Berdych je v semifinále, čeká ho Nadalův přemožitel Kližan

  • Tomáš Berdych udělal další důležitý krok k tomu, aby si zahrál na letošním Turnaji mistrů. Český tenista dnes v Pekingu porazil Američana Isnera 6-1 6-4 a postoupil do semifinále. V něm nečekaně narazí na Slováka Martina Kližana, který senzačně vyřadil Rafaela Nadala.
    3. 10. 2014, aktualizováno | Aktuality |  190 komentářů
    Tomáš BerdychTomáš Berdych 
     

Třetí nasazený Tomáš Berdych začal dnešní zápas s Johnem Isnerem, s nímž si v Pekingu vyzkoušel i čtyřhru, suverénně a ujal se vedení 3-0. Náskok pak potvrdil dalším brejkem a první sadu získal nečekaně snadno za pouhých 27 minut.

Český tenista sebral soupeři podání i v úvodu následujícího setu a výhodu udržel až do konce. V deváté hře při Isnerově servisu sice ještě mečbol nevyužil, při svém servisu pak ale postup mezi nejlepší čtveřici potvrdil čistou hrou.

Berdych, který podnik v Pekingu v roce 2011 vyhrál, měl podle očekávání narazit v semifinále na světovou dvojku Rafaela Nadala. Španělského tenistu ale na závěr dnešního programu vyřadil Slovák Martin Kližan, který se tak postaral o největší překvapení turnaje.

Kližan už v předešlých zápasech s Nadalem ukázal, že se světovou dvojkou dokáže hrát vyrovnaně: vloni na French Open i letos ve Wimbledonu nad ním vyhrál první set, obě utkání ale nakonec dokázal favorit otočit. I dnes začal slovenský tenista dobře a Nadala dostával při jeho podání pod tlak. Za stavu 4-4 se Kližan dočkal prvního brejku a mohl úvodní sadu dopodávat. V dramatické koncovce však Nadal nejprve srovnal, ve zkrácené hře ho pak nerozhodily ani tři neproměněné setboly a tie-break vyhrál 9-7.

Bratislavský rodák neztratil jen úvodní dějství, v tom druhém přišel rychle o servis a za stavu 1-3 se zdálo, že Nadal kráčí za postupem do semifinále. Tentokrát to ale byl Kližan, kdo souboj těchto tenistů otočil ve svůj prospěch.

Slovenský tenista získal od stavu 2-4 další čtyři hry a vynutil si tak rozhodující set. I v něm šel jako první do vedení Nadal, ale ani tentokrát mu dlouho nevydrželo. Kližan znovu dokázal dvakrát po sobě sebrat favoritovi podání, při svém servisu pak udržel pevné nervy a po více než dvou a půl hodinách zvítězil i díky 37 nevynuceným chybám nasazené dvojky 6-7 6-4 a 6-3.

"Je to přirozené, když jeden hraje špatně, bez rytmu, nevěří si při úderech, dělá více chyb než obvykle a vlastně ani pořádně neví, jak si chodit pro vítězné míčky," shrnul Nadal, v čem všem byl dnes v Pekingu horší. 

"Věděl jsem, že bude těžké se vrátit během asijské tour, kde jsou kurty rychlé a turnaje našlapané. Nezbývá než se vrátit k tvrdé práci a hrát líp než dneska. Budu rád, když dokončím tuhle sezonu," dodal trpce Nadal po první porážce s hráčem z kvalifikace po deseti letech.

Kližan přitom v Pekingu málem ztroskotal už v kvalifikaci. Před šesti dny hned v jejím úvodu ho dělil od vyřazení jediným game, ale zápas s domácím outsiderem Sin Kao (ze stavu 4-6 1-5) na poslední chvíli otočil.

S Martinem Kližanem se Berdych utká počtvrté v kariéře, všechny dosavadní souboje vyhrál český tenista.

Ve druhém semifinále se přesně po měsíci znovu utkají turnajová jednička Novak Djokovič a Andy Murray.

Djokovič si dnes poradil s Grigorem Dimitrovem a vylepšil si svoji bilanci v Pekingu už na 22-0. Srbský tenista sice musel už ve třetí hře odvracet šest brejkbolů, podání si ale udržel a vzápětí sám sebral soupeři servis. Víc v prvním setu nepotřeboval: za stavu 5-2 prolomil Bulharovo podání ještě jednou a sadu vyhrál 6-2.

Ve druhém setu si Djokovič zkomplikoval postup do semifinále, když nejdřív ztratil náskok brejku, poté za stavu 5-2 nevyužil dva mečboly a vzápětí nedokázal zápas dopodávat. Své zaváhání ale rychle napravil celkově pátým brejkem, který znamenal jeho vítězství 6-2 6-4.

"Kvůli počasí to tu dneska bylo pěkně pomalé. Je docela zima, což myslím vyhovuje víc mé hře," řekl po zápase čtyřnásobný vítěz turnaje. "Snažil jsem se střídat rychlost, hrál jsem mu vysoké míče do bekhendu, dobře jsem podával. Druhý set byl jako na houpačce, ale celkově to ode mě byl dobrý výkon.

O finále si Djokovič zahraje s Andym Murraym, který dnes uspěl v souboji dvou dlouho neporažených tenistů. Vítěz ze Shenzhenu v prvním setu Marina Čiliče jasně přehrál, od stavu 1-1 získal pět her v řadě a vykročil tak za svou sedmou výhrou v řadě. V další sadě hrál šampion US Open Čilič s Murraym vyrovnanější partii, jenže ani ve třetí, ani v sedmé hře neproměnil své brejkboly a Brit ho za to potrestal. Za stavu 5-4 si Murray vypracoval tři mečboly, druhý z nich proměnil a zvítězil 6-1 6-4.

Djokovič se s Murraym potká letos potřetí. V obou předcházejících duelech uspěl první hráč světového žebříčku, naposledy před měsícem na US Open.

Výsledky - Peking - muži (tvrdý povrch, dotace 3.755.065 dolarů):
Dvouhra - čtvrtfinále:
Berdych (3-ČR) - Isner (8-USA) 6:1, 6:4
Djokovič (1-Srb.) - Dimitrov (5-Bulh.) 6:2, 6:4
Kližan (Slov.) - Nadal (2-Šp.) 6:7 (7:9), 6:4, 6:3
Murray (6-Brit.) - Čilič (4-Chorv.) 6:1, 6:4
pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (190)
04.10.2014 11:36Od: Smazaný účet Nadal
hrac jednoho povrchu..
[ Reagovat ]
04.10.2014 12:25Od: Forehand
Skor rozmýšlanie v jednotkovej sústave :)
[ Reagovat ]
04.10.2014 08:21Od: Smazaný účet los Shanghai
http://www.atpworldtour.com/posting/2014/5014/mds.pdf

Případný QF zápas znovu utkání Murray-Novak, ten se zase může v OF utkat s Robredem. Nejlehčí los má překvapivě Roger, zato Tomáš může být rád, 2. kolo Gasquet, 3. kolo Cilic, v QF Wawřinec.
[ Reagovat ]
04.10.2014 10:00Od: Forehand
Rafa celkom good draw tentoraz..
[ Reagovat ]
04.10.2014 08:18Od: Smazaný účet
Wow, wow, wow. Djokovič je šampion, neskutečná výměna teď. Andy otočí z 1:3 na 4:3, ale ho to nerozhodí, v pohodě srovná na 4:4 a pak si krásně počká na Murrayho chyby, které prostě přijdou, protože Nole vrátí snad všechno. A je zpátky brejk nahoře a podává na výhru. Klasicky ale i Andyho chybné využití momenta.
[ Reagovat ]
04.10.2014 08:21Od: Smazaný účet
A hotovo, naprosto zaslouženě. Andy hrál dobře snad jen 4 gamy od stavu 1:2 ve 2. setu. A z dříve vyrovnaného souboje v H2H je nyní jasná záležitost Novaka. Pro Andyho promarněná šance nahnat nějaké body, dneska byl ale fakt od toho stavu 4:3 v prvním setu nechutně trapný. Navíc prostě nemůže po vlastním brejku a potvrzení pak odejít a nechat soupeře zase dostat na koně, to prostě nejde. Co už, Nole je Nole a v Pekingu neprohrává, tak snad ve finále porazí Kližana.
[ Reagovat ]
04.10.2014 08:17Od: dadaft
no jo no, útok se nevyplácí, protože není jak zakončit.
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:58Od: dadaft
teď se Murray zlepšil, ale asi už to nedožene.
začátek 2. setu byl špatenka.
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:47Od: Smazaný účet
OMG, na brejkbole jeden super BH, ten Nole vrátí a on zpanikaří a další úplně nesmyslně vyhodí. Jako by nečekal, že ho vrátí až takhle dobře. Proboha je to jednička, co čeká.
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:55Od: Smazaný účet
A zas, zahraje útočný BH, Nole ho vrátí a on další zahraje na kříž, ze kterého by mu to zabila i patnáctiletá juniorka.
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:31Od: Smazaný účet Andy je Murrayrny..
Mohl Djokera potrapit, ale je to Murray-rnyy, je to Murray-rnyy, je to Murray-rnyy.
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:37Od: dadaft
no, letos potřetí jsem vyhledal zápas Andyho a opět groteska. ((((
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:12Od: Smazaný účet
OMG, zaspal jsem se prvních 7 gamů, nekoukal někdo?
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:20Od: Smazaný účet
Ok no, první game a hned brejk :D
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:22Od: Smazaný účet
tak ale zas.... drzel 9 min.. ;-)
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:26Od: Smazaný účet
To jo, ale teď je tam prostě moc chyb, Djokovič se udrží lépe ve výměně, na to, že Andy nikterak neútočí jak na USO, tak těch chyb hlavně z BH v těch dvou gamech bylo dost.
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:33Od: Smazaný účet
priznavam, ze jsem se mrkla jen kvuli tomu tvemu vykriku - jestli neuvidim neco pozitivniho, abych te utesila. Pasivita byla, bohuzel, to prvni, co me napadlo...
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:33Od: Smazaný účet
A místo zvednutí druhý set hodlá mít asi rychle za sebou, čtyři chyby na servis gamu, na returnu si taky ani neťukl. To jsem mohl do prdele spát. Sedět u streamu a ještě sledovat tohle. Posraná Nova.
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:38Od: Smazaný účet
No jo, tak mu Nole kolegiálně pomohl aspoň k 1 gamu.
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:40Od: Pe3k Re: tomas
Nakonec ta Nova vysílá kvalitnější tenis, teda Fanda. BB a Niši hrajou pěkně :)
[ Reagovat ]
04.10.2014 06:58Od: dadaft
takže Novasport celý týden vysílá Peking a v sobotu ráno NEDÁ zápas Murray - Djokovič ??????????????????????????????????
????????????????????????????
jde to s náma od desíti k pěti...

vždyť ta přiblblá kvalifikace F1, kdy tlemíme jak jezdí čtyřkolky dokolečka dokola a komentátor půl hodiny řeší třeba tlačítko na volantu, mohla být na Nově,,,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:23Od: steve79
Mas pravdu. At jde cela nova do prd... . Takovej zasas a oni ho nevysilaj. zajimalo by me, jaky chytrak dava dohromady plan programu? od pristiho roku uz formule na nove nebudou.
[ Reagovat ]
04.10.2014 05:50Od: Smazaný účet FH
FH (a proc ne vlastne kazdy uder) je lakave, zajimave a nesmirne osidne tema, nikdo nikdy nebudeme hodnotit totez, ve vysledku vzdycky budeme omezeni svou vlastni osobnosti a promitneme do neho i sve priority, city, vycteninky a nekteri jiste i osobni technickou zkusenost s vlastnim uderem. A vzhledem k fyzickym parametrum je prece osidne porovnavat delostreleckou prehlidku Gonzy, DelPa a Monfilse treba, ten rozdil snad "nejen vidite, ale i citite" .. :-) Pokud jste esteti, urcite si vic smlsnete na Nandovi nez na Djokovicovi, ale co je vam to platne, ze? Zamerite se na techniku, jiste udelate dobre, ale najednou mate ke srovnani Andyho a Rafu.. :-))) Nebo mam mrkat? :-) Atd... nepolezu prece do zeli J.M. :-) Mne k obdivnemu heknuti klidne poslouzi i FH Berdi, ale ciste technicky je pro me proste nedostizny spin Rafy a absolutnim kralem FH je v mych ocich i dusi jednoznacne Federer, protoze jeho FH ma na neuveritelne urovni vsechno. A na oponentni pripominky, ze je stary pan jiz davno za zenitem bych si pujcila Jiriho Sucheho, ktereho kdysi soudruzi uklidili do stinu, protoze nove (budovatelske) dobe "jiz nic neprinasi a zije jen z podstaty." Divadlo sice nemel, odpoved vsak ano: "Ale ze sve!" ;-)
[ Reagovat ]
03.10.2014 20:42Od: Smazaný účet Zdržování
Konečně někdo Rafovi šlápl na kuří oko. Jeho zdržování je evidentní a záměrné a to nejen při servisu, ale i na returnu a při výměně stran. Servírující hráč pak dlouho stepuje, než si urovná flašky a donese dva ručníky. Ty ručníky bych sběračům zakázal podávat, nemají to v popisu práce!
[ Reagovat ]
03.10.2014 20:12Od: Smazaný účet forehand
Najlepši forehand mal Fernando Gonzalez.Takýto forehand sa tak skoro nenarodí
[ Reagovat ]
03.10.2014 20:15Od: spaniel
Neměl. Chyběla mu vyrovnanost. Je to mezi Federerem a Nadalem.
[ Reagovat ]
03.10.2014 20:22Od: tito
Vyrovnanost, to bezpochyby. Ale větší pumelice jsem fakt neviděl.Jakmile Kiske dal svůj příspěvek, hned jsem si na něj vzpomněl.
[ Reagovat ]
03.10.2014 20:24Od: Smazaný účet Re: spaniel
DelPo pred operaci...;)
[ Reagovat ]
03.10.2014 20:50Od: spaniel
Razance neni vse. Monfils dokaze dat pres 170kmh, cimz muze klidne konkurovat Potrovi, Gonzalesovi i dalsim. Jde i o variabilitu, zmeny z plocheho uderu na topspin a hlavne presnost.
[ Reagovat ]
03.10.2014 21:03Od: Smazaný účet
Variabilita byla... a je ta tam...;)
[ Reagovat ]
03.10.2014 19:09Od: Smazaný účet Nejlepší forehand na tour
Nejlepší forehand:

1. Nadal
2. Federer
3. Del Potro
4. Djokovic
5. Tsonga

Souhlasíte?

http://tennis.about.com/od/playersmale/a/five-best-forehands-in-mens-tennis.htm
[ Reagovat ]
03.10.2014 19:36Od: Pe3k Re: nej forehand
Federer
Del Potro
Nadal
Gonzales
Kližan :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 19:40Od: Smazaný účet
Klizan jednoznacne po dnesnom zapase, ked doslova rozstrielal el matadora :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 19:47Od: Smazaný účet
Berdych
[ Reagovat ]
03.10.2014 23:40Od: Smazaný účet
souhlasim...Berdych, kdyz trefi stredem rakety a zamazne ho, pak snad jenom Delpo obcas zahraje lepsi forehand
[ Reagovat ]
03.10.2014 23:40Od: Smazaný účet
A o Berdychove forehandu mluvi samotni protihraci, ze je luxusni
[ Reagovat ]
03.10.2014 20:18Od: tito
Nadal, Federer, Djokovic, Murray, Tsonga. V případě Andyho hodnotím ne ránu, ale hlavně myšlenku, úhly.
[ Reagovat ]
03.10.2014 20:37Od: Pe3k Re: Tito
Prý Murray :D :D :D

Věřím, že tu myšlenku má dobrou to zas jo, ale ten jeho forehand je teda velká bída...Ještě jsme zapomněli na Verdaska, ten má podle mého krásný a efektivní forehand.

Co se krásy týče tak Federer, Verdasko, Kližan
[ Reagovat ]
03.10.2014 21:45Od: tito Re: Pe3k
Opravdu nechápu, co ti na tom připadá legrační. A už vůbec nechápu, v čem by měl být velká bída. Ostrý úhel lehkým spinem je úder, který je např TB vzdálen na sto honů.
[ Reagovat ]
03.10.2014 22:02Od: Smazaný účet Re: tito
Premyslel jsem nad tim TB, a pak mne to trklo, ze to bude Rebel...;)
Souhlasim s tim, neni rana jako rana;)
[ Reagovat ]
03.10.2014 22:07Od: tito
Kamaráde respekt :-)
[ Reagovat ]
04.10.2014 07:22Od: dadaft Re: tito
mně se taky Andyho forhend líbí.
[ Reagovat ]
03.10.2014 21:00Od: Mayo
Nadal/Federer (tam si neviem vybrať) , Del Potro, Djokovič...
[ Reagovat ]
03.10.2014 21:22Od: spaniel
Jelikoz jde o soucasny stav, tak se da souhlasit. Bohuzel Fed uz neni co byval.
[ Reagovat ]
03.10.2014 21:44Od: Denis92
To vsak potom ani Del Po nemoze byt na 3.pozicii.. ja s tym nesuhlasim.
[ Reagovat ]
04.10.2014 00:24Od: gigin
http://imgup.cz/images/2014/10/04/gg.jpg
[ Reagovat ]
03.10.2014 18:41Od: jackiec
jóooo fantazie, el řiťuál je venku, holt asi špatné tenisáky, ale super zpráva že uspávač od základní lajny je venku, jen tak dál
[ Reagovat ]
03.10.2014 18:13Od: Smazaný účet
Komu z vás nedošlo, že Nadal poprvé po 10 letech prohrál s kvalifikantem? Ano, zapomněla jsem, že Kližan musel hrát kvalifikaci. Zítra by už toho mohl mít dost, Nadal-curse se mu třeba nevyhne :P
[ Reagovat ]
03.10.2014 18:19Od: Smazaný účet
Mně :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 18:12Od: Smazaný účet Kližan...
No, to tu bylo nedávno a rozhodně se nedá říct, že by měl Berďa mač pod kontrolou. Ale tak snad to dopadne opět dobře :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 19:22Od: tommr
ten pětiseták na USO vyhrál Tomáš jen s odřenejma ušima. Pokud bude hrát Klizan proti Tomášovi tak jako hrál dneska proti Nadalovi tak se má Tomáš na co těšit ... :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:29Od: Smazaný účet Nefér rozhodčí
Nechápu jak Nadalovi mohl dát rozhodčí bez předchozího varování 2. servis při setbolu Klizana ....to nebylo fér
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:30Od: Patri.k
A co udělal?
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:36Od: Smazaný účet
Jak píši na brejkballu a setballu Klizana mu ohlasil, že má jen 2. servis za překročení timingu 25 s, ale před tím hop nevaroval, navíc ho zdržovali podavači míčku
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:41Od: Patri.k
aháá, no, to je přísné, ale myslím, že rozhočí v tomhle ohledu má volnou ruku.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:47Od: lars
a o kolik sec ho prekrocil ?
[ Reagovat ]
03.10.2014 18:26Od: dadaft
myslím, že varování v průběhu zápasu dostal.
[ Reagovat ]
03.10.2014 18:55Od: Smazaný účet
Dobře, ale na setball, ..asi ho nemá rád
[ Reagovat ]
03.10.2014 19:26Od: Smazaný účet
co sa naparujes, ak by sa pravidlo plnilo do bodky, tak nadal nedohra ziadny zapas...
[ Reagovat ]
03.10.2014 23:42Od: Smazaný účet
presne tak, kazdy druhy bod na servisu by mel dostat varovani
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:27Od: lars
udivuje me , ze Nadal dal Gasquetovi kanara a padnul s Klizkem
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:29Od: Mayo
Gaské nie je trepač ako Kližan
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:43Od: lars
co to je trepac ?
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:22Od: Fandina
Berďa Martin byl na USO pětiseťák a už to samo o sobě svědčí o tom, že to bylo vyrovnané. Doufám, že Berďovi se podaří Martina přehrát a přiblíží se mu tak TM. Berďo ... pojď pojď pojď!!!
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:24Od: Smazaný účet
Snad bude mít Kližan v hlavě stále ten zápas z New Yorku + zápas s Nadalem.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:19Od: Kozoroh K dnešnímu dni
Djoker - Fedex jn.: Jako fanda Noleho cítím uspokojení, že to šampion zvládl a postoupil do SF. Holt juniorovi se Londýn vzdaluje, což je škoda, chtěl bych vidět střetnutí se seniorem :-) V dalším zápase Djoka prověří Andy, pravda očekával jsem Marina, ale ten svou superformu z New Yorku si nepřenesl do Pekingu... Jednoznačným favoritem bude Nole, v Pekingu ho ještě nikdo neporazil a s Andym má H2H 13-8 (letos 2-0).
Nadal - Kližan: Velké překvapení, ale Rafa se sice vrátil po dlouhé pauze, ale neočekával jsem, že ho Kližan klepne. Pro Berdycha dobrá i špatná zpráva zároveň - Kližan je sice hratelný, ale Birdmanovi unikla šance po dlouhé době sundat Rafu...
Berdych - Isner: Jednoznačné skóre pro Toma mě nepřekvapilo, i v posledním zápase (na RG) si Isner proti němu neškrtl. Doufám, že po vyřazení Rafy Berdych postoupí do finále, aby získal další body pro Londýn.
Můra - Čilič: viz výše Djoker - junior.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:23Od: Smazaný účet
Třeba teď u Toma začíná fungovat Kvitová-efekt a Nadal se raděj pakoval předem.

K zápasu s Kližanem, věřím, že Berďa je na vlně a s Kližanem si poradí, ten by zase mohl potvrdit pravidlo stopera a všichni (já) by byli spokojení :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:57Od: Smazaný účet
je to příjemná změna vidět Tomáše i Petru na vlně :) finále Djoky s Birdmanem by mohl být pěkný zápas a to samé Kvitová s Maruš by mohla být přestřelka, kdoví jestli to nakonec nevyhrajou oba :D dneska jsem čekala, že Grigor se svým aktuálním pojetím hry nebude mít proti Nolemu šanci, ale přece jen to ve druhým setu natáhnul, to Nole nevypadal moc přesvědčivě, Andy ho zítra prověří, a Kližan si myslím, že tuhle úroveň neudrží a Berdych ho zpacifikuje :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 20:54Od: Smazaný účet
Já bych to s tím Nolem tak jednoznačně neviděl. Peking je sice "jeho" turnaj, ale zatím ty výkony nejsou úplně top (ono vůbec už od Wimbledonu mi - z pochopitelných důvodů - přijde, že tenisu nedává úplně všechno). Andy jde herně nahoru (pomalu zase tam, kam dlouhodobě patří). Navíc se obávám, že může fungovat i trochu motivační efekt - Rafa vypadl, tak není životně důležité honit body, prohra v SF nebude tragédie. V součtu toho všeho ten zápas klidně může prohrát.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:19Od: pockerface
Rafu mám celkem rád,ale tyhle výmluvy,když jeho hra není jak si představuje,nebo prohraje mi vadí.Buď je to zranění nebo špatný povrch,míčky.Málokdy jsem slyšel,když prohrál,aby uznal soupeře.To sice možná uznal,že hrál lépe,ale vždycky tam bylo to ALE (náběh na nemoc,zranění,míčky,povrch,diváci).V tomto by se měl ještě od Noleho a Rogera učit.
[ Reagovat ]
03.10.2014 23:47Od: Smazaný účet
Nene, Rafu uz jsem kolikrat slysel rikat na tiskovce, ze byl souper ten den proste lepsi...vzpomen na nektera finale turnaji s Nolem atd...
[ Reagovat ]
04.10.2014 00:14Od: Amputace
Je to úplně naopak - málokdy to, že byl soupeř lepší, neuznal. Koneckonců si takový okamžik ani nevybavuji. Možná ta prohra s Rosolem, kterou opravdu silně neunesl. Tehdy řekl něco v tom smyslu, že v pátém setu hrál Rosol geniálně a porazil by s takovým tenisem skoro každého, ale to, že byl lepší, vyloženě neřekl. Nic podobného mě nenapadá. Možná ještě Soderling na RG, jinak opravdu nevím, co máš na mysli.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:15Od: Smazaný účet
WOW tak on ho vyřadil? No to jsem už po 1. setu nečekal. No tak v tom případě mnohem větší šance pro Berďu. :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:14Od: pockerface
tak jsem se podíval na highlights a musel to být dobrý tenis.No jestli Kližan bude zítra hrát stejně,tak se Tomáš asi dost zapotí.Ale snad bude jeho hra na Kližana platit a Tom postoupí do finále.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:09Od: Patri.k
On ten turnaj v Pekingu není Masters a je to jen 500, vždyť má dotaci na úrovní Masters turnaje.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:10Od: PetaM
Peking: $ 2,500,470

Shanghai: $ 4,195,895

Opravdu?
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:15Od: Patri.k
Jo, už to vidím, na teletextu ČT mají napsanou špatnou dotaci 3 755 065 USD. Myslel jsem si, že to mají dobře. Tak to pak jó, ale i tak, to není košér zrovna srovnání, jsou i Mastersy kde je dotace 2 800 000 USD :D
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:17Od: PetaM
Jo, takové jsem našel jenom na antuce :D Jinak se všechny pohybují nad 3 miliony :D
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:22Od: lars
tady na TP pisou dotaci pres 3M ??
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:28Od: Patri.k
Ajo, tak jde mi hlava kolem, všichni si píšou jinou dotaci, pokud vidím dobře, všude píšou dolary, ale asi nejvěrohodnější bude tohle http://www.atpworldtour.com/Tennis/Tournaments/Beijing.aspx
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:29Od: PetaM
Jop, z toho jsem to bral :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:03Od: Forehand
Zajtra, predčasné finále :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:05Od: elda
Berdych-Kližan?
[ Reagovat ]
03.10.2014 18:10Od: lars
ne Marfusa - Ivanovic :))
[ Reagovat ]
03.10.2014 18:01Od: Roger_Federer
;).
[ Reagovat ]
03.10.2014 18:08Od: Smazaný účet
:-)))
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:01Od: Alois_Mlok
Tak Rafa už se nechal slyšet, že jestli ty míče nevymění, tak příště už nepřijede...
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:18Od: pockerface
vždyť to bylo a je pro všechny stejné.Každý se musí vyrovnat s podmínkami jaké jsou.Někomu nemusí vyhovovat antuka na RG a taky nevyhrožuje,že už příště nepřijede.Je to jako s tou modrou antukou.Rafovi a Nolemu se nelíbila,tak už je oranžová.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:59Od: Forehand
Kližan dnes lepším hráčom, určite zaslúžená výhra..Napriek tomu to mohol Rafa vyhrať, nebyť zahodenej koncovky druhého setu..

Kližan opat ukázal svoj potenciál..Na to aký to je rebríčkovo priemerný hráč má až prekvapivo dosť skalpov TOP hráčov..Tsonga, Nishikori a teraz aj Nadal..Zápas s Berdychom je pre mňa otvorený..

Rafa problém s timingom, údermi, servisom a všetkým tým, s čím má hráč po návrate problém..Treba mu len hrať a snáď sa do toho dostane ešte do TM..
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:58Od: pockerface
no já tedy doslova "čumím" pár hodin jsem byl mimo.Kouknu na TP a nestačím se divit,že Rafa prohrál.To jsem nečekal,myslel jsem si,že by ho Kližan mohl potrápit,kdyby měl svůj den,ale opravdu jsem si myslel,že Tomáš půjde na Rafu.O to víc by měl Tomáš využít šanci a probít se do finále.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:57Od: steve79
Nadal venku. Husty. Mam radost.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:51Od: Pe3k Highlights | Rafael Nadal vs Martin Klizan | Beijing | QF [ Reagovat ]
03.10.2014 16:49Od: Mayo
to akože fakt zajtra bude hrať škót so srbom o 6:30 ? to je čo za nekresťanský čas
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:01Od: Smazaný účet
Co už, Kližan končil v noci, tak nemůže hrát jako první. Mohli dát první ženské ale, protože nehráli tak pozdě. Takhle je mužský šlágr, pak 2 ženské zápasy a pak zas muži.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:45Od: Davor1
Klizan dnes super, pripomenul mi ineho Martina spred roka (Delpa), ktory Nadala podobne vystrielal v Cine...uz nech je spät!
Snad Klizo udrzi tento standard aj zajtra proti Berdychovi, na USO ukazal, ze s nim moze hrat vyrovnanu partiu. Prajem si finale Murray-Klizan, ale asi to bude naopak...
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:46Od: Mayo
Mary Berdyš
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:01Od: Kozoroh
Kdepak, finále Nole - Ptačí muž bude důstojným vyvrcholením mužského turnaje. Proti sobě by se postavili dva poslední šampioni China Open. Na závěr - Nole postupem do finále pomůže Tomovi do Londýna!
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:06Od: Mayo
Ja neviem jak to dopadne, to je len môj bezvýznamný tip.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:41Od: Smazaný účet Doprčič,
proč tomu Nadalovi dali ty blbý míče ?!!!
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:40Od: Smazaný účet
MARTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN :D

Paráda, snad mu Tomáš koupí čokoládu ;-)
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:38Od: panzer.dragon RF
fajné ten nadal, jakoby RF vyhrál 200bodíků, dobré..
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:37Od: Denis92
Pekne Kližko. Kiezby si takyto standard drzal pocas celej sezony. Urcite by sa to odzrkadlilo aj na ovela lepsom postaveni v rebricku. Zajtra proti Berdychovi rozhodne neni bez sance. AK zopakuje vykon ako na US Open tak by mohol zvitazit.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:40Od: Kozoroh
Ale prosímtě, Nole mu nedovolí vyhrát :-)
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:54Od: Denis92
Ja som myslel zajtra proti Tomovi.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:57Od: gigin
Nole zítra vyhučí s Můrou. Věř tomu.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:01Od: elda
Kéž by :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:08Od: gigin
No já tlačím Noldu. Ale vyhraje Můra.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:21Od: Kozoroh Re: gigin
Tak tomu za nic na světě nevěřím :-D
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:32Od: Mayo
ani prehru s Robredom si určite neveril alebo sa mýlim ?
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:43Od: Kozoroh Re: Mayo
Mícháš jabka a hrušky. S Robredem prohrál v Cincinnati, kde ještě ani jednou nezvítězil, na jeho vkus je tam příliš rychlý povrch a vzpamatovával se z kocoviny :-D (triumf ve Wimbledonu + svatba s Jelenou).
V Pekingu je to však ten pravý, vítězící Nole. V zítřejším utkání bude favoritem a věřím tomu, že tuto pozici potvrdí.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:46Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:48Od: tito
Já mám rád oba a na vyrovnaný zápas se těším. Rozhodně bych Andyho nepodceňoval.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:29Od: Pe3k MT - RN
Pěkný zápas, ale Martin ho mohl lehce vyprovodit s kurtu 2:0 a bez nervů, ale tak mu dal alespoň čuchnout...

Prohra se dá lehce svést na míče, takže Nadalovci jsou v klidu :D jen Rafael asi nebude mít sebevědomí zrovna na výši...Nadal se ještě rozehraje, každopádně v současné době na hráče typu Kližan prostě nemá. Pěkná výhra pro Kližana, jen škoda, že ho nenechal Berdychovi :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:31Od: Hypertac
Jako for dobre. Tito hraci jak uvadis jsou schopni Rafu porazit jednou z deseti zapasu a dnes to vyslo Klizanovi. Tak se hod do klidu.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:02Od: Forehand
Pravda..Dnes hral Nadal tak slabo, že by prehral dokonca aj s Rogerom..
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:24Od: Kozoroh
Kterým Rogerem? Rogerem-Vasselinem? :-D ))))
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:59Od: Jan
Aj s Rosolem :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:25Od: Hypertac
Podani dnes katastrofa. Pokud neudrzi v kazdem setu break, tak tam nema co delat. Zitra Klizan vyleti s Bedou dvakrat 6-2.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:24Od: Smazaný účet
nadal prehrava jedine kvoli zraneniu alebo pre zle lopticky...teraz je to ta druha varianta, ale i tak gratulacia pre martina :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:25Od: Mayo
kks nechápem prečo takéto sprosté reči...prehral pretože bol horším hráčom bodka
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:27Od: rib
Jejda, jinde jsem právě psala, že má Tomáš na Rafu blok. No a vida vida, co se nám to stalo, Kližan zjevně blok neměl :-) A jen takový dotaz - je jisté, že Kližan tloukl do stejných míčů jako Rafa?
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:30Od: Hypertac
Kdo to videl, tak si jiste vsiml, ze i Klizan si vybiral mice a nekdy to litalo vselijaj. Ale je jednodusi napsat par radek blbych kecu, ze.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:49Od: rib
nechápu, co to tady hypertáčíš?
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:28Od: Hypertac
Klasicke kecy zaslepeneho uplakanka rf17gs. Jeste, ze to tak zustane.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:55Od: Forehand
Vidím, že Rafa vypadne na 500ke a hateri majú plné
ústa hlúpych poznámok..:)..Holt, máte sviatok užite si to..Čo iné vám už len zostáva ako sledovať Rafu, keď ten váš vám radosť už neprináša..
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:58Od: spaniel
Njn, proste hrac dekády :D Po divoké kartě ted kvalifikant. Kvalita se pozná.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:01Od: Forehand
Aj kvalita uvažovania :)

Niekto vidí výhru Kližana po dlhšej pauze a výhru super talentu Kyrgiosa a niekto divokú kartu a kvalifikanta..
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:03Od: tito Re: Forehand
To je psina,co? Já se na některé přispěvatele pod články o Rafovi vyloženě těším :-))) Ale jinak dobré, ne? Po takové pauze myslím slušný začátek.
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:24Od: Forehand
Slušný, hoci papierovo to mal pred QF našliapnuté do finále..Kližan bol dnes však ozaj herne silný..

Tito, tie komenty, to je ozaj komédia..Tá prirodzená radost, škodoradosť po jednej prehre na turnaji, kde šlo vlastne o hovn*o..:)
[ Reagovat ]
03.10.2014 17:38Od: tito
Viděl jsem jen highlights ale je znát, že zápasová praxe chybí. Na druhou stranu jsem čekal, že to bude podstatně horší. Myslím celý turnaj. O tom, že v kontextu Rafovo úspěchů a návratu je tohle bezvýznamná epizodka, netřeba dále mluvit. Jinak Kližan zahrál fakt dobře. Škoda, že mu hlava nefunguje dlouhodobě. Herně by se minimálně ve třetí desítce mohl stabilně pohybovat.
[ Reagovat ]
03.10.2014 18:28Od: Roger_Federer Re: forehend, tito
toz jako jo, dalo se cekat ze nerozehranost si vybere svou dan..Ale stejne v poslednich 2 jeho zapasech si divoka karta a kvalifikant vybrali zivotni vykon+ mick..vim.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:23Od: Alois_Mlok
Ty míče musely být šíleny.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:23Od: kada.tom Rafa - Kližan ..... >>> Tomáš - Kližan
Achjo :-/
Tak dobře to měl Rafa rozehraný, ale teda takto to po*rat. Ten 3. set byl z jeho strany šílenej. Kližan mu to tam pálil hlava nehlava a vycházelo mu to, měl den.

Každopádně doufám, že namyšlenej Kližan bude pyšně užívat Rafova skalpu a zítra už den mít nebude. Tomáš ne že by měl, ale Tomáš musí využít téhle šance. Kližan mu odklidil Rafu z cesty a teď je na Tomášovi, aby potvrdil, že na TM do Londýna patří. Když nepostoupí do finále taky se může stát, že právě to bdou chybějící body k postupu do Londýna.

Takže jse smutnej a naštvanej na Rafu, že to dneska nedotáhl, ač ve 2. i 3. setu byl o brejk výše, ale zítra Tomáš MUSÍ vyhrát. Jestli chce do Londýna, tak MUSÍ!!!
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:24Od: Mayo
zajtra Berdych vyhrá v 2 setoch
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:27Od: Fandina
Já bych si to samozřejmě moc přála, ale místo jednoho leváka bude hrát s jiným, i když Rafa je jen jeden. Doufám, že si Berďa s Martinem poradí. I když ten hrál dneska super!!!
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:28Od: Mayo
tak obaja sú mi nesympatickí ale Berdych v pohode do finále
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:21Od: Smazaný účet
Tak je tu česko-slovenský dostaveníčko, děkujeme :) Mimochodem, nevím zda se to tady už řešilo, jakej máte názor na rychlost povrchu? Mě se zdá, že to zrychlujou, což by byla pozitivní zpráva :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:21Od: George_Renel Vždyť to Rafa říkal
Ty míčky jsou špatné. Taky mu pozdě podali ručník. Pak má vyhrát.....
[ Reagovat ]
03.10.2014 19:42Od: zpilat
a navíc omylem šlápl na čáru a po 40 vteřinách mu ohlásili time violation!!!!!!!
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:20Od: PetaM
Zdá se mi to, nebo Martin napsal "parrents"? :D :D
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:20Od: spaniel :D
Paráda... Doufám, že pojede v podobném stylu i nadále.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:50Od: Roger_Federer
Kdo? pan antuka, nebo Klizan?
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:20Od: Mayo
prehrať v druhom sete zo 4-2 a teraz z 3-2 všetky hry za sebou, krása...on má neskutočné problémy proti trepačom kobercov ... úplne zaslúžená výhra Kližana kks...no cemment
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:19Od: Fandina Gratulkaaaaaaaaaaaaa
Martinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn úžasnééééééééééééééééééééé!!!
[ Reagovat ]
03.10.2014 19:40Od: zpilat
tolik jsem snad ještě nepil, vidím všechno desetkrát!!!!
[ Reagovat ]
03.10.2014 19:58Od: Fandina
pil nepil, je to tam napsáno ... úsměv
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:18Od: spaniel
2 fiftýny a je to tam. Martin je hodně nebezpečný, když má den.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:17Od: Smazaný účet
Ou, kamóon, to zas bude remcání na tiskovce :P
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:21Od: mrafe
Alespoň už si nebude ničit zdraví těmi špatnými míčky
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:22Od: Smazaný účet
no excuses ;)
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:22Od: PetaM
A hardem :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:28Od: rib
možná by tu betonovou sezónu měl už rovnou celou vypustit, aspoň se nebude muset rozčilovat, ničit atd...
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:16Od: kada.tom
to - snad - ne ... :-/
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:11Od: Mayo
ten Nadal nevie potvrdiť brejk ... ten servis je žalostný
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:10Od: spaniel
Servis je u těchto dvou výhodou asi jako ve WTA.
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:12Od: Smazaný účet
alespoň je nějaký vzrůšo, je dobře, že se z toho Kližan nesesypal a ještě to zkusí urvat
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:16Od: spaniel
Kližan se nikdy nesype, on jen neumí hrát na jistotu a často si to projede nesmyslnou agresí.
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:46Od: PetaM
Tvl co ten Martin hraje, čumím :O
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:18Od: vojmut
Tak to jsme dva :D
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:41Od: Smazaný účet
A tak že by si nakonec zahrálo Československo? No, zatím tomu nevěřím, Rafova drtička v decideru je jak ohraná deska, ale nebylo by to špatný :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:40Od: Mayo
Kks hrá úplne jak pokakaný, Kližan sa toho nebojí...1-1 ... čistý tupec
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:39Od: kada.tom
Rafooo ... :-/
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:38Od: PetaM
To se mi zdá, nebo dostal Nadal time violation? :D :D
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:39Od: PetaM
A k tomu druhý servis.
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:38Od: spaniel
Pěkně teď Martin, když do toho začne řezat, Nadal vypadá jak junior. Ale to většina hráčů.
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:40Od: Smazaný účet
to je přesně ono, jak na Nadala, už jsme to viděli od podobných hráčů, tak ať se ten zbytek, co na to má arzenál, inspiruje :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:40Od: Smazaný účet
presne tak, je radost sledovat nadala roztrielaneho na reseto :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:54Od: blixa
To bude míčema, blbě skáčou ... ;-)
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:55Od: PetaM
:D :D :D Proto tě mám v oblíbených :D :D
[ Reagovat ]
03.10.2014 16:02Od: Fandina
tak to jsme dva ... úsměv
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:32Od: Smazaný účet
Rafovi to nejde, tak si musí postěžovat, já snad budu zítra fandit Berdychovi, není možný, teprv teď se jdu podívat, jak za celý týden hrál a to mě v tom nejspíš utvrdí, když to tady tak čtu :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:29Od: spaniel
Nadal hraje jak připosraný a Kližan se vyhazuje. Ach, ta hlava.
[ Reagovat ]
03.10.2014 15:05Od: kada.tom
jojo, Kližan už tříská s raketou .. :-D
a Rafa má brejk, tak snad to dotáhne :-)
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:48Od: kada.tom
VAMOOOOOOOOS!
Tak nekonec to v tom TB vyšlo. Snad se Kližan složí a Rafa už to bude mít jednodušší :-)
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:42Od: Smazaný účet
Trochu mi Tomáš připadal zezadu jako Rafa, kvůli té kšiltovce, na první pohled se mi totiž zdálo, že má čelenku a už jsem si říkal co mi tam cpou Nadala když je tam napsaný Berdych-Isner :D
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:28Od: kada.tom
vamoss! rebreak! :-)
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:30Od: kada.tom
Rafa se začíná rozjíždět, zdá se mi :-)
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:36Od: Smazaný účet
Já nevím komu fandit, radši bych viděl hrát Toma s Nadalem, ale zatím se u mě projevuje potřeba fandit outsiderovi-Kližanovi.
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:38Od: kada.tom
u mě je to jednoznačně Rafa :-)
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:27Od: Smazaný účet
Pustil jsem si highlights Tomova zápasu a to je vážně nádhera, zítra se konečně budu moct dívat, tak věřím, že taková hra vydrží :) Teď ještě Kližan nebo Nadal, no... Tomovi to může být jedno :) :)
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:24Od: Mayo
kks Kližan bije Nadala ako psa ... to je katastrofa toto
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:21Od: Smazaný účet
Klizan tradicne v prvnim setu proti Rafovi skvely, neboji sebmu na rozdil od vetsiny hracu mirit do FH. Otazkou je, zda mu to vydrzi.
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:50Od: Smazaný účet
Protože je levák, jinak by byl taky marný
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:00Od: Smazaný účet Andy
Paráda, hodně důležitá výhra, která pomůže v boji o TM, protože Niši a Miloš mají v Tokiu cestu do finále až moc jednoduchou (zajímavé, jak mají ty dva turnaje nerovnoměrné obsazení). Navíc porazit vítěze US Open a top 10 hráče se vždycky počítá. Zítra teda šance oplatit porážku u USO Nolemu, už se hodně těším. Tentokrát asi vzhledem k Rafovi předčasné finále ne :D

Dneska dobrý výkon, první set byl jednoznačný, při každém podání Čiliče BP. Marin byl mizerný, nešel mu servis, což bylo v zápase klíčové. Andy toho brilantně využíval a po dlouhé podobě returnoval jako pánes. Navíc k tomu Marin dělal hafo chyb, Andy stačilo v prvním setu hrát výborně z BH a vyvádět Čiliče z rytmu slajzy.

Druhý set byl vyrovnanější, v úvodu měl víc šancí na returnu Marin, ale od stavu 3:3 byl Andy lepší, za stavu 4:3 ještě vedení 30:0 na returnu nevyužil, ale za stavu 4:5 už jo. Může být hodně spokojený dneska, i když v tom druhém setu musel přidat, protože Marin šel nahoru. Přišlo víc chyb, i tak ale docela pohodlná výhra. Snad tedy Noleho klepne.

A hot shot musí být Andyho prohoz, kdy byl mimo záběr kamery úplně mimo na BH straně a ještě prohodil Čiliče po smeči po lajně.
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:19Od: Mayo
Nečakal som, že to bude tak jednoznačný výsledok. Zajtra to bude veľmi zaujímavý zápas.
[ Reagovat ]
03.10.2014 14:58Od: Smazaný účet
Já taky ne, druhý set byl vyrovnaný, ale první byl jasný. Na zítřek se těším, snad to bude paráda.
[ Reagovat ]
03.10.2014 13:02Od: Stan_Borowitz Tož a teď Rafa
kdy, když ne teď a s těma míčkama prolomit ten blok?
[ Reagovat ]
03.10.2014 13:17Od: Smazaný účet
Presne to jsem chtel napsat. berdovi micky skacou presne jak potrebuje, Nadalovi nesedi, tak kdy jindy nez ted ho porazit
[ Reagovat ]
03.10.2014 13:00Od: pockerface
dobrý zápas.Jen tak dál.Tomáš by potřeboval finále nebo vyhrát,aby se mu nevzdaloval TM.Protože v Tokiu Nishikori a Miloš zatím jdou turnajem jako po másle.Bude to mít Tomáš "asi" s Rafou těžký,ale mohl by ho porazit.Kdy jindy než teď,když Rafa ještě není ve své top formě i když samozřejmě turnajem zatím taky lehce prochází.Ale zatím nenarazil na hráče z top10.Moc bych Tomovi přál,aby už toho Rafu porazil.
[ Reagovat ]
03.10.2014 12:59Od: Fandina Gratulka
k výkonu a výhře a moc držím palce dál. Super hra!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist