnoho lidí nevěřilo ani slovo...
[ Reagovat ]
15.10.2016 00:14Od: Tornes
Prohru přijímá jako pán, to mu nelze upřít. Neznám v této oblasti lepšího hráče.
[ Reagovat ]
14.10.2016 21:36Od: Kozoroh
"ale takřka nikdy jsem u něj neviděl nesportovní chování ve smyslu snahy ovlivnit soupeře. U Noleho? Ne až tak zřídka."

Chlape vzpamatuj se. Jsou to jenom tvé a tebe podobných domněnky a výmysly, které by každý právník smetl ze stolu jako nedoložitelné bláboly.
[ Reagovat ]
14.10.2016 21:57Od: gigin
Prej právník. Tobě už taky dobře vyhrává.
[ Reagovat ]
14.10.2016 22:42Od: janek_da
ten od kvitovky
[ Reagovat ]
14.10.2016 22:46Od: gigin
:-D:-D:-D:-D:-D
[ Reagovat ]
14.10.2016 23:00Od: Grigor_Murray Re: Emoce
Podle mě každý člověk si vysvětluje ,,chovat se,, trochu jinak. Nikde není stanovený žádný vzorec dobrého nebo špatného chování.

Někdo může považovat např. Kyrgiosuv zápas v Shangaji za skvělý (přišel s novým stylem hry, je to prostě týpek a borec, že si to dovolil) (pro někoho zase absolutně nepochopitelná záležitost, jak si to ten spratek vůbec může dovolit- můj názor).

U Noleho je to doložené, že mu občas rupne v bedně (https://www.youtube.com/watch?v=jfUy20wpXAw) , To se ale ostatně stává skoro každému (i Andymu, a to bohužel celkem často, sice ne k rozhodčím, ale k sobě). Tohle prostě patří k tenisu, kdyby byli všichni za slušňáky, unudili bysme se k smrti.

PS: Myslím, že jednou říkal Bidrman, že Djokovic používal Medical timeout jen tak, aby zdržoval a rozhodil tak soupeře- jsou to jen ničím nepodložené spekulace, ale říká se Na každém šprochu pravdy trochu :D
[ Reagovat ]
14.10.2016 23:43Od: Nola
Bidrman take rikal nie jednou, skor sa to stava pravidlom, ze Nole nie je natolko popularny ako Fedex... pri kazdom zapase ocakavam, kedy nastane ten moment, aby som si to znovu vypocula ....
[ Reagovat ]
15.10.2016 09:45Od: Grigor_Murray
Já se nehádám, v tom mám stejný názor jako Bidrman, Djokovic nikdy nebude tak populární jako Federer.
[ Reagovat ]
15.10.2016 00:24Od: Tornes
Právník??? Právník?!? :D :D Si ze mě děláš srandu, ne? Já se snad Novaka chystám obžalovat u trestního tribunálu nebo co? :D

Ale jestli tě to potěší, tak kdyby mě Novak za tyhle výroky zažaloval, tak minimálně u českých soudů jsem za vodou (viz například Rejžek vs Vondráčková).
[ Reagovat ]
14.10.2016 23:58Od: spaniel
Akorát že FedEx z toho vyrostl, kdežto Djokovic to nezvládá a každou chvíli ho ovládne jeho pravé já.
[ Reagovat ]
14.10.2016 17:17Od: Haitik
V Maroku jsou jiní páni.. :D :D Nenapadlo by mě vysušovat antuku tím, že jí zapálím.. :DD
https://twitter.com/UnArdeal/status/786932791657238528
[ Reagovat ]
14.10.2016 16:05Od: Kozoroh Djoker-M. Zverev 3:6, 7:6(4), 6:3
Poprvé od neúplně vydařeného léta si No1e prošel těžkým zápasem, ve kterém to s ním nevypadalo dobře. Zverev dokázal zpočátku Djokera zaskočit, něco podobného jako Fratangelo V Indian Wells letošního roku, akorát tehdy Novak začal diktovat tempo zápasu na začátku 2. setu, ale dnes to měl o něco těžší. Klíčové bylo, že si vypracoval vedení v TB, TB získal a pak už to bylo v Serbinátorových rukou. Zverev výborně podával, úspěšnost 1. servisu činila 72%, což mu umožnilo víc útočit.
Dnešní duel se No1emu podařilo otočit, ale v dalším zápase mu to nemusí stačit. S Bautistou sice vyhrál všechny dosavadní střety, ale Roberto je jeden z těch, co umí Novaka potrápit.
[ Reagovat ]
14.10.2016 15:54Od: kada.tom
Jack měl Simona na lopatě, vedl 6-4 4-3 s brejkem a ... pak se úplně sesypal (dobře, nějak si odřel prst, ale prostě se rozsypal) a prohrál 3 hry v řadě, takže je to na sety 1-1, a to Simon nehraje nic světobornýho
[ Reagovat ]
14.10.2016 17:01Od: kada.tom
a v TB 3. set vedl Jack 1-0 3-1 4-2 5-4 všechno s brejkem ... a pak 3 body lost a prohra :-((
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:52Od: kada.tom
Andy proletěl do semifinále, Goffin sice ve 2. setu trochu zlobil, ale i tak si to Andy hlídal :-)
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:01Od: kada.tom
Andy zatím válcuje i Goffina :-)
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:16Od: Mayo
Vyzerá celkom silný toten Škót. Na turnaji zahral pár veľkolepých úderov.
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:19Od: kada.tom
teď ale Goffin po 15 minutách uhájil podání :-D
[ Reagovat ]
14.10.2016 12:48Od: Mayo
Noje to nakoniec uhaluzil. Teraz uz vo zvyšku turnaja nestratí ani set.
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:01Od: kada.tom
s Bautistou-Agutem neztratí ... finále bude asi o něčem jiném už
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:25Od: turista
Novak splnil povinnost i když musel ve 2.setu trochu zahaluzit. Pak už nebylo co řešit. Bautistu v semifinále dá a Andyho ve finále taky.
[ Reagovat ]
14.10.2016 12:15Od: George_Renel Mimo téma
Redakcí opomenutý rozhovor s Radkem Štěpánkem.
http://sport.idnes.cz/rozstrel-diskuzni-porad-idnes-cz-tenista-radek-stepanek-pk5-/tenis.aspx?c=A161011_202419_tenis_bem
[ Reagovat ]
14.10.2016 12:52Od: George_Renel
Moc pěkný rozhovor, trvá přes půl hodiny (až spodní odkaz na video v článku) a nevyhýbá se choulostivějším otázkám, jako např:
- jak dlouho ještě
- nabídka k trénování Nicka Kyrgiose
- taneček v Riu a nabídka do Star dance
- důvod absence v DC
- doping Šarapovové a vůbec
- neúčast Berdycha v Riu
- ke komu ze současné špičky má nejblíže
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:10Od: Stan_Borowitz
Ta móda videorozhovorů mě pěkně vytáčí. Tištěný rozhovor, který na videu trvá půl hodiny, jsem schopen přečíst za max. 10 minut. Je to šílené plýtvání časem.
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:51Od: George_Renel
Já přitom měl puštěný tenis v TV, takže mi to ani nepřišlo.
[ Reagovat ]
14.10.2016 21:32Od: Stan_Borowitz
Tak to je dobrá metoda, vyzkouším...
[ Reagovat ]
14.10.2016 15:13Od: VlS
Fajn rozhovor.
[ Reagovat ]
14.10.2016 12:01Od: senpolia
otrasné, ako sa správal. Tie jeho úškľabky a posmešné grimasy hraničili s pohŕdaním súpera. Ak si myslí, že týmto postojom si získa fans, je na veľkom omyle. V určitým momentoch mi to pripomínalo gestá Gyrosa. Ja ho teda nemusím, ale týmto ešte prehĺbil môj negatívny postoj k nemu.
[ Reagovat ]
14.10.2016 12:09Od: PetaM
A mně to zase přišlo, že absolutně nechápal, jak může takový hráč hrát tak dobře. Prostě se usmíval, protože nečekal takovouhle hru.
[ Reagovat ]
14.10.2016 12:18Od: senpolia
Zdalo sa ti, že to bolo milé? Nie je úsmev ako úsmev. Opovrhujúci úsmev, pohľad, úškrn je o niečom inom.
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:24Od: PetaM
Jsi zaujatý. Takže se s tebou nemá cenu o tom bavit.

Stejně jako mě nikdo nevymluví chování Nadala a Murrayho, i kdyby se modlili Bůh ví ke komu ...

Takže zbytečné ztrácet čas.
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:25Od: Krisboy
senpolia je dáma, ty hulváte :D
[ Reagovat ]
14.10.2016 14:57Od: PetaM
A jak já to mám zase vědět?! :D :D
[ Reagovat ]
14.10.2016 15:09Od: Krisboy
Poznáš to podle skloňování :) ne z těchto příspěvků, ale z jiných ano
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:33Od: turista
Djokovič zcela pochopitelně kroutil hlavou, protože není zvyklý na to aby kvalifikant kladl ve čtvrtfinále takový odpor. Není to běžné proti hráčům první desítky.
[ Reagovat ]
14.10.2016 12:48Od: Mayo
Komu fandilo publikum?
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:02Od: senpolia
Bola tam kopa Srbov a prekričali ostatných. Oni všade revú akoby im šlo o život a on im ešte stále pozdravne kýval.
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:23Od: PetaM
Kopa Srbov? To možná, ale 99 % z nich mělo šikmé oči.
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:56Od: senpolia
kopa = 60 ks. Keby ich bola aj polovica, tak ziapali ako velekopa. Však len tú cca 20 metrovú vlajku držali asi desiati.
[ Reagovat ]
14.10.2016 17:11Od: Kozoroh
A co je na tom špatného? :)
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:19Od: gigin
El Matadorovi.
[ Reagovat ]
14.10.2016 13:58Od: senpolia
zásah :)
[ Reagovat ]
14.10.2016 16:20Od: Marduch
lol, to je zas nářku. Ale už jsem si docela zvykl, že tyhle annoyed comments se často objevují od některých Fedal fans v momentě, když se jejich koni vůbec nedaří. BTW, myslel jsem, že máš Djokoviče více načteného. On přestě tyhle situace a určitou vlastní show potřebuje, aby se v zápase probudil, nastartoval do vyšších otáček. V tom je od Rafy dost odlišný, protože pokerface je Rafovou základní taktikou, jak zmást soupeře.
[ Reagovat ]
14.10.2016 17:13Od: Kozoroh
Chacha pěkný komplex ze Serbinátora :-)))
[ Reagovat ]
14.10.2016 17:17Od: Krisboy
Prašť jako uhoď.
[ Reagovat ]
14.10.2016 12:00Od: jb007 Dárek sázkařům
Podle Noleho hry v prvním setu usuzuji, že jeho výsledek byl zmanipulovaný. Další komplice bych hledal v Německu. Někdo v okolí Zvereva či Beckera si přivydělal.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist