Wozniacká přehrála Venus a na Turnaji mistryň slaví nejcennější titul kariéry

  • Caroline Wozniacká ovládla Turnaj mistryň a slaví tak svůj dosud nejcennější titul v kariéře. Bývalá světová jednička z Dánska ve finále prestižního podniku v Singapuru přehrála 6-4 6-4 šampionku z roku 2008 Venus Williamsovou a celkově si připsala již svůj 27. turnajový vavřín. V novém vydání žebříčku WTA se zítra posune na třetí místo před Plíškovou.
    29. 10., aktualizováno | Aktuality |  107 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Wozniacká i Williamsová se do semifinále probojovaly ze druhého místa. Wozniacká v prvních dvou zápasech smetla Svitolinovou i Halepovou a poté nedopodávala zápas s Garciaovou, čímž o prvenství v Červené skupině na poslední chvíli přišla. V semifinále vyřadila finalistka ročníku 2010 českou jedničku Karolínu Plíškovou. Dnes má možnost získat druhý letošní titul, na závěrečném podniku pro osm nejlepší hráček sezony by v případě vítězství triumfovala poprvé.

Williamsová naopak úvodní utkání právě s Plíškovou prohrála, poté v maratonské bitvě vydřela cenné vítězství nad Ostapenkovou a postup do semifinále si zajistila výhrou nad Muguruzaovou. V semifinále po obratu zdolala debutantku Garciaovou. Sedmatřicetiletá Američanka ještě nikdy na akci pro osm nejlepších tenistek neskončila před semifinále a skvělou bilanci potvrdila také letos. Navíc má dnes šanci zopakovat devět let starý triumf a získat první letošní trofej.

Jak se Dánce a Američance dařilo celou sezonu? Připomeňte si zde.

Úvodní set finále Turnaje mistryň nabídl výbornou podívanou. Obě hráčky držely úroveň své hry velice vysoko a vítězné údery vysoce převažovaly nad nevynucenými chybami. Jako první se do vedení dostala Wozniacká, jež si za stavu 2-1 vyšlápla na podání Američanky, v následujícím gamu ale sama na servisu zaváhala a brejk nepotvrdila. Stejná situace se opakovala i za stavu 4-3, ani pak však Dánka brejk nepotvrdila. O vítězce úvodního dějství rozhodly až chyby Venus Williamsové při podání v desáté hře. Američanka v ní znovu neudržela servis a Wozniacká tak získala první sadu poměrem 6-4.

Rozjetá Wozniacká pokračovala v nastaveném rytmu i na počátku druhého dějství - výborně bránila, nechybovala a svou bezchybností naopak nutila k chybám sedmatřicetiletou Williamsovou. Dánka navíc výborně podávala a s rostoucím sebevědomím dostávala Venus pod tlak i agresivními údery a kvalitními returny. Během pár minut se bývalá světová jednička dostala do vedení 5-0. Venus ale v této chvíli odstartovala obrovský comeback! Získala čtyři gamy v řadě a snížila tak na 4-5. Návrat ale nedokonala. Stejně jako v první sadě nezvládla tlak a desátou hru ztratila.

Wozniacká tak zvítězila dvakrát 6-4 a slaví tak nejcennějí trofej v kariéře. Celkově si bývalá světová jednička a aktuálně šestá hráčka světa připsala již svůj 27. turnajový vavřín.

"Je to něco úžasného. Na osmý pokus jsem dokázala porazit Venus, čehož si moc vážím, a získat titul. Jsem šťastná, že jsem se letos dokázala vrátit mezi ty nejlepší tenistky a tenhle titul to potvrzuje," konstatovala po utkání Wozniacká.

"Jsem šťastná, že jsem tu mohla být a doufám, že se budu moci vrátit," řekla při slavnostním ceremoniálu Venus Williamsová. "Gratuluji Caroline k vítězství. Vyhrála zaslouženě, protože odehrála úžasný turnaj. Dnes ukázala, že je znovu na vrcholu. Já jsem se snažila, ale příště budu muset hrát dobře už od začátku, a ne až za stavu 5-0," smála se Američanka. "Gratuluji celému jejímu týmu, jejímu otci a celé její rodině, protože tohle je obrovská odměna pro všechny kolem ní," dodala Venus, jež na tiskové konferenci po utkání také potvrdila, že pro ni sezona 2017 skončila, listopadové finále Fed Cupu v Bělorusku hrát nebude.

"Bylo to neuvěřitelně náročné. Jsem šťastná, že jsem dokázala dotáhnout takhle těžký zápas do vítězného konce. Ke konci jsem doufala, že Venus udělá nějaké chyby, protože to, jak hrála od stavu 0-5 bylo neskutečné. Byl to totální obrat a pro mě bylo těžké se s tím vypořádat. Na konci jsem ale byla tou šťastnější já. Tohohle vítězství si opravdu moc vážím a asi začnu věřit na to, že je osmička mým šťastným číslem," žertovala Dánka, jež Venus porazila poprvé právě až na osmý pokus. Navíc dnes v Singapuru hrála své osmé finále v letošní sezoně a získala v něm svůj dosud nejcennější titul.

"Byl to skvělý rok. Vloni jsem se trápila, brzdila mě zranění, ale teď jsem zpět mezi těmi nejlepšími a jsem za to opravdu šťastná. Děkuji všem, co organizují tento turnaj a všem, co nás přišli v průběhu celého turnaje podpořit. Díky," zakončila Wozniacká, která po triumfu v Tokiu získala druhý letošní titul, naopak Williamsová po Australian Open a Wimbledonu neuspěla ani ve třetím velkém letošním finále.

• TURNAJ MISTRYŇ 2017 •
Singapur, tv. povrch / hala, 7.000.000 dolarů
nedělní výsledky (29. 10. 2017)
• Dvouhra - finále •
Wozniacká (6-Dán.) - V. Williamsová (5-USA) 6-4 6-4
Petr Pokorný, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (107)
30.10.2017 01:22Od: FulnekUltras Simona a Caro
jsou přesně ty holky, které si letošní TM a konečné No.1 plně zaslouží. Garbine se určitě ještě taky brzy dočká. Venus fantasticky a guerillově. Svitolina pořád vyzrává. No a Ms. Caroline H. Plishkova? Nejdřív vypustila FedCup, naposledy "prý" Ostapenko - a tenis na jejím příkladu krásně ukazuje, že na rozdíl od fotbalu má logiku. Není náhoda, že podle ankety na Sport.cz fandí Idě Rasken sotva třetina respondentů. Zhruba stejnou "oblibu" míval v 80. letech Lendl. Dvě výhry ve skupině TM každopádně určitě potěšily především voliče ODS a TOP-09...
[ Reagovat ]
30.10.2017 02:07Od: blixa
Z kterýho kanálu si zase vylez, ty vypatlanej zkroucenej mozku ? Nechceš se do něj zase rychle vrátit ?
[ Reagovat ]
30.10.2017 08:24Od: VlS
To víš, povolbách na něj nevyšlo u Filipa místo, takbude zas prudit tady.
[ Reagovat ]
30.10.2017 11:53Od: slacker
blicxo zavri konecne drkzu ty sproste modrovbolsevicke hovado, na takove svine jaky ty opravdu plati jen gilotina.
[ Reagovat ]
30.10.2017 17:49Od: triatlet Re: Úpadek TP
Tak jestli si takovéhle slackerovské výhružky neříkají o ban, pak už co?
[ Reagovat ]
30.10.2017 18:02Od: slacker
upadak a nejen TP ze okopavaci tveho razeni nvidi co tady predvadi blixa a spol ale zadaji jen muj ban.
[ Reagovat ]
31.10.2017 02:06Od: FulnekUltras Re: tricmrnd
spíš to vidím na těžký úpadek TOP... nebýt taktického přestupu lidojeda Feriho na poslední chvíli z Teplic do Prahy, už mohla mít česká veřejnost od Kalouskovy fašistické sebranky pokoj teď...
[ Reagovat ]
30.10.2017 10:32Od: Fandina
Kdy ty už konečně pochopíš, že o Lendlovu popularitu v uvozovkách se starali komunisti, pustili o něm do médií jen samé pomluvy, aby zdůvodnili to, proč nejsou schopni mu vytvořit takové podmínky, aby mohl v pohodě trénovat a jezdit na turnaje. Chápeš vůbec, jak fungovala totalitní média? Všechno bylo pod cenzurou. Ale lidi nejsou hloupí a umí si svůj obrázek udělat, přes zahraniční rádio a televizi, osobními sděleními se dalo zjistit, jak to ve skutečnosti je a ne jak je to podle toho, co napíše UV KSČ.
[ Reagovat ]
30.10.2017 10:41Od: Fandina
Kodeš: K emigraci Lendla nemuselo dojít, DC jsme mohli vyhrát víckrát

Praha - K emigraci Ivana Lendla z tehdejšího Československa nemuselo dojít. Myslí si to tehdejší daviscupový kapitán tenistů Jan Kodeš, který v úterý převzal hlavní cenu Českého klubu fair play za celoživotní vystupování.

Král wimbledonské trávy z roku 1973 a daviscupový vítěz z roku 1980 dostal ocenění i za snahu o pomoc Lendlovi v 80. letech. Tehdejší jednička Lendl chtěl hrát za Československo a žít v USA, což se komunistickému režimu nelíbilo.
"Kdyby se mu vyhovělo, mohli jsme Davis Cupu vyhrát ještě dvakrát třikrát. Nemuselo k emigraci vůbec dojít. Byla to škoda," konstatoval Kodeš.

Lendl tehdy byl ochoten podepsat smlouvu s tím, že bude hrát za československý výběr Davis Cup a pojede na olympijské hry. "Návrh smlouvy byl hotový, ale všechno se zhatilo na tom, že nikdo nechtěl schválit, aby měl v pasu, že je občanem Československa s trvalým pobytem v USA," vzpomínal Kodeš.

Komunistické vedení na Kodeše vyvíjelo tlak, aby Lendla vyřadil z reprezentace. Musel kvůli tomu i na kobereček k předsedovi ČSTV Antonínu Himlovi. "Říkal, že musím vyloučit Lendla. Soudruhu, to neudělám, jako kapitán prvního hráče světa nevyřadím, říkal jsem mu. On polknul a řekl mi, že musím udělat besedu a vysvětlit to. Tak jsem to udělal a pak už mi Himl nevolal," popisoval Kodeš.

Zdroj: https://www.denik.cz/tenis/kodes-k-emigraci-lendla-nemuselo-dojit-davis-cup-jsme-mohli-vyhrat-vickrat-20130.html
[ Reagovat ]
30.10.2017 12:03Od: lars
A trvaly pobyt v Monaku mit Lendl nemohl ?
[ Reagovat ]
30.10.2017 12:13Od: Fandina
Asi ne. To je rozdíl mezi komunistickým Československem a dneškem. Že tě nikdo nenutí, abys bydlel jen tady. Tenkrát, když si chtěl odejít, tak tě zbavili občanství a sebrali majetek. To se teď neděje.
[ Reagovat ]
30.10.2017 21:27Od: VlS
Mohl, ale v Monacu nemůžeš chovat vlčáky ( místo je jen na čivavy a yorkshiry) a hrát golf, protože celý Monako zabere míň, než 18 jamkový hřiště.
[ Reagovat ]
30.10.2017 22:26Od: Fandina
:-) tenkrát ho golf ještě tak nezajímal, to až v době po tenisu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:25Od: triatlet Victoria Duval
http://www.tenisportal.cz/hrac/duval-1e38f/
Pamatujete ji někdo? Viděli jste ji v Praze?
Na přelomu let 2013/2014 posbírala body na top 100.
Snad je už zdravá a naplní svůj talent.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:40Od: sprchon
Koukám, že v tý Praze tenkrát porazila Ash. :)
A dneska ji porazila AKS a bere tak další ITF titul.
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:51Od: triatlet
Jj, objevil jsem ji díky Kajce.
Ale letošní královnou ITF je asi Buzarnescu. V 29 letech životní sezona :-)
Ale v Praze jí vyšlo finále jen deblový.
[ Reagovat ]
29.10.2017 20:31Od: sprchon
To jo, Buzarnescu jsem zaznamenal teď Praze, seděla vlastně hned vedle nás (ale už nevím, na jakej zápas jsme to koukali (možná Denisa s Caglou, bylo to tam dole)) a pak jsem ji viděl v tom deblovém finále proti Dayaně s Nasťou. Jsem zvědavej, jestli se bude chytat příští rok na WTA. Tenhle měsíc porazila kvalitní hráčky. ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:42Od: EllNino
snad se po rakovině konečně dala dohromady ... Alisa Kleybanova a Vicky spolu nedávno hrály finále, obě překonaly rakovinu lymfatických uzlin
[ Reagovat ]
29.10.2017 19:44Od: triatlet
Četl jsem na wiki.
Měla dobře našlápnuto.
Ta konkurence na ITF je taky neskutečná...
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:20Od: Frick Vysvědčení našich hráček 43/2017
1) Karolína Plíšková
(WTA Singapore 2w 1L + SF, 530? b.)

Karolína vlétla do TM jako uragán, když čtyři úvodní sety tohoto podniku zvládla shodně 6:2. Bohužel to bylo všechno a v ostatních dvou zápasech to bylo veskrze trápení. Je to ohromně velká škoda - Karolína bezpochyby mohla ...MĚLA! tento TM vyhrát a neskončit sezonu bez jediného titulu (ba ani finále) ze skutečně velkého finále. Jen ona sama si musí říct, jak moc se jí dostal do hlavy fakt, že v zápase s Ostapenko nejde o vše, aby pak ztracenou koncentraci nedokázala vrátit do 100% stavu. Je to škoda. Jednotlivé zápasy (pouze na celé známky) bych hodnotil 1-1-4-4, to je průměr 2,5, přičemž ta poslední 4 byla z velké písemky. Takže...

ZNÁMKA: 3 (5/10)

2) Denisa Allertová
(ITF 140 Poitiers R32, 1 b.)

Denča prodloužila mizernou serii. Los samozřejmě složitý, ale uhrát jen dva gemy je prostě hrozně málo.

ZNÁMKA: 4- (2/10)

3) Tereza Smitková
(ITF 140 Poitiers R32, 1 b.)

Terka na titul z minulého týdne nenazávala a Beckové i přes vyhraný první set podlehla.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

4) Karolína Muchová
(ITF 140 Poitiers Q2, 4 b.)

Kája bohužel kvalifikací neprošla...

ZNÁMKA: 3- (4/10)

5) Jesika Malečková
(ITF 50 Istanbul R32, 1 b.)

Jesuldě se v Turecku vůbec nedařilo a po hladké prohře skončila už v prvním kole.

ZNÁMKA: 4 (3/10)
[ Reagovat ]
29.10.2017 18:35Od: lars
Ty bys mel dostat z hlavy lejna pred tim ,nez tu budes psat .
Karol ziskala 625b a ne 530 b
Karol mela s Caro vyhrat 1.set a chodit vic na sit.
Kurt byl "sity na miru" Caro. Krome Karol se vsechny hracky s Caro dostaly v zapase na 0:5 v setu. Takze Karol nemela velkou sanci na titul z TM .
[ Reagovat ]
29.10.2017 23:09Od: Frick
Přiznám se, nedíval jsem se na wiki a na WTAtennis to měli nějak divně. Proto je tam ten otazník (vycházel jsem ze starýho bodování).

Karolína rozhodně ten 1. set vyhrát měla. Ani nebudu hodnotit TB, ale #AceQueen prostě měla dopodávat nebo pak využít ty SB na returnu jako opravu.

Zápas by měl pak úplně jiné momentum. A Carolajně by se určitě dost těžko otáčelo.

A Venus by Kája velice pravděpodobně porazila.

Takže ano - Kája měla velkou šanci to vyhrát.

A přestaň urážet ty ováde!
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:36Od: Frick Chudák Lucka
https://www.facebook.com/safarovalucie/posts/1687229708008506

Muselo bejt utrpení na to koukat.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:40Od: EllNino
Lucka stále netrénuje koukám
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:46Od: Frick
Tak na to má snad čas, ne? Bejt zdravá, tak je dost možná nyní ještě v Zhuai.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:20Od: Daffit
Finále nakonec nabídlo pěkný tenis, i ten druhý set byl nakonec dramatický až dokonce. Z turnaje jsem viděl pouze pár zápasů, ale v průběhu sezony jsem takové nasazení u ní neviděl. Nakonec po těch 6-ti prohraných finále, zvládla ke konci roku vyhrát dvě v Tokiyu a Singapuru, a po 6-ti letech bere titul z velkého turnaje. I ten GS vypadá ted do budoucna realněji. Považuji ji za jednu z těch sympatičtějších a zábavných hráček na okruhu. Uvidíme, co předvede příští rok.

Venus ukázala, že se s ní musí stále počítat, málokdy je favoritka turnaje, ale stále dokazuje, že tenis hraje na vysoké úrovni. Ani jedno finále jí letos nevyšlo, ale je pozoruhodné, jak ji tenis baví v jejím věku.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:10Od: Dobry-den Sladká Caro
Míří hodně vysoko. Klidně je možné, že se příští rok stane opět jedničkou. A celkem bych jí to i přál. A i ten grenclem by mohla udělat ;-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:32Od: Kozoroh
Wozniacká mi sice není sympatická, ale aspoň není nepovedenou vítězkou jak loni Cibulková a předloni Radwaňská, které ze skupiny postoupily s jednou výhrou.
Muguruzaová, Halepová a Plíšková se mohou bít hlavou o stěnu. Jedna z nich měla brát letošní TM.
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:32Od: EllNino
a proč zrovna tyhle 3 ?
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:44Od: tommr
to je ale otázka. Snad proto, že jsou to tři nejvýše postavené hráčky a bojovaly o post světový jedničky ...
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:46Od: Nola
tak mali bojovat a nie vypustat zapasy :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:51Od: tommr
já je ale přece neobhajuju. Jen souhlasím s tím, že to byly jasný favoritky a na TM v týhle roli selhaly ...
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:56Od: Kozoroh
Nejlepší hráčky sezóny se měly bít o titul a ne vypadávat v základní skupině. Účast Plíškové v SF tuto ostudu nevylepší.
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:41Od: Nola
to su zase uvahy :D podla mna to zase mala vyhrat Penko, ktora smolne prehrala duel s Venus :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:12Od: tenista1
vyhrala zaslúžene, lebo hrala pekný tenis a nie len bránila ako v minulosti !!!
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:16Od: Forehand
Prečo nepovedenou?....systém turnaja jej to umožňoval.

Asi rovnako ako umožňoval Djokovicovi systém turnaja vyhrať RG, po tom, čo sa Rafa odhlásil :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:21Od: Kozoroh
Srovnávat tyto dva nesrovnatelné situace chce pořádnou dávku demagogie :p
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:28Od: Forehand
Navyšovať jednu víťazku nad druhú, len tak tendenčne na základe vlastných sympatií podobne. Nastavil si latku.

A pamätaj, to že Nole vyhral RG po tom, čo sa Rafa odhlásil si ľudia budú pamatat určite skôr ako to, že Cibulková vyhrala TM po jednom víťazstve v skupine :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:44Od: turista
Nole ale vyhrál 4x Řím, 2x Monte Carlo, 2x Madrid po vítězných bojích s Rafou Nadalem takže jeho úspěch v Paříži v roce 2016 bych v žádném případě nesnižoval.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:46Od: Forehand
To je pravda. Ale kedže sa turnaja nezúčastnil jeho 10-násobný víťaz, hodnota môže byť znižovaná tak povediac automaticky. Pre samotného Rafu to bola veľká rana a sám sa niekoľkokrát vyjadril, že bol pripravený RG16 vyhrať, výkonnosť na to mal.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:06Od: Kozoroh
"Ale kedže sa turnaja nezúčastnil jeho 10-násobný víťaz,"

Demagogie jak vyšitá. Kdo vyřadil z turnaje Grotha a Bagnise??

"sám sa niekoľkokrát vyjadril, že bol pripravený RG16 vyhrať, výkonnosť na to mal."

On si může vykládat, co chce, akorát ovce mu to žerou :-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:12Od: Forehand
tebe chýba common sense :)

Ty Groth..
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:16Od: Kozoroh
Kdo vyřadil Grotha z FO 2016? Chci odpověď teď a tady!
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:25Od: Forehand
Ako to súvisí s tým, že sa Rafa z turnaja odhlásil?..Či sa neodhlásil, mal svojho premožiteľa?..
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:27Od: Kozoroh
"Ale kedže sa turnaja nezúčastnil jeho 10-násobný víťaz,"
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:31Od: Forehand
AKo píšem, common sense.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:34Od: Kozoroh
Zdravý rozum říká, že Nadal se turnaje RG 16 účastnil. Jen ty demagogicky tvrdíš že ne :-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:47Od: Forehand
Nie, to hovoríš ty slovíčkar.

Zdravý sedliacky rozum vie, že sa ho v podstate nezúčastnil a nejaký bezpredmetný zápas s Grothom na tom predsa nič nemení.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:58Od: Kozoroh
Slovíčkaříš tady ty. Není to poprvé ani naposledy, co se Nadal na GS turnaji nedostal do ČF, to se pak těch turnajů taky nezúčastnil? Podle tvého prapodivného myšlení ano.
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:05Od: Forehand
Je to poprvé a naposled, kedy sa do QF nedostal bez premožiteľa.

blik blik, už ťa osvietilo?
[ Reagovat ]
29.10.2017 17:12Od: Kozoroh
To ale nemění nic na tom, že si demagogicky překroutil skutečnost. Nadal se turnaje účastnil, s tím se smiř.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:47Od: Forehand
Ale ja sa Kozorohom len tak doberám, bohužiaľ sú do toho zatiahnutí nepriamo aj ostatní jeho fans. Djokovič si za svoje celoživotné úsilie ten jeden RG zaslúžil.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:14Od: Kozoroh
Nejde o sympatie. Radwaňská i Cibulková jsou nepovedené vítězky proto, že ze skupiny prošly jen s jednou výhrou a jejich postup závisel na výsledku ostatních. To je bohužel negativum hracího systému TM, kterého kvůli neschopnosti zbytku hráček využily.
Mimochodem mi tu nevytýkej posuzování kvalit jednotlivých vítězů, když ty sám jsi shazoval úspěchy Federera. Je to pokrytecké.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:39Od: turista
Novak by v roce 2016 vyhrál RG i kdyby se Nadal neodhlásil.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:42Od: Forehand
Korčuľuješ na tenkom ľade. Len na takej rannej aprílovej námraze. Opatrne :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:58Od: baggik
Sjačka
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:41Od: turista
No výpadky Plíškové, Halepové a Muguruzaové v 1 turnaji to je něco neobvyklého. Wozniacká se světovou jedničkou nestane. To spíš Šarapka v budoucnu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:45Od: Daffit
Vždyt ztrácí 150 bodů? V Austrálii končila ve 3.kole,takže je všechno možné, u žen zvláště. Navíc v závěru roku ukázala nejlepší formu, a oproti minulosti hrála útočný tenis.
[ Reagovat ]
29.10.2017 16:16Od: triatlet
Přesně. Rozdíly jsou minimální, na začátku roku bude mít nejlepší výchozí pozici Simona. Do poloviny března téměř nic neobhajuje.
Věřím, že i Caro se to ještě jednou sejde na nějakým velkým turnaji.
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:27Od: EllNino Venus
opravdu smekám :), jak se po tom splachováku proti Karolíně zvedla, zápas s Aljonou hodně pomohl, měla i trošku štěstí, ale to k tomu patří ...

je to opravdu skvělé, že má stále motivaci hrát na nejvyšší úrovni, a jak sama řekla, snad se sem dostanu příští rok :) ...

Letos skvělé výsledky na GS, 2 finále, jedno semi, finále TM, škoda, že titul se nepovedlo udělat, ale tak třeba příští rok :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:27Od: Nola
Caro bola najlepsou hrackou na turnaji, za mna je titul v spravnych rukach, konecne sa dockala vyraznejsieho uspechu, netusim ci je prekvapivou vitazkou, ako sa tu uvazovalo nedavno, zrejme nie, este by som jej dopriala aspon jeden uspech na GS
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:19Od: triatlet Caro
nic není nemožné :-)
Gratulace!
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:18Od: EllNino Tak nic
Gratulace Caroline k titulu, letos si ho zasloužila, až na tenis poslední zápas ve skupině, hrála nejlépe na turnaji, využila povrchu, který jí byl šitý a míru, ale i to je umění ...

Za ta prohraná finále v průběhu sezony si tento titul užívá několikanásobně :) ...
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:20Od: d@ve
To je pravda, kdyby Caro prohrála i tohle finále, tak by snad musela odejít s depkou. :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:22Od: Fandina
Všechny neprohrála, Tokyo bylo její.
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:16Od: Haitik
Ale tak gratulace Wozniacki.. :-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:15Od: Fandina Gratulka Caro
Mám radost. Upřímně, myslela jsem si, že vyhraje Venus, když s ní Caro uhrála jediný set v sedmi vzájemných zápasech, sice to bylo před pár lety a Caro letos hraje dobře, ale i tak. Gratulka!!!
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:17Od: Fandina
W/UE Caro 19/8 Venus 31/32
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:37Od: Fandina
A nakonec mi to vyšlo, před TM jsem se radovala, že tam mám tři moje holčiny. Nakonec byly všechny v semifinále a jedna turnaj vyhrála, i když jsem si myslela, že to bude Kája, ale Caro byla lepší. Gratulka.
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:13Od: blixa
Výtečná forma Caro a tohle lepidlo - smrtící zbraň pro zbytek světa.
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:13Od: Daffit
Za stavu 5-0 jsem chtěl napsat, že to bude mít podobný průběh jako finále Wimledonu, nakonec se Venus ještě zmobilizovala a zabojovala v 2.setu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:13Od: dadaft
gratulace Caro.
dokonale využila podmínek a hrála celý turnaj skvělý tenis.

Vee se bohužel nepodařilo překonat herní výpadek na začátku druhého setu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:12Od: Haitik
Tak bohužel.. :-((
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:06Od: d@ve
wow, tak snad Venus ten obrat ve druhým dokoná.. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:13Od: tommr
bohužel nedokonala podobně jako to nezvládla Karolína. Ta Wozniacká má neskutečnou kliku ... :(
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:17Od: dunphy
Proč kliku? Copak Venus jí to snad nějak darovala nebo co? Takováto tvá vyjádření jsou k smíchu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:18Od: d@ve
Možná měl Tommr na mysli ten povrch, protože ten ji evidentně "do karet hrál". ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:49Od: tommr
no to taky, ale hlavně jsem měl na mysli neschopnost soupeřek proměnovat šance. Kdyby třeba Karolína proměnila jeden z těch 6 setbolů tak Wozniacká vůbec ve finále nemusela bejt ...
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:54Od: d@ve
Ale na kdyby se nehraje. ;) Je to chyba Karolíny a ne klika Caro. ;)
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:11Od: tommr
každá obranářka která spoléhá na chyby soupeřek potřebuje vedle kvalitní defenzívy i trochu toho štěstí, protože jinak by nikdy nevyhrála. To nejsou žádný kdyby ale ověřenej fakt a i proto získala dneska Wozniacká teprve svůj první větší titul ... :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 15:21Od: Fandina
Kdyby spoléhala jen na chyby protivnic, tak nezahraje jediný winer, měla jich devatenáct.
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:14Od: d@ve
Tak tedy nic. :/ Venus se ale snažila až do konce..
Ale pravdou je, že některý výměny byly skvělý. A možná že i kvůli tomu "zatracenýmu" drsnýmu povrchu. :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:05Od: Haitik
Neskutečný!!!!!!! :DD Pojď VENUS!
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:05Od: dadaft
.......... o la la ......... :-))))
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:58Od: dadaft
aniž bych někomu nadržoval, Vee by se mohla ještě zvednout, tři sety by byly fajn...
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:55Od: d@ve Drsný povrch kurtu
Docela by mne zajímalo, kdo z WTA rozhoduje o tom, jaký povrch se bude na neutrální půdě instalovat.. :/
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:57Od: d@ve
Vloni to bylo stejný?
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:05Od: EllNino
od té doby, co je to v Singapuru, je to tenhle pomalý šmirglík ...
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:48Od: dunphy
Teda teď sice hraje dobře už jen Caro, ale to jsou od ní občas fakt skvělé údery.
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:48Od: com
tak nakonec bude Karolina jedina, ktera tu od Wozni neschytala kanara :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 14:08Od: tommr
mě by kanár od Wozniacký nevadil kdyby to Karolína nakonec ještě dokázala otočit podobně jako Garcia ... :)
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:40Od: dunphy
Skvělá výměna!!!
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:40Od: EllNino
Hrozný lepidlo, hrozný ........snad se od roku 2019 bude hrát na něčem rychlejším
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:44Od: EllNino
bohužel ...:/ tenhle týden to až na ten konec 3. setu s Garcíou Wozniacki neskutečně sedlo
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:35Od: Daffit
První set se hrál skvělý tenis. Caro zakouslá hobluje po kurtu, hraje skvělé uhly, a Venus v plné palbě. Rozdíl je v servisu.
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:31Od: EllNino
Škoda, že je Venus celý turnaj s tím haprujícím servisem ...
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:26Od: dunphy
První set se hrál moc dobrý tenis. Zápasy, kde hraje útočná hráčka ve formě s obranářkou ve formě mám nejraději, hrají se pak kruté výměny. :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:29Od: sprchon
Přesně. :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:25Od: Haitik
Škoda toho posledního gemu od Venus, to byla hrůza, jinak celkově hodně dobrý zápas!! :-)
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:25Od: Haitik
Zatím tedy.. :D
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:21Od: dadaft
uff, brutální re-break
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:20Od: EllNino Caro 5:4 Venus
Neskutečné výměny od obou ... škoda, že Venus pouští servisy ze 40:15, to by se stávat nemělo, ale proti Woz je opravdu nesmírně těžké zahrát winner, zvlášť na tomhle šmirglu ..
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:05Od: brixner Tak jak?
Jak je to tady se sympatiemi??
Já bych to přál Wozejkovi!
[ Reagovat ]
29.10.2017 12:59Od: dadaft
parádní tenis
[ Reagovat ]
29.10.2017 13:01Od: EllNino
Venus pořád na síti :) to je paráda
[ Reagovat ]
29.10.2017 12:51Od: Haitik
Tak pojď Venus!!!
[ Reagovat ]
29.10.2017 12:48Od: Fandina
Caro go!!!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist