Federer za stavu 2-0 zahodil mečbol proti Andersonovi a wimbledonský titul neobhájí!

  • WIMBLEDON MUŽI - Roger Federer hrál dnes po třech letech wimbledonský zápas mimo Centrální kurt a na dvorci číslo 1 se mu podařilo vyrovnat svůj dvanáct let starý rekord, když prodloužil neporazitelnost na trávě na 34 setů. Ve čtvrtfinále proti Kevinu Andersonovi ale pak nevyužil mečbol, nakonec po více než čtyřhodinové bitvě prohrál a neobhájí tak loňský titul.
    11. 7., aktualizováno | Aktuality |  404 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Roger Federer letos ve Wimbledonu v prvních třech zápasech nečelil brejkbolu a do čtvrtfinále se dostal bez ztráty setu i podání. Ve čtyřech vzájemných duelech s Kevinem Andersonem neprohrál jediný set a roli favorita dlouho potvrzoval i dnes v prvním střetnutí na trávě.

Švýcarský tenista sice ve druhém setu poprvé na turnaji neudržel podání, ztrátu však dokázal rychle smazat a po dvou hodinách hry se za stavu 6-2, 7-6 a 5-4 propracoval při servisu soupeře k mečbolu. Jenže při snaze o bekhendový prohoz poslal míček daleko do autu a o další dvě hodiny později se s turnajem loučil.

Šance na vítězství měl Federer, který po třech letech a 19 zápasech nehrál ve Wimbledonu na Centrálním kurtu, ještě v pátém setu. Za stavu 4-3 měl brejkbol a za stavů 6-5 a 7-6 byl celkem pětkrát dva míčky od postupu. Jenže k dalšímu mečbolu se už nedostal a po 4 hodinách a 11 minutách prohrál 6-2 7-6 5-7 4-6 11-13.

"Za celý zápas jsem ani jednou neměl pocit, že bych se rozjel na sto procent. Proto se teď cítím hrozně," řekl Federer. "Byl to prostě takový ten zápas, kdy jen doufáte, že to nějak zvládnete," doplnil zklamaný Švýcar.

Nejstarší hráč v Top 100 Federer, který za čtyři týdny oslaví 37. narozeniny, na grandslamu ztratil vedení 2-0 na sety teprve potřetí v kariéře. Za tohoto stavu dokázal dotáhnout 269 zápasů k vítězství a prohrál pouze v roce 2011 s Francouzem Jo-Wilfriedem Tsongou ve čtvrtfinále Wimbledonu a s Djokovičem v semifinále US Open.



Osminásobný šampion Federer hrál ve Wimbledonu podvacáté v kariéře a pošestnácté nechyběl v osmifinále. Dnes v něm celkově počtvrté neuspěl.

Majitel 20 grandslamových titulů dnes vyrovnal svůj rekord z let 2005 a 2006, když na trávě v All England Clubu neprohrál 34 setů v řadě. Byl i blízko od jeho překonání, ale poslední míček neuhrál. Zároveň se připravil o vyrovnání rekordu v počtu vyhraných zápasů na trávě, který zůstává Jimmymu Connorsovi (174 výher).

Druhý hráč světa Federer za posledních 25 měsíců odehrál 110 zápasů s bilancí 97-13, ve 109 duelech přitom vyhrál alespoň jeden set. Čtyři z posledních devíti porážek utrpěl po nevyužití minimálně jednoho mečbolu.

Dvaatřicetiletý Jihoafričan Anderson po velkém obratu postoupil do druhého grandslamového semifinále v kariéře. Poprvé si v něm zahrál loni na US Open, kde došel až do finále.

"Na výhru nad Rogerem Federerem tady ve Wimbledonu budu vzpomínat do konce života," řekl Anderson. "Ale i když mám velkou radost, tak se musím dát rychle dohromady, protože bych tady chtěl ještě odehrát dva zápasy," prohlásil.

Dalším soupeřem osmého nasazeného Andersona bude John Isner (h2h 4-8). Americký tenista dnes ve svém prvním wimbledonském čtvrtfinále porazil 6-7 7-6 6-4 6-3 Kanaďana Milose Raonice a ve 33 letech si zahraje poprvé v semifinále grandslamu.

O druhé místo ve finále si zahrají dva bývalí šampioni Srb Novak Djokovič a Španěl Rafael Nadal. První hráč světa dnes udolal v bezmála pětihodinové bitvě Argentince Juana Martína Del Potra.

• WIMBLEDON 2018 •
Londýn / Velká Británie, tráva, 34,000.000 liber
středeční výsledky (11. 07. 2018)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Anderson (8-JAR) - Federer (1-Švýc.) 2-6 6-7(5) 7-5 6-4 13-11
Nadal (2-Šp.) - Del Potro (5-Arg.) 7-5 6-7(9) 4-6 6-4 6-4
Djokovič (12-Srb.) - Nišikori (24-Jap.) 6-3 3-6 6-2 6-2
Isner (9-USA) - Raonic (13-Kan.) 6-7(5) 7-6(7) 6-4 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (404)
12.07.2018 21:13Od: triatlet Federer vs Nadal
Zajímavý článek: http://tenisovysvet.takurcitee.sk/federer-vs-nadal-kto-je-najlepsi-v-historii/

Pro ultrape3ky a frantzíky, stan borowice a forehandy, kterým chybí letos vzájemný souboj:https://www.youtube.com/watch?v=NSwYMAgYwGE
[ Reagovat ]
12.07.2018 23:21Od: Stan_Borowitz
Ten článek je silně tendenční, vůbec nezmiňuje slabú éru, Roddickov a Baghdatisov...
[ Reagovat ]
13.07.2018 00:20Od: a.magerova
Nicméně... nejvíc mě štve, že... pod článek o Rogerovi maj potřebu psát Rafovi fanoušci v míře větší než menší, dokonce i ti, kteří tu roky nepíší... ale pod pěkný oslavný článek o Rafovi se jim opět vůůůbec nechce... celkem nechápu... nebo to mám chápat tak, že o Rafu jim vlastně nejde a víc je baví kopat do Rogera a jeho fanoušků?!
[ Reagovat ]
13.07.2018 12:35Od: Amputace
Ano. Důležité je, že vy to vůbec neděláte. Ta vaše bohorovnost už začíná být vážně donebevolající. I slepý musí vidět, že oba příslušníci obou táborů dělají naprosto to samé a dopouštějí se stejných či velice podobných "prohřešků".
[ Reagovat ]
13.07.2018 12:39Od: Amputace
Ještě dodám - i kdybyste nějakým zázrakem přiznali, že to děláte, hned vzápětí se vymluvíte na to, že vás k tomu vyprovokoval a přinutil Forehand :) Že jste jeho výtvorem, že sami za to vlastně nemůžete, není to vaše zodpovědnost a vizitka. A ostatní nazýváte pokrytci, přitom své chování svádíte na někoho jiného. Neříkám, že konkrétně ty, ale mluvíš za nějakou většinu či širší skupinu, takže činím to samé i v opačném případě.
[ Reagovat ]
13.07.2018 12:42Od: Amputace
Btw. Rád bych pod nějaký ten oslavný článek o Rafovi napsal, ale ve vztahu k letošnímu Wimbledonu tady žádný bohužel není :) Ani po tom krásném zápase s Del Potrem, který se jistě líbil většině fanoušků tenisu.
[ Reagovat ]
13.07.2018 13:38Od: a.magerova
No... koukni, kolik Rafa-fans napsalo pod tyto dva články, mimochodem s Rafovou fotkou... pokud se tu objeví článek s Rogerovou fotkou, tak jsou tam nasáčkovány davy okamžitě.... a není to poprvé, kdy Rafovy články nezajímaj nikoho, což mě celkem i mrzí.... :-/

A když si pod Rogerem rozebíráme, my FFF, celkem mírumilovně jeho hadry, vousy, vlasy, fotky... tak tam schytáme okamžitě nechutné urážky a sprosté nadávky... a to hlavně i já, která jsem tady NIKDY proti Rafovi nic nenapsala a sprostě tady nikomu nenadávám... řekni, je to normální?!
[ Reagovat ]
13.07.2018 13:48Od: Amputace
Jej. Tak ten první je z dneška, ještě uvidíme, třeba se to tam rozvíří. A ten druhý - to chceš vážně srovnávat poutavost nečekaného vypadnutí Federera z Wimbledonu s Nadalovým vítězstvím v prvním kole? Kolik podle tebe FFF řešilo Nadalovo vypadnutí s Rosolem? Byl to šok, tak je jasné, že to každý řeší. Kdyby Nadal vypadl ve 4 kole na RG, také se to bude řešit a to rozhodně ne jen fanoušci Rafy. Snažíš se tady poukazovat na úplně nelogickou rovnici, přičemž srovnáváš atraktivnost článku o Rafově vítězství v prvním kole a Federerovo vypadnutí. Tak to snad dojde i totálnímu analfabetovi, co vzbuzuje větší pozornost - a to bez ohledu na fanouškovskou příslušnost.
[ Reagovat ]
13.07.2018 13:59Od: Amputace
Promiň, ten s vyjádřením Del Potra je ze včerejška, špatně jsem se podíval. Nicméně je to úplně irelevantní. Je logické, že tento článek nikdo neřešil, když všichni řešili ten zápas s Potrem v úplně jiném článku.
[ Reagovat ]
13.07.2018 13:52Od: Amputace [ Reagovat ]
13.07.2018 14:30Od: a.magerova
Psala jsem to v širším kontextu nikoli jen s ohledem na letošní Wimbledon... a nejenže nesleduješ datum, ale ani asi nečteš co píšu, protože jsem psala POD ROGEREM nikoli POD RAFOU, tak nějak nechápu, proč tu dáváš odkaz na článek s Rafou ve spojitosti s mírumilovně... prostě jsem napsala svůj názor a když nechceš vidět, tak samozřejmě neuvidíš, nemám čas ti tu dohledávat cokoli konkrétně, stejně bys zas měl nějaké výhrady... přeji pěkný den.
[ Reagovat ]
13.07.2018 14:36Od: Amputace
Nechápu, co řešíš. Ten problém je naprosto oboustranný. Oba tábory do sebe šijí už od doby, co sem chodím - pod články s Rogerem, Rafou, je to úplně jedno. Že se z toho snažíš udělat pouze problém fanoušků Rafy je tvá krátkozrakost. Ten odkaz na článek o Rafovi jsem dal právě proto, abych ti názorně ukázal, že to, co tady vyčítáš fanouškům Rafy, dělají úplně stejně i fanoušci Federera (pod článkem o Rafovi). Tedy obdobná situace, kterou zde popisuješ, nicméně v opačném gardu.
[ Reagovat ]
13.07.2018 13:43Od: Amputace
1) Jaké články o Rafovi máš na mysli? Pokud jde o tento Wimbledon. Od porážky Veselého tady neměl jediný článek a to ani po té úchvatné bitvě s Potrem, tak o čem se to sakriš bavíme?
2) Jaké urážky v tomto konkrétním článku máš na mysli? Buďme tedy konkrétní, jinak to vážně nemá smysl.
[ Reagovat ]
13.07.2018 09:37Od: triatlet
Tendenční asi jako Borowitz. Silně neunášíš. Forehanda nemusím, ale maže si Tě na chleba jako Rafa své soupeře :-)
[ Reagovat ]
13.07.2018 11:51Od: spaniel
To tal vidis proto, ze jsi fanda Dopala.
[ Reagovat ]
13.07.2018 11:58Od: Forehand
FFF Rule no. 1 - nefandis s nami, fandis proti nám!!..A urcite aj Nadalovi.

Bože moj :)
[ Reagovat ]
13.07.2018 13:58Od: spaniel
Klidne me rikej spaniel, cirkusaku. Nemusis tak oficialne.
[ Reagovat ]
13.07.2018 17:58Od: triatlet
Vylez ze své ulity. A koukni se, komu víc fandím...
Ale co tu předvádíš poslední dny (týdny), to si jen říká o tom, aby si z tebe Forehand vystřeloval.
[ Reagovat ]
13.07.2018 18:18Od: spaniel
Jo, nevim kdo jsi. Jsi takova seda mys.
[ Reagovat ]
13.07.2018 11:56Od: Forehand
Typický Stanko noo. Clovek by tu v týchto tazkých chvílach pre Fanatic Frusrated Fans ocakaval iné elity, ale Stanko opat preberá iniciativu.

Toť zaujímavá postavička odetá do lacného pozlátka morálky tu už raz jeden duševný striptíz predviedla, myslim ze to bolo po Monte Carle. Ukazuje sa, ze Starého psa (prepác Stanko, vek je iba cislo) novym kuskom naozaj nenaucis a tak nám záverečné GS boje opat sprijemňuje tento tradičný TP podmaz..A veruže dobre hrajú :)
[ Reagovat ]
13.07.2018 16:48Od: Stan_Borowitz
Myslíš tých drevákov a trepačov kobercov? Ti najednou hrají dobře? To jsou mi veletoče.
[ Reagovat ]
13.07.2018 17:36Od: Roger_Federer
Mas to tezke Peter, nikdo te tady nebere vazne, ti co ctou mezi radky vedi, ze ani neznas historii, cucas cisla ze zadku svojeho psa(uz ani z prstu) jsi ochotny tvrdit, ze Nadal v roce 05 nevyhral turnaj na antuce a potom se kvuli tomu do hadovat tyden..
[ Reagovat ]
14.07.2018 02:10Od: Stan_Borowitz
Fakta Forehandovi nikdy nepřekážela...
[ Reagovat ]
13.07.2018 16:45Od: Stan_Borowitz Re: triatlet
Jasně, běžte se společně s Forehandem srdečně zasmát skvělému fóru a krávě Mirce a pohoršovat se nad nejlepším sráčem Rafou. A ještě se nezapomeňte poplácat po ramenou, jak si tady kdekoho mažete na chleba. Fratz vám k tomu může zahrát na fujary.
[ Reagovat ]
12.07.2018 11:55Od: baggik
Ty bláho, ono bude semi Djoker - Nadal, Izzy - Anderson, tak to je mazec! Jsem myslel, že bude klasika favorit x servisman x2 a ono tohle. Ve finále bude jeden střelec a může vyhrát historický titul, no zajímavé.
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:50Od: Krisboy
Skutečně hodnotné highlights na ofiko stránkách Wimbledonu, jen co je pravda. Z více než čtyřhodinových zápasů je tam pouze matchball.
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:45Od: Krisboy Velký Janek :D [ Reagovat ]
12.07.2018 10:22Od: gigin FFF x Nadalfans [ Reagovat ]
12.07.2018 10:24Od: Smazaný účet
:D)
letos to vyresi Velky Janek nebo Kevin a bude klid.
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:26Od: gigin
:D

No letos to vyhraje Djokoland. Tuch jak cyp.
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:59Od: Smazaný účet
Mel jsem tip na finale a viteze Juan, Fedex nebo Izzy...
ted uz muze vyjit jen ten Izzy:)
Tak snad, takovy odskok mice tu uz nebude mit...ma tam Miami,
tak musi toho vyuzit.
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:59Od: Smazaný účet
Ja se obavam, ze prez Rafu neprojde...
ale koho bude mit 1111 ve finale je mi suma fuk uz...:)
Hlavne aby se tam dokodrcal prez toho kevina.
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:43Od: Krisboy
Jj, to by chtělo. Bylo by zajímavé sledovat, jak se s tím VPP popasují.
[ Reagovat ]
12.07.2018 11:46Od: Stan_Borowitz
Já byl gigine tím jejich místním ječmenným destilátem včera tak intoxikovanej, že ty moje poslední příspěvky (po půlnoci) vidím vlastně dneska poprvé. A když to teda můžu posoudit nezaujatým okem, musím skromně uznat, že jsem to napsal fakt dobře.

Teď už valím dom, desítky tisíc EUR vsazených na titul pro J1rku sou fuč, Ernie už taky odfrčel, modelky sbíraj po apartmá spodní prádlo, tož zase za rok...
[ Reagovat ]
12.07.2018 12:26Od: gigin
Neštěstí ve hře, štěstí v lásce, jak tak čtu. Konec dobrý, všechno dobré. Tak se drž Stane. Frčís svým érem, či?
[ Reagovat ]
12.07.2018 12:26Od: gigin
Nebo inkognito jako Štefan?
[ Reagovat ]
12.07.2018 12:34Od: Stan_Borowitz
Tyhle krátký vzdálenosti lítám aerotaxíkem, je to nejvýhodnější.

Jo, lásky bylo nakonec dost, co si pamatuju...
[ Reagovat ]
12.07.2018 16:17Od: Herbert_Hoover
Forhend přiletěl Petržalka Airlines do tábora FFF? :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 08:59Od: pepi Semi
Nevíte kterým zápasem se bude zítra začínat?
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:16Od: Krisboy
Ještě asi není určeno:

http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/index.html
[ Reagovat ]
12.07.2018 08:27Od: Krisboy Izzy - Miloš
Na esa jenom 25-31? To je slabota, čekal jsem, že půjdou oba přes padesát. Asi to na tý škváře tolik nejde. Jó za starých časů, kdy se ještě Wimbledon hrál na trávě, by to vypadalo jinak.
[ Reagovat ]
12.07.2018 06:27Od: Krisboy Kevin!!!!!!!
Borec. Po letech ústrků, kdy dělal otloukánka Berdychovi přichází odměna. Po finále US Open skalp Rogera ve Wimbledonu, to jsem tedy nečekal. A ještě z mečbolu? Wow! Doufám, že dá i Isnera, finále bych mu moc přál.
[ Reagovat ]
12.07.2018 08:16Od: steve79
Nadal - Djokovic?? Tezko tipovat. Rafa ma neuveritelnou kondici a podle me bude na 100% fit.
[ Reagovat ]
12.07.2018 08:50Od: Kamilos88
Jde vidět, že finále US Open není náhodou. Samozřejmě ten zápas měl Federer dotáhnout, ale Kevin si to od čtvrtého setu uhrál fakt sám. Takže nebude náhodou, kdyby došel do finále Wimbledonu.
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:42Od: Krisboy
Jj, Kevin se za poslední dva roky fakt hodně zlepšil. Rozhodně jeho hra není jenom o servisu, i když na něm samozřejmě staví.
[ Reagovat ]
12.07.2018 11:22Od: Stan_Borowitz
Kdepak, podle místních expertů je to přece dřevák...
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:28Od: Kamilos88
Dřevák, který včera ve čtvrtém a pátém setu zametal s Federerem kurt. Jako osobně věřím cca z 5% tomu, že Wimby vyhraje Isner, nebo Anderson.

To dávám své osobní tipy tak 60-40 pro Noleho zítra. Viděl jsem ho a ten jeho obličej zase celkem dost nahání hrůzu. Zápas to bude určitě epický, ale Nole jej vyhraje ve čtyřech setech.
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:48Od: turista
Kevin není dřevák. Zlepšil se a jakoby něco odkoukal od Tomáše Berdycha, kterému léta dělal tenisového otloukánka.
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:02Od: Kamilos88
Není dřevák, ale můžeš se na to zeptat tady u okýnka "Tenisová poradna všeumělů" ti mají jiný názor.
[ Reagovat ]
12.07.2018 06:09Od: Mayo
Nadal vs Djokovic

Tak včera to bola posledná vyhra Býka na Wimby ale ja som spokojný, semifinále po xy rokoch je super. Ako som písal od začiatku, jediný super ktorému by som veril na ND je DelPo a ten je vonku. Býk dostane naložené 3-0 na sety. Kurz na ND je slabý škoda.
[ Reagovat ]
12.07.2018 07:02Od: Krisboy
Ty jseš hroznej alibista :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 02:11Od: D@nny Nejvetsi ostuda v deijinach tenisu!
Bridky federeruv tenis!
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:26Od: Stan_Borowitz Otázka dne,
kdyby došlo na čistě teoretický svár, styděl by se víc Forehand za France, nebo naopak?
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:19Od: Stan_Borowitz Kevine, díky,
když už nic jiného, pomohl jsi krysám vylézt z děr, a to je z hlediska trvale udržitelného rozvoje rozhodně velký krok vpřed...
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:30Od: Forehand
Krysy ako Pe3k, Franky naopak v dierach zostali.

Sam si na to Stanko so spanielom nestačil...Ale bolo to dostojné, nieco také ako tá dvojchyba za stavu 11:11, po 30:30..Tam by som sa ti isto tej tvojej modrej krvi nedorezal. Ale tak za chvilu bolo 11:12, bolo to rýchle :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:51Od: Patik
Pozorne si to sledoval..som rád že pozeráš jeho zápasy.
[ Reagovat ]
12.07.2018 11:27Od: Stan_Borowitz
Souhlas, na boj s tolika krysami jsou fakt dva deratizátoři málo...
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:01Od: Gogiska
Fedex hodil Patika cez palubu. :(
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:14Od: Patik
čooo ? :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:54Od: Frantz
ale jako rád bych viděl u článku třeba i foto vítěze, né nějakýho zafašovanýho lůzra
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:59Od: J-Gat
:D :D :D
+1
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:01Od: Gogiska
:D
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:08Od: Rafaeoli25
? Bože..
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:22Od: Stan_Borowitz
Klid, stačí to "zafašovanýho"... a není to překlep, píše to tak furt...
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:24Od: Rafaeoli25
Fakt děsná úroveň, místo slov respektu tohle.
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:26Od: Kamilos88
A co můžeš očekávat od mentálně zaostalého jedince, který má obličej plný akné, je absolutně odloučený od reality, protože celý týden hraje online hry a komunikuje pouze na internetu, nemá žádné přátele a místo oslovení ostatních lidí se ukájí zde, nebo na erotických webech. K tomu má problém s pohybovým aparátem a nevyjde ani schody, takže alespoň takto kritizuje profesionální sportovce jak může, protože sám nedostal v životě ani známku od 1-3 z tělocviku. Je to marný.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:42Od: Smazaný účet 1111 Come On!
Jeste dva zapasy...:)
Ale nejdriv musi Velka Legenda z kurtu 18 zvladnout toho Kevina.
Juan skoda, ale takhle se Rafu prehrat asi nedalo...Rafa zaslouzene postup.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:47Od: Smazaný účet
Jinak bych si pral finale 1111 vs. Bejk:)
Tak snad to vyjde...dnesni prani mi moc nevysly....
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:49Od: turista
Nepřetaví. Djoker ho do finále nepustí.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:52Od: Rafaeoli25
Nechceme to na pátku, čekám další maraton a nechť vyhraje lepší i když bude Novak asi odpočatější což může rozhodnout, uvidíme.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:04Od: Smazaný účet
Tak ja doufam, ze to Rafa zvladne, ale Djokovic se letos opravdu s tou travou spratelil:) Prijde mne, ze na ni hraje s vetsi lehkosti, ne tak upracovane jak jsem byl tak nejak zvykly z jeho zapasu...
Predpokladam asi nejaky dramo, mozna petisetak...
Rafa zase zacal vyuzivat vic sit, preci jen s tim odskokem se mu lepe hraje na celem kurtu. Mnohem lepe se na trave dnes pohyboval nez Juan, ale o nem je to tak nejak znamo...musi byt fakt v laufu Juan, aby zahral dobre na trave...behem prvniho tydne jsem tomu DelPovi fakt veril na finale, ale v tom zapase se Simonem se neco zlomilo;/ Ale i tak ze sebe jeste dostal nakonec slusny vykon...

Ceka nas asi velka bitva o finale...
Vic bych si pral finale 1111ho s Rafou, dost se mne libil jejich battle v Praze, byl to paradni tenis od obou...
Ale pochopitelne finale muze byt vpohode Anderson x Djokovic...

Z jedne strany mne chybi ta stara dynamika zapasu s nizkym odskokem mice, na druhou stranu se stal letosni GS asi jeste zajimavejsim, nez mozna sami poradatele cekali,,,:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:15Od: Marduch
Někde jsem četl, že postupným šlechtěním té Wimbledonské trávy byla dosažena taková hrubost povrchu, že Wimbledon z pohledu rychlosti klesl z prvního místa až na třetí za AO a USO..
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:31Od: tito
Já nevím, co s tou rychlostí. Píše se opakovaně, jak je to pomalejší, ale přitom kralují servismani, servis volej. Kevin, Izzy, koneckonců kolik nastřílel es DelPo? Připadalo mi, že jej Rafa snad nemůže prolomit. A kdyby neměl tu svou neskutečnou vůli a schopnost koncentrace na jediný možný okamžik v setu (obrazně řečeno), tak by to dnes po třetím nedal. Pro mne je rychlá až dost a kdyby byla více, tak by to byla neskutečná nuda mezi TB.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:34Od: Forehand
Isner este nestratil servis, tak sa mi javí..

A nechcem Kevina podcenovat, ale on tiez neni zrovna Agassi.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:36Od: Stan_Borowitz
Přesně, je to blbost. Rychlý je to dost. O tom to není.
[ Reagovat ]
12.07.2018 06:59Od: Smazaný účet
V rychlosti to podle mne neni...
...a jestli uz, hlavne se opakuje odskok mice.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:52Od: turista
Doufám, že Novak vyhraje to SF 3:0 na sety. Bude to lehčí než případné finále proti Izzymu. Rafa bude unavený po tom pětiseťáku. Navíc mu má Novak co oplácet. Letos v Římě vyhrál Rafa to SF díky štěstí.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:53Od: Rafaeoli25
Díky štěstí? Ale ale, byl to celkem vyrovnanej zápas, ale Nadal lepší byl.
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:58Od: Amputace
Lol. Djokovič měl štěstí, že se vůbec hrál tie-break.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:57Od: janek_da
Hm, jsou ta SF nevyvážená. Jedno s legendami a druhé s 3.sledem.

Fandim Kevinovi, beru jakože to je Berďa. Podle mě jsou nějak spojeni. B. mu předal něco ze sebe, tak se teď trápí kdesi dole, ale Kevin tak může zářit.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:59Od: J-Gat
ty bys to u neměl střílet ten matroš do sebe podle mě
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:07Od: Smazaný účet
tak jasne, je to treba vyvazit, ja tlacim 1111ho, ty Kevina:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:34Od: Patik
Hlavne nech to vyhrá niekto z dvojice Nadal Djokovič..lebo fakt keby mal vyhrať Wimbledon jeden z tých drevákov..to bude vyservisované víťazstvo.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:36Od: Stan_Borowitz
A tak když vyhrál i Ivaniševič, tak proč ne třeba Isner...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:42Od: Patik
Tak hej no..ale bol by som nerád..a Isner mi príde vačšie drevo ako Ivaniševič.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:48Od: Stan_Borowitz
Tak to mně naopak.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:50Od: Rafaeoli25
Já taky považuju Isnera za lepšího, i na returnu už je hodně slušný hráč, nevyhrává už jen přes tiebreaky jako kdysi, nezaslouží si posměšky.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:54Od: turista
Posměšky si Izzy opravdu nezaslouží. Kdyby nebyl dobrý tak by tolik nevyhrával.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:57Od: Rafaeoli25
Dozajista, v Miami ukázal kam se posunul, teď to stvrzuje, to ale platí i pro Andersona, oba velký progres, Isnera jsem ale vždycky měl rád víc.
[ Reagovat ]
12.07.2018 12:02Od: baggik
Stejně Roddick byl lepší. A přehrával Rožéra ve finále, bohužel ten tenkrát servíroval lépe než kterýkoli servisman, chyběl kousíček v tiebreaku a nakonec rozhodlo sluníčko.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:53Od: Smazaný účet
Ivanisevic se nikdy na uroven 1111ho nedostal, davno ji John prekrocil. Svym zpusobem 1111 je GOAT v progresu:) tezko nalezt asi jiny priklad hrace, ktery zaznamenal takovy vyvoj a postup ve hre....
,,,ale pochopitelne na Kevina pozor...H2H ma 1111 s nim paradni, ale tady se letos na to ve Wimblu nehraje, letos se hraje na vysoky odskok mice...no a prosim, hned jak takova malickost muze pekne zamichat historii turnaje:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:39Od: Frantz
jj Kevin je hroznej dřevák, ale na Federera to stačí.. :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:43Od: Patik
Už to neni zaujímavé keď to píšeš desiaty krát. :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:45Od: triatlet
Od Forehanda má euro za každý komentář. Tak se snaží zarobit.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:48Od: Patik
hmm..dohodli sa..možno sú adoptovaný tou istou rodinou :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:28Od: janek_da
Každopádně Rafa klobouček za útočnou hru, takové náběhy na síť jsem u něj dosud neviděl.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:35Od: Stan_Borowitz
Když vyhrál Stuttgart předloni myslím, to hrál taky moc hezky útočně.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:53Od: Rafaeoli25
V r.2015 to bylo, v tý jeho horor sezoně.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:25Od: Stan_Borowitz
Tak Rafa je výborný na síti (když už se k ní vydá) a smečuje třeba minimálně stejně dobře jako Roger. Tady letos hraje rychle po odskoku, je radost se na to dívat. Když hraje takhle, tak mu taky fandím, nejde o osobu, ale o herní styl.
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:43Od: Rafaeoli25
Tak to je fajn, i já jsem u vytržení když takhle hraje, fakt radost to sledovat, co dneska předvedl nemělo chybu, tak má vypadat tenis na trávě, i já chci atraktivní hru, líbí se mi i ten kontrast jak hrál na antuce a za tři týdny ve Wimblu, výborná změna a adaptace.
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:29Od: turista
No tohle přepřáhnutí herního stylu Nadalovi umožnilo vykolejit Del Potra a vyhrát ten pátý set.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:17Od: Berny rafova neuveritelna semifinalova serie
Kdo ví kdy naposledy rafa prohral v semifinale GS?

S Del Potrem v roce 2009, od té doby hrál semifinále 16x a bylo z toho 16 finálových účastí. Tato šnůra je s velkým náskokem nepředstihnutelný rekord, druhý Borg zaostává o hodně..

Dneska hrál DelPo fámozně, je pro něj vcelku pech, že 3 z posledních 4 GS prohrál s Rafou v mega formě, když sám ji neměl o moc horší. Doufám, že Rafa naloží s výhrou nad DelPem jako v posledních dvou případech a přetáví ji v titul.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:40Od: turista
Nepřetaví. Djoker ho do finále nepustí.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:15Od: Ma3ek
Tenisportal poprosím titulok videli sme najvačší zapas tohto roku!
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:26Od: mats23
to by si chcel vela...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:51Od: Stan_Borowitz
Tak tady nejsme na Roland Garros, ale na Wimbledonu. Lidi zajímá hlavně, jak hrál držitel rekordního počtu titulů...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:54Od: Forehand
Vy uz na Wimbledone nie ste, drahí FFF..

Ale mozete sa pozerat :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:05Od: Stan_Borowitz
Na rozdíl od loserů jako ty a Frantz, já na Wimbledonu jsem přítomen fyzicky, stejně jako loni...

Že vy si svou účast zde užíváte projekcí skrz Rafaela, to vám ze srdce přeji, když už nemáte na vstupenky... moje účast ale pokračuje i přes vypadnutí J1rky, Ernieho i Federera, bude ta vaše pokračovat i v sobotu?
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:06Od: spaniel
Nech ho. Pro proncipala je maximum 2? za challenger v te dire, kde zije.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:14Od: Forehand
V sobotu?...:)

Vzdy som si myslel, ze si trochu včerajší. Uz je to oficiálne...

Hra sa v piatok a v nedelu, bráško :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:19Od: Stan_Borowitz
Já jsem zítřejší.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:16Od: Rafaeoli25
Já byl v Paříži, příští rok mířím na Wimbl a určitě se přitom nebudu připojovat na net a radši si to užiju, být na místě je prostě něco jinýho, velká pravda :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:20Od: Forehand
Tak chudák Stan, sedí tam niekde krčiaci sa v rohu a máva nám tu stokorunáčkou, ako si to može dovoliť, lol...Akoby listok na Tenis bol v 6 ciferných sumách. Je to velky srandista ten Stanko. Ja ho mam v podstate aj rádn:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:28Od: Stan_Borowitz
Zdravím z Londýna na sídlisko Petržalka, milý Peťo... když mi dáš adresu, pošlu ti pohlednici s podpisem Rafy.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:36Od: Forehand
Zdravím z Bratislavy do hostelu v Londýne. Dám ti kontakt na hotel na Regent street, dostanes zlavu a tu pohladnicu mi nechaj na recepcii, v auguste si ju vyzdvihnem.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:37Od: spaniel
Cirkus ma staci v Londyne jo?
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:53Od: Stan_Borowitz
Ok, pošli, budu to mít z Picadilly Circus pár kroků. I když v Regent Street žádný hotel špičkové úrovně neznám, rád se nechám od protřelého světoběžníka poučit. Kdybys byl v koncích, beru i info od France, stejně to vypadá, že se tam scházíte spolu.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:58Od: Forehand
Neznas?..

Ako to?...

Taky všadebol, všetkovedel.
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:06Od: Stan_Borowitz
To bude možná tím, že tam žádné nejsou, ale třeba bude "expert" na všechno vědět víc?
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:12Od: Forehand
žádné :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:22Od: Stan_Borowitz
No problem, stačí uvést jméno jednoho prestižního hotelu s adresou na Regent Street.

Do toho, King Of...
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:26Od: Forehand
Je pre teba hotel, kde býval David Bowie dost prestížny?...Ty popleta..

https://www.hotelcaferoyal.com

This luxury hotel in London enjoys an unrivalled setting on Regent Street steps from Piccadilly, where the elegance of Mayfair, energy of Soho and sophistication of St. James combine. It's where history, culture, business and the stage are just steps away. That's one reason why, for 150 years, people who make a difference have made their way through these doors. For Oscar Wilde and Muhammad Ali, Winston Churchill and David Bowie, David Chipperfield and Albert Adri?, Hotel Café Royal has always been the vibrant living room of London, the place to convene, converse and celebrate.
[ Reagovat ]
12.07.2018 11:19Od: Stan_Borowitz
Prestižní hotel, protože v něm bydlely nějaké celebrity ze showbusinessu. Typické pro hocha ze sídlíště Petržalka...
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:11Od: Forehand
Nie pretože, ale aj preto.

Stanko, vekom ide zrak do kytek, zlepši dioptrie...
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:20Od: Stan_Borowitz
Tak co má člověk po večerech na hotelu dělat, když slavit není co...
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:22Od: Rafaeoli25
To je fakt no :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:58Od: Frantz
pravda, chtějí vidět hlavně největšího lůzra dnešního dne
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:06Od: Rafaeoli25
Souhlas, vždycky by měl být upřednostňován ten kdo turnaj vyhrál nejvícekrát, v Paříži Nadal, tady Federer, kdyby vypadl Nadal v Paříži tak to taky bude pecka č.1 bez ohledu na to, zda-li tam třeba Federer s Djokerem hráli zrovna zápas roku.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:14Od: Ondra979
tak uvidime co Novak, je uz opravdu ve forme? pokud ano, tak by mel vyhrat, ale nedivil bych se, kdyby to projel v dalsim maratonu, Rafu uz dlouho asi dlouho neporazil a to muze byt faktor
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:43Od: turista
Djoker by měl vyhrát 3:0 na sety.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:46Od: Ondra979
no..rad bych to videl ale muze to byt dalsi maraton s otevrenym koncem, navic na tom letosnim povrchu..
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:51Od: Herbert_Hoover
Tomu sam neveris, to nevyhral ve Wimbledonu nad Rafou ani ve sve bozske sezone 2011 :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:22Od: Smazaný účet
On tomu veri:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:09Od: Fandina
Držela jsem palce DelPovi, měla jsem dojem, že by mohl Rafu přehrát, ale ten hraje letošní Wimbl ve velkém stylu, byl všude a DelPo prohrál proto, že se neumí tak dobře jako Rafa pohybovat.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:13Od: Kamilos88
Je to tak. Nicméně já nechápu, kde Rafa pořad bere sílu takhle běhat. Jeho vůle je obdivuhodná.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:15Od: Rafaeoli25
Já to taky nechápu, prostě nezlomnej no :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:16Od: Kamilos88
V tom má u mě fakt respekt. Přitom ho mám i rad kluka, trosku méně než Rogera ale u čtyřhry na Laver cupu jsem skoro brecel a když skočil Rogerovi do náruči, tak jsem to neudržel. Nicméně jeho vůli bych chtěl mít.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:19Od: Kytka
Taky jsem držela palce DelPotrovi a taky Federerovi a Djokovi. Aspoň jeden z nich postoupil. No ale škoda. Snad Djokovič Nadala dá.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:23Od: tito
Po tom dnešním maratonu a vzhledem k Noleho formě je to pravděpodobnější.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:19Od: Rafaeoli25
Ten maraton by mohl být klíčový, ale DelPo hrál určitě mnohem líp než Kei.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:05Od: Forehand
I am sorry for today FFF, toto nebol váš deň.

Hoci Nadal posledné roky prehráva 5-seťáky, ako na bežiacom páse. Ja som kdesi hlboko v podvedomí aj za stavu 1:2 tušil, že dnes je všetko naklonené na Nadalovu stranu a neexistuje, aby bol dnešok akoľvek poškvrnený. Práve naopak. Výhra 3:0 by bola v kontexte poobedňajšieho výsledku nudna, a tak tá výhra musela prísť s patričnou gradáciou a všetkými emóciami, čo k tomuto dňu už tak nejak patria. Bol to úžasný zápas a bude sa len ťažko prekonávať.

Rafa v piatok nebude favoritom, na najhoršom možnom povrchu, stretne najhoršieho možného súpera po najhoršom možnom štvrťfinále a fyzickej záťaži. Napriek tomu by som proti nemu nepodával, je to veľký šampión, najlepší hráč, a Wimbledon 2018 bude ďalším jeho veľkolepým podnikom. Chum Jetz, Rafa!
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:08Od: Stan_Borowitz
Já jsem nejdřív četl "nejlepší sráč" a nějak mi to dávalo větší smysl...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:11Od: Rafaeoli25
Je děs, že probíhají po takovym zápase tyhle diskuse, ani se mi to nechce komentovat. To si nezaslouží nikdo z téhle mistrů, ani ten Anderson :(
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:20Od: Stan_Borowitz
Kámo, ty překvapuješ, jakým jsi prošel vývojem... z tebe ještě nakonec bude normální fanda dobrého tenisu. Jsou tady tací, kteří ač se usilovně snaží tak vypadat, ve chvílích, jako je tato, ukazují svoji pravou tvář...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:28Od: Forehand
Ako napríklad.

Najlepší sráč?..:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:34Od: Frantz
LOL
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:39Od: Stan_Borowitz
A vida, potrafená ovca sa chytila do pasce. A její věrný kamarád (a možná i víc) taky...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:46Od: Rafaeoli25
Tak určitě už se na to dívám s daleko větší pokorou, nicméně vždycky jsem respektoval jeho soupeře a nehejtoval je, maximálně jsem vždycky vyzdvihoval Nadala, to je ale něco jinýho než plivat na jeho soupeře, to se mi nelíbilo nikdy.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:58Od: Stan_Borowitz
To jste ty a ještě tito asi jediní dva v táboře Rafových fanoušků, kdo to vidí takto. Ostatní jsou jen onanisti typu Forehanda a toho teplýho blbečka France nebo jejich přicmrndávači.

Smutná bilance...
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:14Od: Rafaeoli25
Tak mně je z toho taky smutno co se tu odehrává a nechápu to, ta vyostřenost je zbytečná a vulgarity ubohost. Říkám, budu rád pokud Nadal Federera vyrovná v počtu grandslamů nebo i předežene, to ale nijak neumenší můj respekt k Rogerovi i když se to stane. Ten respekt a hledání usmíření tu absolutně chybí, neustále vyřvávat jeden je GOAT a druhý ubožák a obráceně, to je prostě na hlavu, mimořádní jsou oba dva a všichni už by to měli přijmout.
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:03Od: Stan_Borowitz
+++ Vidím to taky tak. Federer, Nadal, Djokovič, ti všichni patří do kategorie legend tohoto sportu. Vidím je na zhruba stejné úrovni. Někde těsně za Laverem a Borgem...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:49Od: Rafaeoli25
A takový DelPoje pro mě hrdina, vzhledem k fyzickým limitům předvádí neskutečný výkony a maratony, za dnešek si zaslouží stejnou poklonu jako Nadal.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:57Od: turista
Delpo je podceňovaný ale výborný hráč. Porážka ho musí mrzet. Výsledek je hodně těsný.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:58Od: Forehand
Tak o Delpovi sa samozrejme nemá cenu bavit. Ak by tie FH, co zacal triafa v druhej polke piateho prisli o set skor, tak je vymalované. Dnes to Rafa vyslovene vydrel so stastim, proti skvele hrajucemu súperovi.

Zápas turnaja, celkom jednoznačne.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:50Od: Frantz
Á major Borowička si zase nasral do huby a neví jak z toho vybruslit.. :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:56Od: Forehand
Najlepší sráč?..
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:10Od: Stan_Borowitz
To jer zajímavé, jak jste se zrovna vy dva toho slovíčka chytli. To bude mít nějaký hlubší význam, asi související s pozorností, kterou příslušným partiím věnuje i váš společný idol... u France je to dlouhodobě známá věc, že vy Rafovi rád vyhulil, ale ví to Forehandova manželka, jaké má on skryté touhy?
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:18Od: Forehand
Moja skrytá túzba je upozornit na pokryvený charakter falošných moralistov, čo to hrajú na slušných fanusikov tenisu, aby sa v jeden moment úplne vyfarbili a nazvali rivala slovami "najlepší sráč". A este s podtitulom, vraj mu to pristane..

Priceless..:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:19Od: spaniel
Lol. Vzdyt ty jsi tady nejvetsi pokrytec, uz roky. Na co ty jdes poukazovat? Zacni u sebe, principale.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:25Od: Forehand
Ja som si tu neprisiel hladat kamaratov, lebo nemam s kym chodit hrávat tenis, frustráte..

Dnes ťa karma dvakrár vy****la do riti rovno dvakrát a ešte si ho utrela do postera Rogera, co mas nad postelou, ty pošuk..

Federera rád nemam, netajim sa tym. Podobne ty, naopak. V tomto sme scasti podobny, nemam s tym problem.

Su tu ale ludia, ktori to skoro hraju na neutrálnych, lol.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:31Od: spaniel
Jiste ze si tady nehledas kamarady na tenis. Vzdyt jsi dreveny. Navic by te kazdy poslal do haje. Ja se nestydim za to, ze jsem tady spoznal nekolik lidi, s kterymi se roky bavim a hraju tenis.

Nevim o jake karme mluvis. Narozdil od tebe jsem nechodil kopat do lidi, kdyz Rafan vypadl. To je pod mou uroven a v tom se lisime a vzdy lisit budeme. Ty jsi uroven Frantz.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:41Od: Forehand
Pápežskejší ako pápez, samotný spaniel.

Zobuď sa a prelistuj si staré diskusie typu, pocas celej antukovej sezóny si tu smrdel len dvakrát, vzdy po Rafovej prehre alebo bliziacej sa prehre...Pokrytček..
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:47Od: spaniel
Najdi mne kde kopu po prohre do jeho fandu, nebo sklapni. Prave naopak, vetsinou jen reaguji na tve kydy pod clanky o RF, kde neustale smrdis.

Vzdyt ty jsi takovy odpad, ze jsi vystval z TP jednoho z nejslusnejsich kluku co znam, Vencu.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:55Od: Forehand
Tak ty si svoje vystupovanie povýšil na "dopal", "hekal" "vracal", vzhladom na Nadalove uspechy si dovolujes napádat jeho elementarne tenisove skills...Pisar v stýle. Ze Ostatni hraju tenis a behal len beha zo strany na stranu a len caka na chybu supera ako cely zivot a podobne. Ja som Federerove skills nikdy nenapadal, bolo by to absurdne..

A myslim, ze Rafaeoli, alebo Kada.Tom by urcite vedeli pospominat na nejake pozápasove osobnejsie postrehy mimo mna..

Venca z TP odisiel este v roku 2015-2016, ked to rozhodne nebolo o RN, RF. Nice try :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:57Od: spaniel
Cim to od nej osobne, takze snad se neurazis, kdyz se tve chabe vymluve vysmeji.
Argumentaci o Dopalovi si uplne odbocil od tematu, kterym bylo kopani do fandu po prohre. Jak jinak, cely ty.
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:02Od: Forehand
Tak ja to teda skopirujem, ak si to nepostrehol..

A myslim, ze Rafaeoli, alebo Kada.Tom by urcite vedeli pospominat na nejake pozápasove osobnejsie postrehy mimo mna..

Tak, ze ho pozdravujem. Koncit na TP kvoli prispevkom niekoho. To je také "lol"..
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:24Od: triatlet
kada.tom - čoboláku zalez :-DDDD
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:22Od: Kojinho
Přesně tak, je to hnus. Tenisový šampioni by určitě na tyto fanoušky příliš hrdí nebyli, kdyby viděli, co tu jsou schopni vyplodit.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:24Od: Kojinho
Mě Anderson dost překvapil, jak vzal tu výhru v klidu. :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:34Od: Stan_Borowitz
On je Kevin velký kliďas, taková Karolína Plíšková v ATP. Dokud ho nevytočí nějaká velká nespravedlnost, třeba jako že umpirová rozhodčí odmítne jít zkontrolovat stopu míčku...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:12Od: Forehand
To preto, lebo si frustrovaný.

Ale zajtra je nový deň a ty sa naučíš veci prijať také, aké sú.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:17Od: Stan_Borowitz
Ale ne, já se skvěle bavím, mám rád, když mají ovečky radost. A dvojnásobnou k tomu... to bude vlny ke stříhání...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:18Od: Forehand
No ale ovečky nemajú radosť :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:22Od: Stan_Borowitz
Jedny nemají, druhé zase mají. Zákony stáda, ty nemůžeš pochopit, pokud nestojíš mimo...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:29Od: Forehand
Pekná parafráza, kde si to počul?..
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:38Od: Stan_Borowitz
Tam, kde ty se nikdy nedostaneš, kámo. Na rozdíl od Rafaeoliho třeba. Ty zůstaneš věčně s Frantzem a spol...
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:01Od: Forehand
Bohuzial ty aka "najlepši srac" na tieto súdy akosi nemáš mandát. Tak snáď ťa raz osvieti, ty fejkový moralista :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:32Od: Stan_Borowitz
Tvoje chyba, měl jsi to napsat jinak. Ve spojení s Rafou nikoho nezaujatého nemůže napadnout spojení "nejlepší hráč"...
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:34Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:38Od: Forehand
Nikoho nezaujatého..:)

No vidis, a je to vonku, fanatičku..:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:56Od: Stan_Borowitz
Ale já jsem nezmínil nikoho jiného, ovečko...
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:06Od: Forehand
Tak hlavne, ze to v spojení s Rafou napadlo uz niektoré tenisové legendy..

Ale, co oni vedia o tenise Stanko, ze áno.

Apropos, skús si prebrat pojmy ako stádovitost v spojeníms RF, aby si s tym terminom ovečka vedel narabat citlivejsie, mozno sa ta to aj tyka :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:10Od: Stan_Borowitz
Hey, mozno sa ta to aj tyka, súhlas...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:08Od: mats23
JO :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:09Od: Patik
zaujímavé pred hodinkou si to videl inak..teraz zase inak..ty to meníš..pekne :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:13Od: Rafaeoli25 Re: Forehande,
je tohle fakt nutný, proč to hned hodnotit ironicky a s věčnými narážkami? Nechápu.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:16Od: Forehand
Áno, je to nutný. Na veľkú dieru, veľká záplata.

Navyše hrubá sila sa dnes v policajných zložkách častokrát využíva ako ten najefektívnejší nástroj voči recidíve a anarchii.

Alebo si myslíš, že ak by Nadal vypadol vo stvrfinále RG, tak tu bude vládnuť Fair play. Ja presne viem, čo by sa tu dialo a preto je všetko na mieste. A snáď to bude gradovať v piatok a v nedeľu.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:26Od: peRFect
A co se tu dělo,když Nadal vypadl loni na w?Nebo odstoupil letos z aussie?Ani z pětiny nic takového,co předvádíš ty.Opravdu onanista první kategorie.Titul z UO 17 nemá po dnešku větší váhu.Roger vypadl z nasazenou osmičkou a aktuální osmičkou (v live šestkou) v žebříčku.To na loňském UO neplatilo v případě výhry tvého koně.Nicméně tvé neustálé narážky už jsou trapné.Protiřečíš si a způsob vyjadřování vč četnosti komentů odpovídají uhrovitému teenagerovi,než alespoň 3xti letému a rozumnému,za kterého jsem tě považoval...chvíli.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:28Od: Kamilos88
Já forehandovi názory respektoval taky. Ale u třetího komentu který jsem četl mě to přešlo. Teď už je jenom 10 cm od francova kanálu.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:31Od: Forehand
Ale prosím ťa, minuloročný Wimbledon. Skús si prečítať W12 napríklad. Rýchlo zabúdaš ;)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:37Od: Frantz
teď jsou z nich najednou ti nejpravější fanoušci tenisu :D
[ Reagovat ]
12.07.2018 06:47Od: peRFect
Omg, 6 let staré komenty?Až tak je v tobě minulost?To se moc daleko neposuneš,pokud se pořád jen ohlížíš za sebe.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:04Od: Stan_Borowitz Komické
ještě včera tady nadalstvo tvrdilo, že delPo nemá šanci a odejde s výpraskem 3:0 a dnes se tady slaví velkolepé těsné vítězství... asi už se ožrali radostí po Federerově porážce, nebo co...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:06Od: Forehand
Kto to tvrdil, Kamil88?
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:10Od: Stan_Borowitz
Hledej šmudlo, je to na tobě. Ale třeba kolega mats23 se přihlásil sám a dobrovolně myslím.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:14Od: Forehand
Hľadať môžeš ty, už ťa turnaj zaujímať nemusí, máš čas :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:43Od: Stan_Borowitz
Mne turnaj přestal zajímat poté, co to Rafovi pustil J1rka... ale že ty se najednou tak zajímáš o majstrovstvá trepačov kobercov?
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:12Od: Kamilos88
Já psal, ze je to otevřeny zapas. Což byl.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:06Od: mats23
videl si del potra so simonom a dnes? ak nie, tak netrep hluposti
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:09Od: Stan_Borowitz
Potrefená husa?
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:09Od: Frantz
klid, Borowička jen potřebuje po dnešku pochovat komplex méněcennosti
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:07Od: Rafaeoli25
Kasat se, že to bude 3:0 výprask mohli tvrdit jen blbci, kteří nemají k DelPovi žádný respekt, i tací jsou ano, ale všichni určitě ne.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:13Od: tito
Tak já jsem psal, že to vyjde. A kdyby Rafa neztratil SB dvojchybou, možná by to i bylo rychlé. Ale 3:0 jsem rozhodně neuváděl a o výprasku nemluvil.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:04Od: Kamilos88 No....
Ač bych přál titul z Wimby po výpadnuti Rogera vlastně každému, tak si dovolím myslet, ze letos vyhraje Novak. Rafu si v semi námaze na chleba, to musí uznat i celoživotní fanoušek Nadala a ve finále se jak Isner, nebo Kevin sesypou. Nole to rozjel zase na ty své skoro 100% výkony a čím je turnaj dále, tak je silnější.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:10Od: Kamilos88
:(
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:01Od: Dobry-den
Nechápu to. Rapha je po celý zápas jasně lepší, a přesto se to protáhlo na 5 setů.

Bohužel, Raphael je na trávě ještě slabší, než jsem si myslel...

To není vůbec dobrá vizitka pro světovou jedničku!
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:59Od: J-Gat
Nadal hraje letos ve Wimbledonu fakt hodně dobře, krásný zápas, oba tam nechali vše. Nadal a Isner v SF grandslamu... To je jak sen pro mě... kéž by si zahráli ve finále :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:01Od: Stan_Borowitz
Jo, John má co oplácet za Cinci...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:04Od: Marduch
jsem psal předevčírem, finálko Isner-Nadal to bude prdel:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:43Od: turista
Spíš si myslím Djokovič a Isner finále.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:59Od: janek_da
Ten Francin je nějaké chabrus na nervy, měl by si podle spisku páně Batisty, omévat přirození vlažnó vodó
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:58Od: tito
Famózní, epické!!! Vaaaaaamoosssss!!!!!
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:57Od: Frantz
hezký večer všem fanatickým elegánovcům a zvlášť těm, kteří nemají koule na to se tady ukázat, podobně jako egoista na RG ;-))
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:07Od: Forehand
Vidím v tom kus symboliky.

TP ich už nepotrebuje :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:55Od: mahycek
Ale, pro Rafu je titul ještě daleko, vždyť ho čekají,
ještě 2 zápasy. No a Roger? Nechme ho v klídku,
je nasra.ej víc než my. Tomu věřte, normálně to vyhrává.
Tak, ať dá Cinci a US-OPEN, tam má trošku dluh, i když
to tam vyhrál 5x.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:55Od: Ondra979
tak podle ocekavani, Delpo to nezvladl a kde jinde nez tady by ho chtel porazit.
Jestli na Nadal vyhraje cele, tak udela 20 GS a mozno i vic. Tady ho Rog mohl zastavit a ukazuje se, ze to muze byt rozhodujici turnaj v GS zavodech.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:05Od: Patik
Blbosť porovnávať ich v grandslamoch.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:54Od: Rafaeoli25
Oslava tenisu a obrovské zadostiučinění pro Nadala po tom jak byl na trávě už odepisován a zesměšňován.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:58Od: Stan_Borowitz
Asi je ta tráva letos nějak extra pomalá ;-)

Zesměšňován byl tady hlavně delPotro, měl přece dostat výprask 3:0...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:05Od: Rafaeoli25
Nevím kdo to říkal, ale já 3:0 nečekal, i když hraje Nadal skvěle, tak DelPo je na trávě skvělý, viz.sf olympiády 2012 s Rogerem a sf S Djokerem v r.2013, dnes to stvrdil skvělým mačem i s Rafou, velká úcta, je skvělý, mimořádný hráč i člověk.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:15Od: Stan_Borowitz
No já jsem to tady četl dost často. Jinak souhlasím co do kvality hry Rafy i hodnocení Juana.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:15Od: lars
Mozna je to tim, ze ve Wimblu letos nehral Rosol :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:29Od: Stan_Borowitz
Ani Dustin Brown myslím...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:40Od: lars
Brown hral kvaldu ve Wimblu
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:45Od: Stan_Borowitz
Kvalda se nepočítá, ta se hraje na hřišti pro pólo.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:53Od: peggy
Vamoooooos,Vamoooooos,RAFA,RAFA!!!Jiz jsem neverila ani malo,ze postoupis.Vamos,Vamos!!!
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:53Od: annah
Gratulace Rafovi. Ubojoval to. A hezké gesto, jak šel po mečbolu za ležícím Delpem na jeho stranu kurtu... Byl to napínavý zápas do posledního míčku.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:54Od: janek_da
napínavé bylo i jak šel k němu, co u něho udělá
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:55Od: annah
Že by ho šel dorazit? :-)))
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:55Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:51Od: Kojinho
Rafa je zkrátka šampion. :-) DelPo respekt
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:51Od: kada.tom
Vamoooooooooooooos Rafa!!
Krásně zvládnuté nakonec :-)
Pěkná otočka.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:51Od: babolat.cz
KING OF LAWN
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:51Od: Gogiska
Vamooooooos!
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:50Od: babolat.cz
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:45Od: Fandina
Škoda toho prvního game po tildenově, tam se to rozhodovalo, ale možná DelPo uděla z TG teď ten desátý.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:47Od: Frantz
jdi do kopru
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:49Od: Fandina
Ještě nedozrál, jinak dobrý tip na zítřejší oběd, dám sterilovaný.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:48Od: Fandina
Ještě nedozrál, jinak dobrý tip na zítřejší oběd, dám sterilovaný.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:42Od: mahycek
Ani snad ve snu by mně nenapadlo, že Delpo po 5 setech,
když hrál zápas se Simonem, že bude vzdorovat Nadalovi,
taky na 5 setů !!!!!
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:44Od: EllNino
se Simoenm byly 4
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:45Od: janek_da
připočítal Simonovu konstantu
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:57Od: lars
Asi prohra RF ho tak rozhodila, ze neumi ani do 5 pocitat :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:41Od: babolat.cz
nervy v pjdeli
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:40Od: Herbert_Hoover
No, Rafo rychle to urvi, tady tyhle přetahované, kdy jsi v pátém setu o brejk nahoře už moc dobře známe a většinou to vůbec nedopadlo dobře..
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:40Od: kada.tom 5-3
exkluzivní hra :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:39Od: annah
To je teda neuvěřitelná přetahovaná v zápase Rafy s Delpem v pátém setu. Taky se ti dva každou chvíli válí po zemi. Myslím ale, že Rafa to nakonec dá.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:38Od: Jan
To jsou věci. Anderson, Berdychův oblíbený soupeř, kterého Berdych pravidelně porážel, porazí Federera !
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:39Od: Herbert_Hoover
Berdych Federera taky porazil..to mu určitě Tom nějak zvlášť nezávidí, ale jestli vyhraje celý turnaj, to už bude jiná a asi to bude mít Ester domá pár měsíců dost krušné.
[ Reagovat ]
12.07.2018 17:42Od: Jan
Já se divím hlavně proto, že Berdych si Kevina mazal vždycky na chleba, zatímco na Federera v poslední době neměl nárok a Kevin najednou porazí Federera.
[ Reagovat ]
12.07.2018 23:09Od: Stan_Borowitz
To je něco jako kámen-nůžky-papír, aneb jak je pro Federera důležité mít svého Berdycha.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:35Od: janek_da
tenhle Tildenův gem je super
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:35Od: janek_da
tak vlastně to není TG
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:37Od: janek_da
ale jakoby byl
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:29Od: janek_da
Jak to ten Rafa dělá, letos zahajoval na servisu všechny gs zápasy. To je 1:130000
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:38Od: Herbert_Hoover
zkorumpoval minci.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:54Od: Stan_Borowitz
Tak pravděpodobnost, že projde jako negativní všechny dopingové testy, je zhruba stejná, a taky to už tolik let vychází...
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:29Od: Dobry-den
Světová jednička teda neska nic moc. Takhle si proti Čokovičovi ani neprdne. -_-
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:27Od: Mayo
Vamos Izzy
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:25Od: Fandina
Je vidět, že Rafa si jde pro titul. Hned, když vyhrál nad J1rkou, tak to bylo jasné.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:37Od: Stan_Borowitz
Přesně. Já říkám to samý. A Rogerovi to asi taky došlo.
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:54Od: turista
Myslím že ne. Titul získá Djoker nebo Izzy.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:19Od: viitak Nádherný zápas!!
Troufám si opravdu tvrdit to co tu říkají mnozí, Rafa, Roger a spol, tedy i DelPo nám dělají mnohdy tenisové hody. Rafa hraje na stoprocent konečně a DelPo se taky zdima co to dá. To je neskutečně napínavý zápas.
Budou mi chybět kluci
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:16Od: Mayo
U boj! U boj! U boj! Za narod svoj!
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:15Od: Roger_Federer Rafael
Pojd...;), uz jsi skoro tam.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:14Od: janek_da
1111 ýzy
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:19Od: janek_da
tvl. smeč na 5:2 do sítě
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:14Od: Andrew89 Boze,ze frndina
radsi nedrzi jazyk za zuby. urcite prohral protoze nebyl na centru:D rozhodne....prohral protoze je jelito a byl v zapase horsim hracem :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:19Od: Fandina
Chápeš vůbec, co je nadsázka? Ani náhodou.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:12Od: kada.tom
Rafa Vamos!!
Brejk! A udržet :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:00Od: Forehand
Delpo zivotny vykon na % prveho servisu..och
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:39Od: Fandina
Jsem moc smutná, že Roger prohrál a mohou za to pořadatelé, že ho nedali na centr. I když ta jednička je náherný tenisový stadion, kurt pro 12 tisíc diváků a je tam krásná travička. Nádherný tenisový stánek, byla pátek ... úsměv.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:40Od: Fandina
byla jsem tam v ... :-))
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:41Od: kada.tom
v tom případě je třeba pořadatelům opravdu gratulovat, protože pro tenis udělali to nejlepší :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:46Od: Fandina
Naopak, dostanou vynadáno, protože zavinili prohru nejmilejšího a nejoblíbenějšího a nejvíc žádaného tenisty světa.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:45Od: Rafaeoli25
Můžou můžou, Nadal taky v Paříži nehrál vždycky na centrkurtu.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:48Od: kada.tom
+1
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:51Od: Fandina
Proto také vždycky nevyhrál.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:56Od: Rafaeoli25
Víš, že říkáš nesmysly? Jak se Soderlingem tak s Djokovičem tam prohrál na centru.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:58Od: Fandina
Takže nesmysli říkáš ty, když tvrdíš, že Nadal vždycky nehrálo na centru.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:00Od: Fandina
nesmysly a nehrál na centru

Jinak to byla nadsázka, Rogii prohrál a určitě to nebylo tím, že hrál na jedničce.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:01Od: Rafaeoli25
Nadal nehrál vždycky na FO na centru, ale ty dvě porážky inkasoval na centru, takže mimo něj v Paříži nikdy neprohrál, kapíto?
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:02Od: Fandina
Nechápu, je to moc složité na myšlení.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:04Od: Rafaeoli25
Co je na tom prosím složitého?
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:05Od: Fandina
Všechno.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:06Od: Rafaeoli25
Aha, tak to jo no..
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:33Od: raduz
Už jsem zde několikrát psal,že Federer letos Wimbledon nevyhraje a tušení mě nezklamalo.Ač jeho hra oku lahodí,už od AO hraje nevýrazně a tato konstanta vyvrcholila dnešním zmarem.Ač ho neglorifikuju,přal jsem mu ten titul moc a nasranej jsem.Je třeba si přiznat,že prohrál zaslouženě a Anderson mě svým výkonem překvapil.Nadal se mně ekluje vším,ale je velmi pravděpodobné,že Wimbledon vyhraje,ačkoliv většinu zápasu tráví 3m za základní lajnou.I když ho tráva irituje,zvládne to tou svou zarputilostí a otravným stylem i zde.Zkrátka házíš kost a on pro ni běhá a běhá.Titul přeji Djokovičovi,neboť mně lidsky sedí.myslím,že si i nejlépe z celé špičky osvojil zásady fair play a navíc má smysl pro humor.Federerova dnešní prohra jasně ukázala,že ho dohnal sportovní věk,vítězný GS se už opakovat nebude.Myslím si,že příští rok něco podobného dožene Nadala,což bych I uvítal.Návrat Djokoviče s plnou parádou bude mnou též vítán.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:36Od: brixner
Cože - Srb?? Dej si mokrej hadr!
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:44Od: Rafaeoli25
Hrozně zlej příspěvek. Jinak co se ti tak nelíbí na hře Nadala když už byl třicetkrát na síti za čtyři sety? Žádnej hnusnej tenis nehraje, naopak.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:00Od: annah
Já měla špatný pocit už z toho, jak ho kdekdo pasoval na největšího kandidáta na titul. Podobné to bylo před posledním Turnajem mistrů. Tam taky se pořád psalo, že si po famózní sezoně jde pro jasné vítězství - a jak to dopadlo...
Souhlasím, že Rogera dohání věk. Šlapat na paty mu začal v Miami. Uvidíme, jestli ho letos semele úplně, anebo ne.
Myslím, že Wimbledon vyhraje Nadal (i když i on musel v zápase s Delpem do pátého setu), anebo možná Djokovič. Nejvíc bych to přála Izzymu.:-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:02Od: Kozoroh
Uż kvůli mně bys W mohla přát Djokovi :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:09Od: turista
A kvůli mě taky. Idemo Novak!
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:30Od: annah
No tak teda jo... ale jen kvůli tobě :-) On mi Djoker nikdy nebyl moc sympatický, nejvíc mě štval těmi operetními gesty po vyhraném zápase - to srdce posílané na všechny strany. Ale za tu hrůzu, co prožil poslední rok a půl, by si úspěch možná zasloužil...
Momentálně mě nejvíc těší, že Izzy přehrál Raoniče. :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:24Od: Hypertac
Lidsky sedí. Nejvíce se přetvařující tenista na tour. Škoda. Jako tenista je jinak skvělí.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:19Od: Bob
Všichni jsou šťastní, že Federer vypadl. Dobře mu tak.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:46Od: Rafaeoli25
Já šťastný nejsem, každopádně někteří kvůli tomu nenávidí Nadala jako kdyby za to snad mohl..
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:53Od: Fandina
Roger neprohrál s Nadalem. Proč by mu to měl někdo vyčítat.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:17Od: Herbert_Hoover
nějak to klouže, Juančo..
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:12Od: janek_da
1111 1:1
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:58Od: brixner Sere mě to! Strašně mě to sere!
Přiznám se, že už jsem Rogera viděl s pohárem...Zatracená práce! A další šance co - ještě bude?
Sere mě to!
Jestli vyhraje Srb, bude mě to srát tuplem! Jen to ne!!! To ať to raději utrhne ten Kevin nebo dlouhej Janek!
Rogere, nasrals mě!
Seru na to!
Anglie!
Jsem frustrován a nasrán!
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:02Od: Herbert_Hoover
Další šance bude v Basileji.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:06Od: Aussie
Tak. Až na to, že to je řečeno až příliš slušně a zdvořile!
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:16Od: brixner
Je ze mě frustrát!!
Proč bezmezně neobdivuju třeba Berdycha...To bych byl v klidu!
Kdyby to prosral ve třech, tak si člověk řekne - blbej den, slabý libido, nasrala ho Mirka nebo dítko, ukradli mu ze sklepa sekačku a elektrony, zácpa...cokoli. Ale mečbol??? Tohle mě sere nejvíc, i náš Marco by to svojí měchačkou proměnil! To není neumětelství, to je spíš za trest a co komu Roger udělal? Jen dedukuju, prostě jsem nasranej a kdybych nebyl abstinent, vožeru se jako Dán a pudu rozbít sousedovi tlamu za to, že se už přes měsíc válí na naschopence, prej záda, kyselá prdel - fotbal, zmetek jeden!
Ale Angláni to tam foukli parádně!
Ale pořád jsem nasranej...
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:23Od: insanezy_
:D
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:26Od: Frantz
ještě.. :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:34Od: brixner
Co ještě, curva?? Copak ti nestačí, že tvůj spoluobčan je nasranej a nebaví ho skoro ani život?? Až budeme v Bázlu, tak si toho Rogera najdu a vysvětlim mu strategii proměňování mečbolů a budu chtít kompenzaci za mojí zdravotní újmu, vždyť mě málem trefil šlak! Tohle se fanouškům nedělá, zrovna já, takovej dobrák...Asi se fakt už vyseru na to fandění, to je vo nervy, člověk fandí jako zběsilej, vodmítá a vytípává mobily vod sousedek a vono si to nakonec v klidu prohraje! No kde to sme, koorva fix??
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:41Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:09Od: annah
:-))))))))))))))))
Mluvíš mi z duše. Líp se ta frustrace popsat nedá...
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:07Od: Frantz
lol ale pěkně se to čte ;-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:24Od: triatlet
2x NRP
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:56Od: mahycek
Magerova, máš níže v článcích útěchu. No, tak jsme
prohráli. Mrzí to. Přečti si
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:29Od: a.magerova
Jj četla jsem, dík... OK nic se neděje... jsou horší věci na světě... v noci nám zemřel strýc, 65 let ještě nebylo tolik... takže se z nějaké prohry Rogera fakt nehroutím...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:03Od: mahycek Re: Magerová
Tak to se omlouvám, mám tatínka také v domově seniorů,
už nemůže 9 měsíců chodditm tak se také bjím toho
telefonu, že... vždyť víš. Dobrou.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:17Od: a.magerova
TO je právě TO... máme v sobě dvojí metr... nechceme toho někoho pustit... ale sami bychom takhle žít nechtěli a zabalili bychom to tu dřív než později... Život je složitý... ;-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:52Od: insanezy_
Rafa taky konec, Nole dej toho chcípáka Delpotra a vyhrej
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:58Od: turista
Idemo Novak!
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:45Od: Roger_Federer Federer
Rupne ve Wimbledonu a Forehend ma nekolika hodinovou erekci..
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:51Od: Patik
zachvíľu mu ale padne Nadal stratil ďalší set.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:55Od: Forehand
Neblázni, Dnesok je uz totálne nad plán...:)

Ak by mi niekto povedal, ze po W, to bude 17:20, myslis, ze by som odmietol?..:)

Nadal doplatil na najtazsieho mozneho protivnika v QF, smola. W2018 bol napriek tomu kúzelný..
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:00Od: dappe
To se dá dojít při fandění až do takového stádia? :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:18Od: Forehand
Tesit sa z prehry rivala fanaticku?..

Samozrejme, ty falosny moralista, elegán..karmička. Uzívaj :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:09Od: Roger_Federer
:), to sou keci, klaune
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:22Od: Forehand
Nazdravie!..
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:24Od: Patik
Nad plán ? tak to sú dosť malé očakávania od svetovej jednotky.
[ Reagovat ]
12.07.2018 16:25Od: Amputace
Lepší by bylo se vůbec nezúčastnit, co?... Samozřejmě, že je to nadplán a nejlepší výsledek ve Wimbledonu od roku 2012. Zase nemusíte rozporovat úplně všechno, co Forehand napíše, jen proto, že je to Forehand.
[ Reagovat ]
12.07.2018 06:50Od: peRFect
17:20? Najednou je pro tebe,tebou opakovaně schazovaná,tato statistika důležitá?Ale ale.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:44Od: Kozoroh Federer-Anderson 2:3
Tak tohle mi vyrazilo dech. Aby 20násobný GS vítěz takhle projel vyhraný zápas... Rozhodně antiklimatická prohra.
[ Reagovat ]
11.07.2018 21:12Od: turista
NO jo a ještě ho navíc už měl na lopatě 2:0 na sety.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:42Od: ipko
niečo naznačilo už aj Halle, ale toto je naozaj nečakaný kolaps z MB.. žiadne iné vysvetlenie ako to, že po 2 setoch mahycek vyzliekol víťazné tepláky neexistuje.. takže mahycek povedz, prečo si to Rogerovi urobil? on robil čo sa dalo, ale víťazné tepláky sú víťazné tepláky..
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:41Od: Frantz
To že arogant rupnul ve čtvrtfinále je nepodstatné, mnohem důležitější je že něj postoupil bez ztráty servisu :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:36Od: Frantz
a co že tu dnes chybí major Borowička, španílek, Franky a další elego stupid ultras, mají zaražený větry?? :DDD
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:40Od: Kamilos88
Jenom te nechavaji se valet ve vlastních zvratkach. :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:44Od: Roger_Federer
Ten kdo je synem svoji matky a jejiho bratra, hold musi byt degenerovany, ze Frantzi.:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:32Od: Meceon
Fedex 97:13 posledních 110 zapasu
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:42Od: Forehand
Kral druheho sledu, raz darmo...
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:30Od: Mayo ENG vs CRO
Fandím Anglicku, už semi je pre nich obrovský úspech.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:37Od: kada.tom
tak tak, i dnes fandím s tebou :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:30Od: Herbert_Hoover
Si představme, že Kevin vyhraje Wimbledon..ten Kevin, který ani jednou neporazil Berdycha, vyhraje titul, o který se Tomáš neúspěšně snaží tolik let..no to by bylo asi na Chocholouška :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:33Od: Meceon
Je to o štěstí...ale nemyslím, že to dokáže...dnes si vybral štěstí na celou sezónu dopředu
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:36Od: Kamilos88
Víš co? My jako skalní fandové tenisu se s tím jen těžko smirujeme. Pořad řešíme Noleho, Rafu, nebo Rogera a srovnavame jejich úspěchy. Ale ti kluci se pomalu blíží na konec kariéry a je otázkou času, kdy na to nebudou mít. Přichází noví hrací, tenis se zrychluje, vše je jenom o servisu a bombardaci jako Kevin, John, Miloš nebo třeba Zverev, Tsitsipas se začínají pomalu zdokonalovat. Bohužel je třeba si říct, ze era téměř dokonalých šampionů se blíží ke konci a přichází mladí borci. Máme tu cest, ze jsme zažili a zazivame dokonalou tenisovou éru. Ale my lidé chceme pořad více a ono to už bohužel nejde.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:27Od: Mayo
V Uniqlo nemôže vyhrať W
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:28Od: Kamilos88
To podělal úplně nejvíce. To i já jako bývalý skalní fan čumím jako péro z gauče. Na staré roky začíná bláznit. Nejdříve podepíše Uničlo za prachy a pak rupne z 2:0 na Wimbym. Hamba.
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:31Od: Marduch
Asi to mel podepsat jindy. Zbytecna publicita tesne pred turnajem navic, mozna ztrata koncentrace, i kdyby jen o 10%..
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:15Od: Pe3k Rožér dnes se ožer
Škoda, jeden míč a byl by ve finále dost možná bez ztráty setu a tam by byl velký favorit na vítězství, s výjimkou Djokovice. Uniklo a jiný kurt mu moc štěstí nepřineslo, ale prohrál si to sám...cyp.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:18Od: Frantz
a tvůj život je najednou v troskách.. :DD
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:19Od: Patik
a ten tvoj má aspoň na pár hodín nejaký zmysel :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:20Od: Frantz
tvůj bezmocný vztek... :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:21Od: Patik
Oh áno..som zdrvený. :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:27Od: Pe3k
V pohodě Františku, alespoň máš radost ;)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:26Od: Forehand
Federer aka najlepsi hrac druheho sledu ever (minus Anderson) dostal zavyučenou :)

Ale za poslednych 6r vyhral jedenkrat Wimbledon, kloboucek..Aktualne ho uz na trave nici aj exot, ktory je prvykrat v QF W..Lol, hanba..

Ta dvakrat uhaluzena Australia bola so stastim, dnes spravodlivost vyrovnala misky vah, a mas po sezone blb3cku, svetova jednotka, ratanie GS, mas o starost menej :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:27Od: Kamilos88
Tobě už nepomůže ani osvícení. :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:45Od: Forehand
Aleco, Kamil aka Federer vyhra W bez straty setu, tzv. glosator :)

To bolo radosti po Rg, ze prichádza Wimbledon..Zhasla fajka..
[ Reagovat ]
11.07.2018 20:01Od: turista
Ano zhasla fájka.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:34Od: Patik
A môžme napísať toto isté ak Nadal neobháji US Open ? :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:47Od: Forehand
Us Open?...

Chcel som vysvetlit rozdiel medzi Rg a Uso, ale bolo by to zbytočne..
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:36Od: Roger_Federer Re: Peter
Porad ti stoji, to je dobre, at si trochu ta babka uzije :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:49Od: Forehand
Uz mas chlapa kamarat?..

Tfuj, tfuj pre stastie. Uz ked nevychadza tenis, snad bude aspon penis :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:13Od: Denis92
Strasne hlupa prehra, ale zasluzena.
Mat vedenie 2-0 na sety a MB a nakoniec to prehrat..niekolko takychto hlupych prehier uz Roger ma na konte a moze si vycitat ako prehral vyhraty zapas.
Vykon to bol fakt strasny, tolko UE z FH uz dlho nespravil. Vobec si neveril. V 5.sete sa trocha zdvihol, ale to uz bol Anderson tak rozbehnuty, ze to nedokazal zastavit.
Kevin hral fakt skvele, neskutocne mu to tam padalo.

Roger..co dodat. Mrzi to velmi, lebo to bola posledna sanca na GS. Takto to mozeme ukoncit na cisle 20.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:15Od: Meceon
Proč poslední šance? Od loňské začátku vyhrál dvakrát Austrálii a loňský Wimbledon...
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:17Od: Ondra979
taky to tak vidim. Sice never say never ale ze by mohl vyhrat hardove GS tomu neverim, tam bude asi nej favorit Novak a budou tam dalsi. Jeste mala sance je pristo rok na W ale asi mala, bude mu skoro 38..
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:21Od: Kamilos88
US Open patří mezi jeho TOP GS, takže může klidně vyhrát i tam. Jako za mě jako FFF mě to mrzí, ale na druhou stranu to potřeboval. Potřeboval posadit na zadek.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:26Od: Ondra979
US Open mohl vyhrat loni, kdyby nejel do blbeho Montrealu. Letos fakt nevim, Novak bude asi velmi silny a jsou tam dalsi hrozby, navic je USO pro nej nejak zaklete. Hlavne at se da do kupy a ma chut do hry
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:30Od: turista
No spravit chuť si může v Cincinnati. Tam to řada hráčů z elity nemá moc v oblibě.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:28Od: turista
No neproměnit mečbol je blbý. Djoker ho neproměnil nedávno ve finále Queensu a pak taky prohrál. Dnes se to stalo Federerovi. Navíc ta tráva je opravdu záludný povrch.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:12Od: Meceon
Doufám, že pořadatel je hrdý, když takovou legendu pošle z centru na jedničku... teď se můžou koukat na světový tenis v podání Raonice,isnera nebo Andersona... vlastně se jim fedex docela pomstil:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:14Od: Ondra979
no trochu se jim to vratilo. Sice to Rog mel dotahnout itak, ale je jesne, ze i kdyby ve finale byl Djok nebo RAfa tak proti komukoliv z druge casti pavouka to finela nemuze byt moc atraktivni, ja ho teda vynecham, pujdu a ven a vecer si dam focus.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:15Od: svetova.dvojka
Angličané čekají hlavně na fotbal..., nějaký Švýcar jim může být ukradený...
vždyť Federer hraje ve Wimbledonu 20 let, toho už viděl na živo každý , tedy kromě mě...
Ale zase já mám super televizi, takže to je skoro stejné, jako kdybych tam byl...
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:17Od: Frantz
LOL ty legendo trapná, arogant dostal jen to co zasloužil :D Japončíci v Uniqlo si teď mnou ruce, jakou rybu chytili, páč on ty Wimbledony bude vyhrávat né jen 10 roků, ale ještě dalších 20 let!!! :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:19Od: Meceon
Jakou legendu méně arogantní by sis tak představoval? Vyjmenuj nám někoho
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:04Od: svetova.dvojka
Já jsem rád, to by nebylo dobré pro tenis, kdyby všechno vyhrál...
On už i tak je nejúspěšnější...
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:06Od: Kamilos88
S odstupem času si snad sám uvědomí, co tady v tom zápase udělal. 2:0 a MB totálně projety zapas. To ho bude mrzet dlouho. Alespoň si možná sám řekne, ze tenis se hraje do posledního míčku.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:08Od: Ondra979
no ale na to je dost zkuseny aby tohle vedel. Jak zahral na ten MB?
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:21Od: Kamilos88
Pokud se nemýlím, tak ve výměně trefil BH do pásky. Jako BH do pásky to byl 100%, ale nevím, zda po prvním, nebo druhém servisu. Kevin byl na síti, stačilo to dát po čáře, ale neudělal to.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:02Od: Patik
Federer má smolu že na tráve dostáva často drevákov so servisom..ak by aj Andersona porazil čakal by ho ďalší drevák..už som aj čakal kedy to príde.. po tých hladkých výhrach vždy príde slabá chvíľa slabý zápas..takže nič sa nedeje..tento rok to viac doprajem Novakovi..za tie porážky ktorými si prešiel. :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:05Od: Kamilos88
Nejhorší na tom je fakt, ze když to tahle trojice zabali, tak se nebude moc na co dívat.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:06Od: svetova.dvojka
Ale jo tam jsou skvělí hráči
Saša, Thiem, Tsitsipas, J1rka...
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:08Od: Meceon
To co jmenuješ jsou hráči, kteří na ně nemají... proč bych chtěl koukat na ně?
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:09Od: svetova.dvojka
Ale jsou zajímaví... ta next generation je velmi dobrá.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:14Od: Meceon
Já chci koukat na první ligu,ne na druhou... součet vyhraných gs toho co jsi jmenoval je 0...
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:15Od: svetova.dvojka
No jo ale Thiem je nástupcem Nadala na Roland Garros, už příští rok ho tam porazí...
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:17Od: Meceon
Neporazí ho dalších pět let,ten rozdíl ve finále byl propastný
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:21Od: Ondra979
uplne propastny teda nebyl, rozhodlo ze si Dom prohral dva servisy kratce po sobe, pak hru castecne srovnal ale uz to mel prohrane. Pristi rok asi jeste ne, ale za dva roky uz by se to mohlo lamat i na RG, Rafa taky nemladne
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:33Od: Patik
Ale aj keby uhral Thiem Roland Garros uhrá ho raz dva a s tým sa úplne uspokojí..aj Djokovič uhral Roland Garros a s tenisom šiel úplne dole..získal všetko čo chcel a viac nepotrebuje má rodinu dobrý život nepotrebuje sa viac naháňať a ničiť..a mladý už tobôž nebude taký dravý ako Nadal a stará generácia.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:34Od: turista
No ještě jedno FO by klidně mohl vybojovat Djoker. Ať má aspoň 2x FO. Je jediný kdo dokáže s Nadalem hrát vyrovnané zápasy na té antuce. Thiem byl letos ve finále v Paříži nervózní a nepředvedl zdaleka svůj standard.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:16Od: Patik
Prichádzajú vysokí hráči..doba ide dopredu tenis je stále rýchlejší..povrchy rakety všetko sa mení..o 10 rokov to bude naozaj len o podaní..mladá generácia je fajn ale nikde žiadny talent hladný po tituloch..dnes je taká doba že mladý hráč uhrá jedno semifinále zarobí desiatky tisíc euro a zistí že je príjemnejšie dovolenkovať a utrácať ako tvrdo drieť na kurte..ak padne veľká 4ka padne celý tenis..a Federerov koniec kariéry to všetko celé odštartuje.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:19Od: Frantz
tvůj bezmocný vztek je pro mě.... :DD
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:24Od: Patik
Aj by som povedal že rodičia musia byť na teba hrdý ale ty žiadnych nemáš..hovorím o súčasnej situácii tenisu neplačem nad porážkou Federera ty trol amatér :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:23Od: Kamilos88
Je to pravda. Tohle je problém ve všech sportech. Jakmile dosáhneš na miliony bez většího úspěchu, tak proč by se někdo snažil a drilloval pořád více a více? Stačí ti udělat v průměru ČF každého Masters a GS a jsi multimilionář. Tohle je problém sportu obecně.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:29Od: Patik
Je to tak..ešte staršia generácia je vychovaná tak že chcú víťaziť Grandslamy a tituly celkovo..koľko mladých talentov by tu mohlo byť ale každý sa nato vykašle nebude sa drať na kurte keď môže ležať niekde v karibiku.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:36Od: aape
proč by měl s koncem Federerovy kariéry končit tenis,
to už je na diagnózu, zatím tenis s koncem žádného velkého jména neskončil, takže nic takového určitě nehrozí
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:44Od: Patik
zatiaľ koncom poriadneho mena tenis neskončil lebo prišlo ďalšie poriadne meno..ale rozhliadni sa teraz po hráčoch..neni žiadny poriadny následník..nikto výnimočný.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:44Od: Kamilos88
Když skončí Federer s Nadalem tak to bude pro tenis obrovská rána. To mi věř.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:02Od: Dobry-den Hamba
Z mečbolu prohrávají jen amatéřy.

Kevinovi gratulka, snad si jde pro titul.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:03Od: Meceon
To je ale hloupost,co jsi napsal
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:06Od: Patik
Anderson je hráč bez budúcnosti..je to drevo ..bez servisu neni nikto..na konci kariéry sa môže pochváliť že porazil takú a takú legendu ale nikdy nie poriadny titul.
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:23Od: Frantz
je to dřevo, ale na Federera to stačí :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:37Od: Patik
Však hej no..aj Muller s Rosolom sú drevený a na Nadala to stačí..keď už chceš takto :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:45Od: Frantz
a kolikrát ho ti dřeváci porazili v Paříži, pokud to chceš takto srovnávat, ty šašku?
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:01Od: kada.tom
Tralalá :-)
Ale že se teda letos arogantovi vyplatilo vynechat antuku, na trávu se připravil opravdu výborně!

Ještě že si aspoň zahrál ve Stuttgartu, jinak by to bylo pro něj úplný fiasko :-D
[ Reagovat ]
11.07.2018 19:07Od: Meceon
Je mu 36 viď? 4 děti, já myslím, že vzhledem k okolnostem stále neuvěřitelný tenista... Génius...a dnešek na tom nic nemění:)
[ Reagovat ]
11.07.2018 18:58Od: viitak Stream
Stále nikdo neví, kde koukat na netu na stream přes macOS? klidně HD placenou TV. Cokoliv.
[ Reagovat ]
11.07.2018 18:55Od: r.Fever
Senzácia! Ale Federer nehral dobre, z toho čo som videl...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist