Berdych jede jako pila. Po Edmundovi zničil i Haaseho

16. 1. 2019, 04:17
Aktuality 183
AUSTRALIAN OPEN - Tomáš Berdych má po půlroční pauze formu jako hrom a na letošním Australian Open ještě neztratil podání ani set. Dlouhodobě nejlepší český tenista po nasazeném Edmundovi nedal šanci ani Robinovi Haasemu a za pouhých 79 minut slavil postup. O osmifinále grandslamu, které si naposledy zahrál loni právě v Melbourne, se utká s Diegem Schwartzmanem.
Tomáš Berdych

Tomáš Berdych kvůli bolestem zad ukončil loňskou sezonu už v červnu a na kurty se v letošním roce vrátil naprosto famózně. Hned na prvním turnaji v Dauhá prohrál až ve finále se Španělem Bautistou a ve výborné formě hraje i na úvodním grandslamu sezony.

Na Australian Open ještě neztratil podání ani set. Po skalpu nasazené třináctky a loňského semifinalisty Edmunda dnes zničil 6-1 6-3 6-3 Robina Haaseho.

Šestý souboj s Nizozemcem začal ve velkém stylu. Na podání v úvodním dějství neztratil jediný fiftýn a za 19 minut šel do vedení. I v dalším průběhu měl jasně navrch a po pouhých 79 minutách slavil postup.

Dlouhodobě nejlepší český hráč dnes exceloval na servisu (69% trefených 1. podání), svému soupeři povolil jen 10 fiftýnů a nečelil jedinému brejkbolu. Sám naopak své šance na brejk využíval naprosto parádně (5 ze 7), v utkání, které zakončil sedmým esem, zahrál 28 winnerů a jen 17 nevynucených chyb.

"Od začátku do konce tam nebyl špatný moment, nedal jsem soupeři šanci. Byl to dobrý a soustředěný výkon," pochvaloval si Berdych. "Se servisem musím být spokojený, i při sílícím větru to pro mě byla velká zbraň. Dokážu s ním udělat dost bodů a ulehčit si situaci."

V dalším kole bude třiatřicetiletý rodák z Valašského Meziříčí, jenž kvůli zdravotní pauze vypadl v žebříčku ATP z Top 50, premiérově čelit Diegovi Schwartzmanovi. Argentinec se pořádně nadřel s 62. hráčem světa Denisem Kudlou a zvítězil až po téměř čtyřhodinovém maratonu 6-4 7-5 3-6 6-7(6) 6-4.

Berdych na Australian Open od své premiéry (2004) nevynechal jediný ročník. V posledních letech se mu navíc v Melbourne Parku daří náramně. Od roku 2011 nebyl ve čtvrtfinále pouze předloni, jeho maximem je semifinále z let 2014 a 2015. Pokud zvládne ještě jedno utkání, může v osmifinále změřit síly s Rafaelem Nadalem.

• AUSTRALIAN OPEN •
Melbourne, Austrálie, tv. povrch, 62,500.000 australských dolarů
středeční výsledky (16. 1. 2019)
• Dvouhra mužů - 2. kolo •
Berdych (ČR) - Haase (Niz.) 6-1 6-3 6-3
Nadal (2-Šp.) - Ebden (Austr.) 6-3 6-2 6-2
Federer (3-Švýc.) - Evans (Brit.) 7-6(5) 7-6(3) 6-3
Tiafoe (USA) - Anderson (5-JAR) 4-6 6-4 6-4 7-5
Čilič (6-Chorv.) - McDonald (USA) 7-5 6-7(9) 6-4 6-4
Chačanov (10-Rus.) - Nišioka (Jap.) 6-3 6-3 6-3
Tsitsipas (14-Řec.) - Troicki (Srb.) 6-3 2-6 6-2 7-5
Schwartzman (18-Arg.) - Kudla (USA) 6-4 7-5 3-6 6-7(6) 6-4
Basilašvili (19-Gruz.) - Travaglia (It.) 3-6 6-3 3-6 6-4 6-3
Dimitrov (20-Bulh.) - Cuevas (Urug.) 6-3 6-7(5) 6-3 7-5
Bautista (22-Šp.) - Millman (Austr.) 6-3 6-1 3-6 6-7(6) 6-4
Verdasco (26-Šp.) - Albot (Mol.) 6-1 7-6(2) 6-3
De Minaur (27-Austr.) - Laaksonen (Švýc.) 6-4 6-2 6-7(7) 4-6 6-3
Fritz (USA) - Monfils (30-Fr.) 6-3 6-7(8) 7-6(6) 7-6(5)
Seppi (It.) - Thompson (Austr.) 6-3 6-4 6-4
Fabbiano (It.) - Opelka (USA) 6-7(15) 6-2 6-4 3-6 7-6(5)
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

183
Přidat komentář
smazaný uživatel
Rafa hra zatial solídne, zlepšuje, ale je badat herné manko a nedostatok zápasov..

Federer herne manko nemá, no posobil rovnako, dnes nemastný neslaný...

Analyzy, ako mal Federer tazsich superov pobavili :)
Reagovat
SwissMaestro
Když už ne titul, tak další skalp Rafaela Nadala je reálný.....tohle je větší forma než v onom 2015 :) Na druhou stranu, to samé platí i pro Nadala. ten tenkrát sice nebyl zraněn, ale formu neměl.
Reagovat
janek_da
Rafa je zraneny?
Reagovat
SwissMaestro
Ne, není. Pravda, nenapsal jsem to úplně jasně :)
Reagovat
Stan_Borowitz
To se uvidí, až když (případně) prohraje.
Reagovat
Mayo
Tenkrat hral Rafa najhoršie v kariére. Myslím v tom roku.
Reagovat
spaniel
To samé se psalo 2015 během AO. "Tomáš hraje s lehkostí, takhle ještě nehrál, může to vyhrát... ". Tehdy bylo semi, tak uvidíme. Jinak k těm kecům dole, že Roger se v prvních kolech nedre jak Nadal a nemusí vyhrát s velkým rozdílem a proto není zničený atd. Jsem si jistý že Roger má historicky v prvních kolech určitě dominantnejsi výhry než Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
Věřím mu na finále.Pokud by se tam fakt dostal předpokládanou cestou, a pakliže druhá část pavouka nezažije překvápko, byl by to jeho druhý GS, při jehož zdolávání potkal trojhlavou saň Djonadafederinu. Všechny tři hlavy těsně za sebou. A i tentokrát bych čekal, že ho ta třetí schlamstne. Ale věřím, že má stále dost mocnou paži, aby dvě hlavy setnul.

A pokud mu vypletač dobře sešteluje mečík, kdoví...
Reagovat
Herbert_Hoover
Já bych to přál Berďovi jen kvůli tomu, co slíbil Kamilos, že v takovém případě udělá..ale stejně by vyměknul :)
Reagovat
janek_da
Kamilos je uz mrtvy muz, to je jas
Reagovat
smazaný uživatel
Já se nevzdám. :D
Reagovat
mahycek
Jéžiš, neblbněte přátelé, vždyť do zápasu Rafal vs Tomík je
ještě daleko...
Reagovat
Mayo
Berdych beast mode. Finále je takmer iste. Myslím, že jedine Djokovic ho môže poraziť. Fed
Reagovat
Mayo
To ?Fed? tam nemalo byt :D
Reagovat
FerrariF50
:-D tak to je hodně směšný
Reagovat
smazaný uživatel
De Minaur z meho pohledu nema absolutne hru na to, aby Nadala treba jen potrapil. Laaksonen by snad mel i vetsi sanci. Pravy test prijde az s Berdychem podle me.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak on hraje podobný styl jako Nadal. Hlavně hraje hodně zápasu za sebou a je otázka, co mu dneska ruplo v hlavě. Ten zapas měl dat ve třech. Asi nevyhraje, ale pokud bude mít den, tak si kůže Rafa solidně zabehat
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, De Minaur nehraje hodne podobny styl jako Nadal. Rafa dokaze pritvrdit,kdyz je treba, hrat hodne agresivne a to De Minaur nedokaze, dneska ho Laaksonen silove nicil totalne. Nadal ho znici, predevsim na winnery z meho pohledu.
Reagovat
smazaný uživatel
Nepsal jsem hodně, ale podobný. Rafa oproti němu umí pritlacit, ale z části je taky grimder. O servisu Nadala se dá taky diskutovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Nenapsal, mas pravdu. On ho ale nema ani podobny :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Podobny styl? Rafa len beha a nema ziadnu zbran? Ma papierovy servis a ziadny fh?
Reagovat
smazaný uživatel
On je mimo, absolutne tomu sportu nerozumi a dukazy o tom jsou pomalu v kazdem jeho prispevku.
Reagovat
smazaný uživatel
Mimo jsi ty protože z příspěvku vytahujes 20%, které ještě úplně prevratis. Žádná změna.
Reagovat
Denis92
Presne to iste som chcel napisat. De Minaur je trochu lepsi obranar, takze Nadala nema absolutne nicim ohrozit. Navyse, mlady bude dost unaveny, kedze na uvod sezony odohral uz dost zapasov.

Rafa ho da v 3 setoch a po vypadnuti Andersona ma volnu cestu do semi.
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych bude hodne slozity souper a velky test.
Reagovat
Denis92
Este tam nie je. A bude zalezat, ako si to zrovna v hlave..
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhodně, herně na to ale má, otázka je, jak to ustojí jeho pověstná hlava. Přijde mi ale, že si to užívá a hraje s lehkostí. Dost možná má letos na AO zajímavou šanci na velký výsledek.
Reagovat
smazaný uživatel
Velký výsledek Berdycha je nakládačka od Federera jako každý rok. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Dostal ji od něj v Melbourne jednou ty kašpare a to ještě Roger předvedl tenkrát dokonalost svojí...
Reagovat
smazaný uživatel
2008 Australian Open Roger Federer Tomas Berdych 6-4 7-6(7) 6-3
2009 Australian Open Roger Federer Tomas Berdych 4-6 6-7(4) 6-4 6-4 6-2
2016 Australian Open Roger Federer Tomas Berdych 7-6(4) 6-2 6-4
2017 Australian Open Roger Federer Tomas Berdych 6-2 6-4 6-4
2018 Australian Open Roger Federer Tomas Berdych 7-6(1) 6-3 6-4

Set uhrál naposledy 2009. Skoč do zdi, to bude nejlepší. Kašpare :)
Reagovat
smazaný uživatel
aha, takže když prohraješ 0:3 a odehraješ vyrovnané sety, tak je to podle tebe nakládačka :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pokud pasuješ Berdycha do role velkého výsledku na AO2018, tak neuhrát z pěti střetnutí 4x ani set je podle mě nakládačka.
Reagovat
smazaný uživatel
já ho pasuji do role velkého výsledku na AO 2019, kde zatím hraje dobře, uvolněně, užívá si to, evidentně bez bolestí... prostě mu věřím, i tomu, že by měl zajímavý šance s Federerem... to, že s ním 5/5 prohrál a jen jednou uhrál set nic moc neznamená, ještě k tomu, když ani jednou to z mýho pohledu nebyla nakladáčka, jak ty říkáš... ale to je můj subjektivní názor...
Reagovat
smazaný uživatel
Já si to nemyslím. Tady vidíš proč

https://www.idnes.cz/sport/tenis/tomas-berdych-po-vyrazeni-na-australian-open.A180124_123455_tenis_elv

Berdych: Obávám se, že proti Rogerovi to už nedopadne.

Sám na sebe vyvíjí tlak.
Reagovat
smazaný uživatel
já četl třeba v minulosti tolik článků, že už Federer nikdy neporazí Nadala a teď to vypadá pomalu naopak... navíc Berďa, možná jen mě, přijde jako vyměněnej, neviděl sem ho hrát tak dobře hodně dlouho
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě s tebou souhlasím, že Berdych vypadá nejlépe za několik sezón. To je bez debat. Ale zase nevypadá tak dobře, aby porazil Nadala s Federerem na jednom turnaji. Pokud se mu to podaří, tak se svléknu do naha, poliju se celý medem, vysypu na sebe strouhanku a budu běhat po náměstí a pak tady postnu video.
Reagovat
janek_da
beru te za slovo
Reagovat
smazaný uživatel
To by se taky mohlo stát, že už nepostneš nikdy nikde nic.
Reagovat
hippos
s Federem odehraje vyrovnay sety kde kdo, on se nikdy nikam nehnal, silny zacina byt na big pointech po sedmem osmem gamu
Reagovat
smazaný uživatel
to máš samozřejmě pravdu, nicméně já většinu těch zápasů viděl a vím, jak probíhaly... nakládačka trochu možná byla předloni
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. Roger 7 gamů analyzuje soupeřovi slabiny, které shlédl i na videu před zápasem, zkouší je postupně, pak přitvrdí a soupeře brejkne, nebo porazí v TB. Rafa bouchá do soupeře od prvního gamu, vyhraje a má na oko lepší skóre. Sice potom promarodí půl roku, ale v tabulce to vypadá lépe.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ajo tak pětkrát, sorry, 2009 sem přehlédl.
Reagovat
Herbert_Hoover
No nechcu ti do toho kecat, ale Fedex už hrál s Tomem v Melbourne čtyřikrát a neztratil ani jeden set..jen jednou to sice nešlo přes TB, ale i tak..nutno uznat, že loni nehrál Tom vůbec špatně, ale přesto to nestačilo ani na set.
Reagovat
Pe3k
Ano Nadaluv los zase připomíná nějakou 250 a po těch 10 let co tenis sleduji je tomu tak stále dokola. Pro Nadala je to jediná cesta jak něco vyhrát, mít nejlehčí možný los (US 2010,13,17 W 10 atd).
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím si, že Rafa toho v životě vyhrál dost. Opravdu není třeba to takhle svádět na los. Pokud chceš vyhrát turnaj, musíš porazit všechny soupeře, které máš na cestě a pokud ostatní na své cestě do závěrečných kol vypadli, za to Rafa nemůže.

To je jako, kdybych já psal, že RF by nikdy nevyhrál RG, kdyby tenkrát Soderling neporazil Nadala. To nemá smysl.
Reagovat
Krisboy
Ale je to pravda :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mít lehčí a těžší los má své pro a proti. Pokud máš na začátek složitější soupeře, alespoň se rychleji dostaneš na své maximum. Naopak snadná první kola mohou způsobit následně v soubojích se složitějšími soupeři problém najít tak rychle tu ideální hru.
Reagovat
Pe3k
Ano, obkecavat to můžeš jak chceš, ale na faktu, že má Nadal zase nejlehčí los to nic nemění...

Btw.Rogerovi stačilo aby se vyhnul Nadalovi a bral by RG klidně každý rok. To Nadal se musí vyhýbat top 30...a často končil i s hráči mimo top 100.
Reagovat
smazaný uživatel
Beztak to nakonec vyhraje zase Djokovic a tyhle žabo-myší války budou k ničemu :-)
Reagovat
Pe3k
Ne, pak si budem dělat srandu z Kozoroha. Už teď se směju jak dělal první rozbor losu a měl tam Kyrgiose jako možného semifinalistu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jeho Ultron je legendární podle mě.
Reagovat
Pe3k
Jistěže, big 3 jsou extratřída.
Reagovat
Krisboy
Nemluvím o losu. Mluvím o tom, že kdyby tenkrát Söderling nesejmul Rafu, Roger by to tam nevyhrál. Ale souhlasím, že jsou to nesmyslné úvahy.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale je to holý fakt. Kdyby Roger netrefil po druhém servisu za stavu 0:2, 3:4 a 30:40 v zápase s Haasem inside out 1 cm na lajnu, tak nedojde ani do finále. Takových úvah je miliarda.
Reagovat
smazaný uživatel
Pe3k len provokuje,sam vie ze pise blbosti
Reagovat
Pe3k
Kde? Pokud je pro tebe pravda provokace, pak provokuji.
Reagovat
smazaný uživatel
takmer vsade,a "pravda" to je velmi komplikovana disciplina:-)
Reagovat
Pe3k
Takže ty si další co mi bude tvrdit, že má Rafa těžký los? Dobrá, svět je plnej bláznů, stoupni si do řady vedle Kamilose a Předkožky.?.
Reagovat
smazaný uživatel
az do finale je los v poho,v tom nerozporujem,vseobecne si vsak len provokater,nic viac
Reagovat
Pe3k
Ne, to co ve skutečnosti jsem, si ani nedokážeš představit...vamos.
Reagovat
Herbert_Hoover
Na letošním AO jsem s losem spokojen, Rafa ho opravdu nemá těžký..ale tvrdit tohle je nesmysl. Na USO 13 rozhodně nejlehčí los neměl. Nutno si taky uvědomit, že los se nerovná tomu, na které hráče pak skutečně naráží během turnaje.
Reagovat
turista
Tady se povídá jak má Rafa lehký los. Výsledek je sice přesvědčivý, ale Ebden nebyl žádný lehký soupeř. Nadal musel tlačit na pilu aby celkem přesvědčivě vyhrál.
Reagovat
Krisboy
:DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud bereš jako tlačení na pilu topspin FH na mid lajnu rychlostí asi 35 km/h, tak to potom jo. :D
Reagovat
Nola
omg, pozri aky los ma Novak....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nole má psycho los to nikdo nerozporuje
Reagovat
Ereinion
Rafa s ním nebude mít problém, pokud je 100%...nicméně v těch zápasech prvních dvou kol zas tak přesvědčivý nebyl, ten výsledek proti Ebdenovi vypadá sice opticky dobře, ale Ebden si to v prvním setu sám zkazil...vzhledem k podpoře australského publika má De Minaur určitě aspoň na set
Reagovat
Ondra979
ja de Minaura neznam, jen vim, ze ted hraje slusne. JEstli ale hraje opravdu spise defenzivne, tak moc sanci nema..proti Rafovi je treba hrat bud agresivne na riziko nebo jako Djokovic :) Ale treba ho potrapi, uvidime.
Reagovat
spaniel
Hráči se docela stěžují na míčky Dunlop. Prý jsou těžké a nedá se jim dát rotace, hlavně večer...to může být u Rafy faktor.
Reagovat
Mayo
Nebo jako Federer (:
Reagovat
Ondra979
samo, nebo jako Fed verze 2017.
Reagovat
mahycek
Trošku ten Minaur nám to prodlužuje páni tenisti....
Reagovat
Krisboy
Jinak Opelkovi by mohli s Dr.Dřevovičem udělat společné sousoší. S tolika esy prohrát zápas je skutečné umění! Docení to někdo?
Reagovat
Krisboy
Metjů chyb jak maku.
Reagovat
smazaný uživatel
Přemýšlím (objektivně, nemám vedlejší záměr), zda je takový soupeř pro Rafu dobře. Protože nevím, co vidíte vy, ale Rafa a jeho údery to je nic moc. Spíše nic, než moc. Ebdena porazí, nebo spíše Ebden se porazí za hodinku a půl a pak hrát další kolo s DeMinaurem popř. pak s Berdychem, kteří budou útočit může být pro Nadala podstatně horší.
Reagovat
Krisboy
Ten zápas má hodně nízkou úroveň. Ale všichni víme, že Big3 občas hrají pouze to, co potřebují. Neboli proti slabému soupeři hrají napůl, se silnějším soupeřem jejich výkon roste. Alespoň u Nadala a Djokoviče to platí určitě. Takže ano - s dnešním výkonem by Rafa proti p.Berdychovi neměl šanci, ale bude hrát stejně jako dnes? Určitě ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to určitě. Ale srovnej dvě kola Federera, který porazil dva hráče, kteří udělali dohromady za těch šest setů tak 40 chyb a soupeře Rafy, kterému stačí stát na BL a hrát topspiny doprostřed kurtu protože se Ebden, nebo Kačer stejně vyhodí. Takže Nadal má podstatně lepší walkover do třetího kola, než Federer.
Reagovat
Patik
v zápase s Duckwortom Rafa neuhral v prvom geme zápasu tuším ani jeden bod svojou snahou a napriek tomu získal súperove podanie..stačilo mu len vrátiť loptičku na súperovú polovicu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem to trosku přehnal, ale jenom říkám, ze tenhle styl se nemusí Rafovi moc vyplácet v dalších kolech. Je otázka, zda to tak děla schválně, nebo ne.
Reagovat
Herbert_Hoover
Slam je jako nějaká soutěž o to, kdo bude mít nejlépe hrajícího soupeře pro první kola a kdo se případně víc utaví? :) Pro Rafu na jednu stranu jenom dobře, že nemá tak zabijácký los jako loni na USO, kde to pak už v SF neustál. Nemyslím si, že nemá ještě herní rezervy. Ačkoliv jakýkoliv úsudek je po pauze zrádný.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě se nelibi ty jeho udery, které zatím předvádí. Je to všechno strasne kratke, pomalé, preliftovane a čitelné. Zatím má štěstí, ze se soupeři porazili sami. DeMinaur bude více bránit a méně útočit, takže tady se ukáže, zda Rafa hraje v uspornem režimu, nebo zapne standard a zasype Démona winnery a útočnou hrou, kterou první dvě kola nechal v šatně.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa nepotřeboval vytahovat maximum a dneska se mi jeho hra, když přehlédnu na to, že to bylo 2. kolo líbila. Jsem spokojený, jaký level zatím jeho tenis má a věřím tomu, že se bude zlepšovat a to nejlepší předvede na turnaji později. Není třeba se přepínat, není třeba hrát maximálně agresivně, je třeba jen postupovat ve 3 setech a šetřit síly a tělo. Nic víc, nic míň. A dnešních přes 30 winnerů je na tři rychlé sety dobrý číslo.

VAMOS!
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže sám píšeš, že Rafa hraje na krev a teď říkáš, že není třeba hrát na krev. To je fuk. :)

Nadalův dosavadní tenis nejde hodnotit tak, jako Federerův. Ten měl dva kvalitní soupeře, kteří byli schopni držet krok, nízký počet chyb a udržet míček ve hře a na jejich poměry předvedli nadprůměrný výkon. Oproti tomu Rafa hrál zatím s dvěma nýmandama, kteří měli ve třech setech dvojciferný počet dvojchyb, desítky UE a nebyli schopni trefit kurt, nebo si udržet alespoň 3x v setu servis. Není co hodnotit - zatím.Výhoda je možná v tom, že Fedex hraje na 100% od prvního zápasu a Rafovi stačí slabší průměr.
Reagovat
Herbert_Hoover
No vidíš a teď bude mít třetího nýmanda, který měl dnes po třech setech skoro 40 UE. :) Už by jen chybělo, aby Berdych prohrál se Schwartzmanem a skončíte v kazajce hoši.
Reagovat
smazaný uživatel
To se může stát. To, co se tady v tom vlákně snažím sdělit je, že lepší hrát na 100% od začátku turnaje, než mít dvě, nebo tři kola walkover a pak narazit na bývalého hráče TOP10 ve formě, nebo na někoho, kdo umí zahrát míček před pásku.
Reagovat
Herbert_Hoover
Vždyť to se Rafovi nemůže stát. Na top 10 hráče narazí až v případném semifinále. Není proč to hrotit. :) Když soupeř hraje houno, tak přeci nebudu hrát na krev..Rafa není Zverev v Hopman Cupu.
Reagovat
smazaný uživatel
Psal jsem bývalého hráče TOP10 ve formě. A na toho narazí možná brzy.
Reagovat
turista
Dnešní Nadalův soupeř nebyl žádný nýmand.
Reagovat
turista
No pro Rafu Nadala je charakteristické, že na rozdíl od Rogera nebo Novaka hraje vždycky na krev. Nikdy jsem ho neviděl vypustit zápas. V tom je nepřekonatelný. Ale když je zralý na ručník tak zápas radši skrečuje než by regulérně prohrál. Rovněž když se náhodou rozhodčí splete v jeho prospěch tak je zticha a bere fiftýn.
Reagovat
Pe3k
To že měl zabijácký los loni na US je hodně pro smích. Ano na jeho poměry to byl těžký los, ale když se podíváš co vyfasoval Nole nebo Fedex pro ně by to byl los nejlehčí...
Reagovat
mahycek
Co jsou to za řeči ? Berdych moc daleko ??? Ať jde nejdál.
Obhajuje body a zatím si vede vítečně.
Reagovat
mahycek
Nepředbíhejme, ještě tu bude zápas Nadal - Minaur , tedy
pokud to australan doklepne a Rafík dnes vyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď měl Ebden 3x BB. Rafa si musí zvyknout na ten styl a DeMinaur to projel z MB a je čtvrtý set.
Reagovat
EllNino
a Millmana vybičovali Aussies do 5. setu :D 4 mečboly dole z 2:6 na 8:6
Reagovat
Patik
Ebden nevyužil breakbally a teraz sa zloží na podaní.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne asi 2x DF a do té doby uhrál Rafa na jeho servisu asi tři míčky. Měl šanci, nevyužil a teď se porazí sám.
Reagovat
Patik
Pff...dvojchyba..klasika..nič nové tak to chodí pri hráčoch ako on..keď mal breakbally som si presne povedal že ak to nevyužije tak príde o svoje podanie a tak sa aj stalo..majú slabú hlavu.
Reagovat
smazaný uživatel
Strašně slabou. I ten poslední game, kdy Rafa podával na set, tak ten úplně odchodil.Normální vyhoření live. Přitom ten set mohl klidně vyhrát.
Reagovat
Patik
A myslím si že teraz si isto povie že mal som breakbally mohol som vyhrať aj set..a povezie sa to sním dokonca zápasu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já to sleduju, od té doby je úplně mimo. Kromě 1st serve nemá úder, kterým by Rafu uhrál. Leda, že začne nabíhat na síť, jestli bude hrát od BL, tak uhraje ještě max 3 gamy.
Reagovat
EllNino
vy jste mi machři, Nadala asi porážíte často, že? :D Jeden jako druhej :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ne to ne. Jenom se bavíme o té klasické situaci v zápasech proti BIG3. Vyrovnaný zápas, pak příjde šance pro outsidera, tu si sám pokazí, nevyužije, servis projede tak, že udělá 2x DF, 2x out 5 metrů a je po zápase. :)
Reagovat
EllNino
nebo taky ne :) ale spíše jo
Reagovat
Patik
Potrebuje nejaký impulz čo ho nakopne..ideálne zobrať súperovi podanie ale tomu moc neverím..
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, zda to Rafa dělá naschvál, ale ty jeho údery jsou zatím neskutečně nedůrazné. Na Ebdena to asi stačit bude, ale dále může mít problém.
Reagovat
EllNino
no Demon začíná ztrácet
Reagovat
smazaný uživatel
To je dobře. Zkušenosti se hodí. Projet set na GS z matchballu mu jenom pomůže. Nevěřím, že to Laksa otočí.
Reagovat
Patik
De Minaur je aj tak trošku preceňovaný..Rafa by ho zotrel rovnako v troch setoch.
Reagovat
smazaný uživatel
Přeceňovaný? Titul ze Sydney, finále Brisbane, finále NEXTGEN finals a pět setů s Čiličem na USO ti je na 19 let málo?
Reagovat
Patik
To je všetko pekné a obdivuhodné na jeho vek..ale čo sa tohoto turnaja týka jeho meno tu bolo niekoľkokrát skloňované a myslím si že je to trošku prehnané..áno hrá doma je dravý má motiváciu.. s Laksonenom pôjde do piateho setu..myslíš že s Nadalom uhrá lepší výsledok ? ja si to nemyslím.
Reagovat
Pe3k
Nemá žádnou zbraň, je to grinder, proti Nadalovi nemá žádnou šanci, kdo tvrdí opak ví kulové o tenisu (kamilos, Trollhand).
Reagovat
smazaný uživatel
s Nadalom hrat asi ani nebude lol
Reagovat
smazaný uživatel
skoda :(
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo neříká, ze ho porazí ty experte.
Reagovat
Pe3k
Ty si psal, že ma Roger lehký los a Nadal těžký, opravdu ukázková dmnce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano před turnajem jsem to napsal, ale tady říkám, ze se to teď obrací a Federer měl první dvě kola podstatně těžší.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty ses fakt mimo Kamilosi :D Pe3k ma pravdu, los ani pred turnajem ani behem turnaje Federer tezsi nemel ani nahodou. Nadal dostal soupere, kteri proste nemaji hru na to, aby ho porazili. Tu ma az Berdych.
Reagovat
Patik
Ani Berdych nato nemá hru..ale potrápiť môže..bude to jeden z tých ťažších zápasov pre Nadala.
Reagovat
smazaný uživatel
Hoši umíte cist? Federer měl podobný los jako Nadal, ale po dvou kolech se dá říct, ze měl těžší soupeře Roger. Chceš to napsat ještě Madarsky abys to pochopil? :)
Reagovat
Pe3k
Ten co tady nechápe jsi ty!
Reagovat
smazaný uživatel
Protoze Roger prostě není Rafa. On nehraje každý game na krev a nechce ho vyhrát. On ví, kdy přidat, kdy ubrat. Stačí mu prostě jeden break v setu a ví, že to dopodává. Proto výsledky Rafy v prvních GS kolech budou ve většině případů drtivější.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Rozumný příspěvek, souhlasím. Není třeba to dále rozvádět.
Reagovat
Patik
Keby hral svoje maximum a niečo viac k tomu tak možno set by mu aj zobral myslím si..ale človek nikdy nevie v tenise.
Reagovat
smazaný uživatel
Já tady budu souhlasit, taky mě zatím De Minaur nepřesvědčil, že to dokáže to, co se mu předurčuje. Triumf v Sydney přišel hlavně kvůli losu a celkovému obsazení turnaje, ale nějaké skvělé výkony tu rozhodně nepředvedl. A finále Next Gen je pro mě prostě sice dobrý, ale hraje se tam specificky, navíc zase to pole soupeřů není takové, jaké je na grandslamech a větších turnajích. Je mladej, na svůj věk super, ale herně, hlavně herně, to pro mě bomba není.
Reagovat
Pe3k
Co se mu předurčuje? Musíš rozlišit v tom, kdo mu to předurčuje...Kamilos a Trollhand tomu vůbec nerozumí (žádná novinka), takže jejich názor má hodnotu 0.
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhodně bych nepsal, že se mu něco předurčuje, kdyby to dělal Kamilos a Forehand :-)
Reagovat
Patik
už je po zápase..už sa bude len jemne dolaďovať štatistika a výsledok.
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem to vypnul. Rafa hraje takový průměr, ale Ebden není schopen zahrát úder. Je úplně mimo, ty zabité BB ho srazily na celý zápas. Walkover jako vyšitý.
Reagovat
Patik
Tomu ver..keď stratil podanie v druhom sete som to prepol nezáživný zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
smola :D
Reagovat
annah
Koukám, že ten Ebden je mimořádně sympatickej chlápek. No ale na AO dnes skončí. Nemá šanci.
Reagovat
peggy
Uz se pan Berdych dostal moc daleko.
Reagovat
Fandina
To máš tak, když Tomáš hraje dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže v semi klepne Fedexe. V TB. To bude snové!
Reagovat
smazaný uživatel
Cítím slušný výsledek ze strany Berdycha na AO. Pochybuji, že dá Nadala s Federerem za sebou, ale jednoho z nich by dát mohl. Naštěstí je Roger až ten druhý v pořadí.
Reagovat
smazaný uživatel
Už nemá co ztratit. Teď je jeho čas. Stisk dlouholetých vládců ochabl a mlaďoši ještě ndovymačkali všechny potřebné beďary. Proto nastupuje Berďa :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud dojde na souboj s Nadalem, tak určitě nebude favoritem, ale taky nebude úplně bez šance. Otázka bude, jak uchopí potenciální střetnutí. Jestli nebojácně, nebo to projede už v šatně jako vždy. Možná mu ta pauza pomohla se trošku vyrestartovat a na staré šrámy zapomene.
Reagovat
smazaný uživatel
To tedy doufám, že nebude favorit. Hodlám zbohatnout na bujném kurzu.
Reagovat
smazaný uživatel
Včera jsem nad tím uvažoval s kolegou. Tam bude tak 1,3-1,4 na Rafu a na Berdycha max kolem 3-4. Kurz 10 moc nečekám. Rafa je otazník a Berďa má formu.
Reagovat
smazaný uživatel
Čtverec by mi za to stál. Šance je podle mě mnohem vyrovnanější. Uvidíme.
Reagovat
Nenela
Tomas!!!
Co tady resite Federera, je to Tomasuv clanek. Fedex je nudny se svymi stalymi vyhrami, to Tomas necekane a abosultne prekvapuje. Jen tak dal!
Reagovat
andeloo
Výborně Tomáš jen tak dále
Reagovat
mahycek
Viděl jsem Rogera celého, ale 1 set mně trochu boleli oči.
To jste neviděli ???? Nemohl vzít Evansovi servis . Byl dnes
nějakej zabržděnej. Ale dopadlo to ve třech, takže dobrý.
Monfils venku, ale i Fritz bude nebezpečnej. No a Tomík,
ten překvapil snad všechny. Trochu to přeženu, ale zatím
je nejlepší, jasně nedá se to srovnávat, ale podle výsledků
to je paráda.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jestli si to viděl a pořád nic, tak se mrkni na stats Evanse v první sadě. 12 W, 3 UE, 78% míčů po prvním servisu. Hrál těžký nadprůměr na třetí kolo. Nesouhlasím s tím, že byl Fedex zabržděný, měl 56 W a 18 UE. Což jsou srovnatelná čísla s prvním zápasem proti Istominovi. Federer hraje na AO dobře, ve dvou zápasech má přes 100 winnerů, chodí mu servis a oba dva zápasy si uhrál sám, jeho soupeři hodně běhali a málo chybovali. Můj názor. Fritz je jalový, díval ses na něj dneska? Hrozná pinkačka, žádné zakončení, na síti byl tak 2x za zápas. Nemá nárok
Reagovat
mahycek
Říkám viděl Kamilosi, měl jsem od 2 setu tady muzikanty
z kapely, mohlo mi něco ujít. Ale mám to zaznamenaný a
muzikanti už jsou pryč.
Reagovat
Krisboy
Petra se snaží napodobit p.Berdycha? Taky exhibice?
Reagovat
Krisboy
Pěkně jsem to zakřik. Sorry.
Reagovat
Krisboy
Nic jsem nezakřik. Petra skvělá, co víc dodat. Paráda. Některý její kombinace úderů jsou skutečně smrtící.
Reagovat
Stan_Borowitz
Berdych vyhrá AO bez ztráty setu, získá toho roku kalendárny GS a do konca kariéry neprehrá zápas. Vamos!
Reagovat
Krisboy
Taky mi to pomalu dochází.
Reagovat
Roger_Federer
By mohl byt dost zajimavy zapas s koncem jako 2015
Reagovat
turista
Ano. Když to Berďa ustojí psychicky tak může i legendárního Nadala porazit. Tenisově na to má. Asi mu ta půlroční přestávka pomohla.
Reagovat
smazaný uživatel
No pokud Rafa bude předvádět tenis, který hrál v prvním zápase, tak je to dost reálný scénář. Nejdříve ale musí porazit Ebdena a DeMinaura, kde bude trošku bez publika a na Vamos bude reagovat jenom jeho box. Každopádně pauza Berdychovi výrazně pomohla a hraje dost slušný tenis. Diega by měl tímto stylem sundat ve třech setech a pak se uvidí. Každopádně Rafovi se začíná los podstatně zhoršovat. Každý čekal osmifinále pohodovou výhru na Diegem a on tam asi bude slušně rozjetý Berdych.
Reagovat
turista
V každém případě už v pavouku neexistuje slabý soupeř. Ti už jakoby z prvních 200 hráčů světového žebříčku úplně zmizeli.
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda. První upset byl až Anderson, což je slušné na to, že je středa. Isnera nepočítám, ten je mimo.
Reagovat
smazaný uživatel
Respekt Rogerovi, výborný výkon, ale je třeba říct, ze Evans hrál top class tenis dneska, statistiky mluví jasné 28 winneru, 14 UE a stejně prohrál ve třech setech. Roger 56 winneru 17 UE. Krásné stats. Jen tak dal
Reagovat
FerrariF50
Gratulka Rogerovi, Evans hrál dle mě výborně a přesto ho Roger dal ve 3 setech a to se cení, každý další set by byl fyzicky hodně náročný, takže dobře že tak :)
Reagovat
Roger_Federer
Zase hraje jak se mu chce, na pul plynu.
V tiebreiku povolis pritahnes..
Ve 3 setu herne uz vypada ze zabere.
Reagovat
FerrariF50
Já nevim, mě nepřipadá, já co vidim tak je to spíš tim, že Evans hraje dnes fakt dobře.
Reagovat
dappe
Hraje celý zápas dost dobře, jinak by s takto hrajícím soupeřem v životě nemohl vést 2:0 na sety. To, co se tady níže píše, je úplně mimo.
Reagovat
mahycek
Hopman cup, myslím dvouhry, není žádná exibice, hlavně když
jde o postup ze skupiny, nebo finále.
Reagovat
mahycek
Ještě že tak druhej tieabreak v kapse. Ti co nevstávali
na Rogera, tak zatím nemusí litovat. Komentátor na Eurosportu
hroznej. Plete si Federera s Berdychem, match ball zaměňuje
za setbol. Včera zas Tomáš Petr při zápase našich žen
nepozná arenu Roda Lavera, několikrát je zmiňuje, ale zápas
se hrál v bývalé Hisence areně, nynější Melbourne arena.
No jsou to základní chyby, které by třeba u Roberta
Záruby neprošli v ČT, který je šéfem sportovních redaktorů.
Reagovat
George_Renel
Třeba by prošlY.... ;-)
Reagovat
FerrariF50
Ty seš ale borec, našel si chybu. No waaaaau
Reagovat
George_Renel
Ale jdi ty.
Je to o tom, že když někoho kritizuješ, neměl bys sám dělat zásadní chyby, respektive dáti si v takovém příspěvku obzváště pozor. .-)
Reagovat
Krisboy
Ještě, že nemá chybu ve slově chyba.
Reagovat
Stan_Borowitz
Člověka až jímá hrůza a ptá se podobně jako Sheldon Cooper: "Když zadám do vyhledávače Google slovo Google, mohl bych tím zničit vesmír?"
Reagovat
Krisboy
Jj, s takovejma věcma je lepší si nezahrávat.
Reagovat
peRFect
Těch chyb tam je hafo...což je vždy dost funny, pokud jsou v komentu, který někoho kvůli čemukoliv kritizuje :-)
Reagovat
mahycek
To snad není pravda, další tiebreak. Roger je nějakej
zabržděnej. Vůbec tam není ta lehkost s Hopman cupu.
Anderson venku s Tiafoem.
Reagovat
vojta91
z Hopman Cupu, aneb turnaje exhibicniho formatu.. to je teda srovnavaci kriterium..:-O :-D
Reagovat
vojta91
výborně pane čtvrtfinále..!! doufám, že to takhle půjde dál a zase ho udeláš..!! :)
Reagovat
mahycek
Já si myslím, že ošetřování nebylo. Bylo tam pár kapek
deště a Rogerovi se moc nehtělo, tak se chvíli čekalo.
Byl tam i superviser turnaje.
Reagovat
mahycek
Roger má nečekaně plno práce s Evansem. První set za
60 minut vyhrál až v tiebreaku. A měl štěstí, Evansovi
selhal servis, který má jinak 90% úspěšnost, na kterej zatím
Fedex nenašel recept. Zatím moc tepláky nepomáhají i když
možná v tiebreku trochu.
Jinak zatím Čilič - Mc Donald je zaděláno na dlouhej mač.
Na přípravu servisu Ciliče se nedá dívat. to pinkání o zem
je ubíjející, hned bych trestal.
Reagovat
annah
Připadá mi, jako by Roger jel na půl plynu. Některé míče se ani nesnaží dobíhat, podání nic moc, každou chvíli aut. Šel podávat na vítězství v setu a místo toho je to 5:5.
Něco je špatně. Evans vypadá jak uprchlý trestanec, ale Rogimu zatápí teda fest.
Reagovat
annah
out
Reagovat
Tuttovka
Evans zatápěl i před kokainem docela fest i opravdu kvalitním hráčům. Měl pár pětisetových zápasů se špičkovými hráči, takže to není zase takové překvapení. Navíc má na okruhu dost ojedinělý styl. To nemění nic na tom, že starý pán dnes nemá den.
Reagovat
Tuttovka
Nevíte nekdo, co to bylo za ošetřování v zápase Federer Evans po prvním setu?
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Evans si nechával ošetřovat nohu, myslím, že puchýř(e).
Reagovat
Chrenda
vyhraj to tam celý. Prosím, prosím.
Reagovat
mahycek
Musím si rýpnout i do svého. Roger zatím nenašel cestu
na Evansův servis. Zatím je to špatné.
A Tomík to je paráda, jeho hra je skoro bez chyby.
Reagovat
Fandina
hraje úžasně, asi hodinu dvacet a bylo to. Haase se nestačil divit a já v podstatě také ne, protože fakt Berďa jede, nádhera se dívat. Je rychle u míče a na třetí čtvrtou zakončuje. Nádhera Berďulko.

A celkem se mi líbí i jeho "lebkové" oblečení. Decentní maskáčovina v černobílé variantě vypadá dobře. Jen bych asi nevolila lem na kalhotech dokulata, nicméně zbytek je bez vady. :-)
Reagovat
EllNino
K jeho výkonu mám v podstatě jen samá superlativa, a to už od 31. 12. :) Haase nevěděl vůbec, co má hrát, Tomáš byl skvělý na podání, na returnu, na síti ... neviděl jsem, že by snad dneska zkazil volej, neuvěřitelný ... celkově na síti má skvělou úspěšnost v posledních zápasech ... a chodil tam dnes poměrně často, ty voleje byly většinou z těžkých pozic než jen je "doklepnout" :) ...

Myslím, že i Kudlu/Schwartzmana s tímhle prostě musí na hardu porazit :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist