Letošní sezona je jedna z nejlepších, raduje se Nadal

  • Rafael Nadal včera potřetí v kariéře vyhrál závěrečný grandslamový podnik sezony US Open a po zisku 16. kariérního grandslamového vavřínu zhodnotil letošní sezonu jako jednu ze svých nejvydařenějších vůbec. Jednatřicetiletý Španěl hrál letos jako jediný hráč tři grandslamová finále a kromě vítězství na US Open podésáté kraloval na French Open. Na antuce letos získal ještě další tři tituly a prohrál jediný zápas.
    11. 9., 14:15 | Aktuality |  105 komentářů
    Rafael NadalRafael Nadal 
     
  • Profil hráče

Rafael Nadal se po předčasném ukončení loňské sezony kvůli problémům se zápěstím hned na Australian Open probojoval až do finále a další finálové účasti přidal v Acapulku a Miami. Prvního letošního titulu se dočkal až v průběhu antukového jara, které neskutečným způsobem ovládl.

Oprávněně se jednatřicetiletému Španělovi přezdívá "antukový král". Rodák z Manacoru podesáté triumfoval na Masters v Monte Carlu, podesáté na domácí antuce v Barceloně, popáté dobyl Masters v Madridu a podesáté, letos beze ztráty setu, kraloval na French Open.

"Výsledkově je letošní sezona jednou z nejlepších v mé kariéře," radoval se Nadal, jenž počtvrté ovládl dva grandslamy v jednom roce. "Zahrál jsem si letos třikrát finále grandslamu a vyhrál několik titulů. Ani si neumíte představit, jak je těžké takového úspěchu dosáhnout," pokračoval.

"Ve Wimbledonu jsem prohrál 13-15 v rozhodujícím setu, mohl jsem být ve čtvrtfinále," připomněl těsnou letošní porážku v All England Clubu, kterou mu uštědřil rozjetý Lucemburčan Müller. "Na antuce jsem vyhrál skoro všechny zápasy. Samozřejmě je pro mě takový návrat hodně emotivní, vzhledem ke všem těm dřívějším zraněním," dodal Španěl, jenž během antukového jara dominoval a vyhrál 24 z 25 duelů. Jedinou porážku mu ve čtvrtfinále v Římě připravil Thiem.

Letošní vydařenou sezonu korunoval včerejším triumfem na US Open po výhře nad Jihoafričanem Andersonem. Závěrečný grandslam sezony vyhrál potřetí v kariéře. Na newyorských betonech nenašel přemožitele ještě v letech 2010 a 2013.

Nadal kromě French Open ovládl i letošní US Open

Od Wimbledonu 2003 si neuvěřitelných 50 z 58 grandslamových titulů rozdělili pouze čtyři tenisté - Federer (19), Nadal (16), Djokovič (12) a Andy Murray (3).

Dominanci tzv. "Big Four" dokázali na nejprestižnějších tenisových turnajích kromě Stana Wawrinky (Australian Open 2014, French Open 2015 a US Open 2016) přerušit ještě Andy Roddick (US Open 2003), Gastón Gaudio (French Open 2004), Marat Safin (Australian Open 2005), Juan Martín Del Potro (US Open 2009) a Marin Čilič (US Open 2014).

"Nevím, jestli to mohu říct, když jsem toho součástí, ale myslím si, že jsme v éře, v níž tenisté dosahují neuvěřitelných úspěchů. Je těžké vyhrávat tituly. Měli bychom si toho hodně vážit. Myslím, že já, Roger i Novak jsme toho vyhráli víc, než jsme si kdy vysnili," řekl Nadal.

S Federerem se utkal již 37krát a vede ve vzájemné bilanci 23-14. Ve finále grandslamů má se Švýcarem bilanci 6-3. S Djokovičem odehrál dokonce neuvěřitelných 50 soubojů. Ve vzájemné bilanci prohrává 24-26, ale v grandslamových finále má se Srbem pozivitní bilanci 4-3.

"Naše rivalita je podle mě pro tenis velmi důležitá. Každý hrajeme jinak, jsme jiné osobnosti, charaktery a potkáváme se v klíčových zápasech už strašně dlouho, což je pro tenis tou nejlepší reklamou," doplnil.

Letos se opět dominance "Big Four" na grandslamech potvrzuje, přestože Djokovič a Murray nehráli ani jedno grandslamové finále. Letošní grandslamové akce si rovným dílem rozdělili Nadal s Federerem. Nadal triumfoval na French Open a US Open, Federer na Australian Open a ve Wimbledonu.

Švýcar má na kontě již 19 grandslamových vavřínů, o tři více než Nadal. Španělovou prioritou však není Federera v počtu grandslamových titulů dohnat. "O tom jsem nikdy moc nepřemýšlel. Každý máme vlastní kariéru. Uvidíme, jak to dopadne. Já mám šestnáct. Tři jsou velký rozdíl," uvedl Španěl.

Velká čtyřka na grandslamech v posledních letech dominovala

"Musím pogratulovat sobě i Rogerovi, že se nám letos tak daří. Je to úžasné. Tenis ale není jen o grandslamech. Čekají nás další turnaje. Na poslední část sezony se těším," řekl šestnáctinásobný grandslamový šampion.

Ještě na konci loňské sezony byl Nadal v pořadí ATP na devátém místě, Federer okupoval dokonce až šestnáctou příčku. Obě legendy ukončili loňský rok předčasně, Nadal v půlce října kvůli zápěstí, Federer už po Wimbledonu pro zranění kolene.

Letos se však jak Španěl, tak Švýcar dokázali neuvěřitelným způsobem vrátit a nyní jim patří dva nejvyšší posty ve světovém hodnocení. Nadal triumfem na US Open upevnil pozici světové jedničky, Federer je druhý. Na prvních dvou místech jsou Nadal s Federerem poprvé od roku 2011.

"V lednu jsem byl překvapený," řekl k letošnímu finále Australian Open, v němž v pěti setech podlehl právě Federerovi. "Teď už nejsem tolik překvapený. S Rogerem máme pravděpodobně pár věcí společných - vášeň pro tenis, touhu vítězit a neustále se zlepšovat," dodal.

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (105)
13.09.2017 00:48Od: GR8-One99 pro oba tábory
kluci se umí pobavit a respektovat, jen někteří se musí hádat kdo je lepší! :D
https://www.youtube.com/watch?v=3CfgRZ8wZzI
[ Reagovat ]
12.09.2017 18:40Od: peggy
Kazdy ma nejakou chybu,nejdrive to byla Maria nyni je k ni pridan Rafa.To snad protoze mu to letos jde.Nebylo by dobre je nechat zit?Je nektera hracka,ktera na kurtech lame rakety je sprosta a to je dobre?Nekomu to nejde nemuze hekat.
[ Reagovat ]
12.09.2017 18:45Od: FulnekUltras [ Reagovat ]
12.09.2017 18:29Od: Roger_Federer
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/4026--tak-uz-to-konecne-promen-jak-vypadal-nadaluv-prvni-zapas-na-okruhu?showUnvisible=1
[ Reagovat ]
12.09.2017 18:30Od: Roger_Federer
Ta fotka je hrozba, Rafa na ní vypada jako retardovany.
[ Reagovat ]
12.09.2017 17:33Od: janek_da
Jak to vidím, tak být Rafou, tak to asi rači s pohárem kamsi zalezu. Hrozně slabá konkurence. A mnozí se oprávněně zlobí
A třeba tam potká RF, který se v době volna stydí za slabou eru 05-08.
[ Reagovat ]
12.09.2017 19:00Od: a.magerova
Určitě tam je i Andy Murray se svým pohárem z USO 2012, za neskutečnou haluz, kdy vichr mocně dul jen v jeho prospěch... :-)))
[ Reagovat ]
12.09.2017 12:52Od: VLK----1GSL Celkem me pobavilo:)))
Nadal heká stejně jako Šarapovová, napsal fanoušek.
Ruska se svého kolegy zastala!

Nekonečné téma tenisových fanoušků se opět dostává do kurzu. Na hekání Marie Šarapovové, Viktorie Azarenkové a dalších si stěžuje nespočet tenisových přiznivců. Nikdy se však v tomto spojení nehovořilo o tenistech. Ledy prolomil až Angličan Bernie Baldwin, který na svůj Twitter napsal následující post:

Všichni hovoří o zvucích, které vydává po úderech Maria Šarapovová, ale Rafael Nadal, bezesporu skvělý hráč, je s jeho bručením stejně otravný,? vyjádřil fanoušek svůj názor. Reakce ostatních uživatelů na sebe nenechaly dlouho čekat a na adresu Angličana se strhla vlna kritiky...

A reakce Marie:

Nadal právě vyhrál svůj šestnáctý (!!!) grandslam a vy napíšete tohle? divila se ruská tenistka. Její tweet ocenilo ?srdíčkem? bezmála devět tisíc fanoušků.:D))))

Do rozepře se vložila také fanynka Jackie Wayová, která situaci upřímně okomentovala. Oba jsou písní pro mé uši... zvuk pravých bojovníků.

http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/4029--nadal-heka-stejne-jako-sarapovova-napsal-fanousek-ruska-se-sveho-kolegy-zastala

Jeden si tam napise nejaky post a tisice lidi z toho blazni...:D)))
Cvrlikac...:D)
...jeste by mohli udelat hashtag

#NadalRveLipNezMarie
[ Reagovat ]
12.09.2017 13:52Od: janek_da
Hodně prdí.

Cože??? Co jsi ty dokázal?
Je to božská vůně.
[ Reagovat ]
12.09.2017 15:54Od: Kozoroh
Sluníčkáři se opět předvedli, co jsou to za hovada.
[ Reagovat ]
12.09.2017 17:30Od: janek_da
Hele, ale z reakce Marie jsem pochopil, že ji nevadí, když ji budem za hekání kritizovat.
Nevyhrála grandslam natož 16.
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:20Od: gigin Prajz many sú fuč
https://www.instagram.com/p/BY5NwZ2HMQv/
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:13Od: vrabejka
No vida. V minulé sezoně když se oba hráči trápili zdejší fans obě legendy odepsali a dušovali se jak už žádný GS nikdy nevyhrají. Rok poté vyhrál RF S RF 4 GS v sezoně 2017. Ale musím uznat že kromě AO měli tu cestu k titulu fakt lehkou. Nevěřil jsem že to někdy řeknu ale fakt mi tam chybí Djokovič a Murray.
[ Reagovat ]
12.09.2017 11:32Od: turista
Novak a Andy na okruhu setsakra chybějí. Ale i Nishi a další.
[ Reagovat ]
12.09.2017 13:46Od: Marduch
Na tomhle USO jakoby se sešly všechny nešvary současného ATP pole. Opotřebovaní dlouholetí matadoři Djoko, Můra, Wáwra, skleněné duo Nishi & Raonič, nekonzistentnost Dimitrova, GS nevyhranost Zvereva, přístup Gyrose, neschopnost prorazit jinde než na antuce u Thiema.
Pop*če konstelace, ale aj taký je šport.
[ Reagovat ]
12.09.2017 15:43Od: Franky
Fedex si povedal ze taky GS ani nechce bez konkurencie...Ale Nadalovi je to jedno on to hned bral :D
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:11Od: Bajumba
Za mě jednoznačně nejhorší Grand Slam letošního roku.......
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:59Od: Dobry-den
Souhra okolností. Klika.

Kvalita ovšem chybí...
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:07Od: stopan
Nadal ma dost casto stastie na los a tento rok obzvlast, AO 2017 do semifinale nemal priadneho hraca, na french open totiez,na us open nemal hraca svetovej 30tky :D
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:14Od: Forehand
Rovnako ako Federer :)

Stastie na zreb, jasne...Mozno preto dostal Mullera do 4.kola, a vlastne nieco podobne vo W. stále...vlani Verdasca do prveho v Austrálii a s Djokovicom sa stretol na RG snád 4-5krat vzdy najskor ako mohol...

Srandista
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:19Od: tito
Tyto blbosti o tom, jak měl v AO lehký los mne fakt berou. Buď jsi tenisový analfabet, nebo záměrně mystifikuješ a domníváš se, že ostatní zde analfabeti jsou, nebo jen opakuješ po hejtrech (opravdu se nejedná o fanoušky) a ani jsi ty utkání neviděl. Pro mne osobně není důležité jen žebříčkové postavení, ale zároveň aktuální forma soupeřů. Rafa hrál poslední 4 kola postupně s A.Zverevem ( pro jistotu uvedu, že patří mezi 4 letošní přemožitele Rogera, letos má 2x 1000). Argument, že dosud neuspěl na GS pro mne nemá žádnou váhu. Uspěje a ten duel s Rafou byl vynikající. Následoval Monfils, kterého bychom mohli považovat za slabšího. Ale poté se utkal s Raonicem. Pro slabší paměť uvedu, že Miloš hrál předchozí rok na AO SF (Murray), F IW (Nole), F W (Murray), na TM prohrál ve skupině s Nolem (2xTB) a v SF s Andym ( TB ve třetím) Pokud pominu exhibici v Abu Dhabi, tak v letošním roce před duelem s Rafou měl 6 vyhraných zápasů (Nadal, Muller, Bautista...) a prohrál v Brisbane s famózně hrajícím Dimitrovem (zranil se až v Miami). Ten čekal v SF. Jeho kvalitu jsi nezpochybnil, aby také ano, začátek sezony měl neskutečný. 10 vítězných utkání (Rao, Nishi, Goffin, Thiem, Gasquet..) žádná prohra. Jinak Rafa v prvních kolech narazil na F.Mayera a Baghdatise. To a utkání s Gaelem byla dejme tomu samozřejmost. Takže jestli taková sestava pro tebe znamená, že do SF neměl pořádného hráče, tak bych chtěl vidět tu silnou. Možná jsi myslel Melzer, Rubin, Berdych, Nishikori, M Zverev, Wawrinka... Nic proti, ale pro mne ta Rafova byla těžší. A k RG. Tam z adeptů na titul nehrál pouze s Novakem. Toho porazil Thiem. Jeho a Wawrinku měl Rafa popořadě. Jak to dopadlo, víme. Když už chceš dehonestovat, tak se věnuj pouze USO.
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:28Od: D@nny
Pekne napsano...
[ Reagovat ]
12.09.2017 07:42Od: mats23 Re: pekne
tá zlosť im zatemňuje mozog, čo už...
[ Reagovat ]
12.09.2017 11:05Od: a.magerova Re: tito
A ty dokola denně omílané Forehandovy kecy o slabých soupeřích Rogera po celou kariéru ti nevadí ?!!!
Měla jsem tě za objektivního fandu a né za přivírače očí... :-/

Tyhle nesmyslné debaty jsou opravdu hnus... jakoby hráč už v přípravě věděl, že bude mít v turnaji nalosované lehké soupeře (plus mu ještě víc umete cestičku nějaký jiný tenista) a proto nemusí vůbec trénovat...

https://www.youtube.com/watch?v=XywdM1mg7KQ
[ Reagovat ]
12.09.2017 11:36Od: tito
Nazdar. Přivírač očí by bylo namístě, kdybych se těchto debat účastnil. Ale když tady bylo tolik nevole a zkreslování faktů, tak jsem výjimečně zareagoval. Koneckonců ty se do toho obvykle také nepouštíš- nebo se snad mýlím?
[ Reagovat ]
12.09.2017 12:17Od: a.magerova
Právě proto, že se neúčastníš, tak tento tvůj příspěvek vleje sílu do žil právě pomatenci Forehandovi, který tady rozvine ještě bizarnější teorie než dosud a stejně postižení oponenti z našich řad nebudou chtít zůstat pozadu... :-/

Ano máš pravdu, tlachům o lehké cestě za titulem se vyhýbám, protože vítěz TOTO neovlivní a pokud musel vyhrát 7 zápasů v řadě, tak všechna čest !!!

Navíc, mě letošní vítězové GS potěšili/nezklamali... :-))

https://pbs.twimg.com/media/DFzQ6ecUIAAX1s-.jpg:large
[ Reagovat ]
12.09.2017 12:30Od: Krisboy
Pěknej obrázek, půjde na pozadí plochy (aspoň na pár dní :)
[ Reagovat ]
12.09.2017 12:31Od: Forehand
Tak je to oficiálne. Pomiatla si sa...

Konšpiračná teória, kde už aj tita pokladáš za neobjektívneho a začneš na neho bez dovodu útočiť. Následne si si opat konšpiračne domyslela, ako mi príspevok vo vlákne, ktoreho sa ani neúčastním vleje krv do žíl...Akože, LOL :)

A najlepšie na tom je, ze to ani nie je o konkurencii vseobecne, ale o žrebe konkretneho turnaja, ktory tito vyvratil. To na aký nezmysel vlastne reagoval si odignorovala, to tvoje selektívne, uz legendarne vnimanie.

#UslaTiPointa
[ Reagovat ]
12.09.2017 12:40Od: a.magerova
Tebe tady bere vážně už jen Nola, Franz a Olympiáda...
[ Reagovat ]
12.09.2017 13:33Od: Forehand
Len či to nebude skor tvoja domnenka, alebo si robila nejaký relevantný výskum?..:)

Toto vlákno bolo úplne pokojné, pokial si nepriniesla flame...Si asi nepostrehla, ze?
[ Reagovat ]
12.09.2017 18:33Od: Roger_Federer
Nebude, souhlasim z Magu, jsi prevlecena Fandina.
[ Reagovat ]
12.09.2017 23:33Od: Fandina
Nelži.
[ Reagovat ]
13.09.2017 00:56Od: Forehand
Neplač, a utri si slzy...16-krát.
[ Reagovat ]
13.09.2017 01:06Od: Franky
ty 19
[ Reagovat ]
12.09.2017 20:47Od: tito
A já :-)
[ Reagovat ]
12.09.2017 21:42Od: a.magerova
Takže jsem měla pravdu.... jako vždy.... :-P
[ Reagovat ]
12.09.2017 21:56Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
12.09.2017 14:24Od: babolat.cz
pěkné magerka...
[ Reagovat ]
12.09.2017 15:23Od: D@nny Re: a.magerova
Promin, ale tohle byla zbytecna reakce. Tito jen reagoval na stopanuv prispevek a zastal se Nadala. Zhodnotil to smysluplne a dle meho objektivne. Vubec nevim proc by mel do jeho prispevku tahat Forehanda, kdyz reagoval na prispevek nekoho, kdo snizuje Nadalovy uspechy... Za me je tito vzorem objektivniho fanouska a utoky na jeho osobu v tomto smeru, mi prijdou zbytecne.
[ Reagovat ]
12.09.2017 19:42Od: a.magerova
Kdyby se tito vyhl výčtu Rogerových soupeřů AO 2017, nenapsala bych ni ň... toť vše... ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2017 20:00Od: D@nny
Napsal, že dle jeho nazoru mel Rafa tezsi los. Napsal to slusne a nijak utocne. Tohle te tak rozlitilo? Takze znova, jak jsem psal, utocit ohledne toho na tita dle meho bezpredmetne. Chapu, ze te uz delsi dobu stve forehand nebo frant, ale nevybijej si to na vsech(a to i slusnych Rafa fans).
[ Reagovat ]
12.09.2017 20:02Od: D@nny
*je dle meho bezpredmetne
[ Reagovat ]
12.09.2017 20:28Od: a.magerova
OK, tak sis ulevil a jedeme dál.... každý máme svou pravdu... a pokud čtu dobře, tak jsem titovi sprostě nenadávala, takže nechápu tvůj zvýšený tlak... navíc objektivní nebyl, když napsal svůj subjektivní názor na to, že Rafa měl těžší los.... :-P
[ Reagovat ]
12.09.2017 20:41Od: D@nny
OK, tak tituv prispevek byl pouze pokus o objektivni zhodnoceni protoze, "byt objektivnim neni cloveku vlastni". Nic to ale nemeni na tve zbytecne utocne reakci vuci titovi;)
[ Reagovat ]
12.09.2017 21:52Od: a.magerova Re: :-P
No... za tvou poslední větu (viz niže)... nechám tě být a měj hezký večer...

http://www.tenisportal.cz/zpravy/federer-porad-mam-na-to-vyhravat-grandslamy-19579/
[ Reagovat ]
12.09.2017 22:12Od: D@nny
Hezky jsi to "zhodnotila":) Opravdu se neskryvam za sve mylne usudky. Nemyslel jsem si ze Roger dosahne nakonec toho co dosahl, ale Roger federer je pan tenista a dokazal, ze i ve svych 35 letech dosahne vrcholu. To same ukazal Rafael Nadal. Tihle dve teniste zaslouzi nejvetsi obdiv a svou chybu umim priznat... Umis to same udelat i ty?? Dost pochybuju, vzhledem k tomu co jsi zde za zbytecne debaty vytahovala, misto toho aby jsi priznala svou chybu...
[ Reagovat ]
12.09.2017 11:39Od: Forehand
Bože moj, ty si sa úplne pomiatla :)
[ Reagovat ]
12.09.2017 14:26Od: babolat.cz
magerka je v pohodě, neměl bys na ní útočit, navíc je to ,tedy doufám, žena.
Nech si náboje a střelný prach pro Franky,Pe3ky a jim podobné...
[ Reagovat ]
12.09.2017 15:49Od: Franky
haha toto je komedia :D ani nemusime zasahovat a zeru sa navzajom jeden cez druheho :D zautocili ste na Magerku ktora tu chodi uplne bezkonfliktne a pritom mate problemy vo vlastnych radoch..niektori sami nevedia ci su Nadalovci alebo ci fandia skor Barcelone :D
[ Reagovat ]
12.09.2017 16:08Od: D@nny
Ty jsi neuveritelne jednoduchy chlapec. Predpokladam, ze nejtezsi ukol pro tebe vzdy bude vybrat spravnou stranu kam zatocit, kdyz bezis na atletickem ovale:)
https://www.youtube.com/watch?v=YO2kj8lgE7Q
[ Reagovat ]
12.09.2017 16:32Od: Franky
a dalsi ktory nevie kam sa zaradit iba kope okolo seba ako prevrateny chrobak :D
[ Reagovat ]
12.09.2017 17:19Od: janek_da
Tak tos mě zaskočil. A nevím čím víc. Jestli tím že se ji zastáváš anebo tím že pochybuješ o jejím ženství.
[ Reagovat ]
12.09.2017 19:31Od: a.magerova
Že joooo... člověk tady jako něžná květinka... :-))))
[ Reagovat ]
12.09.2017 19:29Od: a.magerova Re: babolat
https://www.youtube.com/watch?v=jOmkSxC92uY&feature=youtu.be&t=16s

A budeme muset nějak vyřešit TO důkazní řízení ohledně mého pohlaví... :-)))
[ Reagovat ]
12.09.2017 21:07Od: janek_da
dobře žes připomněla.
[ Reagovat ]
12.09.2017 21:53Od: a.magerova
Jakože... další nevěřící Tomáš?!!!

:-P
[ Reagovat ]
12.09.2017 22:36Od: janek_da
neee, ja se těším na TO důkazní řízení
[ Reagovat ]
12.09.2017 22:44Od: a.magerova
Jakože soudce z lidu... tož klidně... babolat, Ty a já... přijdem si na své všichni... :-)))))
[ Reagovat ]
13.09.2017 05:07Od: janek_da
jisťeeee
[ Reagovat ]
13.09.2017 08:22Od: janek_da
Tak. Mám všechno. Dám ti možnost vybrat termín. A věz, že dokud řízení neproběhne, tak je tvé ženství nejisté.
[ Reagovat ]
13.09.2017 11:10Od: a.magerova
No hlavně, aby vy dva jste z TOHO vyšli jako chlapi a né jako bačkory... :-P

Zde studijní materiál... zvláště 32 !!!

:-))

http://cilichili.cz/blog/63-veci-ktere-mel-umet-kazdy-spravny-chlap/
[ Reagovat ]
13.09.2017 11:12Od: a.magerova
Zde "malá" nápověda.... :-))))

http://cilichili.cz/blog/17-spatnych-odpovedi-na-otazku-nejsem-v-tom-tlusta/
[ Reagovat ]
13.09.2017 12:23Od: janek_da
Už u první otazky jsme se zasek. Proč bych měl s lehkými ženami trávit drahocenný čas (doslova) na záchodě?
[ Reagovat ]
13.09.2017 12:30Od: janek_da
Ale jinak pěkný.
za mě nejlepší, ale těžké vybrat
* rozdělat oheň i bez benzinu
* polknout když se mu lehce navalí
* stát když je potřeba
[ Reagovat ]
13.09.2017 18:07Od: a.magerova
No... ten jednoručák je vítanej, ale používaš-li obouruč nevadí... ano ano, stát když je potřeba JE POTŘEBA... taky podání ruky je pro mě stěžejní, nějaká leklá ryba, to není nic pro mě, nejen co se ruky týče... snídani do postele nevyžaduji, ale ten guláš jo !!!
[ Reagovat ]
13.09.2017 21:39Od: janek_da
to jsem rád s tím podáním ruky, že to tak chápeš. bo jsem si říkal, že já určitě podávám ruku nějak vulgarne. Guláš jasne, ale osobně mám raci vepřový. Nesnáším tlusté, to jsem se dokázal ve školní jídelně i poblit, jak chtěli ať ho jím
[ Reagovat ]
14.09.2017 00:10Od: a.magerova
Jj chápu... taky mám vepřové ráda a taky jen kýtu, kotletu nebo panenku... ostatní nekupuju... takže vařit umíš?

Ve školní jídelně jsem nesnášela - koprovou polívku, špenát, pajšl a taky to tlustý maso.... měla jsem hodně ráda krupici, rýžový nákyp a tu řídkou bramborovou kaši.. ;-)
[ Reagovat ]
13.09.2017 21:41Od: janek_da
víš že v těch chvílích je totálně jedno jestli jednorucak nebo obou?
[ Reagovat ]
14.09.2017 00:12Od: a.magerova
A sem tam je dobré překvapit "tenistu" tím, že nemusí použít ani jedno... ;-)
[ Reagovat ]
13.09.2017 21:45Od: janek_da
a to se divím, že v těch bodech není
* tlačit na kole do kopce když je třeba

hrozně rád tlacim
[ Reagovat ]
14.09.2017 00:25Od: a.magerova
OK, vyměníme TO za NEKŘIČET U TATÉRA - tetování mě nebere... a taky bych vyhodila UPLÉST POMLÁZKU - nesnáším velikonoční pondělí... zato smajlíci mi nevadí... a že bych byla zastáncem rvaček kvůli sáhnutí mi na zadek cizím mladíkem, tož to taky ne... takže by TO chtělo kapku připoupravit... :-)))
[ Reagovat ]
13.09.2017 21:32Od: janek_da
je ti jasné, žes mě dostala do deprese?
[ Reagovat ]
14.09.2017 00:39Od: a.magerova
http://www.xy1.cz/wrxv9
[ Reagovat ]
12.09.2017 09:45Od: darek.vrana
Jestli to náhodou nebude tím, že pro něj nikdo není dost těžký. Nevím no, říct, že někdo vyhrál 2 GS díky štěstí na los mi přijde přitažené za vlasy. Spíš v minulých letech to bylo brutálně těžké, ale já pamatuju doby, kdy GS probíhaly takhle normálně a taky se tam dostali často velmi překvapiví hráči. To jen v éře big 4 jsme si zvykli, že všichni 4 pravidelně postupovali do SF.
[ Reagovat ]
11.09.2017 19:30Od: sprchon
Škoda Venci Krokusů, hrál dobře...
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:23Od: facom
Je neuvěřitelné ,že po tolika zdravotních problémech a spekulacím z okolí, že už je naodpis dokáže ještě něco takového. Velký obdiv!!!
[ Reagovat ]
11.09.2017 17:08Od: D@nny
Velika gratulace Rafovi k letosni sezone. Po nevydarenych sezonach 15-16, je tato jako z rise snu. Moc bych mu pral, zakoncit tuto sezonu vyhrou na TM a teto sezone tak nasadit pomyslnou tresnicku:)
[ Reagovat ]
11.09.2017 17:18Od: Pe3k
Špička je zraněná, vyhrál US open, takže je favorit TM.
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:41Od: Kozoroh
Zapomínáte pánové, že hala není Rafanovým šálkem čaje. TM nevyhrál ani ve své nejsilnější sezóně 2010.
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:50Od: D@nny
Panove? Jediny kdo napsal, ze bude favoritem TM, je Pe3k. Ja jsem pouze vyjadril sve prani, ze titul z TM by jen podtrhnul letosni skvelou sezonu. Ja rozhodne nezapominam na to, ze hala je Rafova nejvetsi slabina.
[ Reagovat ]
11.09.2017 18:53Od: Pe3k
Neboj se, že bych na něco takového zapomněl. 2010 ho zastavil až ve finále dost dobře hrající FedEx, 2013 Djokovič. Oba sou prakticky nejlepší hráči v hale ever. Letos tam ovšem nikdo takový není, Rogerovi táhne na 37 záda zlobí, Nol3 ani nehraje, takže přestože je to ještě daleko, je favorit TM.
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:40Od: peggy
Rafa je tenista,ktery ma s Federem neco spolecneho,Rafa je mily nenamysleny a dokaze Svoji radost vyjadrit uprmne.Federer vynikajici tenista,ale Svoji nadrazenost dokaze dat najevo.
[ Reagovat ]
12.09.2017 22:28Od: spaniel
Pan Federer.
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:34Od: Jiri TOP 3
Ta jejich dlouhodoba dominance je uzasna. To odnesl predevsim Murray, ktery se jim herne dokazal vyrovnat, ale prece jen mu vzdy kousek chybel k nejvetsim uspechum. A Tomas taky dlouhodobe prokazoval vytecnou vykonost, ale na tyhle borce proste nemel. Jsem zvedavy, kolik toho jeste vyhraji....
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:10Od: Franky Vamos
Tesime sa na Rafove oblubene turnaje: Pariz, Shanghai a TM nech potvrdi poziciu najsilnejsej jednotky historie :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:20Od: Pe3k
Kdo psal, že je nejsilnější 1 historie?
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:55Od: Franky
ja...
[ Reagovat ]
11.09.2017 16:50Od: Forehand
Turnaje do počtu, mimo TM. USO bol posledným vrcholom sezómy, zvyšok sa už iba dohráva. Tieto turnaje maju takú prestíž, že sa ND a AM ani neobtazovali prist, hoci v tom case uz budu zdravotne v poriadku. Verim, ze aj Nadal Áziu vypustí a vyhrá si radšej nejaký Bazilej, ktorý má blízko z domu :)
[ Reagovat ]
11.09.2017 20:55Od: Franky
ked strati n1 kvoli tym 'miniturnajom' na konci roka som zvedavy co budes pisat :D
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:53Od: Matti Re: Franky
Ach jo.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:42Od: Nikkki
Diky Rafo :)

Srdce je naplněno štěstím...VAMOOOOS!!!
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:25Od: slacker
to se mu to hraje kdyz je Berdych a spol zraneny
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:32Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:46Od: babolat.cz
neumím si představit, kdyby byl zraněný Roger...to by to vítězství de facto nemělo naprosto žádnou cenu
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:02Od: FulnekUltras 2018
20:18 ???
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:57Od: Forehand
Az je cloveku luto, ze táto sezóna pomaly končí. Snad Rafa nahra potrebny pocet bodov, a pokusi sa premierovo vyhrat Šangaj, Paríž, či TM..No a uvidime, co nas caka v roku 2018, som zvedavý
najma na AM a ND a progres mladých...
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:00Od: a.magerova
Nehoň ho... víš co pak bude mít bodů na obhajobu?!!!
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:11Od: Forehand
Byt na jeho mieste, dam si mesiac pauzu, nebudem sa trepat do Azie a odohram
Bazilej, Pariz, Londyn, čo si moze obehat aj autom..:)

Laver cup je taktiez logisticky a terminovo úplne nevhodný.
[ Reagovat ]
11.09.2017 15:48Od: babolat.cz
ten bych nechal Rogerovi...náplast na bolístko
[ Reagovat ]
11.09.2017 21:51Od: turista
Taky by něco mohl vyhrát Berďa. Letos ještě nemá splněno.
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:43Od: janek_da [ Reagovat ]
11.09.2017 14:38Od: RFtheGOAT
Rafa má pravdu, až na ty zranění soupeřů, ale jinak paráda, veliká gratulace Matadorovi, už se těším na Laver Cup :))
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:36Od: Hypertac
Pěkný rozhovor. Vamos
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:32Od: a.magerova Přeju Ti to Rafo... ;-)
Pěkně jsi to řekl:
"Musím pogratulovat sobě i Rogerovi, že se nám letos tak daří. Je to úžasné."

"S Rogerem máme pravděpodobně pár věcí společných - vášeň pro tenis, touhu vítězit a neustále se zlepšovat."

---------------------------------------------------------------

Kdybys věděl, jak se to zas vedle hádá... ani TAM nechoď... ;-)
[ Reagovat ]
11.09.2017 14:36Od: VLK----1GSL
;D)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist