Barcelona: Tsitsipas je prvním řeckým finalistou po 45 letech, Nadal vyhrál 400. zápas na antuce

  • ATP BARCELONA - Po dlouhých 45 letech se řecký tenista probojoval do finále turnaje ATP. Devatenáctiletý Stefanos Tsitsipas si zahraje o titul v Barceloně, kde v dnešním semifinále porazil domácího Pabla Carreňa. Jeho posledním soupeřem bude desetinásobný šampion Rafael Nadal, který si poradil s Belgičanem Davidem Goffinem a připsal si jubilejní 400. antukovou výhru.
    28. 4., aktualizováno | Aktuality |  126 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Stefanos Tsitsipas zatím příliš zkušeností na okruhu ATP nenasbíral, o to větším překvapením je jeho tažením antukovým turnajem ATP 500 v Barceloně. Devatenáctiletý Řek v pěti zápasech neztratil ani set a může se těšit na své první finále.

Tsitsipas v Katalánsku den po životním skalpu světové sedmička Dominica Thiema našel recept i na domácího Pabla Carreña-Bustu. Jedenáctého hráče světa přehrál 7-5 6-3 a mrzet ho nemusela ani ztráta vedení 5-2 z prvního setu.

Do finále turnaje ATP Tsitsipas postoupil jako první Řek od roku 1973, kdy Nicholas Kalogeropulos prohrál zápas o titul v americkém Des Moines. Díky úspěšnému vystoupení na barcelonské antuce se Tsitsipas posune ve světovém žebříčku poprvé do první padesátky.

Tsitsipas se navíc může těšit na premiérový souboj  hráčem Big 4 a zároveň aktuální Top 4. V nedělním finále vyzve domácí světovou jedničku Rafaela Nadala, který bude obrovským favoritem.

Jednatřicetiletý Nadal dnes porazil bez potíží 6-4 6-0 čtvrtého nasazeného Belgičana Davida Goffina a oslavil 400. vítězství na antuce. Na svém nejoblíbenějším povrchu neprohrál už 18 zápasů a rekordních 44 setů v řadě. Naposledy na oranžové drti prohrál ve čtvrtfinále loňského turnaje Masters v Římě.

Mety 400 výher na oranžovém povrchu dosáhl jako čtvrtý hráč v historii ATP World Tour. Více jich nasbírali jen Argentinec Guillermo Vilas (659), Španěl Manuel Orantes (502) a Rakušan Thomas Muster (422), Nadal má ale s pouhými 35 prohrami nejvyšší úspěšnost. Na antuce získal 54 titulů.

Minulý týden Nadal vyhrál pojedenácté Masters v Monte Carlu a nyní může získat i 11. titul z Barcelony. Vyhrát jeden turnaj víc jak devětkrát se žádnému jinému tenistovi nepovedlo.

• ATP 500 BARCELONA •
Španělsko, antuka, 2.794.220 dolarů
sobotní výsledky (28. 04. 2018)
• Dvouhra - semifinále •
Nadal (1-Šp.) - Goffin (4-Belg.) 6-4 6-0
Tsitsipas (Řec.) - Carreňo (5-Šp.) 7-5 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (126)
29.04.2018 17:54Od: safi1313
Ted trochu odbočka - jaký povrch podle vas ukáže největší tenisovou kvalitu jedince jakožto jeho komplexnost k tomuto sportu? Kde se daji nejvice poznat tenisové dovednosti a schopnosti potřebné k tenisu?... podle me antuka...??? ...níže čtu - s prominutím bliti - od Raduz, Annah atd- ze antuka je aktuálně nicnerikajicim povrchem který už nikoho nezajímá... já si naopak třeba myslím ze na antuce se komplexnost hrace pozná nejvíce... NEBO????
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:11Od: Patik
Ani nezaujíma..lebo sú tam dlhé a pomalé a niekedy aj nezáživné nudné výmeny..a z pohľadu hráča berú najviac energie a privodzujú najviac zranení..tenis ide dopredu kurty sú stále rýchlejšie..antuka stagnuje.
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:19Od: D@nny
Ono se to takhle rict rozhodne neda. Nekteremu tenistovi vic vyhovuji rychle povrchy a nekteremu zase ty pomale. Podle me se kvalita tenisty nejlepe pozna podle toho zda dokaze dlouhodobe dominovat na povrchu, ktery mu nejvice vyhovuje, ale zaroven i pravidelne ziskavat tituly na mene oblibenych povrsich. Rict jestli je antuka nebo napriklad trava ten "spravny" povrch pro posouzeni se rozhodne neda, kor kdyz se rok od roku meni nejen rychlost povrchu, ale i napriklad kvalita raket.
[ Reagovat ]
30.04.2018 10:36Od: Tornes
Ani jeden. Každý zdůrazňuje něco jiného, ale vše z toho je tenis.

Antuka: Zdůrazňuje obranu, topspin, konzistentnost úderů. Oslabuje podání, hru na síti, slajz, útočné ploché údery.

Tráva: Zdůrazňuje podání, hru na síti, slajz. Oslabuje topspin, konzistentnost.

Hard: Záleží jak který. Jeden sjednocující rys je oslabení jednoručního bh na úkor obouručního. Jinak se pohybuje od antuky až po trávu.
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:43Od: Forehand
Musi to byt pre Rafu skvely pocit, ked na prahu svojich 32r, dokaze stále valcovat, a dokonca sa aj v tomto veku úderovo zlepsovat..2 tituly za 2 tyzdne, parada.

Nadal ma v nohach o 20 zapasov menej, nez v tomto case minuly rok. Posobi sviežo, nabudene, a hlavne kvalitne. Skoda, ze RG zacina az o mesiac.
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:36Od: steve79
Rafa jde pro další titul. Snad se v Madridu najde hráč, který ho aspoň dostane
do tří setů.
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:17Od: Nola
to bude zase vyprask :D este mi aj vypadol obraz....
Rafa je hratelný jedine v uvodnom kole, kym nie je este rozohrany a celkom zzity s kurtom, ani nepoznam toho tenistu co uhral 8 hier, neskutocne, kto bude prvy, kto Rafovi vezme set? nemyslim samzrejme tento turnaj :D
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:24Od: Herbert_Hoover
Gulbis jedine :)) nebo Almagro, kdyby ho polili zivou vodou (antukou).

Ted seriozne..jenom Djoker, v podstate Rafovy uspechy nebo rekordy lezi na jeho bedrech.
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:14Od: Forehand
Na to aký je mladík mladý, dáva slušné rany. Trochu mi pripomína mladého Federera. Ten v 19 este ani nechyroval o svojich vysledkoch za 3-4r. Tak mozno caká Gréka podobný vzostup, tazko sa hodnoti po jednom turnaji.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:55Od: Herbert_Hoover
Podle me, jak to tu ctu, musel byt ten Laver Cup fakt fanouskovskym orgasmem. Pro ty objektivni nezaujate, nefanatiky to musela byt vyjimecna podivana. Uzil jsem si to.
Dekuji za pozornost. :))
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:59Od: annah
To teda byl. Sledovala jsem celý turnaj přímo v O2 aréně a bylo to něco neskutečného. Hlavně čtyřhra Rafa + Roger - pro mě vrchol všeho, co jsem do té doby z tenisu viděla.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:55Od: Patik
Nadal tých kvalifikantov ničí..a ani nemusí.. jemu úplne stačí jeho štandard a súper sa porazí sám.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:55Od: annah
Sakra, ten Řek je ale fešák! Že by nástupce Tommyho Haase? :-))
Nakoukla jsem před chvílí na pár minut - a je to ještě mnohem jednoznačnější, než jsem si myslela. Tak jdu radši na zahradu.
Je to jako v dobách, kdy totálně všude dominoval Novak. Nebavilo mě se na jeho zápasy dívat, protože bylo předem jasné, kdo vyhraje. Chyběla tomu zápletka, drama, napětí.
Dobu, kdy před lety podobně dominoval Roger, nepamatuju. To jsem ještě tenis tak podrobně nesledovala.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:56Od: insanezy_
Je hezkej jo ? :D Minimálně by si ae mohl dát pryč ty vousky jak když se prase lekne.
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:05Od: Patik
S tou čelenkou mi príde jak námorník..taký mladý Will Turner :D
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:51Od: facom stream
Máte někdo stream na finále? Dík
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:53Od: insanezy_
http://www.acestream.org/ stáhni toto a pak otevři tenhle link: acestream://1724d7f4ee4e9b40924ea89bb24f30cafe4daa9f

Lepší streamy než toto nebudou, vše HD
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:01Od: facom Re: Dík
.
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:05Od: facom Re: stream
A kde vezmu link na jiné zápasy atd. ? Dík
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:48Od: insanezy_
Srdjana neberte vážně zkouší kopírovat jednoho trolla z diskuze.
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:14Od: Marduch
Teenager s jednoručákem pro Rafovi ve formě? Na antuce? A ve finále? :)
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:14Od: Marduch
proti
[ Reagovat ]
29.04.2018 14:44Od: Srdjan RAFAEL > Federer
Kdo tu rozumí tenisu, musí uznat, že RAFAEL je celkově vzato o chlup lepším hráčem než Federer, navíc antuka je jasná, stařec měl strach, proto nehraje! Jasná fakta, zbytek není podstatný.
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:08Od: Forehand
Pravda. Ved uz len tym, ze si Nadal antuku vzdy postrazil a porazil vsetkych svojich sokov na ich povrchoch.
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:32Od: Kozoroh
Vždy... A co roky 2009, 2015 & 2016? :-)
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:34Od: Forehand
Tak Feder vyhral RG predsa proti druhemu sledu, nie tvárou v tvár proti Rafovi.

Djokovic, prepac. Na neho som v roku 2015 zabudol, zrejme ho uz podvedome nepovazujem za soka.
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:51Od: Nola
mam pocit, ze ti nejak narastli kridla :D uzivaj si to, nic, netrva vecne :D
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:53Od: Forehand
S kozičkou sa vecne diskutovat už nedá.
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:56Od: Nola
v minulej diskusii, ked si pouzil vyraz KOZA, si riesil tiez Kozoroha? alebo Fedexa?
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:04Od: Forehand
Kozoroh je predsa naša statističká kozička. Knizky, encyklopedie, to je jeho. Common sense ho obisiel oblúkom.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:15Od: Kozoroh
Frustrace, co? Přezdívka Klaunhend se na TP uchytila, zatímco s kozičkou úspěch nesklízíš. Holt chybí tomu větší kreativita...:)
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:19Od: Forehand
Jj, som frustrovaný antukovou sezónou :)

A kto z nezainteresovaných sa toho tak uchytil?..

Vidis, ako strasne ti to nedochádza. Chýba ti sedliacky rozum. Nuz preto Koza a nie delfín ;)
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:32Od: dappe
Spíš frustrovaný životem... :)

Kozoroh je tady jeden z těch, co tu čtenářům poskytne často zajímavé doplňující informace. Takových lidí sem chodilo dříve o dost více, bohužel už tomu tak z nějakých důvodů není. V okamžiku, kdy člověk otevře článek s 90 komentáři a třetina je od zoufalce jako jsi ty, tak to pro tento portál není bohužel moc dobré.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:48Od: Forehand
Neblázni, pre mna je to tu bohovská zábava. Troška sa uvolni fanatik, neber sa tak strašne vážne ;)
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:07Od: Kozoroh
A pak přijde náraz do zdi.
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:10Od: Pe3k
Jasná fakta, ale žádná fakta jsi nenapsal... budeš si rozumět s Klaunhendem, Frantzem, nebo Peggy, prostě s místním dnem, čili Rafa fans.

Čest výjimkám (Herbert).
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:14Od: Forehand
Ako len moze byt Federer najlepsi tenista, ked prehraval so svojimi sokmi a navyse vdaka antuke, nikdy nebude komplexny. Chybaju mu RG, tituly. Ved je to také jednoduché. Ale ako servismana ho radim vysoko.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:02Od: Franky
20 > 16, AO 1x titul Rafa, Roger 1x titul FO ....309 > 171...97 > 76
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:06Od: Forehand
Federer je o 5r starsi, logicky toho stihol viac. Percentuálne to vychádza ako?..:)
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:38Od: Franky
pockame na konec kariery oboch ;) Borg ma tiez bomba percenta ale v 26 skoncit s tenisom...to je malo na vela titulov velkych :) Roger aj Rafa maju nahrane uvidime ci Rafa bude percentualne na tom aj po konci kariery
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:29Od: Kozoroh
Fakta tvoje tvrzení nepodporují.
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:36Od: George_Renel
Nejlepší je ten, kdo dosáhl nejvíce úspěchů. Na tom není žádná věda, to pochopí i méně ineligentní člověk.
[ Reagovat ]
29.04.2018 13:02Od: raduz
Antuka zajímala naposledy Borga,Orantese,Clerca a Vilase.Dnes Nadala,pro mě vtipného Frantze a konstantně se opakujícího Kokrhelhenda.Tak asi...
[ Reagovat ]
29.04.2018 14:45Od: annah
Antuka je příšerný povrch. Takový ušmudlaný. Coco ve Stuttgartu před chvílí upadla a je špinavá jako prase. V Monte Carlu či kde se místy hrálo málem v písečné bouři. Nechutné.
[ Reagovat ]
29.04.2018 12:43Od: Stan_Borowitz Koho proboha zajímá
kolik vyhrál někdo zápasů na povrchu pro hráče druhého sledu?

I tahle diskuse to potvrzuje, ani ne padesát příspěvků, z toho snad většina od evidentně psychicky narušeného fanouška Nadala...
[ Reagovat ]
29.04.2018 13:44Od: Frantz
Majore Borovičko, trapáčku, chápu tvoji typickou jarní frustraci, je zábavné sledovat vás - zapšklé FFF, jak se marně snažíte dehonestovat nejrozšířenější tenisový povrch jen proto, že na něj nemá jeden arogantní narcis koule :-)))
[ Reagovat ]
29.04.2018 13:54Od: Pe3k
Někdo má jarní frustraci a někdo je kretén po celý rok Františku ;D
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:02Od: Forehand
Ja naopak oceňujem pokrok. Pred rokom na jar liezli po kanáloch, teraz ich antuka rajcuje natolko, ze porušujú vlastné zásady a len ukazujú frustráciu..To je milé
[ Reagovat ]
29.04.2018 11:27Od: peggy
Rafo,bacha Rek je mlady a muze byd zaludny.Nevim jak jej mas precteneho a proto pozor je to Azor.
[ Reagovat ]
29.04.2018 12:19Od: Herbert_Hoover
Řek si věří a prý ví, co bude hrát. No, není pozoruhodné, když plánuje být agresivní a naplno útočit. Nicméně, pokud mu Rafa neumožní nainstalovat vlastní herní plán (na rozdíl od včerejšího duelu s Gofánem) a bude od prvního míčku aktivnější, tak si myslím, že to bude "pohodička". V jednom ale pravdu Stefanos má a sice v tom, že "...there is no better lesson, a free class, than playing with Rafa on clay"...tenhle zápas se silnou pravděpodobností prohraje, ale může mu to dát víc, než kdyby stanul hratelnému soupeři. :)
[ Reagovat ]
29.04.2018 12:43Od: annah
Záludný nezáludný - nemá žádnou šanci. Rafa je v současné situaci neporazitelný, zvlášť když všichni, kdo by mu dřív mohli být důstojnými soupeři, na turnaji buď nejsou, anebo jsou z formy.
Tipuju 6:3, 6:2
[ Reagovat ]
29.04.2018 13:11Od: Patik
Presne tak.
[ Reagovat ]
29.04.2018 14:17Od: turista
Nikdo není neporazitelný. Rafa Nadal si to ale rozhodně pohlídá, protože má s takovými zápasy hromadu zkušeností, které Tsitsipas nemá.
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:44Od: panzer.dragon Cilic
Super, vzal si psycholozku, dobrej tah..
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:41Od: panzer.dragon
Pro rafu jedine dobre, ze se capnul, za danejch okolnosti by se okradal o tituly z antuky
[ Reagovat ]
29.04.2018 09:56Od: enka
přeju vítězství Tsitsipasovi.
[ Reagovat ]
29.04.2018 06:55Od: Forehand
Rafael Nadal je jediným hrácom open éry, ktorý vyhral 400 zápasov na dvoch odlisnych povrchoch, antuka a hard.

Ten nekomplexný Nadal!!...

Peknú nedelu prajem :)
[ Reagovat ]
29.04.2018 08:34Od: Roger_Federer Re: dedek Federer
V 37 letech zazil nejlepsi vstup do sezony, kdy vyhral 3turnaje a prohral jedno finale..
To ze se Rafa loni v srpnu "prestrelil" a od Us nemohl plne hrat, odstoupil z AO neni Federeruv problem..
Ale vsichni vidime, jak dobre je Rafa o 2,5 mesice pozdeji skvele pripraven na,atukovou sezonu, jako vzdy.
Rafovo zraneni se opet zazrakem rozplynulo(uz minimalne po 3ti za karieru), on ted muze predvest realne, v roce 18, stejne veci jako 10,13.
[ Reagovat ]
29.04.2018 09:24Od: Forehand
Tak na zranenie kyčle sa nezomiera, ty zázrak :)

Ale inak, si si trošku uletel teraz s tým textom úplne odveci...
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:24Od: Roger_Federer
Vazne :)

"Mas pocit, ze by Federer IW, Miami, TM ci USO dominoval?..:)..Vyhral AO, pomohlo mu odstupenie Nadala.."
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:00Od: Forehand
Ty si král :-)

Obsahovo reagujes na iny prispevok, nez na ktorý reagujes v skutočnosti :)

Jak len mozes byt tak sprosty?..Nuz, natvrdlíček
[ Reagovat ]
29.04.2018 08:53Od: Mayo
velmi slušne nato, že sa jedna o nekomplexneho tenistu a antukara (:
[ Reagovat ]
29.04.2018 09:23Od: Forehand
Jou Majko, ten antukár má ako jediný z hráčov za dlhé roky, minimálne dva GS z kazdého povrchu.

Kde je Federer, Djokovic, Sampras, Agassi?..:)
[ Reagovat ]
29.04.2018 09:26Od: Herbert_Hoover
Moc bych mu přál ještě tu druhou Austrálii, pak by ještě o dost víc stoupl :) měl by alespoň 2 tituly z každého slamu, to by bylo super :)
[ Reagovat ]
29.04.2018 09:31Od: Forehand
2 tituly z kazdého povrchu su velká vec. Kto to má?..

Druhá Austrália by to vyšperkovala povedzme, ak si udrží výkonnost, tak prečo nie. Hral tam 4krát finále, rovnako ako v NY. Dvakrát z turnaja odstúpil pre zranenie, niekolkokrat sa AO ani nezucastnil, kusisko smoly. Nemyslim si, ze by mu AO sedelo menej, nez NY.
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:06Od: Kozoroh
Wilander.

Druhá Austrálie a tím pádem dvojitý kariérní GS by enormně posilíly Nadalův nárok na post nejlepšího tenisty historie. Víc, než dva další tituly z RG.
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:12Od: Herbert_Hoover
Wilander to vychytal no, hned první ročník AO na betonu vyhrál a k tomu ve stejném roce i USO, pašák :) Bohužel nevyhrál de facto všechny čtyři slamy, což mu ubírá.
Co se týče Rafy, tak souhlasím, možná by nebylo od věci se na Austrálii více zaměřit a podřídit tomu třeba i závěr letošní sezony.
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:20Od: Kozoroh
Rafa chce vyhrát i TM, aby měl kompletní Super Slam, takže vypuštění závěru sezóny u něj nepřichází v úvahu.
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:31Od: Herbert_Hoover
GS jsou top. Každopádně ano, TM je taky dobré mít, hodně se tím agumentuje v Rafův neprospěch, každopádně...druhé Austrálii byl blíže než prvnímu TM a s přibývajícími léty to bude více a více vzdálenější.
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:22Od: Herbert_Hoover
No mít alespoň dva tituly z antuky, z trávy, z Plexicushionu a z Deco Turf..to by bylo legendary :) Bylo by fajn to mít před Djokerem..letošní RG asi ještě nebude boj o to, kdo vyhraje jako první alespoň dva tituly z každého GS, ale ten příští už legitimně být může..to stejné ale na AO..no, je fajn, že máme koření příští sezony. Zajímalo by mě, nakolik se shodujeme s myšlením tenistů, asi bychom se hodně divili, co se honí hlavou jim. :))
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:07Od: Kozoroh
Když neumí obhájit neantukový titul, tak se nediv, že je nazýván antukářem.
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:02Od: Forehand
Tento bonmot s obhajobou titulu ma vždy rozseká, rehocem sa jak koň.
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:35Od: Roger_Federer
Federer, Djokovic,Sampres a Aggasi hraly svuj vrcholv uplne v jinych dobach a jinych povrsich.(ale to ty nemuzes chapat)
Djokovic a Federer hraji v dobe nejlepsiho antukare historie, je logicke, ze nemaji z RG vice titulu..
Proc nema Nadal z ostatnich povrchu na granslemech 4-5 titulu?, proc nikdy neohajil mimoantukovy granslemovy titul(federer to dokazal skoro v 37 letech).
A nebyt nejslabsiho Us17 co si pamatuju, kdy vitez nehral z hracem top 20..
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:41Od: Herbert_Hoover
Federer to dokázal v době, kdy je out nejlepší hráč daného slamu (povrchu?) v jeho (Fedově) éře a k tomu jako bonus vzdal v průběhu turnaje i jeho dlouholetá nemesis. Rafa je i dle vás až třetím v řadě mimo antuku..takže by de facto museli být out Djoker i Fedex zároveň, aby měl podobně výsostné podmínky jako Roger při své obhajobě v skoro 37 letech.
[ Reagovat ]
29.04.2018 14:14Od: Frantz
"A nebyt nejslabsiho Us17 co si pamatuju.."

..kde elegoš neprolezl ani do semifinále :D
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:05Od: Forehand
Vypichávat USO17 pri tituloch s Baghdatisom, Gonzalesom,2x Cilicom a podobne je krásnou ilustráciou, ako si zavesit vlastny gol, nožničkami práve do vinkla :)

Federer je oficiálne jednooky kral medzi slepými, proti disponovanému Rafovi a Nolemu prehrával
prakticky vzdy a na jeho smolu este aj vsade, ze Wimby?
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:27Od: Kozoroh
Aneb jak se Klaunhend opět usvědčuje, že je v dané věci neznalý.
Federer na všech 20 vítězných GS turnajích porazil hráče TOP 10 (na 15 dokonce alespoň dva), Nadal na USO 2017 se nestřetl s členem TOP 20.
Z šestice svých největších rivalů (Safin, Hewitt, Roddick, Nadal, Djokovic, Murray; všichni No. 1 a GS vítězové) se Federer nepotkal jen na těchto úspěšných GS podnicích: AO 2006 a 2018, RG 2009 a ve WCh 2017.
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:37Od: Forehand
To je v poriadku kozicka. Ak by si nebol hlupy dobytok, tak by si vedel, ze v top10 vzdy musi byt 10 mien. To sa ucime v skole. Ale tá kvalita je relatívna, ked dvaja robia to iste, nie vzdy je to, to isté. Kolko GS vyhrali tí hráci top10 alebo finalisti, ktorým čelil?...No vidis teliatko a sme doma.
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:58Od: Kozoroh
Tvé primitivní krčmové způsoby, jak mě vytočit, se míjí účinkem.
Ak by za Federerovy zlaté éry byla TOP 10 tak slabá, jak jseš přesvědčen, Roger by získal pár majorů, na nichž by nikoho z TOP 10 nepotkal. Ale nestalo se tak. Tudíž tvé mínění stojí na vodě.
A že ses vyhnul odstavci o největších rivalech RF mě vlastně ani nepřekvapuje, co se ti nehodí do krámu, o tom pomlčíš a zasklíš to.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:12Od: Forehand
Samozrejme ze bola slabá. Ved Baghdatis hral finále aby o rok vypadol v druhom kole. Roddick to iste, finále hardového GS, aby sa na dalsom porucal v prvych zapasoch. Boli to slabí hráci, to neokecas pobytom v top10, niekto tam musel byt :)

Safin, ten co hral cca 6krat v zivote semifinále Grandlamu, a rival?..alebo 35r Agassi, Djokovic s Nadalom v juniorskom veku?..Rivali?...To potom Nadalov rival je Berdych :))

Nikto z tej plejady hracov nedosahoval ani kvalit Murrayho, ktory je v big 4 do počtu..

Common sense kozička, common sense.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:41Od: Kozoroh
Safin, když zahrál svůj TOP, tak uměl ATG zaskočit. Vždyť Samprase na USO 2000 zdolal bez ztráty setu. Že má jen 6 SF na GS ukazuje na špatnou konzistenci, jeho TOP level však byl lepší, než Murrayho.

Nadal v letech 2006-2011 byl lepším travařem, než od 2012. Nebo snad chceš tvrdit, že je dnes ve Wimbledonu větší hrozbou, než tehdy? :O

Roddickovi vůbec nesedělo RG, tam vyhořel pravidelně, ale na ostatních GS turnajích jen 3x nedošel do ČF v sezónach 2003-2007. Tvé tvrzení, že po finále hardového GS turnaje se na tom dalším poroučel v prvních zápasech se nezakládá na pravdě. Po USO 2003 (vítěz) na AO 2004 došel do ČF (prohrál se Safinem, který pak vyřídil i krále AO Agassiho). Po USO 2006 (finalista) došel na AO 2007 do SF (na obou turnajích prohrál s Federerem). Ve Wimbledonu si zahrál finále tolikrát, co Murray.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:58Od: Forehand
Zaujimalo by ma, akym klucom meriaš top tenistu. Pre mna je Murrayho top lepsi ako Safinov, a viem to podporit vysledkami. Tenis neni len o Winneroch. Odkedy vyhral Federer prvy GS, Safin sa len 3krat dostal aspon do SF GS. Ako moze byt vlastne povazovany za jeho rivala?..

Roddick pocas Fed dominancie 04-07, len 3xSF hardu. Ako to je mozne, ked je taký kvalitny. Ved predpokladam, ze v 1kole-QF sa nestretaval s Federerom?...atd, atd. Federerova konkurencia v rokoch 04-07 bola dlhodobo ochudobnena, nerozumiem ako to moze mat sudny clovek problem priznat..
[ Reagovat ]
30.04.2018 09:40Od: Kozoroh
Ten klíč se jmenuje cit pro hru :)

Prozkoumejme Roddicka na hardových GS 2004-07:
AO 2004 - prohrál ve ČF se Safinem, který pak dosáhl druhého finále na AO
USO 2004 - prohra ve ČF s Johanssonem
AO 2005 - prohra v SF s Hewittem, ten pak ve finále nestačil na Safina
USO 2005 - prohra v 1. kole s Müllerem
AO 2006 - prohra v 4. kole s Baghdatisem, který došel do finále a nestačil na Federera
USO 2006 - prohrál ve finále s Federerem
AO 2007 - prohrál v semifinále s Federerem
USO 2007 - prohrál ve čtvrtfinále s Federerem

Z těchto 8 proher kazí Roddickovi renomé 3 krachy s Baghdou, Müllerem a Johannsonem. Ale ty zbývající ukazují, že byl na hardu dobrým konkurentem.
A tam, kde nebyl Roddick, tam za něj zaskočili Hewitt se Safinem. AO 2006 je jediným hardovým majorem let 2004-07, kde se Federer nestřetl s nikým z trojice Roddick, Hewitt, Safin.
[ Reagovat ]
30.04.2018 10:26Od: Forehand
Ale ty cit pre hru nemas, a znova to dokazujes :)

Takze Roddick z osmich pokusov prehral 3 krat s hracom pod jeho uroven, dvakrat s hracom jeho urovne a ani raz neporazil silnejsieho hraca :)

Áno, Roddick bol dobrým konkurentom. Dobrym, priemernym 3)
[ Reagovat ]
30.04.2018 11:24Od: Kozoroh
Vidíš, RF-Dominik či spaniel by zas řekli, že cit pro hru schází tobě. Takže si dovedeš představit, kde mám tohleto tvé tvrzení...

Tvůj argument o neporažení silnějšího hráče by se dal otočit i proti Rafově konkurenci na antuce, což ti očividně nedošlo ;)
[ Reagovat ]
30.04.2018 11:35Od: Forehand
Jablká a hrušky.

Otocit sa to samozrejme nedá. Nadal porazal vo finále Djokovica s Federerom, teliatko. Oni nevypadávali kazdy, pocas svojich top rokov (Fed 05-09) Djokovic (11-16) necakane a predcasne ako Roddick. Uz chápes ten rozdiel?..No vidis, nechapes :)

Že ti drukujú moji hlavní hejteri vobec nesuvisí s tvojou osobou. Si im ukradnutý, akurát máte rovnakého "nepriatela". Koza, koza. Common sense.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:15Od: triatlet
Forehande, jsi pouze sprostý.
Zahleděný do Rafy nedokážeš akceptovat jakýkoliv jiný úspěch, názor.
Včera jsi pomateně reagoval nějakým tipařským kurzem. Tomu nerozumím. Netipuji.
Nemám problém uznat, že Rafa je antukový dominátor. I když víc přeju Rogerovi.
Užívám si éru Rogera a Rafy. Zážitek byl Laver cup.
A pokud chceš množinky, pak svými sprostými a arogantními komentáři se Kozorohovi ani neblížíš. To spíš Pe3k je podobná krevní skupina jako Forehand.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:28Od: Forehand
Na velkú dieru, velká záplata.

Su to práve FFF, ktorí sú obmedzení, neschopní príjimat iný uhol pohladu..

Pomylil som si ta s KrisaBoy, uz niekolkýkrát, sorry
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:40Od: triatlet
OK. Díky za reakci.
Toho Krisboye mám taky v ignoru :-)
Pochopím, že provokuješ nicky Pe3k, nebo Krisboy, ale Kozoroha?
Kozoroh je jeden z mála, který píše zajímavě, i když pro tebe "jen" statistiky...
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:46Od: Forehand
Urcite je prinosom, ked je nezaujaty v neutralnej pozicii.

Ale voci mojej osobe uz nezaujatý nie je, voci Nadalovi rovnako. Aj v tomto vlákne začal byt ako prvý osobný, takze prirodzene držím líniu. Od USO sa s nim niečo pokazilo, nie je to len moj nazor. Je az prilis casto tendenčny.
[ Reagovat ]
30.04.2018 07:44Od: Roger_Federer
:), ted o karkulce, je to jenom o tvojem napoleonskem komplexu..
[ Reagovat ]
30.04.2018 10:26Od: Forehand
Paci sa mi ako nezvládaš :)
[ Reagovat ]
29.04.2018 14:20Od: turista
Komplexní hráč Nadal rozhodně je.
[ Reagovat ]
30.04.2018 10:19Od: Tornes
Roger má zas jako jediný v historii alespoň 10 titulů ze antuky, trávy a hardu (tj. současných povrchů). A jak říká Forehand, tituly jsou jediné, co se počítá, vše ostatní jsou statistiky poražených.
[ Reagovat ]
30.04.2018 10:23Od: Forehand
Co je to 10?..:)

Rafa bude mat coskoro 20 titulov z hardu aj antuky :)

Najviac 1000, 500...A svetielko nádeje blyká aj na GS.

250ky nechá Rogerovi :)
[ Reagovat ]
30.04.2018 13:37Od: turista
Věřím, že do čela tabulky tisícovek se po delším čase vrátí Djoker.
[ Reagovat ]
29.04.2018 06:36Od: Roger_Federer Forehend
Clanek o Tsitsipasovi a napoleonek, 62 napise slovo Federer, bee bee ;)
[ Reagovat ]
29.04.2018 06:57Od: Forehand
Áno, a v tom istom článku napisem prvé slovo Rafa.

Ty IQ 62 ovečka.
[ Reagovat ]
29.04.2018 08:35Od: Roger_Federer
Klid, klid..nezur.
[ Reagovat ]
29.04.2018 09:21Od: Forehand
Sorry, IQ 61.

Ved ty ani nevies rozoznat emóciu smiechu a zúrivosti. Si taký natvrdlíček :)
[ Reagovat ]
29.04.2018 10:23Od: Roger_Federer
Napoleonku, klud,snazis se sice pekne,ale je evidentni, ze se ti pritom poti ruce a na krku ti naskoci zila, trosku si poodesel ze sveho standartu, udajneho nadhledu ktery ses snazil roky prezentovat..
Muzes me to IQ odpocitavat az do nuly..
Ale k tematu tenisu nemas jako vzdy nic ty antukova sezono 04. :)
[ Reagovat ]
29.04.2018 15:06Od: Forehand
Ako povieš šéfe..:)
[ Reagovat ]
28.04.2018 22:35Od: Mayo
Boston 2-1 Tampa...Pastrnak beast mode, najlepsi hrac na svete
[ Reagovat ]
28.04.2018 21:01Od: J-Gat
"Tsitsipas se navíc může těšit na premiérový souboj hráčem Big 4 a zároveň aktuální Top 4"

Nadal je top4?
[ Reagovat ]
28.04.2018 20:00Od: Fandina
Tsitsipas je talent. Mně se líbil v Dubaji. Když jsem tam byla, tak jsem byla na jeho zápase a líbí se mi moc. Takže gratulka a co se dá dělat, můj Bustička na něj neměl.
[ Reagovat ]
28.04.2018 19:21Od: Forehand
Rafa ohromne zlepšil BH, aj keď v niektorých výmenach prveho setu hral kratšie lopty a dostával sa pod tlak, tým BH si v ďalších výmenách dokázal sám tlak vynútiť. Na dalsich dvoch turnajoch by som privital zápas s Djokovicom, snad Nole konecne zvladne prve 2-3 zápasy.

400 vyhier je vzhladom na 5-6 antukových turnajov v priemere ročne neskutočné číslo.
[ Reagovat ]
28.04.2018 20:06Od: Nola
:D turista ti tu popise, ako ten zapas bude vyzerat, ak sa Nole nahodou k nemu prepracuje.......
[ Reagovat ]
28.04.2018 20:57Od: Forehand
Samozrejme, Novakovmu BH po čiare bude venovat tradičný im memoriam stĺpček.
[ Reagovat ]
28.04.2018 21:07Od: EllNino
neříkej mi, že tobě ta skvělá konkurence Stana, Novaka, Rogera, Andyho nechybí :) Bývaly to skvělé bitvy, teď je to dominance Rogera na hardu a Rafy na antuce :D
[ Reagovat ]
28.04.2018 21:18Od: Frantz
Ano ano, Federerova dominance na Sunshine double byla přímo děsivá :D
[ Reagovat ]
28.04.2018 21:20Od: Forehand
Mas pocit, ze by Federer IW, Miami, TM ci USO dominoval?..:)..Vyhral AO, pomohlo mu odstupenie Nadala..
[ Reagovat ]
28.04.2018 21:25Od: triatlet
F+F rafafanatici, klauníci pospolu :-)
[ Reagovat ]
28.04.2018 21:29Od: Forehand
Fuckty kamarát, fuckty. Z piatich najvacsi hardovych turnajov vyhral Feder jediny. Rovnako ako Nadal lol.

Ale to clovek, co podáva kurzy 1.04 s manipulačnym poplatkom 10% nepochopi. Si v klude :)
[ Reagovat ]
28.04.2018 21:31Od: EllNino
Jaj ... Mně jsou bohužel Nadal i Federer celkem u zadku :D
[ Reagovat ]
28.04.2018 21:48Od: Forehand
Toho Federera chápem :-)
[ Reagovat ]
28.04.2018 22:05Od: triatlet
Mimoň klaunehand... jako vždy.
[ Reagovat ]
28.04.2018 22:19Od: Forehand
Uznavam.

Teraz si ma vyargumentoval :-)
[ Reagovat ]
28.04.2018 21:51Od: Kojinho
Jasně, pět z pěti posledních zápasů na hardu vyhrál Federer, ale pomohlo mu odstoupení Nadala.
[ Reagovat ]
28.04.2018 21:57Od: Forehand
Jablčká a hrušky.

Dobrú chuť :)
[ Reagovat ]
28.04.2018 18:46Od: Herbert_Hoover
Goff si za ten první set nezasloužil takový masakr ve druhém..start zápasu byl výtečný, pak začal být Rafa více agresivní, začal si jet to svoje a zdálo se, že ten set bude mnohem jednoznačnější, než nakonec byl. Myslím si, že Rafa už nejtěžším zkouškám na turnaji čelil a pokud bude aktivní, bude hrát rychle a agresivně, tak se mladý moc chytat nebude. Snad to dopadne dobře. Jinak čtyřstá výhra na antuce velmi pěkné číslo. Muster je na dostřel. :) Vamos!
[ Reagovat ]
29.04.2018 14:27Od: turista
Muster má sice o 25 antukových čárek víc, ale v titulech má Nadal víc už o 14, po dnešku předpokládám bude mít už o 15 víc než Muster. Celkově navíc dnes asi vyrovná 77 titulů, které drží Big Mac. Djoker loni začátkem jara ztrácel pouhé 2 tituly na Rafu. Po dnešku bude ztrácet už 9 titulů. Promarnil svou šanci o kterou celou kariéru usiloval.
[ Reagovat ]
29.04.2018 16:50Od: Herbert_Hoover
Novak ale furt bude ten, ktery jako jediny dokazal porazet Rafu na antuce. To neni malo. Ja to vim, stats mam docela v malicku, ne jako Tornes, ale jde to. Rafa ma hlavne na antuce uspesnost 91,9% :))
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:51Od: turista
Děkuji ti za to, že uznáváš Novaka Djokoviče. Řada z nás z Djokolandu taky uznáváme Rafu Nadala. Jsme jen neradi, že Djoker už docela dlouho dělá otloukánka jiným hráčům. Až vyhraje ten 69.titul budeme přešťastní. Stačí si vzpomenout na jeho loňskou nečekanou jízdu v Eastbourne zakončenou 68.titulem. Rádi bychom ovšem byli za nějaký titul z antuky, kde jako jediný hráč na okruhu dříve dokázal mnohokrát úspěšně bojovat s antukovým králem.
[ Reagovat ]
28.04.2018 18:20Od: ipko Mayo
Trnava dnes oslavuje titul ak vyhrá so Slovanom na Pasienkoch
[ Reagovat ]
28.04.2018 19:49Od: Mayo
Trnave ten titul prajem. Konečne sa dočká a ti čo sa posmievali neustále budú ticho.
[ Reagovat ]
28.04.2018 17:58Od: Mayo
Kks ani neviem kto to je a hneď finále a rovno proti El Matadorovi. Podľa mna ani nezaspi (:
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist