Berdych v Šanghaji dohrál, nestačil na Murrayho

16. 10. 2015, 14:42
Aktuality 398
Tomáš Berdych skončil na turnaji v Šanghaji ve čtvrtfinále. Český hráč nestačil v dnešním večerním duelu na Andyho Murrayho a se světovou dvojkou prohrál jasně po setech 1-6 a 3-6.
Tomáš Berdych

Tomáš Berdych prohrál s Andym Murraym letos už potřetí a v Šanghaji měl zápas nejjednoznačnější průběh. Český hráč udělal jen v prvním setu 18 nevynucených chyb a od stavu 1-0 ztratil devět her v řadě. O další podání už Berdych nepřišel, Murrayho ale ve zbytku zápasu nijak neohrozil a za 79 minut odcházel z kurtu s porážkou 1-6 3-6.

V žebříčku sezony pro Turnaj mistrů klesne Berdych po tomto týdnu na šesté místo, ale stále je na dobré cestě si v Londýně vrchol roku pošesté zahrát.

Murrayho semifinálovým soupeřem bude Novak Djokovič, který před dnešním zápasem s Bernardem Tomicem vyhrál čtrnáct zápasů v řadě, posledních sedm dokonce bez ztráty setu. Obě série nejlepší hráč světa prodloužil, přestože mu Australan byl v první sadě vyrovnaným protivníkem. Srbský tenista se za stavu 3-2 dostal do vedení, Tomic si však vzal podání okamžitě zpátky a vynutil si tie-break. V něm ještě odvrátil dva setboly, než po hodině hry úvodní dějství ztratil.

Tomic, který si v prvním setu připsal 18 vítězných úderů, ztratil hned v úvodu další sady servis, a tentokrát už ztrátu nedohnal. Letošní suverén mu podání prolomil ještě dvakrát a za necelou hodinu a půl se radoval z vítězství 7-6 6-1.

Nadal uhrál druhé semifinále v řadě
Dobrou formu dnes v Šanghaji potvrdil i Rafael Nadal, který po téměř roce a půl porazil soupeře z elitní světové pětky.

Stan Wawrinka se postavil proti Španělovi necelých dvacet hodin po vyčerpávajícím souboji s Marinem Čiličem a s Nadalem držel krok jen do čtvrté hry. Často chybující Wawrinka od stavu 2-2 ztratil čtyři servisy v řadě a ve druhém setu dokázal už jen odvrátit "kanára". Rodák z Mallorky po hodině hry vybojoval první mečbol a využil ho.

"Cítil jsem, že se na mně podepsala předchozí noc (Wawrinka hrál včera s Čiličem téměř tři hodiny, pozn.), ale taky posledních deset dnů. Odehrál jsem toho hodně, zvítězil v Tokiu," řekl po utkání Wawrinka, který si dnes připsal 34 nevynucených chyb. "Dneska jsem s tím trochu bojoval. Když nejste stoprocentní, proti Nadalovi nic neuhrajete," dodal.

Španělský tenista si o finále zahraje s Jo-Wilfriedem Tsongou, se kterým se na okruhu ATP neutkal už více než dva roky. "Semifinále je pro mě skvělý výsledek," radoval se Nadal. "Letos jsem se do něj na tvrdém povrchu nedostal a teď jsem v něm dva týdny po sobě. To je ohromné zlepšení," dodal.

Výsledky - Šanghaj (tvrdý povrch, dotace 7.021.335 dolarů):
Dvouhra - čtvrtfinále:
Murray (3-Brit.) - Berdych (5-ČR) 6:1, 6:3
Djokovič (1-Srb.) - Tomic (Austr.) 7:6 (8:6), 6:1
Nadal (8-Šp.) - Wawrinka (4-Švýc.) 6:2, 6:1
Tsonga (16-Fr.) - Anderson (JAR) 7:6 (8:6), 5:7, 6:4
Semifinálové dvojice: Djokovič - Murray, Nadal - Tsonga

Komentáře

398
Přidat komentář
smazaný uživatel
nole vypraska Andyho a na Tsongovi si smlsne. Kdy naposledy Tsonga porazil Noleho? V juniorkach??
Reagovat
Cico93
minulý rok!
a to pekne rad radom Novak, Andy a Roger.
Reagovat
Davor1
V juniorkách ty vole, to už radšej nepíš nič, ako takéto bludy na entú.
Nikto iný mimo Nadala, Federera a Murrayho nemá s Djokovičom lepšiu bilanciu ako Tsonga.
Reagovat
Mayo
Priatelia podme si spolu zatipovať
za mňa: 2-1 AM
Reagovat
Cico93
Andy
6:4 6:4
Reagovat
spaniel
Psal si zatipovat a myslel si zavtipkovat.
Reagovat
Cico93
ale hej, skoro som sa trafil.
Reagovat
smazaný uživatel
chlapci, dole ružové okuliare, želanie a realita je úplne niečo iné. Fandím Andymu ;) Keď boh dá, aj motyka vystrelí. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Andy zkusi agresivni hru jako vcera ptoti Tomasovi, ale zde narazi. Pak to vzda a Noleho prepinka
Reagovat
smazaný uživatel
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/12096377_826341120817885_3896890390588696855_n.jpg?oh=e943ebf8fb0e460afd0e30cbac079065&oe=568941C7
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Joovi:). Uvidíme, co udělá zítra s Novakem/Andym. Bojím se, že nic...
Reagovat
dappe
Ale Tsonga mi nepřijde v nějak extra dobré formě, spíš to tady ubojoval a měl trochu štěstí na soupeře. Nesnáším řeči typu předčasné finále atd., ale tohle se mi zdá být celkem jasné. Fakt netuším, jak by mohl proti vítězi druhého semifinále zítra uspět.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nakonec lepší Jo-Willy, taky se hodně zvednul a navíc nenápadně, s tímto by mohl na Djokoviče zatlačit, přeju mu to, Rafa končí před branami finále, nevadí, není to ještě top, ale je na dobrý cestě, každopádně tam je pořád na čem pracovat :) Celkově to byl hodně povedenej souboj, myslim si, že Djokomůrárna to kvalitou nepřekoná ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Sympos Jo to ubojoval, gratualce. Rafito bojuj dal!!! :-)
Reagovat
Cico93
Škoda hlavne za stavu 4:3 a 30:0 tam to Rafa posral.
Ale ten hnev zmierňuje fakt, že to je Tsonga.

Tak snáď to tam Jo celé vyhrá aj keď to bude veľmi veľmi ťažké.
Reagovat
Lunej..
Moc mu to preju :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ešte zdolať Srba a som spokojná. Neverím totiž, že ho Andy dá. Na to je Srb až príliš dobrý.
Reagovat
Lunej..
tady stojim na zemi a myslim, ze Djoka neda. Pokud tedy dnes Djok postoupi v coz doufam. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Už mu rovno môžu dať trofej. Neva, ešte si 2 duely užijeme. Dúfam, že to nebude jednoznačné a skončia za 60 minút.
Reagovat
Lunej..
tak zazraky se deji i v tenise jinak by to byla nuda :)
Reagovat
smazaný uživatel
budem vulgárna, Rafa je cocot.
Reagovat
Mayo
:D
Reagovat
insanezy_
Na gemy ale ízy win Rafa
Reagovat
spaniel
Lol.
Reagovat
Cico93
Insa
slabo si fandil.
Reagovat
insanezy_
Fandil sem dost, ale jsem spokojenej se zlepšením Rafy
Reagovat
Kozoroh
To ale nikoho nezajímá, podstatné je, kolik kdo vyhrál setů!
Reagovat
Mayo
ale zaujíma to, v prípade Djokoviča tu píše Forehand stále dačo o tom ako stráca iba 4 gemy na zápas či čo :D pritom podľa mňa je jedno, kto koľko stratí hlavná je výhra
Reagovat
Kozoroh
Ale to je zas něco jiného. Forehand píše o Djokerově dominanci nad ostatními hráči v zápasech, zatímco insanezy o tom, že Nadal uhrál víc gemů v prohraném zápase. A co je Nadalovi platné, že uhrál víc gemů, když duel prohrál?
Reagovat
Mayo
podľa mňa to neni ani to isté...mne je jedno či dakto vyhrá suverénne alebo tesne, hlavne, že vyhrá...veď aj Čilič odvracal mečbol a mal prehrať s Čoričom a spláchol ho :D
Reagovat
Mayo
oprava je to isté :D
Reagovat
rod_laver
Přesně, Roger ve finále US Open měl o jeden vyhraný míč méně než Novak, a to prohrál 3:1 na sety.
Reagovat
Mayo
Tak nakoniec druhé finále v rade to nebude, škoda. Ale gratulujem JWT, je to sympaťák a ten volej na sieti bol skvelý.
Reagovat
Kytka
Skvěle Tsonga!!!!! Po tom kanárovi jsem se bála, že to už bude nuda, ale on to ubojoval.
Reagovat
spaniel
Tak Jo nakonec meritkem byl. A druhym setem nektere pekne vytroloval.
Reagovat
bIbec
pěkně Jo.
Reagovat
smazaný uživatel
klobúk dole jak si tsonga vybojoval ten matchball
Reagovat
smazaný uživatel
vitaj, ďalší fan Djokolandu.
Reagovat
smazaný uživatel
ahoj kamoška, čo vravíš na aktuálnu srbskú nadvládu?
Reagovat
smazaný uživatel
gratulujem, jednoznačne je naj. Jeho kvality nepopieram. A čo, ako Dima? Aj ho tlačím, ale nič moc.
Reagovat
smazaný uživatel
nechápem, čo sa s ním deje, s takými hráčmi dokáže prehrávať, že pred rokom by som na niečo takéto ani nepomyslel, myslím, že sa môže dať dokopy s genie, tento rok si obaja hrozní.
Reagovat
Kozoroh
Podle čeho si usoudila, že je fandou Djokera?
Reagovat
Mayo
on je fanatický ako ty asi, môžeš mať radosť Kozorohu :D
Reagovat
smazaný uživatel
ahoj mayo :D jak sa darí?
Reagovat
Mayo
Nazdar kks, čo tu robíš :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tam už bola nuda a nemal s kým na úrovni debatiť.
Reagovat
Kozoroh
Budu jen rád, pokud tu na TP bude víc fandů No1eho :-)
Reagovat
Mayo
je ich tu už dosť a začínajú tu aj niektorí iní Djokovičovatieť
Reagovat
smazaný uživatel
To len preto, aby nevyčnievali zo zbesilého prúdu a nedostali naložené. Sú to zbabelci a nie správni fans. Strach je veľký pán. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Poznáme sa z iného portálu. :-)
Reagovat
pockerface
Hej, tak velká gratulace Tsongovi. Za dnešní výkon si finále zaslouží, a že dostal kanárka, nevadí. Ve 3.setu hrál výborně.
Reagovat
spaniel
Neskutecna vymena! Skvele Jo!
Reagovat
pockerface
Tak to byla výměna, úžasná od obou.
Reagovat
MartinPa
Rafa zase stejná kravina jako v prvním setu, náběh na síť s tím, že mohl soupeři ukázat kam to lupne a on to namísto k baseline vrátí na servis lajnu, aby mohl být brejknut. Na druhou stranu Jo, až na ten blok ve druhém setu, hraje dobře a postup má blízko. Kdo postoupí je fuk, páč s tímto výkonem si s oběma Novak zatrénuje :-)
Reagovat
MartinPa
Chtěl sem ještě dodat, že Novak ve finále ještě není, ale jak znám Andyho, tak ten půjde už ze šatny s hnědým za ušima...
Reagovat
pockerface
Tak teď se z toho nepodělat. Tak snad to Jo dotáhne do úspěšného konce.
Reagovat
dadaft
a helemese.
teď jsem na Tsongu fakt zvědavý,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
spaniel
Toto jsou big pointy, ne za stavu 1:0, 0:1, 40:15.
Reagovat
smazaný uživatel
Odišiel som za stavu 4:4 ako na potvoru, takze vidim uz len Livescore..Ale samo, gratulka hejterom, búchajte šampus..:)
Reagovat
spaniel
A nejsi hater ty, kdyz neveris, ze Tosngu muze mit nekdo rad? A jeste neni dobojovane.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasné...Tsongu, Berdycha, Ferrera, Murrayho..Záleží s kým Nadal hrá...

Je vždy milé sledovať, že počas zápasov Nadala má v diskusii najviac komentov Spaniel...:)

Nevadí, Tsonga hral dobre, Rafa sa musí zlepšiť, ale zlepšenie nastáva, uvidime, čo prinesie koniec sezóny..
Reagovat
spaniel
Lol, tobe z toho uz vazne hrabe. Trem z tech ctyrech jsem v zivote nefandil.

Nejvic komentu? Nejspis mas problemy s malou nasobilkou (coz je zjevne davno, vid 1%, h2h SW vs Henin, Clisters atd).
Reagovat
smazaný uživatel
Koment číslo 8.

Vyhrávaš :)
Reagovat
spaniel
Á, uroven materska skola, gratuluji. Holt, co ti zbyva, ze ano. Mimochodem, kdyz si to napsal, mel jsem 5 komentu a ty jen navrchu do te doby 7, dole jsem ani nesel. Takze klasicky si kakas do krku.
Reagovat
Lunej..
nejak nechapu tvuj koment. Tsongu mam rada a Nadal je mi fuk ani jo nesleduju jen obcas jako dnes kdyz hraje s mym oblibenym hracum. Takze chapu mozne zklamani, ale nehazej vsechny do jednoho pytle.
Reagovat
smazaný uživatel
uroven materska skola, gratuluji. Holt, co ti zbyva, ze ano. Mimochodem, kdyz si to napsal, mel jsem 5 komentu a ty jen navrchu do te doby 7, dole jsem ani nesel. Takze klasicky si kakas do krku.

12:01, 12:08, 12:10, 12:56, 12:59, 13:03, 13:07, 13:08..Jj, máš tu 5 príspevkov...Ty si jelito, ešte k tomu hejterské jelito :)
Reagovat
spaniel
13:08 je tvuj a 13:07 je uz pote, co jsi napsal, ze mam nejvic komentu. Do te doby jsem mel 5. Tobe fakt dela problem scitani, ze? Ztrapnujes se hezky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ideme sa chytat za slovicka?..Ok, do 13:03 si ich mal 5, do 13:08 si ich mal 8...Áno. To je o jeden viac ako mal jeho fanusik...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, tak som si dal tú namahu overit tvoju matematiku...

12:01, 12:08, 12:10, 12:56, 12:59, 13:00...- toto je podla spaniela 5 komentov

11:31, 11:32, 11:56, 12:04, 12:37, 12:57 - toto je podla spaniela 7 komentov :)

Do doby, kedy som napísal koment o 13:03...Ako som hovoril, jelito..
Reagovat
spaniel
Psal si ze jich mam nejvic a zjevne ne. Vim uz dlouho, ze fakta, cisla, statistiky jsou pro tebe mallorska vesnice, ale ze neumis pocitat, je fakt trapne.
Mimochodem, i kdybych jim mel tisic, nic to nemeni na tom, ze jsem psal pravdu a ty neunasis.
Reagovat
Roger_Federer
Dneska nejak neunasis..., v klidu.Rafa se jednoznacne zlepsil.
Uz se smirte, ze na uroven Murrayho, Federera, Djokovice, to uz asi nepujde, ale cekam, ze pristi rok nejake turnaje vyhraje.
Reagovat
Cico93
Len s tým Rogerom veľmi nevyskakuj noo!
Reagovat
Roger_Federer
Co tim myslis?Roger letos 2 finale Granslemu, bouzel tam nejlepsi hrac poslednich 4let.
Na nejakou Sanghaj hodil bobek.
Reagovat
Mayo
veď má s Rogerom pravdu
Reagovat
Cico93
Veď možno má, ja len tak :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Na úroven hráca vypadavajúceho na svojom najlepšom povrchu s hráčom ako Ramos Vamos Vilonas sa Rafa fakt nechytá :)
Reagovat
spaniel
Stacila ti ta hodka na vyplakani? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Bol som u holiča, večer mám oslavu...:)..A moj zivot dnesnou prehrou nekončí a nebudem teraz dva mesiace neprispievať ako ty po USO, kedy si snáď musel nasadiť kúpele na doliečenie :))
Reagovat
Roger_Federer
Mozno by sis tu pauzu dat mel...prospelo by ti to.
Reagovat
Roger_Federer
Realita je kruta vec ze?..pak se divis po svych neustalich hatech Federera,ze ti to nekdo vraci??
Budte radi, aspon si nepokazi bilanci s Novakem.
Reagovat
Roger_Federer
Dneska nejak neunasis..., v klidu.Rafa se jednoznacne zlepsil.
Uz se smirte, ze na uroven Murrayho, Federera, Djokovice, to uz asi nepujde, ale cekam, ze pristi rok nejake turnaje vyhraje.
Reagovat
spaniel
Len s tym Rogerom veľmi nevyskakuj noo!
Reagovat
Cico93
:-)
Reagovat
Lina
Chápu, že jsi zklamaný, ale to co jsi napsal v první větě, mně přijde jako nesoudný, ublížený pohled, jestli jsem to správně pochopila. Jen kvůli tomu, že někdo Nadala nemusí, neznamená, že se přeje vítězství všem jeho soupeřům.
Když to vztáhnu na sebe, tak ho taky nemusím a fandím zrovna těm, co jsi vypsal kromě Andyho. Proto jim až na vyjímky fandím vždy a vůbec to nesouvisí s Nadalem.
Reagovat
smazaný uživatel
Omg :)

Spaniela evidentne nepoznáš, je to hater a sám sa tým netají...Opat ďalší z Rafových zápasov, kedy bol najaktívnejším pouzivatelom..
Reagovat
smazaný uživatel
Teď to přijde, bitva až do konce, tak vamos Býk, udolej Tsongiče :))
Reagovat
rod_laver
Rafa hraje obstojne, vypada to, ze se zacina zvedat. Prekvapilo me, jak se v nekterych momentech tlacil dopredu.

A Jo ma nadhernou pritelkyni :-)
Reagovat
MarcelPersch
souhlasím se vším :)
Reagovat
Roger_Federer
Jako Rafan se zlepsil.., ale do hry kdy by mohl pomyslet na titul to ma hodne daleko.
Reagovat
smazaný uživatel
S tým sa už dá súhlasit..
Reagovat
insanezy_
Rafa titán mód na bpty
Reagovat
Mayo
Este jeden
Reagovat
smazaný uživatel
Tomu se říká otočka, Wilda byl právě potrestán kanárem :D
Reagovat
Lunej..
Tak doufám, že teď zase potrestá Rafu :)
Reagovat
Lunej..
Stejně je Jo jeden z nejsympatičtějších hráčů na okruhu.
Reagovat
smazaný uživatel
to je, mám ho ráda, je to chlap jak hora s velkou ránou, ale je to sympaťák stejně jako Delpo :) dnes ale fandím víc Nadalovi, přestože by to možná bylo ve finále s Djokovičem zajímavější ;)
Reagovat
Lunej..
Zrádkyně :D Dneska budeš ronit slzy :D
Reagovat
smazaný uživatel
nojo, tak výjimečně jsem zrádkyně no :P ale tohle vypadá na boj do posledního míče
Reagovat
spaniel
Jo na vyhru v pohode ma, nechapu proc v tomto setu tak klauní. V kazdem gemu hrozi a nic. Svoje samozrejme projede. Snad se vzpamatuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Volá sa to big pointy.
Reagovat
spaniel
Hovňajs. V prvnim setu nebyli? Proste Jo klauní, Nadal hraje tužku, běhá, heká a modlí se za chybu.
Reagovat
yenda1
Stačí mu to.
Reagovat
spaniel
Bohužel.
Reagovat
yenda1
Zase ale Tsonga není měřítko. Nebo takhle. Je měřítko, ale Nadal míří víc a chce být jistě poměřován spíše s tím klukem z východu.
Reagovat
Kozoroh
Nadal sice hraje líp než před dvěma měsíci na severoamerické hardové sérii nebo dřív v rámci letošní sezóny, ale stále mu to nestačí na hráče úzké špičky (Stana nepočítám, ten včerejší zápas odchodil a byl limitovaný zraněním) a má problémy, pokud narazí na tenistu TOP 20 ve formě (dnešní duel s Tsongou). Pokud svůj tým nedoplní o nového člena, resp. neupraví svou hru, tak progres nikdy nedosáhne na dřívější úroveň jeho tenisu.
Reagovat
smazaný uživatel
Hráči úzkej špičky vypadávajú v prvých kolách..Nestačí to momentálne na Noleho.
Reagovat
MartinPa
Tak první set je v čoudu, schválně sem počítal kolikpak dnes Rafa zahraje míčů k baseline a napočítal sem všehovšudy 3 míče. Dokonce i v situacích, kdy to mohl z půlky hřiště zašpendlit k čáře, tak to Joovi namaže na servis lajnu k prohozu. Včera mu to ještě prošlo díky tomu, že Stan se vyřídil sám, ale s touhle hrou si ho Novak namaže na chleba :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak že by už? To jsou kvalitní výměny :)) Vamos Rafa!
Reagovat
Kozoroh
A co teprve, až nastoupí Nolda s Andym, to budou výměny jak řemen!! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Už se klepeš, co? :D klasická Djokomůrárna nás čeká, včera mě teda Květák překvapil tak perfektní hrou, schválně, jestli se hecne i proti Noldovi ;)
Reagovat
Mayo
To bude akurat pinkacka dozblbnutia.
Reagovat
Mayo
Ten Jo ide velmi nenapadne na turnaji a nakoniec este bude finalista mozno. To su mi veci ale este sa da otocit, vamos!
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda, Rafa šance mal...Opat niektoré zbytočné chyby z FH ho obrali o lepšie príležitosti...
Reagovat
Herbert_Hoover
No, tak ten poslední míč v setu do sítě to zdokumentoval. Hodně špatné tohle.
Reagovat
pockerface
Tak teď objektivně, za ten úder musím Rafu pochválit :-). A hned vzápětí Jo eso a je to 4:2.
Reagovat
Herbert_Hoover
Teď ten running forehand! VAMOS :)
Reagovat
TheRoyalBlue
Uz by mohol Rafa prestat to tak tlacit Tsongovi do backhandu, ktory ma dnes skoro rovnako dobry ako FH.
Reagovat
Roger_Federer
Jeste chvilku at nekdo vyklada, ze Rafa neni pomalejsi, u kazdeho druheho mice je o krok pozdeji, z toho prameni chyby.
Pokud neprizpusoby hru, nezkrati vymeny, nezacne zakoncovat driv do dalsich sezon, jako Roger, bude to mit hodne tezky.
Kde to sme, aby ho honil Tsonga po kurtu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Jo, je opravdu divné, že ranař někoho honí po kurtu :)
Reagovat
Roger_Federer
; ), vsiml jsem si, ze ty "novy" zdejsi nejvetsi expert.
No kdyby mu to Rafa neumoznoval, urcite ho honit ranar nebude.
Ue by to bylo tim, ze z toho ze je u micu Rafa pozdeji, prameni kratsi obrane udery, ze kterych pak Tsonga "ranari" :)??
Reagovat
Herbert_Hoover
Asi jako ty :)
Nene, nebude, Tsonga ho nikdy na betonu nehonil, vždycky ho honil v zápasech po celou dobu Rafa, protože on je prostě ten typ :) Spíše je problém v defenzívě, jindy Rafa odvracel zkrátka více, proto ten dojem byl jiný. Samozřejmě forhend byl víc zabijácký, ale to chce čas. Jen je zvláštní se divit, že Tsonga i může někoho honit po kurtu. :)
Reagovat
pockerface
Já to stále rychlejší a tvrdší. Roger, aby stačil hernímu stylu, který předvádí 95% hráčů, tak také musel udělat pár změn ve svém stylu. Se Stefanem jdou dobrou cestou. Rafa bude asi taky musel udělat ve své hře nějakou změnu, je fakt, že stát 3 metry za BL a vracet krátké údery, s tím asi už nevystačí a začínajího porážet hráči, kteří dřív neměli nárok.
Reagovat
Herbert_Hoover
Rafa tu změnu neudělá. :) Je zkrátka jiný typ než Roger, je zautomatizovaný. Ale třeba překvapí. :) Začne hrát častěji delší údery, zlepší ještě pohyb, to jsou hlavní změny, které nutno provést. Žádná extra obměna.
Reagovat
smazaný uživatel
Pomalší je, ale vačšina chýb nie je z dobiehaných úderov..Práve naopak..
Reagovat
Herbert_Hoover
Damn ta smeč do autu po epických forhendech :/ No, zatím žádná sláva, ale Jo dobře no..
Reagovat
pockerface
Dobře JO! Tak teď potvrdit, ta top10 by ti slušela.
Reagovat
pockerface
Dnes fandím Tsongovi. Finále by mu slušelo. Minulý týden jsme viděli finále Novak x Rafa, tak by to chtělo trošku změnu a mohlo by to být Andy x Tsonga.
Reagovat
Kozoroh
"by to chtělo trošku změnu"

Pro mě za mě může být finále No1e x Jo. Ostatně pokud chceš, aby Roger byl letos druhý, chtě nechtě musíš dnes fandit Djokovi :-P
Reagovat
pockerface
To je fakt. Já Andyho vlastně nemám rád. Prostě ten kluk mě nebaví, ale letos mám pocit, že už je toho Nováka moc :-). Hlavně, aby to byly koukatelný a dobrý zápasy.
Reagovat
smazaný uživatel
Vamos, bejčku, pojď do toho a snaž se trochu víc, Jo-Willy není žádný ořezávátko :)) a už žádný kotouly, jasný, tady nejsme na hodině tělocviku :D
Reagovat
gigin
https://m.facebook.com/TrollTennis/photos/a.392343637550971.1073741826.222913534493983/826251954160135/?type=3&source=48
Reagovat
rod_laver
:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Teďka na konci sezony to má Stanimal nelehké. Ženské hrají vždycky jinde než chlapi. :D
Reagovat
smazaný uživatel
tenhle troll mě po delší době fakt pobavil, už je jasný, kam tak spěchal :D :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Skřítkové tesaři vylezte z mechu, chopte se myši, zapněte streamy...a pojďte fandit Rafovi! :)) Už za hoďku to vypukne. :)
Reagovat
gigin
Kdo ví, co asi dělá Ernestek...
Reagovat
smazaný uživatel
Nezáviď, skupino!
Reagovat
gigin
https://twitter.com/jessica4stein/status/655021936540536832
Reagovat
Herbert_Hoover
Kouří, pije a ponocuje :(
Reagovat
rod_laver
šlahá naozaj chutné pálenky a vyhazuje z vrecka :D
Reagovat
gigin
S Lacom :-D
Reagovat
Mayo
Býk vyhral 300 zápasov na masters (:
Reagovat
babolat.cz
s tím dnešním?
Reagovat
vaclavsubrt
BTW: Nevíte o nějakém filmu o tenise? Mimo Wimbledon :)
Reagovat
janek_da
http://www.csfd.cz/film/381757-sedm-dni-v-pekle/prehled/
:-DDDDDD
Reagovat
janek_da
verbal *****

43 minut v křeči. A radosti. Radosti z té fantastické kreativity. Rozhodně o tom nic nečtěte a nejdříve si to naprudko pusťte!!! STOP! Říkal jsem, kurwa(edit: janekda), nic o tom nečtěte! Tak padejte a vraťte se až po zhlédnutí. Já teda po prvních pěti minutách, když se objevil Mekenrou a prdelatá Serena, začal málem gůglit žebříčky ATP s údivem, jak mi jenom takové slavné finále Wimbledonu mezi extravagantní hajzlovou štětkou a retardem, dost připomínajícím Jendu Sněha, mohlo uniknout. A dost. Nemám rád bojlery, tak jen řeknu, že v takové poloze nedávno zavražděného ředitele Noční hlídky už asi jen tak neuvidíte. Naprosto seriózní pseukument a to nejvtipnější, co jsem za poslední dva roky viděl. A ano, jak zde trefně poznamenal nějaký zbuznělý homoromantik, pokud jste funoušci výhradně vyhřátého tumoru Ryčrda Kértise, vyhýbejte se tomu jako Djokovič albánským separatistům a Sampras depilaci.
Reagovat
smazaný uživatel
geniální :D
Reagovat
D@nny
Tenhle vypadá kvalitně jak Fulnekovy názory na "reálný socialismus":D Zkus shlédnout, možná se ti bude líbit:D
Reagovat
Herbert_Hoover
Vamos Rafa! :) 12:3 se Stanem už je vypovídající a není sporu o tom, že se Rafa blíží kvapem cíli, tedy návratu mezi big 4 (i když oficiálně žebříčkově to ještě bude trvat). :) Pojď si pro finále. Je paradoxní, že má Rafa šanci letos uhrát teprve druhé finále v Šanghaji za celou kariéru. :)) Asi v něm dopadne hůř než s Koljou před 6 lety, ale bude tam. I když pokud bude proměňovat své šance lépe než v Pekingu, může to být zajímavé :) Dvakrát 2:6 by se opakovat případně nemělo.
Reagovat
a.magerova
Pro mě z ní nikdy nevypadl ;-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak herně tam nepatřil, co si budem. :) Tradice je samozřejmě tradice. Spoustu let je člověk zvyklý na to, že je to o 4 hráčích, takže z toho i nadále žije. :) Ale ono se pak ukáže, že do ní patřil právem, když je schopný se opět vrátit a odrazit se takřka ode dna do (snad) výšin. :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Roger i Rafa comebacky jako blázen už oba zažili. Roger po roce 2013 a Rafa v sezoně 2013 + snad letos-příští rok. :) Jsou to prostě "páni kluci"! :) Ještě by to chtělo pár zlatých velkých večírků pro oba a i jejich další společné bitvy. :)
Reagovat
smazaný uživatel
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12115755_824848924300438_6565150727309934163_n.png?oh=46a6bc546eca91e92e12f595fa0c2009&oe=56908CC7
Reagovat
Herbert_Hoover
Musíme věřit :P
Reagovat
smazaný uživatel
já věřím a stále to nevychází :( ale víš, že pak půjdem proti sobě? :P
Reagovat
Herbert_Hoover
Ale ten proces udobřování poté bývá fajn. :P :D
Reagovat
smazaný uživatel
záleží, o jaké udobřování půjde ;))
Reagovat
Herbert_Hoover
Můžeme si pustit jejich společná videa s přátelským nádechem a uvolněnou atmosférou :D
Reagovat
smazaný uživatel
sice na dálku :( ale to beru, už jsem to tu dneska jednou dávala, co mě rozesměje vždycky, tohle je nesmrtelnýýý :D

https://www.youtube.com/watch?v=jJV-mF6chSg
Reagovat
Herbert_Hoover
Pokud se utkají brzy, tak na dálku no..HA! Na to jsem teď právě myslel :P Ale prvně jsem si pustil to video, jak Roger Rafu vyzvedl na letišti před jejich společnou exhibicí :) Taky hezké :) Ale to tvé je legendární :D
Reagovat
smazaný uživatel
to je legendární, dneska jsem si u toho utírala slzy smíchu :D :D :D a to samý legendární Rogerův výtlem při interview, když slyší španělštinu, z toho taky nemůžu :D :D

https://www.youtube.com/watch?v=IM_dOoUXgLE

To mě ale pošli to s tím Rafou, jak ho vyzvedává na letišti, jestli jsem to už viděla :))
Reagovat
Herbert_Hoover
Reagovat
smazaný uživatel
tak tohle jsem ještě neviděla :) spíše přátelsky laděné než srandovní, Roger v té vestičce k sežrání, už jsem ho viděla takhle v jiném videu, to vlastně patří k tomu mému z natáčení spotu :D jo potkat tyhle dva nebo jen jednoho z nich na ulici, kéž by :))
Reagovat
a.magerova
A zde důkaz toho, že Rogera má ráda máma, táta i sestra Rafy :-))
https://www.youtube.com/watch?v=wlhpqh7oNOw
Reagovat
smazaný uživatel
kde že ty předpředpředpředloňské sněhy jsou, viď :)) letos zopakovat prosím :)))
Reagovat
a.magerova
Njn.... ale tak, musíme mu důvěřovat a ono TO půjde :-))

Hlavně ať ho hraní baví !!!
Reagovat
smazaný uživatel
myslím si, že jeho hraní nepřestane bavit nikdy, spíše se kolem toho bude motat i po skončení kariéry, pokud nebude někoho trénovat, třeba svoje děti :D tak bude určitě hrát plno exhibicí a dál bavit lidi :)
Reagovat
a.magerova
Tak já si myslím, že trénovat hráče nebude, aspoň né v dohledné době po ukončení kariéry. Své holky nebude trénovat určitě, už teď mu prý říkají, že tomu nerozumí, že jim jejich trenér říká něco jiného a prý to ví líp než taťka :-))

Roger kdysi říkal, že by chtěl být "papalášem" ve Wimbledonu ;-)
Reagovat
Kozoroh
" už teď mu prý říkají, že tomu nerozumí, že jim jejich trenér říká něco jiného"

Je smutné, když tohle Roger od svých dcer slyší. Ale hodně to vypovídá i o tom koučovi, který si myslí, že tenisu rozumí víc než Federer. Takoví kouči pak způsobují, že mladí hrají +/- stejnou hru a výrazně se od sebe neodlišují.
Reagovat
a.magerova
Není to smutné, je to právě veselé.... určitě trenér holkám neříká: "Tatíka neposlouchejte, je to patlal."

Je to o tom, že Roger je doma obyčejný táta, což je suprové, prostě trenér je trenér a táta je táta :-))
Reagovat
smazaný uživatel
přesně tak a má super smysl pro humor, umí si z toho udělat srandu :)
Reagovat
a.magerova
Jj, Roger to hodil novinářům jako vtípek né, že by si stěžoval na práci trenéra holek :-))
Reagovat
smazaný uživatel
a jo vlastně, máš pravdu :)) dětičky se nechtějí učit od tatínka, mistra svého oboru, to je sranda :D ale tak uvidíme, samozřejmě, že je do toho nebude chtít tlačit, a taky si myslím, že nikomu nebude radit, natož trénovat hned po skončení kariéry, to až později možná, já si ani neumim představit, co bude, až na to fakt dojde, zatím je to skoro nemyslitelný :D ve Wimbledonu by mu to určitě sedlo přispět tam svým odkazem k organizaci nejslavnějšího grandslamu ze všech, nejspíš by se ty striktní poměry tam rozumně povolily na únosnou úroveň, viz s tím oblečením a tak :))
Reagovat
a.magerova
Jj mohl by jim "nařídit" kapku volnosti v oblíkání...... ale tak ono to časem povolí, se přistěhovalci obrátí na mezinárodní soud s tím, že Wimbledon vyzdvihuje bílou a barevnou potlačuje.... a bude po tradici raz dva :-P
Reagovat
smazaný uživatel
to je fakt, nakonec budou Britové obviněni z rasismu, že příliš upřednostňují bílou barvu :P
Reagovat
a.magerova
Onehdá jsem se dívala na Dva a půl chlapa, tam kluci za Bertu hledali náhradu, jakože hospodyni, a jedna tmavá adeptka vyslovila "obavu", že jistě budou vyžadovat prát bílé prádlo odděleně od barevného..... jako jooo sranda, ale aby to tak i do budoucna zůstalo !!!
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
tito
Jojo. Je radost vidět, jak se mu pomalu ale jistě vrací zabijácké know how. Krůček po krůčku získává jistotu na forehandu, lépe se začíná pohybovat, přibývá motivačních gest. Na Djokoviče to momentálně zdaleka nestačí, ale příští rok by se mohli vrátit do starých kolejí.
Vamos!!!
Reagovat
D@nny
12:3 je sice vypovídající, ale dnešní zápas rozhodně ne. Wawrinka to Nadalovi dost ulehčil, i když musím říct, že Nadal konečně začíná působit na kurtu sebevědomě a jeho zlepšující se forehand je toho důkazem. Skutečný test Nadalovy formy přijde až ve finále(Tsonga ho určitě nezastaví) a tam se nejspíš utká znovu s Djokovicem a podle toho jak to dopadne, se uvidí jestli jde Rafa správným směrem a hlavně jak rychle tím směrem jde. Mírný optimismus je ale podle mě na místě:)
Reagovat
Herbert_Hoover
Djoker je velmi přísné měřítko formy. Plné ruce práce by s ním měl i Rafa model 2013..je zřejmé, že na výhru to ještě stačit nebude, pravděpodobně ani na zisk setu..samozřejmě si můžeme říkat, že Rafa hraje lépe než v Pekingu, takže s Novakem bude výsledek méně drtivější, ale právě že nemusí a nebude to znamenat vůbec nic. Ani, že Rafa kráčí pomalu nebo že se náhle zastavil na místě či snad se o krok vrátil zpět. Djoker si zkrátka žije na své tenisové planetě, sám. Takže tajně doufám, že by mohl být výsledek o poznání vyrovnanější než před týdnem, ale pokud ne, tak nebudu z toho dělat žádné ukvapené závěry. Rafovým objektivním testem jsou hráči typu Stan, Tsonga atd..Djoker je testem formy jen pro pána Boha. :)
Reagovat
D@nny
Nedělal bych s Djokovice zase až takového boha. Je to skvělý hráč a tenhle rok mu vychází skvěle, ale je to jen člověk. Neboj ale nejsem tak naivní, že bych očekával výhru Nadala v jejich případném finále, ani bych nepoměřoval prohru jako fakt, že se Nadal nezlepšil. Vypovídající bude předvedena hra ze strany Nadala a Djokovice a až pak výsledek, protože dnešní výsledek 12:3 ač vypadá jednoznačně, tak je třeba brát v úvahu hru kterou se Wawrinka prezentoval a tím pádem se těžko může dobře odhadnout Nadalova forma po dnešku.
Reagovat
smazaný uživatel
Najlepší tenis podľa mňa Rafa z posledných dvoch týždňov predvádzal v prvom finálovom sete s Nolem..Áno, výsledok je 2:6, no po osmich gemoch prveho dejstva by tomu viac svedčilo 4:4...

S Raonicom, ani s Wawrinkom to od BL nebola žiadna hitparáda, no na druhú stranu, Rafa hral čo potreboval...Zajtra s Tsongom by to mohla byť lepšia ukážka jeho schopností...
Reagovat
D@nny
Tsonga v posledních dvou zápasech strávil na kurtu 5 a půl hodiny, takže se může klidně stát, že zítra vytuhne a zápas bude mít podobný průběh jak dneska s Wawrinkou, ale možná se pletu a Tsonga Nadala opravdu prověří.
Reagovat
Herbert_Hoover
O to je to zajímavější, pokud hrál Stan ne moc dobře, Rafa taky ne nějak extra a byl z toho výsledek 12:3. :) Jak píše dole Forehand..Rafa mohl hrát jen to, co bylo nutné, což může být málo, pokud je soupeř dole. Ale rozhodně je to pro mě zajímavý výsledek tak či tak. Mimochodem už v tom Pekingu na tom nebyl Rafa vůbec špatně, tady to je tedy taky ten případ, kdy skóre vůbec neodráží úroveň hry. Já jsem dnešní zápas neviděl, vlastně vůbec žádný Rafův v Šanghaji, protože jsem byl v práci, zítra už se konečně budu moci podívat. Soudit tak mohu jen z highlights a statistik. :) Jinak Djoker Boha připomíná letos, buď soupeře rozloží na malé součástky herním rozdílem třídy či několika tříd anebo když už soupeř hraje velmi dobře a Novak naopak hůře tak ho rozdeptá mentálně nebo se soupeř rozloží psychicky sám od sebe. :)
Reagovat
D@nny
Teď si Kozoroha jistě zahřál u srdce:D
Reagovat
Mayo
Keby len jeho.
Reagovat
Herbert_Hoover
A to jsem si říkal, že dobrý skutek dnes už nestihnu udělat.. :D Tak super, mám splněno i dnes :D
Reagovat
smazaný uživatel
dobrý skutek jsi dnes už udělal :) a s tím Rafou souhlasím s tím, že je třeba jen mírného optimismu, žádný fanatismus, zlepšil se, ale na Djokoviče to nestačí :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Fakt? Teda :)) Tak to mi to budeš muset potom lehce objasnit ten dobrý skutek :P Jo a možná to na Djokera dlouho nebude stačit, pokud bude hrát takhle, s každou další výhrou bude mentálně růst víc a víc a naopak soupeři budou v zápasech s ním víc a víc psychicky dole..si myslím. Rád bych věřil, že výsledek bude lepší než v Pekingu, ale pokud nebude, tak Rafu nebudu pranýřovat a pokud bude, tak budu rád, nic víc. :)
Reagovat
smazaný uživatel
ve zprávách ;) tak tak, pomalu se z toho dostává, což ráda vidím, i když mu vyloženě přednostně nefandím, ale nechci ho vidět, jak se trápí, chce to staré rivality, což ale zahrnuje i moje přání vás porazit a vylepšit bilanci na 23:11 :P s tím fanatismem, to jen že jsem tu dnes četla komentáře vícero fandů vykřikujících, že Rafa is back, trošku ubrat nadšení ;))
Reagovat
Herbert_Hoover
Ajo vidíš :)) Jasné, i ta moje úvodní asi vyznívala trošku přehnaně, ale fakt jsem měl radost, když jsem uviděl ten výsledek :)
Reagovat
smazaný uživatel
nojo, taky mám někdy sklon přehánět, i když to není tak horký ;)) jo a mimochodem, zítra se opět přidávám k Rafanovcům, Tsonga neConga :))
Reagovat
Herbert_Hoover
Supeer, tak můžeme spolu fandit :P
Reagovat
smazaný uživatel
dočasně, běda vám, jak Rafa narazí na Rogera, jenže to se stane leda tak v IPTL :( :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pri tom pomere 12:3 som si najprv myslel, ze to je Rafova H2H so Stanom...Ale podcenil som ho...

So Stanom to má 14:2...A s druhým Švajčiarom 25:10...Dohromady s najlepšími švajčiarskými hráčmi všetkých čias 39:12...Ak raz niekto spácha na Rafaela Nadala atentát, tak to bude stopercentne Švajčiar :)
Reagovat
D@nny
Nejsi sám:)
Reagovat
Herbert_Hoover
Já to tak někdy píšu no, poměr gemů namísto vypisování výsledku :) Samozřejmě pokud je to dlouhý tříseťák, tak ne.. :) Chápu, že se dá lehce zaměnit s head to head. :)
Reagovat
FulnekUltras
6261 na čtyři úhozy je přece jen podstatně jasnější...(kroutím)
Reagovat
Herbert_Hoover
6261 to mi připomíná práci a počet kusů nějakého druhu zboží :D nebo koncové čtyřčíslí kódu výrobku, nelíbí se :))
Reagovat
FulnekUltras
Tak hlavně chlapče nikdy.....nepracuj... ;)))
Reagovat
Herbert_Hoover
:D Rád bych to dodržel, ale zatím se mi to nedaří :(
Reagovat
FulnekUltras
V nejhorším to chce aspoň nějak šolíchat... ;)))
Reagovat
Herbert_Hoover
Nehledě na to, že to může být taky jistá šifra :) 6:2 6:1 nebo prostě 12:3, ŠMITEC! :)
Reagovat
smazaný uživatel
taky už píšu výsledek 62 61 bez dvojteček :D
Reagovat
FulnekUltras
ta mezera je vyloženě práce navíc... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Bez těch mezer (a případných závorek) je to lepší. Třeba takhle: 63617763764. Nebo 2664623697, ale to už je jednodušší. Nebo tohle je výborný: 367576765764.
Reagovat
gigin
Já už jsem to mačkal do mobilu, že ti brnknu :-D
Reagovat
Herbert_Hoover
Prozvoním! :)
Reagovat
smazaný uživatel
To není moje, všechno jsou to čísla na Stana Wawrinku, ale použil je loni, tak nevím, jestli se ještě dovoláte :)
Reagovat
gigin
Jo tož to pak jo. Tam se totiž ozývá záznamník, prd je tomu rozumět, cosi prej banged, sorry to tell, Gyros.... pak cosi v řečtine.... ale to už jsem na to neměl nervy a šel jsem za dědou dojit krávy.. a hotovo
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDDDDDDDDD
Reagovat
Kozoroh
S Federerem má Nadal bilanci 23:10, nikoliv 25:10, akorát TP.cz Rafovi připočítává dvě exhibice. Ale to je jenom technická výtka, Nadalova dominance nad Fedexem ve vzájemných duelech není o nic menší.
Reagovat
a.magerova
Sice nevyhrál, ale hadry měl nejlepčí :-)))
http://www.dominicchinea.com/wp-content/uploads/2015/08/Tomas-Berdych-HM-2015-Tennis-Collection-Shoot-001-1180x786.jpeg
Reagovat
bIbec
Berďa má všechno lepší. Jenom ten tenis..
Reagovat
Fandina
Ten má také lepší než mnoho ostatních.
Reagovat
a.magerova
Ale né lepší než nemnoho ostatních.
Reagovat
Fandina
Berďa hraje dobře. Co by za to mnozí jiní dali.
Reagovat
a.magerova
Ano souhlasím, hraje dobře.
Reagovat
bIbec
hej, není to nejhorší =)
Reagovat
Mayo
Já vam neviem ale 1,34 vs 3,60? 3,60??? to je fakt prehnané ale zase krásny kurz
Reagovat
smazaný uživatel
Úplne reálne kurzy...
Reagovat
Nola
neviem, Andy pozametal s Tomasom, Nole naopak v 1. sete hral vyrovnanu partiu s hracom mimo TOP10...
Reagovat
smazaný uživatel
Áno, aby ho v druhom sete úplne zlikvidoval...Nehovoriac o tom, že z posledných 8 zápasov v siedmych strácal v priemere 4 gemy a tie 4 stratil aj s Isnerom, s ktorým Andy skoro vyletel...

Nechápte ma zle, ale tie kurzy sú zodpovedajúce realite...Samozrejme Noleho sa pri ňom neoplatí hrať, skor Andyho..Ale to ma vacsiu hodnotu uz skor Tsonga proti Rafovi..
Reagovat
smazaný uživatel
Ten Tsonga na těch 3,6 asi vyletí taky, jde to strašně rychle nahoru. A asi oprávněně, jestli Rafa zopakuje výkon z posledních 2 zápasů. Samozřejmě Jo ho může vystřílet, ale nevypadá to, že by byl v takové formě. Navíc Rafa si začíná věřit, hraje delší údery, snad se už konečně dostal na tu správnou vlnu. Po Wimbledonu jsem čekal, že zakončí rok nejlépe na 8. místě, teď to reálně vypadá na top 5. Výš už asi ne, Stan je daleko - ale i tak by to byla před novou sezónou dobrá výchozí pozice - i když tam zase na AO bude už v QF čekat top soupeř.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale vzhledem k tomu, že posledně Andy Noleho porazil a hraje první hráč s druhým, to je prostě je pořád přehnaný rozdíl.
Reagovat
smazaný uživatel
Jen pro zajimavost, Djole uz rok neztratil ani bod na ATP
Reagovat
Nola
to je pekne, ale do konca roku obhajuje 2 500 bodov, to nemoze dat....
Reagovat
Kozoroh
Ale může, Nolo....
Reagovat
Cico93
Dávaš zajtra Andyho?
krásny kurz!
Reagovat
Mayo
ja jednoznačne
Reagovat
Roger_Federer
Dam to, ale myslim si, ze snim zitra Nole pozameta kurt.
Vychazet z toho, ze hral vyrovnany prvni set s Tomicem je bezcena i formace.
Reagovat
smazaný uživatel
v Bratislave aj s Petrou.

http://www.tenisovysvet.sk/clanok/14577/bratislavska-exhibicia-aj-so-schmiedlovou-ci-wilanderom
Reagovat
smazaný uživatel
aj tu
http://sport.aktuality.sk/c/194510/hviezdna-exhibicia-v-bratislave-wilander-proti-cashovi/
Reagovat
gigin
Podívej se dole gigin 15:42, blesku :))
Reagovat
smazaný uživatel
to vieš, ja nečítam všetky komenty, na to niet času a nevidela som. tak, sorry
Reagovat
Cico93
gigin a pod článok o Pliškovej 13:28 ty blesku:-))
Reagovat
smazaný uživatel
neviem, ale tu je súťaž, kto skôr hodí novinku? Aká je cena pre víťaza? :-)
Reagovat
FulnekUltras
putovný pohár ejaculatio precox... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
zo súťaže odstupujem.. :D
Reagovat
FulnekUltras
lístek na D za 39,- by byl lepší, no... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
eur?
Reagovat
FulnekUltras
to není vzhledem ke vzdálenosti od kurtu zlá cena... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
hej, ale nie som závisláčka, aby som furt sledovala, čo kde nového a víťazstvo mi nehrozí. To mi za to nestojí. Na to sú tu iní experti. ;)
Reagovat
FulnekUltras
Ani do Blavy k NTC to není daleko... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Chystám sa, možno budú vstupenky Last Minute. :D
Reagovat
FulnekUltras
Vezmu to přes utečenecký tábor Břeclav a jsem tam cobydup... ;)
Reagovat
gigin
:DDDD
Reagovat
gigin
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12107898_826040190847978_2432292887645196505_n.jpg?oh=aec7bc9a2a9e162a55116063afd51767&oe=56C3021A
Reagovat
Cico93
:-))
to je zrejme spaniel...
Reagovat
smazaný uživatel
Tie výšky sú zaujímavé. :-)
Reagovat
kada.tom
jojo :-D fandové Aroganta maj volno :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Možu si cez víkend odpočinúť a sledovať trebars futbal..Ja určite nevynechám zápas Realu Madrid...Všímať si budem najma hráča menom Ramos.
Reagovat
babolat.cz
sqělé
Reagovat
smazaný uživatel
Ten Rafův fanda vypadá jak mladý Gyros.
Reagovat
smazaný uživatel
že to Berďa proti borcovy z tym flekem na noze neda...
Berďa v úvodu nehrál až zas tak špatně, snažil se i o agresívní pojetí. Jenže proti takovým hráčům, jako je Můra, Novak a Rafa nestačí dát vítězný úder, který jiní nevrátí, ale přidat další a neudělat minelu. A to je pro něj momentálně neřešitelné...
Reagovat
gigin
To není flek. To je špinavá noha. Ale vo to strah nemam, to zase jo. A hotovo.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale f šanhaju neni antuka, vo to strah mám!
Reagovat
gigin
Ale on má špinavou nohu i na hardu, to zase jo.
Reagovat
smazaný uživatel
Ahoj Gigine, neletíš náhodou na TM do Londýna? Že bychom dali spycha a u piva pokecali, myslím, že tenisu trochu hovíš, takže by bylo o čem! nemněj strach nejsu gay, v Londýně mám dceru!
Reagovat
FulnekUltras
bi... ;)
Reagovat
a.magerova
To je jakože nabídka giginovi.... dcera... tak to určitě vezme :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Kdu se tě na to ptal , ty s. s. (světová skupino)?
Reagovat
gigin
S prominutím lukrativní nabídku musím odmítnout. Ale zkus roda. Jinak já tenisu nerozumím, tady se zaučuju.
Reagovat
smazaný uživatel
Ahoj Gigine, neletíš náhodou na TM do Londýna? Že bychom dali spycha a u piva pokecali, myslím, že tenisu trochu hovíš, takže by bylo o čem! nemněj strach nejsu gay, v Londýně mám dceru!
Reagovat
smazaný uživatel
že to Berďa proti borcovy z tym flekem na noze neda...
Berďa v úvodu nehrál až zas tak špatně, snažil se i o agresívní pojetí. Jenže proti takovým hráčům, jako je Můra, Novak a Rafa nestačí dát vítězný úder, který jiní nevrátí, ale přidat další a neudělat minelu. A to je pro něj momentálně neřešitelné...
Reagovat
Mayo
to nikde nejsú hajlajty zo zápasov? :/
Reagovat
Kozoroh
https://www.youtube.com/watch?v=z6CMSk5AlxU

Tumáš první set No1eho a Bernieho.
Reagovat
Mayo
ja chcem vidieť El Matadora
Reagovat
Kozoroh
Reagovat
Kozoroh
Tvl na netu řádí nějaký hacker, místo tenisu je v tom videoklipu hudební klip, to je strašné :-\ Sorry Mayo
Reagovat
gigin
To je kdesi z Perthu, nebo z kterej Márie...
Reagovat
Kozoroh
Nasral mě autor videoklipu. Místo 1. setu ze Šanghaje tam dávají Perth. Nějaký potrhlý dement toto video instaloval...
Reagovat
gigin
Klid :)) jsem si právě dal burčáku a že na to juknu, hledím na to a tápal jsem no :DDD
Reagovat
Kozoroh
Tvl to jsou blbci. Na nadpisu píšou, že je to první set ze Šanghaje a místo toho tam dávají Hopmana z před dvou let.
A jinde videa nejsou :-\
Reagovat
Mayo
Kozorohu, áno je to tak aj ja som našiel niečo na YT a bolo tam, že Shanghai 2015 rafov zápas so stanom, kliknem nato a tam úplne od veci niečo :D
Reagovat
Nola
vy dvaja si zacinate rozumiet :D pravdepodobne boli zablokovane vsetky videa z turnaja....
Reagovat
tito
Reagovat
Mayo
Ďakujem (:
Reagovat
tito
Není zač Mayo. Jinak pěkné, ne?
Reagovat
Mayo
Veľmi pekné, ten forehand sa mi začína páčiť, ešte síce sú aj chyby ale už mi príde agresívnejší..len tak ďalej, dúfam, že sa vráti do starých kolají a začne tam páliť hlavne po čiare jedna radosť (:
Reagovat
Mayo
Vamos RAFAAAAAAAAAAAAAAAAA , takto jednoznačne zdolať Stana, mám veľkú radosť, zajtra JWT, ktorý nenápadne ide, tak snáď ho dá (:
...a čo sa týka Murrayho s Berdychom nepozeral som to ale Andy ho teda podľa výsledku riadne zničil, vyzerá to, že má parádnu formu a tento turnaj mu sedí...zajtra mu verím proti Djokovičovi a snáď sa stretne s Rafom vo finále
Reagovat
smazaný uživatel
Už bychom konečně mohli být obdarováni společným zápasem co? Jako Madrid ok, ale pořádný mač na hardu a ještě finále s Rafou, to prostě chci!
Reagovat
Mayo
tak tak, zajtra si už konečne pozriem obe semíčka, Rafa ak by sa dostal do druhého finále za sebou na harde to by bola paráda, nakoniec bude mať svoju najneobľúbenejšiu časť sezóny paradoxne najlepšiu :D:D ale ne, neviem uvidí sa
Reagovat
smazaný uživatel
No, já mám problém. Andy-Nole mi koliduje s Liverpoolem a premiérou Kloppa, to je dilema :-(
Reagovat
Mayo
Aj ty si taký natešený z toho Kloppa? Podľa mňa sa zbytočne preceňuje ale uvidí sa, možno budem veľmi prekvapený. Samozrejme ale Liverpoolu prajem aby sa zdvihol, patrí inde predsa.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem natěšený no, nepřeháním to, ten kádr nemá na to, aby s ním hned udělal zázraky. Hlavně je to ale sympaťák prostě, hned se na to bude jinak dívat snad. Ale zázraky fakt nečekám, tuhle sezonu určitě ne.
Reagovat
Mayo
ja som United fan a pred sezónou som tvrdil, že pôjdeme na titul v lige a v LM budeme vo finále s Realom..tak som zvedavý...ale ja im verím a veril som v LvG aj po minuloročnej slabšej, chcelo to čas atď.
Reagovat
babolat.cz
je někde vidění highlights ze zápasu bejka se stanem?
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.tenisovysvet.sk/clanok/14574/15-rocny-kanadsky-zazrak-ktory-uz-ma-grandslamoy-titul
Reagovat
Miselin
Mimochodem TM by měl mít Tomáš jistý...
http://live-tennis.eu/race
Reagovat
smazaný uživatel
no nevím jestli ho má oficiálně, ale prakticky ano už delší dobu
Reagovat
solim2007
Už to má i oficiálně!
Reagovat
peggy
ten umi,ze pane Tomasi!
Reagovat
Lunej..
Tak se raduj, že máš zase o čem psát ne?
Reagovat
smazaný uživatel
souhlásím, kdo umí, ten umí.
Reagovat
smazaný uživatel
Na Murrayho 3.75 - hodně nastřelené, to vypadá jako by byl Nole polobůh :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mura byl proti Tomovi opet vyhecovanej a bojovnej, jako kdyby mu Berda v minulosti prefikl jeho starou
Reagovat
smazaný uživatel
Fuj.
Reagovat
Fandina
Podle mě je takhle heclý od té doby, co Berďa trénuje s jeho bývalými trenéry. Předtím ho Berďa porazil, od té doby ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to mu mozna Walverdu radi taktiku, jak hrat Andymu do not...:-)
Reagovat
Marduch
Přesně, něco výrazně hmatatelnýho tam při jejich zápasech od té doby visí ve vzduchu. Murray má buď na Berdycha nabo na Vallverdua pořádnou pifku.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo ví, co mezi něma je. Jistý každopádně je, že na Muráje Tomáš prostě (bohužel!) nemá a myslím, že ani nikdy už mít nebude.
Reagovat
Kytka
Murray se poslední dobou, po změně trenéra na Toma vždycky takhle vyhecuje. Dřív to tak heclý nebylo. proto jsem psala, že se tím možná psychicky vyčerpal a zítra ho Nele klidně může spláchnout.
Reagovat
Kytka
Nole
Reagovat
Mayo
Jednoznačne súhlasím, odkedy je Valverdu u Tomáša, tak Andy jednoznačne je namotivovaný ho sundať za každú cenu ...Ako na neho Tomáš vedel, tak sa zdá, že to začína byť jeho ďalší neobľúbený súper
Reagovat
Kozoroh
No1e dnes sehrál zápas proti nevyzpytatelnému Tomicovi a se ctí obstál. První set byl tak těsný, že o moc těsnější ani být nemohl. Druhá sada byla už o totální Djokerově dominanci.
Každopádně jsem rád, že zápas Noldy a Bernieho dopadl tak, jak dopadl. V semifinále Djokera čeká Andy, který dnes předvedl impozantní výkon proti Berdychovi. Novak to bude mít s Andym velmi těžké, ale jsem toho názoru, že Djokovi se Můru zdolat podaří. Ve třech setech. Vítěz tohoto duelu by si pak zasloužil vyhrát celou Šanghaj.
Reagovat
Cico93
K tej poslednej vete.
Prečo by si to víťaz toho semi zaslúžil viac ako Rafa resp Jo?

Zaslúži si ten kto to vyhrá!
Reagovat
babolat.cz
protože to je kozoroh
Reagovat
Kozoroh
A vyhraje jeden z dvojice Djokovič-Murray. Nadal s Tsongou proti nim na hardu nemají moc šancí, velmi pramálé.
Reagovat
Nola
Andy dnes uplne rozlozil Tomovu hru, nabehal 2 x tolko, vsetko vratil, a nie iba to, vyborna dlzka uderov, Tom v totalnom strese, aj z vybornej pozicie, zahral priamo na Andyho.... ak zopakuje Andy dnesny vykon, Nole moze v pohode skoncit v semifinale, zajtra zapas neuvidim, Tomic dnes odohral skvely 1.set, ak by hral podobne dnes Tomas, tak je skore isto ine, sice by prehral, ale nie rozdielom 2 tried....
Reagovat
Kytka
Právě, ten stres z něj kapal už při rozehrávce. Všechno je to v hlavě. U Toma vidím proti loňsku mnohem lepší pohyb, konečně i agresivní hru, ale nevěří si. Jen si vzpomeňte co říká poslední dobou Nadal. Že si nevěří, že by potřeboval pár vyhraných velkých zápasů. aby byl zpátky. A je to pravda. Ten vyděšený Tomův výraz se mi nelíbil hned na začátku. Vykulené vystresované oči.
Reagovat
smazaný uživatel
Haha .. Hezky napsane, opravdu jsem se uprimne zasmal...
Reagovat
Kytka
No a nebylo to tak?
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ale pobavil me tvoje pekne formulace. Lepe to napsat neslo
Reagovat
Kytka
Děkuji. Ale to u něj pozoruji už dlouho. Jak má tenhle výraz, řeknu si no sbohem, vezmu počítač, pustím si nějakou hru a jen přikukuji. Bohužel se nepletu. Zkrátka by potřeboval psychiatra. Asi se přeorientuji na ženský tenis. Berdych má dva tři roky a nikdo za ním. Když ale ten mužský tenis je kvalitativně jinde.
Reagovat
Pedronegro
přesné, někdo by mu měl říci, že i pro "známou osobnost" je nejhorší smrt z vyděšení :)
Reagovat
Lunej..
Vystresované oči? Aha.
Reagovat
smazaný uživatel
taky měl vystresovanou ruku, proto to lítalo občas vedle :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Stvrtfinále v podstate sklamalo...Jediný vyrovnaný match bol ten, ktorý nikoho nezaujímal :)
Reagovat
smazaný uživatel
A stejně v něm vyhrál ten horší. Ale první set Djokoviče s Tomicem teda bavil dost. A chápu, že ten poslední pro neutrální nebyl nic moc, ale já si ho hodně užil teda.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, Bernie prvý set..Klobuk dolu za neho..Skoda, ze ten druhy trochu skazil dojem..
Reagovat
Kozoroh
Ale jakýpak horší? Spíš to je tak, že vyhrál ten, koho si si pro Můru nepřál :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Cože? Já mluvím o zápase Anderson-Tsonga, kteří s Andym budou mít na tomhle turnaji pramálo společného nejspíš. A o tomhle zápas mluvil i Forehand, jelikož byl jediný na tři sety.
Reagovat
smazaný uživatel
Co bylo se standou? V highlights vypadal nejak odevzdane
Reagovat
Kytka
Prý bolavé rameno.
Reagovat
smazaný uživatel
Skor to psychicky nezvladol..
Reagovat
Kytka
To asi taky.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře Muráj. Zítra to budou 2 dobré zápasy. Škoda Rogera, mohla být po dlouhé době big 4 v SF :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslim, ze momentalne by Berdovi nalozil i Kevin Anderson, ktery byl loni Berduv otloukanek.
Reagovat
Cico93
Ten už má z Toma naložené na večné veky:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tomu neverim, kdyz malem ve wimblasu udelal Noleho a na US Open Andyho
Reagovat
Kytka
Asi ne. Anderson má proti Berďovi blok a Berďa si je naopak vědom toho, že na něj má. I v těsných zápasech má ty nejdůležitější míče. Sock např. proti Berďovi získal o tři balony více, ale nakonec prohrál.
Reagovat
Kytka
A pokud si pamatuji ještě to předloňské finále Berdycha s Federerem na té modré antuce, tam naopak Tom uhrál o tři balony víc, ale vyhrál Roger.
Reagovat
smazaný uživatel
https://pbs.twimg.com/media/CRcUhYbXIAEmosI.png:large

25:16 na winnery a hlavně 88 % po 1. servis, well done Andy :-)))
Reagovat
Cico93
A zajtra šup na Novaka, keď ho už v Kanade po dlhej dobe pokoril tak nech nato nadviaže.
Reagovat
Kytka
Murray měl den dneska, obávám se, že se tím vyčerpal psychicky a proti Nolemu sklapne krovky jako všichni.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako že se psychicky vyčerpal totální dominancí? To těžko. Může mít zítra problém s tím, že po odevzdaném Berdychovi proti němu nastoupí výrazně nebezpečnější soupeř, ale na to je asi připravený. Podle mě je to otevřený zápas, kdo získá první brejk, bude mít navrch. Favorit je Djoker, ale i vzhledem k místu konání, Andyho formě a poslednímu zápasu v Montrealu, to může dopadnout jakkoli.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja bych neurcoval Andyho formu podle jeho vykonu pro Berdovi. Pokud vim, tak letos mu nalozil vzdy. Na AO vsichni mluvili po jeho vykonu s Berdou jak porazi Noleho. I Wilander se nechal zblbnout a pak schytal od Noleho kanara
Reagovat
smazaný uživatel
Ale taky je potřeba vidět, jak šel Andy postupně nahoru. Na AO a v Americe si s ním Novak dělal, co chtěl, když potřeboval, tak zabral a přejel ho. Na RG sice Andy prohrál, ale podle mě mu ty 2 uhrané sety po 2 jasně prohraných dodaly sebevědomí, že se dá s Novakem hrát. A v Torontu byl lepší, i když je fakt, že Djokovič neměl před USO nijak oslnivou formu. Pro Murrayho to ale byla výhra snad po 8 prohrách v řadě, zase si ověřil, že Novaka může porazit. Takže čekám vyrovnaný zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Ber to tak, ze v Torontu se Novak vracel z dovolene po Wimblasu a teprve ladil formu na US Open. ...Nole si na Andyho veri jako on na Berdu. Vyhecuje ho to k high-level vykonu
Reagovat
Kytka
Speciálně na Toma je od změny trenéra Murray vždycky takhle vyhecovaný. Jako by chtěl porazit nejen Toma, ale i Daniho. Není to spíš mezi Andym a Danym a Tom slouží mezi nimi jako jojo. Tohle hecnutí, kdy do toho dal všechno, aby Toma co nejvíce pokořil mu může sebrat psychické síly.
Reagovat
Kytka
Uvidíme. Podle mně je vždy největší rozdíl mezi hráči v hlavě.
Reagovat
Kozoroh
Vzhledem k místu konání?? Oba vyhráli Šanghaj 2x, jediný vzájemný zápas v Šanghaji vyhrál Djok. Nedá se jednoznačně říct, komu turnaj víc vyhovuje.
Reagovat
smazaný uživatel
To ne, ale u Novaka je těžší určit turnaj, který mu nesedí. U Andyho patří Šanghaj ze všech Masters k nejúspěšnějším, takže tam má logicky větší šanci než třeba v Indian Wells.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad ty skolenicka od Mury, Noleho a Fedexe posadi konecne Berdu na zemu a uz nebude trapne na zacatku nove sezony vyhlasovat, ze chce ziskat GS. Mel by to zmeni na udrzeni se v TOP 10...
Reagovat
Kytka
Jenže pokud to změní na udržení se v TOP 10 nebude ani tam. Je třeba si vždycky dávat vyšší cíle, i když na ně třeba nemusím dosáhnout. To se mi v životě vždy vyplatilo. Naopak, když si člověk dá cíl, na který sice má, nemusí dosáhnout ani ten. Ten, kdo chce být patnáctý, ja nakonec rád, že je třicátý, čtyřicátý, i kdyby na 15. místo nakrásně měl a naopak. Jsem dvacátý, chci být do třetího místa a ejhle, jsem v desítce.
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, ale clovek by mel znat sve moznosti a byt soudny.. Vypada pak jako kasparek, kdyz predvadi toto s Andym, ktery je o level jinde nez Nole
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda. Cíle může mít na GS - musí je mít na GS čím vyšší tím lepší. Ale spíše o tom nemá mluvit veřejně, pak vypadá jako blbec.
Reagovat
Lunej..
A proč by nemohl hráč říct, že chce získat GS? To má jako říct veřejně "sorry, jsem blb, jsem rád, že jsem vůbec rád a v topce jsem náhodou"? Řek jen, co by chtěl získat, že to nevyjde je věc jiná. Tak nevím, proč by měl vypadat jak blbeček.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud se tom nezlepsi, bude nasledovat celkem rychly pad. Zacatkem roku ma poradny ranec obhajob a neverim tomu, ze to da. Loni byl vyhecovany trenerskou zmenou, pristi rok tam zadny novy impulz nebude...nejvetsi pruser je asi momentalne jeho 1. Podani
Reagovat
smazaný uživatel
Ten pád se mu předvídá už dlouho. Když neobhájí ten úvod roku, tak ztratí kontakt s top 5, ale v desítce by se měl držet dál celkem v pohodě. Momentálně má dvakrát víc bodů než hráč na 11. místě. Podle mě ještě minimálně rok v desítce vydrží.
Reagovat
Kytka
Začátkem roku hraje Berďa vždycky lepší formě. A kdyby to neobhájil, tak v to druhé půlce má zase hodně co vylepšovat. protože od Roland Garrros hraje z 95 % celkem mizerně. Takže stran toho jsem celkem v klidu. A jak uvedeno, velký bodový rozdíl je mezi dalšími. A to už mezi osmým a devátým místem. Fyzicky je na tom dobře, zkušenosti má, jen ta hlava ve velkých zápasech nefunguje. Či by ses raději unášel perfektním čtyřicátým místem naší hvězdy zítřka?
Reagovat
Kytka
Co má taky jiného mít za cíl. Při té čtyřhlavé sani na špici. V top ten je šestý rok a výš už je jen uhrát GS nebo alespoň ještě jednu tisícovku. Kdyby tenhle cíl neměl, tak může sbalit rakety a jít do předčasného tenisového důchodu. To by tu pak všichni byli v laufu, že Veselý uhrál jednou za rok na větším turnaji třetí kolo. teda pokud by vůbec měl odvahu nějakou tu tisícovku hrát. Což evidentně nemá.
Reagovat
smazaný uživatel
V top 10 maji vsichni tento cil. Jenom vsak jediny Berda to hodne nahlas vytrubuje do sveta. Standa se v ustnich projevech chva skromeji a pak predvede famozni vykon na kurtu. U Berdycha je to obracene. Velka huba a v ringu dostane K.O.
Reagovat
Lunej..
Měl bys ta svá moudra napsat Tomášovi, aby si příště dal pozor, co říká. A tebe je na TP úplná škoda.
Reagovat
martinek37
Ano, tak to bychom měli. Andy je tedy dost jinde než Tomáš. Občas to bylo až komický a chvílema mi ho bylo i líto. Kdyby Andy nedokázal vyprodukovat pár errors, neměl by ani těch pár gamů. Bohužel si myslím, že zítra Andy proti Nolemu podobně nezahraje, ale třeba ho potrápí, kdo ví.
U Tomáše není špatná ani tak ta hra jako naprosto tragický servis a řešení některých situací. No, na TM to bude asi taky bída.:(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nole mu to neumozni. Jen nechapu, ze se Tom nenasere a nezacne do toho vic triskat... Hur by to snad dopadnout nemohlo. aspon by zkusil plan B, ktery opet nemel
Reagovat
smazaný uživatel
Muselo by se sejít hodně událostí aby se Tomáš dostal na TM ze skupiny. Záleží hodně na losu no. Každopádně bude mít ve skupině buď Novaka, nebo Rogera a ještě k tomu Andyho (ten může být hratelný vzhledem k přípravě na DC a jestli vůbec nastoupí) + Rafa.
Reagovat
Kytka
U Tomáše je především špatná ta hlava. A tu mu sebetvrdší fyzička nenapraví. Potřeboval by psychologa, nebo spíš psychiatra a mohli by tam chodit spolu s Danim.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono už to bude jenom horší. Protože věk přibývá a TOP hráči se pořád drží tam, kde jsou a je pravděpodobné, že ho budou pořád porážet.

Titul bych přál Nadalovi, pomohlu by mu to psychicky, ale pochybuju, že ho vyhraje - a je úplně jedno kdo z těch dvou atletů bude proti němu ve finále hrát. On ho může vyřadit i Tsonga zítra - to je správný ranař :)
Reagovat
gigin
http://www.tennis-arena.cz/do-bratislavy-pridu-wilander-noah-cash-aj-kvitova-9553cz/
Reagovat
smazaný uživatel
Bahramí/Kvitová. :D :D Pěkné, Bahramí je podle mě největší šoumen ze všech a má neskutečný tenisový skill. Kdybych se měl vybírat exhibici podle toho, kdo jak umí a ne podle toho, kdo vyhrál kolik GS, stopro jdu na něj.
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhodně, Bahrami je super. Škoda, že nebude na IPTL, hned by to mělo jinou úroveň (zábavnosti) :D
Reagovat
aligo
Kdo by tohle nečekal :DD
Reagovat
smazaný uživatel
nikdo, ja cekal max dva gamy, tomas proste dokaze prekvapit
trikrat hura a pet dni se radujte!
Reagovat
aligo
:DD
Reagovat
pauloX
Sklamanie urcite ma aj na lespi vykon.
Reagovat
Kytka
To by chtělo nejen psychologa, ale už jen psychiatra. Když mu někdo napraví hlavu, třeba na to bude mít.
Reagovat
smazaný uživatel
Tomas po utkání ocenil kvalitu soupeře
"Souper hrál dnes na 400%, nemel sem sanci, byl to jeho zivotni zapas," rekl Berdych po zapase, ve kterem uhral stejne gamu, jako ma handicapovany jedinec na sve prave ruce
Reagovat
smazaný uživatel
Tomas od ty doby, co si okrouzkoval Esterku, tak je spatnej jak cesta do prace
Jeho hra má ale vše, co by se dalo použít v estrádě, případně v cirkusu, asi bych uvažoval o jiným uplatnění jeho skills.
Reagovat
George_Renel
Tvoje cesta do práce nikoho nezajímá.
Reagovat
smazaný uživatel
kdyz te nezajima, tak na muj prispevek nereaguj ty klaune
Reagovat
George_Renel
Jedinej klaun pod tímto článkem jsi ty, šašku hloupej.
Reagovat
smazaný uživatel
nekdo klaun nebo blbecek, to si nevyberes vis co :D
Reagovat
George_Renel
Podle toho cos napsal sis zjevně vybral ty to druhé...
Reagovat
smazaný uživatel
V cirkuse by se dal použít jen jeho outfit, jinak to pořád světový hráč prostě, jen nemá na ty nejlepší no, bože. Ale být 5 let členem top 10 a top 8 je skvělý počin.
Reagovat
Lina
Těm méně chápavým to nevysvětlíš.
Reagovat
Kytka
Už šestý rok je v top ten. Prostě s těmi nejlepšími neumí získávat ty důležité míče. Bylo to jako včera se Simonem, ale v obráceném gardu. Simon včera hrál dobře, důležité balony měl Tom. Dneska obráceně. Můra ho správně nepouštěl na síť, tam snad jedině z celé statistiky byl lepší Tomáš. Andymu padlo vše na lajnu, Tomovi většina za ní. Když jsem ze začátku, ještě než začali hrát viděla ten Tomův vyděšený, vystresovaný výraz, tak jsem to viděla takhle, jak to nakonec dopadlo. Zkrátka potřeboval by napravit palici.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano to je hlavní rozdíl. Tento blok na důležitých balonech šel vidět v Monte Carlu ve finále s Djokovičem. Ten zápas měl Berďa vyhrát
Reagovat
Kytka
Přesně tak. letos kromě výhry nad polochromým Nadalem a zraněným Raonicem v Monte Carlu nikoho z desítky neporazil. V Monte Carlu to byl ve finále s Nolem úžasný výkon. Ale ty důležité balony získal Nole. Ve všech zápasech je to většinou tak, a ne jen v těch Berdychových. Jak to, že třeba Monfils dokáže potrápit jiné kalibry než je Tom a proti němu, až na ten jeden zápas na Roland Garros, Gael nemá. A tam hrál Gael doma, hnalo ho publikum a Tom si to zkazil sám minelama, když stačilo jen doservírovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Zejmena z toho jak se hraje agresivni tenis, ktery uz zapomel hrat. Musimho tomucit znamy pinkalista, ktery se na stsry kolena naucil hrat agresivne, kdyz je potreba
Reagovat
smazaný uživatel
Tomas uz ma dva gamy, podle me by mu meli postavit sochu na Vaclavaku za dnesek
Reagovat
smazaný uživatel
Tomas je dneska hodne silnej, je videt, ze jde jeho forma spravnym smerem, Murray nevi kam driv skocit, jen tak dal Tomasi...
Reagovat
Lunej..
Tady někdo bumbal a ne málo :D
Reagovat
smazaný uživatel
cau Lunej! :D ja vubec, spis Tomas
Reagovat
Lunej..
Tak Tomáš by to naopak potřeboval a ty jsi zase pěkně protivnej :D
Reagovat
smazaný uživatel
Lunej, Lunej i ty slepá dámo, však Tomas ma formu dnes
Reagovat
Lunej..
Slepá nejsem, protože vidím, jak jsi dneska těžce ironický. :)
Reagovat
smazaný uživatel
vubec, ja to tomasovi preju ten uspech, budu se podilet na stavbe jeho sochy na Vencaslavu, kterou si za dnesek bezesporu vyslouzi, reprezentace nasi zeme je klicova v techto dobach
Reagovat
smazaný uživatel
Anebo je někdo Sheldon Cooper v sukních. :)) Už druhý tento týden, že jo gigine. :D
Reagovat
smazaný uživatel
vencapeRF: ja teda nevim, cos mel, ale chci ten matros taky!
Reagovat
smazaný uživatel
Svíčkovou.
Reagovat
smazaný uživatel
doslova no nejspíš a svíčky plněný bílým práškem bezesporu, k tomu určitě hutně tankuješ, jak raketoplán
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš bych potřeboval tak cisternu Naturalu 98.
Reagovat
gigin
http://vignette1.wikia.nocookie.net/steven-universe/images/b/b2/Was-that-sarcasm.jpg/revision/latest?cb=20150424032852
Reagovat
smazaný uživatel
gigine, seš moje alter-ego teda nebo jak to je?
Reagovat
gigin
Já jsem odpovídal vencovi.
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem odpovídal giginovi
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist