Vyzkoušejte nový TenisPortal – moderní, přehledný a optimalizovaný i pro mobily
Vyzkoušet

Alcaraz udolal ve Wimbledonu v pěti setech Djokoviče! Teprve 20letý Španěl má už druhý grandslamový titul

  • Carlos Alcaraz (20) vyhrál všech 12 letošních zápasů na travnatých dvorcích. Španělský supertalent dokonce ve finále slavného Wimbledonu porazil 1:6, 7:6, 6:1, 3:6, 6:4 sedminásobného šampiona a vítěze posledních čtyř ročníků Novaka Djokoviče (36), který útočil na vyrovnání rekordů Margaret Courtové a Rogera Federera a přišel o šanci na kalendářní Grand Slam. Rodák z El Palmaru získal druhý grandslamový vavřín, loni kraloval na US Open, a zůstane světovou jedničkou.
    16. 7., aktualizováno | Aktuality |  197 komentářů
    Carlos Alcaraz (© AFP)Carlos Alcaraz (© AFP) 
     

Carlos Alcaraz odehrál před startem letošní sezony jen osm zápasů na trávě s bilancí 4:4 a jeho maximem ve Wimbledonu bylo loňské osmifinále. Španělský supertalent ale znovu potvrdil, že je z jiného těsta než jeho vrstevníci plus ti, kteří už několik let marně usilují o ukončení dominance Big Three na grandslamech.

Zatímco většina talentů na grandslamový triumf stále čeká, rodák z El Palmaru zvládl i své druhé finále na podnicích velké čtyřky. Navíc letošní rok zakončí se stoprocentní úspěšností na nejrychlejším povrchu, a to 12:0. Po prvenství v londýnském Queen's Clubu, kde hrál svůj vůbec první travnatý turnaj ATP, nenašel přemožitele ani na tom ze slavnějších londýnských pažitů.

Už cesta do finále nebyla jednoduchá. Poradit si musel s Nicolásem Jarrym hrajícím v životní formě, bývalým finalistou Matteem Berrettinim či vrstevníkem Holgerem Runem. A v souboji o titul přišla ta v současnosti nejtěžší možná výzva, a sice téměř pětihodinový duel se sedminásobným šampionem, vítězem posledních čtyř ročníků a největším favoritem Novakem Djokovičem.

Statistiky zápasu Alcaraz - Djokovič

Djokovič přesně jako v semifinále proti Sinnerovi odvrátil v úvodním gamu s pomocí skvělého podání brejkbol, soupeři následně sebral servis a vypracoval si náskok 3:0. Favorizovaný Srb dostával Alcaraze na jeho podání pod tlak i nadále, v dalším gamu sice nevyužil stav 15:40, ale dostal se k třetí šanci a tu už proměnil. Alcaraz odvrátil hrozbu kanára na poslední chvíli, ovšem takřka bezchybný Djokovič další snížení skóre nepřipustil.

Alcaraz vstoupil do druhé sady mnohem lépe, svůj servis si udržel bez problémů a pak využíval toho, že se Djokovičovi nedaří trefovat první podání. Srb úvodní brejkbol odvrátil, ale na druhý udělal nevynucenou chybu z forhendu. Djokovič ovšem zareagoval okamžitým rebrejkem. V následující hře ale pokračovalo Djokovičovo trápení s úspěšností trefených prvních servisů a opět čelil brejkbolu, který zlikvidoval v maratonské výměně trvající 29 úderů. Tentokrát skóre srovnal.

Djokovič se i ve třetím gamu na servisu dostal do stavu 0:30 a tentokrát si s ním poradil suverénně, čtyřmi body v řadě nepříznivý vývoj otočil a srovnal na 3:3. Druhé dějství musela nakonec rozklíčovat zkrácená hra. Djokovič v ní disponoval náskokem 3:0 a jako první setbolem, vyrobil však dvě laciné chyby z bekhendu v řadě a Alcaraz po fantastickém returnu z bekhendu zvítězil 8:6. Djokovič tak přišel o sérii 15 vyhraných tie-breaků na grandslamech.

Očividně rozhozený Djokovič po promarněné šanci hned na začátku třetího setu ztratil servis a za stavu 1:2 nevyužil dva brejkboly v řadě. Ve festivalu nevynucených chyb pokračoval Srb i za stavu 1:3 a maratonský 26minutový game po 13 shodách a šesti odvrácených brejkbolech nakonec prohrál.

Hru na podání nezvládl už potřetí v zápase, což je stejný počet jako v šesti předchozích utkáních. Další ránu nesl Djokovič těžce a v následujících dvou gamech získal jen dva fiftýny. Ve třetí sadě trefil jen šest vítězných úderů a spáchal 18 nevynucených chyb.

Djokovič se po ztraceném třetím dějství vydal do útrob stadionu a po přestávce na toaletu se postupně zlepšoval hlavně na returnu. V úvodním gamu na podání zlikvidoval dvě brejkbolové hrozby a za stavu 2:2 dokázal Alcarazovi sebrat servis a po dlouhé době se propracovat k nějakému typu vedení. A nepustil ho, dokonce set zakončil dalším brejkem po dvojchybě soupeře a šel do toho rozhodujícího s výhodou možnosti začít podávat.

Všechny tři úvodní gamy rozhodující sady nabídly brejkbol, Djokovič si s ním poradil skvělým servisem a pak na síti zkazil jednoduchý volej, kterým si mohl vypracovat náskok 2:0. Možná se nakonec jedná o klíčový bod zápasu, protože Alcarazovi se vzápětí podařilo Srbovi sebrat podání a měl nakročeno k triumfu. Náskok brejku si navzdory enormnímu tlaku, jemuž musel ze všech stran čelit, udržel až do konce.

Alcaraz je prvním vítězem Wimbledonu mimo Big Four (Djokovič, Roger Federer, Rafael Nadal a Andy Murray) po 21 letech, poprvé od Lleytona Hewitta v roce 2002. Ve 20 letech a 72 dnech je třetím nejmladším šampionem nejslavnějšího turnaje po Borisovi Beckerovi a Björnovi Borgovi, teprve třetím španělským vítězem po Rafaelovi Nadalovi a Manuelovi Santanovi a čtvrtým španělským vícenásobným grandslamovým šampionem (Nadal, Santana a Sergi Bruguera).

Tím ale výčet úspěchů rozhodně nekončí. Djokovičovi sebral sérii 15 vítězných tie-breaků na grandslamech, více než 10letou neporazitelnost na wimbledonském centrálním dvorci, šňůru 27 grandslamových výher, šanci na kalendářní Grand Slam a také sérii 34 vítězství v tomto dějišti.

Djokovič si může vyčítat dva body v utkání, které nejspíše rozhodly o jeho nečekané porážce. A to lacinou chybu z bekhendu při setbolu v tie-breaku druhé sady a také zkažený jednodušší volej při brejkbolu na vedení 2:0 v rozhodujícím dějství. Zatímco předloni byl od kalendářního Grand Slamu jedinou výhru, letos jeho naděje skončila už ve finále Wimbledonu.

Rodák z Bělehradu si zhoršil bilanci ve finále Wimbledonu na 7:2 a nepodařilo se mu dorovnat rekordmana Federera (osm titulů). Navíc zatím nevyrovnal ani absolutní rekordmanku v počtu grandslamových vavřínů Margaret Courtovou (24 trofejí), vítěz letošních Australian Open a French Open nicméně drží mužský rekord a má nejvíce finálových účastí na podnicích velké čtyřky v historii (35).

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (197)
18.07.2023 06:49Od: QacO Djoko
Nevadí je to šport idesa ďalej djoko určite ešte 2-3 roky môže vyhrávať každý turnaj na ktorom sa zúčastní....
Ale jedno je isté kráľom tenisu je a ostane!
[ Reagovat ]
17.07.2023 19:56Od: paddy počet titulů v aktuálním věku Alcaraze (20r 2m)
Nad 17 - 2x GS, 6x 1000, 5x 500, 4x 250
Alc 12 - 2x GS, 4x 1000, 4x 500, 2x 250
Djo 5 - 1x 1000, 4x 250
Fed 1 - 1x 250
[ Reagovat ]
17.07.2023 19:53Od: paddy Youngest men's Wimbledon champions
Carlos Alcaraz (20 years, 72 days old) on Sunday became the third different man in the Open Era (since 1968) to win Wimbledon before his 21st birthday.

YEAR PLAYER YEARS-DAYS
1985 Boris Becker 17-227
1986 Boris Becker 18-226
1976 Bjorn Borg 20-27
2023 Carlos Alcaraz 20-72
[ Reagovat ]
17.07.2023 18:16Od: kolapse OFFICIAL HIGHLIGHT 21 min [ Reagovat ]
17.07.2023 17:12Od: paddy princezna Charlotte dotlačila Alcaraze k titulu
smile

https://www.super.cz/1209594-nejvetsi-fanousci-wimbledonskeho-sampiona-alcaraze-princezna-charlotte-a-princ-george-takhle-prozivali-jeho-zapas.html

a připomeňme, že její máma Kate si před turnajem střihla trénink s Federerem smile
https://www.youtube.com/watch?v=Ele-RbEkmcQ

královská rodina prostě ví, koho se držet - rekordmana nebo očekávaného vítěze smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 16:48Od: paddy východní tažení 2023 (operace Carlos)
nedávno se tady objevovaly teorie, že existuje spiknutí proti východoevropským hráčům, nebo že losy jsou zfalšované
toto nebylo prokázáno smile

---------
Včerejší zápas ukázal, kdo je momentálně nejlepším tenistou světa a Djokovič může být rád, že Alcaraz v Austrálii nemohl startovat, protože ze tří vzájemných zápasů vyhrál jen ten, ve kterém Alc za vyrovnaného stavu odpadl následkem křečí. Jinými slovy Djo, který údajně nemá konkurenci, nedokáže porazit 20letého mladíčka s malými zkušenostmi.

Djo včera poznamenal: "Myslel jsem, že s tebou budu mít problémy jen na antuce a betonu, ne na trávě."
To si nepřipouštěli ani jeho fanoušci ani fanoušci jeho konkurentů. Je vidět, že Djo už cítí, že jeho doba pomalu končí.

--------
a nyní rozhlasové vysílání pro tenisový odboj smile

"Operace Carlos pokračuje."
"Opakuji."
"Operace Carlos pokračuje."

konec vysílání

--------
blíží se hattrick (UO22 + W23 + ???) smile
https://www.youtube.com/watch?v=rW3P5AlcZD8&t=1170s
[ Reagovat ]
17.07.2023 22:31Od: turista
No a co? Novak prohrál jedno finále ve Wimbledonu. Nic víc.
[ Reagovat ]
17.07.2023 16:34Od: Tomas_Smid_fan DJ Okovič opět předvedl
skvělou show během níž odehrál nevídaných pět setů za sebou. Ochozy nadšeně aplaudovaly, přesto tento obdivuhodný výkon starého barda k vítězství na vrcholném festivalu tenisu nestačilo. Nakonec zvítězil mladík Carlito, který předchozí souboj křečovitě proskrečoval. Tentokrát hrál ale mnohem uvolněněji a na jeho výkonu to bylo znát. Hlavně odvážné přechody, důraz a dobré naladění mu zajistilo rozdílové body. Naopak zkušený DJ Okovič překvapivě zaváhal a zaplněné ochozy pak dlouho aplaudovaly novému králi.smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 17:01Od: Kozoroh
smilesmile Pobavilo.
[ Reagovat ]
17.07.2023 14:29Od: RFanousek
Djokovic takových zápasů vyhrál v kariéře tolik co nikdo jinyr. Už bylo na čase aby zase po nějaké době podobný zápas prohrál.
Jeho poslední šance na GS to na 100% nebyla takže jeho fanoušci určitě nebudou tak smutní jako my po finále 2019.
[ Reagovat ]
17.07.2023 22:34Od: turista
Vyhrál V Melbourne podesáté a potřetí v Paříži na RG což je nejcennější. Ještě bude mít možnost v této sezóně nějaké tituly vyhrát i kdyby to měl být Tel Aviv a Astana.
[ Reagovat ]
17.07.2023 13:32Od: Pe3k
Djokovic dal za celý zápas jen 2 esa? Kolik jich asi měl ve finále 14 a 19?
[ Reagovat ]
17.07.2023 14:14Od: Ereinion
a to má teď údajně nejlepší servis za celou kariéru...
[ Reagovat ]
17.07.2023 16:06Od: Kozoroh
V roce 2014 Novak trefil 13 es a ve finále 2019 10. Dokonce i ve finále 2013, které prohrál s Murraym ve 3 setech, jich měl víc než včera, a to 4. Včera ho servis nepodržel. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2023 11:23Od: Pavol Srb tam rozmlátil raketu.
Dá sa to pozrieť nikde na internete ? smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 11:24Od: Pavol
niekde
[ Reagovat ]
17.07.2023 12:40Od: Krisboy
Měl štěstí, že ten dřevěnej sloupek nepoškodil. To by byl konec hned. Co k tomu říct? Tohle udělá ve Wimbledonu jenom buď úplnej blb, nebo Djokovič. Normální člověk by to nikdy neudělal...ale to už dááávno všichni víme, že smilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2023 15:46Od: Amputace
Poškodil :) Byl na to během zápasu detailní záběr. Samozřejmě to nepoškodil ve smyslu nějaké demolice, ale otisk tam po něm zůstal :)
[ Reagovat ]
17.07.2023 15:52Od: Tomas_Smid_fan
Měl ho aspoň podepsatsmile
[ Reagovat ]
17.07.2023 16:47Od: Krisboy
Abych řekl pravdu, také si myslím, že to alespoň poškrábat musel. Myslím, že rozhodčí se zachovali ještě velkoryse. Tohle byla trapárna na úrovni Kyrgiose smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 16:59Od: paddy Re: krásná promáčklina ve dřevě
viz odkaz
hezká je také fotka s fanouškem, který se zakusuje do zničené rakety smile
https://www.the-sun.com/sport/8614641/furious-djokovic-smashes-racket-wimbledon-final/

včera jsme sice neviděli srdíčka, ale byly tam aspoň pusinky smile
https://twitter.com/CrackedRacquets/status/1680622940461625347
[ Reagovat ]
17.07.2023 16:46Od: Pavol
dík smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 11:20Od: woody Ten klučina je vážně dobrej
Pokud zůstane zdravej a nepříjde někdo podobně dobrý (pochybuju), v následujících letech, tak roztrhá všechny rekordy BIG3.

Novak sice hází chvalozpěvy na Carlose, ale zápas si prohrál těma dvěma chybama v TB 2. setu, kdyby ho zmáknul tak ten záps vyhraje. Snad urží motivaci do zbytku sezóny a sezóny další. Včera propásl velkou, opravud velkou šanci.
[ Reagovat ]
17.07.2023 12:15Od: soloo
dobré ráno stará mama
[ Reagovat ]
17.07.2023 16:16Od: Kozoroh
Vyhrát každý jednotlivý grandslam je velká dřina a nikdo není imunní vůči syndromu vyhoření a ztrátě motivace. Nezapomínejme na to, že Big 3 se ke svým monstrózním GS číslům propracovala mj. proto, že se navzájem motivovali k zisku dalších a dalších GS triumfů. Což když to Alcaraze po několika letech hypotetické drtivé nadvlády přestane bavit? Bude chtít honit rekordy? My fanoušci ho nemáme tak zažitého a prozkoumaného jako Big 3.
[ Reagovat ]
17.07.2023 22:37Od: turista
Ať klidně Carlos láme rekordy. Novak by měl zabojovat o 100+ titulů jako to udělal Federer.
[ Reagovat ]
17.07.2023 11:19Od: kolapse
momentum byl TB druhého setu, shodli se na svých tiskovkáchsmile
[ Reagovat ]
17.07.2023 12:24Od: Tennisfan77
+ TB druhého setu. Objektivně se dá říct, že si Djokovič prohrál osmý titul z Wimbledonu sám. Udělal tři fatální chyby, ty ho stály zápas.
[ Reagovat ]
17.07.2023 12:35Od: kolapse
je tak, strašně tšžko se to kouše, a to je 13 h pondělísmilenejvíc bolí ten kalendářní GSsmile
[ Reagovat ]
17.07.2023 12:41Od: Ondra979
no sice nemel NOvak matchpointy jako roger pred ctyrmi lety, ale je to tezka porazka, o tom zadna. ale ten kalendarni GS by nebyl dany i kdyby vyhral..na USO mu to jednak tolik nejde a byl by zase pod obrovskym tlakem, ale zamrzi to, ze ta sance padla a dalsi uz tezko bude..
[ Reagovat ]
17.07.2023 13:37Od: soloo
Novak si za to muže na 100% sám take školacke chyby to sa fakt len tak nevidi a boli ich mraky... takže nenazval by som to tažkou poražkou ale zlyhanie.
[ Reagovat ]
17.07.2023 13:44Od: ipko
skôr by som to prirovnal k Rogerovej prehre s Novakom vo finále 2014.. Roger urval prvý set v TB, ďalšie dva prehral, vo štvrtom odvrátil aj MB a dotiahol do piateho setu, kde aj tak v závere pustil.. určite to bol tesnejší zápas ako včera, ale vývoj prakticky rovnaký tentokrát v neprospech Djokoviča s tým rozdielom, že vo štvrtom nemusel otáčať a odvracať MB..
[ Reagovat ]
17.07.2023 14:09Od: Ondra979
jo to asi ano, bohuzel si ten zapas z r 14 pamatuju, po tom, jak odvratil MP a vratil se jsem doufal, ze bude mit v patem sete navrch a ze to dotahne, bohuzel se nestalo...a vlastne to stejne bylo i v roce 08 s Rafou, jeste tesnejsi prohra taky po odvracenych MP, ale nic z toho.. kombinaci u smuly a zaroven nedostatecne sebeduvery prisel roger o 3 Wimbledony, a daly se vyhrat urcite 2...ach jo
[ Reagovat ]
17.07.2023 17:48Od: soloo
vy to prirovanavate k tomu Rogerovi a to je špatne mate veľmi zly pohlad na Djokovicovu prohru. Roger ano mate to co pisete kombinace stesti malej sebeduvery atd ale s Novakom sa to neda porovnavat protoze Novak selhal pri banalnich mickach a vic krat.coz je rozdil selhani Djoka a Rogeroveho nedostatecneho stesti a sebeduvery
[ Reagovat ]
17.07.2023 17:51Od: Ondra979
tak stejne to neni, ale uplne banalni ty micky nebyly..v tom TB to byly dulezite body, ten brat, tak to nejspis vyhral, Roger nepromenil klicove body taky bohuzel, at uz BP v patem setu, nebo ty MPs..a taky je treba brat v potaz kvalitu soupere, ktery k tomu vyrazne prispel, to plati jak pro NOvaka vcera, tak Rogera
[ Reagovat ]
17.07.2023 20:28Od: soloo
tak v ramci duležitosti fiftinu to bolo ako tak stejne, jenže rozdil je v tom že Roger nemel stesti pri tychto situaci a Novak selhal. Ja som to videl proste jasne selhal, protoze to byli školacky chyby Novaka a to je v tom rozdil
[ Reagovat ]
17.07.2023 13:07Od: Tennisfan77
Mě to nekouše vůbec. smile Já jsem naopak rád, že po letech 2018 a 2019 měl konečně taky smůlu. smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 10:46Od: spaniel
Sranda, jak nekteri odepisuji Djokovice. V 36 prohral v 5 setech, TB byl haluz, klidne mohl vyhrat. Navic je Alcaraz v podstate jediny hrac na jeho urovni. S jeho fyzickou jeste rozhodne odepsany neni.
[ Reagovat ]
17.07.2023 10:53Od: Ondra979
tak ja ho urciten neodepisuju, ale muze se stat ledacos, uz malinko presluhuje kdyz to trochu nadsadim. USo podle me spis nevyhraje, tam mu to tolik nejde, ale samozrejme porad je mezi top favority. pak bude velmi dulezite AO, pokud by tam padnul s Alcarazem treba, tak na antuce uz to podle me bude mit v 37 letech slozite, letos mel stesti ze Alcaraze chytly krece jinak mohl prohrat uz to SF...a na W vyhrat za rok urcite muze, ale prece jen uz to neni tak jiste..a jak mu to pujde dal, je velky otaznik, ale logicke by bylo, kdyby uz prece jen jeho vykonnost klesala a na vyhru na GS bude pak potrebovat i kus stesti, tj nepotkat Alcaraze, pripadne Meda nebo nekoho jineho konkurenceschopneho, treba Zvereva ve forme apod..podle me ma v sobe jeste 1-2 GS, ale uz to neni zdaleka tak lozene jak se zdalo
[ Reagovat ]
17.07.2023 11:02Od: Ondra979
a pak tu jsou jeste dalsi mozni neprijemni souperi, samo Sinner, Tsip, Fritz, Tiafoe , Rune, mozna Shapo..pokud si zacnou jeste trochu vic verit, tak na hardu nebo antuce ho muzou uz i porazit nebo poradne potrapit taky..a urcite FAA az se uzdravi, ten mi zde letos dost chybel..
[ Reagovat ]
17.07.2023 11:34Od: Tennisfan77
Asi souhlasím. Klíčové je jasně AO, na US Open mu spíše taky nevěřím. Bude hrát pravděpodobně max Cincinnati, Toronto spíše ne, navíc je ve dvou setech zranitelný. Může reálně sezónu skončit bez titulu a rozhodne začátek příštího roku.
[ Reagovat ]
17.07.2023 14:59Od: turista
Bez titulu ne. Vylepší si to na menších podnicích jako je Tel Aviv, Astana a podobně. Mohla by dopadnout i nějaká tisícovka. Federer to taky tak dělal.
[ Reagovat ]
17.07.2023 16:26Od: Kozoroh
smile Někteří jedinci zkrátka příliš moc propadají aktuálním trendům a nevidí pro stromy les. Včerejší bitvu No1e ztratil, ale několik vítězných ho ještě čeká. smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 22:39Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
17.07.2023 10:12Od: Pavol Výsledok je úžasný.
Aj kurz na Alkáča bol úžasný. Pardón Carlosa Alcaraza . A šanca ako vždy 50 - 50 smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 09:48Od: Mercury
Jsem rad, ze Roger zustava jedinym kralem Wimbledonu. Alcaraz je famozni a moc mu tu vyhru preju. Buh zehnej tenisu.
[ Reagovat ]
17.07.2023 10:11Od: Tennisfan77
Tak tak. Djokovič by se mi do toho Royal boxu moc nehodil. Snad nevyhraje příští rok. smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 10:15Od: Ondra979
no tak urcite bude minimalne favorit c.2..takze to bude na vazkach ale taky doufam, ze to uz nevyhraje
[ Reagovat ]
17.07.2023 09:20Od: ipko 9:1
Carlosova famózna štatistika v 5-seťákoch, len to dokazuje jeho psychickú odolnosť a v tomto sa jednoznačne odlišuje od zvyšku mlaďasovsmile
[ Reagovat ]
17.07.2023 08:43Od: kolapse
hlava po porážce zřejmně vychladla, gratulace Carlossmilenový šampion je tu ! Největší průser vidím fakt v tom TB, vedení 3:0 měl dotáhnout do konce, jenže to zmastil jak málo kdy, vedení 2:0 na sety by carlos už nerozdejchal, takhle ale dostal druhej dech a pak začal hrát naprosto famózně a během třetího setu jsem už věděl že bude zle. Tenis je fakt na palicu, kdo by to řekl, po prvním setu.
[ Reagovat ]
17.07.2023 01:34Od: paddy USO kurzy
Djo 2,2
Alc 2,5
Med 4,0
Sin 11,0

Ještě budou americké betony, které umožní kurzy překlopit ve prospěch Alcaraze.

Big3 éra pomalu vyprchává smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 08:32Od: Ondra979
hm trochu prekvapive djoko nejvetsi kurzovy favorit, kdyz se mu na USO vzhledem k jeho standardum tolik nedari..ale to nic neznamena, jednak se to muze zmenit a jednak je jiste, ze uso bude nejotevrenejsi z GS jako jiz byva...a to je dobre
[ Reagovat ]
17.07.2023 09:18Od: Pe3k
Naštěstí na US open je to pole hráčů co mohou Djoka porazit je nejširší. Tam ho může poslat domů aj takový Nisikori smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 15:01Od: turista
Naneštěstí, ne naštěstí. Ale Nišikori ho opravdu domů nepošle. Není tak dobrý jako kdysi.
[ Reagovat ]
17.07.2023 00:17Od: Fransoas Carlos Alcaraz
Bohužel jsem průběh zápasu zastihl ve třetím setu.Vzhledem k tomu že jasným favoritem byl Novak,pokládal jsem to za ztracené.Byl jsem mile překvapen jaký byl aktuální stav.Srba nemusím za některé jeho teatrální výstupy v různých zápasech.Proto jsem přímo nadšen,že ho mladý Španěl dokázal porazit,ale bylo to hodně těsné - na to se historie ale ptát nebude.Ovšem všechny zápasy jsou se Srbem hodně složité.Španěl ukázal že i v takto mladém věku může být proti velkému favoritovi vyrovnaným soupeřem. Tímto patří Alcarazovi obrovská gratulace za předvedenou hru a zisku titulu na nejprestižnějším GS. smilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2023 00:12Od: dappe
Je docela možné, že Djokovič ten GS rekord stihl na poslední chvíli, Alcaraz se jeví dost silný a ty nůžky mezi nimi se budou rychle rozevírat.
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:45Od: paddy Big3 tonight
stream - Alcaraz
ČT 1 - Vinnetou
Filmbox Extra - Ben Hur

smile smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:46Od: a.magerova
A Rybana se mu právě vdala.. smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:57Od: paddy
aka bondgirl smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:11Od: paddy 20letá nadvláda prolomena [ Reagovat ]
16.07.2023 22:23Od: annah
Fascinující statistika...
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:55Od: Pe3k Karlos vstoupil mezi elitu
Po prvním setu bych na Alkaraze nevsadil zlámanou grešli, nevsadil bych na něj ani mojí špatnou pověst, zkrátka nic a přesto to ten synek dokázal a porazil Djokowitche ve finále Wimbledonu smile smile smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:46Od: paddy ten zápas měl všechno [ Reagovat ]
16.07.2023 21:45Od: Krisboy
Vamos Carlos!!

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:36Od: paddy Výměna generací odstartovala
smile
Byl to napínavý a vyrovnaný zápas přesně dle mého očekávání, jen se více tahali o servisy. Dokonce jsme si mohli vychutnat i 26 min. gem. Potvrdilo se, že Alcaraz je jedním z mála hráčů, kteří mají hlavu na to, Djokoviče porazit. Alcaraz měl 19 BB (úsp. 23 %), tzn. 3,8 BB na set. O tom může zerogen jen snít. Ti by Djokoviče nedokázali porazit ani na Playstationu při nejnižším stupni obtížnosti.

Djokovič měl už od prvního setu potíže udržet si svůj servis, který má obecně velmi dobrý. Relativně velká míra chyb na obou stranách neukazuje na špatnou kvalitu, ale na to, že oba proti sobě měli velmi těžkého soupeře, který dobře returnuje. Chyby také pramenily z toho, že museli podstupovat vyšší míru rizika na rozdíl od předchozích zápasů. Kvalita zápasu byla vysoká.

Ukázalo se, že Djokovič není neporazitelný, a potvrdilo se, že řeči o automatických či ukradených titulech jsou směšné jako jejich autoři. Djokovič totiž nedokázal vyhrát titul na turnaji, na kterém byl největší favorit ve své kariéře a byl tam čtyři ročníky neporažený. Navíc ho porazil 20letý mladíček, který má s trávou minimální zkušenost.

Psal jsem před turnajem, že si dokážu představit, že Alcaraz vyhraje i titul. Troufnul jsem si na to i vsadit, takže s letošním Wimbledonem se loučím plně spokojen. Mojí malou radost z tiketu více než umocňuje zlost místních posměváčků. smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:40Od: paddy Re: Za všechno může Roger
smile
Nemá smysl si hrát na kdyby, historie platí, jak se stala, ale jen si představte, kdyby Federer vyhrál Wimbledon 2019. Pak by bylo skóre: 22-22-21 a bylo by to hodně zajímavé.

Nicméně vraťme se do reality. Máme stav 23-22-20 a já chci upozornit na tento scénář. Na hardu je nejtvrdší konkurence, kde na Djokoviče bude číhat trojzubec Alcaraz-Medveděv-Rune, kteří mají hlavu ho porazit. Nejstarší GS šampion je Rosewall 37r 1m, pak Federer 36r 5m a Rosewall 36r 4m. Djokovič má nyní 36r 2m. Na USO (36r 3m) má slabou bilanci 3/16. V oblíbené Austrálii mu bude už 36r 8m. Rosewall mohl být výjimka z jiné doby slabší konkurence. Federer je jeden z Big3. Kde bude strop? Je hodně blízko.

Pokud Djokovič pojede na RG24 stále s číslem 23 a Nadal se vrátí zdravý a rozehraný, tak může vzniknout napínavá situace. Jelikož Nadal je clay-GOAT, takže u něho by nemusel být problém posunout rekord na 38r (Federer to těsně nezvládl ve W19), čímž by vyrovnal skóre na 23-23-20. Djokovič by pak musel kontrovat ve Wimbledonu (37r 1m) a Austrálie (37r 8m) by byla daleko.

Může to být ještě zajímavé, přestože někteří oslavují, že je hotovo. Dokud bude maximální skóre jen 23 a Nadal ve hře, tak si myslím, že je rozumné čekat s konečnými soudy.
smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:01Od: Stan_Borowitz
"Rosewall mohl být výjimka z jiné doby slabší konkurence." Slabší konkurence? Si děláš srandu?smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:10Od: Ondra979
docela dobry rozbor. taky me neco podobneho napadlo, roger se udrzel na svych nejsilnejsich povrsich konkurenceschopny do cca 38, ale uz to byla jen trava a rychlejsi hard nebo indoor, na outdor hardu to drzel max do tech 36 a kousek, kdy vyhral posledni AO a uz to nebylo uplne ono. ten W v roce 2019 mel samo brat o tom zadna, to me stve dodnes. Jak dlouho to udrzi djokovic se dozvime snad brzy,ale uz by nemusel moc dlouho coz naznacil dnesni zapas, nicmene kdyby uz nevyhral ani GS to by bylo velke prekvapeni, ale i to se muze stat..pokud by nedal USO, coz je dost mozne, tak pak bude pro nej zasadni AO24, kde bude mit mozna posledni slusnou sanci na vyhru..jak to neda, tak muze jit i psychika dolu atd..
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:30Od: turista
No tak bude sbirat menší tituly. Léta běží. Djokovič je konkurenceschopný. Alcaraz je ale výjimečný. Poučil se z porážky na RG a dokázal to tady zužitkovat.
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:26Od: turista
Nadal už je mimo hru. Djokovič téměř taky. Carlos Alcaraz bude pravděpodobně nepřekonatelnou překážkou. Velká gratulace pro Carlose.
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:31Od: Ondra979
Djokovic ne, to neprehanej. jen uz to nebude mit proste lozene ted s Carlosem, na hardu je navic konkurence prece jen lepsi..no a kazdym rokem to bude mit tezsi a tezsi a je otazka, kdy uz to bude na nej moc uhrat GS..mozna to prijde uz za rok, mozna pozdeji ale prijde to. a Rafa pokud se vrati zdravy, tak jeste jednu sanci by mit asi mohl, ale je to velky otaznik
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:33Od: IngStavinoha
Rafa se obávám, že už je zdravotně ve stadiu Federer, Murray.
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:42Od: paddy
lze pokračovat jako wheelchair, singl jako singl

Djokovič na tom trénuje již dávno smile
https://www.youtube.com/watch?v=ZubK_zd3LiU&t=85s
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:44Od: turista
Ano. A Alcaraz ho na antuce porazí.
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:36Od: mahycek
Magerko, ty milé ženo, Roger má 8 a Djoko pořád
7. Příjemnou noc. Pavel tedy sorry Mahycek
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:42Od: paddy
"milé"
z toho usuzuji, že magerka je rodu středního. No, proč ne smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:57Od: a.magerova
smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:12Od: a.magerova
Jsem zatím konzerva, ale do budoucna si asi nějaké něco jiného vyberu ať jdu s dobou... smile

https://xy1.cz/f1fa5
[ Reagovat ]
17.07.2023 09:48Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:56Od: Pe3k
Kaj vidíš magerku?
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:57Od: a.magerova
Tady smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:07Od: Pe3k
smile smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:14Od: a.magerova
smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:59Od: a.magerova
Tak tak, ochrana osmičky a kalendářního GS mě udělala dnes velmi šťastnou.
Dík smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:06Od: com
stastna to zena smilesmile
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:26Od: annah
Ja jsem šla zalevat zahradu v úplné euforii. smile
Roger je určitě taky rad.
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:48Od: a.magerova
I Rafa, kvůli tomu kalendářnímu GS... smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:33Od: mahycek
Jsem rád, že čas od času se tu objevují staří
pardálové, jako třeba Kozoroh,Ell Nino, Steve 79,Ondra 979, Patik,Mayo.Nola a také a.magerová.
a další.Neuražte se prosím, že vás všechny
nevyjmenuji. A také Fandina a další....
Stýská se mi někdy po vás..smile smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:02Od: Stan_Borowitz
Jj, staré zlaté časy...
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:29Od: a.magerova
Jj, skoro 15 let s tenisportálem... smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:21Od: Kandinsky1
Djokoviče bude ten doslova prosvanej brejkbol ze začátku pátého setu asi dlouho strašit, jednoduchej forhend kousek od sítě smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:25Od: IngStavinoha
je to holt taky jenom člověk

https://www.youtube.com/watch?v=RyBHRd5D0G0
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:31Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:27Od: ipko
skôr ak by to pustil nešlo by to do outu? ale v tej rýchlosti sa ťažko rozhoduje
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:35Od: Kandinsky1
To asi ne.
[ Reagovat ]
17.07.2023 10:02Od: Tomas_Smid_fan
No, na FH to fakt nebylo. Od Carlita prostě další skvělý obranný úder. Joker už nestihl víc ustoupit, nevíme, jakou roli tam hrál vítr a Joker měl navíc ve hře nad hlavou vždycky rezervy...
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:21Od: miros No konečně
Zaplaťpámbu že ten přetvářkář dostal konečně na řiť, holt tu máme nového krále který pokud vydrží zdraví tak si myslím že už Djokoviče k ničemu nepustí. Prohrát s dvacetiletým cápkem no to mě teda poser. To je tragéd. Hurá.
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:14Od: Kozoroh Djoker-Alcatraz 6:1, 6:7(6), 1:6, 6:3, 4:6
Holt trojkové roky No1emu ve Wimbledonu nepřejí, před 10 lety prohrál s Murraym, což pro Británii znamenalo, že má po dlouhlých 77 letech domácího šampiona a dnes Djoka přemohl Alcatraz, čímž se Wimbledon po 10 letech dočkal nového šampióna.

Pro zápas byly zásadní tři momenty, které určily momentum ve finále - první byl začátek prvního setu, kdy měl Carlos brejkbol, který však neproměnil, Novak ho následně brejknul a dostal mladého Španěla pod deku. Druhý zásadní moment byl TB druhé sady, kdy Novak měl zpočátku navrch, jenže o mini-break se připravil laciným stopbalem do sítě, následně předvedl dvě laciné chyby z BH a nakonec při setbolu se zbrkle vydal na síť a Carlito ho prohodil. Ztráta dobře rozehraného TB ho negativně ovlivnila v třetí sadě. Třetí zásadní moment byl začátek páté sady, No1e měl brejkbol, který však nešťastně zahodil, bral míč ze vzduchu a napálil ho do sítě. Měl ho nechat spadnout na zem, vypadalo to, že míč spadne do deblového koridoru. Carlos se udržel, následně No1emu podání prolomil a dotáhl zápas do vítězného konce...

Pro No1eho a jeho fanoušky je to bolavá porážka. U Novaka jsme si zvykli, že takové těsně zápasy dokáže vždycky dotáhnout do vítězného konce, při vyrovnání na 2:2 na sety jsem si dělal naději, že to dopadne podobně jako finále AO 2020, které Novak taky rozehrál skvěle, poté se dostal do útlumu a deficitu 1:2 na sety, aby následně bral čtvrtý a pátý set. Jenže Carlos je v hlavě silnější než Thiem. Má ten dar šampiónů rozhodovat se správně ve vypjatých momentech zápasů. Nezbývá než mu dnes smile a konstantovat, že má před sebou zářivou budoucnost.
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:22Od: Patik
aaaale..pamätáme si ako mal Djokovič vynikajúcu formu v r. 2016 vyhral FO a na Wimbledone ho sundal Querrey ? neni to tak tragické ako to mnohí teraz vnímajú..za dve sezóny sa stretli na dvoch GS..bol to zápas o pár loptách Djokovič to mohol vklude otočiť..hralo sa cez štyri hodiny..Djokovič bude stále favoritom číslo jeden na každom GS..jeden prehratý zápas to nezmení..
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:39Od: turista
Novak zmastil TB nepochopitelným a pro něj netypickým způsobem. Carlos se tak vrátil do zápasu a dotáhl ho do vítězného konce. Velká gratulace pro Carlose! Novak by měl vyhrát nějaké tisícovky a menší turnaje. S těmi dalšími GS to může být problém. Pokud bude hrát Alcaraz na téhle úrovni tak už si nikdo z Big 3 na GS asi neskrtne.
[ Reagovat ]
17.07.2023 00:03Od: Patik
Píšeš akoby bola samozrejmosť ze Alcaraz bude na každom GS čakať vo finále.
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:01Od: ipko
tak Rafa tiež určite happy, že si vychoval borca, ktorý ho ešte teoreticky udržal v GS racesmile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:03Od: Ereinion
btw kurz 5, že utkání bude trvat aspoň 4 hoďky smile easy money, jak se říká
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:04Od: Ereinion
sry, to mělo být samostatně smile ale jo, by byla celkem sranda, kdyby to Rafa ejště příští rok dotáhl
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:57Od: turista
Nic už nedotáhne. Alcaraz a věk 38 let mu to nedovolí.
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:49Od: Vidite_mojeregistracebylauspesna
A kdo vypsal takový kurz? Tipáč ne, to bych si jinak všimnul.
[ Reagovat ]
17.07.2023 00:23Od: Ereinion
fortuna...vypsaly to dost divně, bylo jen cca 1.8 na to, že to bude přes 3 a půl hodiny
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:21Od: mahycek
S Rafou Carlos, ale nemá moc společného, akorát,že je španěl. Spíše mu lahodila v oku
Rogerova hra. A trenér Ferrero to potvrdil
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:56Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:57Od: Amputace
Je to tak. Určitě má herně blíže k Rogerovi. Nicméně s Rafou ho nespojuje pouze národnost, ale především průběh jejich kariér a status wonderkida, s nímž byl Nadal v teenage věku rovněž spojen a též už jako mladíček vyhrával velké turnaje. Po Nadalovi tady nikdo podobný nebyl. Až nyní Alcaraz.
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:09Od: Ereinion
Carlos mi Nadala připomíná hlavně tím, jak nevypustí žádný míček a je schopen doběhnout skoro nemožné...Nadal když měl 20, tak to bylo to stejný. Alkáč je opravdu kombinace celé Big 3
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:34Od: turista
Už není v GS race. Přes Alcaraze 37 či 38 letý Nadal GS nezíská.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:58Od: uztoje 15 shod tu někdo psal?
jen taková zajímavost, tady udávají 37 - sice úplně jiný level...smile

Ale co se týká wimbledonu, resp. grandslamů, někdo třeba najde v análech.

https://www.theguardian.com/sport/2010/may/29/longest-tennis-game-keith-glass
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:47Od: Krisboy
37 bodů, nikoli shod...
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:57Od: uztoje Re: jeden z nás je asi vedle...
Longest games | Talk Tennis

"The longest known singles game was one of 37 deuces (80 points) between Anthony Fawcett (Rhodesia) and Keith Glass (Great Britain)

smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:59Od: paddy
pro mě také džus smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 11:31Od: Krisboy
Ano, já. Myslel jsem, že mluvíš o gamu mezi Djo a Alc za stavu 3:1 ve druhem setu. Tam bylo tuším 32 bodů a asi 14 shod...
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:53Od: DidusIneptus
Alcatraz má ještě času dost na sbírání titulů. Ale že zkušený Djokovič ho nechá vyhrát, tomu fakt nerozumím. Djokovič by mu moh dělat tátu.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:52Od: Atoidi1 Prosba o stream - pardon za OT
Poradili byste, prosím, někdo, stream na Bářinu čtyřhru (kdyby byl komentovaný libovolným jazykem bude to milé), včera jsem našel podle toho, co tu bylo zmíněno jen "ohlušené" přenosy a když člověk zmáčkl "unmute" vyskakovala jen nová okna s reklamami, ale zvuk nenaskočil. Předem velice děkuji každému. Hezký večer!
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:53Od: Mantra
https://jokeristhebest.live/60da96a7/80a5d286/2cc2c14a
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:55Od: Mantra
ale eurosport to přepíná na rozhovory... smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:42Od: Atoidi1
Moc díky !!
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:04Od: IngStavinoha
http://cdn.buffsports.stream/webplayer.php?t=ifr&c=2173398&lang=en&eid=143782726&lid=2173398&ci=6048&si=4&ask=1689540300

chce to šikovně a třeba i opakovaně odklikávat pičoviny - s citem pro současnou netovou džungli ;-)
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:14Od: IngStavinoha
případně i jiné linky na sportshub
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:07Od: uztoje
https://fiveyardlab.com/channel.php?v=ten0
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:48Od: EllNino Bára přemotivovaná
to bude průser
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:52Od: Mantra
s Kotyzou na palubě smilesmile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:47Od: spaniel
Nebudu lhat, mam radost.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:49Od: IngStavinoha
i já tě tu rád vidím po tym džonsnu ;-)
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:01Od: spaniel
Jaky jsi mival nick?
[ Reagovat ]
16.07.2023 23:03Od: IngStavinoha
BílovecHooligans
[ Reagovat ]
17.07.2023 08:23Od: Pe3k
lol nepoznáš fulneka?
[ Reagovat ]
17.07.2023 10:44Od: spaniel
Ne, i kdyz zacit debatu, jiste by se projevil :D
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:46Od: Serpens
Bara hraje poslední zapas kariery?
[ Reagovat ]
16.07.2023 21:00Od: Smazaný účet
Ne.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:43Od: Mantra a Baruna ukřičená
začala servis na 40-0 aby ho stejně pustila smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:43Od: steve79
Djokovic muze v klidu jeste 2- 3 roky vyhravat Granslamy. To ze ho ted Carlos porazil nic neznamena. Roger ho mel v roce 2019 na lopa a mel 40:15 a svuj servis.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:41Od: mahycek
Jsem tady asi 13 let i když teď už zřídka, když
Roger už nehraje. A také Rafa. Musím ocenit i
Djoka za smířlivou mluvu a ocenit velmi
mladého Alcaraze a hlavně Rogerův 8
Wimbledonů nebyl vyrovnán a už nebude smile
U Alkaraze mi vadí akorát, že velmi často kazí
1 servis a pak to dohání druhým, nebo nezměrnou bojovností. Ale, ano máme nového
krále Wimbledonu, zaslouženě a né naposled.
Na Rogerův osmý titul to nedotáhnesmile
smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:44Od: steve79
Na tom servisu potrebuje zapracovat. Je mu 20 let muze byt lepsi.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:46Od: DidusIneptus
Jak to můžeš vědět?
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:50Od: Ereinion
doufejme, Djokoviče každopádně odepsat určitě ještě nemůžem smile má "jen" 36 let, Roger byl taky konkurenceschopný až do 38...
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:54Od: Ondra979
no roger byl konkurenceschopny pak uz hlane na trave a rychlem hardu, a to v roce 18 mel navic docela nepochopitelny vypadek s andersonem..to byl taky strasny zapas z jeho strany, prohra z 2:0 a z MP to byla. takze uvidime, ja myslim, ze ted uz se na nem ten vek zacne projevovat, samo bude jest velmi silny, ale uz by tajeho aura mela pomalu a jiste mizet..snad se tak stane
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:38Od: DidusIneptus
Djokovič mě naštval. Takhle se nechat zneuctít od takovýho bažanta!
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:45Od: DidusIneptus
Nevím, kolík měl za celý zápas podání, možná dobrých 209, ale z toho jen 2 esa!!! Na tom je jasně vidět že neumí podávat! Hráč takového kalibru by měl za zápas v pěti setech udělat aspoň 49 es!
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:45Od: steve79
smilesmile*1
[ Reagovat ]
16.07.2023 22:51Od: elsky
Dobrej nick.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:46Od: IngStavinoha
stane se - i ve zdegeneraci se občas může najít zdravější kus
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:31Od: RFanousek
Poprvé od roku 2003 vyhrál někdo jiný než Velká čtyřka.
Alcaraz se narodil v roce 2003.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:33Od: Mantra
smilesmile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:37Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:40Od: Tennisfan77
Ta big4 zní ve Wimbledonu moc honosně. Reálně na tom turnaji máme big2 = 15 titulu a dvě pážata co vyhrála zbytek.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:29Od: d@ve
Carlos teda příjemně překvapil. smile Už jsem nad ním po tom 4.setu lámal hůl. Ale ubojoval to nakonec vcelku důstojně. smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:28Od: steve79
Doufam, ze letos ninimalne dva vzajemne zapasy uvidime. Djokovic s Alcarazem jsou ted minimalne o level vyse nez zbytek sveta.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:29Od: Ondra979
ja bych chtel videt finale na AO, viteze samo carlos, ale bude to tezke..na USo snad novaka nekdo vynda driv, tam mu to tolik nejde
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:24Od: paddy Panna Maria Guadalupská roní potoky slz
smile

a naše modlitby směřují do australského blázince, aby místní svěřenec našel dostatek síly a nespáchal sebevraždu smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:22Od: Mantra Jsem
zvědav jak to balkánci nakousne mindset na USO
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:17Od: IngStavinoha vrcholící řidič Charvát
už je tady zas...

že by přišel jeho čas?

Ještě potvrdit Angreštek musí,

že nejede po koleji kusý.

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:16Od: steve79
Konecne po delsi dobe bylo velice napinave finale. Carlos i Novak hrali famozne.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:11Od: fialka
Úžasné, klobúk dole. Tentoraz dravosť a mladost zvíťazila nad skúsenosťou. Črtá sa nový španielsky tenisový hrdina.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:10Od: Ereinion
Fantazie, konečně je tu nová hvězda, co má opravdu kvalitu...

Djokovič na mě snad poprvé dělal dojem, který na mě dřív dělal Fedex v pozdější fázi kariéry...herně na to furt má, ale mentálně už je za zenitem...tenhle zápas si asi bude vyčítat dlouho, v druhém setu udělal netypické chyby v tiebreaku a to byl nakonec klíčový moment zápasu...

Gratulace Carlosovi, nejlepší GS finále za hoodně dlouhou dobu
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:18Od: steve79
Je dobre, ze Alcaraz objevil, protoze jinak by Novak mohl mit klidne 26 - 27 grandslamu.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:40Od: steve79
Po jednom zapase tezko odhadovat. Roger se bohuzel nekolikrat pro Djokovicovi slozil.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:49Od: Ereinion
jako jo, ale Alcaraz má prostě tu samou výhodu, co měl Djokovič oproti Federerovi - je mladší. A to je psychicky o dost jednodušší pozice....když Carlos prohrál ten zápas na RG, tak si prostě mohl říct, že jsou to zkušenosti, přiště budu lepší...tohle si Djokovič bude říkat po dnešním zápase o dost hůř
[ Reagovat ]
17.07.2023 15:07Od: turista
Ano, Alcaraz se z té porážky na RG poučil a stačil mu na to měsíc.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:07Od: Mayo Carlitos
Tak to som nečakal, že by dokázal poraziť ND na tráve. Gratulacia. Novak nestačil na prvého/jediného poriadneho súpera, ktorý sa vyskytol ale aj taký je šport. Ešte je pred ním veľa titulov. Alcaraz ak bude tvrdo pracovať ma potencial na 15+ GS, nemá takmer slabinu.

Buh vi či zápas sledoval aj strelec zlatého gólu don Andres smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:06Od: Ondra979
no jsem zvedav jak dlouho si ND udrzi jeste tuto uroven kdy muze vyhrat skoro kazdy GS..ja doufam, ze uz pristi rok to bude o necem jinem, i na nej to musi prijit a dnesek nam uz neco malo naznacil..
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:09Od: street4
Prat druhym smulu, nestesti, starnuti. To je teprve charakter! smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:11Od: Ondra979
nepreju mu smulu, jen jsem rad, ze uz se mozna projevuje konecne na kurtu ze neni v primu, a to je naprosto prirozene a musi/muselo se to jednou stat
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:18Od: IngStavinoha
25 GS bude bohatě stačit.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:04Od: Patik
Tak konečne nejaký spaniel s ktorým tu Djokovic nezametie..zápas nemal žiadnu výpovednú hodnotu do budúcnosti Djokovic vie stále držať krok s hocijakym mladochom aj 5 hodín na kurte.. Co sa Alcaraza týka ten odíde do dôchodku ešte skôr než Nadal.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:08Od: Nola
never tomu, bude striedanie strazi, Carlos hral velmi dobre, Novak si prehral TB, zbytocnymi chybami, Carlos sa nezlakne ziadneho hraca, veri si na nich, hlavne na svojich vrstovnikov a co zmoze stary Novak, proti nemu?
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:16Od: Patik
Djokovic môže vyhrať ďalších 5 GS bez toho aby stretol Alcaraza to len teraz je a chvíľu bude ešte nejaké haló okolo Alcaraza..teraz neznamená ze všade kde sa Djokovic objaví bude Alcaraz čakať v životnej forme aby ho porazil.. Nabuduci rok sa bude isto aj tak vláčiť so zraneniami..
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:31Od: Kojinho
Jasně, no. Akorát to není žádné haló, ale holý fakt, že Carlos je už teď špičkový hráč, který dokáže porazit Djoka v nejlepší formě. Djoko v jeho věku neměl ani jeden GS.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:50Od: Patik
Nepochybne Carlos ma potenciál ale ako hovorím nieje umenie vyhrať ale obhájiť..Carlos môže vyhrať a poraziť ho ale dôležitá je premna konzistentnost.. Robiť to opakovane.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:00Od: bardunek666 Neandrtálec
Se hodí alespoň na poražení Djokobiče. Jinak oba dva nesympaticti jak kuří oka.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:00Od: Nola
Carlitos bol lepsim hracom v 3.setoch, hral skvele, nemam tusenie kolko GS vyhra, ale bude pravdepodobne dominvat ako Fedex..... poklona
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:06Od: Patik
Bude dominovať dokiaľ mu telo nevystavi stopku..cize veľmi krátko..vynechal polku sezóny a to mal len 19.
[ Reagovat ]
16.07.2023 19:58Od: Ianny
Můžu požádat o stream na ceremoniál?
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:04Od: miledus
https://jm.freestreams-live1.tv/tennis-2/
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:13Od: Ianny
Moc díky, jen jsem to měl bez zvuku, nevím jak na to, jsem už starej a blbej:)
[ Reagovat ]
16.07.2023 19:57Od: com
smile Djokobitch konecne ze hry smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 19:56Od: a.magerova Gratulace veliká !!!
Nebudu lhát, mám radost převelikou smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:05Od: miledus
smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:11Od: a.magerova
Mládí vpřed smile
A osmička letos zachráněna, o kalendářním GS ani nemluvě smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 19:56Od: Tennisfan77
Djokoviče Dohnal osud za ty haluzacke výhry proti Nadalovi a Federerovi.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:00Od: Ondra979
no docela pozde, ale lepsi nez nikdy..skoda ze ho neskolil uz na FO, myslim ze na to mel nebyt tech kreci..no tak snad priste uz ho sunda i tam, a jeste na AO by to chtelo...na USO ho vyklepne nekdo jiny, tam to djokovi nejde :)
[ Reagovat ]
17.07.2023 15:10Od: turista
Aspoň má Novak 3x RG. Plně si zaslouží být ve společnosti Wilandera, Lendla a Kuertena se 3 tituly na RG!
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:13Od: Ereinion
taky to tak vidím, dneska se to aspoň lehce srovnalo
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:32Od: Tennisfan77
Ta smeč na bb v pátém setu, to Roger s Rafou zařídili smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:39Od: Ereinion
to byl celkem šok...ale hlavní byl samozřejmě ten TB v 2. setu, za stavu 6:5 udělal Djokovič dvě laciné chyby z bekhendu...takhle přesně Roger prohrál ty tiebreaky s ním v 2019 finále. A to předtím Djokovič vyhrál cca 15 tiebreaků v řadě smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:47Od: Tennisfan77
Vše nasvědčuje tomu, ze tam zasáhl tenisový bůh. smile
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:54Od: Ereinion
bylo na čase smile
[ Reagovat ]
17.07.2023 15:11Od: turista
To si nemyslím.
[ Reagovat ]
16.07.2023 20:20Od: IngStavinoha
;-)))))
[ Reagovat ]
17.07.2023 00:05Od: turista
Nadala nikdy Nole neporazil haluzacky. Federera ano.
[ Reagovat ]
16.07.2023 19:56Od: EllNino Gratulace
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist