Šafářové se povedla odveta proti Gavrilovové, ve 2. kole je i Plíšková

24. 8. 2015, 23:02
Aktuality 527
WTA NEW HAVEN - Lucie Šafářová vstoupila do turnaje v New Havenu výhrou nad jednadvacetiletou Ruskou Darjou Gavrilovovou, které oplatila dva týdny starou porážku z Toronta. Do druhého kole postoupila také Karolína Plíšková, jež na poslední chvíli zachránila zápas proti Hercogové.
Lucie Šafářová

Lucie Šafářová měla na Darju Gavrilovou čerstvé a nemilé vzpomínky. Před dvěma týdny v Torontu vedla nad jednadvacetiletou Ruskou 6-3, 5-4 a 30-0 při svém podání, ale zápas vyhrát nedokázala.  

Dnes měla šanci na reparát v New Havenu a zápas znovu rozehrála lépe. Za stavu 6-3, 5-4 a 30-15 si možná vzpomněla na Rogers Cup, ale možná i zkušenosti ji tentokrát pomohly. Osmadvacetiletá Češka servis udržela a vyhrála 6-3 6-4. 

Šafářová se tak dokázala oklepat z kanára, kterého utrpěla v pátek v Cincinnati ve čtvrtfinále proti Ukrajince Svitolinové, a postoupila do druhého kola.

O postup do čtvrtfinále si finalistka Roland Garros zahraje s Irinou Beguovou, proti které nastoupí opět s nepříznivou bilancí v zádech. S o tři a půl roku mladší Rumunkou prohrála loni v Moskvě ve třech setech.

Vítězně začala také Karolína Plíšková. Ta na předchozích dvou turnajích prohrála proti Lučičové a Jankovičové takřka vyhrané zápasy, ale v New Havenu to byla ona. kdo otočil nepříznivý vývoj. Třiadvacetiletá Češka prohrávala s Polonou Hercogovou už 2-6 a 2-4, stihla se však rozehrát k lepšímu výkonu a nakonec zvítězila 2-6 7-6 6-2.

Světová osmička Plíšková měla ve druhém setu setboly už za stavu 5-4, ale nevyužila a následně ztratila své podání. Při servisu soupeřky se pak ocitla dva míčky od vyřazení, ale k mečbolu slovinskou sokyni nepustila. 

Ve druhém kole se Plíšková utká s Ukrajinkou Olgou Savčukovou, které v jediném vzájemném střetnutí loni v kvalifikaci turnaje v Montrealu povolila uhrát pouhé tři gamy. 

V případném čtvrtfinále by mohla narazit na krajanku Barboru Strýcovou, která zvládla svůj úvodní zápas už v neděli a ve druhém kole ji čeká rovněž souboj s Ukrajinkou - Lesjou Curenkovou.


Obhájkyně titulu Petra Kvitová měla v úvodním kole jako nasazená dvojka volný los a dnes se dozvěděla jméno své úvodní soupeřky. O první výhru po dvou měsících bude usilovat proti domácí devatenácté hráčce světa Madison Keysové, s níž má vyrovnanou bilanci 1-1. Před dvěma lety Američanku smetla v Tokiu, letos s ní prohrála na Australian Open.

Dvacetiletá Keysová dnes postoupila přes svou ukrajinskou vrstevnici Jelinu Svitolinovou, jež ještě v sobotu hrála semifinále v Cincinnati. Keysová v první setu smazala manko 0-4 a nakonec jí za stavu 7-6 a 4-2 soupeřka kvůli bolestem zad vzdala.

Ve velkém trápení pokračuje Eugenie Bouchardová. Jednadvacetiletá Kanaďanka v areálu Yaleovy univerzity podlehla drtivě 1-6 0-6 Italce Robertě Vinciové a prohrála tak už patnáctý z posledních osmnácti zápasů. 

Vinciová se ve druhém kole utká s loňskou finalistkou Magdalénou Rybárikovou. Slovenská tenistka dnes zdolala 6-7 6-3 6-1 Italku Flavii Pennettaovou.


V poslední době se nedaří ani světové čtrnáctce Timee Bacsinszké ze Švýcarska, která v přípravě na US Open prohrála všechny tři duely. Dnes v New Havenu semifinalistka French Open a čtvrtfinalistka Wimbledonu podlehla snadno 3-6 1-6 Francouzce Caroline Garcíaové a prohrála tak čtvrté utkání v řadě.

Francouzka Kristina Mladenovicová si na úvod turnaje připsala cenný skalp, když zdolala 6-2 4-6 6-4 osmou nasazenou Italku Saru Erraniovou poté, co v závěru otočila nepříznivý vývoj z 2-4. O postup do čtvrtfinále se utká se Slovenkou Dominikou Cibulkovou.

• WTA PREMIER NEW HAVEN •
USA / Connecticut, tv. povrch, 754.163 dolarů
pondělní výsledky (24. 08. 2015)
• Dvouhra - 1. kolo •
Šafářová (4-ČR) - Gavrilovová (Rus.) 6-3 6-4
Kar. Plíšková (5-ČR) - Hercogová (Slovin.) 2-6 7-6(5) 6-2
A. Radwaňská (7-Pol.) - Vandewegheová (USA) 6-0 6-2
Garciaová (Fr.) - Bacsinszká (6-Švýc.) 6-3 6-1
Mladenovicová (Fr.) - Erraniová (8-It.) 6-2 4-6 6-4
Vinciová (It.) - Bouchardová (Kan.) 6-1 6-0
Savčuková (Ukr.) - Govorcovová (Běl.) 4-6 6-3 4-0 skreč G.
Keysová (USA) - Svitolinová (Ukr.) 7-6(4) 4-2 skreč S.
Rybáriková (SR) - Pennettaová (It.) 6-7(2) 6-3 6-1
Cornetová (Fr.) - Putincevová (Kaz.) 2-6 6-0 6-2
• Čtyřhra - 1. kolo •
Hrdinová/Melicharová (ČR/USA) - Srebotniková/Vesninová (1-Slovin./Rus.) 1-6 6-3 10-6
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

527
Přidat komentář
Frick
Ty batolecí nožky se nějak nechcou unavit... No ale Domča strávila na kurtě už 6 hodin. Pokud to Lucka nepodělá s Begu, tak tu Cibulačku prostě vyřídit musí...
Reagovat
misa
Vždyť si s ní neporadila ani v Eastbourne, který byl prvním turnajem Cibulkové po návratu...
Reagovat
smazaný uživatel
Vzdyt byla jeste hlavou v Parizi, uplne mimo... tam by rupla i s Akgul...;)
Reagovat
misa
no jo, jenže Lucka se od Eastbourne moc nezlepšila, což se o Cibulkové říct nedá.
Reagovat
EllNino
a jak se zlepšila, koukni na její výsledky ...
Reagovat
misa
hlavně s podáním dost bojuje
Reagovat
EllNino
myslel jsem DOminiku ...
Reagovat
misa
Teď je ve čtvrtfinále NH a co jsem viděl konec zápasu, tak hrála dobře, v Torontu vyřadilala Sloane (i když ta byla asi unavená z Washingtonu).
Reagovat
EllNino
a dál ? Sloane prosímtě, ta byla ještě myšlenkama ve Washingtonu a přelítala do Kanady ...tohle je od Eastbourne jedinej pořádnej výsledek :)
Reagovat
EllNino
starý zápasy :) ...
Reagovat
smazaný uživatel
vubec ti nerozumim...ale to nevadi...treba priste;)
Reagovat
misa
To je jedno, Lucka stejně ještě není ve čtvrtfinále :)
Reagovat
misa
Pome vyřadila Kiki Mladenovič :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitovko? :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Taky je mi protivná a hlavně neoblíbená soupeřka mých favoritek...
Reagovat
smazaný uživatel
Mne asi s ni jednou svihne;D)
Snad neni mozne...takovy potencial, takova hracka, ktera si rozumi pekne se sakem...jedna z mala co se neboji jit si pro half...ovsem ty krpy ted....
...no...a Domina jde podavat na vitezstvi v zapase....
...15 BP k dispozici Kikino...
Reagovat
smazaný uživatel
Kiki úplně zbytečně prohrála. :( Ten nepotvrzený brejk za stavu 4:2 ve 3. setu ji stál celý zápas... Ale jinak si myslím, že Kiki hraje letos dobře, akorát od začátku letních betonů to nějak neumí prodat.
Reagovat
EllNino
no to teda ...je to škoda no, los měla taky docela těžký no :)
Reagovat
smazaný uživatel
Los měla těžký v Cincinnati. V New Havenu určitě ne.
Reagovat
EllNino
jistě, já měl na mysli například Sam ve Washingtonu :)
Reagovat
smazaný uživatel
no stale ji ovsem chybi nejaka konzistence...holka ma navic, ale na tom BL musi zapracovat, to proste nejde, aby to obcas sbirala jakoby...ve stylu, nejak to vyjde...
Jak by tohle dopracovala...podle mne by klidne mohla byt i "GS hrackou"...ten typ proste chybi ve WTA...bud se hraje furt dokola lajna, lajna, nebo prime body, nebo na nekonecne prehozy...KiKi to je rozhodne stylove osvezeni...
Doufam, ze ji to jednou vyjde a zmakne to! Pral bych ji to;)
Reagovat
janek_da
co to je BL, Jsem mělzato,že to je BaseLine
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak samozrejmne souhlasim....zbytecna prohra...;(
Reagovat
smazaný uživatel
Momentálně je v Race žebříčku na 27. místě. Když si vezmeš, kde byla loni touhle dobou, tak pokrok určitě udělala. Jenom mi přijde, že na antuce nebo i trávě prostě dokáže líp prodat, co umí... Jinak už jsem napsal komentář k zápasu pod novějším článkem, ale není na tom moc co analyzovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo uz jsem cetl, ale ani se nedivim, ze se ti do toho hloubeji nechtelo.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já už celkově nepíšu tak dlouhé komentáře k zápasům jako dřív... To by to muselo být něco výjimečného a ne 2. kolo New Havenu. :D
Reagovat
blixa
Zlenivěl si ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš už mi za to TP nestojí. :D Krom toho, průběh zápasu na livesportu nebo highlighty na youtube si snad umí najít všichni...
Reagovat
blixa
Je fakt, že vysoce nadměrný výskyt VAB (velmi aktivní blbec) na TP bere kyslík a chuť cokoliv tvořit ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No a KiKi padla...;(
Ovsem v tom tretim, co tam predvadela na BL..to bylo hodne spatne...
...je to cvok ta KiKi....;)))

No, nic...tak snad v NY to bude lepsi, ale na tom BL ted odpadava furt...skoda...

Nic monty, cekam na tvou analyzu, ale nevim jestli to dam,,,uz tak smutek...
Reagovat
pockerface
Tak nevím jestli by to Andrea Hlaváčková po dnešním ostudném vypadnutí z kvalifikace s hráčkou, která ani nefiguruje v žebříčku neměla zabalit a pomalu založit rodinu nebo se věnovat něčemu jinému než tenisu. Nebo odpískat singl a už hrát jen debla. Takhle stále více a více ostudně prohrává a to si nezaslouží ani ona ani její fandové. Andrej vykašli se na to nebo do NY už nikdy nejezdi, když ti to tam nejde. To už není smůla, to už je NY blok.
Reagovat
misa
Před lety tam uhrála životní gs. výsledek ve dvouhře.
Reagovat
EllNino
...moment, Andy tam v roce 2012 hrála 4. kolo, to si asi pleteš s Klárou :) ...navíc Andy hraje teď docela dobře, vyhrála doma titul z Plzně po několika letech a minulej tejden porazila Alexu Glatch z mečbolů ...nevím, co se dneska stalo ...
Reagovat
smazaný uživatel
Andrea nikdy nebyla bůhvíjaká singlistka, ale pořád je to elitní deblistka.
Reagovat
smazaný uživatel
Andrea nikdy nebyla bůhvíjaká singlistka, ale pořád je to elitní deblistka.
Reagovat
Frick
Ve druhém týdnu USO je napsaná na čínskou 125k (stejně jako Nicole). Dobré rozhodnutí.

Samozřejmě, ještě se uvidí, co debl s Kájou. Ale i kdyby postoupily do 3. kola, tak by to asi stihla, že?
Reagovat
EllNino
nepostoupí, Kája hraje debla se Sabine :)
Reagovat
Frick
Ve 22:35 začíná na Barrandově Tajemství Dalibora Jandy. Snad to nebude moc dlouhý.
Reagovat
misa
aspoň 30 čísel
Reagovat
Frick
30 palců v "klidu"?
Reagovat
slacker
4 palce jsou maximum
Reagovat
EllNino
dobrý zase :D ...
Reagovat
misa
Pozor v zimě, když solí chodníky!
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby někdo chtěl... 649 fotek Petry ze Cincy... :DD

https://www.flickr.com/photos/86532006@N06/sets/72157657259259259

A ještě blog Jaka, který tam byl... :)

https://jakekulick.wordpress.com/2015/08/25/my-2015-cincy-tennis-
experience-faves-galore/ (odstranit mezeru u pomlčky)
Reagovat
Frick
Strašný, strašný a ještě jednou - strašný.
Reagovat
smazaný uživatel
??????
Reagovat
Frick
649 a na žádné z nich není nahá
Reagovat
sprchon
Koukám, že velkej fanoušek Petry a Simony. :)
Reagovat
smazaný uživatel
se za malou chvíli vrací tak nějak oficiálněji na kurty zápasem s tolikrát vzpomínanou Kumkhum.
Reagovat
Frick
http://abload.de/img/22untitled78z7d.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
ty jí to dáváš sežrat :-)
Reagovat
Frick
Ale ten Simon, ten bude za ču.ráka....
Reagovat
slacker
Plazovy volejbal je rekreacni sport a zabava, ja bych to tak nehrotil kdo s kym utvori par. Prazdniny skonci a sup zpatky do lavic a k soustruhum.
Reagovat
Fandina
Plážový volejbal není jen pro zábavu. Je to olympijský sport a jde v něm i o peníze.
http://www.beachservice.cz/clanky/163-evropske-a-svetove-turnaje-v-plazovem-volejbalu
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo chce vic, nema nic. Ale buhvi jak to tenkrat mezi devcaty bylo..kdo s kym.
Reagovat
smazaný uživatel
zítra od 7pm místního času... :)
Reagovat
sprchon
Jako našeho času? To by bylo super. :)
Reagovat
smazaný uživatel
času v New Havenu :) u nás až pozítří v jednu :)
Reagovat
vrabejka
Čím méně lidí to zde uvidí tím líp :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že je úplně jedno, jestli to někdo uvidí, nebo ne. I ti, co to neuvidí, budou mít přesnou představu, jak se hrálo.
Reagovat
FulnekUltras
;)))))))
Reagovat
sprchon
Aha... A ty zápasy před tím to asi ještě posunou, tak to nevím, jestli to dám. Každopádně to vidím na přehlídku UE. ;)
Reagovat
tommr
je to sice pozdě, ale je to dřív než včerejší zápas Karolíny a dnešní zápas Lucky a dá se to zvládnout ... :)
Reagovat
sprchon
Já nedám ani včerejší Káju ani dnešní Lucku ani zítřejší Petru. :D To bych musel jít teď spát a nařídit budíka na půl třetí... A možná to tak udělám. :) Jo, jdu na to!
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo to vydržet a jít spát nad ránem. Taky se to dá... :)
Reagovat
slacker
Neda
Reagovat
misa
Tak to dělám u důležitých nočních zápasů vždy.
Reagovat
misa
Škoda :-(
Reagovat
tommr
proč škoda? Mnohem horší je dnešní začátek zápasu Lucky ... :(
Reagovat
misa
Protože to asi neuvidím.
Reagovat
smazaný uživatel
Honzu Mertla bych rovnou nechal prošetřit. Na drogy, na doping, nebo minimálně jeho státní příslušnost. Není možný aby byl Čech a dneska vyhrál.
Reagovat
slacker
Je to prece Kelt jak vysitej
Reagovat
EllNino
Andreo vážně, s nějakou noname, co není ani v žebříčku ? ...nojono asi má mocnou podporu publika a nebo Andy kravne
Reagovat
smazaný uživatel
Za stavu 2:0 pro Andreu jsem si říkala, že to bude pohoda. Bohužel pohoda to byla spíš pro Američanku, nevím, co tam Andy vyváděla. :/
Reagovat
COMEON
Jej zápas som pozeral iba chvíľu ale zdalo sa mi to alebo ju sponzoruje už Nike?
Reagovat
EllNino
ano :) zhruba od French Open :)
Reagovat
COMEON
to fakt? :D to už tak dlho som nevidel jej zápas? :O
Reagovat
sprchon
Ona Barča dlouho nebyla k vidění, taky si nějak nevybavuju, že bych ji viděl v Niku...
Reagovat
EllNino
v Bastadu měla to ruzový od Nikde, co měla na RG :)
Reagovat
EllNino
zápas máma - dcera zatím trochu překvapivě pro mamču :D teda spíš už babču :D
Reagovat
smazaný uživatel
CiCi otočí. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem to říkal. :)
Reagovat
sprchon
Tak je to správně. :) Mládí vpřed!

PS: Ale to říkám dokud jsem mladej, třeba mě to časem přejde. :D
Reagovat
Serpens
Plíšková Kr. má čtvrtou porážku v řadě - asi tak nějak se navazuje na životní grandslamový výsledek.
Začíná to vypadat, že to byla náhoda, a že ve špičce zkrátka bude jen jedna vyvolená - Karolína
Nebo ne?
Reagovat
EllNino
spíš to, že mimo trávu a halové povrchy je Týna nepoužitelná :)
Reagovat
Fandina
Jupí, tak alespoň Hráďa s Julčou postupují v deblu. Super!!!
Reagovat
sprchon
Super. :)
Reagovat
tommr
a dneska si naše hráčky připsaly další dvě nečekaný porážky. Fakt nevím čím to může být, protože naše hráčky byly ve všech zápasech favoritky. Hlavně dnešní vystoupení Báry bylo vyloženě ostudný ... :(
Doufám, že zítra se už Karolína proti Savchukový nedá zaskočit ...
Reagovat
EllNino
Kristýna proti Zanevský rozhodně nevyla favoritka, když poslední 4 zápasy prohrála ...
a Bára taky ne, protože až na tu prohru s Putintsevou měla Lesia daleko lepší formu v posledních tejdnech ...
Reagovat
smazaný uživatel
taky bych si dovolil nesouhlasit. Kíka-Zanevska jsem vnímal jako otevřený zápas, a potom jsem trošku víc věřil Tsurenko. U Báry mě spíš překvapila te jednoznačnost prohry.
Reagovat
EllNino
Dobře se ví, že Kristýna na amerických betonech je absolutně marná ...
A Bára s mizérií posledních týrnů vs Lesia, která nedávno porazila Muguruzu a vyhrála Istanbul, jasná volba pro Lesiu :) ...
Reagovat
sprchon
A přesto kurz víc jak 2.4 na Tsurenko... To se muselo zkusit. ;) Ale Bára mě teda mrzí, takovou bídu jsem nečekal. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Na Kiki Mladenovic taky vypsaly kurz přes dva a zatím válí. Jenom jsem nevěděl, s čím to zkombinovat, tak jsem to nedal.
Reagovat
Davor1
Načo chceš preboha kombinovať kurz nad 2 ??
Reagovat
smazaný uživatel
aktuálně nechci tolik riskovat
Reagovat
sprchon
Takový krásný kurzy se nekombinujou. :D
Ale já dal nakonec Tsurenko a k tomu Kiki, že vyhraje aspoň set. Tak snad to teď doklepne. A fandit jí budu dál, doufám, že vyhraje. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratuluju:)
Reagovat
sprchon
Dík. :) Pak doufám, že dá ještě Magda aspoň set.
Reagovat
smazaný uživatel
Kiki taky přeju, aby to nějak doklepala:), ale u Magdy více než set neztrpím:), přeci jenom Caroline je mi milejší.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem dal samotnou Kiki, samotnou Magdu a pak zkombinoval Kiki s Magdou :D
Reagovat
sprchon
Tak to ti přeju hodně štěstí. :D Taky by se mi hodilo. ;)
Reagovat
tommr
já vycházím z toho, že jak Bára tak Kristýna jsou v žebříčku výš než jejich dnešní soupeřky a byly tudíž favoritky - aspoň na papíře. Jiná věc je zase to, že jejich forma v poslední době je velice špatná a vůbec neodpovídá jejich žebříčkovýmu postavení. To ale momentálně platí skoro pro všechny naše holky včetně našeho elitního tria ... :(
Reagovat
EllNino
jenže právě tohle je ta zrádnost žebříčku, který vykazuje dlouhodobé výkony a ne aktuální formu a tudíž není příliš vypovídající ...
Reagovat
slacker
Spise zradnost tommrova "mysleni"
Reagovat
tommr
vem si nějaký prášky a neotravuj ty demente ... :(
Reagovat
Lunej..
A proč vlastně pořád koukáš na žebříček? to máš takhle odjakživa, co sleduješ tenis?
Reagovat
slacker
Prestan uplne psat na TP a mas klid. Nebo se zmen a omluv se za sve vylevy na muj ucet.
Reagovat
Lunej..
Ok :)
Reagovat
Fandina
A co kdybys přestal ty komentovat druhé. Nikdo by ti demente neříkal.
Reagovat
slacker
Ja bych nejdrive zkusil realizovat muj navrh. Kdyz se osvedci tak ho rozsirime i na tebe
Reagovat
Fandina
Nejsi dostatečně inteligentní, abys pochopil, že když nebudeš na někoho útočit, jak to děláš ty, tak tě dementem nenazve. Jenže to ty nepochopíš. Zbytečné ti to vysvětlovat.
Reagovat
darek.vrana
Teď si ale trochu odporuješ, protože tobě tu taky dost lidí nadávalo a přitom ty na nikoho neútočíš, nebo to alespoň tvrdíš;).
Reagovat
Fandina
Obávám se, že jsi nepochopil, o čem jsem psala. Psala jsem o tom, že když slacker na někoho útočí, tak ať se pak nediví, že ho ten druhý pošle někam. Nic jiného jsem nepsala.
Reagovat
smazaný uživatel
No řekl bych, že současné nastavení žebříčku je tak někde mezi - ani nezobrazuje dlouhodobou výkonnost, to by se musel počítat alespoň za dva roky, ale ani tu úplně aktuální, to by pro změnu musel zohledňovat kratší období.
Reagovat
smazaný uživatel
No řekl bych, že současné nastavení žebříčku je tak někde mezi - ani nezobrazuje dlouhodobou výkonnost, to by se musel počítat alespoň za dva roky, ale ani tu úplně aktuální, to by pro změnu musel zohledňovat kratší období.
Reagovat
smazaný uživatel
No řekl bych, že současné nastavení žebříčku je tak někde mezi - ani nezobrazuje dlouhodobou výkonnost, to by se musel počítat alespoň za dva roky, ale ani tu úplně aktuální, to by pro změnu musel zohledňovat kratší období.
Reagovat
EllNino
stačí to jednou :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, já nerad, to samo :-D
Reagovat
slacker
Vypada to ze po rumunskem komplexu zacinaji nase hracky chytat komplex z Ukrajinek
Reagovat
EllNino
no ještě aby Kája prohrála se Savchuk :D ...
Reagovat
slacker
No vsak, potvrdi se jak ukrajinsky komplex tak cerne utery
Reagovat
EllNino
Kája dneska nehraje
Reagovat
slacker
Tak to ma asi velke stesti :-D
Reagovat
sprchon
Pokud jde o ten ukrajinský komplex, tak je to jedno. :D
Reagovat
VlS
ty brďo, radši vystupuj s Krausem v kabaretu
Reagovat
EllNino
jak si s timhle tenisem mohla porazit Camilu, to mi hlava nebere ...a Lesia už byla takhle"lucky" jednou, před 2 lety v Brisbane zaskočila na uplně poslední chvíli za Maruš do 2. kola proti Jarce Gajdošový, ta pak byla hodně naštvaná na tiskovce, že je kravina, aby LL dostal v 1. kola BYE a pak po jedný výhře hned slavil čtvrfinále, hlavně se těšila na zápas s Mášou :) A navíc pak Lesia ještě porazila Danielu a postoupila až do čtvrfinále prosti Nastě :) ...takže má s tímhle zkušenosti, nicméně ta prohra s Putinstevou hodně smrdí ...
Reagovat
slacker
Naopak. Vsechny kvalifikanty vcetne LL by mely dostat BYE aby se mely jejich souperky sanci rozehrat v prvnim kole :-D
Reagovat
Davor1
Tsurenko- neskutočná špina, keď zistila, že Simona sa odhlásila z NH, tak totálne vypustila zápas v kvalde proti Putintseve, prehrala 12 gamov v rade a absolútne to odchodila. Za toto by som dával také pokuty, že by rok hrali len na ne. Dnes v hlavnej súťaži, keď vidí šancu na osemfinále, zrazu vie hrať tenis, pritom ak by tú kvaldu vyhrala, tak by musela hrať aj prvé kolo a nebola by nasadená až do druhého namiesto Simony. Strašná podlosť, s týmto by mali konečne niečo kompetentní robiť !!

Bára strašidelný výkon, hanba aj jej...
Reagovat
janek_da
To jo, mají losovat LL jako na Majorech.

Byla mi sympatiko, ale tohle je hnus.
Reagovat
sprchon
A určitě už to v tu dobu věděla, že Simona odstoupila? Asi jo podle toho co píšeš... Hnus. A s Bárou taky souhlas.
Reagovat
tommr
Tsurenko se pouze zachovala takticky a zbytečně se nevysilovala v zápase ve kterým jí o nic nešlo. Na tom nevidím nic špatnýho. Pokud si někdo zaslouží pokutu tak je to Halepová, která s odhlášením otálela až do chvíle kdy už se s pavoukem nedalo nic dělat i když to, že v NH nebude hrát jistě věděla dlouho dopředu ...
S hodnocením výkonu Báry souhlasím ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko se mohla odhlásit z NH s tím, že je unavená a potřebuje odpočinek a zároveň dál hrát v Cinci..
Reagovat
FulnekUltras
to už by bylo opravdu přetaktizované... ;)
Reagovat
George_Renel
Bára jen pokračuje v dnešním totálním zmaru.....
Jen Mertl zatím uhrál výhru.
Reagovat
tommr
s Andreou Hlaváčkovou taky vypadá špatně - a to hraje proti úplně neznámý hráčce ... :(
Reagovat
George_Renel
A na začátku vedla s brejkem....
Reagovat
r176
Honza Mertl postupuje
Reagovat
sprchon
Končí... :(
Reagovat
slacker
Vypada to ze po kratke dobe bude zase dalsi black day - Black Tuesday
Reagovat
Lunej..
končí...
Reagovat
Lunej..
zrovna, když se na ni těším a koukám, tak snad ještě dostane kanára.. ach jo. A její reakce na trenéra nesvědčí o nějaké pohodě :)
Reagovat
EllNino
Mertl vyhrál :D
Reagovat
sprchon
Nojo, sorry, toho jsem přehlédl. :D Tak 20 % zatím.
Reagovat
sprchon
To jo... Zatím 0 %.

Týna, Bára, Pavlas, Vaňková.

Snad nás z toho Lucka v noci vytrhne. ;)
Reagovat
Fandina
Barča je oblečená v Nike. Tak to je pro mě novinka.
Reagovat
EllNino
už od French Open
Reagovat
Fandina
Díky za info, to jsem jí tedy dlouho neviděla.
Reagovat
gigin
Hned bych banged...

https://pbs.twimg.com/media/CKHU8SOWsAAtPiI.jpg:large
Reagovat
smazaný uživatel
To by byla prča. Kdyby byl zápas Manchester - Arsenal. Schweinsteiger by šel kopat penaltu a Čech na něj: "Gigin banged your girlfriend." A on by o 8 metrů přestřelil.
Reagovat
slacker
Sorry pal I have to tell you this
Reagovat
gigin
To je v pohodě. On by si myslel, že je to Giggs a dal by přes hubu jemu.
Reagovat
smazaný uživatel
Velká fešanda... :)
https://pbs.twimg.com/media/CNRFsAuWEAEbuTs.jpg:large
Reagovat
misa
Pokazila se kamera? Příšerný úhel záběru.
Reagovat
misa
... a už je to v pořádku
Reagovat
Lunej..
Barča si sice vyměnila raketu, ale nějak jí to moc nepomohlo, dost se vyhazuje.
Reagovat
Lunej..
Tak 1.set v čudu, takže Barčo, poctivě každý míč. :)
Reagovat
misa
a hned ztrácí servis na začátku druhé sady
Reagovat
Lunej..
Mně ty jeho rady přišly vzhledem k Bářině stylu nic moc, jako kdyby jí radil Tomášův styl :)
Reagovat
misa
taková profesionální deformace :)
Reagovat
Lunej..
Hm, něco jako Piotr, Barča taky po jeho návštěvě hraje hůř.
Reagovat
Lunej..
to jsem si teda Barči moc neužila.
Reagovat
sprchon
Prší, ne?
Reagovat
sprchon
Mně to nevadí, zrovna musím na chvíli odjet, tak aspoň o nic nepřijdu. :)
Reagovat
misa
hráčky sedí a suší se jen čáry, takže by se mělo pokračovat
Reagovat
sprchon
Nevíte někdo náhodou, kdo komentuje zápas Báry s Tsurenko? Přijde mi, že už jsem to tu dlouho nečetl...
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli má český přízvuk, tak to bude Lendl.
Reagovat
sprchon
Jo, to jsem zapomněl dodat. Má český přízvuk a podle hlasu je to žena, asi tak 37 let, 165 cm. :)
Reagovat
slacker
Tak starou dceru Lendl nema i kdyz to zkousel 5x
Reagovat
slacker
To zalezi na jakem kanale to komentuji.
Reagovat
sprchon
Na tipáči. :D
Reagovat
Lunej..
Mně ji komentuje nějaká ženská :D
Reagovat
slacker
Na CT sport by to mohl byt Michal Dusik
Reagovat
smazaný uživatel
Nemohl, je v Číně.
Reagovat
slacker
Na kometovani nemusi byt pritomen na kurtu. A ted nic v cine ke komentovani neni takze ma cas.
Reagovat
janek_da
Atletiku tam komentuje.
Reagovat
slacker
Atletika a tenis se neprikryvaji ale krasne doplnuji
Reagovat
slacker
Na CT sport by to mohl byt Michal Dusik
Reagovat
smazaný uživatel
Nemohl, je v Číně.
Reagovat
slacker
Na kometovani nemusi byt pritomen na kurtu. A ted nic v cine ke komentovani neni takze ma cas.
Reagovat
vrabejka
MS v Atletice? :D
Reagovat
slacker
To konci pred 16:00 a do 3 rano kdy zacina ranni blok toho spoustu odkomentovat zvladne.
Reagovat
slacker
To konci pred 16:00 a do 3 rano kdy zacina ranni blok toho spoustu odkomentovat zvladne.
Reagovat
janek_da
to by mohl, to je fakt.
Reagovat
slacker
ta slabsi pliskova prohrala v prvnim setu ackoliv 2x mela vyhodu breajku. Zabte ji
Reagovat
smazaný uživatel
Musí vyměnit hlavu, jinak návrat do stovky nehrozí.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně jí nehrozí pod vedením trenérského nýmanda Mináře :(
Reagovat
darek.vrana
Šance je:

http://www.novinky.cz/veda-skoly/366753-transplantace-hlavy-ma-zelenou-nasel-se-prvni-dobrovolnik.html
Reagovat
gigin
http://www.tennis-arena.cz/zamilovana-serena-romantika-s-drakem-8844cz/
Reagovat
slacker
s Drakem Malfoyem?
Reagovat
Frick
Takový prototyp Afroameričanky jako je Serena nemůže mít fungující vztah s někým, kdo není (aspoň z 1/2) taky Afroameričan, to je jasný...
Reagovat
slacker
Kazdy American je z poloviny afroamerican i kdyz neni cerny. A kdyz k tomu jeste nosi uces Afro tak dokonce ze 100%
Reagovat
smazaný uživatel
Serena je suprova...akorat chudak holka nema krk.
Reagovat
smazaný uživatel
Kliknul jsem na to jen proto, že mi v hlavě naskočila Serena, jak sedí na zádech draka a létá nad krajinou. A on to není drak, ale Drake, zase zavádějící odkaz.
Reagovat
smazaný uživatel
Adam začal ve velkým stylu a v prvním setu povolil sobě jen jediný game.
Reagovat
tommr
podle ankety na webu WTA má největší šanci Wozniacká:

http://www.wtatennis.com/news/article/4955361/title/poll-whos-going-to-win-in-new-haven

ten odkaz sem ale dávám hlavně kvůli tomu, že mezi 4 největšíma favoritkama jsou 3 Češky. To je u turnaje kategorie Premier hodně neobvyklý ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Že se tolik nevěří Petře, to i celkem chápu. Ale že se věří Wozniacké, která je na tom ještě hůř, to je mi záhadou. Asi má nejvíc fandů. :-)
Reagovat
FulnekUltras
přesněji adorantů... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se podívej, kolikrát ten turnaj vyhrála a třeba to pak zkalkuluješ, proč zrovna ona :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se podívej, kdo na tom turnaji byl v posledních třech letech jasně nejúspěšnější a třeba pak zkalkuluješ, proč mi to připadá zvláštní. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, jenže Caro si dokáže uběhat jak Petru, tak Lucku :D
Reagovat
smazaný uživatel
To je možný, její současná forma je ovšem prachbídná ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No, s Petrou si teď nemají skoro co vyčítat :D
Reagovat
smazaný uživatel
To já nerozporuju, jen mě fascinuje, že jí věří tolik lidí. Zvlášť právě ve srovnání s Petrou. :-)
Reagovat
misa
monty klikal 5000x
Reagovat
slacker
on klika jeste ted, proto nepise na TP
Reagovat
tommr
třeba to bude tím, že ve srovnání s Petrou je Wozniacká zdravá jako rybička ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jde o to, že i když má třeba Caro špatnou formu, stále si to dovede nějak uhrát, bude pinkat, až zpinkovatí. Jenže Petra pinkat nikdy nebude, takže se buď vyhází, nebo vyhraje :D Myslím, že procento, že Caro někoho upinká, než že Petra bude mít super den a bude trefovat lajnu za lajnou je přece jen trochu vyšší :D
Reagovat
misa
Ale na posledních třech turnajích neupinkala nikoho.
Reagovat
smazaný uživatel
Kliknul jsem na other a napsal tam Genie Bouchard.
Reagovat
misa
Lucka je druhá v pořadí :) Nevím, proč nenechali hrát Petru dnes. Zítra to bude s Keys určitě večerní zápas, takže pokud Petra postoupí, bude mít méně času na odpočinek a při dalších postupech by hrála každý den. Na mnoha turnajích nechávají Petru často dlouho sedět a pak musí hrát denně. Lucie má program v NH mnohem lepší: dnes večerní zápas a v případě postupu den volna.
Reagovat
FulnekUltras
Někdy mi to u stanovování Petiných zápasů pořadateli připomíná až cílenou likvidaci... ;(
Reagovat
VlS
A k tomu ta nominace lajnovejch - konspirace až hanba :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to v USA. Klidně je možný, že mezi lajnovými dnes bude i někdo z Keysiných přibuzných.
Reagovat
smazaný uživatel
Rozkaz zněl jasně.. :-)
Reagovat
slacker
No ale tu prohru v prvnim zapase to nemuze ovlivnit
Reagovat
FulnekUltras
zítra už (snad) ne... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč? Protože Medison včera jela do New Yorku udělat si reklamu. Kdyby to byl kdokoli jiný, hnali by ji na kurt už dnes, ale je to Američanka, takže ať se srovná, dá si oddech jeden den a zítra ať může Petru zničit, jasná logika :)
Reagovat
smazaný uživatel
No ta reklamní akce v tom svou roli zřejmě sehrála.
Reagovat
misa
Stejně vyletí a pak může dělat reklam, kolik chce.
Reagovat
VlS
No, je to spíš o hlasování, kdo má víc fandů, než o typech na výhru.
Reagovat
vrabejka
Kvitovko, Iqe a spol nezasírejte diskusi a radši fanděte našim v kvalifikaci US OPEN
Reagovat
Lunej..
snad nedopustis, abych tady nekdy psala takovy blaboly jako ctu nize. Pokud jsem tu nejake psala, omlouvam se. Nejsem mlada, nejsem sprosta, nejsem normalni, ale v porovnani s Kvitovkou se zacnu snad mit i rada.
Reagovat
sprchon
:)))
Reagovat
horska.kraslice
:-)
Reagovat
A.R.R.
No je tu takové veselé odpoledne stařenko :-D
Reagovat
smazaný uživatel
:)))))
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi kráva, já umím Dějepis a Zěměpis. A co že jsem na Hotelovce, nešla mi matika.
Reagovat
EllNino
misa je mužského rodu kuchařko :)
Reagovat
sprchon
Však on ji brzo admin naučí vařit... Uvaří jí ban(án). :)
Reagovat
smazaný uživatel
zase ban to je ohraný, rovnou mě zavřete
Reagovat
smazaný uživatel
ale je i ženské jméno. Moje kámoška se jmenuje Michala ale říká me ji míša. A ano jsem kuchařka ale Děják a Zemák umím skvěle, Češtinu a matiku ne
Reagovat
EllNino
ale tenhle misa není "krava" kuchtíku
Reagovat
VlS
Boha jeho kluci, přestaňte toho trola krmit
Reagovat
EllNino
promin, já tu napsal 2. koment, tak laskavě nereaguj na mě, celou dobu jsem se držel
Reagovat
slacker
a nakonec neudrzel
Reagovat
EllNino
nojono v prázdném lomu kámen lámal a marně prosil, kamenul :D
Reagovat
EllNino
*kamenuj
Reagovat
misa
díky za obranu mého mužství :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Super že Shelly včera vyhrála, je to jeden z mých vzorů a má parádní vlasy. Zítra běží Zuzka finále a Veselý háže finále. No zítra by to mohlo 2x cinknout
Reagovat
smazaný uživatel
mistr Obi-Wan Kenobi: Bez pomoci klonů bychom nedosáhli vítězství tak snadno.
mistr Yoda: Vítězství? Vítězství, říkáš? Mistře Obi-Wane, ne vítězství. Temná strana dostala se k moci.
Reagovat
slacker
Ze ten trouba blabolivy Yoda vubec netusil ze Palpatin je temna strana sily kdyz tohle na konci Klonu rekl.
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo, zase blbá škola. Už teď proklínam praxe a mistrovou, ta bába mě nemá ráda. Ale ještě jednou mě naštve a pošle mě dělat někam do pr... tak jí řeknu hele paní mistrová je US Open to je pro mě jako pro vás Ordinačka, nemám čas krájet cibuli, musím v noci koukat na tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
mistrová bude hrát Petra, Vika, Jelena, Venus, Zarina, Hráďa, Katka. Takže tu omáčku si zamíchejte sama
Reagovat
vrabejka
si v prváku?
Reagovat
smazaný uživatel
teď už jsem ve třeťáku ale v prváku to nebylo nic jiného než loupání cibule
Reagovat
slacker
My jsme zaci treti beeeee bereme me vsak na sebe, podobu kvitoffky havlata ci krabice.
Reagovat
Fandina
OT ... na SuperTennise právě začali opakovat včerejší mač Bouchard s Vinci.
Reagovat
smazaný uživatel
A pak že jsem zničila Tenisportál a že jsem tu za krávu. Přitom jsou tu lidi jako slacker a misa. Kteří jediné co umí je rýt do Petry. Na nás na mladé se také pořád nadává že jsme sprostí a nevichovaní, přitom dospělí jsou horší jsou pořád opilí, sprostí a úchylní. Jednou jsem šla včere z rande domů a jeden chlap na mě volal jestli nechci zažít noc rozkoše že tam budem tři on, já a jeho ..... a pak že jsme nevychovaná a zlá mládež
Reagovat
smazaný uživatel
nevYchovaní
Reagovat
misa
Havláte, z tvých neustálých sexuálních narážek je poznat, že jsi muž...
Reagovat
smazaný uživatel
jaké sexuální narážky??? to on na mě volal ten úchyl, to byl ten večer když jsem šla z radne ve vepříně
Reagovat
smazaný uživatel
a zrovna včera jsem šla do tramvaje a jedna starší paní nastupovala a jeden děděk na tu bábu zavolala kam se se..š ty pí.. stará. To je jako tady na TP všichni si přejí abych odešla, ale jsou tu i horší
Reagovat
Grape
A co jako máme usoudit z toho, že jeden dědek mluví sprostě? Že jsou takoví všichni? Rozumní lidé ví, že jak mezi starými tak i mezi mladými jsou lidé slušní i ti méně slušní...
Horší než ty tu asi nikdo není, i když zrovna ten slacker je taky případ. Nevím co máš proti misovi, ten rozhodně mezi ty nejhorší zde nepatří, tam půjde spíš o to, že nejsi schopná snést žádnou kritiku nebo rýpnutí na adresu Petry. Přitom sama se tu navážíš do kdekoho, moc dobře si vzpomínám například na tvé urážení Simony...
Reagovat
smazaný uživatel
to mě naučila paní mcmcgonagall byla jí podobná. Naučila mě že si nemám nechat líbit kritiku na polívku kterou uvařím a na polívky které mám ráda. Takže díky ní si nenechám líbit kritiku na Petru
Reagovat
Grape
Ale ta kritika je někdy oprávněná...
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitovka na rande, no way!
Reagovat
smazaný uživatel
jo dokonce 3x ale 3x neúspěšně :(( to bylo rande ve vepříně a když jsem šla domů sama jeho už nechci ani vidět tak na mě nějaký opilí úchyl volal "krásné" věci
Reagovat
misa
proč se na TP chováš jako dementní puberťačka a jinde píšeš jako muž?
Reagovat
smazaný uživatel
Protože jsem puberťačka. Na nic si nehraju, na Ídnes mám Havláta to ano ale důvody jsem říkala asi 10x
Reagovat
smazaný uživatel
Že jsi "puberťačka", ti nevěřím...
Reagovat
smazaný uživatel
no a, myslíš že mi to nevadí
Reagovat
smazaný uživatel
vadí, mě je to jedno, věř čemu chceš. Na ježíška také věříš co
Reagovat
smazaný uživatel
věř si třeba na Santu a nevěř na Obamu mě je to fakt jedno
Reagovat
misa
Jedná se samozřejmě o muže, o čemž svědčí řada příspěvků se sexuálním podtextem, věk rozhodně přes dvacet. Občas se neudrží a napíše nějaký fakt, který holka, která navštěvuje nějakou hotelovou školu prostě nemůže znát. Třeba, že ČSSR vznikla v roce 1960. Tam ani nikdo netuší význam té zkratky, natož přesný letopočet. Tady píše z nudy nebo nějaké úchylky, hodí sem nějakou vulgaritu a čeká, co se bude dít. Dál se tou existencí asi nemá smysl zabývat.
Reagovat
sprchon
A přesto na ni pořád spousta lidí reaguje...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty bys měl dělat pro policii jako profilovač. Co ty všechno z pár příspěvků na netu nevydedukuješ :-))
Reagovat
misa
Buď rád, že jsi se odhalil sám a nemusím zkoumat i tebe ;-)
Reagovat
FulnekUltras
nový třídní boj s kyberkriminalitou zuří dnes a denně v plné síle... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hrozně mi připomínáš takové ty seriálové kriminalisty, co přijdou k mrtvole, chvíli na ni čumí a spustí: "Vrahem byl muž mezi 25 - 30 lety, nemá rád ženy, v dětství ho zřejmě psychicky týrali. Má komplexy kvůli malému penisu, na střední ho šikanovali. Dělá mu ohromné potíže oslovit osoby opačného pohlaví..." :-))
Reagovat
slacker
zajimave ze ten popis vraha cely sedi na tebe :-D
Reagovat
EllNino
jak to mužeš vědět :D :D
Reagovat
sprchon
Má rád Petru, to není žena? :D A o tom ostatním teda taky nic nevím.
Reagovat
slacker
se zeptej at rekne kolik mu je let :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ach tak, ha, ha. :-p
Reagovat
misa
:-))
Reagovat
darek.vrana
Trefa:)
Reagovat
BooOoo
:))
Reagovat
blixa
Ta stylizace do 17ti leté puberťačky je hodně znát, má to k přirozenosti daleko, navíc dost často vypadává z role. Rozhodně je to někdo přes 25, spíš ke třicítce. Nejspíš chlap, ale ani ženskou nevylučuju, i když by to bylo dost zvláštní.
Reagovat
slacker
Jeste je tu jedna ktere se stylizuje do 60 babky :-D
Reagovat
Fandina
A která?
Reagovat
gigin
Brilantní dedukce. Fakt ale.
Reagovat
smazaný uživatel
v Dějepise a Zěmepise jsem dobrá a holky na Hotelovce umí historii docela dobře, byla jsem špatná v matice proto jsem na Hotelovce
Reagovat
A.R.R.
Ono je spíš otázka, proč sis na idnes nezaložila falešný účet pod ženským jménem. Tvrdíš, že jsi feministka a vydáváš se za chlapa. Měsíce si tu tvrdila, že nejsi Havlát, pak ses přiznala že jo....jsi sprostá, nechutně reješ do Simony, Dominiky atd. Věčně tu meleš o hnusných komunistech, přitom tomu rozumíš jako koza petrželi (podíval jsem se na tu diskuzi pod Zemanem). A ty fanatické komentáře na jakoukoliv poznámku k Petře, která ji neoslavuje až do nebes...nediv se že tu pak lezeš kde komu na nervy. Chápu, že mladý člověk je občas pruďas, ale ty to hodně přeháníš.
Reagovat
smazaný uživatel
založila jsem si účet pod mužským účtem aby to byla sranda, a feministka jsem a jsem pro aby ženy mohli svobodně chodit nahoře bez a jsem proti burce a utlačování. A já to nepřeháním, můžu zabrat ještě víc
Reagovat
A.R.R.
Tak zaber, už tak jsi tu hodně "oblíbená", budeš ještě víc....
Reagovat
slacker
Takova burka se ti v poustni bouri bude jeste hodit.
Reagovat
sprchon
:D :D
Reagovat
A.R.R.
Jo a jinak, který předpis nařizuje, že nesmějí ženy chodit nahoře bez?
Reagovat
blixa
Přímo žádný, ale asi by byl problém s přestupkem "Veřejné pohoršení" ve smyslu § 47 odst. 1 písm. c), pokud by to pobouřilo dva a více občany současně, případně i s trestným činem výtržnictví, ale to si nejsem jist, i když někteří snaživí státní zástupci dokážou nemožné.
Reagovat
A.R.R.
myslím, že by to spíše pobouřilo dvě a více občanek :-D Já myslel, že mi to objasní mistně K2 a toho se asi nedočkám :-D
Reagovat
VlS
To je trochu extenzivní výklad. To by mě mohl pohoršovat někdo tetovanej a takovej prezidentskej kandidát Franc vy asi z basy nevylezl.
Reagovat
blixa
Tak jasně, to není žádnej výklad, jen takovej náčrt o co by mohlo jít. Ještě tam je něco jako "musí být v rozporu s obsahem mravnosti, na němž se společnost shoduje", nebo něco takového. Ale výklady rád přenechám odborníkům ;-)
Reagovat
VlS
Mě teda holky nahoře bez nepohoršily ani jednou v životě, ale dámám nad 50 by měla dávat na nuda plážích flastry estetická komise parlamentního výboru veřejného blaha.
Psal jsem to tady ke Kyrgiosovi - žádná instituce nic nenadělá s nikým, komu rodiče v dětství i s použitím přiměřeného násilí nevtloukli do hlavy, co je to chovat se slušně.
A něco jinýho je to u indiánů v Amazonii a něco jinýho v Emirátech a něco mezi tím u nás.
Asi by to byla docela zajímavá diskuse právních teoretiků. Nevím, jestli existuje norma, která by zakazovala obnažení nějaké části těla a regulovala obnažování a obecně platí, že je povoleno vše, co zákon nezakazuje.
Řadě států takový zákazy existují, u nás nevím.
Reagovat
FulnekUltras
Estetika je stejně relativní pojem jako politická orientace... ;)
Reagovat
slacker
ano jsou tu "lide" jako fandina, quesh, tommr, renel, blixa (zbytek kdo se citi vynechan ma pro dnesek amnestii)
Reagovat
A.R.R.
Dík za amnestii, starý brachu :-D
Reagovat
janek_da
ale jenom "prodnešek"
Reagovat
smazaný uživatel
Máme převahu Zemanovci se dostávají do toho
Reagovat
smazaný uživatel
Tady nejsi na politickém portálu..
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím ne, na ídnes ale bojuji za Zemana. Ale na ídnes jsou samí hnusní a odporní pžíznivci knížete. Kníže je Čech jako je pes zelenina
Reagovat
FulnekUltras
Kdyby se stal prezidentem, tak už tu prý dávno všichni povinně chodíme v kožených kalhotách se zdviženou pravicí...
Reagovat
smazaný uživatel
Tady nejsi na politickém portálu..
Reagovat
misa
A tam vystupuješ jako muž. Inu, magor...
Reagovat
smazaný uživatel
Počet UE:
Počet ES:
Počet Winnerů:
Nejdelší výměna:
Reagovat
smazaný uživatel
za mě
UE 130
ES 5
Winnerů 12
Nejdelšý výměna 7 úderů
Reagovat
vrabejka
35
4
20
10 úderů
Klíče v pohodě vyhrají ve 2 setech
Reagovat
smazaný uživatel
no pokud bude mít Keys den Khumkhum tak to dá Petra ve dvou.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak asi nejpříjemnější soupeřka z trojice Vika, Garcia a Keys, protože Keys bude hrát jako Petra na 2-3 údery, Petru neutahá. Shitolina by ji prohnala a Petra by se vyházela. Ale Keys Petru neutahá
Reagovat
misa
No aco? Petra se může vyháze sama, aniž by ji někdo tahal.
Reagovat
smazaný uživatel
ale to i Klíče
Reagovat
smazaný uživatel
Zrovna vedu politickou válku na idnes. Pod článkem Zeman je na přehlídku do Číny, jsem tam na to sama všichni tam jsou milovníci Rašáckýho knížete, EU a USA a já jsem tam jediná Zeman fans
Reagovat
vrabejka
sem tam :)
Reagovat
smazaný uživatel
hájim Zemana a píšu kry.ploviny o Západu
Reagovat
misa
http://www.livescore.in/cz/zapas/2ZyWQrXB/?iframe_external=119358-11#srovnani-kurzu;home-away;zakladni-doba
Reagovat
smazaný uživatel
To ani Keys, jak tak koukám.
Reagovat
misa
Škoda, že to asi neuvidím, protože se zřejmě bude hrát ve čtvrtek nad ránem.
Reagovat
tommr
já bych momentálně Petře nevěřil proti žádný hráčce z první stovky ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Momentálně? Ty jí nevěříš nikdy.
Reagovat
slacker
Ja bych nejen momentalne ale tak nejak furt neveril tobe.
Reagovat
makro99
legendární triáda tady to podvlákno...
Reagovat
smazaný uživatel
pro mě je to otevřený zápas. Sázel jsem na Azarenku, sázel jsem na Garciu, ale Keys asi asi netroufnu.
Reagovat
Fandina
S Azarenkou se Petře také nevěřilo, jinak na ty pod ní na žebříčku se Petře věří. A s Madison to má 1:1 a poslední zápas na AO prohrála, tak ani není divu, že se Petře nevěří.
Reagovat
slacker
No a s Azarenkou potupne prohrala 2 setech, takze se neverilo spravne.
Reagovat
Fandina
Prohrála ale i s jinými, pod ní na žebříčku.
Reagovat
sprchon
https://twitter.com/AngeliqueKerber/status/636013914732535808

Jen trénujte holky. :) Na US Open vás chci vidět v SF.
Reagovat
smazaný uživatel
kdyby hrály proti sobě, to by bylo parádní.
Reagovat
vrabejka
Tak Kája to vybojovala snad jí to nakopne. Nebylo by od věci konečně využit super losu a to semifinále aspon udělat. Bylo by super mít v Race před US 500 bodů na 9.Kvitovou :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra to tam vyhraje a žádný náskok nebude :D
Reagovat
vrabejka
s mononekluozou těžko
Reagovat
smazaný uživatel
Klidně i s :D
Reagovat
smazaný uživatel
S mononukleozou porazila Serenu a vyhrála Madrid, takže.... :D
Reagovat
FulnekUltras
je to jasné...poooooooooooooooojď !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
Reagovat
VlS
takže to nebyla mononukleóza? Ti teď nějak nerozumím.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako že může vyhrát i s mononukleozou, když v Madridu to šlo. :)
Reagovat
janek_da
to ale nevěděla, že ji má
Reagovat
smazaný uživatel
Čili na tom byla hůř.
Reagovat
janek_da
iqeho logika v praxi
Reagovat
smazaný uživatel
Moje logika je zpravidla bezchybná. Což je něco, co se o drtivé většině zdejších debatérů říct nedá.
Reagovat
Fandina
Přesně tak, tady se logicky neuvažuje.
Reagovat
misa
Nevím, jestli ty tvoje komentáře brát vážně, nebo si už z TP děláš srandu...
Reagovat
Fandina
Inteligentní pochopí.
Reagovat
smazaný uživatel
To, že spoustě lidí tady logika hapruje je spíš k pláči. Ale zas mají jiné přednosti, které třeba já nemám, to je naprosto v pořádku.
Reagovat
misa
třeba kritické myšlení ... nebo soudnost, když nehledají za vypadnutím Petry spiknutí rozhodčích
Reagovat
smazaný uživatel
Rádoby odborné žvásty nejsou kritické myšlení a přehlížení chyb rozhodčích není soudnost, ale slepota.
Reagovat
slacker
logika vole, logika :-D
Reagovat
misa
Jak víš, že rozhodčí dělají chyby, když se díváš na rozmazaný stream???
Reagovat
slacker
je napojen na midichloriany a citi to pomoci Sily
Reagovat
misa
To by vysvětlovalo jeho komentáře.
Reagovat
Fandina
Jak víš, že se dívá na rozmazaný stream?
Reagovat
slacker
kazdy stream je takovy rozmazany
Reagovat
slacker
kazdy stream je takovy rozmazany
Reagovat
misa
Občas tady iqe zmínil adresu.
Reagovat
smazaný uživatel
Viděls někdy tenis naživo? Víš, jakou rychlostí ty míčky lítají? U těch těsných momentů v tak těsném čase nemá lajnový nejmenší šanci poznat, kam ten míček přesně dopadl. Ostatně proto byl taky zavedenej jestřáb. Kdyby byli lajnoví tak neomylní, jak si tady pořád nalháváte, nebyl by potřeba, tím spíš, že je to poměrně drahá sranda.
Reagovat
misa
Oni nejsou neomylní, ale rozhodně neplatí tvoje nářky, že pořád poškozují Petru. Mimochodem, kdy jsi začal s touhle výmluvou? Loni na jaře?
Reagovat
Fandina
Nevšimla jsem si, že by psal jen o poškozování Petry. To, že se rozhodčí mohou splést víme, jestřáb je toho důkazem. A týká se to všech tenistů, nejde jen o Petru.
Reagovat
misa
Nevšimnul jsem si, že by tady někdy psal o poškozování jiné tenistky než Petry.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokaždé tady píšu, že na to doplácí především na riziko hrající hráčky jako Petra.
Reagovat
misa
To je ale tvá domněnka, nikoliv fakt. Řiď se logikou!
Reagovat
smazaný uživatel
To je logický fakt.
Reagovat
misa
Pokud nemáš v ruce hodnověrné výzkumy, tak je to jen tvůj výmysl...
Reagovat
smazaný uživatel
Čeho výzkumy? Na tom, že nepřesná rozhodnutí čárových sudích poškozují víc ty, kteří k těm čarám hrají záměrně, není co zkoumat, proboha.
Reagovat
misa
Ne, že rozhodčí dělají chyby a tlačí vždy soupeřku Petry. Takové věci tady píšeš po každé její prohře.

Pokud Petra postoupí, tak tady doufám napíšeš, že rozhodčí viditelně Madison poškodili a pomohli Kvitové k postupu. Protože i Američanka hraje podobně jak Petra...
Reagovat
smazaný uživatel
Proč bych to psal, když je mi Madison volná..
Reagovat
misa
Protože se považuješ za vyznavače iqe-logiky. Keys hraje riskantně k čarám, prohraje-li, je to proto, že ji rozhodčí poškodili chybami. Ke všem by se přece mělo přistupovat stejně. Nebo to platí jen pro Petru?
Reagovat
smazaný uživatel
V principu máš úplnou pravdu. Nicméně pořád platí, že je mi Madison volná, tudíž nemám zvláštní potřebu se k ní vyjadřovat. Aspoň zatím.
Reagovat
Fandina
To si nemyslím, že píše pokaždé po Petry prohře. Pokud je tam nějaký omyl, tak to napíše, ale jinak to přece nebude psát, zdůvodňovat nějakou prohru tím, že Petře někdo neuznal fiftýn, když to tak není. Proč by to dělal.
Reagovat
smazaný uživatel
Iqe asi jiný tenistky nesleduje, to bude tím. :)
Reagovat
Fandina
Sleduje Petru a fandí jí. Takže není divu, že tu píše o ní. Já fandím víc tenistům, takže tu píši i o jiných. On hlavně o Petře.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jistě že svými chybami poškozujou Petru. Petru a všechny jí podobné na riziko hrající hráčky. I hráče. To není nějaké mezinárodní spiknutí, ale logický fakt - těžko můžou poškozovat někoho, kdo hraje doprostřed kurtu a čeká na chybu soupeře.
Reagovat
makro99
můžu jeden jedinej dotaz, prosím? vezměme, že u ranařek je větší riziko mylnýho rozhodnutí rozhodčího - ok; čím je ale podložený to přesvědčení, že to mylný rozhodnutí je vždycky v neprospěch ranařek? kdyť přece stejně tak se rozhodčí běžně pletou tím, že uznávají těsný auty jako dobrý míče?
Reagovat
slacker
K placi je, ze ten komu hapruje uplne nejvic tady neco vyklada o logice druhych
Reagovat
makro99
logický a přitom skromný..
Reagovat
smazaný uživatel
ale zrovna teď zachybovala...
Reagovat
smazaný uživatel
Neřekl bych. Nejhorší je, když se necítíš fit a nikdo neví proč.
Reagovat
smazaný uživatel
Není to nejhorší. A ta záležitost je o psychice, které bylo nevědomí o nemoci prospěšnější, než byla bývala znalost diagnózy. Troufám si tvrdit, že kdyby to tehdy věděla, Madrid by nevyhrála.
Reagovat
FulnekUltras
placebo kolikrát funguje líp než všechny skutečné léky... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Je vidět, že máš to štěstí, že vůbec nevíš, o čem mluvíš. Já to zažil v rodině, kdy jeden můj velice blízký příbuzný velice dlouho pobíhal po všech možných doktorech, kteří mu dělali všechna možná vyšetření a strašně dlouho nebyli schopni dát lepší odpověď, než "nemáme ani páru, co Vám vlastně je." Neskutečný nápor na psychiku a ta úleva, když na to konečně přišli.
Reagovat
slacker
mate raka, to mate radost ze to konecne vite
Reagovat
smazaný uživatel
první věta a měl jsem přestat číst :-) mluví sama za sebe.
Reagovat
smazaný uživatel
A něco k tématu?
Reagovat
misa
iqe-logika v praxi :-)
Reagovat
Fandina
Ale vůbec, ta první věta měla nejen logiku, ale byla i dost citlivá. Stačí číst.
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň někdo to tady pochopil. Díky.
Reagovat
smazaný uživatel
To není logika, ale životní zkušenost. Na tom nic k smíchu není.
Reagovat
Fandina
Přesně tak. Je to tvoje zkušenost a evidentně někdo nechápe, že druhý píše ze své zkušenosti a proto o tom něco ví a druhému to sdělí.
Reagovat
janek_da
K smíchu to není a taky znám bezmoc, když vlastně nevíš, co ti je, takže to ani nejde léčit.

Ale je rozdíl mezi člověkem, co se trápí pár měsíců, let. A holkou, která náročně trenuje, navíc s novým, tvrdým trenerem. Bylo celkem logické, že únavu přisuzovala přetrenovani, zápasům v šíleném australském vedru než mononukleoze.
Reagovat
smazaný uživatel
To máš pravdu, nicméně Petra sama přiznala, že se jí ulevilo, když se dozvěděla, proč se cítila tak unavená..
Reagovat
janek_da
dyk jsem si dělal prdel, s tím že hrála hůř, protože se dozvěděla o mononukleoze
Reagovat
smazaný uživatel
To jsi měl říct rovnou a mohli jsme si to celé ušetřit :-)
Reagovat
janek_da
Protože mě zaujal tvůj špatný (podle mě) závěr, i kdybych to myslel vážně.
Reagovat
Fandina
Jeho špatný záměr?????? Tos mě pobavil.
Reagovat
Fandina
záměr, závěr ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Byl možná poněkud zkratkovitý, ale neřekl bych, že nutně špatný.
Reagovat
gigin
To víš jencku, tady se logicky neuvažuje. Největší myslitelé a odborníci, kteří označují Turnaj mistrů za Mistrovství světa a tvrdí, že tenisák nechává na antuce oranžové značky tomu tady vládnou a to se nebavím o udávání důvodů, když Petra prohraje...
Reagovat
Fandina
Někdo neuvažuje vůbec, ani logicky ani jinak. Podle mě jich je na TP většina.
Reagovat
smazaný uživatel
Zaprvé nevím, kdo tady kdy označil Turnaj mistrů za MS a za druhé na těch bílých lajnách může jetý tenisák oranžovou stopu udělat celkem snadno. Až zase budeš chtít urážet, alespoň si nevymejšlej.
Reagovat
Fandina
Kašli na něj. Potřebuje rýt, tak reje. Samozřejmě, že když je zametená lajna, tak se s míčkem na ní dostane antuka. Zjevně nikdy nehrál tenis.
Reagovat
gigin
Ne nehrál.
Reagovat
gigin
Jinak byla řeč o tom, když míček dopadne přesně na lajnu. Né, když dopadne těsně před ní. Ale to je ta tvá logika. Vybírat si, co potřebuješ. Ale na to jsme si už zvykli. Bylo to moc hezké údobí, když si hlídala vnoučata...
Reagovat
Fandina
Kdo chce rýt, bude a nic jiného jsem z tvého příspěvku nepochopila. Sorry. Končím s tebou debatu, i moje vnoučata jsou chápavější.
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám, že pochopit význam psaných slov ti taky dělá problém. Kde tam Fandina psala něco o dopadu PŘED lajnu?
Reagovat
Fandina
To nemá smyslu mu něco vysvětlovat. Nepochopí to. Evidentně mu jde o to, rýt a dělat dusno. Nic jiného z něj necítím.
Reagovat
gigin
Tys tehda psal, že míček dopadl přesně na lajnu a nechal tam oranžový otisk. Mi je to jedno. Ty tenisu vůbec nerozumíš. Jsi zaslepený blázen. Fandina to samé, v bleděmodrém. Ta možná hrála tenis, kdy se na antuce ještě lajny lajnovali vápnem. Lepší fakt bude, když se dáme navzájem do ignoru, páč toto nemá za mák smyslu.
Reagovat
misa
Přijdeš o vtipné počtení :)
Reagovat
Fandina
Tvůj problém je, že ty nerozumíš lidem. Vůbec nevíš, kdo co chápe nebo nechápe a posuzuješ je.
Reagovat
janek_da
Lidem gigin možná nerozumí, ale rozumí Člověkovi.
Reagovat
Fandina
Nevím, čemu rozumí, ale většinou píše nesmysly.
Reagovat
gigin
Napiš mi konkrétně nějaký nesmysl. Prosím. Neberu ty glosky, kde si dělám prcku, to je jas. Uveď mi konkrétní příklad mého nesmyslu.
Reagovat
Fandina
Nesmysl je tvrdit, že míč zanechá bílou stopu na lajně. Vždycky to tak neplatí.
Reagovat
mrafe
Fandinko, ty dneska zase pojedla vtipnou kaši :)
Reagovat
Fandina
To víš, my důchodci jsme vtipní. Co jiného máme dělat.
Reagovat
slacker
jen jesli nejste jen nenazrany ze zerete furt tu kasi
Reagovat
Fandina
Když někdo nemá zuby, tak kaše je namístě.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem psal. Je možné, že v tomto konkrétním případě jsem se spletl, nicméně v obecné rovině míček obalený antukou na čisté bílé lajně oranžovou stopu klidně zanechat může.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem psal. Je možné, že v tomto konkrétním případě jsem se spletl, nicméně v obecné rovině míček obalený antukou na čisté bílé lajně oranžovou stopu klidně zanechat může.
Reagovat
gigin
Jedině když je hodně ale hodně mokro. Když je tenisák totálně promočený a zasraný od antuky. Ale říkám Jirko, to je fuk. Mi se prostě rozcházíme téměř ve všem, fakt bude lepší ten ignor, ušetří nám to nervy oboum. I když mi se to ekluje, páč se pak budu cítím ochuzen o kompletní diskuzi, no.
Reagovat
smazaný uživatel
Dělej, jak myslíš. Ale stejně to nakonec nevydržíš a ty příspěvky v ignoru rozklikneš. :-)
Reagovat
Fandina
Málokdy s tebou souhlasím, ale teď ano. A doufám, že se neurazíš, když ti dám radu. Nemusíš si nikoho dávat do ignoru, když si s ním nerozumíš. Na tom není nic zvláštního, že si s každým nerozumíme. Stačí si to uvědomit, když si přečteš jeho příspěvek a tím to končí.
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Ze se vubec do toho poustis...clovece;D)))
Krom toho si nelogicky typ;D)))
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, ale neco z logiky;)
To znas ?:)

https://www.youtube.com/watch?v=3g2WJ-d4UWQ&feature=youtu.be&t=49m

Primarni je hmotna skutecnost;D))))
Strasit se muze az po smrti...
Kdo nebyl, nemohl umrit...
A kdo neumrel, nemuze strasit...:)

Tak je to soudruhu....vidite...VEDA!:D))))
Reagovat
janek_da
:)))

já jenom napsal kratičkou větičku, zbytek obstaral iqe.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
janek_da
:))
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, jeste par rad, jak se chovat v takovych vlaknech...;)

https://www.youtube.com/watch?v=3g2WJ-d4UWQ&feature=youtu.be&t=1h3m47s
Reagovat
smazaný uživatel
Takze zasadove, zasadove a takticky;D)
Reagovat
janek_da
ano, vybrali jsme oba to nejdůležitější ;)
Reagovat
janek_da
netříštit na detailech, jít k cíli
nepropadat náladám
politický odstup, v souvislostech

a hlavně
ZÁSADOVĚ, ALE TAKTICKY
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jiste;)))
Je to treba videt v tech SIRSICH SOUVISLOSTECH...XD
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak tady staci jen kraticka, a uz se to sype;0)
Reagovat
janek_da
šlápnu do kaluže a postříkám ostatní
Reagovat
smazaný uživatel
;)
to je preci logicke janekdo!!!;)))
Reagovat
COMEON
Lesia =< Bara
Olga < Kaja
Begu < Lucka
Kiki =< Domi
Garcia =< Magda
Alize < Aga
Keys =< Petra

+ prvé kolo
Riske < Caroline
Reagovat
VlS
Lesia = Barča ( fandím Báře)
Kaja vyhraje
Lucy vyhraje
Kiki=Domi (fandím Kiki)
Magda vyhraje
Alize vyhraje
Petra = Madison ( fandím Petře, NH jí sedí, pokud od začátku bude trefovat kurt a vyhrávat krátký výměny a nedovolí dlouhý přetahovačky, tak vyhraje, když se pustí do delších výměn, tak prohraje)
Reagovat
slacker
Kalkulovat s tim ze neco Petre "sedi" je nesmysl. Uz stacila rozbourat kdeco. Jesee chybi ze ji sedi Sara Erraniova a nemuze s ni nikdy prohrat. Muze
Reagovat
VlS
Napiš někdy na něco svůj názor a nekritizuj jen názory jinejch. Jestli poslední tři roky neindikují, že jí to sedí, tak nevím co by mohlo. Což vůbec neznamená, že nemůže prohrát, může prohrát.
Reagovat
sprchon
Až na Kiki a Petru to vidím stejně... U těch dvou bych dal =
Reagovat
sprchon
Bude na streamu. :) Snad Tsurenko dá.
Reagovat
tommr
jsem moc rád, že dokázala otočit už téměř prohranej zápas - což je příjemná změna oproti předchozím utkáním s Lucicovou a Jankovicovou. Doufám, že to bude pro Karolínu psychická vzpruha ... :)
Po odstoupení Halepový se pro naše holky otevírá cesta do semifinále. Předtím je ovšem nutný vyřídit další dvě Ukrajinky na který mají naše hráčky v poslední době opravdu štěstí ...
Reagovat
smazaný uživatel
Podíval jsem se na první set, který sama Coco hodnotila slovy "f*cking sh*t", protože místo s Agou se tak nějak zaměřila na boj se sítí a délkou kurtu a než aby využila svých dělových úderů k produkci krásných winnerů, sypala tam jednu UE za druhou jako extrémně poslušné dítě o Vánocích dárky z punčochy. Aga si párkrát zalobovala a zbytek obstarala Američanka, jejíž jméno jsem doposud četl jako Vandevedž, jenže rozhodčí a komentátoři mě zřejmě vyvedli z omylu.

Výsledek zápasu Putintseva-Cornet mě po těch výsledcích Yulie v kvalifikaci zajímal, a v prvním setu proti Alizé vypadala nadále stejně suvereně. Za stavu 0:1 ve druhém si ale prohrála podání z vedení 40:0 a v tom momentě se zápas zlomil. Čeká nás tak další zápas mezi Agou a Cornet, z níž vzejde soupeřka pro K.

Nakonec gratulace Káje, to muselo být hodně ubojované :)
Reagovat
darek.vrana
ghe se určitě nečte dž, takže asi mají pravdu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsurenko Lesia = Strycova Barbora
Cibulkova Dominika < Mladenovic Kristina
Garcia Caroline >=Rybarikova Magdalena
Riske Alison >= Wozniacki Caroline
Lucie > Begu Irina-Camelia
******************************************

Tak a to je z dnesniho programu vsechno...vubec tyhle turnaje nechapu...je pred GS,,,a oni to smidli na doraz...takze "je jasny", ze to je takovy turnaj trening...;)

V kazdem pripade mohly by byt zajimave QF

Zirafka Kaja vs. Baruna (pokud ji nesvihne v hlave)
Lucy vs. KiKi ...to by byl pro mne trhak;)
Z toho muze byt ceske SF.

Garcia vs. Carol(pokud bude v pohode)
Aga vs. Madison
Z toho zase muze byt semifinalovy pratelak;) Agy s Carol, ikdyz spis tam verim Madison...
Reagovat
janek_da
Chlape, teměř jsme ve shodě. U Riske bych řek, že ji Carolina utahá.
Reagovat
smazaný uživatel
Clovece....Ja ted vubec nevim jak ta Karolina Danska pinka...s tou Riske jsem tam chtel nechat rovnitko, ale pak jsem to riskl;)
Reagovat
janek_da
U Caroliny je to celkem jedno jak pinka, hlavně ať tam běhá.
Reagovat
smazaný uživatel
no jo, ale musi behat pred New Havenem, aby to stihala i pinkat;)
Reagovat
janek_da
Jestli dostane takovy prikaz od Piotra, tak je v rici. Bo tam je "Connecticut".
Reagovat
smazaný uživatel
Ta to zvladne...i pred New Havenem ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Kazdopadne ke Karoline kraticka uvaha;)

https://youtu.be/kgYFLELhkeM?t=8m4s
Reagovat
janek_da
:)
Reagovat
vibbi
no a Evženie sice dostala výprask od Bobiny, ale nelenila a za pár hodin ze sebe dělala hvězdu v ulicích New Yorku po boku Marie, Rogera, Nadala.....A byla tam i Keys..nechápu proč..kéž by tam chtěla zůstat. Ale tady zase vidím, že Nike dělá hvězdy i z takových slépek. Že třeba nepozvali Petru, Lucii...?

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=142909966049328&id=138920589781599
Reagovat
blixa
Nejsou to "sélebrity" ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Lucinka je vyjimecna, nepotrebuje se producirovat s nejakou Marii...
Reagovat
smazaný uživatel
Tvoje motto: Když si nerejpnu do Mashy a nepochválím Lucinku, tak nemám den. :D
Reagovat
VlS
No, a nemá náááhodou recht?
Reagovat
smazaný uživatel
V čem jako? :D
Reagovat
VlS
Že se Lucka nepotřebuje producírovat s Marií
Reagovat
smazaný uživatel
Jak by se ráda producírovala, kdyby ji tam Nike pozvalo... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Prý "pozvalo" :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo by se tam měla pozvat sama? :D
Reagovat
tommr
no s výjimkou Federera v poslední době všichni zúčastnění vynikají víc mimo kurty než na kurtech takže je jen dobře, že se toho Petra a Lucka neúčastní. At se radši soustředí na trénink a na zápasy ... :)
Reagovat
FulnekUltras
bulvární slépky to na kurtu daleko nedotáhnou... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak konečně jsem se přihlásil. Měl jsem s tím dost problémy. Psalo mi to, že je potřeba platná cookie. Nevím co to je.
Nicméně jsem tu a všechny, kterým se po mně stýskalo, zdravím :)
A gratuluji všem mým holkám :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si říkám, jak má Kája na posledních turnajích někdy až neskutečně příznivý los, pohříchu zdaleka ne vždy toho dokázala využít:

RG: velká škoda prohry s Mitu, protože mezi osm nejlepších vedla cesta přes čtyři hráčky, z nichž žádná nebyla výš než na 92.místě (což zní téměř neuvěřitelně, uvědomíme-li si, že cut na GS bývá kolem 105.místa). A i Bacsinszky by byla relativně dobrý los na čtvrtfinále, byť tady nevěřím, že by Karolína Timeu porazila.

Birmingham: cesta do finále poměrně velkého turnaje vedla přes Kontu, Diyas (jíž kolo předtím vzdala Azarenka), Suarez-Navarro a Mladenovic (ta odklidila Halepku). Skalp CSN vypadal tehdy velmi cenně, ale Španělka od té doby nevyhrála zápas...

Stanford: na finále velmi dobře obsazeného turnaje (osm hráček top 20) stačilo porazit Date, Tomljanovic a Lepchenko. Každá z těchto soupeřek stihla před Kájou odklidit z cesty jedno velké jméno (Lisicki, Keys, Wozniacki).

Toronto: tady to mohlo být alespoň čtvrtfinále se Serenou, stačilo kromě prakticky vyhraného zápasu s Lučič zvládnout ještě Vinci a Gavrilovou, která předtím vyřadila Stosur a Lucku Š.

Cincinnati: zde byl pro Káju los naprosto geniální, protože ještě ani nerozehrála první zápas a už byla ve své čtvrtce jedinou nasazenou (odstoupení Máši a brzké vypadnutí Radwanské a Bacsinszké). Stačilo to dohrát do konce s Jankovič, pak dát ještě AKS a mohlo z toho být semifinále.

New Haven: ve 2.kole čeká 248.hráčka světa Savchuk a v případném ČF nehrozí Halep, která těsně před turnajem odstoupila. Tak snad to vyjde alespoň tady :)
Reagovat
horska.kraslice
Kája se zařadila mezi nevyzpytatelné hráčky. Dřív platila za hráčku bez nervů, která pro sebe otáčí špatně rozehraná utkání, ale nedávná zkušenost ukazuje bohužel i opak, Kája dokáže až ostudně zahodit velmi dobře rozehrané partie.
Reagovat
tommr
to dělá ten rychlej vzestup mezi elitu. Tlak s tím spojenej Karolína moc nezvládá. Doufám, že včerejší obrat proti Hercogový Karolíně psychicky trochu pomůže ... :)
Reagovat
Fredy
Petra ten tlak nezvládá do dneška. Doufám, že Vaněk Káje dodá potřebný klid ...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych řekl, že ho Petra zvládá celkem slušně. Rozhodně daleko líp než Kája.
Reagovat
blixa
Zase tak rychlej nebyl. Já osobně na nějakej velkej vliv psychiky na ten výkonnostní propad nevěřím. Kája má na ho.vno formu, o tom to je. Taky tělo bylo zvyklé na nějaký režim (hrát skoro každý den) a teď se ten režim mění, je potřeba zvládat vícedenní pauzy a pak podat top výkon, protože na hráčku z TOP10 se chce každá vytáhnout. Teprve se uvidí, jestli se s tím srovná, zatím má kliku že její konkurenční okolí hraje stejnou tužku jako ona.
Reagovat
Fredy
Je to o prvním podání. To ale souvisí s klidem a pohodou na kurtu. Kája má na to, aby dávala víc 10 es za zápas. To je ale práce hlavně pro Vaňka ...:)
Reagovat
Fredy
oprava : víc než 10 es
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ona Kája nehraje nic převratného už někdy od března. Je skoro zázrak, že se i tak prodrala až na 7.místo. A další zázrak bude, pokud postavení v Top 10 nějakou dobu udrží...:(
Reagovat
darek.vrana
Tak ona nic převratného nehrála nikdy, a výsledky má pořád. Ty kolapsy potkávají občas každého, i Djokovice, takže bych z toho nedělal vědu. To je tenis, každý kdo hrál, tak ví, že ty zvraty k tomu patří.
Reagovat
FulnekUltras
Jeli jsme dlouho dolů, teď zase můžeme jet jedině nahoru... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
V Expres zprávách se vyskytla menší chyba v nadpise .
Protože Plíšková otočila zápas s Hercog nikoli se Savčuk .
Reagovat
sprchon
Hezky, tak ona to nakonec otočila... :)
Reagovat
blixa
Otočila ;-) Hlavně že si nechal všechnu dřinu na předsedovi !!! :D
Reagovat
sprchon
Kdepak, já koukal chvíli v posteli na mobilu a pak jsem fandil ze spaní. :)
Reagovat
blixa
Jo tak ze spaní, jo ??!! :D :D
Reagovat
VlS
Hlavně že dobře, jestli ze spaní nebo z bdění je jedno :-)
Reagovat
sprchon
No jo. :D Neříkej, že to neznáš. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Podle Expresek sice se Savčukovou, ale hlavně že otočila :)
Reagovat
slacker
Tak to je skvela zprava po ranu. KOnecne zapas ktery nase hracka neztratila ale naopak ziskala po obratu
Reagovat
FulnekUltras
už je to tady...
Reagovat
Serpens
Koukám podle výsledku, že to pořád není ono.
Ale taky se divím, že Plíšková zakončila utkání při stavu 5:2(?!)
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/plazovy-volejbal-republikovy-sampionat-ffp-/volejbal.aspx?c=A150824_125030_volejbal_tny
Reagovat
freeteepek
První set jsem naštěstí neviděl. Ve druhém to urvala a závěr nakonec bez nervů:-) Já tu Karolínu miluju. Hraje krásně. Skvěle servíruje. Moc hezky se na to dívá.
Reagovat
blixa
Jo, ten třetí set už šel. Ale buď rád, že si neviděl ten první !
Reagovat
blixa
Ufff, to byla haluz. Ale zaplať bůh za ní.
Reagovat
Frick
Hohó, to je sláva. Byl jsem Káje věrný a přišla tato hezká odměna.
Reagovat
Frick
Kája vstává z mrtvých a přežívá klinickou smrt!

Na Petru byste čuměli kdykoliv!
Reagovat
blixa
Nemel a tlač ! ;-)
Reagovat
bIbec
v takovou dobu bych nečumněl na nikoho. Nejsem blázen.
Reagovat
bIbec
nečuměl
Reagovat
tommr
já jsem s Karolínou vydržel první dva sety, ale ten třetí jsem už vzdal. Člověk musí taky někdy spát ... :)
Blbý je, že dneska bude ve stejnou nekřesťanskou hodinu hrát i Lucka ... :(
Reagovat
blixa
Stačí změnit víru ;-)
Reagovat
Fredy
Nebo si nařídit budíka na 3:00 ...:)
Reagovat
slacker
a nebo si druhy den najit zaznam na YT
Reagovat
Fredy
Hlavně ne na muslimskou ...:)
Reagovat
slacker
konvertiti jsou ti uplne nejhorsi
Reagovat
slacker
konvertiti jsou ti uplne nejhorsi
Reagovat
Frick
Kája to sere!
Reagovat
blixa
Tvl na to bych bez tebe nepřišel ...
Reagovat
FulnekUltras
Věřím, že jsi už zase zpátky na vlně a cítím, že vzhledem k nadcházející soupeřce (zdaleka nejen jejímu stylu hry) by se tam záhy mohla opět dostat i Petra. Motivace k odvetě za AO pro ni bude stoprocentně ještě mnohem větší, než by byla normálně. A kritici, jakož i ti, kdo máte samozřejmě pochopitelné obavy z následků mnnkl - podívejte se teď třeba na Bacsinszki a její tři projeté americké zápasy po sobě, ten poslední s údajně "nic moc" hrající Garciou. Jsme prostě na WTA a každý aktuální zápas znamená novou reálnou šanci, takže

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Frick
Na desítce v Rakousku....

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100035046
Reagovat
tommr
pro Marii je v současnosti účast na turnaji ITF v Rakousku lepší než kvalda na USO. Doufám, že se jí tam podaří získat titul ...
Reagovat
Frick
Ejhle, už je tam aktuální...
Reagovat
Frick
Mne to přijde dost děs. Snad skoro zázrak, že i přes to ztratila servis jen 2x za celý mač...
Reagovat
EllNino
tak Lucka má i druhý servis docela dobrý, nepříjemný, ještě s větší rotací než ten první :)
Reagovat
misa
Pak už by snad bylo lepší začít přemýšlet nad US Open. Tam se bude rozdávat hromada nenahraditelných bodů a únava může hrát roli. Navíc při kombinaci singl + debl.
Reagovat
Frick
To jsou zase kecy. Ve ČF by jí čekala Cibulačka nebo Kikina. To nejsou hráčky, se kterejma by měla prohrávat.

Jako pardon, ale tohle nemám rád. Buď tam jedu vyhrát a nebo tam nejedu vůbec.

A pokud by se Lucii podařilo finále nebo tam dokonce vyhrát, tak by velmi napoveděla o své účasti v Singapuru.
Reagovat
EllNino
počkejte na 2. kolo s Begu prosím jo ? :) Lucka nemá nic jistého
Reagovat
Frick
To nemá, ale tyhle kecy, že má vyhrát ještě jednou a pak to vypustit...
Reagovat
EllNino
to přece nikdo neříká :) ...ale máš pravdu, lepší tady si nahnat body s pocitem, že na US Open zase nemá takovou nutnost něco uhrát :) druhej premier by byl fajn :)
Reagovat
Frick
No, Míša to tak píše....
Reagovat
EllNino
Lucka není rozhodně v takové pozici, aby si mohla dovolit vypouštět slibně rozjetý turnaj, navíc s vědomím, že na US nikdy nepřelezla 4. kolo :)
Reagovat
misa
Uvidíš sám :)
Reagovat
Fandina
Dobře Šafinko. Občas jsem tam koukla a Šafi hrála přesvědčivě. Tak držím palce a jen tak dál Šafi pojď!!!
Reagovat
misa
Fandinka se vrátila do práce.
Reagovat
sprchon
Vnoučata půjdou do školy. ;)
Reagovat
Fandina
Já nepracuji, jsem v důchodu a sprchon má pravdu, vnoučata se vrací do školy, mám volno ...
Reagovat
misa
do společensky prospěšné práce na TP
Reagovat
Fandina
To vůbec. Až budeš v důchodu, také se budeš věnovat zábavě. TP nic jiného pro mě není.
Reagovat
janek_da
Pěkně Lucko. Teď ICU Begu
Reagovat
Frick
No, nevim, no...
Reagovat
misa
Tady máš aktuální

https://tennisatlantic.files.wordpress.com/2015/08/dscn2487.jpg?w=941&h=705
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist