V Top 20 jsou už čtyři Češky. Šafářová je jedenáctá, Strýcová dvacátá

2. 3. 2015, 10:37
Aktuality 303
Mezi dvacítkou nejlepších tenistek světa jsou už čtyři Češky. Poprvé se v Top 20 objevila Barbora Záhlavová-Strýcová a na novém maximu je i Lucie Šafářová, která je už jedenáctá a 195 bodů ji dělí od elitní desítky.
Lucie Šafářová

Lucii Šafářovou dělí už jen jedna příčka a 195 bodů od vysněné Top 10. Osmadvacetiletá Češka se po životním triumfu v Dauhá posunula z patnáctého na jedenácté místo a vylepšila tak své dosavadní maximum.

Na něm je i v životní formě hrající Barbora Záhlavová-Strýcová, jež letos na všech šesti turnajích zvládla minimálně první kolo a nově figuruje na 20. příčce. Mezi dvaceti nejlepšími tenistkami světa jsou ještě čtvrtá Petra Kvitová a patnáctá Karolína Plíšková.

Kvarteto čtyř nejlepších českých tenistek současnosti je dokonce mezi třináctkou nejúspěšnější hráček letošní sezony, v tzv. žebříčku Road To Singapore.

Tomáš Berdych vinou neobhájení bodů za loňské finále v Dubaji, kde letos vypadl v semifinále s Djokovičem, ztratil v pořadí mužů jednu pozici a je devátý.

Před víkendovým utkáním prvního kola Davis Cupu proti Austrálii v Ostravě je jednička českého týmu Lukáš Rosol na 31. pozici a dvojka Jiří Veselý čtrnáct míst za ním.

Kei Nišikori dnes znovu vylepšil nejlepší postavení japonského tenisty v žebříčku ATP. Pětadvacetiletý rodák ze Shimane se po finále v Acapulku posunul z pátého na čtvrté místo s minimální ztrátou na nově třetího Rafaela Nadala.

Žebříčky WTA k 2. března 2015:

Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 9592
2. (2.) Šarapovová (Rus.) 8215
3. (3.) Halepová (Rum.) 6571
4. (4.) Kvitová (ČR) 6395
5. (5.) Wozniacká (Dán.) 4730
6. (6.) Ivanovičová (Srb.) 4425
7. (7.) Bouchardová (Kan.) 4306
8. (8.) A. Radwaňská (Pol.) 4065
9. (9.) Makarovová (Rus.) 3420
10. (10.) Petkovicová (Něm.) 3190
11. (15.) Šafářová (ČR) 2995
12. (12.) Erraniová (It.) 2670
13. (14.) Suárezová (Šp.) 2660
14. (11.) Kerberová (Něm.) 2650
15. (13.) Karolína Plíšková (ČR) 2620
16. (16.) Pennettaová (It.) 2560

17. (17.) V. Williamsová 2550
18. (19.) Keysová (obě USA) 2100
19. (21.) Shuai Peng (Čína) 2080
20. (22.) Záhlavová-Strýcová 2055

...58. (61.) Smitková 863, 76. (78.) Siniaková 718, 86. (90.) Cetkovská 644, 87. (91.) Allertová 639, 92. (58.) Koukalová (všechny ČR) 621

Road To Singapore:
1. S. Williamsová 2000
2. Šarapovová 1880
3. Halepová 1610
4. Kar. Plíšková 1315
5. Makarovová 1026
6. V. Williamsová 1000
7. Kvitová 915
8. Keysová 890
9. Suárezová-Navarrová 890
10. Šafářová 771
11. Wozniacká 701
12. Muguruzaová 691
13. Záhlavová-Strýcová 640
14. Bacsinszká 590
15. Cibulková 586
Čtyřhra:
1. (1.) Erraniová a Vinciová (It.) obě 7640, 3. (3.) Shuai Peng (Čína) 6640, 4. (4.) Blacková (Zimb.) 6625, 5. (5.) Mirzaová (Indie) 6535, 6. (6.) Su-Wei Hsieh (Tchaj-wan) 6000, 7. (7.) Hingisová (Švýc.) 5215, 8. (8.) Makarovová a Vesninová (Rus.) obě 4880, 10. (14.) Kopsová-Jonesová a Spearsová (obě USA) obě 4445,
...18. (18.) Hlaváčková 3870, 23. (23.) Peschkeová 3195, 24. (24.) Šafářová 3191, 28. (29.) Hradecká 2820, 29. (28.) Záhlavová-Strýcová 2755, 41. (41.) Karolína Plíšková 1745, 53. (52.) Koukalová 1430, 71. (71.) Siniaková 1102, 79. (78.) Kristýna Plíšková 939, 99. (100.) Hrdinová (všechny ČR) 744.
Finanční žebříček roku (v dolarech):
1. S. Williamsová 2,710.749, 2. Šarapovová 1,559.000, 3. Halepová 854.471, 4. Makarovová 686.206, 5. Keysová 596.948, 6. Šafářová 486.271, 7. Karolína Plíšková 457.902, 8. V. Williamsová 391.773, 9. Matteková-Sandsová (USA) 369.344, 10. Cibulková 336.266, ...13. Kvitová 284.052, 15. Záhlavová-Strýcová 245.225, 41. Hradecká 116.311, 60. Koukalová 87.503, 67. Siniaková 80.631, 88. Smitková 65.290.
Kompletní žebříček WTA

 

Žebříčky ATP k 2. března 2015:
Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 13.165
2. (2.) Federer (Švýc.) 9205
3. (4.) Nadal (Šp.) 5675
4. (5.) Nišikori (Jap.) 5415
5. (3.) Murray (Brit.) 5370
6. (6.) Raonic (Kan.) 4980
7. (7.) Wawrinka (Švýc.) 4595
8. (9.) Ferrer (Šp.) 4535
9. (8.) Berdych (ČR) 4340
10. (11.) Čilič (Chorv.) 3450
11. (10.) Dimitrov (Bulh.) 3055
12. (13.) F. López (Šp.) 2325
13. (12.) Tsonga 2255
14. (16.) Simon (oba Fr.) 2050
15. (14.) Gulbis (Lot.) 2045
16. (17.) Bautista (Šp.) 2020
17. (15.) Anderson (JAR) 2005
18. (18.) Robredo (Šp.) 1755
19. (19.) Monfils (Fr.) 1740
20. (20.) Isner (USA) 1720

...31. (30.) Rosol 1220, 45. (46.) Veselý 958, 80. (73.) Štěpánek (všichni ČR) 625.
Race To London:
1. Djokovič 2345
2. Wawrinka 1590
3. Ferrer 1430
4. Murray 1380
5. Berdych 1350
6. Nišikori 1000
7. Federer 915
8. Nadal 790
9. Raonic 690
10. Anderson 620
Čtyřhra:
1. (1.) B. Bryan, M. Bryan (oba USA) oba 12.680, 3. (5.) Melo (Braz.) 5770, 4. (3.) Zimonjič (Srb.) 5730, 5. (4.) Nestor (Kan.) 5680, 6. (8.) Dodig (Chorv.) 5410, 7. (6.) Benneteau 5280, 8. (7.) Roger-Vasselin (oba Fr.) 4980, 9. (10.) Rojer (Niz.) a Tecau (Rum.) 4570, ...43. (45.) Rosol 1815, 54. (51.) Štěpánek 1520, 65. (65.) Čermák (ČR) 1133.
Kompletní žebříček ATP
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

303
Přidat komentář
freeteepek
že má Gabča špeky? http://sport.lidovky.cz/foto.aspx?r=ln-sport-ostatni&c=A150303_131927_ln-sport-ostatni_makr&foto=LSO590bf9_134622_4275069.jpg
Reagovat
Jabadu
Odborník přes Petřiny daně.
Ale on to nemyslel zle. Prý to myslel jako vtip, ale my jsme to jen nedostatečně pochopili.
Fakt tedy je, že základem vtipu je to, že musí bejt vtipnej!
:-)
Reagovat
Frick
To už je provařená fotka.

Vážně, spíš než o nějakou nehezkou pneumatičku (což býval třeba problém Petry), jde to celkově plnější tvary, zejména v dolní polovině těla :o)

Na druhou stranu je fakt, že před pěti si stěžovala na to, že má má bříško - následkem čehož nedala na svůj FB fotky v plavkách :o)

http://www.abload.de/img/gsjuc6w.png
Reagovat
sprchon
Nepochopím člověka, kterej si v PC schovává nebo je schopen okamžitě dohledat něco takového.
Reagovat
VlS
Když nemá jinej život, než virtualitu ...,
Reagovat
Frick
Omlouvám se, že mi to utkvělo v paměti. Je to má vina, má vina, má vina.
Reagovat
Fandina
:-)
Reagovat
VlS
a trochu to koresponduje s tím, co zde psal Vlk. Jen úryvek, celé je to na WTA.
"I think players tend to get impatient very quickly. I try to have Lucie continue to stay in the present with everything she does - and I'm not just talking tennis here, but everything she does in her day. This helps her to stay relaxed, and we all know that girls who are relaxed tend to smile a bit more, and a girl that smiles is a beautiful thing. Needless to say, the more she unlocks this way of thinking, the more we can tackle making improvements in her game."

On the way to the Doha final, Safarova defeated Sam Stosur, Ekaterina Makarova, Andrea Petkovic and Carla Suárez Navarro. "I always know that it's going to be a good week when I confidently sit back and watch Lucie set points up with a purpose, which is something we have been working on for a while," Steckley said. "That takes the pressure off her shoulders during the rallies because she is aware of what comes next. That gives her the ability to play more freely. By playing every point with purpose, the match is in her hands.

"She had her game in place, but it was her mind that helped her to this victory. I've watched her grow in this department as we've improved aspects of her game. Ultimately, a win helps the mind grow and believe. Some players gain belief quickly; in Lucie's case, she's like a fine wine. It's taken longer than people expected but I think we are finally coming to see a well-developed player."
Reagovat
freeteepek
Je obdivuhodné, že Lucy po tolika výměnách koučů se už coby "veteránka" dostala na dostřel ze vzduchovky od top 10:-) Někteří hráči mají dostatek sebevědomí od samého začátku (Šarapovová, Bouchardová), jiní k němu dospějou později jako Lucy. Někteří hráči sebevědomí opakovaně získávají a opět ztrácí (Petra). V tom to všechno je:-)) Jestliže Lucy zraje jako víno, Petru bych já přirovnal k dobrému šampaňskému, které buď vychlazené je nebo není:-) V každém případě já jsem teď nejvíc zvědavej na Karolínu. Sky is the limit!
Reagovat
Jabadu
Zřejmě myslíš zdravé sebevědomí.
Ona třeba Evženka, je to milá holka, akorát trochu ve Wimbledonu doplatila na svou velkohubost. Lidé to asi nemají rádi. Přitom nic hrozného neřekla. Jenom si věřila.
A pak kanadští novináři. Ti jí ten výprask z celého srdce přáli. To už bylo trochu za hranou. :-)
Reagovat
VlS
Kluci, mě se na tom nejvíc líbí to " v klídku, s úsměvem, relax" a funguje to. To jsou ty Robovi fórky s videjky a tak. Prostě si ti dva sedli, jak ............ .
Pokud se jim podaří dotáhnout co chtějí, tak z Lucky bude šťastná tenistka a z Roba nechutně drahej trenér :-))
Reagovat
Jabadu
Řekl bych, že Petra i Lucka jsou z tradičních českých rodin, kde nelétá denně nádobí, všechno probíhá v klidu a po domluvě. Respektují se role a takové hráčky určitě nebudou vyhledávat přehnaně ambiciózní trenéry, kteří na ně budou řvát.
(Samozřejmě dnes by si to už nikdo nedovolil)
Hra Petry a Lucky, podle mě, nestojí na trenérech, ale na psychické pohodě a taktice.
Věřím, že taková Maria potřebuje nejdřív někoho seřvat, aby se dostala do formy. :-)
Reagovat
VlS
Myslíš, že musí vidět mužiky potit krev?
Reagovat
blixa
Možná stačí lehce zmrskat bičíkem ;-)
Reagovat
Frick
Tak jako vážení, Lucka touhle dobou přesně před 8 lety byla 26. a (v přepočtu na dnešní bodovou distribuci) by v race měla 930 bodů z pouhých třech turnajů :o)

Teď skutečně jen otázka udělalo se všechno pro to, aby se zabránilo tý stagnaci, která přišla potom? Bylo to jen o tom zdraví nebo i neoptimálnim trenérském vedení?

Pak se nám vlastně Lucy +/- plácala v TOP 20 - 50 (nebo i mimo ní) a až výhrou v Quebecu začal ten úžasný vzestup korunovaný SF ve Wimbledonu, deblovým GS a konečně i nějakou větší singlovou trofejí.
Reagovat
misa
Na Lucku a jejího trenéra se teď zaměřuje zájem tenisového světa. Doufám, že ne jen na pát týdnů...
Reagovat
tommr
konečně poměrně jasná výhra Kláry. 30 bodů který za to získá jí pomůže zastavit ten strmej pád žebříčkem ... :)
Ani soupeřka v příštím kole by neměla bejt nehratelná a ve čtvrtfinále by Klára mohla zaskočit Wozniackou ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Klára by mohla zaskočit Wozniackou?! Tommra nick někdo hacknul a neuměle se za něj vydává. Něco tak nezřízeně optimistického by nikdy nenapsal :-DDDD
Reagovat
VlS
:-D
Reagovat
janek_da
:-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Reagovat
blixa
Ho nepomlouvejte, on má občas takové nezřízené záchvaty optimizmu :D
Reagovat
janek_da
dyk jo. Heknutej účet :D
Reagovat
tommr
nikdo mě nehacknul. Jen jsem byl z nečekaný výhry Kláry chvíli v meším šoku, ale už je to zase dobrý ... :)
Reagovat
misa
:)
Reagovat
VlS
Takže už stojí v cestě nebezpečná Wozniacká - uf, oddechl jsem si, věci zase mají řád :-)
Reagovat
EllNino
soupeřka do 2. kola hrála výborně na AO :) takže určitě nepezpečná :)
Reagovat
Fandina
Klárce. Dneska byla lepší než Mayr-Achleitner a vyhrála první set 6:1 a druhý 6:3. Ve druhém přišla jednou o podání, ale pak si ho zase vzala zpět a dopodávala to. Dneska super a když bylo první podání, tak měla 78 úspěšnost. Tak držím palce příště Klárko. Gratulka a pojď!!!
Reagovat
Fandina
78 procentní ... úsměv
Reagovat
kada.tom
Hurá, Klára vyhrála :-))
Reagovat
blixa
No konečně :)
Reagovat
tommr
Klára začla dobře. Doufejme, že to dotáhne do zdárnýho konce a získá konečně nějaký body ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.youtube.com/watch?v=EEgeRKzurn4
-------------------------------------------
Link na cely zapas...vcetne z hymnou Kataru a Cer. na konci.;)

-------------------------------------------
Par vlcich poznatku nejen k finale...
-------------------------------------------
V poklidu jsem se podival na finale zpetne...
...tak nejak nerusene...

1.set
-----
Uz v prvni servisove sade Lucy ukazala jeden famoozni servisni majstrstyk.
Takhle "vytocit" zatacku na servisu ven z kurtu...opravdu poklona...
Vika na tohle pustila jestraba, a po zhlednuti se ji zmenila barva v obliceji...
nedivim se...tohle by bylo na hot servis mesice...brilantne technicky ven z kurtu...
Ano, nekdo namitne, tohle by dokazala Masa taky, ale Lucy tady nema ramena jak stehovak...
a takovych bylo...behem zapasu;)

V prvnim setu jsme mohli videt famozni volej Viktorie, opravdu brilantni...
...nektere prohozy Viktorky na FH byly smrtici, ale Lucy vzdy odpovedela FH prohozy take...
tohle muselo Viku proste bolet...a hlavne ten BH Lucy...sotva Vika stihala...

Rebrejk Viky...bohuzel kamera neni privetiva na celkove pozorovani servismana,
ale zdalo se mne, ze Lucy "uspechane servisovala"...
...pohyb leve nohy, kterou ma dost vzadu nesel dobre s tou soumernou otockou tela...
razance tim trochu trpi...hur se pak vchazi do hry...
jeji servis vypada jako jednoduse, ale zadna sranda to neni...
...mne se to hur predstavuje z te leve strany, ale da se to pretocit pochopitelne na pravou;)
ona ma tak krasny pohyb pri tom servisu...je to uplne jak symfonie;)
...na to musi byt asi soustredeni jako blazen, jak ho nema...cus...
Dovedete si to vubec predstavit???, ze mate jednu nohu zaprenou dost daleko v zadu,
a potom vam jde soumerne s telem do vzduchu v otocce tak,
ze v jednu chvilu setina---ty nozky ma sklaple jak baletka a pak jdou od sebe???
je jasne, ze ty brejky mohou Lucy potkavat stale,,,
,,,cim horsi vypeti, tim hur pro provedeni...;/
Reagovat
smazaný uživatel
Porovnani s Vikou...Vika vyuziva svou vysku, jasne...
...takze to je takovy servis s mirnym nakrocenim...a telem dopredu...
a muze jit vic telem primo, eh...takovy proste normalni servis no...
tady zadnou synfonii neuvidite, ale zase se nemusi Vika tolik soustredit...
Vysoke hracky proste tu vyhodu maj...;) ne ze ne...
Obcas se u toho Vika tvari jak Socha Svobody v NY - tahle pozoce;)
...je dost nebezpecna chvile pro protihracku, vic ho potom dotahuje telem, a je to supa;)

Viktorie a slajs > tak opet vika predvedla svuj neuveritelny uderovy arsenal...
slajs po lajne...pekne k care, mic po odrazu jdouci ven z kurtu,,,
davala ho 2x za sebou krizem...vubec Vice nevadil z toho zkraceny cross...
nabehla si na nej a slajsovym passem prinutila Lucy k chybe...

Vika a drajv volej...co dodat, jak si na tohle nabehne na tecko, je po vas...

Pohyb Lucy na FH...vzdy byl dobry...ale ted si dokazala dobre pripravit situaci...
Servis zatacka, odpoved Viky crossem ven z kurtu, Lucy brilantne FH lajna...
...famoozni kosmir...tenhle winner jasna HOT SHOT mesice...
a tohle zmakla jeste nekolikrat....
....uzasne, ze proste zaradite servis, kterym si rozehrajete na FH winner!!!

Returny > obe predvedly, co znamena trestat mensi duraz na servisu...
smrtici FH letaly z obou stran...

Lucy uz i vyucuje....kouka na souperku!!!
Jde ji k siti, sup prohoz...;) To byl dalsi hot shot...

Lucy a jestrab....famozne vystihla situaci na jestrab, vzala si ho, byl IN.
A sla na setball...ten se sice protahl na vic her...;)
ale nadchlo variovani servu Lucky;)
Reagovat
smazaný uživatel
2.set

Viktorie se snazila na prijmu o akci Kamilka;) Ale nepomohlo...
...celkem zajimavy tah...

No, a zacinaly nam ty herecke pantomimicke etudy,
bylo divne, ze jich bylo tak malo v prvnim sete;)

Po prvnim breku byla dos Viktorie nalomena, ale jeste se snazila udrzet mentalne ve hre...
ihned na prijmu mela pohyb pri cekani jako SERENA;) proste, identicke...
uplne jak by tam stala Seree...to i chvilu zabiralo... lepe nez jeji volej...
...velkou skodou v zapasu byl krasny lob Lucy, ktery sel za lajnu...
ale obhozy Lucky kolem Viky sly paradne;)

Mohli jsme videt jednonozni BH Viky, je to jeji takova specialitka,
neco ve stylu medvedice...na pohyblivem sudu...
tenhle jednonozni medvedi BH je fakt obcas smrtici...
...jak tohle vytahne, je jasny, ze bude jeste tuhy boj...;)
Medved nepomohl, byla i vymena rakety;)

3 tech. esa za sebou byl slusny spek na Viku ke konci zapasu, ale
pravda, to uz si Viktorie nehrala na Serenu...a Lucka "jen" pekne zamixovala...
Reagovat
smazaný uživatel
Supráckej rozbor. Dík :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Celkove bych rekl, ze to byl jeden z lepsich zapasu roku...
...snad jen mohlo byt vic situaci na saku...
Ovsem vic se mne libil zapas s Karlickou;)
Reagovat
misa
Krásný rozbor! Lucka dovedla svůj servis téměř k dokonalosti, rychlostí sice nevyniká, ale soupeřku ničí mixem rotací a precizního umístění. Statistiky dost vypovídají:
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Rankings_Stats/match_stats_2015.pdf

Jak se často Lucy kritizovala za nevyužívání jestřába, tak finále byl od ní jiný příběh. V čase záznamu 51:10 jí upřeli krásný prohoz, pak využití mečbolu. Ale HE na výzvu Lucky šel vždy na její stranu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ona to i symbolicky jestrabem zakoncila;)
Jako jak si je jista,,,vybira skvele,
jak ne, nevybira snad vubec...
Reagovat
tommr
rezervy při vybírání HE má Lucka pořád obrovský. Je to jedna z jejích největších slabin ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak pokud ji to zustane jako ta nejvetsi slabina...
...bylo by to dost dobry;D)
Reagovat
VlS
Osobně si myslím, že Lucy servis by měla Petra povinně studovat. Lucka dělá občas parádní leváckou zatáčku, Petra dělá blbej servis do BH soupeřky, a pokud proti ní je holka s alespoň slušným BH - to nemusí bejt Karlička s excelentním, tak má zaděláno na problém. A druhej servis Lucy je jeden z nejlepších, ne-li úplně nejlepší - rotace, razance, lokace, hloubka - paráda.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ale musi byt Lucka vklidu...
...je to hodne narocne na provedeni...jak to nekdy uspechala byly videt problemy...
---
Take nevim, jestli by to Petre pomohlo, to video Lucky...provadi ty servisy trochu jinak...musela by si asi sama najit tu cestu na tu ucinnou zatacku...asi;)
Ona ji dela, ale aby byla ucinnejsi.....;)
Reagovat
VlS
Petra jí dělala a nedělá, nevím proč. Chybí tomu rotace ven z kurtu, i umístění - prostě soupeřce přímo na raketu s optimální výškou odskoku.
Reagovat
freeteepek
Petra hlavně nedokáže trefit první podání. Když má den. Pak je zbytečný se o tom bavit. Petra obecně to často tlačí hodně na sílu. Když by ubrala na razanci, tak by tam dostala víc rotace. A to neplatí jen o servisu. Prostě by podle mě měla hru víc variovat tj. střídat plochou hru s liftovanou. Jako to dělá Karolína P. Lucy hodně liftuje. Na ty plochý rány nemá zřejmě dostatečnou výšku.
Reagovat
VlS
Ale má, podívej se na záznamy tak 2 roky zpět ( Petra je větší jen o 5 cm), ale plackama se vyhazovala, proto tam přidala ten spin.
Reagovat
janek_da
Mě se mooc libil předposlední gem, jak Lucka chytře změnila servis a i kdyby Vika neriskovala stranu, tak by je horko těžko měla.
Reagovat
VlS
Ten předposlední gem, to bylo umělecký dílo. Tak se láme sebevědomí soupeřky.
Reagovat
janek_da
jj, ukázka kdo je na kurtu pánes. Vika se chystala riskovat returny a ona se k nim ani nedostala. I proto bych řekl, že byla Vika v dalším gemu brejknutá.
Reagovat
misa
pár vět z novin.

O její noze:
"V semifinále jsem si v noze něco natáhla, takže jsem si ji nechala zabandážovat pro jistotu, aby se to nezhoršovalo. Na moji hru to nemělo vliv, pohybovala jsem se bez omezení. Teď mám týden volna, takže to dám do pořádku úplně."
-----------
Jedná se o zadní stehenní sval (viz obrázek), snad bude opravdu Lucka v USA v pořádku.
http://jpeg.cz/images/2015/03/03/hts5U.jpg

Vika k finále:
"Lucie dobře nastavila svoji hru tak, aby mi nevyhovovala. Mám za sebou těžký týden, dlouho jsem nehrála tolik těžkých a dlouhých zápasů za sebou a na mém pohybu a projevu se to odrazilo. ... Výborně podávala a právě to byl nakonec ten moment, který ji posunul k vítězství, a já s ním nedokázala nic udělat."

Lucie o trenérovi:
"I když se mnou není, poctivě se dívá na zápasy a před tím dalším pošle tak dlouhou zprávu s informacemi a radami, že si ji vytisknu na A4 a luštím to dvacet minut."
Reagovat
VlS
Dík za info
Reagovat
smazaný uživatel
;)
Reagovat
tommr
doufám, že si to přečte i monty. Z vyjádření Azarenkový jasně vyplývá, že ve finále nebyla zraněná a že jí jen došly síly ... :)
Reagovat
blixa
Taky bych tomu tak rozuměl. Možná ji sem tam někde píchlo, ale především prostě únava ze zátěže. Jednak není ještě na takovou zátěž zvyklá a pak "baťůžek" ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Najdi mi příspěvek, ve kterém jsem doslova napsal "Vika byla zraněná". Psal jsem, že nebyla fit a nemohla podat stoprocentní výkon, což je podle mě nezpochybnitelný fakt. Proč tomu tak bylo, to už je druhá věc... O zranění jsem psal jenom v souvislosti s tím, o čem se spekuluje na Twitteru. Pokud Vika zraněná není, tak je to jedině dobře.
Reagovat
misa
Nemohla podat stoprocentní výkon, protože ještě nebyla kondičně na něj připravená. Že ti to finále ještě bude ležet dlouho v žaluku? Podceňovaná Šafářová zdolala Vikinku... :-)
Reagovat
VlS
Nemyslím, že by Vika Lucy podceňovala, mluvila o ní i před zápasem s velkým respektem - jen to dodávám v rámci objektivity. I po zápasu mluvila o Lucce hezky.
Reagovat
smazaný uživatel
Mně leží v žaludku jenom ty kecy, co tady pár jedinců napsalo... Už proti Venus jsem si všiml, že má Vika nějaké problémy, ale věřil jsem, že to bude v pohodě. Lucku jsem rozhodně nepodceňoval. Po tom nešťastném začátku sezony se zvedla a ty předchozí vzájemné zápasy s Vikou už se hrály poměrně dávno... Samozřejmě jsem si přál, aby Vika získala titul, ale vzhledem k okolnostem (dlouhá herní pauza, propad žebříčkem atd.) nejde brát finále v Dauhá jinak než jako úspěch.
Reagovat
George_Renel
To je dobře, že ti leží v žaludku....
Vypadá to totiž, že jsi šaman, který "cítí" problémy a zranění, o kterých nevi ani hrácka.
Reagovat
smazaný uživatel
Autora tohoto komentáře máte v ignoraci. (zobrazit komentář)
Reagovat
blixa
Tak schválně, jestli já taky ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Autora tohoto komentáře máte v ignoraci. (zobrazit komentář)
Reagovat
Fandina
A já?
Reagovat
smazaný uživatel
Ty ne. Jenom blixa, pepin a George_Renel.
Reagovat
blixa
No což, aspoň že jsem v dobré společnosti ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, podruhý už ti to psát nebudu. :D
Reagovat
blixa
Že by nevydržel ? Že by se podíval, co to slintám ? :D
Reagovat
blixa
:D :D No vida, vyzkoušeno ;-) A já ho přitom míval docela rád .. než mu definitvně hráblo.
Reagovat
Fandina
:-)
Reagovat
George_Renel
Já se bavím. Hlavně té tvé směšné ostentativnosti.
Ale neboj, až dospěješ, přejde tě to. Zatím plácáš prázdnou slámu jako nějaký umělecký kritik, finanční poradce či politolog. Také se snaží lidi přesvědčovat, že jejich pohled na věc je ten jediný správný.
Přitom to jsou vlastně zbytečná povolání.
Reagovat
blixa
No, tak uměleckých kritiků bych se tedy z dovolením zastal. Ti rozhodně nejsou zbyteční. Kritik přeci nehlásá nějaké "pravdy" ale svůj subjektivní pohled, podepřený (v případě těch dobrých) širokým rozhledem, znalostmi, zkušenostmi a dobrým vkusem. Já mám kritiky rád a považuji je za velmi užitečné.
Reagovat
Fandina
A já zase chápu finanční poradce. Je to jejich byznys a práce. Proto přesvědřují druhé. A politologové jsou asi podobná kategorie. To bych spíš řekla politici. Ti přesvědřují o své pravdě.
Reagovat
Fandina
oprava dvakrát překlep místo č ř ve slově přesvědčují, sáhla jsem prostě vedle ... úsměv
Reagovat
George_Renel
1/ Děvče, už se někdo postaral o tvé peníze lépe než ty sama?
2/ Nepotřebuji uměleckého kritika, který mě přesvědčuje, že ten obraz je podle něj, který na to má školu(?) hezký, když mě se nelíbí, nepotřebuji paní Spáčilovou, aby mě přesvědčovala, že ten film je úžasný, když se mě nelíbí. Nepotřebuji hudebního kritika, který mi bude tvrdit, že Plastic People jsou stejně dobří jako Rolling Stones, Simon+Gerfunkel či Bob Dylan.
3/ Politolog - loutka poplatná skupině novinářů či politiků.
Tak to pro změnu vidím já a v tomto již názor nezměním. :-)
Reagovat
Fandina
To, že je někdo finančním poradcem, uměleckým kritikem nebo politologem přece neznamená, že je to zbytečná práce. Finanční poradce určitě také umí poradit a dobře a za to zinkasuje peníze. Takže je to byznys. Práce jako každá jiná. Někdo jí využívá, druhý ne. Záleží na každém. Ale je to normální práce, jako každá jiná. To samé umělecký kritik. Někdo s ním souhlasí, někdo ne. A to samé politolog. Povolání, kterými se lidmi živí, zabývají. Jako každé podobné.
Reagovat
George_Renel
Vůbec jsi mě nepochopila, ale to nevadí. Já ti tvůj názor neberu, ale podržím si, s dovolení, svůj. Do delší polemiky se nemíním pouštět. Za chvíli je začátek v Monterrey, to bude lepší program.
Reagovat
Fandina
Nejsem si jistá, jestli víš, co druhý pochopil nebo ne. To, že podle tebe jsou výše zmínění přesvědčovatelé ti neberu. Určitě jsou, je to jejich povolání. Já ti můj názor nenutím. Ani to není smyslem diskuse.
Reagovat
smazaný uživatel
1) Nevím, jak je na tom konkrétně Fandina, ale faktem je, že finanční gramotnost většiny Čechů je naprosto zoufalá.
2) Nevím, jak ty, ale já si třeba rád přečtu recenzi na film, abych si udělal nějakou představu o čem je a jak je natočen, abych věděl, jestli má smysl na něj jít do kina nebo ne.
Reagovat
Fandina
Co se týká finančního poradenství, tak já ho nevyužívám, protože moje finance jsou průhledné a navíc, já se opravdu o ně dovedu postarat sama. Mám v tomhle směru vysokoškolské vzdělání a nějakou dobu jsem se tím živila. Ale nebudu tu zpochybňovat, že finanční poradce je pro někoho nezbytný a jeho úkolem je přesvědčit dotyčného, že nabízí výborné služby a také nepochybuji o tom, že to v mnoha případech je pravda.
Reagovat
Fandina
Nehledě na to, že finanční poradci jsou ve většině případů prodejci určitých finančních institucí, bank, pojišťoven atd.. Jednoduše nabízí jejich služby, produkty.
Reagovat
blixa
Nemyslím si, že by tě o něčem takovém nějaký kritik "přesvědčoval". Kritika je prostě druh informace. Buď je pro tebe užitečná, nebo ne. Pro mě tedy užitečná rozhodně ano. Ale je znamená to kritiky číst vědět, kdo s tebou nějak souzní a jeho informace jsou užitečné. Já prostě nemám čas třeba poslouchat kde co všechno nového a jsem rád, že mi někdo připraví info, co by mohlo být zajímavé a co zkusit. Proto mi přijde trochu nepatřičné tvrdit , že jsou zbyteční. Ono kritické myšlení všeobecně je nesmírně důležité a bohužel v současnosti jsme svědkem jeho úpadku, také do značné míry proto, že jeho nositelé jsou vysmíváni a znevažováni. Ale to by bylo OT na dlouho.
Reagovat
Fandina
Na druhou stranu, vždyť nikde není psáno, že je povinností někoho se s kritikou druhého ztotožňovat. Každý přece máme svoje zkušenosti, inteligenci, rozum, abychom vyhodnocovali situace. Jeden to vidí tak, druhý jinak. A když má umělecký kritik nějaký pohled na věc, tak přece neznamená, že já mám povinnost ho mít stejný jako on. Zaregistruji ho a když uvedené dílo sama zhlédnu, tak si to s jeho názorem porovnám.
Reagovat
mrafe
normálně jsi mě dostal, už jsem si myslela, že jsem tě omylem dala do ignoru :-o :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to samozřejmě nebyl záměr... :D
Reagovat
Frick
Nějaký vyjádření Viky / někoho z jejího týmu, zda jí tedy něco bylo či ne?
Reagovat
Frick
http://cilichili.cz/blog/15-nejblbejsich-reakci-argumentu-co-najdete-v-internetovych-diskuzich/
Reagovat
Frick
Dnes (nebo vlastně už včera) oslavila 15 let.

Bohužel, jeden bodík ji schází k umístění na žebříčku. Dost možná ho mohla mít. Na desítce v Džibutsku měla mít v prvním kole nějakou (zřejmě) lehkou Indku, která ale na zápas nenastoupila a byl z toho W/O (dle webu ITF) resp. BYE (dle webu WTA) a v osmifinále proti další Indce už nepochodila. Ten třetí bod každopádně v Džibutsku nezískala (takže pak to musel být ten BYE, protože za W/O by ten bod měla?). Každopádně - pokud by ten bodík získala, mohla "přepsat dějiny" a získat primát, který by jí nikdo nikdy neodpáral - byla by první hráčkou na WTA žebříčku, která se narodila po 1.1.2000!!! Stále jí ale může být. Nejmladšími hráčkami na žebříčku jsou nyní dvě holky narozené v prosinci 1999.
Reagovat
PH94
Tak to je škoda..Radku jsem viděl hrát minulý rok ITF na Hluboké :)
Reagovat
sprchon
Asi dneska nemá cenu. Snad to přestane do zítra. Bylo by super, kdyby Terka s Kiki hrály někdy v odpoledních nebo večerních hodinách našeho času. Ten zápas bych viděl snad ještě raději než Nicole. ;)
Reagovat
VlS
No, moc to nevypadá, 13 stupňů , mrholení, zataženo, skoro bez větru - změna snad zítra
Reagovat
sprchon
Teď to na livesportu posouvají po pěti minutách... Tak že by? :)
No, stejně jdu spát.
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo kruté mrazy v Monterrey neustávají momentálě tam je -13 stupňů celsia a náledí po celém městě. Sněží je trochu, chumelenice přestala, ale udeřil krutý mráz. Jak v tom chtějí sakra hrát?
Reagovat
smazaný uživatel
to jako fakt? o.O
Reagovat
smazaný uživatel
jo. V Evropě teplo tak ta zima uděřila více na jihu
Reagovat
smazaný uživatel
ty srandisto
Reagovat
Jabadu
To by tam ten turnaj taky mohl Zkončit. :-)
Reagovat
VlS
meteoearth ukazuje + 12 a déšť
Reagovat
smazaný uživatel
to máš nějaký špatný meteoradar :) měl bys ho nechat opravit. Já teď vidím -14 supňů a začalo znovu hustě sněžit
Reagovat
sprchon
Dobrej matroš, jo? :)
Reagovat
VlS
musíš se dívat na meteo ve městě, ne na tý 2500 m hoře vedle
Reagovat
Fandina
:-))))))))))))))
Reagovat
Frick
Bude hrát v Egyptě hlavní soutež desítky. Právě se do ní kvalifikovala. Soupeřky ale byly velmi snadný - jedna byla úplně mimo všechny rankingy a druhá byla mimo TOP 1000...
Reagovat
Frick
Pokud přejde první kolo, bude mít již tři body ze třech turnajů a měla by se konečně dostat na žebříček.
Reagovat
smazaný uživatel
Marusce fandim doufam ze se ji bude darit
Reagovat
Frick
Maruška je Bouzková.
Reagovat
smazaný uživatel
Diky za upozorneni marketa je spravne ze ?
Reagovat
Frick
jo
Reagovat
VlS
stránkách je hlasování o hot shot měsíce.
Osobně jsem Volil lob Alizé.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak osobne jsem zklamany, ze tam v tom vyberu chybi Lucy...
Poak jsem to pocatecni zklamani prekonal....
...rozhodoval jsem se mezi Viktorii, Agou a Alize...
pak jsem zuzil vyber na Vika a Alize, a pak jsem si rekl, ze Viku stejne odhlasuje Monty ze 100 ruznych mist a kompu,,,
tak jsem nakonec volil taky Alize;)
Reagovat
smazaný uživatel
Mam podobny nazor akorat jsem vybiral bez viky , ale cornet zvitezila
Reagovat
smazaný uživatel
jj Alize to bylo opravdu skvele;)

Tak u te Viky to bylo o necem jinem, proto se mne to asi libilo...
...celkem mam slabost pro to, jak si ten hrac pekne povodi soupere a zakoncuje tzv. do prazdneho kurtu,
....tak je to trosku jinak hot...to je fakt;) ale proc ne....;)
Reagovat
smazaný uživatel
já pro ten krásný úderek Agy :) Ale uvažoval jsem mezi ní a Alizé
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Aga byla taky dobra;)
Ale mne se jeste asi o kousicek libilo, jak si to Vika pekne pripravila...no, nakonec Alize;)
Reagovat
smazaný uživatel
tak Vika ten úder neměla moc dobrý. ten se mi líbil asi nejméně. sttejně to vyhraje Halepka -_-
Reagovat
smazaný uživatel
Nejde tam hlasovat víckrát?
Reagovat
smazaný uživatel
jo..., z jine IP adresy;)
Reagovat
sprchon
Jde, právě proto vyhraje Simona. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.wtatennis.com/news/article/4527138/title/vote-february-shot-of-the-month
Reagovat
sprchon
Tentokrát se, myslím, urodilo dost slušných hot shotů ve srovnání s lednem. :)
Rozhodoval jsem se mezi Ekaterinou a Alizé, nakonec jsem dal taky Alizé.
Tip kdo vyhraje - Aga nebo Simona. ;) A vůbec nechápu, co tam dělá Vika, tam šlo hlavně o výměnu (což bylo pěkné), ale ten poslední úder nevidím jako nějaký "hot shot".
Reagovat
smazaný uživatel
ten byl hot tim do prazdneho kurtu, protoze si ji fakt pekne udelala, mne se tohle i libilo, podarene;)
Ale jasne ze Lucka tam mela taky pekne hot shoty, ne ze ne;)
Ta tam citelne chybi;)
Reagovat
sprchon
Lucka se nedostala dokonce ani do Hot shots of Doha.
V Dubaji byla ve výsledných HS Lucka i Kája.

http://www.wtatennis.com/news/article/4508629/title/video-the-hot-shots-of-dubai
Reagovat
VlS
Já tentokrát s výběrem víceméně souhlasím ( vynechal bych Viku a Agu) - Lucka měla spoustu krásnejch úderů, ale ta mimořádnost tam tak výrazná nebyla.
Reagovat
sprchon
Jo, to je skoro přesné. ;) Ta Aga se ještě celkem povedla, tu bych asi nevyřazoval...
Reagovat
smazaný uživatel
se stýská po tenisu..

https://twitter.com/bartoli_marion/status/572481564220764160
Reagovat
smazaný uživatel
...a mne se styska i po te Marion...;)
...ale navrat...uf...
Reagovat
VlS
Vlčku, dlouho jsme neviděli Spartakiádu, což?
Reagovat
smazaný uživatel
mě se taky stýská. skvělá hráčka a na okruhu mi hodně chybí
Reagovat
smazaný uživatel
tak urcite fajn hracka, trochu jiny kosmir nez norma,,,ale nevim jestli ten navrat by byl uplne dobry napad,
...nedokazu si to uplne predstavit, asi by mne bylo ji lito, pokud by se to nevydarilo...
...ale treba tu travu by zmaknout mohla;)
Reagovat
smazaný uživatel
ale mne se celkem po tom Ghotiku celkem styska, ale ten navrat...nevim...;)
Reagovat
VlS
Králíček Duracell chce spátky? I s taťkou? No to jsem zvědavej.
Reagovat
Frick
Tahle přezdívka mi přijde poněkud úchylná. Přezdívat tenistku po chlupatém věčeně nadrženém homoseuxuálním králíčkovi.
Reagovat
sprchon
Vidíš, tohle je vtipné. Zrovna od tebe. :D
Reagovat
smazaný uživatel
No, vtipne by to mozna mohlo byt, kdyby nebylo toho kontextu...
...kdyz znas kontext, tak vis, ze mu jen vraci "detinsky" uder, za nazor, ktery si Vls dovolil napsat o jeho uchylnosti...ale pochopitelne jeho nazor to asi moc nebude...nebo bude;)
Takze mne to ani moc komicke neprijde, tedy...
...spis jeste horsi nez bych i doufal, nebot tady jeste existoval nejaky ten soucit s tim, ze jako je nemocny, ma problemy, samotnost, a ja proboha nevim co jeste, ale porad vic a vic se ukazuje, ze to pise schvalne, vypocitave....a kdo vi jeste proc...takze jeste horsi nez uchylka...?
...takze vlastne se mu uz ani neda v konecnem dusledku verit, ....ty jeho omluvy, prosby a atd. to je jako dost smutny pribeh uz...
...takze si timhle postupem jen rika o to, aby ten jeho nick se bral opravdu vazne, jako nekoho, kdo ten fasismus nakonec vlastne i ma rad, a pak jen napise, to byla jen recese, nebo nahoda...treba to tak neni, ale tim jak se chova, to spis jen bude potvrzovat...ze vse je kalkul...

Kdo mu bude za chvilu verit...s temahle postupama...rekl bych, ze pomalu nikdo, a ted nejde jenom o to jestli se mne jeho nazory libi - nelibi...

Takze jestli jde za mne, tak touhle reakci mne nejen nerozesmal, ale spis potvrdil, ze ta jeho recese, asi uplne recesi nebude, co mu bude urcite delat dobre, tak ze si ho budou lide neustale vsimat...

Takze jestli jde o mne rozhodne mentalni ignore...
...filtr si kvuli tomu zapinat fakt nemusim...

Neverim mu uz ani "N"...
Reagovat
Frick
Já chápu, že by to bylo úžasně skandální, kdyby si měl nick inspirovaný nacistickým pohlavárem, ale bohužel, skutečně to není pravda. Je mi líto.
Reagovat
Frick
...kdybych já měl nick...
Reagovat
Roger_Federer
Myslim ze nick v tom nehraje tu hlavni roly..
Vlk mysli ze to vsecko delas schvalne, vypocitave..ze te prokouknul.
Ja myslim, ze chces byt jenom zajimavy a je ti jedno jak toho dosahnes.
O tenuse toho vis malo, tak to tlacis nasilu pres jina temata.
Reagovat
janek_da
Radši krátce.
Souhlasím s RF a Vlsem. Z 1/3 jeho komentů mi bylo na blití, tak jsem radši začal používat filtr.
Reagovat
Jabadu
Myslím, že jako první si tuto přezdívku vysloužila norská běžkyně na lyžích Therese Johaug. Kdysi její styl při volné technice tuto hračku skutečně připomínal.
Mám dojem, že kvůli té přezdívce změnila techniku. Dnes běhá stejně jako ostatní. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kvůli přezdívce techniku neměnila :) Spíš kvůli tomu, že když viděla, že v 18 letech dokáže jezdit v absolutní špičce, přestože v podstatě "neumí lyžovat", tak jak by to asi vypadalo, když se to naučí? A odpověď - 7 zlatých z posledních 3 MS.
Reagovat
VlS
No, Marion ji dostala tak před 5 lety, když běžela v televizi reklama, jak poskakuj králíčci na baterky a s baterkama Duracell vydrží skákat 3x déle. Ten trouba vůbec neví o čem je řeč, možná ani Marion a její specifika nezná.
Reagovat
Frick
Pěti lety? Králíček Duracell exstoval v době, kdy Mrtvý moře bylo ještě starý.
Reagovat
Jabadu
Nemocný, voe. :-)
Reagovat
Frick
Starý a ještě k tomu nemocný. Bylo rádo, že umřelo :o)
Reagovat
Jabadu
Ten trouba byl na mě?!
Reagovat
blixa
Řekl bych , že určitě ne, nicméně to vytváří pikantní situaci. Jak se vůbec řeší spory uvnitř 1GSL ? Souboj na pistole nebo na kordy ? :D
Reagovat
Jabadu
Volím el. kytaru. Hraji na ni asi 35 let a mým vzorem je maestro Brian May (kromě jiných). :-)
Reagovat
VlS
Tak Stratocaster, ale už nevím, kdo na ní hrál a akordů si už pamatuju málo.
Reagovat
Jabadu
Strata nemám. Paradoxně preferuji starší typ kytary Jackson (22 pražců). Malé tělo (je zmenšené o 15%) a vychytaný dohmat. Pohodlnost především.
Nejpohodlnější kytary jsou asi Musicman, ale jsou velmi drahé.
No a zvuk Strata si dnes uděláš na každém lepším multiefektu.
Mám sice i komplet Marshalla JCM 800, ale kdo by se s tím tahal.
Kvalitní sluchátka, mulťák ... výstup aux a jedééééém. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Gibson Les Paul Custom nebo Gibson EDS-1275. Dostat do ruky jednu z těhle krásek, tak se počůrám blahem.
Reagovat
Jabadu
Les Paula jsem kdysi měl. Origo. 35 ká. No jo, ale pak jsem musel koupit byt.
Musel jsem ho prodat. Dostal jsem ty samé peníze a v té době to bylo hodně peněz.
Fakt ale je, že měl skoro 6kg.
Pohodlnost nic moc, ale zvuk skvělý.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano ten zvuk to je ušní orgasmus
Reagovat
blixa
Tak v mnohých rukách může být el. kytara nástrojem ošklivé tortury. Ovšem pokud jako Brian May, tak to by byla krásná smrt ;-) :D
Reagovat
Jabadu
Např. Eddie Van Halen měl být původně virtuosním klavíristou. Pak ovšem zaslechl Queen a nepřekonatelný zvuk kytary Briana Maye ...
A rodiče zesinali. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
zvuk Brianovy kytary se nikdy neoposlouchá. Je to pánes

https://www.youtube.com/watch?v=5hIE0vKQf6w
Reagovat
Jabadu
Píšu si: Tento nick zařadit mezi vyvolené a běda tomu, kdo ho napadne!
Už jich mám několik (ne zase moc), ale když bude třeba, budu bránit ostrovtipem a s bitím o mříže ducha lvi!
Dobrou noc. :-)
Reagovat
VlS
Ne, to bych nemoh
Reagovat
Jabadu
Tak dík.
Už jsem měl strah. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
no vyhrožovala kdysi, že to rozhodnutí o konci nemusí být definitivní :) Ale tak já bych jí zpátky bral, s těmic comebacky je to zajímavější.
Reagovat
smazaný uživatel
Trošku se nám ta sestava na MS komplikuje.. :-/
Reagovat
Frick
Uvidíme. Židlickýho je škoda, ale pořád to vypadá na to, že z trojičky BOS, FLO, PHI se do play-off dostane jen jeden mančaft. A tam je kde brát.

A pokud jde o Neuirtha, tak ten mne netrápí, Saša jede :o)

Možná ten Michálek, by se hodil. Ale tak uvidíme, no..
Reagovat
smazaný uživatel
to ještě přijde komplikací :) Až Jarda řekne ne :)
Reagovat
blixa
Jarda s Floridou postoupí ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No já chtěl jako jedničku Neuvirtha.. Saša je dobrej, ale spíš bych ho viděl jako dvojku.. :-)) Michal teď chytil fakt neskutečnou formu a jen díky němu Buffalo se jakž takž drželo a oni místo toho aby mu nabídli smlouvu tak ho pošlou do týmu, kde bude dělat dvojku.. Škoda no.. :-/ Tak aspoň bude mít šanci vyhrát Stanley Cup.. :D

anikin01

Tak Jarda už jako by ne řekl, ale pořád doufáme všichni, že si to ještě rozmyslí.. :D

blixa
No, nějak si nedokážu představit, že Florida postoupí přes Boston.. Ale stát se může všechno.. :D Zápasu do konce je ještě dost.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
no já vím, přesto mě někteří přesvědčují, že pojede. Ale i já bych ho tam rád viděl.
Reagovat
Fandina
Já pořád doufám, že Jágr bude. Mistrovství je doma, to by byla škoda tohle pustit. Jardo pojď!!!
Reagovat
FulnekUltras
Nepouštěj a drž !!! ;-)
Reagovat
Fandina
:-)))))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Florida má ještě hlavně hodně zápasů doma, teď třeba s Torontem, které je úplně marné a to je povinná výhra, pokud chtějí do PO. Každopádně doufám, že se tam dostanou, už kvůli Jardovi. A hlavně kvůli tomu, že v případě nepostupu Floridy nebudou čeští novináři řešit nic jiného než Jágrovu (ne)účast na MS. Osobně myslím, že na tom velkém ledě už by toho moc nepředvedl, protože nemáme moc kluků, kteří to odbruslí za něj. A hlavně by jeho účast byla kontraproduktivní i v tom, že by nejen ze strany médií zase veškerá odpovědnost byla přenášena na něj a o generaci mladší hráči, kteří by to reálně měli táhnout, by tak měli "alibi" (viz články po Soči, v kterých novináři došli k závěru: "neuspěli jsme, protože hrál špatně Jágr").
Reagovat
sprchon
Většina lidí by asi byla ráda, kdyby jel. Ale pokud si dobře vzpomínám, tak krátce po minulém MS prohlásil, že se nezúčastní. Nebo snad někde řekl, že jo? :)
Reagovat
Frick
Hašek před sezónou 1998/99 řekl, že bude jeho poslední.

Asi tak.
Reagovat
Roger_Federer
To rozhodne nerekl.
Reagovat
Frick
Pardon, bylo to o rok později. :o)
http://sport.idnes.cz/hasek-pristi-rok-konci-s-hokejem-dae-/sporty.aspx?c=990729_143951_sport_jkl
Reagovat
smazaný uživatel
No asi to své ne bude muset zopakovat, protože se na něj nějak pozapomnělo nebo se nebere vážně :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jako, kdyz jste se tady o tom bavili, tak jsem si ho vyzkousel, vlastne uz ani nepamatuji jak to fungovalo...
...ani jsem nesledoval proces zmen...atd. atd.

Tak jsem to testnul...

Toz sem tam sopl teho ogara Wilhelmoveho, tedy Fricka...abych to na nem otestoval...
...ale on se mne stejne porad objevuje...;D)))

...jen pod nim je napsano:
Autora tohoto komentáře máte v ignoraci. (zobrazit komentář)

tak....
Ma to u kazdeho prispevku, ....takze ve vysledku to vyjde uplne na stejno, furt pod Frickem ty same plky dokola;) Tedy s tou vyjimkou, ze tady chybi ta jednotydenni reflexe s tou komickou omlovou...;) To je potom totiz jeste horsi;) Tim vlastne rika, vim o tom, a delam vam to naschval;D))) Jste magori, ze nepoznate, ze preci zertuji;D))))
Reagovat
Roger_Federer
To je docela zvlastni clovek tento Frick..V noci misto spani si tady vyklada sam sebou.Trochu me pripomina Fandinu 2 roky zpatky.
Nejlepsi je, ze on se snazi vytvaret dumyslne temata, aby prave vytvoril tu dlouhou diskuzi a v noci snim nekdo tady "byl", mluvil.
Reagovat
Fandina
Je mi tě líto chlapče. Nesmysly a výmysly o Fandině, neuvěřitelné věci co tu o mně píšeš a vždycky si psal. Jdi se léčit chlapče.
Reagovat
blixa
No je to tak, ale protože nečteš původní text, nemáš to svrbění na to reagovat. Nakonec to prostě i s reakcema přeskakuješ, udělá se v tobě takový automatický filtr. Já jsem s tím spokojen, po té co jsem si dal do ignoru Fricka a tři místní stalinisty, je rázem na TP o dost příjemněji.
Reagovat
VlS
Já jsem ho zatím víceméně filtroval mentálně, ale ten ignor jsem zapnul taky. Na úchylnýho perverzáka fakt zvědavej nejsem.
Reagovat
smazaný uživatel
mně zase ty frickoviny připadají celkem úsměvné :)
Reagovat
VlS
Tobě připadá usměvný napsat o konkrétním člověku to, co napsal o Gábině? Považuješ to za srandu a budeš s ním hrát tu hru" když to přepísknu, tak řeknu, že to byla sranda"?
Zkus to mezi nevirtuálníma lidma, a z tý srandy ti někdo rozbije docela nesrandovně hubu. Asi se mu to už stalo, tak opruzuje tady na webu, kde neriskuje nakládačku.
Reagovat
smazaný uživatel
neříkám, že to čtu, stačí řádek a řeknu si "jé, další frickovina" a jdu dál, ignore kvůli tomu nepotřebuju.
Reagovat
sprchon
Nakonec jsem dospěl ke stejnému názoru. ;)
Reagovat
sprchon
*závěru
Reagovat
Frick
Mezi nevirtuálníma lidma si může člověk pomoci třeba hlasovou intonací či gestikulaví, která upozorní na ironii.

"Podívjte se na tu Gábinu, ta je fakt hróóózne tlustá, co?" /oči v sloup/
Reagovat
Fandina
Problém je v tom, že na webu druhé nevidíme a také jsou za každým nickem různí lidé, různého vzdělání, inteligence a protože se nevidí, mohou nastat problémy s tím, že si nerozumí. A také se to permanentně děje. S někým si na veřejném webu rozumíš a nemusíš ho znát, druhý ti nesedí. A to je důvod, proč ne každý druhému sedne.
Reagovat
blixa
Tak já netvrdím, že někdy nebyl docela srandovní, ale on to prostřídává svejma úchylárnama a nejhorší je v modu zaseknuté gramodesky, kdy furt mele tytéž svoje mantry v 50ti různých obměnách a není k zastavení. To by ho člověk zardousil. Jemu chybí cit pro to, co je v daném kontextu už příliš a všechny to začne srát.
Reagovat
smazaný uživatel
zase je pravda, že jsem tu teprve od Us open, vy to tu čtete zřejmě delší dobu.
Reagovat
VlS
On je asi nemocnej, nevím jestli má deprese bebo něco a zkouší tady navazovat sociální kontakty - nejspíš bude i někde jinde. Furt se rejpe v soukromí holek ( zajímavý, chlapi ho nezajímají) a zkouší tady řešit, ˇkterá je lesba a která bi a proč a nemůže pochopit, že většinu lidí to vůbec nezajímá, protože řešíme hak hrajou tenis a je nám šumák, jestli jsou hetero, bi nebo lesby.
A podobně - brozsí po partnerech, zkouší je komentovat - prostě úchylnej vlezlej šmírák.
Reagovat
Frick
Špičkové tenistky jsou celebrity a tak je přirozené, že je ze strany veřejnosti i zájem o jejich soukromý život. Samozřejmě, někdo může pozérsky dát najevo, jak ho takovýhle přízemní věci vůbec nezajímají, ale je to od takových lidí skutečně upřímné?

Já se prostě klidně přiznám k tomu, že si rád přečtu o své oblíbené hráčce i něco mimo kurt a tím ji třeba i lépe poznám.
Reagovat
Fandina
Každého ale soukromý život druhých nemusí zajímat. Vyslechnou to a tím to končí. To není žádná poza. Třeba mého syna vůbec nezajímají vztahy. Co lidi dokážou to ano, ale o jejich vztahy se vůbec nezajímá.
Reagovat
VlS
Normální slušnej člověk respektuje právo na soukromí jinejch lidí, celebrity, necelebrity. Jestli si někdo něco někde přečte, ok. Ale ty z toho děláš svoje závěry a zkoušíš je podsouvat jako něco jinýho. Vytváříš drby, vymejšlíš si a pomlouváš a zneužíváš berličku - já to myslím ze srandy - když to přepískneš. Zbabělej a totálně nezodpovědnej přístup.
Reagovat
Frick
Ale tak to je snad běžný, že se na webový diskuzi užívá sarkasmus, ironie atp.

Tak samozřejmě, že když jsem třeba v "palcích" napsal 3 000 znaků o Lucčinym triumfu, tak jsem rád, že na to třeba někdo zareague atp.
Reagovat
sprchon
Je ale zajímavé, že ten sarkasmus atd. se u většiny lidí (vlastně nicků - s žádným člověkem z TP jsem se, pokud vím, osobně nesetkal) na TP dá poznat i v té psané podobě. U tebe si tu je asi málokdo jistý, kdy to myslíš vážně a kdy to má být sranda. :D
Způsob, jakým se tu projevuješ, je zcela unikátní. Jak jsem ti už napsal do SZ, budu dál používat ten "mentální filtr". Pokud se na to budu cítit, bude čas a nálada, přečtu si tvé příspěvky. Pokud ne, tak ne. ;)
Reagovat
Frick
Pokud mne znáte, tak víte, že jsem se byl schopen o Gábinu "do krve" hádat, že žádná kila navíc nemá. Jestli jí třeba vadí při závodě - to je samozřejmě možné, to musí vědět ona sama nebo její tým. Ale pokud jde o nějakou estetickou stránku, tak to její známí focení s jejím přítelem jasně ukazuje na to, že vzhledově má postavu velmi dobrou a tudiž velice dobře vypadá i třeba neoblečená. Myslel jsem si, že budete schopni to pochopit jako parodii těch volů, co si Gábi vždy dobírali kvůli nějakejm těm kilum navíc. Přišlo mi to jako dobrá fotka, kde je z profilu a ze který by bylo jasně patrno, že Gábi rozhodně nějak oplácaná není.

Prosím vyřiďte Sprochoňovi, že by mi bylo skutečně velice líto, kdyby mne měl v ignore, zrovna předevčírem jsme si na jedno téma normálně psali i soukromé zprávy.
Reagovat
misa
Vím, že rád provokuješ, ale můžeš nějak rozumně vysvětlit proč?
Reagovat
Frick
Rád prostě žertuju. Myslel jsem si, že to bude tak okatatý a hloupý, že se tomu jen zasmějete.

Vždyť víte, že když píšu vážně, tak se snažím být fér. Nakonec i ta Vika - furt někdo psal o nějakém baťohu atp. a já po té, co jsem viděl její fotku v plavkách, tak jsem hned uznal, že sice je plnější, ale o nějakém ošklivém baťohu nemůže být řeč.
Reagovat
Frick
http://www.tenisportal.cz/zpravy/turnaj-v-oeiras-konci-poradatele-nesehnali-penize-15501/#comments

Pokud mi to nevěříte - tady se můžete přečíst moje reakce, když ten její akt s Petrem vyšel.
Reagovat
baggik
Tak některé ženy mají řekněme ženštější postavu jako Gábina a některé jsou celkově útlejší a s nějakou nadváhou to nemá nic společného. Prsa, zadek, boky si nikdo neodřízne, až teda na Halepovou.
Reagovat
Frick
On se tady nejde někdo, kdo by snad Simonu kritizoval za to její rozhodnutí, který bylo v zásadě o pudu sebezáchovy? Já za sebe jsem rád, že jí vnímám nyní (v zásadě) jen a pouze jako velmi nebezpečnou soupeřku pro naše hráčky a ne jako tu, co se proslavilama obřím poprsím.
Reagovat
baggik
Já to nehodnotim, jenom konstatuju. U ní to samozřejmě bylo nutné zlo. Co se pochopit nedá jsou lidi kteří do sebe nechají řezat jenom proto aby se z nich staly voskové figuríny.
Reagovat
Frick
Já bych to řekl takto - nekritizoval bych ty holky, kteří jdou na plastickou operaci prsou s tím cílem, že by po zákroku chtěly mít prsa, jenž by se co nejvíce podobali vzhledu hezkých přírodních ňader.

Pokud je tam nějaká ošklivá asymetrie, neestetická povislost, nebo jsou skutečně velmi malý a třeba i tvarově nehezký, tak skutečně bych to nevyčítal a naopak bych se spíš špatně díval na kritiky takovéhoto rozhodnutí.
Reagovat
Frick
...a vůbec tohle mi přijde jako takový eufenismu na adresu toho, že je sec jenom dívka trochu při tělě

https://www.youtube.com/watch?v=nqaSUsJzDJ4

Tady skutečně na tomhle videu vidim jen holku s hezkou postavou.
Reagovat
smazaný uživatel
V ženském deblu nastaly velké změny! :-)) Rozpadly se dvojice Mirza/Hsieh a Hingis/Pennetta..

A nový pár utvořila Sania právě s Martinou.. :D Je to parádní, protože tyhle dvě jsou moje oblíbené deblové hráčky, tak je fajn, že budou hrát spolu.. :-)

http://indiatoday.intoday.in/story/sania-mirza-partner-martina-hingis-us-swing/1/421801.html
Reagovat
smazaný uživatel
Tak rozpad Hingis Pennetta mě opravdu překvapil .
Reagovat
PetaM
Cože?! Rozpad Martiny a Flávie? Tak to je šok ... No, tak snad se jim bude dařit. Mirza je super a snad s Martinou budou tvořit úspěšný pár.
Reagovat
tommr
je vidět, že Mirza a Hingisová jsou hodně ctižádostivý a pošilhávaj po postu jedniček ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tiež ma to prekvapilo :O
som tak isto rád lebo su to aj moje najoblubenejšie deblistky :D :)
a pre zmenu :D Pennetta bude hrať s Hsieh :D :D
Reagovat
tommr
na žebříček WTA je krásnej pohled - máme 4 hráčky v top-20 a 9 hráček v první stovce což z ČR dělá tenisovou velmoc ... :)
Jedinou kankou na jinak skvělým vstupu našich hráček do roku 2015 je zatím neustálej propad Kláry Koukalový, která už je blízko vypadnutí z první stovky. Snad se jí tento týden podaří v Kuala Lumpur konečně uhrát nějakej slušnej výsledek a ten volnej pád aspoň trochu přibrzdit ...

Tento týden se hrajou jen dva malý turnaje, který na pořadí našich hráček v top-20 nic nezmění. Pouze Lucce Šafářový hrozí, že se na ní dotáhne Erraniová pokud by v Monterrey získala titul. Doufejme, že se to Erraniový nepovede ...
Reagovat
Rafaeoli25
Tak pokud chce do desítky nebo i do osmičky, tak jí může bejt jedno co uhraje nebo neuhraje Sára ne?
Reagovat
blixa
Tak úplně ne. Sára prostě je jednou z konkurentek na místo v TOP10, takže to co uhraje je také důležité.
Reagovat
tommr
momentálně je Erraniová dokonce její největší konkurentka - pokud by nedejbože v Monterrey vyhrála tak by stáhla náskok Lucky na pouhých 75 bodů a mohla by jí během IW/Miami snadno předstihnout ...
Reagovat
VlS
největší konkurentky podle mýho názoru jsou Andrea, Káťa a Aga, ty jsou (budou , po odečtu IW 2014 bude i Aga) pár set bodů před Luckou. Ty musí dostihnout, pokud chce do top ten.
Najdi si stream na film Akce kulička a podívej se, co dělají Italové před závodem napříč se zpětným zrcátkem. Ulomí ho a zahodí se slovy, co je za námi nás nezajímá.
Reagovat
PetaM
Už vidím, jak zrovna Sára udělá nějaký pořádný výsledek v IW/Miami. Když se zalekla i Dubaje s Doha ...
Reagovat
tommr
jen abys nebyl náhodou překvapenej ... :)
Reagovat
PetaM
Třeba budu :D :D Ale snad Sára vypadne hned :D
Reagovat
smazaný uživatel
snáď :) :D
Reagovat
tommr
obávám se, že takovou radost nám neudělá. Ta je pro tu desítku schopná udělat cokoli ...
Reagovat
PetaM
Možná na antuce ... Ale stačí jedna hráčka, která si bude věřit a bude předvádět dobrý tenis a pojede ...
Reagovat
smazaný uživatel
to je dost možný, ale nezapomeňme, že Sára hrála SF dokonce na US Open. Vždycky se to může podobně zvrtnout ;)
Reagovat
PetaM
No jo, tehdy byla ve formě a měla spoustu sebevědomí ...
Reagovat
lars
hned potom , co porazi Williams :))
Reagovat
misa
Monterrey je na tvrdém povrchu?
Reagovat
PetaM
Jasan :)
Reagovat
misa
Tak to je Errani v klidu ;-)
Reagovat
tommr
jenže Errani dokáže soupeřkám hru znechutit i na tvrdým povrchu - viz třeba její semifinále na USO, který tady už zminoval anakin ...
Reagovat
VlS
No, tak když to dokáže a bude mít lepší výsledky než Lucka, tak si zaslouží lepší ranking. Když bude mít lepší výsledky Lucka, bude mít lepší ranking ona.
Na tom žádný strachy nic nezmění.
Reagovat
Pe3k
Super. Díky Vám je Česká republika tenisová velmoc :) Jen tak dál holky!
Reagovat
Kozoroh
Už jen 5 týdnů, strávených na 1. místě schází No1emu do vyrovnání Rafy - No1e 136, Rafa 141.
Reagovat
PetaM
Úplně v klídku ho překoná :D A ani se nebude muset moc snažit :D
Reagovat
Frick
Reagovat
misa
Nádhera, musím si to stáhnout do lucinkovského archivu.
Reagovat
Frick
https://scontent-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10344166_881925195183565_7716407977210112993_o.jpg

špekatka jedna, blé!
Reagovat
Frick
Žere ty dotíky, nevejde se do kombinézy. Budou jí muset dát kombinézu pro hrocha.
Reagovat
Jabadu
" ... a nebyl to hloupý chlapec, věřte mi.
Byl z Prahy!"
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
a nebo jestli nebyl z Brna...
...neee mas pravdu Prazak to byl;)
Reagovat
janek_da
Mozna je z Brna. A do Prahy prijel, vole, na babete.
Reagovat
smazaný uživatel
ale ne Prazak to byl,,,, ten z Chroustovic, Albert Prazak, na babete ne, ale na kole z Chroustovic prijel;)
Reagovat
Jabadu
Normálního chlapa (hetero) by něco takového, co napsal Fricek, nenapadlo. Průměrnému bělochovi se při pohledu na smějící se Gábinku podlamují kolena a zvedá se mu ... :-)
Reagovat
VlS
Ty určitě máš na mysli ten zvuk, který je vidět, ale není slyšet - hučení v klacku.
Reagovat
PetaM
Když se ten "průměrný" běloch neumí ovládat, tak bych spíše řekl, že bude podprůměrný ...
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.google.cz/search?q=hlup%C3%A1ku+najdu+t%C4%9B&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=wXf0VKDICMaM7Abbi4EY
Reagovat
sprchon
Gratuluju, Fricku. Jsi první člověk, co mě donutil použít ignore.
Reagovat
misa
Frick večer přijde a bude nadšený, kolik zase naštval lidí :-) Je to od něj samozřejmě provokace.
Reagovat
sprchon
Mě ani tak nenaštval jako znechutil. ;)
Reagovat
blixa
Vítej v klubu ! :D
Reagovat
VlS
Jediná cesta - aby na něj nikdo nereagoval, ale to se nepodaří.
Reagovat
blixa
Vstupte k nám do klubu Frick@slacker ignore a je vystaráno :D
Reagovat
sprchon
No těch pravidelných přispěvatelů, kteří na něj reagují, už moc není... :D A když už, tak ho neberou vážně.
Reagovat
Fandina
OT ... Klárka Koukalová postoupila v Kuala Lumpuru v deblu, tak teď ještě singl Klárko. Držím palce. Pojď!

http://www.livesport.cz/zapas/6wa0dtmG/#prehled-zapasu
Reagovat
Fandina
se mi líbí, jak stojí o první desítku.
"Chtěla bych do desítky, k čemuž jsem nyní opravdu blízko," řekla k posunu na 11. příčku, která na ni čeká v novém vydání žebříčku WTA. "Jsem od toho jen krok a musím dál tvrdě makat, aby to vyšlo."
http://www.tenisportal.cz/zpravy/safarova-za-uspechem-stoji-vyrovnanejsi-hra-ale-i-psychika-asi-uz-jsem-konecne-dospela-16028/
Reagovat
Fandina
V deblu WTA má ČR 12 tenistek. Tady chybí 49 Renča Voráčová a 89 Bára Krejčíková.
http://www.wtatennis.com/doubles-rankings
Reagovat
Fandina
12 tenistek ve stovce ... úsměv
Reagovat
Frick
Lucko - byl to první a i poslední letošní titul?
Reagovat
misa
To nikdo neví, ale zdravá Lucka ve formě má šanci na každém turnaji.
Reagovat
tommr
já doufám, že aspoň jeden titul ještě letos přidá - největší šanci bude mít v Praze ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tsss...v Praze...;)
IW, Miami, Rim, Madrid, Pariz, Londyn, Cinci, Eastbourne, NY...nic???;)
Reagovat
blixa
tommr je skromný, stačí mu Praha. Vám akademikům pochopitelně nikoliv !!! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
to vis,,, vyssi cile - vetsi kridla - vetsi kridla - vetsi nadhled - vetsi nadhled - lepsi perspektiva;)
Reagovat
blixa
... kdo brýle má
přes ně se kouká
vidí větší věci
než ostatní lidi
vidí větší řeky, větší údolí
v mase větší špeky
větší obzory !!!
Reagovat
blixa
Reagovat
lars
Kdyby vyhrala RG to bylo pikatni s porazenou Marfusou :))
Reagovat
lars
O: ...to by bylo....
Reagovat
tommr
nějakýmu většímu úspěchu bych se samozřejmě nebránil, ale zatím zůstávám oběma nohama na zemi. Pro Lucku by byl úspěchem jakejkoli další titul ... :)
Reagovat
Fandina
Čtyři ve dvacítce? To je super a myslím, že to naše historie nepamatuje. Tak hlavně se tam udržet a ještě postupovat vpřed. Člověk teď ani neví, komu víc fandit. Hlavně zdraví a moc držím palce holčiny. Pojďte!!!
Reagovat
Frick
Nějaké žebříčky, kde je pouze první desítka? Aby měla Lucka pořádnou motivaci se tam vidět.
Reagovat
misa
4. (4.) Petra, 6395 vs. 5966 bodů, +429 b.
11. (15.) Lucka, 2995 vs. 2615 bodů, +380 b.
15. (23.) Kája, 2620 vs. 1830 bodů, +790 b.
20. (26.) Bára, 2055 vs. 1720 bodů, +335 b.

Všechny čtyři naše nejlepší singlistky si od prvního žebříčku letošního roku bodově polepšily, tři z nich vylepšily i umístění. Bodový progres má nejlepší Karolína; Lucka mohla být lepší, zklamala však v Austrálii.

Loňské zisky z kombinace Indian Wells + Miami:
Petra 335 b.
Lucka 130 b.
Kája 75 b.
Bára 130 b.

Protože IW i Miami jsou povinně turnaje, doufám, že se holkám bude dařit, bylo by nemilé táhnout si celý rok nějaké minibody. Takže žádnou Viku do 2. kola! Doufám, že jak Lucka, tak Kája se brzo dostanou do top 10 a začnou trochu prohánět Petru. Ten dlouholetý klídek na místě neotřesitelné české jedničky jí moc neprospívá...
Reagovat
smazaný uživatel
Jak v AO nedarilo, Lucy ma z AO GS,,,(;-O
Uz mne s tim tommrovanim nestvete,,,co porad mate,,,
Nemuzes mit vzdycky vsechno...
...a kdo vi...mudrlanti...

treba by i postoupila v singlu dal, .....ale kdo vi jestli by s Betkou vubec pak vyhraly, ....a kdyby nevyhraly, coz by bylo asi dost pravdepodobny, jak by hrala jeste singla.... mozna by se pro ni nic nezmenilo, v hlave,,,takze by to bylo skoro jako vzdycynky,,,

,,,cloveceeee,,,ono mozna to vypadnuti v prvnim kole na AO mohlo byt to nejlepsi co se ji mohlo v zivote prihodit;) a vy porad nedarilo;)))mozna se ji konecne zadarilo, AO byl pro ni ten nej. GS, ktery se ji mohl podarit...je to sportovec, a ten si bude vic pamatovat, jak oslavoval titul, nez to, ze projel nejake SF na GS s Kvitovou, na to spis bude chtit rychle zapomenout,,,;)

...linearnost v prirode neexistuje,,,takze pochybuji, ze i v tenise,,,neni to pocitacova hra, hraji ho porad lide;)
...ikdyz pomalu...
Reagovat
misa
Lucka je hlavně singlistka a tommr nebo já máme rádi žebříčky :)

Ale ta tvoje úvaha o letošním AO má něco do sebe. To je fakt, co když tenhle turnaj Lucy úplně změnil hlavu? Katar byl z její strany mentální koncert. No jo, už to tak bude :-)
Reagovat
Frick
Teď ještě ta česká nemoc...
Reagovat
VlS
to je ta tvoje?
Reagovat
smazaný uživatel
Tuhle otazku by bylo treba vyresit promptne...
...nejlepe, jak by si na IW zahrala Lucy proti Petre, jenze to by musela Petra udelat aspon par kol,,,no,,,a tohle neni uplne jeji salek kavy...rozpaleny hard, klima...v tomhle prostredi by to Lucy mohla vyresit...;)
Reagovat
PetaM
V současné době bych to spíše neviděl na fyzické problémy, ale spíše na ty psychické ... :)

Petra by tam v pohodě mohla udělat skvělý výsledek, ale jestli jí netěší být na kurtu, tak tam ani nemusí letět ...
Reagovat
misa
Blíží se jaro, což je u Petry už několik let období, ve kterém řeší své vztahové problémy :-(
Reagovat
Fandina
Máj je lásky čas ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Kde jsi přišel na to, že ji netěší být na kurtu? ;-)
Reagovat
pepin
V nějakém rozhovoru uvedla, že se v poslední době na kurtu necítí dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
japato?
Co se deje?
Reagovat
PetaM
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/229036/zklamana-kvitova-po-vyrazeni-v-dauha-necitim-se-na-kurtu-dobre.html

Bůh ví, co z toho řekla nebo neřekla ... Uvidíme :D
Reagovat
smazaný uživatel
?Sama se sebou se necítím na tenisovém kurtu moc dobře,? hlesla Kvitová, když zklamaná vyšla z útrob centrálního kurtu...
No hlesla, kdo vi co hlesla;)
Ale ten zaver je asi taky dulezity:
Projevuje se u vás nějaká nemoc?
?Ne, to je v pořádku. Spíš herně, trošku.?

Takze zdrava je, jen ji to nejde;)
Tak na outdoorovem hardu, to neni az tak velke prekvapeni...
...spis je mile prekvapni, jak ji to jde, a jeste k tomu ihned je to koukatelne;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Nic takového neřekla. Uvedla jenom to, že v zápase s CSN se na kurtu necítila dobře. Chce to si ten rozhovor přečíst celý, neskončit jen u titulků. ;-)

http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/229036/zklamana-kvitova-po-vyrazeni-v-dauha-necitim-se-na-kurtu-dobre.html
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ale hlesla to tam, takze nazev by mel byt Kvitova hlesla...
...no, ale koncovka rozhovoru, ....spis herne, ze se trosku trapi...
...tak spojena nadoba to muze byt, to nemohu rict...;)
Ale i tak PetaM napsal ten podminovaci zpusob...
...tim je trochu z obliga...
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu jo. Ale jenom trochu. :-)
Reagovat
pepin
Musel jsem to číst někde jinde, protože blesk ze zásady nejen nekupuji, takže jej ani nemohu číst.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak on tohle není Blesk, ale Sport.
Reagovat
janek_da
http://cs.wiktionary.org/wiki/jestli#spojka_.281.29
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Reagovat
janek_da
Je třeba vzdělávat v chápání psaného textu ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
No, jeste ze jsi sel kolem, nebot ja se treba priznam bez muceni, ze nektere veci ani po dvou prectenich nejak nechapu...;)
A obcas je to fakt moja chyba...ze spatne vnimam, treba i tu spojku...;)
Reagovat
janek_da
To jsme dva :-D

Nikdo učený z nebe nespadl ...

...zato blbce jakoby shazovali.
Reagovat
smazaný uživatel
;D))))
Reagovat
VlS
No a k tomu ten nejpomalejší hard na Zemi.
Reagovat
smazaný uživatel
jj...;)
tenhle hard je primo za trest;)
Reagovat
PetaM
Třeba, kdyby nevypadla, mohla mít GS v singlu ...
Reagovat
Fandina
:-))))))))))
Reagovat
misa
Ve 4. kole by ji pravděpodobně zdolala Šarapova, určitě 10-8 ve třetím. Všechno má svůj čas...
Reagovat
PetaM
No a co kdyby ne :D
Reagovat
misa
Na kdyby se přece nehraje.
Reagovat
PetaM
Já vím, ale reaguju na Vlka, který taky používá slova podobným "kdyby" :D Tak si trochu "zakdybujem" a bude :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jenze ona ten GS s Betkou vyhrala...(tady zadne kdyby rozhodne neni) To ze zlepsila hru na siti je take vic evidentni...a min kdyby...
,,,ty prichazis s tim, co kdyby vyhrala ten Singl...
Se koukni do historie Australian Open....
....jako ja tu hlasim (ne sam) 2 roky, ze ma na GS...coz si hlavne na zacatku spis vyslouzilo posmech....
Ale jsem doprcic soudny...
Posledni nejake prekvapeni u klokanu nekdy za Kooyong Lawn Tennis Clubu, cili jiny povrch...nekde sedmdesata leta minuleho stoleti....
Stat se muze, vsechno, jasne,...ale kouknu na to soudne jak zpetne ten turnaj vypadal....dobre pred budu verit...

K velkemu prekvapeni bylo naslapnuto minuly rok, no a vidis,, nakonec stejne nic...ve vysledku...a to sly z cesty vsechny hl. favoritky,,,to spis mohla Lucy vyhrat minuly rok...ten singl...kdyz uz...jsme u toho...kdyby singl...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Sam neveris tomu, co pises;D))))
Vzdyt pred AO nebyla Lucy schopna dokoncit ani treningove hrajici Seree, ktera zvladla AO i s mirnou nemoci...
...neblbni...a bud trochu soudny;)

Ale ovsem tedka, tedka byt Serenou...., na jejim miste se muze uz pomalu obavat,,,;)))

Proste ji to hodne pomohlo, ty to vis Peto, ty to preci vis....;)
Reagovat
PetaM
Neříkám, že nepomohlo :D

Já jen říkám, že kdyby nevypadla v singlu, mohla třeba vyhrát AO v singlu. To by byla větší podpora, než debl ne? :D Ale buďme rádi, že vyhrála aspoň jednu z těch tří disciplín :D
Reagovat
Frick
Singl mohla vyhrát loni. Kdyby nebylo 5 cm a neměla to stehno.
Reagovat
smazaný uživatel
Konecne mohu take pochvalit redakci. Clanek na tema zebricku, a jako provudni obrazek vybrali Lucy. Rekl bych, ze lepsi vyber nemohl byt ucinen;) Velice dobre redakce vystihla svetove tenisove deni minuleho tydne;)
Cim nas jeste muze obohatit Rafan, Roger, Dejvid, Tiema...no dobre, jeste ten David, prekonal Ivana Lendla...jo, ten by jeste mohl...ale ten zdibinek tam chybi, aby se mohl dostat do te fotky, ktera obohacuje clanek o zebriku;) Mozna dovnitr clanku se jeste mohl dostat...ale na top to proste jeste nebylo;)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist