Berdych končí ve čtvrtfinále na raketě skvělého Federera

  • Tomáš Berdych semifinále na Australian Open neobhájil. Mezi kvarteto nejlepších ho nepustil výborně hrající Roger Federer, kterému český tenista podlehl 0-3 na sety a prohrál s ním pátý vzájemný zápas v řadě. Švýcar se o finále utká s Novakem Djokovičem, jenž dnes také ve třech setech porazil Keie Nišikoriho.
    26. 1. 2016, aktualizováno | Aktuality |  380 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Tomáš Berdych se rozloučil se svým jubilejním 50. grandslamem v řadě. Poté, co v prvních čtyřech zápasech potvrdil roli papírového favorita, nestačil v dnešním čtvrtfinále na sedmnáctinásobného grandslamového šampiona Rogera Federera. Za dvě a čtvrt hodiny mu podlehl 6-7 2-6 4-6.

V prvním a třetím setu sice šel Berdych v Rod Laver Areně jako první do brejku, ale o výhodu vždy vzápětí přišel. V utkání udělal stejně chyb (27) jako soupeř, ale zaznamenal výrazně méně vítězných úderů (27-48) a mnohem horší úspěšnost na síti. Zatímco Berdych bodoval jen devětkrát z 25 útoků, Federer úspěšně zakončil 24 z 29 náběhů včetně smeče při mečbolu.

Třicetiletý Berdych prohrál s Federerem už pátý zápas v řadě a počtvrté neuhrál ani set. V Melbourne podlehl o čtyři roky staršímu Švýcarovi i ve třetím střetnutí, na grandslamu na něj nestačil poprvé po sedmi letech a popáté v sedmém duelu. V celkové bilanci po dnešku prohrává 6-16.

"Nemůžu říct, že jsem hrál nějak hrozně. Ale když jsem si vypracoval šanci, hned vzápětí jsem zase ztratil podání," řekl pro iDnes.cz a Radiožurnál Berdych. "Nechci se chlácholit tím, že jinak se mi turnaj celkem povedl. Tohle není výsledek, nad kterým bych měl jásat. Nejsem spokojený, kvůli čtvrtfinále na grandslamy nejezdím. Nezbývá, než pokračovat, připravovat se na další turnaj a snažit se být lepší," dodal.

Čtvrtfinále na Australian Open si nejlepší český tenista zahrál šestý rok po sobě, ale maximum z předchozích dvou sezon nevyrovnal.


"Byl výborný tenis z obou stran. Tomáš už mě několikrát porazil, je to jeden z těch hráčů, kvůli kterým se neustále zlepšujete. Já si dnes zápas užil, hrál jsem agresivně a variabilně. Jsem spokojený s tím, jak jsem to zvládnul," pochvaloval si Federer, který ztratil v pěti letošních zápasech v Melbourne jediný set ve třetím kole s Dimitrovem.

O postup do svého 28. grandslamového finále si Federer zahraje s Novakem Djokovičem. I největší favorit turnaje dnes postup vybojoval ve třech setech, nevýrazně hrajícího Japonce Keie Nišikoriho porazil 6-3 6-2 a 6-4.

Zatímco na postup do čtvrtfinále se Srb hodně nadřel, když si proti Gillesi Simonovi připsal v pěti setech sto nevynucených chyb, dnes chyboval hlavně jeho soupeř. Nišikori v prvních dvou sadách tahal za kratší konec a obhájci titulu začal vzdorovat až v té třetí. V ní se rychle dostal do vedení a po ztrátě podání pak ještě jednou, ale Djokovič dnes pro něj byl příliš silný soupeř. Srbský tenista sebral Japonci tři servisy v řadě a po dvou hodinách a sedmi minutách rozhodl o svém postupu do semifinále.

"Keie znám velmi dobře, už jsme spolu hráli víckrát," řekl v rozhovoru na kurtu Djokovič. "Prohrál jsem s ním jediné grandslamové utkání, které jsme spolu hráli, to bylo v roce 2014 na US Open. Nebojí se do toho opřít, člověk to musí nějak ustát," dodal.

Ještě výrazně lépe než Nišikoriho zná Djokovič svého dalšího soupeře. S Rogerem Federerem se na turnajích zatím utkal ve 44 zápasech a bilanci s ním má vyrovnanou - 22 výher a stejný počet porážek. Jen v sezoně 2015 s ním srbský tenista odehrál osm utkání a Federer mu v nich připravil polovinu jeho loňských proher.

"S Rogerem jsem odehrál 44 zápasů a s Rafou 45. Vypadá to, že polovinu své kariéry hraju s někým z těchhle dvou. Je to obrovská výzva, a ani není třeba mluvit o tom, co Roger dokázal. Je to velký šampión," řekl Djokovič.

• AUSTRALIAN OPEN 2016 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 11.935.000 dolarů
úterní výsledky mužů (26. 01. 2016)
Dvouhra - čtvrtfinále:
Federer (3-Švýc.) - Berdych (6-ČR) 7:6(4), 6:2, 6:4
Djokovič (1-Srb.) - Nišikori (7-Jap.) 6:3, 6:2, 6:4
Junioři - dvouhra - 2. kolo:
Jonsong Čong (5-Korea) - Rikl (ČR) 5:7, 6:4, 9:7
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (380)
26.01.2016 23:15Od: TomysF1
Až ze záznamu. Federer uvolněně brilantní, Berdych křečovitě nepřesný. Nebyl to úplně průser, ale samozřejmě škoda #nexttime
[ Reagovat ]
26.01.2016 23:01Od: a.magerova 12 let, ale furt skvělej.... :-)))
Ten bílý říká tomu červenému: "To čučíš po tolika letech, co?!"

https://pbs.twimg.com/media/CZq5HUlWIAA2X2P.jpg
[ Reagovat ]
26.01.2016 23:39Od: misa
:-))
[ Reagovat ]
27.01.2016 08:27Od: Smazaný účet
:-)))
[ Reagovat ]
26.01.2016 22:21Od: panzer.dragon rafani
co vlastně fanoušci rafana, asi doufáte spíš v to že vás djok v počtu gs nedožene ne? takže přejete rogerovi aby djoka sundal a radši bral gs roger, ne?
[ Reagovat ]
26.01.2016 22:47Od: D@nny
Já budu přát určitě Rogerovi a to ze dvou důvodů. Ten první je, že djoka vyloženě nemám rád a ten druhý je, že by si Roger za to jakou hru předvádí i ve 34 letech, další GS více než zasloužil.
[ Reagovat ]
27.01.2016 00:11Od: Forehand
Keď tak nad tým premýslam..Federer už 6 rokov nevyhral s jednou výnimkou ziaden GS, na harde tusim zaznamenal len jedno finále..To je velmi slabé, skoro na neuverenie..Za zasluhy by teda vyhrat mohol, Djokovic vsak bude favoritom...
[ Reagovat ]
27.01.2016 08:40Od: Pe3k
Žádnou logiku bych po nich nechtěl. Oni jsou taková stádo ovcí co hejtují Federera tak moc, že jim ani nedochází, že Djokovic už brzy Nadala překoná ve všech tenisových ohledech.
Navíc z historického hlediska se na Nadala bude nahlížet jako na někoho kdo extrémně těžil z nulové konkurence na antuce a nikdy neměl svou eru a působil jako taková spojka mezi érou Federera a Djokovice.
[ Reagovat ]
27.01.2016 11:20Od: D@nny
Máš tady dva názory fanoušku Nadala, z toho jeden je se vším respektem a úctou k Federerovi. Druhý je sice trochu provokativní, ale nic urážlivého směrem k RF a navíc pokud forehand má tyto informace ověřené, tak nenapsal nic než pravdu... Na druhé straně tvůj komentář je útočný, urážlivý a co víc uráží zase všechny fanoušky Nadala a hlavně ty slušné, kterých je tady dost. Navíc si reagoval na otázku, která směřovala na fanoušky Nadala a proč? No zase jen všechny urazit a shodit Nadala. Výsledkem tedy je, že si akorát ukázal kdo je tady doopravdy tupý hejtr:)

Navíc kdybych chtěl být hajzl, tak se můžu taky zmínit v jaké době a konkurenci začínal Federer a jaké "konkurenty" porazil při některých svých vyhraných GS, ale já určitě nebudu tupé hovado abych shazoval úspěchy tak skvělých hráčů...
[ Reagovat ]
27.01.2016 11:54Od: Roger_Federer
"Navíc kdybych chtěl být hajzl, tak se můžu taky zmínit v jaké době a konkurenci začínal Federer a jaké "konkurenty" porazil při některých svých vyhraných GS, ale já určitě nebudu tupé hovado abych shazoval úspěchy tak skvělých hráčů..."

Tak konkretne timto smerem se Forehend(plus jeho zdejsi ovevky) ubira uz x let.Pokusu snizovat vykony Federera a hracu te doby bylo jiz tady popsano ticicu radek..
Nastesti cas je neuprosny a ukazal kde je a vzdycky byla kvalita.
[ Reagovat ]
27.01.2016 12:04Od: D@nny
Tak konkretne timto smerem se Pe3k(plus další zdejší hejtři) ubira uz x let.Pokusu snizovat vykony Nadala a hracu te doby bylo jiz tady popsano ticicu radek..
Nastesti cas je neuprosny a ukazal kde je a vzdycky byla kvalita.

Takto můžu reagovat i já. Nadal je a vždycky bude jedním z nejlepších hráčů historie a kdo jeho výkony snižuje je stejně tupý hejtr, jako ten kdo snižuje výkony například Federera... Chápeš tedy, že můj komentář nebyl o tom urazit Federera, ale o tom ukázat, že shazovat antukovou konkurenci a dobu ve které Roger začínal je stejná hovadina, protože oba své tituly a úspěchy získali tím jak skvělí hráči jsou a ne slabou konkurenci. Amen:)
[ Reagovat ]
27.01.2016 12:45Od: Roger_Federer
Uplne v pohode, ja se ti snazim ukazat, ze Peter (Forehend), je sice "slusnejsi", nicmene v podstate tady odvadi lepsi praci nez Pe3k..
Pe3k jde uz za hranu.
[ Reagovat ]
27.01.2016 12:03Od: Pe3k
Můj koment nebyl namířen proti tobě. Taky jsem nikdy nechtěl urazit žádného normálního fanouška Rafy...Problém je v tom, že ti co tady denně už několik let lezou jsou banda hejtrů a ty si já dobírám.
[ Reagovat ]
27.01.2016 13:08Od: spaniel
LOL. Takže ty bys to mohl napsat, ale ne napíšeš (a vzápětí to stejně napíšeš). Ok :)
A právě o to jde, o to věčné shazování, kde kterému se hlásí školy, takže si to v podstatě absolutně zasloužíš.
[ Reagovat ]
27.01.2016 13:08Od: spaniel
Hlásí školy = hlásíš i ty
[ Reagovat ]
27.01.2016 13:29Od: D@nny
Takto můžu reagovat i já. Nadal je a vždycky bude jedním z nejlepších hráčů historie a kdo jeho výkony snižuje je stejně tupý hejtr, jako ten kdo snižuje výkony například Federera... Chápeš tedy, že můj komentář nebyl o tom urazit Federera, ale o tom ukázat, že shazovat antukovou konkurenci a dobu ve které Roger začínal je stejná hovadina, protože oba své tituly a úspěchy získali tím jak skvělí hráči jsou a ne slabou konkurenci. Amen:)

Někdy je lepší přečíst si všechno než něco plácnu:)
[ Reagovat ]
27.01.2016 13:38Od: Roger_Federer
Takze Forehend je tupy hater?
[ Reagovat ]
27.01.2016 13:40Od: spaniel
Nedávej rady, že je lepší nejdřív si něco přečíst, když jsi to zjevně ty, kdo by se tím měl řídit. Forehand tady roky provokuje s konkurencí, toto je jen následek. Takže nepoučuj a nemoralizuj o něčem, o čem nic nevíš. To že bys začal psát o konkurenci by nebyla reakce na Pe3ka, jen by ses přidal k Forehandovi, na kterého on reaguje. Takže jestli chceš něco řešit, začni ve vlastních řadách.

Ale jelikož s Forehandem zjevně souhlasíš, tak se to nestane a zvykni si, že lidi vám to budou vracet stejně.
[ Reagovat ]
27.01.2016 13:49Od: D@nny
Neměl jsem problém s tím napsat HH, když tady urážel federera a neměl jsem problém s tím napsat i forehandovi, když urážel federera a když mi nevěříš, klidně ti to najdu. Stejně jako jsem teď napsal Pe3kovi... Samozřejmě přiznávám, že jako fanoušek Nadala, mě víc štvou urážky na něj a taky na to víc reaguju, takže v tom jsem možná trochu neobjektivní, ale nemám problém s tím napsat, že kdokoliv tady uráží a shazuje výkony těchto hráčů je tupý hejtr. Tedy nemám problém přiznat, že je to Pe3k, Forehand, ty a řada dalších...
[ Reagovat ]
27.01.2016 15:29Od: spaniel
Jasné. Jsi dokonalej :D hotovej Džízes tenisportálu. Mimocjodem, na Nadala jsem nic nenapsal tak rok. Když už tak poczivě čteš, tak by sis měl všimnout.
[ Reagovat ]
27.01.2016 16:40Od: D@nny
:D Zas mě tak nepřechval, až tak dokonalej nejsem:D Já naopak nechápu proč se ty najednou tak bráníš tomu, že jsi hater. Několikrát jsi tady přiznal jak pekelně tě Nadal vytáčí a jak ho nesnášíš. Dokonce ti ani tak moc nevadilo, když tě někdo nazval hater a teď se tomu tak bráníš:) Těžko tohle všechno můžeš popřít a najednou ze sebe dělat slušného fanouška. Mimochodem urážky typu: "Komparz vypadl v prvním kole a Padal se už na takovou úroveň nedostane" to je úplně v pohodě, to pro hatery žádná urážka nebo shazování není. Ono stačí když rok nenapíšu, že je Nadal postižený řiťohrabec a už nejsem hater:D
[ Reagovat ]
27.01.2016 19:05Od: Roger_Federer
:):):), a nevypadl Rada uz v prvnik kole snad?
[ Reagovat ]
27.01.2016 19:33Od: D@nny
No ano vypadl, psal jsem snad někde, že lže?
[ Reagovat ]
27.01.2016 19:47Od: Roger_Federer
Vubec ne, jenom myslim ze to od Spaniela bylo vkusny rypnuti, bez jakekoliv urazky Rafy.
[ Reagovat ]
27.01.2016 20:04Od: D@nny
Ok a teď se na to zkus podívat opravdu nezaujatě(Jen doufám, že mě zas někdo nechytne za slovo a nebude si myslet, že někoho bráním). Nemá podobný humor často i forehand a tím pádem neuráží Federera, ale jen vkusně konstatuje pravdu?
[ Reagovat ]
27.01.2016 21:30Od: Roger_Federer
Myslis tu pravdou o slabe ere?;)
Uz jsem tady vicekrat napsal, ze me nejde primo o Rogera.
Nesouhlasim, stim, aby (tady konkretne Forehend), kvuli dehonestaci Rogera, snizoval jednu generaci hracu.Jejich zivotni granslemove vysledky..Safin, Roddick, Gonzalez, Nalbandian, Bagdatis a dalsi.
[ Reagovat ]
27.01.2016 22:07Od: D@nny
Ne to jsem nemyslel... Měl jsem na mysli jeho občasné provokace, jako například dneska: "Federer už 6 rokov nevyhral s jednou výnimkou ziaden GS, na harde tusim zaznamenal len jedno finále..To je velmi slabé, skoro na neuverenie..Za zasluhy by teda vyhrat mohol" řekl bych že jeho narážky jsou dost podobné narážkám spaniela, takže pokud ty spanielovy akceptuješ jako vkusné, nechápu co máš proti forehandovi(znovu připomínám, že ho nijak nebráním ani s ním nesouhlasím).
[ Reagovat ]
27.01.2016 22:43Od: spaniel
Rozdíl je v jedné věci. Forehand napíše nový příspěvek s podobným rýpancem, bez toho, aby reagoval.
[ Reagovat ]
27.01.2016 23:13Od: Forehand
Tak to je asi v kontexte princípu vedľajšie, nemyslis?..

Nehovoriac o tom, ze ja reagujem na Petrikove provokácie minimálne, som voči týmto slaboduchým, prvoplánovým a často primitívnym urazkam bez dovtipu obrneny..Kdežto vy ste v globále omnoho precitlivejší a na príspevok podobný Petríkovmu by početné reakcie nenechali dlho čakať, bola by to otazka skoro sekund..To je celkom na zamyslenie, že sa necháte tak rýchlo vyhecovať :)
[ Reagovat ]
27.01.2016 13:42Od: Pe3k
Já tě sice chápu, ale podle mě říct pravdu není žádné shazování. V éře Federera byli všichni top hráči hardaři a jediný Nadal, byl antukář. Přemýšlej sám za sebe a nekopíruj ty nesmysly co tady fandové Nadala dokola píšou.
[ Reagovat ]
27.01.2016 23:16Od: Forehand
Hardaři...

Ale akí hardari?..Ani jeden nedosahoval úroveň ani len Murrayho :-)

Konkurencia na tráve?..Kapitola sama o sebe, Rogerov najvačší sok bol španielsky juniorský antukár so servisom 156km/hod :-)

Otazku konkurencie by som naozaj nevyťahoval, zamerajte sa na Rafu2015/zaciatok 16 a špárajte sa v tom, ale konkurenciu fakt nevyťahujte, lebo sa zamotáte..
[ Reagovat ]
27.01.2016 23:47Od: spaniel
Problém je, že ty nejen rypes, ty k tomu píšeš ty největší bIbosti, že jeden neví zda se smát nebo brečet.

Ti hardari by s Murraym vymetli kurt s prstem v nose. Tak jak s tím tvým slavným juniorem.
[ Reagovat ]
28.01.2016 00:32Od: Forehand
Hehe, tak ktorí?..Pome si to rozmeniť na drobné?...:-)..(spaniel, toto si nemal robit)..:)

Roddick?..1GS, kedy vo finále zdolal tuším Ferrera :), inak dosiahol už iba 1finále a 4krat SF a od dokonca od vyhry GS 4krat nepresiel ani tretie kolo..Jeho premozitelia napr: Muller, Kohli, Isner, Tipsarevic..

Hewitt?..Opat, 1GS na harde..Okrem toho len 2finale a 4 SF a nerátajúc posledné tri sezóny, tak od zisku GS az 10krat nepresiel tretie kolo :)..Zdolali ho hraci ako: A.Martin, Chella, Calleri, Mathieu a to prosím v najlepších rokoch :)

Ďalej, Safin?..2GS, plus 2x finale a 2x SF...Od prveho Vitazstva na GS az 7krat nepresiel tretie kolo na hardovom GS, nerátajúc poslednú sezónu..Jeho premozitelia?..Kuerten, starý Enqwist, mladý Wawrinka mu dal 3x6:3, Robredo :)

Takze predpokladam, ze si myslel týchto hracov, ze by si vytreli kurt s prstom v nose s hracom ako Murray..Ten Murray, ktorý vyhral GS, uhral ďalších 6 finále a 3 semifinále, tretie kolo nepresiel len raz s Wawrinkom a ten Murray, ktorý na harde zdolal Federera 9krát..:))..

No a snad to najdolezitejsie, Murray by na hardových GS dosiel velakrat az na vrchol, ale az 10krat vypadol s Nadalom, Djokovicom, alebo Federerom..Za rok sa hraju dva turnaje na harde, da sa povedat, ze Murray 5 rokov vypadával vo svojich najlepsich rokoch cisto kvoli tejto trojici..S hracmi ako Roddick, Hewitt, Safin, by ako ty hovoris vytieral kurt...

Tieto stats vytesať do kameňa, spanieli..:)..

Jednoznačny zaver, ziadeb hardar nedosahoval ani len Murrayho uroven..
[ Reagovat ]
28.01.2016 00:46Od: spaniel
Ne ne. Bereš to prvoplanove. To co píšeš, ukazuje na Murrayho konzistenci a ne její nedostatek u nich. Ale Safin nebo Gonzales v nej formě by mu dali 3:0 úplně v pohodě. Troufám si říct, že i Baghdatis 2006 by s ním měl dobře šance. Tanga v dobré formě ho taky rozbil. Útočný hráč ve formě si s ním prostě poradí. Takže ano, Murray se dostane častěji dál, ale jeho strop je níž.

Navíc se hodně ohlížíš na poslední roky, přitom všichni víme o kolik jsou povrchy pomalejší. Na AO dokonce úplně jiný.
[ Reagovat ]
28.01.2016 09:06Od: Forehand
Nie, nie..To ty sa opieraš o téoriu a dojmy a popieraš vyššie uvedené fakty....Gonzales vo forme by porazil Murrayho?...A čo Murray vo forme?..Na to si uz vobec nemyslel..Veď tých 9vyhier nad Federerom bolo 9 vyhier nad utociacim hráčom predsa..
[ Reagovat ]
28.01.2016 07:34Od: Roger_Federer
Puizijes jmena Hewitt a Safin, Roddick, uvedes pocty jejich granslemu..
Uz nenapised, ze vypadavaly nebo prohravaly finale granslemu z Federerem.
Ale vzapeti u Murrayho vyzdvyhnes kolikrat vypadl z big3...
Porad stejna ucelova pisnicka.
Dobre s ted mi teda pekne rozepis antukovou konkurenci RN 05-11, bez Federera, protoze vsichni bez problemu vime, Rafa byl na antuce lepsi+ mu Toger neuveritelne sedel..
Jsem zvedav.dik
[ Reagovat ]
26.01.2016 22:08Od: panzer.dragon Rf ND preview (zajímavý přehledy)
http://championshippoint.sportsblog.com/posts/11380148/djokovic-vs--federer-preview.html
[ Reagovat ]
26.01.2016 21:12Od: mats23 tipovačka
ako to tipujute zajtra?

ferrer a monfils by mohli prekvapiť nie?
[ Reagovat ]
26.01.2016 21:18Od: Smazaný účet
Ferrer ne. Monfils možná, to je pro mě nečitelný zápas. Milos má formu, ale... head to head 2-0 pro Gaela, ale... je to hodně dávno. Asi bych dal šance na postup Murray 80 %, Raonic tak 55 %.
[ Reagovat ]
26.01.2016 21:02Od: mahycek
Píš si co chceš Kozorohu, jsi jako komentátor, který na eurosport 1 stále měl v hubě, Novak, Novak a Novak. Napsal jsem mu, že mnoho lidí Djokoviče nemusí , tak se umírnil. Protože mu v komentování, tak nadržoval, že se to nedalo vydržet. Jdu spát, mám průměr 4 hod, za 8 dní. Čau. Mahyček. A neser, nebo o tobě napíšu píseň, která tady v Česku pojede.
[ Reagovat ]
26.01.2016 20:46Od: Lunej.. Hm
Přiznám se, že jsem si nařídila budíka na Toma, pak jsem ho zavřela a spala dál. Nicméně mi to nedalo, pustila jsem si asi za hodinu přece jen Tomáše a Rogera, no a po nějaké době jsem to zase zavřela. Tomáš mě vůbec nebavil, čekala jsem tam nějaký nápad, i když proti Rogerovi při jeho stylu hry to jde hůř, ale když takový Goffin, Kohli a jiní dokázala vloni sehrát ks Féďou rásný zápas, tak si říkám, proč ne ten Tomáš. No, prostě ne. Snad se příště vyspím líp a nebudu to vidět tak černě. :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 20:47Od: Lunej..
sehrát s Féďou krásný zápas.. ani to psaní mi nejde.
[ Reagovat ]
26.01.2016 21:11Od: Lunej..
No a ta fotka Tomáše, to je taky něco. Jako když se žáček hlásí o slovo :D
Kei dnes škoda, ale neměl čím nějak překvapit.
[ Reagovat ]
26.01.2016 21:33Od: misa
Hlásí se na dotaz profesora doktora Federera, ale není si moc jistý svými znalostmi :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 22:10Od: Lunej..
Spis mi to pripada jako Pane profesore, jak mam na Vas vlastne hrat? Ztratil jsem tahak :D
[ Reagovat ]
26.01.2016 22:25Od: a.magerova
No mně to spíš připomíná situaci, kdy se Tom přiznává po několikerém opakovaném dotazu:
"Kdo nespláchl na WC?"
[ Reagovat ]
26.01.2016 22:26Od: Lunej.. Re: a.magerova
Měj taky trochu pochopení a slitování, stačí, že Roger spláchl Tomáše ne? :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 22:49Od: a.magerova
Už mlčím... ale pochválila jsem dole Tomášovi oblečení... :-)))
Nikoli však účes...
[ Reagovat ]
26.01.2016 22:55Od: Lunej..
Dole jsem nebyla, no že ty pochválíš Tomáše je teda zázrak. Mně se líbí jeho účes víc, než když měl tu kudrnatou máničku, něco jako blonďatý Roger :D:D
[ Reagovat ]
26.01.2016 22:14Od: Smazaný účet
první set za něco stál, ten mě bavil... Tomáš hrál celkem dobře, pálil tam Rogerovi esa, bylo to vyrovnané. Pak přišel tiebreak, ten už byl bez náboje a pak jsem to vypnul, když jsem viděl že Tomáš hned na úvod druhýho ztratil podání. Ani tragédie ani překvapení.
[ Reagovat ]
26.01.2016 20:15Od: mahycek
Je to stejně zajimavé, první semif. ve čtvrtek a druhé v pátek. A finále v neděli.
[ Reagovat ]
26.01.2016 19:46Od: anajka SF
Tak ja som si to zle pozrela a zobrala som si dovolenku na semi na RF - ND v piatok. A teraz dole čítam, že semi nie je v jeden deň a oni hrajú už vo štvrtok. A o 9:30. No a ako to vyriešim, keď vo štvrtok mám jeden termín. Asi budem zajtra všetkých naháňať.
[ Reagovat ]
26.01.2016 19:58Od: lars
muzes kouknout na zaznam zapasu :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 21:08Od: Smazaný účet
taky jsem měl domluveny volno v praci ale stihnu to prijdu z nocni směny takže jsem v pohooooo :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 19:42Od: ipko Dúfam že pozajtra vykoná payback za USO aj Wimbledon [ Reagovat ]
26.01.2016 19:01Od: Smazaný účet Semifinal
Ahoj fandové tenisu. Po Dlouhé,dlouhatanské době jsem se mohl konečně registrovat sem k vám a jsem za to moc rad , že s vámi mužů sdílet pocity ze zápasu na které všichni koukáme od do haleluja :) první na co bych se chtěl zeptat jestli už se ví čas prvního semifinále djoko-fede? Díky
[ Reagovat ]
26.01.2016 19:16Od: Kozoroh
Bude ve čtvrtek od 9:30.
V roce 2008 a 2011 vyhrál Nolda 3:0 na sety, bylo by skvělé, kdyby stejným poměrem setů djok zvítězil i pozítří :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 19:25Od: Smazaný účet
Možná RogeR neponese tíhu finále a zahraje .. jako dlouholetý fanda RF porad věřim:) každopádně to co převádí Novak je taktéž historický jako Švícar!
[ Reagovat ]
26.01.2016 18:31Od: Nola
zapasy som nevidela...Fedex asi prevalcoval Toma, to tvrdia vsetci v diskusii, u Novaka su nazory skor negativne, tak, zrejme to nebola zase ziadna hitparada...rada by som privitala objektivne hodnotenie, vlastne na tom nezalezi, ak bude hrat v semi ako tu tvrdi vacsina, zrejme poleti domov, na druhej strane pavuka si niekto veselo medli ruky :D stesticko
[ Reagovat ]
26.01.2016 18:41Od: George_Renel
Dvěma větami. Fedex rozhodně nepřeválcoval, úroveň toho zápasu byla o stupeń vyšší než Djokovi-Nišikori. Japonec nehrál vůbec nic a Nole se tomu přizpůsobil, Federer rozhodl v prvním setu, který byl těsný, výměny pro oko diváka zde byly pohlednější.
[ Reagovat ]
26.01.2016 18:49Od: Nola
vdaka
[ Reagovat ]
27.01.2016 04:01Od: Kytka
A tu nejhezčí výměnu vyhrál Tom. Ale to už bylo v to nešťastném tiebreaku, ten jeho čtvrtý bod.
[ Reagovat ]
26.01.2016 18:50Od: Mayo
Kozoroh ti to vysvetlí ako to v skutočnosti je.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:46Od: Romario
Nole do toho !!!
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:36Od: Kozoroh Djoker-Ninja
Po hrůzostrašné neděli mě dnešní zápas uklidnil. No1e předvedl dobrý výkon a vývoj zápasu kontroloval od začátku do konce. Když Nishi zahrál skvělý úder, na který by 90% světové špičky nestačilo, Djoker dokázal míček vrátit ještě líp. To dokumentuje Keiovu frustraci z vývoje zápasu. Kei sice v předcházejících zápasech hrál výborně, ale žádný z jeho předcházejících soupeřů se kvalitou nemohl rovnat No1emu. V 2. a 3. setu mi Kei připadal chvílemi zoufalý. Ani vedení 3:1 v třetím setu mu po pár minutách bylo k ničemu.
No1e pošesté v kariéře pronikl do semifinále AO. Pokaždé, když Djoker přešel přes čtvrtfinále, slavil v Melbourne titul. Já si samozřejmě přeji, aby titul obhájil. Teď však je třeba zaměřit pozornost na Federera. V Melbourne ztratil jen jeden set. Ale ze svého pohledu vidím velkou šanci, že Novak nad Rogerem uspěje. Roger dnes sice s přehledem přehrál Toma, ale v 1. setu byl Fedex "zabržděný". Až když vyhrál nad Berdychem první set, tak začal Fedex soupeře válcovat. Až po zisku prvního setu se uvolnil. V duelu s Djokem mu to však stačit nebude. V semifinále musí být Roger skvělý od začátku, pokud chce uspět. Velkou roli o vítězi horního semifinále bude hrát první set, zvlášt když ho vyhraje Djoker. Pak už totiž bude mít Fedex jen min. šance na otočení zápasu.

Každopádně ve čtvrtek - IDEMO NO1E!!!!!!
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:47Od: Smazaný účet
semifinále se hraje v pátek.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:48Od: Smazaný účet
Aha, tak se omlouvám. Už ve čtvrtek. Díval jsem se na plán turnaje a viděl semifinále v pátek. Myslel jsem, že se podobně jako na jiných grandslamech hraje mužské semifinále v jeden den.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:52Od: Kozoroh
Na AO se první semifinále hraje ve čtvrtek a druhé v pátek, AO je v tomto směru jediné, na všech ostatních GS jsou semifinále v jeden den.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:48Od: spaniel
Tentokrát úplně mimo.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:58Od: Kozoroh
Djoko lépe returnoval, až na úvod třetího setu Keie k ničemu nepustil, každé zaváhání Keie trestal. Zkrátka dokázal proti Nišikorimu zahrát líp než proti Simonovi.
[ Reagovat ]
26.01.2016 19:05Od: Ma3ek
Kei robil obrovske chyby nesuvisiace stym kto stoji na druhej strane vzdy v klucovych momentoch pozri higlighty ako sa dostal , premenil brejkbaly momenty ked nisikori zahral vyborne a djokovic este lepsie bolo v tretom sete asi 5-6 a v prvych dvoch setoch skoro nic a vzdy za nie doleziteho stavu kei hral zle keby bol na druhej strane tsonga dnes vyhra aj on
[ Reagovat ]
26.01.2016 20:35Od: mahycek
Ale, ale Kozorohu, není to tak horké, jak říkáš. Dnes dobrou noc, dříve, jak v 6.hod nevstanu. Na Davida a Andyho, dřív, než v 6. hod nevstanu. I když mám volno. Dneska jsem vstal, ale zbytek si nahraji.
[ Reagovat ]
26.01.2016 21:18Od: woody
Já bych si taky přál,aby Nole postoupil!Myslim si,ze poradatele pripravili trochu jiny povrch,ktery Novakovi moc nevyhovuje,myslim tim hlavne nizsi odskoky micku,se kterymi se Djoker pere.Podobne vykone jsme od nej videli loni v Kanade a Cincinati,kde to herne bylo nejhorsi v sezone.Chtel bych to potvrdit tim,ze Djoker predvadi posledni dobou nejlepsi vykony proti Nadalovi,kteremu micky diky jeho rotaci odskakuji vyse. Rekl bych,ze klicem utkani bude servis obou hracu, kdyz se povede Nolemu vyhravat vetsinu druhych servisu Federera,kde bude tradicne masirovat jeho backhand... Takze drzim pesti! :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:15Od: lars Jiri konci s Krupou
nastava vitr zmen
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:19Od: Marduch
Kecáš..tTak to je fofr, moc dlouho se u něj Krupa neohřál.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:22Od: Smazaný účet
Nekecá.
http://sport.idnes.cz/tenista-vesely-se-rozesel-s-koucem-krupou-fiu-/tenis.aspx?c=A160126_165241_tenis_par
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:14Od: baggik
Ja to reknu jasne, semifinale Djokovic Federer je predcasne finale, druha polovina pavouka nema takovou kvalitu. Samozrejme budu fandit Novakovi, ale bude to vyrovnamy zapas a velky. Pokud vyhraje Federer nemam s tim problem. Kdo v jeho veku hral takhle vyborne? Je v soucasnosti 2 nejlepsi tenista na okruhu a urcite by si jeste jeden garndslam zaslouzil. Nejsem z tech lidi co nenavidi soupere jenom aby nahodou neohrozil jejich milacka v nejakem rekordu.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:15Od: baggik
jedine co me mrzi je fakt ze budou hrat v case kdy budu v praci.
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:39Od: Bolomsson
Prosím vás, nevíte někdo, na kolik je duel Djokoviče s Federerem naplánován?Prosím našeho času. Předem děkuji.
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:40Od: PetaM
Rozpis je pouze na zítřek, kdy se dohrávají druhá ČF. Takže duel Roger-Novak ještě není naplánován :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:44Od: rusedski
Posledních X let obě SF vždy v 9:30 našeho času, takže asi sotva to bude letos jiný...
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:45Od: Bolomsson
Hm, to už jsem v práci, sakraaaa, ale i tak díky za orientační info.
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:54Od: Fandina
Na stránkách turnaje je to tak uvedeno. Semi v 9:30 našeho času.
http://www.ausopen.com/en_AU/scores/schedule/tournament_schedule.html
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:42Od: Kozoroh
Bude se hrát ve čtvrtek od 9:30.

http://novakdjokovic.com/en/
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:32Od: Smazaný účet
Tomáš je na té fotce jak dítě na záchodě.
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:18Od: steve79
Je dobre,ze Roger hraje s Djokovicem uz v semifinale. Prece jen prohra v semi boli mene. Tim ze se jedna o semifinale, tak by mohl hrat Roger uvolneneji. Loni na Us open hral skvele a kdyby vyuzil breakbally ve tretim setu a fed by ho ziskal, tak by podle me Djoka udelal.
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:12Od: Smazaný účet
Kdyby měl Berdych tenisový umění stejně velký, jako svý kecy, tak by se ten sport nemusel hrát, nikdy by s nikým neprohrál, jen by remizoval s Chuckem Norrisem.
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:03Od: darek.vrana
Na tý fotce je Pavlásek, ne? :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:12Od: rusedski
Jsou si čím dál podobnější, jak Adam dospívá a Tomáš zkracuje účes :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:16Od: Kytka
Ten dřívější účes se mi líbil víc. nemám ráda až tak krátké sestřihy. Ale ani moc dlouhé vlasy. V tomhle jsem zkrátka konzerva.
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:17Od: Kytka
Ještě ale kdyby se k němu přiblížil Adam herně. To bych teprve byla spokojená. Ale na to je Adam asi ,moc líný.
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:32Od: Mayo
Tak a vo zvyšku turnaja pôjde iba o to či Djokovič nájde súpera alebo pôjde podobne nezastaviteľne ako Golden State Warriors.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:29Od: Stan_Borowitz
Tak o tom to je snad od začátku, ne?
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:30Od: panzer.dragon
djok může jít poprvé do vedení v h2h?
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:42Od: woody
Na turnaji mistru ve skupine meli taky vyrovnanou bilanci,Ve skupine prohral,ve finale opet srovnal
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:44Od: panzer.dragon
takýe ještě djok nikdy nevedl?
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:48Od: Mayo
nikdy
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:50Od: Pe3k
Snad mu to vydrží :D
Jako mohl by to tomu Fedexovi pustit, když mu Roger pustil 2 Wimbledony a 1 US Open...
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:53Od: Mayo
No bol by som veľmi prekvapený ak by to udržal ale aj tak je to pekné, že stále s ním drží pozitívne H2H aj v takom veku.
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:01Od: Pe3k
To určitě. Jen škoda, že při všech těch rekordech co ti chlapci drží, všeci furt jen hrotí H2H :D
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:50Od: Smazaný účet
Ještě ne, poprvé vyrovnal ve Wimbledonu, pak prohrál Cinci, na USO zase srovnal atd. Takže třetí shoda :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:52Od: Smazaný účet
Drsný je i to, že spolu za poslední 2 sezóny hráli 14 zápasů, z toho 10 ve finále.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:49Od: Kozoroh Re: panzer
Z pohledu všech zápasů mají vyrovnané skóre 22-22. Jak již psal madmax, jedná se o třetí skodu v jejich vzájemné bilanci.
Avšak uvedu i bilance, které patří pod celkové H2H - co se týče bilance zápasů na AO, vede Djoker 2:1. První zápas s Fedexem prohrál v roce 2007. V letech 2008 a 2011 Rogera porazil. Všechny tři zápasy dopadly 3:0 na sety.
V zápasech na hardu těsně vede Fedex nad Djokem 17:16, žádná jiná dvojice nemá na kontě tolik odehraných utkání na tvrdém povrchu.
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:27Od: Smazaný účet Prechod\prohoz
Člověk nemusí být tenisový génius aby si všiml že Berdychovy přechody na síť stojí za prd. Stejně tak prohozy. Většinou to spíš Rogerovy nahraje než aby mu to ztizil. Je v tomhle věku tezky naučit se hrát stopbally?
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:10Od: Marduch
To je právě ta Tomova - z pohledu top5 - prokletá nepohotovost, bezradnost v určitých situacích, skoro až herní neinteligence. Okamžitá nutnost improvizace, bleskově zareagovat na situaci vyžadující nutnou dávku ekvilibristiky. S tím souvisí i cit pro "úderné" náběhy na síť. Ne, nic pro Toma :((
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:17Od: Marduch
Mně by strašně u Toma zajímaly techniky tréninku. Nepochybuju, že strašně dře...starty, krátké sprinty, což je na dynamiku a sílu nohou. Ale co dalšího? Třeba u Noleho mě zaujalo, když hráli s Vajdou tenis takovej, kde míček musel dopadnout nikoli na straně soupeře, ale již na straně odehrávajícího...Toma si takle nedovedu vůbec představit.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:43Od: Smazaný účet
Jo jo to by potřeboval jako sůl tyhle hry nebo takovou tu, že hraješ na malý hřiště a rozehrává se to, že ti míček spadne/zkulatí se za síť....
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:49Od: rusedski
Jj, nějaké zázračné balony anebo nečekaná řešení, to se u Tomáše moc nevidí. Ta jeho hra mi přijde strašně stereotypní, trochu mi připomíná tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=cVClTecHG8Q
[ Reagovat ]
26.01.2016 14:27Od: panzer.dragon
doufam, že roger upek s Ivanem nějakej modifikovanej sabr, kterej bude poprvé použitej až v zápase s djokem
[ Reagovat ]
26.01.2016 14:51Od: ipko
ja si myslím že by stačilo niečo podobné ako v Cinci alebo USO.. tam si myslím že ho využíval veľmi dobre a celkovo Novak to vôbec nemá rád.. dnes obidvaja išli v zápasoch výkonnostne hore, rozdiel je v hre len servisoch, kde mi príde istejší.. ale čo z toho keď bude čeliť najlepšiemu hráčovi na returne v súčasnosti.. celkom sa mi páčila Wilanderova poznámka na adresu Dimitrovho returnu: Murray a Djokovič skvelý, Roger ale aspoň vráti loptičku do hry, ale Grigor ani to.. :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:00Od: turista
Síťařinu rozhodně Novak Rogerovi neumožní. To spíš Roger zkusí na Novaka pořádný úderový mix i když si myslím, že ani to na Noleho neplatí. Djokovičovy výkony rostou s kvalitou soupeřů a v závěrečných fázích turnajů takže Roger asi opět bude mít smůlu. Do finále půjde Novak a vyyhraje další velký titul.
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:10Od: panzer.dragon
roger podle mě utrpěl loni dost klíčových porážek na to aby viděl co na djokera nefungovalo, přijde s něčim novým, roger překonal stav kdy si myslí, že to co funguje na všechny ostatní bude fungovat i na djokera, prostě ví, že když nepřijde s něčim novym čím djokera překvapí tak to na tři vítězný neklapne
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:01Od: Marduch
Podle čeho tak soudíš?
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:22Od: panzer.dragon
pouze intuice, tipuju, že použije sabr poprvé na bb při podání novaka
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:43Od: Kozoroh Re: panzer
Ve finále US Open byl i SABR Rogerovi houby platný :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 14:08Od: dadaft
teď se dívám na záznam a Berdych hraje dobře, chybí mu v podstatě už jen jedno jediné -- ta úplná elita (Roger, kdysi třeba Agassi) to umí rozbalit na ještě vyšší level v klíčových okamžicích -- proti brejklolu tihle hráči dávají esa a v koncovkách setů hrají bez UE........
[ Reagovat ]
26.01.2016 14:09Od: dadaft
na každý pád Tomáš Rogera prověřil mnohem víc, než Niši Novaka.
[ Reagovat ]
26.01.2016 14:24Od: Tuttovka
Podle mě Berdych hrál opravdu dobře a na víc asi neměl.
[ Reagovat ]
26.01.2016 14:58Od: lars
na siti byl spatny a potreboval lepsi 1. servis
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:06Od: turista
No Berďovi se nedařilo to co mu v posledních zápasech proti Bautistovi a proti Kyrgiosovi tak šlo.
[ Reagovat ]
26.01.2016 18:13Od: Kytka
A není to, jako většinou, v hlavě. Prostě proti níže postavenému soupeři se cítí. Tady jako by měl blok. Poslední zápasy proti Nolemu byly ještě těsnější. Ale ten kousek, co má třeba před Bautistou či Kyrgiosem tam chybí. prostě ví, že na ně má a bojí se, že na Noleho či Rogera nemá a pak trochu chybí na síti ta suverenita. Bohužel, s tréninkem pestřejší hry měl začít už dávno, za Navrátila. Ale to už je pryč a teď se tedy musí snažit zlepšovat co se dá. Je pravda, že zlepšil pohyb, chodí hodně na síť a hodně tam uhraje, ale ostatní se zlepšují také. Tak to vypadá, že stojí na místě.
[ Reagovat ]
26.01.2016 19:04Od: Fandina
Nevím, jestli má Berďa z Rogera blok. Třeba ano, to by řekl on sám, ale podle mě byl prostě dneska Roger lepší. Zahrál lépe ty rozhodující míče.
[ Reagovat ]
27.01.2016 04:03Od: Kytka
No a o tom to je. Proti níže postaveným zahraje ty důležité míče Tom. Např. Bautista Agut získal za celý zápas o 4 fiftýny víc, ale ty důležité získal Tom.
[ Reagovat ]
26.01.2016 13:59Od: panzer.dragon h2h federer djok
celkem solidní rivalita na posledních velkejch akcích

wimbl 2015, us open 2015, 2x wtf 2015, ao 2016

víc na husto to už nejde :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 14:08Od: Smazaný účet
Vzhledem k tomu, jaká je za nimi obrovská výkonnostní propast, se dá čekat, že se potkají i na dalších GS (možná s výjimkou RG).
[ Reagovat ]
26.01.2016 13:20Od: Smazaný účet Novak
Zatím to není dobrý. Paradoxně nejvíc se mi líbil výkon proti Chungovi, s každým dalším zápasem to bylo horší a horší. I proti Simonovi podal pořád lepší výkon než dnes, tak doufám, že to bylo dané i tím, že Nishi odehrál jeden z nejhorších zápasů kariéry a Novak nepotřeboval zabrat. Jestli sestupnou tendenci nezastaví, dostane v SF naloženo. Roger zatím vypadá na turnaji bezkonkurenčně - stejně jako vypadal do zápasu s Novakem na USO i ve Wimbledonu. Tak doufám, že to dopadne zase stejně, ale pocit mám tentokrát nejhorší, protože zatímco ve Wimbledonu i USO Novak před zápasem s Federerem předvedl aspoň nějaké záblesky formy, tady po ní není ani stopa.
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:40Od: Mayo
Nisikori veľké sklamanie...čakal som od neho minimálne jeden set...Djokovic bude favoritom sf ale hádam Rogi zabojuje a mal by nejaký ten set urvat
[ Reagovat ]
26.01.2016 13:48Od: Stan_Borowitz
Ideálně tři.
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:14Od: dadaft
na druhou stran, bylo by divné, kdyby pozítří nehráli Djoko s Fedexem, protože na to se těší celý svět.
tohle byly prostě přípravky.

a otevřenější zápasy nás čekají zítra a rozhodně se těším na oba.
(tip - Raonic, Ferrer)
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:59Od: Marduch
Nole super, odehrál to, jak bylo potřeba. S Rogerem to bude bitva.
[ Reagovat ]
26.01.2016 19:00Od: Kozoroh
Bitva s vítězným koncem pro No1eho :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:54Od: svetova.dvojka
Nishikori chudák pořád nějaký nemocný...
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:03Od: dadaft
nj, grandslamy na tři vítězné jsou pro něj těžký záhul -- čtvrtý nebo pátý zápas, to už bývá zřízený a bolavý...
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:26Od: Smazaný účet
To US Open byl nějaký zázrak. Dal tam dva pětiseťáky s Raonicem a Stanem a pak dal i Noleho. Asi erupce na slunci, protože od té doby GS fakt těžce nedává.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:53Od: mardoko
Samuraj Nishikori má štěstí, že nežije v éře japonského šogunátu, jinak by mu jeho nadřízený za dnešní výkon proti ospalému Djokovičovi okamžitě po ukončení souboje nařídil na centrálním dvorci spáchat harakiri a myslím, že by mu nepovolil ani sekun.danta.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:52Od: svetova.dvojka
Jinak Berdych klasika, silné řeči a pak na kurtu dostává naloženo, nioméně je možné, že Berdych ten grandslam jednou vyhraje, znáte to přísloví o tom, že štěstí jednou sedne i na vola...
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:51Od: malar Federer - Djoko
Nevím, jako velký Feďouchův fanoušek mu vzhledem k posledním GS výsledkům s Djokem dávám šanci tak 10% (v překladu 6). Je to vždy trýznivé. Samozřejmě, že naděje umírá poslední a často věřím až do hořkých konců. Djoko je jeho velkým červem v palici. Plusem je, že nejde o finále, ale "pouze" semi. Snad si vzpomene na poslední Wimbledon, který vyhrál. Tam to byl Djoko v semi, pak Murray ve finále. Teda pokud si to dobře pamatuju.
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:44Od: tito
Roger musí zvládnout to, co se mu na W a USO 2015 nepovedlo. Vyhrát první set. Pokud se to stane, začne lítat a postoupí do finále. Pokud nikoliv, bude mít problém a tam už bych šanci moc neviděl. Zvlášť na úvod zápasu jsem opravdu zvědavý.
[ Reagovat ]
26.01.2016 13:34Od: Tuttovka
Mám podobný názor podle mě je problémem Federera, že téměř vždy prohraje s Djokovicem první sadu a už se nezvedne.
[ Reagovat ]
26.01.2016 13:40Od: Denis92
Nemyslim, ze to je klucove. Podarilo sa mu to vo Wimbledone 14 a aj tak prehral v 5tich setoch. Podla mna je dolezitejsie prenho sa ujat vedenia 2-1 na sety a to sa mu zatial nepodarilo. Najblizsie mal k tomu prave na USO, kedy to nepochopitelne premhral..
[ Reagovat ]
26.01.2016 13:46Od: Tuttovka
Já doufám, že předvede alespoň ze 70 % takový výkon jako dnes. Chci se podívat na pěkný zápas. Většinou jsem byl ze zápasů hrozně zklamaný, protože nepředvedl ani svůj standart, natož něco nadprůměrného.
[ Reagovat ]
26.01.2016 13:51Od: malar
Hlavní je to zvládnou psychicky. Minulý rok ve Wimbledonu a na US Open hrál vždy famózně dokud nenarazil na Djoka. Herně si myslím, že na to stále zatím má, ale pak vždy při klíčových chvílích hraje neskutečné kraviny..a vše, co mu do té doby vycházelo šlo do kytek. Jistě, dá se říct, že hraje co mu soupeř dovolí, ale to, co on proti Djokovi vyhází, je žalostné. Ano, možná to pouze vidím takhle blbě jen já, ale jinak si to vysvětlit prostě nedovedu. Jestli to teda nedělá schválně, protože se na to zrovna dívám..to už je ale paranoia ovšem.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:51Od: Smazaný účet
Tak dneska žádné překvapení. To je překvapivé :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:47Od: Fandina
Obávám se, že doby, kdy Berďa byl schopen Rogera porazit jsou dávno pryč. Ten důvod je především a v tom, že Roger je rychlejší než Berďa a vždycky ho dovede nějak přehrát, překvapit, přečíst. Dneska hrál zase úžasně a Berďovi nedal šanci. Za Rogera mám radost a držím palce proti Nolemu. A Berďo snad příště. Je potřeba něco na Rogera vymyslet.
[ Reagovat ]
26.01.2016 13:54Od: Kytka
Jo, to by na příštím GS musel chybět Nole, Roger, Andy a asi i Stan, nesměl by narazit v prvních kolech na Karloviče a někdo mu musel před SF vyřadit Raonice, Ferrera, Nishbiho atd. A pak snad.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:43Od: Roger_Federer
Tak ve ctvrtek zase dva nejlepsi hraci poslednich 20 let proti sobe.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:45Od: svetova.dvojka
Cože..., Djokovič že je nejlepším hráčem posledních dvou dekád ? Vždyť neumí ani smečovat... a z deseti drobšotů trefí jeden :-)..., Federer ano, ale místo Djokoviče určitě Pete Sampras.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:48Od: Roger_Federer
Melo tam byt poslednich 2 let..kurna.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:53Od: svetova.dvojka
velká čtyřka se rozpadla, v loni to byl hon na Djokoviče, uvidíme co letos, hodně dobře vypadá také Murray a Raonič.
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:00Od: Ma3ek
Monfils raonica porazi o to sa stavim s hocikym
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:56Od: Tornes
Za mě bych byl v tomto umírněný. Celkově a co se konzistence týká tak asi ano, ale jinak dva GS tituly celkové váhy (pro mne) převažují na stranu Wáwry.
[ Reagovat ]
26.01.2016 15:04Od: turista
Novak není stroj.Jsou zápasy kdy nezkazí ani jeden stopball.Tady mu holt nešly.To se stává.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:41Od: DORSCH
dnes to nebola ziadna kriminalka skor love story,tesime sa na stvrtok,asi oba tabory:)
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:40Od: Romario
Nemyslím si že by RF Novaka nějak extrémně trápil, aby měl šanci ho porazit musí mu jít extrémně dobře servis a i tak myslím že ho Nole smete.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:44Od: Roger_Federer
Kdy presne ho Nole primo smetl?
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:50Od: spaniel
To je nějaký troll.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:53Od: Smazaný účet
těžko ho smete, vždycky je to vyrovnaný, moc se na to těším, Roger si prej chystá SABR překvápko, akorát že to neměl vypouštět do světa, snad mu Ivan pomůže vymyslet nějakou taktiku, nemůže tam zase jít jen tak, že se uvidí, to pak dopadne, jako kdyby to bylo finále :/
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:40Od: Tornes
Nevím, viděl jsem jen většinu posledního setu - je pravda, že Nishi nehrál dobře. Ale nehrál zas až tak strašně. A hlavně ve chvíli, kdy zahrál skvělou výměnu, kterou by se mohl možná chytit, tak Nole zahrál ještě lepší. Nedal Nishimu čuchnout, nedal mu možnost se zlepšit. Z Noleho pohledu kontrolovaný zápas - a jsem si celkem jist, že kdyby se zlepšil Nishi, zlepšil by se i on.

Takže Nole vs Roger. Snad to tentokrát už konečně vyjde. Na rozdíl od minulých GS střetnutí Roger zdánlivě nehraje tak dobře, tak proč nezahrát dobře zase v tom semifinále?
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:44Od: dappe
Nishikori hrál úplně zoufale, nic na tom nemění ani pár dobrých momentů ve 3.setu.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:51Od: spaniel
Ve třetím hrál Nishi o 300% lépe než v prvních dvou. A Fed hraje právěže moc dobře.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:40Od: Stan_Borowitz Tak souboj titánů
bude! Sice o kolo dřív, než by si zasloužil, ale třeba díky tomu nebude Roger tak nervózní jako v NY.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:47Od: dappe
Už potřetí za sebou (W a USO) věřím Federerovi, tentokrát už se to třeba povede...
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:09Od: Stan_Borowitz
No tož to je jasné, kurňa. Mečbol si vypracuje tweenerem a Nole si jen smutně utře nos. Jako za starých časů...
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:35Od: Romario
Skvělý Nole velká gratulace.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:35Od: kada.tom
Novak pěkně! Dneska docela snadná práce. SF s Federerem, no bude to asi bitva, kterou, doufám, opanuje Novak :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:29Od: Ma3ek
Konec djokovič je dobrý šampion ako sa patri len škoda tych mizernych vykonov jeho superov proti nemu
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:36Od: Malda
Když přidal Kei přidal i Novak, bylo to dnes docela vidět. Takhle je to s většinou jeho soupeřů. Nelze to stále svádět na špatný výkon soupeřů.
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:05Od: Ma3ek
Tak ale to je v poriadku ked ho djoko prehral vo vymene na to nehovorim nic ja chcem aby skvely djokovic odohral pekny zapas s vybornym nisikorim nech aj novak vyhra to je jedno ale zato ze je novak lepsi nemusi robit stupidne chyby zevraj bol zraneny nervozny ale hral slabo pritom je supee hrac ale preco sa porazi sam ked hra proti č.1?
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:28Od: mahycek
Konec, Djoko se ale zase projevil, fakt ho nemusím, jak skrývá svůj také fanatický nacionalismus do trička. Nikdy ho nebudou mít lidi, masově rádi, po celám světě.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:30Od: Marduch
Mahýčku od tebe je to tady v posledních dnech jeden hejt na Noleho za druhým. Nechceš si dát chvíli pauzu? Roger ti postupuje, tak wo co go??
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:23Od: mahycek
Ale, tak v klidu, není to tak žhavé. byly to chvilkové emoce. Na podiu jsem klidnější i když je to rock-
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:32Od: SubOptikT
Tvé komenty si budu ukládat ... něco tak blbého se málokdy vidí.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:25Od: Smazaný účet
Novak nehraje nic moc, ale v rozhodujících chvílích z něj jde pořád strach, pro mne pořád jasný favorit.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:24Od: Tuttovka
Myslím si, že v porovnáním s tímhle hrál Tomáš Berdych excelentně a myslím si, že by Novaka dnes porazil.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:27Od: Romario
Ale jdi ty naivko, jdi radši na pivko.
[ Reagovat ]
26.01.2016 17:53Od: Kozoroh
Lol...
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:24Od: panzer.dragon
dělá se někdy to že by se hráč co je ještě stále v turnaji přišel podívat přímo na zápas do hlediště? třeba že by se na tenhle zápas šel podívat andy na živo?
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:23Od: vrabejka
lol z 3-1 prohrat 6-3 co mi to jen připomíná :D
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:18Od: Tuttovka
Jako tenhle zápas je opravdu hodně bídnej. Popravdě postoupit by si za svůj výkon nezasloužil ani jeden z nich.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:16Od: mahycek
Nehraje Djokovič vůbec extra, proč toho Key nevyužije, takové šance a servis pak na ho.no.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:14Od: Smazaný účet Žasnu
Co je tohle za šaškárnu?
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:16Od: Pe3k
Wta
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:12Od: Ma3ek
Povedzte je to normalne? Dal pri tych dvoch brejkoch djokovic aspon jeden vitazny uder?
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:11Od: mahycek
To snad ne.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:11Od: spaniel
WTA
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:23Od: Roger_Federer
To je fakt tragikomicky 1/8, Japonec, nejvetsi hrozba pro Noleho :), straci jeden servis za druhym.
Serena by toho uhrala vic.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:28Od: Pe3k
To že tady něco plácne ten šašek Forehand nemůžeš brát vážně, největší překážka bude Federer a pokud to neklapne, tak ani ve finále to nebude mít s Můrou lehké...
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:35Od: Roger_Federer
Vzdyt jo..me Forehend bavi.
Jeho flustrovane vyroky posledni rok uz jsou legendarni..1%
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:08Od: Pe3k Ninjakori
Ouuuu jéééé, Ninja už ninjuje :D
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:11Od: vrabejka
kdyby aspon drzel servis vede 5-0 :D prohraje to 6-3 :D
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:07Od: FulnekUltras made in japan ;) [ Reagovat ]
26.01.2016 11:07Od: vrabejka
Kei se zvedá poooojd! ještě není pozdě!!!!!
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:02Od: mahycek
Konečně vstoupil a vede Nishi 1-0 po svém podání, tak snad jeden set. Já teď tady měl pořadatele a vyplňovali jsme smlouvu kvůli vystoupení, tak jsem byl asi 35 minut mimo. To bylo, tak jasné??
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:01Od: dadaft
říkám to pořád -- za časů Rebound Ace byl Australian Open nejzajímavější grandslam.

teď je to podělaná nuda.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:04Od: Davor1
Presne tak.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:13Od: Smazaný účet Re: dadaft:)
Nerad ti odporuji v cemkoliv;0) Ale Rebound Ace proste travu, na ktere se tam hralo opravdu nenehradi...;)

Aleee jo, jestli to mam porovnat s tou pleximazaninou, tak jedine, co je na tom prijemne, je ta barva. Rebound Ace tenisu daval uplne jinou dimenzi...
...jenze bohuzel korporatni zajmy zvitezily na tenisem...ano...je to smutne.
jeste nam zustalo RG...antuka je celkem vpoho...a je Wimblas...s temi hardy je to proste slozite...ikdyz trebas ten deco v Cinci, zas tak spatny neni...co rikas?;)
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:58Od: dadaft
barva kurtu rozhodně - tahle modrá je mnohem příjemnější na pohled a míčky jsou líp vidět, to jednoznačně.
pokud vím, problém Rebound Ace byl ten, že při velmi vysokých teplotách, které v Austrálii v tomhle ročním období prostě někdy bývají, trochu měnil vlastnosti.
to asi není úplně super.
na druhou stranu se na něm fakt hrál líbivější tenis.
přesto (nebo právě proto?) to byl turnaj vyhlášený svou tvrdostí a obtížností --- některé ty rozžhavené ročníky jsou legendární, vzpomínám, jak v děsivých vedrech vyhrávak Korda, se svou chudou šlachovitou postavou, zápas za zápasem..........
....................
na druhou stranu - plexicushion je i na USO.
hm,
nicméně že se atraktivitou zápasů W, RG a USO vzdalují AO je evidentní.
v téhle fázi turnaje se na prvních třech vynikající zápasy počítají rozhodně přes dvacet, jen si vzpomeŇ na loňské RG, tam skvělé zápasy pršely jako déšť,,,,,,,,,,,,,,,,,
v Austrálii jsme už několik let v jednotkách. ((
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:41Od: Smazaný účet
Rebound Ace vyradili hlavne kvuli nove nabidce plexicushionu. Tak nejak to zduvodnit musis...;) behem historie plexi na AO jsem si ne jednou vsiml, ze mel take z vedry problemy. Hlavne na tech odkrytych kurtech, kde do toho slunce prazi jak o zivot.
Rebound Ace by uplne stejne jak plexi, byli schopni to vyresit, ale byly tu proste nejake financni zajmy. Rebound Ace maji dnes TM, a je videt, ze to je preci jen trochu sviznejsi povrch.

jestli jde o NY, USO, tak tam je deco...ale moc rozdil v tom nevidim.

Ano RG...tam se to zajimavostmi jen hemzi. Ikdyz minuly rok me to prebila Sveta s Fran tak, ze jsem mel pocit, ze se to jen tezko prekonava;) latka dost vysoko...

Ale porad se me libi nej. trava...proste jina dynamika. Tam i ty trisetaky jdou rychle. tedy pokud proti sobe nenastoupi Izzy s Mahutem;)
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:17Od: dadaft
P.S. mám nejradši hard na USO a ve Stanfordu.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:00Od: Romario
Nole má umetenou cestičku k dalšímu titulu. Wávru (který je schopen ho při jisté konstelaci porazit) mu už vyřadil Miloš a zbytek už mi připadá jako komparz.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:02Od: spaniel
Komparz vypadl v prvním kole.
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:13Od: turista
Je to tak.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:58Od: spaniel
Nishi zas MTO, to se mě na něm hnusí. Teď už mu to ani nepřeji. Leklá ryba, ani vyhecovat se neumí.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:54Od: Tuttovka
Tennis začíná být vážně nuda. Na jedné straně je Novak Zeďkovič se svým trenérem ,alkoholikem a spisovatelem Borisem Beckerem. Na druhé neustále zasněžený Mats Willander a ta hrozně děsivá žena, která s ním uvádí tu tenisovou hloupost. :D Nakonec svět zjistí, že světovou jedničku je schopen porazit třiceti čtyři let starý důchodce. :D Doufám, že ve třetím setu budete hrát oba lépe, aby se na to dalo koukat :D.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:07Od: turista
Nude to není.Některé zápasy jsou pěkné.No a když se člověk podívá ze záznamu jak lehce a stylově odehrává ten 34 letý důchodce bekhend ze základní čáry tak pochopí proč se mu celkem vyhýbají zranění.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:52Od: vrabejka
jak typicke když hodím litr na Keie predvede nejhorsi vykon na GS. Zaber otočíš to!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:16Od: Smazaný účet
Litr? To jsem na tom líp, já jenom pade :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:51Od: Forehand
Všetci sklamaní, nasr*atí...

Berte to z tej lepšej stránky..Ak by Roger vyhral GS bez stretu s Nolem a prišiel by k nemu zas jak slepé kura k zrnu ako v roku 2009, tak by ste to mali na tanieriku neustále..V prípade vyhry nad Nolem, to bude mať vačšie gule, nebojte sa toho..

Je 2:0, ja odchádzam, čavenky, kávenky..Trochu úsmevu...:)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:54Od: spaniel
Dobře, že to balíš, je z tebe cítit frustrace, I když se snažíš vystupovat opačně. Všechny tvé teorie a kecy realita rozbila na kousky a hekal je tam, kde patří. A ty neunášíš. A lepší to nebude.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:04Od: Pe3k
Přesně jak píše kolega spaniel. Nejtrapnější ovšem je, že když hraje jeho hráč tak po něm není ani vidu ani slechu, ale když nastupuje Federer tak tady straší až do 1 rána. On není fanda tenisu, on je jen hater Federera.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:05Od: Smazaný účet
Jj, máš naprostou pravdu. Ne v tom, jestli je Nadal tam, kam patří, ale v názoru na Forehanda. Vidím to úplně stejně. Snad se s tím jednou srovná a najde ztracenou duševní rovnováhu.
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:03Od: panzer.dragon
v roce 2009 porazil djoka 3:0 na us open a titul stejně nebral, takže zrovna djok verze 2009 ta největší překážka nebyla

letos by bylo příjemný mít gs kde vyřadí novaka
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:05Od: spaniel
On narážel na FO.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:49Od: Smazaný účet
Jak to tady tak čtu, jsem rád, že ten zápas nevidím!
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:47Od: Smazaný účet Samuraj x Nole
Asi nejlepe dosavadni prubeh zapasu Kei vyjadril svou famooozni smeci na siti, za kterou by se nemusela stydet ani Lucy ve svem obdobi, kdy na siti zasadne mickem zdravila tribuny.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:46Od: ipko
Nishi horší ako Nadal so zlomenou nohou..
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:48Od: Pe3k
Horší než Nadal to zas ne, takhle hluboko bych ho neurážel...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:46Od: Romario
Na Eurosportu zase najde zvuk kurňa.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:46Od: Denis92
Od Nishikoriho boli velke ocakavania a nakoniec ne to velka tragedia. Cakal sa boj a napokon to bude pre Novaka najlahsi zapas turnaja.

Nishikori potvrdil, ze z neho nikdy top hrac a svetova jednotka nebude. Djokovic vsak stale nehra nic extra, ale ocakavam ze to pride. Toto by totizto na Rogera nemuselo stacit.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:47Od: Pe3k
Tak jasně, s tímhle by ho Roger sejmul jak nic. Snad Djokovicovi jeho forma vydrží :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:44Od: turista
Berďa je skvělý hráč. Pouze proti hráčům z první pětky to nedává. Fedex skvělý, ale myslím, že celé to nakonec vyhraje Nole.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:45Od: Mercury
To je hrozně odvážné tvrzení.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:51Od: Romario
To je prostě realita. Na předloňským a loňským Wimbledonu i na loňským US Open vypadal Roger neporazitelně a Nole si s ním stejně pohrál jako kočka s myší, stejně tak jako na posledním Masters, kde ho Roger ve skupině porazil. Jediná šance Rogera je, že mu půjde extrémně dobře servis a i tak si myslím že ho Nole sfoukne.
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:34Od: Mercury
To já dobře vím, bohužel. Myslel jsem to ironicky ;)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:42Od: Tuttovka
Třetí podání přesně na kříž ze druhého...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:47Od: darek.vrana
Třetí podání by potřeboval Berdych.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:39Od: dappe
0:2 už neotočí ani kdyby se rozehrál. Djokovič je sice znovu dnes stěží průměrnej, ale tohle už si pohlídá. Nishikori si úplně odpálil zápas, kde to mohlo být minimálně dost vyrovnané...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:37Od: Ma3ek
To je hanba nishikori takyto vykon nici aj djokovicovu uroven a popularitu tenisu vobec boze rafa vrat sa na stary level este niekedy prosim
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:40Od: spaniel
lol
Poslední finále nevypadalo, že by měl úroveň zvedat.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:46Od: yenda1
Proto si přeje, aby se vrátil na svou starou úroveň. A má pravdu, že s ní by sledování tenisu bylo zajímavější, o tom žádná.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:53Od: Ma3ek
Presne tak to si prajem som jeho fanusik ale ked sa nedarilo federerovi 2013 chcel som aby hral dobre lebo iba vtedy maju vitazstva cenu proti hracom ktori sa porazaju sami vitazstvo nikoho nezaujima nech vyhra djokovic vsetky zapasy do konca kariery ale nech hraju superi proti nemu aspon svoj standart nie ze sa nicia sami to ma fakt nebavi a keby som bol jeho fanusik bol by som radsej keby vyhral 3:2 po boji ako 3:0 po zapase ktori sa neda pozerat
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:35Od: Smazaný účet Kei má jasný plán
Ve třetím setu začne trefovat smeče bez pomocí pásky do kurtu a ono to půjde, možná prohraje jen 6:4. Momentálně jeden z nejhorších výkonů ve čtvrtfinále GS, Novak ani nepotřebuje hrát dobře.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:33Od: Smazaný účet
Ach ta páska, tohle už byla fakt tragikomedie, že jsem se už musela smát, jestli je to možný, má cenu se na to ještě dívat? :D Roger říkal, že se na to pokusí dívat, co si asi myslí...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:34Od: Tuttovka
Djokovic nehraje nic moc a Nishikori nehraje vůbec nic.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:36Od: Romario
Myslím, že se se má Roger na co těšit, Nole ho smete jako pastoušku.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:38Od: panzer.dragon
nic no, co si Roger neuhraje sám to mu samo nepřiletí, bude to tedy AO pro Rogera ve velkym stylu, nejdřív si dá djokárnu a pak ve finále Andyho
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:50Od: Smazaný účet
Roger nesmí připustit další Djokomůrárnu ve finále, má zodpovědnost, takže ten titul prostě musí vyhrát :P
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:53Od: lars
Mura jeste neni ve finale :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 18:57Od: Kozoroh
Finalistou z dolní půlky může být Miloš :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:32Od: Romario
Nole na půl plynu kontroluje celý zápas.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:31Od: Roger_Federer Nishi
Hraje jak ucastnik wta.
Forhendivi predzapasove prognozy a prohlaseni, cindal vice pripomina Willandera..Co tip to mimo.;)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:33Od: Forehand
Aspoň tá drobná satisfakcia, že sa FH mýlil..Ale cítit, ze ťa to neteší, naopak mna áno..:)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:33Od: Pe3k
On se podle mého smířil z pozicí místního šaška a o nic jiného už se ani nesnaží...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:38Od: Forehand
Nervičky, nervičky..Zlý Forehand, zlý Nishi, nie je na neho spolah, slabá éra, nevyvážená, vsetko vyhráva Novak, fnuk, fnuk, ryby neberú, mama ožeň ma :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:39Od: Pe3k
Už zase bereš nějaké prášky na hlavu? Asi by jsi měl :D
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:48Od: turista
Nishi dnes svůj nepochybně skvělý tenis nechal někde v šatně. Novak se nemusí moc snažit aby vyhrál.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:30Od: Smazaný účet mam - nemam
uz prejit od livka k obrazu? :-)))
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:29Od: Tuttovka
Myslím si, že je asi konec, protože tohle nemůže rákosník mentálně ustát....
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:19Od: Tuttovka
Já se nedivím, že je Nishikori rozložený, když mu tam někdo na BP pošle z druhého podání eso. Nehraje dobře a Djokovic má trošku štěstí.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:25Od: Malda
Rozložený může být, ale pokud bude dál takhle kazit, tak to prostě nepůjde...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:17Od: Davor1
Djoko dvakrát za kritického stavu (0-30, 40-A) trafí eso na téčko z druhého servisu. To sa proste nie je normálne.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:19Od: spaniel
Protože Nishi stojí na příjmu jak lama. Hraje tragicky, velké zklamání.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:20Od: Davor1
Je to tak, bohužiaľ.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:15Od: Roger_Federer Djoker
Dost hrozny.
Dneska to nejak uplaca a proti Rogerovi zas predvede jiny tenis.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:19Od: Forehand
O niečo menej hrozny, jak Roger v prvom sete..
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:19Od: Roger_Federer
Ja to videl az od tiebreiku.:)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:20Od: spaniel
? Trošku mimo. To byl tenis z úplně jiné ligy. Mate tě ostudný výkon Japonce.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:23Od: Forehand
Nevidel si tú kopu skazených BH do polky siete?..Taktiež na jeho pomery mizerný servis, od TB isiel jeho vykon dole, ale dovtedy sotva priemer..
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:32Od: Pe3k
Pořád o několik tříd lepší než Nadal, který skončil v prvním kole...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:20Od: Tuttovka
Nezdá se mi, že by byl Federer v prvním setu nějak tragický. Určitě hrál lépe než Novak teď.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:32Od: Pe3k
To víš, trollhand...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:36Od: Forehand
Heh a ďalší sklamaný fanúšik dnešným výkonom Nishiho, búchajúc tou malou pastičkou do stola 3)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:41Od: Pe3k
Neměl bys v tom zapadaném paneláku ve kterém žiješ bouchat do stolu...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:48Od: Forehand
Zapadaný panelák?..a to mi hovoris z Ostravy?..:)..Bože Petríčku. Veď ja ťa mam v podstate rád, ty si také chúďatko, roztomilé..
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:00Od: Pe3k
No já na rozdíl od tebe, bydlím v domě a na sousedy nemusím brát ohled. Nevím co máš proti Ostravě, ale chápu že jsi prostě zakomplexovaný chudák...Navíc zase lžeš, rád mě nemáš ...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:35Od: dappe
Federer hrál hlavně v těžších podmínkách, navíc ve kterých má často problémy. Dnes právě výkonem docela překvapil.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:13Od: yenda1
Nishikori zatím tragickej, podprůměrnej. Djokovi stačí průměrný výkon, kam by se hnal že, když nemusí.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:18Od: Pe3k
Vždy když na Nisiho člověk spoléhá tak naprosto selže...Navíc Novak nehraje nic světoborného, naopak.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:20Od: yenda1
Dělá dobře. Proč se snažit, když se tragéd vyhází.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:11Od: Smazaný účet
Hello, luxusní prohoz Samuraje, to jsem přišla jak na zavolanou :)) Jen ať mu dá, když ne porazit, tak aspoň trochu prohnat :P
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:11Od: Malda
Ach jo, prostě Novak zase "zaperlil" na síti :D
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:11Od: spaniel
Nejkomplexnější hráč holt...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:12Od: Malda
Servis zlepšil podstatně, ale hold je stále co ladit :D
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:08Od: panzer.dragon
si dneska pustim to us open 2014 djok nishi, čim ho tam nishi porazil :(
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:08Od: yenda1
Na spaní je dobrej banán, teplý mlíko, heřmánkový čaj, ale s přehledem nejlepší je zápas Djo-Nish na AO2015.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:09Od: yenda1
2016

ještě sem si nezvykl
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:07Od: Roger_Federer Forehend
Jeste furt myslis, ze Nishikori je nejtezsi prekazkou po ceste do finale?
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:08Od: Davor1
Najväčšou prekážkou bol a zostane Simon v OF, podobne ako u Čiliča na USO14...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:12Od: Forehand
Hlava...

Tá robí rozdiel, dnes si Nishi neverí a je to vidieť..
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:13Od: spaniel
Právě ze vyhlasoval, že si věří, že ho porazí.
[ Reagovat ]
26.01.2016 19:32Od: Kozoroh
Viděl bych na přemotivovanost.... Tak moc se chtěl hecnout, až to přehnal.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:12Od: Pe3k
Myšlení nikdy nebyla jeho silná stránka...On je spíše takový šašek na pobavení :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:15Od: Forehand
Citit z teba pomaly frustráciu z postupu Djokovica a tým pádom obligátneho konca Federera..
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:16Od: Pe3k
Kde jsi byl, když hrál Rafa? Jo aha schovaný v kanále :D
Btw. Roger ho sejme :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:20Od: Forehand
Roger ho sejme...

Ok, vidíme sa stvrtok okolo 13:00

Teda, už o 12:00 :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:21Od: Roger_Federer
Ta sexualni flustrace..to je svina.:)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:25Od: Forehand
Tak snád toto obdobie rýchlo prekonáš Dominik..Skús zoznamky trebars alebo neviem čo..
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:27Od: Roger_Federer
Pocuj Peto;), mala ma uz rok ne?
To stebou furt pritelka nespi, ze si uz rok podrazdeny jak zenska pred mesicky?;)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:32Od: Forehand
Ak sa podráženosť definuje širokým úsmevom pozvoľne prechádzajúceho do hurónskeho rehotu a doberaním si zúfalcov, ktorí dúfali výhru Nishiho a sú sklamaní, tak áno, som podráždený :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:22Od: spaniel
Když hrál kdo?
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:23Od: Roger_Federer
........., nikdo si ho uz ani nepamatuje.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:17Od: Roger_Federer
si ted uz oficialne presel do tymu fans Djokovic?
Nebo si na urovni Kadleca a je ti jedno kdo, hlavne ze Roger vyhraje.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:18Od: Roger_Federer
nevyhraje
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:19Od: Pe3k
Trollhand byl takový dávno než sem přišel Kadlec. Pure stupid hater.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:21Od: Forehand
Počuj, ty už povedz mame, aby ťa oženila, lebo sa to s tebou nedá vydržať :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:31Od: Pe3k
Tobě domlouvá rande maminka nebo co? To by tak nějak odpovídalo...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:20Od: Forehand
Kde tam vidis nejaký support?..Len suché, strohé konštatovanie...
[ Reagovat ]
26.01.2016 19:35Od: Kozoroh
" On je spíše takový šašek na pobavení :)"

Říká šašek a hater Petřík...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:06Od: Davor1
S tými chybami choď doprdele. Asi idem robiť niečo užitočnejšie... :/
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:06Od: Romario
SkvělýNole jdi do něj.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:06Od: Pe3k
Nisi omfg vedeš 30:0 a dáš tam 3-4 nevynucené chyby-dobrá taktika...
Btw. čtvrtfinále o5 a zase totální nuda.
34 lety Federer je o5 jediný kdo může sejmout Djoka :(
Weak era, nejen že jsme měli celé desetiletí na antuce, nyní je celá atp nudná a nevyvážená.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:06Od: Forehand
Nishikori hrá starú bačkoru..
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:05Od: Tuttovka
Nishikori má vážně šanci Djokovice porazit, protože ten zjevně není ve své kůži, ale takhle ho určitě neporazí...
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:01Od: darek.vrana
Federer hrál na konci, co potřeboval, ale to bylo dáno průběhem. Klíčový byl první set, ten byl extrémně vyrovnaný a kdyby dopadl opačně, celý zápas by vypadal jinak. Pokud chtěl Tomáš vyhrát, musel mu jít servis, a to bohužel byla zase tragédie. Proč už něco neudělá s tou úspěšností 1. servisu? S tímhle okolo 50% nemá prostě šanci a je to tak bohužel skoro vždycky, když o něco jde. Navíc dva brejky darované dvojchybami. Škoda, brejk si "servisman" prostě musí udržet a ne ho odevzdat dvojchybou. Ve 3. setu to samé. Škoda, jsem zvědav, jestli se dočkám někdy mužského GS, zatím jsem to zažil jen jednou, co sleduju tenis, a to už je 18 let zpátky...
[ Reagovat ]
26.01.2016 11:43Od: Marduch
jj, mám z Toma stejný pocit. Ten první set měl bejt jeho, mně totiž Roger přijde proti hrůčům, ke kterým má respekt, v úvodech zápasů najistej, chvíli mu trvá, než sám sebe předsvědčí, že na soupeře má. A až pak je schopen to opravdu rozbalit.
[ Reagovat ]
26.01.2016 13:51Od: Kytka
Já už si tak dva roky nemyslím, že Tomáš je nějaký skvělý "servisman", nedá se postavit do jedné řady s Raoničem a dalšími. Ne, že by jeho první servis, pokud ho vůbec trefí, byl horší. Ale zkrátka ho trefuje v průměru kolem 55%, což je málo pro jakéhokoliv hráče, ne jen "servismana". Myslím, že klíčová byla hra na síti, která dneska oproti předchozím zápasům nešla. Takže i tam má velké rezervy. V tomhle směru se hodně zlepšil Raonic. Dřív to byl hráč, který v podstatě visel jen na servisu a když práskaná nešla byl konec. Teď už ne. Je pravda, že Tomáš hodně vylepšil pohyb, má trochu variabilnější hru letos než v předchozích letech, ale zlepšují a posouvají se všichni. Tak stojí na místě. Asi ani to ne. Po AO bude asi 7. nebo 8. na žebříčku. Odečte 360 bodů a Nishokori s Ferrerem mu dýchají na záda. Sice tratí i Nadal a Wawrinka, ale jsou před ním o hodně bodů. Ten rozdíl tam byl malý. Ještě, že mezi 8. místem a 9. je velká propast, takže se v osmičce do RG asi udrží, i když obhajuje hodně bodů do té doby. To by bylo důležité pro nasazení na RG.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:00Od: vaclavsubrt
Takto to nepujde...
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:56Od: mahycek
To je tím, že pustili zvuk, Nishi se asi ulekl. Snad není po zápase, samotného ho to mrzí. Jedem dál.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:56Od: panzer.dragon
servis naprd ale voleje slušný :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:53Od: Forehand
Every single match is different story, isn'it my friends?..
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:55Od: spaniel
Přebývá ti tam i, my friend.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:55Od: spaniel
Isn't it ;) Pe3k is watching...
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:59Od: Forehand
Mas pravdu, dokonca aj člen "a" pred different...
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:58Od: Forehand
No ale Djoko nehrá tiez ziadnu hitparádu, ze áno..
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:09Od: spaniel
Hraje blbě. Celkově zápas o dvě úrovně méně kvalitní než Federer - Berdych. 25 chyb v prvním setu, pár winnerů.
[ Reagovat ]
26.01.2016 10:14Od: Forehand
Djokovic si to vsetko uhrava ťukaním z obrany a stačí mu to..
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:52Od: Davor1
OMG. Neskutočne odovzdaný servis, zo 40-0 úplne primitívnymi chybami. Djoko nemusel ani pohnúť prstom. Asi je po zápase.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:53Od: yenda1
Ono se hraje na jeden set?
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:52Od: yenda1
Japonec lacině chybuje. Pokud bude dál, vidím to na velmi krátkej proces.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:51Od: spaniel
Tak ze 40:0 to projet a ta dvouchyba, to byla lahudka.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:51Od: miledus
To je vůl, tím kraťasem TO ZAZDIL
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:50Od: panzer.dragon
ten servis ať už první nebo druhej je celkem tragédie u nishiho
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:47Od: miledus
Už to má i zvuk
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:46Od: Tuttovka
Zapnu stream Djokovic Nishikori a zrovna běží reklama na Wurstgilotine :D. No to je pecka :D
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:45Od: Davor1
Keď sa ide do výmeny, tak je to 50 na 50. Djoko si ale uhrá množstvo ľahkých priamych bodov po servise a v tom je veľký rozdiel. Bude to ťažké...
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:47Od: spaniel
Jj. V tom je hlavni rozdil. Ale zatim dobre. Nezacal nervozne, cehoz jsem se bal. Strasne dobre se na nej diva. Nezhataje lehky mic, a backhand po lajne dava jako nikdo jiny.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:43Od: mahycek
Dělej si ještě prdel s právama.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:41Od: mahycek
Už jsem jim to poslal do studia, že nejde zvuk !!! Přitom na Eursport 2 zvuk. Jsem nasr..ej !!!!!
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:43Od: Romario
ok dík
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:37Od: Romario
Nevíte někdo proč na Eurosportu 1 nejde zvuk.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:38Od: spaniel
Koupili práva jen na obraz.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:43Od: Mercury
Jojo, včera to říkal Bidrman. Se zvukem pouze na Eurosport player.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:33Od: mahycek
Tak máme s ženou vsazeno 4 kombinace. Nejhorší by bylo 3-0 pro Djokoviče. To bych tratil, ale nejde o život. Hlavně, že se ještě máme, pro co nadchnout a zapomenout na ten bordel, co se tady v Evropě děje.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:41Od: FulnekUltras
jj, aspoň občasný úlet nezbytně nutný... ;)
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:29Od: panzer.dragon
držim palce Kei
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:29Od: Davor1
Tak poďme na to. Come on Kei!
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:14Od: Smazaný účet
Spokojnosť, Roger je v pohode a teraz si môže naštudovať Keia a Novaka :-).
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:05Od: spaniel
Ten Wilander je zas na koksu, takove kecy.
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:44Od: Smazaný účet
Líbí se mi Rogerovo vyjádření "Na SABR jsem se dnes necítíl". Respekt z Toma a jeho servisu? Jinak samozřejmě gratulace, Tomáš na něj prostě nemá. Trošišku v koutku duše jsem doufal, ale Roger mě vrátil do reality :)
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:54Od: Smazaný účet
spis si myslim, ze vubec nebylo nutne, hru si zrychloval jinak. A na returnu predevsim u druheho servisu si postupoval Fedex celkem vrazedne, myslim, ze to Berdu az stvalo a nutilo preriskovavat.
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:57Od: spaniel
Jeste jsem ho nevidel zahrat SABR ani jednou na AO. Souhlas, nebyl potreba. On jich stejne vyhraje pod 50%, z dlouhodobeho hlediska to nebude recept. Hraje to, kdyz chce narusit hru lepsiho soupere (Nole) nebo kdyz se citi dobre a prida to jak exhibici.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:03Od: Smazaný účet
nemá, má....za mě berdych opravdu zase velký progres, takové míče jako dnes jsem od něj snad nikdy neviděl, škoda jen těch chyb v důležitých momentech jinak by to byl perfektní výkon....vyhrát se to samo nedalo, federer hrál opravdu nejlíp troufám si říci za poslední roky a při vši úctě k nolemu, fedex je pro mě tady největší favorit, pokud podá podobný výkon tak nemůže prohrát s nikým pokud bude na 80% tak má berdych smůlu, že top formu si Fedex vybral na něm....jinak velmi koukatelný zápas o proti osmifinále se nedá vůbec srovnat a líbí se mě, že je změna že top výkon si berďan necháva na top soupeře, ikdyž teď to nevyšlo
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:21Od: Tuttovka
Mě se výkon Berdycha také líbil. Nemůžu říct, že by hrál špatně. Porazit hráče z Big four chce i trochu štěstí a toho měl při mnoha míčích více Federer. Jinak to byl moc pohledný zápas pro všechny, kteří si přivstali. Teď nás bude čekat maraton :).
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:33Od: spaniel
O stesti to nebylo. Mel mnohem vic winneru. Nejvetsi rozdil dela return, Tomas ho ma o dost horsi nez big 4. Podani by taky mohl mit mnohem lepsi, min citelne. Ale souhlas, ze hral dost dobre.
[ Reagovat ]
26.01.2016 12:18Od: turista
Je to pochopitelný ten respekt.Berďa by totální síťařinu jako je SABR potrestal prohozy.Navíc Federer je natolik kreativní hráč, že totální síťařinu k vítězství nepotřebuje.
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:38Od: mahycek
Davore, bratře slovenskej, (vždycky jste byli a jste), co říkáš na mé odvážné šance Keye s Djokerem? Chce to hrát rychle po odskoku a k základním čarám soupeře a nevyhazovet se, že? A slušnej servis, umístěnej a nehrát to na 5 setů, ale aspoň na čtyři. V pěti by byl srb, asi ve výhodě. A hlavně, aby Nishiho nebolela ruka. No vážněji, favorit není, ale překvapit může.
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:11Od: Davor1
pravdu máš Mahýčku, tak dúfajme, že to výjde :-))
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:28Od: Romario
Nole do toho!!!
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:26Od: mahycek
Vždyť to říkám, my taky potřebujeme Keye.
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:24Od: svetova.dvojka ha ha...
ha ha...
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:19Od: Smazaný účet ne, ja to nedovedu,
mit tu "cistou radost", kdyz jde o Rebela! V ankete jsem klikla 3-0, 3-1, jo, to zas jooo.. :-( Kazda sranda proste neco stoji, co uz.. Come onnnnnnnnnn!!! :-)))
(Trosku nevim, jak byste si to prekvapeni vlastne predstavovali, jake herni varianty byste Berdovi naordinovali. Proti Fedexovi je to tady prece vzdycky jen o pribehu - a ten dnesni zase jeste nevysel.) ;-)
Ovsem do toho dalsiho ted moc, ale opravdu moc potrebuji Keie!!! :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:29Od: Smazaný účet
Sojko Berda hraje svoje maximu, narozdil od Petry. Kdyz proste Roger, nole, andy, rafa nebo wawros zahraji dobre, nema sanci ikdyby se pretrhl...proste nedostal tolik tenisoveho umu jako tito panove ...ale porad je spicka
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:37Od: Smazaný účet
s tim absolutne nesouhlasim, Berda je skvely hrac - bez hlavy a srdce skutecneho (vyvoleneho?) sampiona.. :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:19Od: Smazaný účet
Z Tomáše se v posledních 2 letech stal nový Ferrer, hráče pod sebou povětšinou porazí, pro hráče nad ním je oblíbený soupeř, protože ho skoro vždy porazí. Obdivuju jeho zlepšenou konzistenci, ale chybí mi vůle, odvaha to tam mlátit a malovat lajny. Proti Fedovi a Můře to uměl, teď to neumí ani proti jednomu, a to se oba od těch let rozhodně nezlepšili.

Fed velice pěkný výkon, hezky se po tom zápase s Dimitrovem rozehrál. Dneska pro mne překvapivě solidní forehand, s Berdychovými ránami neměl žádný problém a zároveň sám dokázal diktovat tempo i ve výměně. Pořád je to skvělý hráč, ať je mu kolik chce.
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:21Od: FulnekUltras
Implantovat Tomášovi kousek mozku z Petry by mohlo být ideální...i naopak... ;)
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:31Od: Smazaný účet
To by dopadlo hrozne, supajdil by si to nekde k 50
[ Reagovat ]
26.01.2016 09:44Od: FulnekUltras
ale ten jeden GS by možná ještě stihnul... ;)
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:45Od: Smazaný účet
Nesouhlasím, Roger se za poslední cca dva roky rozhodně zlepšil!!
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:52Od: spaniel
Nezlepsil se. Jen se po propadu vratil, kde zhruba byval, ale 2012 a pre byl lepsi.
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:19Od: mahycek
Hlavně Key, nemá co stratit, vlastně má co stratit, Grand slamové vítězství, které mu uteklo na US-OPEN 2014 s Čiličem. Proč ne teď ? Odvážné že ? To je snad jediný hráč, snad ještě David Ferrer, kdy bych nebyl smutnej, že by porazili Rogera.
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:10Od: mahycek
Pardon, Nejoblíbenějších.
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:08Od: mahycek
Líbilo se mě, když se Currier zeptal a jak v semifinále ? Roger odpověděl, musím se oproti dnešku zlepšit, jak Nishikori, tak i Djokovič hrají rychle. Tak jdeme fandit Nishimu, mému z 5 neoblíbenějšich i hrou.
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:02Od: FulnekUltras Rádoby zajímavá póza zády k soupeři
ještě ve hře těsně před finálním mečbolovým smečem Rogera byla bohužel pro Tomáše příznačná i z pohledu celého zápasu. Leckdo by řekl, že dnes už narazil na svůj strop, ale mnohem větší rozdíl dělá i v absolutní špičce hlava - z čehož hodně plynula i Berďova klíčově nižší úspěšnost na servisu. Tak příště znovu - byť tohle věčné dobývání zdánlivě nedobytného hradu už musí našeho zřejmě na dlouho posledního elitního tenisového rytíře vnitřně dost deptat. Ještě tak dva roky času snad má...
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:33Od: Smazaný účet
Myslim, ze ne. To jen pozlicka pro media. On dobre vi, ze aby vyhral gs, musel by se zranit minimalne nole s fedexem a andy byt rozhozeny....uziva simsve pozice v top 10
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:54Od: Smazaný účet Marnost
Jsem rád, že máme tak dobrého tenistu, ale není tak skvělý, aby vyhrál GS. Nikdy to nedokáže.
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:48Od: Davor1 3-0
Tak nakoniec Roger bez problémov, aj keď bol pre mňa jasný favorit, až tak hladko som to nečakal. Škoda, že Berdych v posledných rokoch tak "zjalovatiel" a jeho zápasy s najužšou špičkou sú už len o konečnom skóre :/ Celkovo zatiaľ všetky QF až príliš jednoznačné, žiadne napätie a kvalita, snáď sa toho dočkáme v poslednom QF, come on Kei !!
[ Reagovat ]
26.01.2016 08:01Od: Marduch
Bohužel, doufal jsem od Toma ve výraznější vzepětí zkraje sezony. Bohuzel první set nedotahnul, pak už se Roger uklidnil.
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:42Od: Mayo Pánes
Skvele Roger, takto jednoznačne bez straty setu som to nečakal ale o to lepšie ... časy kedy to Berda na neho vedel sú preč ... Agneska, Serena a Roger by boli uz iba Kei, vamos! (:
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:33Od: Smazaný účet Komentátoři
Nasírají mě ti angličtí komentátoři, šulibrci, Federer dá winner díky praseti, omluví se jen lehkým mávnutím ruky jak nějakej fracek a komentátor řekne "What a miracle forehand by Roger" ...

hned další výměna - Berdych zahrál 3 skvělé údery kterými se udržel ve výměně, následně dal Federer backhand UE 2 metry do outy a komentátor místo aby pochválil Berdycha za dobrou výměnu nebo pokáral Federera za hloupou chybu, řekne: "Berdych was lucky here"
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:38Od: Smazaný účet
Nechápu ty omluvy za prasata...Je to jakási zaužívaná slušnost, ale kdo to zahrál tak, aby to byl winner - vule svatá? Kdyby to dotyčný uměl hraje prasata pořád. Jak kdysi řekl Andy Roddick "Vždycky jsem se omluvil, ale nikdy mě ve skutečnosti nemrzelo...".
Jinak souhlas - něco je proste cool jen proto, že "federer".
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:15Od: Kytka
Komentátoři, to jsou zkrátka divní pavouci. ¨Taky mně mnohdy strašně štvou a lituji, že někdo nevymyslel jak vypnout komentátora, ale mít při tom zvuk ze zápasu.
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:35Od: Kytka
A nehorázně mně štvou i ti naši. Třeba blbě vidím míček, ten vůl zařve skvělé a já zjistím, že míč má soupeř. To je v tu chvíli na vraždu.
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:30Od: Denis92
Od Berdycha som cakal trocha viac, Roger hral co potreboval. Uvidime co nas caka v dnesnom poslednom QF. Zatial to boli rychle a jednoznacne zapasy.
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:30Od: babolat.cz
na první 4 nemá, no a, stále je to vynikající tenista bez větších výpadků.
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:28Od: Roger_Federer Roger
Perfektni..na to se tak dobre diva.2dve hodiny zadna nudna pinkana.
Tenis co ma myslenku.:):)
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:27Od: rod_laver
Super, jsem rád. Spíš dnešní zápas byl o Berdychovi než o Rogerovi, nemusel se tak nadřít. Pokud bude Novak v SF, pravděpodobně Roger končí, snad se Nishi pochlapí :-)
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:26Od: a.magerova Ale tak....
Hadry měl Tomáš pěkný, fakt se mi ta barevná kombinace i střih líbil... ;-)

Jen pro příště - nechodit tolik k holiči...
[ Reagovat ]
26.01.2016 16:23Od: Kytka
Jóóó, taky si říkám nechodit tolik k holiči. Snad tím na nějakou dobu holiče odbyl.
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:24Od: pockerface
Paráda, bohužel jsem to neviděl, jen jsem občas koukl na skóre. A teď by to chtělo, aby dnes Kei zahrál svůj životní zápas a Novak slabší a bylo by to moc pěkné SF: Roger x Kei.
[ Reagovat ]
26.01.2016 07:34Od: Tenista
jj, jedinej moment, kdy Roger muze dojit do finale no
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist