Berdych je bez trenéra. Spolupráci s Vallverduem ukončil

  • Tomáš Berdych je týden před Roland Garros bez trenéra. Osmý hráč světového žebříčku po roce a pěti měsících ukončil spolupráci s koučem Danielem Vallverduem z Venezuely. Oznámil to dnes v tiskové zprávě s tím, že náhradu zatím nemá.
    16. 5. 2016, aktualizováno | Aktuality |  211 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Berdychovi se pod vedením Vallverdua, který dříve spolupracoval s Britem Andym Murraym, nepovedlo prorazit na grandslamech, jak si původně představoval. Letos se mu tolik nedaří ani na dalších turnajích. Minulý týden v Římě dokonce utrpěl nejhorší porážku v kariéře, kdy v utkání třetího kola s Belgičanem Davidem Goffinem neuhrál ani game.

"Moje výsledky v poslední době nebyly takové, jaké bych si je představoval," napsal na svém facebookovém profilu aktuálně osmý hráč světa. "Už nejsem tenista, který by svou kariéru teprve začínal, proto musím jednat rychle, když cítím, že potřebuju změnu," dodal Berdych.

Pod vedením Vallverdua sice Berdych dobře začal loňský rok, kdy si zahrál semifinále Australian Open, v zápasech s nejlepšími však změna nepřišla. Ani jednou nedokázal porazit Novaka Djokoviče, Andyho Murrayho či Rogera Federera a letos začal prohrávat i s hráči, kteří jsou v žebříčku za ním a nad nimiž loni vítězil.

"Bylo mi potěšením pracovat s Tomášem a výzvou pomáhat mu naplňovat jeho profesionální cíle," napsal Vallverdu na sociálních sítích. "I když nebudeme dál spolupracovat, přeji Tomášovi všechno nejlepší v další cestě kupředu."

Po šesti letech mezi elitou Berdychovi hrozí, že vypadne z první desítky světového žebříčku, v němž byl nejvýše čtvrtý. Největšími úspěchy vítěze dvanácti turnajů ATP zůstávají dva triumfy s českým týmem v Davis Cupu a finále Wimbledonu v roce 2010.

Otázkou je, zda bude Berdych dál spolupracovat i s dalšími členy svého zahraničního týmu, kterými jsou dánský fyzioterapeut Per Bastholt a kondiční trenéři Chorvat Azuz Simčič a Britem Jez Green.

Berdych je dalším českým hráčem, který letos mění trenéra. V lednu po Australian Open se Petra Kvitová po sedmi letech rozešla s Davidem Kotyzou a Jiří Veselý ukončil krátkou spolupráci s Tomášem Krupou, bývalým koučem Berdycha, který se vrátil k Barboře Strýcové. Kouče změnil také Lukáš Rosol.

Petr Pokorný, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (211)
17.05.2016 15:02Od: Smazaný účet
Tak Murrayho priorita je podle všeho Lendl, chce si s ním promluvit a najít nějaký kompromis ohledně cestování, aby nemusel být Lendl furt a měl čas na svoje aktivity. Zbytek času by mohl v pohodě obstarat Jamie Delgado, který teďka s ním jezdí. Měl by tak funkci Vallverdua a Ivan by mohl být na grandslamy a turnaje v USA třeba jenom.
[ Reagovat ]
17.05.2016 15:05Od: Smazaný účet
A když už jsem u Murrayho, kouknul na sestřihy jeho antukových zápasů s Nadalem a Djokovičem z roku 2011 (Monte Carlo a Řím) a i když v obou měl šanci, rozdíl v pohybu na antuce je neskutečný. Hlavně to je hlavní rozdíl v jeho výkonech na antuce poslední dva roky, daleko lepší pohyb. I sám Andy to potvrdil, že už se toho nebojí, nebojí se, že by ztratil balanc a nebyl u míče dobře postavený.
[ Reagovat ]
17.05.2016 16:01Od: Davor1
To by bolo podľa mňa najideálnejšie riešenie s tým Lendlom na taký skrátený úväzok...
[ Reagovat ]
17.05.2016 16:36Od: Smazaný účet
Taky myslím, Delgado je schopný, dřeváka Müllera dokázal přetvořit tak, že asoň vypadá jako tenista někdy. Zkušenosti má a menší turnaje v Evropě by s Andym objezdil.

A jak píšu. Lendl na gradslamy + třeba Masters v USA (IW, Miami, Kanada + Cincy). To by mohlo klapat. A s tím, že tréninkovou základu by Andy měl zpátky v Miami, ne jak letos v Dubaji.
[ Reagovat ]
16.05.2016 22:45Od: Smazaný účet
Tak sem se díval na záznam Berdycha a prostě já si nemůžu pomoct. Roste nám budoucnost, tenhle hráč jednou všem vypálí rybník a bude vyhrávat grandslamy. Výkon s Goffinem byl takřka dokonalý, ale jen takřka. Chyběl ten dílčí úspěch - alespoň jeden game, pak by byl Tomáš oslavován a možná by mu na Venclu postavili sochu.

Tomáši, jen tak dál, děláš nám obrovskou radost.

BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRADDDDDDD
[ Reagovat ]
17.05.2016 08:29Od: Smazaný účet
shut the fu.k up!
[ Reagovat ]
17.05.2016 08:31Od: Smazaný účet
Berdych je suverénně nejlepší český tenista posledních let asi si ho nikdy neviděl naživo,jak bojoval a vyhrával v Davis cupu,zalez zpět do nory
[ Reagovat ]
17.05.2016 10:49Od: Smazaný účet
S Goffinem bojoval až moc podle mě.
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:22Od: Smazaný účet Federer na RG?
Dobrý večer, nevíte prosím Vás nějaké zprávy o Rogerovi? Jestli někde trénuje a připravuje se na Roland Garros nebo odpočívá a nepojede tam? Děkuji mnohokrát.
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:28Od: Krisboy
Nevím, co dělá, jestli trénuje, ale účast na RG zatím oficiálně neodvolal. Tak snad tam hrát bude.
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:30Od: Smazaný účet
Jasně,ale znáte to. Klidně to může odvolat den před tím. Může se odhlásit ikdyž ho nalosují už v pátek ne?
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:45Od: a.magerova
Klidně se může odhlásit hodinu před zápasem, ale KUŠ a nesýčkuj !!!
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:48Od: Smazaný účet
No já doufám, že bude hrát. Prosíím at hraje
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:55Od: a.magerova
Já taky, tak držme pěsti pro štěstí.... ;-)

http://static.trololol.cz/img/content/1/mini/1455884828_2b4baf44.jpg
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:54Od: Forehand
Že by sa odhlasil pred zrebom a Rafa by bol štvrtý nasadený??...To by mu isto neurobil :)..
[ Reagovat ]
16.05.2016 22:02Od: Smazaný účet
No já doufám,že by mu to neudělal. Takže do pátku budeme vědět více?
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:33Od: Smazaný účet
teď odešel asi na záchod, s manželkou se koukají na nějakej film, přesně nevidím, na jakej.
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:44Od: a.magerova
Oba maj rádi Bohdalku, takže se dívaj na film: KAŽDÝ MILION DOBRÝ.... ;-)
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:52Od: Smazaný účet
já jsem si říkal, co to tam Mirka vyvádí nad tím stolkem, a ona tvoří rodinný rozpočet... když každý milion dobrý, tak to příští měsíc jen tři kabelky :) Roger se snažil usmlouvat dvě, ale narazil :D
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:58Od: a.magerova
Jj, tak nějak... :-)))
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:34Od: panzer.dragon
Dneska sem videl oficialni trikot na rg pro rogera
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:35Od: Smazaný účet
Jojo ten už jsme viděl dávno ten jeho outfit.
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:37Od: panzer.dragon
No tak je to jasny ne, prece se to nevyhodi :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 20:37Od: Bee
Je pravda, že Tom teď poslední dobou na svoje poměry hraje "tužku", takže změna trenéra je logická volba. Ale myslím, by se slušelo připomenout, že pod Danim se z něj stala byť jen na krátko světová čtyřka. Navždy už se o Berďovi bude mluvit jako o bývalé světové čtyřce... Takže za Daniho působení k určitému posunu došlo. Určitě Tom čekali víc (i my, jeho fanoušci), ale úplně zanedbatelné to není.
[ Reagovat ]
16.05.2016 20:50Od: Smazaný účet
hned jak ho začal trénovat tak asi čtvrt roku hrál berda fakt tvrdě to byla smřst jak prase a pak už jen stagnace
[ Reagovat ]
16.05.2016 20:59Od: Smazaný účet
finále v MC proti Djokovicovi byl vrchol, pak už to šlo postupně dolů.
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:40Od: Smazaný účet
Tak sem se díval na záznam Berdycha a prostě já si nemůžu pomoct. Roste nám budoucnost, tenhle hráč jednou všem vypálí rybník a bude vyhrávat grandslamy. Výkon s Goffinem byl takřka dokonalý, jediný, co chybělo, byl nějaký uhraný game, ale to se do přéště zpraví.

Tomáši, jen tak dál, děláš nám obrovskou radost.

BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:29Od: freeteepek
Otázka: Bude teď Berdych hrát zase v čepici?
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:49Od: Smazaný účet
Tak sem se díval na záznam Berdycha a prostě já si nemůžu pomoct. Roste nám budoucnost, tenhle hráč jednou všem vypálí rybník a bude vyhrávat grandslamy. Výkon s Goffinem byl takřka dokonalý, ale jen takřka. Chyběl ten dílčí úspěch - alespoň jeden game, pak by byl Tomáš oslavován a možná by mu na Venclu postavili sochu.

Tomáši, jen tak dál, děláš nám obrovskou radost.

BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRADDDDD
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:16Od: Mac
uz to unavuje...
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:29Od: freeteepek
PRoč jsi na to koukal? Jsi masochista?
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:30Od: panzer.dragon
Bral sem to ignorem costigana jako uzavrenou kapitolu :) omyl
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:32Od: slacker
Byti ignorantem neni to cim by ses mel chlubit
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:34Od: panzer.dragon
Jinak to neslo, mel sem z toho textu haluze
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:36Od: Smazaný účet
sorry, chtěl jsem ho trochu vytrolit :D to je tak jedinej příspěvek, kterej tu asi nečekal
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:37Od: panzer.dragon
Jj :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:06Od: Smazaný účet
Tak sem se díval na záznam Berdycha a prostě já si nemůžu pomoct. Roste nám budoucnost, tenhle hráč jednou všem vypálí rybník a bude vyhrávat grandslamy. Výkon s Goffinem byl takřka dokonalý, ale jen takřka. Chyběl ten dílčí úspěch - alespoň jeden game, pak by byl Tomáš oslavován a možná by mu na Venclu postavili sochu.

Tomáši, jen tak dál, děláš nám obrovskou radost.

BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRADDDDD
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:09Od: sprchon
Nemá to bejt spíš na HARD? Nebo rovnou na trávu? :D
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:27Od: turista
Tomáš Berdych toho pro náš tenis udělal hodně. Kopat tady do něj když se mu nedaří je hodně laciné až ubohé.
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:46Od: Smazaný účet
sprchoni zdravím tě! :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:13Od: sprchon Re: Costigan
Taky tě zdravím! :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 17:24Od: Davor1
Logický krok. Vallverdu vyzeral byť ako dobrá a perspektívna voľba, ale nakoniec sa ukázalo, že Krupa mal na Berdycha a jeho hru lepší vplyv. Berdychovi sa nedá tá trénerská výmena vytknúť, v tejto fáze kariéry už musel niečo spraviť, ak mal ešte ambície ísť hore. Síce mu to nevyšlo, ale aspoň si môže povedať, že spravil pre to čo sa dalo.
Dani si trochu pokazil životopis, nebolo to z jeho strany príliš úspešné pôsobenie v roli hlavného kouča a nedokázal Berdycha posunúť vôbec v ničom. Na druhej strane, nemal v rukách ideálny materiál, Berdych je len veľmi ťažko tvarovateľný tenista, navyše už viac ako 2 roky je za zenitom a jediné, čo ho celý čas drží v desiatke je konzistencia proti slabším súperom. Tá už ale tiež začína odchádzať a pri jeho neschopnosti ohroziť lepších hráčov to môže pre neho znamenať výrazný prepad. Od začiatku sezóny 2014 má proti lepším hráčom ako on (Djokovič, Murray, Federer, Nadal, Wawrinka, Nishikori) bilanciu 1-23, keď vyhral akurát s vtedy slabúčkym Nadalom na AO. V roku 2013 dokázal ešte zdolať Djoka, Rogera, Andyho aj Stana, odvtedy neskutočne zjalovatel.
[ Reagovat ]
16.05.2016 17:43Od: misa
Ta bilance je pro hráče top 10 děsivá.
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:07Od: Tornes
Tak se podívej třeba na bilanci Nishiho (hráče v těchto letech takřka vždy lépe umístěného než Toma) proti big5. Taktéž jedna jediná výhra.
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:09Od: misa
Ale Tomáš má započtených 6 soupeřů.
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:40Od: lars
Tak tenis. zapas Kei proti Kei neni :))
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:34Od: lars
jenze Mura2013 < Mura2015, Wawra 2013 < Wawra2014, ...
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:43Od: makro99
Já mám z letoška podobný pocit jako z 1. poloviny roku 2011. Čtvrtfinále AO a jinak předčasné porážky s každým lepším hráčem mezi 10. a 30. místem - Wawrinka, Gasquet, Cilič, Almagro.. pak se přidali propady s Robertem a Petzschnerem (analogie s Džumhurem) a nakonec Goffin alias Soderling v Bastadu 1:6 0:6... a pochyboval sem tehdy, že ta loňská sezóna byla náhoda, ústřel nahoru;
a pak se všechno změnilo v tom zápase s Federerem v Cinnci - asi nejlepší Berdychův výkon, co jsem live viděl, a druhá půlka sezony i roky 2012, 2013 byla skvělým obdobím, kdy Tsongu, Almagra, Cilice, Monfilse apod. běžně porážel a byl vyrovnaným soupeřem i big four.. takže pořád jiskřičku naděje, že se ještě uvolní a začne hrát zase útočněji, tam vidím..
[ Reagovat ]
16.05.2016 17:06Od: Smazaný účet OT
Nevím, jestli to tu nebylo, ale je to zajímavý.

Federer vs Djokovic - All 45 Career H2H Matchpoints

https://www.youtube.com/watch?v=_fzxKub2Rgo
[ Reagovat ]
16.05.2016 17:09Od: Smazaný účet
taky nevím, jestli to tu bylo, a nevím, jestli je to zajímavý.
[ Reagovat ]
16.05.2016 17:11Od: panzer.dragon
Du si to pustit, uvidim kolik jich vydrzim (bude zalezet na kvalite videa ze zacatku :) )
[ Reagovat ]
16.05.2016 17:31Od: panzer.dragon
Paradni video, dal sem ho cely i s aquababes reklamou uprostred, ten djok me fakt stve :), ty gs a tm za posledni dva roky, kdyby tam djok nebyl.. Tak ma roger o jeden tm vic a 4 gs :(
[ Reagovat ]
16.05.2016 17:36Od: panzer.dragon
Zaujalo me jak se potkali x nasobne na x turnajich, us open 6 x, tm 6 x, wimbl xkrat, ao xkrat.. Mazec
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:52Od: Smazaný účet
Jj a pokud si dobře vzpomínám z toho videa, tak jsou dva Masters turnaje, kde spolu nikdy nehráli. Paříž hala Bercy a Madrid.
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:54Od: Smazaný účet
Tak ta Paříž mě unikla. Jediným turnajem 1000 a velkým turnajem (GS+1000+DC+TM), kde spolu nehráli, zůstává Madrid. A to ani tehdy na hardu, když se hrálo, ani na antuce.
[ Reagovat ]
16.05.2016 17:52Od: sprchon
Zajímavý rozhodně. :) Bohužel se to přelilo a ty největší finále vyhrává Djok. Roger už "nemá" ani ten Wimbledon, "pouze" Cincinnati.
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:01Od: panzer.dragon
Ale to cinci mu vyblokoval pekne, rovnou do srdce, jeste rafa si da djoka na rg a bude
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:49Od: Smazaný účet
Mně na tomto videu zaujal Djokovičův sportmanship. Vždy dokázal uznale pogratulovat Rogerovi k výhře a to jejich vztahy byly kolem roku 2009 na bodu mrazu.
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:11Od: Nola
snad jeden z mala Fedexfan, ktory dokaze Noleho respektovat, vdaka za fajn video
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:43Od: Smazaný účet
Není zač. :) Já mám Noleho rád. Přijde mi jako reprezentativní světová jednička a v současnosti hlavní tvář tohoto sportu. Když už není no.1 Fedex, tak lepší Nole než Andy nebo Rafa. Ale byly doby, kdy jsem ho nesnášel. Zpravidla se tak stávalo v září, konkrétněji Léta Páně 2010 a 2011. :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 20:25Od: Nola
no, ale vcera na kurte teda reprezantativne zrovna nevyzeral, tak som ho zurit uz davno nevidela... samozrejme nakoniec Andymu v pohode zablahozelal a myslim, ze ho aj objal...
o.i. obdivujem ta, ako si dokazal s nenavistou nalozit, klobucik, je to balzam na dusu, ked sa tu poniektore individua predbiehaju v hejtovani hracov, ktori si dovolili porazit ich milacika
[ Reagovat ]
16.05.2016 20:43Od: makro99
Zuřil, ale vůči soupeři to překonal...
několikrát sem ho taky viděl, jak se po tom upuštění frustrace (např. rychlejší poklepávání raketou o antuku) hned omlouval divákům... naštvaní hráči reagují na nevoli publika spíš konfrontačně;
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:12Od: sprchon
Nikdo nechce prohrávat, ale Nole to tam bere dobře, no. Ještě aby ne, prohrát s GOAT musí bejt čest. :D To na Rogerovi je vždycky vidět, že ho to hodně mrzí... A objali se snad jen dvakrát a pokaždý po výhře Rogera.
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:41Od: Smazaný účet
Jj. :D Od Rogera je to vždy takový chlad. On nesnáší porážky stejně jako Rafa. Ale obdivuju Djokoviče v tomdle, protože si vemte kolik tam musí být emocí, ega a všeho, prohrajete třeba pětiseťák, taháte si čtyři hodiny a spíš máte asi tendenci soupeři zakroutit krk a dojde tam Nole usměvavý jak žárovka a fakt vám uznale zagratuluješ. Vlastně už existuje snad jen jeden hráč na okruhu, který tak umí přijmout porážky a to je "Věž z Tandillu."
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:47Od: sprchon
Přesně tak. :D
Vím, že ženský tě v tenise moc nezajímají, ale tam se mi v tomhle ohledu moc líbí Serena. Je prostě nad věcí, je vidět, jak jí tenis baví a i když prohraje, tak jde k síti s úsměvem, tváří se tak zasněně... Řekne soupeřce pár hezkých slov. :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:52Od: lars
a ze nehrala po USO2015 do konce roku 2015, kdyz ji tenis bavi ?
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:59Od: sprchon
Kdybys to trochu sledoval, tak víš, že i přesto, že loni vyhrála první tři GS, tak měla celej rok problémy s drobnými zraněními. Bylo to často vidět i v zápasech, že prostě chvílemi nějakým způsobem trpí. Prioritou bylo dát i ten 4. GS. Nevyšlo to, tak se rozhodla raději všechno doléčit. Přijde mi to jako rozumný. ;)
[ Reagovat ]
16.05.2016 20:02Od: lars
A jake mela Serina zdravot. problemy na USO2015 ?
[ Reagovat ]
16.05.2016 20:16Od: sprchon [ Reagovat ]
16.05.2016 20:56Od: lars
A ze v tom clanku ze zari 2015 (2. link) jsem nenasel problem bolesti kolen ?
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:19Od: sprchon
Nechápu o co ti jde.
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:33Od: lars
proc v tom clanku, ze zari 2015 neni zminen problem bolesti kolen na USO2015 ?
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:39Od: sprchon
Jak to mám vědět? :D
Pravděpodobně to, že celej rok hrála se zraněními, řekla až později a ne hned po prohře s Vinci.
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:53Od: Smazaný účet
Jo, to jsem si všiml na Australian Open a líbilo se mi to. Předtím jsem ji prohrát neviděl. :D Ale ona taková nebyla vždy, ne? Není to až otázka od druhé fáze kariéry? To nic nemění na tom, že respekt.
[ Reagovat ]
16.05.2016 20:02Od: sprchon
"Předtím jsem ji prohrát neviděl." :D :D :D

Já to dřív tolik nesledoval, ale asi nebyla taková, no. Myslím, že to je věkem, že už právě získala ten nadhled atd. :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:58Od: makro99
Serenu já zase vidím úplně jinak :) absolutní přezíravost, taková ta hezká slova k malým holčičkám, který by ji za normálních okolností (= jejího alespoň 30% výkonu) nikdy nemohly ohrozit...
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:50Od: makro99
přesně - být winnerman typu Djokera znamená spoustu emocí, ega, spíš vymlouvání se na vlastní chyby a špatnej den než uznání výkonu soupeře, i té chuti k zakroucení krkem :) .. v tomhle přijímání porážek je Djoker jedinečnej;
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:52Od: makro99
solidní v tomhle směru býval vždy i Berdych, takový ty našpulený koutky jakože dobrej výkon a poplácání... při trpkých porážkách určitě nadprůměrná reakce;
[ Reagovat ]
16.05.2016 23:29Od: Mayo
Robíš ako keby Djokovič znášal porážky :D veď prehrá jeden fiftín, kde vyhráva a je nervózny :D Podľa mňa každého mrzí prehra ale zase nie nejako dlho. Aj keď sú hráči, ktorým je jedno či prehrajú :D Interista Fábio :D
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:28Od: panzer.dragon
To jo no, az vypada kolikrat djoker celkem spokojene prestoze prohral, to roger tam kolikrat skoro natahuje, asi umi srb celkem solidne prijimat porazky
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:23Od: Forehand
Sú tam aj tie nevyužité?..:)
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:36Od: panzer.dragon
Ted si me prived na dabelskou myslenku, ale asi k tomu bude potreba Tornes, chtelo by to mit statistiku (pocty) nevyuzitych matchballu, idealne v zapasech, kde dany hrac nakonec nezvitezil
[ Reagovat ]
16.05.2016 21:39Od: panzer.dragon
Mozna spis pocty finalovych zapasu kde mel dany hrac matchball ale nakonec prohral
[ Reagovat ]
17.05.2016 12:05Od: Tornes
MATCH POINTS SAVED AND SQUANDERED - pouze do konce 2013
ROGER FEDERER
Match Points saved:
2011 - F. Lopez 1 (Madrid RD of 32).
2006 - O. Rochus 4 (Halle QF), Roddick 3 (Tennis Masters Cup RR).
2005 - Ferrero 2 (Dubai RD of 16).
2003 - Scott Draper 7 (Cincinnati RD of 64), Martin Verkerk 4 (Paris RD 16), Agassi 2 (TMC RR).
2001 - Massu 3 (Vienna RD of 32), Johansson 1 (Miami RD of 16).
2000 - Ljubicic 2 (Marseille QF), Hewitt 1 (Basel R16).
1999 - Guillaume Raoux 2 (Rotterdam RD 32).
Total 12 Matches, 32 Match Points.

Match Points lost:
2000 - Henmen 2 (Vienna SF).
2001 - Rafter 1 (Halle QF).
2002 - Haas 1 (Australian Open RD of 16).
2003 - Albert Costa 3 (Miami QF).
2005 - Safin 1 (Australian Open 2005), Gasquet 3 (Monte Carlo QF).
2006 - Nadal 2 (Rome 2006).
2010 - Baghdatis 3 (IndianWells RD of 32), Berdych 1 (Miami RD of 16), Djokovic 2 (US Open SF), Monfils 5 (Paris SF).
2011 - Djokovic 2 (US Open SF).
2013 - Berdych 3 (Dubai SF).
Total 13 Matches, 29 Match Points.
[ Reagovat ]
17.05.2016 12:05Od: Tornes
NOVAK DJOKOVIC
Match Points saved:
2012: Tsonga 4 (RG QF), Murray 5 (Shanghai Final)
2011: Federer 2 (US Open SF), Berdych 1 (London RR)
2010: Kohlschreiber 3 (IndianWells RD of 32), Federer 2 (US Open SF)
2009: Serra 5 (Halle RD of 16), Stepanek 3 (Basel RD of 16)
2007: Chela 2 (Vienna QF), Youzhny 3 (Rotterdam SF)
2005: Garcia-Lopez 3 (Wimbledon 2nd RD)
Total 11 Matches, 33 Match Points

Match Points lost:
2009: Nadal 3 (Madrid SF)
2007: Youzhny 3 (Rotterdam SF)

RAFAEL NADAL
Match Poinsts saved:
2010 - Troicki 2(Tokyo SF), Benneteau 1(Cincinnati RD of 16)
2009 - Nalbandian 5(IndianWells RD of 16), Almagro 5(Paris RD of 32), Djokovic 3(Madrid SF)
2008 - Moya 4(Chennai SF)
2006 - Federer 2(Rome Final), O. Rochus 1(Marseille RD of 32)
2005 - Youzhny 1(Australian Open RD of 64)
Total 9 Matches, 24 Match Points

Match Points lost:
2010 - Davydenko 2(Doha Final)
2005 - Berdych 3(Cincinnati RD of 64)
2004 - Ferrer 3(Stuttgart QF), Agustin Calleri 2(IndianWells RD of 32)
2003 - Nicolas Lapentti 5(Bastad QF)
Total 5 Matches, 15 Matches

ANDY MURRAY
Match Points saved:
2006 - Mello 5(New Port RD of 32)
2007 - Youzhny 1(St. Petersburg SF), Haas 2(IndianWells QF), Mathieu 2(Miami RD of 16)
Total 4 Matches, 10 Match Points

Match Points lost:
2012 - Djokovic 5(Shanghai Final), Raonic 2(Tokyo SF), Janowicz 1(paris)
2010 - Querrey 1(Los Angeles Final)
2008 - Ancic 2(Miami RD of 64)
Total 5 Matches, 11 Match Points
[ Reagovat ]
17.05.2016 12:20Od: panzer.dragon
díky, ten nadal co? od roku 2005 prohrál pouze jeden zápas kde měl mb, nervy ze železa
[ Reagovat ]
17.05.2016 12:25Od: panzer.dragon
a fedex v roce 2010 čtyři zápasy :-)
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:50Od: Krisboy
Dobře Áda, dobře Ráďa!!!
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:50Od: Smazaný účet Já nevím, zda sem to vkládal sem už, tak pro jistotu... Tak sem
Já nevím, zda sem to vkládal sem už, tak pro jistotu...

Tak sem se díval na záznam Berdycha a prostě já si nemůžu pomoct. Roste nám budoucnost, tenhle hráč jednou všem vypálí rybník a bude vyhrávat grandslamy. Výkon s Goffinem byl takřka dokonalý, ale jen takřka. Chyběl ten dílčí úspěch - alespoň jeden game, pak by byl Tomáš oslavován a možná by mu na Venclu postavili sochu.

Tomáši, jen tak dál, děláš nám obrovskou radost.

BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD
[ Reagovat ]
16.05.2016 15:08Od: Smazaný účet
skoro jako naše média, furt dokola to stejné, jenom ty to řekneš na tvrdo :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 15:10Od: lars
mel by ses sverit do pece lekaru : ocniho, psychiatra, .... :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 15:15Od: Krisboy
Stačilo by najít si kamarády, holku...
[ Reagovat ]
16.05.2016 15:44Od: Smazaný účet
no a to se očividně nedaří :D
[ Reagovat ]
16.05.2016 16:14Od: Smazaný účet
nedaří se najít holku, máte pravdu, sem sám a proto musím aspoň tady mít Vaši pozornost, děkuji az ní :D :D :D
[ Reagovat ]
16.05.2016 16:18Od: Lunej..
Bože, proč se na TP jinak normální lidi chovají jak paka? To je nějaká infekce či co? :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 16:31Od: misa
Jak víš, že jsou jinak normální? :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 16:34Od: Lunej..
Protože některé znám :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 16:45Od: misa
To bude asi tím, že komunikaci na internetu neberou lidi vážně. Taky tu občas napíšu nějakou blbost :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 16:46Od: Lunej..
To ano, ale někteří jsou jak Jekyll a Hyde. Čemuž teda vůbec nerozumím :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 17:46Od: Fandina Re: misa
+ 1
INternet je zábava, sice to má mít určitou úroveň, ale jinak proč se nepobavit, že?
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:39Od: makro99
to vypadá, že Pavlásek prohraje aji s lamou...
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:41Od: historik
naštěstí srovnal na 4:4, ale strašný boj. Tuto Lamu by měl porazit snadněji, budou tam těžší soupěři. Už to vypadalo, že by se mohl dostat do 100, ale ty poslední výsledky...:-(
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:47Od: makro99
já veřím, že vyhraje, ale ten lacinej fór sem si prostě nemoh odpustit :)
3. set je teda nahoru dolů..
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:50Od: historik
jj Lama je dobrý jméno:-) Naštěstí to otočil z 2:4!
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:56Od: makro99
a ještě navíc je to fakt "lama" přímo z Chile :)
sláva sláva, je to tam
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:51Od: Bee
uff...ale dopadlo to! tak snad to v dalších kolech půjde ještě o trochu lépe. Jinak Lukáš Rosol v Ženevě zatím 4:1 ...
[ Reagovat ]
16.05.2016 15:28Od: darek.vrana
To je tím, že Pavlásek je taky lama...
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:36Od: Bee French open - Q1
Radek postupuje. Matchball famózně lišácky ... :-)
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:25Od: Dobry-den
To jsou dneska bomby :-O
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:35Od: Fandina
Dobrý den :-)
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:10Od: horska.kraslice Pavlásek
Zatím 1:1 na sety. Adame, makej, teď se do toho zakousni, ukaž, že na to máš!
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:26Od: miledus Štěpánek v akci
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=dmx1ZnpofGF6aG9hdnBn&c=en&i=eWlxYXJjcGd0Yg%E2%84%96f%E2%84%96f&hc
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:19Od: Fandina
A je to i s komentářem :-)
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:23Od: Smazaný účet
Kalendář ATP rozšíří od příští sezony nový podnik kategorie 250, který se odehraje týden před Wimbledonem na trávě v Antalyi. Turnaj se uskuteční v luxusním hotelovém resortu Kaya Palazzo Belek a organizátoři připraví ve spolupráci s odborníky z Wimbledonu 7 travnatých kurtů.

Paráda, každý travnatý turnaj navíc se počítá :-))
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:05Od: Fandina
A Valverdu se vrátí k Andymu.
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:17Od: tmora
A Bedycha bude trénovat Moresmová
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:17Od: Fandina
Lendl by byl lepší.
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:19Od: Kytka
Toho chce zase Andy
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:20Od: Fandina
Ten už ho měl, tak teď je na řadě Berďa ... úsměv
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:42Od: Smazaný účet hmm
Berdych měl bilanci s A. Murray 6-4, pak ho začal trénovat Vallverdu, který ho musel znát dokonale a vůbec ho na něj nedokázal připravit, 4 lehké prohry, to je pro mě těžko pochopitelné.
Když jsem četl Berdycha, jak projel zápas se slabším hráčem a povídal něco ve smyslu: "Dyť to není konec světa, stane se... atd.", to pak člověk nemůže věřit, že s takovým mindsetem se dovede hecnout k lepším výkonům na tréninku i na hřišti. Murray míval i při zápasech u sebe papír s: "Snaž se co nejvíc můžeš, Při hře buď aktivní, Snaž se diktovat hru, Soustřeď se na každý míč..."
Připadá mi, že co se psychiky týče, tak Vallverdu na něj neměl nejmenší vliv, spíše ho ukolébal.
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:04Od: Smazaný účet
Tak Vallverdu u Andyho klapal hlavně proto, že to jsou kamárdi a znali se hrozně dlouho. Věděl, co Andy potřebuje a tak, proto u něj byl úspěšný a byl tak dobrým spolupracovníkem Lendla.
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:07Od: Kytka
Jenže Andy měl na tom papírku mj. i "Buď na sebe hodný"
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:22Od: Fandina
Musí nějak kompenzovat ty svoje nadávky.
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:36Od: Kytka
Jo jo
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:38Od: tommr rozumnej krok
kterej byl vzhledem k žalostnejm výsledkům Tomáše z poslední doby nevyhnutelnej. Ostudnej debakl s Goffinem byl zřejmě tou příslovečnou poslední kapkou. Žádný převratný změny ale od toho nečekám - Tomáš má prostě svoje limity a přibývající léta taky zastavit nejde. Snad se mu ale pod novým trenérem aspoň podaří zpomalit ten propad a udrží se ještě 2-3 roky v top-10 ...
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:24Od: lars
Pred GS ?? , nevim
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:39Od: Kytka
Ten debakl byl fakt poslední kapka. Teď je RG a za chvíli Wimbledon, pořád něco je, to měl dál čekat?
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:44Od: lars
a uz ma nahradu ??
Mohl to udelat po RG.
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:48Od: tommr
a k čemu by mu byl na FO trenér se kterým už do budoucna nepočítá? Tomáš má dostatek zkušeností, aby přežil pár týdnů nebo i měsíců bez trenéra ...
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:06Od: lars
vic lidi ma vetsi pravdepodobnost , ze objevi slabiny soupere v predzapasove priprave , a tim zvysi sanci na vyhru zapasu
[ Reagovat ]
16.05.2016 16:27Od: Kytka
No a co objevil na antuce za slabiny u Goffina? Navíc na RG obhajuje Tom jen 180 bodů. Navíc to není zrovna jeho povrch. Když se tak rozhodl, čím dřív, tím líp. Taky myslím, že to není dvacetiletý kluk a pár týdnů bez trenéra přežije.
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:23Od: lars
slabiny u Goffina by mu v tom posled. zapase s Goffinem k vyhre nepomohly. Ten zapas mel asi v 2. setu skrecovat.
Znalost slabin rozhoduji vyrovnanejsi zapasy.
Tom muze na RG uhrat QF, ale snizil si sanci na to QF.
[ Reagovat ]
16.05.2016 18:59Od: tommr
šanci na dobrej výsledek na FO si Tomáš snížil především tím ostudným výkonem proti Goffinovi. Ted si na něho budou věřit i hráči, kteří se ho až dosud báli ... :(
[ Reagovat ]
16.05.2016 19:18Od: lars
Ten zapas mel asi v 2. setu skrecovat.
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:31Od: tmora
Doufám , že nebude dalším trenérem Tomáše - Moresmová ..
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:14Od: Kytka
Martina Navrátilová by byla horší verze.
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:38Od: darek.vrana
Nechtěl by to Lendl vzít jako jednorázovou akci RG-Wimbledon? Udělal by mu taktiku na jednotlivé soupeře a mentálně by ho připravil na finále.
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:42Od: Smazaný účet
tady je problém, že Tomáš nemá moc variant, s jakou taktikou by přišel, a mentální příprava ho nezachrání, když ho bude někdo drtit svou o třídu lepší hrou.
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:20Od: Lunej..
Tomáš je podle mě asi v situaci, kdy ví, že se toho moc změnit nedá. Osobně si myslím, že je to hlavně o něm, ne o trenérovi. Ze začátku spolupráce nastoupil jak divoch, nabitý elánem a hrál moc dobře. Ale časem to vyprchalo a on potřebuje nějaký hodně velký náboj. A nejsem si jistá, že ho najde hlavně sám v sobě.
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:25Od: Smazaný účet
Já si pamatuju, jak tu každej onanoval nad tím, že šel párkrát na síť, že to jsou změny jak kráva :D :D přitom se dohromady nezměnilo vůbec nic, nikam nepostoupil, teď je naopak v nej sračkách za poslední roky, vypadne z TOP 10 a na turnajích bude brzo dostávat hráče z TOP20, který neporáží už dost dlouho...
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:00Od: Lunej.. Re: Costigan
Vstavas zadkem nějak často ne? Ty ses tady taky jeden čas rozplýval nad Rafou, tak je normální, že fandové Tomáše mají své radosti i strasti. Tobě se vždy dařilo že?
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:11Od: Kytka
Tak přesně. Tomáš je ve světové desítce 6 let. A za tu dobu se snad kromě dvou týdnů drží mezi osmi. Mezi osmi nejlepšími na světě. V takových s.ačkách bych tedy chtěla být. Stejně mu budu fandit proti všem, dokud bude hrát.
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:51Od: Krisboy
A já s tebou!
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:12Od: Smazaný účet
:D Lunej ty jo :D však víš, že já sem starej rejpal :D
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:00Od: Lunej.. Re: Costigan
Vždyť si o to sám říkáš a naše rozmluvy na téma Tomáš měly stále stejný výsledek, mladý rypale :-)
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:27Od: misa
Dosáhl všeho, co bylo v jeho silách. Možná ještě medaile z letošní olympiády.
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:29Od: Smazaný účet
taky už to nevidím moc růžově, na své hře už toho moc nezmění, podání nezlepší, víc variability už taky ve svých třiceti nepřidá, nebo že by se začal hnát na síť... ta energie je klíčová, už delší dobu mu chybí. Za mě už má "odpracováno", tak uvidíme, jestli ten propad půjde dál nebo se ještě někde blýskne.
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:14Od: Kytka
Ale no tak, Federera před třemi lety taky už pomalu odpisovali, že už má věk a zase se vrátil na své pozice, sice ne už jako jednička, ale druhé, třetí místo je dobré. Tak bych taky Tomáše zcela neodepsala.
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:28Od: Smazaný účet
taky ho zcela neodepisuji :) viz můj příspěvek
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:32Od: Smazaný účet
Tak sem se díval na záznam Berdycha a prostě já si nemůžu pomoct. Roste nám budoucnost, tenhle hráč jednou všem vypálí rybník a bude vyhrávat grandslamy. Výkon s Goffinem byl takřka dokonalý, ale jen takřka. Chyběl ten dílčí úspěch - alespoň jeden game, pak by byl Tomáš oslavován a možná by mu na Venclu postavili sochu.

Tomáši, jen tak dál, děláš nám obrovskou radost.

BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:35Od: Fandina
To si vážně myslíš, že tohle nějaký rozumný člověk bere vážně?
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:36Od: Smazaný účet
Hele nevim, ale třeba si to přečte nějaký sochař a začne připravovat plány...
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:37Od: Fandina
Legraci mám ráda, ale tohle má k ní daleko. Není to ani rozumné, ani vtipné. Je to o ničem.
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:58Od: Smazaný účet
vono to nemá bejt vtipný ale... to je to...
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:14Od: Fandina
a rozumné to není už vůbec
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:41Od: lars
mel bys ses sverit do pece lekaru : ocniho, psychiatra, .... :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 10:49Od: Mayo
Toto je zlá sprava ale dobrá pre Tomáša ... Andy uz proti nemu nebude motivovaný ho vyškoliť :D
[ Reagovat ]
16.05.2016 10:21Od: Smazaný účet kvalda FO na eurosportu 2
přenosy asi z kurtu č. 6 (tedy i Štěpec asi po 13. hodině) i s příjemným dívčím komentem překvapivě na Eurosportu 2
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:08Od: Smazaný účet
Radek dnes na Eurosportu nebude .Přednost ATP Geneva
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:10Od: Kytka
Bohužel není tam plánovaný tenis, nastupují tam nějací čutálisté :(
[ Reagovat ]
16.05.2016 14:38Od: Smazaný účet
V programe majú ATP Ženeva, ale doobeda šiel duel Jankovits vs Brands, čo je kvalda FO. Momentálne ide futbal, tak nechápem, čo porobili. Človek sa chvíľu venuje pracovným povinnostiam a ajhľa zmena. :-))
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:57Od: Smazaný účet To je blbost...co to tady melete!!!!
Všichni tady házíte vinu na trenéra a že mu nic nepřinesl...to je ale kravina !!! To není trenérém, to je hráčova vina, že se nikam neposunul a dle mého se již dále neposune. Tomáš je výborný hráč, to mu nikdo nebere, ale pořád tady chybí ten krůček, něco zcela ojedinělého, čím by dokázal prorazit a dosáhnou mety nejvyšší :-) Podívejte se na Petru Kvitovou, vyhodila chudáka Kotyzu a stejně se nikam neposunula a padá v žebříčku WTA. Je to v hlavě a v dokonalosti jejich tenisového umění. Dle mého je to i o štěstíčku a nebát se jít do toho a zkusit něco ve svém tenisu změnit. Good Luck Tomáši, přeji Ti dobrého trenéra a další skvělé výsledky v ATP. Jdi do toho a zkus to !!! :-)
[ Reagovat ]
16.05.2016 10:43Od: Gulbis
Souhlas! A taky by si měli všichni uvědomit, že ne každý může vyhrávat Grandslamy a být světovou jedničkou. Prostě každý má ten svůj strop někde jinde a Berdych i kdyby se rozkrájel, najal 3 superkouče, změnil cokoli, tak prostě ten GS nevyhraje za boha.
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:34Od: MM66
Podle mého mu tento trenér nepřinesl vůbec nic, změnu mu schvaluji, do jeho nástupu byl občas schopen Murrayho porazit, pod ním nikoliv , to samé platí i o Federerovi.
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:58Od: Kytka
Souhlas, už jsem tu jednou psala, že možná ta loňská jízda až do RG byla ještě zásluha Krupy, pak už šel Tomáš jen a jen dolů. Už není nejmladší a je třeba jednat rychle. Horší výsledek než dosáhl s Goffinem už mít nemůže.
[ Reagovat ]
16.05.2016 16:16Od: Marduch
Obávám se, že může. Třikrát 0:6 a ještě třeba s níže postaveným hráčem než je Goffin ;)
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:33Od: Smazaný účet
Tak sem se díval na záznam Berdycha a prostě já si nemůžu pomoct. Roste nám budoucnost, tenhle hráč jednou všem vypálí rybník a bude vyhrávat grandslamy. Výkon s Goffinem byl takřka dokonalý, jediný, co chybělo, byl nějaký uhraný game, ale to se do příště zpraví.

Tomáši, jen tak dál, děláš nám obrovskou radost.

BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:47Od: Lunej..
Máš nějakou schýzu, že sem dáváš pořád stejný koment?
[ Reagovat ]
16.05.2016 10:22Od: LukasH
Spatna otazka. Spis kdo tu schizu tady na tp nema?:D
[ Reagovat ]
16.05.2016 10:23Od: Krisboy
On chce, aby na něj někdo reagoval, nic víc.
[ Reagovat ]
16.05.2016 10:32Od: a.magerova
Mé kamarádce se po narození druhého dítěte, začlo to první v šesti letech počůrávat, aby na sebe znovu strhlo veškerou pozornost....
[ Reagovat ]
16.05.2016 10:34Od: George_Renel
Srandovní na něm je, že ty zřídkavé reakce na ten kyd opravdu čte. Tu menší chybu v překlepu si totiž opravil, ale na tu hrubku mu jeho podinteligence přijít nedovolí :-))).
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:03Od: a.magerova
Ale to opravil jen zde, jednorázově, protože vedle v diskuzi v 10:48 to má opět původní i s tím překlepem....
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:10Od: Smazaný účet
:D :D :D publikum furt mam
blbej ten kdo píše, blbší ten kdo čte
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:12Od: a.magerova
Opravdu jsi klesl tak hluboko?
Dřív s tebou byla větší sranda.
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:29Od: Smazaný účet
Zrovna v tvým případě bych čekal, že nebudeš reagovat a necháš to... :D : D
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:30Od: Fandina
Ona reaguje pořád. Je hádavá.
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:31Od: Smazaný účet
:D :D zas Fandino v tvým případě to je trochu sraní do vlastní huby ne?
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:34Od: Fandina
Naopak. Píšu pravdu.
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:35Od: Smazaný účet
však ty seš tu největší hádačka ze všech :D :D
jak můžeš někomu vůbec napsat něco podobnýho, zrovna ty :D :D
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:36Od: Fandina
Já se nehádám.
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:36Od: Smazaný účet
:D :D :D
to je vtip roku tvle, to bych dal někam na nástěnku

"fandina se nehádá"
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:38Od: Fandina
Nehádám. Hádáš se teď ty.
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:57Od: Smazaný účet
fandino máš chlapa?
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:15Od: Fandina
Já ano. Manžela, syna, vnuka.
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:16Od: Smazaný účet
vyřiď, že je lituju
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:16Od: Fandina
ubohé
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:24Od: Smazaný účet
tak já s tebou naštěstí jednu domácnost nesdílím :D :D :D
ale zase s tebou sdílím jeden svět, i to je moc
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:39Od: Fandina
Je mi tě líto.
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:40Od: Fandina
Až jako já budeš čtyřicet let vdaná, ženatý, tak se ozvi. Popovídáme se o tom rovný s rovným. Takhle je to o ničem.
[ Reagovat ]
16.05.2016 11:38Od: a.magerova
Njn nostalgie a vzpomínka na staré dobré časy... OK, čo bolo, to bolo, terazky som už zticha.....
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:18Od: Lunej.. Re: Costigan
No, osobně nějak nechápu, ale jak jsem jednou psala, asi házíš vyšší levely a na to já nemám. :)
[ Reagovat ]
16.05.2016 12:24Od: Smazaný účet
:D :D :D
lunej, ty to nečti, prosím tě...
[ Reagovat ]
16.05.2016 13:01Od: Lunej..
To se jaksi nedá, když jsi všude:-)
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:29Od: kada.tom
Dalo se to očekávat, že to přijde, byť jsem to asi čekal až dle výsledku na RG ... teď je zrovna taková doba, kdy jsou krátce po sobě dva GS a Tomáš zůstal bez trenéra, no snad si najde někoho, kdo mu třeba pozmění trochu hru, protože poslední dobou je Tomáš až moc předvídatelný a i ty jeho zbraně, na kterých si dříve zakládal už nejsou vždy naprosto funkční, tím myslím zejména první podání.

Na RG bohužel nečekám nijaký velký úspěch, jestli chytne nějakého soupeře ve formě v 1., 2. kole klidně může turnaj opustit. Ale uvidíme :-)
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:14Od: Smazaný účet Tohle není trenérém
Tohle je spíše jeho stylem než trenérem. Berdych hraje strojově a je docela dost předvídatelný. Já za celou kariéru ani snad jedinou neviděl, že by se pokusil například o dropshot. Přechody na síť jsou u něj tragedie (zato ale asi nemůže - je prostě těžkopadný. Na druhou stranu Raonic je těžší a ty přechody mu jdou lépe). Dyť i 37 Štěpánek dokáže vyvést Murrayho z míry víc než Berďa
[ Reagovat ]
16.05.2016 08:54Od: tmora
To jsou zprávy Berdych bez trenéra, Kvitová bez snoubence..
[ Reagovat ]
16.05.2016 08:41Od: George_Renel
http://sport.idnes.cz/tenista-tomas-berdych-konec-spoluprace-s-trenerem-danim-vallverduem-1i6-/tenis.aspx?c=A160515_230615_tenis_elv
[ Reagovat ]
16.05.2016 08:38Od: steve79
Ted čtu,že letošní sezona na ATP tour je na nova sport tou poslední? Je to pravda?
[ Reagovat ]
16.05.2016 08:57Od: mats23
je to pravda, písal o tom už minule na twitteri Bidrman... :(
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:00Od: steve79
To je v haji. To zas bude na digi ne? Takze menit parabolu atd.
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:01Od: SubOptikT
Prý na O2
[ Reagovat ]
16.05.2016 10:39Od: Smazaný účet
na O2? je to nekde oficialne? psali jen ze maji koupeny kompletne WTA bez grandslamu
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:02Od: mats23
tiež si myslím, že to bude O2
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:04Od: steve79
Mate pravda. Ted ctu, ze chteji zprovoznit jen tenisovy kanal.
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:06Od: mats23
funguje O2 aj na Slovensku?
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:18Od: George_Renel
Začíná pilotní vysílání.
[ Reagovat ]
16.05.2016 09:19Od: George_Renel
http://www.digizone.cz/clanky/o2-tv-uz-aj-na-slovensku-zatim-25-kanalu-a-pouze-dva-v-hd/
[ Reagovat ]
16.05.2016 08:30Od: steve79
Začátek letošní sezony opravdu hrůza. Už bylo na čase něco změnit. V poslední Berdovi odešel hlavně servis. Na něm je potřeba co nejvíce zapracovat.
[ Reagovat ]
16.05.2016 08:18Od: SubOptikT
No tak to jsem vážně zvědavý, co bude dál. Protože pod Vallverduem opravdu k žádným významnějším změnám nedošlo. Těžko říct, jestli to bylo tím Indošem nebo už Tomáš není schopen nic změnit ...
[ Reagovat ]
16.05.2016 08:15Od: panzer.dragon
sem to psal před tejden že za to může trenér :-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist