Australian Open pouze pro očkované proti Covidu, oznámil ředitel turnaje

  • Australian Open 2022 se budou moci zúčastnit jen tenisté plně očkovaní proti koronaviru, oznámil dnes ředitel melbournského grandslamu Craig Tiley. V ohrožení je tak start světové jedničky Novaka Djokoviče, který je odpůrcem povinné vakcinace.
    20. 11., 09:58 | Aktuality |  162 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

"Pořád je tady hodně spekulací kolem očkování, takže bych to chtěl ujasnit. Když úřady oznámily, že všichni účastníci budou muset být očkováni, tak se to týká i hráčů a hráček. Všechny jsme o tom také jasně informovali," citovala Tileyho agentura Reuters.

Ještě před čtyřmi týdny přitom WTA psala email tenistkám, že Australian Opěn se budou moct zúčastnit i bez očkování, jen budou muset absolvovat čtrnáctidenní karanténu. To už ale nyní zřejmě opět neplatí.

Devítinásobný vítěz Australian Open Djokovič, který loni nemoc prodělal, zatím neuvedl, jestli se nechal očkovat. Jeho postoj k vakcinaci je však zdrženlivý. K účasti v Melbourne zatím pouze řekl, že o ní rozhodne s ohledem na opatření na turnaji. V Melbourne by měl usilovat o rekordní 21. grandslamový titul.

"Novak považuje očkování za soukromou záležitost," prohlásil Tiley. "My bychom ho tady rádi viděli, ale Novak ví, že aby tady mohl startovat, tak musí být očkován," přidal šéf turnaje, který odstartuje 17. ledna.

Zatímco tenisté zřejmě budou mít pro start na Australian Open podmínky, fanoušci se na tribuny dostanou. Pořadatelé včera oznámili, že díky zhruba devadesátiprocentní proočkovanosti tamních obyvatel nebudou omezovat kapacitu areálu.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (162)
21.11.2021 19:13Od: FulnekUltras asi takto, kovidsoudruzi
nacpěte si celý váš uměle multiplikovaný S-protein - lidskému organismu nepřirozený a zcela bez záruky vzhledem k možným dlouhodobým následkům - do nejhlubší prdele

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.11.2021 09:23Od: lvicek
:D Samozrejme, ze je lidskemu organismu neprirozeny - that's the point :D.
[ Reagovat ]
21.11.2021 09:35Od: jk-venus
Jde totiž o očkovací látku obsahující inaktivovaný virus, což možná zní strašidelně, ale vůbec není ? virus je chemicky ?umrtvený? (viry v pravém slova smyslu nikdy živé nejsou, proto uvozovky), takže člověku nemůže ublížit, ale tělo jej stále zaregistruje a zvládne si proti němu vytvořit protilátky.smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 14:26Od: Fandina
To je přece úplně jedno, jaká ta vakcina je. Pokud prošla vědeckým konziliem, tak není důvod jí nevěřit. A pokud s ní máš problém a chceš se nechat očkovat proti covidu. Vyber si jinou.
[ Reagovat ]
21.11.2021 17:30Od: Fandina
Dáváš sem neustále odkazy na články o covidu i samostatné citace, tak si to nastuduj, co je podle tebe nejlepší, podle toho se rozhodni, kterou, nebo žádnou. A nemusíš tu pak neustále spamovat.
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:47Od: vladka Saša
Gratulace!!! Konečně byl Nole vysunut ze svý sebejistotysmile
[ Reagovat ]
21.11.2021 09:31Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 09:35Od: jk-venus
Blíží se vakcína, která může ?strčit do kapsy? ty ostatní. Přesvědčí Valneva odmítače?
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:40Od: jk-venus Gratulace!!!!
Saša vyhrálsmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:25Od: Forehand
Pekná vzorka.

Skoda, ze nesusedím radšej s Australčanmi :)
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:56Od: Tomas_Smid_fan
No kangaroos in Austriasmile
[ Reagovat ]
21.11.2021 09:51Od: jk-venus
https://ceskobezcenzury.cz/2021/11/zpravy-k-zamysleni/nova-analyza-vaers-odhalila-stovky-zavaznych-nezadoucich-ucinku-o-kterych-nam-cdc-a-fda-nikdy-nerekli/
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:26Od: .vorlik. Shitstorm
Tak se nám tady rozjel pěkný shitstorm. Vy "experti", co zpochybňujete covid jako takový - uvědomujete si, že minulý podzim/zimu/část jara tu i přes dost tvrdý lockdown proběhla velká vlna, při které i přes maximální snahu nebylo v jednu chvíli volné jediné lůžko intenzivní péče v celé ČR? Zdravotníci jeli nadoraz, mnoho z nich pracovalo absolutně mimo jejich obor, protože se transformovala i třeba pracoviště jako dermatologie apod. Standardní péče ohromně omezena a zanedbána. Ani nemluvim o ztrátách na životech a ekonomickém dopadu.

Jestli tohle všechno někdo dává do roviny s chřipkou a podobnýma infekcema, nelze si o jeho inteligenci myslet nic dobrého. Nikoho tahle situace nebaví, ale sakra, používejte mozek...
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:14Od: Blondie
Oni prostě popírají.
To není ani o rozumu, ani o inteligenci.
To je o psychice, psychologii. Tam prostě žádné argumenty neproniknou, neprolomí. To je jako říkat malignímu narcistovi, že ostatní lidé mají stejnou cenu a právo na existenci a vlastní cenu. Vůbec vás nebude chápat, prostě to k němu nepronikne, nebude toho schopen.
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:14Od: Blondie
*vlastní cestu
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:17Od: jk-venus
ne, argumenty neproniknou a tím to je
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:02Od: jk-venus
Já například poctivě držím LOCKDOWN i když není vyhlášený. Tak takovej sem já.smile Jinak už mě s tou pakárnou štvou. Pořadovka jak na vojně a covid všude.
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:37Od: Dobry-den
Čili už se nejedná o Australian OPEN. smile

Zrušit. smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:43Od: jk-venus
ne o AO nejde a to je ta bída. Tady jde jen o mRNA. S USA na věčné časy a nikdy jinak.
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:06Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:33Od: George_Renel Jděte už do prháje!
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:34Od: vladka
smilesmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:41Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:12Od: jk-venus
vakcinuje se zásadně před propuknutím nákazy. Během nákazy nikdy. částečně očkovaní pak mají smůlu. Sem tam. Taky někdy.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:31Od: SwissMaestro
Přesně. Proti chřipce se vakcinuje mimo sezónu a tay je covid v plném proudu a vakcínu di lidí cpou co to jde....dneska na duši zahřála demonstrace ve Vídni
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:35Od: jk-venus
https://www.lf1.cuni.cz/nadeji-pro-lecbu-covid-19-je-zamezit-rozvoji-cytokinove-boure
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:35Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:43Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:43Od: lvicek
Vsak se vakcinovalo od jara. To jen ti pitomci pres leto prestali chodit! Proc jim to teda nereknes?
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:52Od: Tomas_Smid_fan
Všichni šli před dovolenkamismile
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:15Od: jk-venus
já nemám morální právosmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:21Od: jk-venus
já chtěl jen říct, že když dostane první dávku zrovna se ještě nakazí a následně druhou, tak ho to složí. Jestli ho to nesloží ještě před tou druhou. Mají tam vždy nějaké mrtvoly s nedokončeným očkováním.
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:08Od: misa
Mě pořád zajímá, jestli např. hráčky očkované v Charlestonu Johnsonem (Kvitová, Bouzková, atd.) jsou podle australských pravidel plně očkované nebo ne. Možná, že jim Australané nařídili v případě touhy hrát AO přeočkovaní jinou vakcínou.
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:27Od: jk-venus
smile to nemá cenu. A´T už s tím šmejdem táhnou někam. mRNA na chřipku se nechytili, tak teď covid. Cov je lukrativnější, tady se kšefty hejbou. smilejen do toho.
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:43Od: Fandina
Máš dojem, že tu žádná nemoc není?
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:57Od: jk-venus
no kšefty se hejbou, takže je. Právě u tý chřipky to stagnovalo. Nebyl zájem. O paskvil jménem vakcína.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:53Od: Fandina
Takže všechno je připraveno a nastrčeno, aby se mohli hýbat kšefty. Jinak se nic neděje.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:53Od: Fandina
mohly
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:07Od: jk-venus
nebýt covid tak nevím
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:12Od: Fandina
Takže covid je nastrčený a ostatní nemoci ne?
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:19Od: jk-venus
konspiracesmile asi si jó
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:21Od: jk-venus
Teď nám dokáže pomoct akorát amerikasmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:23Od: Fandina
To si nemyslím, ale kdyby to tak bylo, tak na tom nevidím nic špatného. Rusko nám pomohlo akorát do totality.
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:33Od: jk-venus
to je právě to. Teď máme svobodusmilesmile hezký to je. Tak sputnik bych ani nechtěl. to je vektor a v tom zase mRNA. Takže stejný. Já bych si dal oslabenou z Číny. To si myslím že je klasika. Tohle splašený mRNA to ať si vetknou za klobouk.
[ Reagovat ]
20.11.2021 16:43Od: Tomas_Smid_fan Statistika a její zneužívání
se nevyhnulo ani covidové situaci. Čerstvý příklad:
Média a vláda nás straší obrovským nárůstem případů/hospitalizací.

A co říká statistika dle https://www.covdata.cz/cesko-vek.php

Např. že 16.11. bylo provedeno 95403 PCR + 48245 AG testů - nakaženo 22508
19.11. 85870 PCR + 60167 AG - 22936 nakaženo
Z čehož vyplývá, že k žádnému výraznému navyšování nedochází, jen se projevuje častější testování. Počty nakažených se v průměru drží okolo 14000.
Čili, čím se bude víc testovat, tím bude více případů, což nemá žádnou vypovídající hodnotu o tom, zda jde o zásadní nárůst nebo ne. Číslo R mezi uvedenými daty dokonce mírně pokleslo.
A hospitalizace?
za poslední dny +15 -34 +319 -88
JIP: +7 +33 +20 -3

Ještě je dobré si toto srovnat s chřipkovou epidemií, třeba na jaře 2019 co do případů na 100000 obyvatel.
Zkrátka, na podzim a na jaře bývá s viry nejhůře...
Obrázek si z toho může udělat každý sám.
[ Reagovat ]
20.11.2021 17:33Od: jk-venus
smile to je hotový. Na podzim i na jaře umře nejvíc lidí. Různé rány se bolaví. A za covid pacienta má pojišťovna 380 Kč a to je motivace.
[ Reagovat ]
20.11.2021 17:47Od: paddy Re: hlavní číslo - počet mrtvých
s čísly lze pracovat podle potřeby, ale výrazně vyšší počet mrtvých se okecat ani zamaskovat nedá smile

všichni se můžou přít kolik lidí umře na covid, ale nic jiného nevysvětlí loňský strmý nárůst mrtvých

ročně umírá cca 110 tis. lidí
loni umřelo o cca 20 tis. nad průměr díky covid (18% nadprůměr!!!), přitom malé číslo restrikcím, když covid zabíjel jen v části roku

na 100-letém grafu ten skok nahoru musí vidět i slepec

https://www.czso.cz/csu/stoletistatistiky/pocet-zemrelych-obyvatel-ceske-republiky

BTW včera umřelo 100 lidí na covid * 365 = 36 500/rok při stejném tempu
a to máme mírné restrikce, které se nevymáhají a přes 60% očkovaných, kteří se sice nakazí, ale výrazně méně, než neoočkovaní
avšak nová nakažlivější mutace
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:21Od: Tomas_Smid_fan
o tom řeč není, naše úžasná vláda se loni rozhodla promořovat, tak za tím nehledej nic jinéhosmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:30Od: jk-venus
oni totiž nevědí co se s nima děje. Je jen jediná správná cesta jako kdysi. 2021-11-19,=hospitalizovaní_celkem: 404,;=bez_ockovani: 232,_vek: 63,;=nedokoncene_ockovani: 9,_vek: 70,;=dokoncene_ockovani: 159,_vek: 74,;=posilujici_davka: 4,_vek: 82; },
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:38Od: jk-venus
2021-11-19, zemrelí_celkem: 52,=_bez_ockovani: 30,_vek: 73,=_nedokoncene_ockovani: 1,_vek: 83,=_dokoncene_ockovani: 21,_vek: 78,
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:39Od: Fandina
Jsi s tou vládou už trapný. Já chápu, že když je nějaký problém, tak je potřeba najít viníka a vysvětlovat si pak tím, kdo za to může. Je to jednoduché a ty to aplikuješ všude. Vláda vláda média. A pořád dokola.

Napsal, že vloni se zvedla úmrtí a čemu jinému to připsat na vrub, než nové nemoci, kterou byl covid.
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:38Od: Tomas_Smid_fan
viníka není třeba hledat - ten je jasný (jen tobě a podobným ne). Babiš si honil body k volbám a 2x povolil uzdu v nesprávnou chvíli + další nesystémová řešení.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/casova-osa-covid/r~fd4c3f7e0ec511eb9d470cc47ab5f122/
Jedna věta z článku:
Premiér Andrej Babiš (ANO) se staví do čela Rady pro zdravotní rizika, která má s virem bojovat. Na konci měsíce je celkem 16 560 potvrzených případů od začátku pandemie...
S tímto tvrzením souhlasí zdroje, které každopádně sahají mnohem výš než tvojesmile
No, zkrátka mlátíš prázdnou slámu a bez argumentů napadáš. To se obávám asi nezměnísmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:41Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:27Od: Fandina
Možná by se dalo najít ještě víc excesů vlády a Babiše. A nemusíš se čílit, to, že za vším vidíš vládu, to jsem ti napsala. Jen jsi to potvrdil.

Já psala o faktech, o datech. Ty kecy o vládě.
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:39Od: Tomas_Smid_fan
Ne, zase uhýbáš. Já jen doložil, proč si myslím, že za problém byla zodpovědná vláda, ty s tím souhlasiš, tak to není třeba dál řešit.
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:43Od: Fandina
A já zase psala o tom, že pro tebe covid je problém vlády. Ale tak to není. Je to problém celospolečenský, vědecký.
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:59Od: Tomas_Smid_fan
Ty jsi jak pes, co se snaží si chytit ocassmilese
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:01Od: Fandina
Nemám ráda žvanily.
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:24Od: Tomas_Smid_fan
Nemáš se ráda?smile Ale to bys mělasmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:30Od: Fandina
Proč bych se měla mít ráda? Psala jsem o tobě.
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:42Od: jk-venus
protože jste moc zvědavásmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:48Od: Tomas_Smid_fan
Protože já považuji za žvanila tebe. Neuvádíš fakta a jen se dohaduješ na základě ničím nepodložených tvrzení a vlastních dojmů. Jen se ráda dohaduješ a to je plané žvaněnísmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:54Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:57Od: Fandina
A k čemu jsou tvoje fakta, když s nimi ani neumíš pracovat. Dáš tu odkaz na stránky o vývoji choroby a říkáš, že vláda a média nás straší a že pár dní nestouplo onemocnění a že je to zkreslování.

Ani se neumíš podívat, jak ta křivka jde pořád nahoru. Trapné.
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:00Od: Fandina
Samozřejmě, že někde se zastaví, ale zatím nestojí. Hlavně, že o tom žvaníš. To je pro tebe podstatné. Skutek utek.
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:04Od: Fandina
Buďto jsi hloupý, nebo provokuješ.
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:16Od: Tomas_Smid_fan
Á, zničehonic tu máme novou proměnnousmilesmile
Dobře tedy, ale křivku (graf) za jaké období máš na mysli a co nám říká?
Zaklínadlem bylo dlouho R. To je teď nad 1,3 a ano, to znamená nárůst. Ale z čeho vychází a jakých věkových kategorií se nárůst týká nejvíce? A víš, že ta křivka ve vlnách stoupá a klesá?
A čím víc se testuje, tím víc se odhalí. Vláda se ovšem rozhodla jít proti testování...

Podstatné je to, že nijak dramaticky nerostou počty hospitalizací a o ty jde především.
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:39Od: jk-venus
počty nemocných, hospitl., JIP a zemřelí. To jsou fakta. A nějaký pofiderní pozitivní test a bez příznaků a takový kvanta, tak s tímať se jdou bodnout. Potřebují do každého naprat vakcínu.
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:44Od: Fandina
Napsala jsem ti jasně, že nemocnost jde pořád nahoru, pokud neumíš číst, tak nepiš radši nic, protože ty tvoje fakta, že nic neroste nejsou pravdivá.
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:52Od: Fandina
Navíc zdůrazněná, že někdo nás straší. To tak jedině tebe.
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:56Od: Fandina
A ještě ten styl. Pán si hraje na učitele. Úsměvné.
[ Reagovat ]
21.11.2021 09:12Od: Zemanka
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:30Od: jk-venus
no přesně, vláda by se vůbec neměla angažovat. Já myslím že covid se bude šířit přes všechna opatření. Je jen na každém z nás jak si to sami nastavíme pokud je to v našich silách. Vládní pořadovka nemá smysl. Nemůžou nést odpovědnost za něco čemu nerozumí.
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:44Od: Fandina
Ve společnosti musí být někdo, kdo, třeba v tomto případě, jako je nakažlivá choroba, informuje o situace, případně rozhoduje o tom, co dělat a nedělat.
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:53Od: jk-venus
jestliže rozhoduje a vydává nařízení, nese i odpovědnost. Pokud vydává jen doporučení odpovědnost nenese.
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:58Od: Fandina
A jak by sis takovou společnost představoval, že by měla fungovat. Zastřešení musí být. Nejsi sám na světě.
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:13Od: jk-venus
když mi někdo dá info o situaci, tak si to zařídím, aby dobře bylo.
[ Reagovat ]
21.11.2021 05:57Od: bIbec
já bych spíš řek, že se lidi rozhodli promořovat. Vláda udělala nějaká opatření ale přírodu nejde úplně vochcat.

A to je OK.

Vláda nemusí a já dokonce říkám, že by neměla dělat vůbec nic.. ohledě toho covidu. Doporučení, co je třeba dobré v takové situaci, jako proč ne? Dopručit to očkování např.. JÁ SEM PRO. Ale nic nenařizovat.
[ Reagovat ]
21.11.2021 06:02Od: bIbec
Třeba povinné očkování v rámci firmy je OK. Stejně jako testování apod. Ale nesmí do toho kecat vláda.
Je to na jednotlivci, popřípadě na firmě samozřejmě. Stát není firma.
[ Reagovat ]
21.11.2021 06:13Od: bIbec
jinak já třeba musím říct, že s odstupem času sem přeci jenom malinko klidnější, že mám to očkování.

Tohle období je fakt vypjaté a asi bych z toho covidu měl teď větší bobky, kdybych tu vakcínu neměl. Dodává mi to trošku toho klidu alespoň. Sem si vědom toho, že ta vakcína není dobrá, ale sem ještě celkem mladej, navíc očkovaný až ke konci léta, takže v tenhle moment by mohla mít ještě solidní účinnost.
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:35Od: jk-venus
2021-11-18,=zemrelí_celkem: 110,=_bez_ockovani: 51,_vek: 74,=_nedokoncene_ockovani: 6,_vek: 82,=_dokoncene_ockovani: 53,_vek: 81,
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:43Od: Fandina
Víš, co ta čísla znamenají, umíš z nich něco vyčíst, nebo je jen tak bereš, jak jsou napsaná.
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:45Od: jk-venus
jak jsou napsaná.
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:46Od: Fandina
A co znamenají, také víš, umíš to nějak rozklíčovat, co to vlastně znamená?
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:47Od: jk-venus
ne, nechám se podat
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:48Od: Fandina
Já jsem si to myslela, že to neumíš.
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:50Od: jk-venus
smile 110 mrtvejch je 110, atd. průměrný věk no někdo mladší a někdo starší
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:52Od: Fandina
Bohužel. A jinak nic, to neznamená, proč to sem dáváš? Stačilo napsat 110.
[ Reagovat ]
20.11.2021 18:55Od: jk-venus
to nestačí, protože to tam mají takto napsané. Zkrátka 18.11 to dopadlo líp pro neočkovaný, a 19 opačně. Fakta jsou fakta.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:04Od: Fandina
Jenže skupina neočkovaných je v téhle věkové skupině 14 procent populace a 86 procent je očkovaných. Je jich cca 6 x více, ale 6 x více jich neumřelo.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:09Od: jk-venus
to je , ale počty 110=51/53/6 na tom nelze nic změnit. Ti očkovaní měli smůlu. No a částečně tam jim pomohla vakcína. Takhle čtu já.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:12Od: Fandina
K čemu pomohla vakcina?
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:14Od: jk-venus
bouřlivá imunitní reakce cov + vakcína. Ona to vakcína není, jen se tak jmenuje.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:19Od: Fandina
Ze skupiny 140 jich bylo 101, ze skupiny 860 jich bylo 109. Která skupina je na tom lépe?
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:27Od: jk-venus
140, ale o to vůbec jde o to že ti lidé se očkovali věřili a jsou zklamaný a nebo mrtví. A na "vakcínu" dost velká čísla. Tudíž se to vakcína jen jmenuje.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:33Od: Fandina
Ta čísla znamenají, že úmrtnost u neočkovaných je šestkrát větší. To je podle tebe málo? Nemyslel sis snad, že vakcina zajistí nesmrtelnost.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:41Od: jk-venus
pořád je to ten den 110=51/53/6. 53 za den je na "vakcínu" moc
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:43Od: Fandina
A to ti nevadí, že kdyby jí nebylo, tak by se jednalo o šestkrát tolik lidí?
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:03Od: PetaM
Lžeš. Toto je pouze spekulace. Navíc ničím nepodložená.
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:08Od: Tomas_Smid_fan
Ona to jinak neumísmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:54Od: Fandina
Nejsem ty.
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:34Od: jk-venus
štěstí to je přítomnost milované osobysmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:29Od: Fandina
Nauč se matematiku. Evidentně to neumíš. Jinak samozřejmě, že to nevím, píšu o číslech.
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:42Od: lvicek
To celkem normalne vyplyva z tech cisel...
[ Reagovat ]
20.11.2021 21:45Od: Fandina
On neumí matematiku. Je to hlupák.
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:33Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:39Od: Tomas_Smid_fan Re: Upgrade?
Už tě vzrušuje, i když nadává někomu jinémusmilesmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:41Od: jk-venus
smile to nevadí
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:32Od: jk-venus
smile no právě
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:38Od: jk-venus
6 je nedokončené očkování
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:15Od: Fandina
Ty vůbec nechápeš, co jsem psala? Když je ve společnosti 86 procent očkovaných a 14 procent neočkovaných a stejný počet lidí z toho onemocní, že těch neočkovaných onemocnělo šestkrát tolik, než těch očkovaných?
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:19Od: Fandina
Jedna skupina 86 lidí, druhá skupina 14 lidí, z každé onemocnělo 10 lidí. Která skupina je bezpečnější?
[ Reagovat ]
20.11.2021 23:55Od: Tomas_Smid_fan
Dohadujete se tu zbytečně. Přínos vakcíny pro seniory nad 70let moc lidí nezpochybňuje. To, že i při vakcinaci jsou pro ně vyšší rizika než pro mladší asi také nemá cenu rozporovat.
Smysl má porovnávat účinky na střední a nižší věkové kategorie. A těm mladším a dětem by neměly být vakcíny nejlépe nabízeny vůbec nebo jen dle individuálních případů.
[ Reagovat ]
21.11.2021 00:09Od: Fandina
Já se nedohaduji o faktech, ptala jsem se, jestli rozumí tomu matematickému vzorci.

Jinak nehodlám tady diskutovat o tom, co si někde přečtu a pak to tady budu rozebírat. To je tvoje doména. Já to považuji za mlácení prázdné slámy.
[ Reagovat ]
21.11.2021 00:43Od: Tomas_Smid_fan
A komu tím matematickým srovnáním prospěješ?smile těm pár důchodcům, co se ještě nerozhodli nechat naočkovat?smile
[ Reagovat ]
21.11.2021 00:51Od: Fandina
Přemýšlím, jestli myslíš hlavou nebo kolenem. Asi tím druhý. V každém případě, nejsi v pořádku. Odpovím ti, že jsem se ptala, jestli rozumí matematickému vzorci a ty zase meleš o očkování. Komu bych tady měla prospět. Máš dojem, že sem chodí nějací důchodci a čtou si tady tvoje nekonečné diskuse o tom, co si přečteš o covidu.
Nauč se číst a osvoj si, že to, co člověk napíše, také myslí. Neumíš to.
[ Reagovat ]
21.11.2021 01:25Od: Tomas_Smid_fan
ty něco píšeš, ale vůbec netušíš, jaký to má mít smysl.
Aspoň v něčem jsi geniální, tohle bych já nesvedlsmilesmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:23Od: jk-venus
https://www.lf1.cuni.cz/nadeji-pro-lecbu-covid-19-je-zamezit-rozvoji-cytokinove-boure
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:29Od: Fandina
To co sem dáváš, je zbytečné, já nejsoem odborník a nebudu to studovat. Od toho jsou jiní. A ti připravili vakcinu, další ji schválili a to je všechno, co pro to mohu dělat.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:34Od: jk-venus
připravili to blbě mají velký ztráty, ale pravda naděje umírá poslední. Takže každý si hýčkáme tu svou naději. Soutěživost ani soupeření nám nepomůže. Jsme v tom až po uši všichni stejně. Očkovaní/neočkovaní.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:37Od: Fandina
Na tohle se ani nedá nic říct. Jsi trapný.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:40Od: Fandina
Ubožák, kterému je málo, byť jediný zachráněný život.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:42Od: jk-venus
Jeremy Chardy
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:00Od: Fandina
Doufám, že se z toho dostane.
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:04Od: jk-venus
no kéž by, ale musí to být strašné
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:13Od: Fandina
To ano, celá nemoc covid je strašná.
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:18Od: jk-venus
prostě jak má někdo v krvi větší hladinu s-proteinu tak je peklo
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:20Od: Fandina
Myslela jsem to obecně. Jednotlivosti nejsou podstatné.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:43Od: jk-venus
ubožáci by se očkovat neměli. Těm bych to zakázal.smilesmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:47Od: Fandina
Já myslím, že oni se neočkují.
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:03Od: jk-venus
smile to je pravdasmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 16:39Od: jk-venus rouška pod nosem
symbol dnešní dobysmile o mnohém vypovídá.smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 15:44Od: Anonym
takže už i sport ...zřejmě opravdu chtějí donutit každého. Novak, ukaž charakter, prachy už nepotřebuješ a slávu taky ne, prosím, aspoň ty vydrž a dej příklad ostatním, že vše se nedá koupit či donutit
[ Reagovat ]
20.11.2021 15:44Od: baba
takže už i sport ...zřejmě opravdu chtějí donutit každého. Novak, ukaž charakter, prachy už nepotřebuješ a slávu taky ne, prosím, aspoň ty vydrž a dej příklad ostatním, že vše se nedá koupit či donutit
[ Reagovat ]
20.11.2021 13:28Od: Haitik
Super postoj! :-)
[ Reagovat ]
20.11.2021 14:34Od: jk-venus Re: super
každý kdo co snesesmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 12:10Od: Pe3k
Pokud tedy bude tento GRAND slam jen pro očkované, už si nemůže ponechat jméno Australian "open". Vstupujeme z open éry do close éry. smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 12:53Od: Teo
Však to můžuou v klidu přejmenovat na Austrailen Closed smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 13:13Od: Tomas_Smid_fan
Nebo rovnou na Australian Closetsmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 11:44Od: jk-venus covid pas
útlý covidový pas chápu jako administrativní záležitost. Pak tu máme lékařskou etiku. Takže celkem banální záležitost.smile Já vím je to vážné, takže opravdu bez legrace. Něco jako při převzetí trofeje . Běží tam v roušce, je tam bez roušky, odchází v roušce.smile Jára da Cimrman by se divil.smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 11:32Od: giovani
Západný svet ku ktorému sme toľko vzhliadali, začína dosť rázne obmedzovať slobodu jednotlivcov. A keďže my sa dosť opičíme po západe tak neviem. Aby v záujme ochrany spoločnosti, to politici nezačali zneužívať...
Myslím že Novak tam nepôjde a nedá sa zaočkovať.
Dúfam že to nezavedú v Paríži, Londýne, New Yorku...a potom v Prahe, Blave atď.
[ Reagovat ]
20.11.2021 14:33Od: jk-venus Re: 1968
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 11:07Od: RFanousek
Jde to všechno špatným směrem.
[ Reagovat ]
20.11.2021 13:15Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 14:35Od: jk-venus
chtěji očkovat lidi který s covidem nemají problém a ani mít nebudou
[ Reagovat ]
20.11.2021 16:05Od: Tomas_Smid_fan
podle všeho má toto chování nejblíže k označení genocida. Velmi smutné.
[ Reagovat ]
20.11.2021 16:36Od: jk-venus
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 16:42Od: dappe
Raději nepoužívej pojmy, o kterých vůbec nic nevíš.
[ Reagovat ]
20.11.2021 17:19Od: lvicek
Ovsem genocida naruby - delaji to proto, aby lide neumirali, ti bidaci jedni.
[ Reagovat ]
20.11.2021 19:05Od: jk-venus
moc se jim to nedaří s rádoby vakcínou.
2021-11-19,=hospitalizovaní_celkem: 404,;=bez_ockovani: 232,_vek: 63,;=nedokoncene_ockovani: 9,_vek: 70,;=dokoncene_ockovani: 159,_vek: 74,;=posilujici_davka: 4,_vek: 82;
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:12Od: lvicek
Dekuji za potvrzeni!
[ Reagovat ]
20.11.2021 20:21Od: Tomas_Smid_fan
Použil jsem silné slovo, ale někdy ten tlak prostě vyvolává silnou reakci.
Z definice: příčinami mohou být např. náboženská zatvrzelost, primitivní ideologie, ignorace vědeckých argumentů nebo jejich zkreslování...
Úmyslné a systematické zničení celé nebo části etnické, rasové...skupiny (při předpokladu, že s vakcínami není vše úplně v pořádku)
Samozřejmě významově je genocida vázána k rase, národnosti apod., ale tušíš, v čem jsem viděl podobnost. Jiné termíny k tomu nějak nesedí.
[ Reagovat ]
21.11.2021 16:44Od: Krisboy
Tak tohle je jednoznačně největší nesmysl, co jsi sem kdy napsal smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 10:50Od: ipko
určite to vybavil Roger, aby Novak ešte nezískal 21. grandslamsmile
[ Reagovat ]
20.11.2021 11:46Od: jk-venus
smile asi tak
[ Reagovat ]
20.11.2021 22:04Od: Mayo
Ukľudni sa, Djokovic tam bude hrať a ponizi.
[ Reagovat ]
20.11.2021 10:42Od: Patik
Novak si dá jednu kávičku so šéfom bude sa ťahať za nitky a všetko bude naporiadku.
[ Reagovat ]
20.11.2021 10:34Od: SwissMaestro
Po návratu Hitlera v Rakousku mě už toto nepřekvapuje. Jsem zvědav jak na tom Novak je. Zda se nechá donutit vydíráním k očkování, které mu nepřinese absolutně žádný benefit.
[ Reagovat ]
20.11.2021 10:41Od: Ivoch
smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 11:02Od: Pe3k
Benefitů je naopak mnoho, jeden z nich je, že může startovat na svém oblíbeném gs AO...Tím nepodporuji tento systém jen fakticky vyvracím co jsi napsal.
[ Reagovat ]
20.11.2021 13:16Od: Tomas_Smid_fan
Může mu přinést benefit v podobě čísla 21smile
[ Reagovat ]
20.11.2021 14:38Od: jk-venus
ono když se to vezme do detailu tak tento paskvil není vakcína. To se jen tak jmenuje. Parametrama nesplňuje. Je to nouzovka.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist