Kvitová a Strýcová v Indian Wells postoupily do osmifinále

14. 3. 2016, 07:33
Aktuality 419
WTA INDIAN WELLS - Mezi šestnáctkou nejlepších tenistek na turnaji v Indian Wells si zahrají minimálně dvě české tenistky. Do osmifinále už postoupily po třísetových duelech Petra Kvitová i Barbora Strýcová.
Petra Kvitová

Petra Kvitová je letos v útlumu. Z pěti akcích, na kterých se v průběhu dvou měsíců objevila, si připsala pouze dvě výhry a šest porážek. Navíc ukončila spolupráci s trenérem Davidem Kotyzou.

Nejlepšího výsledku v sezoně dosahuje až nyní v polovině března v Indian Wells, kde jí k tomu stačilo vyhrát po boji dva třísetové zápasy. Dvě výhry po sobě zaznamenala poprvé po půl roce, poprvé od loňského US Open. 

Šestadvacetiletá Češka přitom měla v obou zápasech namále. S Černohorkou Koviničovou prohrávala ve třetím setu 5-6 a 0-30, včera ve třetím kole s Johannou Larssonovou ze Švédska ztrácela v rozhodující sadě 3-5. Oba duely měly podobný průběh; po zisku prvního setu se Kvitová v druhé sadě zhoršila a postup musela vybojovat v závěru střetnutí.

Kvitová nastoupila proti Larssonové, jež ve druhém kole vyřadila Lisickou, se zavázaným pravým stehenním svalem a prvnímu setu dominovala. Nastřílela 20 vítězných míčů a trochu se zasekla až v koncovce. Za stavu 5-2 a 15-0 při jejím servisu byl totiž duel přerušen kvůli ošetřování divačky v hledišti a Češka po návratu na kurt poprvé ztratila podání. V další hře na returnu využila až pátý setbol.

Místo uklidnění ale začala chybovat, o druhý set přišla a po ztrátě servisu v sedmé hře třetí sady to s ní nevypadalo dobře. Od stavu 3-5 však získala čtyři gamy v řadě, prohrávala v nich jen tři výměny a po dvouapůlhodinovém boji se mohla radovat z výhry 6-3 4-6 7-5.



"Bojovala jsem až do konce, jinak bych prohrála," komentovala dvojnásobná wimbledonská vítězka Kvitová v rozhovoru na kurtu.

Světová devítka v Indian Wells startuje po loňské absenci a celkově posedmé v kariéře. Nejlepšího výsledku dosáhla v roce 2013, kdy si zahrála ve čtvrtfinále.

Letos si o něj Kvitová, jež je téměř dva měsíce bez trenéra, zahraje s o tři roky mladší Američankou Nicole Gibbsovou. Tu v obou vzájemných duelech porazila ve dvou setech. Gibbsová ve třetím kole vyřadila přemožitelku českých tenitek Kristýny Plíškové a Lucie Šafářové Kazašku Jaroslavu Švedovovou.

Strýcová vyzve obhájkyni titulu Halepovou
Barbora Strýcová postupem do osmifinále vyrovnala své maximum z roku 2004, kdy v Indian Wells debutovala. Mezi šestnáctku nejlepších se prodrala po výhrách nad Běloruskou Sasnovičovou, Němkou Petkovicovou a Japonkou Kurumi Naraovou, kterou v prvním vzájemném duelu porazila 3-6 6-1 6-2.

Devětadvacetiletá Strýcová v úvodu zápasu se čtyřiadvacetiletou japonskou kvalifikantkou často chybovala a prohrála první set. Ale pak se zlepšila, ve zbytku utkání už ani jednou nepřišla o servis a po dvou hodinách a čtrnácti minutách hry proměnila třetí mečbol.

O premiérové čtvrtfinále na prestižním podniku WTA Premier Mandatory se plzeňská rodačka Strýcová utká s loňskou šampionkou Simonou Halepovou. S o pět let mladší Rumunkou má vyrovnanou bilanci 1-1. Světová pětka Halepová ve třetím kole přehrála 6-2 6-4 Rusku Jekatěrinu Makarovovou a teprve podruhé v sezoně vyhrála dva zápasy po sobě.

Navázat na Kvitovou a Strýcovou se v pondělí pokusí ještě další dvě české tenistky. Karolína Plíšková si o zopakování loňského výsledku zahraje se Srbkou Ivanovičovou, Denisa Allertová vyzve v boji o osmifinále Britku Johannu Kontaovou.

• WTA PREMIER MANDATORY INDIAN WELLS •
Spojené státy / Kalifornie, tv. povrch, 6.844.139 dolarů
nedělní výsledky (13. 03. 2016)
• Dvouhra - 3. kolo •
Kvitová (8-ČR) - Larssonová (Švéd.) 6:3, 4:6, 7:5
Strýcová (ČR) - Naraová (Jap.) 3:6, 6:1, 6:2
S. Williamsová (1-USA) - Putincevová (Kaz.) 7:6 (7:2), 6:0
A. Radwaňská (3-Pol.) - Niculescuová (32-Rum.) 6:2, 6:1
Halepová (5-Rum.) - Makarovová (30-Rus.) 6:2, 6:4
Jankovičová (19-Srb.) - Vandewegheová (USA) 6:0, 6:1.
Gibbsová (USA) - Švedovová (Kaz.) 6:0, 6:4

K. Bondarenková - Curenková (obě Ukr.) 3:6, 6:4, 7:6 (9:7)

• Čtyřhra - 2. kolo •
Kar. Plíšková/Görgesová (ČR/Něm.) - Kasatkinová/Vesninová (Rus.) 6:1, 6:7 (5:7), 10:4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

419
Přidat komentář
smazaný uživatel
akokoľvek mám Belindu rád, ale bude musieť vyzrieť jej psychika, akonáhle sa jej prestane na dlhšiu dobu dariť, stáva sa z nej dievčatko so slzami na krajíčku.
Bojovala síce, ale nevydalo.
Reagovat
tommr
jejich výsledky mě sice nepřekvapily, ale nečekal jsem tak jednoznačný průběhy zápasů ...
Karolína Ivanovicovou doslova smetla. Je ovšem otázka jestli to bylo tím, že se Karolína zase začíná dostávat do lonský formy nebo slabou hrou Ivanovicový, která už má zřejmě z Karolíny komplex ... :)
Denisa dneska nepředvedla ani zdaleka podobnej výkon jako proti Kerberový a s Kontaovou prohrála nečekaně hladce. Loni po její senzační výhře nad Halepovou to bylo podobný - taky na ní nedokázala navázat ... :(
Reagovat
sprchon
Jakápak otázka? Viděl jsi zápas nebo ne?
Reagovat
tommr
ten zápas jsem sice viděl, ale můj dojem z něho je možná trochu zkreslenej tím, že jsem současně sledoval i zápas Denisy. Každopádně chci věřit, že jasná výhra Karolíny byla důsledkem její dobrý hry a nebyla zapříčiněná jen chybama Ivanovicový ... :)
Reagovat
sprchon
Věřit můžeš. ;) Pravda bude někde mezi. Kája nebyla špatná, ale ani to nebylo ideální. Ana katastrofální.
Reagovat
tommr
příští kolo nám dá jasnou odpověd. Konta takový laciný chyby jako dneska dělala Ivanovicová rozhodně dělat nebude ... :)
Reagovat
lars
Allert po vyhre nad Halep vyhrala nad Errani

Ana asi mela den blbec
Reagovat
smazaný uživatel
Až sa samotná Magda z toho rehúňa ...
Reagovat
EllNino
Karolína naprostá doominance, ale výhru bych nepřeceňoval, Ana hrála jako 500. hráčka světa a to ještě Julii Wachaczyk křivdím :) ....takže 4. kolo obhájené a navíc tam je docela slušná šance i na další postup, snad se Denda ještě zmátoří, bylo by to pěkný český 4. kolo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Sice tu Julii Wachaczyk neznám, ale to jí teda hodně křivdíš... Mně přijde, že Ana už s Karolínou prohrává v šatně. Fakt hrůza, jak proti ní hraje. Asi jenom v IPTL ji může porazit...
Reagovat
EllNino
no :) Každej má svoji nemesis ...Samantha má Lucku, Lucka má Petru, Ana má Káju, Kája má Káťu :))
Reagovat
sprchon
A Ema má mámu.
Reagovat
blixa
A máma má mísu. Nebo maso. Ó my se máme ;-)
Reagovat
George_Renel
Za malda se říkalo.
Táta má mámu, máma má danu. Táta se má :-))).
Reagovat
PetaM
Petra má všechny ... Až na Češky :D :D
Reagovat
Serpens
...a Denisa má Kontu
Reagovat
smazaný uživatel
A Konta má Káju...
Reagovat
sprchon
:)
Reagovat
sprchon
:D :D Julia Wachaczyk
Reagovat
EllNino
no ta je momentálně na 500. místě, neboj, nevím to zpaměti, našel jsem si to :D
Reagovat
sprchon
Jasný. :D Jen mě ta věta pobavila. ;)
Reagovat
EllNino
:D tak to sem rád
Reagovat
blixa
To určitě ne. Dobrej trenink. S Kontou už to bude na ostří nože.
Reagovat
sprchon
Doufám, žes to zakřikl.
Reagovat
blixa
Kéž by. Ale nevím, dneska je Denisa nějaká tuhá.
Reagovat
Serpens
Tak snad by mohlo být české R16, ale Denisa si zase proti Kontě nevěří, takže nevím :P
Reagovat
historik
denča dneska není tak agresivní, docela dost chyb, nehýbe se tak dobře...doufám, že to zas není nějaký zdravotní problém
Reagovat
tommr
vypadá to, že jí ta výhra nad Kerberovou víc uškodila než pomohla. Loni po výhře nad Halepovou to bylo podobný ... :(
Reagovat
VlS
to bylo rychlý. Jdeš na rande?
Reagovat
smazaný uživatel
Jedním slovem ostuda. Jsem strašně zklamanej, Ana předvedla absolutně nedůstojný výkon hráčky jejího formátu. Docela jsem se na ten zápas těšil a teď mám totálně zkaženej večer... Od stavu 2:2 a 40-0 hrála Ana hůř než hráčka okresního přeboru. Fakt mě mrzí, že to musím takhle napsat. :(
Reagovat
Jabadu
Koukám, že v poslední době máš jeden den lepší než druhej.
Reagovat
smazaný uživatel
Ostatní sporty mi celkem dělají radost, ale tenis a alpské lyžování, tam se to všechno zku*vilo... Ale věřím, že to Vika zachrání.
Reagovat
tommr
vypadá to, že Ivanovic se už Karolíny bojí a prohrává s ní už v šatně ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
To už jsem tady taky někde napsal...
Reagovat
kada.tom
to byla smršť, takovej vejprask by snad nebyla schopna dostat ani Petra, Ivanovic dneska zkazila téměř vše, co zkazit vůbec mohla - každopádně pro Karolínu pěkný trénink, navíc za něj dostane i body i prachy - prostě paráda zápas pro Karolínu :-)
Reagovat
vrabejka
Kájaaaa! eXHIBICE :) Ukázala že Anu je schopná dát kdykoliv. DOufejme že uvidíme české osmifinále :)
Reagovat
Bob
To byla rychlovka :D
Reagovat
blixa
Hezkej kanárek. Karolína zbytečně netlačila na pilu a dala soupeřce prostor, aby se mohla umlátit sama ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratuluju :)
Reagovat
smazaný uživatel
Volej otrasný ... ale to eso to zachránilo.
Reagovat
Jabadu
Co tam ten švýcarskej soptík vyvádí? To by byl slušný skalp.
Reagovat
kada.tom
že by kanárek? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ana hraje mnohem hůř než Petra včera v druhém setu
Reagovat
PetaM
Ana hraje hůře, než Petra kdykoliv letos :D :D
Reagovat
VlS
Ana hraje daleko hůř, než Ana kdykoliv :-)
Reagovat
Jabadu
Vůbec se neomlouvej! ...
:-)
Reagovat
Jabadu
No, ona Kája zase tak nic moc dělat nemusí. Většinu toho zařídí Ana sama.
Reagovat
blixa
I to je jisté umění, nechat soupeřku aby se umlátila sama ;-)
Reagovat
sprchon
Kájina pověstná haluz? :D Ale jako úplně špatně nehraje. :)
Reagovat
blixa
To není haluz, prostě jen citlivý přístup ;-) Je třeba nechat prostor také soupeři a nesnažit se ho hned umlátit :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hotovo. Ať už je konec, mě fakt nebaví se na tohle dívat... :(
Reagovat
smazaný uživatel
To bude kanár. :( Už se mi dlouho nestalo, abych měl chuť vypnout zápas mojí favoritky, ale na tohle se fakt nedá dívat...
Reagovat
sprchon
Koukej na Denču. :) Nebo na Belindu.
Reagovat
smazaný uživatel
Těm nefandím, tak proč bych na ně koukal... Ale Denče přeju, aby vyhrála.
Reagovat
sprchon
Nevděčníku. :D Ale tak mně nevadí, že Bel nikdo nechce. ;) Klidně si ji nechám pro sebe.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale mně Belinda vůbec nevadí, vždyť ji mám dokonce podepsanou. :) Akorát je to teda nejlepší kamarádka Kiki, tak doufám, že ji nebude následovat v jejím prohlášení... :D
Reagovat
sprchon
https://youtu.be/1rIUxXoIH8E?t=6m52s

Nikdo ji nechce. :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je dobrý, to neznám. :D
Reagovat
blixa
Dneska fandím Bel i já ! Ale ona schválně rupne, protože ji mám ve Fantazy !!! Grrrrr !
Reagovat
smazaný uživatel
Já ji mám naštěstí jen v B-teamu :D
Reagovat
sprchon
Jak naštěstí? Ještě není všemu konec. ;)
Reagovat
PetaM
Beeeeel taky fandím!!! :D
Reagovat
A.R.R.
Jak si Bel necháš? Ta je moje :-D
Reagovat
sprchon
Dělit se nehodlám, dej si Mirindu. :P
Reagovat
A.R.R.
Tsssss, ta mládež je dneska ale drzá, kam ten svět spěje :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Monty, tos nestihnul ani srpek dortu :(((
Reagovat
kada.tom
Ivanovic opravdu šikovná :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Mně přijde, že si na Karolínu absolutně nevěří. Strašný výkon. :(
Reagovat
kada.tom
naprosto souhlasím, vypadá to, že má Ivanovic Karolínu ráda asi tak, jako Karolína Makaravovou :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To celkem sedí...
Reagovat
smazaný uživatel
Ana hraje hůř než Petra včera v druhém setu.
Reagovat
Jabadu
Ten trenér Karolíny vede skvělý kecy.
:D:D:D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně má naprostou pravdu. Ana může dva gemy pozabíjet a pak dá dárky (třeba tři dvojchyby)... :(
Reagovat
historik
fakt ho žeru. Je to takový Kájin x-factor
Reagovat
PetaM
Může se vůbec zaměstnavatel osahávat? :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ze stavu 2:2 a 40-0 pro Anu. :( Je to podle mě mnohem vyrovnanější, než napovídá výsledek. Jenže když Ana nezvládá klíčové momenty (gemboly, brejkboly), tak to prostě dopadá takhle...
Reagovat
sprchon
Jednoduchý. Kája haluzí, Anča to k*rví.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky je to hodně o servisu.
Reagovat
sprchon
Anča už kazí všecko, nejen servis... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ty míčky jí dneska vůbec nelítají. Má tam chvilkama dobré momenty a pak zase nepřehodí síť...
Reagovat
George_Renel
Nechápu, co na tom můžeš vidět vyrovnaného. Ana od začátku tahá za kratší konec. A to výrazně a ve všem.
Reagovat
smazaný uživatel
No, za stavu 2:2 a 40-0 mi teda nepřišlo, že by tahala za kratší konec. To bylo naopak nahoře, jenže si to sama podělala a posadila Karolínu na koně...
Reagovat
George_Renel
Vždyť říkám, od začátku tahá za kratší konec..-)
Taktně jsi zapomněl poznamenat, že taky prohrávala 0:2, když uhrála 1 fiftýn.
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, ale chvíli byla nahoře Ana. Takže to nebylo od začátku až do konce...
Reagovat
smazaný uživatel
Anička získala cenný skalp finalistky Doha, super :)
Reagovat
sprchon
A taky vrstevnice, nepříjemný soupeřky už z juniorek. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu pláču... mladé krviska, uvidíme:))) -nic ve slovu nevypadlo-
Reagovat
kada.tom
Karolína 6-2 ... pěkné :-)
Reagovat
EllNino
Karolína luxus ...:)
Reagovat
historik
to bude psycho mač
Reagovat
sprchon
Hezky Ana. :)
Reagovat
PetaM
4 z 5 diskutérů si nepřejí, aby Ana s tím servisem cokoliv dělala. Jen tak dále! :)
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem rád, že pro tebe nejsem vzduch... :D
Reagovat
PetaM
Jsem si zrovna vzpomněl na zubaře no :D :D
Reagovat
kada.tom
+1
Reagovat
d@ve
Já bych si to i přál. Aničce jednak fandím (krom dneska) a snad i proto, aby to byla trochu pohlednější podívaná. :)
Reagovat
George_Renel
Kadere máš kliku. Málem připravil Karolínu o dablbrejk. Nechápu co se do toho tentil.
Reagovat
kada.tom
Karolína zatím velmi dobře - i když teda Ivanovic pomáhá .. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
1. set asi hotovo... Ana s tím servisem musí něco dělat, tohle je hrůza. :(
Reagovat
Serpens
Karolína má skvělý outfit :)
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, je to o servisu...
Reagovat
dadaft
Konta je mrška, ne že ne, hlavně nepropadat panice Deniso...
Reagovat
dadaft
dyť to říkám - rebreak, který přinesl famózní bekhend po lajně...
Reagovat
PetaM
Petra?! Petra je labilní?! :D :D
Reagovat
EllNino
Skvělá odevzdávka servisu Ano ...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Neskutečná hloupost. Nedivil bych se, kdyby ji to stálo set...
Reagovat
d@ve
Anička a její svojské nadhozy. :/
Reagovat
blixa
Dneska jsou teda obzvláště svojské ;-)
Reagovat
d@ve
Denisa i Karolína nastejno.. :( Obě měly náskok brejku, ale hned jej při nejbližší příležitosti odevzdaly. :(
Reagovat
PetaM
To ale přece není pravda :) Karolína break potvrdila :)
Reagovat
d@ve
Tak dobrá.. :) Tak jej odevzdala o chvilku později..
Anna ji ale mocně pomáhá.. ;)
Reagovat
PetaM
Já si nestěžuju :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
To bychom měli... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kristova noho, Ana vede 40-0 a pak dá 3 DF v gemu. Tohle ji může stát set... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vole, to to začíná... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Jeden fiftýn za dva gemy. Mně přijde, že Ana se do toho bojí bouchnout...
Reagovat
miledus
http://www.sportingvideo.org/20160309/vv56e03d2b755228.01395505-1283991.html
Reagovat
smazaný uživatel
Káva a dort už jsou nachystaný, tak ještě ten tenis. Nevím, co od toho mám dneska očekávat, ale snad Ana najde recept na svou neoblíbenou soupeřku. Když Karolína pomůže horším výkonem, zlobit se nebudu... :D

Ještě k tomu dortu: Jako nechci machrovat, ale... :)
http://abload.de/img/snmek126g0uvk.jpg
Reagovat
a.magerova
To jakože máš dnes narozeniny?
Reagovat
smazaný uživatel
Už předevčírem, ale dort mám ještě dneska... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dodatečně všechno nejlepší. A dobrou chuť. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Díky. :)
Reagovat
a.magerova
Tak gratuluji, ale doufám, že už ho nemáš celý, jen zbytek z předvčera... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, já ho měl teprve včera. :)
Reagovat
gigin
Tvl já v tom hledám nějakou sexuální polohu v těch čokoládách a to je číslo 25 :DDD
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Ty máš nápady. :D Teď budu chtít takovej pořád, i když už mi bude víc... :D
Reagovat
a.magerova
Až k 28. se dává toto.... :-))
http://www.jzdenka.estranky.cz/img/mid/127/sex.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Mňam, neštvi :D
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, Markét ráda sladký... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ráda je slabý slovo... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Neboj, na Twitter to dávat nebudu... :D
Reagovat
sprchon
Teď fakt nevím, co dřív. :D Hraje mi Kája, Denča, Belinda, Ana Konjuh a do toho jsem ještě dostal hlad.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejdřív se najez. S plným žaludkem se líp přemýšlí. :-)
Reagovat
sprchon
No jak o čem. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já doma našla margotku aspoň :D
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulka, Monty.
Reagovat
smazaný uživatel
Dík. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Seš kalendářně o den mladší:)))) Anička Tě asi netěší a co Kiki, kdo ji nahradil? Jo, do Maruš se nikdo obouvat nebude!!!
Reagovat
blixa
Kikinu nikdo nemůže nahradit. Takovu sexy mezírku mezi zubama žádná nemá ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tenistka sice ne, ale "get the London look" jo :DD

https://samsquaredartistinaction.files.wordpress.com/2015/01/get-the-london-look.jpg
Reagovat
blixa
:D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, taky ještě Kiki dávám šanci se morálně napravit:))
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo, nesháním žádnou náhradu. Sedm hráček zatím stačí. :D
Reagovat
blixa
Říkám že ji žádná nemůže nahradit. A sedm je dobrý číslo. Vyskytuje se v řadě tajných orientálních nauk. Ještě že jsou tajné ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak si asi všichni pamatujeme na dobu, kdy po nějaké Rafově odmlce, se na kurty vrátil Mike Thyson! Ale nechci ho napadat, určitě moc trénoval!
Reagovat
sprchon
Třeba Kiki ví něco, co my ne.
Reagovat
a.magerova
Tak určitě toho ví víc než my tady na TP.
Reagovat
blixa
Jojo, ne nadarmo se říká "někdy je lepší nevědět" :D
Reagovat
a.magerova
Čínské přísloví:

Je dobré pravdu znát a nahlas o ní zpívat,
je lepší pravdu znát a zpívat o datlích.
Reagovat
gigin
Nebo o daních.
Reagovat
sprchon
Nebo o dlaních.
Reagovat
janek_da
Reagovat
a.magerova
Reagovat
sprchon
To jo. :D Já narážel na to, že se tu najdou nebo našli i tací, kteří tohle tvrdí. Ale nemůžou nám prozradit, o čem to vlastně mluví. :)
Reagovat
gigin
https://www.facebook.com/148740698487405/videos/1224175610943903/
Reagovat
smazaný uživatel
Jako jo, takhle si možná Mashu někteří představujou (konkrétně ti, co ji nazývají feťačkou). :D Bylo by to i zábavné, kdyby tam nebyly dva nedostatky: 1) Ta postava není vůbec podobná Mashe (ani není blondýnka), 2) Tam zmizeli všichni sponzoři, ale ve skutečnosti zmizeli jenom tři.
Reagovat
gigin
Mi se to jako nelíbí, jen jsem sem to dal pro zajímavost, co koluje na netu no. Ta kreslená pohádka Djokoland byla daleko lepší.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi takhle: Furt je to lepší, než co tady někteří napíšou...
Reagovat
gigin
Ty už jednou pochop cype, že hejtři mají rej. Já nevím, že to furt řešíš. Kdo neměl rád Mařku předtím, nebude mít nikdy. Toto jsou pro ně žně. A aspoň si uděláš představu, obrázek o ostatních. Uděláš si nové škatulky, kam koho zařadit. Všechno zlé je na něco dobré. Přestaň se čertit a buď v klidu ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, ale u některých mě to tady překvapuje...
Reagovat
blixa
Jo ? A kdo tě překvapil ? Pro mě zatím od všech víceméně očekávané reakce.
Reagovat
smazaný uživatel
VIS a pár dalších, co tady dřív psalo sporadicky a teď se můžou přetrhnout...
Reagovat
blixa
VlS mě nepřekvapil a ti sporadičtí, ti jsou typičtí pro nějaké hejtování protože normálně je to nebaví.
Reagovat
a.magerova
Vždyť i Ty se přetrháváš... dělaj Ti to někteří naschvál....
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem tady psal k ženskému tenisu a mým favoritkám vždycky hodně, takže na tom není nic zvláštního.
Reagovat
VlS
Napsal jsem ti, že v podstatě reaguju na tebe, ne na Mašu. U Maši mě vadí, že zkouší ze světa dělat pitomce víc, než celej doping.
Reagovat
gigin
Jinými slovy, už nic raději neříkajte, ani ty ani Mášena. To se vystříbří. Klid.
Reagovat
a.magerova
Jj "mlčeti zlato" - jak Máša tak i monty a bude klid.
Protože si tu člověk nepokecá aniž by do toho monty nevlítl jak černá ruka... čím víc toto bude psát, tím víc poroste nenávist k němu i Máše zde na TP... :-/
Reagovat
Karolko2
Souhlas
Reagovat
gigin
To je to samé jako iqe s Petrou prostě. Tak to je. Ale tak samozřejmě je to montyho věc, já ho nadruhou stranu i chápu. Víme ho*no, jak to bylo, Mařence kumpáni nakecali, co má říkat, sama neví z kterej do kterej. Říkám nechat tak, nerýpat do toho a uvidí sa. Nakonec se zjistí, že jí to nasypal do pití třeba Berlocq.
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt už mě nebaví to srovnávání s Kvěšem. Až někdy budu vidět lajny, tam kde nejsou, tak prosím...
Reagovat
sprchon
Nejedná se tu spíš o opačnej problém?

:D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Může být. :D
Reagovat
sprchon
Nevím, jestli mě chápeš. :D Měl jsem na mysli jen tu druhou tvoji větu.
Reagovat
smazaný uživatel
No že nevidí lajny, tam kde jsou. To je opačnej problém, ne? :D
Reagovat
sprchon
Jojo. ;) Asi blbej vtip, ale jinak to nešlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš. A přitom já, i když si tě tady teď trochu dobírám, jsem asi jediný, kdo ten tvůj fanatismus naprosto chápe. :-)
Reagovat
gigin
Monty to s těma lajnama už ženeš do extrémů. Já si myslím, žes dostatečně chytrý na to, abys pochopil, co jsem chtěl říct. A pro jistotu opakuju, že tě i chápu, dělaj si jak myslíš. To je jenom a jenom tvá věc. Jen jsem ti řekl na věc svůj názor. Tečka.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, zrovna tobě strašně bráním v pokecu... :D
Reagovat
a.magerova
Tak já jsem dosti otrlá.... navíc díky Máše jsem si tu našla nové objekty společných zájmů a názorů, ty kteří nechodí pod chlapy.... :-)))
Prostě děláš tu Máše medvědí službu a to srovnání s iqem je teď celkem na místě... :-/
Reagovat
PetaM
:D :D :D To je taková blbost, že jsem se tomu i zasmál :D :D :D
Reagovat
babolat.cz
máte někdo tip na kvalitní stream s anou a karolínou?
Reagovat
miledus
http://www.sportingvideo.org/20160309/vv56e03d2b755228.01395505-1283991.html
Reagovat
baggik
Chybí vám tu turnaj WTA v San Antoniu!!!!!
Reagovat
tommr
máš sice pravdu, ale stejně tam žádná z našich hráček nehraje takže je pro naše fanoušky nezajímavej ... :)
Reagovat
EllNino
to není tak zdaeka pravda :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale je dobře obsazený, jedničkou turnaje je Dasha Gavrilova. A v prvním kole bude zajímavý zápas Any Konjuh proti Jeleně Ostapenko... :)
Reagovat
smazaný uživatel
A je dokonce stream :)
Reagovat
baggik
tommre ty srandisto, teď urážíš TP. Jsem zvyklý, že je zde vše, i ty nejzapadlejší turnaje, tady bych to viděl na práci hackerů :-D
Reagovat
janek_da
s šifrovanými jmény

Sladká Olina
Bankovní účet
Polívková
Opuštěná
Rybka
Puzeta

Dlouhé pole
Hrouda
Loď A.C.Clarka
Chmaták(romsky)
Reagovat
gigin
:DDD
Reagovat
Fandina
https://www.facebook.com/petrakvitovaofficial/photos/pb.185199214877499.-2207520000.1457967273./1103776843019727/?type=3&theater

Petře to tu sluší.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.tennis-arena.cz/mladenovicova-sarapovova-je-pro-nas-vsechny-podvodnice-11475cz/

Co si o tom myslíte vy?
Reagovat
smazaný uživatel
Já už tady několikrát napsal, co si o tom myslím. Mám teda ještě jednou a na rovinu? :D
Reagovat
EllNino
už jsme to všichni slyšeli Monty :))
Reagovat
janek_da
tak si to probereme znova
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
janek_da
:DDD jj
Reagovat
Karolko2
????
Reagovat
Karolko2
To mělo byt :-)
Reagovat
a.magerova
Supr, takže jedem další kolo.... :-)))
Reagovat
janek_da
Dala si Máša koktejl Huhu?
Reagovat
smazaný uživatel
podivej se Mladenovicova byla otravena koktejlem HuHu...
...ale proc bych ji vrazdil...?
Protoze ti pokazila vecer.
...Kricel, ze mu pokazila cely vecer s Dulcineou.
...ale ja ji nezabil, ona byla uz mrtva, nez jsem ji...vyhodil.
Hele monty, podivej, elektrickymu kreslu stejne neujdes,
tak nas netrap, bud taky clovek...

A hlavne ja bych sel uz i na tu svacinu,
co ty janku:)?
Reagovat
janek_da
Už jsme na té svačině měli dávno být. Ale proč to dělá? Proč??
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
a.magerova
Dala, sama to přiznala... jde jen o to, kdo jí ho namíchal... ;-)
Reagovat
janek_da
Záleží, co řekne Kikina.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
janek_da
tak nebyla sama. asi 17 jich bylo
Reagovat
Karolko2
Ta uz by se mohla přihlásit do barmanske soutěže, ingredience zná uz 10 let :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Chico asi ne, když se ptá... :D
Reagovat
aligo
Souhlasím :DD
Reagovat
PetaM
Co si o tom myslím? Že konenčně někdo neoplývá lží a řekne naplno, co si všechny holky na tour myslí. NIKDO s ní nebyl kamarád a ona se s NIKÝM nebavila. Takže silně pochybuju, že jí někdo lituje, když jí nikdo nemá rád. Jediná Kiki řekla pravdu, jiné se odpovědi vyhnuly a řekly jen, že to poškozuje tenis - okey, to beru taky. Ostatní jen mají hubu plnou keců, že jim je Mášeny strašně líto, a jak si to minimálně snad ani nezasloužila chuděra.

Ode mně samozřejmě Kiki palec hore, protože tohle může říct jen někdo, kdo má charakter.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale to není pravda, že je Mashy všem kromě Kiki strašně líto. Určitě ji některé hráčky podpořily, ale většina (včetně mých favoritek) se vyjádřila neutrálně. Kristina nemá žádné právo mluvit za všechny a už vůbec nemá právo zpochybňovat úspěchy, kterých Masha dosáhla do roku 2016, když nebrala nic zakázaného.
Reagovat
PetaM
Jasně, že se vyjádřily neutrálně. Protože jsou to hloupé pipky, kterým názor řídí někdo nahoře.
Reagovat
blixa
Ale prd. Zkušené harcovnice co vědí, že opatrnosti není nikdy dost ;-)
Reagovat
lars
a ze tak opatrne nehraji vzdy svuj tenis. zapas ? :)
Reagovat
blixa
Co to meleš ?
Reagovat
EllNino
už jsem si zvykl, někdy to moc nedává smysl :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak hlavně, že v tom máš jasno... Prostě stačí říct něco jiného než ostatní a hned je pro tebe Kiki ta správná. Klidně může říct i úplnou hovadinu...
Reagovat
PetaM
Ne, mě jen bohatě postačí, když má svůj názor. Ne jak ostatní, které prakticky řekly všechno to samé, jen jinými slovy.
Reagovat
VlS
A je důvod si dělat nepřátele a naxírat IMG?
Reagovat
aligo
Nebrala nic zakázaného, stačí ale jak nesprávně to užívala a hned je jasný motiv.. Teda těm co nejsou zaslepení Mariiným vzhledem...
Reagovat
smazaný uživatel
A co když je Kiki zaslepená tím, že Mashu neměla ráda? Nebo jí závidí úspěchy? A viděla snad Kiki její lékařské záznamy? Ona o něčem mluví, ale nemá o tom dostatečné informace... Prostě s tím vyjádřením těžce přestřelila, víc k tomu nemám co říct.
Reagovat
blixa
To zase hodně přiháníš. Ona má nějaký úhel pohledu a ten je jiný než tvůj, nebo můj, ale rozhodně je legitimní. Tak úplně nechápu, proč se po ní tak vozíš.
Reagovat
blixa
"přeháníš"
Reagovat
smazaný uživatel
Já jenom vracím aligovi stejnou mincí tu zaslepenost...
Reagovat
VlS
Ty seš fakt s Iqem stejná liga.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, Kiki není vůbec zaslepená. Tak ještě jednou (ten druhý odstavec)...
https://pbs.twimg.com/media/CdZGqynUMAQmlTj.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Monty, Maria měla málokoho ráda a málokdo měl rád Marii. Kikina řekla na plnou hubu, co si myslí a dám ruku do ohně za to, že není zdaleka jediná, co si to myslí. Ostatní, zejména ty výše postavené, z pochopitelných důvodů odpovídají tak, aby zvlášť v takhle citlivé kauze vlastně nic neřekly a nemohly se tak nikoho dotknout. Ne z nějakého zvláštního obdivu k Marii nebo z potřeby se jí zastat, ony si chrání především vlastní zadky, protože jsou si vědomy toho, že cokoliv veřejně řeknou, se jim kdykoliv může vrátit jako bumerang.
Reagovat
smazaný uživatel
Anebo ostatní mají rozum a netahají do toho nějaké osobní antipatie...
Reagovat
aligo
Anebo někdo má jiný názor než ty a je podle tebe blbej
Reagovat
smazaný uživatel
Smiř se s tím, že i přes povinné PR žvásty Maria na okruhu nikomu moc chybět nebude.
Reagovat
gigin
Já nevím jako. Je to jedna z nejlepších hráček na světě. Řve ano, zdržuje ano, ale prostě hru má vynikající. Zvedne úroveň každého turnaje.

Jestli to myslíš, jakože ostatním hráčkám nebude chybět, tak to by nechyběla snad žádná. Rivalita je tam jasná a úsměvy a poplácávání jsou fakt jen na oko. Myslím, že i Mugu to snad tvrdila, nebo kdo. To samé mezi hráči. Jsou to prostě soupeři, konkurenti, ve hře jsou peníze. Ano Djokovič se může plácat s Paesem, ten ho neohrozí, ale jináč nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Prostě bude chybět ženskému tenisu jako celku.
Reagovat
smazaný uživatel
Hru má vynikající. Ale to se v klidu dá říct o celé top 10, možná top 20. Zvedne úroveň každého turnaje? Herně ne, marketingově ano, ale nahradit se dá jako se daly nahradit ty před ní a jako budou nahrazeny i ty, co jednou přijdou po ní.

Společenství hráček je stejné jako jakékoliv jiné společenství. Některé jsou oblíbené méně, ty fakt nikomu nechybí a chybět nebudou, některé jsou oblíbené více a ty už třeba někomu chybět můžou. Rivalita tam je, to bezesporu a žádná hluboká přátelství na celý život se tam asi taky moc nepěstujou, ale pořád jsou to lidi, ne stroje.
Reagovat
VlS
Tak Mugu řekla, že se nenávidí. A hned jí pánbu potrestal, hraje prdlajs.
Reagovat
blixa
Tak. Protože na pravdu má monopol jen svatý otec a syn. Možná i duch, ale tím si nejsem jist ;-) :D
Reagovat
aligo
Naprostý souhlas
Reagovat
a.magerova
http://www.novinky.cz/koktejl/397574-operace-mozku-mela-u-zeny-necekany-vedlejsi-efekt.html
Reagovat
janek_da
Mi připomíná Merkel, ostatně i s těmi výsledky operace by to sedělo
Reagovat
EllNino
;)
Reagovat
a.magerova
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
hele mam podezreni, ze prez tohle prochazi ne jeden politik...jinak to zapominani slibu neni mozne, janku tohle je jen spicka ledovce.
Reagovat
janek_da
jas, ale ta paní mi ji připomíná :)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
První set jsem nestihla, jen závěr. A to už mě upozornilo na možné komplikace. Občas obrovské kopance a chyby , ale i záblesky lepších časů, že Larsson jen čučela. Velké a obrovské plus, že nevzdala a bojovala a vybojovala ten konec. Ano, Larsson znervozněla, ale proč asi, že? Nebylo to tím, že Petra zahrála famozní míče? Co dál? Gibbs možná s vypětím dá. Záleží také, jak bude Gibbs hrát. Ale dvojička Radwa a Jankovič? To myslím bude nad Petřiny síly. I když, zázraky se také dějí. V každém případě - pojď!
Reagovat
PetaM
No a právě v takovém zápase bych jí věřil více, než proti hůře postaveným hráčkám, jako měla teď. Protože v zápase s Agou by rozhodně nebyla favoritka a právě to by jí mohlo neuvěřitelně pomoct. Teď stále musí dokazovat, že hráčky za sebou MUSÍ porazit. A s tím má Petra dlouhodobý problém. Navíc s Agou prohrává jen na TM :D :D Ne, to je daleko, Gibbs je na programu teď a té se dost bojím. Na USO minulý rok to bylo vždy jen o jednom breaku tuším. A Gibbs tam hrála neskutečně ...
Reagovat
VlS
Ty si myslíš, že na ně nemá? Já si myslím, že když bude mít den, tak klidně, když nebude mít den, skončí na Nicole.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím si,že by na ně neměla. Ale současná forma není valná. Aby vyhrála, musela by předvést jiný výkon. A Gibbs- vždyť říkám snad s vypětím sil a záleží také na tom , co předvede Gibbs.
Reagovat
Fandina
Mně Petra nepřipadala nějak jiná než jindy. Neválcovala jako ve finále Wimblu Genii, to ne, ale bylo to u ní nějak v normě, ze začátku v pohodě, pak víc chybovala a ve třetím zkazila hodně jedno podání na 3:4, ale zase to pak otočila. Bylo to nahoru a dolů, ale poslední gamy byly v její režii. Nevidím to vůbec zle. A doufám, že Gibbs dá.
Reagovat
George_Renel
Ten první set se zadrhl po té dlouhé pauze s ošetřováním diváka. Do toho gamu své podání držela vcelku v pohodě a o soupeřky se bojovalo.
Reagovat
tommr
se pořadatelům z pohledu českýho fanouška moc nepoved: zápasy Karolíny Plíškový s Ivanovicovou i Denisy Allertový s Kontaovou začínají oba v 19:00. Navíc bude ve stejnou dobu hranej i zápas Bencicový s Rybárikovou takže mám trochu obavy, aby Slováci na DigiSportu nevysílali právě tento zápas na úkor zápasů českých hráček ...
A aby těch kolizí nebylo málo tak dnešní zápas Tomáše Berdycha začíná ve stejnou dobu jako zápas Floridy s NYIslanders a na NovaSportu samozřejmě dostane přednost JJ ...
Reagovat
bIbec
taky mi to nesedí. Bohužel, dneska holky v akci neuvidím. Tak snad aspoň jedna dobře dopadne :-)
Reagovat
VlS
Tennis TV má všechno a je za 5 Eur na měsíc ( 2 piva)
Reagovat
Fandina
Nestojí ? 19.99 měsíčně? 5 eček je Eurosport Player.
Reagovat
Bee
Já ho mám. Stojí 129Eur/rok. a měsíčně to vyjde asi trochu víc... Je to prima, že tam je hodně zápasů, máme doma Skylink, takže klasická nabídka Eurosportu a Nova Sportu a víc ne, což prakticky znamená v TV mimo GS žádný ženský tenis... Nevýhodou je, že Tennis TV nikdy nevysílá GS. Z turnajů to odhaduju pokrývají 70-80%, i když ne vše od prvních kol...
Reagovat
Fandina
Já si ho občas kupuji, proto vím, že měsíčně stojí tohle. Jinak je to super, žádné reklamy, kvalitní obraz.
Reagovat
Bee
akorát nevím jakou máš zkušenost, někdy zlobí kvalita obrazu i když myslím je to daný kvalitou internetovýho připojení... Ale jinak souhlas, na rychlé wifi je to bezva většinou i s komentářem...
Reagovat
Fandina
Tak to si neuvědomuji, že by byl nějak nekvalitní obraz, jen si pamatuji, že před časem nefungovala aplikace na tabletu, který měl málo palců.
Reagovat
VlS
Já nevím přesně, já to pkatím ročně a nepamatuju si to, není to nic strašnýho.
Reagovat
PetaM
Přijdu domů, koukám, 100 nových komentářů pod článkem o Petře, tak jsem myslel, že zase Fricek Mónakuje a zdaňuje, kde může. Ale ne, opět se tady řeší ta fetujicí blbka z Ruska a kdo jiný to téma mohl vytáhnout, než "monty man". Snad jediný komentář k tématu tu má Vlk (hezké počtení, díky za něj :) ) a možná další 1 až 2 lidi. Jinak se tady jede smažka. Neuvěřitelné, že musí být pod každým článkem, i když se jí netýká, navíc už tak tady má dost článků - prakticky o každé blbosti, za chvíli čekám článek o jejím prdu z meldonia.

To, že až do této doby byla brána za obrovskou profesionálku, což prohlášením absolutně negovala, udělala ze sebe blbku č. 1, která je lenivá, není schopná mít kvalitní tým, který by se postaral o její věci a zřejmě taky neumí číst. No a k tomu všemu má monty aplaus svého penisu a všem nám to tady musí sdělit, že Kiki vyloučil z týmu, navíc kvůli totální kravině. Jen kvůli tomu, že si chudinka blonďatá dovolila říct svůj názor, na který má zatím stále právo. Jsi vážně super fanda! Na jedničku. Takového fanouška chce mít každý tenista a každá tenistka!!!! /ironie/

Samozřejmě vynášíme do nebes ohlasy hráček, které jsou strojené, diplomatické a s myšlením daných hráček nemají nic společného. Ještě zbývá, aby řekly, že jim je Márii strašně moc líto, že by jí žádný trest nedaly, a že by se měla hned vrátit na okruh.
Při tom v hloubi duše, za všemi hledáčky kamer a foťáků, jsou neuvěřitelně šťastné, že ta uřvaná blbka zmizela z okruhu, navíc takovým způsobem. Některé si na to rozhodně otevřely i šampus.

Ale jasně, pojďme stále diskutovat o sfetované Šarapovovovovovové, je toho stále málo ...
Reagovat
smazaný uživatel
Proč jsem dal vyjádření Any a Caro (z toho pak vznikla další diskuse) právě sem, to už jsem tady vysvětloval larsovi. Pokud sis náhodou nevšiml, tak i já jsem tady napsal dva komentáře k Petře... Víc mi se svou trapnou provokací nestojíš za řeč.
Reagovat
PetaM
Není to provokace. Jen můj osobní názor na situaci tady, která se tady poslední dobou děje, a že už mám té sfetované Rusky fakt plnou prdel.

Ano, tvůj komentář jsem četl, líbil se mi, ale úplně jsem na něj v tom rozhořčení zapomněl :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak možná je to blbý, ale mě zajímá i netenisové dění okolo Mashy víc, než jak zrovna hrála Petra. To mě ostatně zajímalo vždycky...
Reagovat
PetaM
No, je fakt, že kdyby se tohle nestalo Mášeně, ale někomu jinému a ona měla podobný komentář jako Kiki, tak bys jí ho ještě pochválil a vynášel do nebes, že ona jediná se toho nebojí a má vlastní názor.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby měla bába koule, tak by to byl dědek. Už mi připomínáš ty fanoušky Sereny, jak říkají, že kdyby se to stalo Sereně, tak by to odnesla hůř než Masha, protože je černá... Já se radši bavím o tom, co je.
Reagovat
Fanda67
To co je, je že Máša dopovala, ze svých fanoušků dělá naivky, ale ty místo toho aby jsi ji vyloučil ze svého týmu( když už to tak rád děláš:-) ), tak vyloučíš toho, kdo se proti tomu ohradí , jako je to tvoje věc, já to snad i částečně chápu ( je to tvoje poslední favoritka v TOP10), ale nemusel by jsi to tady ventilovat pod každým článkem ...
Reagovat
smazaný uživatel
Já říkám, že není doping jako doping. Kdyby Masha brala EPO nebo něco takového, tak bych se jí nezastával. Jestli jí věříš nebo ne, to je tvoje věc... Mně tady jde o okolnosti celého toho případu a ne nějaké vaše domněnky, že Masha je moje poslední hráčka Top 10, tak se jí zastávám a fandím dál. To je dost chabý argument, protože letos dříve nebo později Masha stejně z Top 10 vypadne (ale zase tam nejspíš půjde Vika)... Co se týče Kiki, tak jedna věc je, že se ohradila a druhá, jak se ohradila. Mně jde spíš o to druhé, což se mi právě nelíbí a to je důvod, proč jsem jí přestal fandit.
Reagovat
smazaný uživatel
Není doping jako doping? Epo -,no to snad už je starý trik. Já to beru tak, jak říkám od začátku. Buď má Máša důvod brát meldonium ( srdce) , v tom připadě je to ok a jen nepochopitelné a amatérské pochybení. Nebo nemá důvod a je to doping ( byť ho na seznam dali až letos) a nepěkný průšvih a obrovská skvrna.
Reagovat
smazaný uživatel
Je doping, který zvyšuje výkonnost dost výrazně. Meldonium ji zvyšuje podle dostupných vyjádření lékařů maximálně o 3 %. Navíc je to zakázané teprve od roku 2016, ale to už bych jenom opakoval, co jsem tady napsal několikrát...
Reagovat
smazaný uživatel
Zvyšuje výkonnost? Zvyšuje. Ty procenta nevím odkud máš, ale i ty tři procenta jsou hodně.

Co je ale důležité a na čem se shodují vesměs všichni je to, že ho rozhodně nemohla brát na to, na co ho údajně brala, protože na to ten lék absolutně není určen.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak někdo říká, že nezvyšuje a někdo, že dokonce zhoršuje...
http://www.tenisportal.cz/zpravy/meldonium-sportovni-vykon-nezlepsuje-tvrdi-jeho-tvurce-i-cesky-lekarnik-18055/

To ostatní bych nechal na Mashe, která k tomu ITF určitě řekne svoje.
Reagovat
smazaný uživatel
Říkám pouze svůj názor a náhled na tuto událost. Doping je doping, i když ti, co kontrolují zatím nepřišli na konkrétní látku dříve. Takže opakuji- bere se jako lék ( srdce) a není to doping. Nebere se jako lék, ale jako něco, co ti pomůže vyhrávat zápasy - to je doping a nezáleží na tom, od kdy je zakázán. Mária musí prokázat, že je nemocná se srdcem, jinak je to opravdu ostuda!
Reagovat
smazaný uživatel
Masha chce předložit lékařské záznamy, víc ti k tomu zatím neřeknu.
Reagovat
smazaný uživatel
Obecne je me Marie lito, ne z duvodu, ze udelala chybu, nebo dopovala, mam na to svuj nazor, na tu tzv. cistotu v profesionalnim sportu...
Ale je me ji lito stejnym zpusobem a prirozene, jak sebou zuchne na ulici opilej manik a najednou se kolem sebehne 50 lidi, aby si plivlo, nebo 100 kteri se tomu chlamou a maj radost z cizi slabosti, bo najednou je to pro ne nejaky smejd....potom jeste se najde hrstka tzv. kriklounu, kteri rvou, ze to jako neni spravny se tomu smat a hrstka, ktera rve, ze je proste svepravnej a neni to vporadku... takovy kidy kolem...jen malokdo se najde a tomu opilci jako pomuze bez nejakych kecu...
pochopitelne obdivuji v tom tu sojku (na te myslenkove urovni), ze ma rekneme nejakou tu pomyslnou silu prijit a pomoct bez nejakych blbych kecu kolem...ja na to nemam...ale celkem se me prici take ti kriklouni, co rvou, ze to jako spravny neni, a kdyz se najde, nekdo kdo tomu opilci pomuze, tak zacnou skopavat ty pitomce ze zadu, co se tomu smeji, nebo ty kriklouny...misto toho, aby vlastne komukoliv pomohli nebo cemukoliv...

Kopat do lidi aniz se mohou branit povazuji za krupanstvi. Kdybys do mne kopal, nic nenamitam, je to fer, mohu se nejak branit...je to aspon fer...uznavam, ze sam se bojim toho kriklounstvi u sebe...a nejen toho...
Reagovat
smazaný uživatel
Dobre vysvetlil si tady nam vsem, ze Mladnovic je krava, nema nejhezci nohy na okruhu, a je zavistiva mrcha...vymazals jeji fotky, cvrlikac atd.

Ja to asi nechapu, nebot ja proste tak nejak nechapu fanouskovstvi...a asi to nikdy nepochopim, ani ty blbecky, kteri skacou s vlajeckou a maji pocit ze neco udelali pro stat, a pri tom udelali prd. Ja tohle proste nechapu...a nikdy nepochopim...chapu ze nekdo citi naklonnost k rodakovi atd...ale jinak to vse kolem nechapu...

Nechapu to, ale nejak se snazim...ale u Tebe me asi presla dnes uz jakakoliv snaha o jakekoliv pochopeni...

Nevim jestli me bude Marie chybet na okruhu nebo ne, me to asi zily netrha...asi me bude spis chybet ta moznost jednoho vlakna s Haitkem a derby tyrebas Lucy x Marie, to me bude urcite chybet, ale vic ten Haitik...pochopitelne, nebot aspon mam pocit, ze nemusime hned po sobe plivat, jen kvuli tomu, ze jedna zdrzuje a druha trebas bere MTO...

ale to, co citim, ze me tu chybet pomalu nebudes ty...kdyz skoncis s tenisem...jak vyhrozujes... Nevim proc bych si mel cist kazdy den, ze Mladenovic je nejaka spina....pokud ji nefandis, nebo ji uz neprejes dej laskave od ni ty svy pracky pryc. Nebo aspon si z ni udelej legraci...ale tohle...fakt nemusim...krom toho (u mne docilis jen toho), ze tu KiKi fest potlacim, uz z te zasady, ze kazdy si do ni kopne, ze to je blbka, bo takove veci se jako nerikaji...
Reagovat
smazaný uživatel
Nikde jsem nenapsal, že je Kiki kráva nebo špína (blbka jo, to přiznávám :D). A co se týče toho fandění, tak ti ji rád přenechám. Jestli bude předvádět takové "salámové" výkony jako nedávno se Strýcovou, tak už ti teda dopředu přeju pevné nervy... S tenisem a TP neskončím, maximálně ho omezím (jak už jsem psal, to záleží na výši trestu pro Mashu). Chápat mě nemusíš, já tě někdy taky nechápu.
Reagovat
smazaný uživatel
O me nervy se starat nemusis...ja jsem byl vytrenovany s Petrou, ikdyz uznavam, ze Kiki je jeste snad tezsi naloz, ale zase Lucy byl uplne nej kalibr...

O pochopeni snad ani uz nestojim. Nejak jsem Ti prestal proste rozumet. Vadi ti to, co sam nakonec tak trochu delas...to me jen dnes namichlo, ale ja jsem typ, ze si k tomu sve reknu, a to je tak vsechno... uz te urcite obtezovat komenty nebudu...
...za me vse.
Reagovat
smazaný uživatel
ja se taske nakonec sam bojim sebe, nejen kriklounstvi, ale taky toho zacykleni...a s Tebou by me to jen hrozilo.
Reagovat
Karolko2
Nedá mi to a taky něco přidám, kdysi, kdyz tu byla Mária na exhibici a já si tu čítala Montyho komenty, přála jsem mu, aby měl možnost tu svou favoritku vidět hrát. Je to puberťák, má své idoly, lepí si plakáty na zeď..... Kdo z nás to nezažil?
Jenže roky ubíhají a ten náš Monty ne a ne dospět. Už to je trapné a to co teď dělá kvůli Mařence....kdybys Monty věnoval ten čas trénování tenisu, místo komentování každého prdu kolem tvých oblíbenkyň, tak uz ten tenis slušně hraješ a možná, ze bys zažil konečně opravdické emoce a kus opravdickeho sportování .
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdy jsem neměl vylepený plakát žádné svojí oblíbené tenistky, ale už jsem to tady četl asi stokrát, že jich mám dokonce víc. Jednu dobu mi to přišlo vtipné, ale už mě fakt sere, jak tady o mně furt někdo píše výmysly... Buď se mnou normálně diskutujte (nechte si svoje puberťáky) a když to neumíte, tak vás rovnou pošlu někam.
Reagovat
VlS
Monty, ale v tvým rozpoložení teď se s tebou normálně diskutuje těžko :-). Ty komenty tady nejsou o Marii, ale o tobě.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem se ale nenaštval sám od sebe. Ať tady o mně přestanou psát výmysly, sázet svoje "kdyby, tak bys..." a pak naštvaný nebudu. Holt když dojdou argumenty, tak přichází na řadu tohle...
Reagovat
VlS
Ale ty si o to fakt říkáš! Podívej se na to s trochou odstupu. Udělala průser? Udělala. Dostane to sežrat? Dostane. To je realita. Je normální vymýšlení příběhů, jak chuděrka za nic nemůže, protože materiál měl dokonce 1000 slov - to tys jich tady na její obhajobu už napsal víc. Mě to připadá stejně absurdní, jak natáčení filmů o chudáčkovi Kájínkovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Masha ale už na začátku přiznala, že udělala chybu. Stejně tak několik hráčů a hráček (včetně Petry) přiznalo, že ty dokumenty taky nečte. Masha se ale na nic nevymlouvá, jenom upřesnila to, co se psalo v médiích... Pokud máš jiný názor, neberu ti ho. Ale nejsem zvědavý na nějaké osobní útoky (to platí pro všechny)...
Reagovat
janek_da
Ale tohle je normální férový argument pomocí analogie. Dosaď si za Mášu třeba Barunu(vím, že ji nemáš rád) a zkoumej výrok Kikiny. Zabanuješ ji nebo ji budeš bránit?
Reagovat
VlS
Asi tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Neptáš se mě už podruhé na stejnou věc? Jasně, že to řeším, protože Masha je moje oblíbená hráčka a jiná moje oblíbená hráčka se do ní opřela. Prostě si neumím představit, že bych teď fandil oběma. No a protože stojím za Mashou, tak jsem přestal fandit Kristině... V tuhle chvíli prostě neřeším, co by kdyby. Ale když si představím, že úplně to samé jako Mashe by se stalo jakékoliv jiné hráčce a všechny moje favoritky by se vyjádřily tak nějak normálně a jedna nenávistně, tak bych taky nesouhlasil s tou jednou... Stačí to takhle?
Reagovat
janek_da
Stačí. Ta otázka byla spíš řečnická, ale dík za odpověď.

Já hlavně reagoval na tvoje "co by kdyby" a že argumenty dochází. A přitom tohle je právě ten argument pomocí analogie, na který bys neměl být naštvaný.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, jenže tahle analogie hodně pokulhává... Proč myslíš, že je teď kolem toho tolik humbuku? Protože je to Masha, jedna ze dvou největších osobností současného ženského tenisu, která byla světovou jedničkou, vyhrála 5 GS a spoustu dalších turnajů. Právě proto se to furt řeší, snad každá hráčka na to dostane otázku atd. Kdyby se jednalo o nějakou hráčku třeba ze čtvrté desítky a níž, kdo by to řešil? Kdo řešil Strýcovou nebo Kozlovu? Podle mě by se k tomu většina hráček ani neměla potřebu vyjádřit...
Reagovat
janek_da
Bych řek, že většina hráček se nevyjadřuje zrovna moc ochotně. Ale když dostanou otázku ...
Reagovat
smazaný uživatel
No právě, na nějakou hráčku od 30. místa dolů by ji nejspíš ani nedostaly...
Reagovat
VlS
Monty, a co budeš dělat, až budeš mít děcka a ty si dají po hubě? Dáš jedno k adopci?
Reagovat
smazaný uživatel
Jdeš se svou úrovní čím dál víc dolů...
Reagovat
Frick
Ale, tak tohle bylo sice kousavý, ale celkem vtipný.
Reagovat
VlS
Ty jsi fakt dneska postiženej.
Reagovat
freeteepek
Jak se mi Petra minule už docela líbila tak včera mě vrátila nohama na zem. V prvním setu ještě celkem slušný výkon, potom ale čím dál horší a pěkně začala hrát až když byla 4 míčky od porážky. To jsem teda zase nechápal:-)
Reagovat
VlS
Ale taková je Petra celou dobu s výjimkou Wim 2011.
Reagovat
freeteepek
Občas nějaký ten turnaj vyhrála. S touhle hrou to ale nepůjde. Letos je to zatím mizérie. Kdy myslíš, že se chytne?
Reagovat
smazaný uživatel
Netommruj.
Reagovat
VlS
To přece o Petře nejde nikdy říct. Může klidně vyhrát IW, může vypadnout s Gibs....
U Petry něco jako forma vlastně neexistuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě to včera bylo o něco lepší než proti Kovinicové.
Reagovat
smazaný uživatel
Vcera jsem se dival na Petru s komentarem Kateriny Straczy. Byvala tenistka, ale tak nejak bez nejakeho vetsiho uspechu...nejvys v rankingu 215ta, ale byla celkem nadejnou juniorkou, kdyby to asi prodala, tak na nejakych top50...by to klidne mohlo byt...ale nejen zraneni ji dost komplikovaly zivot...

Behem zapasu se nam Katerina rozpovidala o osobnich zkusenostech s Davidem Kotyzou. Povazuje ho za trenerskou spicku ve WTA. Slo ji hlavne o neskutecne citlivy pristup k hrackam. Rikala, ze mela a dodnes ma mnoho zkusenosti s ruznymi trenery, byva na treninzich a tak, aby se pripravovala i na komentare v TV. Takova hodne aktivni pani, ale pro okoli tzv. neviditelna, celkem prijemna v komentovani. Ma odstup, a celkem fakt skromna baba. A schopna pozorovatelka bych rekl;)

Dokonce ma i odstup od Radwanske, holky celkem komentuje s odstupem...o Petre se rozpovidala ale take vic, mozna i diky te situaci bez trenera. Ve druhem setu nebyla prekvapena, co se delo na kurtu...;) Jak mnozi jini komentatori. Jeji vysvetleni je klasicke. Je to diky nejake neschopnosti pochopit, ze vsechny mice nemohou byt zahrany na minimum vymen...a diky tomu se ale take stava velmi tezce citelnou hrackou...opomiji klasicky efekt ding dong, ktery ve WTA je casto k videni, z mnoha duvodu.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle ni, nebude uz nikdy hrat nejak vyrazne jinak...tezko se ji bude neco vyrazne menit. Zajimavy pohled je i v tom, ze to je proste hotova hracka, s velmi stylovym provedenim hry....(to me potesilo;), to si myslim take) Podle ni nepotrebuje nejak trenera, aby neco specialne vylepsila (podle ni tahle hracka proste tzv. mezihru uznavat nebude....), ale aby se mohla o nekoho oprit, tedy mit nekoho, kdo ji vzdy ukaze tu vnejsi perspektivu pohledu...nepopira, ze spatne vysledky jsou diky tomu, ze trenera nema, ale mohly by byt i s nim...spis ma o ni obavu (to bylo hezke:), aby se sama moc neuzavrela...netrapila...neb by to byla urcite skoda, ikdyz jeji chvilky vyhazovani asi budou navzdy divaka bud nudit nebo iritovat...ale asi by to bylo jistejsi s tim trenerem...
Byla velmi potesena koncovkou zapasu i zaverem. Mile prekvapena, ze to zvladla, no preje ji hodne stesti do dalsich kol...a hlavne, aby nasla nekoho, kdo ji obcas jen vyvede z te vnitrni zamcenosti a takove zvlastni detske zbejcenosti, jak ji neco nejde...a nekde si plachne do satny...
Pry podle ni spechat tahle hracka nemusi...to staci uz na kurtu...podle ni to asi chvilku potrva...celkem ji veri, ze vybere dobre;) A neveri, zeby nejak padalo hluboko trebas v rankingu a tak...povazuje ji proste za takovy stylovy fenomen, ktery ma uz sve misto ve WTA...na konci mela opravdu velkou radost, a neukryvala, ze s Johanou uz malinko neverila...nebot svedka az tak spatna na servu nebyla...

***

Hele, ona je hodne hodna;) Ale v jednom se s ni shodnu...je to stylova hracka;) Tho Kotyzu jsem ti dal schvalne, abys vedel, ze je i mimo CR bran dobre;)
Reagovat
poutnik
Nejsem Tommr, ale díky za příspěvek.
Reagovat
janek_da
taky nejsem tommr.
taky dík
Reagovat
VlS
Pěknej koment.
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkný příspěvek.
Reagovat
freeteepek
kvalitní příspěvek:-)
Reagovat
tommr
otázka je nakolik je Kotyza ocenován pro svojí odbornou fundovanost a nakolik pro svůj citlivej a lidskej přístup. Můj názor je pořád stejnej - Kotyza je jako trenér jen průměr, ale je to takovej prototyp dobráckýho strejdy což spoustě hráček vyhovuje víc než odborně zdatnější ale přísnej a tvrdej trenér. O svých kvalitách by mě Kotyza moh přesvědčit jen jedním: až dosáhne nějakej úspěch i s jinou hráčkou než je Petra tak rád uznám, že je opravdu dobrej ... :)
Reagovat
VlS
já nevím, měl jsi na starosti kolektiv ženskejch - třeba jako šéf, vedoucí na táboře, nebo tak? Odbornost je ti úplně k ničemu, když s tím trénovaným nebudeš dobře komunikovat. A s ženskejma bez citlivýho přístupu dobře komunikovat nebudeš.
Jeho odbornost si vůbec netroufám posuzovat, ale vystudovaný to má.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petru tak nejak pozoruji od zapasu Safina x Kvitova na USOpen 2009...to byl zasadni prulom, takze to neni ani nejake prekvapeni, ze prave od te chvile. Tak rozdil tu je, a Kotyza s ni uz pracoval, a dovedl ji tam, kde je ted, z ceho muze ona samotna cerpat asi i klidne do konce kariery.
Jestli to jde posunout nekam dal...
...nevim;) Jen jsem tu dal tu Katerinu, ne jako provokaci...ale vcera me to zaujalo...
Jestli ale jde u me, ja si nakonec vybiram ty vyzvy...me to bavi vic... tak nejak tzv. potlacit, ty hracky bud mlade, nebo v potrebe a nouzi...typ Lucka;)
Takze pochopitelne zustavam u te Lucy.;)
A jestli jde o jinou hracku, kterou muze David vest...tak zalezi, co take ten trener chce...i co mu vyhovuje, asi by se mu nechtelo trenovat trebas Strycovou...;)
Nevim, jen jsem predal, jak jsem vcere koupil;)
Ale pravdou je, ze v derby Lucy x Petra, jak prisel David na lavicku, jsem tusil, ze muze byt po zapase, a taky, ze jo;) I to svedci o nejakem umu...;)
Reagovat
bIbec
Celkem už mi chybí Kotyza. Mohl by si nabrnknout nějakou kočičku. Snad ho aspoň od příštího roku budem vídávat s nějakou hráčkou, když né letos. Vůbec by mě zajímalo, jak by mu to šlo s někým jiným.
Reagovat
Pani_Kostalova
Taky by mě to zajímalo, jestli by třeba dokázal zvednout Kristýnu..
Reagovat
blixa
Kristýna ho nezaplatí. Tolik nevydělá.
Reagovat
lars
Ona asi nemyslela Hrabalovou http://www.tenisportal.cz/hrac/hrabalova/ :))
Reagovat
freeteepek
Třeba by mohl trochu slevit. Kvůli Kristýně...Kolik může vydělávat takový trenér?
Reagovat
smazaný uživatel
Ti nejlepší trenéři těch nejlepších hráčů vydělávají v milionech. Co se Kotyzy týče, pokud bude chtít ještě někoho trénovat, bude se muset uskromnit, protože tolik peněz, kolik mu mohla dát Petra, mu tady nikdo jinej nedá. Nebo by musel do zahraničí, což mi ale vzhledem k rodině nepřipadá moc pravděpodobné.
Reagovat
VlS
Tam asi bude dohodnutej základ a pak prémie za výsledky, ale netuším, jak velký to číslo je.
Reagovat
bIbec
tak sleví určitě. Jinak to nepůjde. Osobně bych se vůbec nedivil, kdyby začal trénovat nějakou mladou hráčku, která třeba ani není momentálně v žebříčku. Kdo ví, třeba už má někoho vyhlédnutého.
Těžko říct, co teď dělá, jestli si momentálně válí šunky nebo tak něco. Snad je nějak ve spojení s prostějovským klubem nebo ne? Tam se časem někdo vyrojí, kdyby třeba nechtěl nebo nedostal příležitost trénovat hráčky typu Allertová nebo Ka. Plíšková. Třeba by mohl trénovat i nějakou nadějnou Slovenku.
Reagovat
janek_da
Určitě čte TP, to je studnice inspirace.

Ahoj Dejve
Reagovat
bIbec
každopádně pokud by se chytil někoho fakt mladého, tak si na něj budem ještě muset pár roků počkat.
Reagovat
George_Renel
Markéta Vondroušová - to by se mi líbilo. Nakonec je typově Petře i podobná.
Reagovat
Fandina
Mně by se líbilo, kdyby trénoval Terku Smitkovou.
Reagovat
VlS
Co zrovna tobě ten David udělal?
Reagovat
Fandina
Podle mě je Terka slušná technicky, jen by potřebovala sebevědomí. Myslím si, že Kotyza by jí pomohl.
Reagovat
VlS
A přijít o těch pár posledních chlupů na hlavě? Nechceš mu popřát konečně někoho normálního?
Reagovat
smazaný uživatel
7 let trénoval Petru. Ve srovnání s ní jsou skoro všechny normální. :-)
Reagovat
Fandina
Myslím si, že by jí pomohl herně, radou, jak zahrát konkrétně na kurtu v té které situaci, že to umí.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych pořád nezapomínal na to, že má doma dvou a půlletého kluka, to má na jeho priority jistě dost velký vliv.
Reagovat
VlS
Ale tak dva a pů etej kuk spotrebuje do svejch 25 pyte peněz.
Reagovat
smazaný uživatel
Však nikdo neříká, že Kotyza zůstane nezaměstnanej. Ale třeba se spokojí s tím, že bude někde byť za menší peníz, ale s větším množstvím času pro rodinu trénovat někde v klubu děcka nebo dorost, než sice za větší peníz, ale s minimem volného času trénovat nějakou top hráčku. Třeba alespoň nějakou dobu.
Reagovat
smazaný uživatel
Abych taky napsal něco k tématu...

Petra zatím vyhrává s odřenýma ušima, ale takových turnajů už měla víc, kdy se rozjížděla pomalu a nakonec došla daleko (viz loňský Madrid, kde dokonce porazila Serenu a nakonec získala titul). Myslím si, že Gibbs v osmifinále je pro Petru velmi příznivý los (dvakrát ji hladce porazila)... Dál než do čtvrtfinále to u ní sice nevidím, ale v Indian Wells to asi ona i její fanoušci budou brát všemi deseti.
Reagovat
janek_da
Mrkl jsem se na kurzy a fascinuje mě 1.67 na Petru. Top10 hráčka proti 95. :D
Přesto jak říkáš, Petru můžou takové ušmudlané výhry nakopnout. Pomalé kurty ji vyhovovat nemůžou, ale Petra je schopná všeho. V dobrém i zlém.
Reagovat
smazaný uživatel
No právě. Akorát to asi nepotěší ty, co chtějí, aby Petra angažovala trenéra. Jestli se jí aspoň trochu bude dařit, tak si bude myslet, že to jde i bez něj a nic měnit nebude... :D
Reagovat
lars
to si pouze MUZE myslet. Tech moznosti je vic.
Reagovat
George_Renel
Hlavně měla Kvitová loni z těchto turnajů 0 bodů a tak si může vytvořit polštář na Madrid.
A jinak, Kiki se z toho určitě neopupínkuje :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já už se u Petry raduju za každý vyhraný gem :D A dvě výhry v řadě? Luxus :D Sice těsný tříseťáky s hráčkami, které by asi měla porážet ve 2 setech, ale to je fuk :D
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu víc se rozpovídaly k případu Mashy. Podle mě velmi rozumná vyjádření od obou...
https://twitter.com/BenRothenberg/status/709241421874614272

Je docela zvláštní, že ony dvě jako dlouholeté soupeřky se na to dokážou dívat takhle a Kiki, která nikdy nebyla ve špičce a odehrála proti Mashe všehovšudy jeden zápas (IPTL nepočítám) přijde s takovým až nenávistným prohlášením...

Tady ještě zajímavá konfrontace Harkleroad X Puchkova...
https://twitter.com/BenRothenberg/status/709159073875296256
Reagovat
janek_da
S tou Kiki bych byl opravdu opatrný. Sice to nesleduju, ale mohla tu svoji řeč pronést v nějakém kontextu. Případně se nechala unést a pak se omluví. Navrhuji ti dát Kiki zatím do karantény :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemůžu si pomoct, ale to vyjádření bylo z mého pohledu totálně přes čáru. Navíc i trochu zpochybnila dosavadní úspěchy Mashy, což je pomalu na úrovni Capriati...
https://twitter.com/MSharapovaWeb/status/708831711748984832

Kdepak, už jsem Kiki přestal sledovat na Twitteru, vymazal všechny její fotky atd. Já když se rozhodnu, tak už to neměním. Kiki není první a možná ani poslední, komu jsem někdy přestal fandit (ale nedělám to rád)...
Reagovat
a.magerova
No to Tě asi čeká v životě víc rozvodů než je zdrávo, když jsi až tak zásadový.... :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Aby byl rozvod, tak nejdřív musí být svatba... :D
Reagovat
a.magerova
No to jo... taky mě to napadlo, ale jsem optimista a proto si myslím, že Tě čeká buď víc rozvodů nebo žádná svatba.... né dělám si srandu, ale už to přeháníš, tím jak tu furt Mášu tak obhajuješ, tak ji akorát lidem víc zprotivíš, UBER... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tady ani tak neobhajuju Mashu, jako znova kritizuju Kiki...
Reagovat
blixa
A tak zase trochu respektu. Taky může mít vlastní názor, byť tvrdý. Je prostě děvče trochu od rány a moc s tím nemaže. V dnešní době politicky superkorektních názorů docela občerstvující. Nesmíš bejt tak Mášovztahovačnej ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To určitě může, ale holt musí počítat s tím, že některé fanoušky naštve...
Reagovat
janek_da
maštve?
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, mě tím naštvala.
Reagovat
blixa
No jasně. Asi jí to moc nevadí ;-)
Reagovat
poutnik
Svatá pravda. A zprotivil nejen Šarapovovou.
Reagovat
smazaný uživatel
To může napsat jenom ten, kdo na ty hráčky nemá svůj vlastní názor.
Reagovat
janek_da
Zase je tady, ale iqe. Ten to MINIMÁLNĚ vyrovnává. :)
Reagovat
EllNino
jono, chybovat je lidské :) ..
Reagovat
VlS
Promiň, ale to je reakce buď děcka, nebo hysterky. Tak prostě tu tvou nemiluje a nemá dost zkušeností, nebo rozumu, aby se chovala diplomaticky. Vyjádření Any, Caro a většiny dalších pivažuju spíš za diplomacii, než za cokoliv jiného. Dost pochybuji, že by jim opravdu chyběla a tipnu si, že vnitřně si říkají, "jen ať ta čůza zmizne a už se nevrací".
Fakt se v tomhle chováš jako děcko, kterýmu berou oblíbený autíčko, protože se rozbilo. A ty stojíš a vztekle dupeš. Trochu nadhledu ti přeju.
Reagovat
smazaný uživatel
Já ti zase přeju, abys byl trochu míň protivnej...
Reagovat
VlS
Děkuji.
Reagovat
a.magerova
Zaslepenost je taky protivná a dokonce víc než reálný pohled na situaci....
Reagovat
smazaný uživatel
No právě, reálný pohled na situaci. Ten jsem v prohlášení Kiki jaksi postrádal...
Reagovat
a.magerova
Mluvila jsem o VlS né o Kiki....
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím. Jenom jsem napsal, co jsem potřeboval... :D
Reagovat
a.magerova
Aha.... njn.... tak jo teda....
Reagovat
lars
proc pod tento clanek o cesky hrackach seres reakce na doping Marsufi ??
Reagovat
lars
* Marfusi
Reagovat
smazaný uživatel
A kam to mám podle tebe dát, když článek s Mashou už je dole? Navíc tohle není článek jenom o českých hráčkách, ale o turnaji v Indian Wells (kde hraje Ana a hrála i Caro).
Reagovat
lars
mas to psat tam , kde se pise v clanku o dopingu Marfusi napr. reakce McEnroe
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ten McEnroe mě nenapadl, ale tam se zase spíš řeší mužský tenis... Vůbec nechápu, co ti na tom vadí. Každou chvíli je tady nějaký OT a tohle zas tak mimo téma není...
Reagovat
lars
ale v clanku reakce McEnroe se resi doping
Reagovat
smazaný uživatel
No, tam se toho řeší víc. Ale novější komentáře jsou spíš o mužském tenise...
Reagovat
janek_da
jmenuji tě tematickou hlídkou

tvým úkolem je vypráskat OT (hlavně Monaco, CIA)
Reagovat
lars
tak mi zajisti opravneni mazat komentare a davat BAN
Reagovat
janek_da
To jsou hodně zastaralé nástroje. Musí ti stačit tvá autorita.
Reagovat
lars
to jsou stale ucinne nastroje
a pres autoritu to tady na TP predved Ty sam :)
Reagovat
tmora
Taky Kiki uz dostala za to peknou čočku na Instagramu ....
Reagovat
smazaný uživatel
Od koho?
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, už na to koukám...
https://www.instagram.com/p/BCpHhBZgkFg/
https://www.instagram.com/p/BCwtVUPAkCP/

No tak nejsem sám... Ale nějaké nadávky bych jí zase nepsal.
Reagovat
a.magerova
Nadávky bys jí nepsal, ale z domu jsi ji vyhodil... :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Z "domu". :D A ještě jedna zásadní věc: Nejhezčí nohy na okruhu má Vika!
Reagovat
EllNino
No tak to bych se hádal :))
Reagovat
smazaný uživatel
Můžeš začít... :D
Reagovat
blixa
To slůně , jo ? Ha ha :D ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To mi chceš tvrdit, že nemá?
https://twitter.com/vika7/status/637112309169696768
Reagovat
blixa
No nemá, s tím se smiř ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Proti gustu... Hezký je má určitě. :)
Reagovat
a.magerova
Tak to ještě prověřím až najdu fotku více tenistek pohromadě, aaaale.... Vika nemá žádný pas čili chybí jí největší ženská zbraň - sexy poměr mezi pasem a boky.... :-P

Všeobecně známá zkušenost, že úzký pas a širší boky se mužům líbí, byla již od 60. let minulého století mnohokrát ověřena. Zdá se dokonce, že se jedná o univerzální vzorec pro ženskou krásu, platný u většiny lidských společností, a to dokonce i přes vliv tělesné hmotnosti, u které se představa krásy podstatně liší.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby tě to ještě zajímalo, tak nejhezčí zadek má Monča Puig. :D
Reagovat
a.magerova
Hele, tak ať to máš komplet, mi řekl můj gynekolog, že mám pěkná prsa a tomu to věřím, protože ten toho už viděl.... ;-)
Reagovat
blixa
No ale stejně, důvěřuj ale prověřuj. Neměli bychom to podrobit širšímu zkoumání ? ;-) :D
Reagovat
a.magerova
OK, přijeď... :-)))
Reagovat
blixa
Nejhezčí zadek má prdelka moje. Je vidět že tomu vůbec nerozumíš :D
Reagovat
smazaný uživatel
To musíš rozlišovat. Nejhezčí prdelku má možná Camila, ale nejhezčí zadek určitě Monča... :)
http://abload.de/img/monica17fuyuf.jpg
Reagovat
blixa
Sorry, ale já myslím že je to zcela jasné !!! ;-)

https://c1.staticflickr.com/3/2866/9777343595_c961744284_b.jpg
http://www.on.net.mk/Upload/Images/4(257).jpg
Reagovat
a.magerova
http://2.bp.blogspot.com/-S5sGZYoKE-8/VaebxUgnTzI/AAAAAAAAALA/UtaPxEze29U/s1600/squat-not-squat.jpg

http://www.bajecnezenyvbehu.cz/wp-content/uploads/2014/10/30dni.jpg
Reagovat
blixa
No, když už jsme u toho, dřepuješ ? ;-) :D
Reagovat
a.magerova
No.... popravdě.... nesystematicky, ale dnes TO vezmu pevně do svých rukou a za 30 dnů..... dám vědět... :-)))
Reagovat
bIbec
a pak hoď fotku, jak si dopadla!
Reagovat
janek_da
i k porovnání přidej dnešní stav
Reagovat
a.magerova
Jj netoužím po ničem jiném.... :-P
Reagovat
Pedronegro
tak to rozhodně :)
Reagovat
VlS
Magerko, a dřepuje ta Monča, nebo nedřepuje?
Reagovat
a.magerova
No... fotograf TO vzal ze špatného úhlu a navíc moc textilie.... :-/
Reagovat
VlS
No právě, já tam nevidím hezkej zadek , ale dva pecny chleba zabalený v montérkách :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A co vidíš třeba u Jennifer Lopez? :D Mně se prostě líbí, když má žena zadek právě jako Monča. Camila má spíš dva kmínky... :D
Reagovat
blixa
Pán ráčí mít Saudkovský vkus ? No proč ne. A co Serena, Serena nic ? ;-)
Reagovat
a.magerova
Tohle Sereně na pěknosti zadku u montyho opravdu nepřidá i kdyby nevím co....
http://www.tenisportal.cz/vzajemne/williams-3d2a9/sharapova/
Reagovat
smazaný uživatel
Saudek má rád tlustý, to je rozdíl. :D

Abys měl představu, dávám ti příklad několika zadků, co se mi líbí... :D
https://pbs.twimg.com/media/CHPutsWUgAE23ZW.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CbPqNcOWwAASOMx.jpg
http://abload.de/img/tanya-mityushinalru4z.jpg

Všechno vysportovaný holky, ale s pěkně tvarovaným zadkem... :)
Reagovat
blixa
Tak ta Tanya je ovšem exkluzivní, ale to je ryze modelkovský zadeček, na něm nic extra vysportovanýho není. To je čirá genetika.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak je to modelka, ale taky určitě cvičí nebo něco. Exkluzivní je, to máš pravdu. :)
Reagovat
a.magerova
Zas na druhé straně.... jak tučná jsou vaše konta pánové... protože to se sebou dost souvisí.... teda pokud byste TO chtěli mít v reálu jen pro sebe.... :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Jó, to už je horší... :( :D
Reagovat
blixa
Teda nechtěli. Alespoň já. Na kouknutí fajn, ale doma bych to mít fakt nechtěl. I kdybych na to měl to konto.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to teda ani náhodou :-))
Reagovat
Pedronegro
čočka vypadá jinak a jsou v menšině, asi jako tady :)
Reagovat
SubOptikT
Ano, je odpočinutá. Není to neveselý turnaj, i když tam není Maria.
Reagovat
FulnekUltras
který se dnes může - ale i nemusí - ještě zdvojnásobit.

Petra sama a bez trenérských rad vydřela cennou výhru, která by jí mohla už docela výrazně zvýšit sebedůvěru bez ohledu na "neoblíbenost" turnaje. Bude toho zapotřebí, neboť Nicole Gibbs hraje před domácím publikem a má zatím včetně kvalifikace opravdu výstražnou bilanci - v hlavní soutěži zatím ve třech zápasech neztratila ani set, ve všech sadách jí k tomu stačilo šest vyhraných gemů, a také jména vyřazených soupeřek musejí přes všechny spekulace o jejich momentálně slabší formě nutně budit respekt: Dulgheru, Keys a Švedovová jsou vizitkou, kterou Petra musí brát naprosto vážně, a to zároveň s předpokládanou atmosférou duelu. Na žebříčkové posty zapomeňme - pokud se Gibbs v jakékoliv fázi vývoje skóre dostane k iniciativě a do laufu, bude se hodně těžko zastavovat. Čili znovu pohotovost nejvyššího stupně - a budeme u Peti opravdu rádi za další redukci UE a pokud možno i zlepšení servisu, na které čekáme už dobrý půlrok. Pak je cesta dál reálně otevřená.

Barča zase může v osmifinále prakticky předvést, jak by její hra bývala platila na rumunskou jedničku, proti níž ji odtud mnozí vysílali do boje už při FC. Simona se od té doby poněkud zlepšila, ale i tak věřím, že šance jsou naprosto vyrovnané, přičemž objektivně větší psychický tlak na Halep by nakonec mohl rozhodovat.

Tak hodně štěstí u tech indiánov !!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Né, už neni unavená. Je to veselý turnaj, mě Maria nechybí.
Reagovat
peggy
Uz neni unavena slecna Kvitova.Je to smutny turnaj chybi Maria!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist