Berdych v Dubaji končí, znovu prohrál s Kyrgiosem

25. 2. 2016, 13:49
Aktuality 114
Tomáš Berdychovi se nepovedla odveta za pět dní starou porážku v Marseille a i v Dubaji vypadl po prohře s Nickem Kyrgiosem. Český tenista dnes Australanovi podlehl dvakrát 4-6 a neobhájí tak loňské semifinále.
Profily hráčů
Tomáš Berdych

Tomáš Berdych letos odehrál teprve čtyři turnaje, ale už na třech z nich narazil na stejného soupeře: Nicka Kyrgiose. Napoprvé ho porazil, když s ním v Melbourne ztratil jen set, ovšem před týdnem s ním Australan v Marseille srovnal účty a dnes otočil vzájemnou bilanci ve svůj prospěch.

Sedmý tenista světa a dvojnásobný finalista z Dubaje Berdych nevstoupil do zápasu ideálně. Začal dvojchybou a po nepřesnostech poté ztrátou servisu. Vzápětí sice vedl při Kyrgiosově podání 40:0 a pak měl ještě jeden brejkbol, ale neuspěl a víc šancí od znovu skvěle servírujícího Australana na zisk jeho podání už nedostal.

Berdych byl většinu zápasu v defenzivě. Soupeř měl rychlejší údery a český tenista se často jen marně natahoval po míči. Kyrgios si nechal v prvním setu na kurtu ošetřit záda, ale ze své razance neslevil. Podruhé přišel Berdych o servis v deváté hře druhé sady a Kyrgios čtvrtfinále ukončil svým desátým esem.

"Hraje skvěle a veze se na vlně. Teď je složité ho zastavit," citoval Berdycha server ATP. "Hraje sebevědomě a přesně tohle jeho hra potřebuje."

Svérázný Australan si ve druhém setu dovolil i jednu drzost. Před lehkou smečí po odskoku míče od země kousek u sítě udělal na kurtu efektní otočku. Celkem nasbíral 33. hráč žebříčku třicet vítězných míčů, dvakrát více než Berdych.

Kyrgios, který v Marseille získal svůj první titul na okruhu ATP, se před zápasem s Berdychem v Dubaji necítil dobře. "Asi jsem se večer trochu otrávil jídlem a nebyl jsem v nejlepší formě. Výkon mě proto překvapil. Tomáš je pracovitý hráč, nebezpečný a velký profesionál, takže jsem rád, že jsem dokázal předvést tak skvělé představení. Povedlo se mi využít šance, které přišly," dodal Australan.

Výsledky - Dubaj (tvrdý povrch, dotace 2.674.445 dolarů):
Dvouhra - čtvrtfinále:
Kyrgios (Austr.) - Berdych (3-ČR) 6:4, 6:4
Baghdatis (Kypr) - Bautista (4-Šp.) 7:5, 6:0
Čtyřhra - čtvrtfinále:
Kubot/Matkowski (Pol.) - Nestor/Štěpánek (Kan./ČR) 3:6, 6:3, 10:5
pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

114
Přidat komentář
janek_da
ježiš, pozor magerka je tady
Reagovat
gigin
Já vím :-D já jsem sa šel schovat, procitam si Tp 2014 :-D
Reagovat
a.magerova
Jj, ostražitost je na místě !!! :-P
Reagovat
janek_da
Jé, ahoj. Jak se máš? Kdes byla?
Reagovat
gigin
:-DDDDDD
Reagovat
janek_da
Reagovat
a.magerova
No... čuju jakýsi podraz či potutelnost... co se děje?!
Protože momentálně - Vím, že nic nevím... :-/
Reagovat
janek_da
Reagovat
a.magerova
OK, popřemýšlím... zatím to vidím asi takto....

https://www.youtube.com/watch?v=ZoEwR9_Sy_M
Reagovat
smazaný uživatel
..tvá éra již dle mého končí...na mladé bouchače prostě nemáš, s tím tvým slaboučkým backhandem to prostě chlape nepůjde :-))) Spadneš asi brzo již do druhé desítky žebříčku ATP, ale nevěš hlavu chlape...to je taky dobrý :-)
Reagovat
PH94
Tak zápas jsem viděl až teď a dá se říct, že se to odehrálo v hodně podobném duchu jako ten zápas z minulého týdne. Kyrgios zkrátka momentálně Berdycha převyšuje v naprosto všech herních aspektech. Kyrgiose sice nijak zvlášť kvůli jeho chování nemusím, ale faktem je, že se u jeho hry opravdu královsky bavím. Po odstoupení Djokoviče je pro mě největším favoritem na titul z Dubaje a docela bych mu to i přál.
Reagovat
mahycek
Vím, že dali přednost fotbalu, ale ten set mohli dát, ne. Bidrmanovi napíšu, jsem zvědav, co řekne. A teď proč odstoupil Djoko ? Říkal jsem doma, že to bude mít velmi složité s Feliciánem a ejhle. Zítra dopoledne to opakují na Nova sport, to si stáhnu, abych ten set viděl.
Reagovat
Mayo
Nech vyhrá turnaj hocikto okrem Kyrgiosa.
Reagovat
Lunej..
Prave naopak neprejici nicku :)
Reagovat
a.magerova
Moje preference na zdejší titul:
1. Feliciano
2. Stan
3. Marcos
4. nikdo jiný mě nenapadá.... ;-)
Reagovat
Mayo
Aj tak môže byt (:
Reagovat
a.magerova
Aaaneeebooo.... abychom nebyli konkrétní, co se jmen týče ... titul přejme třicátníkovi... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Super! Konečně trochu oživení sezóny.
Reagovat
Kozoroh
Za takovou cenu? Určitě sám López by měl větší radost z normální výhry než ze skreče protivníka.
Reagovat
Mayo
Kozorohu, tak finále z toho nebude.
Reagovat
Kozoroh
Takový je život, každá série jednou končí - dnes skončila impozantní série 17 finále (AO 2015 - AO 2016). Ale mohla skončit líp, ne skrečí :-\
Reagovat
smazaný uživatel
Proto taky skrečoval - aby snížil Lopezovu radost z výhry. Prostě velký šampion... Zkus si najít, kolikrát za kariéru skrečoval zápas Roger.
Reagovat
Nola
v statistikach sa tato vyhra pocita.... na rozdiel od finale TM v roku 2014
Reagovat
gigin
Jo no :D
Reagovat
svetova.dvojka
Novasport taky pěkní pičusové, vždyť by to krásně stihli před tou tuctuvou Evropskou ligou...
Reagovat
miledus
Hmmmm, tak ten 1 set mohli na NS dát :(
Reagovat
Davor1
Čo mu bolo, prečo skrečoval?
Reagovat
smazaný uživatel
Nic. Viděl, že dnes nemá šanci a psychicky to neunesl.
Reagovat
Nola
tak, nejak, je to srab...
Reagovat
Kozoroh
Loni ho No1e evidentně nasral tím, že vzal Rogerovi WCh a USO, tak si teď kope.
Reagovat
Kozoroh
Hejtři už se slétávají...
Reagovat
D@nny
Je to smutné a pamatuj, že čím víc titulů bude sbírat, tím víc hateru bude a každé zaváhání nebo ztráta formy pak bude jen voda na jejich mlýn. Pro mě je to lidský odpad...
Reagovat
smazaný uživatel
Prý asi horečka...aspoň to jsem slyšel od komentátora... ale zase ten horečkový stav mu prospíval na síti:) Od BL ovšem...tak nějak přestřeloval.
Reagovat
Davor1
Vďaka :)
No, tak Stan posledný zachraňuje česť top10 tento týždeň, kto by to bol povedal?
Reagovat
Kozoroh
http://www.tennisworldusa.org/ATP-DUBAI---Novak-Djokovic-retires-against-F-Lopez-Kyrgios-upsets-Berdych-and-will-face-Wawrinka-articolo30535.html

Nějaký problém s pravým okem měl v zápase No1e.
Reagovat
Davor1
Vďaka :-))
Reagovat
smazaný uživatel
jj to říkali...zánět v oku nebo co, a že mu to asi způsobilo nějakou horečku...ale určitě to ještě Djoko vyjasní...

Fakt je, že to moc netrefoval...od té BL...
Reagovat
George_Renel
Takže Novak skreč.
Ach Tome, Tome - taková šance.
Reagovat
PetaM
Jaká šance? Však vypadl s tím jídlem.
Reagovat
smazaný uživatel
Lopez zatím na servisu nehratelný. Mohl by to udržet a uchránit Rogerovi rekord (finále v řadě).
Reagovat
Kozoroh
Předtím, než něco napíšeš si oveř fakta - rekord v počtu finálových účastí v řadě patří Lendlovi (18), Federer s Djokovičem jsou druzí (17).
Reagovat
Kozoroh
Po dvou bezproblémových zápasech je tu nyní duel, ve kterém má No1e trable. Až do třetího gemu působil Nolda ospalým dojmem, nechybělo málo a mohl prohrávat 0:3. Od toho gemu se sice zmátořil, ale vzít Lópezovi servis se mu nedaří. Od prohry s Federerem v základní skupině TM 2015 vždy získal 1. set a měl tak v zápasech výhodu. Teď však o 1. set přišel a otočit duel proti Lópezovi nebude lehké.
Reagovat
svetova.dvojka
Hmm tak na Djokoviče dojde už dneska, a že prej kalendářní Grandslam..., tak teď tu o karkulce, Djokovič dneska hraje jako 150.hráč světa. Letos to bude jednoznačně Murrayho sezóna.
Reagovat
PetaM
Hm, dneska se snad hraje GS turnaj? Nevšiml jsem si.
Reagovat
smazaný uživatel
Murrayho těžko. Ale čekám, že to bude podobné jako 2012.
Reagovat
Ondra979
A kdo si rozdeli ty zbyle GS teda? Ja tam krome Novaka jako jasneho favorita a Murrayho jako cekatele nevidim nikoho, mozna jeste Fed na Wimbledonu, ale to je otazka jestli si udrzi formu z lonska..
Reagovat
Mayo
kks ten Kyrgios opäť dal dole Berďu, to som šokovaný...škoda veľká Berďa
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel tohle až tak velký šok není...šok může být ten Lopéz...D)
Reagovat
smazaný uživatel
Ikdyž teď to byl šok na síti...Nole neskutečný volej...a od BL přehazuje kurt...někdo ho vyměnil:)
Reagovat
Pe3k
Yes! Vamos!
Reagovat
smazaný uživatel
Celkem zajímavý článek na PuntodeBreak s Radkem.
http://www.puntodebreak.com/2016/02/25/radek-stepanek-sorprenderia-algun-tenista-dopase

Radek se vyjádřil k dopingu v tenisu.
Radek by byl překvapený, žeby někdo na okruhu, ještě při těch restrikcích, dopoval. Hmmm, no aby nebyl Radek opravdu překvapen...:) Nevím jestli to myslí ironicky...ale myslet si, že jsou všichni tzv. čistí...zajímavé:)
Asi bych souhlasil s jedním komentem pod článkem, že tenhle chlap asi nežije na téhle planetě...
...je to prostě bavič do morku kosti...:D)

Jinak krom toho vyjádření je tam pár postřehů k jeho přátelství s Nolem...a také, že Nole řekl o Radkovi, že má nejlepší volej na okruhu...je to sice paradox, že to říká Nole, ale zajímavé.

Jeho nej. hráči: BigMac, Jimmy, André, Marat...
...prostě musí to být tzv. bavič...rozstleskávač, jinak ho to asi tolik neosloví:)
Reagovat
mac.hall
Ne že bych z toho měl radost , ale ukazuje se , že to co jsem tvrdil před zápasem Toma s vypatlancem Kyrgiosemna letošním AO , mělo reálný základ. Podle mě je skutečně Australan ve všech směrech lepším tenistou , tedy pokud se na hru plně koncentruje a nevyšiluje. Což se mu na AO zrovna moc nedařilo .Nevidím jediný úder , který by měl Tom lepší. V čem je určitě silnější je schopnost plně se soustředit na tenis a udělat pro úspěch maximum. V tom je Tom víc než kdo jiný opravdu na výši , ale nakonec většinou vítězí tenisové schopnosti.
Reagovat
Grigor_Murray
Hrál už vůbec Gyros s N0lem? Docela by mě to finále zajímalo. :)
Reagovat
George_Renel
Tam je to zatím tabula rasa.
Reagovat
Lunej..
by taky mohl dnes překvapit když ty topky odpadávají, takže jedeme :)
Reagovat
Lunej..
Kohli luxusni BH po lajně kdyby tak nechyboval bylo by lepsi skore. :)
Reagovat
gigin
Tak ono obyčejně kdyby někdo tak nechyboval, tak by bylo pro něj lepší skóre.
To nám nemusíte hlásit z Prahy, to víme tady aj my drni z Moravy.
Reagovat
PetaM
To je dobře, že to víš. Opakování je matka moudrosti.
Reagovat
Lunej..
Nerejpej, ja nejsem lukas33 jo? Vrať se do bedny nebo kde ses vylihnul a az si zameditujes stokrat Pražákům zdrávas tak mi můžeš vstoupit do meho vlákna. :P :-):-)
Reagovat
Kytka
Letos je Tomášova forma úplně někde jinde než vloni zpočátku roku, bohužel, hodně horší. Nevím proč, jak tvrdil komentátor, tenisoví odborníci změnu trenéra považují za dobrou, že se jeho hra zlepšila. Rychleji běhá, to jo, ale o to míň trefuje servis. No skoro bych řekla: Starého psa novým kouskům nenaučíš. Nevím, jestli si ty novinky kdy sednou a Tom k tomu zlepší servis.
Reagovat
gigin
Já mám splněno :) - Nick the Dick, Baghda, Jelena.
Reagovat
Davor1
V noci ešte Dom :-))
Reagovat
gigin
Jasné a aj Feli by mohol v podvečer :D
Reagovat
Davor1
No, keď mohol pred rokom doktor Ivo, prečo by nemohol dnes Feli :D

V(B)amos !!
Reagovat
gigin
B(V)amos!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Nick the Dick? :D Super přezdívka :D
Reagovat
gigin
Však ty máš taky dobrou přezdívku. Pico.
Reagovat
gigin
Ježiš počkej, to je jak kdybych ti nadával :DD Takhle jsem to myslel:

http://www.onthegotennis.com/home/piccooooo-an-interview-with-juan-monaco.html
Reagovat
Davor1
:DDDDD
Reagovat
gigin
Co? :DDDD
Reagovat
Davor1
Tiež som to najprv tak pochopil :D Až potom mi došla spojitosť s jeho nickom :D
Reagovat
gigin
No právě jsem tam raději rychle švácl ten odkaz na osvětlení :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem už zfrickovaný...takže se mě to nesprávně spojilo...a zapoměl jsem na Juana.
Reagovat
ta-dah
Odkdy fandis Nickovi? Ja jen co mi vsechno kvuli absenci uniklo, nebo ze by nastal cas zacit trenovat pamet..., proste jsem zila v omylu, zes ho vubec nemusel, proto ta nosy otazka:-)- z naznani nove reality, prekvapive...
Reagovat
gigin
Máš pravdu. Změnil jsem na něj názor.
Reagovat
ta-dah
...diky, veci se meni, tomu i rozumim, mne zcela sobecky tesi, ze na ty podpurne pametove supplementy nemusim:-)))
Reagovat
Kozoroh
Kyrgios opět předvedl skvělý tenis, který si říká o střet s No1em. Bylo by to výborné finále!
Reagovat
Kytka
To by bylo. Doufám, že si dá hřbet do pořádku a dojde do finále, Stan tam zatím moc nic nepředvádí, nějak se nemůže srovnat s povrchem. Na finále Nole x Nick bych byla moc zvědavá. A fandila bych mu.
Reagovat
Davor1
Federer, Murray, Nadal, Wawrinka, Raonič, Čilič, 2x Berdych, 2x Gasquet

Také skalpy nemá 99% tenistov za celú kariéru, Gyros to stihol už v dvadsiatke, neskutočné...
Reagovat
Kozoroh
Ehm, mám otázku - budeš mu fandit ve finále proti Djokovi? :)
Reagovat
Davor1
Ťažká otázka. Djoka mám určite radšej, ale takáto brutálna dominancia jedného hráča ma vôbec nebaví a prekvapenia na jeho úkor len vítam, takže by mi prípadna Gyrosova výhra vôbec nevadila. Myslím si ale, že je to nereálne, ak sa mu podarí vyhrať aj SF, tak vo finále už bude strašne vyšťavený a proti Djokovmu returnu by som mu neveril, ak by nebol úplne stopercentný.

Ja tam ale hlavne mám ešte jedného favorita a to Stana (a mám rád aj Kohliho), takže dúfam, že vo finále s Djokom bude on, aj keď na tak rýchlom povrchu proti Gyrosovi mu veľmi neverím...
Reagovat
steve79
Nick hral vyborne. Kdyz si to srovna v hlave muze za dva az tri roky vyhrat wimbledin klidne.
Reagovat
Marduch
Páá zápasů jaro nedělá, ale chvílema hraje jak starej mazák, takže bych se nedivil, kdyby to zvládnul už příští rok..
Reagovat
peggy
Tricatnici uz na Vas klepe duchod.Nadalovi to take jiz nejde.Je to tak.
Reagovat
gigin
Co Roger?
Reagovat
smazaný uživatel
Ten už důchod od státu bere. Proto hraje tak v pohodě, nemusí se starat o finance.
Reagovat
Lunej..
U tebe uz davno klepal Nejenom důchod.
Reagovat
mahycek
Ajaj, co se to stalo, neviděl jsem, nebyl jsem doma. Myslel jsem, že může v Dubaji zatopit Djokovi, když tam Fedex není. Už jsem dorazil, mám se na to podívat ? Jestli to má cenu, když to tady zhodnotíte .
Reagovat
tommr
pokud jsi fanoušek Kyrgiose tak můžu vřele doporučit, pokud fandíš Tomášovi tak si to radši nepouštěj, protože tě to akorát nas.ere ...
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě na to koukni. Myslím, že to je poučné. Jednak uvidíš, jak se dá hrát zapas bez prvního servisu...sice Rebel ho prohrál, ale s tímhle kontextem, to vlastně nebylo az tak strašné...:0)
No uvidíš parádní BH Kyrgiose, jeden gem, kdy předvedl hend za sebou pěkný BH cross winner, serv volej a vymazlený drop...a potom hned 3x za sebou nepochopitelné chyby, s tím že to Nick korunuje DF, kdy si špatně nadhodí míč...při druhém servu...takže v těhle obdobných vlnách se ten druhý servis Rebela dal porazit...
Když na to koukneš, tak uvidíš od Rebela jeden FH cross, který byl faaakt dooost krásný...
Tak poučné video to asi bude, ale nevím nakolik tě to nadchne:) Pokud si chceš prohlédnout ten obojruč BH u Nicka, kouknout, co s ním dělá, tak doporučuji... pokud chceš vidět výkon na prvním servisu Rebela, tak rozhodně nedoporučuji, bo tě trefí šlak:)
Reagovat
smazaný uživatel
ale poučné je to určitě:)
Reagovat
Lunej..
škoda, i když jsem to moc nesledovala. Snad se dáš víc dohromady a Nick doufám nehodlá hned vyletět. No a trollové mají žně, budiž jim dopřáno.
Reagovat
Davor1
Berdych je čím ďalej jalovejší. Servis má na skoro dvojmetrového chlapa absolútne tragický, prvý trafí možno jeden zo štyroch a aj ten sa väčšinou dá returnovať. Dnes to bolo strašne dobre vidieť, tú jeho nekvalitu v porovnaní s Gyrosom, ktorý si servisom dokázal pomôcť k množstvu ľahkých bodov. Berdych bol naopak sústavne pod tlakom, keďže väčšinu výmen hral cez druhý servis, po ktorom Gyros dokáže zatlačiť neskutočne. Zase sa prejavila aj tá taktická neschopnosť Berdycha, keď na unaveného súpera nedokázal nájsť absolútne žiadnu protizbraň a vôbec nedokázal využiť tú jeho fyzickú indispozíciu.

Top10 je v najväčšej kríze za posledných X rokov a myslím, že je čas na jej výraznejšiu obmenu. Ferrer, Tsonga, Berdych a Nadal tam už budú len paberkovať, Nishi má čím ďalej viac zápasov, kde hrá ako hráč druhej stovky, Gasquet na viac ako 250 úroveň nemá. U Stana ťažko predpovedať, či bude mať top formu aspoň na 2-3 väčších turnajoch, ak nie, tak sa radí k ostatným.

Našťastie sa vyprofilovali viac ako dôstojní nástupcovia. Myslím, že čím skôr budú Gyros, Thiem, Zverev a Fritz v špičke, tým lepšie...
Reagovat
smazaný uživatel
se servisem souhlasim, z neho se opravdu stava Berdova mala osobni tragedie. A chybi mi agresivita, vetsi lehkost pohybu a sako, v prvopocatku spoluprace s Danim vse prece evidentne problesklo.. :-(

Jinak Kyrgios na spici... to uz at se tam snad radej dal konzervuje ten Djokovic... :-)))
Reagovat
Davor1
Tiež ho nemám rád, ale po hernej stránke je už teraz inde ako polovica desiatky a keď ho nezrazia zranenia, tak si na jeho pozíciu v najužšej špičke musíme pomaly zvykať...
Reagovat
Lunej..
Máš pravdu, ze začátku mi přišel Tomas hodně nabuzený novým impulsem jménem Dani a pak se to zase vytratilo. A nevím jestli se to vrátí..
Reagovat
tommr
Tomášovi nefunguje servis už hodně dlouho a sráží ho to podobně jako Petru. Někde v přípravě musí bejt chyba, protože servis je jedna z věcí, který se dají poměrně dobře natrénovat ... :(
Reagovat
Marduch
Ani jedno z toho už nezlepší, protože je to provázaný jedno s druhym :(
Reagovat
Kozoroh
Berdych si servis příliš dlouho nadhazuje - v TOP 10 nikomu servis (tj. nadhoz->udeření míčku) netrvá tak dlouho jak Berdychovi. Tak se naučil podávat a už to nezmění. Holt špatný návyk.
Reagovat
Kytka
Změnil poslední rok, dva techniku servisu. Už to nerve jen ramenem (už z toho měl tak před 4 lety problémy), ale pomůže si i už taky zády. Je to nový způsob a nemá ho tak zažitý. Tam se udělala chyba hned zamlada. Stejně jako Jirka Veselý, chlap jak hrom a servis nic moc, a to je ke všemu ještě levák! Už jsem viděla pokrok, když ho začal trénovat Krupa, jenže Jirka je paličák stejně jako Petra, chce mít svůj "vlastní rukopis" jak se vyjádřil. Ten je ale zatím takový, že prohraje všechno, i dobře rozjeté zápasy. V tom je tedy jeho rukopis nepřekonatelný. Asi s sebou pro něj Krupa nevozil medvídka či co.
Reagovat
Kytka
1. servis dneska trefoval z 53%, tedy asi každý druhý a vytěžil z něj 81%, Kyrgios ho trefoval z 59% a vytěžil něco přes 70%. Ale na druhém servisu byl rozdíl. U Toma jen asi 46%, což je proti jiným zápasům hodně málo. Tam byl rozdíl. No a pak ve vítězných úderech. Momentálně na hráče TOP 8 nemá a Kyrgios aktuálně hraje na jejich úrovni. Ale neodepisovala bych Toma. Nikoho, o tom dnes přesvědčil Baghdatis, který porazil Bautistu Aguta a ve druhém setu ho přejel kanárem. Dokud aktivně hraje, šance je, mělo by se tomu věřit. Protože co jiného zbývá. Z našich nevidím nikoho, kdo by se Tomášovi jen přiblížil, aspoň do druhé desítky, prostě nikdo.
Reagovat
George_Renel
Vzhledem k tomu, že mimo jiné a Toma jsou hráči TOP 8 i Nadal, Ferrer, Nišikori bych tak kategorický v tom odsudku nebyl...
Reagovat
tommr
Kyrgios dneska nepodal ani zdaleka tak dobrý výkon jako v Marseille - zřejmě ho trochu limitovaly záda - a přesto Tomáše zcela jasně přehrál. Zdá se, že Kyrgios je další ze stále se rozrůstající řady hráčů, který Tomáš už nikdy neporazí, protože jsou prostě skoro ve všem lepší než on ... :(
Reagovat
ta-dah
Mam jen jednu poznamku - pokud by Tom dnes ZALOSTNE selhal a Nick ho ZCELA JASNE prehral, nebyl by vysledek 6:4,6:4, ale tipnu 6:1,6:1. To by tvemu slovnimu hodnoceni odpovidalo vic. Doporucuju vitamin B6, zlepsuje naladu a umoznuje videt veci z pro tebe dosud nevidane perspektivy :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Magna B6 to jistí, tam je i hořčík.
Reagovat
tommr
zřejmě si ten zápas neviděla. Výsledek ani zdaleka neodpovídá poměru sil na kurtu. Tomáš byl od samýho začátku neustále v defenzívě a neměl nejmenší šanci na nějakej zvrat. Kyrgios ač zdravotně limitován byl jasným pánem na dvorci a byly tam z jeho strany i momenty který hraničily se zesměšňováním soupeře ...
Reagovat
ta-dah
:-) zapas jsem videla cely, sledovala jsem velmi pozorne, a pokud jsi ho videl ty, jak se projevovalo udajne zraneni Nicka, kterym tu mnozi argumentujete jako duvodem k Nickovu polovicnimu vykonu? Hral skvele, hybal se jedna radost, prvni podani neslo pod 200km/h, nastrilel 10 es, uprimne - tak nehraje zraneny hrac....Ale k meritu sporu... Zalostne selhani si predstavuju tak, ze hrac ze same hruzy ze soupere na kurt snad ani nedorazi a dorazi-li, nasledne hned hruzou omdli nebo tak...Tom zahral par dobrych vymen, neslo mu podani, ale kdyz to prvni trefil, z 82% ho vyhral. Etc., mohla bych pokracovat dal. Takze ver mi, B6 a jak doplnuje Stan Borowitz, s Mg je to jeste vyzivnejsi:-)))Neotalej...;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak toto jsem opravdu nečekal(a) :)))
Reagovat
Tuttovka
No tak tedy Berdyči Berdyči prohrát proti hráči se zjevnými problémy v oblasti zad takovýmhle způsobem je opravdu hodně špatné. Tvoje hra stačí na většinu hráčů, ale agresivní typy tě většinou rozeberou, protože nejsou ochoten a schopen pořádně zariskovat a většinou s každým dalším míčem se zvyšuje jejich tlak na tebe.
Reagovat
Roger_Federer
Za 6 dnu..to uz cosi naznacuje..
Reagovat
svetova.dvojka
Jsem moc rád, že výkony Berdycha mají klesající tendenci, v loni hrál líp. A Kyrgiose chválím zato, že porazil dva nejarogantnější tenisty na okruhu Čechoslováky Kližana a Berdycha, takovou čočku tihleti kriplové potřebují...
Reagovat
MaDI
Kriplové? To seš akorát tak ty Demente!
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě je největší kripl na okruhu právě Kyrgios.
Reagovat
smazaný uživatel
může být rád že je vždycky nasazený, protože jinak by končil ještě dříve, on všude uhraje čvrtfinále či osmifinále a hned jak má silnější soupeře tak prohraje
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist