Federer porazil Nadala i v šanghajském finále a 94. titulem se vyrovnal Lendlovi

  • ATP ŠANGHAJ - Roger Federer vyhrál nad Rafaelem Nadalem i čtvrtý letošní souboj. Ve finále podniku v Šanghaji zvítězil po skvělém výkonu bez ztráty podání a přerušil tak Španělovi šňůru 16 zápasů bez porážky. V Číně navázal na svůj tři roky starý triumf, vybojoval 27. trofej z turnajů Masters a ziskem celkově 94. titulu se vyrovnal historicky druhému Ivanu Lendlovi.
    15. 10., aktualizováno | Aktuality |  364 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Roger Federer porazil Rafaela Nadala popáté v řadě a už počtvrté v této sezoně poté, co ho zdolal i ve finále Australian Open, osmifinále v Indian Wells a finále v Miami. Ztrátu ve vzájemné bilanci upravil na 15-23, na tvrdém povrchu zvýšil vedení na 11-9.

38. vzájemný souboj a premiérový v Číně byl zcela v režii Federera. Za celý zápas ztratil po svém podání i díky 10 esům a žádné dvojchybě jen devět míčků, ani jednou nemusel o servis bojovat přes shodu. První set rozhodl brejkem hned v prvním gamu, v druhé sadě sebral Nadalův servis za stavu 2-2 a v poslední hře.

Nejvíce titulů v open éře
(od roku 1968):
109 Jimmy Connors
94 Roger Federer
94 Ivan Lendl
77 John McEnroe
75 Rafael Nadal

Šestatřicetiletý Švýcar si dnes ve svém 143. finále připsal celkově 94. titul kariéry, čímž se vyrovnal historicky druhému Ivanu Lendlovi. "Jméno Ivana Lendla je v našem sportu obrovský pojem. Během své kariéry toho dokázal opravdu hodně a já jsem rád, že naše jména mohou být spojovány," uvedl Federer.

Na turnajích Masters 1000 devatenáctinásobný grandslamový šampion Federer vybojoval 27. titul. Lepší jsou s 30 trofejemi jen Nadal a Srb Novak Djokovič.

Nejvíce titulů z turnajů Masters 1000 (od roku 1990):
30 Novak Djokovič
30 Rafael Nadal
27 Roger Federer
17 André Agassi
14 Andy Murray
11 Pete Sampras
8 Thomas Muster
7 Michael Chang

Letos Federer odehrál 48 zápasů a 44 z nich vyhrál. Pouze proti Alexanderu Zverevovi nedokázal uhrát alespoň jeden set. Z deseti turnajů šest vyhrál, čímž se vyrovnal letos nejúspěšnějšímu Nadalovi. 

"Vloni jsem tu kvůli zranění nebyl, takže je to hrozně milé, že jsem zase v Šanghaji. Je úžasné, že jsem tu zpět a hraju se svým dobrým přítelem a soupeřem Rafou. Asi jsme ani nečekali, že budeme mít takovýhle rok," otočil se Federer při slavnostním vyhlášení na kurtu na soupeře.

"Já to tedy rozhodně nečekal, takže to bylo skvělé, být s tebou dneska na kurtu a doufejme, že si to ještě užijeme na turnajích, které máme před sebou. Bylo mi potěšením si s tebou zahrát," složil Nadalovi poklonu.

Nadal, který hrál ve svém 10. letošním a celkově 111. finále, nevybojoval trofej z Šanghaje ani na druhý pokus. Před osmi lety mu ji 'vyfoukl' Rus Nikolaj Davyděnko. Po triumfech na US Open, kde minulý měsíc získal 16. grandslamový titul, a Pekingu dnes utrpěl první porážku po sérii šestnácti výher.



"Chci pogratulovat Rogerovi a jeho týmu ke skvělému roku. Dneska jsi odehrál fantastický zápas," vrátil Nadal poklonu soupeři a sebe pochválil za úspěšné vystoupení v Číně. "Byly to skvělé dva týdny a jsem šťastný, že jsem tu po dlouhé sezoně dokázal něco uhrát," dodal vítěz podniku v Pekingu z minulého týdne. Vloni se v Šanghaji loučil ve druhém kole.

Federer s Nadalem na sebe letos mohou narazit ještě třikrát. Za dva týdny ve Federerově rodné Basileji, na Masters 1000 v Paříži a na Turnaji mistrů v Londýně. Švýcar má stále šanci zakončit rok v čele světového žebříčku, o pět let mladší Španěl by si však měl náskok téměř dvou tisíc bodů pohlídat.

• ATP MASTERS 1000 ŠANGHAJ •
Čína, tv. povrch, 7.906.170 dolarů
nedělní výsledky (15. 10. 2017)
• Dvouhra - finále •
Federer (2-Švýc.) - Nadal (1-Šp.) 6-4 6-3
• Čtyřhra - finále •
Kontinen/Peers (1-Fin./Austr.) - Kubot/Melo (2-Pol./Braz.) 6-4 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (364)
17.10.2017 20:57Od: Stan_Borowitz Ještě to dám sem nahoru...
Podle mne samozřejmě žebříčková jednička je žebříčková jednička. Tečka. Čili pokud zakončí rok s nejvyšším počtem bodů, pak je nejlepším hráčem sezóny, o tom není třeba diskutovat.

Mně šlo hlavně o to, že (někteří) Nadalovi fanoušci tady i jinde pravidelně vytahují H2H jako argument, který má mít větší váhu než všechny ty GS, týdny na postu no. 1 a další rekordy. Přitom jak jsem uvedl, stačilo by, aby Roger vynechával antuku každoročně, a měl by H2H s Rafou 13:10 (nebo lepší), GS titulů minimálně stejně jako teď a všichni by si říkali, že Rafovy úspěchy na antuce nejsou plnohodnotné, protože se na ní nikdy nemusel utkat s Rogerem.... to jsou paradoxy!

Tušil jsem, že se kolem té mé poznámky zvedne živá debata, ale myslel jsem, že ji alespoň někdo pochopí tak, jak jsem ji myslel. Ale asi jsem se nevyjádřil správně a to poselství se někde zaseklo.
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:20Od: Franky
+1 nemam co dodat..
[ Reagovat ]
17.10.2017 22:59Od: Forehand
Trochu dogma s tým ze H2H, dávajú Rafa fans nad pocet GS. Kto, kedy, kde?..Je to také zaskatulkovaná obecná domnenka..

Ja mám pocit, ze H2H najviac sklonujú paradoxne Fanatici načele s rybárom..Osobne sú pre mna Grandslamy prioritou a najma H2H v rámci GS..Tam sa totiz písala história...Samozrejme pokial sa bavíme o dvoch najlepsich hracoch open ery a odohrali spolu 40 zápasov, vzajomná bilancia ma svoju vahu...

Čo sa týka tej sialenej hypotézy. Mozeme rovnako tvrdit, ze ak by Rafa hral len RG a Hardové Grabdslamy, prvykrát by s Federerom prehral az v roku 2017. Tiež pritiahnuté za vlasy, ze?...Mal 14 GS, o 4 menej nez Federer v podstate by bol stále na tom podobne jak dnes a Boh vie akoby sa pozeralo na Federera, ktorý by sa na tráve nikdy nemusel stretnut s Rafom..
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:23Od: spaniel
Lol. H2H byla vaše věčná serenada. Absolutně nedává smysl abychom to vytahovali my. Vy jste ztraceli úplně ve všem, kromě h2h.
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:47Od: Forehand
H2H sa rozoberalo v roznych kontextoch, ako som ich delil aj vyssie. Fanatici vsak vidia slovo H2H a uz im stoja chlpy, vlasy, a dalsi obsah nevnímajú..Potom sa pri vyhrach na to automaticky precitlivelo odvolávajú ako odvrhnuté milenky alebo manzelky, ktore manzelom po 20 rokoch vyhodia na oci, ze im nepomohol s taskami v tehotenstve...

Áno, H2H je široky pojem a kazde H2H ma iny vyznam. No fakt som nepostrehol, ze by ho tu niekto daval nad Grandslamy?...To, ze Nadal je vsak vyraznou kaňkou na Federerovej kariere sa snad zhodneme.
[ Reagovat ]
19.10.2017 08:38Od: Roger_Federer Re: Peter
To zni z tvojich "ust" ,jako kdyz Rath rikal, ze v krabici je vino a on nevedel , ze jsoz tam penize.:).
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:27Od: DORSCH Re: Forehand
mala poznamka(som trocha paranoik),roho rybara si myslel mna?
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:37Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:42Od: Forehand
Ty si skvelý diskutér, s chladnou hlavou.

Rybár je ten pošuk z Ostravy.

P.S- Kua, snad nejsi aj z Ostravy.
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:46Od: DORSCH
som sa zlakol:),o H2H medzi Rafom a Rogerom som sa nikdy nebavil,neboj sa v Ostrave som nikdy nebol:)))
[ Reagovat ]
17.10.2017 19:32Od: George_Renel Tak koukám na iDNESu
už je to jasné. Nadal prohrál kvůli kolenu, které ho limitovalo. Proto taky vynechá Basel.
[ Reagovat ]
17.10.2017 19:38Od: Pe3k
No psal sem to už předevčírem, koleno měl obvazané, ale dostal by ceres i 100 pro.
[ Reagovat ]
17.10.2017 14:21Od: kubiik
Kdyby se ty 2 tábory fandů na TP tady v podobě fanatických nadalovců a federerovců potkali a dali si do držky, tak uděláte líp, než se pořád dokola hádat o tom samým.
Kdo má nejvíc bodů? Rafa. Kdo je teda jednička a nejlepší v letošním roce? Rafa. I kdyby měl s Rogerem třeba 0:8. Co kdyby třeba Roger hrál i antuku a nevynechával turnaje? H2H by byla příznivější pokud by se potkali a ani by neměl tolik sil, čili třeba by ty výsledky ani nebyly takový. Rafa kdyby vynechal nějaké turnaje a regeneroval, tak třeba taky všude vlítne jako uragán a vyklepe všechny. Ale ani jedno se nestalo a je to jak to je.
Každý z nich se nějak vyvíjí a teď jdou vidět změny u Rogera, který nejsou Rafovi úplně po chuti a je řada na něm, aby reagoval. Tak jako už to bylo v minulosti několikrát a i opačně. Sice nejsem zastánce těch keců, že se herně pořád zlepšují a jsou tedy vlastně lepší než v minulosti, ale vývoj určitých prvků, které tam dřív nebyly tam prostě je.
A vůbec když zmiňujete ty bilance, tak jsem si dal tu práci:
Antuka - 13:2 Rafa
Outdoor hard - 8:6 Rafa
Indoor hard - 1:5 Roger
Tráva - 1:2 Roger
[ Reagovat ]
17.10.2017 14:21Od: kubiik
Co z toho vyčíst? Na betonu to není nijak jednoznačný, proto to rozdělení na venkovní a halový turnaje. Je vidět, že Rafa je prostě král antuky a jedním z top hráčů na pomalejších a středních hardech, Roger naopak super hráč v hale a rychlý hardy a samozřejmě nejúspěšnější hráč na trávě. Tam se ale bohužel tolikrát nepotkali, takže těžko něco vyvozovat - 1. zápas celkem jednoznačný, další 2 vyrovnaný. Na pomalejší trávě má Rafa samozřejmě zbraně na Rogera a byly by to bitvy jako řemen, na rychlejší se dá předpokládat, jako na ostaních površích, že by vládl Roger.
Celková h2h zkreslenější antukou? Ano - evidentně je tam trend, že kdyby byl stejný počet indoor hard zápasů, tak to bude obdobná statistika té antukové.
Co z toho vyvodit? Rafa je prostě hrou dělanej na pomalejší a středně rychlý povrchy, na rychlých je to horší, to je parketa Rogera. Takže každej je prostě v něčem lepší, ale zároveň občas může jeden druhýho porazit i na "jeho" povrchu. Jestli je v h2h víc antuky nebo není bych neřešil. Je to prostě kdyby a kdyby se hrál tenis jenom na antuce, tak je Rafa neporazitelnej a nic se neřeší a kdyby jenom v hale, tak je king Roger. Takže je to prostě tak jak to je a to je prostě fakt. Stejně tak se dají vést sáhodlouhé diskuse o přechodným období, kdy vládl Roger a Rafa dozrával, nebo o letošním US open...
[ Reagovat ]
17.10.2017 15:27Od: turista
Novak Djokovič jako jediný uměl vyhrávat nad Rafou Nadalem kdekoliv a to i na antuce. Nad Federerem kromě Cincinnati a Dubaje vyhrával taky kdekoliv. Už aby byl zpátky.
[ Reagovat ]
17.10.2017 15:39Od: kubiik
O tom se dá taky bavit. Ze začátku ho porážel Nadal, pak se Djokovič neskutečně zlepšil a přišel s lepší hrou, kterou Nadala zaskočil, jako teď Roger. Hledal na ni odpověď a našel ji. Naučil se s ním opět hrát a dokázal pak Djokoviče zase porážet. Beru to do roku 2014. Sezóny 2015 a 2016 byl Rafa psychicky a herně hodně dole a zdaleka nepředváděl to, co do té doby. Narovinu ale říkám, že si myslím, že současný Nadal by na formu Djokoviče nestačil. Ať si říká, kdo chce, co chce, bh sice vylepšil, ale pohyb je horší a jistota a zabijácký instinkt z fh, čili největší Rafovi zbraně, tam nejsou a co se týče pohybu, tak už ani nikdy nebudou. Spíš by mě zajímalo, jak by Nadal v top formě hrál se současným Rogerem, který na něj zkouší nový styl. :) Ale na Novaka se těším, i když si myslím, že jeho vrchol už byl, stejně jako Rafův a Rogerův, ale i tak to bude stačit, aby tihle 3 byli TOP3 :)
[ Reagovat ]
17.10.2017 17:07Od: Franky
Kubik...musim uznat ze zozaciatku to vyzeralo ze tu budes obranovat nadala za tu letosnu 0:4 bilanciu do krvy ale potom si sa znormalizoval a zacal si byt objektivny...celkom suhlasim je to dost o povrchoch a este aj rozdelenie jednotlivych hardov ci dokonca travy ktora moze byt rychlejsia ci o nieco pomalsia..H2H ide teraz bokom je tu este pariz TM a samozrejme koncorocna jednotka...uvidime
[ Reagovat ]
17.10.2017 18:03Od: kubiik
Tak asi je jasný, že patřím do táboru Rafy a ano štve mě, že to aspoň jednou neurval, ideálně v AO že jo :) Ale tak to prostě někdy je, že někdo má proti někomu nějakou sérii zápasů. Ono se to zas dřív nebo pozdějc otočí o to strach nemám. Letos to trošku kazí dojem to uznávám, ale není Rafova vina, že se nepotkali na antuce, stejně tak není Rogerova vina, že Rafa zatím neví, co na něj hrát, když je Roger agresivnější a pohyb už není, co býval a fh taky ne. A když tu jedničku na konci roku urve, tak mě bude jedno, co bylo během sezony. A ideálně všechno podřídit vítězství na TM. Tohle mě jako Nadalistu žere, že to stále chybí. Asi víc než ty prohraný finále na AO. I když ty mě ser*ou víc, jak tak nad tím přemýšlím :D
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:51Od: turista
Novak zase nemá výhru v Cincinnati a na OH, Fedex zase nemá tituly z Monte Carla, z Říma a z OH. Každý z nich holt chvíli tahá tu pilku a něco důležitého jim tam spadne.
[ Reagovat ]
17.10.2017 17:35Od: Pe3k
Kubík; si na tenisovém webu a my tu řešíme tenis. RF a RN jsou rivalové a mají největší fanouškovské základny světa. To, že tu dokola řešíme goat debaty atd.je naprosto v pořádku, k tomu je tenhle diskuze určena. Pokud bych chtěl někoho mlátit jen proto, že fandí protihráči, chodil bych na fotbal...nikdo tě to nenutí to číst! Podívej se na světové weby, tam se to řeší mnohem více, než tady a neustále dokola. Sám nic smysluplného nebo lepe řečeno nového nenapíšeš, jen si stěžuješ. Jdi si pročítat diskuzi na seznam, idnes atd.
[ Reagovat ]
17.10.2017 17:54Od: kubiik
Hele já to chápu, šak člověk rád diskutuje, ale tohle nejsou debaty...jeden tábor čeká až ten druhej prohranej a pak spustí provokativní komenty...občas to vypada, jak kdyby ten hate byl u některých jedinců to jediný, na co čeká a na nějaký fandění kašle. :)
[ Reagovat ]
17.10.2017 18:11Od: Mayo
Konečne niečo normálne som si na tp mohol prečítať, ďakujem!
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:53Od: dappe
Srovnávat letošní sezonu s rokem 2006 je solidní úlet, v podstatě nepochopitelný. Federer v tom roce sice s Nadalem prohrál čtyřikrát, ale také dvakrát vyhrál. Ale především prohrál za celou sezonu 5 zápasů, v žebříčku vedl na dnešní bodování skoro o 8 tisíc bodů, získal tři grandslamy, TM a spoustu dalších titulů, jedna z rekordních sezon. Ale už asi tři lidé to tady srovnávají, nechápu. Letošní sezona je přeci úplně o něčem jiném.
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:58Od: Pe3k
A to ještě, začal tím, že to bylo vlastně 2008 :D
[ Reagovat ]
16.10.2017 23:19Od: stopan
a este niektori do toho ako obvykle tento rok pripocitali unaveneho nadala, alebo vestia buducnost ze nadal bude mat v 36ke viac grandslamov po 30tke ako federer, a porovnavat mozeme potom aj rok 2011 nadala v zivotnej forme zastavil v nadzivotnej forme hrajuci djokovic ci vtedy bol nadal tiez zraneny alebo unaveny :D ?!
[ Reagovat ]
16.10.2017 23:24Od: Daffit
Zajímavý pohled. Nicméně jasně jsem napsal, že podle bodů je No.1 Rafík, a nejlepší hráč sezony zřejmě Federer. Jaký je bodový rozdíl, je v podstatě bezpředmětné. Nejrozumnější varianta jak zhodnotit tuto sezonu. Snad nechceš být další v řadě, který tady bude tvrdit, že No.2, je vlastně No.1, když nemá na to body.
[ Reagovat ]
16.10.2017 23:44Od: dappe
Tak já to nemyslel konkrétně na tebe, ale spíš obecněji. Nadala jako jedničku beru, má nejvíce bodů, dokonce vyhrál dva grandslamy. Ale je zároveň naprosto v pořádku, že někdo považuje za nejlepšího tenistu současnosti Federera, a je mimo argumentovat rokem 2006, kde byl na čele bezkonkurenčně Federer. Faktem je, že má Nadal nejvíce bodů, dalším faktem je, že Federer odehrál jen 10 turnajů a důležitým faktem také je, že když hraje Federer, tak vyhrává Federer. Nadal vyhrál jeden turnaj v sezoně při účasti Federera, a i když je znevýhodněný neúčastí Federera na antuce, tak by měl svou pozici obhájit lépe. Ono pokud Federer ovládne závěr sezony, tak z toho Nadal vyjde jako jednička opravdu "jen" těmi těžce nasbíranými body.
[ Reagovat ]
17.10.2017 00:09Od: Daffit
Letos je to hodně zvláštní sezona, Roger vynecháním antuky a Novak a Andy vynecháním zbytku sezony, dali Rafovi křídla. Já to beru tak jak to je, pro něho post jedničky by byl skvělý úspěch. I když jako hráče sezony bych volil Federera, kvůli jeho výkonům proti Rafovi. Tu sezonu z roku 2006 jsem zminoval hlavně proto, že ta statistika je pro No.1 bezpředmětná.

Závěr sezony bude jistě zajímavý, hlavně TM.
[ Reagovat ]
16.10.2017 17:00Od: Stan_Borowitz Zase by to byla krásná ironie
a bumerang vracející se některým zdejším uctívačům H2H, kdyby Rafa zakončil světový rok jako světová jednička a přitom měl ve statisticky docela významném počtu zápasů výrazně negativní H2H (možná dokonce s 0 na straně výher) se svým největším rivalem a světovou dvojkou... co to pak podle nich vlastně znamená? Je opravdovou jedničkou?
[ Reagovat ]
16.10.2017 18:36Od: Pe3k
Ne.
[ Reagovat ]
16.10.2017 19:41Od: DORSCH
ano je,chce vari niekto spochybnit rebricek,kvôli H2H?,kym Rafa sa dostaval do zaverecnych kvôl na Federerovych silnych turnajoch,kde ho Federer stopol,tak Federer bud to svoje slabsie povrchy vynechal,alebo sa k Nadalovi neprepracoval,tu nejde o to kto je najlepsi,ale kto je prvy(nie vzdy je to zosuladene),ked Federer v case svojej dominancie,dostaval od Rafy pravidelne na budku,bol zase jednickou Federer
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:06Od: Pe3k
Stan se ptal na opravdovou jedničku...
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:19Od: Daffit
A co si pod tím představuješ? Že hráč musí dominovat ve všech statistikách? Jediné kritérium jsou body. Možná měl otázku formulovat, jako nejlepší hráč sezony, kdy ty kritéria jsou širší, tím pádem bych neměl problém říct, že to je Federer.
[ Reagovat ]
17.10.2017 12:10Od: DORSCH
ak by bolo hlasovanie o najlepsieho hraca sezony,hlasoval by som za Federera,ak by bolo hlasovanie o najlepsieho hraca tejto sezony na GS tak za Nadala(AO-fifty-fifty,RG a W tam nie je o com diskutovat,US-Rafa),o jednotke nastastie nerozhoduje hlasovanie,to by vyzeralo
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:31Od: spaniel
Az na to, ze naprostou vetsinu casu se Nadal nedostaval do finale Federerovych silnych povrchu...za to Federer se k Nadalovi na antuce dostaval pravidelne. To ze je to ted rok opacne nevyvazi 10 let predtim.
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:42Od: Daffit
A jsme zase u toho - a kdyby, a stejně, a protože. Rafa zase zažil několik zranění a přesto se opět dokázal vrátit na vrchol. Zajímá to někoho? Fanoušky zajímají pouze úspěchy a ostatní jde stranou. Ti hráči odehráli mezi sebou nespočet zápasů, kdy za ta léta se vykristalizovala jejich hra na daném povrchu. Těžko si před rokem 2010 mohl tušit, jak bude hrát Rafa na hardu za 8 let, protože zranění si také vybrala svou dan na jeho pohybu.
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:48Od: Pe3k
Prý zajímá to někoho :D Nadalovci se na to posledních 10 let vymlouvaji. Rafa a jeho záhadná zranění, které nikdo nikdy neviděl, a nevyžádala si žádnou operaci...
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:53Od: spaniel
Kdybys nemluvil o necem uplne jinem, tak by to mozna davalo smysl. Takze kdyz uz odpovidas za nekoho jineho, aspon zkus pochopit o cem je rec, ty zraneni.
[ Reagovat ]
16.10.2017 21:19Od: Daffit
To jako nelze zareagovat na tvůj příspěvek s osobním názorem?
[ Reagovat ]
16.10.2017 23:15Od: spaniel
Jisteze jde. Ale pokud je rec o jablkach, nepis o letadlech.
[ Reagovat ]
16.10.2017 23:50Od: Daffit
Tady už je tak zažitý steroetypní komunikační proces, kdy jakýkoliv jiný pohled na věc, je vlastně skoro zločin.
[ Reagovat ]
17.10.2017 09:21Od: spaniel
Džízs. Jiny pohled na vec neni problem. Problem je jiny nebo i stejny pohled na jinou vec.
[ Reagovat ]
16.10.2017 19:38Od: triatlet
Jedničkou je ten, kdo nahrál nejvíc bodů.
Rafa má skvělou sezonu. Roger taky. A věřím, že se Rogerovi i no.1 třeba ještě sejde :-)
[ Reagovat ]
16.10.2017 19:48Od: Daffit
V sezoně 2008 ho rafík taky 4x mlasknul, a Federer bral No.1. A koho to dneska zajímá? Ve statistikách bude uveden hráč s největším počtem bodů. Podmínky pro jejich získání měli všichni stejné. Fanoušci budou glorifikovat vždycky toho svého, a zpochybnovat - kdyby, a stejně, a protože.
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:04Od: Pe3k
2008 we stal Nadal 1, takže ó čem tu točíš?
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:15Od: Daffit
Tak to byla sezona 2006, kdy ho 4x mlasknul, pak to Federer korigoval na 4-2.
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:19Od: Pe3k
Kolikrát z toho byla antuka?3?
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:31Od: Daffit
A co to má s tím společného? Sezona se hraje na všech površích, a hledat alibi pro Federera, že je to antuka, je zcestné. Já tady taky nepíši, že Federer vyhrává na hardu nad Rafou. Sezona se hraje na více površích proto, aby každý na ni mohl předvést své umění. To je celé.
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:45Od: Pe3k
Jasně a proto mají 3 zápasy na trávě a 14 na antuce :D a to ještě Roger cihlu vynechává :D
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:49Od: Daffit
Směješ se možná tak akorát své blbosti. Je logické, že sezona je na antuce delší, tím pádem je větší pravděpodobnost, že se tam střetnou častěji.
[ Reagovat ]
16.10.2017 21:03Od: Pe3k
Zvlášť, když Nadal na trávě vypadává v prvních kolech...
[ Reagovat ]
16.10.2017 21:19Od: triatlet Re: Pe3k
trolling
[ Reagovat ]
16.10.2017 21:22Od: Pe3k
3atleting
[ Reagovat ]
16.10.2017 21:39Od: Daffit Re: Pe3ku
nadměrná konzumace trávy ti moc nesvědčí. Drž se raději svých prutů.
[ Reagovat ]
16.10.2017 21:47Od: Pe3k
A ty si kdo? Zas nějaký zabanovany Nadalovec? Na tenis portále člověk vždy dostane ty nejlepší řady do života :D
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:11Od: triatlet Re: Pe3k
Ještěže Roger nehraje tak, jak Pe3k neakceptuje jakékoliv úspěchy protihráčů, hlavně Rafy.
Chápu už Forehanda.
Zlatá diskuze pod WTA...
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:17Od: Pe3k
První věta nedává smysl, druhá LoL, třetí no comment (pán je očividně dement).
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:25Od: triatlet
Pe3k je nejen odborník na Rafovu a Rogerovu bilanci, ale i na diagnostiku diskutujících.
Ignor :-) Jinak bych musel začít fandit víc Rafovi, většího Rogerova odporníka aby pohledal :-)
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:36Od: Pe3k
Jasně, mluvíš z cesty, na otázky neodpovídáš, typický Nadalovec ;)
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:47Od: triatlet
Pe3k mi položil nějakou otázku?
Tak to je potom jasný. Nasazený nadalovec (pravopisně podobně jako třeba ruchovec, lumírovec, májovec) je tady Pe3k, protože číst Pe3kovy reakce by mohlo fanoušky Rogera odradit.
Mě potěšila odpověď, komu z R+R fandíš? "Oběma."
I když víc přeju Rogerovi, tak to soupeření s Rafou má pro mě náboj.
A rok 2017 je pro oba nezapomenutelný.
Doporučuji se povznést nad modlu a respektovat úspěchy soupeřů.
https://www.youtube.com/watch?v=XplLOZcFjH0
Swiss hop!
viz https://twitter.com/TimeaOfficial (24.1.)
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:58Od: Pe3k
Ty znáš pravopis Májovců a Lumírovců?
Točíš zcesty, takových je tady více...čas už z tebou ztrácet nehodlám. pěkné se zařaď mezi Bl?bolata, Franze a Forehanda. Good luck.
[ Reagovat ]
16.10.2017 23:08Od: triatlet
Neznám pravopis májovců, ruchovců a lumírovců, znám jejich tvorbu.
Pe3k neumí číst, neumí psát, nedokáže ani posoudit úspěchy R+R. :-)
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:47Od: Franky
a skryva sa za fandenie Rogera :D nuz nadalovci to skusaju aj takto: hrou na city :D
[ Reagovat ]
16.10.2017 19:56Od: Fandina
Jj, témat na diskusi o těch dvou je neurekom :-)).
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:29Od: Franky
Suhlasim v tomto aj so Stanom aj s Dorschom: Na jednej strane ano rebricek je dost objektivny co sa tyka sezony nadruhej to vyzera ze aktualna jednicka, skonci ako koncorocna a kludne sa moze stat ze aj s 5-6vypraskami od dvojky (Roger) tohto roku...Ano v celkovej sezone bude zrejme lepsi Nadal( i ked to este nieje stratene) ale preco sa potom vkuse Nadalovci o H2H opieraju?! Nech potom pekne uznaju ze od r.2004-2008 bol Roger pravoplatnou jednickou se vsim vsudy. A to samozrejme po cely cas aj za pritomnosti Rafu a aj Djokovica s Murraym(tito mali o nieco neskorsi nastup)...Roger takisto nemoze zato ze sa velakrat Rafa neprebojoval ani do semi okrem antuky...tak ako napr na wimlbedone poslednych 5rokkov :P
[ Reagovat ]
17.10.2017 20:53Od: Stan_Borowitz
Pozor, já jsem nevyjádřil svůj názor, jen jsem položil dotaz... Podle mne samozřejmě žebříčková jednička je žebříčková jednička. Tečka. Mně šlo hlavně o to, že (někteří) Nadalovi fanoušci tady i jinde pravidelně vytahují H2H jako argument, který má mít větší váhu než všechny ty GS, týdny na postu no. 1 a další rekordy. Přitom jak jsem uvedl, stačilo by, aby Roger vynechával antuku každoročně, měl by H2H s Rafou 13:10 (nebo lepší), GS titulů minimálně stejně a všichni by si říkali, že Rafovy úspěchy na antuce nejsou plnohodnotné, protože se na ní nikdy nemusel utkat s Rogerem.... to jsou paradoxy!

Tušil jsem, že se kolem té mé poznámky zvedne debata, ale myslel jsem, že ji alespoň někdo pochopí tak, jak jsem ji myslel.
[ Reagovat ]
17.10.2017 21:24Od: Franky
No to sa v podstate nevylucuje s tym co som napisal ja cize sme na jednej lodi neboj...
[ Reagovat ]
16.10.2017 16:23Od: ipko Difference between what Federer, Nadal and Djokovic can do in 45 [ Reagovat ]
16.10.2017 16:33Od: Pe3k
Dával jsem to tu před 2 týdny.
[ Reagovat ]
16.10.2017 16:59Od: spaniel
No, neni to zrovna koser srovnani, ale samozrejme v podstate to pravda je.
[ Reagovat ]
16.10.2017 16:21Od: ipko
Keď som bol pred dvomi rokmi na Wimbledone a postavil som sa tesne pred siedmou ráno do dlhočizného radu na vstupenku, dostal som lístok s poradovým číslom 7803.

Do areálu som sa takmer nedostal, podarilo sa mi to na poslednú chvíľu o piatej poobede.

Preto som si na druhý deň privstal a do radu som sa postavil o hodinu skôr. Aké bolo moje prekvapenie, keď som dostal lístok s poradovým číslom o viac ako tisícku vyšším než deň predtým.

Usporiadateľa som sa opýtal, ako je to možné, veď som prišiel skôr. Odpovedal mi: ?Dnes hrá Roger Federer.?

Tenisový virtuóz Federer povýšil tú obyčajnú hru, ktorá spočíva v premiestňovaní loptičky z jednej strany dvorca na druhú, na umenie.

Ako napísal spisovateľ David Foster Wallace, v časoch ?búchačov? od základnej čiary pôsobí jeho kreatívna a estetická hra, ?ako keby ste si pískali Mozarta na koncerte Metallicy?.

Tak ako nikto iný na okruhu ovláda Federer celú škálu úderov. Nehrá monotónne a na súperovu hru adekvátne reaguje odlišnými typmi úderov, čím tenistom dokonale strpčuje život, lebo zvyknúť si na hru, ktorá sa neustále mení, sa nedá.

Podľa situácie dokáže v jednej výmene zahrať tvrdý úder na základnú čiaru, za ním liftovaný forhend, ktorý letí meter nad páskou, potom rezaný bekhend po čiare, ktorý takmer ?lizne? pásku, aby výmenu zakončil forhendom von z kurtu tesne za sieť, a posmešne tak vyhnal súpera medzi divákov v prvom rade.

Viac než iní hráči sa Federer pohybuje okolo základnej čiary, niekedy dokonca pred ňou. V takých prípadoch hrá loptičku ešte vo chvíli, keď stúpa, čím neuveriteľne zrýchľuje hru.

Tenisti vedia, že taký úder je mimoriadne ťažký, preto si väčšina z nás, rekreantov, ale aj tenistov na okruhu, ustúpi meter aj dva za čiaru a do lopty udiera, až keď klesá.

Pripravujeme sa tak o energiu z lopty i cenné desatinky, ktoré v tenise robia rozdiel medzi vyhratým a prehratým fiftínom.
[ Reagovat ]
16.10.2017 18:30Od: Ground_stroke
Amen,krasne si to zhrnul. Prave pri finale v Sanghaji ma napadlo ako dokazal z obycajneho pinkania si lopticky akym je tenis spravit nieco krasne a elegantne
[ Reagovat ]
16.10.2017 18:41Od: annah
Krásné shrnutí! Zaslouží si zarámovat! Díky!!!!
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:03Od: Nola
to mi, ale trvalo....az teraz mi doslo, preco mu nedokazem fandit, nemam totiz hudobny sluch a na balet nechodim....virtuoz, umenie, vyrazy, ktore su pre mna velkou neznamou :D ja rada citam, najma detektivky, ale to nie je ziadne umenie

snad nedostanem vyhrazny odkaz :D, alebo upozornenie od admina...
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:29Od: spaniel
Tak nekdo Mozarta nekdo dechovku...
[ Reagovat ]
16.10.2017 20:35Od: Nola
niekto pop a niekto zase rock
[ Reagovat ]
16.10.2017 12:38Od: steve79
Opozdena gratulace Fedexovi. Vcera to byl supervykon. Nazval bych ho dokonaly! Rok 2017 je rokem zazraku, jak pro Rogera, tak i pro Rafu.
[ Reagovat ]
16.10.2017 12:40Od: steve79
Fedex neskutecne zlepsil backhand. Stala se z neho vrazedna zbran.
[ Reagovat ]
16.10.2017 12:55Od: Marduch
Hraje ho jak pinčes blízko u stolu.
[ Reagovat ]
16.10.2017 11:59Od: babolat.cz VAMOS
koukám to bylo radosti, jak na starém bělidle. zejména spaniel zase vylezl z nory (nebo z popelnice) a stlal tady své (ne)rozumy.
Bezpochyby byl rafa unavený, vyhrát dva turnaje během dvou týdnů, nezvládnou ani současní mladíci.
je v pořádku, že to vyhrál Roger, proč ne.
nyní je goal jasný-TM!
[ Reagovat ]
16.10.2017 17:03Od: spaniel
Ale ale, bradavice na kuzi logiky se zjevila. Das i neco k veci, nejaky argument, nebo jako vzdy jen plac hlupacka? (To byla recnicka otazka, vim ze to druhe ;)
[ Reagovat ]
16.10.2017 18:31Od: Pe3k
:D
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:35Od: Franky
:D naklad 1000 :D
[ Reagovat ]
16.10.2017 10:39Od: Krisboy
Kdo je to Lendl?
[ Reagovat ]
16.10.2017 14:41Od: turista
No Lendl, to byl takovej pán co uměl moc dobře hrát tenis a pak utekl do tý Ameriky, že ano, no.
[ Reagovat ]
16.10.2017 17:13Od: a.magerova
Ne ne, to si pleteš... to je přece ten sběratel umění.... ;-)

http://www.dnagentura.cz/assets/img/obsahove/obrazky/lm-vizual-vystavy.jpg
[ Reagovat ]
17.10.2017 11:47Od: turista
Ano to taky. No jo ty plakáty Alfonse Muchy jsem nezmínil. No ale ty už myslím prodal. Taky podniká v pohostinství a myslím, že taky hraje golf.
[ Reagovat ]
16.10.2017 09:10Od: kubiik
Gratuluju Rogerovi. Ten chlap je fakt neskutečnej, takovej Jarda Jágr tenisu. U něj bych se opravdu nedivil, kdyby hrál do 40 na takové úrovni. Rafa ten bohužel pociťuje zub času. Ten pohyb už není, co býval posledních pár let. Na antuce mu to stále stačí a doufám, že bude stačit, ale hard bude potřebovat opravdu top formu, aby mohl pomýšlet na porážku Rogera. Během kariéry ho vždy deptal svou neskutečnou obranou, vše doběhl, vše vrátil, ale pokud už tam není ta rychlost a je tam byť jen o setinu pomaleji, tak to vypadá, tak jak to letos vypadá. Na GS si myslím, že se Rafa stále dovede neskutečně vyhecovat, ale na ty 2 sety to bude zatraceně težké. U Novaka čekám postupně totéž, co se týče pohybu. No ale dost keců, blahopřeju vítězovi a Rafo hlavu vzhůru, příští zápas je zas od nuly ;)
[ Reagovat ]
16.10.2017 10:14Od: DORSCH
na nie superrychlom harde,mimo haly je to stale otvorene,na tohtorocnych US OPEN by som si v pripadnom semifinale na Federera nevsadil,aj keby som nebol Rafafans,to ze Federer vypustil antuku bolo rozhodnutie roka,co sa mu neskôr vratilo,este raz skoda toho US OPEN,aj keby sme prehrali,esteze ho vyradil DelPo,toho mam tiez velmi rad
[ Reagovat ]
16.10.2017 13:34Od: kubiik
na US si taky myslím, že by to Rafa dal, ale jsou to jenom kdyby. Fakt je, že na rychlym hardu nebo hale byl je a bude Roger prostě lepší, stejně tak, jako Rafa vládne na antuce. Ano můžou jeden druhého porazit i na "svých" površích...ale ne porážet. Kdyby Roger absolvoval nějaký turnaj na antuce, tak to tam dopadlo opačně. Holt vynechal - jeho volba a vzhledem k Wimbledonu asi správná. Spíš teď doufám, že Rafa nebude mezek a nepojede do Bazileje. Ať si radši odpočne, dá v Paříží na rozehrání a hurá do boje o TM :) Měl by taky začít víc plánovat ten kalendář.
[ Reagovat ]
16.10.2017 13:47Od: Kamilos88
Je fakt, že to Rafa oproti Rogerovi plánuje tak, jako kdyby měl 19 max 20 let. Pálí tam všechno dohromady, antuku, trávu, hardy, rychlé hardy, ATP 500, Masters všechno po sobě.

Nevím, jestli mu dochází prachy, nebo proč hraje tolik turnajů. Akorát se tím vysílí a na poslední turnaje roku už bude vyždímaný tak, že ho naloží každý hráč z TOP 20
[ Reagovat ]
16.10.2017 14:57Od: DORSCH
myslim,ze hlavnou motivaciou je post koncorocnej jednotky,aj Federer sa v lete nechal trocha uniest,Rafa vie,ze jesen nikdy nebola jeho cast sezony narozdiel od Federera,pre ktoreho je ako stvorena,preto to nahananie bodov,môze sa stat,ze na TM vybuchne(co si vsak nemyslim),vypadne v skupine a hned je tam manko cez 1000bodov,chce to mat co najlepsie osetrene este predtym,ak sa na to fyzicky citi preco nie,ale ten Bazilej by vynechat mohol,stale by to mal vo vlastnych rukach
[ Reagovat ]
16.10.2017 15:01Od: Denis92
Ja si myslim, ze Roger si to dvakrat premysli a podobnu chybu ako v lete uz nespravi. Uz sa nebude hnat za no.1 pretoze je to viac ako nepravdepodobne. Roger bude hrat v Bazileji a vypusti Pariz a vsetko podriadi TM. To je jeho hlavny ciel.
Naopak, Nadal podla mna vynecha Bazilej a bude hrat Pariz.
[ Reagovat ]
16.10.2017 15:02Od: Kamilos88
No pokud by Fedex vyhrál Basilej - což asi na 95% vyhraje, tak je v sázce ještě 1000 bodů z Paříže a 1500 z TM a zmiňovaných 500 z Basileje, což je 3000 bodů ve hře.

Roger malou šanci má, ale musel by vyhrát Basilej, Paříž a TM a doufat, že Rafa nebude s ním pokaždé ve finále.
[ Reagovat ]
16.10.2017 16:13Od: kubiik
No podle mě to ještě bude hodně zajímavý :) Jinak na TM je to oproti Šanghaji pomalejší a vyšší odskoky ne? Mohl by to být super zápas, pokud oba dorazí "odpočatí" ;)
[ Reagovat ]
16.10.2017 08:42Od: Kamilos88 Final
No, dopadlo to dle očekávání. Nemyslím si, že by Roger začínal Rafu lámat na antukových turnajích, ale na hardu ho Rafa už asi nikdy neporazí. Na AO to ještě bylo tak tak, ale ty další vzájemné zápasy si Rafa ani neškrtl. Vůbec neví co na Rogera hrát a po jeho servisu není schopný vybojovat 2 body v gamu.

Vzhledem k tomu, že Roger podle mě vypustí i příští antukovou sezónu, tak jej Rafa neporazí už asi vůbec. :)

Včera šlo od prvního gamu vidět, že si Roger na Rafu strašně věří. Útočil, nabíhal na síť, připravoval si pozice a vítězné údery bych schopen trefovat ze všech pozic. Za to Rafa se zbytečně vyhazoval po druhém servisu a to jej stálo hodně bodů.

Pokud bude Rafa fit, tak bude hrát Basilej, kde dostane od Rogera 100% naloženo, pokud se potkají, pak máme Paříž, tam je to otevřené a na TM se utkají v případném finále a tam to bude stejný scénář.
[ Reagovat ]
16.10.2017 09:32Od: Stan_Borowitz
S touhle futurologií bych byl hodně opatrný. I když to byla hladká výhra, stačilo málo a všechno by třeba bylo jinak. Nějaký ten gem na servisu, ve kterém dá Roger dvojchybu, pak udělá špatné rozhodnutí při náběhu na síť a následně dá těsný aut z forhendu. Rázem je to 0:40, dva brejkboly třeba ještě odvrátí, ale při třetím zahraje Rafa nějaký ten svůj úder snů a je vymalováno. Všichni jsme už takových gemů viděli spoustu. A hned se hraje podle jiných not, zejména pokud není povrch tak rychlý jako v Šanghaji...
[ Reagovat ]
16.10.2017 10:10Od: Kamilos88
Jistě, ty zápasy jsou o detailech téměř vždy, ale když Rafa prohraje 5x po sobě, tak to už něčem vypovídá. AO byla šťastná výhra, tam to bylo přesně tak, jak říkáš, ale ty poslední zápasy Miami, IW, Šanghaj, to byly všechno jednoznačné zápasy, kdy Rafa prostě neuhrál ani set.

Jakmile je Roger agresivní na BH, tak jednoduše Nadal na něj nemá co hrát. Jeho celoživotní výhoda nad svým největším rivalem je pryč a buď Rafa najde jinou strategii, nebo bude prohrávat dále a dále.
[ Reagovat ]
16.10.2017 14:13Od: Stan_Borowitz
Já si nemyslím, že AO byl ten případ. Naopak tam, zejména v tom slavném pátém setu, to sice začalo přesně tak, jak píšu, ale pokračování bylo úplně jiné. Roger neznervózněl, nezpanikařil, naopak začal hrát ještě soustředěněji a agresivněji.

Nejlepší příklad toho, o čem mluvím, který mne narychlo napadá, je finále FO 2011. Tam hrál Roger až do setbolu v prvním setu, který měl při Rafově podání, taky brilantně, přesně a rychle. Na tom setbolu ale zkazil lehký volej, Rafa pak servis urval, Roger znervózněl a od té chvíle se hrál úplně jiný zápas.

Miami taky nebylo úplně jednoznačné, tam měl Rafa snad dokonce jako první brejkbol, ale naštěstí ho neproměnil. Takže opravdu hodně záleží na rychlosti povrchu, takhle jednoznačné to bude asi jen na rychlých hardech. Což snad udělají v Basileji, když je to Rogerovo rodné město. Paříž nevím, myslím ale, že rychlá moc není, no a Londýn je tradičně celkem pomalý hard, tam by měl Rafa určitě o hodně větší šanci než v Šanghaji. Na druhou stranu je to zase hala a psychologická výhoda je teď jednoznačně na straně Rogera...
[ Reagovat ]
16.10.2017 17:05Od: spaniel
Pariz je vzdy chystana, aby byla +- stejne rychla jako TM. Hodne pomale uz par let.
[ Reagovat ]
16.10.2017 08:01Od: Pe3k Nadalisti
Dejte si velký pozor, než zde bude článek o tom, jak Rafu bolí koleno (po tom výprasku od Federera) tak vězte že nad tp bdí mocná a tajemná strážkyně, která rekuduje počty Nadal stupid fans :D

Btw. Fialka ty jsi tu prohru neunesla, chápu ale tohle je fakt úlet...vem si příklad z Franze a Trolhanda, ti tu před zápasem psali jak o život a po něm po nich není ani vidí ani slechu (sklopili hlavy a vrátili se do kanálu). Jasně je to zbabělé, ale to už k Vám tak nějak neodmyslitelně patří a je to lepší než psát tyhle fantasmagorie ;)
[ Reagovat ]
16.10.2017 08:29Od: Franky
Za dni ked bohovia boli este malicherny a nadalisti terorizovali TP sa zrodila ona! Strazkyna FFF a ochrankyna cistoty diskusie, bojovala proti agresii tychto jedincov a potichu sa im vyhrazala pomocou sukromnych sprav! :D pobavila aj mna vcera fialka :)))
[ Reagovat ]
16.10.2017 08:36Od: Pe3k
Takže to byla Xena, já myslel, že jde o Magerku :D
[ Reagovat ]
16.10.2017 16:52Od: Franky
Xagerka :)
[ Reagovat ]
16.10.2017 17:34Od: a.magerova Re: Cssss.... :-P
Já když už, tak JEDINĚ veřejně tu lidem "nandávám".... nejsem zbabělec, který dělá takové věci, jakože potají výhrůžné vzkazy, to není NIC, co bych ctila... zvláště pokud jsem schovaná za VIRTUÁLNÍM NICKEM... :-)))))

P.S. Slyšela jsem o TOM včera prvně.... a smyslu mi to nedává... Adminům je šuma fuk, co tu lidi píší, spíše jsou rádi, že čím víc tím líp... a že se někdo zalekne nějakých virtuálních výhrůžek?!!! Nechápu nic... :-/
[ Reagovat ]
16.10.2017 18:34Od: Pe3k
Fialka nezvládla a přišla s tímto výplodem, no pobavila. Prý strážkyně :D
[ Reagovat ]
16.10.2017 06:55Od: FerrariF50
Nadal se ani nenadal a byl konec zápasu :-D
[ Reagovat ]
16.10.2017 08:29Od: Franky
:DDDD
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:50Od: MartinPa
Bitva dvou skvělých hráčů a velkých osobností tohoto sportu je za námi a dopadlo to tak, jak si asi nepřál žádný opravdový tenisový gurmán, který čekal zápas na 3 sety plný zápletek a zvratů.
Některé výměny byly skutečně vynikající a dá se říct, že zápas rozhodlo pár maličkostí.

Nízké odskoky - v Shanghaji to prostě moc neskákalo, a když je na tom založena vaše největší zbraň - extrémně liftovaný forehand, alias kladivo na jedoručáky, tak máte problém.

Zbrklost a zbytečná agresivita - to co předváděl Marin proti Rafovi, tak dneska z nějakého neznámého důvodu okopíroval i Rafa, a tak, namísto trpělivé hry od základky s pečlivou přípravou přechodu na síť, ve které dominuje, se vrhá do forehandových přestřelek s nepřipravenými náběhy k síti - tolik UE jsem teda od Rafy na 2 sety už dlouho neviděl.

Backhand Rogera - ať už to bylo těmi nízkými odskoky nebo Rafovou nedůsledností, Roger hrál většinu backhandových úderů topspinem a obavy fanoušků, že bude čopovat se nepotvrdily = angažování Ivana se ukazuje jako dobrý tah a Roger se na stará kolena i něco přiučil

Rafovy rituály - dnes se mi zdálo, že rituál pravačkou před podáním byl nějak zrychlený (vypozorováno, že to dělá vždy, když se necítí zcela ve své kůži) a hlavně mě překvapilo, že při vracení se na lavičku prošel mezi umpirem jako první - to jsem ještě nikdy neviděl - může do toho některý ze skalních fandů vnést více světla?
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:55Od: ipko
to som si nevšimol, ale pred jednou výmenou sa docela rázne dožadoval loptičky z predchádzajúcej výmeny a dostal ju, následne myslím trafil priamy bod.. a toto tiež často nerobí..
[ Reagovat ]
15.10.2017 23:07Od: MartinPa [ Reagovat ]
15.10.2017 23:50Od: Franky
Rafa hra pravackou a Roger lavackou :D
[ Reagovat ]
16.10.2017 09:26Od: Krisboy
Tohle dělá Gasquet :)
[ Reagovat ]
16.10.2017 09:34Od: Stan_Borowitz
Já taky. Je to moudré rozhodnutí, jen blázen rozbíjí vítězný tým.
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:34Od: a.magerova ;-)
https://pbs.twimg.com/media/DMK-GlgWAAEuo-W.jpg
[ Reagovat ]
16.10.2017 08:35Od: Ground_stroke
krása :-)
[ Reagovat ]
16.10.2017 09:24Od: Stan_Borowitz
Mně se moc líbí ta trofej v podobě velkýho ptáka. Dávají to i na ženských turnajích?
[ Reagovat ]
16.10.2017 10:20Od: Fandina
Ano. Ale jestli je tak velký, jako pánský, to nevím. :-))
https://1gr.cz/fotky/idnes/15/023/org/HLT5993ec_QAT13_TENNIS_WOMEN_DOHA_0228_11.JPG
[ Reagovat ]
16.10.2017 14:22Od: Stan_Borowitz
No tak ženám na velikosti přece nezáleží, takže by jim měla stačit třeba sýkorka koňadra. Ta se vejde i do dlaně a hezky zpívá...
[ Reagovat ]
16.10.2017 14:45Od: Fandina
Znáš to, někdy záleží, někdy nezáleží ... úsměv.
[ Reagovat ]
16.10.2017 11:51Od: annah
Zato nejmíň vkusná je trofej z Halle. K eleganci většiny ostatních má daleko. Vypadá jak kombinace polévkové mísy a dětské roztáčecí káči,oblíbené to hračky v mém dětství. Němci prostě nemají moc vkus.
[ Reagovat ]
16.10.2017 14:19Od: Stan_Borowitz
Přesně, takový pohár bych čekal v Petrohradu nebo Istanbulu.
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:47Od: brixner Kozorohu
Mám lepší nápad - co kdyby Roger raději v následujících DVOU letech vyhrál vždy 7 a půl turnaje? Jako že by to měl v kapse drobet dřív!
Už se pomálu dostává do let...
Mňo, du do sebe nacpat kus vepřovýho, na noc fakt hnus, vámos nevámos :-))
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:21Od: mahycek
Když by Roger Rafu porazil i v Basileji případně i v Londýně, tak už má komplex Rafa z Rogera. Jo, jak se ty jejich zápasy mění.
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:51Od: stopan
nadal uz nema 20 ani 25, federera nicil upornou obranou z ktorou si roger nevedel v kriticky klucovych momentoch rady, bud pokazil, alebo ho nadal vyskolil z obrany obhodeni alebo delovym forehandom po polygonale von z kurtu. Nadal uz nie ten zarputily atlet ako pred paru rokmi, uz si tie body naviac, ktore dokazal ubehat a priklonit vyvoj zapasu na svoju stranu nedokaze uhrat ako dakedy, preto sa aj federerovi hra o trochu lahsie a s mensim rizikom moze utocit, aj ked nadal je stale este pomerne rychly a nebezpecny, ale uz to nie je to co niekedy, federer sa stale opieral o svoje podanie a skvely backhand a forehand a rychlou utocnou hrou, aj ked nie je ten 25 rocny federer, je skusenejsi a a drzi si svoj standard stale na solidnej urovni, pri nadalovej mensej rychlostnej zdatnosti sa jeho tenis stal na nadala platnejsi, samozrejme pomohla k tomu aj mentalne priprava, zrejme aj zmena rakety.
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:06Od: raduz
Souhlasím,na antuce to však stačit nebude.Mně to však nevadí,neboť tenis na antuce ignoruji podobně jako mnoho hráčů užší špičky.Moje nezaujetí pro antuku není ničím až tak důležitým,proč je tomu tak u tenistů,když v podtatě každý se začíná učit na antuce?Je to zjevně tím,že preferují utočnou hru s vítězným uderem.Nebo snad lenost?
[ Reagovat ]
16.10.2017 11:53Od: turista
Na antuce Rafu podusí Novak Djokovič.
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:37Od: janek_da
Aha, jenom nam smrtelnikum Rafův forehand připadal, že šel po diagonale. Roger je ale něco víc a viděl polygonalu. Až se zhoršeným zrakem konečně vidí diagonalu jako my. A hned jsou vysledky.
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:49Od: annah
Závidím vám, že jste to viděli v přímém přenosu! Zápas jsem sledovat nemohla, jen jsem tu a tam stihla kouknout v mobilu na skóre. Jen jsem zírala, protože jsem očekávala spíš opak. Přinejmenším vyrovnaný tuhý boj.
Veliká radost vládne!!!! Roger je prostě neuvěřitelný. :-)
Jdu se kouknout aspoň na záznam. Musím vidět na vlastní oči, jak ta pohádka k happy endu přišla...
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:44Od: Kozoroh Scénáře boje o 1. místo
https://mobile.twitter.com/AnnaK_4ever/status/919503513113243648/photo/1

Těchto výsledků potřebuje Nadal dosáhnout, aby si pojistil pozici jedničky na konci roku.
[ Reagovat ]
15.10.2017 19:46Od: Daffit
V podstatě je to pár zápasů, které musí uběhat a upinkat. Což by vzhledem k průběhu sezony mohl zvládnout. Federer sice dneska závěr sezony zdramatizoval, ale pořád to má Rafa ve své režii.
[ Reagovat ]
16.10.2017 10:49Od: Krisboy
To Roger nedá.
[ Reagovat ]
15.10.2017 17:40Od: Daffit
Ačkoliv mužský tenis moc nesleduji, tak 4 letošní hladká porážka od Federera je zarážející. Začátkem roku v AO to bylo hodně, ale od té doby hraje v zápasech druhé housle. Sezonu má sice Rafa skvělou, ale ty zápasy s Federerem ji hodně kazí. Při letošním mužském rozložení hracího pole jsem doufal, že by mohl letos uspět i na TM, ale tyto jednoznačné zápasy naznačují, že k tomu zřejmě nedojde. V článku píší, že No.1 by si měl pohlídat, ale rád bych taky od něho viděl, že v zápase s Federerem dokáže zahrát zajímavější tenis.
[ Reagovat ]
15.10.2017 17:52Od: Padme
V hale měl navrch Roger vždycky, asi bych v tom nic víc nehledala. Za ty roky co si Rafa vodil Rogera, si Roger ta vítězství zaslouží... Aspoň se ta i tak děsivá bilance trošku vylepšuje
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:19Od: panzer.dragon
už mi tak děsivá ta bilance nepřipadá :)
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:23Od: Padme
23:15 už vypadá líp než 23:10 nebo třeba 27:11 :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:28Od: panzer.dragon
nějakejch 23:18 a nebude to použitelnej argument..
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:46Od: Pe3k
Ještě letos :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 19:24Od: Daffit
Tak to rozhodně, Rafa rád naděluje dárečky cyberbullyingům pod stromečky, aby mohli předvést své umění. Ostatně proto sleduji již mužský tenis jen okrajově, protože tady to je samý bijohrudec a myšlenkový pomatenec. I kdyby to otočil na 23:25, tak mě je to v podstatě jedno, protože je to rivalita mezi oběma hráči, nemám potřebu si zvyšovat ego na zdejších diskuzích o ničem.
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:04Od: Pe3k
Good for u.
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:59Od: Franky
ok Daffit maj sa, myslim ze si tu vacsina ani nevsimla ze si tu nieco pisal :)
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:17Od: Daffit
Tak minimálně 2 osoby to zaujalo. Loučit se se mnou nemusíš, protože nikam neodcházím. Myslet, neznamená vědět, to jenom naokraj, abys měl o čem přemýšlet před spaním.
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:18Od: Franky
takze si blafoval a ostavas? :(
[ Reagovat ]
16.10.2017 02:10Od: Forehand
Neblafoval, lebo nikde o odchode nepisal. Mam pocit, ze tvoj mozog musí snad v tej tvojej hlave až hrkat...
[ Reagovat ]
16.10.2017 08:33Od: Franky
Neunasas pekne kamarat ;) nezabudni ze je pondelok a firma ta potrebuje!! Chod sefovi plnit sny ;) btw naznacil to dost nepriamo ked napisal ze citujem:nemam potrebuje si zvysovat ego na zdejsich doskuzi o nicem..inak tym opat nepriamo poukazoval aj na teba podnikatel ;) #mentor #motivator :*
[ Reagovat ]
17.10.2017 23:04Od: Forehand
Kto na mna poukazoval?..Si si uletel...

Moj šéf má jachtu, je špekulant a milionár.
Tvoj šéf jazdí do práce autobusom a nakupuje v Lidli.

A tu hladaj rozdiel v nasich vyplatných páskach, východňare jednoduché osprostené..
[ Reagovat ]
18.10.2017 11:36Od: Franky
Nemusel, automaticky sa to tu vztahovalo na teba pretoze si tu jeden z hlavnych pripalovacov ohna v diskusiach...ale to si zrejme nepochopil presne ako hviezdna rota v superstar kde porota vie ze nevedia spievat, divaci aj cele slovensko to vie len ten dany posuk si to neuvedomuje..takisto to nevidis ani ty ze sa nieco negativne moze na teba vztahovat ;) ale co cakat od typka z petrzalky :D a ze ma jachtu? Ano ma a ked budes makat este tvrdsie kupi si aj malu vyletnu lod ;) moj sef je btw v BA tiez ;)
[ Reagovat ]
19.10.2017 08:42Od: Roger_Federer
Tvoj sef je Fandina?,ta ma taky jachtu :)
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:32Od: Daffit
Tak tobě jde o statistiku Federera, mě šlo hlavně o předvedené výkony Rafy. Nevím sice, kde si ho Rafa vodil, většina zápasů byla vyrovnaných. Až letos to působí komicky jednoznačně. Jinak jsem ale rád, že Rafa konečně zažívá povedenou sezonu. Taky můžu napsat, že Federer má titulu spousty, tak by si Rafa zasloužil vyhrát turnaj, kde ještě titul nemá.
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:02Od: Franky
to si zasluzi aj Roger na MC ci Rime alebo v singli na olympiade....
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:23Od: Daffit
Letos celou antuku vynechal, navíc, já nezpochybnoval výhru Federera, ale předvedený výkon Rafy, který si dokonce nevypracoval ani BB.
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:27Od: Franky
ale nevylucujes moznost zeby to mohlo byt do silnej miery ovplyvnene aj Rogovym vykonom(najma na podani) alebo ano?
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:40Od: Daffit
4x za sebou s ním celkem hladce prohrál, takže z mého pohledu, je to o nedůraznosti a stereotypu Rafovy hry proti němu. S Novakem taky dlouho prohrával a pak ho dokázal porazit. Časem ho zřejmě porazí, ale zápas, jaký byl na AO se tomu ani nepřiblížil, hlavně ze strany Rafy.
[ Reagovat ]
15.10.2017 23:56Od: Franky
takze si vylucil tuto moznost zeby to mohlo byt aj Rogerovou hrou..ok mame tu noveho Nadalistu fanatika ;)
[ Reagovat ]
16.10.2017 19:59Od: Daffit
Dost dobře nechápu tvé myšlenkové pochody, takže ti to ulehčím a nebudeme spolu ztrácet čas....
[ Reagovat ]
16.10.2017 22:34Od: Franky
Hovorim o Rogerovej hre...lebo ty hovoris o tom ze Nadal hral nedorazne proti Fedexovi, zatialco celym turnajom siel dobre a vybil aj Dimitrova alebo Cilica...Ja si skor myslim ze Rogerov level je este vyssi momentalne nez inokedy a Rafa castokrat nenachadza zbran a prichadza mierny komplex od spominaneho 5setu z AO17 ...co natom nerozumies?!
[ Reagovat ]
15.10.2017 16:50Od: Ground_stroke
parádny, dokonalý RF, dnes to nemalo chybu, škoda, že Rafa bol nervózny a veľa kazil, mohlo to byť vyrovnanejšie a zaujímavejšie, dúfajme, že uvidíme FEDAL aj vo finále TM
[ Reagovat ]
15.10.2017 16:08Od: Padme Kalendář...
Gratulace Rogerovi k titulu a Rafovi k letošní n.1. Už se těším až si zase k Vánocům objednám Rogerův kalendář, snad tam bude hodně fotek s poháry :))
[ Reagovat ]
15.10.2017 15:42Od: bIbec
Roger gratulace. Mayko potvrdil, že je tady jediný tenisový odborník.
[ Reagovat ]
15.10.2017 15:17Od: Fandina Gratulka
Jupííííííííííí, neviděla jsem to, ale určitě bude někde záznam. Mám radost. Nádhera Rogere!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:40Od: Nola
gratulka FFF, z turnaja som videla prvy zapas a aj posledny :D, Rafa uz musi mat z Fedexa komplex, vobec si na neho neveri.... zrejme prehrane tesne finale na AO zanechalo stopy a tiahne sa to celu sezonu, dnes to bol ale uplne jednostranny zapas, Rafa bez sance
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:46Od: Kozoroh
Buď ráda, že Rafa prohrál, No1e si tak udržel rekord 30 Masters titulů. Teď ještě nepřipustit Rafův triumf v Paříži a pak to bude mít Serbinátor opět ve svých rukou.
[ Reagovat ]
15.10.2017 15:42Od: Pe3k
Zas nějaký rekord, ty si hrozný úchyl. Tenis není jen o rekordech, naopak ty jsou až poslední v řadě. Prostě Glory Hunter.
[ Reagovat ]
15.10.2017 17:54Od: Kozoroh Re: Farizej Pe3k
http://www.tenisportal.cz/zpravy/8-den-na-turnaji-mistru-sezona-vyvrcholi-soubojem-o-post-jednicky-19446/#comments

"Wtf je muj oblibeny turnaj a pokud Nol2 prekona Goatuv rekord bude to nemile."

Jen mi tady nevykládej, že tobě o rekordy nejde. Loni ti spadl kámen ze srdce, když Andy vyhrál TM.
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:45Od: Pe3k
Tak o rekordy jde, když jde o rekordy... většinou jen koukám s otevřenou pusou jaký tenis Federer hraje a rekordy mám v místě, kde se odváží podívat jen celníci ;)
[ Reagovat ]
15.10.2017 16:12Od: Franky
Nieje zac mr.Stats ;) prisiel si k nam na hostovanie od W17 a my sa snazime aj takto odvdacit ;) ak to bude v nasich silach zastavime ho v Parizi a TM ;)
[ Reagovat ]
15.10.2017 16:57Od: Pe3k
Nadal nebyl schopen prolomit Fedexuv servis nyní již 31x v řadě a v posledních 3 zápasech neměl breakball a neporazil no už téměř 4 roky.
[ Reagovat ]
15.10.2017 17:14Od: Pe3k
Roger vyhrál 700 zápasů na hardu (all time best).
Letos to má 44:4 (90%).
[ Reagovat ]
15.10.2017 17:17Od: Franky
91.7% ;) ...snad este z tejto sezony nieco zmykne ideal by bol Paris + TM ..Basilej moze kludne vypustit
[ Reagovat ]
15.10.2017 17:18Od: Pe3k
No Bazilej spíše vypustí Nadal.
[ Reagovat ]
16.10.2017 12:01Od: turista
RF se v Basileji narodil takže ji nevypustí pokud bude fit.
[ Reagovat ]
16.10.2017 01:56Od: Forehand
Nole je drzitelom, alebo spoludrzitelom tohto rekordu. Nemyslíš, ze by bolo korektné uvádzat veci na pravú mieru. Dnes si sa uz druhykrát pomýlil...:)
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:29Od: svetova.dvojka
nejlepší hráč historie...
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:22Od: Franky Mission failed..
Takze Rafa misiu nezvladol(podla ocakavania) a tato prehra ukazala vela v tejto sezone a celkovo Rafove hardove(ci ine povrchy okrem antuky) tituly...nie nahodou nevyhral uz tri roky nic a zrazu USO a Peking..chybajuca konkurencia akonahle pride top hrac ktory si trochu veri Nadal zacina hrat druhe husle. Roger ho dnes rozobral do srubky aj napriek tomu ze podla bookmakerov bol favoritom Nadal.Mohol by som pokracovat dalej ale dnes mi ho bolo aj celkom luto..taka nakladacka opat s rovnakym super 4x za sebou tento rok..to uz zacina byt frustrujuce, kazdopadne som rad ze sme vypomohli Djokofans ;) Hajde! Come On!
[ Reagovat ]
15.10.2017 15:39Od: Pe3k
Nadal naprosto nezvládl roli favorita (ta mu ostatně nikdy neseděla), jen potvrdil co si všichni mysli, že je jednička jen díky obrovské marodce a neúčasti RF na cihle. Na kurtu mu Roger ukázal kdo je skutečná 1.
[ Reagovat ]
15.10.2017 16:07Od: Franky
len skoda ze uz to asi Rog do konca roka nestihne potvrdit aj na papieri...asi mu to tesne ujde...i ked tato prehra by mohla Hafana slusne nahlodat pred Basilej a Parizom co by Rogovi mohlo zahrat do karat...
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:57Od: Pe3k Finále
Dnes sem šel netradičně mrknout na finále do sport baru, na pozvání kamaráda, taky fandy Federera. Měl sem trochu obavy, ale po prvním gemu bylo jasné, že sem ve správné společnosti, všichni fandili Rogerovi. Možná, tam byli nějací fandové Nadala, ale byli celou dobu potichu (asi zbabělci, jako klasičtí zdejší Rafafans). Roger ho smaznul tak rychle, ze jsme ani nestihli pokecat a znovu ukázal, že je i ve 36 nejlepší hráč světa. Gratulace k 27, 94 a 5 výhře nad Nadalem v řadě!

Highlights
https://youtu.be/IxDF8CuqYrI
[ Reagovat ]
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:05Od: a.magerova
Rogerovi to dnes šlo i levou, zatímco Rafovi pravou ne... :-))))

https://www.youtube.com/watch?v=SbRYTxyOIy8
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:12Od: Pe3k
Tyhle videa znám, ale pořád nevím jak z tabletu či mobilu vložím tento aktivní YouTube odkaz...
[ Reagovat ]
15.10.2017 17:18Od: Amputace
Vůbec se nedivím, že všichni fandili Rogerovi. Rogera zná i kdejakej analfabet, v podstatě ho znají úplně všichni, včetně spousty lidí, kteří tenisu vůbec nerozumí, ani ho nesledují. Roger je značka toho sportu. Mě osobně moc těší, že nefandím zrovna hráči, který je špičkou komerce a jehož jméno je prvním slovem z úst lidí, kteří neví, co znamená tie-break. Naopak pokud někomu činí radost fandit takovému hráči, ba dokonce se hrdě hlásit k těm, kteří ho znají (záměrně vynechávám: kteří mu fandí), je vše v pořádku a myslím, že obě strany si přijdou na své :)
[ Reagovat ]
15.10.2017 17:46Od: Roger_Federer
A co to ma spolecneho z Nadalem?, vzdyt to je 2 nejznamejsi tenista planety..Jestly chces tvrdit ze Rafa zostava za Fedexem to te Forhend moc nepochvali.:)
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:00Od: Amputace
Nevím, jaká je tvá zkušenost, ale já ještě jsem nepotkal za svůj život člověka, který by neznal Federera - který by neznal alespoň to jméno, nedokázal si ho spojit s tenisem atd. Naopak když říkám, že fandím Nadalovi, už mnohokrát jsem se setkal s nechápavou reakci - kdo to je? to je nějakej ten tenista? U Rogera okamžitě každý ví, u Nadala ne. Jen jsem chtěl říct, že se to dá vnímat dvojím způsobem. Na jednu stranu je asi obrovsky super fandit někomu, kdo je všeobecně považován za nejlepšího, nejznámějšího atd. Člověku to zřejmě dodává jistý pocit vlastní výjimečnosti. Na druhou stranu (a to je můj pohled) mi to připadá trochu ovčí. Hlásit se k tomu, že fandíme tomu nejlepšímu, nejhezčímu, nejbohatšímu, nejpopulárnějšímu. Jůů, byl jsem na tenise v baru a hádejte co? Všichni fandili Rogerovi - stejně jako já. Nadalovi tam nikdo nefandil, a pokud ano, bál se to říct nahlas :D Mně naprosto vyhovuje pozice, ve které je Rafa. Dá se považovat za naprosto světoznámého sportovce a osobnost, přitom ale zdaleka není takovou pastvou pro ovce, které ani zbla tenisu nerozumí, jako Roger. Jde to koneckonců vidět i tady na TP. Roger fans jsou v totální převaze, Nadalovců je méně. A to mě na tom baví :) Ty věčné dohady o tom, kdo je nejlepší, už jsou pouze takové koření. I kdyby měl Nadal 20GS, tu auru nejlepšího tenisty bude mít stejně Roger. A ještě dodatek: nepíšu sem proto, aby mě chválil Forehand :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:07Od: spaniel
Napadlo te doufam, ze se mu fandi i proto, ze hraje tenis jako nikdy jiny a ma asi nejdokonalejsi techniku v historii? Ze u jeho zapasu dochazi pravidelne k wow momentum, ze ma neco navic, co jini nemaji? Ze mu hodne lidi fandi od dob, kdyby byl jeste daleko za rekordmany.
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:13Od: Amputace
Rozhodně napadlo a rozhodně to tak je. Ale to, co říkám, že chvástat se - fandím tomu nejlepšímu, všichni ostatní mu taky fandí, všichni mu fandíme, zatímco tomu druhému nefandí vůbec nikdo - mi nepřipadá úplně nejšťastnější. Zvláště pak od člověka, který tady pravidelně vykřikuje o hlouposti fandů Nadala. A přitom pak sepíše příspěvek přesně po vzoru řadové ovečky, která je v opojení z příslušnosti k davu :) Nepůsobí to zkrátka nejlíp. Řešil jsem spíše přístup. Pokud budu číst Kinga, budu ho číst zřejmě proto, že je prostě dobrej, a ne proto, že ho čtou všichni. Jistě mi rozumíš.
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:26Od: spaniel
Jj
[ Reagovat ]
15.10.2017 18:27Od: spaniel
Jinak King je king!
[ Reagovat ]
15.10.2017 19:33Od: Roger_Federer Re: Borci
King je mega,It a hlavne Hrbitov domacich zvirat ve me jako nactiletem zanechal pocit srachu..na dlouhou dobu.
Od te doby ho zeru.
Rogera jsem poprve videl hrat nazivo ve Vidni 98 kdy jsme jeli na zapas Zlinskeho rodaka Jirky Nováka, proti nějakému Federerovi..od te doby mu fandim a sleduju ho.
[ Reagovat ]
15.10.2017 19:33Od: Roger_Federer Re: Borci
King je mega,It a hlavne Hrbitov domacich zvirat ve me jako nactiletem zanechal pocit srachu..na dlouhou dobu.
Od te doby ho zeru.
Rogera jsem poprve videl hrat nazivo ve Vidni 98 kdy jsme jeli na zapas Zlinskeho rodaka Jirky Nováka, proti nějakému Federerovi..od te doby mu fandim a sleduju ho.
[ Reagovat ]
15.10.2017 19:33Od: Roger_Federer Re: Borci
King je mega,It a hlavne Hrbitov domacich zvirat ve me jako nactiletem zanechal pocit srachu..na dlouhou dobu.
Od te doby ho zeru.
Rogera jsem poprve videl hrat nazivo ve Vidni 98 kdy jsme jeli na zapas Zlinskeho rodaka Jirky Nováka, proti nějakému Federerovi..od te doby mu fandim a sleduju ho.
[ Reagovat ]
15.10.2017 19:33Od: Roger_Federer Re: Borci
King je mega,It a hlavne Hrbitov domacich zvirat ve me jako nactiletem zanechal pocit srachu..na dlouhou dobu.
Od te doby ho zeru.
Rogera jsem poprve videl hrat nazivo ve Vidni 98 kdy jsme jeli na zapas Zlinskeho rodaka Jirky Nováka, proti nějakému Federerovi..od te doby mu fandim a sleduju ho.
[ Reagovat ]
15.10.2017 19:33Od: Roger_Federer Re: Borci
King je mega,It a hlavne Hrbitov domacich zvirat ve me jako nactiletem zanechal pocit srachu..na dlouhou dobu.
Od te doby ho zeru.
Rogera jsem poprve videl hrat nazivo ve Vidni 98 kdy jsme jeli na zapas Zlinskeho rodaka Jirky Nováka, proti nějakému Federerovi..od te doby mu fandim a sleduju ho.
[ Reagovat ]
15.10.2017 20:14Od: spaniel
Na tebe teda udelal dojem, to je zjevne :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:34Od: Roger_Federer
Sory..blba odezva netu
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:17Od: Franky
:DDDDDDDDDDDDD
[ Reagovat ]
16.10.2017 12:56Od: Krisboy
Doufám, že tenkrát dostal od Jirky pěkně na prdel!
[ Reagovat ]
15.10.2017 19:52Od: fialka Re: Amputace
Zaujala ma veta: Nadalovců je méně.

Hej, je a ja sa ani nedivím. Mnohí to po útokoch na ich osobu vzdali a nechodia. Strážkyňa diskusie z FFF posiela výhražné vzkazy, ak sa jej niečo nepozdáva. Viem o dvoch osobách a bohvie koľko ich ešte je, ktorí len kvôli tomu nepíšu. Je neúnavná. Zdá sa, že na iné nemá čas, lebo som tu komentár s jej nickom ešte nevidela.
Už som raz o nej písala. Nuž, každý sme iný a niekto komunikuje radšej tak.
[ Reagovat ]
15.10.2017 20:09Od: Daffit
Tak i v psaní jednoho komentáře jsou FFF dál, než Rafík. Když nej, tak ve všem. Já jsem si zase oblíbil Rafu v době, kdy Federer vládl sezonám a byl mu konkurence schopný a dokázal ho pravidelně porážet. To zůstalo až dodnes. Ještě si mě získal Novak, který jim později dokázal také konkurovat.
[ Reagovat ]
15.10.2017 20:11Od: a.magerova Re: Cože?!!!
[ Reagovat ]
15.10.2017 20:15Od: fialka
Je to pravda, nič som si nevymyslela.
[ Reagovat ]
15.10.2017 20:25Od: a.magerova
A proč se někdo bojí virtuálního PAKA.... co by mi mohl udělat?!!!
[ Reagovat ]
15.10.2017 20:39Od: Nola
neber tieto diskusie smrtelne vazne, obcas som si dovolila v ramci zabavy kopnut do GOATA a ziadny vyhrazny odkaz som nedostala, sice som bola par krat verejne poucena, ale ved nejde o zivot...koniec koncov ani ty nie si ziadny vzorovy diskuter, ze ano :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 20:57Od: fialka
Pokiaľ viem, aj ty si dostala upozornenie. Aspoň mi to tá dáma napísala.
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:04Od: Nola
? pre istotu som si presla odkazy, ci mi dobre sluzi pamat, je pravdou, ze tu uz velmi neprispievam... ale pamat ma nesklamala, jedina dama, s ktorou som si pisala bola fanynka Novaka - Sonja, zial odisla z tohto fora, zbytok su sami pani :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:11Od: fialka
Tak tá dáma ešte aj klame.
[ Reagovat ]
15.10.2017 23:37Od: Stan_Borowitz
Tak tohle je asi už trochu patologické.
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:34Od: Roger_Federer
Sonja tady neni dobre 4roky, pokud neni pod jinym nickem.
Potom tady byla jedna uchylka a to kdyz se někteří Nadalovci pokousely vyhnat poset fans Rafy falesnyma uctama.
Kdy jeden tady mel tak 10 nicku..
[ Reagovat ]
16.10.2017 13:45Od: ptpc
A ja si pamätám ešte na jednu...
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:14Od: Nola
upozornenie som dostala verejne, ved som to spomenula, ak mala ta dama to na mysli, mne je to jedno, ja si zijem svoj zivot a nepotrebujem prezivat zivot niekoho ineho, sportovci su tu k tomu, aby nas bavili, nie, aby sme si ich privlastnovali, ak ma niekto iny nazor, je to len a len jeho vec
[ Reagovat ]
15.10.2017 20:15Od: spaniel
LOL
Tvl, to jsou lidi toto. Mozna je tady Rafovych fandu mene protoe se stydi byt verejne ve spolceni s nekym jako ty.
[ Reagovat ]
15.10.2017 21:31Od: Roger_Federer
Ktera strazkyna?
[ Reagovat ]
15.10.2017 22:24Od: ipko
Nadal zaostáva a o koľko prosím ťa? Dnes mal podľa mňa v hľadisku dokonca prevahu a to sa hralo v Číne.. ak by dokázal Rogera prekonať čo sa týka GS, tak by bol zaslúženým šampiónom.. Federer by bol považovaný za toho, čo bol dlho pred ním..
[ Reagovat ]
16.10.2017 08:35Od: spaniel
Prevahu? Ale jdi ty tunto.
[ Reagovat ]
16.10.2017 13:47Od: ipko
áno, viackrát som videl v hľadisku vamos ako helvétsky kríž..
[ Reagovat ]
16.10.2017 17:07Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
16.10.2017 12:33Od: babolat.cz
stejně tak každý druhý fandí Spartě, i když...
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:26Od: Stan_Borowitz Trochu to připomíná začátek
jejich kariér, kdy Rafa pokaždé v MC nebo v Římě ve finále zastavil Rogera, aby získal všechny tituly z ATP Masters podniků. Letos je to zatím obráceně.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:18Od: spaniel
Skutecna jednicka porazila pocitacovou/trollingoff :)
Dulezite je ze Roger vyhral uplne bez problemu, Nadal nevi letos co hrat a vypada ztracene. Nebyt dnes fakt dobreho servisu u Rafy, klidne to mohlo byt 2x 6:1. Roger se vic trapi s jinyma, Nadal pusobil jako hrac mimo top 10, v podstate IW 2.
Trochu se stydim, ze jsem mu neveril, asi jeste porad zajeti 2004-2016, tolik let nedostanu z hlavy tak rychle. Muzeme jen doufat, ze se pred antukou jeste parkrat potkaji.
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:21Od: insanezy_
Mohli by se potkat i na antuce
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:23Od: Franky
alebo na trave...tam sa uz dlho nestretli...
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:40Od: spaniel
Na antuce se potkali 15x. Ja myslim ze stacilo. Kdyz dostanu chut, pustim si atletiku.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:07Od: brixner Jimbo, Jimbo...
Kolik, že jich máš? 109? To je prostě nukleární počet, v tomhle jsi nesmrtelný!
Jenže já mám takový zatracený pocit, že se to může změnit...Pokud přidáme takový maličký bonus v podobě ještě minimálně 2-3 GS titulů, je docela možné, že Roger těch zbývajících, celkově šestnáct pohárů a misek, někde prostě vydoluje a uzme! Samosebou to nevím jistě ,ale kdo ví, zda si Roger právě o tomhle, tak občas někde v klídku, nepřemýšlí...A bylo by naprosto fantastické, kdybys na to stodesáté finále přijel a Rogerovi předal trofej i malý, přátelský, pohlavek!
Hele, Jimmy, víš, že tě mám rád ze všech hráčů, kteří kdy existovali, nejvíc, vždyť jsem ti to říkal i tenkrát v Praze, pamatuješ? Tlemil ses, já vím, kapku jsem do toho přimíchal Björna :-) Ale sorry jako, tu stodesítku Rogerovi fakt strašně přeji!!!
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:08Od: spaniel
Jo, ale Jimbo ma spoustu 250, takze tech jeho rekord neni az tak cenny.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:16Od: brixner
Jistě, tohle přece víme! Ale pořád je rekordmanem, koho zajímá, že Bolt zaběhl nějaký ze svých rekordů s rozvázanou tkaničkou :-) Pokud se Roger v posledních, co já vím...třech, čtyřech(ještě?) letech neztopoří, bude už, nejspíš navždy, v historii psáno - Jimmy Connors, 109.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:20Od: spaniel
Tak rozvazana tkanicka by hodnotu rekordu zvysovala. Kdyby zabehl rekord se silnym vetrem v zadech, byl by to tento pripad. Jinak mSlim ze ten rozdil je jeste prilis velky a nepredbehne ho.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:55Od: brixner
Jasně, přeháním-znáš mě :-)
Já netvrdím, že Roger bude navždycky sbírat tyhle veliké tituly, i když skoro až vylučuji, že ještě nějaký nepřidá! Rok od roku bude pomalejší, to mládí, co se teď šmrdlá za ním, nejspíš agresivnější, získávat tituly bude složitější a složitější, i když teď se to zdá, v konkurenci Top formy Rafy, jako brnkačka...Ale není a už nebude! Pokud se Roger fakt jednou přiblíží "na dostřel" Jimmymu a s vědomím, že už na tyhle veliké tituly prostě nemá, je docela možné, že i nějakou tu "méněcennou" 250 dá a na čas se přesune do téhle nižší ligy. A to možná ze tří důvodů: 1. Nebude si chtít "kazit pověst" častými porážkami na velkých kurtech, 2. Aby byl pořád v pohybu a hrál, myslím, že on je naprogramován hrát do stodeseti let :-) No a 3. právě tahle meta 110, myslím, že to není jeho hlavní motto, ale proč už konečně neukončit kariéru i s tímto velkolepým titulem v kapse?
Jsou to jen spekulace, ale osobně si myslím, že na tohle všechno Roger ještě pořád má a pak můžou s Jimbem zachlastat jako jediní dva stovkaři ;-) No a já na dálku s nimi, to dá rozum, né? :-)
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:09Od: ipko
:D
[ Reagovat ]
15.10.2017 19:08Od: Kozoroh
K dosažení Jimbova rekordu bude Roger potřebovat vyhrát 5 turnajů v následujících třech letech.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:06Od: Roger_Federer Forehand
"Tak mne na koncoročnej jednotke záleží. Nezáleží mi na nejakej pseudostatistike o účasti Federera. Mohol sa zúčastniť aj antuky a stretnuť sa s Rafom aj na turnajoch, ktoré neznáša ROger, nie len tam, ktoré nevoňajú Rafovi"

Korouhvicku se otaca pekne po vetru :)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:53Od: ipko
iba raz bol v zápase stav 30:30 pri podaní Federera..
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:50Od: ipko
naozaj game na 4:2 v 1.sete bol jasnou demonštráciu Rogerovho servisu.. Rafa nehral zle, ale dosť kazil a víťazných úderov tiež moc nezahral, ale tak trochu som to čakal že tento turnaj bude preňho zakliaty.. tak uvidíme ešte Bercy a TM a potom sa pozrieme, že kto bude na konci no.1
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:47Od: Kozoroh Hlasování: Bude dřív 20, nebo 100?
Pokud Roger ještě letos přidá dva tituly a v příští sezóně čtyři, padne magická stovka. Zároveň bude v roce 2018 usilovat o 20. GS titul. Které cifry dosáhne dřív, u které má lepší předpoklad ji získat? Já za sebe píšu, že 20, pokud AO bude v příštím roce tak rychlé jako letos.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:51Od: ipko
a prečo by nevyhral AO No1e?
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:55Od: brixner
Bo něumě hrát tenis!
Preto!
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:56Od: Kozoroh
No1e ještě nevzal raketu do ruky, s jeho potenc. šancemi to tak dobře nevypadá.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:04Od: ipko
uvidíme, ale ako skalný fanúšik by si mal veriť..
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:27Od: Franky
Djoker este uhra 4GS urcite podla mna...teraz je na tahu po tomto zlom roku
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:34Od: spaniel
No, nevim...to se RF a RN dokazali vratit, neznamena ze to odted bude pravidlem. Vzdycky jsem to povazoval za vyjimecne. Navic Novak jeste pred zranenim ukazoval pokles vlivem psychiky a motivaci, coz tito dva nikdy nemeli. Plus to jeho ujete zazemi.
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:27Od: Franky
Nie uplne suhlasim...Rafa pri kazdom zraneni (rozumej cistiacom procese), sa vratil extremne silny tak je to aj tento rok s nim. Samozrejme u Noleho to tak nemusi byt, ale minimalne ak sa vrati kvinteto: Djoko,Mura,Wawra,Milos,Nishi tak Fedal bude mat veelke tazkosti poobhajovat veci z tohto roka
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:21Od: Kozoroh
Mohl by přidat jedno FO, aby měl dvojitý kariérní GS. Dále navýšit počet titulů z AO a zabezpečit tak svůj rekord v Austrálii. Snad se mu podaří alespoň dostihnout Samprase, svůj idol.
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:24Od: a.magerova
No žádné takové... nemůže mít
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:25Od: a.magerova
Nějaká chybka v systému... :-/

No žádné takové... nemůže mít NĚCO co R&R nemají... :-P
AO klidně FO nikdy... :-P
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:28Od: Franky
Tak co ces aby RN mal 11titul?!?! si normalna?
[ Reagovat ]
15.10.2017 15:06Od: Kozoroh
"nemůže mít NĚCO co R&R nemají..."

Ale může. Když už má nekalendářní GS, mohl by k němu připojit i dvojitý kariérní. I pro mnohé federerovce by byla lepší varianta Novakova dvojitého GS než Rafova 11. RG.
[ Reagovat ]
15.10.2017 15:13Od: spaniel
Obe varianty jsou nam u zadele, pac nic podstatneho nemeni.
[ Reagovat ]
15.10.2017 15:16Od: spaniel
A jestli je Novakuv uspech lepsi, tak ne kvuli dvojitemu kariernimu vs 11.RG, ale kvuli dalsimu GS pro Nadala.
[ Reagovat ]
15.10.2017 15:45Od: Franky
ved hlavne o to ide aby hafan nemal dalsi GS...17 uz by bolo zle cislo...
[ Reagovat ]
15.10.2017 15:51Od: Pe3k
Kdo no zastaví na RG?
[ Reagovat ]
15.10.2017 15:53Od: spaniel
RG je daleko.
[ Reagovat ]
15.10.2017 16:09Od: Franky
ja osobne verim prave Nolemu mozno Thiemovi
[ Reagovat ]
15.10.2017 16:10Od: blixa
Delpo už bude ve formě a zruší ho ;-)
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:44Od: Kozoroh
Nevylučuji úspěch, bylo by příjemné zopakovat Rogerův letošní zázrak v No1eho podání, ale okolnosti zkrátka vyznívají v Djokův neprospěch. Že doteď nemůže trénovat údery je špatné znamení.
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:50Od: spaniel
Musi holt pockat, az mu da Pepe pokyn, ze Jupiter je v dobrem postaveni s Venusi.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:55Od: a.magerova Re: 100
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:55Od: Pe3k Re: Finále
Dnes sem šel netradičně mrknout na finále do sport baru, na pozvání kamaráda, taky fandy Federera. Měl sem trochu obavy, ale po prvním gemu bylo jasné, že sem ve správné společnosti, všichni fandili Rogerovi. Možná, tam byli nějací fandové Nadala, ale byli celou dobu potichu (asi zbabělci, jako klasičtí zdejší Rafafans). Roger ho smaznul tak rychle, ze jsme ani nestihli pokecat a znovu ukázal, že je i ve 36 nejlepší hráč světa. Gratulace k 27, 94 a 5 výhře nad Nadalem v řadě!

Highlights
https://youtu.be/IxDF8CuqYrI
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:38Od: Ondra979
je to parada, jedine, co je trochu skoda, ze na nr 1 to stacit nebude, to uz je v podstate hotovo a muze za to trochu i Mura a jeho pozdni odhlaska. Ale nevadi, i tak je tato sezona mimoradna, kdyby byla ta pristi aspon z poloviny tak dobra, co se tyka titulu, tak bych to ted bral, nesmime zapominat kolik Rogerovi je.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:42Od: Mayo
Môžeš zato ty
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:37Od: RFtheGOAT
Gratulace, Rogi :))) Mám ohromnou radost, zápas byl velice kvalitní, přestože to byla totální demolice v přímým přenosu :D Jsem ráda, že si Roger na svého největšího rivala konečně věří a dneska to ukázal v plné parádě, s tak precizni hrou si troufám tvrdit, že by ho neporazil nikdo, pokud si formu načasoval na závěr roku, pak ten Turnaj mistrů vyhraje :) Dnes perfektní výkon á la 2014, kdy podobně převálcoval Djokovice, soupeř byl absolutně bez šance ať se snažil sebevíc, zadarmo to Rafa rozhodně nikomu nedává, ale byl nucen k chybám a nevěděl vůbec co hrát, což je paradox, nakonec až budou oba dva v důchodu, možná bude vzájemné H2H vyrovnané :D do té doby uživejme každé minuty kdy je můžeme vidět na kurtu :)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:34Od: Mayo
Rojer už dobieha pomaly El Matadora v počte titulov masters
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:28Od: miros Je to prostě tenisový bůh
Tak velká gratulace Rogerovi, musím se přiznat, ze jsem Rogerovi taky na 100 % nevěřil, protože Nadal byl rozjetej. Ale je to prostě taktik a stratég a myslím, ze kromě antuky na nej Nadále uz nemá. Jak jsem psal výše, je to prostě tenisové bůh a basta. Je to opravdu k nevíře, co dnešní mládí tenisté ze špičky, předvádějí. Ze je školí dva " důchodci ". Myslím si, většina top mladejch hráčů jsou akorát tzv. Slečinky, převážně z prachatejch rodin a neumějí pořádně na sobě dřit. A jejich psychika, no hrůza. A Co předvádějí kolikrát na kurtu.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:38Od: Patik
Tak celkovo ich mená budia rešpekt pred zápasom..predsa len sú to dá sa povedať ich vzory..čo sa Federera týka jeho stratégia je jasná..má už svoje roky..musí hrať a aj hrá účelný tenis..nemôže si dovoliť dlhšie výmeny má už svoje roky..hrá jednoducho a efektívne..aj keď občas si to skomplikuje..ale to sa v tenise stáva.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:28Od: Mayo
Jediný cieľ do konca sezóny, udržať jednotku.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:27Od: Denis92
Roger sa prave vyjadril pre Sky Sports ze na no.1 vobec nemysli a jedina priorita je vyhrat TM. A este nevie ci bude hrat Bazilej a Pariz. Mozno by bolo rozumne vynechat Pariz.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:21Od: UnrealTom
Máte tam chybu Roger odehrál určitě víc finále v kariéře než Rafa přesně 143 finále z toho 94 titul :)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:21Od: mahycek
Bravo Roger, moc jsem ten turnej nesledoval, ale zápasy těch dvou jsem viděl všechny. Myslel jsem si, že Nadal má formu lepší, ale finále odhalilo více. Jak tu někdo psal, že míče neskáčí tak vysoko, tak to Roger zužitkoval. Také si vzpoměl na pár beckendů, které tak využíval na AO a IW a Miami. Famomozní, krátkej nápřah a prásk. No, je to páté vítězství v řaďe nad Rafou. Pěkně upravuje vzájemnou bilanci. Com on.
[ Reagovat ]
15.10.2017 16:39Od: Bolomsson
Páté? Není náhodou čtvrté v řadě?
[ Reagovat ]
15.10.2017 17:03Od: Kozoroh
Opravdu páté vítězství v řadě, Roger nastartoval svou šňůru výher nad Býkem v Basileji 2015.
[ Reagovat ]
16.10.2017 14:11Od: Bolomsson
JJ, máte pravdu, opravdu páté.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:17Od: spaniel
Komicka vlozka s cinstinou na zaver. Je videt, ze fakt maji hezky vztah a nepredstiraji to.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:06Od: Stan_Borowitz
Jj, taky jsem to ocenil.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:13Od: blixa
GOAT je prostě jen jeden !!! ;-)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:12Od: raduz
Tak mě tušení nezklamalo,Federer v daných podmínkách má přeci jen více zbraní nežli klient jednoho odsouzeného praktického lekaře.Navíc na Nadala našel po dlouhých letech recep=t,spočívající v tom,že si na něho věří.Nic více ,nic méně.Vždy to bylo jen o psychice.I tak je ta vzájemná bilance něčím,na co Federer nemůže být pyšny.Válku vyhráva jeho vojsko,střet generálů všal vyznival pro Nadala.Na antuce mít Nadal soupeře nebude i další sezonu-bohužel.Federer hrál dnes opravdu pěkný superrychlý tenis a moc si věřil.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:29Od: Patik
Myslím si že Djokovič by porazil Nadala na Roland Garros..V Madride na antuke to nebola proti Djokovičovi príliš presvedčivá výhra a to bol Djokovič mentálne a zdravotne mimo.
[ Reagovat ]
16.10.2017 11:51Od: turista
Taky si myslím, že Novak Djokovič bude pro Rafu Nadala naprosto rovnocenný soupeř na všech antukových podnicích. Novak Djokovič je jediný hráč, který umí porážet Rafu Nadala na všech antukových turnajích. Díky tomu má tituly z Monte Carla, Říma, Madridu, Paříže, což např. Roger Federer nemá. Roger tam hrál mraky finálových zápasů, ale na tituly z Monte Carla a z Říma nedosáhl. V Paříži, v Madridu a kdysi mnohokrát v Hamburku Fedex uspěl.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:11Od: Kozoroh
Gratulace všem FFF a poděkování Rogerovi, že zachránil No1emu rekord v počtu vyhraných Masters podniků ;-)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:19Od: RFtheGOAT
Tak o to ti jde, čistej kalkul :P
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:22Od: a.magerova Re: Musíme si pomáhat.... ;-)
[ Reagovat ]
16.10.2017 11:59Od: turista
Myslím si, že Novak Djokovič si v budoucnu prvenství v Masters pohlídá a nebude se o něj s Rafou muset dělit. Taky si myslím, že nakonec dožene Nadala v celkovém počtu titulů. V GS se mu to ale asi nepodaří. Tam na něj ztrácí 4 GS a na Fedexe 7 GS. V těch GS už to pro Novaka bude asi problém a to jsem Novakův skalní příznivec.
[ Reagovat ]
16.10.2017 17:04Od: Franky
Rado sa stalo ;)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:11Od: D@nny Gratulace Rogerovi!
Dneska naprosto zaslouzene. Letos uz poctvrte, je to opravdu mozne?:) Jen doufam, ze to jedno vitezstvi si Rafa necha na finale TM:)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:17Od: Kozoroh
Jsem rád, že se narozdíl od Forehanda nepřetvařuješ a dáváš najevo, že na zisku TM ti záleží.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:26Od: D@nny
TM je dulezity a kdo rika opak, je dle meho pokrytec. Rafa ho jeste nikdy nevyhral a proto je pro me osobne vyhrat TM dulezitejsi, nez aby Rafa ukoncil sezonu jako jednicka.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:33Od: Forehand
Rafa nikdy nevyhral ani Miami, Šanghaj a Paríž Bercy.

Vyhrať TM mu samozrejme prajem, aj tak si myslím, že ho niekedy vyhrá. Ale pre mňa by bol opätovný historicky unikátny tretí návrat na trón, ako vôbec najstarší hráč open éry, navyše počas desiatich rokov na tour. To je prenikavé, legendárne a ťažko prekonateľné.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:37Od: spaniel
:D ty tak otacis, ze to ani neni pekne. Roky, pri dohadovani se, si vubec nechtel brat do uvahy tydny na c.1 a pocty koncorocnych jednicek (stejne jako si snizoval TM a proste vse, kde Rafa zaostaval). Ted najednou by to bylo legendarne a prenikave a strasasne dulezite. LOL
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:40Od: spaniel
Doplnim, ano, bylo by to uzasne...ale ja nikdy dulezitost postu jednicky nesnizoval.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:48Od: Forehand
Týždne na poste jednotky som často bagatelizoval. Keď je niekto svetová jednotka ako Plíšková, Muguruza a Halep, každá 5-6 týždňov vďaka momentálnemu kalendáru a obhajobám, nemá to pre mňa väčší význam. Koncoročné jednotky som vždy považoval za niečo hodnotnejšie, nikdy som to tak neznižoval ako píšeš.

TM je cenný, dôležitejší ako OH, ale v oproti Granslamom má naozaj muššiu váhu. Je to vylepšený Masters titul, ktorých majú obaja desiatky, navyše turnaj je možné vyhrať aj s dvoma prehrami, čo je kuriózne a nešťastné.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:07Od: spaniel
Maji jich iba desitky, ale TM nema Nadal ani jeden. A to ze nekdo ziska na 5 tydnu c.1 je domena spis zenskeho tenisu, v muzskem je to velice vzacne. Takze nedava smysl sem okest zeny a na tom stavet nazor, ze to neni cenne. I kdyby to melo souvis, tyto haluzacky asi sotva naskladaji 300 tydnu pod 4 tydnovych usecich.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:30Od: Kozoroh
TM není vylepšený Masters turnaj, je to podnik samostatné kategorie. Rozdíl v prestiži TM a Masters považuji za větší, než mezi Masters a 500.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:47Od: D@nny
Rafa ma na konte 16GS vavrinu. Turnaj masters 1000 vyhral 30x. Sezonu na pozici svetove jednicky ukoncil 3x. Celkem na pozici jednicky strávil 149 tydnu. Vyhral Olympijske hry. Ma na konte dalsich x rekordu. To vsechno uz za svou skvelou karieru dokazal. Jeden dulezity turnaj mu vsak porad chybi. Letos hraje skvely tenis a ma opravdu sanci konecne TM vyhrat, proto zakoncit sezonu poctvrte jako svetova jednicka nebo vyhrat TM, za me je volba jasna:)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:50Od: Forehand
Tak ono sa to navzájom nevylučuje. S vyhraným TM by mala aj tá svetová jednotka väčší glanc :). No ak Rafa skončí v skupine a Roger TM vyhrá, ešte nemusí byť ani tá jednotka a historicky najstarším hráčomn na tróne sa môže stať Federer.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:11Od: spaniel
Popravde pro me je mnohem uzasnejsi co predvadi Federer v 35/36, i kdyby skoncil druhy, je to vyznamnejsi nez skoncit jako jednicka v 31. Vzdyt je to o chlup a vekovy rozdil obrovsky. Kdyby Nole chybel v minulyh letech jako letos, rekord by mel Federer a kazdy rok by jej zvysoval a Nadal v 31 by mohl zapomenout.
[ Reagovat ]
15.10.2017 23:13Od: Forehand
Je to uzasne, co predvadza v 36r..Ale zaroven to trochu vrhá zlý tieň na tie dlhé roky predtým, kedy za 6-7r ziskal iba jeden GS. Dnes hra lepsi tenis..Preco vtedy nehral?...

Rafa ziskal v 31r dva GS, taktiez vynimocné a ak bude hrat tenis do 36, mozno v tom veku bude mat viac ziskanych GS po 30ke nez Federer.
[ Reagovat ]
16.10.2017 08:36Od: spaniel
Zeptej se Nadala proc 3 roky predvadel jeste vetsi bidu... proste maji stejne titulu, 4:0 v primem mereni a 5 let rozdil. Pro me je hrac roku jasny.
[ Reagovat ]
16.10.2017 10:06Od: Mayo
Hrac roku je momentálne jasne Federer.
[ Reagovat ]
16.10.2017 09:26Od: Stan_Borowitz
Hrál blbou raketou. Což je asi dobře, bo by to byla hrozná nuda, kdyby vyhrával prostě všecko.
[ Reagovat ]
16.10.2017 10:16Od: stopan
no kamarat tak sa na to pozrime aka konkurencia bola v rokoch 2011-2016, Djokovic, Murray, najma Djokovic v nadala v jeho najlepsich rokoch pribrzdil a federerovi po 30 tke uchmatol nejednu trofej vo finale. Tento rok Nadal ani federer nema konkurenciu, Nadalovi je teraz 31 a pol pomaly, to ze bude mat v 36ke tolko grandslamov ani sa m neveris, ak mu bude podavana zazracna latka, ktora eliminuje optrebovane kolena a predlzi jeho zotrvacnost tak mozne je vsetko, ale realne nie.
[ Reagovat ]
16.10.2017 12:07Od: turista
Reálné to není. Vždyť Nadalovi dávali kmenové buňky v roce 2014 i do pátěře. Tato experimentální a drahá léčba se podává u jasně prokázané arthrózy a ne pouze nazdařbůh.
[ Reagovat ]
16.10.2017 12:25Od: babolat.cz Re: vyrýt do kamene
ano, je lepší skončit druhý
[ Reagovat ]
16.10.2017 17:09Od: spaniel
Az bude soutez o bIba roku, budes druhy...protoze jsi tak bIby, ze ani to nevyhrajes...
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:10Od: Forehand
Gratulujem fanúsikom súpera. Dnes Federer vo všetkom lepší. Jeho výkonnosť na turnaji mala vzostupnú tendenciu, u Rafu naopak zostupnú. Dnes jednak veľmi nedôrazný od základnej čiary a k tomu kopu chýb a blbých rozhodnutí, plus prahbiedny return. Rafa nemôže vyhrávať tieto zápasy, ak má sám viac UE ako Federer.

Roger presvedčivý, rýchly kurt mu sedel, pôsobil sviežejším, živším dojmom od začiatku až do konca. Urobil dobre, že vynechal minulotýždnovú 500ku. Do konca sezóny už budú len rýchle kurty, Rafa musí niečo zmeniť. Hoci v Londýne by som mu celkom veril, Federer už bude mať v nohách rovnako veľa zápasov a môže to byť vyrovnané.

Pre Rafu, napriek prehre, veľmi úspešná Čína. Na oboch turnajoch zahral nad svoje dlhodobé štandardy, s vyhratým US OPEN môžeme uzavrieť túto skvelú šnúru. Momentálne by mal mať solídny 2000b náskok, Federer musí vyhrať komplet haly a Rafa nezískať potrebných 1000b. Verím, že 1000 nebude potreba.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:17Od: dappe
Federer nepotřebuje vyhrát komplet haly, protože na tom nezáleží. Kdo chce, tak to vidí. Nadal s účastí Federera vyhrál jeden jediný turnaj v celé sezoně, a to tam ještě Federer přijel v rozporuplném stavu.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:20Od: Forehand
:D

Tak mne na koncoročnej jednotke záleží. Nezáleží mi na nejakej pseudostatistike o účasti Federera. Mohol sa zúčastniť aj antuky a stretnuť sa s Rafom aj na turnajoch, ktoré neznáša ROger, nie len tam, ktoré nevoňajú Rafovi.

Ale je fajn, že si to vieš užiť. Po tých 12 rokoch si jednu takúto sezónu zaslúžiš :)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:22Od: spaniel
Ze to tikas zrovna ty je blbej vtip. Po letech, kdy se potkavali hlavne tam, kde to vyhovovalo Nadalovi, je fajn videt to aspon rok naopak. A hned je to na statistikach videt.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:25Od: Forehand
Ono, na statistikách je hlavne vidieť to, že na harde to bolo vždy celkom fifty, fifty a na antuke jednoznačné. Počet zápasov na antuke a harde bol plus minus porovnatelný. Ak by si Roger na harde zachoval jednoznačný pomer víťazstiev, ktorý mal Rafa na antuke, tak by sa to prejavilo.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:33Od: spaniel
neni hard jako hard... Cinci je jine nez Miami. Na hardu je navic daleko vetsi konkurence nez na antuce a mnohem vic prekvapivych vysledku a vitezu, jelikoz servis hraje vetsi roli a fyzicka mensi. To ani nechci zminovat, kdyby byl GS v hale a celkove kdyby se potkavali v hale casteji, asi by to vypadalo jinak.

Ale musim priznat, ze tato bilance 5:0 je prekvapiva a nejsem si jisty, cim to je, jestli psychikou, jinym backhandem nebo jestli se Nadal zhorsil vic nez Fed.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:42Od: Forehand
Vidím tam mix viacerých faktorov. Rafov FH už nie je také delo, nepritlačí tak Federera, akoby mal. Hoci dnes za tými kratšími údermi vidím už aj akúsi prirodzenú vyhorenosť po náročnom programe. Zároveň hrá Federer rýchlejšie po odskoku, najma z BH, dobre returnuje, a podla mna v sezone 2017 servuje proti Nadalovi najlepšie vôbec. Rafa sa zvykol viac dostávať do výmien a dlhých výmien. No a taktiež sa často stretávajú na turnajoch, ktoré Rafovi nesedia.

A ešte taký detail. Miami som nevidel, ale v IW aj dnes Rafa každý gem, v ktorom čelil BB prehral. Roger ich tuším pár v IW odvrátil.

Na TM to môže byť ale paradoxne iný zápas. V kontexte dnešku už o favoritovi nebude pochýb, Rafovi to môže vyhovovať a na TM sa určite extra pripraví.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:46Od: stopan
nadal bol pod vacsim tlakom, menej casu na obranu, a super mu to tak nenahraval na tecko casto ako predosli superi, plus kvalitnejsie podanie a agresivnejsia hra a nadal ma v zapase problem.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:24Od: dappe
Jenže ty řešíš žebříček v nerovném souboji, Federer nemá postavený program na pozici jedničky. Jde o to, že když hraje Federer, tak Nadal turnaje nevyhrává.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:27Od: Forehand
Je to úplne rovný súboj. Obaja sú totiž zdraví a sami, dobrovoľne rozhodujú o svojom kalendári. Čo je na tom nerovné?..

Rozmyslal si niekedy nad tým, že ak by Federer odohral antukovú sezónu, tak by nemusel vyhrať W?..a mať vo výsledku ešte menej bodov?..Pred US Open odohral komplet program a na USO vybuchol.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:34Od: dappe
O tohle ale vůbec nejde. Jistě, že by antuka mohla uškodit, a dost možná by se to i stalo, ale jen se mi líbí, jak je pro tebe najednou žebříček důležitý. Federer má odehráno 10 turnajů! Takže ano, je to nerovný souboj, když mu o žebříček nejde a ve svém věku musí mít jiné priority.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:54Od: Forehand
O rebríček nešlo ani Nadalovi v januári. Ale počas sezony sa to vykryštalizovalo tak, že zrazu bola v hre aj jednotka. Federerovi asi o ňu tiež šlo, keď sa naháňal po Montrealoch a Cinci. Cítil šancu.
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:12Od: spaniel
Cinci?
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:15Od: a.magerova
Z Forehanda by byl dobrý politik, hodně fakty nepodložených keců a když se někdo ozve, tak urážky...
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:41Od: Franky
haha teraz ste ho pekne nachytali :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:56Od: Roger_Federer
Ze pseudostatistika o ucasti Federera..
:)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:27Od: Ma3ek
My slušne gratulujeme vítazovi neznižujeme jeho výkon bol výborný ale hodnotili sme Rafu že nehral dobre to je všetko prečo vy robíte opak a znižujete Rafove vítazstvo nechápem trochu objektivity Federer jasne lepší dnes Rafa nehral dobre ani bojovnosť nebola na štandartnej úrovni bodka ale žiadne znižovanie Rogerovho výkonu robte prosím to isté aj opačne. To že hala rýchle povrchy z nízkym odskokom su doména Rogera je jasné a opak antuka pomalšie hardy z vacším odskokom tam už Rafa je plnohodný súper na antuke je to jasné a aj inde by som ho favorizoval ale o to nejde nech je povrch hocijaký zhodnotíme čo sme videli objektívne a nie takýmto štýlom...
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:34Od: spaniel
Jak snizujeme Rafovo vitezstvi, kdyz nevyhral?
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:30Od: Kozoroh
"Momentálne by mal mať solídny 2000b náskok"

Solidní znamená přes danou cifru, což není tento případ, neboť Rafan má na Fedexe náskok 1960 bodů. Nadalova převaha je velká, ale nemusí mu na udržení první příčky stačit ani 1000 získaných bodů.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:56Od: Forehand
Tak 1960, prepáč, že som si to dovolil takto hrubo zaokrúhliť.

Bazilej a Paríž sa hrajú v sérii, ako som písal vyššie. Je náročné vyhrať dva turnaje za dva týždne a zvládnuť 10 zápasov za 12 dní. Ak Federer nevyhrá Paríž, je v podstate rozhodnuté.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:08Od: Denis92 94
Krasa Roger! Fantasticky vykon od zaciatku az do konca takmer bez chyby. Nadal bol dnes bez sance a navyse dost kazil. Podla mna sa trochu prejavilo aj to, ze nevie co na Rogera tento rok hrat.
Pre Rogera je to 5.vyhra v rade nad Nadalom. Nikto este nevyhral 6x v rade v ich vzajomnych zapasoch. Tak uvidime..
Roger vyhral 7setov v rade a naposledy stratil servis v 1.geme 5teho setu na AO. Odvtedy si 31x v rade udrzal servis. Proti Nadalovi..WOW!

Roger tento tyzden velmi potesil svojimi vykonmi. Zapas od zapasu isiel hore. Co ma najviac potesilo, ze skvele serviroval cely turnaj a konecne znova nasiel pohodu na sieti. To ho na USO uplne zradilo.

Skoda toho zranenia v Montreali. Vsetko mohlo byt inak. Ta strata na no.1 je obrovska. Jedinym cielom dokonca sezony tak zostava vyhrat TM. Snad to vyjde.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:21Od: Kozoroh
S jedním hráčem však Rafa prohrál 7x za sebou. Uhádnete kdo? ;-)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:22Od: Mayo
Veď to príde aj s Rojerom
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:23Od: Forehand
S nejakým Djokovicom z druhej desiatky rebríčka, na tom nezáleží :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:31Od: Kozoroh
Snažíš se být vtipný, ale narazil jsi. No1e je ještě v první desítce žebříčku!!
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:58Od: Forehand
Snažíš sa byť ty vtipný, s tou akože hádankou :)
[ Reagovat ]
16.10.2017 13:17Od: turista
Je v první desítce a já věřím, že do půl roku Novak Djokovič převezme od Rafy Nadala pozici světové jedničky.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:08Od: spaniel
Poslednich 7 setu: 6-3 6-2 6-3 6-3 6-4 6-4 6-3
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:35Od: Kozoroh
Novak dokonce vyhrál 15 setů v řadě nad Rafou!
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:28Od: Pe3k
Tjn.muze to zkusit ve 36 a s jednorucakem...
[ Reagovat ]
16.10.2017 01:55Od: Forehand
Som rád, že beriete Rafu ako normu, s ktorou sa porovnávate, kto je úspešnejší z tých menej úspešných :)..Sedem setov, 15 setov...Nie je to jedno, keď na GS vyhráva skoro vylúčne Nadal.
[ Reagovat ]
16.10.2017 17:49Od: Franky
Nooo to hej :D 2014-2017 3GS z toho 2RG a jeden darovany US kde hral ib@ mimo top 20 :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:07Od: sprchon
Gratulace, Roger mi udělal opět obrovskou radost. :)
Viděl jsem ho dnes na turnaji poprvé. Kurt hodně rychlej a připadalo mi, že Roger hrál ještě rychleji po odskoku než jindy. Prostě ultra agressive mode a všechno vycházelo. 28 W ku 11 UE mluví za vše. Rafa na servisu nic moc a i v mezihře dělal na svoje poměry hodně chyb. 12 W ku 20 UE. Na začátku 2. setu se Rafa trochu zvednul a čekal jsem, že to bude dlouhej set, že to bude ještě těžký. Roger ale nepolevil ani na chvíli a měl navrch i v těch delších výměnách. Skvělej výkon. :) Snad se dočkáme dalšího Fedal final letos v Londýně.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:06Od: Tuttovka
Musím se přiznat, že jsem Rogerovi nevěřil, ale tohle byla fakt jízda. Namotivoval se a hrál parádní tenis. Sice není tak rychlý jako Dimitrov, ale na rozdíl od něj dokáže zahrát ten killer shot, kterým Nadala dokončí. Rafa Je možná i unavený. Hrát přípravné turnaje na US Open, pak major, a další turnaje je dost i na takového běhavce, jakým je Nadal. Doufám, že se letos ještě potkají a bude to zase pěkný tenis. :)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:16Od: Forehand
Vyhrať dva turnaje za dva týždne je velký záhul. Nadal aj po vyhratom Madride, neuspel v Ríme. Federer vyhral IW a Miami, ale v rozmedzí troch týždňov a v Miami už išiel cez TB v záverečných setoch. Je to cítiť, navyše na konci sezony..
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:21Od: Tuttovka
JJ, Nadal má navíc mnohem fyzicky náročnější styl než Roger a jeho zápasy bývají delší, což taky udělá svoje. Miami už bylo fakt na krev a měl tam i hodně štěstí. Asi to k tomu patří. Trend tenisu bude asi takový, že se bude muset snížit počet turnajů, na které se jezdí, protože z první desítky je půlka hráčů out kvůli zdravotním obtížím.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:55Od: Kozoroh
A při příštím střetnutí (třeba na TM) budeš Rogerovi věřit, nebo ne?
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:06Od: Tuttovka
Asi ano, ale záleží to na dalších turnajích. Myslel jsem si, že je teď dost v útlumu, a Nadal nahoře, ale zřejmě jsem se mýlil. Myslím si, že teď je to i hodně o hlavě. Jak tu naznačuje většina, Nadal moc neví, co na Rogera teď hrát. V zápase byl opravdu trošku v depresi. Chodil trošku odevzdaně a i ten zápal v očích nahradil zmar. Možná se pletu, ale taky se mi to zdálo. Roger je teď hodně nahoře a myslím si, že v každém dalším zápasu bude asi mírním favoritem. Teď mi přijde, že na Nadala chodí na kurt jako s Murraym. Ví, že to bude těžký zápas, ale věří si na něj, a to je teď asi rozhodující. Už se moc dobře znají, aby se mohli příliš překvapit.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:05Od: Hypertac
Roger v suchém triku. Rafa zklamal, úplně odevzdaný, bez šťávy. I tak Vamos!
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:04Od: Ma3ek
Gratulacia Federer fans uplne jasne a zaslužene Rafa na returne ani nebol a na servise 2 tesné gamy prehral ten posledný už nepočitam inak nie je čo hodnotiť zápas slabý vítaz zaslúžený.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:03Od: slacker
kdy dorazi trolhand? Peter co nadava Petrum, tedy i sam sobe
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:01Od: anajka
peFRect
Roger skvelý výkon na servise...
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:02Od: a.magerova Re: Jupííí... :-))
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:01Od: fialka
Gratulácia víťazovi, hral výborne, klobúk dole.
Rafa strašne strašne strašne sklamal, únava ho dobehla. Nuž, nie je mu súdené. Je mi veľmi smutno, čo už.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:05Od: spaniel
Hm, tak unava :D No, to byl letos unaven presne 4x.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:09Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:14Od: fialka
A?
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:16Od: spaniel
Vtipy se nevysvetluji...i kdyz Nadalovcum mozna jo.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:21Od: fialka
Nesklamal si.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:25Od: spaniel
Ty taky ne :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:55Od: Franky Re: spaniel
:DDDDDD rozobral si ju/ho do srubky :D
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:22Od: RFtheGOAT
Za to fakt nemohla únava, Rafa se snažil, ale prostě mu to nešlo, čo už... bylo hodně znát, že si totálně neví rady, viz posunky směrem k lóži, soustředěný, naopak bezradný až bazlivý výraz v očích, podle mě vůbec nevěděl co hrát, Roger byl vždy o dva kroky napřed a Rafa s ním proto nedokázal držet krok, toť celé, rychlá hra mu nesedí.
[ Reagovat ]
16.10.2017 13:20Od: turista
Rafa Nadal už letos odehrál snad 75 zápasů. Unaveně už v tomhle finále vypadal. Má za sebou sezónu snů, pozici světové jedničky takže na únavu má nárok.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:00Od: r176 super
Roger!!Krásně Nadala smáznul z kurtu!! Kde jsou ti všichni Vamosové?? :-))))))
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:01Od: Mayo
Tu som
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:02Od: fialka
Daj si pohov!
[ Reagovat ]
15.10.2017 11:59Od: Mayo
Komplex z RF, čoho som sa to dožil :D 5. prehra v rade a to ešte sa podľa mna tento rok stretnú
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:01Od: panzer.dragon
:)
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:04Od: fialka
Stretnú, obávam sa však, že scenár bude rovnaký.
[ Reagovat ]
15.10.2017 12:10Od: Mayo
To máš jasne
[ Reagovat ]
15.10.2017 13:56Od: Franky
ty sa dozijes este vela veci pokial Rog bude na okruhu kamarat ;) a sup tabletka od psychiatra do seba ;)
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:04Od: janek_da
pomohla?
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:06Od: a.magerova Re: :-)))
[ Reagovat ]
15.10.2017 14:14Od: Franky
nvm opytaj sa Mayka :) alebo toho 'druheho'
[ Reagovat ]
15.10.2017 11:59Od: Lunej.. WOW
neskutečná Rogerova jízda, hrál skvěle. Velká gratulace :)
[ Reagovat ]
15.10.2017 11:59Od: UnrealTom
come on Roger!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist