Za rok tu chci být zase, prohlásil Federer po vyřazení z Wimbledonu

  • Rorger Federer přiznal, že ani za stavu 2-1 na sety ho ani na chvíli nenapadlo, že by mohl s Kevinem Andersonem prohrát. Nakonec však jihoafrickému soupeři ve čtvrtfinále Wimbledonu podlehl 6-2 7-6 5-7 4-6 11-13 a přišel o šanci obhájit titul. Příští na něj chce zaútočit znovu.
    11. 7., 20:58 | Aktuality |  183 komentářů
    Roger FedererRoger Federer 
     
  • Profil hráče

Federer přitom mohl zápas ukončit ve třech setech, ale za stavu 5-4 neproměnil při soupeřově podání mečbol. "Nebyl to prostě můj den. Měl šanci vyhrát, ale nevyužil jsem ji, takže jsem si nezasloužil postoupit," citovala agentura AFP šestatřicetiletého Federera.

Osminásobný wimbledonský vítěz se od ztráty třetí sady nedokázal vyrovnat s přesnou Andersonovou hrou a především se soupeřovým servisem. "Ale i tak mě za stavu 2-1 ani na chvíli nenapadlo, že bych mohl prohrát. Všechno bylo do té doby v pohodě," prohlásil.

"Kevin hrál dobře od základní čáry a já se naopak trápil. Nedokázal jsem diktovat tempo hry a čím déle se hrálo, tím méně jsem ho dokázal překvapit," uvedl. "Za celý zápas jsem ani jednou neměl pocit, že bych se rozjel na sto procent. Proto se teď cítím hrozně," dodal.

"Ale takhle prostě někdy zápasy proti hráčům s tvrdým podáním vypadají. Nikdy nemáte nic jisté, zejména když nevyužijete brejkboly," přidal Federer s tím, že za rok by chtěl v All England Clubu znovu zaútočit na titul. "Jsem zklamaný, ale za poslední roky jsem tady odvedl dobrou práci. A za rok tady chci být zase," uvedl.

Kvůli nečekanému vyřazení Federer možná také změní bezprostřední plány. "Někdy je po takové prohře nejlepší co nejdříve hrát další turnaj. Ale původní plán byl dát si před turnaji v Americe pauzu a zajet domů do Švýcarska, protože je důležité být s rodinou a kamarády," prohlásil.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (183)
13.07.2018 17:42Od: peggy
Neverim,ze Rafa dnes postoupi,uz vcera to bylo s odrenyma usima a dnes pokud zavrou strechu je to jasne.
[ Reagovat ]
13.07.2018 18:07Od: Stan_Borowitz
Dnes se nejspíš vůbec nedostanou na kurt.
[ Reagovat ]
13.07.2018 17:38Od: peggy
Myslim,ze Fafa ma svuj soukromy zivot naplanovany dobre a mit potomka v 36neni dlouho.Ne vozit ctyri deti jako ukazku po turnajich.Fafa jako katolik se chce potom venovat rodine,ze neumi plyne anglicky to vadi?
[ Reagovat ]
13.07.2018 17:56Od: spaniel
U Fafy nevadi nic.
[ Reagovat ]
13.07.2018 17:38Od: peggy
Myslim,ze Fafa ma svuj soukromy zivot naplanovany dobre a mit potomka v 36neni dlouho.Ne vozit ctyri deti jako ukazku po turnajich.Fafa jako katolik se chce potom venovat rodine,ze neumi plyne anglicky to vadi?
[ Reagovat ]
13.07.2018 07:30Od: Roger_Federer
Pokud se chceme bavit o nabubrelosti a aroganci nejakych fans, staci se podivat kolik se tady vyblilo slaboduchych fanousku pod clankem o Rogerove prohre a pod clankem o Rafovi je 8, komentu, takze Rafa je vubec nezajima, jedine co chteji, je kopat a provokovat, vcetne Napoleonka, ktery ma pra idelne nejvic komentu pod kazdym prdnutim Federera.
[ Reagovat ]
13.07.2018 11:49Od: spaniel
Tak tak. Oni v podstate o nem ani nepisou. A kdyz Foreskin obcas jo, vetsinou je to nepresny blud.
[ Reagovat ]
13.07.2018 12:26Od: Amputace
Dobře. Tak například já jsem se coby fanoušek NADALA zapojil do diskuze pod článkem o FEDEREROVI až poté, co začali fanoušci FEDERERA řešit, že NADAL neumí plynně anglicky a je stále svobodný a bezdětný. To je realita, kterou nemůžeš nijak ohnout. Přinejmenším v tomto konkrétním případě. A je možná trošinku hloupě vypadající, když se tady snažíš o jakousi urážlivou definici Rafa fans, přičemž tak činíš zrovna v článku, ve kterém jste sami začali úplně zbytečně řešit Rafu - navíc stran zcela netenisových záležitostí. Pak to připomíná takové to pomyslné sra.ní si do huby.
[ Reagovat ]
13.07.2018 13:07Od: Forehand
Toto je taká somarina. Obsah clanku je v kontexte diskusie úplne irelevantny, diskusia sa celkom bezne uberá svojim vlastným nezávislým smerom.

To su uz také výčitky, argumenty, aka topiaci sa slamky chytá...

Nadal tu clánok samozrejme nemá, pán Zabloudil zrejme blúdi po iných uličkach...Ale mozno napise nejaký pekny clánok na tému Federerove rekordné 56. stvrtfinále..Tesim sa.
[ Reagovat ]
12.07.2018 22:20Od: Stan_Borowitz Amputace
Přesně jsi to napsal v té první větě: "To je neuvěřitelné, co z vás ten Forehand udělal."

Je až neuvěřitelné, kolik nevraživosti až nenávisti umí mezi lidmi, co by si jinak dobře pokecali o tenisu, vyvolat jeden psychopat s utkvělou představou, která se neshoduje s realitou, svou úpornou snahou z ní tu realitu udělat...
[ Reagovat ]
13.07.2018 00:29Od: Forehand
Tak ty si si chcel pokecat s kamosmi o tenise?...

No nepovedz..

A o com konkrétne?..Kto je sráč, mentálne na úrovni cigaňa, jazykovo nevzdelaný a podobne, ze ano... Tak prepáč, že som vám do tej gentlemanskej debatky vstupil..

Presne o tomto W.G.M písal. Nabubrelost Rogerových fans s predstavou, ze oni sú tí slušní, vodu kážucí, víno pijúci..

Nech je vám tento clovek mementom vážení, ilustrujúcim tú nizsie uvedenú slepotu k prehreskom vlastných radov a vypichujúcich prehreskov radov ostatných. U tohto jedinca je to chronické a náprava sa javí problematická...Najvyssi level farizejstva v priamom prenose. Som rád, ze sa Stanko prihlásil a symbolicky dvihol ruku, a nezainteresovanému rozplynul akýkolvek tieň pochybnosti, kto vodu káže a víno pije.

Nazdravie, víno je inak skvelá volba ;)
[ Reagovat ]
13.07.2018 07:21Od: Roger_Federer Re: Forehend
Kdyz jsi clovek magor v realnem zivote a ty egoisticky magor jsi, nemas sanci tohle schovavat v internetovych debatach 8 let v kuse..
Behem let ses brutalne projevil a odkopal..Vidi to i ctenari z tvych vlastni h rad, akorad te pokrytecky vyuzivaji v diskuzich, coz je samozdrejme voda na tvoje EGO....
Ti co maji prumerne vzdelani a umi cist tak si za ty roky musely udelat svuj obrazek,muselo jim to dojit.
Ale prekvapuje me nejvic, ze jsi tak arogantni, ze se stale snazis to popirat a delat ze sebe neco co nejsi..
[ Reagovat ]
13.07.2018 07:59Od: tito
Ti co umí číst a mají průměrné vzdělání se z tvých příspěvků Dominiku dočtou tak akorát konstrukce o tom, jak Nadal nepochybně dopuje, o tom, že že je homosexuál či uniká na daních. Opakuješ to tu léta jako mantru. Když už máš máslo na hlavě tak nemoralizuj. Doporučuji si bedlivě přečíst příspěvek WGM. Jinak vycházet ze dvou článků v mnohaleté historii, která se točí jak kolovrátek je nadmíru směšné.
[ Reagovat ]
13.07.2018 08:18Od: Roger_Federer Re: Tito
Zadne maslo na hlave nemam, nikdy jsem to neskryval, a psal od zacatku co si myslim, nebo co "se rika" v hospodach :).
A hlavne "ja jsem vyplodem Forehenda" od roku 2012..
Jsem tady od roku 09, nikdy jsem Nadala neresil, nezapojoval se do sfaru, byl uplne v klidu, potom jsem tady zacal cist po wimbledonu 12, ty Petrovi lzi, manipulace, ohybani cisel, faktu, dehonestaci jedne generace hracu, ktere ani poradne nevidel hrat...atd
[ Reagovat ]
13.07.2018 09:52Od: triatlet
To, co tu předvádí spaniel a Stan Borowitz, nebo Pe3k s mahyckem, je jen voda na Forehandův mlýn...
[ Reagovat ]
13.07.2018 11:40Od: Stan_Borowitz
Já mu jen dávám ochutnávat jeho vlastní medicínu, z toho, jak vždycky začne prskat, je vidět, jak je mu to nepříjemné.

Samozřejmě že další možnost je ignorovat ho, ale bojím se, že by ho to přivedlo k sebevraždě nebo minimálně do blázince.
[ Reagovat ]
13.07.2018 13:03Od: Forehand
Lomcujú s tebou emócie Stanko. Prvý a druhý odsek si navzájom odporujú a celkovo teda nedávajú zmysel.. Takze na to akoze zabudneme a vyskúšaj znova.

Prípadne si zavolaj pomoc a reaguj vo dvojici, výjdeš z toho bystrejší, uvidíš.

Chum Jetz Stan!
[ Reagovat ]
13.07.2018 16:07Od: Stan_Borowitz
Svým způsobem je mi tě v těchto chvílích, kdy se už jen křečovitě ztrapňuješ, aby sis sám před sebou "dokázal", jak "vyhraješ", líto.
[ Reagovat ]
13.07.2018 18:45Od: Forehand
Zapájas sa do tychto slovnych prestreliek s cielom mat navrch :)

A ked dostávas na zadok, opat tu zacnes pseudomoralizovat. Chýbaju ti gule, ty eunuch.
[ Reagovat ]
13.07.2018 18:51Od: Roger_Federer
:), no ty vole, placu smichy..Vzdyt ty vubec nepobiras, co ti uz pul roku Stan pise, on o koze a ty o voze:);), pul roku v kuse.
[ Reagovat ]
14.07.2018 02:17Od: Stan_Borowitz
To víš že jo, dostávám od tebe na zadek. Au, au, to to bolí.

Aj, čo to hovorím, Kefalín, ještě mi to bude Frantz chtít pofoukat...
[ Reagovat ]
13.07.2018 11:42Od: Stan_Borowitz Re: Forehand
Ale kamoško, vždyť s tím sráčem to bylo přece jen takové roztomilé a vtipné rýpnutí na bázi podobnosti slov, něco jako kráva Mirka.

Tenhle typ humoru by si právě ty měl ocenit, a nereagovat precitlivelo ako Foreskin...
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:34Od: Kozoroh OT: SF Djokovic-Nadal prav. pod střechou
Na páteční odpoledne jsou v Londýně hlášeny přeháňky, což by znamenalo, že se No1e s Rafou utkají pod střechou. Halové podmínky by Novakovi pomohly, resp. Rafu by oslabily. No uvidíme...
[ Reagovat ]
12.07.2018 21:54Od: turista
Myslím, že to nebude mít vliv. Pokud Novak zopakuje minulý výkon a udrží koncentraci tak nemůže prohrát.
[ Reagovat ]
13.07.2018 08:22Od: Krisboy
Na tenhle zápas se těším fakt moc. Novak se zdá být už (min.téměř) zpět, o Rafově formě není pochyb. Čekám řežbu ála finále AO 2012 :) No - to asi ne, ale pěkná bitva to doufám bude. Méně než čtyři sety bude zklamání.
[ Reagovat ]
12.07.2018 16:58Od: Amputace
To je neuvěřitelné, co z vás ten Forehand udělal. Divíte se, že Švýcar umí plynně anglicky a francouzsky, zatímco Španěl ne :D
[ Reagovat ]
12.07.2018 17:10Od: W.G.M.
Mne prijde, ze Forehand se sice trosku zradikalizoval za posledni roky, ale zda se mi, ze ted dost vraci Rogerovym fanouskum, co se tady delo tak cca pred 8 lety. Ja sem chodim minimalne, maximalne si probehnu clanky a v rychlosti diskuzi, naposledy jsem tu neco normalnejsiho (nepocitam sve vyjadreni k rovnoosti grandslamovych odmen a dotazu na prubeh utkani Nadal-Del Potro) napsala asi pred 4 lety. Jednak na to nemam moc casu, jednak me to tady dost prestalo bavit. Docetla jsem se tu vcera, ze Forehand vystval nejake slusne lidi. Me osobne odsud vystvali lidi typu Vojtaak a Pe3k, s kterymi byla kazda debata marna. Velmi mi lezla na nervy nabubrelost mnohych Rogerovych fanousku, jejich bohorovnost a predstava, ze oni jsou ti nejlepsi a nejslusnejsi automaticky proto, ze je Roger obecne povazovan za gentlemana a nejlepsiho tenistu vsech dob. Zatimco kazdy s odstupem musi videt, ze rozhodne nemaji jistym Rafovym fanouskum co vycitat. Ja si moc dobre pamatuji jeste dobu predpe3kovskou, dobu armstrongovskou a dobu barneyovskou, a bylo to bahno. Rogerovi nyni tak uzkoprsi a slusni fanousci se projevovali jeste mnohem hur, nez jak se nyni projevuje Forehand. Ale je asi normalni a lidske, ze kazdy vidi chyby jen u tech druhych a nema problem kazat vodu a pit vino. Holt ono biblicke o trisce v oku bratra tveho a tramu v oku tvem platilo, plati a platit bude :).
[ Reagovat ]
12.07.2018 17:17Od: Amputace
Vidím to naprosto stejně.
[ Reagovat ]
12.07.2018 19:05Od: Forehand
Ahoj W.G.M, pozdravujem ťa,

Škoda, ze si tu len okrajovo, ale áno. FFF boli vzdy bohorovní, povýšení a Roger bol nedotknutelný. Fans tváriaci sa, že zjedli fair play, no zároveň označia Nadala za hekala, mentálne na úrovni cigáňa, sráča, potkana a podobne. Keď sa darí, majú plné ústa rekordov a Federerovi nepovedia inak ako Goat. Keď sa nedarí, rekordy uz vlastne nie su dolezité, tieto debaty su malicherné a legendy sú proste obaja. Totálni farizeji, ktorí zabúdaju tak velmi, ze sa este do krvi budu hadat, ze FH tu bol skor ako Pe3k.

Samozrejme, ze sa stávaju terčom. Oni, nie Federer. Tu už platí iba bič. Tiez by som ho mohol oplzlo nadávat Federerovi, v podstate nič také sa nedeje. Vulgarizmy najhrubšieho zrna na Nadalovu adresu su dlhodoho premlčané, naopak akekolvek rypnutie smerom k helvetskemu krizu vedu symbolicky k ukrizovaniu. :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 19:21Od: W.G.M.
No, mne to fakt nebavilo. U mnohych Rogerovych fanousku jsem mela i dojem, ze si proste stoji na vedeni, nejsou schopni cist mezi radky, pochopit nadsazku, ironii a podobne tropy (lingvisticky termin), takze se tu clovek akorat marne snazil vysvetlit, co napsal, protoze oni tam stale videli neco jineho a na tom, co tam nebylo, se te snazili ugrilovat. Takze ses porad musel obhajovat za neco, cos vubec nenapsal. Nevedlo to nikam, vlakna bobtnala, bylo to otravne a hlavne evidentne nesmyslne. Do toho navic ta slepota k prohreskum vlastnich rad a vypichovani prohresku rad opacnych... Proste jsem si rekla, ze cas se da travit lepe nez slovni pretahovanou s nekym, kdo stejne nema zajem pochopit (podstatou plodneho dialogu je totiz snaha a pripravenost obou diskuznich partneru naslouchat). Navic uz jsem ani nemela cas sledovat tenis, takze jsem ztracela i prehled, a nemela bych tudiz ani moc co psat :). Je mi mnohe lepe, i kdyz obcas kdyz to tu ctu, tak me dost svrbi ruka :-).
[ Reagovat ]
12.07.2018 19:29Od: Roger_Federer
U Forehenda se o zadnou nadsazku nejedna a nikdy nejednalo, je to nemocny pacient :).
Hlavne, on nekope jenom do Federera, ale x let sesmesnuje x hracu let minulych, jenom aby snizil uspechy Federera..
[ Reagovat ]
12.07.2018 19:42Od: Amputace
Ale alespoň se drtivá většina toho snižování a urážení týká čistě tenisu.
[ Reagovat ]
12.07.2018 19:45Od: Roger_Federer
Nesmysl.
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:02Od: Amputace
Rozhodně sem nechodí řešit Rogerovy rituály, vlasy, kolika mluví jazyky, jaké má vzdělání a inteligenci, kolik má dětí, jestli je či není ženatý atp. 99% jeho zdejšího projevu je postaveno na srovnávání Federera s Nadalem z hlediska tenisové kvality, tedy toho, kdo je lepší. A ano, ty úspěchy Federera bezpochyby snižuje, a já se s tím nestotožňuji, Nadala za lepšího tenistu nepovažuji a způsob, jakým se to snaží FH prosadit, je rozhodně dost přehnaný a asi zbytečný. Ale nechtěj mi tvrdit, že FH tady primárně řeší záležitosti, které se tenisu až tolik netýkají (viz diskuze níže o tom, kdo umí kolik jazyků či proč není Nadal ženatý). Snižuje Federerovu konkurenci, úspěchy, herní projev a chtěj mi tvrdit, že to není pravda.
[ Reagovat ]
13.07.2018 14:17Od: Herbert_Hoover
Fandím Rafovi, ale k tomuto tvému příspěvku musím napsat to, že Roger Federer je marketingově víceméně dokonalý produkt. Co bys na něm chtěl rozporovat? Ano, jistě, pro někoho je to, jak je dokonalý, jen hrané a na sílu tlačené, křečovitě působící, ale žádné rituály nemá. Má rodinu, kterou mu já osobně třeba závidím aktuálně. Třeba jednou budu mít taky takovou, ale právě teď se mi ten Federerovic klan zamlouvá. Samozřejmě nikdo s nimi nebydlíme a nemůžeme vědět, co se děje u nich doma. Mluví x cizími jazyky, což pro někoho může být samozřejmost (je to přeci Švýcar), pro jiného obdivné, na každý pád je to reprezentativní a opět musím konstatovat, že já umím mluvit jen dvěma a to jedním ne zcela plynně. Zkrátka vždy záleží na tom, jak se na danou problematiku člověk podívá. Nicméně věř tomu, že Forehand už několikrát využil byť jediné malinké díry v tom dokonalém basilejském marketingovém produktu a neváhal sdělit svůj názor. Třeba na to, jak moc ošklivá je Mirka. Žádný radikál z předních fans táborů nemůže nic vyčítat tomu druhému. Já osobně, ač mě taky někdy FH namíchne, pochopitelně méně než FFF, protože sdílíme oba stejný tábor (někdy nezbávý než zvolat bohužel), leč úplně jiný stan, jsem rád, že tu FH je. Okysličuje diskuzi právě tím, že je inteligentní a má pestrou škálu argumentačních prostředků, čímž dohání ty menší ryby z táboru Rogera mnohdy, věřím, k šílenství a ty mu očividně v diskuzi nestačí. Jsem ale stejně tak rád, že je tu spaniel, který má leckdy dobré, téměř až odborné postřehy, které někteří nemohou skousnout, páč jsou obtížně napadnutelné. Bohužel jeho prezentace se zde smrskla prakticky jen na ty přestřelky na osobní úrovni, což je škoda. Závěrem bych chtěl akcentovat, že je diskuse mozaika, která se bez jednoho význačného dílku může zbortit jako hra hitterky v semifinále GS proti zarputile agresivní obranářce.
[ Reagovat ]
12.07.2018 19:56Od: W.G.M.
Ja jsem ale psala o sobe, nikoliv o Forehandovi. Ackoliv kdyz si tak vybavuji jeho prvni prispevky, tak ironie a hlavne sarkasmus (ten ja mam obecne velmi rada) tam byla hojna. Od pocatku ale take dost narazel na nepochopeni, holt ne kazdemu bylo shury dano, aby rozlisoval velmi jemne nuance jazyka a vyrazu. Zustalo to tedy dosud, pridalo se tam ale vice agresivity a osobnich invenktiv, zda se mi. V tomto zatuchlem rybnicku si ale kazdy casem sahne na dno, ja osobne jsem ke konci take mela velmi blizko k osobnim urazkam, protoze trpelivost nema asi nikdo nekonecnou. Ovsem Pe3kovy premierove prispevky zde asi nikdy nic neprekona. Ze nebyl nikdy zabanovan, si dodnes nedovedu racionalne vysvetlit, tak se holt musim spokojit s osobni konspiracni teorii, ze to je bud znamy sefredaktora nebo je sefredaktor takovy Rogeruv fanousek, ze blahosklonne zavira oci nad kazdym, kdo ho podporuje.
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:11Od: spaniel
Nejhorsi byli suverenne Olympiada, barney a frantz. A ty resis ban pro Pe3ka. Dalsi hodne pokriveny nazor.
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:16Od: W.G.M.
Spanieli, ty jsi bohuzel jeden z tech, na ktere sedi to o te trisce a tramu jako prdel na hrnec.
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:18Od: spaniel
Neco k veci nemas? Ja ti vyjmenoval 3 Nadalovce, kteri byli tak hluboko, ze niz to nejde. A kteri ti nikdy zjevne nevadili. Sama jsi pokrytec, pokud to nevidis a tim padem si prave napsala primer i na sebe.
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:21Od: W.G.M.
:-) jsi ukazkovy pripad toho, o cem jsem psala. Promin, uz ted jsem tu dele, nez jsem puvodne chtela, nechci s tebou zabrednout do debaty, protoze z minulosti moc dobre vim, ze by to nikam nevedlo (a tvoje prispevky, ktere mam moznost cist, me stale presvedcuji, ze se nic nezmenilo). Jsi proste jeden z tech, kdo mi to tu znechutil. Sorry.
[ Reagovat ]
12.07.2018 21:05Od: spaniel
Bez, falesny moralisto.
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:11Od: Ondra979
no a proc umi Nadal hur anglicky? TAdy nevidim jiny duvod, nez ze je mensi talent na jazyky, francouzstinu bych do toho netahal, tam je to logicke.
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:24Od: Amputace
Zaprvé jistě talent a zadruhé to, že jeho rodnou řečí je právě španělština. Stačí si všimnout u jiných španělsky mluvících tenistů, že s tím mají problém a nemluví úplně plynule. Napadá mě třeba Del Potro, Verdasco, Moya. Podstatné však je, že on se jazykem neživí, živí se tenisem, to je to, proč ho známe. Takže i kdyby neuměl pořádně ani španělsky, je to naprosto nepodstatné.
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:42Od: Ondra979
nemyslim si, ze to je spanelstinou, to by muselo byt nejak seriozneji podlozene. Pro komunikaci s medii to ma svoji dulezitost, protoze FEdal uz presahuj hranice sportu, myslim, ze kdyby se Rafa vic snazil, tak by se mohl o neco zlepsit, ale jinak je mi to celkem fuk :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 21:58Od: turista
Rafa Nadal poskytl řadu rozhovorů z kterých vyplynulo, že anglicky umí dost dobře. Má jen stejný přízvuk jako všichni Španělé, což je pochopitelné.
[ Reagovat ]
12.07.2018 22:31Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
12.07.2018 21:52Od: turista
Djoker obstojně umí dokonce 11 jazyků.
[ Reagovat ]
12.07.2018 16:48Od: Herbert_Hoover
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/37013363_1903709892984012_8923421382147047424_n.jpg?_nc_cat=0&oh=4da5a1dd4b05e25e8d9253085dc507ac&oe=5BEBE04C

Prostě the best. :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 18:06Od: VLK----1GSL
:)
[ Reagovat ]
12.07.2018 12:27Od: Stan_Borowitz Aby neskončil jako Jágr...
Já vám, děcka, nevím. Musím dát svým způsobem za pravdu hulibrkovi. Čas nezastavíš. Roger letos hraje o dost hůř než vloni a nejpravděpodobnější příčinou je věk. Nechci sýčkovat, ale asi je to letošní AO posledním velkým titulem.

Uvažovat v současné době, když reálně vidíme, jak Roger hraje od IW a jak se třeba herně zvedá Djokovič, o titulu z US Open, mi připadá z říše scifi. Servisem a zkušenostma sice bude pořád ještě pár let stačit na širší špičku, ale už asi ne na úplný top. Buďme realisti.
[ Reagovat ]
12.07.2018 12:57Od: turista
Kaďák je moc šťastný. Mohl by poslat Federerovi čibuk.
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:04Od: Stan_Borowitz
Tak je tady na TP pár lidí z našich dvou krásných zemiček, kterým odchod Rogera z tenisové špičky výrazně zlepší kvalitu života. No tak jim dopřejme trochu radosti v těch jejich jinak smutných osudech. Vždyť až na výjimky to bylo pro ně patnáct let v očistci, a to je pořádný kus života...
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:10Od: Herbert_Hoover
No možná naopak.
Teď spoustu času tráví tím, že na diskusi rejou do Rogerových fans, utahují si z Rogera, případně znevažují jeho kariérní misi a popírají, co všechno tenisu dal.
Najednou až Rogera na tůře nebude, zjistí, že mají spousty volného času a možná i částečně budou mít pocit, že jejich dny postrádají nějaký ten smysl, nejsou úplné a oni s nimi. Přeci jen byli navyklí na uritou rutinu. I po ukončení Rogerovy kariéry mohou usilovně válčit o to, kdo je lepší tenista, ale už to prostě nebude to pravé ořechové. Nakonec si uvědomí, jak moc ke svému životu aktivního Rogera potřebovali a potrvá než zaplní prázdné místo po něm. :))
V této souvislosti mě napadá vtip od Izera..

Ostravák chytí zlatou rybku a ta mu slíbí, že mu splní tři přání..
Tak já bych si přál, aby ty poje.bané doly ostravsko-karvinské byly v té Praze za.srané.
Už tam jsou. Máš ještě dvě přání.
A chci aby tam robili soboty i neděle.
Už dělají. Co dál?
Kua ja chcu být Pražák. :))
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:14Od: Kamilos88
Osobně to nechci nafukovat, ale už to přestává být sranda. Kluci to zapíchnou do důchodu a najednou bude prázdno. To je jako kdyby skončila Barcelona s Realem Madrid. Po dekádě skončí válka fans a bude ticho po pěšině.
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:45Od: Herbert_Hoover
Kdyby skončila Barcelona s Realem, tak by mi to vůbec nevadilo, hlavně ti házenkáři z Barcy. :) Věděl bych, že by tím Juventus získal v budoucnu nejspíše několik trofejí v Champions League.
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:21Od: Stan_Borowitz
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:26Od: Kamilos88
Každopádně já si zvolil z next gen Tsitsipase co Vy? Přesvědčil mě o mé náklonnosti v duelu s Isnerem. Nervy ze železa, jednoruční BH, chodí na síť, krásný FH. Jediná kaňka je ten Adidas. Až se toho zbaví, tak to bude v pohodě.
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:43Od: Herbert_Hoover
Já si zvolil z next gen Gulbise.
[ Reagovat ]
12.07.2018 17:50Od: gigin
:DDD
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:02Od: annah
Nejspíš už opravdu nic velkého nevyhraje. Musíme si tedy užít každého zápasu, kdy ho ještě uvidíme v akci. Pak už budeme jenom vzpomínat.
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:38Od: turista
Nemusí vyhrát nic velkého, ale milník 100 titulů ATP by překonat měl.
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:40Od: Kamilos88
Tak hlavně má otevřené dveře. Do konce roku toho moc neobhajuje, takže se Rogere seber a snaž se !

Finále v Torontu, tam podle mě na 90% nepojede, ale vynahradí si to Cinnci, pak má obhajobu QF na US Open, což by měl dát v klidu, titul ze Šanghaje bude těžký, ale Basilej v suchém tričku, Bercy nehrál, takže taky v pohodě a turnaj mistrů semi, což je relativně taky v klidu. Ze skupiny postoupí.
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:45Od: turista
No v té Číně bude horkým favoritem Djoko. Výkonnost na to už má. Potřebuje tituly a už to nechce nechávat Federerovi nebo Nadalovi.
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:23Od: r.Fever Re: Federer už je takým tenisovým Jágrom,
ale no, veď pri tak úctyhodnom veku je to už len o tom užiť si posledné chvíle a nie naháňanie sa za počtom GS. Sám som v období od 2010 do 2013-14 niekedy až prisilno fandil Federerovi v tom, aby pridal ešte ten 1 grandslam a nakoniec sa dostal na číslo 20. Ja sko fanúšik som s týmto počtom maximálne spokojný a to vravím bez ohľadu na to, koľko má napríklad Nadal alebo Djoker.

Včera to bola smola, ale pristihol som sa pri tom, že mi to už ani akosi neprekážalo. A ono je to tak niekedy lepšie, s menšími očakávaniami sa to ľuďom berie ľahšie. Veď kto čakal 3 grandslamy po tom, ako vynechal pol roka kvôli operácii... V tomto pohľade som nasýtený :)

A o to väčšie úsmevy mi spôsobujú ľudia, ktorí ešte (pochopiteľne) nasýtení nie sú - veď vieme o ktorých sa jedná...
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:28Od: Stan_Borowitz
Jj, přesně.
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:30Od: Stan_Borowitz
Ale s tím Jágrem jsem narážel na jeho neslavný konec v NHL...
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:36Od: r.Fever
Hoci nehrá momentálne svoj top, tak Federer je aj tak výkonnostne niekde medzi najlepším a 3.najlepším hráčom na svete, v závislosti od svojej aktuálnej formy. Ale podstatné je, že je v špičke. Jágr v poslednej sezóne nazbieral 7 bodov za nejakých 20 zápasov a aj to väčšinou asistencie. To je ako keby Federer vypadol vo Wimbledone v 3.kole 0:3 so Simonom a nevyhral turnaj celý rok.

Myslím, že aj na US Open bude nejaký 2.nasadený, čiže v tomto to má rozohraté stále výborne a šance na víťazstvo grand slamu nejaké existujú. Jágr šancu na Art Ross Trophy už nemal, keď končil. Jedine ak tak vo Federerovom veku - to ešte mal :)))

Ale pracujeme za predpokladu, že Federer ukončí kariéru v roku 2020 (môj názor).
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:44Od: Denis92
Myslim si, ze prave sezona 2020 bude posledna. Este si bude chciet zahrat na OH a podla mna je tam aj nejaka dohoda s Uniqlo, ze tam spropaguje ich znacku, kedze sa to hra prave v Azii.

Samozrejme, ak do toho nepride nejake vyrazne zranenie alebo ine problemy. Zatial neni dovod koncit, ved aj tuto sezonu toho vyhral dost.

Niekedy mam take hlupe myslienky, ze mozno by to bolo lepsie (napr. po prehre ako bola ta vcerajsia), ale to za 2dni rychlo prejde a clovek si uvedomi, ze si treba uzit kazdy zapas, ktory este odohra, lebo ten koniec sa naozaj blizi a taku hrac na okruhu velmi dlho nebude.
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:28Od: raduz
Ano,psal jsem to už v březnu.věk ho dohnal.Jeho tenis mám velmi rád,co se však týká jeho osobnosti,tak tam už je to horší přeci jen.Ta změna sponzora,dává jeho odpůrcům v mnohém za pravdu.I to ,že nehrál na centrkurtu mělo dozajista vliv na jeho výkon,kdy zejména jeho ego utrpělo a podvědomě se tak nedostal uplně do hry no.. Oproti tomu mnou nenáviděný Nadal by dřel naplno i na smeťáku Zkrátka to odráží jeho osobnost..Hodíš mu kost stokrát a on ji stokrát donese zpět.Vlastně je to šťastný člověk.Každopádně Federer mně na okruhu chybět bude.Je to nadprůměrně inteligentní člověk s neskutečným talentem,navíc ve světle svých povahových vlastnosít je zranitelný a není tím správným nejen sportovním robotem.A,že mu nefandí jeden hloupej žurnalista,který by nedokázal provozovat zmrzlinový stánek či trafiku a kterému by dělaly problem zaklady deskriptivní geometri?, Tak to mě nechává uplně chladným.Za mě by měl Federer po příští sezoně skončit.
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:42Od: Kamilos88 Re: re: to o Jágrovi
Jsou zde věty s kterými souhlasím, ale taky ty s kterými moc ne. Samozřejmě je to můj názor.

Tenis a obecně všechny sporty se neskutečně věkově posouvají. Fotbal - Ronaldo 33 let, Messi 31 let. Federer má 36, Rafa 32 let, Nole 31 let. Kdo by to kdy řekl, že po třicítce bude level pořád tak vysoko. Ono obsazení TOP 10 je plné třicátníků.

Nemyslím si, že u Federera hraje tak velkou roli věk. Vždyť letos vyhrál AO a nevedl si špatně na každém turnaji, kde nastoupil. AO WIN, IW finále - prohrané vlastní nedůsledností, první kolo v Miami totéž, Stuttgart titul, Halle stejná písnička zbytečná prohra ve finále a včera totéž. Nemá proč končit, fyzicky na to podle mě má více, než dost. Odehrál včera šílený pětiseťák a nepřišlo mi, že by fyzicky nestíhal. Antuka by ho zničila o tom žádná, ale betony úplně v pohodě.

Znova zopakuji, že Roger by se měl primárně zaměřovat na koncentraci v koncovkách zápasů a setů, protože to je teďka jeho problém. Všechny zápasy, které letos prohrál byly zapříčiněny tím, že nedotáhl jasnou výhru do konce a nechal soupeře, aby se vrátil do utkání. Tohle není věkem, ale hlavou. Buď najde zpět ztracenou motivaci, která mu evidentně chybí, nebo pověsí tenis na hřebík. Od AO jde v každém zápase vidět, že Rogerovi je úplně jedno, jestli vyhraje, nebo prohraje. Prostě to zkusí a buď to klapne, nebo ne. Sám to včera řekl na tiskovce "Byl to takový ten zápas, kdy doufáte, že to nějak zvládnete" - a takových zápasů letos absolvoval přesně čtyři kousky. Celkem jasný průběh, který v koncovce totálně zabil. Můj názor, argumentu a kritiku přijímám.
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:49Od: Denis92
Nesuhlasim s tym, ze by mu to bolo jedno. Minimalne v IW urcite nie. Tam bojoval ako lev. Vo finale daval najavo velmi vyrazne emocie - ci uz negativne alebo pozitivne. Prehral s 3MB, co by sa naozaj stavat nemalo, ale urcite to nebolo kvoli tomu, ze by to odflakol.

V Miami by som celkom suhlasil, ze tam to odflakol.
Halle neriesim a co sa tyka vcerajsku, tak to bolo myslene tak, ze to nejak zvladnete vzhladom nato, kedy mu vobec nejde hra a musi len dufat, ze napriek tomu to dokaze nejak zvladnut a zvitazit. A s tym sa 100% stotoznujem. Vcera to urcite neprhral v hlave alebo preto, ze by mu to bolo jedno, ale preto, ze mu vobec nic nevychadzalo. Najma FH ho zradil az prilis velakrat a potom sa tazko hra..
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:16Od: Kamilos88
Aktivně tenis sleduji snad o té doby, co je Roger Roger a Rafa Rafa. U Rogera je evidentní to usínání na vavřínech. Jakmile dá 1-2 sety, tak věří, že se ten výsledek dotáhne tak nějak sám.

Pokud toto změní a dokáže akcelerovat svou zápasovou koncentraci na 110% tak, jak to dělal vždy, tak potom může pomýšlet na další velké tituly. Pokud ne, tak bude QF/SF na GS a Masters konečnou.
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:51Od: Stan_Borowitz
Ale hlava právě taky stárne, a dokonce rychleji než tělo.

To co říkáš ty, on víceméně sám přiznává na té tiskovce, že nezahrál špatně, že to byl dobrý standardní výkon, ale že v každém zápase jsou chvíle, kdy je potřeba vytáhnout to nejlepší, a to že včera nedokázal.
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:32Od: Kamilos88
Pravda, že ty hot shoty byly většinou ve chvílích, když tak ještě o nic moc nešlo. Třeba na returnu za stavu 0:30 pro Kevina atd.

Když přišly míče za stavu 30:30, nebo 40:40, tak to byly stupidně vyhozené balóny.

On se podobně vyvíjel i zápas s Milošem loni a tam to mělo jiné grády v TB. To bylo přesně to, co Roger letos postrádal. Pamatuji, jak tím running banánem prohodil Miloše v TB přímo na lajnu. Přesně tam ten zápas vyhrál. Včera to naprášil do půlky saka.
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:35Od: Forehand
Federer a stratena motivácia?..:)

Jeho vlastným fans uniká podstata.

Federer vo svojom veku podriadil vsetko W., preto aby ho vyhral. Bol extra motivovany, v 37. moze hrat tenis uz len niekto, kto je do tenisu blazon, kto je motivovany, koho z kurtu budu musiet vyviezt nohami napred, aby skoncil. Asi tak to ma s motivaciou..
[ Reagovat ]
12.07.2018 16:24Od: turista
Souhlasím.
[ Reagovat ]
12.07.2018 16:41Od: Kamilos88
Spíše koncetrace
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:13Od: Ondra979
presne, bylo to spis o koncetraci v dulezitych momentech, tam to prohral..
[ Reagovat ]
12.07.2018 20:16Od: spaniel
Tady je to podle me dobre pojmenovane
http://tenisovysvet.takurcitee.sk/wimbledonsky-sen-sa-rozplynul-preco-to-nebol-federerov-rok/
[ Reagovat ]
13.07.2018 08:44Od: Kamilos88
Dobrý článek. Tímto bych to tady uzavřel. Je tam řečeno více méně vše, co tady opakujeme.
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:13Od: Denis92
Tato prehra boli a stve este aj na druhe den, lebo to bol zapas, ktory mal jednoznacne vyhrat. Zaradil by som to hned vedla SF prehry z 2016 proti Raonicovi, kde to tiez mal vyhrat 3-1 na sety a napokon to prehral a pripravil sa o sancu na dalsi GS triumf.
Teraz je to velmi podobne a je to fakt skoda. Treba vsak dodat, ze nehral dobre a prehral zasluzene. Snad bude mat v US lepsiu formu.
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:23Od: annah
Na tiskovce taky říkal, že ani za stavu 2:1 na sety ho vůbec nenapadlo, že by mohl prohrát. To byla asi jedna z chyb. Jednak podcenil soupeře, jednak si tu možnost, že by mohl prohrát, měl po prohraném třetím setu připustit, vytáhnout rezervy a zapnout vyšší level - pokud ovšem v té chvíli vůbec nějaké rezervy zbývaly. Asi ne...
[ Reagovat ]
12.07.2018 11:59Od: Stan_Borowitz
Jakmile si ve vyrovnaném zápase na takové úrovni připustíš, že bys mohla prohrát, tak ho tutově prohraješ. Já bych ten výrok četl spíš obráceně, za stavu 2:2 ho poprvé napadlo, že by mohl prohrát, a to byl konec. Pak už to byla jen otázka času...
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:14Od: Herbert_Hoover
Taky mi to dává větší smysl :)
A s tím, jak zjišťoval v pátém setu, že Kevin nemá problém zaservírovat čistě nebo ku 15 a odvrátí i docela příznivý stav 0:30 či 15:30 si to začal uvědomovat čím dál víc, až si to uvědomil úplně tou dvojchybou ve 23. gemu.
[ Reagovat ]
12.07.2018 12:03Od: Kamilos88
Podle té tiskovky si myslím, že ho to bude štvát tak ještě dneska a pak se bude soustředit na další turnaje.

Tuto formu má od IW, tam se mu podařilo uhrát finále, které podělal stejně, jako včerejší zápas, potom vyhučel v Miami, nějak upinkal s tímto stylem Stuttgart a totéž se opakovalo v Halle. Vyhrál 20GS a prostě usnul na vavřínech, ztratil motivaci. Já si myslím, že tohle jsou body, kterých by se měl Roger chytit. Všechny jeho letošní prohry byly vyhrané zápasy DelPo v IW, Kokkinakis v Miami, Čorič v Halle a Anderson včera.
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:00Od: annah
Přesné vystižení. Je to tak. Ale bude za tím v pozadí opravdu i věk. Je mu skoro 37.
[ Reagovat ]
12.07.2018 07:54Od: steve79
Roger bude hrat dalsi tyden dalsi turnaj??
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:35Od: Krisboy
Chystá se na Svijany Open do Liberce (prý).
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:19Od: Stan_Borowitz
Určitě nepojede do Umagu, tam má totiž namířeno J1rka a Roger určitě nestojí o další bolestnou porážku v řadě.
[ Reagovat ]
12.07.2018 07:08Od: Roger_Federer
Clanek ma 52 komentářů, sasa z Bratislavi z toho 23;)
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:15Od: a.magerova
Ono hlavně stačí, aby u článku byla fotka Rogera a to je jak magnet pro něho a Frantze... minulý týden u článku s fotkou Rafy nebyla ani čárka, nejen od nich, ale od nikoho... prostě nula od nuly pošla.... ;-)
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:17Od: Forehand
Pani mag(o)rova prisla a len kruti hlavou ako somarik, bez toho, ze by si to vlastne zrátala :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:38Od: a.magerova
Pod Rafou nic, tady 6.... furt je ta tvoje frustrace z čehosi v osobním životě, kterou si vybíjíš na Rogerovi, jasná... jsi den ode dne hnusnější a už jsi z TP vyhnal i slušné lidi z vašeho tábora, protože nechtěj být s tebou v žádném případě spojováni... prakticky jsi to tu zničil víc než Frantz, který vyleze jen občas, ty tady kvačíš furt a tím jsi pobyt na TP kdekomu znechutil... :-/
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:44Od: Krisboy
Je za Rogerovi závislej stejně jako ty. Rozdíl je v tom, že ty to neskrýváš a nestydíš se za to :). Foreskin se s tím nedokáže vyrovnat a svůj coming out stále oddaluje :D
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:05Od: Forehand
Prosim ta, nerozplač sa mi tu...

A palec hore za dedukciu, pobavila :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:15Od: Forehand
Nielen ze nevies pisat, ale pocitat...:)

6-7..
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:13Od: a.magerova
Navíc je vtipné, že zrovna ty, který nikdy nebazíruje na přesných číslech a faktech, rád upozorňuješ na informace skryté mezi řádky, zde, když se to týká tebe a hodí se ti to do krámu, najednou upozorňuješ na nesrovnalosti... jsi nějak přecitlivělý... :-P
[ Reagovat ]
12.07.2018 01:32Od: DORSCH
nielen za rok,ale aj za dva,japonci na tom budu trvat
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:27Od: spaniel
Vypada to, ze Roger bude hrat dokud to Rafa nezabali :D
Uz chybi jen taskarice ve stylu, ze Rafa ukonci karieru, Roger taky, aby nasledne Rafa ohlasil comeback a Roger hned po nem. No, vzhledem k vekovemu rozdilu, to bude zajimave.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:10Od: Kamilos88 Respekt
Teď jsem dokoukal tu tiskovku do 3/4 - umím jen Anglicky a Francouzsky, ale to přepínání jazyku u Rogera je šílené. Umět hovorově 3 světové jazyky kdy to vypadá, ze je rodily mluvčí je fakt brutální.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:30Od: Forehand
Bezna vec v krajinách ako Svajciarsko alebo Belgicko napr.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:31Od: Kamilos88
Ajm hepy tu bí hír?
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:06Od: Patik
Del Potro has bín very taf.
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:09Od: Forehand
Ajm sory for tudej Roger, good bye Roger..
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:21Od: peRFect
Jak Roger řekl,je třeba být také s rodinou a kamarády.To někteří z Mallorky,co se ani po sto letech nezasnoubili a neexistuje snad jediná fotka,kde by se alespoň drželi za ruce,vůbec neznají.Jen dřina a pot a rehabilitace.Krásný život.
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:07Od: Forehand
Fotiek je plno, len ich musis trochu hladat, nepridu k tebe samé, Rafa sa nepretŕča pred objektívami fotoaparatov nasilu ;)
[ Reagovat ]
12.07.2018 10:35Od: peRFect
Typicky přechozenej vztah, pokud si ji do dvou let nevezme, půjdou od sebe (z jejího popudu - pakliže není zlatokopka :-)).
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:33Od: Stan_Borowitz
Mě se Xisca moc líbí a Rafova ségra taky. Dal bych s nima trojku klidně.
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:28Od: Frantz
by si o tebe ani kolo neopřely..stejně tak jako ten tvůj švýcarský arogant
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:29Od: Kamilos88
Jak bylo dvě hoďky na freevideu?
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:55Od: Frantz
Trpíš samomluvou?? :DD
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:00Od: Kamilos88
Já určitě ne. Ty máš po vyvrcholení u komiksového erotického seriálu nával testosteronu a opět tady bliješ.
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:27Od: Stan_Borowitz
No tak tobě ho Rafa do huby taky nikdy nestrčí, to ti ale nebrání o tom stále snít. Každý máme své sny...
[ Reagovat ]
12.07.2018 12:54Od: tito
Přesně tak. V Evropě jsou 2 typické multilingvní státy - Švýcarsko a Belgie. Předpoklad, že občan těchto států bude mluvit více jazyky je naprosto logický. Švýcarsko je navíc unikátní tím, že se tam prolínají jak románské, tak germánské národní jazyky. Všechny jazyky ( němčina, francouzština, italština a rétorománština) mají postavení národního jazyka..... Je faktem, že většina lidí má problém se v "dospělosti" učit jazyk z jiné jazykové skupiny. Na rozdíl od lidí, kteří v multilingvním prostředí vyrůstali. Fakt tu debatu nechápu. Tedy chápu, ale divím se jí :-)
[ Reagovat ]
12.07.2018 07:44Od: Krisboy
Zajímavé je, že Nadal se nedokáže pořádně naučit ani jeden :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 08:45Od: Kamilos88
Tak Rafa hraje většinu roku na antuce ve španělsku, tam to nepotřebuje (vtip), ale on není zase takový mediální aktér, jako Federer, nebo Djokovič.

Argument, že je to běžná věc od mistra Forehanda by byl možná akceptovatelný, kdyby něco podobného uměl Wawrinka. Ten mluví však na úrovni Rafy...
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:19Od: Krisboy
Na Rafovu obranu je třeba říci, že ho celý život trénovali (pokud vím) jenom Španělé. Roger měl a má tým mezinárodní.
Ale vzpomínám si, že třeba taková Arantxa Sanchez Vicario po patnácti letech na tour mluvila anglicky asi tako žák druhé třídy po dvou lekcích :) Tak nevím, jesli Španělé obecně nemají s jazyky nějaký problém? Ale asi ne, asi je to náhoda.
[ Reagovat ]
12.07.2018 11:41Od: spaniel
Na Rafovu obranu treba rict, ze je mentalne na urovni obyvatele osady na vychodnim Slovensku.
[ Reagovat ]
12.07.2018 11:59Od: Kamilos88
Opakuji. Rafu nelze v tomto srovnávat s Federerem. Roger je prostě tenisový elegán a tvář mnoha světových nóbl značek. Umí proto vystupovat, mluvit a chovat se před světem téměř dokonale.

Rafa je prostě hráč, který se soustředí na svou hru primárně a sekundárně na média.
[ Reagovat ]
12.07.2018 12:19Od: Frantz
jj tenisový elegán pár exeláns

https://giphy.com/gifs/roger-federer-10sGtYrCopOPC0
[ Reagovat ]
12.07.2018 13:16Od: Stan_Borowitz Re: Hodný a skromný kluk z Mallorky
https://youtu.be/UGLQW0AXp4g?t=118

A ani není potřeba z toho dělat smyčku, Rafa to zvládá omílat pořád dokola sám...
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:29Od: Frantz
SHUT UP!!!! :DDDDD
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:53Od: Frantz
"Umí proto vystupovat, mluvit a chovat se před světem téměř dokonale"

Mazec tohle.. :D SHUT UP!!!! :DDD
[ Reagovat ]
12.07.2018 14:59Od: Kamilos88
Hochu vytahuješ tady historku z roku 2012, kde Federer tekl 0:2 na sety a ten zápas otočil a vyhrál. Tehdejší publikum bylo na facku a jemu ruply nervy - ale dovolit si to nemusel. Za ten jeden svůj výlev se několikrát omluvil.

Akorát ty máš to video jako budík, který by ti měl připomínat několikrát denně, že meleš nesmysly. Ale když sis to za 6 let nedokázal přeložit, tak je to asi marný.
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:14Od: Frantz
jo, takže házení po dopití prázdné láhve za sebe, rozbíjení rakety, pitchování po umpirovým a po čárových rozhodčích, považuješ za vrchol gentlemanství, elegance a dokonalosti, jo? :DDD
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:16Od: Kamilos88
To bych chtěl vidět, kdy naposledy Federer rozbil raketu ty vtipálku. Tipuju, že tak někdy v roce 2009. Tedy přesně tam, kde skončil tvůj mentální vývoj. Od té doby si nic nepamatuješ.
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:31Od: Stan_Borowitz
Na pitchování po čárových rozhodčích a podavačkách ručníků a vyhrožování umpirovým je tu daleko lepší expert...

https://i.eurosport.com/2013/04/20/994013-19293865-2560-1440.jpg?w=1650
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:38Od: Kamilos88
Dopředu říkám, že respektuji jak Rafu, tak Rogera s Nolem, ale nemůžu si pomoct v tom, že fans těchto hráču jsou mnohdy velmi podobní na samotné hráče - berte z nadsázkou.

Fed fans - Ti většinou dlouze debatují a hledají důvody proč to dneska nešlo a co bylo špatně

Nole fans - Když se podívám na jejich facebook profil, tak vidím hesla jako KING BANIK, SPARTA FOREVER, ZNICIME TY NULY, IDEMOOO

Rafa fans - špatný rozhodčí, zranění, špatný povrch, špatný stadion, špatná BIO zátěž, špatná raketa, špatné míčky

Celkem to na sebe i sedí. :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 15:28Od: Forehand
Pán Spaniel,

Vzdy férový a korektný fanúšik RF. Diplomat..:)
[ Reagovat ]
12.07.2018 18:14Od: spaniel
Pravda boli co?
[ Reagovat ]
12.07.2018 18:51Od: Forehand
Kamosko, mne ide o tenis. Nech je Nadal aj polohermafrodit hovoriaci pol rečou, pre mna je podstatné, ze je lepsim tenistom, nez Federer. To je ten pravý balzam na dušu priateľu ;)

Hladanie cohokolvek, co by va fanatikom mohlo ulahodit na duši, ako, kolko jazykmi plynule hovori, ci by uz mal mat deti a manzelku, ci ma vystupovanie ako Federer a pod, len to ukazuje, ako ste v uzkych, topiaci sa slamky chytá, frustrovaní jak mraky. Takze áno, Federer je uz v Bazileji, Nadal sa pripravuje na semíčko a bolí ma to :)
[ Reagovat ]
12.07.2018 18:57Od: spaniel
Tvl, ty jsi nejvetsi vtip co kdy byl. Jsi to prave ty, kdo neustale omila ze je Fed arogantni, dava sem videa, jak zahazuje flasku nebo krici shut up a pise ze Mirka je zlatokopka a tlusta krava. A ted tady jdes tvrdit, ze tobe jde jen o tenis? :D Ty si se.res do huby dlouho ale ted se ukazuje, ze tva huba ma rozmery macochy.
[ Reagovat ]
12.07.2018 19:15Od: Forehand
Vidiet, ze si trochu stratený. Ale to sa od teba tak nejak čaká....

Videa tu postuje Frantz, naposledy som nejaké postol snad v 2012...O Mirke som mal jednu diskusiu, stále ju povazujem za vtipnu, kedze ss volá Mirka a najznámejsia svajciarka cokoládová Krava Milka :)...Ozaj tam nevidis spojitost...

Tuto tému mi omielas uz asi 6rokov, jak hystericka manzelka v prechode neustale pripominajuca manzelovi krivdu za to, ze jej nepomohol s taskami v tehotenstve...
[ Reagovat ]
12.07.2018 19:15Od: Forehand
Vidiet, ze si trochu stratený. Ale to sa od teba tak nejak čaká....

Videa tu postuje Frantz, naposledy som nejaké postol snad v 2012...O Mirke som mal jednu diskusiu, stále ju povazujem za vtipnu, kedze ss volá Mirka a najznámejsia svajciarka cokoládová Krava Milka :)...Ozaj tam nevidis spojitost...

Tuto tému mi omielas uz asi 6rokov, jak hystericka manzelka v prechode neustale pripominajuca manzelovi krivdu za to, ze jej nepomohol s taskami v tehotenstve...
[ Reagovat ]
12.07.2018 19:37Od: spaniel
Opakovana lez se stava pravdou? To bys to musel odeslat tisickrat v tvem pripade. Nejsi o nic lepsi nez ti, nad kteryma tady vynasis soudy. Neustale roky provokujes a sponis a pak places, ze te nekdo popise jaky jsi.
[ Reagovat ]
12.07.2018 12:07Od: gocii
Tak ono je to vubec dane u tech jizanskych statu. Znalost anglictiny tam je ale jejich prizvuk je tak silny ze to pak nevypada moc dobre. Staci se podivat na dalsi sportovce ze spanelska, nebo jizni ameriky a ta anglictina je proste slabsi.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:05Od: turista
Roger nemluví jen tak. Myslím že ho spíš zase uvidíme na kurtech než na obrázku v křesle v papučích a s lulkou v ústech. Lulka asi nepatří k jeho odpočinku.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:31Od: Forehand
Mozno o rok skúsi nieco zmenit.

Napriklad začlenit antuku :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:33Od: turista
Bylo by to fajn.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:35Od: Kamilos88
Roger nebude hrát antuku už nikdy. Jistější je jenom smrt. V jeho věku a po operaci kolene by ho to zničilo.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:35Od: Forehand
Tak snáď bude mať Roger ešte ešte ľahší žreb. Snáď už to vyjde.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:37Od: Patik
Tomu ver..minulý rok dostával všade Nadala a išlo to hladko..teraz mal zložitejšiu cestu :)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:42Od: Frantz
zatímco do té doby dostával Nadal všude Federera a to se mu to pak vyhrávalo
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:46Od: Patik
Užívam si tvoju prítomnosť škoda že ťa tu najbližšie uvidím až začiatkom antukovej sezóny.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:21Od: mahycek
To je dobře, že přijedeš, ale odpustil bych ti devátý
Wimbledon za US- OPEN 2018, když vyhraješ.
A Franzi, zbláznil si se ?? Jeden z nej sportovců všech
dob, se má právo vracet na všechny GS i jako aktivní
sportovec, nebo jako sportovní ambasador do konce života.
Všude dveře otevřené.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:24Od: Kamilos88
Francovi neotrevrou ani kanály ve kterých bydlí. Cítí se pak nedoceneny
[ Reagovat ]
12.07.2018 09:20Od: Krisboy
Ani hovna ho mezi sebe nechtějí :DDD
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:55Od: annah
Ty si hlavně zkontroluj ty tepláky. Možná jsi sáhl vedle a nebyly to ty pravé. :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:12Od: Fandina
Jj, Roggi dneska neměl svůj den. Jinak by to bývalo skončilo 3:0 a pak se přetahovali v posledním setu a klidně to mohlo dopadnout opačně. Nedopadlo. Co se dá dělat. Každý všechno nevyhrává, i když jsem do poslední chvilky doufala.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:16Od: Kytka
Škoda, každý den není posvícení. Ale on se z toho brzy sebere. Navíc letos je v Londýně horko, tráva je pak moc pomalá a to nahrává králíkům a jiným běhavcům.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:20Od: Frantz
fňuk fňuk, ať se ti dnes o Kevinovi i celou noc zdá :DDD
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:24Od: EllNino
každý, kdo komentuje článek Federera, je zákonitě jeho fanoušek ? ... a co třeba neutrální divák, to ti nic neříká ?
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:29Od: Frantz
připadne ti snad, že zrovna paní Kytka, která v každém komentu uchcává z Federera a zároveň nezapomene plivnout po Nadalovi, se dá nazvat neutrálním divákem?
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:32Od: EllNino
nevšiml jsem si, že by uchcávala z Federera, uchcává z Karolíny Plíškové, ale z Rogera až po vypadnutí všech Čechů z pavouka :) Tenis není jen o Rogerovi a Rafovi, ač mám oba celkem rád
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:33Od: a.magerova
Kytka vždy fandila Rafovi, co si tak vzpomínám...
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:21Od: Kytka
Rafovi ne, i když proti němu zásadně nic nemám. Je to pan hráč, to se musí nechat. Fandila jsem Rogerovi a i Nolemu hodně fandím. O Del Potrovi. Hráčů, kteří jsou mi sympatičtí mám víc. I když se mi líbí víc útoční hráči než obranáři, Nole do toho nezapadá, ale je to sympaťák a je s ním legrace, není to jen robot.
[ Reagovat ]
12.07.2018 00:24Od: Kytka
Karolíně dost fandím, ale výraz uchcávat je brutální. A i tak mně Karolína někdy dost štve. Předloni na US Open to bylo fascinující, když vyřadila obě Williamsky, jednu po druhé. A od té doby nic. Tedy kromě několikatýdenního postu světové jedničky. Herně mi někdy přijde jako už za zenitem. No snad se ještě probere. Ještě nějaký rok před sebou má.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:06Od: Frantz
To víš že jo, arogante, ještě i v padesáti si sem přijedeš pro titul
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:09Od: Kamilos88
Hele Franci byl jsem dneska v Obi - to je ten obchod, kde prodávají domácí potřeby a věci pro kutily a další, kteří něco umí ( což ty nejsi ), ale viděl jsem zajimavou akci na páčidla za 300 Kč. Tak mě napadlo, ze se ti na jedno složime ( víme ze důchod na psychické poruchy je v ČR nízký) ty si ho koupíš a můžeš si konečně otevřít dveře od kanálu, kde bydlíš a jít domu. Co ty na to?
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:13Od: Patik
Veď ho nechaj..toto sú jediné dni kedy sa môže trošku potešiť..keby Federer vyhral jeho život by bol naďalej smutný..on zato nemôže..to jeho rodičia.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:14Od: Kytka
Ráda přispěji, i ze svého důchodu.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:15Od: Frantz
A ty si pořídíš po dnešku i jeden rezervní, že?
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:01Od: a.magerova
Jsi mě dnes naštval, ale co... Život jde dál... ;-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:07Od: Kamilos88
Věř, ze Rogera to štve asi nejvíce ze všech. Nicméně je to profik, takže to hodí za hlavu a jede dále. Moc na výběr nemá.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:15Od: Kytka
No tak nějak.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:16Od: Patik
Myslím si že si zobere namiesto Wimbledonu US open..a určite nejaké to Masters..Turnaj Majstrov..
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:19Od: Kamilos88
Já se budu opakovat, ale s odstupem času jsem rad, ze to prohrál. Jako vážně. Myslím, ze proste potřeboval posadit na zadek. Nějak mu to poslední rok chodilo a tak trosku usnul na vavřínech, přestal se snažit, hraje bez zájmu. Snad ho ta prohra nakopne ať si uvědomí, ze jeho jméno a servis mu tituly nevyhraji.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:22Od: Patik
Tiež si myslím..koniec koncov za posledné dva roky povyhrával skoro všetko čo sa dalo.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:22Od: annah
Ale já myslím, že na zadek ho posadilo už Miami, ne? Když vyletěl hned v prvním kole...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:24Od: Kamilos88
To asi ne. Miami není wimbledon, tam ho to bolí nejvice
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:25Od: Patik
ale zase aj v Halle to dosť bolí predsa len .
[ Reagovat ]
12.07.2018 18:54Od: turista
Halle byl ten pomyslný vrabec v hrsti zatímco Wimbledon je i pro mnohonásobné šampióny vždycky holub na střeše. Je to záludný turnaj, stejně jako celá tráva. RF letos bohužel nechytil ani toho vrabce. Čoriče měl porazit, stejně jako Djoker v Queensu Čiliče. Zabalit to nemůže když mu do 100 titulů ATP chybí pouhé 2. Nemohu si pomoci, ale jediný Nadal momentálně prakticky do puntíku plní papírové předpoklady. Asi proto sedí na tom pomyslném vrcholu pyramidy.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:20Od: annah
Jsem zvědavá, jaké budou ty další plány. Na svých stránkách má vedle Wimbledonu zkratku TBD - co to je? Přestávka na odpočinek? :-)
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:23Od: Patik
TBD ? hmm...možno To Bude Dovolenka..ktovie..
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:52Od: annah
Jo, něco jako vysvětlení GPS v hanáčtině: Gde proboha su...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:58Od: Patik
Mal by to znamenať niečo ako to be discussed..akože to zrejme ešte prediskutujú a navrhnú plány.
[ Reagovat ]
11.07.2018 23:02Od: annah
Aha. Díky.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:24Od: Frantz
zkratka pro fajku houpací křeslo a papuče :D
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:39Od: turista
Myslíš že si Roger zápálí fájku v křesle s papučemi u televize? Pochybuji o tom.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:40Od: janek_da
A neni tam TBC? To byvh věděl.
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:40Od: George_Renel
To Be Decided?
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:32Od: janek_da
ale pak ty usmiřovačky ...
[ Reagovat ]
11.07.2018 22:34Od: a.magerova
No právě.... ;-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist