Berdych a Plíšková nepojedou do Ria kvůli obavám z viru zika

  • Tomáš Berdych se nezúčastní olympijských her v Riu de Janeiro. Osmý hráč světa dnes oznámil v tiskové zprávě, že důvodem zrušení jeho startu v Brazílii jsou obavy z viru zika. Ze stejného důvodu do Brazílie nepoletí ani Karolína Plíšková. Česká výprava tak během jednoho dne přišla o dva členy a aktuálně má 105 sportovců.
    16. 7., aktualizováno | Aktuality |  427 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Třicetiletý Tomáš Berdych oznámil svou neúčast v Riu dnes odpoledne a stal se tak prvním českým sportovcem, který se z olympiády omluvil. "Bylo to pro mě těžké rozhodnutí po dlouhé a složité diskuzi s blízkými," napsal dvojnásobný vítěz Davisova poháru, který měl jet na své čtvrté hry pod pěti kruhy.

Poprvé se spekulovalo o Berdychově neúčasti v Riu před startem Wimbledonu. "Mám olympiádu pořád v programu, ale musím se na to podívat a promyslet to. Potřebuju zjistit, jak se věci mají, a pak udělat to nejlepší rozhodnutí," říkal britským médiím a pro česká doplnil: "Nevím, kde se spekulace o mé možné neúčasti vzaly. Do Ria samozřejmě jedu a na olympijské hry se těším," ujišťoval.

V Riu plánoval Berdych hrát dvouhru, ale s Radkem Štěpánkem i čtyřhru, v které měli medailové ambice, a uvažovalo se také o mixu s Karolínou Plíškovou. Nyní je otázkou, jestli se český pár do smíšené čtyřhry dostane a jak budou složeny dvojice do čtyřhry. Druhý pár pro soutěž v deblu zatím tvoří Lukáš Rosol a Jiří Veselý.

Pro Štěpánka znamená neúčast Berdycha v Riu velkou ránu, jelikož hodně toužil zaútočit na cenný kov. "Radek vzal informaci na vědomí a čeká, jaké informace získají v pondělí odpovědní pracovníci tenisového svazu o možnosti změn v nominaci," řekl ČTK Karel Tejkal, mluvčí daviscupového týmu.

Do Ria nepoletí ani Plíšková
Stejně jako Berdych se dnes rozhodla také Karolína Plíšková, která měla hrát v Riu dvouhru, ale také čtyřhru s Lucií Šafářovou. "Omlouvám se ze stejných důvodů jako Tomáš Berdych. Taktéž sdílím obavy z možných důsledků nakažení virem zika," uvedla v prohlášení pro ČTK, proč se vzdala olympijské premiéry.

Berdych a Plíšková jsou prvními českými sportovci, kteří se omluvili z olympiády. Jejich neúčast na hrách pod pěti kruhy už byla oficiálně nahlášena Českému olympijskému výboru i Mezinárodní tenisové federaci (ITF).

Další čeští tenisté v čele s dvojnásobnou wimbledonskou vítězkou Petrou Kvitovou by měli v Riu startovat. "Byl jsem v kontaktu se všemi dalšími účastníky tenisové výpravy a všichni mi potvrdili, že se olympiády zúčastní," řekl ČTK Petr Pála, vedoucí české tenisové výpravy v Riu.

Ve dvouhrách by tak měli hrát Kvitová, Lucie Šafářová, Barbora Strýcová, Jiří Veselý a Lukáš Rosol. Do čtyřher jsou aktuálně nahlášené páry Andrea Hlaváčková, Lucie Hradecká a Rosol s Veselým.

Po odhlášení Berdycha a Plíškové se rozpadly očekávané páry Berdycha s Radkem Štěpánkem, kteří se netajili medailovými ambicemi, a Plíškové s Šafářovou. "Intenzivně zjišťujeme možnosti změn nominací," uvedl Pála. Je možné, že Šafářová vytvoří dvojici se Strýcovou, obě už si i vyzvedly olympijskou výbavu.

"Nechápu, proč rozhodnutí sportovců přišlo teď, když se o riziku nákazy virem zika hovoří stále méně a méně," uvedl dvojnásobný olympijský vítěz Doktor v tiskové zprávě pro ČTK. "Podle našich informací nehrozí v Riu extrémní riziko nákazy virem zika. Všechny nominované sportovce i členy doprovodu ujišťuji, že děláme naprosté maximum pro to, abychom minimalizovali nebezpečí nákazy," dodal.

Berdych s Plíškovou nejsou prvními tenisty, kteří na olympiádu nepojedou kvůli obavám z viru Zika. Ze strachu o zdraví nepoletí do Brazílie ani wimbledonský finalista Milos Raonic a světová pětka Simona Halepová. Do Ria ze stejného důvodu nepojedou nejlepší čtyři golfisté světa v čele s Australanem Jasonem Dayem.

Petr Pokorný, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (427)
17.07.2016 16:14Od: brixner světová.čórka
Hele, proč nejdeš svoje moudra trousit na nějaký cigošský server, třeba romea nebo jak se to sosátko společných peněz vlastně jmenuje?
Cigánské špíny jsem v životě potkal už docela hodně a řeknu ti jedno - ani jeden/jedna, opakuji ANI JEDEN ZA TO NESTÁL!!
Vsadím se, že špinavej parazit budeš i ty.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:18Od: svetova.dvojka
na urážky,vulgarismy a komentáře motivované rasismem, nereaguji..., buď Hatefree. Já jsem zase poznal špatné lidi z majority a nikde to neventiluju...
[ Reagovat ]
17.07.2016 17:24Od: brixner
Tohle není nic o rasizmu, jak si s chutí berete do vašich špinavých tlam! Tohle je holá realita - lidi vs. podlidi, nic víc! Mě osobně je z těch druhých na blití! Jestli umíš aspoň trošku přemýšlet, tak to udělej, ty "jiná raso"
Vím, že ti to je jedno...diskuze s tebou končím. Jdu ten zbytečný adrenalin vypustit jinam, než na blbé diskuzi, kde se docela třesu nad bezmocí z toho, že živím podobnou špinavou "rasu", jako můžeš být i ty.
[ Reagovat ]
17.07.2016 17:52Od: misa
To je jen provokatér ;-)
[ Reagovat ]
17.07.2016 15:59Od: George_Renel Pro bagatelizanty
http://oh.idnes.cz/katerina-kudejova-rozhovor-vodni-slalom-ffw-/rio-2016.aspx?c=A160716_003058_olympiada-rio-2016_tp
Osobně jsem strávil nějaký čas v milionovém brazilském městě Campinas v roce 2001. Mí místní obchodní partneři mi doslova zakázali vycházet samotnému z hotelu. Ono od PC se to vidí jinak.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:11Od: anakin01
Přesně, lidi a média se chytli jen toho viru zika, ale jsou tam i další rizika.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:15Od: misa
Jaká? Jak se liší od běžných turnajů?
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:22Od: anakin01
Projdi se večer nebo v noci po Riu a po Londýně a možná pocítíš ten rozdíl :D
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:26Od: misa
Rád bych tě upozornil, že v Jižní Americe se koná několik turnajů ATP a WTA. Dále jsem od řady tenistů slyšel, že při turnajích jsou jen na kurtu nebo hotelu, ven stejně nechodí. Proč by měli chodit do nějakých chudinských čtvrtí? Oba dobře víme, že je to jen výmluva, nechce se jim tam jet z důvodu absence bodů a peněz.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:30Od: svetova.dvojka
Tomáš Verner cestoval i do KLDR a ničeho se nebál..., máš recht, ten turnaj se hráčům mimo silnou čtyřku nechodí do krámu, protože za něho nejsou žádné love.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:33Od: anakin01
Očividně jsi tam nebyl. Mimo to Tomáš se na turnajích v jižní Americe objevuje opravdu pravidelně...
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:35Od: misa
http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-martin-hasek/274982/berdychovo-olympijske-ne-omluva-vsak-prisla-ve-spatnou-chvili.html

Tady máš uvedeno, že všichni čeští sportovci dostali dlouho dopředu podrobné informace o rizicích. Mohli se rozhodnout dříve, proč se nechali nominovat?
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:38Od: anakin01
Tak to už je zas debata o něčem jiném, o tom, kdy omluva přišla, ne z jakého důvodu.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:30Od: George_Renel
Brazilská realita je trošku jiná, bylo by to na dlouho debatu. Jen v krátkosti. Když jsem vylezl v Sao Paolo z letadla a sedl do auta a jel těch cca 60km, viděl jsem snad 10km dlouhou favelu-lepenkovou vesnici. Řeka=plovoucí stoka pomalu se pohybujících plastových lahví. Přejetému rozmašírovanému chlapovi se auta vyhýbala a nic se nedělo-prý je to normální. Večerní střelba je běžným koloritem.
Byl jsem také v Rusku, a taky hrůza. Ale až tak velká ne. Bylo to pro mě překvapení. Když jsem navštívil Izrael, byla to proti těm zkušenostem oáza klidu. To jsou mé osobní zkušenosti, které mi nikdo nevymluví. Protože jsem tam BYL. Zrovna tak jako ta kanoistka.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:31Od: George_Renel
Peněz? Berdych má vyděláno tak na další 3 generace. Jsou věci, co si za peníze nekoupíš.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:32Od: George_Renel
Patřilo výše...
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:35Od: iqe
Mluvíš o něčem, kam se tenisti stejně nedostanou.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:39Od: George_Renel
Tenisti možná ne, ale ta druhá strana třeba ano....
A o tom to je. A v tom bordelu se nemoci, bakterie, viry líhnou jaksi lehčeji. A ty se prostě přes ostrahu dostanou.
Ale končím na toto téma, nemá to cenu. Já prostě respektuji individuální rozhodnutí. Třeba teprve po W. měl čas se pořádně soustředit a poradit s rodinou, mohlo se leccos změnit.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:41Od: anakin01
Přesně tak.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:47Od: misa
No jo, nejhorší je zemřít strachem. Euroatlantická civilizace k tomu směřuje mílovými kroky.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:50Od: anakin01
:-)))
[ Reagovat ]
17.07.2016 19:06Od: iqe
Přede dvěma lety se tam konalo MS ve fotbale a nikdo se neodhlašoval..
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:38Od: misa
Zajímavé zážitky :) Podobně popisovali tenisté návštěvu Indie během loňského Davis Cupu.
[ Reagovat ]
18.07.2016 06:18Od: Permonik
A to's zcela jistě viděl jen zlomek toho, co se tam zákonitě musí dít za hrůzy. Lidská bída, utrpení, a z toho vyplývající bezohlednost, odlidštění, boj o holý život. A to doslova BOJ.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:24Od: Frick
Kde tam je o viru?
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:34Od: George_Renel
Zrovna pevné zdraví a běžnou diagnózu si dle jejího vyjádření nedovezla.... Ono prát do sebe extra antibiotika není to pravé ořechové, a nezáleží na tom jak se vir jmenuje.
[ Reagovat ]
17.07.2016 15:54Od: Frick A maj to
http://oh.idnes.cz/zika-mahe-drysdale-veslovani-vymluvy-d8k-/rio-2016.aspx?c=A160717_132605_olympiada-rio-2016_ten

Hezky z nich udělal kretény. Navíc ještě sportovec "od vody"....
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:08Od: anakin01
názor proti názoru, záleží, který si zmedializuješ.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:14Od: misa
Máš tam čísla, proboha!
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:20Od: anakin01
ověřená?
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:22Od: misa
To si najdi. Nemám důvod nevěřit novozélandskému olympijskému vítězi.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:23Od: anakin01
Já nemám důvod nevěřit mu v jeho disciplíně. Nevěřím, že by se zabýval i pravděpodobností.
[ Reagovat ]
17.07.2016 16:28Od: misa
Sportovci dostávají od svých olympijských výborů informace.
[ Reagovat ]
17.07.2016 15:44Od: Pe3k Three Different Tennis Serve Preparations [ Reagovat ]
17.07.2016 14:26Od: pockerface
Já proti jejich rozhodnutí nic nemám. Je to jejich věc, jen nechápu to strašný pranýřování Tomáše a Karolína je všem tak nějak šumák, tak tady na TP kritikové nad ní mávnou rukou, ale Tomáš je černá ovce. Tak řekl, že se bojí no a co? Mohl taky říct, že je zraněný a nikdo by nic nenamítal. On to řekl přímo a pomalu by mu někteří tady stavěli šibenici,
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:02Od: Deamonic
LOH vůbec neměly být v takové díře na prvním místě. Pochopitelné, že tam nechtějí jet.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:09Od: svetova.dvojka
Česko není o nic menší díra...
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:12Od: Deamonic
Však já o Česku nic neříkal. Ale co se týče hygieny, tak jsme na tom nepopiratelně lépe.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:15Od: svetova.dvojka
Hygiena je tam úplně v pohodě..., brazilští muži jsou nejvíc sexy na světě, podle ankety u žen takže asi tak..., zatímco ta česká prasata s lahváčem v ruce chodící na rasistické protiromské demonstrace, o ty by si nikdo neopřel ani kolo...
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:17Od: Deamonic
Jo jasně, proto maj furt hygienické problémy a celá léta odborníci apelují, aby s tim Brazilci něco dělali.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:20Od: anakin01
Brazílie má dostatek problémů, je to až absurdní, že ve čtyřech letech si zde uspořádají mistrovství světa ve fotbale a ještě olympiádu.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:21Od: svetova.dvojka
Kde jinde dát MS ve fotbale než do Brazílie nejfotbalovější zemi světa...
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:22Od: Deamonic
Přesně tak.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:25Od: anakin01
svetova.dvojka: nenamáhej se, mám zapnutý filtr na podobnou verbež :D
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:20Od: svetova.dvojka
no já nevím ,ale ta kolumbíjská kráska z Děčína Alejandra González, říkala, že když přijela do Evropy tak jí to tady všechno smrdělo i muži, oni se tam koupou v parfémech v jižní Americe, to že tam mají komáry za to nemůžou...
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:22Od: misa
Hlavně ve Venezuele :)
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:28Od: svetova.dvojka
soudruh Chávez to tam vedl dobře, než mu kapitalisté podrazili nohy, Hugo Chávez představitel socialismu 21.století, marxistický intelektuál moje láska..., podařilo se mu znárodnit většinu nádnárodních a zahraničních podniků, které předal do rukou domácím rolníkům a dělníkům a tak to má správně být, není možné ,aby nějací cizáci,rádoby podnikatelé a zbohatlíci rozhodovali o tom , jak se bude mít pracující lid. soudruh Chávez představitel socialismus 21.století, celý národ ho milovat.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:33Od: misa
Škoda, že tu není soudruh FulnekUltras, s tím by sis rozumněl. Bohužel je na nějaké inspekční cestě, asi v KLDR :)
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:34Od: misa
... akorát, že tam lidem dochází potraviny a elektřina už funguje jen občas. V ropné velmoci!
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:20Od: Deamonic
A vzhled lidí nemá co dělat s celkovou hygienou oblasti.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:47Od: LONG
Hlavně že se teď válí s manželkou na pláži na dovolený. Sám po svatbě řekl, že do kolotoče turnajů si nedokáže představit mít děti a jezdit po světě. Je to namyšlený k....s velkým K. Tímto zdravím a uznávám Radka Štěpánka-srdcaře za českého lva. Hoši v Třinci, držím Vám palce. Vy se dřete za naši vlast a někdo kdo by mohl odehrát třeba jen jeden zápas si ........, je na dovolené. Kdyby to vyšlo, tak určitě zase nastoupí, proč ne, když někdo by ten postup vydřel.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:56Od: iqe
Štěpánek a srdcař? Ty bys mě rozesmál.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:58Od: anakin01
A proč?
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:13Od: iqe
Protože poměrně dlouhou dobu DC bojkotoval?
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:17Od: anakin01
A pak se nevrátil a nebojoval jako lev třeba za stavu 2:2 proti Almagrovi?
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:25Od: iqe
To ho ale neomlouvá.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:26Od: anakin01
Tvoji etiku jsem nestudoval.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:16Od: pockerface
Nebylo náhodou pár roků, kdy Radek nereprezentoval, protože v DC týmu panovali neshody a ani Radek ani druhá strana nechtěli ustoupit? Radek jeden čas byl uražený a repre odmítal.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:34Od: Daffit
Jj, tak nějak to bylo. Něco jako australská tenisový svaz a jejich nejlepší tenisté.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:07Od: patriks Jestli
by Karolína Plíšková a Tomáš Berdych neměli spíš reprezentovat Monako, kam se odstěhovali ?
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:03Od: misa IPTL
Velká škoda, že se tato velevážená exhibice nekoná v prosincové Brazíli. Mohli bychom s hořkosladkými pocity sledovat, jak by se Plíšková s Berdychem předháněli v tom, který z nich bude na místě konání dřív :)

Kvitová s Šafářovou byly loni vážně nemocné, nikdo ale od nich žádné obavy ohledně zdraví neslyšel a na olympiádu se těší. Pro mě to ale není překvapení, protože tady se o zdravotní obavy rozhodně nejedná. Absentující Češi se neodvážili uvést pravý důvod. Jiní zahraniční hráči tak učinili už před měsíci (Isner, Thiem, atd.), s čímž nemám žádný problém, taky si myslím, že tenis na olympiádu nepatří. Neschovávali se za fráze a oznámili své rozhodnutí včas.

Čeští tenisté se ale nechali nominovat, dokonce se domluvily debly s jejich účastí. Doufám, že si zahraje Lucka Šafářová s Bárou, která o čtyřhru původně velmi stála.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:13Od: Daffit
Nechápu názory, že tenis na olympiádu nepatří. z mého pohledu, je to naprostý amatérismus. Tento sport se hraje více než 100 let, a olymiáda je oslava všech sportovců, kteří hrají vrcholový sport. Navíc je to 1x za 4 roky, takže by měli být dvojnásob motivovani.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:15Od: misa
Dlouhou dobu tam nebyl. Navíc sám vidíš, že mnoho tenistů tu akci nebere vážně.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:26Od: Daffit
Tenis byl do roku 1968 jako amatérský. Poté se profesionalizoval. Po 20 letech, tedy v roce 1988 byl přidán na OH. Nevím koho zahrnuješ pod slovo mnoho, ale podle tvé úvahy, u nás jsou to 2 tenisté. Zatím jsem zaregistroval další tenisty-Halep, Raonic a nejspíš i Isner. To nepovažuji, že by to byl zas tak velký bojkot. Je to něco, jako, když se na GS podle žebříčku nezúčastní 1-2 nasazení tenisté z nějakých důvodů.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:34Od: misa
Halepová, Plíšková
Raonic, Berdych, Thiem, Kyrgios, Isner, Lopez, Tomic ... možná i další

Chápu ty, co odřekli kvůli náročnému programu. Prohrát v prvním kole nebo skončit na 4. místě vyjde nastejno: žádné body, žádné peníze ani medaile. Hrát bez bodů je od ATP a WTA trapné a jasný naschvál směrem k ITF.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:02Od: anakin01
Já chápu, o co ti jde, ale sportovci nemusejí udávat ten opravdový důvod. Nikdo jim nemůže nic vyčítat, pokud nejedou z obavy o své zdraví (btw. tenisti rozhodně nejsou jediní, spousta golfistů i jiní, takže na tom něco být může), tak to uvedou jako oficiální důvod, Tomáš jako jeden z důvodů. Taky jsem nosil do školy "rodinné důvody" a byla to hloupost, ale nikdo proti tomu nemůže nic říct. Tohle není rozhovor mezi kamarádem-kamarádem, kde čekáš upřímnost, prostě oficialita.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:59Od: tommr
asi není náhoda, že do Ria neletí právě Tomáš a Karolína. Kvůli IPTL se můžou přetrhnout, ale na OH se jim nechce. Ty výmluvy na virus jsou směšný - v Asii jim hrozí mnohem větší nebezpečí nějaký nákazy než v Riu kde se dělá pro bezpečnost sportovců maximum ... :(
[ Reagovat ]
17.07.2016 12:24Od: pockerface
Jo a ani nevíme jestli Tomáš nemá nějaké jiné podrobnější informace. Na mlžení nebo bagatelizování ze strany médií, ale i různých sportovních svazů tudíž i MOV jsme už zvyklý. Když bouchl Černobyl, tak se taky mlžilo, tak proč by se nemlžilo dnes a zvlášť, když šlo do RIA několik desítek milionu USD, aby postavili nová sportoviště a prostě za miliony USD připravili pro lidi 3 týdenní šou. To přece nemůžou dopustit, aby tam nejeli sportovci kvůli Zice, tak se mlží a mlží.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:00Od: iqe
Srovnávat Černobyl a Rio je dost mimo.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:20Od: pockerface
To byl příklad toho,že se mlžilo za totáče a mlží se i za demokracie. Já myslel, že zrovna ty to srovnání pochopíš. Tudíž z toho vyplývá, že je to pořád stejné.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:28Od: iqe
Ten příklad je naprosto nesmyslný. Jak mlžili a mlží Sověti/Rusové, to je úplně jiný level, s demokracií naprosto nesrovnatelné.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:34Od: pockerface
Mlžili hlavně naši soudruzi, kdy ti pár dní nic neřekli. Lidi se v ten den váleli vesele na koupalištích, a že se něco děje se dozvěděli až o pár týdnů později a nesrovnávám jen Rusáky, ale dnes si celý mediální svět vypouští do éteru jen to co se hodí. Pravda vyjde najevo o pár dní déle, ale to nevadí, protože mezitím odvedli pozornost od daného problému k nějakému jinému. Prostě vyvolat paniku, zblbnout lidi a hlavně ať nikdo do ničeho pořádně nevidí.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:35Od: Hector.Salamanca
iqe plus 1. To srovnání naprosto nedává smysl. Argumentovat Černobylem jako příkladem toho, že dnešní média mlží, je vážně poměrně mimo mísu
[ Reagovat ]
17.07.2016 15:06Od: pockerface
A víte co? Mně je tahle diskuze u pr**le. Tomáš a Karolína jsou svéprávní lidé, je to je jich život, jejich kariéra a ti co tu Tomáše a Karolínu pranýřují, tak si je nechte předvést na Václavák a tam je veřejně upalte, ty w*le to je keců kolem toho.
[ Reagovat ]
17.07.2016 12:17Od: pockerface
Tomáš byl první, který měl odvahu to odpískat. Karolína už možná nechtěla na začátku roku, když pořád otálela s tím zda by chtěla nebo nechtěla hrát smíšenou čtyřhru s Tomem.Ale neměla na to říci na plnou hubu, že Ria nechce. A Tomáš jí udělal službu, za prvé nebyla první a za druhé nebudou si na ní ukazovat, že to jako jediná vzdala. No a Tomáš je ten průkopník a teď bych se nedivil, kdyby se začali odhlašovat i jiní naši sportovci.
[ Reagovat ]
17.07.2016 12:39Od: blixa
Ona taky ta "smíšenka" byla jediná jakási šance na medaili. Debl s Luckou asi moc hrát nechtěla a v singlu je šance mizivá. Takže proč podstupovat zbytečná rizika.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:05Od: misa
Musí se taky šetřit na daleký postup do 2. kola US Open. To jí sebere spoustu sil.
[ Reagovat ]
17.07.2016 12:50Od: Daffit
Před dvěma dny tady byla práva, že z tenistů na OH nepojedou Raonic a Halep. Takže české duo se k nim přidalo. Tomáš i Karolína nějakou měrou přispěli k zisku DC a Fed cupu. Že mají strach z okolních podmínek, je jejich rozhodnutí. Ty medaile, tam stejně někdo vyhraje, a podle výkonu obou tenistů z poslední doby, by to stačilo tak max. mezi posledních 8-16 v pavouku.
[ Reagovat ]
17.07.2016 11:39Od: NaturalGut zika je už v EU aj USA
Ešte narýchlo dohodnúť rozlúčkový zápas a prenajať si nejakú jaskyňu.

Ale rýchlo Béďo...

Už, ti sadá na čelo!!

http://i.cbc.ca/1.3673987.1468270636!/fileImage/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/16x9_620/607136815kt00358-portugal-v.jpg
[ Reagovat ]
17.07.2016 10:34Od: triatlet tommr + slacker
Vzácná shoda názorů :-D
Hrdinové!
PS: O frickovi nemluvě...
[ Reagovat ]
17.07.2016 11:31Od: skott
To už je takový kolorit, že nejvíc se rozčilují lidi, kteří sedí doma na gauči a žádné riziko jim nehrozí. Přeci jenom nejlíp se radí cizím lidem a ještě nejlépe prostřednictvím internetu. Zajímalo kolik těchto chytráků, by dnes samo jelo do Brazílie, Istanbulu, Nice apod. nebo tam alespoň s klidem poslalo třeba své děti či blízké příbuzné.
Zdraví má každý jen jedno a pakliže hrozí zvýšené nebezpečí (ať ho něktěří jakkoliv bagatelizují) je v takovém případě jen na samotných sportovcích, jak ho vyhodnotí. Zajímalo by mě koncekonců, co by třeba takový Martin Doktor Berdychovi říkal, kdyby se v Riu skutečně virem nakazil. Zda-li by jako vedoucí výpravy skutečně alespoň přijal zodpovědnost. Moc tomu něvěřím.

I když virus zika možná není tak akutní nebezpečí jako před pár měsíci, na sportovcích i z jiných odvětví je vidět, že se zkrátka bojí a jinak se dělá rozhodnutí, když se Vás to přímo týká nebo jen budete sedět u televize. Krom tenistů se odhlásilo už 22 golfistů a golfistek, několik basketbalistů, nebo cyklistů, účast v Riu odmítli i jako komentátorky Carly Paterson nebo Lindsey Vonn + sposuta dalších hvězd které dále účast zvažují včetně hvězd jako Jess Ennis-Hill nebo Pau Gasol. Jiní zase děljí opatření (zmražení sperma), aby měli jistotu, že budou mít jednou zdravé potomky.
Tensité zkátka jen mají narozdíl od jiných sportovců pro které jsou OH vrchol a možnost se na roky zabezpečit snadnější možnost volby. Jinak je jisté, že by lavina odhlášek i z menších sportů byla mnohonásobně vyšší!
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:26Od: anakin01
Děkuji za tvůj inteligentní komentář, číst to ostatní je děs.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:36Od: misa
Mnozí běžní lidé podstupují větší riziko než sportovní hvězdy. Třeba pracují v rizikovém prostředí, oproti nim za legrační platy. To si ale někteří odmítají připustit.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:49Od: blixa
A není to každého svobodné rozhodnutí, co chce riskovat a za jaké peníze ? Ty nic neriskuješ, tak si svoje dementní komentáře strč do prdele !
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:52Od: misa
Reagovat takhle na slušný komentář dokáže jen totální hovado blixova formátu.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:01Od: blixa
To není jen tenhle komentář, ale i ty předchozí, např. ten nazvaný ITPL. Prostě ses projevil jako naprostej kretén, kterej využije první příležitosti, jak si plivnout na jeho "neoblíbence".
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:09Od: misa
Chápu, že za normalizace jste byli zvyklí označovat lidi s jiným názorem za kretény, různě jim znepřijemňovat život, atd. V SSSR je dokonce posílali do léčeben. Tvé reakce na různé lidi s odlišným názorem jsou místy děsivé, skoro nejhorší ze všech tady píšících.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:21Od: blixa
Jistě, komouše jsem vždy označoval jako kretény, ne-li hůř. Těžko jsem jim ale mohl znepříjemňovat život, to dělali oni mě. Zato dneska mě baví blbečci, co se projevují jako naprostí kreténi, ale zuřivě se hájí svým "alternativním názorem", na který prý mají právo :D Jistě, mají, ale pak se nemůžou divit, že jsou označeni jako naprostí kreténi. Na tohle mám zase právo já ;-)
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:29Od: misa
Zvykl jsem si, že po revoluci se v republice vynořily desetitisíce bojovníků s komunisty. Těžko říct, proč ten režim potom trval nejdéle ve střední Evropě :-)

Tak jsme strávili pár plodných chvil s konstruktivní výměnou názorů a můžeme se zase rozejít k našim oblíbeným tenistkám ;-)
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:39Od: blixa
Jojo, to bude nejlepší. Ale není od věci si občas upřímně pohovořit ;-) :D
[ Reagovat ]
17.07.2016 15:15Od: misa
Diskuzní fóra slouží zejména k neškodnému vybití agresivity :)
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:59Od: misa
Každý člověk riskuje použitím dopravy mnohem víc než nějakou zikou.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:07Od: anakin01
Riziko dopravy jsou ochotni připustit, protože tady v podstatě není jiná možnost, museli by chodit pěšky i přes oceán. Ale tady mají nepopiratelnou volbu, divím se, že ti to musím říkat.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:10Od: tommr
tu volbu ale měli uplatnit už mnohem dřív a neměli by se tak trapně vymlouvat ...
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:12Od: anakin01
Pokud to už věděli.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:18Od: tommr
ted ti nerozumím. Chceš tím snad naznačit, že se o viru zika dozvěděli až ted?
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:21Od: misa
Možná jsou tak informačně zanedbaní, to nás při naší omezenosti zatím nenapadlo :)
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:21Od: anakin01
Že se mohli rozhodnout až teď, nezdá se mi to jako nemožná varianta. Ne každý řeší věci tak dopředu, lidé jsou různí.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:19Od: misa
O nemoci se ví dopředu dlouhé měsíce. V zimním období je riziko mnohem menší než jindy, všechno věděli dlouho dopředu. Mohli se tak rozhodnout ještě před oznámením nominace a složením párů pro čtyřhru.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:24Od: anakin01
Mohli a nebo si mohli nechat prostor na to, nechat si věci otevřené co nejdéle to půjde. Pokud vím, nominace se dá ještě upravit, takže tím nikoho nepoškodí. A nemyslím si, že by třeba Tomáš nedal Radkovi vědět, že si to rozmýšlí.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:39Od: misa
Do 18. července by ještě měla jít upravit.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:43Od: anakin01
Snad se tam tedy Radek dostane.
[ Reagovat ]
17.07.2016 20:15Od: triatlet
+1
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:33Od: tommr Re: triatlet
jsi ubožák, kterej místo chybějících argumentů dehonestuje názorový oponenty takže ani nemá cenu se s tebou o něčem bavit ... :(
[ Reagovat ]
17.07.2016 20:23Od: triatlet
Ty označíš Tomáše za trapného, slacker za sraba.
Zajímavé, jak reagujete na rozhodnutí hráče, který je 6 let v top 10, opakovaně pomáhal k úspěchu týmu v DC...
Ale pořád mám radši tvoje pesimistické komenty :-) a tabulky než slackerovy útoky.
[ Reagovat ]
17.07.2016 09:41Od: a.magerova A-Rod... :-)))
Před čtyřmi lety se na olympijské trávě v Londýně vrátila smíšená čtyřhra do programu Her a Andy Roddick prohlásil: "Závodil bych i v plivání na dálku, když za to můžu mít olympijskou medaili."

http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/260421/berdych-vabi-krasku-pliskovou-chce-s-ni-olympijskou-medaili-z-ria.html
[ Reagovat ]
17.07.2016 08:47Od: PetraFans.
Mně ani tak nevadí, že Tomáš a Kája do Ria nejedou, být na jejich místě, tak se rozhodnu stejně. Ale proč to neřekli dřív , když se dělala nominace do debla?
[ Reagovat ]
17.07.2016 08:29Od: Jirajsw
Co tady furt resite účast neúčast na olympiádě Tomáše.vy jste jak tupci.rozhodl se a basta.to že nehraje Davis Cup no a?vždy nahrál dost není nejmladší a soustředí se na turnaje.mura djoko atd taky nehrají tak do prdele zklapnete a fandete v jiných turnajích.najednou to každý řeší a když Tomáš hraje turnaj tak to je tady samé negativum Běžte do říci hlupáci!
[ Reagovat ]
17.07.2016 07:06Od: Lunej.. :)
preju brzké ráno, jedu smer Třinec domluvit Jirkovi, jak porazit Tsongu:) zamávám vám:)
[ Reagovat ]
17.07.2016 07:40Od: George_Renel
To sis přivstala. doufám že vezeš čokoládového panáčka a nějaké špendlíky :-))).
[ Reagovat ]
17.07.2016 07:53Od: Lunej..
No tak cesta trvá přes 3 hodiny a spojů z Prahy ráno moc nejede. Vezu si velkou hul, znáš to, škoda rány, která padne vedle. Panáčka bych snědla:)
[ Reagovat ]
17.07.2016 11:31Od: Kozoroh
V třinecké Werk aréně se možná potkáme :-)
[ Reagovat ]
17.07.2016 05:28Od: Miselin
Ani nevím, co napsat. Neúčast na DC jsem chápal, právě kvůli nadcházejícím OH a Berdychově reprezentaci nejen v singlu, ale i v deblu se Šťepánkem. Ale teď mě to úplně mate. Ale ne mate, naprosto mě to sere! Má to říci rovnou, už jsem pro DC udělal dost (a má pravdu) a nebudu dál hrát!
[ Reagovat ]
17.07.2016 03:13Od: Frick Chápu to správně
Že kdyby se náhodou nakazil (0,01-0,05%), tak by musel používat pak 2 měsíce gumu?
[ Reagovat ]
17.07.2016 04:07Od: carodejka_s.r.o.
Jj, tak nějak to je.
[ Reagovat ]
17.07.2016 08:10Od: Frick
No, tak to je "trága". Jsem myslel, že by se doživotně musel vzdát možnosti být otcem, pokud by nechtěl mrzáka.

Pak ale fakt nechápu tu Karolínu. Jako kdyby se náhodou nakazila a pak náhodou otěhotněla, tak by podstoupila mini-interupci?
[ Reagovat ]
17.07.2016 08:57Od: rusedski
Je to prostě směšný...do Paříže, kde za každým rohem moh bejt muslimák s bombou, tam se nebál nikdo, letět na IPTL do Indie, plný špíny a nemocí, ještě navíc po náročný sezóně, to taky nebyl problém, a teď se bojej komára, kde je šance nula nula nic, že jim může způsobit nějakej závažnější problém:D
[ Reagovat ]
17.07.2016 00:44Od: Chandler ???
Dobrovolně se vzdávám deblové medaile z LOH.

- Tomáš Berdych (2016)
[ Reagovat ]
17.07.2016 00:16Od: pockerface
Docela bych i chápal, kdyby to odpískala Lucka Š., protože ta už jeden záhadný virus nebo co to bylo chytla a do dnes z toho má zdravotní trable. A při její smůle bych se nedivil kdyby Lucku tam ten komár poštípal. Ale Lucka si možná řekla, že po tom co si všechno vytrpěla jí nějaký virus Zika nemůže rozhodit :-).
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:55Od: Frick
http://www.tenisportal.cz/zpravy/berdych-do-ria-jedu-18556/

"Nevím, kde se ty spekulace o mé možné neúčasti vzaly. Do Ria samozřejmě jedu a na olympijské hry se těším," vzkázal Berdych z Londýna.

Jestli se takto vyjadřil před pár týdny, tak je to vážně chuj.
[ Reagovat ]
17.07.2016 01:49Od: turista
Je to rozumné rozhodnutí neriskovat zdraví kvůli pitomé olympiádě. Škoda pouze, že nepomohl proti Francii v DC. Mohli jsme mít další mísu. Tak kéž by Berďa vyhrál US Open.
[ Reagovat ]
17.07.2016 02:36Od: Frick
Doprčic práce. Před 3 tejdnama média spekulujou o tom, že tam zvažuje (ne)účast z důvodu viru Zika, on to jasně dementuje a najednou řekne něco jinýho?

Udělal ze sebe kašpara a lháře.
[ Reagovat ]
17.07.2016 04:02Od: blixa
Jen blbec nedokáže změnit názor, pokud se změní vnější podmínky. Myslím že rozhodly události v Nice a v Turecku. Vzhledem k "politické korektnosti" se to ale svede na ziku.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:14Od: misa
V Nice nebo Turecku se koná olympiáda?
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:38Od: tommr
co mají události v Nice a v Turecku společnýho s OH a virem zika? A vnější podmínky se skutečně změnily, ale výrazně směrem k lepšímu (viz třeba vyjádření Doktora) takže ta Berdychova náhlá otočka působí víc než trapně ...
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:43Od: misa
Asi tak. V Sýrii a Iráku umírají tisíce, desetitisíce, statisíce, ale tenisté vesele jezdí do blízkého Kataru a Dubaje :) V Indii jsou místy katastrofální hygienické podmínky, ale exhibice jsou super.
[ Reagovat ]
17.07.2016 14:02Od: tommr
jj když se zatřese měšcem tak Tomáš pojede na exhibici kamkoli ...
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:52Od: EllNino Mertl
jestli zítra nevyužije losu v kvaldě, tak už si tu hlavní soutěž na ATP nezahraje asi nikdy :D
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:05Od: Jabadu
Zcela vážně:
Přeletí komár Atlantik?
Nepřeletí.
Přeletí ho zašitej v kufru v letadle?
Přeletí.
Je to jen otázka času ...
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:09Od: anakin01
Úplně postačí, až přeletí zpět česká olympijská výprava, komár nebude muset :-D
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:10Od: Jabadu
... a ... a nebo tak.
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:01Od: Jabadu
H r d l i č k a! ... nu ... grrrrr ... E-e? ... Počkej, ty hajzle!"
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:00Od: aligo
škoda, že to neřekla dřív, bára mohla hrát čtyřhru s Luckou....
[ Reagovat ]
17.07.2016 01:07Od: lars
to by melo jit zmenit
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:00Od: svetova.dvojka
Dobrou noc , zítra postup mušketýrů...
[ Reagovat ]
17.07.2016 01:50Od: turista
Bohužel.
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:47Od: Frick Denisa
To už jí může pomalu začít mrzet to, že měla ty zdr. problémy...
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:38Od: Frick Nákaza Zikou
není menší než že s nima spadne letadlo?
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:56Od: Jabadu
Asi tak.
Ten pocit, že letíš přes Atlantik reprezentovat svou zem a uprostřed Atlantiku na zádi něco bouchne ...
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:59Od: marekv
tady neco konkretnejsiho, ono zase to presprilisne bagatelizovat taky neni dvakrat dobry. Hlavne to jednoduchy prenaseni, proste stipanec a hotovo.
http://special.novinky.cz/zika/
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:51Od: Frick MOV/ITF/ATP/WTA - nebo kdo
To s tou absencí bodování neskutečně pos.rali...

Já bych dal 1200 za zlato.
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:49Od: Frick To už je fakt šok
Ještě bych si dokázal představit přecitlivělou (rozuměj hysterikckou) Sátorku, ale u Karolíny "mám to na háku" mne to fakt šokuje. Bez legrace aby se člověk fakt bál toho, že ji snad ten Hrdlička chce zbouchnout.

Nebo se bojí fyzický únavy z Ria-Cinci-NH, která by mohla vyústit v další výbuch na US Open?

Ale tak má hrát fér hru a říct to dřív!
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:30Od: marekv
''mám to na háku''...to je strašnej nesmysl.

Jinak po důkladném přečtení Berdychova textu zjistíme, že je zika jeden z hlavních důvodů. Tedy jou i další důvody. Nepochybně je to i bezpečnost.Prostě dát do takovéto země Olympiádu je prostě úplně špatně.

Souhlasím však s tím, že to měli říct mnohem dřív, ne teď. Asi je dorazily ty údálosti v Nice.
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:37Od: Frick
Prostě nepůsobí Kája jako někdo, kdo by byl ze všeho tak pos...

A ať si laskavě uvědomí, že další tisíce sportovců tam jedou a miliony lidí tam žijou...
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:41Od: blixa
Protože je to tak jak říkám, tenis na olympiádě je nesmysl. Proto při rizicích, která bezesporu jsou to celkem snadno pustí. Pro spoustu sportovců je to ale vrchol kariéry, takže ty rizika podstoupí.
[ Reagovat ]
17.07.2016 02:07Od: lars
neni to nesmysl, ale meli dostat za OH body
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:40Od: marekv
K tomu Hrdličkovi...jako ať si chodí kdo chce s kým chce, ale u holek typu Káji mě to prostě překvapuje. Kája je krásná. Kája je úspěšná. Kája už samozřejmě vydělává velký peníze. Proč si nenajde nějakýho úžasnýho chlapa a místo toho tohohle vochmetáka...ale tak je ve věku, kdy to tak řešit ještě nemusí :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:42Od: Overload
No Karolína je všechno jen ne tak krásná jak z ní všichni dělají.....to opravdu nechápu.....
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:47Od: blixa
No dobrá, tak už víme že máš mizernej vkus. Co ještě dalšího nám chceš sdělit ? :D
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:47Od: Overload
Mizernej vkus....prostě je vzhledově podprůměrná :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:50Od: blixa
Viz výše, co tam máš dalšího ? ;-)
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:18Od: misa
Není špatná, akorát pro mě už příliš vysoká :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:49Od: marekv
ne, ne, nějakou vyzdvihovanou sexbombu z ní nechci dělat, ale tak zas je to ''kus ženský'', to zas jo :-)
mimochodem v reálu mi vždy přijde hezčí než v TV nebo na fotkách.
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:44Od: blixa
Tyhle holky mají problém. Normální chlapi si na ně většinou netroufnou. Profesionální vometáci bez problémů.
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:46Od: a.magerova
No.... zde z jednoho lednového rozhovoru Karolíny (Hrdlička je opravdu jiný než ostatní):

Na co by vás chlap mohl sbalit?
"Se mnou to je fakt těžký, asi jsem náročná. Potřebuju někoho, kdo mě zaujme, kdo je něčím jiný, zajímavý. Tuctový chlap by asi nezabodoval. A teď nemyslím nějaké sportovní úspěchy, spíš chování a samozřejmě i ten vzhled, nebudu se tvářit, že to není důležité. Prostě by měl být jiný než ostatní."
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:52Od: marekv
jinak mráčky už jsou na obloze
http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/406423/hrdlicka-se-s-pliskovou-usmiruje-na-dovolene-opilecke-stridani-holek-zapomenuto.html
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:58Od: a.magerova
Aaaale o dva dny později už je zas prý vše jinak... teda píše bulvár... :-))

http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/406901/dostala-pliskova-prsten-od-zaletnika-hrdlicky-moderator-vzal-tenistku-na-usmirovaci-dovolenou.html
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:00Od: marekv
jj, to tam pisou :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:40Od: vencapeRF
Bezpečná olympiáda v 21. století je mýtus. Vždy tam bude hrozba. Pokud by jsi chtěl aspoň z 90% bezpečnou olympiádu, tak to musíš dát do Antarktidy leda. Co se týče bezpečnosti, strach bych na takových velkých akcích neměl. Tyhle akce jsou ultra hlídané a pro teroristy je důležitý moment překvapení, viz poslední útoky ve Francii. Na Euru se nic nestalo, terorista udeřil o pár dní později v místě, kde to nikdo nečekal asi. Ten virus zika je asi horší. Nemám o tom zprávy, ale respektuji rozhodnutí hráčů, kteří chtějí založit rodinu.

Na druhou stranu přichází to v podivnou dobu a před týdnem ty řeči o tom, že na olympiádu určitě pojede, si mohl odpustit. V každém případě takovou negativní atmosféru před olympiádou snad nepamatuju a ani se na ni nijak netěším.
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:46Od: Frick
Člověku to připadá, jako kdyby se teď na něco přišlo, ale naopak - v Brazílii je "zimní" obodbí a výskyt komárů se snižuje.
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:06Od: anakin01
Bylo RG, byl Wimbledon, na to se teď soustředili. Teď bude olympiáda tak řeší olympiádu.
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:51Od: a.magerova
Ale.... není to OH důchodců, ale mladých sportovců, předpokládám, že skoro všichni v budoucnu plánují založit rodiny... ;-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:57Od: vencapeRF
Vir zika je v těle šest měsíců, pak šmitec. Takže třeba pro Karol Plíškovou by to asi nemusel být takový problém, ne? Aspoň jsem teda myslel, kdoví s čím vyrukuje. :) Leda teda nechtěné těhotenství, no.
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:02Od: a.magerova
Já ani nevěřím tomu, že Ester Berdychová chce být do roka a do dne matkou... kdyby Zika řádil v Dubaji či dějištích IPTL, nemyslím si, že by to byl až takový problém.... ;-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:06Od: a.magerova
Djokovič a Federer už jsou i otci a Murrayho manželka Kim je těhotná. Berdychovi zatím na potomka nemyslí: "To je u nás ještě hodně daleko. Já si to za sebe nedokážu moc představit, že bych měl celý tenhle cestovní cirkus podstupovat s dětmi. Není to potřeba, není to teď vůbec téma," řekl Berdych. Má před sebou pár let kariéry stejně jako třiadvacetiletá Ester. "Vždy je to o tom, že musíte vidět sám sebe, svoji kariéru, ale když už jste rodina, tak i variantu toho druhého," řekl Berdych.
[ Reagovat ]
16.07.2016 23:07Od: anakin01
"Do Ria určitě poletím," řekl Berdych :-D
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:52Od: rusedski
Tomu snad nevěří ani malý děcko, že tam Karolín
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:56Od: rusedski
Jsem to omylem odklep...že tam Karolína nejede kvůli Zice. O tom viru se ví snad půl roku a ona si vzpomene dva týdny před olympiádou a asi dvě hodiny po tom, co to oznámí Berďa. Prostě se jí tam nechtělo, ale rozhoupala se až když viděla, že to zapíchnul i Tomáš. Přijde mi to malinko dětinský ve stylu:"Maminko, Jiříček dneska nejde do školky, že taky nemusím?" :)
[ Reagovat ]
17.07.2016 03:09Od: Frick
Asi tak nějak.
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:29Od: Frick Takže
Gratulace Hrdličkovi k druhému potomkovi!
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:32Od: svetova.dvojka
Ten chlap je kanec...
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:34Od: Jabadu
Že by babyboom ve WTA?
Ale Karolína přece nemůže být tak blb ..
Jo taková Petra - ta na to jde chytře.
Aby se nic nestalo - dává si od chlapů pauzu.
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:40Od: Daffit
To víš, to je hned :)

Takový Otík by mohl vyprávět.

https://www.youtube.com/watch?v=Z8UyViIpaL0
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:09Od: Patri.k
Stejně je to o penězích v Riu by si nic nevydělali, tak se vymlouvají na vir Zika. Tohle je opravdu hrozně vytáčí. Mám sto chutí přestat sledovat tenis. Tím myslím jako celoročně.
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:10Od: anakin01
tak proč píšeš na tenisový portál, když nemáš chuť sledovat tenis? :-P
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:11Od: Patri.k
Protože tu chuť jsem dostal až teď, co jsem si přečetl článek chorý mozečku.
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:22Od: brixner
Tak pá, zlato :-)
Z takových řečí by mi jeblo!
[ Reagovat ]
17.07.2016 01:54Od: turista
Proboha vždyť tenis je na olympiádě zcela na vedlejší koleji ve stínu mnoha jiných sportů. Tam nejvíc dominuje lehká atletika.
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:22Od: misa
Proč přestat sledovat tenis kvůli odřeknutí bezvýznamných hráčů?
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:53Od: svetova.dvojka
A to jste třeba věděli, že kapitánem Československého týmu na MS 1992 v hokeji byl Tomáš Jelínek hokejista s částečně romských původem... borec největší.
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:23Od: brixner
Čau romáku!
Brzy mi z tebe jebne, more :-))
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:47Od: Meceon
Tome...chytit můžeš něco kdekoliv...at jde o virus zika nebo o virus ester...škoda tě
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:50Od: svetova.dvojka
Je fakt, že Ester je moc štíhla, když už nějakou tak pořádnou..., nějaký romsko-jihoamerický typ velké kozy a pořádně tělo. , Ester i pro mě který bere skoro všechno působí dost asexuálně.
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:28Od: Meceon
to myslíš něco mezi serenou a věrou bílou?
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:31Od: svetova.dvojka
černošku bych taky chtěl zkusit, ale kde jí tady vzít... že :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:30Od: brixner
No já myslím, že leccos leckde načórovat není problém, né?
Ty tutově taky čóruješ, no né?
Sice tvrdíš opak, ale...
No dobře...ale aspoň občas nějakou tu čórku podnikneš, né?
Proč si nedáš nick třebáááá...svetova corka.sro?
[ Reagovat ]
16.07.2016 22:58Od: svetova.dvojka
Já nemám zapotřebí krást,mám se dobře, ne každý Rom je zloděj a ne každý gádžo je svatoušek, to je dobré si pamatovat...
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:36Od: kada.tom nejede ani Karolína
Tenistka Karolína Plíšková se stejně jako Tomáš Berdych rozhodla, že vynechá olympiádu v Riu de Janeiro kvůli obavám z viru zika.

zdroj: idnes.cz
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:39Od: svetova.dvojka
no vidíš, nakonec poletí do Ria místní diskutéři reprezentovat, kolik vlastníš tenisových raket ?
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:41Od: kada.tom
ani jednu :-D
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:43Od: Jabadu
Já mám tři (Head). Ten nápad vlastně vůbec není špatný. Já ti je klidně půjčím a budeš reprezentovat TP. A na tričko se lvíčkem si můžeš namalovat ten dekl od kaná ... tu čakru.
Jsi přece "světová dvojka", ne kurwa?!!
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:47Od: svetova.dvojka
Já mám svoje jednu starší Volki a jednu novější Wilson koupené všechno v Intersportu orginální značkové, při dobrém losu můžeme jít daleko.
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:51Od: Jabadu
Ha! Usvědčil jsem tě!!
Viděls už někdy českého cikána (nebo i Roma), který hraje tenis a ještě si ty rakety koupil?!
Jsi opravdu zábavný. Staniž se chráněncem "Kvitova ultras".
:D:D:D
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:52Od: svetova.dvojka
Viděl třeba sebe..., ale uznávám je to spíše vyjímka.
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:01Od: svetova.dvojka
Romové jsou vynikají ve fotbale, Andrea Pirlo,Ricardo Quaresma, Ande Pieerre Gignac,Norbert Balog, Marius Lakatuš kdysi dávno... atd... a hlavně v bojových sportech, u nás v kraji máme romské mistry do 18 let, jak v thajském boxu, tak v teakwondu.
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:07Od: Jabadu
Na tom není nic zvláštního. Jako "papíráci" mají ideální fyzické předpoklady v nižších váhách.
Velkou konkurenci ovšem představují zejména asijské země, kde to vychází z národních sportů a je to státem štědře dotováno - Mongolsko, Kazachstán, Bulharsko, Arménie, Kyrgyzstán ...
Prostě se ti parchanti odmalička umí prát, no.
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:12Od: svetova.dvojka
Znal si romského boxera Plachetku, reprezentoval v Atlantě 96 na OH, ten co zavraždil svou bílou manželku,protože mu zakazovala vídat děti. To byl borec, romské pojetí boxu, speciální kategorie, škoda že jeho gádžovská žena mu zničila život.
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:16Od: Jabadu
No, já bych řekl, že mu život zničil chlast.
Ale jak už jsem psal - fyzické předpoklady v nižších váhových kategoriích měli ideální.
Já jsem dělal zápas (řeckořímský). Dokonce jsem se dostal do vrcholového střediska jako junior.
Ale byli tam lepší, to uznávám.
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:18Od: svetova.dvojka
Jo to je taky krásný sport, to na vás musely ženské hodně letět, musel jste být pořádně udělaný...
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:24Od: Jabadu
Celkem to šlo. :-)
Cvičím celý život a paradoxně budu tvrdit, že teď mám možná lepší fyzičku, než v 17 letech.
Jasně, že mám větší sílu (také mám o 20 kg víc), ale ohebnost už ne. :)))
Ale díky tréninku udělám na jedné ruce víc kliků než tehdy.
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:42Od: anakin01
Ta si to ale zavařila! :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:43Od: bIbec
znamená to, že Bára tak bude moci hrát čtyřhru?
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:46Od: Jabadu
Asi ano. S Luckou.
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:47Od: bIbec
a snad mixa s Vese1kou!
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:55Od: svetova.dvojka
kráska a zvíře ?
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:46Od: kada.tom
tak ... nabízí se to, že asi bude hrát s Luckou, no :-) ... teda pokud se odhlášky z Ria zastaví, no
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:16Od: Davor1
Ferrer s Ramosom prvý set z 5-3
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:17Od: Davor1
z 5-3
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:18Od: Davor1
prečo mi tu nechce pridať zvyšok vety doprdele? :D
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:21Od: Davor1
už je tu aj článok, tak to hodím tam.
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:06Od: svetova.dvojka
Teď trochu filozofie... ,víte proč se v Brazílii nikdy neuchytil komunismus ?
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:10Od: Jabadu
Protože jsi to Dilmě Rousseffové (Strana pracujících) nedoporučil?
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:12Od: svetova.dvojka
tak že by přece jen, o této dámě jsem zatím neslyšel děkuji, je vidět, že má smysl sem občas zajít, že sem chodí vzdělaní Češi.
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:13Od: svetova.dvojka
Ono taky tenis je sportem pravicových intelektuálů, vznikl v Anglii jako sport pro vyšší společenskou vrstvu.
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:14Od: Jabadu
Já věděl, že nezklameš. S tebou bude ještě velká zábava, "světová skupino".
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:07Od: blixa
Že by byla se zpitomělejma bolševikama nějaká zvláštní zábava ...
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:01Od: Kiske007 Spravne rozhodnuti, taky tam nejedu
Nema smysl riskovat poskozeni potomku
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:59Od: rusedski
Tomáš prostě krásně vy*ebal s Davis Cupem, nejdřív ho odmítne kvůli náročnému programu (tedy i kvůli Riu), což všichni tak nějak chápali, a pak když už je DC passé, tak si najednou vzpomene, že v Brazílii je Zika a radši tam teda nepojede...kdyby odpískal Rio dřív, určitě by ho Navrátil a spol. přemlouvali víc...takhle se ze všeho hezky vyvlékl :))
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:03Od: Kiske007
Tomas odehral za Davis Cup nejvic zapasu v historii s Kodesem, tak se hod do klidu. Nemuze za to, ze nema nasledovniky....podivej se na Kordu, ten se usadil na Floride
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:21Od: Kytka
Je to správné rozhodnutí, chce mít potomky, nechce riskovat. Život je delší než kariéra vrcholového sportovce. A určitě to pro něj bylo těžké, protože za čtyři roky už na žádné medaile mít nebude. Sice v Riu tvrdí, že to mají pod kontrolou, ale jak chtějí komárovi zabránit, aby se nerozletěl např. na tenisové kurty? Byla to poslední šance na medaili, které se vzdal. A pokud jde o DC, tam toho odvedl měrou vrchovatou. Určitě víc než Ivan Lendl. Tak ho nekritizuji ani za jedno z těchto rozhodnutí.
[ Reagovat ]
17.07.2016 00:40Od: Kytka
Pro Toma by i bronzová visela moc vysoko. Tak je to jedno. Z tohoto hlediska.
[ Reagovat ]
17.07.2016 02:19Od: turista
To je blbost. Olympijské medaile v tenisu se dají uhaluzit zatímco vítězství na turnajích GS ne.
[ Reagovat ]
17.07.2016 02:08Od: turista
Ale to je v pořádku, že nechce riskovat zdraví. Proti Francii však pomoci měl. Kodeš pokud byl fit tak nikdy DC nevypustil. DC je strašný zápřah, ale té Francii jsme to doma darovat neměli. A Berďa je v DC nenahraditelný. Pokud Tomáš získá ve Washingtonu nebo v Torontu či na US Open titul tak jeho neúčast v DC proti Francii nějaký smysl získá. Ovšem po celou jeho kariéru pokud Tomáš někde vyhrál titul tak mu v tom jeho dřívější poctivá reprezentace Česka v DC nezabránila. Navíc se stali s Radkem 2x národními hrdiny.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:53Od: svetova.dvojka
Tak ale pokud vím, ta každý zlatý medailista dostane od českého olym. výboru odměnu 1 milión korun, jako k tomu bylo v Soči, to jsou i pro Berďu slušné prachy, za to by měla Ester jedny diamantové náušnice...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:56Od: Jabadu
Ty máš asi na mysli briliantové náušnice.
A za ty prachy by měla sotva jednu!
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:58Od: svetova.dvojka
jojo děkuji za opravu...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:51Od: vrabejka
Zase kecy a výmluvy. Berdychovi na Čr už přestálo záležet. Odmítl tak poslední šanci na zisk medajle. Jeho boj. Spíš mě to mrzí hlavně kvůli Štěpcovi.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:28Od: peggy
Pan Berdych hraje tam kde jsou prachy,ma narocnou manzelku!Jeho stat jej nezajima,bydli v Monacu.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:31Od: svetova.dvojka
Berdych ani Čech není, vždyť se narodil ve Valašském Meziříčí , on je členem valašského etnika, Valaši přišli do Čech z Rumunska v dávných dobách, na české wiki jsou o tom poměrně přesné informace.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:54Od: blixa
Ty seš strašnej rasista ....
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:06Od: Kiske007
Medaily by stejne neziskal, at jedou mladosi
[ Reagovat ]
17.07.2016 00:41Od: Kytka
Jo ti tak možná uhrát první kolo a šlus.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:24Od: vencapeRF
Jinak myslím, že na těchle omluvenkách ať už v DC nebo OH se podle mě dá nejlépe ilustrovat, proč není nic nevšedního, když lidé fandí ne na základě národnosti hráče, ale podle toho, jak je mu daná osobnost sympatická. Proč by třeba Rakušan měl automaticky fandit Thiemovi, který nepojede na olympiádu, kde může reprezentovat svou zemi, když tam nejsou body? Proč má Slovák fandit Kližanovi, když místo reprezentace své země v Davis Cupu, kde se rozhoduje o postupu do baráže o elitní skupinu, odjede na pětistovkový turnaj do Hamburku?
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:38Od: anakin01
Ta odpověď by mě docela zajímala. Ale velká část zdejších lidí a zvířat má své zahraniční oblíbence, tak spíš někteří jednotlivci by mohli vystoupit s tím, proč je špatně nefandit podle národnosti.
[ Reagovat ]
17.07.2016 02:22Od: turista
Doufám že nesympatický Kližan dostane ve finále v Hamburku od Cuevase pořádnou čočku.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:23Od: svetova.dvojka
Víte jak vznikl podle romských legend Rom a bílý gádžo, Bůh si uplácal panáky s hlíny a dal je do pece, když byli hotoví , tak je vytáhl a tak vznikli Romové, poté uplácal další panáky z hlíny a dal je do pece, ale cosi se záhadného stalo a tak ty panáky nepochopitelně vytáhl o něco dříve než měl a tak vznikl bílý gádžo, gádžo je tedy ve své podstatě nedodělaný Rom... :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:41Od: horska.kraslice
Mám pocit, že světové.dvojce nedávno někdo ukradl nick.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:14Od: tommr Tomáš už začíná bejt trapnej
nejdřív odmítne hrát DC, protože je příliš unavenej, pak odřekne OH, protože se bojí nákazy i když ještě nedávno tvrdil, že určitě pojede. Ty jeho důvody jsou směšný - at řekne rovnou že ho DC a OH nezajímají, protože za to nejsou žádný prachy a body do žebříčku ... :(
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:16Od: svetova.dvojka
ATP to podělala trochu, měla OH postavit na úroveň Grandslamů, 2000 bodů pro zlatého medailistu a na vrch 3 milióny dolarů...
[ Reagovat ]
17.07.2016 02:13Od: turista
Na co mají tenisté vůbec bojovat o nějaké olympijské medaile. Je to proti logice tenisových turnajů, kde je od nepaměti důležitý pouze vítěz a někde daleko v pozadí poražený finalista.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:16Od: anakin01
Nakonec svůj nezájem o DC prokázal už tolikrát - třeba když ho s Radkem dvakrát vyhrál nebo když jako jeden z máala top tenistů dlouho stabilně reprezentoval.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:20Od: kada.tom
asi tak, Tomáš v rámci reprezentace nemusí nikomu nic dokazovat - v DC hraje, když je to opravdu potřeba, dřív pomáhal tměř pořád, ale s věkem je jasný, že to omezí :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:05Od: Kiske007
Presne podivej se na jine hrace top 10, jak casto hraji DC. Napr Fedex a nadal
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:16Od: a.magerova
Federer 70 zápasů v DC¨
Berdych 67 zápasů v DC
Murray 44 zápasů v DC
Djokovič 42 zápasů v DC
Nadal 31 zápasů v DC
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:17Od: vencapeRF
Srdnatý reprezentant Býček o víc jak polovinu zápasů míň než arogantní Švýcar, který ani neví, jak vypadá vlajka jeho rodné země. LOL
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:17Od: svetova.dvojka
No jo ale Federer byl v reprezentaci od roku 2000, kdyby hrál poctivě, tak by musel mít, už víc jak 300 odehraných zápasů...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:17Od: carodejka_s.r.o.
Taky z toho mám takový pocit a dost mě to mrzí.
[ Reagovat ]
17.07.2016 10:31Od: triatlet
Trapný komentář...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:13Od: svetova.dvojka
Tady se často psalo, že tenisté mim top 4 nemají prakticky žádnou šanci na medaili na OH, což je pravda, tak ale nechápu, proč si tam nejedou užít, já kdybych byl nějaký 60.hráč světa a měl možnost jet do Ria, tak to okamžitě beru, sexovat se snědými ženami, lehce se tam dá sehnat tráva,kokain, odpočinek na pláži atd..., co víc si může člověk přát, někteří tenisté jsou vážně blbí jako tága...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:15Od: Jabadu
To mě celkem překvapuje, že zrovna ty si stěžuješ na nedostatek sexu se "snědými" ženami.
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:18Od: svetova.dvojka
Já žiju ve měste, kde moc Romů není, jedině tak holky levicově orientované z majority. Uvidím, možná udělám nějaký výlet...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:28Od: Jabadu
Abys nebyl zklamanej ... Ona taková hastroška s mastnou palicí a lenonkami - to je tvá sázka na červenou třináctku. Tutovka!
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:34Od: a.magerova
Prý kdo neměl zrzavou a Cikánku, neví co je život.... asi se budu muset zamyslet.... :-)))
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:36Od: svetova.dvojka
To se divím, že jste ještě neměla v posteli potetovaného Bohem obdarovaného urostlého Roma.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:36Od: a.magerova
Je to pseudorom, ten o nich nemá ani ponětí, jen tu záměrně prudí... :-/
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:39Od: Jabadu
To všichni víme. Kdyby to opravdu byl Rom, pak s takovým písemným projevem by s ním byl 2x denně rozhovor na ČT.
Zatím se ví o jednom, který umí trochu číst. Dokonce i "pracoval" v ČT, ale zřejmě ho to dostatečně neuspokojovalo, tak se vrátil k tomu co umí nejlépe - dělat cenzora.
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:42Od: svetova.dvojka
Taky mu gádžové vyhrožovali likvidací, kvůli tomu, že si ze své pozice hlavního admina dovolil smazat ,vulgární,nechutné a rasistické komentáře české spodiny co si říká "slušní občané" A jinak nevím co je to pseudoRom..., romství musí mít člověk v krvi...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:46Od: Jabadu
Ty asi myslíš "kraxnu". Jo, ten to pěkně odskákal.
Ale jinak - což ovšem ty nemůžeš vědět - největší nebezpečí mu hrozí od cikánů.
Mnozí ho považují za psance, který se spřáhl s gádži proti nim.
To je holá skutečnost.
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:46Od: a.magerova
Rom - je politicky korektní pojmenování Cikána.... opravdový Cikáni si Romové neříkají NIKDY !!!
Je třeba sem tam mezi ně zajít... :-P
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:49Od: svetova.dvojka
Hloupost , Romové používali označení Rom už na začátku 20.století, Rom znamená člověk nebo lidská bytost, francoužští Romové jsou tzv. Manuši což v jazyce blízkém indickému znamená člověk. Rom je oficiální označení našeho etnika ustanovené na historicky prvním romském sjezdu v Londýně v roce 1971, jehož se účastnila veškerá romská inteligence z Evropy, toto je potřeba respektovat a taky se do daří, v médiích , ve zprávách v TV ,vždy se mluví o Romech.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:57Od: svetova.dvojka
Jinak víte co je pro majoritu nejhorší zjištění, že Chánov je nejčistší sídliště na Severu Čech...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:58Od: Jabadu
Hmm ... povídej. To si necháme vyprávět.
:-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:02Od: svetova.dvojka
https://www.novinky.cz/zena/styl/407357-chanov-novy-nater-stare-problemy.html
Sídliště jako ze žurnálu...ať žije nový Chánov.
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:06Od: Jabadu
Ty a četl tys ten článek celej?
:D:D
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:09Od: svetova.dvojka
Souhlasím s panem Nebesářem, Chánov je démonizovaný. Romové si tam vypěstují i vlastní anglický trávník.
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:11Od: vencapeRF
Chánov je málo progresivní. Nejlepší je Luník IX. Tam se naučili žít bez oken i bez hygieny.
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:03Od: a.magerova
Jj....

https://hlavuhore.files.wordpress.com/2008/11/chanov_6285-rj.jpg
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:14Od: vencapeRF
Ještě se mají co učit od svých slovenských bratrů. http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=zahranicni&foto1=WLK48c4ba_lunik_IX.jpg
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:20Od: a.magerova
Jj... Luník, to je vyšší level... :-/

http://img.reflex.cz/img/3/full/2589128_.jpg
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:21Od: vencapeRF
před týdnem jsem se tam pro zajímavost na chvíli zastavil. Ale fakt jen na chvíli, ten pocit, když tam vjedeš, je docela tísnivý. :))
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:25Od: svetova.dvojka
Jenže ty osle, Luník 9 je dílem slovenský politiků,zlodějů a nenechavců z majority, kteří rozkradli peníze které EU posílala v řádech desítek miliónů Eur na pomoc Romům v Košících a kde to je vidět, Romové tam stále žijí v takové bídě, holt bude potřeba jinak čerpat dotace, aby ty peníze šli přímo do rukou Romů a neměla na ně možnost sáhnout bílá ruka bílého zloděje.
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:29Od: a.magerova
Jakože fááákt?
A byls sám nebo vás bylo víc, protože já jak jsem dobrodruh, tak na toto bych teda odvahu opravdu neměla... :-/
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:34Od: vencapeRF
Sám bych si netroufl. Bylo nás víc. :) Já si plánoval, jak si pěkně vystoupím z vozu a podívám se blíž a pokojně si to odfotím, ale realita byla jiná. Začali se lidi celkem srocovat, tak jsme radši hned jeli. Asi by bylo lepší tam zajet někdy, když jsou mrazy a když jsou zalezlí, takto v létě jich byly plné ulice (hlavně u kontejnerů teda :D) Úplně jiný svět, no.
[ Reagovat ]
16.07.2016 21:02Od: a.magerova
Jj není nad zkušenost vlastních očí a nosu.... přesně jak píšeš - ÚPLNĚ JINÝ SVĚT... ale dělaj si ho takový sami, takže je nelituji.... já znám hodně pracujících a pořádkumilovných Cikánů a na ty nedám dopustit !!!
[ Reagovat ]
17.07.2016 02:17Od: turista
Olympiáda se dá uhaluzit. GS turnaje a tisícovky ne.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:08Od: svetova.dvojka
Faktem je , že Tomáš by se musel Esterky držet na krok, kdyby se náhodou dostala dál od hotelu, než by bylo bývalo zdrávo, ,mohlo se by stát, že by jí spatřila skupinka snědým samců a Ester by si pak užila skupinový sex...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:10Od: misa
Tvl, tady je magorů jak máku :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:03Od: anakin01
Na fb má Tomáš mnohem víc pozitivních reakcí, než tady, ona ta anonymita taky dělá svoje. Je celkem jedno, co uvádí jako oficiální důvod neúčasti, stejně tyhle oficiální řeči bývají ve stylu školních omluvenek "byl u lékaře", prostě to, proti čemu nejde moc říct (i když očividně jde). Tenis pro mě není olympijský sport, takže to beru jako by se odhlásil z nějaké 250, alespoň bude mít více času na oddech a na přípravu na klasické tenisové turnaje. Český fanoušek mu promine, je to jeho život a sport i sportovní reprezentace národa jsou jen zábava, i když pro mnohé je to asi smysl života? :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:05Od: carodejka_s.r.o.
Já jsem to na FB radši nekomentovala. Bych musela být sprostá.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:05Od: svetova.dvojka
Mluvte prosím spisovně říká se vulgární.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:11Od: adalv87
prosím tě netrapči tady!
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:14Od: carodejka_s.r.o.
1. Na internetu obvykle nemluvím, ale píšu.
2. Slovo "sprostý" není nespisovné.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:11Od: anakin01
Já chápu tvoje rozčarování, čarodějko :-) taky nerozumím tomu, proč před měsícem ty spekulace tak rázně vyvrátil, a teď tohle. Ale jinak ho respektuji v tom rozhodnutí nejet.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:13Od: misa
jj, hlavně po prohrách tenistů je vidět, jak slušní ti facebookáři jsou :-))
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:16Od: carodejka_s.r.o.
No, tak k těm nepatřím.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:19Od: misa
To je dobře :)
[ Reagovat ]
17.07.2016 02:25Od: turista
Souhlasím s Anakin 1. Tenis na olympiádě je fakt blbost.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:53Od: svetova.dvojka
Miloš Mečíř si došel pro zlato s Soulu 1988 a říkal, že je to pro něho víc, než kdyby vyhrál Wimbledon, on taky měl namířeno k titulu ve Wimbledonu v roce 88, v semifinále vedl 2:0 na sety nad Stefanem Edbergem..., Mečíř mu tuhle prohru právě vrátil na OH taktéž v semifinále. Ale to byl ještě ten správný člověk vychovaný za socialismu.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:56Od: a.magerova
Andy Murray řekl po zisku zlata v Londýně, že by ji s Rogerem za Wimbledon vyměnil okamžitě.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:56Od: svetova.dvojka
kapitalista co k tomu jiného říci.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:01Od: Forehand
Spýtaj sa ho to dnes, keď má z Wimbledonu uz dva triumfy..
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:03Od: a.magerova
Dnes je ta otázka bezpředmětná.... důležité bylo, zeptat se ho tehdá.... :-P
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:16Od: Forehand
Tak GS má a vzdy bude mat najvyssiu hodnotu, bez debaty..

A mozno, ze by Andy mal radsej 4GS miesto toho zlata, kto vie..
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:46Od: Frantz Re: magorko
Zeptej se elegouna, jestli by vyměnil jeden Wimblas za zlato z OH :-D
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:47Od: a.magerova
Nemusím se ptát... NEVYMĚNIL !!!
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:52Od: Frantz
Aha, jsem nemohl vědět, že mu právě vylezlas z trenclí..
[ Reagovat ]
16.07.2016 20:00Od: a.magerova
No... jsi provokatér, ale přehlídnu to.... nevyměnil by, protože jich má "jen" sedm čili stejně jako Sampras.... měl-li by jich osm, tak by taky neměnil, protože by byl jediný s osmi Wimbly.... kdyby jich měl devět, tak by taky neměnil, protože by jich měl stejně jako Rafa FO.... kdyby jich měl deset, tak by taky neměnil, protože by byl jediný, kdo jich má dvojciferně... takže jediná možnost, kdy by Roger měnil Wimbledon za zlato z OH je v případě jedenácti vyhraných Wiimbledonů... :-)))
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:19Od: vencapeRF
No tak jasně. Murray byl, pokud vím, příznivce vystoupení Skotska z VB, tudíž pro něj zlato, které vybojoval pro VB bylo, asi jako kdyby Berdych vyhrál zlato pro Rakousko - Uhersko.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:49Od: PetaM
Dělej si co chceš chlape! Žij svůj život podlé své mysli, ne podle mysli ostatních. Jiní svůj život nesnáší, proto do něj kecají druhým. Potřebují zkazit další. ;)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:53Od: misa
Hm, tak to jsou skoro všichni sportovní fanoušci, učitelé, politici, lékaři, trenéři ... atd. atd. Takže vlastně skoro všichni lidé nesnášejí svůj život :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:55Od: scherrdik
Tak, naprostý souhlas! Nemám Berdycha rád, ale to že odřekl OH, no co je ku*** co komu do toho?
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:44Od: Davor1
Ja to vidím tak, že ten vírus je akurát perfektná zámienka a alibi pre hráčov, ktorí nemajú na Olympiádu nejakú extra motiváciu a vďaka tomu sa z toho môžu celkom pohodlne vyzuť.
Vôbec neide o to, že by zlatá olympíjska medaila nebola dostatočným lákadlom, práve naopak, podľa mňa je to ďaleko väčšia motivácia ako peniaze či body na bežných turnajoch. Problém je ten, že tá motivácia sa týka akurát Djokoviča a Murrayho, z menšej časti ešte Federera, Nadala a Wawrinku, ktorí na jej zisk môžu aj reálne pomýšľať. Ale pre druhú vlnu hráčov začínajúcu Berdychom a Raoničom (a ďalší hráči druhej-tretej desiatky) už OH nie sú príliš zaujímavé, keďže medaila pre nich visí príliš vysoko a na druhej strane nie je žiadny rozdiel medzi neúčasťou a vypadnutím vo štvrťfinále, keďže bodový a finančný efekt je v týchto prípadoch ten istý. Tenis nie je ako atletika, kde stačí jeden podarený výkon k medaile, turnajový systém outsiderom veľkú šancu nedáva a preto Olympiáda niektorých hráčov neláka. Ak by sa v Brazílii konal Grandslam, tak som si istý, že Zika by zrazu nikomu až tak nevadila. Ja to ale nemám Berdychovi, Raoničovi ani Isnerovi a ďalším za zlé, byť v ich situácii, tak asi uvažujem podobne... :/
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:49Od: a.magerova
Mě by zajímala situace, kdyby se v Brazílii hrála IPTL... ;-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:50Od: misa
Skončit v prvním kole nebo na 4. místě vyjde nastejno. ATP a WTA jen ukazují, jak olympiádu neberou vážně. Nepřímo tak hráčům naznačují, aby tam ani nejezdili. Přitom minulé Hry se bodovaly...
[ Reagovat ]
17.07.2016 13:13Od: Mayo
Murray a Býk uz takú motiváciu mat asi nebudú ako Federer napr.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:36Od: Hector21 OH fraška
pokračuje...

komedianti z MOV a jejich báječný výběr místa konání celou frašku jen načal

příště bych doporučil v rámci zapojení všech kontinentů subsaharskou Afriku - sportoviště pro plážový volejbal tam je už teď a velké a Sáblíková může jezdit na velbloudech a nehádat se s unií o kritéria

MOV běžte se bodnout
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:39Od: svetova.dvojka
Brazílie se naopak velmi hodí na pořádaní OH, je to multikulturní,multietnická země a o tom celá olympíjská myšlenka JE, o různorodosti,rozmanitosti, střetávání kultur a sportovců ze všech koutů světa s odlišným stylem soupeření.Nemůže být pro toto lepší stát než Brazílie.
I když chápu, že bílý nevycválaný Čech, na to má asi jiný názor...
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:51Od: anakin01
Hloupost vzhledem k tomu, na jaké úrovni je dnes globalizace. Spíš by ten popis seděl na internet.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:56Od: svetova.dvojka
V Česku je globalizace na mizerného úrovni, jediným kulturním zpestřením jsou tady Romové a i ti se tu často setkávají se slovními útoky či přímo s nevraživostí. Já jako Rom, to moc dobře vím. Přitom máme tak krásnou kulturu,folklór a tradice.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:00Od: janek_da
Václavák je snad dostatečně zglobalizovaný i pro tebe. Hlavně v noci.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:03Od: svetova.dvojka
nějaké Afro no..., je potřeba více lidí s romskou kulturou i ty tzv. bílé Cíkány, což jsou gádžové kteří převzali romský styl života.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:10Od: Davor1
Súčasní cigáni majú akurát tak jedinú tradíciu, a to zneužívať sociálny systém a parazitovať na pracujúcej majorite, ktorá ich chtiac-nechtiac musí živiť. A tou kultúrou myslíš neustále zábavy a "bašavely" okamžite nasledujúce po obdržaní dávok a potom 3 týždne prežívania v hesle jeden deň hojno, druhý ho*no?
Nehovorím, že všetci sú takí, mám kolegu cigána, ktorý je na rovnakej úrovni ako ostatní bieli vo firme, ale to je jeden prípad zo sto a tých zvyšných 99 bohužiaľ patrí do vyššie popísanej kategórie...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:15Od: a.magerova
Oni berou různé dávky 3x za měsíc, takže žádný trojtýdenní bezpeněžní půst jim nehrozí, ale je pravda, že žijí pro dnešek a na zítřek nemyslí...
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:32Od: vencapeRF
Hamburk klesl na úroveń challengeru nebo co. Teď se dívám na pavouk a loni v listopadu v Bratislavě měl podobnou úroveň. :D
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:37Od: svetova.dvojka
v Hamburku exceloval Federer za časů kdy byl Hamburk tisícovkou, v roce 2007, Federer na antuce v Hamburku znemožnil Rafu Nadala porazil ho 2:6,6:2,6:0... :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:43Od: Forehand
Klizan moze zajtra vyhrat druhú 500ku v sezóne. Čím by ziskal o dve 500ky viac ako napriklad Federer :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:02Od: vencapeRF
500ky a 250ky počítají jenom ti, kteří na víc nemají. :-P Jasně, pro Kližka a celý slovenský tenis za poslední desetiletí největších vrchol. :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:18Od: Forehand
250ky počíta aj Federer napríklad, práve v tejto kategórii získal najviac ocenení..:)

Slovenský tenis mal vrcholov viac, ale vtedy si tenis este nesledoval ;)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:06Od: carodejka_s.r.o.
Bohužel mu stále chybí těch 17 GS.
[ Reagovat ]
17.07.2016 02:15Od: janek_da
tady něco pro tebe
https://www.facebook.com/191285054596826/videos/247387262319938/
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:30Od: a.magerova No....
"Vzhledem k tomu, že jsem nedávno založil rodinu..."

To bude mít Tom co Ester vysvětlovat, protože ta nedávno řekla, že děti až tak za 5 let.... a která je ta šťastná matka, nebo TO udělá jako CR7 ?! :-)))
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:42Od: MorusRubra
Tak třeba změnila názor. Pokud by třeba dítě plánovali, tak zika zůstává ve spermatu nejméně 6 měsíců a je pohlavně přenosná.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:00Od: carodejka_s.r.o.
Nehody se stávají :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:28Od: kada.tom Teď ... a potom
Teď tu Tomáše skoro všichni kritizujou, až za měsíc, dva oznámí s Ester, že čekají dítě, tak to bude samý "už to chápu", "beru zpátky" ...
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:31Od: anakin01
No jen aby, začíná tu být nenáviděnější než Rosol :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:32Od: carodejka_s.r.o.
Já se tak trochu obávám, že to neoznámí, ale kéž by.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:20Od: lars Chce vyhrat GS
a spoleha , ze ostatni teniste z top 10 hrajici na OH2016 se nakazi nejakym virem v Brazilii a nebudou moci hrat na GS :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:16Od: slacker
srabe
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:13Od: Lunej..
Škoda, že Tomáš nejede, ale je to jeho rozhodnutí a nemusí se nikomu zpovídat. U mě teda určitě neskončil. :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:18Od: kada.tom
přesně tak, ani u mě, rád mu budu dál přát :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:22Od: Kozoroh
A co Radkovi? Vždyť ho v podstatě podrazil, Radek nemá s kým hrát...
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:26Od: kada.tom
myslím, že Štěpánek určitě něco věděl od Tomáše, tohle by nebyl úplně Tomášův styl, hele ... :-)

ale samozřejmě možný je všechno
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:05Od: Mayo
riadna komédia :D olympijský turnaj podradný trošku no
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:08Od: svetova.dvojka
nesmysl, Djokovič,Murray,Federer,Nadal,Wawrinka i Nišikori jedou, turnaj jako víno, kdo je zvědavý na Berdycha, pochybuji, že ho v Brazílii na tenisportálu vůbec znají...
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:15Od: Mayo
to hej ale u mňa LOH je hocičo len ne tenis, a taký futbal už vôbec
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:19Od: adalv87
zatím ty pako jedou!co taková Halepová a Raonic!hlavně že tebe tu všichni znají,běž si cvrnkat kuličky a nemel tlamou
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:00Od: lencis91
Tak nějak mi z toho prohlášení přijde, že by Ester mohla být těhotná...mrzí mě ta čtyřhra s Radkem, ale co se dá dělat, ani ne po měsíci náhlá změna názoru, pokud skutečně čekají rodinu, bylo by to dost čerstvé a v tom případě je jeho rozhodnutí pochopitelné :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:03Od: misa
Takže Ester ho samotného nikam nepustí :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:13Od: carodejka_s.r.o.
Pokud by byla Ester těhotná, může ji nakazit a tím by bylo ohrožené jejich dítě. Jak jsem psala níž i pro mě by to byl jediný pochopitelný důvod, proč tak náhle změnil názor.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:16Od: anakin01
"Jedná se čistě o moje osobní důvody, přesto cítím kvůli svým podporovatelům a fanouškům potřebu uvést alespoň jeden ze závažných faktů, který mě k tomuto kroku vedl. Jde o rozšířením viru zika v zemi, kde se olympiáda koná."

Jeden z důvodů.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:19Od: carodejka_s.r.o.
Nechápu důvod této tvojí reakce.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:24Od: anakin01
No že může mít i jiné důvody, než obava z viru zika, ten akorát rozvedl více.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:21Od: misa
Existují kondomy, navíc si mohl domů přivést hezké olympijské :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:24Od: carodejka_s.r.o.
Kondomy sice existují, ale nejsou stoprocentní, můžou prasknout apod. V případě těhotenství bych nejednala jinak.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:32Od: misa
Teď se mi nechce hledat, jestli vědci vůbec potvrdili nebezpečí tohoto viru pro vývoj plodu, nebo se jedná o fámu. Snad jsem něco četl o tom, že za znetvořené děti můžou jiné problémy v této části rozvojového světa.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:34Od: carodejka_s.r.o.
To, že virus zika způsobuje nevratné neurologické poškození plodu, fáma nebude.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:40Od: misa
Byl bych ti vděčný, kdybys tvrzení doložila nějakým zdrojem. Tím nemyslím článek na Idnes.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:47Od: carodejka_s.r.o.
Ministerstvo zdravotnictví České republiky je dostačující?

http://www.mzcr.cz/Verejne/dokumenty/informace-o-nakaze-virem-zika-aktualizace-k-25-1-2016_11353_5.html
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:58Od: carodejka_s.r.o.
Donutil jsi mě teda přečíst pár odborných článků a je to docela zajímavé. Některé ti i dávají za pravdu v tom, že virus Zika pouze oslabuje organismus a samotné poškození plodu způsobují jiné nemoci, které se tak snáz dostanou do těla matky. Každopádně skoro v každém tom článku čtu varování, aby se ženy těhotné nebo plánující rodinu oblastem s výskytem viru Zika vyhýbaly, protože ta spojitost je tam pravděpodobná.
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:00Od: misa
No, jednoznačná spojitost asi není prokázaná. Proč se ale nebojí tenistky (kromě Simony)?
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:04Od: carodejka_s.r.o.
To je pravda. Jednoznačně to nikde potvrzeno není. Všude píšou, že probíhají výzkumy, jelikož větší epidemie jsou opravdu poměrně čerstvou záležitostí. Na to, proč se nebojí tenistky, ti opravdu nedokážu odpovědět. To byses musel zeptat jich. Ale v nějakém pořadu (který fakt teda nedohledám, protože už nevím, co to bylo) jsem slyšela, že snad virus v těle zdravého dospělého člověka setrvává maximálně 2 měsíce a pak si s ním tělo poradí, takže teoreticky pokud neplánují hned po LOH otěhotnět, tak můžou být v klidu. Ale jak píšu, tahle informace je bez záruky :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:15Od: blixa
Jasná věc. Ester se dočetla jak se tam hromadně souloží, tak má utrum ;-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:21Od: adalv87
asi to tak bude :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:00Od: Forehand
Po ďalšej vlne odstúpení sa organizátori rozhodnú, ze poslední štyria účastníci Nadal, Federer, Djokovic a Murray budú nasadení priamo do SF a turnaj sa uskutoční play-off systémom, na tri víťazné...
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:06Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:07Od: Kozoroh
Super, tak to má No1e zlatou placku v kapse! :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:42Od: Forehand
Ale kde, Nolemu turnajový systém vyhovuje, v dlhodobom horizonte by sa kvalita prejavila ;)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:45Od: a.magerova
Prostě všichni čtyři účastníci si rozdělí medaile takto:
- jedna zlatá
- jedna stříbrná
- dvě bronzové

A není důvod se tady na TP hádat... :-)))
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:54Od: misa Tomáš Berdych
Myslím, že tímto krokem u běžných fanoušků skončil. Davis Cup odmítl, na olympiádu nejede. Černošek určitě taky nejásá, už jednou mu říkal, že Češi ho berou hlavně díky výsledkům v DC a reprezentaci.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:00Od: anakin01
Kéž by! O takové běžné fanoušky snad nemusí mít ani zájem. Jinak je to opravdu fascinující, jak se člověk napasuje do role fanouška a sebevědomě si nárokuje, že může řídit a soudit kroky sportovce. Faktem je, že by tu po jeho prohře na olympiádě, která by dřív nebo později stejně přišla, bylo těmito fanoušky zase napliváno, takže to vyjde nastejno.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:06Od: misa
Berdych je mi celkem ukradený už mnoho let. Akorát je směšné, že pár týdnů nazpátek potvrdí účast a dnes je vše jinak.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:20Od: adalv87
tak proč to komentuješ???nejsi trochu mimo?
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:29Od: misa
Vadí mi výmluvy tenistů. Zatím odřekla jediná žena, přitom by pro ně měla být zika mnohem rizikovější než pro muže. Ženy asi raději reprezentují než muži, jsou méně egoistické.

Pokud bych hrál tenis, tak bych na OH taky nejel. Ale řekl bych rovnou, že tenis není tradiční olympijský sport a nezapadá mi do programu před US Open. Vymluva na nějakou nemoc je směšná, rozhodně se nejedná o ebolu nebo něco podobného.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:00Od: patriks
co my víme, třeba je těhotný
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:54Od: kada.tom
A já to jeho rozhodnutí respektuju. Nechce, tak nejede. Štěpánek se nezblázní ... (:-D)
Myslím, že další tenisté či tenistky přibudou ...
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:50Od: misa Fandina
Jak bude reagovat, až se dozví, že Berďulinka nejede? Vždyť přece nezná žádného tenistu, který by se olympiády zřekl :)
[ Reagovat ]
18.07.2016 16:15Od: Fandina
Je to jeho věc. Ať si každý dělá co chce.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:48Od: monty25 To jsem z toho blázen... [ Reagovat ]
16.07.2016 17:53Od: Kozoroh
Je to jednoduché, propadl panice.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:46Od: carodejka_s.r.o. Jediný důvod, který bych pochopila
a který by i vysvětloval tu náhlou změnu názoru, je, že je Ester čerstvě těhotná, k čemuž by mohla odkazovat ona zmínka o rodině.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:44Od: svetova.dvojka
Určitě bych do Brazílie jel, škoda, že nejsem členem České výpravy, v Brazílii si můžete užít s krásnou snědou ženskou za pár korun a k tomu brazilský rum, to je něco...
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:47Od: Overload
sex s krásnou snědou ženou bude určitě prima....jen blbé, že se člověk nemusí dožít dalších OH :D
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:40Od: svetova.dvojka
tenisový turnaj v Riu začíná 6.srpna 2016, takže už za 3 týdny, turnaj na který se hráči připravovali 4 roky...
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:02Od: gocii
kdo se na něj připravoval??
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:35Od: anakin01
A co je tenistům do olympiády?
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:42Od: adalv87
a co do ní je tobě???
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:43Od: anakin01
kolik ti je, já tam nejedu ani to nehodlám moc sledovat, když tě to zajímá :D stačí takhle?
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:44Od: Patri.k
proč lezeš na tenisportal, když tě tenis nezajimá?
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:46Od: anakin01
:DDD olympiáda = tenis?
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:52Od: Patri.k
ty jsi fakt idi-ot, skoč do zdi... to fakt nemá cenu, musíš mít smutnej život, když se takhle chováš
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:56Od: anakin01
Nepřispíváš do špatného vlákna? :-) Protože nevím, co jsem udělal, že mě zasypáváš těmi stereotypními komentáři, které se vůbec netýkají podstaty věci.
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:05Od: adalv87
protože tě tenis jak je vidět nezajímá a komentuješ ho,ale já vím, cvrnkání kuliček tam není,tak proto píšeš sem
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:12Od: anakin01
Ale tohle není olympijský web! Jinak tu akorát plevelíš se svými schizofrenními komentáři, copak tím sleduješ...
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:03Od: adalv87
ty jseš fakt pako první třídy
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:02Od: adalv87
nejsi jediný :-) taky ji mám u zadnice,díval bych se pouze na tenis,ale ten už je ted pasé
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:33Od: vencapeRF
Proč potom nejel na Davis Cup? :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:34Od: adalv87
odpočinek po Wimblu a příprava na Masters v Torontu
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:31Od: tomasinho
Komedie fakt.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:36Od: vencapeRF
Skoro to vypadá, že kromě BIG 4 jedou na olympiádu všichni za trest. Zajímavý přístup.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:39Od: tomasinho
Jojo, ten turnaj bude dobré sledovat někdy od SF až.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:39Od: anakin01
No oni ti hráči mimo BIG 4 zas nemají tak velkou šanci tu medaili získat :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:13Od: vencapeRF
Před třemi lety to platilo. Ale letos je ta šance celkem velká. Kor, když se hraje na dva vítězné.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:27Od: Kozoroh
Virus zika je podle mě nafouknutá bublina jako předtím SARS, ptačí a prasečí chřipka nebo ebola. V jejím širokém medializování má určitě prsty WHO.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:29Od: adalv87
panečku tady někdo hodně čte na internetu
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:30Od: Overload
ale tak něco na tom bude.....
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:30Od: Patri.k
Vždyť je to pravda, je to nafouklá bublina... ty znáš jediného mladého muže, kterému by virus Zika ublížil?
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:34Od: adalv87
ty nevíš kolik je v jižní Americe mrtvích???tak si něco nejdřív o tom přečti,a jak říkam nejede ani Raonic ani Halepová,hlavně že sláč Nedal se sele
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:38Od: misa
Mrtvích asi 0.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:39Od: carodejka_s.r.o.
:)
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:41Od: adalv87
myslel jsem nakažených samozřejmě :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:52Od: Kozoroh
Panečku tady někomu unikají širší souvislosti. Zika nebyla první ani poslední nákazou, která byla zmedializována, o které se opakovalo, že z ní bude světová pandemie a nakonec se ukázalo, že WHO strašilo.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:27Od: adalv87
OH jsou jeden velký omyl v tomto roce!
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:29Od: anakin01
Stejně jako místo konání.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:30Od: adalv87
Já myslím místo,nechal bych je,ale přesunul do Evropy,kde sportoviště jsou.a nebyl by to problém,ale to by se muselo zakázat reprezentovat S a J Ameriku
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:26Od: misa
Rozhodl jsem se, že kvůli všemožným nemocem a zhoršené bezpečnostní situaci ve světě už nebudu vycházet z domu. Zbytek života strávím u PC!
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:05Od: Mayo
na tp.cz?
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:08Od: misa
Internet je naštěstí skoro nevyčerpatelný, takže jen tp ne. A když nepůjde připojení, můžu sledovat nějaké filmy :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 18:41Od: a.magerova Re: Stačí jeden soused podivín a..... nikde není bezpečno !!!
http://zpravy.idnes.cz/policie-ukoncila-patrani-po-obetech-vybuch-asi-zavinil-byvaly-dozorce-1eh-/krimi.aspx?c=A130218_215627_ostrava-zpravy_jog
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:02Od: misa
Asi se přihlásím do programu na výzkum eutanázie :)
[ Reagovat ]
16.07.2016 19:11Od: a.magerova
Nebo spoléhat na to: Co sudičky přály nám.... a přes to nejede vlak... :-)))
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:25Od: mkubis17
to musí mít štěpec radost:)
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:23Od: blixa
To posral chlapec.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:23Od: Patri.k
Tak tohle mě dostalo, musel bych být sprostý, takže radši nic...
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:22Od: Overload
Hrozná šaškárna jak se toho každej bojí :/ Jsem slyšel, že tam jsou dávno daleko horší virusy které nejsou akorát tolik medializované....
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:28Od: Patri.k
Přesně tak, ten virus je v podstatě naprosto neškodnej, pokud ta osoba není těhotná, nehledě na to, že ten virus už je stejně na ústupu a šance se nakazit je minimální...
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:30Od: misa
Navíc v Brazílii je zima a komárů asi minimum.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:32Od: Patri.k
Hrozně mě tím vytočil a to mě skoro nikdy nic nevytočí
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:36Od: anakin01
On tě tím vytočil, a co ti je do toho, jestli tam letí, nebo ne, to moc nechápu :-)
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:40Od: Patri.k
Asi ti uniká smysl sportu, sport je tu pro lidi... instalatér ať si dělá co chce, ale když už je člověk jednou veřejnou osobou... kdyby se takhle chovali všichni sportovci brzy by přišel tenis o sponzory a diváky a pak by měl po ptákách....
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:43Od: misa
Kdyby se takhle vymlouvali hokejistě během Stanley Cupu, tak je fanoušci zavrhnou do konce jejich kariéry. Tam se občas hraje i s nějakou zlomeninou.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:48Od: anakin01
Jak se vám hodí to generalizovat a ještě odvádět k úplně jiné situaci, to mě pobavilo, řešit situaci odmítnutí olympiády tenistou na příkladu hokejisty a Stanley cupu :D
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:51Od: misa
Jsou to zbabělci. Měl říct rovnou, že ho OH nezajímá.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:45Od: anakin01
Kdyby se všichni tenisté rozhodli nejet na olympiádu, tenis by přišel o sponzory i o diváky? :-O Vrcholem tenisu je grandslamový turnaj, který se koná 4x do roka, ne olympiáda. Ta je pro atlety.
[ Reagovat ]
17.07.2016 02:34Od: turista
Přesně tak.
[ Reagovat ]
17.07.2016 04:04Od: blixa
A pro plavce. Dva hlavní sporty OH.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:40Od: carodejka_s.r.o.
Mě tím hlavně strašně zklamal. Po jeho nedávném vyjádření, že nechápe, kde se berou spekulace, že by tam nejel, že samozřejmě pojede a že se těší, mě ani nenapadlo, že by mohl kecat.
[ Reagovat ]
16.07.2016 17:22Od: carodejka_s.r.o. Tohle fakt nechápu
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist