Rozhodnuto: Nadal na US Open hrát nebude

18. 8. 2014, 15:14
Aktuality 248
Španělský tenista Rafael Nadal prohrál souboj s časem a na letošním US Open nebude obhajovat titul. Druhý hráč světa dnes oznámil, že se z posledního grandslamu sezony odhlásil kvůli zraněnému zápěstí.
Profily hráčů
Rafael Nadal

"Je mi to moc líto, ale musím oznámit, že nebudu hrát na letošním US Open, turnaji, kde jsem při svých posledních třech účastech hrál pokaždé ve finále. Věřím, že chápete, že je to pro mě těžké. Je to totiž turnaj, který miluju, na který mám skvělé vzpomínky díky fanouškům, nočním zápasům a tolika dalším věcem... Nemůžu teď dělat nic jiného než se s tím smířit a - jak to vždycky dělám - dřít ještě víc, abych mohl po svém návratu hrát na nejvyšší úrovni," uvedl dnes Nadal na svém facebooku.

Levou rukou hrající Rafael Nadal si pravé zápěstí poranil koncem července během přípravy na americké turnaje a po sérii vyšetření se odhlásil z podniků Masters v Torontu a Cincinnati.

Minulý týden absolvoval druhý hráč světa v Barceloně závěrečné testy. Ty měly odhalit, jestli se drobná prasklina v zápěstí zhojila, nebo mu zranění nedovolí ve Flushing Meadows hrát. Konečné rozhodnutí mělo původně padnout do předchozího víkendu, Nadal si ale vzal ještě čas na rozmyšlenou a dnes oznámil fanouškům nepříjemnou zprávu.

Komentáře

248
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Nola
mi bude na USO chýbať, napriek tomu, že fandím inému, verím, že sa vráti silný, konkurencieschopný a hlavne zdravý
Reagovat
smazaný uživatel
Ja len dúfam, že Nole po tom studenom kýbli neprechladne..:)
Reagovat
Nola
snáď niečo znesie...
Reagovat
smazaný uživatel
Postřehli jste už, že Djoko, Rafa i Roger byli taky nominovaný na Ice Bucket Challenge? Tak kdo bude první? Rafa nemá problém se studenou sprchou, to víme, ale zajímalo by mě, jestli ti dva do toho půjdou takhle před US Open, aby z toho nechytli rýmičku :D Můj tip je ten, že jako první přijde s videjkem Nole a na Rogera by to mohly vyklopit holky ne :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2014/08/34/Djokovic-Nadal-Federer-Nominated-Ice-Bucket-Challenge.aspx
Reagovat
spaniel
Myslim ze to dal o dva příspěvky nize Cico
Reagovat
smazaný uživatel
joo, sorráč, jsem si toho nevšimla, a tipla jsem to správně :D
Reagovat
Denis92
Novak
http://www.youtube.com/watch?v=RV1JFT1rBAE&feature=youtu.be

Pochybujem ze Roger do toho pojde. Radsej da tych 10tis. dolarov :)
Reagovat
smazaný uživatel
já to věděla, že mě nezklame :D přesně takhle jsem si ho představovala a nominace Mr. Bean?? LOL :DDDDD
Reagovat
Nola
práve pre tieto jeho výstrelky ho milujem, Fedex je elegán, Rafa španielsky býk a Nole zabávač - joker, nikdy nesklame :D
Reagovat
Mayo
Djokovič má u mňa malé plus za Majkla Džordna
Reagovat
smazaný uživatel
Roger přece není až taková fajnovka, aby do toho nešel pro dobrou věc a je to srandista, jsou na řadě s Rafou už je nominovalo víc lidí :D Dr. Dre taky dobrá challenge no a Charlie Sheen to udělal po svým :D https://www.youtube.com/watch?v=qat9gR5nrpM
Reagovat
Denis92
Jj, Charlie to spravil ako boss ale Jon Cryer mu dobre kontroval.
Teraz to spravila Anicka Ivanovic a nominovala Rogera, Serenu a Bastiho Schweinsteigera (futbalista)
Reagovat
Denis92
Je to pre dobru vec. Ale moze odmietnut a tym padom venovat 10tis dolarov.
Reagovat
smazaný uživatel
to je co za kravinu, ozaj ten svet speje do zahuby...
Reagovat
smazaný uživatel
není to kravina, je to pro dobrou věc proti amytrofický laterální skleróze, na kterou zemřel i Brad Drewett, je to řetězová výzva, která se teď šíří mezi lidma a hlavně celebritama a sportovcema, nechají na sebe nalejt kýbl ledový vody, ale některým teda chybí ten led, anebo pošlou 10 tisíc dolarů na výzkum, podle mě dojde na všechny :D
Reagovat
smazaný uživatel
tak to mozu poslat rovno, pri tych milionoch co maju z nich neubudne...ale takto saskovat, to teda nie...
Reagovat
smazaný uživatel
přispět můžou zároveň, účelem je šířit povědomí a proč se nepobavit výzvou?
Reagovat
Denis92
Oni prispeju aj tak a zaroven tym ze splnia vyzvu tak mozu nominovat dalsich a tym padom sa zase vyzbiera viac penazi.
Reagovat
a.magerova
Koukni čeho se Roger zúčastnil, takže určitě svou nominaci vezme zodpovědně ;-)
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=014084729772
Reagovat
smazaný uživatel
já jen čekám, kdy už to bude :D
Reagovat
Denis92
Viem, ale od tej nominacie uz 24hod. preslo.
Takze to mohol odmietnut a len prispiet financne.
Reagovat
smazaný uživatel
někdo už nevim kdo to udělal asi po 2 dnech, takže to asi nemusí být vyloženě do 24 hodin, pokud to vyzývající neřekne ;)
Reagovat
spaniel
Roger shání zlatý kybl
Reagovat
smazaný uživatel
potřebuje na to víc času, aby to bylo peRFektní přece :D pousmála jsem se nad jedním komentářem na FB, že Roger to udělá a vlasy bude mít potom stejně perfektní :D
Reagovat
a.magerova
No to bych pak teda chtěla mooooc vidět Miloše Raoniče a Cristiana Ronalda, jak jim ta voda sklouzne po vlasech aniž by zanechala jakoukoli stopu :-P
Reagovat
Denis92
Reagovat
smazaný uživatel
trošku mu pocuchala účes noo :D http://www.mobypicture.com/user/milosraonic/view/17196410
Reagovat
a.magerova
No tak vzali to chlapci zodpovědně, žádní troškaři, jen škoda, že Cristiano to má v extra HD kvalitě :-/
Reagovat
Denis92
Tak snad mu uz Nike vyraba s logom RF.
Reagovat
Vojtiik
To, že je Rafa zraněný je mi líto a přeju brzké uzdravení, na druhou stranu si nemůžu pomoct, ale extrémně chybět mi nebude...Nepochybuji ale o tom, že pokud se vrátí, tak se vrátí v plné parádě, jako už to dvakrát dokázal, protože on je přesně ten typ, který se s ničím menším, než 100% výkonem nespokojí.
Reagovat
Cico93
https://www.facebook.com/ATPWorldTour/photos/a.163005263700.118436.24410993700/10152681076353701/?type=1&theater
Reagovat
smazaný uživatel
Tedkon nechci zminovat Rafu primo jako takoveho, ale turnaj je vzdycky ochuzeny, kdyz na nem nemuze obhajovat titul stavajici sampion a nebo sampionka. Ta cesta za obhajobou titulu je pro me vzdy takova unikatni zalezitost. Skoda, ze Rafa prisel nyni o tri velke turnaje na kterych obhajoval vitezstvi. Tak mu preji at se co nejdrive vrati.
Reagovat
Cico93
Reagovat
Cico93
a tu zase mimozemšťan Nole z roku 11
https://www.youtube.com/watch?v=N16ikBfue7c
Reagovat
smazaný uživatel
mě pořád dostává, jak přestali hekat, když je přeřvali lidi :DD
Reagovat
McEnroe
Zas takové překvápko to není.
Reagovat
Hypertac
Vamos Rafa! Tak v Australii to das!
Reagovat
smazaný uživatel
skoda no,Nadal a DelPotro budu chybat+Nichikori,co uz odisla mi takmer cela prva lajna
Reagovat
smazaný uživatel
Co udělají s outfitama pro Rafu by mě zajímalo, rozdají je fanouškům? :D Sleeveless byla fakt asi nešťastná volba, ať se vrátí k rukávům ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Booože, člověk si odskočí k porodu a hned takovýhle zprávy...auuuu, to se zase ukoušu nudou..a to jsem si to starání o malýho, plíny a mlíko chtěla trochu zpestřit tenisem...tak zase nic. Nezbývá než doufat, že si maestro udělá na zbytek roku volno a vrátí se opět v plné parádě, tak jako již nadvakráte předtím :-))) Good luck.
Reagovat
Cico93
Rafaeoli25 sa má ako?
Reagovat
Fandin
Právě kojí, tak poslal Nikkki, aby to napsala za něj
Reagovat
Fandin
To už se bohužel nestane. Nadal tak, jak jsme ho znali dřív, už se nevrátí.
Reagovat
smazaný uživatel
Co všichni máte? Vedete takové řeči, jako by měl končit, nebo už neměl hrát top tenis...Máte nějaké info nebo jen osobní tušení?
Reagovat
spaniel
Info. Tys to nečetl?
Reagovat
smazaný uživatel
No kromě naštípnutého zápěstí nic nevím. Nadala nějak nestuduju, takže nevím. Pouč mě, prosím :)
Reagovat
smazaný uživatel
Neříkal jsem to ??
Reagovat
Fandin
se do historie zapíše jako poslední GS, který Nadal vyhrál. Dejte na má slova.
Reagovat
Cico93
Tak zato skončiš v pekle;)
Reagovat
yenda1
Trochu to vypadá na psycho-somatický problém. Nepovedený zápas(y) a lup - je tu zranění.
Reagovat
spaniel
Nebude to poprve, ze... Záhadné zraneni po prohrach (o kterych nebyla predtim ani zmínka), pauza (ovsem vzdy bez operace) a navrat ve forme jako kdyby ani tyden nevynechal (a tak 5kg svalu navrch).
Reagovat
Cico93
Návrat vo forme to preto, že maká aby sa vo forme vrátil aká záhada?
Reagovat
VlS
Zatímco ostatní netrénují, cpou se jak nezavření a místo tréninku čzčí na bednu.
Reagovat
spaniel
Aha, takze vsichni ostatni, co byli mimo kvuli zraneni, zřejmě nemakali... Neco jine je trénink a neco jine zápasové nasazeni, o kterem vracející se hraci radi mluvi.
Reagovat
Cico93
A tak takto to nemôžte porovnávať. To, že sa Nadal vrátil po zranení lepší a silnejši je jeho zásluhou a chcenim. Že druhí sa po zranení nevrátili vo forme je proste ich vec.
Reagovat
spaniel
Nejdřív napises, ze se vratil dobry, protoze makal a kdyz se to vyvrati, tak je to proto, ze chce (ostatni asi nechtějí). Je zbytecne to rozpitvavat, tak jako nektere jine veci.
Reagovat
Cico93
Má nechytaj za slovíčka nemám to rád;))) Čo to má s ostatnými ? Prečo ho porovnávaš s druhými. Tak Nadala zranenia nakopnu k tvrdej drine, niektorých zložia.;)
Reagovat
spaniel
Cemu dalšímu jeste veris? Ze dárky nosí Ježíšek?
Reagovat
Cico93
Ja nechápem čo sa ti nezdá
Reagovat
smazaný uživatel
Takže tie zranenie sú vlastne ešte jeho výhodou?..:)
Reagovat
Roger_Federer
Tezko rict jak bude vypadat az bude mit odehranych tolik zapasu co Federer..
Reagovat
VlS
Tak na GS je i turnaj wheelchairs
Reagovat
spaniel
Zadny mic by pro nej nebyl ztraceny, dojel by vsechno. Akorát by jeho styl byl náročný na gumy. A konecne by mel biceps i na prave ruce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si fakt krivák na entú.
Reagovat
spaniel
Nejlepsi jsou pokrytci, kterym nechutna vlastni medicína.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty sa proste tešíš z každej Nadalovej zlomeniny, si priezračný jak Bystrinka..
Reagovat
spaniel
Kdepak, je mne to uplne jedno. Nenapsal jsem nic takove, jakoze jsem rad, ze je zraneny, nebo ze nebude na USO, nepřejí nikomu zraneni, ani Nadalovi. Ale aspon vim jak premyslis (podle sebe soudím tebe). Dokonce si ani nemyslim, ze Federer neni zraneny diky jeho stylu. Jiste to pomáhá spolu s rozumným plánováním, ale podle me je to hlavne stesti na genetiku.

Tady jsem jen trochu extrapoloval vtip s kreslem. Ty ale proste nic nezvladas momentalne a tak kopes kolem sebe. Dokonce na rozdil od tebe, jsem nic jedovate nenapsal ani k clanku po jeho porážce na Wimbledonu. Ne kvuli tobe, ale titovi a amputaci a taky kvuli sobe. Tady ti jen dávám ochutnat tvou vlastni medicinku, kazdy kdo chce vidi, co delas a o co ti jde.
Reagovat
smazaný uživatel
Tiež si myslím, že to je dané hlavne genetikou..Ale sám si sa v minulosti vyjadril, že Nadal je zranený aj kvoli hernému štýlu, preto je zvlaštne, že pri Federerovi rozhoduje genetika a pri Nadalovi herné pojatie..

Ak si sa po Wimbledone uštipačne nevyjadril, možem to oceniť, no po prehrách s Darcisom a hlavne Rosolom som nič take nezaregistroval..Tam bol tito, Amputace a aj ty sám krátky..

Ten vtip bol totáne nevhodný.
Reagovat
spaniel
O nevhodných vtipech víš své...nejednou si napsal něco takové na Rogera, Mirku (další budou děti?) a pak se obhajoval, že to byl jen vtip. Vážně bys měl přestat kázat vodu, hlavně po desáté flašce...

Zase se snažíš dostat z mých slov to, co tam není. Ty dvě věci se nevylučují. Roger má štěstí díky genetice a jde jí naproti rozumným plánováním, k tomu málo náročný styl. Rafa je náchylný na zranění, k tomu přičti pretížení v antukové sezoně a extrémně fyzické pojetí hry. Výsledek této kombinace jsou zranění.
Reagovat
Roger_Federer
Nebud zas takovy cita..Jako vtipek to bylo v pohode, kdyby to napsal Barney na adresu Federera zasmal by ses a nekomentoval..Fakt to z ti kazami vody a piti vina prehanis v posledni dobe.
Reagovat
smazaný uživatel
jj, jednou som to napsal..Mirku som označil za kravu Milku, neviem dokedy mi to budes pripominat.Čokoláda Milka je zo Švajčiarka a Mirka sa ako každý človek podobá na nejaké zviera..

Stále som si vsak nestrielal z ludského zdravia..
Reagovat
babolat.cz
však na vás dojde,teď se vezete...
Reagovat
Cico93
;))) tak tak
Reagovat
VlS
Ale nevezu, já z toho žádný Vánoce nemám, že nebude hrát, myslím si, že je to škoda. Ale ty podobnosti jeho dlouhodobejch zranění a návratů po nich jsou trochu divný.
Reagovat
smazaný uživatel
to asi proto, že on se vždycky vrací jako king a jede nadoraz, až do tý doby, než mu tělo řekne dost, a takhle je to pořád dokola
Reagovat
babolat.cz
no a, životný styl, jeho povaha, každý žije jinak a Rafa je právě proto Rafou, protože tak hraje a proto ho obdivuji.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa je neskutečnej bojovník,a to fandim Rogerovi,to je jeho psychologie,on neni rozumbrada,nehraje na krásu,jeho styl je náročnej,fyzickej,ale to nestačí,on má býčí povahu,je nastavenej na velkou zátěž a velký výkony.co se týče těch záhad zranění a návratu,někteří lidi to takhle maji a to nejsou vrcholoví sportovci:jedou na plnej výkon,dokud se nezataví a nesomatizujou,prostřednictvím zranění,rafa chce ovšem vyhrávat,ta jeho vůle je neuvěřitelná,takže když se do toho kolotoče vrátí,je jako uragán.otázkou zůstává,jak dlouho mu to vydrží,je to strašně vyčerpávající a doby regenerace se můžou prodlužovat.pokud dopuje nadal,dopuje stejně federer a další,jsou to jen spekulace,nic víc
Reagovat
spaniel
Jo...až na tu poslední větu.
Reagovat
Fandin
i když nejlepšího, zase o tolik chudší nebude, ale obecně je to samozřejmě škoda. Mohli si s ním třeba Federer nebo Djokovič trochu spravit bilanci.
Reagovat
Cico93
Ty si brat Fandiny?
Reagovat
Fandin
to je jen shoda jmen. Prostě náhoda. Něco jako třeba Nováková a Novák. Nebo Cico93 a Cica93. Úsměv.
Reagovat
babolat.cz
každopádně chytrý marketingový tah,v každém případě na sebe upoutáš pozornost, i kdyby jsi psal absolutní kraviny.
Reagovat
Fandin
Úsměv.
Reagovat
Cico93
Fandin moc se mi libiš tak pojd pojd pojd.
Reagovat
Matti
Vždyť on taky absolutní kraviny píše.
Reagovat
Fandin
Nebuď agresivní a arogantní na jiné nicky. Nic o mně nevíš a vše se ti desetinásobně vrátí. Úsměv
Reagovat
Fandina
To, že se každému všechno nějak vrátí ale vůbec nesouvisí s tím, co kdo komu řekl. Platí to obecně.
Reagovat
Fandin
Ano.
Reagovat
babolat.cz
za to na tebe podá žalobu :-)
Reagovat
Roger_Federer
Porve co se stebou zhodnu..;)
Reagovat
Cico93
;)))
Reagovat
slacker
Kazdy by si mel zalozit svuj Fandina nick, volne jsou Fandinka (dcera), Fandima (matka), Fandimec (otec), Fandinac (syn), Fandimak (bratr), Fandinak (svagr)
Reagovat
Roger_Federer
Fanmourek-kocour, Fand?k-pes
Reagovat
Amputace
:D Vy jste zešíleli. Na druhou stranu pokud to byl Fandiny záměr tady na TP, nedá se pochybovat o tom, že se blíží genialitě.
Reagovat
smazaný uživatel
Fanhafík :-D
Reagovat
babolat.cz
Fankunde
Reagovat
Amputace
Petříku, jsi to ty? Doufám, že ano, mrzelo by mě, kdyby někdo jiný takto donebevolajícím a průhledným způsobem vykrádal tvůj styl.
Reagovat
Fandin
Nejsem. Jsem kdo jsem, a nemůžu tedy být nikdo jiný. Ty mne vůbec neznáš, takže o mně nic nevíš a vše, co si o mně myslíš, je na míle daleko od skutečnosti. Úsměv.
Reagovat
Roger_Federer
:)..chytry pochopi, hloupemu je to jedno.
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Reagovat
Amputace
Pojď, pojď, pojď (go, go, go)! Fandím ti!
Reagovat
smazaný uživatel
To bude skôr Roger_Federer, som o tom skoro presvedčený.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, Federer si mohol vylepšiť bilanciu z debakla na menší debakel..
Reagovat
Roger_Federer
Ktery debakel mas na mysly..z Rosolem, Darcisem, nebo Kyrgiosem?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak teraz si ma proste vyargumentoval :)
Reagovat
Fandin
US Open se nehraje na antuce a mimo ni o žádném debaklu nevím. Ty hej?
Reagovat
Cico93
Bez môjho najobľúbenejšieho športovca ;(((
Reagovat
smazaný uživatel
Já US Open příliš nemusím. Nejlepší jsou evropské grandslamy. Nemám rád ponocování.
Reagovat
smazaný uživatel
Co se ti na US Open líbí?
Reagovat
Cico93
štadión, atmosféra na obrovskom centre, nočné zápasy a tak .
Reagovat
smazaný uživatel
Mám to stejné Cicko.Myslím si, že hrát na Arthur Ashe Stadium při zapadajícím slunci je ten nejmonumentálnější zážitek.
Reagovat
babolat.cz
velká škoda pro tenis, ať se jedná o DelPotra či teď Rafy.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer bestak skače radosti když tam neni nadal :D
Reagovat
smazaný uživatel
Prominte ze to pisi tady ale nevite ci nekde neni turnaj z New Hewmu live na intrnetu?
Reagovat
PetaM
Bude, od středy :)
Reagovat
elda
zkus tohle: http://www.usagoals.com/tennis.html
Reagovat
steve79
Jako fanousek rogera jsem radsi, kdyz tam rafa neni. Vsichni vime, ze nadal je nejvetsi prekazka v jeho kariere.
Reagovat
babolat.cz
se divím, že to jako fanoušek přiznáš a oceňuji to. Pravý fanoušek právě vyhledává tyto souboje, přeci se nemůžeš spokojit s výhrou, aniž porazíš nejlepší. Ale federovci stejně melou svou.
Reagovat
Amputace
Přesně tak - cením si toho, že to přiznáš (byť neschvaluji tento způsob fandění ani náhodou) a neschováváš se za nejrůznější pokrytecké fráze.
Reagovat
steve79
Kdyz tenista vyhraje titul, tak se nikdo nepta jestli tam byl ten co onen. Nadal jednou prohlasil neco v tom smyslu, ze by byl radsi kdyby nebyl djokovic.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak řiká Ferrer pro mě je Roger Federer číslo jedna v tenise! Je prostě nejlepší v historii tenisu
Reagovat
Cico93
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem vůbec nadšený. "Těším" se na ubřečené komentáře během UO.

Vlastně, ono to již začalo před tím.
Reagovat
Amputace
Tak radovat se zřejmě nikdo nebude - nebo v to alespoň doufám.
Reagovat
smazaný uživatel
Radovat se ze zranění hráče může jen psychicky narušený člověk.
Reagovat
Amputace
Ano, fanatik.
Reagovat
PetaM
Ale tady se člověk neraduje z toho zranění, ale z toho, že tam nebude a to je celkem rozdíl :D :D
Reagovat
Amputace
To je trošku pokřivená logika, nemyslíš - radovat se z toho, že tam nebude, protože je zraněný a současně se neradovat z toho, že je zraněný. Není to logický klam?
Reagovat
PetaM
Ale lidem je jedno, jestli je zraněný, nebo jestli letěl na Měsíc. Prostě tam nebude. Tečka. Důvod je těm, kteří ho tam nechtějí, úplně jedno :)
Reagovat
PetaM
Teda aspoň těm normálním je důvod jedno :D :D
Reagovat
Amputace
To je sice pěkné, problém je však v tom, že oni VĚDÍ, že je zraněný, přesto však dokážou mít z jeho neúčasti radost. Něco jiného by samozřejmě bylo, kdyby to nevěděli, kdyby si náhle zapnuli v TV US a Nadal nikde.
Reagovat
Cico93
Normálni ľudia čo majú radi tenis ho tam chcú a je jedno či su jeho fans alebo nie.
Reagovat
slacker
Proc by nekdo normalni chtel aby tam nejaky spickovy hrac nebyl bez ohledu na pricinu?
Reagovat
Amputace
Přesně tak.
Reagovat
klarat
Zdá se mi to, nebo žebříčkově příliš neutrpí?
Reagovat
Davor1
Stratí 2000 bodov, čo horšie sa mu môže stať? V prípade zisku titulu ho môže Roger odsunúť na tretie miesto...
Reagovat
klarat
AŽ na třetí místo, právě! :-DDD
Reagovat
Davor1
Tak pre neho by nebolo najhoršie to, že je tretí, ale že "dôchodca Roger" je pred ním :-D
Reagovat
Mayo
v prvo rade stratí možnosť priblížiť sa RF v tituloch, osrať rebrík
Reagovat
smazaný uživatel
Vybavuji si však tvůj koment po wimbledonském finále Fed-Nole, kde jsi napsal, že ti bude stačit, pokud Nadal bude v počtu GS druhý za Fedexem. A co píšeš teď?!
Reagovat
Mayo
no však ja ani neverím, žeby ho predbehol v tituloch
Reagovat
klarat
A tak to jo! :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby neblbnul se sety a zápasy v posledním měsíci, mohl být mezi nasazenými! Po odstoupení Nadala je nejvýše postaveným hráčem žebříčku ATP, který bude na USO nenasazený :-P
Reagovat
Chrenda
Já myslím, že zabývat se Pyskounem, resp. Prznitelem českých tenisových hráček už nemá cenu. Myslím, že jeho svíčka definitivně dohořívá! Už je na čase, jinak stihne ještě přefiknout nějaký další juniorky a jak to po jeho zásazích s nimi dopadá, všichni víme. Tedy jeho důchod 100% prospěje všem!
Reagovat
a.magerova
Radek Petře půjčil kondičního trenéra a tím ji i nepřímo dopomohl k wimbledonskému titulu. Navíc kde bereš tu jistotu, že když Radek odejde do tenisového důchodu, přestane oblbovat mladé nadějné tenistky? Bude mít víc času a tím pádem "toho" stihne víc, takže logicky je pro nás lépe, když hraje :-P
Reagovat
Chrenda
No něco na tom bude, možná máš pravdu, pokud zůstane u tenisu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak je mi líto, že Andy zase těží z jeho odstoupení a bude nasazený jako osmička. Zasloužil si dostat náklep ouž minimálně ve 3. nebo 4. kole, třeba by ho to probralo.
Reagovat
spaniel
Nebuď na něj tak přísný :) Mně připadá, že hledá novou tvář, nový agresivnější styl...a až ho najde, bude to radost se dívat, pokud se to bude podobat některým zápasům z 2008, 2009... I poslední 2 turnaje, než vypadl, tak se mně zdálo, že hraje skvěle.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ať hraje, ale k tomu musí mít hlavu prostě. Nemůže ve 27 měnit kompletně styl. Vždyť je poslední dva turnaje hrozný na returnu a hůř se pohybuje. A hlavně je mentálně mimo úplně, dvakrát v zápasech s dobrými hráči ztratil třígemové vedení, tedka dokocne doublebreak. Fakt hrůza. Přitom RG a Wimbledon do toho čtvrtfinále byly ok. Od té doby je mentálně mimo. A nehraje nějak výrazně agresivněji teda.

Taky je třeba trošku oprášit paměť. Andy v roce 2008 odehrál útočný zápas s Nadalem na US Open, ale útočný hráč to nebyl ani omylem, byl daleko defenzivnější, než pak s Lendlem, FH měl většinou udržovací. Hlavně ten rok 2009 měl úspěchy díky obraně hlavně. Dobře odehrál Toronto 2010.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejagresivněji hrál podle mě v Tokyu 2011.
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, tam hrál super, i s Ferrerrem v semifinále a pak s Rafou ve finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, zda mě paměť neklame, ale Toronto 10 byl jeden z nejméně kvalitních finálových Masters, co jsem kdy viděl a asi nejméně kvalitní zápas mezi Andym a Rogem, co se krásy tenisu a výkonu obou týče.

Každopádně, Andy by měl být útočnější, o tom žádná.
Reagovat
smazaný uživatel
Nehrál tam nikterak skvěle, ale s Rafou hrál v SF dobře a zvládl ve 2 dnech proazit ve dvou setech Rafu i Rogera.
Reagovat
Davor1
To, že bude nasadená osmička ten náklep vôbec nevylučuje...:/
On sa mi zdá že sa aj celkom snaží, netuším, kde môže byť problém...
Reagovat
smazaný uživatel
Teď je v hlavě. Ten Wimbledon ho položil a já bych se osobně nedivil, kdyby na těch spekulacích ohledně osobních problémů něco nebylo. V Kanadě ani v Cincy nebyla Kim, spekulovalo se i problémech Amelie s týmem, tedy spíše o tom, že Andy s nima volbu neprobíral.
Reagovat
Davor1
Tak pokým si to nezrovná v hlave tak to lepšie nebude, ale ešte horšie sa mi zdá, že stratil dynamiku a zhoršil pohyb, čo bol základ jeho hry...ak sa s tým už nebude dať nič robiť, tak je zrejme Big Four koniec...
Reagovat
smazaný uživatel
No nic hrozného to není, ale ty dynamika tam trochu chyběla, i na returnu. Ale to asi proto, že od Wimbledonu prý konečně mohl makat tak, jako předtím ne kvůli té operaci. Takže to beztak přehnal a nabral až moc svalové hmoty. To se spraví. Horší je ta hlava.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužiaľ, očakávané sa stalo skutočnosťou..Grandslam, ktorý má byť oslavou tenisu prišiel o najlepšieho hráča poslednej dekády...Turnaj bude Rafovou absenciou výrazne postihnutý a vyhrat Major bude zrazu o dost jednoduchšie..Diváci sa budú musieť uspokojit s tým, že zápasy, ktoré by boli semifinálové budú zrazu finálové..

Pre Rafu trpké deja vu, po sérii vynechaných GS prichádza ďalší..Ak si to človek zráta, tak zranenia akéhokoľvek typu pripravili Nadala už o sedem-osem GS, čo sú v preklade dva roky kariéry v najlepších rokoch..To, že má 28 a v týchto podmienkach vyhral 14GS len dokazuje jeho výnimočnosť.
Reagovat
slacker
Zase ubrecenec z nadalovskeho stada psychopatu
Reagovat
smazaný uživatel
Akékoľvek používanie slova psychopat by si pred vyslovením mal konzultovat so svojim lekárom..Ty pacient.
Reagovat
Amputace
Pochybuji, že vůbec tuší, co to slovo znamená. Už je spojení "ubrečený psychopat" vyvolává úsměv na tváři :)
Reagovat
slacker
Zajiste jsi byl na konzultaci, ze? Docela rychlost do 13 minut. Nebo to bylo po telefonu?
Reagovat
smazaný uživatel
Poculi sme slovo Pánovo.... Aneb zdraveho Rafu neprekona ani Laver Sampras a Federer spolu na opacnej strane kurtu!
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě nedochází, že to je daň za jeho extrémně náročný a tvrdý styl? Díky němu dosáhl na mnoho úspěchů, které by jinak neměl!
Reagovat
spaniel
Máš pravdu...je to nej hráč poslední dekády zatím...2010-2014, ale třeba mu to ještě sebere Nole, stejně jako post světové jedničky.
Reagovat
smazaný uživatel
U nás je dekáda 10rokov, 2005-2014..U vás kolko?
Reagovat
Amputace
U "většiny" z nás stejně jako u vás :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslí kalendářní dekádu (10. léta 21. století), nikoliv průběžnou.
Reagovat
Fandin
na dekádě nezáleží, to potvrdí každá žena.
Reagovat
spaniel
Aha, takze kdyz se rekne ve treti dekádě, tak je to podle tebe co? :) pro me je prvni 2000-2010, druha 2010-2020...presne jak napsal Amputace, kalendářní. Jen ty mas potřebu to sekat a vymyslet dekádu od roku, kdy ti to vyhovuje. Ale jestli to chces vazne takhle sekat, tak Federerova 2003-2012 je lepsi nez Nadalova 2005-2014 (17>14). Právnický stěr lojde.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Amputace to myslel inak, asi si ho opat zle pochopil..

Platí, čo som napísal vyššie.
Reagovat
spaniel
Neni co zle pochopit, je to jednoduché Watsone. Ale je úsměvné sledovat to tve zoufalství, kdyz nemas odpovědi :D Jen nevim co budes delat v dalsich par týdnech, kdyz uz ted si tak zoufalý.
Reagovat
smazaný uživatel
Zúfalstvo je podľa mňa sledovať kedysi hegemónneho tenistu dlhodobo konzistentne upadať, štyri roky bez finále GS na harde. Pozerať sa na tradičné ubíjajúce prehry so svojimi najväčšími rivalmi, resp. rivalom a spomínať na prachom zapadnuté spomienky víťazného obdobia plného Baghdatisov, Gonzalesov a podobne.
Reagovat
spaniel
Jeste vyjmenuj par hracu, kteri si s tvou modlou vytírali na hardu 5 let zadek, at je to kompletní. A zatlac si zilu na cele, nahoře nejak neunasis a to te ceka par týdnu sledování vagonů ujizdejiciho vlaku. Cheers
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to si teda zaklincoval...Típek, čo viac menej styri roky nepozná pocit vitazstva svojho favorita na GS vraví fanuskovi hraca, ktorý mimo Wimbledonu pozná prakticky len finále a viac, ze mu odchádza vlak..:)..Good one..

Ja vám v podstate tú fanusikovskú vasen a chut po vitazstve celkom doprajem..Je totiz podmienená Nadalovou absenciou, navyse v tomto veku je mozno posledná..Takze pekný turnaj ;)
Reagovat
spaniel
Tim vlakem jsem myslel to, ze kazdym vynechanym GS se mu vzdaluje sance na překonání rekordu. Jen ty mas zase potřebu se vracet do poslednich 4 let, aby ti bylo dobre na duši :)
A neboj, kazdeho ceka pokles výkonnosti a pozdeji i konec kariery. Nadala to ceka taky a vypada to, ze ty jsi nejméně připraveny fanda na svete...
Reagovat
smazaný uživatel
To nepopieram..Len si myslím, že na Nadala s Djokovicom sa nebude zospodu tlačiť taká
kvalita ako sa okolo 30roku zacala tlacit na Federera, a preto im v tomto veku predpovedám o poznanie viac úspechov..
Reagovat
spaniel
To je možné...je taky ale možné, že se objeví někdo mlady anebo že někdo starší bude mít průlom. Od Wawrinky také nikdo nečekal, že ve svém věku dosáhne takovou formu. Navíc, jak vidíme teď u Noleho, může přijít nečekaný pokles formy, nebo jako u Nadala zranění.
Reagovat
Roger_Federer
Forhend, vcera asi cosi popil? nebo ta dcera nenecha vyspat?
Myslim ze dalsi zcenar jsem nedavno navrhoval v jine diskuzi..Do konce roku uz Rafa ani nemusi nastupovat, strata casu, vsichni vime ze podzim je i neho jalovy.
Tak ze muze se zase velkolepe vratit v roce 2015, odpocaty a plny energie..Narozdil od svych nejvetsi souperu a to by mu mohlo prodlouzit karieru o nekolik dalsich let..Suma sumarum mu ty pauzi 2009 a 2012 a 2014, naopak pomohli takze neni nad cim lamentovat..
Reagovat
spaniel
Navic Nadal nebyl ani jednička dva roky po sobe a ty chces dokazat, ze je jednicka dekády :D Mission impossible. Mozna kdyz tu dekádu seskladas z kazdeho druheho roku, coz BS u tebe nepřekvapilo. Vecna dvojka, to mu uz nikdo neodpare.
Reagovat
Cico93
Tak ale tam hraje rolu veľa dôvodov...Rafa v 11 nebol o nič horší ako v 10, ale prišiel mimozemšťan Djoko (premňa Nay sezóna tenistu celkovo) a Nadal sa tam mohol aj potrhat;)
Reagovat
smazaný uživatel
No pochopiteľne, že nebol jednička dva roky po sebe, keď bol vždy rok po tom výraznú časť sezóny zranený. To je jednoduchá tenisová násobilka, ty profesor :)

Za posledných 10 rokov, teda za poslednú dekádu je Nadal najúspešnejším. Je celkom komické, ako sa vašej sektičke zježia chlpy, vlasy po prívlastku NAJ niekomu inému, než vašmu tenisovému Budhovi, ktorý vyhrával len v časoch Roddicka, Davydenka a spol. Posledných 5 rokov akoby tu ani nebol, holt prišli lepší.
Reagovat
Davor1
Prečo podceňuješ hráčov ako Roddick či Davydenko? Videl som niekoľko Nikolajovych zápasov s Nadalom a neraz si ho bezproblémov namazal na chleba. V H2H dokonca vedie 6-5...
Reagovat
spaniel
Jsem zvedavy na Nadala az mu 33, budou si ho podávat hraci jako Pospisil, pak zase otocis a budes popírat vse, co si kdy napsal, jak je tvým zvykem. Každopádně uz se tesim, bude to komedie a ja tady budu :)
Reagovat
Cico93
Nebuď hnusný;(((
Reagovat
smazaný uživatel
Za 5rokov budeš z tenisu velmi smutný, ver mi..A ja budem pri tom..

Rafa bude mat po 30ke z mladych hracov len priemerných súperov.
Reagovat
spaniel
Myslim si opak a jen cas ukáže.
Reagovat
Roger_Federer
:)..antukovy guru , prej nejlepsi hrac posledni dekady..Ty tvoje provokace uz se zacinaji opakovat jak kolovratek..Vymysli uz neco noveho.
Reagovat
Cico93
A neni?
Reagovat
Roger_Federer
Jiste ze neni, nejlepsim posledni dekady je Roger Federer..bez dalsich diskuzi..
Reagovat
smazaný uživatel
A jéje, matematika..
Reagovat
smazaný uživatel
A jéje, matematika..
Reagovat
smazaný uživatel
jednodušší?:D myslím, že grandslam není nikdy jednoduché vyhrát..:D
Reagovat
smazaný uživatel
vidis a Federer jich v 28 letech vyhral 15 takze taky asi nebude rekreant
Reagovat
smazaný uživatel
Chcel som aby Nadal hral na USO aj ked som si nemyslel že by to mohol vyhrať. Predsa len USO series nehral. Ale chcel som ho tam.
Anyway
Roger je moj najväčši favorit na zisk titulu :) aj mu to prajem :)
Djokera očakavam minimalne do semifinale :) ak nie aj do finale :) ale na zisk titulu to nevidim a po Wimbledonu mu to ani veľmi neprajem. Jeden GS mu za tento rok stačí :D
Najviac by ma potešil Grigor , keby to vyhral :)
Reagovat
smazaný uživatel
Djokerovi nepřeješ jen proto, že už letos jeden GS titul získal? Je to nejlepší betonář posledních čtyř sezón, letos v Melbourne neuspěl, proto bude mít motivaci to v New Yorku napravit (aby měl stejně jako v předchozích třech letech GS titul z betonu)!
Reagovat
Chrenda
Tomáš to tam vymaluje. To teď byly jen mimikry, aby zblbnul konkurenci, všichni si myslí, že je z formy a jen si doma převléká havajská trika, ale on filuta jenom tak mlží, teď nastoupí a v silném větru, který má moc rád, všechny sfoukne jako svíčky. Jdu si na něj vsadit ranec!!
Reagovat
smazaný uživatel
To jste napsal v lihovém stavu, že? ;-)
Reagovat
Cico93
Ten má dosť,;)
Reagovat
smazaný uživatel
jj ten má fakt dost borec :D
Reagovat
blixa
Jen si dělá prdel :D
Reagovat
Chrenda
BINGO Blixa!!!
Reagovat
Cico93
To že si robíš srandu sa nevylučuje s tym, že si niečo vychlastal;)))
Reagovat
Chrenda
Chlapče nepiji alkoholické nápoje. Alkohol zatemňuje mysl!!! Ta má je křišťálově čistá!!
Reagovat
anton77
to tady fakt nikdo nepozná ironii?
Reagovat
smazaný uživatel
Pro americké fanoušky je to pochopitelně škoda, přijdou o možnost letos vidět jednu z tenisových superstar. Na druhou stranu je tam však pořád Nole, Roger aspol., ti už se o zábavu postarají :-)
A k šancím Berdycha - jeho momentální verze v žádném případě nemá na to získat GS titul. Nebudmě na úvod USO překvapeni, pokud vyhučí v 1. kole. V předchozích letech každoročně alespoň 1x vypadl v úvodním kole a nezaskočilo by mě, kdyby se tak stalo za týden.
Reagovat
mayday
Tak pomalu žádná z jeho verzí neměla nikdy moc šancí získat GS - i když byl v laufu, tak v laufu byli i ostatní hráči. Proto je pro něj škoda, že době, kdy nejlepší hráč světa je zraněnej, Djoker v útlumu, Švýcar sice jakžtakž v cajku, ale přece už ne v absolutně vrcholné formě a zbytek lepšího startovního pole je nemastnej neslanej, tak on sám má snad nejhorší formu za poslední roky. Ten GS bych mu přál, ale prostě na něj nikdy nedosáhne.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu. V největším laufu byl ve Wimbledonu 2010, porazil Fedexe, Djokera, až na býkovi z Mallorky si vylámal zuby. Podobně na US Open 2012, porazil Federera a měl šance i proti Murraymu, škoda, že to utkání narušil déšť.
Každopádně tyto verze Berdycha měly na GS titul. Ta současná vůbec ne!
Reagovat
mayday
Já nevím, od hráče, kterej vyhlašuje, že chce vyhrát GS a kterej je roky v první desítce, bych právě za ty dlouhý roky čekal víc, než jen a pouze pouhý jedno jediný finále. Z toho usuzuju, že reálně na ten GS neměl nikdy spíš.
Reagovat
Mayo
žiadna škoda
Reagovat
smazaný uživatel
Všichni kdo na USO odepisují Novaka, kvůli jeho formě na US series tak trochu zapomínají, že při hře na tři vítězné sety to bude úplně jiný šálek kávy, navíc motivace dalšího GS titulu při neúčasti Rafy bude obrovská (naprosto nesrovnatelná s kompletací golden masters v Cinci). Jedinou konkurencí mu může při současné formě top hráčů být jen Roger, ale u toho bych hru na tři vítězné viděl spíše jako nevýhodu, při jeho herních výkyvech v rámci jednoho zápasu.
Reagovat
smazaný uživatel
když si vzpomenu jako měl Djoky radost loni, když vyhrál v Monte Carlu, tak nechápu, jak mohl TAKHLE projet Cincinnati, kde určitě chce zkompletovat zlatou sbírku, o tom žádná, jediné vysvětlení je totální krach po Wimbledonu, svatba je jasná, ale přeci jen se mi nezdá, že se do Flushing Meadows vrátí tak jak ho známe nejlíp, nějakej problém tam prostě je, tudíž dávám nej šance Rogerovi a pak teprve Nolemu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Díky Rafo, cesta k titulu se otevírá prvním dvěma nasazeným a na to se těším, jak tohle dopadne, zda tam vůbec dojdou a nebudem se ještě divit :D Radši se pořádně vykurýruj, ať jsi konkurenceschopný aspoň na podzim nebo příští rok, bez tebe je to hrozná nuda :D Už tu někdo zmiňoval, že Fedexovi se podezřele víc daří, když je Rafa ze hry, hmm na tom něco asi fakt bude :) Nejspíš si Roger oddychl, že ho v noci nebudou strašit Nadalovy topspiny :D Ale stejně jsi mě naštval, připravil jsi mě o větší šanci, že by tě Roger konečně porazil a zrovna na USO :(
Reagovat
spaniel
Jistěže se Fedexovi víc daří, když je Rafa ze hry. Když si vezmeme, že z posledních 43GS, jich bralo 40 kvarteto Fed-Rafa-Nole-Andy, z toho 38 trio Fed-Rafa-Nole, tak absence kteréhokoliv z nich, automaticky zvyšuje šanci tak o 20%. U dvojice Fed-Rafa to platí dvounásob, šance mu okamžitě stoupne o 50%.
Reagovat
Cico93
Máš to prepočítane matematika nepustí;)
Reagovat
smazaný uživatel
nezbývá než si přiznat, že Féďa má prostě bobky z Nadala a hraje se mu mnohem uvolněněji, když je Rafa na Mallorce :D a já se tak těšila a zase to nevyšlo, já chci ještě někdy vidět parádní bitvu Fedala a ne jednoznačný zápasy, to jedině ve stylu TM 2011 ;)
Reagovat
spaniel
Nehraje uvolneneji. S ostatními hraje pokaždé stejne, nehledě na to, zda je Nadal v pavouku nebo ne. Zlom prijde az v jejich zapase. Kolikrat uz zacal jak z partesu, hned brejk, casto prvni set a pak obrat a prohra. Kdyz to nevyresil kdysi, uz to nevyřeší. Jedine snad, ze by sel Nadal taky dole, ale prece jen, 5 let je velky rozdil a kdyz Nadalovi klesne výkonnost věkem, Roger uz nejspíš nebude hrat.
Reagovat
smazaný uživatel
ono to prostě bude tím, že Nadal vždycky když prohraje set zapne na býčí level a rozmetá soupeře na cucky, ať už je to Fedex nebo někdo jinej, to se pak zbytek zápasu těžko něco vymejšlí, když Rafa začne funět kouř z nozder, hraje silou vůle neskutečné balóny a ještě tě přitom ztrestá za tu opovážlivost, málokdo na to má odpověď
Reagovat
mayday
Škoda, že je Berdych totálně z formy, tady mohl mít šanci ten GS urvat, kdyby byl ve formě. Budu favorizovat Švýcara a Raoniče, ale ani Djokovič se nevzdá jen tak.
Reagovat
Fandina
Co se týká Berdycha, tak samozřejmě je škoda, že je z formy, ale co není může být a Rafa je pro něj opravdu nejtěžší soupeř z nejtěžších a hned po něm Nole.
Reagovat
a.magerova
Tak ale zdraví je na prvním místě, takže přeju brzké uzdravení !!!
Reagovat
Cico93
Tak idem na vašu stranu.
Reagovat
a.magerova
Jo pojď, jsme sice fanatici, ale k Rafovi přátelští, teda aspoň já určitě ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nebojte se Rafa se po zranění vrací silnější říkal jeho strýček Toni :D
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda, radši ho mám zdravého, když prohrává, než zraněného. Tak snad bude brzo fit.
Reagovat
smazaný uživatel
:DD si pobavil
Reagovat
Cico93
!
Reagovat
kada.tom
Škoda. Turnaj tím bude hodně postihnutý.
Tak Rafo, vyléči se a pak to bude zase tvoje :-))
Reagovat
Roger_Federer
Tohle je podle me kec..Rafa nehraje uz 2 mesice, co ty turnaje jsou mene cenne?
Reagovat
kada.tom
Každý hráč TOP 10, který na GS není je ztrátou pro turnaj.
Reagovat
Mayo
Je mi to ľúto, pre mňa ten turnaj bez neho zase nebude ono, aj keď si ho pozriem :/ Ale zase ak nemá byť 100 % fit, tak je to dobré rozhodnutie...poriadne nech si oddýchne a skúsi zabojovať o TM titul (:
Reagovat
smazaný uživatel
nic proti ale federer má cestu otevřenou:D djokovic vypadne, ten neni ve forme, a ostatní mužou jen prekvapit ale to se podle me nestane
Reagovat
Amputace
Ano, Roger má rozhodně největší šanci na zisk GS titulu za poslední dva roky. Vzhledem k tomu, jak dokázal zahrát ve Wimbledonu, to není vůbec nereálná varianta. Otevřeně tady přiznávám, že minulý rok by mě ani ve snu nenapadalo, že bude mít Roger na zisk GS ještě šanci, v posledních týdnech - částečně i zásluhou naprosto rozbořené konkurence, kdy top4 už prakticky neexistuje a mladí hráči zůstávají pořád kdesi na půli cesty - se ovšem jeho výkony zvedají a já bych tomu už i věřil. Mám ovšem takové tušení, že se znovu vrátí Djokovič, pokud ne, Roger má obrovskou šanci.
Reagovat
Roger_Federer
Nevidel bych to tak optimisticky, Roger je necitelny, kazdy zapas je ted jiny, casto je to jako den a noc, i v setech jednoho zapasu jako vcera, natoz v 7 zapasech na 3 vytezne sety.
Reagovat
Mayo
Pre Djokoviča parádna šanca rozšíriť gs zbierku...
Reagovat
Amputace
Větší šanci už Roger mít mít nikdy nebude - Djokovič totálně out, Rafa out, Murray out, Potro out, prakticky tam z desítky není tenista, kterého bych v zápase s ním favorizoval.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevěřím tomu, že Djokovič nějak na US Open pohoří. Na Grand Slamu si až do letošního Australian Open (kde prohrál v osmifinále s pozdějším vítězem) držel impozantní šňůru postupů do čtvrtfinále. Porazit Djokoviče ve třech setech je obrovský rozdíl oproti vítězství na dva sety. Grand slam je navíc ještě i něco jiného, co se týče motivace než turnaje Masters.
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu si tu Djokerovu sérii popletl :-). Djoker si až do letoška držel sérii tuším že 14 semifinálových účastí v řadě, která skončila letos v Melbourne. Čtvrtfinálovou sérii účastí si stále drží.
Reagovat
smazaný uživatel
No dokonce, díky sv= korekci jsi můj argument ještě umocnil. Já žil v domnění, že to bylo osmifinále, tak díky ti. :)
Reagovat
steve79
Asi to je vaznejsi, nez se psalo.
Reagovat
Amputace
Podle mě to ani nijak zvlášť vážné nebude. Ale Rafa zkrátka ví, že by na US nebyl 100% připraven - v takovém případě pro něj nemá účast smysl. Je to perfekcionista.
Reagovat
Roger_Federer
No ja si myslim opak, uz vzhled k tomu ze vsechny prohlaseni byly tak nejak neurcite, nikde poradne nezverejnili co mu je.
Reagovat
steve79
To je masakr.
Reagovat
Cico93
bez Teba to nebude ončo:(((((((
Tak rýchlo sa uzdrav .
Reagovat
smazaný uživatel
A co budeš dělat, až Nadal ukončí kariéru?
Reagovat
Cico93
poplačem si nee?:((((((((((
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist