11. den ve Wimbledonu: Semifinále mužů nabídne 40. souboj Federera s Nadalem, Djokoviče čeká Bautista

  • V rámci jedenáctého hracího dne poznáme finalisty letošního ročníku nejslavnějšího turnaje světa. Šlágrem pátečního programu bude jubilejní 40. souboj osminásobného šampiona Rogera Federera s dvojnásobným vítězem Rafaelem Nadalem. Druhý finalista vzejde z duelu mezi světovou jedničkou, čtyřnásobným šampionem a obhájcem titulu Novakem Djokovičem a Robertem Bautistou, kterého čeká první grandslamové semifinále.
    12. 7., 07:00 | Previews |  163 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Semifinále dvouhry mužů •
Djokovič (1-Srb.) - Bautista (23-Šp.) | Centre Court (14:00 SELČ)
Nadal (3-Šp.) - Federer (2-Šp.) | Centre Court (16:00 SELČ)


Novak Djokovič (1.) - Roberto Bautista (22.) | Centre Court (14:00 SELČ)
Světová jednička, čtyřnásobný wimbledonský šampion a majitel 15 grandslamových trofejí Novak Djokovič bude pokračovat v obhajobě loňského triumfu proti Robertovi Bautistovi, kterého dnes čeká vůbec první grandslamové semifinále. Djokovič má 31letému Španělovi rozhodně co oplácet. O rok starší Srb s ním letos dvakrát prohrál, na grandslamech ovšem všechny tři předchozí souboje vyhrál ve čtyřech setech a ve vzájemné bilanci vede 7-3.

Djokovičovi hra Bautisty příliš nesedí, což je z posledních duelů evidentní. Na grandslamech vyjma French Open je ovšem první hráč světa největším favoritem a jen těžko si lze představit, že by na podniku velké čtyřky skončil na svém dnešním soupeři. Španěla ale rozhodně nesmí podcenit, protože Bautista je nebezpečný hlavně od základní čáry, dnes nemá co ztratit a Djokoviče v obou letošních soubojích porazil.

Tip: Djokovič ve čtyřech setech

Aktuální forma
Djokovič se po velmi kvalitním antukovém jaru rozhodl odpočívat a žádnou generálku před Wimbledonem neabsolvoval. Odehrál pouze dva exhibiční zápasy na trávě, v nichž porazil Christiana Garína a prohrál s Denisem Shapovalovem.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu si bez ztráty setu poradil s Philippem Kohlschreiberem i Denisem Kudlou, s letos skvěle hrajícím Hubertem Hurkaczem už musel do čtyř sad. V osmifinále naopak suverénně přehrál překvapivého osmifinalistu Uga Humberta a šanci nedal ani svému čtvrtfinálovému soupeři Davidovi Goffinovi.

Historie ve Wimbledonu
Djokovič se Wimbledonu účastní popatnácté a pouze třikrát nepostoupil do druhého týdne. Celkem pětkrát se v All England Clubu probojoval až do finále a čtyřikrát v něm uspěl, naposledy loni proti Kevinovi Andersonovi.

Novak Djokovič - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Madrid, Australian Open (vítěz);  Řím (finále);  French Open,  Dauhá (semifinále)
Největší úspěchy na trávě: první turnaj
Bilance: 33-6
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na trávě: 5-0
Bilance proti hráčům Top 21-30: 5-2 (kariérní 102-21)
Bilance v semifinále grandslamů: 1-1 (kariérní 24-11)
Grandslamy: Australian Open (vítěz), French Open (semifinále)

Novak Djokovič - Wimbledon
Kariérní bilance: 70-10
Nejlepší výsledek: vítěz (2011, 2014 - 2015, 2018)
Loňský výsledek: vítěz
Bilance v semifinále: 5-3
Generálka: žádná
Cesta turnajem: Kohlschreiber (6-3 7-5 6-3), Kudla (6-3 6-2 6-2), Hurkacz (7-5 6-7 6-1 6-4), Humbert (6-3 6-2 6-3), (21) Goffin (6-4 6-0 6-2)

Aktuální forma
Bautista na trávě letos hraje skvěle. Na jediné generálce v Halle bez ztráty setu porazil Taylora Fritze i Richarda Gasqueta a ve čtvrtfinále potrápil pozdějšího vítěze Rogera Federera.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu neztratil set s Peterem Gojowczykem, Stevem Darcisem, Karenem Chačanovem ani Benoitem Pairem. Jako první dokázal Španělovi sebrat set až ve čtvrtfinále Guido Pella.

Historie ve Wimbledonu
Bautista se hlavní soutěže nejslavnějšího turnaje světa účastní pošesté a postupem do svého premiérového semifinále na grandslamech vylepšil wimbledonské osmifinále z let 2015 a 2017. Loni v All England Clubu nestartoval.

Roberto Bautista - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Dauhá (vítěz);  Mnichov (semifinále)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (semifinále)
Bilance: 28-11
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 7-1
Bilance proti hráčům Top 10: 4-3 (kariérní 11-49)
Bilance v semifinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (čtvrtfinále), French Open (3. kolo)

Roberto Bautista - Wimbledon
Kariérní bilance: 15-5
Nejlepší výsledek: semifinále (2019)
Loňský výsledek: nehrál
Bilance v semifinále: 0-0
Generálka: Halle (čtvrtfinále)
Cesta turnajem: Gojowczyk (6-3 6-2 6-3), Darcis (6-3 6-2 4-2 skreč), (10) Chačanov (6-3 7-6 6-1), (28) Paire (6-3 7-5 6-2), (26) Pella (7-5 6-4 3-6 6-3)


Rafael Nadal (2.) - Roger Federer (3.) | Centre Court (16:00 SELČ)
Už když byl zveřejněn los hlavní soutěže, fanoušci doufali v další střetnutí dvojnásobného wimbledonského vítěze a majitele 18 grandslamových trofejí Rafaela Nadala a osminásobného šampiona nejslavnějšího turnaje světa a vítěze 20 grandslamů Rogera Federera. To se jim splnilo. Dnes čeká velké rivaly a zároveň kamarády jubilejní 40. souboj. Ve vzájemné bilanci vede 24-15 Nadal, který v semifinále nedávného French Open s Federerem přerušil sérii pěti porážek. Na trávě se střetnou teprve počtvrté, i tentokrát ve Wimbledonu, kde se dvakrát radoval Federer.

Federer je nejúspěšnějším hráčem na trávě, ale Nadal si letos ve Wimbledonu vede naprosto suverénně, a dokonce je dle kurzů favoritem na postup do nedělního finále. Na trávě by měl diktovat tempo Švýcar, otázkou je, jak mu půjde servis a kolik nevynucených chyb z jeho rakety přijde. Vítěz se tipuje opravdu těžko.

Tip: Nadal ve čtyřech setech

Aktuální forma
Nadal po rekordním 12. triumfu na French Open tradičně odpočíval a žádnou generálku na slavný Wimbledon neodehrál. Zúčastnil se pouze travnaté exhibice v Hurlinghamu, kde prohrál s Marinem Čiličem i Lucasem Pouillem.

Cesta turnajem
V All England Clubu na úvod smetl Juičiho Sugitu, s nebezpečným Nickem Kyrgiosem už set ztratil, ve třetím kole nedal šanci Jo-Wilfriedovi Tsongovi, v osmifinále přejel Joaa Sousu a ve čtvrtfinále si poradil s dalším nebezpečným nenasazeným hráčem Samem Querreym. Španěl neprohrál už 17 zápasů v řadě.

Historie ve Wimbledonu
Nadal hraje svůj 14. Wimbledon. V All England Clubu byl pětkrát ve finále a dvakrát uspěl. Od finále 2011 se mu na britské trávě nedařilo, nejlepšího výsledku se dočkal loni, kdy v semifinále prohrál maratonskou bitvu s pozdějším vítězem Novakem Djokovičem.

Rafael Nadal - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: French Open,  Řím (vítěz);  Australian Open (finále);  Madrid,  Barcelona,  Monte Carlo,  Indian Wells (semifinále)
Největší úspěchy na trávě: první turnaj
Bilance: 36-5
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na trávě: 5-0
Bilance proti hráčům Top 10: 5-3 (kariérní 167-88)
Bilance v semifinále grandslamů: 2-0 (kariérní 26-5)
Grandslamy: Australian Open (finále), French Open (vítěz)

Rafael Nadal - Wimbledon
Kariérní bilance: 53-11
Nejlepší výsledek: vítěz (2008, 2010)
Loňský výsledek: semifinále
Bilance v semifinále: 5-1
Generálka: žádná
Cesta turnajem: Sugita (6-3 6-1 6-3), Kyrgios (6-3 3-6 7-6 7-6), Tsonga (6-2 6-3 6-2), J. Sousa (6-2 6-2 6-2), Querrey (7-5 6-2 6-2)

Aktuální forma
Federer se po antukovém jaru, do něhož zasáhl po třech letech, zvolil jedinou generálku na slavný Wimbledon. V Halle už podesáté v kariéře nenašel přemožitele, ve finále porazil Davida Goffina, a získal 102. kariérní titul.

Cesta turnajem
V neporazitelnosti na trávě pokračuje také ve Wimbledonu, kde sice ztratil úvodní set set s Lloydem Harrisem, nicméně s Jayem Clarkem, Lucasem Pouillem ani Matteem Berrettinim už nezaváhal. Ve čtvrtfinále zvládl těžký souboj s Keiem Nišikorim a připsal si jubilejní 100. wimbledonské vítězství.

Historie ve Wimbledonu
Wimbledon je jasně nejúspěšnějším grandslamem Federera. Švýcar na něm získal osm ze svých 20 trofejí. Letos si v All England Clubu odbývá již 21. start, pouze čtyřikrát jeho jméno nefigurovalo v programu druhého týdne. Loni ve čtvrtfinále nevyužil mečbol proti pozdějšímu finalistovi Kevinovi Andersonovi.

Roger Federer - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Halle,  Miami,  Dubaj (vítěz);  Indian Wells (finále); French Open (semifinále)
Největší úspěchy na trávě: Halle (vítěz)
Bilance: 37-4
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na trávě: 10-0
Bilance proti hráčům Top 10: 3-3 (kariérní 220-118)
Bilance v semifinále grandslamů: 0-1 (kariérní 30-14)
Grandslamy: Australian Open (osmifinále), French Open (semifinále)

Roger Federer - Wimbledon
Kariérní bilance: 100-12
Nejlepší výsledek: vítěz (2003 - 2007, 2009, 2012, 2017)
Loňský výsledek: čtvrtfinále
Bilance v semifinále: 11-1
Generálka: Halle (vítěz)
Cesta turnajem: Harris (3-6 6-1 6-2 6-2), Clarke (6-1 7-6 6-2), (27) Pouille (7-5 6-2 7-6), (17) M. Berrettini (6-1 6-2 6-2), (8) Nišikori (4-6 6-1 6-4 6-4)

WIMBLEDON 2019 - PROGRAM 11. HRACÍHO DNE
• CENTRE COURT • (od 14:00 SELČ)
1. Djokovič (1-Srb.) - Bautista (23-Šp.)
2. Nadal (3-Šp.) - Federer (2-Šp.)
• NO. 1 COURT • (od 14:00 SELČ)
1. Krejčíková/Siniaková (2-ČR) - Dabrowská/Y. Xu (4-Kan./Čína)
2. S. Hsieh/Strýcová (3-Tchaj-wan/ČR) - Babosová/Mladenovicová (1-Maď./Fr.)
• COURT 8 • (od 12:00 SELČ)
2. Forejtek/Lehečka (1-ČR) - Mitsui/Saitoh (6-Jap.)
• ZATÍM NEZAŘAZENO NA KURT • (od 18:00 SELČ)
1. Koolhof/Peschkeová (5-Niz./ČR) - Dodig/L. Chan (8-Chorv./Tchaj-wan)
Kompletní program 11. hracího dne
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (163)
12.07.2019 14:57Od: acc
A nemuze mit Rafa ty trenky naschval maly aby byl agresivni? Driv se podvazovaly varlata.. Nekdy si rovna i neco vepredu...
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:38Od: Tenistop Povrch
Nechápem ako môže Roger tvrdiť že je to tu stále rovnako rýchle, sledujem Wimbledon už dlho a schválne som si pozeral záznamy z minulých ročníkov a je to evidentne pomalšie.Rogerov tenis na tomto Wimbledone stráca efekt a jeho šance na Rafu sú veľmi mizive.Neskutocne iný Wimbledon
Čo myslíš Kamilos
Schválne na teba považujem ta za človeka čo sa vyzná
Sledujete Djokera?
Podľa mna nehrá až tak špičkoví ako v AO 2019, skôr Bautista pôsobí neškodne
Nole je k porazení
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:41Od: MarcelPersch
Budu citovat sám sebe:

,,Právě, Djokovič je neskutečně konzistentní, u něj je jasné, že bude skvěle vracet celý zápas, dokáže ale Federer nebo Nadal tlačit celý zápas s vysokým rizikem? Asi těžko když jeden (Djoko) hraje s minimálním rizikem celý zápas a ty musíš s maximálním, proto je poslední roky většinou tak decimuje."

Djokovič vrátí všechno, pokud nemáš servis jako Sam Groth, prostě přes něj neprorazíš, respektive ano, ale je nesmírně hrát na plné riziko celý zápas tak, aby ti to vycházelo, Nole pří svých vracecích úderech riskuje jen velmi málo, zatímco soupeř musí hrát blízko lajnám, přiriskovávat míče, které by na jiné stačily atd.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:41Od: MarcelPersch
*těžké
[ Reagovat ]
13.07.2019 17:55Od: Marduch
A proc jako proti nemu musi ostatni hrat na maximalni riziko?
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:43Od: Kamilos88
Za prvé i kdyby to zpomalili o 200%, tak Roger nikdy neřekne, že je to pomalé byť si myslí opak. Řekl, že jsou jiné míče, měkčí, pomalejší.

Zase v tomhle měl výjimečně pravdu Forehand. Rychlost kurtu nepoznáš na zápase Bautista Djokovič, teď to vypadá jako antuka. Bude hrát Federer - Wawrinka a bude to zase rychlé.

V posledním odstavci dám za pravdu Patikovi a to zcela objektivně. Pokud má někdo Noleho sundat ve finále, tak má Federer větší šanci, než Nadal. Rafa bude pinkat a tady na té trávě Noleho neupinká i kdyby se posral. Federer bude hrál all risk a pokud bude trefovat kurt může vyhrát - šance malá, ale větší, než u Rafy.

Můj názor.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:55Od: Patik
Súhlasím s tebou forehandom a sám so sebou.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:56Od: MarcelPersch
Nadal by určitě nepinkal, dobře ví, že to na Noleho neplatí a zatím tu hrál hodně agresivní údery, nicméně nemá servis, aby se dostal do jasné pozice jako Roger. Na druhou stranu v neutrální výměně má Rafa mnohem větší šanci udržet se ve výměně. Já myslím, že je to skoro jedno, Federer by měl drobet větší šanci, ale výsledek na 99% stejný. Djoko se bude muset nechat tuhle sezónu nejspíš opět vybláznit, aby pak mohl odpadnout na chvíli a dát šanci jiným.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:59Od: Kamilos88
Je to hodně o úhlu úderů. Nole je specifický v tom, že když se potká s Nadalem, tak mu ty údery hodně sklápí nad páskou, Rafa pak nemá jinou variantu, než to tahat ze země top spinem a dostává se tím pod tlak a do obranné fáze hry. To je důvod, proč třeba Nole vyhrál nad Rafou v Paříži.
[ Reagovat ]
12.07.2019 15:14Od: Patik
Djokovič proste na Nadala vie zahrať..Vajda ho číta ako knižku..veľa trénerov by povedalo tlač sa Nadalovi do backhandu a vyhýbaj sa forehandu..Vajda urobil presný opak..tlač sa Nadalovi do forehandu nech stratí rovnováhu..Federera zase ťažko prečítať ale základná stratégia tlačiť ho cez backhand za základnú čiaru nepustiť ho k základnej čiare do forehandu alebo k sieti.
[ Reagovat ]
12.07.2019 15:20Od: MarcelPersch
To je pěkně hloupý příklad s tou Paříží, ten rok by ho tam porazilo dalších x tenistů včetně Federera. Jinak je to pravda, potom Djoko vypadá jako mnohem agresivnější než Rafa, i když tak normálně nevypadá.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:48Od: Kamilos88
Btw.

Zkus se podívat na HL AO17 Federer - Nadal a na HL AO18 Djokovic - Nadal.

A porovnej si rychlost hry na úplně stejném kurtu.
[ Reagovat ]
12.07.2019 17:56Od: spaniel
Roger hlavně nic takové neřekl...
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:00Od: Forehand
Je dobre, ze sa tento zápas hrá.

Federer ma šancu na revanš za 2008, a Nadal má šancu vykúpiť sa za všetky tie kecy v spojení s jeho menom na Wimbledone. Bolo by to ukázkovo karmické a dalsi pomyselný pluvanec do tváre FFF vyradit tu práve Federera..
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:01Od: Kamilos88
Byl by to pro Nadala historický zápis, velká událost pro tenis a příslib finále mezi n.1 a n.2

Pro fanatiky jako ty by se jednalo o důvod sebeukájení na příští dekádu. Každý to bere jinak.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:14Od: MarcelPersch
Když vidím Djokovice, jak na tomhle pomalém povrchu všechno vrátí, kdo z těhle 2 vyhraje bude nejspíš úplně jedno, ani jeden ho tu nepřetlačí.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:16Od: Kamilos88
Bohužel to tak vypadá...
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:18Od: MarcelPersch
Pro Rafu je opravdu těžké tady znovu vyhrát, protože když je povrch opravdu rychlý, je jasným favoritem Roger, když je pomalý, má víc šancí, ale jasným matadorem je tu Nole.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:25Od: Kamilos88
Není na výběr. Federer Rafu porazit může, na trávě určitě. Nicméně pravděpodobně dojde ve finále ke klasickému matchupu, kdy Nole vše vrátí, Roger uhaluzí jeden set a prohraje ve čtyřech. Když vyhraje Rafa, tak ho Nole zdecimuje od BL. Tady si nevybereš.

Já jsem první týden doufal, že Nole je takový nalomený po té Paříži a nebude mít TOP formu. Nicméně jsem se evidentně dost mýlil.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:43Od: paddy
Rafovi se ve Wimbledonu už mnoho let nedaří. Pouze loni porazil a zároveň prohrál se silným soupeřem (DelPo resp. Djok). Jinak od r. 2012 prohrál vždy se slabým soupeřem a na žádného silného nenarazil.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:46Od: Kamilos88
Můžeme se bavit o tom, co se stalo, že Rafa, který na Wimbledonu hoří 10 let v prvním týdnu najednou dělá druhý rok po sobě v SF.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:55Od: paddy
Možná, že kvalita slabých hráčů se v průběhu let zhoršuje

Dnes narazí na silného, to bude důkladný test
[ Reagovat ]
12.07.2019 17:17Od: Forehand
Ze hra Nadal iny tenis si ani nepripustaj ;)
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:30Od: Patik
Pretláčať ho musíš len keď s ním budeš pinkať..keď sa s Djokovičom nesereš a hráš na veľké riziko môžeš vyhrať..lenže keď hráš na veľké riziko tak môžeš aj rýchlo prehrať..preto Federer prehráva s Djokovičom lebo s ním nechce pinkať.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:37Od: MarcelPersch
Právě, Djokovič je neskutečně konzistentní, u něj je jasné, že bude skvěle vracet celý zápas, dokáže ale Federer nebo Nadal tlačit celý zápas s vysokým rizikem? Asi těžko když jeden (Djoko) hraje s minimálním rizikem celý zápas a ty musíš s maximálním, proto je poslední roky většinou tak decimuje.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:42Od: Patik
No veď to je jeho stratégia ťaží z dobrého returnu a skvelej obrany..Nadal ten má rýchle nohy jemu nevadilo behať a na antuke to vidíš jak lieta zo strany na stranu..na to treba len delové údery po ktorých sa ani nerozbehne..samozrejme prvý servis ktorý mu odrazí pomaly raketu z ruky...ale to nevydržíš hrať tak celý zápas..musíš taktizovať rozložiť to do celého zápasu.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:44Od: MarcelPersch
A naneštěstí je Djoker i taktickým titánem, vždy vymyslí něco, čím hru soupeři ještě víc zkomplikovat.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:47Od: Patik
má určitý štandard ktorý zvyšuje podľa potreby..keď potrebuje pritvrdí začne hrať silnejšie razantnejšie.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:30Od: Patik
Pretláčať ho musíš len keď s ním budeš pinkať..keď sa s Djokovičom nesereš a hráš na veľké riziko môžeš vyhrať..lenže keď hráš na veľké riziko tak môžeš aj rýchlo prehrať..preto Federer prehráva s Djokovičom lebo s ním nechce pinkať.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:33Od: Kamilos88
Jo jo, co Roger porazil Noleho, tak to bylo téměř vždy ve dvou setech. Prostě vybalil masterclass a než se Nole probral, tak prohrál. Jakmile se začalo pinkat, prohrál.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:38Od: Patik
tak to je..veď hocikto kto chce pinkať s Djokovičom alebo s Nadalom je odsúdený takmer na istú prehru..na nich treba len rýchly nekopromisný tenis..oni chcú aby si do toho spadol a hral podľa ich nôt..treba na vysoké riziko..a buď to vyjde a vyhráš alebo to nevyjde a skončil si.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:38Od: MarcelPersch
Proto jsou tříseťáky zcela jiná soutěž než GS.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:43Od: Patik
Presne.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:03Od: Franky
funguje to ale aj naopak: Nadal by ostal vecne spajany iba s antukou a takisto ze uhaluzil jedno finale s Rogerom 08 na trave... inak vecne v zavese za najlepsimi pokial ide o ostatne povrchy ;)
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:22Od: acc
hodne to pro tebe znamena, co?
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:31Od: Forehand
Na antuke bol tlak, toto sú prázdniny v Londýne ;)
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:48Od: acc
citim z tebe krec.
[ Reagovat ]
12.07.2019 15:13Od: Forehand
To je v poriadku. Hovorí sa tomu selektívne vnímanie..

Časom, ked opadnu emocie, budeš veci vidiet tak ako sú.
[ Reagovat ]
12.07.2019 15:15Od: acc
:) nejak nemas posledni posledni roky formu...
[ Reagovat ]
12.07.2019 17:58Od: spaniel
lol
Fed má 38 a patkaň z paneláku to bude onanovat...
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:09Od: MarcelPersch
Mám pocit, že ten, kdo prohraje první set, už neotočí, proto bude stěžejní pro Rafu hrát hned od začátku, což mu poslední rok moc nejde, ale tady na Wimblasu byl zatím vždy koncentrovaný od začátku. Tak uvidíme.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:07Od: Mayo
Tipujem, že Elegoši sa trosku trasu pred zápasom (:
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:28Od: SwissMaestro
Tak status GOAT by byl definitivně pryč pokud by Nadal porazil Federera opět i zde a navíc W vyhrál. :D
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:30Od: ttopi
Neřekl bych. Podle mě je mezi Nadalem a Federerem už jasno, kdo je GOAT. Ikdyby Nadal vyhrál další FO, už se na tom nic nezmění.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:33Od: Kamilos88
Federer bude GOAT i kdyby skončil poslední s GS tituly. Je nejoblíbenější, tudíž preferovaný masou.

V globále jsou GOATI všichni tři, protože tolik GS, co má jakýkoliv jedech z nich neposbírá nikdo za 100 let.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:38Od: ttopi
Ale jo, on zas někdo vyleze, kdo bude vyhrávat hromadu GS titulů. Když vládl ve Wimbledonu Sampras, určitě si taky všichni říkali, že tohle už nikdo nepřekoná.

Snad jediné, co je ve sportu jisté je, že nikdo nikdy nepřekoná Wayna Gretzskyho.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:42Od: Kamilos88
Uvidíme, každopádně tenis bude po odchodu BIG3 slušná divočina.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:42Od: Patik
Títo mladí ľudia už nemajú takú mentalitu tvoriť nejaké rekordy a prekonávať to čo bolo..možno čas na poste jednotky niekto trhne ak bude natom tenis biedne..ale GS celkovo alebo GS na jednom turnaji to už nikto nedá..také talenty sa rodia raz za sto rokov..a bohvie kde bude tenis o 50- 100 rokov.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:48Od: ttopi
Je pravda, že dříve se narodil takovýto talent a ostatní to neměli moc jak dohnat. Dneska je to tak, že je spousta dalších možností, jak ten nižší talent dohnat. Tréninkové metody, výzkum v poznání lidského těla, to vše jde dopředu a bude těžší a těžší se takto vymknout zbytku a vyhrát třeba 20 GS. Na druhou stranu každá doba má svého "mutanta", takže klidně se to může stát.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:59Od: Kamilos88
Talent se narodit může, možná už žije, nebo je na tour, ale pokud nemá hlad jako BIG3, tak nemůže uspět.

Murray mohl, ale zradilo ho zdraví. Ta šance je prostě strašně malá, musí se sejít talent, vůle na sobě makat, motivace být nejlepší a ještě nesmí usnout na vavřínech.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:34Od: Patik
začínate športovať..dám vám šek na 2 milióny eur alebo Trofej do vitrínky..čo si vyberiete ? alebo 50 tisíc eur za štartovné na turnaji alebo tvrdý tréning kvôli trofeji.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:57Od: Forehand
A Nadala na RG.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:59Od: ttopi
Asi taky. Ten Sampras překonatelný byl, ale Nadal na FO je taky unikátním počinem.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:42Od: Cico93
Tú prvú vetu snáď ani nemôžeš myslieť vážne.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:45Od: Kamilos88
Smiř se s tím.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:46Od: Patik
myslíš že fanúšik Federera si teraz povie že Nadal je lepší keď má rád Rogera ? pre každého bude GOAT navždy ten komu fandí...videl som označovať ľudí Djokoviča za GOATA..a ako natom je spomedzi big3..ľudia nech si sami zvolia...keď si vačšina zvolí Federera..tak prosím keď Nadala je to na nich..ale čo som si všimol aj medzi tenistami alebo aj tenistky dokonca..každý si chce zahrať s Federerom zápas..čo som počul s Nadalom..tak to si chce každý skúsiť len French Open proti nemu.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:48Od: ttopi
Federer je synonymem pro tenis, ať se to fanouškům Noleho a Nadala líbí, nebo nelíbí.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:51Od: Kamilos88
To je vše, co jsem chtěl říct. Tento fakt se bohužel pro jeho hatery už nikdy nezmění.

A to, že se tady pět lidí hádat o opaku je světu fatálně u prdele.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:54Od: Krisboy
Světu ano, jenom Kamilkovi to nedá spát.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:59Od: Kamilos88
Hochu já spím velmi dobře, tady se bavím ve volné pracovní chvíli, nebo na WC.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:11Od: Krisboy
Ano, to víme všichni, že nic neděláš a jenom sereš.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:14Od: Kamilos88
Je to tak, moc jím, do toho chlast a drogy, není to lehký. A ještě když si přečtu tvé blbé kecy, tak mi někdy nestačí toaletní papír.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:19Od: Krisboy
Příjemné posezení.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:26Od: Kamilos88
Těžko říct, záleží na prkénku. Některá jsou tvrdší, některá měkčí. A když není na WC ventilace, tak to tak není bůh ví jaká hitparáda.
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:28Od: tommr debl legend
Daniela Hantuchová a Barbara Schett jsou pěkný kočky a vypadají možná ještě líp než v dobách kdy hrály aktivně. Zato z Bartoliový se stala pořádná velryba ...
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:06Od: Andrew89
Marion byla nemocná, at je raději koule než když byla vyhublá na kost.:)
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:23Od: Patik
tak trochu snívania..a zapojenia fantázie..videl som nedávno na internete otázku..alebo tému..či alebo čo by vzišlo z mladého tenistu keby v jeho lóži sedeli hráči Big4..ďalej sa riešilo či syn Borga bude na úrovni jeho otca..a podobné veci..
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:25Od: Patik
* keby v jeho lóži súčasne sedeli hráči Big4..
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:03Od: Kamilos88
Odpovím ti - ne.

Lendl dokázal s Murrayho udělat GS šampiona, důvod? Murray je dříč, chtěl vyhrát, měl vedle sebe stejně starého Djokoviče, který si ho mazal na chleba, Lendl do vydriloval a Andy poslouchal a makal.

Zverev má Lendla a je z něj ještě horší hráč, než kterým byl před Lendlem, zabitý talent, ztracený ve vlastní hlavě.

Pokud máš hlavu v kýblu, tak ti nepomůže v boxu ani Djokovič, Vajda, Federer, Moya, Nadal, Mcnroe, Sampras, Ivanisevic, Edberg, Laver, Borg, Connors, pán bůh, ježíš, mona lisa, matka svatá, Aláh, Mohammed, prostě nikdo.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:11Od: Patik
Tak no ale zase nemusí mať každý hlavu ako Zverev..pozri si trebárs FAA je natom podľa mňa lepšie a je ešte mladší a menej skúsený..so superkoučom by mohol rásť omnoho rýchlejšie.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:35Od: spaniel
Dobry hrac =/= dobry trener.
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:16Od: woody Nole
pohled tygra a jdem na něj :-)
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:47Od: mahycek
Ještě si přisadím, kdyby vyhrál Bautista Agut, tak to druhé
semifinále, chytne nepředstavitelnej náboj, jak u samotných
aktérů, tak i tady v TP u všech fans !!!
A nebo, už se to tady zmiňovalo, nedělní finále čistě
španělské. Aspoň mně by to bolelo nejméňe. Nejlépe
Roger vs Bautista. Ale, asi by bylo nejlepší, aby Roger
porazil ty dva nad sebou v žebříčku. To by bylo něco.
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:49Od: Franky
+1
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:02Od: Patik
a keď vyhrá Djokovič..tak Rafa s Rogerom v šatni....choď ty..nie ty choď..
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:12Od: ttopi
Roger ho pustí, aby viděl, jak se Rafa bouchne do hlavy zase :D
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:03Od: turista
Hraje se Anglii. To je konzervativní země v které žije mnoho zkostnatělých lidí. Ti nemají rádi změny.
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:07Od: Franky
a predsa spomalil za takmer 2dekady wimbledon na uroven najrychlejsej antuky pomaly...
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:55Od: Kamilos88
Jenže Bautista nevyhraje a Djokovič ve finále sejme jak Nadala, tak Federera :D
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:38Od: paddy
Španělský duel si reálně dokážu představit

Bohužel o 3. místo se hraje pouze na OH
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:43Od: acc
:))
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:01Od: Franky
hahaaa :D
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:39Od: mahycek
Nejhorší je, že pro mně v 19 hodin přijedou a musím na
vystoupení, které nejde zrušit. Kdo mám, ale vědět 4 měsíce
zpět, když člověk plánuje, že zrovna 12.7. jako druhé semifinále,
bude Federer vs Nadal ? To pojedu v rozehraném utkání.
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:42Od: No-le
To znám! ((:
[ Reagovat ]
12.07.2019 19:13Od: Smazaný účet
:-))
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:31Od: ttopi
Agut - Djokovič 3:2
Nadal - Federe 0:3
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:36Od: turista
Bautista vyhraje 3 sety nad Djokovičem? To jsi asi spadl z jahody na znak.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:33Od: annah
Já myslím 3:0 Pro Djoka a 4:1 Pro Rafu. Finale pak jasné Djokovic.
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:25Od: pingwin ...
Všichni tady hulíte .. Bautista WIN .. :D :D
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:55Od: Krisboy
Den D je tu. Nevíte někdo, jak to dopadne?
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:07Od: PetaM
Normálně. Slunce zajde, bude noc a pak přijde nový den :)
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:44Od: Krisboy
Díky! Jdu si rychle vsadit.
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:33Od: PetaM
Myslím, že zrovna na tohle bude velice nízký kurz :D :D
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:43Od: Krisboy
Jj, koukal jsem - 1,000000001. Tak nevím, jestli se to vyplatí, ještě si to rozmyslím!
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:44Od: acc TIPSPORT
NADAL - FEDEX

1.73 - 2.23
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:48Od: Kamilos88
Klasický sheep hunt

Vystřelili to na 1.95 a 1.95 = 0,05 marže a bookies nemají šajnu, jak ten zápas dopadne.

Nadal bez ztráty setu sundal Kvéryho, Roger ztratil set s Nishikorim, což pro masu ovcí znamená, že Nadal je jasný favorit, byť ovce už nesrovnávaly kvalitu Kvéryho a Nishikoriho, pro ně je to totéž. Pozapomněli na i na počet titulů z Wimbu 8 vs. 2. Nakonec to pro tipsport vypadá dobře, pokud Fed vyhraje, tak mají zisk, pokud prohraje, tak to bude horší 57% tiketů jde na Rafu.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:28Od: Amputace
Ty tomu vazne nerozumis ani zbla :D Doufam, že dnešek ti trochu otevře oči.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:35Od: Kamilos88
A v čem? Ať to dopadne jakkoliv, tak půjdu na pivko a ráno v 8:00 na tenis. Pro mě se život nezmění. Zápas pravděpodobně stejně neuvidím.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:01Od: Amputace
Ty kurzy jsou naprosto logické vzhledem k relevantním kritériím. Tys vytáhl pouze úroveň ČF soupeřů a počet titulů, ale to, že měl Nadal už ve 2. kole asi zatím nejnepříjemnějšího soupeře pro celou big3, už nezminis. To, že Federer 8x vyhrál je pro tento kurz naprosto irelevantní a to z vícero duvodu:naposledy vyhrál pred dvěma lety, coz je, jak jistě uznáš, dost dlouha doba na změnu formy; za posledních 11 nepotkal Nadala, což je pro něj dost specifický soupeř. Oba hrají ve zhruba podobne formě, Nadal má na Rogera více zbraní celou kariéru, dnes to nebude jinak. Federer ze se odstrihne od debaklu na FO a bude se soustředit jen na triumf z AO a těch Masters finále s Nadalem? Nemyslím si. Navíc nezapomínej, že i v te Austrálii mel Nadal Federace na lopatě... Já vůbec nevidím důvod, proc by měl byt ten kurz jiný. Pro me je Rafa dokonce ještě větší favorit. Je mladší, má tady formu, na Rogera má zbrane, motivace dojít po 8 mi letech do F bude u něj obrovská.. Já to Vidim podobne jako FH - Nadal ve třech nebo Federer těsně v pěti. Ale osobně si myslím, že Federer ne zachytit úvod (jako v 80ti % jejich vzájemných zápasů) a bude vymalováno.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:05Od: Kamilos88
Všechno je možné a více méně s tebou souhlasím. Mám odlišný názor pouze na jednu věc.

Na AO17 nebyl Nadal určitě lepší. Hrál pořád stejně a Federer střídal dobré momenty se špatnými což zapříčinilo pět setů. V průměru byl Roger lepší a proto zaslouženě vyhrál.

Když se podíváš na pátý set, kdy Rafa rupnul ze 3:1 na konečných 3:6, tak nemůžeš říct, že byl lepší. Kdyby byl lepší, tak to neprohraje.

Další věc je to FO, ten zápas nemůže brát nikdo vážně. Fed po třech letech na cihle, v hurikánu a proti Nadalovi, kterého tam nesundal ani v nejlepších letech - nikdo nemohl čekat jiný výsledek.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:07Od: Kamilos88
K tomu FO se opravím.

Já jsem čekal 3:1 pro Rafu, když jsem viděl první 3 gamy a ten vítr, jel jsem za rodinou na chatu, to nemělo smysl sledovat.
[ Reagovat ]
12.07.2019 16:00Od: Amputace
S AO urcite souhlas. Roger byl lepší. Bylo to myšleno tak,ze ve výsledku to byl nakonec stejne Nadal, kdo to mel v rozhodujícím setu ve svých rukou.
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:34Od: Kamilos88 Warning
10:34 DOP

Největší FedFan se stále neobjevil na fóru. Pravděpodobně na poslední chvíli shání ve výprodeji legendární kousky z edice Nike RF a v army shopu Švýcarskou vlajku.
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:20Od: paddy Preview
Dnešním dnem odstartuje hlavní část letošního Wimbledonu v posledních letech označovaná jako "Velký pátek", tedy den kdy konečně začíná o něco jít. Zrekapitulujme si, že doposud byla kompletně odehrána kvalifikace a superkvalifikace (1K-OF) vč. oficiálních tréninkových zápasů (QF). Toto pondělí proběhlo tradiční "Manic Monday", při kterém dobrovolníci u vstupní brány areálu vítají příchozí diváky pokřikem "Čágo belo, šílenci!". Turnaj vyvrcholí v neděli označované jako "Bloody Sunday" na počest epických pětisetových bitev z minulosti.

Jako první dnes na centrkurt nastoupí Djokovič, který bude mít za úkol rozehřát diváky na hlavní zápas dne mezi Federerem a Nadalem. Oba tenisté se na turnaji utkali již v minulé dekádě (2:1 pro RF), ale to se ještě hrálo na tradičním povrchu (na trávě). Letos pořadatelé připravili povrch nové generace, tzv. fake grass. Podle hráčů to asi nejvíce připomíná trávu, ale typově by se mělo jednat o tzv. SLOAT (slowest of all time). Organizátoři údajně zvažují, že v blízké budoucnosti by se mohlo začít hrát na umělé trávě, která je snazší na údržbu, a ušetřilo by se zároveň hodně vody na zalévání. Turnaj by tak získal ekologický rozměr. Zelené linoleum bylo v tajném hlasování zamítnuto. Jak známo, Britové jsou dost konzervativní.

Nadalova forma je docela nejasná. Víme jen, že ve 2K ztratil set s Kyrgiosem, o kterém je známo , že v poslední době už moc netrénuje. Federer také ještě plně neodkryl své karty. Ze středečního živě vysílaného tréninku (QF) jsme mohli odpozorovat, jak nacvičuje situaci, kdy je break down, a zejména piloval proměňování BB při soupeřově podání. Tuto herní činnost patrně považuje za klíčovou pro postup do finále. Reálnou představu o aktuální formě obou dlouholetých rivalů získáme až během utkání.
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:22Od: paddy
Sobotní volný den se pořadatelé jako obvykle rozhodli vyplnit finálem dvouhry žen, které se bude hrát pouze na dva vítězné sety, přestože obě finalistky v rámci rovného odměňování obdrží stejné finanční odměny jako jejich mužští kolegové. Aby byla plně naplněna politika rovných příležitostí, tak v příští dekádě by mělo dojít ke sloučení soutěží mužů a žen a samozřejmě i všech typů čtyřher. Na GS by vznikl megapavouk o 256 hráčích, z toho 64 nasazených. Ke sloučení by logicky došlo i u ranklistů.

Některá feministická hnutí ovšem vyjádřila obavu, že existuje riziko, že se na GS už neobjeví žádná tenistka a turnaje kategorie Futures jich budou naopak plné. Na našem tenisovém svazu zase zavládla oprávněná obava, že po zavedení změn bychom momentálně neměli žádného hráče v první stovce žebříčku. Pokud jde o debl, tak v něm by se při honbě za celkovým umístěním mohli muži vyhýbat ženským partnerkám a smíšené páry by se staly vzácnými. Výjimkou by např. mohl být pár Monfils/Svitolina, jelikož Elina by asi Gaelovi nedovolila se spárovat s jiným tenistou, natož tenistkou! Debata o změnách stále probíhá na úrovni společného zasedání ITF, ATP a WTA.

Sedminásobný vítěz Pete Sampras prozradil v rozhovoru pro ESPN, že finále s oblibou poslouchá na rádiu Wimbledon. Sedí v křesle, kouká do zdi, přitom popíjí jílkový čaj a díky lidské fantazii se mu zdá zápas dramatičtější než v televizi. Sypaný jílkový čaj dostává doživotně každý wimbledonský vítěz. John McEnroe si z něj údajně balí cigarety a Rod Laver si jej přidává do konopné masti, kterou si potírá bolavé klouby. Boris Becker nedávno své zásoby čaje společně všemi trofejemi dal do dražby v rámci jeho insolvenčního řízení.

A jak by konec turnaje mohl vypadat? Jakékoli prognózy jsou zbytečné, jelikož asijská sázkařská mafie dopředu zajistila, že Federer postoupí do finále, ve kterém podlehne Djokovičovi.

Tenisu zdar a jednoručnému BH zvlášť!
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:49Od: spaniel
:)
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:01Od: EllNino
Parádní :)
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:02Od: Vlk-v-trave
:D)))
Nadšení tenisoví fans v roce 2019,
na vrcholu zleté éry tenisu...
Za mně pecka dávám 10/10
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:40Od: turista
McEnroe kouří? Tomu nevěřím. To bude kachna.
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:25Od: sprchon
:D :D hodně povedený
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:23Od: Kamilos88
:D +1
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:31Od: Ondřej.Jirásek
bomba :D
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:39Od: turista
Umělá tráva? To už by nebyl Wimbledon ale paskvil.
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:41Od: EllNino
lol ... tys asi nepobral moc smyslu pro ironii co :D
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:43Od: Kamilos88
Ne ne, turista to je starý dobrý pragmatik. Ten nemá smysl pro ironii, ani pro humor. Jeho jediná životní pravda je, že Djokovič byl stvořen z moči a výkalů nejlepších hráčů historie tenisu, nemá ani jednu herní chybu, každý úder je dokonalý, nemůže prohrát a když se tak náhodou stane, tak je to vypuštěný zápas s předem domluveným koncem.
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:46Od: turista
Tak to mě vůbec neznáš. Smysl pro legraci mám dost velký. V běžném životě s tím mám často potíže.
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:13Od: Smazaný účet
:D
[ Reagovat ]
12.07.2019 13:17Od: Vlk-v-trave
:D)
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:19Od: turista
To víš, výkal sem, výkal tam, muzikanti hrajte.
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:45Od: turista
Možná ne, ale když vidím ty blbosti co udělali s Davis Cupem nebo ta pitomá počítání při MS mladých nebo v Hopman Cupu tak se ničemu nedivím.
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:58Od: kada.tom Tipy
Djokovic > Bautista (6-3 6-4 6-1)
Nadal >= Federer (7-6 4-6 6-2 7-5)
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:53Od: brixner A je to tu zase!
Přiznám se, že si vůbec netroufnu tipnout, jak to dopadne! "Deka" z Paříže je, myslím, dost irelevantní, tohle už Roger ve svém věku asi z hlavy vytěsnit dokáže. Ať už jsem fanoušek Rogera jakýkoli, Rafa na druhé straně kurtu mě pokaždé prostě děsí, ono hrát proti největšímu bojovníkovi, co kdy lítal po kurtech, není žádná prdel. Souhlasím s tvrzeními, že hodně rozhodující bude první set, mít ho v zádech asi uklidní hlavu, důležité bude, jak bude Rogerovi chodit servis, důležité bude...no prostě všechno!
Obávám se ale, že o vítězi Wimbledonu je asi rozhodnuto. Ono porazit za sebou dva ze tří Big 3 asi nepůjde, i když...
No, zkrátím to - Rogere, musíš!
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:07Od: Franky
Chum jetze!!
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:48Od: steve79
20km/h zase neni moc velky vitr.
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:18Od: ipko
ak by náhodou v prvom semifinále vyhral Bautista, tak by zápas Rogera s Rafou nabral úplne iný rozmer :)
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:22Od: Franky
to je pravda ...
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:22Od: Franky
to je pravda ...
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:06Od: Cico93
Tiež som nad tým premýšľal. Bolo by lepšie keby sa najprv hral FEDAL, no a potom v tom druhom fandili podľa potreby...
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:11Od: Franky
Tradicne v suboji Fedal bude dolezity prvy set..Ak Rog chytne odzaciatku rytmus a bude hladko vyhravat svoje podanie Rafa ku koncu setu znervoznie a to by mohla byt sanca na break v rozhodujucom momente..Do druheho setu Rafa urcite vleti ako tiger ale ak Rog bude dalej hrat svoje v 4 setoch by mohol vyhrat, naopak ak bude nervozny odzaciatku a pusti sa do dlhych vymien tak sancu ma minimalnu
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:23Od: Kamilos88
Je to tak. 29x se stalo, že vítěz prvního setu vyhrál zápas. 5x prohrál první set Rafa a otočil zápas, pouze 1x po prohře prvního setu otočil zápas Roger. Většinou se tak dělo na antuce.
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:44Od: peRFect
A co ty zbylé zápasy?Dnes hrají po čtyřicáté...
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:49Od: Kamilos88
Měl jsem nějaký divný H2H z netu, pak se mi sekl Excel a už jsem to nedopsal. Takže žádné drama, čistá lenivost.
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:29Od: Marduch
Co zdi na baráku, lícuje ti to? Nebo? :D
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:34Od: Kamilos88
Jo jo, dneska právě jenu pro vinyl, chci ho položit o víkendu, pak má žena akci, takže z tenisu uvidím h0vno, alespoň nezestárnu.
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:59Od: marco22
Tipujem hladkú výhru Nadala.
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:31Od: turista
V Rogerově obýváku Nadal nevyhraje.
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:51Od: Ereinion
Tak mělo by se hrát s otevřenou střechou a zároveň by mělo být poměrně větrno (20 km/h), což jsou faktory hovořící spíše pro Nadala...opravdu si neodvážím tipovat výsledek Fedalu, ale rozumím tomu, že Nadal je lehce favorizován cca 55:45.
Zároveň se skoro vůbec nemluví o druhém (tedy spíš prvním) zápasu Djoko-Bautista, přičemž víme, že Djokovic moc nemá rád vítr...20 km/h samozřejmě není nic extra, ale nějakou roli to může hrát. V tomto zápasu čekám jen to, že Bautista bude důstojnější soupeř než Goffin.
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:04Od: Kamilos88
22 stupňů má vliv na hru jednoho, nebo druhého 0. Větrno je totéž, na centru tak nefouká, ochozy jsou vysoko, střecha je z části uzavřená i tak a jediný otvor je pro zatahovací zařízení. Tam se moc větru nedostane.
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:21Od: Ereinion
je fakt, že když jsem se teď díval na nějaké highlights z 2007/2008, tak mě zaujalo, jak centr bez střechy vypadal daleko víc "otevřený"...
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:23Od: Kamilos88
Jo jo, ta střecha je úplně skořápka. Stačí se podívat na jakékoliv HL z jedničky z letoška. Tam je prostě bezvětří.
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:42Od: dako
Tak na jednotke určite bezvetrie nie je. Neviem, aké highlighty si pozeral, ale sledoval som celý zápas Rafu so Samom, a na ich tričkách bolo dosť často a zreteľne vidieť, že fúka.
[ Reagovat ]
12.07.2019 10:39Od: woody
Vítr s Novakem nepotřebujem :-)
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:35Od: turista
To nepotřebujeme. Ale i Bautista může mít s větrem potíže.
[ Reagovat ]
12.07.2019 12:13Od: woody
Novak potřebuje dobře podávat, aby to nemusel vśechno tahat z výměn, tomu vítr nepomáha, naopak věřím že podání RBA dokáže returnovat i bez větru :-)
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:50Od: Vlk-v-trave
Tak já si hlavně přeji, aby dnes moc nepracovali kvůli tomu Španělé, byli celý den v nějakém očekávání... a já měl trochu klidu v práci:)))
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:40Od: Kamilos88 Fedal
Tenhle matchup má vždy obrovská očekávání, shlédl jsem HL z let 2006-2009 a ty zápasy byly úplně jiné. Federer s menší raketou neměl z BH šanci Rafu udělat, ten běhal jako to k němu patří.

Teď to bude jiné, myslím, že Federer bude vycházet primárně z AO17 a zápasů na hardu z totožného roku. Včera na tréninku returnoval servis na plocho, bez čopů.

Klíč k vítězství Federera je na papíře jednoduchý - jako AO17 tj. 1st serve a nečopovat servis Rafy.

Snad bude zápas velkolepý, dopadnout jako na RG by to nemělo, tady mají alespoň střechu.

Ať vyhraje ten lepší.

Chum jetze !
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:07Od: Franky
Chum Jetze!!
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:22Od: peggy
To nevi kdo na to pana Federera navrhl,no protekce.Dnes dedousek bude mit radost,protoze Rafa to neda.
[ Reagovat ]
12.07.2019 09:07Od: Franky
dakujeme mozes naspat zaliezt do diery
[ Reagovat ]
12.07.2019 07:59Od: Mayo
Roger dostal ocenenie za najlepšieho tenistu.
[ Reagovat ]
12.07.2019 07:59Od: peggy
Rafo,musis to dat,udelej to jak nejlepe umis.
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:17Od: peek
Nejlíp se umí zpotit
[ Reagovat ]
12.07.2019 07:45Od: stopan
No je to zaujimave prvy vzajomny suboj na trava od pamatneho finale 2008.
[ Reagovat ]
12.07.2019 07:42Od: Forehand Moj tip
Rafa hladko vyhrá, alebo tesne prehrá...
[ Reagovat ]
12.07.2019 08:37Od: spaniel
Byla to mys nebo slon...
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:42Od: turista
Buď těsně vyhraje nebo těsně prohraje. Ale hladký zápas to nebude ani pro jednoho. Ani ten druhý zápas nebude lehký.
[ Reagovat ]
12.07.2019 07:40Od: Mayo Fedal
Dnes nás čaká veľkolepý legendárny duel.

Myslím si však, že RF bude dominovať, tak nejako to cítim. Prvé dva sety rýchlo ovládne.

Nadal 2-6, 3-6, 7-5, 4-6 Federer
Agut 2-6, 1-6, 2-6 Djokovic - tuto to bude opäť beast mode
[ Reagovat ]
12.07.2019 07:19Od: steve79
Roger vyhraje 6:3, 5:7, 7:5 a 6:3.
[ Reagovat ]
12.07.2019 07:25Od: annah
Myslím, že redakční tip je blíž realitě. Mluví pro něj Rafova větší bojovnost a zarputilost, s jakou jde za vítězstvím. A Roger už je za zenitem své kariéry. Ale jak pravila jedna dáma na svém twitteru:
Vždy byste se měli snažit, i když to není snadné, dosáhnout svého cíle.
Věta provázela tuto fotku:
https://pbs.twimg.com/media/D_L7V5_XsAABysc.jpg
[ Reagovat ]
12.07.2019 07:30Od: annah
Rozdíl v přístupu těch dvou naznačují i jejich fotky použité v článku: Roger přívětivě a radostně se usmívající, Rafa řvoucí jako tur.
[ Reagovat ]
12.07.2019 11:34Od: turista
Za zenitem kariéry jsou už oba dva. Dokonce i Novak asi taky.
[ Reagovat ]
12.07.2019 14:24Od: annah
To si nemyslím. Jsou o moc mladsi nez Roger
[ Reagovat ]
12.07.2019 07:25Od: pockerface
kéž by, tenhle výsledek by se mi líbil a ještě lepší by bylo ve 3 setech, ale Nadal mu minimálně 1 set vezme. Hlavně se budu modlit, aby Rogerovi chodil 1.servis.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist