Murray deklasoval Dimitrova, ve čtvrtfinále se střetne s Nišikorim

  • US OPEN - Andy Murray na US Open pokračuje ve skvělých výkonech. Po jednoznačné výhře nad Bulharem Grigorem Dimitrovem postoupil již do čtvrtfinále, v němž se utká s Japoncem Keiem Nišikorim.
    6. 9., 10:44 | Aktuality |  73 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Andy Murray sice v generálce na US Open v Cincinnati prohrál finále s Čiličem, ale předtím vyhrál 22 zápasů v řadě a svou skvělou formu si přivezl i do New Yorku, kde ve čtyřech zápasech ztratil jediný set. Naposledy předvedl skvělý výkon proti Grigoru Dimitrovovi, kterého přehrál hravě 6-1 6-2 6-2. Bulharovi tak oplatil porážku z letošního Miami.

Zatímco Dimitrov v zápase zahrál jen 13 winnerů a 48 nevynucených chyb, Murray si během utkání vylepšil osobní rekord v rychlosti podání. První set ukončil esem, které mělo 225 km/h. "Měl jsem štěstí," usmál se svěřenec Ivana Lendla. Svůj výkon označil za jeden ze svých nejlepších v této sezoně.

"Hrál jsem velmi dobře. Takticky to byl jeden z mých nejlepších zápasů. Dobře jsem servíroval a celkově mohu být se svým výkonem spokojený. Ale je pravda, že Grigor dnes bojoval hlavně sám se sebou a hodně mi to usnadnil," komentoval devětadvacetiletý Brit, který minulý měsíc v Riu de Janeiro obhájil jako první v historii olympijské zlato.



Vítěz US Open z roku 2012 letos ještě nechyběl ve finále grandslamu. V Melbourne a v Paříži prohrál s Djokovičem, ve Wimbledonu si došel pro svůj třetí grandslamový titul. Murray se tak může stát teprve čtvrtým mužem v profesionální éře, který hrál v jedné sezoně finále na všech čtyřech grandslamových turnajích. Dosud to dokázali jen Novak Djokovič (2015), Roger Federer (2004, 2006, 2007) a Rod Laver, který v roce 1969 všechny čtyři vyhrál.

Ve čtvrtfinále se Murray, který loni vypadl už v osmifinále s Jihoafričanem Andersonem, utká s Keiem Nišikorim. S šestým nasazeným Japoncem vede ve vzájemné bilanci 7-1. Předloňský finalisa US Open Nišikori ve čtvrtém kole 'zkrotil' servis Iva Karloviče a nakonec sedmatřicetiletého chorvatského veterána v jeho prvním newyorském osmifinále porazil 6-3 6-4 7-6.

Šestadvacetiletý Nišikori předvedl hlavně v prvních dvou setech parádní výkon, když nastřílel 26 winnerů a neudělal jedinou nevynucenou chybu přímým úderem. Po servisu ztratil jen pět míčků. Jediné dva brejkboly Karlovičovi nabídl až ve třetím setu za stavu 4-5, ale oba setboly zlikvidoval a svůj nejtěžší game nakonec zvládl. V tie-breaku si vypracoval vedení 6-0 a byť pak prohrál čtyři míčky po sobě, drama už nepřipustil.

"Dnes mi fungovaly loby i prohozy. Úderům jsem dával velkou rotaci, abych mu to příliš neusnadnil. Hodně mi pomohl return. Myslím, že jsem odehrál dobrý zápas," řekl Nišikori, který vyrovnal vzájemnou bailnci s o jedenáct let starším Karlovičem na 2-2. Zápas zakončil s bilancí 44 winnerů a 7 nevynucených chyb.

Poprvé od Wimbledonu 2013 postoupil do čtvrtfinále grandslamu Juan Martin Del Potro, mezi osmičkou nejlepších na US Open je šampion z roku 2009 dokonce poprvé po čtyřech letech. Ve čtvrtém kole vedl 6-3 a 3-2 nad Dominikem Thiemem ve chvíli, kdy rakouský tenista kvůli zranění pravého kolena vzdal.

"Nevím přesně, co se stalo, ale koleno jsem poprvé ucítil už před dvěma, nebo třemi dny. Dnes to bylo lepší, ale v průběhu průběhu prvního setu jsem se špatně hnul a začalo to bolet. Můžu se pokrčit, ale když se pak narovnám, tak to bolí a při pohybu mě to limituje. Půjdu na vyšetření a uvidím," řekl desátý hráč světa Thiem.

Třiadvacetiletý Rakušan letos odehrál už 69 zápasů s bilancí 52-17, což je nejvíce ze všech tenistů. Získal čtyři tituly a byl v semifinále Roland Garros.

"Je smutné, že musel vzdát, ale to se v tenisu bohužel stává," řekl stříbrný olympijský medailista Del Potro, jenž se vinou opakovaných operací zápěstí v posledních sezonách propadl ve světovém žebříčku. V New Yorku se dostal do hlavní soutěže na divokou kartu, cestou do čtvrtfinále však neztratil ani set, což se povedlo už jen Monfilsovi. 

"Jsem překvapený z úrovně, ve které tady hraju. Dostat se mezi osm nejlepších je pro mě něco výjimečného, ale doufám, že budu hrát ještě líp a zůstanu tu co nejdéle," přeje si 'věž z Tandilu'. "Tady se cítím doma. Nevím, jestli jsem dneska lepší než tehdy, ale snů jsem se nevzdal," dodal sedmadvacetiletý Argentinec. 

O postup do semifinále se utká se Stanem Wawrinkou, s nímž vyhrál čtyři poslední vzájemné duely, včetně toho na letošním Wimbledonu. "Bude to pro mě velká výzva. Viděl jsem ho tady hrát proti Ferrerovi a hrál velmi dobře. Skvěle hrál i na olympiádě," řekl Wawrinka. "Ve Wimbledonu jsem ho nechal hrát jeho hru a diktovat tempo výměn. Dostal mě pod tlak a to tady nesmím dovolit.!

Třetí nasazený Švýcar Wawrinka, který v předchozím kole přežil mečbol proti Evansovi, v osmifinále porazil 6-4 6-1 6-7 6-3 Ukrajince Ilju Marčenka. Ve třetím setu sice neudržel výhodu brejku a musel odehrát čtyřsetový duel, ale větší potíže neměl a čtvrtý rok po sobě v New Yorku nechybí ve čtvrtfinále.

"Dnes to nebylo snadné, dost foukal vítr. Bylo to těžké, ale jsem rád, že jsem dokázal vyhrát. Ve třetím setu jsem měl problémy, ale to se někdy může stát. Hlavní je, že jsem to v dalším setu zvládl a za to jsem rád," řekl Wawrinka, který v průběhu čtvrté sady přelomil svou raketu přes koleno.

• US OPEN 2016 •
USA / New York, tv. povrch, 18.162.048 dolarů
pondělní výsledky mužů (05. 09. 2016)
• Dvouhra - osmifinále •
Murray (2-Brit.) - Dimitrov (22-Bulh.) 6:1, 6:2, 6:2
Wawrinka (3-Švýc.) - Marčenko (Ukr.) 6:4, 6:1, 6:7 (5:7), 6:3
Nišikori (6-Jap.) - Karlovič (21-Chorv.) 6:3, 6:4, 7:6 (7:4)
Del Porto (Arg.) - Thiem (8-Rak.) 6:3, 3:2 skreč T.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (73)
06.09.2016 21:58Od: Nikkki
Mne to neda, si nezanadavat :-/ Puj vydelal prachy, namlsal se uspechem, no atraktivita ctvrtfinale uplne nulova, jelikoz plazici a nic nehrajici Puj je zajimavej asi jako muj 82letej deda nahej na plazi v Chorvatsku. Je to na hov.no. Rafo vidis to?
[ Reagovat ]
06.09.2016 22:03Od: dunphy
Lucas už toho má prostě plný brejle. Není se mu vůbec co divit po všech těch maratonech co tu absolvoval :) příměr k tvýmu dědovi je trapnej a na hov.no je tak maximálně tvůj koment
[ Reagovat ]
06.09.2016 22:07Od: Nikkki
Muze byt....nicmene muj vztek je namiren vyhradne na Rafana.
[ Reagovat ]
06.09.2016 22:12Od: dunphy
V tom případě asi v pořádku...já jen, že Lucas hraje normálně suprově...ale prostě ty hodiny a hodiny a hodiny na kurtu už se na něm bohužel výrazně podepsaly :) nicméně ani Rafovi bys neměla nic vyčítat, nechal tam prostě úplně vše co šlo, zápas k pokoukání to byl super a fanouškovství by přece nemělo být o vzteku :)
[ Reagovat ]
06.09.2016 22:16Od: Nikkki
Ne, Rafa se zase podelal jako vzdy za stavu 4:2...a tech nekolik skolackych chyb, co udelal padaj jednoznacne na jeho hlavu. Ale o tom uz byli napsano dost. Lucas hral bezpochyby skvele, ale k porazeni byl v patym setu uplne v pohode. Jsem proste zklamana, dneska to mohlo vypadat jinak ten zapas.
[ Reagovat ]
06.09.2016 22:20Od: Nikkki
Dobra, neni to vztek, je to znechuceni :-/
[ Reagovat ]
06.09.2016 23:10Od: senpolia
To ti verím, o5 sa naplnilo, že väčšina katov Rafu padne v ďalšom kole. To je pre nich ako trest. :-))
[ Reagovat ]
07.09.2016 07:39Od: Roger_Federer Re: Nikkki
Ono to taky muze byt tim, ze Gael hraje na Us ted o 2tridy lepe nez Rafan a "vymazal ho" z kurtu.
Rafa uz na vic nemel, vypadl by stejne v dalsim kole s Montfilsem.
[ Reagovat ]
06.09.2016 19:45Od: Grigor_Murray Grigor Murray :D
Tak se setkali moji nejoblíbenější hráči, ale nutno říct, že to byl zatím ten nejjednoznačnější zápas mezi nimi. Čekal jsem bitvu jako na AO 2015 (myslím) , Acapulco, Cinncinati 2015 (myslím). Už spolu odehráli mnoho vyrovnaných bitev, ale toto byla one man show. Vzhledem k Grigyho formě za poslední 2 roky to byl velký úspěch. Pořád mu věřím, potenciál v něm je, jen ho využít :D . Andy samozdřejmě 1 z 2 největších aspirantů na titul. Finále povinnost :D
[ Reagovat ]
06.09.2016 18:33Od: Mayo
inak QF budú parádne zápasy, teda podľa mien to vyzerá fakt dobre....Del Potro vs Wawrinka a Murray vs Nišikori...jeden zápas bude v kresťanskom čase a jeden v nekresťanskom...tak ten jeden uvidím len ktorý...je mi to jedno oba by som najradšej pozrel ale nechám sa prekvapiť, ktorý naservírujú v tom kresťanskom čase :D
[ Reagovat ]
06.09.2016 18:46Od: tomasinho
Murray-Nišikori večer, asi kolem 8. DelPo s Gaywrinkou nejdřív ve 3.
[ Reagovat ]
06.09.2016 18:53Od: Mayo
okej, takže pozriem Andy vs Kei...o niečo viac som chcel vidieť práve ten druhý súboj lebo ten sa mi vidí lepší, vyrovnanejší
[ Reagovat ]
06.09.2016 18:58Od: spaniel
Aby Gaywrinka Můru zase neznásilnil.
[ Reagovat ]
06.09.2016 19:00Od: tomasinho
Naposledy ho znásilnil před 3 lety, když Andy odehrál nejvíc odfláknutý zápas na GS. Horší než s Dimitrovem ve Wimbledonu, tam hrál prostě otřesně a sralo ho to, se Stanem byl 1 set bojovný a od té doby bez bojovnosti, bezkrevný prostě. Věřím, že tentokrát by to takové nebylo. A když ho dokázal takhle výrazně přehrát a i na pomalé antuce, věřím, ež na hardu by to zvládl taky. Ale radši DelPo.
[ Reagovat ]
06.09.2016 19:02Od: spaniel
Já ten zápas viděl a Stan ho prostě vystřílel.
[ Reagovat ]
06.09.2016 19:06Od: tomasinho
Ještě aby ne, když Andy hrál tak na 30% krom 1. setu. O vystřílení můžeš mluvit možná tak na antuce v Monte Carlu 2013, to bylo doslova vystřílení. V New Yorku Stan hrál skvěle a Andy prostě hrál jeden z nejhorších GS zápasů v kariéře.
[ Reagovat ]
06.09.2016 19:18Od: spaniel
Haha. Můra nevěděla co hrát. Stan ho převálcoval. Takže se už jen chytal za záda, za nohy a fuckoval jak vzteklý. Stanův strop je úplně jiné.
[ Reagovat ]
06.09.2016 19:19Od: spaniel
*jinde
[ Reagovat ]
06.09.2016 20:11Od: tomasinho
To nepopírám, ale byl mentálně úplně mimo po tom 1. setu už. Viěl jsem ho tolikrát, že vím, kdy je v zápase mentálně a kdy ne. I po tom přiznal, že měl problém s motivací a asi dva týdny potom šel na operaci. Jasně, Stan ho zničil, ale hrát Andy aspoň na polovičce svého normálu, asi by nevyhrál, ale uhrál by víc. Nemyslím, že by byl ten zápas nějak relevantní vzhledem k tomu případnému teďka. Andy si teď po výhře na RG na něj může věřit, těžko bude myslet na porážku z před 3 let.

Ale sám jsem psal, že se Stana bojím více než DelPa, protože Stan může vytáhnout úplně jiný level a to by pak byl průser. Zatim neni přesvědčivý, ale hrozba to je. Proto bych radši hrál s Del Potrem, ale i se Stanem bychom byli favority.

A další důvod, proč nechci Stana, je, že by hrozil jeho případný 3. GS a to v žádném případě. Radši, ať vyhraje DelPo nebo Nole než Stan.
[ Reagovat ]
06.09.2016 20:34Od: spaniel
100% souhlas. Jinak Stan není v top formě a Můra hraje líp než předtím, ale i tak, Delpo na jen jednu stranu. A Andy najde tu druhou a udělá anakinovi radost :)
[ Reagovat ]
06.09.2016 20:47Od: tomasinho
:-)) Tak tak.
[ Reagovat ]
06.09.2016 18:00Od: Mayo Povrch
Ako spomínal Kiske tiež som si všimol, ze je to nejaké pomalé. USO neni najrýchlejší na svete ale nebýval nikdy nejaký pomaly no teraz mi to príde najpomalšie za x rokov.
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:58Od: gigin Tak
člověče ten Ernestek se mi odhlásil aj z Petrohradu. Pastelku už má nasáčkovanú aj doma:

http://imgup.cz/images/2016/09/06/eg.png

Tvl jak toto všechno dopadne. No nic, nenašpekluju nic, uvidíme, zabačime...
[ Reagovat ]
06.09.2016 16:29Od: senpolia
tá brada nič moc, na strnisko sa mi páči viac :)
[ Reagovat ]
06.09.2016 16:48Od: a.magerova
Baby boom - už vyhrožuju i vedle montymu skrze Any... :-P
[ Reagovat ]
06.09.2016 16:54Od: spaniel
Vypadá jak Paire...
[ Reagovat ]
06.09.2016 14:55Od: Kiske007 Letošní US Open
Letos položili snad nejpomalejší povrch na US Open co si pamatuji, je to rychly skoro jak antuka
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:10Od: Ereinion
Je to tak, vůbec to nelétá, takže pro stroje typu Djokovice nebo Murrayho ještě lepší situace...doufám, že někdo z dvojice Delpo/Wawrinka do toho dokáže promluvit, hlavně Delpovi bych to moc přál
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:12Od: Kiske007
Taky bych to přad Del Povi, ale fyzicky to podle mě neustojí. Finále bude Djokovic Andy a vyhraje ten co bude na tom fyzicky lépe, uvidí se i jak je to s Noleho zápěstím?.Já bych letos tipnul za vítěze Andyho, zda se mi nejsilnější
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:14Od: Ereinion
Jj, Djokovic ještě vůbec nebyl prověřen, dva zápasy v podstatě vynechal...z tohoto pohledu i zápas s Tsongou hodně napoví, v minulosti spolu sehráli na grandslamech pár zajímavých zápasů...
[ Reagovat ]
06.09.2016 19:10Od: Marduch
Když koukám na HL video v článku, tak je to asi fakt lepidlo, Můra si tam výletně poletuje dva až tři metry za BL, ruce plastický, všechno na raketě, k tomu ty je ultra defenzivní running FH smrťáci.
Neprůstřelný.
Dimitrov naprostá bezmoc, jako třeba výměna v 09:08.
[ Reagovat ]
06.09.2016 19:21Od: Mayo
jojo to ma zaujalo, tie krížne forehandy v behu z totálnej defenzívy
[ Reagovat ]
06.09.2016 19:34Od: Marduch
Možná je to jenom moje historická selektivní paměť, ale mám pocit, že kdo tomuhle na GS vládne, často i celému GS zavládne;)
[ Reagovat ]
06.09.2016 14:20Od: janek_da
O zápase Murray-Dimitrov

The most exciting part of this match was the roof closing.
[ Reagovat ]
06.09.2016 14:42Od: Kiske007
Tak se nediv, Dimitrova trenuje Valverdu, který se s něj snaží udělat 2. Murrayoho, tak jak se to snažil u Toma a viděli jsme jak vypadali Tomovi zápasy s Andym?.Vaverde má jen 1 taktiku, kterou odkoukal od Lendla a nepochopil asi, že je potřeba hrát jinak proti jiným hráčům..

Na Andyho měl vybail hru maximálně agresivní, hůř by to dopadnout nemohlo, snažit se ho upinkat je idealni cesta k prohře
[ Reagovat ]
06.09.2016 14:18Od: raduz
Federer měl jednoznačně vyhrát AO 2009,USO 2009 a USO 2015.Vypadnutí na AO 2005 se Safinem bylo též zbytečné.Tyto tituly měly být jeHo.Nadal naopak minimalně jednou měl dát Djokoviče.To jedno prohrané AO bylo fakt zbytečné.
[ Reagovat ]
06.09.2016 14:43Od: Kiske007
A ty jsi měl dneska míň chlastat tvrdej alkohol
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:11Od: spaniel
Taky mohl klidně prohrát W09...
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:24Od: Kozoroh
To s tím Nadalem je hloupost - Nadal se sice v pátém setu finále AO 12 sesypal (s prominutím, ale proti všem ostatním tenistům by vedení 4-2 v rozhodujícím setu GS finále udržel), Djoker se zas pro změnu sesypal na USO 13, kdy byl velkou část třetího setu lepším hráčem, vedl asi 4-2 a za stavu 4-4 při Nadalově podání měl vedení 40-0, ale to prohospodařil a set prohrál. Takže z mého pohledu bylo USO 13 zbytečně prohrané :-/
[ Reagovat ]
06.09.2016 23:21Od: Ereinion
Fanoušky Djoker ještě může hodně mrzet FO 13, kdy měl v semifinále náskok brejku v 5. setu proti Nadalovi...ve finále by pak byl Ferrer...
[ Reagovat ]
06.09.2016 14:12Od: raduz Rivalita
Zápasy Federer vs Nadal na okruhu chybí,mě baví sledovat pouze Delpa,jinak zkrátka nuda.Jejich zápasy byly vždy ozdobou z mnoha ohledů.Na straně jedné inteligentní ,megatalentovanej sobeček Federer a na straně druhé přesný opak.Zajímavé bylo to,že ačkoliv Federer časteji diktoval hru,Nadal na něho i tak vyzrál zřejmě díky své vítězné mentalitě.Osobně si myslím,že už nic velkého nevyhrají,byt bych jim každemu 1GS ještě přál.Djokovič je skvělý hráč,bavič,ale mně nic neříká.
[ Reagovat ]
06.09.2016 14:47Od: Kiske007
Myslíš, že Nadal nemá mega talent, nejlepší antukář všech dob a držitel 14 GS ???..:-) seš vtipný, už od dětství reprezentoval Španělsko na mezinárodních turnajích dětí

Nadal na Fedex platil zejména, že byl levák a svými forhedovými topspiny do jeho 1 ruč backhandu ho ničil a dá le pak výborným pohybem a předvídavostí
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:11Od: spaniel
"Na straně jedné inteligentní ,megatalentovanej sobeček Federer a na straně druhé přesný opak."

:D
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:11Od: janek_da
kopyto Nadal?
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:13Od: spaniel
Tipl bych "hloupý, netalentovaný altruista"
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:12Od: Stan_Borowitz Nebyl Federer
ve finále všech 4 GS i v roce 2009? Na AO prohrál ten památný zápas s Nadalem, FO a WB vyhrál a na USO prohrál ten památný zápas s Del Potrem, ne? V tom roce byl podle mne nejblíž zisku čistého Grand Slamu, protože oba ty zápasy mohl (a měl) vyhrát.
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:16Od: rod_laver
Byl, a kdyby neprohrál smolně s Juanem (zpětně mu ale ten titul moc přeju), tak by v Austrálii vyhrál 4 GS v řadě, když už prohrál s Rafou v roce 2009.

Jinak kamarádka mi psala, že byla s přítelem na zápase Andy vs. Grigor, a že to byl pro ní, společně s baseballem, nejhorší sportovní zážitek v životě. Nechápe, jak se někomu tenis může líbit, byla to nudná kravina a diváci jsou nevychovaná hovada. No, co už. Cituji - "only fan part is throwing sweatbands to the crowd" :-))
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:18Od: tomasinho
Tak pro nezaujaté diváky to musela být nuda no. Já si to užil, ale tak tenis nechytí každého.
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:46Od: Stan_Borowitz
Prostě je vidět, jak Roger na okruhu chybí :-)
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:51Od: vencapeRF
Tak pokud byl její první tenisový zážitek naprosto jednoznačný zápas, kde hrál prim hráč typu Andyho Murrayho (Tom odpustí), který prostě moc zajímavý pro nezasvěcené fanoušky není, beztak někde s horším výhledem, tak se vůbec nedivím. :) Doporučil bych ji bitvu mezi Nadalem a Pouillem, tam kdyby byla, názor by měla minimálně aspoň trochu jiný, si myslím.
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:57Od: tomasinho
V poho, odpustím. Jen fajnšmekr si dokáže užívat Andyho chytrost :-))
[ Reagovat ]
06.09.2016 13:11Od: letityfanousek Re: přesně tak
je to liška, přeju mu titul nebo delpovi.
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:29Od: Pe3k
Roger nebyl 2004, ale byl 2009. Podle mě základní znalosti, ale co už...Každopádně to je další velká díra v kariéře Nadala, dokonce už i Můra je (bude) lepší než on..
Btw. Roger měl celkoně na US hodně smůly hlavně roky 2009, 2010, 2011 a 2015. 5 titulů je vzhledem k jeho schopnostem na rychlejším hardu žalostně málo :( v porovnáním s Cinci např.
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:53Od: Stan_Borowitz
Ty starší už tak nemrzí, ale 2015 mi raději ani nepřipomínej. Nenapadá mne bolestnější Rogerova porážka. Zápas tisíce a jedné nevyužité příležitosti.
[ Reagovat ]
06.09.2016 23:23Od: Ondra979
tenhle zapas byl hrozny, bohuzel jsem ho vetsinu protrpel, Roger herne minimalne vyrovnany, ale na BP mizerny jako nikdy. Tam Djokovi v podstate daroval sanci ho jednou vyrovnat nebo mozna predehnat(i kdyz tomu uz moc neverim) v poctu GS, kdyby to byl vyhral, tak by to bylo prakticky rozhodnuto.
[ Reagovat ]
06.09.2016 13:31Od: a.magerova Re: https://www.youtube.com/watch?v=XDJEPjvbbs4
Zabloudil je neschopný kopyto, to už se jinak říct nedá... totéž psal i 31.8.2016 a neopravil TO i když jsem na TO upozornila (na mé poměry slušně a bez štiplavých dodatků)... a to je v článku jen 16 komentů... :-/

http://www.tenisportal.cz/zpravy/rosol-a-stepanek-byli-proti-favoritum-bez-sance-18938/
[ Reagovat ]
06.09.2016 11:53Od: tomasinho
Z Keie musím mít taky trošku obavy, je to skvělý hráč, ale stejně jsem hodně optimistický, ta vzájemná bilance hovoří za vše, Andy to na něj umí zvlášť na 3 vítězné by to měl zvládnout. Horší bude pro Andyho pak případné semifinále.
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:31Od: Pe3k
Větší starosti bych si dělal z dojce Del Po/ Babrinka, hlavně teda Del Po. Kei si vyláme zuby o Andyho obranu + neudrží servis.
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:51Od: tomasinho
Jo, však píšu, že semifinále bude horší. Ani nevím, koho bych chtěl míň z těch 2. I když tady bylaprdel z toho, jak Andy hledal Delpův BH, tak DelPo to hrál takticky chytře podle mě, Andymu nesedí moc, když proti němu soupeř slajzuje BH, což včera Dimitrov vůbec nedělal, čímž se připravil o alespoň trošku důstjnější výsledek.

Zase Stan ho může přejet, ale taky se vyházet, těžko vybírat. Na US Open bilance se Stanem 0:2 zatím. Asi bych volil DelPa radši.
[ Reagovat ]
06.09.2016 13:09Od: Marduch
Bude zřejmě taky záležet, jak dlouho se delPo se Stanem budou tahat. Wáwra se nezdá být v tý úplně top ve formě, takže pokud delPovi vydrží zdraví a fyzička, tak bych favorizoval jeho, ale v SF už pak delPo může mlít z posledního, a to proti Andyho mimozemské defenzivě, pohybu a v poslední době i koncetraci a herní inteligenci bude docela dost rozhodující;)
[ Reagovat ]
06.09.2016 13:11Od: tomasinho
Je to dost možné no. Ale z Wawrinky mám trošku větší strach asi přeci jenom, zápasy s ním nemám rád, proto bych radši bral Del Potra.
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:08Od: spaniel
Už vzhledem k OH by byl JMDP lepší soupeř. Stan, když má den, porazí každého. Jeho strop je hodně vysoko.
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:33Od: Pe3k
Jo jenže ten den už neměl déle než rok. Víš, že letos ještě neporazil hráče top 10?
[ Reagovat ]
06.09.2016 15:33Od: spaniel
Jo, ale u Stana je to vždy krátkodobá špička...když tahl formu 2 měsíce, tak to byl jeho rekord...
[ Reagovat ]
06.09.2016 16:41Od: Kozoroh
Na USO hraje Stan strašně a v SF majorů bývá jeho výkon slabší než ve ČF a F, to už jsem si všiml vícekrát. Pochybuju, že by v současném rozpoložení Můru porazil.
[ Reagovat ]
06.09.2016 16:56Od: spaniel
Na US Open Můru v posledních 2z zápasech porazil, v tom posledním super snadno. Povrch je možná pomalejší, navíc Murray hraje dobře, takže možná tentokrát ne, ale určitě nebezpečnější než DelPo.
[ Reagovat ]
06.09.2016 11:38Od: Pe3k
Andy Grigora hrozně přejel :(
[ Reagovat ]
06.09.2016 11:32Od: Mayo
To som teda nečakal taký debakel.
[ Reagovat ]
06.09.2016 11:08Od: PetaM
Chlapečci dostali článek! Hurá ...
[ Reagovat ]
06.09.2016 11:06Od: RedBrad
Moc pěkná práce Andy, přiznávám ,že jsem měl z Dimitrova před zápasem kapánek mrazení, ale jak vidno-zbytečně :-)
[ Reagovat ]
06.09.2016 11:04Od: tomasinho
Hodím to i sem, rovnou odpověď pro R_F.

Šíleně easy, Andy výborný výkon a Dimitrov hrozný. Jak jsem se bál, tak to bylo bez bervů, ani jednou nevedl Grigor, jen 4x si vyhrál servis.

Holt, kdo si najme jako kouče Vallverdua, tak Andyho už neporazí. Když je Dimitorv v útlumu, tak s ním Andy prohraje, pak přijde Dani, zlepšení a proti Andymu nic. Andy snad Daniho svěřence očaroval nebo co :D

Tak a odpověď pro R_F. Proč by se měl bát? To jako vážně? Dimitrov se poslední týdny zlepšil a není v takové prdeli. A hlavně je to hráč, který Andymu moc nesedí. I když byl na jaře v prdeli, prohrál s ním Andy v Miami, trápil se s ním loni na Australian Open, v Cincinnati. Dělají mu problém hráč, kteří mu čopují BH. Naštěstí Dimitrov hrál jak tragéd z BH a slajzoval jen výjimečně. Dani vůbec nepřipravil dobře taktiuk na bývalého svěřence.
[ Reagovat ]
06.09.2016 11:52Od: turista
V noci to dávali v přímém přenosu. Andy byl o třídu lepší než Grigor. V dlouhých výměnách nemá za žádných okolností proti Andymu šanci. Andy mu ale tento herní styl včera vnutil. Byla to demolice. Andy je válec.
[ Reagovat ]
06.09.2016 12:38Od: Fandina
Nechápu Grigora, že takhle s ním hrál. Těšila jsem se na ten zápas, protože Grigor tu hrál celkem fajn a zjara Andyho porazil, tak jsem doufala, že to bude vyrovnaný mač, ale bohužel, Grigor se nechal úplně přejet. DAlší Valverdův svěřenec, který přestal umět na Andyho hrát, když se stal jeho kaučem.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist