Kvitová finále umí! V Petrohradu smetla Mladenovicovou a má 21. titul

  • WTA PETROHRAD - 28. finále, 21. titul. Petra Kvitová ovládla halový turnaj WTA Premier v Petrohradu a načala třetí desítku titulů, bez kterého neskončí už osmou sezonu po sobě. Sedmadvacetiletá Češka o tom rozhodla po jednoznačné výhře 6-1 6-2 nad francouzskou obhájkyní titulu Kristinou Mladenovicovou.
    4. 2., aktualizováno | Aktuality |  290 komentářů
    Petra KvitováPetra Kvitová 
     

Začátek sezony ideální nebyl. První turnaj kvůli nemoci musela vynechat, v Sydney pak vypadla ve 2. kole s Italkou Giorgiovou a z Australian Open se poroučela už v 1. kole po prohrané bitvě s Němkou Petkovicovou.

Zápasový rytmus hledající Petra Kvitová tak s díky přijala divokou kartu na 3. ročník halového turnaje WTA Premier v Petrohradu a při premiéře ve městě založeném v 18. století Petrem Velikým nenašla přemožitelku.

Tři z pěti soupeřek deklasovala, z toho dvě hráčky Top 10, další dvě přemohla ve třech setech. V dnešním finále nedala šanci Kristině Mladenovicové, kterou porazila hladce 6-1 6-2 a vedení ve vzájemné bilanci tak zvýšila už na 5-1.

Sedmadvacetiletá Kvitová dnes znovu výborně podávala i returnovala, v utkání nastřílela tři desítky vítězných míčů včetně sedmi es. Od stavu 1-1 vyhrála sedm gamů za sebou a vypracovala si rozhodující náskok.

Ve druhém setu stejně jako v tom prvním dvakrát prorazila soupeřčin servis, unaveně působící turnajovou čtyřku pustila sama k brejkbolu až v osmé hře druhé sady. Ze stavu 0-40 se však dokázala dostat a po hodině a pěti minutách proměnila první mečbol.



"Byl to pro mě speciální turnaj. Odehrála jsem během něj několik neuvěřitelných zápasů a musela jsem opravdu bojovat, abych se dostala až sem," prohlásila Kvitová na kurtu.

Dvojnásobná wimbledonská šampionka a bývalá vítězka Turnaje mistryň vylepšila svou skvělou bilanci ve finálových zápasech na 21 výher a 7 porážek. Už nyní je tak jisté, že osmou sezonu zakončí s minimálně jedním vyhraným turnajem.


V novém vydání žebříčku WTA si bývalá světová dvojka Kvitová polepší z 29. místa o osm pozic. Nyní se svěřenkyně Jiřího Vaňka přesune do Prahy, kde české tenistky čeká čtvrtfinále Fed Cupu proti Švýcarkám.

Čtyřiadvacetiletá Francouzka Mladenovicová dnes sice prohrála sedmý z osmi finálových zápasů a v Petrohradu tak neobhájila svůj jediný titul na okruhu WTA, ale s vývojem posledních dnů může být spokojená. Před 11 dny vyhrála Australian Open ve čtyřhře žen a tento týden se jí v Rusku navzdory náročné aklimatizaci podařilo přerušit sérii 15 singlových porážek.

"Před turnajem jsem byla pod velkým tlakem a myslím, že málokdo věřil v můj postup do finále," řekla při vyhlášení Mladenovicová. "V každém utkání jsem tvrdě dřela, abych se dostala zpět, ale Petra měla skvělý týden," dodala Francouzka, jež v žebříčku klesne z desátého na třinácté místo.

 

• WTA PREMIER PETROHRAD •
Rusko, tv. povrch / hala, 799.000 dolarů
nedělní výsledky (04. 02. 2018)
• Dvouhra - finále •
Kvitová (ČR) - Mladenovicová (4-Fr.) 6-1 6-2
• Čtyřhra - finále •
Bacsinszká/Zvonarevová (Švýc./Rus.) - Kudrjavcevová/Srebotniková (Rus./Slovin.) 2-6 6-1 10-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (290)
05.02.2018 01:46Od: Pavlis Petře moc gratuluji.
Uplynulý týden jsem řešil technické potíže. Ani jsem netušil, kde bude Petra hrát. Vesninu a Gorges jsem neviděl, zbytek jo. Parádní výkon. Semi snad později kouknu. Petra se rozjela v době, kdy bych to od ní fakt nečekal. Ale je vidět, že to psychicky zvládá již dobře, má natrénováno, zůstala pozitivní, stále hraje svou obvyklou hru. Radost pohledět. Ten pohár je pěkný, hráčky porazila kvalitní, i když Ostapenko rozložila na částice. Ta bude mít problém na někdejší úspěchy navázat.

Petra Kvitová by naopak letos ještě mohla sobě a fanouškům udělat radost, ale podstatné je, že se tak už vlastně stalo. Loni v létě tu někdo psal pochybné výroky o tom, jak jí nepřeje, ale Peti mu ukázala, že tyto úvahy na ni neplatí.

Musím vstřebat nějaké fotky, sociální sítě, ještě jsem nic neviděl.Hodně zdaru do další části sezóny.

V neděli jsem se tak nudil, že jsem dokonce vypočítal, že ten 21 titul toho dne vyhraje :)
[ Reagovat ]
05.02.2018 12:14Od: turista
Titul pro Petru je fajn.
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:35Od: brixner
Banderovcí to sou :-)))
[ Reagovat ]
05.02.2018 00:11Od: Frick Lucka #31
Ty vole, dyť to bylo nedávno, když třeba na Slovensku hrály Fed Cup a Lucka tam slavila #24.

Chjo.
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:26Od: misa
Kolik turnajů má asi ještě před sebou?
[ Reagovat ]
04.02.2018 22:32Od: FulnekUltras Petra náš FC tým ve štychu nenechá
zatímco Ida Rasken "summber one" má ještě před sebou hodně práce, aby naše fandy přesvědčila, že tady může mít historicky přece jen větší kredit než Hroznýš.
[ Reagovat ]
04.02.2018 22:41Od: Fandina
:-)) Ivan Lendl nemusí nikoho o ničem přesvědčovat, jeho kredit je obrovský. A Kája také, na posledních dvou FEDech má lví podíl.
[ Reagovat ]
04.02.2018 22:50Od: FulnekUltras
hodně fanoušků to už v 80. letech vidělo a i dnes vidí jinak
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:10Od: Fandina
Jsi úplně mimo. Plácáš nesmysly. A je zbytečné se s tebou o tom bavit. Každý, kdo to prožil ví jak to bylo a ten kdo to neprožil se poinformuje u někoho, komu věří. Ty to nejsi.
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:26Od: FulnekUltras
je to něco podobné jako s nedávnou volbou prezidenta - drahouše volí inteligenti, miloše blbci - kdo tomu chce věřit, ať věří... ;)))
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:29Od: blixa
No to samozřejmě neplatí. Tolik inteligentů, kolik Drahoš dostal hlasů tu zdaleka nežije, na druhé straně, ne úplně všichni blbci volili Zemana, na to dostal hlasů zas málo ;-) :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:31Od: Fandina
Já nemůžu .......... DDDDDDDDDDDDDDDDDD
[ Reagovat ]
05.02.2018 10:09Od: VlS
Trefááá
[ Reagovat ]
05.02.2018 10:20Od: Fandina
jooooooooooo už dlouho jsem neslyšela něco tak výstižného :-)))
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:29Od: Fandina
A snad si nemyslíš, že většina národa je inteligentní?
Samozřejmě, že to tak je. Inteligentní lidi volili Drahoše, méně vzdělanéí Zemana.
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:33Od: FulnekUltras
mainstreamové klišé
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:34Od: Fandina
realita, přečti si rozbory těch, kdo odpovídali jak volili, mladší a inteligentní volili Drahoše, starší a méně vzdělaní Zemana
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:36Od: FulnekUltras
kdyby nebylo starší a střední generace, mladší "inteligenti" už tady dnes nemají co žrát
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:41Od: Fandina
Jsi mimo.
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:55Od: Ondra979
nelzi, to je znamy a overeny fakt, neplati samozrejme 100centne, ale delici linii jsou volici bez maturity a s maturitou, kde od urovne maturity prevazuji volici Drahose, do maturity a nize zase Zemana https://www.irozhlas.cz/volby/volic-jiri-drahos-milos-zeman-vysledky-volby-prezident-analyza_1801281010_jab
[ Reagovat ]
05.02.2018 00:01Od: Marduch
Ano, důležité je slovo prevazuji. Ne, jak Fandina tvrdí "ti hloupi voli toho a ti chytri tamtoho."
[ Reagovat ]
05.02.2018 00:03Od: Fandina
Snad máš svůj rozum, aby sis to přebral, jak to je.
[ Reagovat ]
05.02.2018 00:04Od: Ondra979
jasne, takhle cernobile se to vykladat neda..ale ty tendence jsou zrejme a nahoda to nebude :)
[ Reagovat ]
05.02.2018 08:13Od: Marduch
Zajímavé treba je, ze u lidi nad 50 let s maturitou, tedy generace, u kterych ma maturita jeste nějakou vypovidaci hodnotu, bylo rozložení hlasu uplne rovnocene.
[ Reagovat ]
05.02.2018 09:06Od: Fandina
Maturita u lidí nad 50 let má ještě nějakou vypovídací hodnotu? To mě rozesmálo.
[ Reagovat ]
05.02.2018 11:28Od: Marduch
Ano, v době, kdy soucasni lide nad 50 let skladali maturitu, mela tato zkouška svůj kredit, a to cca do poloviny devadesatych let.
[ Reagovat ]
05.02.2018 11:31Od: Fandina
To jsem z toho příspěvku pochopila a to mě právě pobavilo, tvrdit něco takového. Možná to má prestiž pro tobe, ale neznamená to, že pro všechny ostatní.
[ Reagovat ]
05.02.2018 11:36Od: Fandina
Nehledě na to, že porovnávat úroveň vzdělání se mezigeneračně moc nedá. Mění se priority společnosti, jsou jiné způsosby vzdělávání, jiné prority, jiné předměty a také hraje velkou roli vstup nových médií, internetu, jazyky. To se těžko srovnává.
[ Reagovat ]
05.02.2018 12:00Od: blixa
Patřím do oné kategorie 50+ a myslím, že o úrovni maturity z té doby něco vím. Maturita z té doby měla a má kredit prakticky nulový. Zejména maturity na učňovských oborech ale i na mnohých průmyslových školách měly úroveň zcela tragickou, kdy se musely zavírat oči nad naprosto základními neznalostmi, jinak by u nich propadla drtivá většina, což tehdy bylo zcela nepřípustné. Podobné nesmysly můžeš vypouštět, až generace pamětníků té doby zcela vymře.
[ Reagovat ]
05.02.2018 12:27Od: turista
To snad není možný tyhlety kecy o vzdělání před rokem 1989 od vás mlaďasů ale i od starších střelců do vlastních řad. Patřím taky do 50+ a na rozdíl od blixy nestřílím do vlasních řad. Učňáky byly specifikum. Ale gymply měly dobrou úroveň a lékařská fakulta kterou jsem dokončil v roce 1985 jakbysmet. Dějepis a občanská nauka se učily politicky a zcela naopak než dnes. Takže tehdy se fakta politicky zkreslovala a zkreslují se bohužel i dnes. Co slyším občas od svých dětí jak jim dnes vymývají ve škole mozky to je hrůza. A k tomu Lendlovi. Obrovský kredit měl už tehdy. Pouze komáři nějak nemohli zkousnout, že chce žít v Americe.
[ Reagovat ]
05.02.2018 12:37Od: Fandina
S Lendlem souhlasím, ten, kdo žil v době před rokem 1989 ví, jak to bylo. Měl kredit kvůli tomu, jak super hrál, jen některé lidi štvalo, že o něm komunistická média mlčela, případně házela špínu. Kdo to za komančů zažil, ví své.

A to samé napsat, že tenkrát bylo lepší vzdělávání než teď. Bylo jiné a hlavně ze strany komunistů zkreslované. Tajilo se, co se děje na západě a vychvaloval socialismus. Naštěstí to pominulo a obrázek si může každý udělat sám. Západních i východních médií je tolik, že stačí číst a srovávat to s realitou.

A jinak se mi líbí, jak si někdo idealizuje dobu před rokem 1989 stylem, tenkrát bylo lepší vzdělání než nyní.
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:59Od: turista
No Ivan Lendl byl prostě tak vyjímečný tenista, že v podmínkách ČSSR by se nemohl dostat tam kam se dostal. Byl celkem 5 let světovou jedničkou. Razantně přibrzdil úspěchy McEnroea, Edberga, Beckera, Wilandera a od podzimu 1984 doslova vygumoval Jimmyho Connorse z kurtů, který za Lendlova kralování už nikdy nic kloudného nevyhrál. Je zázrak, že Connors měl vůbec motivaci dál pokračovat, protože z posledních 17 vzájemných zápasů s Lendlem Connors nevyhrál ani jediný. Ivan Jimmymu zhruba 8 let dával za předchozí porážky neskutečnou čočku.
[ Reagovat ]
05.02.2018 12:47Od: blixa
No to, že jsi absolvoval možná to nejlepší vzdělání, které tehdy bylo (některá gymnázia a lékařská fakulta) neznamená, že tehdy byla úroveň vzdělání globálně dobrá. Byla spíš bídná a moc toho člověku pro život nedala, pokud se nesnažil jaksi "mimo" osnovy. Třeba VŠ kterou jsem absolvoval se dala projít tak, že téměř nezanechala následky :D Kdybych neměl to štěstí, že jsem tam narazil na pár skvělých lidí v profesorském sboru a nevěnoval se tak z 80% projektům (i když tehdy se tomu tak neříkalo), které k něčemu byly a strašně moc mě naučily, tak bych vylezl vzděláním nepolíben a k praktické práci nepřipraven. Ale to všechno byly aktivity školou nevyžadované a vlastně skoro na úkor jí poskytovaného pseudovzdělání. Ty jsi byl ta výjimka potvrzující pravidlo ale nedělej si iluze o tom ostatním.
[ Reagovat ]
05.02.2018 13:00Od: Fandina
Jj, mám podobné zkušenosti ze skupinou v uvozovkách starých baťovských profesorů a v pracích, které nám zadávali dělat. Třeba porovnání vývoje výroby motocyklu u nás a ve světě od první republiky. Při psaní toho se člověk hodně dozvěděl o tom, co se u nás mohlo vyrábět, kdyby technickému rozvoji a hospodaření nebránilo omezování ze strany socialistického tábora.
[ Reagovat ]
05.02.2018 13:04Od: Fandina
Ale třeba i naučit se programování, to také bylo sto let za opicemi v uvozovkách proti západu.
[ Reagovat ]
05.02.2018 14:50Od: turista
To ano. Ale to se dá zčásti vysvětlit velkým pokrokem v IT oblasti během desítek let.
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:05Od: Fandina
Jenže přístup komunistů byl ten, že se sem tohle nedostalo. Top kalkulačka nebo počítač Sinkler před rokem 1989 si mohl na západě kde kdo koupit. Tady to nebylo.
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:05Od: VlS
Kupodivu spousta našich programátorů se velmi úspěšně na západě chytla, že? V letech kolem roku 1985 - 1990 i na západě byla oblast PC v plenkách ( pamatujete někdo sinclair ZX spectrum a podobně?), protože všechno běželo na sálovejch compech. Vůbec bych tak nebrečel nad dřívějším veřejným vzděláním, nebylo nijak zásadně pozadu a není ani dnes. Jiné je to v oblasti učení řemesel, to je dneska tristní, ta děcka neumí dělat rukama nic ( v tom ten západ taky doháníme).
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:17Od: Fandina
Pamatuji na všechno a právě, že takový ZX Spektrum, když jsem ho chtěla, tak nám ho s manželem a ještě jedním známým museli sehnat příbuzní na západě, aby se s ním dalo pracovat. A Také jsem v té době dělala vedoucí výpočetního střediska, měli jsme jednu obrovskou místnost s počítačem, klimatizací a další, kde jsme skladovali média.
Takže programátorkou ano, ale proto, že jsem o to sama stála a základ byl ne ve vzdělání, to asi také, ale v tom, že jsem si musela osobní počítač sehnat sama.
[ Reagovat ]
05.02.2018 16:19Od: Fandina
A dodneška ho máme doma. Hezky spinká, chlapeček jeden. :-))
[ Reagovat ]
06.02.2018 01:01Od: VlS
No a ta sálová mašina bylaco? Většina byla IBM dovezenejch ze západu nazákladě výjimky ze zákazuUSA na export technologií. Byly stejný jako venku, že venku byla ještě vyšší liga na úrovni zlomků % neovlivnilo celkovou situaci. Ani na západě nebyl comp doma v 80 letech zcela běžná věc, protože i tam stál jak auto ( z hlediska dneška se srandovním výkonem, na jakým by se nerozběhla jediná hra). Tehdejší výkony xtéček neumožňovaly provoz pořádný grafiky, kapacita médií ( jistě panatuješ obrovský cívky s páskami na sálovkách) už vůbec ne ( ani jedna fotka by se tam nevlezla) internet v podstatě nebyl, mail tak nějak a hlavně nebyly mobilní sítě, bez kterejch by ani dneska ten počítač ( chytrej mobil) zas tak užitečnej nebyl. To je záležitost posledních 10 let ( vzpomeň si na Nokie, který uměly telefonovat a pislat SMS a dost. to zas není nijak dlouho. Počítače umožňují rozvoj sítí a moderní výkonný sítě dávají smysl pičítačům a to všechno je záležitost posledních 15-20 let. Dobu před pamatují i čtyřicátníci ba celým světě. Je mi 60+ a rozhodně se za mými kamarády v zahraničí necejtím zaostalej. Jestli byl v něčem dluh, tak ve výuce praktický, živý angliny, alekdo chtěl si ho dávno dohnal. V přírodních vědách žádnej podstatnej dluh nebyl ( často i naopak ) ve společenskejch je to vždy otázka úhlu pohledu a politickýho zadání, proto mám trochu problém to označovat za vědu tehdy i teď.
[ Reagovat ]
06.02.2018 01:40Od: Fandina
Sálová mašina bylo naše JPR, žádná IBM. ZX Spektrum komunisti nechtěli dovážet, na západě se dalo běžně koupit, nešlo o žádnou cenu auta, koupili jsme si to nakonec s kamarádem i my. Tady šlo o to, že komunisti bránili tomuhle dovozu. Byla snaha to vyrábět tady, ale nebylo to na takové úrovni.
A jinak diskuse začala s tím, že tenkrát, za komančů bylo vzdělání na vyšší úrovni než teď. To si vůbec nemyslím, podle mě je vzdělání v naší zemi pořád na přiblidžně stejné úrovni, jako tenkrát. Vynášet lidi, kteří studovali za totáče, že mají kvalitnější vzdělání, považuji z důvodu bránění dovozu vyspělého zboží za neadekvátní.
[ Reagovat ]
06.02.2018 01:45Od: Fandina
trapné
[ Reagovat ]
06.02.2018 01:46Od: FulnekUltras
na východě je líp ;)
[ Reagovat ]
06.02.2018 01:48Od: Fandina
Neznám žádného člověka, který by utíkal na východ, maximálně dobrodruzi. Vždycky jde každý tam, kde se má líp, za vyspělým světem, na západ.
[ Reagovat ]
06.02.2018 01:49Od: FulnekUltras
přes západ by se Ti ta Dubaj pěkně prodražila ;)
[ Reagovat ]
06.02.2018 01:57Od: Fandina
a co má společného kosmopolitní vyspělá Dubaj se zaostalým východem
[ Reagovat ]
06.02.2018 02:05Od: FulnekUltras
od nás je pořád na východ a bez extrémně levných dělníků z ještě východnější Indie a Bangladéše by nikdy nestála
[ Reagovat ]
06.02.2018 02:09Od: Fandina
pořád to jen potvrzuje, že čím víc je něco na západě, je to vyspělejší
[ Reagovat ]
06.02.2018 02:13Od: FulnekUltras
288 - pěkně se vyspi ;)
[ Reagovat ]
06.02.2018 02:15Od: Fandina
dobrou
[ Reagovat ]
06.02.2018 02:25Od: Fandina Re: JPR
jsme měli také, ale až později, sálový počítač byl nějaké EC.
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:42Od: a.magerova
https://media.loupak.fun/soubory/obrazky_n/_vlastni/4_2017/3c462fbbce95944cdcf610037f404d54.jpg
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:47Od: FulnekUltras
a pak se divíme, že jsou noví svišti citově ploší... ;)
[ Reagovat ]
05.02.2018 16:03Od: a.magerova
Běh doby nezastavíš.... ;-)
I já jsem na kompu závislejší než je vůbec zdrávo....
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:56Od: blixa
Kdepáák, to "kesysi" sice platí, ale dnes ? Dnes aspoň takto :
https://media.novinky.cz/599/285992-original1-xgilc.jpg
[ Reagovat ]
05.02.2018 16:01Od: a.magerova
U tak malého dítěte, jako je na obrázku, platí to moje znázornění!!!
:-P
[ Reagovat ]
05.02.2018 16:07Od: blixa
Houby, dyk je jasně vidět jak je smutný že nemá pořádnej stroj ! :D :-P
[ Reagovat ]
05.02.2018 16:16Od: a.magerova
To je tak vtáhlé do děje... :-P

https://www.youtube.com/watch?v=1e99a6DPQ4s
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:50Od: Fandina
Ale abych si jen nestěžovala, tak účetnictví, ze kterého jsem také dělala státnice, mě škola naučila dobře. Nejdřív jsem se tím živila za totáče, pak dělala kontrolu a pak to využila i při programování. A nakonec i při vlastním podnikání po revoluci. Sice byly nějaké změny, ala základ se nemění.
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:04Od: turista
Pochopitelně že při přijímacím řízení na lékařskou fakultu před rokem 1989 rozhodovala významně také politická angažovanost rodičů uchazeče. U zkoušek během studia to byla ale jiná káva. Tam kdo nepředvedl minimum znalostí nutných na trojku tak neprošel. To bylo ale specifikum medicíny, protože přece jenom absolvent pak léčil lidi a tuhle oblast si bolševik dost hlídal, aby do léčebného procesu nepřišli nedovzdělanci. I sebechytřejší lidi se museli neskutečně drtit fakta na zkoušky, protože odborné znalosti moc nešlo tzv.okecat. Po studiu se ještě dělaly tzv. I. a II.atestace. Ani ty nebyly snadné. A peníze, které jsme brali byly směšné - absolvent jako uklízečka, prvoatestovaný jako dělník u pásu, druhoatestovaný jako dílenský mistr, primář méně než horník.
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:15Od: VlS
Souhlasím s tebou částečně - ani na technice ti nikdo pevnost - pružnost nedal, když jsi to neznal.
Na právech jsi taky musel projít X zkoušek, kde jsi to prostě musel mít nadrcený a nejspíš i jinde.
Jistě by se našly výjimky titulů za ?taťkovy zásluhy? ale rozhodně nijak masově, byly to fakt výjimky, bez schopnosti hnout s celkovou úrovní. Nemějme zas přehnaný představy o úrovni školství jinde. Třeba v Amice stačí narůst 2 m a hrát slušně basket, že?
Vzdělání je pomůcka pro budoucnost, není to záruka. K tomu ještě musí přijít vůle, pracovitost a štěstí.
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:23Od: FulnekUltras
obzvlášť s posledními dvěma větami naprostý souhlas
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:48Od: turista
Vždyť já si nemyslím, že na technice to nebylo těžké. Moje máma vystudovala VŠCHT v roce 1956 a celý život říkala jak to byla těžká škola. Strejda vystudoval strojařinu v roce 1949 a taky říkal jak to bylo těžký.
[ Reagovat ]
05.02.2018 15:59Od: a.magerova
Jj pružnost a pevnost, to byla mrcha... a po jedničce příští rok přišla pružnost a pevnost 2... a pamatuji si, že při zkoušce Jaderná energetika, nás přišlo ke zkoušejícímu do kabinetu asi 5, rozdal nám otázky a řekl, teď jdu na dvě hodiny pryč... po dvou hodinách přišel a během 10 minut nám všem dokázal, že přestože máme popsané/opsané/naučené skoro celá skripta, nerozumíme základní podstatě vůbec a šli jsme.... jooo to byly krásné časy... ;-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 22:58Od: EllNino
Karolína se účastnila maximálního počtu utkání za jeden rok v roce 2016 a dovedla Češky k titulu, Petra nevyhrála ani zápas, ještě nějaké otázky?
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:27Od: FulnekUltras
v roce 2017 se madam Hrdličková v klíčovém momentě na reprezentaci vyflákla - letos uvidíme
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:28Od: EllNino
a ostatní zápasy jako neexistujou ? ... odpovez na otázku ... pokud se Karolína zapojí do semifinále, přestaneš tu mlít pí*oviny ?
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:35Od: FulnekUltras
uvidíme v dubnu
[ Reagovat ]
04.02.2018 22:59Od: EllNino
a nepiš prosím něco jako "naše fandy" a nepoužívej množné číslo, postav se proti tomu jako chlap, když to je jen tvůj osobní problém, většina Čechů s Karolínou nemá problém ... takže se neschovávej za národ
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:15Od: Frick
Já s tim teda problém mám. Měla tu odpovědnost vzít za sebe.
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:23Od: blixa
No jo, ale ty seš blb ;-) :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:25Od: Frick
Twl, bež se třeba utopit.... v tý svý nenávisti.
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:27Od: blixa
Na topení jsem příliž dobrý plavec. A koho že to jako mám nenávidět ? :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:26Od: Fandina
Já nemůžu ........... DDDDDDDDDDDDDDDDDD
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:29Od: EllNino
Brala ji na sebe celý rok 2016
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:32Od: FulnekUltras Re: EllNino
diskuze na jiných serverech mluví o sympatiích k Idě celkem jasně, tady zatím vládne pseudokorektní status quo aneb čecháčkovské ticho po pěšině těsně před tím, než realita praskne a vyplave na hladinu - takže se opravdu nemusím schovávat vůbec za nic
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:34Od: EllNino
hlavně se schováváš za zrcadlo, a to je tvůj největší problém :)
[ Reagovat ]
05.02.2018 05:36Od: slacker
jdi se uz konecne vysrat maravacku
[ Reagovat ]
05.02.2018 10:15Od: VlS
Jakoby Petra nikdy nic nevynechala. Vzpomeň si na zápas ve Španělsku, nachcíplá Lucka dohrávala ještě v pondělí, zatímco údajně nemocná Petra už trénovala u Arabů, tak přestaň žvanit nesmysly.
[ Reagovat ]
05.02.2018 11:00Od: Fandina
Mám dojem, že Petra tenkrát odstoupila z nějakého turnaje v týdnu předtím kvůli dýchání a pak to ještě nebylo dobré, proto do Španělska nejela.
[ Reagovat ]
04.02.2018 22:26Od: EllNino OT Mandy Minella
se vrací po mateřské pauze na ITF v Granoblu, kde bude plnit roli nasazené dvojky :)
[ Reagovat ]
05.02.2018 10:16Od: VlS
Jedna z nejhezčích tenistek
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:46Od: milos68
Stará, dobrá a vyjímečná Petra. Radost se dívat. Gratulace a hodně štěstí do dalších turnajů. Říkám, když má formu a je v laufu, je k neporažení. Soupeřky jsou jen do počtu.
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:46Od: tommr Race k dnešnímu dni
Race To Singapore:
1. Wozniacki - 2180/2
2. Halep - 1580/2
3. Kerber - 1250/2
4. Mertens - 1060/2
5. Svitolina - 900/2
6. KaPliskova - 615/2
7. Bencic - 540/4
8. Goerges - 535/3
8. Kvitova - 535/3

10. Sasnovich - 460/2
10. Hsieh - 460/5
...

Race To Zhuhai:
8. Goerges - 535/3
8. Kvitova - 535/3
10. Sasnovich - 460/2
10. Hsieh - 460/5
12. Barty - 436/3
13. Suarez Navarro - 432/3
14. Keys - 431/3
14. Zhang - 430/5
16. Babos - 412/5
17. Buzarnescu - 404/6
18. Strycova - 400/3
19. Siniakova - 351/4
20. Kanepi - 334/4
21. Mladenovic - 317/4

22. Tomljanovic - 311/6
23. Niculescu - 309/5
...
[ Reagovat ]
04.02.2018 20:19Od: milik254
Včera jsi psal, že Race je na začátku sezónu irelevantní.
[ Reagovat ]
04.02.2018 20:23Od: PetaM
Ale hezky se na to dívá :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 21:18Od: lvicek
Ty jo, nektere uz maji za sebou 6 turnaju? To je mazec.
[ Reagovat ]
04.02.2018 21:25Od: Frick
ty už ale hrály po Zhuai, v listopadu, prosinci...
[ Reagovat ]
05.02.2018 00:37Od: lvicek
Aha, tak to jo. Ono by to snad ani jinak neslo.
[ Reagovat ]
04.02.2018 21:30Od: Fandina
Wozniacki by měla mít 2280/3
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:16Od: peggy
Snadno vyhrate,z TOP tam bylo malo.
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:24Od: tommr
Petra's run to the title:

R1: def. Vesnina 62 60
R2: def. Begu 63 16 61
QF: def. Ostapenko 60 62
SF: def. Goerges 75 46 62
F: def. Mladenovic 61 62

Faced two top 10 players in this run, dropped a total of 5 games to them Julia the only person to take Petra to more than 3 games in a set she won. Otherwise it's all 60 61 62 63

Her 4th toughest road to a tournament win based on ranking, average of 17.20 (according to WTA Insider).
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:33Od: PetaM
Taky to není GS, ale turnaj Premier ... Nebude tam celá špička ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:46Od: lvicek
A stejne jich tam bylo celkem dost.
[ Reagovat ]
04.02.2018 20:01Od: tommr
Petra musela v Petrohradu cestou k titulu porazit 2 hráčky z top-10 a 4 hráčky z top-20 což bráno podle rankingu pro ní znamenalo čtvrtou nejtěžší cestu k titulu v kariéře ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 20:16Od: Fandina
Takže se nabízí, že tu nejtěžší cestu Petra absolvovala na TM.
[ Reagovat ]
04.02.2018 20:19Od: Fandina
A někde vysoko je zřejmě i ET.
[ Reagovat ]
04.02.2018 20:47Od: Fandina
ET je za PetryHradem, ale Wuhan 2016 je před ním, průměr 16,2.
[ Reagovat ]
04.02.2018 21:41Od: Fandina
A druhé nejlepší je asi New Haven 2015 průměr 11,25.
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:16Od: Fandina
Tak teprve teď mám možnost vidět balet a zpěv, představení, které bylo před vyhlášení, protože to zápas reprízují na O2 TV Tenis. A je to moc hezké.

A vzpomněla jsem si, že u nás při FEDu nebo DC také probíhají různé takové v uvozovkách kulturní vložky, podobné tomu, co tady je od Petrohradského divadla. Bývá to třeba kratší a před začátkem zápasů, ale také to bývá.
[ Reagovat ]
04.02.2018 18:55Od: triatlet Timea s Bepou [ Reagovat ]
04.02.2018 18:43Od: brixner PETRA
Opravdová královna českého tenisu se opět probouzí!

A to mám rád i všechny princezny...
[ Reagovat ]
04.02.2018 18:44Od: Empe
Přesně. Petra je jen jedna. :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 18:53Od: FulnekUltras
přesně tak ;)
[ Reagovat ]
04.02.2018 18:55Od: bIbec
Petra se probudila a zase usne. Snad se zase probudí co nejdřív, nejlépe na nějakém prestižnějším turnaji.
[ Reagovat ]
04.02.2018 18:57Od: PetaM
Třeba neusne :D Vaněk je dobrý. Neříká jí, co má dělat. Říká jí, že je nejlepší :D A pomáhá to :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:02Od: horska.kraslice
Jasně, vše ostatní si řeknou, případně vypilují předem na tréninku.
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:34Od: PetaM
Přesně tak. Petra pak nemusí vstřebat informace, co hrát, co vymýšlet a tak. Prostě jí řekne, že je nejlepší a ona si jede to svoje :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:10Od: Fandina
:-))
A dobře dělá :-)).
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:36Od: bIbec
ale jo.. třeba by to mohlo v tomhle klapat. Vždyť moc pěkný tenis hrála zrovna v momentu, kdy ji nikdy netrénoval (od OH do toho incidentu)
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:05Od: Empe
Petra letos vyhraje Madrid a Wimbledon. :-P
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:26Od: tommr
lepší by bylo kdyby vyhrála French Open a Wimbledon ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:31Od: brixner
A co takhle celej čistej Grandslam?? Ahá ?!

:-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:39Od: Empe
Tak je pravda, že poslední léta má nejlepší US Open... :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:41Od: tommr
ten už letos bohužel prošvihla v Austrálii ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:33Od: bIbec
tak nevím jestli vyhraje, ale taková ta možnost "probuzení" je tam určitě větší, protože tam sou i pro ni přijatelnější podmínky.
Probudit se třeba v IW a hlavně v Miami bude asi problém.
[ Reagovat ]
04.02.2018 19:49Od: lvicek
No prave, na spousta mistech ji nevyhovuji podminky. Ale ja budu rada, kdyz bude hrat dobre aspon tam, kde to nejak jde :). Takze nejlepe vsechny haly, vsechna trava (doufam, ze pred Wimbledonem bude hrat aspon jeden turnaj, i kdyz ja bych radsi dva - fakt me mrzi, ze travnata sezona je tak kratka) a tam, kde venku nebude vedro, ani zima, ani vlhko a tak ;).
[ Reagovat ]
04.02.2018 18:22Od: Holahej
This is 21th WTA title for Petra, who moved to the 5th place among all active players in WTA
[ Reagovat ]
04.02.2018 18:18Od: Holahej
Petro, gratulace, finále jednoduché.. Total Points 61/98,WINNER $137,125

po semi...? Previously you?ve said that cold weather prevented you from going to the Hermitage. And now the weather is getting warmer. So maybe now you will feel like going to the Hermitage?

? It?s pretty close to our hotel. I should make an effort to go out there. I don?t think I will go today because it was a really tough match today and a long one. So I just need to have my energy back. Maybe tomorrow morning, I am not sure. Or on Monday if I feel fine.
[ Reagovat ]
05.02.2018 12:29Od: turista
Holahej, nikdo nemeškej!
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:03Od: lvicek
Btw. zachytil jste nekdo konecne statistiky? Snazila jsem se je najit v zaznamu, ale neuspesne. Zajimaly by me winnery a UE - naposled jsem behem zapasu zaznamenala stav 20-2 W pro Petu.
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:17Od: aligo
já naposledy viděl 25-2 na winery
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:44Od: vendulkabendulka
V prenosu zaverecne statistiky nebyly.
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:50Od: lvicek
No, to je skoda, prilezitost k tomu by se nasla ;). Po prvnim setu statistiky ukazali.
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:53Od: vendulkabendulka
V Rusku se statistiky nenosí, protože by se mohlo zjistit, že má někdo lepší čísla než Putin. A to nechceme.
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:46Od: tommr
já je taky nezachytil a doufal jsem, že se objeví v článku. Mě by nejvíc zajímalo jestli Petra dokázala Mladenovicovou vyřídit v čase do jedný hodiny ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:48Od: vendulkabendulka
Ne, 66 minut.
[ Reagovat ]
04.02.2018 18:01Od: tommr
to je škoda - myslel jsem, že si Petra připíše do statistik další expresní vítězství do jedný hodiny ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:02Od: Andrew89 Gratulace
i kdyz jsem zapas nevidel,tak me Peta nezklamala!! super
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:53Od: tommr
budeš-li mít možnost tak se určitě podívej na záznam. Stojí to za to ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:52Od: tommr Petra Kvitová
se po dnešku posune v žebříčku na 21.místo. Od první dvacítky jí už dělí jen 28 bodů ...
Tipnu si, že se do první dvacítky dostane už na příštím turnaji v Doha a v i nejhorším případě se tam vrátí ještě před začátkem antukový sezóny ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:31Od: d@ve
Aktuálně českou dvojkou? :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:40Od: tommr
jj momentálně je českou dvojkou a věřím, že si ještě v průběhu této sezóny s Karolínou zahraje o pozici jedničky ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 20:15Od: Torn
Vy jste s tím soupeřením, kdo je česká jednička/dvojka jako nadržení puberťáci. Není to jedno? To jako jedné přestanete pak fandit?:D
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:28Od: d@ve
Bude v tom pořádek i pro následující FC.. ;)
Jinak bych osobně bral českou jedničku i Lucku Š. :))
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:51Od: EllNino Petra #21
Parádní představení v průběhu celého týdně, 2 skalpy top 10, další 2 skalpy top 20, navíc až na Jule výhry rozdílem třídy, absolutně bez nároku vymazala Vesninu, Ostapenko i dneska Kikinu :)

Bilance 21-7 ve finále je neuvěřitelná, navíc to nebyly nějaké malé turnaje, většina z nich jsou od Premieru výše :)
Krásný zážitek, snad si formu přenese do Prahy, vypadá to, že si zahraje v sobotu s Belindou a to bych opravdu rád viděl, už aby to bylo :)

Je to nádhera ji sledovat, když si sedne vše tak, jak by mělo, je prostě neporazitelná ... existuje u ní i ta odvrácená strana kopce, ale za tyhle výhry a tituly to stojí ...:)

Jinak myslím, že Petru zmohl více ten nekonečnej program po finále, než samotné finále :D Doufám, že tam nenastydla, to bych Rusáky hnal :)) ...Byl to pravý patetický gerojský ruský kýč, ale tak nějak to k Petrohradu patří, ceremoniál, jako kdyby Petra vyhrála GS, přitom jinde prostě na Premierech předají cenu a čau :) Inu, Rusko :DD

Pěkné zakončení týdne a využití divoké karty do turnaje :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:57Od: tommr
pokud Švýcarsko postaví Bacsinszkou tak s ní bude Petra v sobotu hrát a s Bencicovou si zahraje Karolína ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:03Od: EllNino
já myslím, že nastoupí Golubic
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:38Od: tommr
divil bych se kdyby Bacsinszká proti nám nenastoupila. Je už zdravá a v Petrohradu se jí v deblu docela dařilo. Navíc umí zahrát na Petru ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:39Od: EllNino
uvidíme no :) každopádně se na to moc těším, budou to super zápasy, ať bude hrát kdokoli
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:49Od: tommr
budou to určitě napínavý zápasy. Naše holky jsou sice jasný favoritky, ale Švýcarky budou určitě kousat ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:48Od: horska.kraslice
Taky mě napadlo, jen aby Petra neprochladla, přece jen to pozápasové veselí bylo nezvykle dlouhé.
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:49Od: drabona
Dopadlo to přesně tak, jak jsem přepokládal, Petra udržela vysokou úroveň a Kiki na ni v současnosti nemá a není sama. Gratuluji, ať to vydrží co nejdéle.
Ceremoniál se líbil, kdo viděl něco podobného ve skutečnosti, dokáže to ocenit i v televizi, kde vše vypadá trochu jinak.
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:45Od: .vorlik.
Ty kráso, horší ceremoniál snad už nemohl být. Větší kýč lze těžko vymyslet :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:47Od: lvicek
Trocha baletu snad jeste nikoho nezabila ;). No, potom uz to bylo trochu horsi...
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:52Od: FulnekUltras
jiný kraj - na zvýšení kulturní odolnosti doporučuju vietnamské vodní divadlo ;)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:57Od: drabona
Do kýčů made in USa, které kdejaký trouba snaží předvádět ČR to mělo rozhodně daleko.
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:42Od: George_Renel
Kýč? Trochu patetické možná. Ale klasika jako Labutí jezero atd. tedy těžko bude kýčem, to není Kelly Family.
[ Reagovat ]
04.02.2018 18:39Od: .vorlik.
Labutí jezero s elektro prvky na tenisovym kurtu? :D To je kýč jak blázen. A že tam ty elektro prvky rvali každou chvíli, pořád do tý klasiky. Celej ten sled představení neměl žádnou logiku. Byla to nesourodá splácanina. Ty kostýmy ala hadr obmotanej kolem těla a něčim sepnutej taky kvalitka. Vypadalo to jak kdyby to někdo koupil za pajdu u vietnamců. A že byla operní pěvkyně několikrát falešná, to ti přišlo v pohodě? A úplně vrchol byl, když překladatel nenechal Kikinu domluvit a začal překládat, i když chtěla ještě něco říct :D

A to jsem nevyjmenoval zdaleka všechno. Se omlouvam, ale dost nepovedený.
[ Reagovat ]
04.02.2018 17:47Od: vendulkabendulka
Bylo to skvělé a balet a klasika k Petrohradu neodmyslitelně patří.
Na můj vkus trochu dlouhé, ale pěkně udělané.
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:41Od: bIbec
kdyby se někde objevil celý mač včetně ceremoniálu, tak to sem prosím někdo hoďte. Jde mi teda hlavně o ten ceremoniál, mi to po tom baletu vypnuly, svině jedny.
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:42Od: PetaM
https://www.youtube.com/watch?v=GwsnXBk_E5U

Tady si to můžeš ještě pustit zpětně ne? :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:43Od: bIbec
díky!
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:44Od: PetaM
Není zač. Snad to bude ještě nějakou chvíli fungovat :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:36Od: fretek Z L´Equipe (počít. překlad)
Ovšem vedení Kvitova bylo příliš důležité, a rozdíl v úrovni hry také, aby Mladenovič držel naději na udržení jeho titulu. V kategorii 5-2 francouzka stále vytvořila tři body zlomu, které si česky zachránilo na základě své služby. A o pár minut později skončila v novém výherním výstřelu.
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:40Od: FulnekUltras
o moc líp to dneska bohužel nesvedou ani mnozí překladatelé z masa a kostí ;)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:32Od: tmora
Ruská "Selena Gomez" - no to je komedie
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:27Od: Fandina
Kiki je i vtipná, prý Petra hrála dobře a je dobře, že pak následovala kulturní vložka, aby nebylo finále tak krátké :-)).
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:35Od: FulnekUltras
taky od ní sympatické, jak po vyhlášení utěšovala svou patrně nejmladší fanynku v hale ;)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:23Od: Jabadu
Týýý wole, ruský premiér?! ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:17Od: mikimaus321
Už jsem při tom ceremoniálu čekal alegorické vozy a tanky
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:33Od: FulnekUltras
;))) rozvláční funkcionáři si to vychutnali i s Gogolem - ale nutno říct, že ze skutečně rychlovlakového spojení Petrohradu s Moskvou by si mohly ČD vzít příklad
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:15Od: tmora Live prenos [ Reagovat ]
04.02.2018 16:14Od: Lina
Petře gratulka k 21 titulu. Je fenomén a jsem ráda, že je zpět nu kurtech a snad i herně. Tento týden předvedla, že je na správné cestě a vrátí se na pozice kam patří. Petro pojď!
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:37Od: FulnekUltras
nebo radši POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:12Od: George_Renel
Další nepřetržitý rok Petry s minimálně jedním titulem.
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:19Od: tommr
jj od roku 2011 nepřetržitě získala Petra každý rok aspoň jeden titul. Snad letos ještě přidá i nějakej opravdu velkej ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:20Od: Bob
Wimbledon
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:12Od: mikimaus321
To je šaškárna vyhlášení vítězů
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:10Od: LukasH
Petra super. Dobre, ze tam jela a tim si zajistila jistotu hry ve FC. Prece jen by nevypadalo dobre, kdyby sedela vedle Denisy :-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:44Od: EllNino
Denisy ?
[ Reagovat ]
04.02.2018 23:47Od: LukasH
Aha, Denisa tam neni :-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:10Od: tommr Petra Kvitová
dneska mj. jasně demonstrovala, že je momentálně nejlepší halová hráčka současnosti ... :)

Most Wins at Indoor Hardcourt Events:
1. Petra Kvitova: 64-27
2. Maria Sharapova: 53-16
3. Patty Schnyder: 50-39
4. Dominika Cibulkova: 49-27
5. Caroline Wozniacki: 46-14
...
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:12Od: FulnekUltras
dobrá statistika
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:05Od: marsden Gratulace a jebnuty rusaci
Peta super! Ale dejte ji ten pohar!!! Jeste tam dejte Mrazika a upecte pirosky. Rusaci blaznivy!!!
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:09Od: horska.kraslice
No a po baletu stream skončil, dobrý teda no....:-(
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:11Od: HayashiM
Na youtubku pořád jede
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:13Od: lvicek
Jo, je to pekna vykecavacka, co? :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:11Od: FulnekUltras
uříznout ceremoniál při wimblu by bylo horší ;)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:04Od: Jabadu
Ať žije Petra Veliká v městě Petra Velikého!
:-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:03Od: Daffit
Gratulace Petře k turnajovému vavřínu. Nakonec pohodové nědělní finálko, a dobře se na to koukalo.

Tak zas příští víkend v pražském dostaveníčku v O2 s českými děvčaty :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:02Od: George_Renel
A rázem máme v race opět 2 hráčky v TOP10 .-).
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:03Od: Fandina
Nádhera!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:57Od: tommr Petra Kvitová
dneska opět potvrdila, že finále umí. Její finálová bilance 21:7 je ostatně víc než výmluvná ...
Soupeřka ve finále navíc nekladla moc velkej odpor a byla s prohrou už dopředu smířená. Nejtěžší pro Petru bylo myslím semifinále proti Goergesový který by se klidně dalo označit za předčasný finále. Je docela příznačný, že dnešní Petřina výhra posunula Goergesovou do první desítky a Mladenovicovou naopak z první desítky ven ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:00Od: horska.kraslice
Zajímalo by mě, proč dostala Petra 469 bodů do žebříčku místo 470? Vždyt loni touto dobou nikde nehrála, tudíž se jí nic neodepisuje, ne?
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:02Od: Fandina
Asi vypadl nějaký turnaj kde měla jeden bod.
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:04Od: tommr
Petrohrad nahradí její poslední započítávanej turnaj kterým je zatím Tian-jin kde loni neslavně vypadla už v prvním kole. 470-1=469 ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:10Od: horska.kraslice
Díky za info :-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:57Od: FulnekUltras Není až takové umění postupovat do čf a sf,
ale dotahovat věci do konce. Dneska v posledním gemu i tradičním srdcem Lvice. Ruská hala Petře opravdu sedla, takže s pokorou dál k novým šancím. Velké uznání také Jirkovi - má to zmáknuté... ;-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:04Od: misa Re: Petra
http://www.jpeg.cz/images/2018/02/04/l.jpg

V hale je na ni spolehnutí. Myslím, že není pochyb o tom, že patří mezi 25 nej hráček open éry. Počet i skladba titulů tomu odpovídají. Gratulace. Před třemi lety byla ve Fulneku výstavy Trofeje Petry Kvitové, od té doby jí přibyla další řádka cenných pohárů.

Lucinka dnes slaví 31. narozeniny :) Tak hodně zdraví a ještě pár hezkých singlových výsledků!
[ Reagovat ]
04.02.2018 20:10Od: Torn
Ty seš tou Karolínou skutečně posedlej :D. Vážně tebe by měli vykastrovat.
[ Reagovat ]
04.02.2018 21:19Od: blixa
On už v podstatě je. Bejvalej lampasák, nejspíš politruk, po 89 vyhozenej pro zbytečnost, to je jak když normálního chlapa vykastruješ :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:57Od: lvicek
Gratulace Pete, tomu rikam spravne vyzadana a udelena WC ;). Snad se tu ukaze vickrat, kdyz ji to tu tak krasne sedi. Finale uz odehrala ve svem typickem finalovem rozpolozeni, to je fakt parada :). Doufam, ze ji takhle uvidime letos casto, i kdyz je mi uplne jasny, ze urcite budou zase i utrapene prohry v prvnim kole, kdyz si proste ty okolnosti tak dobre nesednou. Ted drzim moc pesti na FED cup. Myslite, ze bude Peta hrat v Praze?
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:05Od: tommr
neumím si představit, že by Petra po takovým triumfu nehrála ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:08Od: lvicek
Jo, ta posledni otazka byla na turnaj WTA v Praze :), to nevyznelo moc jasne :).
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:15Od: tommr
těžko říct. Ten turnaj je ještě hodně daleko a do tý doby se může stát spousta věcí ...
Můj tip ale je, že pokud bude Petra zdravá tak na Spartě hrát bude ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:31Od: lvicek
Skoda, ze letos se nebudu moct zucastnit osobne ani FED cupu ani WTA turnaje... Ale budu aspon koukat v TV, co to jen pujde!
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:53Od: PetaM
Ani za toho stavu 0:40 jsem nebyl nervózní. A Petra taky ne. Věděla, že je to jen na ní. Napálila to tam a už to byla shoda :D Moc pěkné. Tak tentokrát finále (zápas) bez nervů. Trochu nezvyk :D Každopádně gratulace k 21. titulu! Končně jsou zpátky ty neskutečné bomby, úhly a tak :D Gratulace!
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:59Od: FulnekUltras
starý dobrý bumbrlíček snad opět na cestě ;)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:01Od: tommr
důvod k obavám opravdu nebyl, protože Petra měla v záloze ještě jeden pokus na dopodávání zápasu ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:51Od: triatlet Oko bere :-)
Tak třeba zítra v anketě no.20? :-)
Parádní nejen finále, ale celý týden. Trošku mi zatrnulo, když Petra neviděla ve 2. setu x Begu.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:50Od: Nola
Petra vyborny vykon, verim, ze je definitivne spat, Kikina zacala kusat v poslednej hre, ale nestacilo to
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:00Od: FulnekUltras
už neměla co ztratit - klasická koncovka WTA s drobným zádrhelem, ale Peťa už je teď zase dál...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:50Od: Fandina Je to taaaaaaaaaaaaaaam
Nádhera, Petra to dala. A hrála úžasně. Gratulace veliká.

Přiznám se, že jsem se trochu finále bála, vzpomněla jsem si na poslední prohrané finále Petry v Luxembourku s Blesku. Takže jsem nevěděla, jak tohle dopadne.

Ale nádhera Gratulace veliká Petra uspěla v Petrahradě. :-))
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:51Od: Torn
Tak tam měla proti sebe atypickou rumunku, s tou se hraje blbě.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:53Od: blixa
Kikina je naštěstí zcela typická francouzka ... ;-) :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:01Od: marekv
Maslíš typická SRBKA...
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:09Od: blixa
Namaslím. Zaprvý nevím co to je a za druhý mě to uráží ! ;-) Ta ty si někde přečti, co je to ironie :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:00Od: Frick
V Lucemburku to brala dovolenkově. Tim jsem si jist. Nedala do toho 100% tam.
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:17Od: Fandina
Jenže do finále to tak nevypadalo, hrála dobře. Až finále jí nevyšlo.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:52Od: Fandina
A koukám, že nejen já tady pár dní vtipkuji o PetraHradu, to samé komentátoři v telce. :-))
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:49Od: horska.kraslice
Na závěr trochu zápletka na pocuchání nervové soustavy, ale konec dobrý, všechno dobré. Gratulace velká Petře, neuvěřitelné, že před rokem měla tak rozrasovanou ruku.....
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:48Od: jurasekh Péťa
...je to zase ta stará (mladá), dobrá, poněkud pohublá a tudíž i pohyblivější Péťa Kvitová!!! Blahopřeji :-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:48Od: George_Renel Oko bere
Petra má za sebou fantastický týden a my jen můžeme litovat té virózy co ji postihla před AO. Mohla to být úplně jiná pohádka.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:48Od: blixa
Trošku nás napínala ... :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:47Od: tommr Petra Kvitová
to by ani nebyla Petra kdyby to aspoň trochu nezdramatizovala ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:47Od: Torn
Čekal jsem trochu toho vzdoru, nakonec se Kiki za stavu 2:5 rozhodla hrát, nicméně Petře velká gratulace.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:48Od: tommr
to byl jen chvilkovej výpadek Petry - jakoby nás schválně napínala ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:50Od: Torn
No, ale i tak...na Petru tam bylo fakt málo dramatu. :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:42Od: Jabadu
Ten Vaněk se tam neměl motat.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:42Od: slacker
jezisi co zase kravne?
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:39Od: tommr Petra Kvitová
ted Petra trochu odflákla hru na returnu. Zřejmě si věří, že už to nějak dopodává ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:37Od: Jabadu
Úklidové práce Petra s.r.o.
:-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:36Od: Fandina
Já kdybych vedla 6:1 a 4:1, tak budu v pohodě, Petruška má dojem, že nehraje úplně top, to je mi ale puntičkářka :-)).
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:39Od: Torn
Tak Mladenovič hraje tak příšerně, že se Petře ani nedivim. :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:39Od: horska.kraslice
To je dobře, že se pořád soustředí. V tenise jsou obraty možné vždycky.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:33Od: tommr Petra Kvitová
a Petra už má i druhej brejk. Jen nechápu na co si ted zve Vanka. Aby jí to nepřineslo smůlu ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:33Od: Jabadu
Přesně táááák! ... Ale jedu na ty nohy!
:-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:29Od: pivrnec
Hrozná škoda toho předchozího gamu..totálně vykolejená Kiki není schopná dát první servis a Petra ten její druhej vždycky tak lacině vyhodí..celkem jí to věnovala..
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:25Od: tommr Petra Kvitová
Petra má brejk, ale mohly bejt dva. Škoda ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:23Od: mikimaus321
Mladenovic Kristinaje jak dvojče SHARLOTY
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:19Od: Jabadu
Petra podává líp než Karolína. To jsou věci ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:23Od: tommr
v semifinále měla Petra víc es než Goergesová, která jich jinak letos nastřílela ze všech hráček nejvíc ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:24Od: Torn
Tak ta statistika je dost zavádějící, když je měsíc od začátku sezóny. :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:27Od: tommr
Goergesová byla v minulý sezóně druhá v počtu es za Karolínou. U ní to není žádná náhoda ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:28Od: Torn
No to vim, ale tak Petra taky neměla ty předešlé sezóny málo ES. Jen tvrdit, že letos něco.. :D prostě mi to příjde vtiný, asi jako to, že když Petra jednou solidně podává, tak je hned hráčka s nejlepším servisem dle některých. :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:30Od: PetaM
To nemůžeš brát tak vážně :D :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:32Od: Torn
Já spíš vždycky nad tím kroutím hlavou. :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:55Od: Fandina
:-))
Vážně, vždyť to je tady pořád tak, že kde kdo kde co přehání a naopak :-)).
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:15Od: Nola
Petra, zatial radost pozerat
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:13Od: Jabadu
Co je to za jazyk, kterým mluví s matkou? Srbština?
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:15Od: Bob
Taky jsem se divil :D Ano, ona je původem Srbka narozená ve Francii.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:22Od: blixa
Vzhledem k tomu, kdy její matka odešla ze Srbska spíš asi srbochorvatština. Srbština je snad jen jakási varianta téhož, nicméně ty jejich jazyky stejně moc nechápu. Jediné co mám ověřené je to, že Chorvatům rozumím celkem slušně, kdežto Srbům skoro ani slovo. Proč to tak je, netuším ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:27Od: horska.kraslice
Ten rozdíl v mluvě je asi jako Čechy-Morava. Takže spíš uzákoněné nářečí. V psaném projevu se ovšem Srbové vrátili k cyrilici, kdežto Chorvati zůstaly u latinky.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:27Od: Fandina
Asi ano, srbština je vlastně to samé psáno v azbuce, ale jinak je to snad stejné.
Já do Chorvatska jezdím hodně často, dvakrát i třikrát do roka, takže to často slyším, ale byla jsem i v Srbsku, třeba na DC když se hrálo s našima, ale těm také rozumím, podobně jako Chorvatům.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:38Od: blixa
Tak já byl vždycky v Srbsku jen v Bělehradě (pracovně) a bez angličtiny bych byl zcela v hajzlu, fakt jsem jim nerozuměl vůbec nic. Zřejmě asi jen můj problém (i když mi už pár lidí říkalo to samé).
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:40Od: Fandina
Třeba to tak je, já to až tak nepitvala, něco jsem rozuměla, něco ne. Ono také záleží kde je člověk i v Chorvatsku, někde člověk rozumí víc, jinde méně.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:45Od: Fandina
Třeba ve vnitrozemí v Chorvatsku moc nerozumíš, u moře je to jiné, tam člověk už těm frázím, co se týká cestovního ruchu, rozumí.
Já byla v Bělehradě také, ale jako turista, takže jsem se nějak extra nepotřebovala dorozumět.
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:05Od: FulnekUltras
Srbové už víc blgarštějí
[ Reagovat ]
05.02.2018 12:36Od: turista
Rozumět je v Srbsku problém. Ale s čtením a psaním bukviček je to lepší i když jsou trochu jiné než ruské a bulharské. Ruské bukvičky mám jako 50+ zmáknuté a ruština naučená v dětství to se nezapomíná.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:12Od: tommr Petra Kvitová
první set byl jednoznačnej, ale ještě není vyhráno. Proti Kasatkinový začala Mladenovicová taky špatně a ještě to dokázala otočit. Petra jí nesmí podcenit ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:14Od: Torn
Já si nemyslim, že by to dokázala otočit, by se musela hrozně zvednout, i když po prvním setu to není vyloučené, to tam hrála Petra sama.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:11Od: Bob Kdyby takhle Petra hrála pořád,
byla by stabilně v TOP 10.
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:12Od: PetaM
Bývávala stabilně v top 10 :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:10Od: horska.kraslice
Začne druhý set. Tak jen aby Petra viděla :-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:10Od: George_Renel Je to koncert
až mám strach.
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:08Od: FulnekUltras
;)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:10Od: Fandina
Nádhera, tak snad teď Petra nepoleví a pojede tak, jako v prvním setu.

Krása!!!!!!!
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:09Od: Daffit
Petra zřejmě navštívila nějaký místní koncertní sál a inspirovala se :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:09Od: Jabadu
Jen tak dál, jen tak dál ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:08Od: Gogiska
Petra ju strasne nici :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:04Od: PetaM
Zatím je to jenom o Petře (a občas o podání Kiki :D ), tak snad se nic nezmění ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:05Od: Torn
Kikina tam ani nepřišla...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:08Od: PetaM
Vidím. Vypadá, jako by tam nechtěla být ...
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:09Od: Torn
Možná si vzpomněla na těch 15 proher a řekla si, že jí ty 3 výhry stačí. :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:09Od: PetaM
Teď si trochu zaFrickuju ... Asi už se s Dominicem dlouho "neviděli" ... :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:13Od: Torn
:D:D hlavně ho nepřivolávej. :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:10Od: FulnekUltras
;)))
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:04Od: tommr Petra Kvitová
pátej brejkbol konečně proměněnej a následně i potvrzenej ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:01Od: Jabadu
Zdá se, že dnes je svět v pořádku.
:-)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:01Od: Dobry-den Petra
v suchým triku zcela bez nervů. Francůženka je dnes bez šance.
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:54Od: tommr Petra Kvitová
škoda těch neproměněných brejkbolů. Hlavně u toho druhýho chyběl jen kousíček ... :(
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:59Od: Torn
Mladenovič to Petře, ale i dost usnadňuje, hraje jako spící panna..
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:05Od: tommr
tak snad jí Petra neprobudí ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:06Od: Torn
Moc tomu nevěřim. Zatím tam Mláďa ani nemusela chodit.
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:53Od: lvicek
Diky, tohle se nekouse.
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:55Od: PetaM
http://live.livewidget.net/streamvideo10/mladenovic-vs-kvitova-wta-saint-petersburg-live-stream-4581583.html

Kdyžý tak i tohle se dá :D
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:49Od: Torn
Mladenovič je nějaká totálně mimo.
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:49Od: lvicek
Tak Petko, pojd na to, drzime pesti! Ale Ukrajinci se mi dneska strasne kousou, vam taky? Nevim, jestli je to nasim internetem nebo spis na strane serveru.
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:55Od: com
jo seka se to.. sem nejdriv restartoval comp :D a az pak sem si nasel jinej link :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 15:03Od: mikimaus321
Na TV smart máš youtube
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:42Od: Jabadu
Tak takhle jo.
Dneska by to šlo.
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:40Od: dadaft Petrohrad
když už žít v Rusku, tak v Petrohradu.
velice bohaté, nádherné a udržované město, kde je neuvěřitelně čisto.
mají tam turnaj WTA, skvělý symfonický orchestr a koncertní sál, několik obrovských a superprestižních galerií..............
co víc si přát.

((( pojď Petro )))
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:47Od: blixa
Je tam zima :(
[ Reagovat ]
04.02.2018 14:37Od: tommr Petra Kvitová
pokud by se Petře dneska podařilo získat titul dostala by se v celkovým počtu získaných titulů před Azarenkovou a Radwanskou - zatím mají všechny tři po 20 titulech ... :)
[ Reagovat ]
04.02.2018 16:31Od: FulnekUltras
stačí říct ;)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist