Plíšková v Kalifornii prolétla do svého největšího semifinále!

17. 3. 2016, 20:10
Aktuality 394
WTA INDIAN WELLS - Karolína Plíšková v Indian Wells smetla osmnáctiletou Rusku Darju Kasatkinovou, kterou během 63 minut hry zasypala 30 winnery, a poprvé v kariéře postoupila do semifinále turnaje prestižní kategorie WTA Premier Mandatory. Vyzve v něm Bělorusku Azarenkovou.
Karolína Plíšková

Karolína Plíšková po Australian Open bojovala s únavou, přesto ještě v Rumunsku dovedla české tenistky do semifinále Fed Cupu. Na turnajích však čekala na výhru skoro dva měsíce, neboť v Dubaji i Dauhá neuhrála v prvním kole ani set proti Vandewegheové, respektive Gasparjanové.

Do Indian Wells už ale dorazila plná energie a elánu a na kurtu je to znát. Třiadvacetiletá Češka v kalifornské poušti porazila domácí Rogersovou, deklasovala bývalou světovou jedničku Anu Ivanovičovou, zdolala semifinalistku letošního Australian Open Britku Kontaovou a dnes nedala šanci Darje Kasatkinové, kterou smetla 6-3 6-2.

Třiadvacetiletá Plíšková zvládla první vzájemný zápas s vycházející hvězdou Kasatkinovou bravurně. Proti osmnáctileté Rusce nastřílela 30 winnerů, udělala jen 10 nevynucených chyb, nečelila brejkbolu a po 63 minutách hry proměnila svůj pátý mečbol.



Čtyřnásobná vítězka turnajů WTA Plíšková tak poprvé v kariéře postoupila do semifinále podniku kategorie WTA Premier Mandatory. Prestižnější jsou už jen grandslamy, na nichž naopak dosud nepřekonala ani 3. kolo.

"Poprvé jsem v semifinále na takovémhle turnaji, z toho mám velkou radost," uvedla česká tenistka po zápase, v němž si pomohla k výhře devíti esy. "V minulých dvou zápasech mě servis trochu neposlouchal, jsem ráda, že dneska to bylo zase dobré," dodala.

Postupem mezi kvarteto nejlepších si vydělala už 251 tisíc dolarů (zhruba šest milionů korun) a získá 390 bodů do žebříčku, v němž si zajistila posun z 19. na 14. místo.

O své celkově 13. finále na okruhu WTA si bývalá světová sedmička Plíšková zahraje s bývalou světovou jedničkou a šampionkou z roku 2012 Viktorií Azarenkovou, s níž má vyrovnanou bilanci 1-1. Hrát by se mělo v sobotu od 4:30 SEČ.

Plíšková se v Kalifornii dostala do společnosti ženské tenisové elity. První semifinálovou dvojici vytvořily už včera Serena Williamsová a Polka Agnieszka Radwaňská.

Šestadvacetiletá Běloruska Azarenková v posledním čtvrtfinále deklasovala 6-0 6-0 Slovenku Magdalénu RybárikovouBez ztráty gamu letos vyhrála už podruhé a včetně dvou duelů na podnicích ITF celkově pojedenácté v kariéře.

"Klíčový byl úvod zápasu. Začala jsem agresivně, využila šance a měla pocit, že mám zápas pod kontrolou," pochvalovala si Azarenková po utkání, během kterého si její soupeřka nechala ošetřit zraněnou pravou nohu. "Myslím, že se v druhém setu necítila dobře, ale bylo důležité neztratit koncentraci a dál diktovat hru."



Plíšková je ve finále čtyřhry
Jedno finále si Plíšková v Indian Wells určitě zahraje, neboť se jí daří i v druhé disciplíně. Necelé tři hodiny po postupu do svého největšího semifinále ve dvouhře porazila společně s Němkou Julií Görgesovou 6-4 6-3 italsko-gruzínské duo Sara Erraniová a Oksana Kalašnikovová a dostala se do svého pátého a dosud nejcennějšího finále ve čtyřhře.

Deblové finále na okruhu WTA hrála Plíšková naposledy v září 2014, kdy v Hongkongu získala poslední z dosavadních čtyř titulů se svou sestrou Kristýnou. S tou byla ve finále celkem čtyřikrát, jeden titul slavila s Nizozemkou Michaelou Krajickovou.

O pátý a nejcennější deblový titul si Plíšková zahraje v sobotu. Soupeřkami semifinalistek letošního Australian Open budou domácí tenistky Bethanie Matteková-Sandsová a Coco Vandewegheová, které v semifinále vyřadily turnajové trojky Timeu Babosovou a JAroslavu Švedovovou.

• WTA PREMIER MANDATORY INDIAN WELLS •
Spojené státy / Kalifornie, tv. povrch, 6.844.139 dolarů
čtvrteční výsledky (17. 03. 2016)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Kar. Plíšková (18-ČR) - Kasatkinová (Rus.) 6-3 6-2
Azarenková (13-Běl.) - Rybáriková (SR) 6-0 6-0

Semifinálové dvojice:
S. Williamsová (1-USA) - A. Radwaňská (3-Pol.)
Kar. Plíšková (18-ČR) - Azarenková (13-Běl.)
• Čtyřhra - semifinále •
Görgesová/Kar. Plíšková (Něm./ČR) - Erraniová/Kalašnikovová (It./Gruz.) 6-4 6-3
Matteková-Sandsová/Vandewegheová (USA) - Babosová/Švedovová (3-Maď./Kaz.) 2-6 6-4 10-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

394
Přidat komentář
lars
skoda 1. SB v 1.setu
Reagovat
smazaný uživatel
to jek onec ten kratas rok dopředu byl vidět že uděla a ona tam nedospirintuje
Reagovat
smazaný uživatel
Omg Plechu.................
Reagovat
smazaný uživatel
vždyk džy má betj ajsnej bod pro Plecha tak tu výměnu rpostě zkatí ak že aza přečte vpohodě jjí hru ... Ale pak přijde chvilka jako tutovej míč pro azu ze smeče a jsem vklidu
Reagovat
vrabejka
UFf :)
Reagovat
dadaft
parádní mač.
Reagovat
smazaný uživatel
To je, což o to. Ale radši bych dneska upřednostnil tzv. antitenis s vítězstvím Viky... :D
Reagovat
vrabejka
Nový článek
Reagovat
smazaný uživatel
Ale co je to platný, když Vika nedokáže získat brejk ve vyrovnaných gemech...
Reagovat
Lunej..
ty jeji udery jsou někdy hodně na hraně:)
Reagovat
smazaný uživatel
A někdy taky za hranou, jako při tom brejkbolu v prvním gemu 2. setu. :D To byl jediný bod na síti, který zatím prohrála a zrovna takhle důležitý...
Reagovat
Lunej..
Hračky by měly mít víc možností jestraba.:)
Reagovat
dadaft
Fila není můj šálek kávy, v ženských haderkách mám raději Asics nebo Lotto, ale Karolíně tenhle model Fily hodně sluší...
Reagovat
Fandina
Moc pěkné oblečení, co má Kája, jsem z něj unešená a Káje moc sluší.
Reagovat
smazaný uživatel
teprve ctu.. :-))) ale moc souhlasim, predevsim s dadaftem, Fila mi prisla vzdycky trochu "lacina".. :-)
Reagovat
Fandina
Nepamatuji si, že bych někdy od Fily viděla něco takhle pěkného.
Reagovat
smazaný uživatel
A je to zase v háji
Reagovat
vrabejka
Musíš věřit!
Reagovat
smazaný uživatel
Vika si to prohrála v prvních dvou gemech. Nejdřív zazdila nalitý volej, když měla brejkbol a pak zase dvojchybami darovala Karolíně brejk... Ve třetím to bude těžký.

BTW: Ten Vaněk je úžasnej psycholog.
Reagovat
vrabejka
Kája 3 esami v řadě zakončila 2.set 6:1 :)
Když Aza nenajedezase na ten svůj Robo mod a Kája to zvládne psychicky věřím že to vyjde :)
Reagovat
vrabejka
Toto už Kája snad nepustí. Jak jsem předpovídal Azarenka odpadá.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak už se Vika rovnou může připravovat na 3. set. Na začátku druhého "ztratila nit". Snad ji to bude stát jenom tenhle set a ne celý zápas...
Reagovat
lars
vsadil jsi na tento zapas?
Reagovat
vrabejka
Já na Káju :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, ale měl jsem vsazeno na Slavii proti ČB (hokej) a Briannu Rollins proti Kendře Harrison (atletika, 60 m překážek). Výhra dvě kilča. :D
Reagovat
dadaft
Karolína ji na začátku setu přehrála v několika delších výměnách, to je co říct (!!!), pak už si věřila.

je to otevřené...
Reagovat
Lunej..
Vika byla ke konci 1.setu úplně nastrelena energii:)
Reagovat
smazaný uživatel
To je špatné ... Azarenka an servisu hraje fakt tupě a Karolína má trestat místo toho je mimo..
Reagovat
dadaft
huh, teď několik extra classe výměn. ))

doufám, že obě dvě budou brzy v top10
Reagovat
vrabejka
Místo Petry a Carly.
Reagovat
smazaný uživatel
aza už tam byla... kurfa jedna
Reagovat
smazaný uživatel
aza už tam byla... kurfa jedna
Reagovat
Lunej..
Bože co to zas je za nicka?
Reagovat
lars
neprovokuj nebo se Ti to vrati jako bumerang
Reagovat
smazaný uživatel
Co meleš?
Reagovat
smazaný uživatel
myslim lunej
Reagovat
Lunej..
Nemelu a ty se zklidni.
Reagovat
vrabejka
2. Set bude ještě zajímavý. Otázkou je jestli to dokáže dotáhnout.
Reagovat
smazaný uživatel
ježiš to je náhoďačka samý lajny to jsem neviděl tfuj
Reagovat
George_Renel
Tahleta asiatka na empajru mě štve už dlouho.
To si fakt některé hráčky mohou dovolit úplně všechno?
Reagovat
Lunej..
Vid? Od ceho tam tedy sedi?
Reagovat
vrabejka
Už měla dostat trestný fiftyn. Mam Víku rád ale toto bych tvrdé vztekal. Nemůže se tam vztekat jak Mcnroe.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jí nesnášim od tý doby co prot každí hráče využívá těch jejích rádoby oslav po každýým fiftýnu
Reagovat
smazaný uživatel
ý*
Reagovat
vrabejka
Toto Kája nesmí ztratit.
Reagovat
smazaný uživatel
Kájo to je vončo, ještě tu je malinká šance na úspěch
Reagovat
Lunej..
Hraje skvěle, ale jinak tedy je čím dál protivnejsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako v čem? Že po několika dvojchybách flákne raketou? :D Jinak na začátku 2. setu až tak skvěle nehraje, nebo spíš promarnila šance...
Reagovat
Lunej..
Za raketu měla dostat napomenutí, coz o to, ale celkově mi neni sympatická a to jsem ji driv fandila. To už mam raději Masenu:)
Reagovat
smazaný uživatel
Místo brejku zase rozdává dárečky...
Reagovat
smazaný uživatel
ty by jsi měl místo psaní, dostat novej mozek
Reagovat
smazaný uživatel
Jdeš do ignoru, nebudu se s tebou bavit.
Reagovat
vrabejka
Kajo bojuj! Zkus ji ještě potrapit!!!
Reagovat
vrabejka
Azarenka nechybuje to nemůže udržet celý set.
Reagovat
smazaný uživatel
proč by nemohla..
Reagovat
vrabejka
Je labilka
Reagovat
smazaný uživatel
To naáš Plíšek je ještě větší
Reagovat
vrabejka
UFF Kája vydrela 1.GEM :) Vika tento výkon neudrží.
Reagovat
vrabejka
A proto na každý BP ve 2.setu dala skvělý servis ze
Reagovat
smazaný uživatel
Nemuzu si pomoct, ale monty musi trpet nejakou uchylkou. Vybere si svou staj tenistek, beru, ze nefandi Ceskam, ale ze si vybral ty nejarogantnejsi namysleny pipinky typu azarenka, maria, to mi hlava nebere. A kdyz se zjisti, ze ta nejvetsi hvezda jeho staje je podvodnice, jeste tu ma blby kecy o chudince ublizene.
Karolina me netankuje, neboj, ale todle jsem mela na jazyku uz driv.
A vsadim se, ze jsi na tom v soukromi hur nez tebou vysmivany iqe.
Reagovat
smazaný uživatel
A ty jsi zase kdo, další blbka z řad Kvitovců? Z Češek fandím Katce Siniakové.
Reagovat
smazaný uživatel
Petre fandim stejne jako dalsim slusnym a milym holkam.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono jich je víc, jo?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevzpomínáš na Kvitovku? :D Pak by se jich našlo ještě pár, ale nebudu jmenovat... Ty mezi ně rozhodně nepatříš, tebe mám rád. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak na tu zapomenout nejde :D
Reagovat
smazaný uživatel
Taková tutovka! :(
Reagovat
smazaný uživatel
ty jsi dobrej mentál jestli to přeješ tý burance
Reagovat
smazaný uživatel
A ty jsi kdo, novej troll? Nebo starej s novým nickem?
Reagovat
smazaný uživatel
Ten, kterej by ti rozkopal ksicht ty gumo za monitorem
Reagovat
smazaný uživatel
Čím dál horší sem lezou. Na normálním webu bys za tohle dostal ban, tady o tom pochybuju...
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně nebreš Montíku
Reagovat
George_Renel
No, narovinu. Ty bys jich už taky pár měl .-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vím, tak jsem tady nikomu nevyhrožoval fyzickým napadením...
Reagovat
George_Renel
Ale nemálo nechutných vulgarit z tvé strany padlo. Přirození obou pohlaví rozdáváš jak na běžícím pásu.
Reagovat
smazaný uživatel
Když mě někdo vyprovokuje, tak jo. Ale většinou to cenzuruju hvězdičkama... :D
Reagovat
George_Renel
Tak trochu objektivně přemýšlej, že i ty svými mnohdy zaslepenými komenty někoho můžeš vyprovokovat a tak obdržíš....
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle je ta plíšková kterou známe..
Reagovat
dadaft
tak bohužel, první set jde za Vikou.
objektivně je třeba říct, že v závěru setu hrála Azarenková hodně nátlakově a Karolína se jenom bránila a neubránila.
Reagovat
vrabejka
40 minut setu byla Kája lepší ale pak se to zhroutilo :(
Doufejme že Vika si vybere ještě nějaký krizovy gem
Reagovat
smazaný uživatel
Výborně! Co udělají dva odvrácené setboly... Jestli Vika udrží úroveň ze závěru 1. setu, tak to bude dobrý.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale sakra, to mělo být sedum nula! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Plíšková je jen hloupá o ničem jinym to enni má horší mozek než ta ranařka to je k smíchu
Reagovat
vrabejka
1.míček rozhodl TB skoda
Reagovat
vrabejka
Kája vydrela TB! Snad najde servis
Reagovat
smazaný uživatel
Ma nekdo supertennis
Reagovat
vrabejka
Kaje odešel servis :(
Reagovat
smazaný uživatel
Nezdá se mi...
Reagovat
smazaný uživatel
Ta šlapka Běloruská nekazí vubec už
Reagovat
vrabejka
2.set je hotovy
Reagovat
vrabejka
Teda 1.
Reagovat
vrabejka
No snad ve 2.setu přijdou taky šance.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě neskončil ani ten první...
Reagovat
vrabejka
Bože toto té bude mrzet
Reagovat
vrabejka
To je zleee
Reagovat
dadaft
á do dupky plechové............. Kája nedopodávala :((
Reagovat
vrabejka
Kája si bohužel vybrala krizov GEM a nevyužitý setbol ji bude mrzet :(
Reagovat
aligo
Potentovano
Reagovat
lars
spis skoda 1. SB
Reagovat
smazaný uživatel
Vika is back! :)
Reagovat
vrabejka
Ach jo Kajo toto musíš zakoncovat
Reagovat
bIbec
teď se z toho nepotentovat hlavně.
Reagovat
bIbec
tak nic, Azarenka zahrála dobře.
Reagovat
vrabejka
Vika teče :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ty odvrácené setboly jí můžou pomoct...
Reagovat
smazaný uživatel
Jí stačí v podstatě jenom to podání a jeden brejk už nějak ušmudlá (nebo jí ho Vika daruje). Tohle bude hodně těžké brejknout...
Reagovat
vrabejka
Karolína ale na riternu udělala už nějakých 12-14 míčů, to nejsou jen ty dvojchyby.
Reagovat
smazaný uživatel
To sice jo, ale víš, jak získala ten brejk. Ani se nemusela snažit...
Reagovat
aligo
Podává skvěle, to jsem u ní dlouho neviděl
Reagovat
smazaný uživatel
Někdy se musím podívat, až to bude mít Karolína zase na háku. Já jsem ji zatím viděl hrát jenom dobře...
Reagovat
vrabejka
Kája i díky,6 esum vede 5-3 a zisk 1.setu je blízko :)
Reagovat
smazaný uživatel
Prosi m diva se nekdo na supertennis
Reagovat
vrabejka
Kája na servisu 4 ESA a jeden ztracený míček.
Zatim nedává Více žádnou šanci :)
Reagovat
vrabejka
Plískové 3-2 Vika
Azarenka darovala Kaje svůj GEM díky 3 DF v řadě :)
Reagovat
smazaný uživatel
Už jak Ana...
Reagovat
smazaný uživatel
To jsou zase dárečky... :(
Reagovat
lars
Vika mela strach z returnu Karol :)
Reagovat
vrabejka
Kája začala na servisu skvěle a čistou hrou vyrovnala na 1-1 :)
Reagovat
George_Renel
Co to má Viktorka na sobě.
To je jak lední medvěd zkřížený s koalou ;-).
Reagovat
smazaný uživatel
Luxusní koncovky obou setů od Agy...
Reagovat
vrabejka
Antiteniska zatím učí Serenu :D
Reagovat
smazaný uživatel
A dopadlo to přesně podle očekávání.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale nemyslím, že Serena bude mít titul. Azarenka jí porazí.
Reagovat
vrabejka
Kaja
Reagovat
smazaný uživatel
Hejkalku v její aktuální formě neporazí.
Reagovat
vrabejka
Aza nehrála s nikým konkurenceschopný tak uvidime
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/safarovalucie/photos/a.579526975445457.1073741827.437408476323975/1107050169359799/?type=3&permPage=1

Mám takové tušení, že je opět na ocet. :-(

Ale ta růžová jí sluší :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli ti jde o to, že tam nemá žádnýho chlapa, tak ona je nikdy moc "nevystavovala".
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.si.com/swim-daily/2016/03/17/caroline-wozniacki-si-swimsuit-2016-ten-gifs
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem viděl, sleduju @SI_Swimsuit na Twitteru... :D
https://twitter.com/SI_Swimsuit/status/710854574983106561
Reagovat
Fandina
Na SuperTennise právě opakují zápas Petry s Agou.
Reagovat
smazaný uživatel
Prosim kde supertennis se da naladit me tyden nejde
Reagovat
Fandina
Na satelitu. Mně jde a údaje k naladění jsou třeba tady.
http://www.lyngsat.com/tvchannels/it/Super-Tennis.html
Reagovat
smazaný uživatel
Prosim o parametry
Reagovat
Fandina
V odkazu jsou údaje.
Reagovat
Fandina
13 stupňů východně: Hot Bird 13B
Supertennis HD - frekvence 12476 MHz, symbolrate 29900, polarizace H, modulace DVB-S2 8PSK, FEC 3/4
Reagovat
smazaný uživatel
Diky moc porad mi to nejde
Reagovat
Frick
Co to mělo znamenat? To, že se Karolína před nějakým půl rokem fiktivně přestěhovala do toho prazitickýho státečku na Riviéře, to snad tu každej ví, ne?

Nemusíš se bát, fyzicky Karolína zřejmě stejně tráví podstatnou část času mimo turnaje ve svém letňanském příbytku či s rodinou v Lounech.

Akorát musí mít "schránku" v Monaku, bo jinak by toto jistě velice skromné děvče vydělo o pár mega méně.

Nebo Černošuk by svý starý nemohl koupit vedle lépe dotovanýho turnaje i briliantovej náhrdelník.
Reagovat
EllNino
taková hrubka :O :D
Reagovat
Frick
V tom příjmení? To opravdu není omylem.
Reagovat
EllNino
Kája má asi hodně TVRDÝ vidění :)
Reagovat
lars
spis tam ma mit vydelalo?
Reagovat
Fandina
Takže vlastně díky tomu, že tenisti vlastní rezidenci v Monacu, tak jsou peníze i na turnaje v Česku.
Reagovat
tommr
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném čtvrfinále turnaje v Indian Wells ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka postoupila v Indian Wells do semifinále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 9245 (+5547) *
2. Radwanska, A. 5775 (+2077) *
3. Kerber 5700 (+2002)
4. Muguruza 4776 (+1078)
5. Halep 3960 (+262)
6. Suarez Navarro 3800 (+102)
--------------------------------------------
7. Kvitová 3698
--------------------------------------------
8. Vinci 3540 (-158)
9. Bencic 3450 (-248)
10. Sharapova 3442 (-256)
11. Pennetta 3153 (-545)
12. Williams, V. 3092 (-606)
13. Azarenka 2985 (-713) *
14. Plíšková, Karolína 2795 (-903) *
15. Šafářová 2768 (-930)
16. Svitolina 2695 (-1003)
17. Ivanovic 2531 (-1167)
18. Errani 2530 (-1168)
19. Kuznetsova 2480 (-1218)
20. Bacsinszky 2345 (-1353)
21. Petkovic 2110 (-1588)
...


Petra Kvitová se posunula z 9. na 7.místo ...

Lucka Šafářová klesla z 13. na 15.místo ...

Karolína Plíšková se zatím posunula z 19. na 14.místo. Postup do finále by jí vynesl na 13.místo, zisk titulu by jí vynesl na 11.místo ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně postup Agy Radwanský na 2.místo. Žebříčkem stoupá i Azarenková, která by se v případě zisku titulu dostala do první desítky těsně za Petru Kvitovou ...
Reagovat
PetaM
Antitenistka jako č. 2 .... To je ubohost ... No ale větší ubohost, že i na místě sedmém je antitenistka. Hrůza ... Kam ta Top 10 spěje ...
Reagovat
Lunej..
Viď? Včera jsem si přečetla tvoje hodnocení, se kterým musím souhlasit. I když Petra se zlepšila, tedy podle mě, hraje zajímavější tenis, i když paradoxně se jí nedaří. A Aga chytla formu. Ale to je jen můj názor, coby antitenisového fanouška :)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi by to chtělo založit antitenisportal :-))
Reagovat
Fandina
Stačí udělat žebříček, ale jaký, když do něj zase patří všechny.
Reagovat
Lunej..
Tak tys tu ještě s některými hlavní propagátor tohoto výrazu. Antitenis hraješ ty nebo já, kteří jsou rádi, že udrží raketu v ruce a trefí se do míčku a nedej bože, když ho dají přes síť. Ale ty, jakmile Petra prohraje, nahodíš ty svoje mozkové pochody, které občas opravdu nechápu. Hlavně nechápu, jako někdo může být tak rapidně jiný v reálu a ve skutečnosti. Jekyll a Hyde. :)
Reagovat
Fandina
Já myslím, že je úplně jedno, jestli iqe nazývá některé tenistky antinestkami, já tomu rozumím tak, že jsou to ty, které více méně pořád neútočí. Jen nechápu, že tenhle celkem jeho názor, který má tak točí některé lidi.
Reagovat
tedi
kdyby tebe nekdo nazyval antibabickou, tak by to tvoji rodinu taky tocilo, ne?
Reagovat
Fandina
proč by mě měl točít něčí názor na babičky, zeptala bych se jak to myslí a tím by to skončilo
Reagovat
tedi
nemuzes si to precist poradne?
Reagovat
Fandina
Pochop, že mě nemůže urazit něčí označení antibabičkou, pokud to znamená, při nehraju tenis podle představ kohokoli.
Reagovat
tedi
ptam se, jestli by to tocilo tvoji rodinu, ne jestli by to urazilo tebe.
Reagovat
Fandina
proč by mělo někoho urazit, že mě někdo nazve antibabičkou, pokud výraz antibabička není něco jako zlodějka, vražedkyně nebo něco nemorálního navíc pokud by to nebylo pravdivé
Reagovat
tedi
nepisu nic o urazeni.
takze by nijak nereagovali? nerekli by svuj nazor na tvoji obranu?
Reagovat
Fandina
zeptali by se co tím dotyčný myslí a tím by to skončilo. Uvědom si, že iqe není žádná instituce, podle které by se mělo všechno řídit. Takže jeho názor nemá žádnou váhu. Je to jen jeho věc, co o mně říká. Pokud to není nic urážlivého, tak to nelze brát vážně.
Reagovat
tedi
takze by se zeptali, co tim dotycny mysli. on by jim to vysvetlil, a co oni na to? nebo uz by nijak nereagovali?
Reagovat
Fandina
zeptali by se co tím myslí a řekli mu na to svůj názor
Reagovat
tedi
taky si myslim. rekli by svuj nazor.
takze ted uz vis, proc tady lidi vyjadruji svuj nazor na ten iqeho.
Reagovat
Fandina
a ty zase víš, jaký mám na to názor já
Reagovat
tedi
samozrejme: "pokud to neni nic urazliveho, tak to nelze brat vazne."
ovsem, musim rict, ze te vete prilis nerozumim. znamena to, ze beres vazne jen nazor, ktery je urazlivy?
Reagovat
Fandina
tam jsem se zamotala, každý názor lze brát vážně, ale nebudu se zlobit, když někdo mě zatřídí do antibabiček, jejich význam je příklad hrají méně útočný tenis se snahou zakončit, než kdyby výraz antibabička znamenal, že se jedná o vražedkyni
Reagovat
tedi
rozumim. diky.
Reagovat
Fandina
antitenis je podle iqeho určitý druh tenisu, já jeho názor nesdílím a tím to pro mě končí, proto mě to nemůže vytočit
Reagovat
janek_da
Antibabička je babička bez snahy o jakékoliv zakončení. To myslím celkem sedí.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi takovy mistni detektiv Marlowe;D)
https://www.youtube.com/watch?v=bk70JQpBREA
Reagovat
janek_da
Umim si dat jedna a jedna dohromady, ni?
Reagovat
blixa
A to dneska svede málo kdo !!! ;-)
Reagovat
Fandina
:-))
Reagovat
Fandina
:-)))
u babiček je nevýhoda, že konec muže přijít dřív než u mladších, nekaž mi tu radost, že se o brzké ukončení nesnažím :-)
Reagovat
Pedronegro
tak to se ti povedlo, tak jsem se ještě dnes nezasmál :)
Reagovat
janek_da
Proč? Každý ať si říká, co chce, pokud neuráží.
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.youtube.com/watch?v=RRIlfagFTWE :-)

Pro mě je antitenis tenis beze snahy o nějaké zakončení. Ne že by Aga neuměla zakončit, ale většinou k tomu sáhne až když vyčerpá ostatní možnosti. Ale zkusím ten termín nepoužívat. ;-)
Reagovat
Lunej..
Já si jen myslím, že až se naučíš brát Petřiny prohry s klidem, tak se ti dost uleví. Já taky měla jednu dobu potřebu tady vybíjet své emoce, když Petra nehrála jak bych chtěla, vedla nesmyslné diskuse, ale ty jsi někdy až zlý, víš. Hned shazuješ ostatní hráčky, jak hrály blbě atd., když sám víš, že to není pravda. Petru si miluj jak chceš, každý máme svůj idol, ale uznávej i kvality jiných lidí, i když nehrajou podle tvého vkusu. Neumíš si představit ani ty, ani já, jak namáhavý je to sport a co pro to musí dotyční absolvovat, aby se v té lepší špičce udrželi. Myslím si, že v jádru nejsi takový, jakým se tu prezentuješ. To je jen tak na okraj, když čtu některé tvoje komenty. :)
Reagovat
A.R.R.
Naprostý souhlas :-)
Reagovat
Fandina
Kája tady hraje moc dobře a doufám, že v tom bude pokračovat dál i bude se šoupat na žebříčku. Nádhera.
Reagovat
Frick
Pokud by Maria dostala flastr více než na rok, byla by obratem automaticky vyřazena z žebříčku?
Reagovat
janek_da
dostala by protected ranking
Reagovat
Frick
No, to asi sotva, za doping.
Reagovat
smazaný uživatel
Nedostala, ten je za absenci ze zdravotních důvodů. Dostala by tak maximálně pár divokých karet. Možná.
Reagovat
janek_da
Reagovat
tedi
souhlas
Reagovat
smazaný uživatel
No pokud dostane do konce roku volno, bude mít přesně 0 bodů..
Reagovat
lars
v Miami se bude nasazovat podle zebriku pred IW ?
Reagovat
Fandina
Kája Kasatkina právě opakují na SuperTennise.
Reagovat
Krisboy
Teď jsem se rozhodl, že Kája vopici porazí.
Reagovat
babolat.cz
no jistě.
Reagovat
smazaný uživatel
To by mohl být skvělý zápas. Jsem rád, že Kája se neustále zlepšuje, doufám, že ji půjde servis.

Nícméně Azarenka bude favorit
Reagovat
janek_da
Ne že nejsem rád, že Karolína tak pěkně vyhrála. Ale lepší by možná bylo, kdyby už dál nepostoupila.

Myslím to především s ohledem na turnaj ve Stromovce. Když bude mít hodně bodů, tak potom se jí třeba ani na takovou "plívu" jezdít nebude chtít.
A navíc samozřejmě hrozí, že s vyššími výdělky bude zvažovat změnu bydliště. To by už pak byla třetí česká tenistka v současnosti.
Reagovat
VlS
to jsi zaspal vývoj, Kája už má bydliště v MC
Reagovat
blixa
I ty Brute ??!! :D
Reagovat
janek_da
To je PREVENCE. Lepší tenhle můj komentář než od někoho jiného :D

VlS:
Budu se muset spojit s Vumlem a něco vymyslet, aby nám neutíkali úspěšní tenisté, kteří vyrostli díky našim, tedy českým, daním.
Reagovat
smazaný uživatel
Huml je jeden z nejférovějších lidí ve sněmovně
Reagovat
Fandina
ale na peníze Petry zaútočil
Reagovat
smazaný uživatel
To je možný, ale zároveň je to hroznej blbec. Což je vlastně celkem logický, když nad tím tak přemýšlím.
Reagovat
Fandina
Já hlavně nevím, proč by měl být ve Sněmovně nejférovější. Ale nemusím rozumět všemu.
Reagovat
smazaný uživatel
To já taky ne. Ale já tam s nima nesedím.
Reagovat
Fandina
Já také ne, ale co víš, jak to bylo od Praguny myšleno, jestli to byla ironie, jak píše PetaM, nebo má nějaké informace.
Reagovat
PetaM
A není to ironie?
Reagovat
Fandina
aha ... tak to je možné ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
neznám osobně, ale z jeho výstupů .Jít proti zdi a hájit příjmy státu z daní milionářů ještě neznamená,že je blbec,to se jeví jen nám,miláčkům Petry.
Reagovat
blixa
Myslíš jako hájit okrádání všech co tenhle stát živí, aby ukradené peníze mohli politici rozkrást pro sebe a rozházet za naprosté nesmysly ? Opravdu chválihodná činnost ....
Reagovat
smazaný uživatel
jasně,neplaťme daně!
Reagovat
Fandina
Petra daně platí, podle zákona.
Reagovat
blixa
Jistě, pokud můžeme tak neplaťme. Dokud výrazně zeštíhlelý stát nebude peníze řádně a transparentně rozdělovat na věci nezbytné a účelné, ale bude je dále rozkrádat a prohánět komínem, do té doby jsou daně jen násilným okrádáním občanů zlotřilým státem.
Reagovat
Fandina
Já ti rozumím, jak to myslíš, ale to je debata někam jinak, na tvůrce zákonů, obávám se, že tady je zbytečné to rozebírat.
Reagovat
Fandina
Petra si miliony vyděla v zahraničí a tam byly řádně zdaněny. Na tom není nic k hájení.
Reagovat
Fandina
vydělala
Reagovat
smazaný uživatel
Grafová taky z zahraničí platila a otce zabásli!?
Reagovat
Fandina
Pokud překračoval zákony tak samozřejmě.
Reagovat
smazaný uživatel
ale mi se bavíme o zákonodárci, který chce ,aby Češi platili daně v Česku,tedy o změně zákonů ,ne o Petře(já bych se do Monaka přestěhoval taky)
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud jde o Humla, tak se taky bavíme o zákonodárci, který o dané problematice neví ani prd..
Reagovat
Fandina
Tak to nevím, že takový zákon předložil. Ono je to ale dost problematické, když v rámci Šenghenu existuje volný pohyb peněz práce a zboží. Je potřeba si uvědomit, že tenisty jsou podnikatelé a je na podnikateli, kde podniká a tam platí daně.
Reagovat
blixa
Ty jseš zřejmě velká znalkyně daní, když tě Huml opije svými žvásty. Češi platí daně v Čechách. Ano, jsou sice Češi kteří tu daně neplatí, protože je platí v zahraničí kde vydělají peníze, ale s tím nic neuděláme. Že bychom vypověděli všechny mezinárodní smlouvy o dvojím zdanění ? No krása, jen do toho ! Banánová republika hadr. České daňové zákony nejsou (kromě zbytečné složitosti) napsány až tak blbě, nahlíženo z hlediska příjmů státu, ne z mého. To, že nedosáhnou na část příjmů pár světoběžníků, no to je fakt neštěstí. Ono se na všechno dosáhnout nedá, to ví každý, který se tím zabývá. A já myslím, že to ví i ten Huml. Jenže krásné populistické žvásty jsou lákavé, že. Ale takové voly stejně nejvíc sere ta nula monacký daní. To je pro ně jak rudý hadr pro býka. No jo, no, smůla. Jedině že bychom sebraly své pandury a a "Na Monako" ! Akorát že by nejspíš nedorazily ani k Budějovicům :D
Reagovat
smazaný uživatel
¨Kdyby Petra žila v Česku ,tak by zde jako OSVČ musela podávat daňové přiznání a přesto ,že příjmy v zahr. jsou tam zdaňovány,tak zde by platila daň ze zisku a jiných příjmů ,než jen prize money,a těch je ještě více .Pro srovnání:
Grafová v Německu platila daně ,ale něco se "ulilo" a byla z toho basa,
Petra aj. neplatí nic a Huml,když se postaví proti,tak je kretén.
Reagovat
Fandina
To jí tak závidíš, že neplatí nic?
Reagovat
Fandina
Co se týká Gráfové, tak zřejmě porušila zákon.
Reagovat
Fandina
Aby bylo jasno, Petra a ostatní tenisti neporušují žádný zákon, tím že mají rezidenci v Monaku. Není to případ Gráfové, kde zřejmě došlo k porušení zákona.
Reagovat
smazaný uživatel
Doporučuju nejdřív si nastudovat zákon o dani z příjmu. A taky něco o daňové optimalizaci.
Reagovat
blixa
A ježiš, další IQ tykve. Pokud jsou příjmy zdaněné v zahraničí, máme s drtivou většinou zemí smlouvu o dvojím zdanění. Tudíž ze zahraničních příjmů by nezaplatila stejně nic. Kdyby byla daňový rezident v Česku, platila by tu pouze daně z příjmů v Česku, pokud nějaké takové vůbec jsou. Ale protože je světoběžník který tráví drtivou většinu roku mimo ČR, může logicky také danit mimo ČR. To je úprava která dává smysl asi pro všechny občany ČR kteří to tráví jen marginální část roku. Myslím, že kdyby byla rezident v nějaké jiné zemi, kde by musela platit daně, nikoho by to netrápilo. Všechny závistivce v principu sere to Monako, kde vidí tu daňovou nulu. A ano, Huml je skutečně mimořádný kretén.
Jinak ještě obecnější poznámka, většinou se tu v předchozích diskuzích teoretizovalo, že naši monačtí rezidenti jsou tam proto, aby se vyhnuli zdanění příjmů které mají v ČR. Já si to nemyslím. Příjmy z ČR budou tak marginální, že by se to vůbec nevyplatilo. Hlavním důvodem podle mě bude to, že mají mimotenisové smlouvy s pobočkami firem se sídlem také v Monaku. To je pak samozřejmě výhodné jak pro tenisty, tak i pro firmy.
Reagovat
smazaný uživatel
to je taky pravda
Reagovat
Fandina
Samozřejmě že je to pravda. A Huml tohle musel vědět. Jestli ne, tak by se měl omluvit.
Reagovat
Krisboy
Školník pan Buml. To víte, doba ledová je doba ledová.
Reagovat
VlS
Jsi spokojenej? Zafungovalo to :-))
Reagovat
vrabejka
Jo v Praze obhajuje až 300 bodů! To je ztráta!
Reagovat
smazaný uživatel
gratuluji k úspěšným sázkám.Brzy mě doženeš,teď se nějak nedaří.
Reagovat
vrabejka
Jo v Praze obhajuje až 300 bodů! To je ztráta!
Reagovat
vrabejka
Jo v Praze obhajuje až 300 bodů! To je ztráta!
Reagovat
FulnekUltras
Tak Sumo nad ránem až nechutně suverénně. Teď nezbývá, než aby ho z kolbiště chladnokrevnou chirurgií vytlačila Likvidoktorka...
Reagovat
Mantra
že je Karolína ve finále debla... to je super
Reagovat
Krisboy
Zápas Karolíny s VVV bude pikantní i v tom, že jsou to sousedky v žebříčku. Pokud Kája vyhraje, křiváckýho vřešťana přeskočí. Pokud se do finále provříská a proMTOutuje VVV, zvýší na Káju náskok.
Reagovat
smazaný uživatel
Měli tu vřískající děvu taky otestovat na melodine, třeba taky měla problémy se srdcem ..::-)
Reagovat
Krisboy
Ve čtvrtém slově ti vypadlo "k"
Reagovat
janek_da
To se právě divím. U Viki to Melodium jasně musí být. Maša podle mě sprostě řve, a přesto ji to Melodium našli.
Reagovat
Krisboy
Kája super! Ale všeštící vopice bude těžší oříšek...
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt si někdo myslel, že Rybáriková může vyhrát? :D Ok, ten výsledek je asi zkreslený, protože hrála se zraněním... Ale věřil jsem v jasnou výhru Viky a koukal jsem před zápasem na kurzy a 1. set 6:0 pro Viku byl asi 8,5. Škoda, že nemám odvahu takové věci otestovat... :D

Karolína bude soupeřka z úplně jiného soudku... Blbý je, že jsem v Indian Wells ještě neviděl zápas Viky živě (všechno hrála v noci), ale zítra počítám, že ve 4:30 poběží Brianna Rollins finále v Portlandu, takže bych rád vstal a spojil to s tenisem. :)

BTW: Je pozitivum, že Vika konečně nehrála v legínách. :D A příště třeba vyjde i ten tweener... :)
https://youtu.be/3-yxBfgLD78?t=1m28s
Reagovat
kada.tom
Jsme na tom podobně, taky jsem v IW neviděl Viku naživo a asi ani neuvidím, protože čekat nebo vstávat ve 4:30 mě o víkendu nikdy nikdo nedonutí a samotnýmu se mi chtít určitě nebude :-D a zrovna halová atletika pro mě dnešní noční tyčí začala i skončila ..

Každopádně v SF Karol, no, bude to zajímavé, vyhrát může asi kterákoliv. Nechal bych to na nich, ona nějaká vyhraje, já budu spokojen tak či tak, a to dokonce v obou zápasech SF, protože aby se stalo, že v SF budou 4 ze 4 moje oblíbenkyně, to se dloooouho nestalo :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pro mě halová atletika začne a skončí účastí Brianny Rollins, protože Darja a Denča nezávodí. Ostatní mě nezajímají... :D

Doufám, že Vika vrátí Karolíně prohru z loňského Brisbane. Tam to bylo hodně smolné...
http://www.livesport.cz/zapas/jBrGIFB1/#prubeh-zapasu;2
Reagovat
kada.tom
no, já halovou atletiku nemám rád, protože tam ty sporty, který já sleduju (100, 200 muži i ženy ... oštěp, kladivo, disko) nejsou :-D takže jediná tyč mě zajímala :-D
Reagovat
lars
prohry se nevraci, pac se nepujcuji :)
Reagovat
Pedronegro
nevím, co bylo pozitivního na těch divných asexuálních trenclích, asi že bbyly vidět nejhezčí nohy na okruhu, jak tu nějaký pomatenec tuhle básnil? legíny by naopak byly rozhodně vkusnější, a něco by milosrdně zakryly :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to nevím, co by Vika měla zakrývat. Nohy teda rozhodně ne... :)
https://www.instagram.com/p/_umyGcjLdN/
Reagovat
Pedronegro
stačí se podívat na to video a k zakrytí je toho dost, na to ani legíny nestačí :-)
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/reflexcz/photos/a.273417507262.144261.34825122262/10153482307717263/?type=3&theater

Je tam rozhovor s Janem Kodešem o transplantaci.
Reagovat
Frick
Ale je fakt, že na double kanára ten zápas trval velmi dlouho - 69 minut
Reagovat
blixa
No fakt nenechala. To není slůně , to je pí.. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ta Magda neuhraje snad jediný balon(snad jen ze 2 kratasů), jedině chybama Azy.Musí to být depka..teď jsem to zakřikl,sklidila aplaus za 1.winner
Reagovat
blixa
To hnusný slůně jí fakt nenechá ani game :(((
Reagovat
blixa
Slůně je dnes přeukrutné .... :-/
Reagovat
Frick
"Musim smeknout klobouk! Na horký půdě favorita po 45 minutách hry 0:3, to je paráda. To asi nikdo nečekal. Gratulace a poklona do Zlína..."

https://twitter.com/Lukas_Strasak/status/710580977945460737
Reagovat
Frick
Není to má favortika, jsem tedy celkem ve výhodě, že o mohu mít od toho drobet odstup.

Tady je prostě ten problém toho střetu morálního a legaslativního prohřešku.

WADA jí bude soudit za "zobání" na turnaji v Austrálii, (tenisová) veřejnost, resp. její část (do který patří třeba Kiki M.) jí bude soudit za to 10 leté zobání.

Takže to bude

A) Pro WADU hříšnice z Melbourne
B) Pro část (tenisové) veřejnosti dlouholetá hříšnice

No a teď kdyby nebyla blbá (nebo její tým) a ten zob vysadila, tak co?

A) Pro WADU by byla čistá
B) Pro (tu samou) část (tenisové) veřejnosti by byla co? Za předpokladu, že by se na to nějak přišlo. Dlouholetou hříšnící, která by navíc nebyla jakkoliv potrestaná nebo paní čistou, bo by to bylo každýmu buřt?

Rád bych v týto kauze zaujal nějaký jasný stanovisko, ale bohužel, neznámých je příliš moc.
Reagovat
smazaný uživatel
No kdyby nebyla blbá a zavčasu to vysadila/vyměnila za legální alternativu/zařídila si terapeutickou výjimku, tak se o tom s největší pravděpodobností nikdo nedoví.
Reagovat
VlS
Uˇ se na to vyprdněte, dost bylo meldonia
Reagovat
tommr
Karolína bude zítra hrát semifinále v pro nás nejméně vhodnou dobu. Její zápas začíná až jako poslední - po skončení zápasu Sereny a Agy - a začátek se dá předpokládat někdy okolo 5:00 hodiny našeho času ... :(
Reagovat
bIbec
náhodou dobrej čas. Si letos poprvé kvůli tenisu natočím budíka. Mně to určitě vyhovuje víc, jak ty noční zápasy.
Reagovat
tommr
já už jsem si zase na ty noční zápasy zvyk natolik, že před druhou ted neusnu a do pěti zase vzhůru nevydržím ... :)
Reagovat
vrabejka
Od 1 do 5 si to příjemní čas,atletikou a vydržíš :D
Reagovat
bIbec
teď čtu, že prej IW má zájem o novou kategorii tzv "Super Masters", kterej by byl hodnocený výš, jak normální Masters, ale zároveň méně než grand slamy. Zajímavé.
Reagovat
lars
duvod
Reagovat
bIbec
http://www.ubitennis.net/blog/2016/03/16/indian-wells-seeks-new-tournament-status/
Reagovat
VlS
Mě by se líbilo, kdyby i WTA používalo jednoduchou kategorizaci turnajů jako ATP - tj. 250;500;1000 a 2000GS , ta současná u WTA 125;280;470;900;1000 a 2000 mě připadá už trochu moc nepřehledná.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas.
Reagovat
Frick
Asi jo. V zásadě by šlo jen oto sloučit PM s P5.

WTA 125k jsou v zásadě jako nejvyšší mužské Challengery
Reagovat
bIbec
mně na tom upřímně moc nezáleží. Já ty sportovní pravidla a bodování a tyhle věci prostě beru tak jak sou. Protože je to prostě jenom sport.
Ale rozumím, že to někomu nemusí vyhovovat. Že to jde udělat jednodušejc. Ale říkám, mně je to vlastně fuk. Ať si to dělaj jak chtějí :-) Já si zvyknu (skoro) na cokoliv v tom sportu :-)
Reagovat
kada.tom
Určitě by to bylo logičtější a ač se v tom tenisové fandové vyznají docela i v současnosti, tak to rozdělení po vzoru ATP by určitě nebylo od věci a klidně k tomu mohou přidat nějakou tu kategorii "Super Masters", kam by tedy mohlo patřit pár velkých vyvolených turnajů, kde hrají ženy i muži (IW, Madrid nebo Řím, Toronto/Montréal nebo Cincy) :-)
Reagovat
Tornes
Za sebe musím říct, že rozdělení WTA mi přijde neuvěřitelně zmatený a i když ženský tenis občas sleduji (byť oproti atp velmi málo), tak jsem do něj nikdy nebyl schopný proniknout. Naopak systém ATP mi v současnosti přijde natolik jednoduchý, že ho pochopí každý, kdo se na něj podívá.

Další kategorii v ATP bych raději nepřidával, to by to právě akorát zesložitilo a znepřehlednilo. Že mají různé 1000 různou prestiž je prostě fakt a jinak to nebude... a stejně je nejvíc Řím ;)

Spíš bych zrušil povinnou účast na 1000.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě zbytečnost.
Reagovat
kada.tom
jo, IW je prostě klasa posledních několik let, dokázal bych si představit nějakou vyšší kategorii :-)
Reagovat
horska.kraslice
Snad bude finále čtyřhry k vidění.
Reagovat
tommr
a spolu s Goergesovou jsou už ve finále. A ani tam nebudou určitě bez šancí ... :)
Trochu mi to začíná připomínat lonskou úspěšnou jízdu Lucky Šafářový, která taky slavila úspěchy v obou kategoriích. Jen doufám, že to Karolína všechno ve zdraví zvládne a nezahltí se nám. Nechtěla loni toho debla trochu omezit? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ja doufam ze Karolina bude hrat letos jenom na tisicovkach , fed cup (pokud bude treba) , grandslamoch , OH a mozna TM ale jinak je zbytecne aby ho hrala a zbytecne se vysilovala.
Reagovat
Frick
Docela jsem zvědav, jak to bude v Praze. Bude hrát debla a pokud jo tak s Julčou, nebo s. Černošek řekne, že lid si žadá vidět dvojčata?
Reagovat
horska.kraslice
No teda! I čtyřhra, zírám.
Reagovat
kada.tom
Karol se letos v IW nějak líbí :-))
Reagovat
VlS
v deblu ve finále, super.
Reagovat
gigin
v deblu ve finále, super.
Reagovat
VlS
Soráč, jsem ju zasklil, no.
Reagovat
gigin
Tak v deblu se to lehce přehlédne ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
asi se moc opira o Kaju, na to pozor Gigine;)
Reagovat
tommr
zvlášt když jsme odkázaný jen na čísílka ... :)
Reagovat
Fandina
:-))) také jsem tam žádnou neviděla
Reagovat
smazaný uživatel
on ten Gofaan smazl Marina.. :-(
Reagovat
gigin
Jenom dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
abych rekla pravdu, protoze neni Fedex, vic sleduji (a pekne zarlive) Drummondville, Olivo mi tam vybouchal v naprosto nestastnem zaveru 3. setu Stefana.. a ted zase vyhral... proc ja si jen vybiram ty americke zpovykane fracky, skromneho sovetskeho hocha by to chtelo.. ;-))
Reagovat
gigin
Ty už si k tomu US byla vedena od mala, viz. korespondence s kosmonauty. Jakého Pištu?
Reagovat
smazaný uživatel
tak on ten Gofaan me uz nastval s tim Pellou...;)
Reagovat
freeteepek
Tak Kája postupuje i ve čtyřhře!
Reagovat
smazaný uživatel
Skvěle i v deblu.
Reagovat
gigin
cérečka co hraje kvarteto proti Káji a Jule má něco společného s tím samopalem? Nemyslím Sáru.
Reagovat
blixa
Netuším, ale prej to v Rusku není zase tak vzácné jméno.
Reagovat
VlS
Ona je Gruzínka, ne? Ale společný má přinejmenším to jméno :-)
Reagovat
PetaM
Už vystřílela Háčka. Tak doufám, že Kája s Jul jí tu pušku pěkně ucpou, ať jí to bouchne u ksichtu.
Reagovat
Fandina
jooooooooo
Reagovat
gigin
Jule s Kájou jsou nejkrásnější deblový pár. Ani Zimonjič se nechytá.
Reagovat
smazaný uživatel
jsem myslela, ze se chtely chytit Zimonjice prave.. :-)))
Reagovat
gigin
Nenad po posledním DC dělá berličky už jenom v singlech asi.
Reagovat
Serpens
Skvěle Karolína, ale ty vaše řeči o světové jedničce akorát způsobí, že Karolína zase bude hrát jako v Arabáčově.
Reagovat
Frick
Ten to bude chtít. Jinak (bohužel oprávněně) bude třeba opět říct, že sice porazila, koho měla, ale ten pomyslý "rubikon" nepřekoročila.
Reagovat
EllNino
celkem podceňuješ hráčky, které porazila ....Rogers letos hrála finále WTA, Ana není hráčka, která má status hráček, které má Kája porážet na potkání, ikdyž se jí proti ní daří ....no a pak semifinalistka AO a mladá nebezpečná Ruska ...nic lehkýho, ač to vypadá snadně ...
Reagovat
blixa
No na slůněti se ukáže, jak na tom je se špičkou. Doufejme jen, že si podrží slušný první servis, jinak to nebude mít moc smysl.
Reagovat
bIbec
Z toho servisu mám trošku obavy. Kasatkina byla na returu jalová. Těch přímých bodů z podání bude o dost míň. Bude pod tlakem. Ale furt si myslím, že má proti Azarence větší šanci, než kdyby hrála proti té anti-tenistce, nebo co.
Reagovat
bIbec
*returnu
Reagovat
lars
to je jasne, kdyz uz Viku porazila
Reagovat
smazaný uživatel
Ana předchozí tři zápasy s Kájou prohrála, poslední dobou nic výrazného nehraje a proti Káje tady, možná i vinou zranění, hrála dost blbě. Zrovna ona tady tedy moc jako měřítko kvality neposloužila. Ani ostatní, byť to nejsou špatné hráčky, ani nejsou ty, se kterými by Kája měla prohrávat, pokud má mít ty nejvyšší cíle.

Suma sumárum Frick má výjimečně pravdu.
Reagovat
VlS
No a Petra - neměla teda tu Agu porazit? Má s ní vysoce aktivní H2H
Reagovat
smazaný uživatel
Nechceš doufám porovnávat formu Agy a formu Any, že ne?
Reagovat
tommr
a už je zase na kurtu a spolu s Goergesovou bojujou o postup do finále debla. Škoda, že není k dispozici nějakej stream ... :)
Reagovat
Pe3k
Reagovat
smazaný uživatel
se pokousela Karolinu zadupat do zeme jejimi vlastnimi zbranemi, ale nemela narok.. :-) Proc to treba alespon "nerozsvitila"? Byla to zvlastni zarputilost, neuspesny naznak zmeny hry podle pokynu trenera, ale presto jista necitlivost a nepoznani (nepriznani si), ze TAKHLE proste NE. Toz ted na tu Magdalenu, Kajo, pojd! :-))
Reagovat
sprchon
Jak bys chtěla po 18 letý, aby si řekla, že takhle prostě ne? :)
Reagovat
smazaný uživatel
ja vim, ale tvorivost se snad v 18 nezapovida.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
byl to takovy souboj Vanek vs. Platenik;) Ale Daria to nejak nezvladla.
S tou Magdou to bude uz jine kafe;)
Reagovat
VlS
Jak je důležité míti Vaňka :-); Kdo by řek, že na slečnu drsňáka bude fungovat takovej taťkovskej přístup, ale funguje.
Reagovat
Lunej..
skvěle, i když jsem zpočátku ji nějak nemohla přijít na chuť a ani teď jsem ji nesledovala, musím říct, že je dobrá, i když měla občasné výpadky jako každá hráčka. Tak držím palce.

Iqe - nechci to rozebírat, ale někdy mi opravdu piješ krev :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ikve me fascinoval svym nesmyslnym radenim u MaShy, inkvizice svata laciny hadr, fakt. Pozorneji jsem ho proto sledovala ted u prohry Petry, naprosto patologicke vylevy, pritom jsem pro neho vzdycky mela shovivavy usmev, zarputilost mi neni uplne cizi. V mem osobnim zivote, o co vsak jde tady? :-))) U Mashy je to samozrejme vaznejsi zalezitost, "cistota" sportu, precedens reseni, politicke zneu a vyu ziti, atp. ;-) ale stejne, bohajeho.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, že mě v případě Petry občas popadne amok, to připouštím, ale co se Máši týče, žádné nesmyslné řádění jsem tady neprováděl.
Reagovat
smazaný uživatel
tak to by ses divil.. :-) Jeste par let a pouziju i to okridlene blixovo "chasnicku".. zacinam jeho vyznamu pomalu rozumet.. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
A čemu bych se jako měl divit? Že její oficiální verzi nevěřím? To ale ani zdaleka nejsem jedinej.
Reagovat
smazaný uživatel
myslim samozrejme svuj osobni dojem z tvych vstupu, hlidal jsi, capal a stiral kazdy koment, vubec jsem nechapala... jak to souvisi s Petrou, sakra.. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
+1111
Reagovat
janek_da
Co má 1111 společného s iqe?
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
VlS
Sojko, každý máme svůj pohled a tvůj ti nebudu brát, nechci tady moc řešit Marii, toho bylo už docela dost, WADU opravdu a hodně nemám rád, takže jen 3 poznámky -
1) Meldonium bylo vyvinuté jako DOPING na zakázku a pro potřeby Rudé armády, nebyl to primárně lék. Debaty, jestli to je - není doping jsou tedy co, úsměvné, nebo smutné?
2) jsem docela senzitivní na manipulace a to Mašino pokání a následující náhle se objevující advokáti s nesmyslnými výroky a souvislostmi mě tedy nadzvedávají
3) Rytíř Monty svým hájením za hrob k reakcím provokoval.
Reagovat
gigin
Ale sojce šlo úplně o něco jiného. O iqeho. Jak se něco šustlo kolem Marfušy, hned tam byl a už to valil.
Reagovat
smazaný uživatel
presne tak, giginku.. :-) A v podstate mi nevadil ani zadny nazor, mandle mi vsak zvedali vsichni, co se v tom prisli jen orachat... mozna, aby sami zkrasneli... v te ciste studance.. ;-)
Reagovat
VlS
Ale já vím, já jen, že ho v tomhle trochu chápu. Prostě věděla, že dopuje a dlouhodobě to dělala, protože řízením osudu to nebylo na seznamu. To není náhodou snězená tyčinka na hubnutí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale houby. K Marii se tady vyjadřoval kde kdo, nevím proč jste si zasedli zrovna na mě.
Reagovat
gigin
Ano, ale ne tak aktivně jako ty a i VlS. Montyho nepočítám :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Se musíš hodně nudit, že děláš takovéhle statistiky :-)
Reagovat
FulnekUltras
TP-BIS... ;)
Reagovat
janek_da
Mě to baví. Dál si dělám stats pro tvoje komentáře po prohře Petry na:
1. téma chyby lajnových rozhodčích
2. neexistenci slov "blábol", "blbost", "guwno", "jsi mimo", "expert", "kecáš hovadiny", "meleš nesmysly", "očividně nechápeš"

Tam je to ale dost jednoduché. Obě jsou za 0.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
blixa
Přiznám se, že s tvými komentáři už delší dobu hodně nesouhlasím, ale v drtivé většině případů se zdržuji polemiky. Nicméně tohle poněkud nadzvedlo, takže učiním výjimku. Marii a ni Montyho nehodlám komentovat, nicméně tvoje rezolutní tvrzení, že meldoninum je doping není nic jiného, než účelová lež. Pokud by skutečně doping bylo, bylo by už těch deset let zakázané. Zákaz WADA tady stojí hodně na vodě a lze očekávat, že podobně jako v jiných případech se ukáže jako neobhajitelný a bude muset být zase ze seznamu vyjmuto. Skutečný důvod, proč bylo meldonium zakázané je úplně jiný a byl zde už zmíněný. Jinak doporučuji si o celé problematice pohovořit s kvalitními lékaři. Já jsem to konzultoval s třemi internisty a jedním výtečným kardiologem. Pak si uděláš úplně jiný obrázek, než z účelových a většinou zaplacený mediálních vystoupení různých "odborníků".
Reagovat
smazaný uživatel
Mě taky pár lidí (včetně tebe) provokovalo k reakcím...
Reagovat
smazaný uživatel
ad:
1) Meldonium bylo vyvinuté jako DOPING na zakázku a pro potřeby Rudé armády, nebyl to primárně lék. Debaty, jestli to je - není doping jsou tedy co, úsměvné, nebo smutné?

:D))) jisteeee, tak tomu jsem se celkem zasmal...
Reagovat
smazaný uživatel
VlS má ale pravdu, na tom nic k smíchu není.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja vim, jeden z vas je lekar a druhy mlady chemik...a denne lobujete ve farmaceutickem prumyslu. Hlavne ty latky ktere jsou povolene WADou jako vyjimky, a nektere ani nejsou povoleny mimo USA, tak to budou urcite primarne leky, aby lidem pomahaly...(pochopitelne ironie)
Ja to pochopitelne nevim, ale rozhodne jsem opatrnejsi v mnoha ohledech. Ale vam jako obvykle je uz vsechno jasne jak facka.
Reagovat
smazaný uživatel
taky me to desi.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tu látku sovětská armáda prokazatelně použila alespoň jednou - dostávali ji vojáci v Afghánistánu (ačkoliv o tom možná ani sami nevěděli) a její tvůrce se až donedávna chlubil, že zvyšuje výkonnost. Otočil, až když se provalilo to s Marií. Nejde o nějaké neškodné vitamíny, na seznamu zakázaných látek je nejspíš právem.
Reagovat
smazaný uživatel
proc tak pozde? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč pozdě?
Reagovat
smazaný uživatel
to prave nevim.. :-)
Reagovat
FulnekUltras
protože zrovna teď se to hodí... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
A to víš že jo, ty paranoiku :-)
Reagovat
lars
co pozde ?
Reagovat
gigin
Otočil.
Reagovat
smazaný uživatel
zarazeni.. ;-)
Reagovat
lars
OH za Krym
Reagovat
VlS
Protože to mimo bývalýho SSSR nikde nebylo? Blixo, odkud ti lékaři o kterých mluvíš mají ty informace? Ptal jsem se sestřenice, primářky z interny a řekla mi, že o tom nemá informace, že to u nás není. Já vycházím z vyjádření výrobce ( o armádní zakázce a o riziku infarktu v případě vysazení po dlouhodobém (zne)užívání) a potom z vyjádření profesora biochemie z 1. LF UK - odkaz jsem sem dával. U kolika prostředků WADA něco stahovala ze seznamu? Můžš sem hodit odkaz? Jen jestli jen tak nekecáš.
Reagovat
gigin
Já jsem se na to ptal švagra, he primářem na URO, dal mi modrou lentilku, že mám jít honem dom, že je to podobné, ať to zkusím. IM se o mne pokoušel, to je fakt.
Reagovat
VlS
A byla sladká?
Reagovat
gigin
Prášky polykám, tak nevím.
Reagovat
VlS
No tak hlavně esli to potom bylo sladký ( nebo příííjemňňňe pálivý) :-)
Reagovat
blixa
Že to u nás není je opět blbost, ale bohužel a tom nemůžu napsat nic víc, a ani nechci.
Reagovat
VlS
Super argument
Reagovat
smazaný uživatel
Jenze jsou tu i jine pohledy, a to je ten problem...ze;)

Forbes reported that anesthesiology professor Michael Joyner, at the Mayo Clinic in Rochester, Minnesota, who studies how humans respond to physical and mental stress during exercise and other activities, told them that:

...Evidence is lacking for many compounds believed to enhance athletic performance. It's use has a sort of urban legend element and there is not much out there that is clearly that effective. I would be shocked if this stuff (meldonium) had an effect greater than caffeine or creatinine (a natural substance that, when taken as a supplement, is thought to enhance muscle mass)...
Reagovat
gigin
Jsem nevěděl, že Mayo má kliniku. Tak nech to tam odoperuje celé.
Reagovat
smazaný uživatel
a v zaveru vyhra.. :-)
Reagovat
gigin
Tak to každopádně. Je to velký muž a robí velke veci ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
A hlavne No1e prijde o vysneny tripple...;)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
VlS
Takže proč to lidi berou, když to nemá větší účinek, než kafe? Není ti to divný? A nad čím teda ti pacienti tak plesají?
Reagovat
smazaný uživatel
Ani ne, me trebas staci ty moje leky a kafe nemohu;)P
Tak je treba se zeptat asi tech pacientu, ne me...ja ti nikde nesermuji pravdama.
Reagovat
VlS
Nemám ten pocit
Reagovat
smazaný uživatel
Hmmm, az se nekdo predavkuje "kilem" Ibupromu, ktery zmixuje s litrem vodky, tak zaluj vyrobce, ze vyrobil nebezpecnou latku, ktera by nemela byt vubec dostupna tak volne na benzinkach. Nebo zaluj zpetne vyrobce oken, ze si mixovali okenu s cucem...
na tehle urovni me prijde, ze to je rozehrane... nerikam ZICHR, ale muze...
Nejsem fakt ani chemik, ani lekar, ani vedec...

Hlavne...On se tim vubec nechlubil pred Marii, ale teprve po Marii...pred Marii si o nem ani nevdel, jako tady vsichni, co ted delaj ze sebe chytraky. A jeste nez se to vubec v zari potvrdilo na nejakem jednani WADY, tak davno pred tim si to nemocni lide normalne pochvalovali...a nejen oni.
...to ze se to da vyuzit jinak, to nikdy on nepopiral...ze si to vybrala armada, tak jasne ze pro toho farmaceutickeho vyrobce je to bomba, nebot na tom neskutecne vydelava...

Neni to o nic jine, nez to, co zerou chlapci v Americke armade...proste tyhle argumenty jsou na mne hodne tendencni. Hlavne na urovni boje farmaceutickych vyrobcu...ani si ten lobbing nedokazu predstavit. Uplne me staci ten, kdyz nam ma delat neco nejaky priprdly vyrobce na vystavu...;D)

Co me spis v tom zajima, proc jsou nektere latky povoleny, a u nekterych z nich jejich dostupnost v Evrope je treba zakazana. Jestli uz neco...
Reagovat
VlS
Tak se podívej na ten odkaz na biochemika, není to úplně krátký ale všechno to tam vysvětluje.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ano, ja se na to dival, a jsou zase jine nazory a nakonec i v USA...a tom prave pisu...nic vic, nic min...
Reagovat
VlS
A jinak, ty víš co žerou chlapci v americký armádě? Jen že nás tady tak stíráš a sám žvaníš stejně blbě.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale at si tam zerou trebas breberky, co me je potom...me jde o ten argument armadou, ktery proste povazuji za irelevantni.

(Krom toho v USArmy tech afer bylo, a ne jedna...nevim proc bych to mel vubec rozebirat...opravdu tady o to nejde)
Reagovat
VlS
No, tak jestli si to armáda v rámci SSSR v roce 1974 nechala vyvinout pro zvýšení výkonnosti a vytrvalosti v horách - tak to asi nebylo k léčení ischemické poruchy, co říkáš? To o tom psal autor, ne já.
Reagovat
smazaný uživatel
Autor leku ma asi 900 patentu, z toho nevim kolik je tech kombinaci latky Mildronate...(jak rikam nejsem fachman, abych tohle vse ocenil)
...pokud verze pro armadu... te armade pomaha...tak proc ne.
Nevim, proc by jeden lek, nebo latka nemohla mit vice vyuziti...krom toho by tohle nebylo poprve v historii ani naposled.

Porad nevidim spojitost s tim, proc by ten lek mel byt spatny...spis mohu videt spojitost v tom, ze je naduzivan, zneuzivan...ale nakolik...? A jak vse funguje? Kdo ma pravdu...jeden lekar, druhy lekar, treti vedec, jiny vedec...

V USArmy tyhle veci vychazeji na povrch, a jen minuly rok se resilo prave to, proc dochazi k sebevrazdam vojaku, ...jak kontrolovat ruzne latky, ktere berou, aby prezili stres a nemichali to s jinyma svinstvama atd.
Bohuzel Ruska armada je proste v tomhle tutl, ale totalni tutl, a to je dost prave problem,...o jejich reporty bych si neoprel asi ani rozbite kolo...

Takze jestli je opravdu meldonium tak demonicke strasne...no...nevim...
Reagovat
FulnekUltras
nech to u indiánov vyhrá celé... ;)
Reagovat
tommr
a konečně letos předvedla výkon srovnatelnej s jejíma nejlepšíma výkonama z lonska. Soupeřku deptala hlavně kvalitním podáním, ale předvedla i spoustu parádních úderů ze hry ... :)
Dnešní výhra znamená vedle postupu do semifinále i posun v žebříčku na 14.místo před Lucku Šafářovou a Karolína se tím stává oficiální českou dvojkou ... :)
Reagovat
bIbec
Moc dobrý výkon od Karolíny. Příští soupeřka bude oříšek.
Reagovat
tommr
příjde na to která to bude ... :)
Reagovat
bIbec
no pokud by Rybka porazila Azarenku, tak by to teda oříšek byl zřejmě taky. Ale ona ji neporazí.
Reagovat
tommr
asi máš bohužel pravdu, ale třeba se zopakuje scénář z osmifinále ve kterým byla Rybáriková taky jasnou outsiderkou proti Vinciový ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Tlačím Magdu!
Reagovat
aligo
To jste říkali o Angie taky na AO
Reagovat
jackiec
doufám že nebude hrát s tou škaredou běloruskou co má neustálé hlasité orgasmy
Reagovat
A.R.R.
Kája super, dneska to šlapalo jako hodinky :-)Daria je takové pěkné mláďátko, začnu jí sledovat víc, dnes se mi docela líbila :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem přesvědčený, že proti Karolíně bude hrát Vika. Zároveň tuším, že to bude mít hodně těžké, protože Karolína má zase jednou turnaj, kde na to nehází bobek...

Jinak ten zápas proti Kasatkině jsem neviděl, koukám samozřejmě na fotbal...
Reagovat
Jam
Zatím to vypadá, že Marii ti v Top10 vystřídá Azarenka.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejspíš to tak bude...
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda!!!!!!!!!!!!! Gratulace Káje :-)
Reagovat
kada.tom
Hotovo. Kasatkina rozprášena na prach.
Karol krásně v SF, no, snad se tam utká s Viktorkou :-)
Reagovat
sprchon
Magda to dá. :)
Reagovat
VlS
Z toho se předřečník opupínkuje :-))
Reagovat
blixa
To by značně potěšilo. Dvojnásobně :D
Reagovat
sprchon
ne potěšení na druhou? :D
Reagovat
sprchon
*nebo
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist