Nadal v Monte Carlu porazil Murrayho a zajistil si 100. finále

16. 4. 2016, 15:58
Aktuality 275
ATP MONTE CARLO - Rafael Nadal na antuce v Monte Carlu porazil 2-1 na sety Andyho Murrayho, přerušil sérii tří semifinálových porážek a postoupil do svého jubilejního 100. finále. O první letošní titul a devátý z Monaka si zahraje s Francouzem Gaëlem Monfilsem.
Rafael Nadal

Rafael Nadal poslední tři semifinálové zápasy během uplynulých dvou měsíců nezvládl a s Andym Murraym prohrál poslední vzájemný duel na antuce, když mu podlehl loni ve finále domácího turnaje v Madridu.

Devětadvacetiletý Španěl nezačal ideálně ani dnes v Monte Carlu, po prvním prohraném setu ale navázal navčerejší čtvrtfinálový výkon ze souboje s Raonicem. Udržel koncentraci a čím dál unavenějšího a frustrovaného Brita nakonec porazil 2-6 6-4 6-2. Vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 17-6, z toho 8-1 na antuce.

Nadal v Monte Carlu v letech 2005-2012 osmkrát v řadě triumfoval, což se nikomu na turnaji Masters 1000 nepovedlo. Poslední tři ročníky ale opustil bez trofeje; loni ve čtvrtfinále a před třemi lety ve finále prohrál s Novakem Djokovičem, předloni skončil v semifinále na raketě Davida Ferrera.

Nadal tak postoupil do svého jubilejního 100. finále. V neděli v něm bude Nadal bojovat o 68. titul kariéry a zároveň může získat 28. trofej z turnajů Masters, čímž by vyrovnal rekord Novaka Djokoviče. Srb ho překonal nedávno v Miami, ale v Monte Carlu vypadl už ve druhém kole s Jiřím Veselým.

Posledním Nadalovým soupeřem bude Gaël Monfils, nad kterým vede ve vzájemné bilanci 11-2 a na antuce s ním neztratil ještě ani set, Francouzský tenista v druhém dnešním semifinále nedal šanci příliš chybujícímu krajanu Jo-Wilfriedu Tsongovi, kterého smetl 6-1 6-3.

Rovněž devětadvacetiletý Monfils si zahraje ve 24. finále, ale zvítězit v něm dokázal dosud jen pětkrát. Na podniku Masters 1000 je ve finále potřetí v kariéře, v hale v Paříži v letech 2009 a 2010 neuspěl.

• ATP MASTERS 1000 MONTE CARLO •
Monaco, antuka, 4.094.505 dolarů
sobotní výsledky (16. 04. 2016)
• Dvouhra - semifinále •
Nadal (5-Šp.) - Murray (2-Brit.) 2-6 6-4 6-2
Monfils (13-Fr.) - Tsonga (8-Fr.) 6-1 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

275
Přidat komentář
smazaný uživatel
Je tenis v pérdeli, pane hrábě! Rafův antitenis, založený především na atletice spoza 3-4 m za BL to zase zkouší. Novak to sice trošku o pár metrů (decimetrů) vylepšil, ale doufám, že to jsou jejich labutí písně!
Reagovat
Krisboy
Nesmysl.
Reagovat
Stan_Borowitz
A tak na antuku to patří, tam se žádný svižný tenis až na výjimky nikdy neprosadil a neprosadí. Tenis by měl být variabilní podle povrchů. Blbý je, když se ten antukový tenis hraje na hardech nebo dokonce na trávě. Tím se pohřbívá atraktivita tohoto sportu.
Reagovat
Roger_Federer
A neni ten titil trochu meneceny?, kdyz ve finale neporazil Djokovice, ani Rogera?
Reagovat
kada.tom
tak určitě :-D :-D :-D ... stačí, že porazil Wawrinku a Andyho :-)
Reagovat
Roger_Federer
Pri vsi ucte k nim...to nejsou dva nejlepsi hraci poslednich 10 let..Novak a Roger ano.za me slaby titul.;)
Reagovat
D@nny
Pri vsi ucte k Rogerovi, on uz neni, hlavne tedy na antuce dobrym prikladem top hrace, ktereho by bylo tezke porazit.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ani nikdy nebyl, nepatří mezi top 10 hráčů na antuce open éry. Novak to samé. Posledních cca 10-12 let je temná éra antukového tenisu, kde ke kralování stačilo jedno zdravé oko. Tvrdí to jeden z největších Rafových fandů, tak na tom možná něco bude.
Reagovat
tito
Dominiku, co na tuhle provokaci říct? Roger to měl na raketě a popravdě byla jeho prohra pro mne překvapením.
Reagovat
Roger_Federer
Divim se ze reagujes..,;), a hlavne to neni hypoteza z moji hlavy..ale jeddnoho tveho kolegy..ktery tituly rozdeluje na ty kdo koho kde porazil.
Ji ji jenom dnes aplkoval
Reagovat
Stan_Borowitz
Méněcenné jsou na základě logiky toho nejmenovaného kolegy hlavně minimálně čtyři tituly z RG a cca 6 Masters titulů. Ve finále tam totiž porazil Rafa tenistu, který historicky nepatří ani mezi desítku nejlepších antukářů. V tak slaboučké konkurenci bych tam vyhrál snad i já.
Reagovat
tito
A budoucího krále antuky Dominica Thiema.
Reagovat
Mayo
Tak keby porazí na turnaji Rogéria, tak by to možno bolo ale tak to neni jeho chyba, že sa tam nedostal , titul ako titul (:
Reagovat
Mayo
VAMOOOOOOOOOS (: ďalší titulčok, paráda a ten mečbol bol krásne premenený ... Gael si nezaslúžil kanára každopádne
Reagovat
Stan_Borowitz
Mečbol byl symbolický jako z doby Rafovy největší slávy...

Že by se nám tři mušketýři dali ještě naposledy dohromady?
Reagovat
Nola
Rafovci gratulujem, Rafa zasluzeny titul, dnes neodohral jednoduchy zapas, ale zvladol to bravurne, jeho fyzicka je neskutocna a herne sa velmi zdvihol
Reagovat
D@nny
Doufam, ze ho tenhle titul konecne nakopne a minimalne ten 10 RG bude letos doma
Reagovat
tito
VAAAMMMMOOOOSSSS!!!!
Reagovat
Cico93
konečne sme sa dočkali:-))
Reagovat
smazaný uživatel
;)
...a ja vam to i preju.
Reagovat
Cico93
viem, diky.
Reagovat
insanezy_
Vamos :)
Reagovat
tito
Díky :-)
Reagovat
vrabejka
King OF clay is back! Vamos RAFA!!!
Reagovat
kada.tom
Vamoooos :-))
Reagovat
J1mmy88
ty 3. sety neskutecne vyucoval Rafan, Vamooss a tesim se na ATP 500 v Barcelone, takove finale - Nishi- Rafa by bylo paradni :)
Reagovat
Krisboy
Dva rekord1000Mastersboly
Reagovat
kada.tom
Rafa už úřaduje, jen to dotáhnout!
Reagovat
Krisboy
Hotovo, vymalováno. Ale LaMonf odehrál rozhodně skvělej turnaj, snad ve zbytku sezóny ještě něco předvede. Jdu na pívo.
Reagovat
smazaný uživatel
;) Musis tech piv dat tolik, kolik Gael uhral ve finale gemu...
...takze nakonec muzem byt radi, ze ten treti byl s kanarem...;D)
Si predstav, jak by rupl Gael ve tretim v TB...to bys musel tlacit do sebe 18 piv... takhle tech 12 bude jeste celkem v realu;)
Reagovat
Krisboy
Woe, to bych umřel na otravu alkoholem, vzhledem k tomu, že jsem pil čtrnáctky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
La Monf...pekne;)
Jsem se obaval, aby to doserviroval...
Reagovat
Krisboy
To sice jo, ale teď už asi odpadává.
Reagovat
smazaný uživatel
...a to dost odpadava...snad to nebude s pticou.
By me zajimalo, co ten Byk v te satne vzdycky dela;))) Ted ho reze drsne.
Reagovat
Roger_Federer
Co to tefka zas bylo z tems lahvickama..?
Reagovat
panzer.dragon
Gael by jednoznačně zasloužil titul, jede na 110% už dva sety, to je uctihodný vydržet takový tempo
Reagovat
smazaný uživatel
Snad se Gumak ted nespece.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak se spekl.. :-(((
Reagovat
smazaný uživatel
La Monf se spekl a Byk nas vypekl;)
Reagovat
smazaný uživatel
a za trest bych ho upekla.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
nevim, podle me po tech dvou setech mel letajici cirkus La Monfa celkem dost. (ale muze si za to sam, tolik zase zbytec promarnenych sanci, tak se s nim dlouho proste tahal)
Rafa klasicka prestavkova ritualni satna a potom tam vletel fakt jak byk pred bycim zapasem a proste ho zadupal do te drcene cihly. Co uz...
Reagovat
Roger_Federer
Me uz ten 2vyhrany set sokoval.
Reagovat
smazaný uživatel
"me ani neee",
Kozoroh mu daval vcera 1%, takze ten jeden set dobry;) (2 sety tezky boj)
Skoda, ze mu zaroven nedal nejaky ten gemovy strop...mohl to vic pozichrovat;)))
Reagovat
Roger_Federer
:)
Reagovat
smazaný uživatel
presto dobry palicuv turnaj, vsechna cest.. myslim, ze po vyhranem setu i moc pustil dolu to hnaci napeti a uz se nezmobilizoval..
Reagovat
smazaný uživatel
;)
Reagovat
D@nny
Tohle bude dloooouhe finale
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Vojtiik
LaMonf, to je pán!
Reagovat
Krisboy
ALLÉÉÉÉÉÉÉÉÉZZZZZ!!!!!!!!!!!
Reagovat
panzer.dragon
snad to tam s gaelem nesekne :-)
Reagovat
Krisboy
Kujwa Gaeli, udělej mi tu radost a doservíruj to!
Reagovat
Roger_Federer
Noo, Gael je snad syn matky Zeme..jinak nevim na jaky pohon jede..
Reagovat
D@nny
Hergot, ale doufam ze Gael do Trzynca prijede a ja sezenu listek, na jeho zapas bych se vazne rad podival.
Reagovat
Krisboy
Já mám lístek v červnu do Halle, tam by měl taky hrát.
Reagovat
HECIS
stejne se tak ozeres ze si nic nebudes pamatovat :D:D:
Reagovat
D@nny
:DD co rikas na murrayho vcera, slabota neskutecna, toho bych porazil i ja
Reagovat
smazaný uživatel
Gaeli ty nejsi normalni...;D)))
...s Tebou si fakt clovek uzije. Tohle Byk asi uz nepusti...
Reagovat
smazaný uživatel
2 BP prosvihne...a pak ve shode zahraje opravdu fenomenalne. Jsem uz neveril, ze ten agresivni BH byka zmakne...no ale dalsi vypracovany BP hned ztraci...aby si zase vypracoval tezce dalsi BP...ktery nastesti uz byk nezvladl.

Tak zeby jeste sance?:)
Reagovat
Roger_Federer
Zachvilku dojde Forehend a bude

Zapas jsem sledoval jenom na livescore..
Pak nam udela hlobkovou analyzu zapasu.
Reagovat
Krisboy
:-))) To abych si ho vyndal z ignorace, o to nesmím přijít :-)
Reagovat
Pe3k
JJ trolhand dojde a napíše, že tohle je už 7. titul z Monte Carla a celkově 26 a z toho má Nadal 12 z trávy :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D :D škoda, že tu není tlačítko like příspěvku. Bavím se.
Reagovat
Roger_Federer
Tohle musi Rafu brutalne deptat..
Reagovat
D@nny
Kdepak Gael jeste neni odepsany, jeste je treba davat pozor...
Reagovat
Krisboy
Škoda, že nepotrvdí brejk ani kdyby mu šlo o život.
Reagovat
spaniel
Běhal už protahuje hekání až do okamžiku, kdy hraje Monfils. Jak hluboko ještě klesne. Ubohost.
Reagovat
yenda1
Ale no tak. Tohle už je obsesivní. Ty ho ale musíš nenávidět, když sleduješ každý jeho pohyb, gesto, zvuk.
Reagovat
Roger_Federer
Tak jde spise oto, zd kdyz sledujes hrace dost dlouho, poznas co je "prirozene", co umyslne pokusy rozhodit soupere.
Reagovat
Krisboy
Azarenka vříská až do SVÝHO dalšího úderu a taky to nikomu nevadí. Nadal je pod těžkým tlakem, chtěl bych vidět tebe pod Gaelovou palbou :-)
Reagovat
Davor1
A to si jak prišiel na to, že to nikomu nevadí ??
Reagovat
Krisboy
Myslím ve vedení WTA. Mezi diváky a fanoušky tenisu to vadí tisicům a tisícům lidí, mě asi úplně nejvíc.
Reagovat
Krisboy
ALLÉZ GAEL!!!!!!!!!!!!
Reagovat
panzer.dragon
škoda, že nemá Monfils větší fyzičku, kdyby jel ty svý bomby další dva sety tak by se na to parádně koukalo, co rafan dokáže vrátit je luxus
Reagovat
D@nny
Jeste jeden a 28 je tu!
Reagovat
J1mmy88
rekord spolecny s Djokem, v Madridu nebo Rime ho muze prekonat
Reagovat
D@nny
Jiste tu 28 jeden z nich v Madride nebo Rime prekona a mozna i oba dva. Pokud to bude Rafa budu rad, pokud Novak tak mu nezbyva nez pogratulovat, takze jak to tady nekdo vystizne a casto pise, nech to tam nekdo z nich vyhra cele. Nejlepe Rafa:)
Reagovat
panzer.dragon
bral bych kdyby jeden masters na antuce vyhrál stan, aby se rozehrál před rg
Reagovat
smazaný uživatel
To právě ne. Stan musí před RG co nejvíc trollit, aby to tam mohl obhájit. Po zápase se Simonem jsem se o něj už trochu bál, naštěstí to pak zachránil zápasem s Rafou. Ještě něco podobného ukázat v Madridu a Římě a bude to na nejlepší cestě.
Reagovat
kada.tom
Vamoos Rafa!
Tak a ještě jeden set :-))
Reagovat
J1mmy88
Nadal hraje zatim tak 80 % sveho maxima, ale je to lepsi a to je dobra zprava na zacatku antukove sezony :)
Reagovat
kada.tom
jj, dnes to není úplně ideální, ale tenis moc pěknej :-)
Reagovat
Krisboy
Krásnej tenis. Zatím spokojenost :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ten potahovač tak hejká
Reagovat
Pe3k
První set zajímavý tenis, pěkný výměny, prostě všechno. Ve druhém setu uhraje Gael jeden max2 2 gemy, je sice atlet od přírody, ale nemá žádnou výdrž a jeho první servis je asi takový jako má Berdych...Rozhodčí pomáhá Nadalovi jak se dá, ale není to potřeba, tenhle zápas Rafa nemůže prohrát.
Reagovat
MarcelPersch
Nedurazny Nadal to je neco panecku
Reagovat
D@nny
Bože on si to podání po breaku snad nikdy neudrží...
Reagovat
D@nny
je to ale naaaadhera... reklama na tenis jak prase, ale Gael po nekterych vymenach vypada ze dusu vypusti:)
Reagovat
Krisboy
Strýc Toni se usmál!!!
Reagovat
Roger_Federer
Delka Nadalovych balonu se hodnr zlepsila..uz to neni tak kratke.Aspon vceea a dneska.
Reagovat
spaniel
Běhal už zase zdržuje.
Reagovat
kada.tom
a Federer se dívá na finále v TV :-)
Reagovat
spaniel
Ty dvě věci spolu souvisí asi tak jako ty se sexem. Nijak :D
Reagovat
kada.tom
:-D :-D :-D
Reagovat
Roger_Federer
Komentator ...32 sekund na servisu ..Carlos na empajru:)
Reagovat
Roger_Federer
1varovani..hra nervu;)
Reagovat
Krisboy
No už dostal varování
Reagovat
Krisboy
Jsem myslel, že časovej limit mezi výměnama je 25s???
Reagovat
Tuttovka
Takzvaně doublef v nejhorší možné chvíli :D.
Reagovat
Tuttovka
Gael jede trošku bomby :D
Reagovat
Krisboy
Gael Bombils
Reagovat
Krisboy
LaBomb
Reagovat
Vojtaakk
Nebojí se toho!
Reagovat
Mayo
Už o chvíľu veľkolepé finále priatelia , Glory Glory Rafa Nadal!
Reagovat
Krisboy
Taky se nemůžu dočkat.
Reagovat
Mayo
Dúfam, že Gael bude hrať výborne.
Reagovat
smazaný uživatel
I kdyby hrál dobře, tak nebude mít šanci. Nadalův instinkt zabijáka je zpátky, na antuce už letos neprohraje.
Reagovat
Pe3k
:D dobrý joke, dneska neprohraje, ale jinak další prohry přijdou.
Reagovat
smazaný uživatel
Přijdou. Ale až na trávě. A nemyslím, že ho bude nějak trápit prohra v 1. kole Wimbledonu třeba s Herbertem, když bude mít 10. titul z RG.
Reagovat
Pe3k
No uvidíme, jak dlouho, ti ta naivita vydrží...Neříkám, že nemůže vyhrát RG, ale že už do konce antukové sezony nebude mít prohru je utopie.
Reagovat
smazaný uživatel
Když nenarazí na Thiema, Fogniniho nebo Gulbise, tak prohru na antuce mít nebude.
Reagovat
Pe3k
A co Djokovic?! Na antuce s ním Rafa neuhrál setu už dva roky!
Reagovat
Krisboy
Už se hraje!
Reagovat
smazaný uživatel
Koho zajímá, co bylo poslední 2 roky? Současný Djoković na antuce prohrává i s největším labilem na okruhu, s ním už nepočítám.
Reagovat
Pe3k
Prohrál jeden jediný zápas :D
Reagovat
tito
Hmmm. A co F RG 2014?
Reagovat
kada.tom
Ti tedy jednou, momentálně jsou na fantastický vlně - po IW a Mimami dokázali ovládnout i třetí turnaj Masters v řadě. No, aby je vůbec někdo dokázal zastavit :-)

Já jim každopádně fandím, jejich doplňování se je fantastický.
Reagovat
janek_da
Víš, že mě to nepřekvapuje?
Reagovat
smazaný uživatel
chybi ti tam - v zajmu jednoznacnosti vyroku - to "u tebe".. :-)
Reagovat
janek_da
až mě děsí, jak mě máš přečteného :)
Reagovat
kada.tom
?
Reagovat
svetova.dvojka
možná deváté zlato pro Nadala.
Reagovat
babolat.cz
Vamos a Allez. Doufám že si dají chlapi repelent v Paříži!!
Reagovat
Nola
v Parizi je vela hmyzu?
Reagovat
babolat.cz
To udělala predikce v mobilu: oprava repete
Reagovat
Krisboy
To by byla pecka. A v SF by Rafa sejmul Rogera a Gael třeba Thiema!
Reagovat
Mayo
repelent :D
Reagovat
Krisboy
Ale přes to všechno si myslím, že si to Rafa vzít nenechá. Ale pokud se LaMonf nesesype psychicky, což se mu ve finále občas stává, bude to pěknej zápas. Opravdovej vrchol turnaje.
Reagovat
PH94
Nerozumím, proč sázkovky tak Monfilse odepisují. Já to vidím tak 60 na 40 pro Rafu
Reagovat
Krisboy
No tak přece jenom je to bývalá světová jednička, 14 GS - z toho 9 RG, 8x tady v MC, celkově sté finále, asi nejlepší nejlepší antukář všech dob...
Reagovat
Pe3k
Proč? Pro všechny důvody. H2H, antuka, MC, finále, masters prostě vše na co jsi jen člověk vzpomene mluví zcela jasně pro Nadala. Vidím to tak na 90:10 pro běhala.
Reagovat
PH94
To sice všechno ano, ale pokud přihlédneme k letošní formě a i k tomu, jakým způsobem se oba dostali do finále, tak mi ty kurzy přijdou hodně přehnaný. Monfils má plno energie a Rafa to bude mít víc než těžké.
Reagovat
Krisboy
Pokud bude Gael hrát jako celý týden, bude to mít Rafa určitě těžké, ale udolá ho. Minimálně včera s Murájem (víc jeho zápasů jsem neviděl) předvedl hodněkrát něco ze svýho nejlepšího tenisu z minulých let. Forhend, pohyb, bojovnost...
Reagovat
Pe3k
Gael není vítězný typ, Nadal naopak.
Reagovat
babolat.cz
A jak se dostali jinak než všechny lehce porazili?
Reagovat
gigin
fakt, že za to odepisování, hejtování a zesměšňování tady, to Rafovi aj přeju. A navíc by ho to asi opravdu nakoplo, což by současnému stavu na okruhu a tenisu jako tak jen prospělo. Na druhou stranu Gaela mám ve stáji.... no nech to tam některý vyhrá celé.
Reagovat
Krisboy
Souhlasím do posledního písmenka. Mám to ouplně stejně.
Reagovat
smazaný uživatel
myslim, ze by tenisu naopak prospelo potvrzeni, ze jsou bigaci na ustupu. Ja je samozrejme respektuju do jednoho, protoze ty kariery jsou uzasne, Djokovic mi do "ustupu" ke vsemu spadl hodne podivne.. i kdyz teda prohra s Jurou je naprosto vymluvna a vserikajici.. :-))) ale pro vsechny, kdo si nedelaji carky v rekordech a za sve modly nedychaji, je to uz jednoduse lehce unavne a zjevne trhliny v jejich hegemonii by se mely zakonite rozsirovat. Cim budou vetsi, tim vetsi nadeje (a chut) pro ostatni a pro tenis, jeho kosatost a pestrost. Nefandim ani jednomu, ale kdyz uz mame byt (najednou) uslechtili, nemel by vyhrat Gael? Prorval se tam pravem, je mu 30 a z MC ma zatim prd.. ;-)
Reagovat
tito
Ne a ne a ne! Rafa má za poslední 2 roky takových trhlin, že si to zaslouží stejně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-))) ja ti rozumim.. ;-)
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
O.T. Christian ze CF v Little Rock odstoupil.. :-((( Tak snad Stefan, za me tedy..
Reagovat
tito
Tak snad není žádný problém...
Reagovat
smazaný uživatel
nevim prave.. a Ryan zase vysumel.. :-(
Reagovat
janek_da
Kdyby to byl Jura, Thiem nebo jiný mladík. Tak bych stál jasně na jejich straně. Takhle to mám 60:40 pro Rafu. Hlavně ať je to pořádný tenis!
Reagovat
tito
Jsi moudrý člověk gigine. Já to vždy tvrdil.
Reagovat
smazaný uživatel
boze, v tom pripade bych to Stesti radej chtela potkat.. :-)))
Reagovat
gigin
tito: potřebuješ něco?
sojka: ty už za mnou v životě nechoď.
Reagovat
tito
Jsi ostrej. Po draku? :-)
Reagovat
Roger_Federer
Spis v draku...porad..
Reagovat
gigin
Vůbec právě.
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
Pedronegro
jj, ač mě štve svými rituály, tak mu výhru a návrat nahoru přeji, ale Gaelovi vlastně taky, tak hlavně aby to byl dobrý tenis :)
Reagovat
PH94
Nevím, možná už se to tu někde řešilo, ale proč to případně nezmínit ještě jednou :D Nuže, pokud zítra Adam zvládne svůj finálový zápas na Challengeru v Itálii proti Ymerovi, tak se poprvé dostane do top 100 :)
Reagovat
Krisboy
Tak Adame - Vítej v elitní společnosti!!!
Reagovat
rusedski
Ovšem když prohraje, tak šance na stovku asi hned tak nepřijde, protože mu za chvíli začínají velké obhajoby, a na French open MD to ze 108.místa taky nebude. Takže "teď nebo nikdy" :)
Reagovat
bIbec
pokud se nepletu, tak na výsledek z tohoto týdne už ho do hlavní soutěže FO nedostane. Tuším, že MD se uzavírala podle žebříčku z tohoto týdne..
Reagovat
bIbec
tak výsledek z tohoto týdne už ho do hlavní soutěže FO nedostane.
Reagovat
rusedski
Jo, jasný...o týden jsem se sek :/
Reagovat
darek.vrana
A zatím hraje výborně, jen bohužel v obou úvodních gemech na returnu neproměnil příležitosti. V 1. gemu 0:30, ve 2. dokonce 3 brejkboly...
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby tady přistáli mimozemšťani, nějaká hodně vyspělá rasa, pro kterou jsou pozemšťani něco jako prvoci, a chtěli by, aby hrál No1e proti jejich nejlepšímu hráči, s tím, že když Djoković prohraje, tak oni vyhubí lidstvo, komu byste fandili?
Reagovat
PH94
Strach bych měl jedině tehdy, kdybych zjistil, že Jirka Veselý není z planety Země
Reagovat
panzer.dragon
djoker by si nebyl jistej jestli má hrát naplno, takže by jel naplno, mimoň by dostal v prvnim 63 a v druhym klasiku 60
Reagovat
panzer.dragon
gael podle mě nemá moc šanci, nějaký to trdlování bude, ale seriozní vedení gaela necejtim v kostech
Reagovat
ipko
po fyzickej stránke ma obidvaja prekvapili.. Rafa vyzeral aj na konci zápasu úplne sviežo, naopak Andyho už chytali kŕče..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se tu Gaelovi dava jedno procento...je to na dobre ceste.
Tak tohle finale by mohl letajici francouz zvladnout... mozna jeste by mu Kozoroh mel dat nejaky ten gemovy strop, ...a bylo by to zichr a na tutti.;)
Reagovat
sprchon
Tak tak. :)
Reagovat
Amputace
Moc mě fascinuje, jak tady někteří píšou, že od druhého setu se sice Rafa zlepšil, ale vyhrál především díky tomu, že Murray se zhoršil... Nesouvisí to snad spolu? To jste nikdy nehráli tenis? Nestalo se vám, že celkem jednoznačně vyhrajete set, ale místo toho, aby se soupeř úplně sesypal, začne hrát ještě agresivněji a bojovněji? Pokud ano, jak to na vaši hru zapůsobilo?
Reagovat
smazaný uživatel
A me fascinuje, ze ty to jeste nevis, "ze vubec nemusis sahnout na raketu, abys byl tady na TP expert na tenis"...;D)
Reagovat
Amputace
:)
Reagovat
Mayo
Rafa vs Gael bude veľkolepé finále. Dvaja veľkí tenisti, čo viac.
Reagovat
smazaný uživatel
Gael ide ako pila, jeho najvyrovnanejsi match bol zatial 7:5; 6:0...:))
Reagovat
Mayo
Konečne Gael snáď túto sezónu ako prvú v kariéru bude brať trochu vážnejšie :D
Reagovat
smazaný uživatel
Snad začne, a hneď od pondelka!!..
Reagovat
Fandina
Jirka Veselý byl původně napsán do kvaldy v Bukurešti, ale tu nehraje a nehraje ani v hlavní soutěži. Tak doufám, že se nic neděje a není to nějaká dohra jeho mače s Monfilsem, kde byl ošetřován a nehrál dobře.
Reagovat
svetova.dvojka
Veselý ukončil Djokovičovi kariéru, ten už má vystaráno...
Reagovat
Mayo
:D
Reagovat
svetova.dvojka
Finále číslo 100 konečně se dočkal..., přeji mu to.
Reagovat
Nola
Monfils si zahraje o prvni titul Masters, kto mu veri? hral uz dvakrat v Parizi a dvakrat prehral... ze by do tretice vsetko dobre?
Rafa dnes rozlozil Andyho psychicky aj fyzicky, Gael s Congom pozametal...
Reagovat
Kozoroh
Nikdo, pokud se Nadal špatně nevyspí, tak má La Monf jen 1% šanci :(
Reagovat
Nola
v zivote su dolezitejsie veci ako sa dat vtiahnut do diskusii, ktore nikam nevedu, dnes je potrebne pochvalit vykon Rafu, ak zajtra zdvihne trofej, bude to uplne zasluzene
Reagovat
smazaný uživatel
Super, tak to má byť Nolka..:)

Ale Kozorohovi to ješitnosť nedovolí..
Reagovat
kada.tom
Monfils má proti Rafovi dost mizivý šance, řekl bych - jestliže se Rafa dobře vyspí, tak mu titul Gael nejspíš nevezme, protože Jo hrál dneska fakt mizerně, zatímco Rafa hraje tento týden opravdu dost dobře :-)

osobně vidím šance tak 80/20 ve prospěch Rafy :-)
Reagovat
tito
Mám ke Gaelovi zítra respekt. Už minulý rok došel až do SF, kdy si poradil s Dimim, Rogerem, Dolgopolovem... Letos jede bez zaváhání a byť měl soupeře lehčí, tak s o to jednoznačnějšími výsledky je přejel. Zatím hraje disciplinovaně a zítra by na tom mohl být fyzicky lépe, přeci jen Rafa strávil dnes na kurtu podstatně více času.
Já můžu jen doufat, že jej Rafa nepustí do výhody získaného prvního setu a že se mu nepovede něco podobného, jako Ljubičičovi v IW. Na získání první 1000 by si měl počkat ještě jeden rok :-)
Každopádně kurz je irelevantní, až takový favorit zase Rafa není.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslim, ze Monfilsovi by titul z antukového Masters svedčal, bol by to konečne dokaz jeho potenciálu..Pre mna je tak trochu zázrak, že sa pohybuje v rebríčku, tam kde sa pohybuje..Ale chápem, ze na potenciál sa nehrá, to by bo bol v prvej desiatke okrem Monfilsa aj Klizan, Gulbis, Veselý a Tomic. Snáď to Rafa zajtra zvládne, je favoritom, ale prehra by šokom nebola. Kurz 1.45 by bol férovejší..
Reagovat
tito
Tak Gael není Nole, byla by to škoda, kdyby to zítra nezvládl. Ale už samotné finále, zápasy s Domem, Stanem a dnešní obrat s Andym by jej měly nakopnout dále. Ale o tom už jsi psal :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A určite nakopnú, ale medzi finále/vitazstvo je stále velky rozdiel a tak si snad Rafa vyberie tu lepsiu moznost :-).A bez ohladu na zajtrajsi vysledok bude dolezite potvrdit formu v Barcelone, najlepsie vitazstvom..
Reagovat
kada.tom
No, ještě že si špatný den vybral Jo až dneska :-)
Finále Rafa - Monfils bych před začátkem turnaje rozhodně neočekával, takže zítra .... Vamoooos Rafa!
Reagovat
smazaný uživatel
Zajtra bude mat Rafa sancu opat prepisat tenisové dejiny. Ak zvitazi, ziska bezprecedentný osmy titul z jedného podniku Masters, čo sa doposial nikomu nepodarilo..

Zároveň dosiahne ďalší bezprecedentný titul, keď sa osamostatní na čele hráčov, tentoraz bude prvým, ktorý dosiahne aspon jeden titul Masters1000 a to už v 11 sezónach. Federer je na čísle 10, Djokovic so stratou nasleduje..

A samozrejme, po dvoch týždňoch sa opat stane drzitelom rekordu v počte Masters, ktorý držal niekolko rokov..

Avsak samozrejme nič nie je isté, a za predpokladaný kurz 1.25 by som na Rafu rozhodne nepodával..Monfils ho už párkrát zaskočil a na antuke hrá pozoruhodný tenis..
Reagovat
Kozoroh
Nadal může v MC získat 9. titul, nikoliv 8.! Je zajímavé, že ty jako Nadalův fanoušek nevíš, kolik má v MC Nadal titulů :-)
Federer získal titul Masters v 11 sezónách, Nadal by jen vyrovnal jeho rekord. Sezóny, v nichž Federer získal titul Masters - 2002, 2004-2007, 2009-2012 a 2014-2015.
Reagovat
smazaný uživatel
:-) Klasika.
Reagovat
smazaný uživatel
Som rád, že si túto paródiu pochopil z tej správnej strany :)..Potlesk :)
Reagovat
smazaný uživatel
Máš srovnání RF/ND/RN i pro tyhle statistiky:

- celkový počet vyhraných gamů na příjmu v kariéře?
- % úspěšnost v zisku 1. gamu na servisu v 1. setu za stavu 0-0 (tedy pokud hráč začíná zápas na servisu)?
- průměrný počet naběhaných km na turnaji, kde získali GS titul?
- počet ztracených servisů ve vzájemných zápasech?
- % úspěšnost proměňování BP z 2. servisu?
- % úspěšnost proměňování BP proti 1. servisu soupeře?

Potřeboval bych to nutně vědět a nevím, na koho jiného se obrátit.
Reagovat
smazaný uživatel
*místo BP patří MP, chyba :(
Reagovat
smazaný uživatel
Moze byt, strielal som to od brucha, myslim, ze pointa prispevku bola inde ako vo faktickom uvedeni cisiel...:)
Reagovat
smazaný uživatel
pointa je,ze z teba ptakopysk robi blbca
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som na neho ani nereagoval :)

Pisal som Kozorohovi, ja naozaj nesledujem, či Rafa vyhrá 8 alebo 9 Monte Carlo, ak raz Nole vyhra tiez tolko trofeji, tiez stratí prehlad :)
Reagovat
Kozoroh
Podle sebe soudím tebe. Já bych si u No1eho nikdy nespletl počet jeho trofejí třeba z AO, TM nebo z Miami. Mimochodem, ztratil jsi ten přehled i na RG? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tam si to pamatam uplne presne, Rafa 9, Nole 0.

:-)
Reagovat
Pe3k
Forehand ze sebe robí blbce rád a často...
Reagovat
smazaný uživatel
Zlý deň, čo?...Ešte horší ako včera?..

Apropos, zrejme si nepostrehol, že Dorsch si pomýlil vlákno a tak nereagoval úplne k veci..Ale to je v poriadku, hlbšia analýza sa od teba ani nečakala :)
Reagovat
Pe3k
A co se ti včera stalo? Zase jsi byl za prostitutkama?
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiš Petriku, ty panic :)
Reagovat
Pe3k
Jsi jen hloupý internetový troll z Petržalky a jako obvykle jsi úplně mimo...
Reagovat
smazaný uživatel
Prečo taká prudká reakcia?..Trafil som bolavé miesto?...:)
Reagovat
Pe3k
Jasně, trefil jsi to stejně přesně jako finále Roland Garos 2015 :D
Reagovat
smazaný uživatel
No mozno su aj tvoje sexuálne skusenosti tak 1%..:)

Trefa?..:)
Reagovat
Pe3k
Nechceš raději vyhledat odbornou psychiatrickou pomoc, namísto mluvení o mém intimním životě, o kterém nevíš nic (podobně jako o tenise)...Tvůj idol zaznamenal po dvou letech žalostných výsledků nějaký úspěch a jediné co ty jsi schopen udělat je, trolit na tenisporátlu. To je tvůj život opravdu tak ubohý?
Reagovat
smazaný uživatel
Ak sa so mnou podelíš o svoj overený kontakt, možno jedného dňa zvážim návštevu..Pojdeš tam so mnou?..Ukazes mi cestu :)
Reagovat
Pe3k
Za prostitutkami a psychiatry nechodím, to je ten rozdíl mezi námi dvěma...Každopádně, ti klidně poradím jak funguje vyhledávání na internetu, vzhledem k tvým ubohým znalostem tenisu, kterýma se zde roky prezentuješ, to asi nutně potřebuješ :)
Btw. když mi pošleš z5 těch 100 euro, tak spolu můžeme někam zajít, třeba na tenis :D
Reagovat
smazaný uživatel
5 eur z tých 100, ktoré si neposlal a za ktoré si predal svoj charakter??...

No v podstate, tvoj charakter nestojí ani korunu, takže ten kseft za stovku bol pre teba este dobrý deal :)
Reagovat
Pe3k
Prodal charakter? Za prvé, dá se to vůbec? Nedá. Za druhé člověk co se vsadí prodává svůj charakter? To by jsi ten svůj prodal už dost dávno, že? Fakt mi ten cash pošli. Potřebuju opravit auto a nový obraz do obýváku...Takový borec jako ty, co se už ve 30 dostal do Londýna a kupuje si lehké děvy, má určitě peňazí vela...
Reagovat
smazaný uživatel
My charakterní ludia vieme, ze charakter sa dá stratit velmi rýchlo. Napríklad aj tým, že nieco slúbis a potom to nedodržíš a následne sa vykrúcaš jak taká vretenica :))..Ak by si narovinu napísal, že si to v tejto chvili nemožeš dovolit, bol by som s tým samozrejme úplne ok, chápem, že peniaze sa len tak nerozhadzujú, ale tvoja zvolená forma bola fakt pod úroveň, sorry...

Ak Rafa vyhrá RG, pošlem ti obraz s jeho podobizňou ako hryzie do pohára mušketierov, minimálne vo formáte 80x120 do tvojho obývaku, budes to mat uplne gratis, slubujem Petríčku :)
Reagovat
Pe3k
No snad si nemyslíš, že jsi charakterní člověk? Přeci nejsi až tak hloupý...Ok, pošli mi obraz Rafy, dám si ho na záchod :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nieco som pogooglil a jedného som nasiel.

PETRÍK, s.r.o., psychiatria,
423, 06511 Nová Ľubovňa
petrik@slnet.sk.
Reagovat
Pe3k
No vidíš, ještě se tak naučit vyhledávat tenisové statistiky a nebo ty se tady zesměšňuješ schválně?
Btw. chápeš snad alespoň, že jsem z ČR, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň vidíš, aký hlboký máš svoj rozsah posobnosti..Tvoj príbeh inšpiroval ľudí až na ďalekom východe :)
Reagovat
Pe3k
Hm, slabé. I na tebe, slaboduchého fanouška krále všech doperů...
Reagovat
Kozoroh
Víš, když už jsi zparodoval mně, tak já zparoduju tebe - Monfilsovi v zítřejším finále dávám 1% šanci, ze slušnosti. Vamos Rafa!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu otrepaná platňa..Najnovšie sa v rádiách hrá, ako Nolemu nerobil a nebude robit problém zmena povrchu a pre Jirku bude strop 6 gemov..:)

Ale tieto prognózy sú na TP tradičné aj z rúk iných nickov, len sa to tak nerozmazáva..Keby si tak ludia pamatali, co sa tu pisalo pred zapasom Sereny s Vici, ze ano..:)
Reagovat
Kozoroh
S radostí ti jeden komentář zpřed zápasu Sereny a Bobiny připomenu :-)

11. 9. 2015, 18:44
Serena to dokázala, gratulujem ku kalendaru..

Poznáváš autora? ;))
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiš, ty si fakt kronikár :)

A určite si videl aj kopec podobných komentov, ale to sa ti uz nehodilo do krámu :)

Dnes mi prídes velmi vytočený Kozorohu, uvolni sa :)
Reagovat
pockerface
Tsonga dnes hraje úplný ho*no. Vím, že každý den je jiný a Gael má zvláštní styl hry, takže je pro hráče asi dost nepříjemný, ale jak Jirka tak Jo po vydřeném vítězství druhý den hrají tužku. O to víc škoda, že Roger to včera pohnojil na konci 3.setu. Věřím, že bude zítra pěkné finále Rafa x Gael a pokud k němu dojte, tak asi budu fandit Gaelovi, už by si taky ve svém věku zasloužil vyhrát velký turnaj.
Reagovat
Pe3k
Průměrný zápas. Andy Nadala v prvním setu drtil, ten byl v pozici diváka a čekal co se stane. Pak nastal Murrayho psychický breakdown a tak daroval Rafovi vítězství. Z celého zápasu se mi nejvíc líbilo, když rozhodčí varoval Nadala za ilegal coaching a Rafa mu na to řekl, že by se měl starat o míče a ne o to, co mu během zápasu radí trenér :D just Nadal...Rafa bere po dvou letech větší titul i když MC je nejzbytečnější masters, ale tak pro Rafu dobré :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zbytočný, že sa ho dokonca Roger ani neobťažoval vyhrat, hoci sa o to celú kariéru urputne snažil..:)
Reagovat
Pe3k
Téměř jako Nadal turnaj mistrů, i když ten je mnohem důležitější :)
Reagovat
Roger_Federer
Turnaj mistru...Davydenko by mohl vykladat..
Reagovat
Tuttovka
Jediné co se může stát je, že Tsonga přepne do beast modu a začne hrát o 200 % lepší tenis než hraje teď. Zatím hraje prachbídně.
Reagovat
MartinPa
Tak zatím to vypadá dle mých předpokladů, tedy pokud si Gael nezlomí nohu nebo nezačne klaunit. Ve finále to vidím na Rafu, kde by měl zúročit své finálové zkušenosti...
Reagovat
smazaný uživatel
Zoufalost, co předvádí Tsonga. Tak chabé kraťasy jsem od tak vysoce postaveného hráče ještě neviděl. Devět jich zkazí do první třetiny sítě a podesáté to samé. Bída.
Reagovat
Davor1
O to horšie vyzerá tá Rogerova včerajšia prehra s ním no...
Reagovat
Roger_Federer
Trn si to prohral sam.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. I od něj to byla včera bída. Ale tak on má aspoň výmluvy na rozdíl od Tsongy. Už jsem dlouho neviděl, aby na domácího hráče takhle pískali diváci.
Reagovat
MartinPa
Tsonga hrál s Federerem mnohem lépe, držel se ve výměnách, dobíhal spoustu míčů a hlavně Federer zbytečně chvátal a přechody na síť to soupeři hodně ulehčil. To Gael se na síť moc nehrne, resp. až po promyšleném přechodu a je na tom s fyzičkou podstatně lépe než kolega. Tsonga s tím jeho forehandem vydrží vždycky tak půlku sezóny a pak jde od válu. Podobně blbě ten úder hraje Kyrgios, kterému nepřeju nic zlého, ale pokud nezmění styl, tak si odvaří ruku a za 3-4 roky bude v invalidním důchodu...
Reagovat
Davor1
Hral lepšie ako dnes, ale ten zápas vyhral predovšetkým vďaka Federerovej neschopnosti, ten čo začal hrať po vyhranom prvom sete, to bola katastrofa na entú.
Reagovat
Kozoroh
Murray si dnešní duel prohrál z velké části sám - měl skvělý start, přehrával Nadala dropshoty a držet tuto úroveň i v druhém setu, tak by s Rafou byl na turnaji konec. Jenže houževnatý Nadal nesložil zbraně, naopak přidal na jejich intenzitě. Naproti tomu Andy polevil. Symbolickým bodem zlomu se stala Andyho smeč do Rafova FH. V třetím setu se už Andy bezvládně vezl.

Dnešní zápas byl předčasným finále, neboť nevěřím, že Monfils nebo Tsonga Nadala zaskočí. Nadal si tak zpět vybojuje vedení v počtu vyhraných Masters turnajů. No1e bude muset vyhrát Madrid nebo Řím, nejlíp obojí, aby znovuzískal samostatné vedení v počtu Masters titulů a srazil dolů Rafovo vzrůstající sebevědomí.
Reagovat
MarcelPersch
Normalne bych si myslel, ze Novak Madrid vynecha, ale kdyz v MC vypadl brzy, tak nevim nevim
Reagovat
Kozoroh
V Madridu bude, to je jisté.
Reagovat
smazaný uživatel
Do počtu. Jeho éra skončila :(
Reagovat
tito
Nole je rozjetý, ale to byl Rafa v 2013 taky. Nic netrvá věčně :-)
Reagovat
Frantz
To vis ze jo, ty pako Kozorohovo, No111111111111111111111111111e vyhraje do konce kariery uz uplne vsechno!
Reagovat
Davor1
2 sety to bol pekný zápas. Andy ale neudržal úroveň a po tom hlúpom druhom brejku v druhom sete sa zosypal, škoda. Nadal veľmi dobre zareagoval na ten prvý prehratý set, kde ho Murray doslova prevalcoval a vystupňoval výkon na maximum, hral dnes asi najlepší antukový zápas po veľmi dlhej dobe. Uvidíme, na čo to bude stačiť tento rok na antuke, zatiaľ hrá dobre len jeden turnaj, musí to potvrdiť aj v ďalších týždňoch...
Reagovat
tito
Ufff. První set a půl jsem protrpěl, přitom to mohlo být jednodušší, kdyby si nenechal vzít hned úvodní brejk druhého setu. V prvním jednoznačně Murray lepší, skvěle takticky připravený. Naštěstí se Rafa zvedl, za tu jeho neskutečnou vůli a změnu hry velká pochvala, a podařilo se mu dostat Andymu do hlavy. Ve třetím již obrat dokonán a zasloužené vítězství. Od BL již velmi slušně, forehand, zvl. inside out šlape. V běhu po čáře, což je potenciálně největší zbraň na Noleho, je zatím hodně chyb. Ale jsem spokojen.
Přesto mám na Toniho pifku a to neměnné podání mne štve.
Reagovat
Roger_Federer
Moc pekny zapas od Rafy.
Reagovat
tito
Dík :-)
Reagovat
pockerface
Přál jsem si finále Rafa x Roger. Rafovi se to povedlo a o to víc mě mrzí, že Roger to včera nedotáhl. Tsongu mám rád, ale SF Gael x Roger a pak vysněné finále Rafa x Roger byl shlédnul raději. Možná, že by se i tak Roger do finále nedostal a Monfils by ho porazil, ale pro Rogera každý zápas na víc by se hodil. No nic, takhle mi to bude jedno kdo zítra vyhraje a o to víc si budu moc ten zápas užít.
Reagovat
Mayo
R + R finále si dáme na Frenči (:
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda, tam ještě Roger Rafovi něco dluží, nastal čas zúčtování.
Reagovat
Serpens
Vamos! Však Rafa haterům ještě ukáže, dřív či později!
Reagovat
Tuttovka
Dnes se opět projevily dvě věci, které jsou typické pro tyto dva skvělé hráče. Začneme u vítěze, který v druhém setu přidal průměrnou rychlost úderů o 15 km//h a začal bojovat s neskutečným nasazením. Pro Andyho Murrayho je typická jiná věc. On velmi často po vyhraném setu upadne do stavu uspokojení a stane se o mnoho defenzivnějším a pasivnějším. Krásným důkazem toho může být loňské semifinále s Djokovicem, kde ve čtvrtém setu soupeře k ničemu nepustil a na začátku pátého doslova přestal hrát. Dnes to bylo velmi podobné. Nadal si výhru zasloužil byl lepší po většinu zápasu a dokázal v potřebných chvílích přidat. Jak tu psali někteří pode mnou složil tímhle turnajem určitě dost těžkou zkoušku. Nemá jej vyhraný, ale určitě k tomu má dobře nakročeno :).
Reagovat
Mayo
súhlasím...u Rafu s bojovnosťou a u Andyho so spasívnením
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně jeden je šampion a druhý je mentál. Jeden po prohraném setu zabojuje, druhý se sesype jak malý fakan. Zas mě tak vytočil dneska, děs.
Reagovat
Mayo
škoda pre Andyho, že nehrá útočnejšie pretože tak hrať dokáže a vtedy je to proti nemu veľmi ťažké...ale je to zvláštne, že po vyhratom sete, tak spasívne...Rafa sa zlepšil a hlavne krásne bojoval, ešte jeden zápas však treba...a inak často boli k videniu výmeny Rafov BH vs Andyho FH :D Rafa mu to nechcel dávať moc často do BH
Reagovat
peggy
VAMOS RAFA!!!Doufam,ze si jiz veris.Vydrz!!!
Reagovat
vrabejka
Od druhého setu famozní výkon. Murrayho přejel. A Nole a Stan by měli zbystřit protože Rafa ještě neřekl své poslední slovo na antuce. VAMOS RAFA!
Reagovat
Mayo
skôr Fábio by mal zbystřit (:
Reagovat
MarcelPersch
Klidne se muzou potkat v Barcelone.
Reagovat
Mayo
olééééééééé je tam finále, snáď z toho bude aj titul v jeho obyvačke (: Rafa po prvom sete sa zlepšil a boli tam výborné forehandy niektoré a Andy po prvom sete sa mi videlo, že šiel nejako dole...z backhandu hral opäť skvele ale neviem potom už bol taký nejaký odovzdaný...Gael vs JWT som zvedavý ktorý žabožrút to bude vo finále
Reagovat
baggik
Představte si třeba finále RG, obrovský horko a na kurtu dva nejnudnější hráči Nadal, Murray a tahali by se třeba 4 hodiny, to by byla noční můra.
Reagovat
Krisboy
Noční Murra/y
Reagovat
Mayo
ako pre koho najnudnejší (: síce to nie sú Rogeri Federerovia :D ale kto je no :d
Reagovat
kada.tom
takové finále bych si nechal líbit :-)
Reagovat
safi1313
..aby tam nebyl hlavní kral nudy Djok...
Reagovat
Mayo
(:
Reagovat
Kozoroh
-1000
Reagovat
smazaný uživatel
Měl by se stydět, tohle nebylo představení hodné druhého hráče světa. Nehledě na Nadalovo zlepšení ten 2. set úplně odevzdal, smeč do Rafy při BB a následně klíčový game, ve kterém mohl rebrejknout a prd z toho. Zbytek už nehodnotím, to byla groteska už, nechal Rafu rozjet a ze sebe udělal akorát tak klauna, co pinká míčky po rozhodčím. Aspoň mám od tenisu zas na nějaký čas útrum, protože chuť na tenis po tomhle fakt dlouho mít nebudu.
Reagovat
Roger_Federer
Souhlasim.;)
Reagovat
HECIS
doufam ze ho ve finale rozmete Tsonga
Reagovat
mkubis17
to by se tam musel Tsonga dostat :))
Reagovat
Krisboy
Vamós jaxviň!
Reagovat
kada.tom
No, Rafa se vzchopil a Andyho nakonec porazil, když mu zápas pěkně otočil. Zítra sté finále, tak by to chtělo přetavit v titul :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vyzerá to tak, že v polke druhého setu sa prehnalo Monte Carlom tornádo..:)..Výborne..

Ďalší cenný skalp pre Rafu, po vitazovi RG, zaznamenal výhru aj nad hráčom, ktorý z posledných 19 zápasov na antuke vyhral 18 a prehral v piatich setoch s Djokovicom. Ak k tomu pripočítam vyhru s Thiemom, ktorý už dnes podla mnohých patrí do antukovej špičky, tak Rafa zvládol priam kardinálnu antukovú previerku..V kontexte týchto oponentov nečakám vo finále nikoho iného, než pána Monfilsa. Po vypadnutí Djokovica snád na turnaji neexistovali 4 ťažší protivníci...
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli tam bude La Monf (jakože mu to přeji), tak můžete slavit. :) Vždyť ten borec je schopný ve finále prohrát i s panem Kližanem.
Reagovat
smazaný uživatel
Na antuke to je iný príbeh...Monfilsa som na tomto povrchu vzdy povazoval za špičku, radost sa na neho pozerať..Papierovo by však mal byť o malý chĺpok slabším súperom ako Murray..O Tsongovi ani nehovorím, ten by mal o poznanie menšie šance.
Reagovat
J1mmy88
gratulace k dnešnímu semifinale a hodně štěstí ve finále :) :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist