Djokovič je stále mezi přihlášenými na Australian Open. Serena v Melbourne hrát nebude

  • Světová jednička Novak Djokovič figuruje na oficiálním seznamu přihlášených tenistů na Australian Open, na kterém by měl usilovat o rekordní 21. grandslamový titul. Nad jeho startem se však stále vznáší otazník kvůli povinnému očkování všech účastníků turnaje proti koronaviru. Srbský tenista se proti vakcíně dlouhodobě vymezuje a dosud výslovně nepotvrdil, že už očkování podstoupil. Startu v Melbourne se už naopak definitivně vzdala americká veteránka Serena Williamsová.
    8. 12. 2021, aktualizováno | Aktuality |  191 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

Novak Djokovič vyslal signál o svém možném startu v Melbourne už v úterý, kdy se objevil v sestavě Srbska pro ATP Cup. Soutěž družstev hostí na začátku ledna Sydney, kde neplatí stejné podmínky jako v Melbourne.

Plánovanou cestou do Austrálie ale naznačil, že se startu na Australian Open stále nevzdává. Na turnaji, který už devětkrát vyhrál, má šanci získat rekordní 21. grandslamový titul.

Serena v Melbourne hrát nebude
Na listině přihlášených žen pro Australian Open naopak chybí Američanka Serena Williamsová, které schází jedna trofej k překonání absolutního rekordu Margaret Courtové v počtu grandslamových titulů. Majitelka 23 titulů nehrála od svého zranění ve Wimbledonu, šéf Australian Open Craig Tiley byl ale přesvědčen, že v Melbourne startovat bude.

Čtyřicetiletá Williamsová úvod sezony vynechá na doporučení lékařů. "Ačkoliv to nebylo lehké rozhodování, nejsem ještě tam, kde bych fyzicky potřebovala být, abych mohla hrát," uvedla sedminásobná vítězka Australian Open v prohlášení. "Bude mi chybět, že neuvidím fanoušky, ale těším se na to, že se zase vrátím a předvedu své maximum," dodala.

Z Češek se do hlavní soutěže s členkami Top 10 Karolínou Plíškovou a Barborou Krejčíkovou vešly také Petra Kvitová, letošní semifinalistka turnaje Karolína Muchová, Markéta Vondroušová, Tereza Martincová, Kateřina Siniaková a Marie Bouzková. Ve dvouhře mužů pak Jiří Veselý.

Očekává se návrat Thiema či Nadala
Chybět nebude druhý hráč světového žebříčku Daniil Medveděv, který na US Open Djokovičovi překazil útok na kalendářní Grandslam a získal svou první grandslamovou trofej.

Po půlroční pauze zaviněné zraněním se vrátí bývalý vítěz US Open Dominic Thiem, start plánuje i Rafael Nadal, jenž rovněž letošní rok ze zdravotních důvodů nedohrál.

Australskou část sezony naopak vynechá Roger Federer, který drží spolu s Djokovičem a Nadalem rekordní bilanci 20 grandslamových titulů.

Kompletní seznam přihlášených hráčů na ausopen.com.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK, Ondřej Jirásek
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (191)
11.12.2021 16:57Od: Krisboy
https://www.sport.cz/clanek/tenis-australian-open-elitni-deblista-herbert-nebude-hrat-na-australian-open-neni-ockovan-2979715
[ Reagovat ]
12.12.2021 19:24Od: FulnekUltras
a ví proč
[ Reagovat ]
09.12.2021 22:00Od: kolapse
nevím co tu furt řešítesmile...tenis bude totální srakča v roce 2022, MYSLÍTE ŽE NE ?smile
[ Reagovat ]
11.12.2021 16:58Od: Krisboy
Sám seš srakča.
[ Reagovat ]
09.12.2021 19:08Od: Ereinion
Djokovič se papírově naočkuje a všichni budou "spokojeni" ...
[ Reagovat ]
09.12.2021 22:27Od: Nola
tomu neveris ani ty sam.....
[ Reagovat ]
10.12.2021 00:13Od: Ereinion
upřímně, proč ne? Djokovič se o vakcínách v minulosti vyjadřoval hodně skepticky, že je to proti jeho přesvědčení apod. Zároveň ale ještě nechce končit s tenisem, takže zfalšovat vakcinaci je pro něj vlastně "nejčistší" řešení. Najít doktora, co by to pro něj byl ochoten udělat, si myslím nebude problém, z doslechu vím o takových případech i v Česku. Jen by si musel být naprosto jistej, že to nepraskne, no...
[ Reagovat ]
10.12.2021 08:26Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
10.12.2021 08:26Od: SwissMaestro
Jojo, člověk jen nesmí po takovéto vakcinaci skončit na JIPce, to by byl asi průser pro obě strany
[ Reagovat ]
10.12.2021 10:49Od: Pe3k
Ani ne, protože lidi vakcinovaní končí na jip běžně...
[ Reagovat ]
10.12.2021 11:46Od: milik254
Běžně asi úplně ne, že?
[ Reagovat ]
12.12.2021 00:43Od: turista
Běžně teda ne. Naprosto výjimečně.
[ Reagovat ]
09.12.2021 18:44Od: brixner Srb
Nikdo neví, jestli se nechá bodnout...Mohl by kalkulovat s tím, že navzdory tomu, že AO je jeho vobejvák, v lednu to "pustí" a zkusí to v 2023, až se ten blázinec snad zklidní. Jenže von to je celej rok a to se asi může podepsat i na atletovi, jakým je Srb, takže vosobně sem na todlencto teda jako fakt hóóódně zvědavej!

Ale stejně me furt sere, že nedal USO...
[ Reagovat ]
09.12.2021 18:48Od: Forehand
USO som mu uz odpustil :)
[ Reagovat ]
09.12.2021 17:17Od: Nola Novak
klobucik, ak nebude hrat je to jeho rozhodnutie, tolko s.aciek pred kazdym GS sa nedostavalo nikomu z B3, najhorsie mozne casy, cez den v horucave, dazdi, hranie 2 dni v rade na GS, aj ked bol hlavny kurt na W trebars volny, odsunutie na vedlajsie kurty na AO - napriek tomu, ze bol drzitelom rekordu uz v tej dobe..... to by si nikdy organizatori nedovolili k zbytnej B3, to iste platilo aj na M1000... dnes ho v mediach doslova lyncuju, niekomu nevonia nejaky priselec z vych.Europy, ktory rozbil monopol.... nikdy ho nenominovali na ziadnu cenu ATP, az smiesne, ziskaval iba tie, ktore mu museli priznat :D nedavno som pisala, ze je to na serial, nie na film, a tak to aj zostane, ale ten serial musi mat aspon 100 casti :D

tenis mi pride ako najskorumpovanejsi sport momentalne, kto chce vidiet vidi, kto nie nemusi...smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 18:44Od: Forehand
Rafa nikdy nehral celé RG na cent kurtu. A to si myslim, ze Rafov majestat v Parizi je inde, nez Noleho v Australii.

Takze zbytocna burka v pohari vody Nolka, tradicne.
[ Reagovat ]
09.12.2021 22:25Od: Nola
ja o voze, ty o koze, Novak na AO nehral ani na druhom najvacsom kurte v roku 2017..... a vobec stalo sa niekedy Rafovi, ze by hral dva dni v rade na GS? mozno finale na FO, vdaka dazdu, ktore sam pozadoval odlozit, ked v neslnecnom pocasi, s miernym dazdom zacal prehravat :D
[ Reagovat ]
09.12.2021 22:31Od: Nola
vies si vobec predstavit, ze by media sili do Rafana ako do Novaka? zo zaciatku mozno, ked zacal porazat GOATA, ale Nike to vsetko zahralo nastastie do stratena a bolo po probleme.... ale nikto nepotreboval ziadneho tretieho do partie, a este s takym zivotopisom smilekoryta a fanusikovska zakladne bola rozdelene....
[ Reagovat ]
12.12.2021 00:48Od: turista
Přesně tak. Novak od začátku překážel. Ale divím se tomu, že veřejnost tak zbastila Nadala už v tom roce 2005, kdy rozbíjel na padrť plány oblíbeného Federera.
[ Reagovat ]
12.12.2021 12:24Od: Marduch
Obecně lide mají rádi rivalitu jasného kontrastu. A tehdejší způsob hry obou hráču byl krásným příkladem kontrastu. Navíc vstup Nadala v jeho věku mezi ty úplne nejlepší byl dechberouci.
[ Reagovat ]
12.12.2021 12:29Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
12.12.2021 21:34Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 14:52Od: FulnekUltras mRNA vakcíny
od 6:00 do 15:00 opravdu vřele doporučuju !!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=7R1dwgtLmcA

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.12.2021 16:18Od: Fandina
No a? Chceš se nechat oočkovat a potřebuješ radu?
[ Reagovat ]
09.12.2021 16:19Od: FulnekUltras
na rozdíl od tebe si ještě můžu vybrat

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.12.2021 16:39Od: Fandina
Já si také vybrat? Snad si nemyslíš, že ten kdo se nechá očkovat, neví čím?
[ Reagovat ]
09.12.2021 16:40Od: Fandina
Já si také můžu vybrat.
[ Reagovat ]
09.12.2021 17:25Od: SwissMaestro
ty seš strašná pí ča, a i ta má více rozumu jako ty
[ Reagovat ]
09.12.2021 17:45Od: Fandina
Od tebe to sedí. Ještě jsem si nevšimla, že bys napsal něco rozumného.
[ Reagovat ]
09.12.2021 17:55Od: Pe3k
Lidi s velkým F na začátku kazí diskuze na tenisportálu.
[ Reagovat ]
09.12.2021 18:37Od: brixner
No to mi spad kámen! Jsem rád, že jsem ten dobrej!!!
smile

smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 20:45Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
10.12.2021 14:47Od: Tomas_Smid_fan
eštěže jsem s malým na koncismilesmile
[ Reagovat ]
10.12.2021 11:34Od: ladinec
DNES MI PSALA PRAKTICKÁ LÉKAŘKA, ŽE SE MOHU OBJEDNAT NA 3 DÁVKU NA COVID-PFIZER... NEMÁM JEŠTĚ ANI 1 DÁVKU. smile
[ Reagovat ]
10.12.2021 14:17Od: Tomas_Smid_fan
není čas rozlišovatsmile Prostě dostaneš dávku a budesmile
[ Reagovat ]
12.12.2021 13:27Od: Tomas_Smid_fan
smile
Zajímavá diskuze. Blábolů v ní za tu 1,5h naštěstí moc nebylo, na mě jen zbytečně patetické hlášky na konci, ohledně Gatese a spol. To prostě na věrohodnosti spíš ubírá.
Přínos: otevřená diskuze s odborníky z oboru kardio (z okolí máme tento problém po očko také potvrzený) a s onkologem se 30-40letou praxí.
Narážka na problémy sportovců a zajímavá úvaha o životních pojistkách s výlukou plnění při účasti na testování léčiv - chtěl bych vidět diskuzi pouze na toto téma (zástupce pojišťovny, lékař a někdo z farma).
Jinak, nezávisle (abych nezkoumal hoax) jsem prověřil několik propojení osobností a firem. Žijeme v globálním světě, takže spřízněné obory na špičkové úrovni se propojují, to je jasné.
Na druhou stranu ale člověka stejně zarazí, že je těch propojení opravdu hodně. Jedno za všechny - manžel šéfky EU von Leyen a jeho spolupracovníci mají vazby na Pfizer...
Principy korporací jsou si dost podobné, tedy postupy farma firem nebudou daleko od chování firem jako je třeba Shell (kdo tam rád čerpá, doporučuji si přečíst něco ze zákulisí). A Shell ve svém rozmachu již dávno investovala do "čistých" technologií, takže zůstane stále u koryta. Tak tomu bude i s vakcínami - výrobci vakcín již jistě připravují plány B a C, pro případ, že se plány na půlroční očkování zhroutí.
Gates je zaklínadlo, nicméně má nainvestováno do tolika firem a fondů, že je to spíš o jeho svědomí, co je jeho skutečným záměrem. Dost dobře možné, že se pravdu nedozvíme až do jeho smrti. Ale věřím tomu, že větší špínu by na něj už lecjaký novinář milerád vytáhl.
[ Reagovat ]
09.12.2021 13:46Od: Patik
To je neuveritelné..Novak sa ani nevyjadril a už to schytáva..potom vyjadrí vlastný názor a schytá to zase..ľudia sú neuveritelní..
[ Reagovat ]
09.12.2021 13:52Od: Forehand
Wow, ty vies vzdy tak trefne vystihnut situáciu. Paťo, ty rečnik.
[ Reagovat ]
09.12.2021 13:05Od: Pe3k fandím Djokovicovi (mimo kurty)
Jako jediný se postavil proti formátu rozdělování odměn pro tenisty, kdy hráči berou jen 12% toho co se vydělá na turnajích. V ostatních sportech se to rozděluje jinak třeba 60/40 atp. V tenise je velký monopol, který znevýhodnuje všechny níže postavené tenisty a bohatí jsou jen ti na vrcholu (hlavně BIG3).Novak sám je ve vatě, ale zastal se tak ostatních a chce změnu systému. Tohle když přičtu s jeho bojem proti totalitářské farma/vakcína/covid lobby tak to dává zajímavé implikace v goat debatě.
Už jsem četl i názory, že Novak je goat nejenom herně (statisticky), ale i tím čímž doteď vynikal Federer, že byl tou nejdůležitější postavou, největším tenistou...Roger přitáhl k tenisu nejvíce lidí, pozornosti a ještě to vygradovalo jeho rivalitou s Nadalem. Uvidíme kam se to vyvine a je možné, že Novak nedosáhne ničeho (mimo kurt).

Djokovic: "I Am Trying To Expose A Monopoly Which Has Existed In Tennis For A Long Time"

https://www.youtube.com/watch?v=WKyfUCXhw0Q

tennis underground to je zajimavý tenisový "kanál" smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 14:41Od: dappe
Mluvit o věcech, o kterých vůbec nic neví, tím si asi těžko vybuduje takovou pozici.

Nic proti, fandi si komu chceš. Jen bych upozornil, že celá ta jeho rodina (včetně manželky) vypadá na docela solidní bizár.
[ Reagovat ]
09.12.2021 14:50Od: woody
V čem je jeho manželka bizarní? Maminka dvou dětí a ředitelka nadace pomáhající dětem je pro tebe bizar?
[ Reagovat ]
09.12.2021 16:56Od: Nola
smile

fakt sa neoplati riesit FFF... najdu si kazdu skulinku.... najvacsi idol je ten, ktory je ticho, tichucko, obchoduje so zariadenim, mysli iba na seba, mozno je to mudre rozhodnutie, tenis hral fakt pozeratelny, ale zariadenie ho skazilo natolko, ze nema svoj nazor
[ Reagovat ]
09.12.2021 18:14Od: Fandina
Víš co je tvůj problém, škatulkování. Ty totiž vůbec nerozlišuješ, co ten člověk říká, ale sama sobě si to vysvětlíš, že to říká proto, že je fanoušek v tomhle případě Rogera.
Nebo novináři napíší něco o Nolem a ty řekneš, to jsou západní novináři, ty vždycky budou proti Nolemu z východu. A vůbec nepřemýšlíš o tom, co bylo obsahem zprávy. Nebo nedavno jsem tu psala o čínských turnajích a ty jsi mi odpověděla, vaše děvčata si tam vydělaly. Upřímně, to je to poslední o čem bych já v případě psaní o turnaji preferovala. Psala jsem to obecně, o všech hráčkách, nicméně, ty jinak než škatulkovat neumíš.
[ Reagovat ]
09.12.2021 18:19Od: Nola
smile, vies staci si trebars precitat, ten clanok, co si mi nazdielala...

tvoj nazor ti neberiem, ale aj niektori normalni fans inych tenistov uz davno pochopili....
[ Reagovat ]
09.12.2021 18:24Od: Fandina
To jsem nepochopila, co dávno normální fanoušci tenistů pochopili.

Jinak i ten článek, co sem ti sem dala, tak byl škatulkou. Nenapsala jsi, to je fajn novinář. Napsala si máte tam fajn novináře. Chápeš ten rozdíl. Já bych napsala, ten novinář je fajn. Ale ty, vy ho máte. Já ho rozhodně nemám, jen píše v českých novinách. Všechno škatulkuješ a přisuzuješ jednání lidí škatulkám, ve kterých si je řadíš. A přitom oni tak vůbec nemusí uvažovat.
[ Reagovat ]
09.12.2021 20:47Od: RF46
smile haha, ty ses paní Škatulka - viz. kdo neni ockovany, je hlupak a sobec smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 21:05Od: Fandina
To není škatulka, ale názor.
Škatulka by byla, že podle mě, mají všichni třeba Češi stejný názor.
[ Reagovat ]
09.12.2021 21:25Od: RF46
To je nazor, ktery primo skatulkuje. Nic min, vic vis. Bohuzel.
[ Reagovat ]
09.12.2021 21:32Od: Fandina
Ne, to je jeden názor na skupinu lidí za nějakou činnost.
Škatulka znamená, že někdo něco říká, protože patří do určité skupiny lidí. Jiný důvod nevidí.
[ Reagovat ]
09.12.2021 21:35Od: Fandina
Ale jinak máš pravdu, že obojí je škatulka. Jen každá trochu opačná.
[ Reagovat ]
10.12.2021 09:39Od: RF46
Myslim, ze sis sama odpovedela.
[ Reagovat ]
10.12.2021 14:25Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 14:55Od: FulnekUltras
no hlavně že Flegr, Kubek a spol. "vědí" - a mainstreamové ovečky tvého ražení jim to žerou i s navijákem
[ Reagovat ]
10.12.2021 00:43Od: Marduch
Lol. Jediný bizar od manželek top hráčů jsem zaregistroval, když Miruna porvavala během zapasu z ochozu na Wawrinku. Slunce, seno hadr.
[ Reagovat ]
10.12.2021 09:08Od: dappe
Lol, někdo na někoho něco křičel během sportovního utkání. Unesl si to psychicky?
[ Reagovat ]
10.12.2021 10:48Od: Pe3k
A co jako Marduch? Měl by si slyšet manželku Můry např.
[ Reagovat ]
10.12.2021 15:59Od: Marduch
hrušky a jabka, klení není pořvávání smile
[ Reagovat ]
10.12.2021 19:42Od: Nola
jj, vsak ono je tiez rozdiel trafit loptickou ciarovu, ked ani nehladis kam to triafas a odpalit lopticku do divaka
[ Reagovat ]
10.12.2021 21:09Od: Tomas_Smid_fan
Ale tak zas Nolka, nerob z vlka ovcusmilesmile
[ Reagovat ]
11.12.2021 08:03Od: Nola
smile zufalec, ktory obhajuje pana dokonaleho, ja som si aspon vedoma, ze Novak nie je ziadny vzor, co sa chovania na kurte obcas tyka, ale FFF obhaja aj trafenie zberaca lopticiek z frustracie a vsetci sa na tom dokonca bavia....
[ Reagovat ]
11.12.2021 10:14Od: Pe3k
lol co to zase meleš Nolka?
[ Reagovat ]
11.12.2021 15:57Od: Tomas_Smid_fan
zas tě navštívila "teta Irma" bo co, když už ani nedokážeš přečíst, co jsem napsal?smile
[ Reagovat ]
11.12.2021 11:08Od: Pe3k
Srovnávám chování manželky jednoho tenisty s chováním manželky jiného tenisty (Fedex a Můra) a ty napíšeš hrušky s jabkama smile smilesmile

Sorry jako...
[ Reagovat ]
09.12.2021 12:48Od: woody Lámání charakteru
Nad některými diskutujícími zde mi zůstává rozum stát... Jde o svobodné rozhodnutí, stejné jako každého z nás. Podmínky jsou jasné.Četl jsem Novakovu knihu Serv to win. Kde on jasně píše, jaký je jeho přístup k medicíně a lekům, snaží se řešit příčinu a ne následek zmírnéní bolesti lékem. Nikde jsem nečetl,že je zapŕísáhnutý antivaxer... řekl bych,že celou situaci vyhodnocuje a výsledek budem jistě brzy znát. Ale mluvit tady o lámání charekteru.
[ Reagovat ]
09.12.2021 13:27Od: No-le
smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 13:54Od: woody
Serve to win...
[ Reagovat ]
09.12.2021 14:56Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 22:26Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 12:37Od: Pavol Djoko začína presahovať hranice tenisu.
Nech ešte chvíľu vydrží a aj fotbalisti si všimnú že existuje.
[ Reagovat ]
09.12.2021 15:01Od: George_Renel
Fotbalisti ať raději nechají tenis napokoji. Stačilo.....smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 12:02Od: Patik
Taká malá štatistika neviem či to tu niekto spomínal..

In the last 11 years Novak has beaten more Top 5 players (90) than Federer and Nadal together (84).
[ Reagovat ]
09.12.2021 12:10Od: Fandina
Nole láme rekordy, za chvíli už na něj nikdo mít nebude. Samozřejmě, pokud bude hrát. Jeden GS dá určitě a pak už těch rekordů moc nebude chybět.
[ Reagovat ]
09.12.2021 11:02Od: No-le
Já moc nechápu proč se tady mluví o lámání charakteru v souvislosti s vakcinací. Trend je takový že když se nenechá naočkovat může rovnou s tenisem skončit. Vy by jste to udělali? Jen ať přijede a porazí je všechny smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 11:28Od: SwissMaestro
Trend :D Vydírání, šikana, totalita.....já bych skončil...stejně tak jako teď nechodím do služeb (oficiálně) a počkám si...život je i tak božský a navíc ušetřím opravdu velké peníze na lepší časy
[ Reagovat ]
09.12.2021 11:50Od: Fandina
Sportovci jsou na omezení zvyklí kvůli dopingu. Jinak by sportovat nemohli.
[ Reagovat ]
09.12.2021 14:57Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.12.2021 12:07Od: Mayo
On sa nenechá ockovat ale hrať bude aj tak smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 13:53Od: paddy Re: Srdjan for president!
smile
Novak např řekl, že pokud očkování bude povinné, tak si rozmyslí, co dál.
Přičemž je jasné, jak by se rozhodl. Nikdy neukončí kariéru, dokud bude mít šanci na rekord. Bylo by to jedno z největších překvapení ve sportu. On posedlý rekordem smile

Tsitsipas byl férový a na rovinu řekl, že nechce očkování, ale pokud bude povinné, tak se nechá.

A velmi osudné bylo divadlo Srdjana před pár dny, který naznačoval, že Novak nepojede. (nebyl to jeho první exces)

Není náhodou, že dnes vyšel článek s fotkou Djokoviče a titulkem "prachy víc než názor?", kde se píše, zda tenisté prozřeli (AO očkování)
Připomeňme, že v říjnu bylo očkováno jen 65% tenistů, ale očkovat se nechají, protože tak lukrativní zaměstnání neseženou
V předběžném entry listu chybí jen 3 zranění...

Je to nejlepší tenista historie, ale jako člověk selhává. Jako tenisový vzor by se měl dokázat ovládnout, místo toho jen vidíme opakované projevy zuřivosti, které vedly i k DQ. smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 15:00Od: FulnekUltras
Tsitsipas je jednoducho váš človek - režíroval dokonca aj film "Ves na hraniciach" - a iného aj tak nemáte.

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:40Od: FulnekUltras krakatice
typický příklad totální ztráty jakékoliv sebereflexe a soudnosti - a podle toho už také brzy skončí - definitivně, bez respektu a bez poct, které se jí patrně dodnes vlhce zdají

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.12.2021 15:44Od: Mayo
Som neskutočne šokovaný, že tam bude hrať smile kto by to bol povedal.
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:20Od: Mantra
náhodou místní říkali, že je charakter a bude se držet, že se neskloní atak. smile
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:28Od: RFanousek
Já jsem říkal že v to doufám, ne že to tak určitě bude. To je rozdíl.
[ Reagovat ]
09.12.2021 02:30Od: Ela-fon-isi
Jeho šaman určitě vymyslel vlastní vakcínu, do ledna proběhne schválením.????
[ Reagovat ]
09.12.2021 02:30Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
08.12.2021 14:39Od: tommr
pokud Serena opravdu v Austrálii hrát nebude tak vypadne z první stovky žebříčku a pro start na dalších GS bude potřebovat bud divokou kartu nebo bude muset hrát kvalifikaci ...
[ Reagovat ]
08.12.2021 15:00Od: milik254
A co chráněný žebříček?
[ Reagovat ]
08.12.2021 15:16Od: FandimRF
pro vopice neplatí
[ Reagovat ]
08.12.2021 16:54Od: Krisboy
Chudák Roger smile
[ Reagovat ]
08.12.2021 16:34Od: Kozoroh
Sereně budou automaticky dávat divoké karty, je šampionkou všech čtyř GS podniků, stačí se podívat, jak cpou divoké karty Murraymu. smile
[ Reagovat ]
08.12.2021 16:42Od: Titan
Jenže Serena už není co bývala, klidně může vypadnout v prvním kole, dnes jsou atraktivnější mladé hráčky. To se jim ty divoké karty hodně prodraží...
[ Reagovat ]
08.12.2021 21:14Od: SwissMaestro
Blbost. Nemám Serenu rád, ale je to marketingový tahák a vždy se jim i za to jedno kolo vyplatí, pokud budou v této době diváci. To samé Andy. Je za zenitem, ale přitahuje více diváků než třeba Hurkacz apod.
[ Reagovat ]
08.12.2021 21:22Od: PetaM
Murray přitahuje diváky jen kvůli jejich špatnému vkusu. Bohužel, i to se vyplácí.
[ Reagovat ]
08.12.2021 22:20Od: brixner Re: Jojo, velematka...
S tímto ale souhlasím na 100%! Všichni ví, že dlouho nehrála a ta zvědavost bude veliká, což, samozřejmě, pořadatelé moc dobře vědí! Navíc - Serena prostě patří k těm "zvláštnostem", které se nerodí běžně, přiřadil bych sem i např. Martinu N, Chris, Steffi...Já myslím, že lidé na ní budou ještě dlouho zvědaví, klidně dalece po čtyřicítce, podobně je na tom Big3 - když prostě bude chtít někde hrát Roger v padesáti, tak tam hrát bude a lidé zaručeně příjdou, i kdyby jen proto, že to bude raritka. Nikdy jsem Serenu rád neměl, ale to, co dokázala, prostě to uznání zasluhuje a je úplně jedno, jestli tady na TP, anebo jinde. A ruku na pálku - která z nynějších hráček má ten Serenin potenciál? Žádná...
[ Reagovat ]
08.12.2021 11:11Od: JanITCZ
Informace - odkaz na EMA/215190/2021:

Přípravku Comirnaty byla udělena podmíněná registrace. Znamená to, že se očekávají další poznatky o této vakcíně (viz níže), které je společnost povinna poskytnout. Agentura každoročně vyhodnotí jakékoli nové informace a tento přehled bude podle potřeby aktualizován.
Jaké informace o přípravku Comirnaty nebyly dosud předloženy?
Jelikož přípravku Comirnaty bylo udělena podmíněná registrace, společnost, která přípravek Comirnaty dodává na trh, bude i nadále předkládat výsledky hlavní studie u dospělých probíhající po dobu 2 let, jakož i výsledky studií u dětí. Tato studie i další studie poskytnou informace o tom, jak dlouho trvá ochrana, jak dobře vakcína zabraňuje závažnému průběhu onemocnění COVID-19, jak dobře chrání osoby s oslabenou imunitou a těhotné ženy a zda předchází asymptomatickým případům.
Pouzite slovo studie je uvadeno v italske verzi jako "sperimentalni".
https://www.ema.europa.eu/en/documents/overview/comirnaty-epar-medicine-overview_cs.pdf
5 stranek ktere stoji za to "vstrebat"
[ Reagovat ]
08.12.2021 13:10Od: Fandina
To je dobře a je logické, že se vakciny po schválení a začátku používání pak ještě kontrolují. Možná by to mohlo být i víc let, než jen dva. Ale nejsem odborník, tak to nemohu komentovat. Nicméně, pokud se jakýkoliv lék nebo vakcina schválí k používání, tak by měl být pak sledován, pozorován pořád.
[ Reagovat ]
08.12.2021 13:36Od: JanITCZ
Bez umyslu hodnotit,potazmo urazit:

Samotný pojem gramotnost je zběžně chápán jako schopnost psát a číst (i počítat). V širším výkladu pojmu gramotnosti je to znalostí a dovedností v konkrétní oblasti. Jako první, mezinárodně uznanou definicí gramotnosti, vytvořila organizace UNESCO v roce 1958: ?Gramotný člověk je takový, který umí s porozuměním přečíst a napsat krátký jednoduchý výrok ze svého každodenního života (UNESCO, 1958,16).?[2]Opakem gramotnosti je negramotnost.
[ Reagovat ]
08.12.2021 13:38Od: Fandina
Tak si můj jednoduchý příspěvek přečti, abys ho pochopil.
[ Reagovat ]
08.12.2021 13:42Od: JanITCZ
No prave,prislo me namysl rceni:
házet perly sviním idiom
?investovat námahu, čas a dovednosti do někoho, kdo toho není hoden, kdo si to nezaslouží,....
[ Reagovat ]
08.12.2021 13:54Od: Fandina
Nejsem odborník, ale pleteš si terminy schválení, používání a registrace vakciny. Je to podobné, jako nechápat že 10 z 80 je méně nakažených než 10 ze dvaceti.
[ Reagovat ]
08.12.2021 13:57Od: Fandina
Jinak samozřejmě, že vakcině, která je nová a neověřená, spousta lidí nemusí důvěřovat.
[ Reagovat ]
08.12.2021 14:01Od: JanITCZ
"Přípravku Comirnaty byla udělena podmíněná registrace. Znamená to, že se očekávají další poznatky o této vakcíně (viz níže), které je společnost povinna poskytnout. Agentura každoročně vyhodnotí jakékoli nové informace a tento přehled bude podle potřeby aktualizován.
Jaké informace o přípravku Comirnaty nebyly dosud předloženy?
Jelikož přípravku Comirnaty bylo udělena podmíněná registrace, společnost, která přípravek Comirnaty dodává na trh, bude i nadále předkládat výsledky hlavní studie u dospělých probíhající po dobu 2 let, jakož i výsledky studií u dětí. Tato studie i další studie poskytnou informace o tom, jak dlouho trvá ochrana, jak dobře vakcína zabraňuje závažnému průběhu onemocnění COVID-19, jak dobře chrání osoby s oslabenou imunitou a těhotné ženy a zda předchází asymptomatickým případům."
Citace dokumentu EMA - https://www.ema.europa.eu/en/documents/overview/comirnaty-epar-medicine-overview_cs.pdf
Z me strany jsem nic nedodal-nepripsal,.... ,takze se plete EMA!?
[ Reagovat ]
08.12.2021 14:12Od: Fandina
Najdi si na internetu mraky článků o tom, jak EMA schválila použití vakciny. Schválila. Na to slovo dávám důraz. Protože ty sem dáváš článek o registraci a to, jak jsem psala, nemusí být totéž. Jde o nový lék. Ale to je asi na tebe moc složité.
[ Reagovat ]
08.12.2021 14:28Od: JanITCZ
Vlozeny text je oficialni dokument EMA(clanky,vyklady,novinarske komentare,apod. nemaji pravni hodnotu a popravde jako takove me nezajimaji!).
Naposledy - dokument (právo) ? každá písemná, obrazová, zvuková nebo jiná zaznamenaná informace, ať již v podobě analogové či digitální.
[ Reagovat ]
08.12.2021 14:39Od: Fandina
Pokud se chceš nechat očkovat proti covidu, tak existují jiné vakciny, když téhle nevěříš.
Jinak při čtení textu co si sem dal nikde nečtu, že by vakcina Comirnaty neměla být očkována. Čtu jen, co se všechno po aplikaci má splnit.
[ Reagovat ]
08.12.2021 14:41Od: Fandina
Například o podmínečné registraci jsem četla tohle"

Podmínečná registrace

Podmínečná registrace je jedním z mechanismů regulace EU umožňujícím včasný přístup na trh léčivým přípravkům, nezbytných pro urgentní lékařskou potřebu včetně krizových situací, kterou je právě aktuální pandemie.

Podmínečná registrace je formální schválení vakcíny, které zahrnuje všechny šarže vyrobené pro EU a poskytuje tak robustní podporu vakcinačních kampaní.

V době, kdy je vakcína Comirnaty doporučena pro podmínečnou registraci, bude společnost obchodující vakcínu pokračovat v předkládání výsledků z hlavního klinického hodnocení, které bude pokračovat 2 roky. Toto hodnocení a další studie poskytnou informace ohledně délky trvání ochrany, schopnosti zabránit závažnému průběhu onemocnění COVID-19 a ochránit imunokompromitované osoby, děti a těhotné ženy. Probíhající studie budou dále sledovat otázku prevence asymptomatických případů.

Držitel rozhodnutí o registraci bude navíc pokračovat ve studiích pro další doložení kvality vakcíny (doplnění některých farmaceutických údajů), jak bude navyšována kapacita výroby.
[ Reagovat ]
08.12.2021 14:44Od: JanITCZ
Je to marny,je to marny,je to marny,.... !smile
[ Reagovat ]
08.12.2021 14:46Od: Fandina
Ano, marné ti něco říkat, pořád meleš svou.
[ Reagovat ]
08.12.2021 15:36Od: Fandina
Jinak by mě zajímalo, co bylo smyslem dávání sem toho článku. Pokud si chtěl o něm diskutovat, tak si předem napsal, že diskusi nepřipouštíš, protože jsem blbá. Tak se ptám, co je účelem, dávání sem takového příspěvku.
[ Reagovat ]
08.12.2021 16:00Od: Tomas_Smid_fan
taky sis naběhl, což?smilesmile
[ Reagovat ]
08.12.2021 16:06Od: Fandina
Pán chce asi ukázat, že umí hledat na stránkách EMA a vkládá sem kus textu.

https://www.ema.europa.eu/en
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:16Od: Tomas_Smid_fan
Dělá tu osvětu a ty ho ani nepochválíšsmile

Mě zase zaujalo tohle:
Pfizer proti omikronu ztrácí účinnost, naznačuje studie. Firma má řešenísmile
"Profesor Alex Sigal, který se na nové zprávě podílel, již na Twitteru informoval, že výsledná data jsou mnohem lepší, než jaká ve spojení s omikronem očekával. ?Vypadá to, že jde především o kvantitu ? čím více protilátek, tím lépe,? vysvětlil expert na sociální síti v jednom ze svých příspěvků."
zdroj: Seznam.cz
Aneb, čím víc vpichů, tím víc Pfizersmile
Nebo, nejde tak o kvalitu, jako o kvantitu...
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:40Od: Fandina
Je to tak, že každého zaujme něco jiného. Tebe víc vpichů, mně třeba to, že jsou lepší výsledky u nové mutace. Jak se říká, každý je naladěn na něco jiného a záleží na vědomostech znalostech a intelektu jednotlivců. Já tohle téma, že je potřeba víc vakcinací neřeším. Spíš jde o to, aby vakcina byla účinná a kolik jich je, je mi jedno. Ač tomu nerozumím z vědeckého pohledu, tak chápu selským rozumem, že účinost protilátku v těle časem může vyprchat. Ostatně, proti chřipce ti také nestačí očkování jednou za život, ale na chřipkové období a pak znovu a znovu a to ještě k tomu mohou přijít různé mutace chřipky. A že se na tom vydělává, samozřejmě, nic není zadarmo. Když jíš, tak také musíš platit, za vodu také platíš, na všem si výrobce vydělá a jiný to koupí a zase vydělá na jiném. Tohle neřeším. Spíš mi jde o to, aby vakcina byla co nejlepší.
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:44Od: Fandina
že jsou lepší výsledky u nové mutace, než očekával
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:46Od: FulnekUltras
ovce a slípky si do sebe prostě nechají narvat cokoliv a v neomezeném množství, když jim to mainstream posvětí
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:50Od: FulnekUltras
"Strach je ten nejúčinnější prostředek k ovládnutí lidí. Vyvolejte ho v nich - a pak si s nimi můžete dělat, cokoliv chcete." Josef Goebbels
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:51Od: Fandina
Proto se vakciny bojíš. Už to chápu.
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:57Od: FulnekUltras
jestli pod pojmem "vakcína" rozumíš onen poslední dobou globalisty násilně vnucovaný genetický sajrajt, tak ano
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:01Od: Fandina
Jj, vědci ji věří, ty ne. Typický blbec.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:04Od: FulnekUltras
myslíš jistě především kovidové zaprodance s vš vzděláním, které má ve vhodném mediálním podání před veřejností "odborně" pokrýt i ty největší, zdravým úsudkem už dávno lehce odhalitelné lži
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:06Od: Fandina
To píšeš ty, já píšu o vědě, ty o nesmyslech.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:09Od: FulnekUltras
A proto sis nechala už tolik rádoby vědeckých nesmyslů dobrovolně narvat do těla.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:12Od: Fandina
Ne, proto si o tobě myslím, že když věříš kdejakému vědecky nepodloženému kecu, tak jsi hlupák.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:15Od: FulnekUltras
"Vědecky podložené" kecy v "korektním" mainstreamu jsou dnes už plně důvěryhodné jen pro lidi beze špetky samostatného kritického myšlení v širších souvislostech - což je přesně tvůj případ.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:26Od: Fandina
Zato tvůj případ je nemyslet vůbec, házet termíny o mainstreamu a myslet si, jak jsi chytrý a kritický, ve skutečnosti jen ukazuješ, jak jsi hloupý.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:34Od: FulnekUltras
nevím, jaká jsi třeba doma, ale tady se bohužel většinou prezentuješ jako beznadějně zacyklená slépka - takže už asi opravdu těžko něco dál dodávat ;-)
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:38Od: Fandina
Já jsem slepice a ty píšeš nesmysly, to má logiku.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:39Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:42Od: Fandina
Neboj, nejsi jediný člověk na světě, který si o sobě myslí, že je in a když mu někdo řekne, že je hloupý, tak začne utočit na něj, viz tvoje slépka.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:45Od: FulnekUltras
moje naštěstí ne ;-)
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:49Od: Fandina
neznamenalo to tvoje slépka, ale tvůj výraz ve smyslu zaútočit nějakým slovem, když se cítíš někam zahnán
[ Reagovat ]
08.12.2021 19:00Od: FulnekUltras
neboj - toho bohdá nebude, aby mě kdokoliv někam zahnal ;-)
[ Reagovat ]
10.12.2021 14:40Od: Tomas_Smid_fan
Přesto se stalosmile Tady níže jste se vzájemně vystříleli ukázkově do outusmile
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:50Od: Fandina
Zato blbci jako ty věří nesmyslům.
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:53Od: FulnekUltras
mnohé loňské "hoaxy" a "dezinformace" jsou letos drsnou skutečností - šapitó cirkusu kovid se už naštěstí nezadržitelně hroutí smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:57Od: Fandina
Až se budeš zbývat jen podstatnými věcmi a ne tím, co kde kdo někde napíše, tak tě blbcem nenazvu. Ale zatím jsem si nevšimla, že bys řekl někdy něco, co by bylo relevantní. Vždycky jsou to jen dohady, žádná fakta.
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:59Od: FulnekUltras
od tebe ta "fakta" sedí obzvlášť ;-)))
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:02Od: Fandina
Schválení vakciny k očkování je fakt. Jen ty to nechápeš.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:07Od: FulnekUltras
EMA schválí jen to, k čemu ji dotlačí globálfarmakofašisti. To už je za poslední rok naprosto zřejmé.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:09Od: Fandina
A kdo to je, ti globalfašisti?
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:13Od: FulnekUltras
několik desítek úchylných rádoby mesianistických šmejdů, kteří tohle svinstvo plánovaně vyvolali a teď se jen modlí, aby se jim ho pomocí zkorumpovaných "expertů" a médií podařilo udržet co nejdéle
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:27Od: Fandina
Neřekl si mi jméno.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:39Od: FulnekUltras
Gates, Fauci, Zuckerberg, Rockefeller, Soros a další, převážně kolem Bilderbergu soustředěná pakáž neoliberálních "filantropů", kteří chtějí oficiálně spasit svět, ale v reálu k tomu neváhají použít masovou genocidu populace - naštěstí nic netrvá věčně, a i tento zrůdný nelidský ksindl už brzy dojde spravedlivého trestu
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:40Od: Fandina
Takže ti podle tebe ovládají svět a všechno řídí?
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:43Od: FulnekUltras
třeba takový prezident USA je proti nim v podstatě bezmocná, veřejnosti předhozená viditelná figurka - tak to bohužel je
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:51Od: Fandina
Nevěř nesmyslům. To, že má někdo peníze, neznamená, že všechno ovládá. Obvzlášť tahle jména. Jsi naiva.
[ Reagovat ]
08.12.2021 19:05Od: FulnekUltras
samozřejmě existují i jména veřejnosti neviditelná úplně - ale na podstatě věci to nic nemění - za peníze lze pořád dosáhnout hodně - minimálně ovládat média a přísun informací většinové veřejnosti, což vlastně bohatě stačí - následné manipulace voleb a podobné prkotiny jsou vlastně už jenom důsledkem předchozího
[ Reagovat ]
08.12.2021 19:23Od: Fandina
Pokud nemáš na cokoli důkaz, tak můžeš sestavovat konspirační teorie donekonečna a svoje postoje si objasnňovat čímkoli, u tebe je to pokaždé hloupým a ovlivnitelným mainsteamem. Jednoduché řešení, že?
[ Reagovat ]
08.12.2021 19:26Od: FulnekUltras
důkazy? ono kolikrát úplně stačí porovnat si mainstreamové výstupy z různých časových období mezi sebou - a hlavně všechny dohromady s každodenně ověřitelnou realitou, která nás obklopuje
[ Reagovat ]
08.12.2021 19:28Od: Fandina
Dej příklad. Zatím jsem nic neviděla.
[ Reagovat ]
08.12.2021 19:47Od: FulnekUltras
kdo nechce nevidí - např. kovidpasy nebo segregace lidí podle očkování - před rokem podle mainstreamu "hoax" - a dnes ???!!!!!!?????????
[ Reagovat ]
08.12.2021 19:56Od: Fandina
To se dalo čekat, že očkování může být povinné. To není hoax. Nauč se rozlišovat, co je možné a co ne.
[ Reagovat ]
08.12.2021 20:08Od: FulnekUltras
pro lidi tvého typu je možné vše - pokud se to do vás z oficiálních zdrojů chvíli mohutně pumpuje, sežerete nakonec cokoliv
[ Reagovat ]
08.12.2021 20:10Od: Fandina
Očkuje se od nepaměti. Jen blb, jako ty to neví.
[ Reagovat ]
08.12.2021 23:50Od: FulnekUltras
veškerá dosavadní dlouhodobě prověřená očkování a současné genetické pokusy na lidech (šimpanz Astra je už aspoň v Evropě naštěstí ze hry) - to je teda zatracený rozdíl - a srovnávat to mohou jen úplní omezenci nebo pokrytci
[ Reagovat ]
09.12.2021 00:00Od: Fandina
Řekl blb, protože vědci vakcinu schválili.
[ Reagovat ]
09.12.2021 00:03Od: FulnekUltras
mainstreamem protěžovaní "vědci" už mě nějakou dobu - na rozdíl od záměrně umlčovaných a cenzurovaných vědců skutečných - nezajímají
[ Reagovat ]
09.12.2021 00:04Od: Fandina
To chápu, protože jsi blbec.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:11Od: Tomas_Smid_fan
Tak aspoň na tom, aby byla vakcína co nejlepší se můžeme shodnout.
Jen s tím rozdílem, že se nechci pouštět do pravidelné půlroční vakcinace a ani do současných vakcín. Zatím ani Novavax a Valneva u mě nevzbuzují velké naděje.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:21Od: Fandina
Nejlepší by bylo, kdyby žádné vakciny nebyly potřeba, respektive, kdyby nebyly tyhle nakažlivé choroby. Ale tak to prostě na světě chodí, že před společností jsou různé výzvy a problémy. A s tím souvisí i různý postoj lidí, jak k tomu přistupují. Já mám dojem, že se s tím společnost nějak už popere. Třeba nebude nutné očkovat všechny a covid odezní, jak tomu bylo i u jiných nemocí.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:41Od: FulnekUltras
Pokud by šlo o skutečně přírodní záležitost, pak bych o tom nepochyboval.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:46Od: Fandina
Nejsou důkazy, že to je umělá záležitost, kdyby byly, bylo by to asi jednodušší, protože by se na základě důkazů šlo po tom, kdo to zavedl a eventuelně by se s tím mohlo i víc dělat. Ale jinak je to jedno, stejně by se ten problém musel řešit a snažit odstranit. Tak jak tomu bylo i u předešlých nemocí.
[ Reagovat ]
08.12.2021 18:59Od: FulnekUltras
nejsou důkazy, však nikdo ho neviděl ;-))) - a přes to věřím, že ho vypustili ;-)

zvláštní - ze začátku (na jaře 2020) v médiích asi tři měsíce "zdatně" fungovala verze s mrtvými netopýry z tržiště, zatímco prokazatelné laboratorní mikrobiologické výsledky (mj. Peková, ale i další experti z Indie, Norska či Německa) byly všemožně dehonestovány až cenzurovány - pak najednou ticho po pěšině - Gatesem dotovaná WHO při "vyšetřování" samozřejmě na nic nepřišla - a dnes už umělý původ viru (netopýří kombinovaný s HIV) ani v mainstreamu fakticky nikdo nezpochybňuje, resp. je to tam téma "tabu" - o to víc se vše koncentruje na stupňování strachu a odmítání jiných lékařských řešení s cílem silou protlačit "jedinou možné východisko" v podobě globálního masového očkování - takže co si tak asi o tom člověk uvažující v souvislostech může myslet?

prostě - intuitivní výstražné kontrolky mu blikají stále víc a silněji

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.12.2021 19:19Od: Fandina
Rád věříš konspiracím. Všechno co se kolem to děje přikládáš spiknutím. Ale neřekl jsi mi, kdo ta spiknutí a to rozhodování nahoře je. Jména, která si mi uvedl, to nejsou. Peková také nedala důkaz. Kdyby dala, tak všichni půjdou po viníkovi.
Já také nevím, jestli je to umělé nebo ne. Ale to neznamená, že nevidím, že nemoc tady je a je potřeba to řešit.
[ Reagovat ]
08.12.2021 19:45Od: FulnekUltras Re: Mengele by tiše záviděl...
Když budu parafrázovat otázku, co tady bylo první - slepice nebo vejce? - tak dnes zřetelně vyvstává otazník nad tím, zda původním záměrem vlastně nebylo rvát do lidí dlouhodobě nový typ "očkování" - a "virus" měl sloužit jen jako vhodná záminka, která se musela uměle vytvořit - s vydatnou pomocí mainstreamových médií - co si asi tak myslíš, že nastane, až "dobrovolně povinná většina" splní požadavek na třetí dávku, která údajně chrání i proti "omikronu"? - média vytáhnou další "strašlivou" mutaci, na kterou bude potřeba dávka čtvrtá... atd. atp. tak dlouho, až celý přirozený imunitní systém pokusných králíků půjde kam? do prdele!!!!! tento trend je zřejmý už teď, jen hodně lidem bude ještě chvíli trvat, než si dokáží vnitřně připustit, že něčeho takového by byl vůbec někdo schopen - a pak už stačí si jen doplnit, kdo se tady už dobrých 10-15 let zabývá problémy "ohrožujícími planetu", kam podle něj patří i její "přelidnění", a zároveň má oficiálně přiznané ambice tyto "problémy" - ovšem prý pouze na "přísně vědecké bázi" - "řešit"... smile

takže ne - k uměle vytvořenému "vakcinačnímu" sajrajtu na uměle vytvořené "virové" svinstvo důvěru opravdu nemám - a nenechám si tento hnůj vnutit ani omylem - tečka (skutečná, nikoliv propagandistická na plakátech a v placatých mobilech pro konzumní naivy lákavě vyobrazená)

smile smile
[ Reagovat ]
08.12.2021 19:54Od: FulnekUltras Re: farmakofašismu dochází kyslík už i v Indii
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-nejvetsi-vyrobce-vakcin-zrejme-snizi-produkci-o-polovinu-nema-poptavku-182930#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=l0qy3IrjPhw-202112081850&dop_id=182930&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
[ Reagovat ]
08.12.2021 20:08Od: Fandina
Mně je jedno, jestli se necháš očkovat nebo ne, to je tvoje věc.
[ Reagovat ]
08.12.2021 23:57Od: FulnekUltras
na jaře budeme zase o něco chytřejší - tedy hlavně v tom, oč tady vlastně jde - a na lidské zdraví a normální fungování společnosti to zatím moc nevypadá

a dokud EMA bude i nadále tupě ideologicky odmítat "východní" vakcíny, stejně jako některé prokazatelně účinné levné léky a efekt přirozeně získaných protilátek, není zde vlastně o čem se bavit
[ Reagovat ]
09.12.2021 00:01Od: Fandina
V EMA jsou lidi, kteří se zabývají vědou, ne blbci, jako ty, kteří věří konspirací.
[ Reagovat ]
09.12.2021 00:03Od: Fandina
Ale možná se mýlím a za vším tím kolem covidu jsi ty sám, který to všechno ví a všechno ovládá. Protože spoustu lidí to zkoumá, ale jen ty víš, jak to je.
[ Reagovat ]
09.12.2021 00:10Od: FulnekUltras
tak určitě ;-)))))

možná je pro tebe po 32 letech zdánlivě "ideálního" systému opravdu těžké uvěřit, že by se dokonce i v tvém milovaném kapitalismu ještě mohly najít takto zaprodané, případně tvrdým nátlakem zvenčí účelově instruované svině, které půjdou i na poli zdravotnictví proti základům veškeré logiky a lidskosti - jenom když napomohou ziskům západních farmakofirem a celkově nejzrůdnější akci na změnu základů společnosti od 2. světové války
[ Reagovat ]
09.12.2021 00:15Od: Fandina
Zaprodanci by museli být všude, nejen v EMA, která schvaluje léčiva v Evropské unii, ale i v ASII Americe Austrálii, všude na světě. Ti všichni by museli být zaplaceni a ty si mi ještě pořád neřekl, kým. Vědci na celém světě se problém zabývají. A nedovedu si tak moc dobře představit, kdo by je platil a hlavně, že by se nenašel mezi tím množství vědců jeden, který by neřekl, že se jedná o podvod.
[ Reagovat ]
09.12.2021 00:22Od: FulnekUltras
Ti, kteří se odklonili od mainstreamově vnucovaného příběhu (a vůbec jich není málo, jak se "hlavní proud" snaží veřejnosti vytrvale sugerovat), jsou systematicky ostouzeni a cenzurováni. To jsou fakta. Dobrou noc, Fandi. smile
[ Reagovat ]
09.12.2021 00:32Od: Fandina
Peková byla jednou dobou v médiích pořád. Ale žádný konkrétní vědecký výsledek nepředložila.
[ Reagovat ]
09.12.2021 01:53Od: FulnekUltras
že je ve strukturním řetězci sekvence HIV, která se přírodní cestou dostat prostě nemohla, to je snad dosti pádný a snadno ověřitelný závěr - k němuž ještě před Pekovou došel (a hlavně to publikoval) mikrobiologický institut v Dillí a po ní další specialisté mj. i z Norska nebo SRN. Že byly tyto závěry na netu bleskově cenzurovány, případně aspoň všude v mainstreamu masivně napadány a tabuizovány, to je také známá věc. U nás proti Soně použili ten nejtrapnější možný "argument", propojení s Janouškem. Elektronovým mikroskopem viditelná fakta totiž přímo zpochybnit nemohou. Jediná šance farmakofašismu je permanentní informační manipulace, účelová selekce informací a odvádění pozornosti od všeho, co by Gatesovi a spol. mohlo velmi rychle zlomit vaz. A spoléhat na to, že v dané mediální hysterii "jediného správného názoru" bude pravda vyplouvat na hladinu ještě dlouho. Tak dlouho, než bude mít dostatečné procento věčných očkovanců nezvratně zničenou přirozenou imunitu organismu. Takový je plán plandemie a lidstvo jej může zastavit především totální ignorací všech až okatě násilně vnucovaných věcí. Jestliže ti někdo na jedné straně tvrdí, že je něco pro tvoje dobro, a na druhé straně to "dobro" prosazuje všemi možnými prostředky včetně nejrůznějších "motivačních" lákadel a zároveň otevřených výhružek omezování svobody nebo pokutami, pak si můžeš být téměř stoprocentně jistá, že to něco pro tvé dobro určeno opravdu, ale opravdu nebude.
[ Reagovat ]
09.12.2021 02:06Od: Fandina
Tvoje teorie na ohrožení světa není podstavena na žádných důkazech. Není žádný důkaz o tom, že za vakcinou stojí Gates. Takže klidně si teoretizuj o čem chceš, ale až to dokážeš, tak to teprve bude fakt. Zatím jsou to jen kecy na entou. To samé s Pekovou, pokud má důkazy, že se jedná o umělou vakcinu, byla by hloupá, kdyby je nepředložila, kdekoli na světě. Když si myslíš, že ji tady někdo křivdí. A argument, že když tě někdo k něčemu nutí, že to nemusí být dobré, je nesmysl. Důvodů k nutění je x. Neznamená to, že se jedná o něco špatného. A jinak nikdo tě k ničemu nenutí. Nemusíš se nechat očkovat, můžeš si vybrat čím a když nebudeš chtít vůbec, tvoje věc. I když to bude povinné, tak se nemusíš nechat očkovat. Zaplatíš pokutu a je to. Tvůj problém.
[ Reagovat ]
09.12.2021 04:59Od: FulnekUltras Re: ;-)))
Ty mně ještě někdy povídej, že chápeš význam pojmů "svoboda" a "odpovědnost". Jak ve smyslu individuálním, tak i kolektivním. Právě takto (ne)myslící kusy jsou pro falešnou farmakofašistickou hydru tím nejtvárnějším materiálem.

Politicky a ekonomickky už globalisté na nějaké zásadnější změny ve světě podle svých zvrácených představ nemají sílu - tak tentokrát použili tu nejodpornější možnou taktiku, zrůdnou hru se zdravím a strachem o život, případně "planetu". Ale už se jim to krátí, kurvám, tím si buď jistá.
[ Reagovat ]
09.12.2021 11:15Od: Fandina
Jo jo, nemoci vymysleli lidí. Aby si na nich mohli vydělávat. A když už ne jiné, tak covidu určitě.
[ Reagovat ]
09.12.2021 12:00Od: Fandina
Jinak tvoje fráze o ničem nehodlám komentovat. Protože ty význam slova svoboda s odpovědnost vůbec nechápeš.
[ Reagovat ]
09.12.2021 15:05Od: FulnekUltras
fráze a cancy o ničem jsou sice vyloženě tvoje doména, husičko, ale antinudloidně tě tady už nechám při tom ;-))) smilesmile
[ Reagovat ]
09.12.2021 15:35Od: Fandina
Ano blbecku
[ Reagovat ]
09.12.2021 16:18Od: FulnekUltras
Ahoj po neděli, lásko. smile
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:41Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.12.2021 10:01Od: paddy
Withdrawals - Federer, Pella, Wawrinka & Serena, Andreescu

V říjnu bylo očkováno jen 65% ATP. Očkování je povinné a přitom všichni přijedou?
I mezi hráči budou antiwaxeři, takže je jasné, že entry list není definitivní. Odhlášky jsou běžnou rutinou tenisu.
Prize money mnoho antiwaxerů přesvědčí ke včeličce smile

ATP nedávno inforovala, že lze do budoucna čekat zpřísňování dle pravomocí lokálních zemí. Např karanténu pro neočkované si hráči budou muset hradit sami. Trend je jasný.

Víme tedy, že Srdjan nepřijede (diváci musí být očkovaní) a musíme ještě počkat na oficiální prohlášení Novaka Djokoviče.

Ten samozřejmě na 100% přijede ("rekordy lámou charakter"), to jsme věděli dávno, i když to vyvraceli Srdjan nebo místní antiwaxeři, kteří tomu nerozumí smile smile
[ Reagovat ]
08.12.2021 10:05Od: peek
Pokusí se to ošulit, jenže Australani mu na podvod přijdou a bude doživotně diskvalifikován... smile
[ Reagovat ]
08.12.2021 14:40Od: turista
To určitě ne.
[ Reagovat ]
08.12.2021 10:16Od: paddy Re: Bylo slyšet krásné křupnutí
Jako když rekordy lámou charakter smile

Jak říká Jyrka: "důležité je, aby to bylo křupavé" smile smile

https://www.youtube.com/watch?v=VvWpBX75VCc
[ Reagovat ]
08.12.2021 10:33Od: Blondie
Já bych jen podotkla, že většinou se rozlišují antivaxeři (tj. lidi, co šíří konspirace, nesmysly, nenávist, úmyslně druhé odrazují od očkování) a lidé, co se prostě nechtějí nechat očkovat.
[ Reagovat ]
08.12.2021 12:27Od: RFanousek
Je to tak. Tohle škatulkování je příšerné.
[ Reagovat ]
08.12.2021 17:07Od: Pe3k
Demokraté v USA k vůli tomu změnili oficiálně význam slova antivaxer.
[ Reagovat ]
08.12.2021 13:34Od: Fandina
Ty jsi typický negativista, za vším vidíš nějaká negativa, viz rekordy lámou charakter. Určitě ne, pokud jsou to pozitivní rekordy a jsou dosahovány fér způsobem a dotyčný se na nich neodrovná tak, že pak nemůže už nic jiného dělat.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist