Bez diváků nemůže French Open nikoho zajímat, raději ho zrušte, myslí si bývalý finalista Leconte

  • Bývalý finalista antukového grandslamu Henri Leconte si myslí, že by bylo lepší letošní French Open zrušit, než ho uskutečnit bez diváků. Za zavřenými dveřmi totiž podle něj nemůže turnaj nikoho zajímat.
    18. 5., 13:07 | Aktuality |  40 komentářů
    Henri LeconteHenri Leconte 
     

French Open bylo kvůli pandemii koronaviru přesunuto z přelomu května a června na přelom září a října. Stále platí i varianta, že pokud se letos opravdu uskuteční, tak se možná bude muset obejít bez diváků.

Proti tomu je zásadně bývalý finalista a deblový šampion Leconte. "Myslím si, že nikoho nebude French Open zajímat, pokud se bude hrát bez diváků. Pro hráče bude těžké se s takovou situací vyrovnat. Konání letošního ročníku je jen politickým rozhodnutím. Francouzská tenisová federace stále doufá, že se bude na podzim hrát, a to za standardních podmínek."

Pokud se má letošní French Open uspořádat bez diváků, pak by Leconte turnaj raději zrušil. "Bylo by lepší French Open zrušit a soustředit se na přípravy na další rok."

Prezident francouzské tenisové federace Bernard Giudicelli připustil, že konání za zavřenými dveřmi je jednou z variant. Stále žije šance, že se letos stihnou odehrát tři ze čtyř podniků velké čtyřky. Lednové Australian Open se uskutečnilo i přes zuřící požáry, French Open bylo přesunuto, US Open má zatím svůj původní termín (přelom srpna a září), zrušen byl pouze Wimbledon.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (40)
19.05.2020 01:07Od: Forehand Sweden to Paddy
"Napriek tomu som však hrdá, ako sa Švédi k pandémii postavili a aký odkaz vyslali do sveta. Že s neviditeľným nepriateľom či ?hnusobou? sa dá bojovať aj bez zatváraní ľudí v ich domovoch, bez policajných kontrol či iných zákazov a prehnaných nariadení."

"Ľudí treba upokojiť, pretože žiadna katastrofa sa nestala a aj tie najhoršie scenáre sú už dnes ďaleko od reality. Zistili sme, že keď budeme len sedieť doma, tak tú ?hnusobu? aj tak neporazíme. A sedieť doma nemôžeme večne. No čo keď sa s uvoľnením opatrení začnú znova zvyšovať počty nakazených? Zase začne niekto strašiť blockoutom? Takto to nefunguje."
[ Reagovat ]
19.05.2020 01:17Od: Forehand
https://www.postoj.sk/54966/svedsko-dokazalo-svetu-ze-s-hnusobou-sa-da-bojovat-aj-inak?fbclid=IwAR21awG82fNvqpW5c65vOZYKRrTgOkYmdr298t HcWDwgo52ncVjXjYO9sLg
[ Reagovat ]
19.05.2020 10:00Od: paddy
Divím se, proč novinář nebyl schopen sehnat názor nějakého odborníka než obyčejné zdravotní sestry, která sama přiznává, že Švédsko není případ Špa nebo Ita.
To, že jí navíc chybí logika prokázala tvrzením, že smrtnost je jen o trošku větší než u chřipky, v realitě mnohonásobně. Matematika je velikou slabinou většiny populace, a proto firmy bohatnou a chudí chudnou.

Že ona nemá, co dělat, neznamená, že situaci zvládli. Řečí čísel patří Švédsko na 6. místo dle počtu obětí na 1 mil obyv (bez S. Marina a Andory), a to ještě těží z toho, že jsou stranou turistického zájmu a na okraji Evropy obklopené mořem. Také patří do top10 dle nakažených na 1 mil obyv (nezahrnuji několik malých států).

Např ČR má stejně obyvatel, ale výrazně lepší čísla
ČR / Švédsko
Nakažení celkem 8,6 tis / 30,4 tis
Mrtví 300 / 3700
Denní počet nakažených (5 denní průměr)
Max 300 / 650
Nyní 50 / 450 (stále problém)

Švédsko patří mezi země s laxním přístupem (Běl, Bra, UK atd.), a tedy více postižené v přepočtu na obyv., což je vidět na číslech. I kdyby se nikde nedělala opatření, tak světová ekonomika bude stejně ochromena, protože při vysoké nemocnosti by firmy provozně kolabovaly. A to ignoruji kolaps zdravotnictví a počet mrtvých.
I kbyby naše firmy jely na 100%, tak stejně by musely utlumit výrobu, protože zahraničí neodebírá. VW u nás opět zastavil výrobu.

Lidé ještě rádi říkají, že současné dopady pandemie nejsou tak hrozné, a přitom si neuvědomují, že srovnávají pandemii s karanténou a běžný život bez karantény. Férové srovnání by přitom mělo obsahovat volný průběh pandemie bez karantény. Výrazně horší dopady, které nikdy znát nebudeme.

Příště si najdi lepší argument než Švédsko, jednu z nejpostiženějších zemí. To vypadá, že sis opět naběhl na vidle či strčil penis do vlastní prdele ;-)
[ Reagovat ]
19.05.2020 10:12Od: Forehand
Zdá sa, ze si nic nepochopil..

Tak to skúsim vytiahnut, aby si mal trošku komplexnejši pohlad na svet, ty chlapec so statistikami.

Zdravie pozostáva zo 4 pilierov: fyzického, psychického, sociálneho a existenciálneho. Čo mám z toho, že som fyzicky zdravý, keď stratím prácu a nebudem mať ani na chlieb??
[ Reagovat ]
19.05.2020 11:52Od: paddy
Pandemie je událost s velkým dopadem. Jestli si myslíš, že ji lze překonat bez dopadu do ekonomiky, tak je to naivní. Univerzální řešení, jak skloubit ekonomiku a počet mrtvých neexistuje a probíhá experiment v živém přenosu. Každý stát jinak, ale kolabují všichni.

Ekonomika je globálně provázaná. I kdybychom měli otevřené hranice a žádného nakaženého, tak turisté by k nám stejně teď přestali jezdit, takže nulový příjem pro turistický sektor. Automobilky nevyrábějí, protože není poptávka. ČR a SK vyrábí auta pro svět, ne pro sebe. Na automobilky jsou navázané další firmy. Podíl exportu na HDP je 70%. Recese by tady byla tak jako tak.
[ Reagovat ]
19.05.2020 12:09Od: Forehand
S tym samozrejme suhlasim.

Do pozornosti som dal len svedsky model, ktory je zaujimavy a vzhladom na fakt, ze pandémia tam ustupuje aj pri minimálnych opatreniach, urcite stoji za zvazenie do budúcna.
[ Reagovat ]
19.05.2020 14:26Od: paddy
Bez ohledu na naše názory, opatření v mnoha státech vycházela z doporučení epidemiologů. Zájem politiků je samozřejmě fungující ekonomika, takže je snaha vším projít s nejmenšími náklady a nebál bych se, že by ekonomiku dusili více než je třeba.
U nás byl člověk, který v počátku vládu upozornil na konkrétních číslech, co hrozí. Šestý den co jeho čísla nárůstu nakažených vycházela, to vláda začala brát vážně a začala jednat. Ten člověk nestojí o publicitu a dále spolupracuje v nějakém týmu.
Je to prostá matematická exponenciální funkce, kdy většina lidí na začátku nevidí brutální kopec před námi. Proto ten klasický argument, že je jen pár nakažených. Je potreba koukat dál.
[ Reagovat ]
19.05.2020 15:28Od: Ondra979
tak co se tyka situace u nas, tak je to asi takto - agent Bures se snazi ze situace pochopitelne vytlouct maximalni politicky kapital, coz se uz mnohokrat ukazalo. rozhoduje se hodne podle nalad lidi, protoze ma asi nejlepsi pruzkumy a marketery, takze kdyz zjistili, ze uz se lidem restrikce prestavaji libit, tak zacal ustupovat a hlavne se taky na cas stahl, protoze zive briefingy proste nedaval, na to nema. no na to, jake ma moznosti, z toho ale zase tolik nevydoloval a doufejme, ze se to zase vrati zpet, protoze naprava ekonomiky je zalezitost, kde tato podivna sebranka kraliku z klobouku pod vedenim podvodneho oligarchy a za asistence marnych socialistu tape docela dost a jeste se to jiste ukaze, ona to neni moc sranda a doplatime na to
[ Reagovat ]
19.05.2020 17:54Od: turista
Ale dej už pokoj s nějakým Burešem. Ekonomika tady až do pandemie koronaviru šlapala od jara 2014 jako nikdy předtím. Je zázrak, že se to po všech těch ódéesáckých tunelech vzpamatovalo. Tak se to zase dá dohromady.
[ Reagovat ]
19.05.2020 18:08Od: Ondra979
neni to zasluha Burese agenta c. 25085, ze ekonomika zazracne slapala. on z toho vytezil maximum hlavne pro svoje firmy a svoje hnuti, ale ted se teprve ukaze, jakej je to diletant i s tou jeho partickou. zadluzi budouci generace, aby se udrzel jeste jedno obodbi u moci a pak se zdekuje a necha tu spalenou zemi..vzdyt uz silena planuje v klidu schodek 300 miliard i na pristi rok - to se asi uplne zblaznili ale bohuzel, je to realita a dojedeme na to
[ Reagovat ]
20.05.2020 13:08Od: turista
Za vlády AB se procentuální podíl státního dluhu neustále snižoval. Tohle je mimořádná situace ta epidemie Covid. Potíže mají a budou mít ekonomiky na celém světě. Pokud by AB aktuálně příliš skrblil tak budou podnikatelé řvát. A spálená země tady už byla po tunelářsky provedené a zbytečně nákladné transformaci naší ekonomiky. Ta ekonomika se z toho naštěstí zbabrala právě v letech 2014-2019.
[ Reagovat ]
20.05.2020 16:33Od: acc
Delas si srandu? Tak si zjisti jaky mel byt schodek, jeste nez prisel Covid.
[ Reagovat ]
20.05.2020 17:50Od: Ondra979
no to ale volici ANOsekty bud nechteji videt, nebo je to nezajima. Bures sliboval vyrovnane rozpocty - sam prohlasil, ze kdyby mu nekdo sestavil business plan se ztratou, tak ho vyhodi, ale jak se ukazalo, tak sam sebe nevyhodil. Pritom mel k dispozici neuveritelnou konjunkturu, o kterou se nezaslouzil. Dluh sice relativne o neco klesnul, ale to bylo dano hlavne rustem HDP, nenasetrilo se nic a investovalo se zalostne malo, takze nam tady Bures a Socani nechali dost velky vnitrni dluh - napr zanedbana infrastruktura, nedostatecna podpora vedy a skolstvi, zadne reformy, prebujela statni sprava - to je opravdu silene a bohuzel ani ted se asi nic dit nebude atd...ono kdo chce, tak uz to davno vidi, a ukaze se to jeste vic v nejblizsi dobe. tohle obdobi se prozralo a proslibovalo..diky Buresovi a Socanum..a dalsi vec je silene prumyslove zemedelstvi - chemizace, spatny az katastrofalni stav pudy, sucho, repka atd..to jsou zverstva z kterych profituje AB, Toman a dalsi..hnus
[ Reagovat ]
19.05.2020 18:42Od: FulnekUltras
doma jsme si už s tou největší pakáží poradili - a teď nezbývá, než čelit i té nadnárodní - jestli tohle byl od Gatese, Fauciho a spol. kvalitativně nový pokus, jak ještě zachránit "liberální" kapitalismus, tak se klidně může stát, že s rychle postupujícím nasráním lidstva to bude pro tenhle systém historicky poslední křeč
[ Reagovat ]
20.05.2020 13:11Od: turista
Nevím. Ale jako jakýsi krvavý restart světové ekonomiky to trochu vypadá. Nukleární apokalypsu by nikdo nepřežil. Virovou apokalypsu může přežít relativně dost lidí.
[ Reagovat ]
19.05.2020 14:59Od: George_Renel
S tím ustupováním bych byl opatrný. Až na výjimky jedou denně 400 až 500 nově pozitivně testovaných a 50 až 100 zemřelých při nepříliš velkém testování.
Já považuji švédskou uvolněnou cestu za zcestnou, poněvadž zdravotní následky a ztráty na životech veliké a ekonoika - jejich rovněž proexportní - půjde stejně dolů kvůli závislostem na okolí.
[ Reagovat ]
19.05.2020 15:19Od: paddy Re: švédské grafy pro doplnění
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sweden/
[ Reagovat ]
19.05.2020 15:47Od: George_Renel
Švédsko je vůbec....
https://www.expres.cz/zpravy/migranti-imigrant-irak-svedsko-krimi.A200519_122522_dx-zpravy_peve
[ Reagovat ]
19.05.2020 17:56Od: turista
Souhlasím. Tohle Švédové prokaučovali a se zdravím svých občanů si zahráli ruskou ruletu.
[ Reagovat ]
19.05.2020 10:18Od: Forehand Re: dodatok
Divím se, proč novinář nebyl schopen sehnat názor nějakého odborníka než obyčejné zdravotní sestry..

Takze státny epidemiolog Tegnel, ktory ma strategiu a celý chod krajiny na svedomí, nie je odborník..:)..Ved citaj s porozumenim.

Ak teraz vydrzis ticho, mozno budeš v dialke pocut svoj aplauz..:)
[ Reagovat ]
19.05.2020 12:14Od: turista
Švédové zbytečně riskovali se zdravím své populace. S 12% zemřelých z celkového počtu infikovaných se nemají čím chlubit.
[ Reagovat ]
19.05.2020 12:17Od: Forehand
Tri korunky su vzdy viac ako jedna koronka.

Pamataj.
[ Reagovat ]
18.05.2020 22:58Od: misa
Pokud se zúčastní mé oblíbené hráčky, tak mě turnaj bude zajímat kdekoliv, kdykoliv a klidně bez diváků :)
[ Reagovat ]
18.05.2020 21:41Od: Patik
o čom to hovoríš Leconte ..veď French Open prebehne v plnej paráde s plnými tribúnami..len v inom termíne..
[ Reagovat ]
18.05.2020 14:19Od: paddy Diváci chybí jen
hráčům z hlediska atmosféry a pořadatelům z důvodu desítek mil. Eur chybějících tržeb z prodeje vstupenek

Panáček si myslí, že turnaj bez publika nebude zajimat lidi u TV, kde ho zhlédne x-krát více lidí než 500 tis. v publiku

Kurz na konání UO je 3,5 a překvapivě nižší než 5 na FO v pozdějším termínu a navíc s lepší situací v Evropě. Maximum bylo cca 30 tis. nakažených denně v obou regionech a nyní 20 tis US a 6 tis EU.
Rozdíl stejně není důležitý, protože je nutné, aby hráči mohli cestovat. Jak si někteří tenisté správně všimli, tenis je globální sport a rozběhne se mezi posledními. Jejich zaslepení fanoušci to ne vždy chápou.
Kurz na DC na konci listopadu je 2,2, čili nevypadá to, že se letos bude hrát.

Pandemie nekončí, pouze ustupuje první vlna pandemie. Až se za pár měsíců opět budou zavírat hranice po celém světě, tak svoloč bude zase panicky nakupovat trvanlivé potraviny, o které tu vůbec nejde.
[ Reagovat ]
18.05.2020 14:48Od: paddy
pro méně chápavé slova odborníka

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/neni-cas-na-oslavovani-pripravme-se-na-druhou-smrtici-vlnu-nabada-sef-evropske-who-40324430#seq_no=3&source=hp&dop_ab_variant=311800&dop_req_id=mdcKCQcUGek-202005181241&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=

zaplnit publikum lze i korejským způsobem :D

https://sport.aktualne.cz/fotbal/fotbalistum-soulu-fandily-v-hledisti-eroticke-panny/r~9fa490da98e911ea9d470cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_content=default&utm_term=position-1&utm_campaign=Sport
[ Reagovat ]
18.05.2020 15:21Od: Forehand
Ked povieš á, tak povedz aj bé.

Názory odborníkov sa roznia, a druhá vlná pandémia je v hypotetickej rovine, nie je to fakt, tak ako to interpretuješ...

Daj si dole rúško a choď už trošku za slniečkom, potrebuješ to :)
[ Reagovat ]
18.05.2020 18:33Od: FulnekUltras Re: po slovech odborníka slova laika - exkluzivně pro paddyho
připrav se zcela seriózně na to, že jednoho dne chcípneš - a buď rád, že nevíš, který den to bude ;-)

jeden britský "odborník" taky nedávno tvrdil, že senioři by měli zůstat doma až do prosince - já říkám: nasrat, manipulátoři, NASRAT !!!!!!
[ Reagovat ]
18.05.2020 19:18Od: paddy Re: Rusko už na 2. místě v počtu nakažených
na USA jako obvykle nemají ;-)

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
[ Reagovat ]
18.05.2020 20:05Od: Forehand
Nechaj ho. Paddy čaká na druhú vlnu, potom bude čakať na tretiu, štvrtú, piatu, šiestu, siedmu a osmu. Až kým ho nenapadne otvoriť žalúzie a pozrieť sa von, že svet funguje a musí fungovať.
[ Reagovat ]
18.05.2020 20:21Od: FulnekUltras
Všehoschopní kšeftaři se strachem dočasně lidem pronikli až do nejintimnější sféry. Takže maximálně ještě jedna mánie v zimě - a pak už budou muset opravdu vymyslet něco nového. ;-)
[ Reagovat ]
18.05.2020 21:02Od: paddy Re: Co je důležité, je očím neviditelné [ Reagovat ]
18.05.2020 22:16Od: FulnekUltras
jak se říká - kurwa zůstane vždycky jen kurwou - a tenhle koniáš se to už ani nepokouší nikomu vyvracet ;-)))
[ Reagovat ]
18.05.2020 13:32Od: MFish
Tyhle hloupé názory nechápu.Samozřejmě ty zápasy ztrácí na atraktivitě, pokud jsou bez diváků a není to ono, ale radši budu koukat na zápasy bez diváků než na nic.Nehledě na to, že stovky miliónů lidí ty zápasy sledují v TV.
[ Reagovat ]
18.05.2020 13:54Od: Forehand
Jj..Chlapik je populista a len chcel v dobe kedy je jeho hviezda davno vyhasnuta trochu na seba strhnut pozornost...

Otazka neznie ci RG bez divakov alebo s nimi, ale ci RG bez divákov alebo vobec..Toto sa samozrejme tyka celeho sportoveho diania...

Navyse pred dvoma mesiacmi bol v Parizi zaciatok pandémie, dnes je prakticky u konca. RG je za 4 mesiace, to je tak dlha doba; ze su v hre aj diváci, zrejme len Francuzi, ale vzhladom na dnesny datum naozaj su.
[ Reagovat ]
18.05.2020 14:06Od: tommr
Leconte je kašpar, kterej se rád předvádí a plácá nesmysly. V tenise je důležitý co se děje na kurtu a ne kolik je diváků v hledišti. Organizátoři sice bez diváků v hledišti tolik nevydělají, ale sportovní úroven tím nijak neutrpí ...
[ Reagovat ]
18.05.2020 16:13Od: Fransoas
Souhlasím s tímto názorem.FO patří do kategorie čtyř největší turnajů.Pokud se turnaj uskuteční bez diváků - nebude sice pro hráče ta úžasná atmosféra - mohlo by však hráčům jít o prestiž.Pořadatele by měli finance jen z vysílacích práv,ale měli by menší finanční náhradu nežli nic.Jsem zvědav jak to dopadne.
[ Reagovat ]
18.05.2020 20:26Od: FulnekUltras
tipuju dvoumetrové odstupy a trochu menší zisk organizátorů
[ Reagovat ]
19.05.2020 17:59Od: turista
No jo. Ale odkud se pohrnou peníze na zaplacení pořadatelů když na tenis nebude moci nikdo přijít?
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist