Bouchardová dodržela ve Fed Cupu tradici, soupeřce nepodala ruku

  • Kanadská tenistka Eugenie Bouchardová ukázala, že si nic nedělá z kritiky, která se na ni hrnula po loňském duelu Fed Cupu proti Slovensku, před nímž odmítla potřást rukou Kristíně Kučové. Světová sedmička zůstala konzistentní a nepřijala ani ruku Rumunky Alexandry Dulgheruové po pátečním losování barážového duelu v Montrealu.
    18. 4. 2015, 11:43 | Aktuality |  105 komentářů
    Eugenie Bouchardová a Alexandra DulgheruováEugenie Bouchardová a Alexandra Dulgheruová 
     

Obě tenistky, jež se mají střetnout v dnešní druhé dvouhře, společně podle tradice zapózovaly fotografům před tabulí s rozlosováním zápasů. Když poté Dulgheruová natáhla ke své soupeřce ruku, Kanaďanka ji s odmítavým gestem nepřijala. 

"Není v tom nic osobního. Jen prostě nevěřím na to, že své soupeřce přeju všechno nejlepší před zápasem. Ale po utkání jí samozřejmě ruku podám, ať se stane cokoli," řekla v televizním rozhovoru jednadvacetiletá Bouchardová, která od Australian Open vyhrála pouze dva ze šeti zápasů.

Tenistky Kanady hrají baráž o Světovou skupinu poté, co v prvním kole bez Bouchardové nestačily na český výběr.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (105)
19.04.2015 14:04Od: PH94
Pěkná oslava od Dulgheru :)
[ Reagovat ]
19.04.2015 08:26Od: Smazaný účet bolo by dobré
keby sa baby na okruhu dohodli a v ďalších zapasoch FED cupu by ani k tej tabuli nešli. Nechali by tam princeznú stáť ako trubku samú.
[ Reagovat ]
19.04.2015 02:31Od: turista
Opravuji Dulgheruová.
[ Reagovat ]
19.04.2015 02:17Od: turista
Je dobře,že v zápase ji pak Dulghuerová naložila 6:4 6:4 a potrestala tak nejlepším možným způsobem neuvěřitelnou nadutost a neslušnost Bouchardové.
[ Reagovat ]
19.04.2015 01:02Od: marekv Loňská sláva, polní tráva.
Loňská sláva, polní tráva. Tahle sezonní hvězdička už jen padá na propadliště dějin. Jinam ostatně ani nepatří.
[ Reagovat ]
19.04.2015 00:42Od: Fandina
Nechce se mi pročítat diskusi dole, tak se možná budu opakovat. Ale Genie, je hezké, že si trváš na svém, ale možná by se to víc hodilo u něčeho jiného, než podávání rukou. To je v každém případě spíš zdvořilostí záležitost, než cokoli jiného. Zdvořilost, pozdrav a také příslib, že bude boj probíhat čestně. A to by snad neměl být problém u nikoho.

A možná bych ti přála, aby ses s někým poradila o tom, jak z tohohle kruhu, kdy opakovaně nepodáváš ruku, co nejrychleji vybruslit. Podle mě je to spíše nepochopení toho aktu a zbytečně to vypadá neslušně a neuctivě. Nemyslím si, že tenhle výklad o tobě se ti líbí.
[ Reagovat ]
19.04.2015 03:14Od: Smazaný účet
Podle mě je to snaha upoutat za každou cenu. Jinak se to rozumně vysvětlit nedá. Ovšem opravdu srandovní je výraz - dodržela "tradici" a je v tomto " konzistentní ". To je fakt k popukání.
[ Reagovat ]
19.04.2015 07:20Od: George_Renel
Ještě srandovější je, že toto lpění někdo může považovat za kladnou vlastnost.
[ Reagovat ]
19.04.2015 00:31Od: Davor1 Alexandra
Evžene síce ruku podala, ale celkom dobre ju predtým sparodovala sparodovala :DD

https://twitter.com/ProdigyRep/status/589552319135621122
[ Reagovat ]
19.04.2015 08:05Od: Smazaný účet
:-D
[ Reagovat ]
19.04.2015 11:42Od: Smazaný účet
:D :D
[ Reagovat ]
19.04.2015 00:26Od: Mayo
Pekne ju rumunka vyfackala (:
[ Reagovat ]
19.04.2015 00:25Od: Davor1 Kanada- Rumunsko
Tak som si pozrel druhý set a musím konštatovať, že Evženina trápna a detinská vsuvka pri lose zase zaujala viac, ako jej výkon na kurte. Hrala podobne tragicky, ako prevažnú väčšinu sezóny, je celkom mimo. Vyše 40 UE za 2 sety, úderovo je strašne nekonzistentná, stačí ju dlhšie udržať vo výmene a je skoro isté, že sa vyhodí. Footwork, servis, všetko slabé. Hovorí, že chce vyhrať Wimbledon, ale v súčasnosti by mala problém vyhrať ITF v Trnave. Myslím, že Kája Schmiedlová by si ju povodila a rozbila ako cigánsku hračku :-))

Alexandru obdivujem, že jej po zápase normálne podala ruku. Neviem, či by som ja na jej mieste nespravil nejaké gesto podobné tomu Robredovmu po prehre s Murraym vo Valencii :-DD

Škoda, že Begu to takto domrvila, Abandu mala jednoznačne poraziť, dnes ale hrala mimoriadne zle a tak je to 1-1 a stále šanca pre Kanaďanky. Ideálne by bolo, keby dielo skazy Bouchard zajtra dokonala práve Irina, ale po dnešnom výkone neviem, to bude zápas dvoch tragédiek. Keby tam bola Simona, tak by nebolo čo riešiť...
[ Reagovat ]
19.04.2015 00:11Od: George_Renel
Rumunka jí dala nejlepší odpověď. Ve dvou dětech. Evhena hrála hrůzně.
[ Reagovat ]
18.04.2015 23:24Od: kada.tom
opět se ukazuje, jak je Bouchard jen nafoukaná hvězdička, která ale s tímto přístupem časem zhasne ...
[ Reagovat ]
18.04.2015 22:58Od: Grigor_Murray Bušárdová
Dřív jsem jí fandil, ale po dnešku to zkončilo, kam se poděl sportovní duch? za tohle gesto by si neměla pinknout aspoň měsíc a doživotní distanc ve FC. Je mi Kanady celkem líto, takovou "princeznu" si taková sportovní země nezaslouží.
[ Reagovat ]
18.04.2015 22:32Od: FulnekUltras Je to holt nána...
nána je to !!!
Zmasírovaná kapitalistickou výchovou...
[ Reagovat ]
19.04.2015 11:54Od: Stan_Borowitz
No, nevěděl jsem, že výchova je ekonomická kategorie. Já
si zatím myslel, že spíše morální, ale budiž... tak ať je po tvém. Kdyby byla zmasírovaná komunistickou výchovou, tak by udávala vlastní rodiče, jako jistý "hrdina" komunistické literatury. Proti tomu je nepodání ruky ještě celkem v pohodě...
[ Reagovat ]
19.04.2015 12:31Od: rod_laver
raději bych rovnou po něm hodil síť.
[ Reagovat ]
20.04.2015 00:51Od: FulnekUltras
Ááá, místní hrdinní komunistobijci se spolehlivě slétli v plném počtu... ;-)))
Přemrštěné zdůrazňování a prosazování vlastní individuality na úkor druhých a za každou cenu, tak příznačné pro Evžu i kapitalismus, v sobě sice skrz věčné hamižení něco ekonomického určitě má, ale jinak jde o sociální defekt ryze morální, není-liž pravda?
A pokud jde o jakési patetické rádobytrumfování mimo tématickou mísu udáváním vlastních rodičů, tak mě místo literatury mnohem víc zajímá vlastní zkušenost. S něčím podobným jsem se osobně nikdy nesetkal, zato s fízlováním a udáváním jiných lidí třeba i na pracovišti za "nepohodlné" názory vskutku ano - po roce 1990...
[ Reagovat ]
20.04.2015 01:08Od: FulnekUltras
Zjednodušeně řečeno - právě tyhle amorální individualistické zrůdnosti jsou s úporně soukromovlastnickým ekonomickým systémem spojeny víc než organicky.
[ Reagovat ]
20.04.2015 18:29Od: Stan_Borowitz Re: Fulnek
No, jestli jsi kradl na pracovišti nějaký majetek svého zaměstnavatele (mezi to počítám i flákání na internetu v pracovní době, což není tvé "lidské právo", jak si možná myslíš), což jsi se naučil za vlády komoušů, tak bych to udáváním určitě nenazýval.

To je ale zvláštní, že i za komunistů byly kriminály (kromě politických vězňů) plné zlodějů, podvodníků a jiných klasických zločinců, když "tyhle amorální individualistické zrůdnosti jsou s úporně soukromovlastnickým ekonomickým systémem spojeny víc než organicky", že? S úporně zločineckým komunistickým systémem tedy byly spjaty anorganicky, nebo jak?

Nehledě už vůbec na to, že žádný "úporně soukromovlastnický ekonomický systém" dnes neexistuje - ani u nás, ani v Kanadě. Pokud je Bouchardová něčeho produkt, tak současného korporátně-bankovního socialismu.
[ Reagovat ]
20.04.2015 23:37Od: FulnekUltras
O slovíčkách se s tebou tady vykecávat nebudu. Oba víme nejlíp, odkud dnes vítr fouká, akorát ty volíš momentálně pohodlnější cestu závětřím...že by stejně jako kdykoliv dříve ??? ;-)))
[ Reagovat ]
20.04.2015 23:48Od: FulnekUltras
Navíc - pokud sis nevšiml, psal jsem o "nepohodlných" názorech, nikoliv o zlodějině a flákání, což bude patrně tvoje vlastní sebeprojekce...přehazování fošen přes plot však už dnes pochopitelně nahradily sofistikovanější a "čistší" metody... ;-)))
[ Reagovat ]
21.04.2015 15:16Od: Stan_Borowitz
Máš částečně pravdu. Ano, já dobře vím, odkud dnes vítr fouká. Že to tušíš i ty, o tom silně pochybuji.

Jasně, po válce byl každý zloděj, příživník či jiný lempl partyzán, po roce 1989 disident a dnes "nositel nekonformních názorů"... Netvrdím, že tato implikace platí i obráceně, ale u tebe bych na to klidně vsadil, jako že jinak vůbec nesázím...
[ Reagovat ]
21.04.2015 22:18Od: FulnekUltras
Tak hlavně za tu výstižnou charakteristiku dizidentů opravdu palec nahoru... ;-)
Jinak pokud je mi po druhé světové válce zprostředkovaně a po roce 1990 naživo známo, nezasloužené majetky a výnosné posty tady dostávali z tebou jmenovaných skupin jenom skuteční partyzáni, dlouholetí dizidenti, a pak taky "partyzáni", vylezlí z bezpečných děr až po osvobození, a "dizidenti", kteří si narazili placku OF na klopu až po prvním přímém přenosu televize 25.11.1989 z Letné. ;-)
Nositelé nekonformních názorů se do tohohle pokryteckého světa rádoby elitářů většinou nikdy nehrnuli - a ani by je to nijak netěšilo. Zrovna tak dneska budou stát mnohem raději na "rumunské" (nebo i opravdu rumunské) straně, než by se s Evžou, českými antikomanči a spol. trapně vymezovali vůči "plebsu". ;-)
[ Reagovat ]
18.04.2015 21:54Od: Smazaný účet
Ony jí ty manýry přejdou, až jednou odmítne podat ruku Sereně a dostane od WTA roční distanc za rasismus.
[ Reagovat ]
18.04.2015 22:05Od: sprchon
Nebo od Báry přes držku. :D
[ Reagovat ]
18.04.2015 22:07Od: Davor1
to by bol ten lepší prípad :D
[ Reagovat ]
18.04.2015 18:30Od: Kozoroh K nadpisu článku
Místo slova "tradice" bych použil "zvyk" nebo ještě líp "zlozvyk", tyto výrazy jsou trefnější.
[ Reagovat ]
18.04.2015 18:33Od: blixa
Možná by seděla i "úchylka" ;-)
[ Reagovat ]
18.04.2015 17:27Od: Titan
Ta musí mít za rodiče řádné psychopaty...
Kdyby vyrůstala v útulku pro pohozené děti, tak se chová jinak...
[ Reagovat ]
18.04.2015 17:24Od: zpilat
doufám, že té blbce dá Dulgheru kanára za takové chování
[ Reagovat ]
18.04.2015 22:33Od: FulnekUltras
a radši dva...
[ Reagovat ]
18.04.2015 16:44Od: Smazaný účet
K tomu mám jen to, že tím ponížila tu, které ruku odmtla podat. Je to jako facka do tváře a vrchol neslušnosti a neúcty k soupeřce. Ta očekává podání ruky na znamení férového boje. Ale slečna Bouchard asi neví, co to znamená. Myslela jsem, že z toho vyroste. Asi nikoliv. Toť vše a nikdy mi fakt k srdci nepřiroste.
[ Reagovat ]
18.04.2015 17:42Od: Michaelus
Je to strašně neslušné a trapné. Slušný člověk si o tom pomyslí své.
[ Reagovat ]
18.04.2015 15:46Od: Smazaný účet
Weird. I did not see that coming. Lucky for Bouchard that Alexandra is white and classy, not black or arab or something. :D
[ Reagovat ]
18.04.2015 17:57Od: fretek
May be she is afraid of bacterias in Alexandra´s hand
[ Reagovat ]
18.04.2015 15:07Od: Frick A to
si nemůžou ty ruce podat na znamení toho, že povedou čestný a férový boj?
[ Reagovat ]
18.04.2015 15:11Od: blixa
Třeba Evža nechce vést čestný a férový boj a nebude se přeci přetvařovat :D
[ Reagovat ]
18.04.2015 15:13Od: Mayo
no mám dosť :D:D
[ Reagovat ]
18.04.2015 18:39Od: lars
uz nechlastej :))
[ Reagovat ]
18.04.2015 15:16Od: Davor1
:DD
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:20Od: Smazaný účet
Jenom ten nadpis me rozsekal :-D :-D
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:26Od: George_Renel
Protože je špatně. Má tam být "svou hloupoučkou tradici".....
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:30Od: Empe
Podání ruky neberu jako přání všeho nejlepšího před zápasem, ale jako příslib toho, že boj bude férový a odehraje se na kurtu. Takže s vysvětlením Genie a celkově s tím chováním nemůžu souhlasit, ale na druhou stranu Genie nikdo nemůže vyčítat, že si nestojí za svým. Zopakovat takový kousek chce pořádný kus odvahy... nebo spíš drzosti. :D
Dulgheru přeju, aby si s Genie potřásla rukou po zápase a úsměv byl na její straně. :)
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:11Od: PetaM
Proč jí jako podávala ruku? Copak neví, že tohle ve FC Genie prostě nedělá? Právem se cítí jako blbka. Kdyby uvažovala, byla by v pohodě.
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:18Od: Smazaný účet Re: PetaM
:DDDDDD
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:20Od: blixa
No jasně, zapomněla si najmout agenta kterej by sledoval, která jouda ve FC nepodává ruku, viď :D
Evža je prostě sebestředný tele, která pro svojí "zajímavost" klidně udělá ze soupeřky trubku. Nedivil bych se, kdyby jí za to některá ostřejší holka jednu vyťala ;-)
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:22Od: aligo
Zajímalo by mě, jestli by si to dovolila Sereně :D
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:32Od: PetaM
No, dost se o tom diskutovalo, byl z toho celkem velký poprask, i na stránkách WTA. Takže se celkem divím, že to vůbec zkoušela. :)
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:34Od: A.R.R.
Báru na ní, ta by jí to vysvětlila :-D
[ Reagovat ]
18.04.2015 23:27Od: kada.tom
já bych schválně být soupeřkami tu ruku nabízel ... aby pokaždé bylo jasně viditelné jaká je Bouchard kráva
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:10Od: spaniel
Chudák Dulgheru, byla zaskočená a pak založila ruce, coz je podvědomí projev po ponížení nebo obrana.
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:11Od: spaniel
*y
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:09Od: aligo Takže to zveličím :D Zastřelím souseda...
"Není v tom nic osobního. Jen prostě nevěřím na v to, že by byl přínosem pro naší komunitu. Na pohřeb mi samozřejmě přijdu, ať se stane cokoliv."

Samozřejmě je to hodně přehnaní, ale taky to není žádná omluva pro to, že je ten člověk deb*l...
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:10Od: Mayo
umrem z toho príkladu:D
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:11Od: aligo
:D :D pěkně jsem to vymyslel co? :F
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:23Od: Kozoroh Re: aligo
Dobře ty :-D
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:09Od: Kozoroh
Od Bouchardové je to gesto arogance a pýchy!
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:01Od: Smazaný účet
a dulgheru jaká dobrácká vypadá
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:09Od: EllNino
právě, tvl já bych se cítil jako idi.ot :D ..v tomhle mě Genie strašně sere :D
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:59Od: VlS
To je trdlo
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:57Od: PH94
Raději bez komentáře
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:54Od: George_Renel
Myslel jsem, že ji těch několik porážek již postavili na zem. Zjevně ne. To její zdůvodnění je naprosto směšné a nedospělé. Nikdy nebude mým "cup of tea".
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:49Od: Mayo
Vôbec sa mi to nepáči, že nepodá ruku. Robí sa dôležitá ako hov.no na palici.
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:04Od: Kozoroh Re: Mayo
Souhlas, líp než ty bych to nenapsal.
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:05Od: Mayo
Občas sa aj zhodneme, alebo iba teraz? :D
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:46Od: Smazaný účet
Je to namyšlená pinda!! Ať táhne do háje a co nejrychleji z top10! Nikdy nebude hvězdou. Nejlepší jsou i pokorní. Třeba Serena je velmi pokorná.
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:58Od: monty25 Re: onndra
Ale taky vždycky nebývala...
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:06Od: Kozoroh
To je pravda. Serena rozhodně není prototyp pokorné hráčky.
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:07Od: blixa
Ale hodně se snaží tak působit. Má dobré poradce ;-)
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:45Od: Michaelus
Blbka
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:40Od: Pe3k Genie
Kdo jiný může být (velký) fanda Justina Biebra než kráva...
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:35Od: MorusRubra
Přezdívka Douchard ji sedí. Je to milka.
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:34Od: monty25 Genie
Sice s tím nesouhlasím, ale na druhou stranu se mi líbí, že si stojí za svým.
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:41Od: babolat.cz
přesně. Důvod sdělila. A pokud po utkání podá ruku, tak je to v pořádku.
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:41Od: babolat.cz
navíc to nejsou obchodní partneři.
[ Reagovat ]
18.04.2015 12:57Od: Pedronegro
je to jen snaha na sebe upozornit, že je něco extra, v žádném sportu podání rukou před zápasem neznamená přát soupeři úspěch, je holt blond
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:00Od: babolat.cz
boxeři se skoro málem zmlátí, tak co...
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:02Od: monty25 Re: babolat.cz
No, takové manýry bych do tenisu zase nezaváděl... :D
[ Reagovat ]
18.04.2015 13:03Od: babolat.cz
Třeba takový Isner a Sela :-) to by byla podívaná
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:23Od: Smazaný účet Re: monty25
Kdyz te misto ahoj pri setkani nakopnu do prdele tak se ti taky bude libit, ze si stojim za svym? :-)
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:27Od: George_Renel
Ale to by muselo být opakovaně :-)
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:32Od: monty25 Re: Freedom
Nemám ani chuť odpovídat na takové hloupé přirovnání... Genie tím nikomu neubližuje. Dává najevo svůj názor, který je sice poněkud svérázný, ale prostě to tak cítí. Když to gesto považuje za přetvářku, tak se holt nechce přetvařovat... Já už jsem tady po tom "incidentu" s Kristinou Kučovou navrhoval, že by Genie mohla podávat ruku se slovy: "Hodně štěstí, budeš ho potřebovat." :D Ale když nechce, tak nechce. Nakonec to je možná lepší, než kdyby jednou podala a podruhé nepodala...
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:35Od: Smazaný účet Re: monty25
Dobre, jestli tohle je pretvarka tak co je potom podani ruky po utkani? Nebo jeste lepe, jeste ze pred kazdym zapasem se nepodava ruka souperce jako v jinych sportech.
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:38Od: monty25 Re: Freedom
To říkej Genie, mně ne. :D Já už jsem jasně napsal, že s tím taky nesouhlasím, ale zároveň jí kvůli tomu nebudu nadávat...
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:41Od: Smazaný účet Re: monty25
Ja ji kvuli tomu nenadavam, jen ji neberu jako sportovni charakter ale to je moje vec. Kazdopadne jestli tedkon za ni stojis, tak u tebe musi klesnout az jednou zapomene a poda nekomu nahodou pred utkani FC ruku? Nebo to bude take spravne rozhodnuti jako nepodani ruky? :-D Jen uvazuji...
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:46Od: monty25 Re: Freedom
Pak už nebudu psát, že si stojí za svým...
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:39Od: Davor1
Sú to len jej hlúpe maniere, nechápem, ako toto niekto dokáže ospravedlniť. Stavím sa, že keby vyzerala ako Schiavone, tak by si ju tak vehementne neobhajoval :-))
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:39Od: George_Renel
+1
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:42Od: blixa
+1
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:44Od: Mayo
fúúúú tak toto bolo trefné s tým výzorom :D
[ Reagovat ]
18.04.2015 14:45Od: monty25 Re: Davor1
Nevím, proč do toho zase taháš vzhled, o který tady vůbec nejde. Schiavone mi není sympatická, ale taky bych jí kvůli tomu nenadával... Genie nefandím, ale nelíbí se mi, když jsou lidi na někoho přehnaně hnusní. Sám už jsem dvakrát napsal, že s Genie v tomto taky nesouhlasím.
[ Reagovat ]
18.04.2015 17:47Od: Davor1
Len som ťa trochu podpichol :-))
Sám musíš uznať, že keď sa niekto pozrie na plejádu tvojich obľúbených tenistiek či športovkýň celkovo, tak ako prvé kritérium výberu mu napadne ten vzhľad, keď tam máš samé modelky...

Nemyslím si, že by bol niekto na Evženu prehnane hnusný. A ak by aj áno, tak si to svojim správaním vyložene pýta...
[ Reagovat ]
18.04.2015 17:58Od: monty25 Re: Davor1
Tak nevím, jestli to mám brát jako lichotku, že mám dobrý vkus. Každopádně je spoustu "modelek", kterým nefandím (třeba právě Genie). :D A že jsou na ni lidi hnusní, to jsem nemyslel jenom v této diskusi a jenom na TP...
[ Reagovat ]
18.04.2015 15:36Od: Smazaný účet
+1, Dulgherové bylo očividně trapně. Staví tím svoje soupeřky do hodně blbé role.
[ Reagovat ]
18.04.2015 17:02Od: Michaelus
To je neospravedlnitelné, monty si nevidí do huby
[ Reagovat ]
18.04.2015 17:55Od: monty25 Re: Michaelus a spol.
Co furt melete, že Genie ospravedlňuju? Umíte číst, nebo kolikrát mám ještě napsat, že s jejím postojem nesouhlasím? Akorát nemám potřebu ji kvůli tomu pranýřovat a nazývat blbkou jako někdo... Napsal jsem slušným způsobem svůj názor, to se snad ještě smí. Jestli se vám to nelíbí, tak si trhněte nohou.
[ Reagovat ]
18.04.2015 18:00Od: blixa
No promiň ale budu tě citovat :

"Genie tím nikomu neubližuje. Dává najevo svůj názor, který je sice poněkud svérázný, ale prostě to tak cítí. Když to gesto považuje za přetvářku, tak se holt nechce přetvařovat..."

Tak jestli tohle není ospravedlňování (a ještě k tomu dost hloupé), tak už nevím co. To pak můžeš 100x napsat že s ní nesouhlasíš a nikdo tě nebude brát vážně ;-)
[ Reagovat ]
18.04.2015 18:03Od: Michaelus
"Genie tím nikomu neubližuje. Dává najevo svůj názor, který je sice poněkud svérázný, ale prostě to tak cítí."

Tohle je ospravedlňování, jestli říkáš, že ne, tak to ty neumíš číst. A tady to vůbec není o tom jestli se mi líbí, nebo ne, ale jak se chová. Jestli si myslíš, že by neměla být pokárána, pokud si myslíš, že bysme nad tím měli mávnout rukou, tak jsi na omylu. Nebo pro tebe snad základní slušnost a zásady chování nic neříkají?
[ Reagovat ]
18.04.2015 18:07Od: monty25 Re: Michaelus
Taky je ale třeba vidět, na co jsem reagoval. To byla reakce na to Freedomovo přirovnání, které mi přišlo hloupé... Jinak vážně nemám zájem se tady dohadovat a pokud příště dostanu podobné reakce, tak na ně vůbec nebudu odpovídat (nejenom blixovi :D).
[ Reagovat ]
18.04.2015 18:11Od: Michaelus
No jo, diskuze přece není o reagování, že? Hloupý zůstane hloupým.
[ Reagovat ]
18.04.2015 18:15Od: monty25 Re: Michaelus
Je, ale já mám zájem jenom o slušnou diskusi, která se tady jaksi nekonala...
[ Reagovat ]
18.04.2015 18:05Od: Michaelus
Netahej mě za slovo a neříkej mi, že neumím číst, když očividně máš sám problém.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist