Djokovič je v Cincinnati pošesté ve finále. Připraví ho Federer znovu o zkompletování sbírku trofejí z Masters?

  • ATP CINCINNATI - Novak Djokovič v Cincinnati porazil Chorvata Marina Čiliče, vyhrál třetí tříseťák v řadě a pošesté v Ohiu postoupil do finále. V něm dosud neuspěl, letos si o výjimečné zkompletování sbírky titulů z turnajů Masters 1000 zahraje s Rogerem Federerem, který naopak v Cincinnati vyhrál všech sedm finálových zápasů, z toho tři právě proti Srbovi.
    19. 8., aktualizováno | Aktuality |  292 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič si v Cincinnati zahrál už pětkrát ve finále, ale nikdy turnaj - jako jediný z podniků Masters 1000 - ještě nevyhrál. Nyní ho od výjimečného zkompletování sbírky trofejí dělí jediné vítězství. 

Wimbledonský šampion si v Ohiu poradil s pěti soupeře, poslední čtyři zdolal po třísetovém boji. Chorvata Marina Čiliče v semifinále porazil 6-4 3-6 6-3 a oplatil mu porážky z předchozích dvou duelů. Vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 15-2.

"Odehrál jsem tady už několik těžkých zápasů. Berou mi fyzické síly, ale zároveň dodávají sebevědomí a psychickou odolnost," uvedl Djokovič. 

Jednatřicetiletý Srb postoupil do svého 101. finále a usilovat v něm bude o jubilejní 70. titul. Z turnajů Masters může získat 31. trofej, více (33) jich má jen Rafael Nadal. Ale jako první singlista může mít tituly ze všech devíti podniků série Masters.



Ve finále Djokovič vyzve Rogera Federera, s nímž vede v vzájemné bilanci 23-22. Ale v Cincinnati s ním už tři finále prohrál (2009, 2012, 2015). Nyní je po pravidelných tříletých intervalech čeká finále číslo 4.

37letý Švýcar se letos do finále dostal bez ztráty podání. V semifinále hrál s Belgičanem Davidem Goffinem 7-6 a 1-1 ve chvíli, kdy mu soupeř kvůli bolestem ramena vzdal.

Federer má v Cincinnati zcela opačnou stoprocentní úspěšnost nez Djokovič, když vyhrál všech sedm finálových zápasů. v Ohiu neprohrál už 14 zápasů v řadě a po svém podání vyhrál už 96 gamů po sobě. Ve svém celkově 150. finále bude bojovat o 99. titul, z toho 28. z podniků Masters.

• ATP MASTERS 1000 CINCINNATI •
USA / Ohio, tv. povrch, 6.335.970 dolarů
sobotní výsledky (18. 08. 2018)
• Dvouhra - semifinále •
Federer (2-Švýc.) - Goffin (11-Belg.) 7-6(3) 1-1 skreč G.
Djokovič (10-Srb.) - Čilič (7-Chorv.) 6-4 3-6 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (292)
20.08.2018 00:53Od: annah ODCHÁZENÍ
Přátelé, takhle prostě vypadá ODCHÁZENÍ. Zatím je nenápadné, protože je Roger teprve na prvním schodu pod vrcholem, ale nahoru už to prostě nepůjde. Jen dolů. Až bude Rafovi a Novakovi sedmatřicet, čeká je nejspíš stejný scénář...
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:55Od: Ondra979
souhlasim a napadne uz to je, od IW je forma nestala a tenhle scenar se opakuje prilis casto. Ale neda se asi nic delat, jen doufat ze na RAfu s Novakem to prijde driv a nebudou v 35/36 predvadet to, co Roger
[ Reagovat ]
20.08.2018 06:42Od: janek_da
Odcházení výsledkově nenápadné. Hrou a hlavně labilitou výkonů jasné.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:38Od: peRFect
Tak než vylezou Nadalovci, poplácat se tu po ramenou, tak čistě statisticky nemá význam odepisovat Rogera. I kdybychom odečetli celé AO (někteří namítali, že jeho výhra byla náhoda), tak by v žebříčku klesl jen o jedno místo. Je mu 37 a je druhý na světě. Letos uzavře druhou dekádu na okruhu ATP a většinu času byl v top 10 a ještě chvíli bude. Dnes se porazil sám a sám ví jak špatný zápas odehrál. Ano, třeba už se lepšího výkonu nedočkáme. Tak si jen řikám, zda by bylo větší útěchou prohrát např. QF, než prohrát F, tedy "kousek" od poháru (toho většího).
Odepisovat Rogera by bylo ale hloupé.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:51Od: Ondra979
to je vsechno moc hezke, ale pokud se sam porazi uz ponekolikate v teto seznoe, tak to nevesti nic dobrho do budoucna. Treba se jeste jednou vzchopi a vyhraje jedno masters, mozna i ten W, ale ja tomu moc neverim..proste od Rogera i v tomto veku se ceka, ze obcase neco vetsiho vyhraje, ale asi uz to moc nepujde. Pokud to takhle bude pokracovat dale, tak by asi bylo lepsi aby pristi sezona byla posledni.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:37Od: raduz
Dnes Federer působil,jako by si něco zobnul či cvaknul.Ruku na srdce.On hraje špatně už od finále AO 2018.kde ve finále zvítězil hlavně díky psychické indispozici Ciliče.To finále už dobře nehrál v žádném případě.Wimbledon jeho sestup z pozic ukázal ještě více a dnes to bylo opravdu komické.Normálně jsem se srdečně smál,navíc mně fakt bylo jedno ,kdo vyhraje.Federova hra byla vždy pastvou pro oči,bohužel to skončilo a ted je řada na jiných adeptech.Djokovovičovu hru moc rád nemám,ale jako člověk mně sedí a obranu má užasnou.jeho svalová inteligence je neskutečná.Titul jsem mu klidně přál,čekal jsem ho a přeju mu I uspěch na USO.Federer totiž,kdyby narazil na DelPotra,nebo Gyrose,tak by se do finále ani nedostal.Chybí mu herní praxe a je zjevně psychicky na dně,nebot velmi dobře ví,že ho čeká definitivní odchod ze slávy.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:41Od: peRFect
...a tomu se ty směješ. To je úžasný projev charakteru. Pojem svalová inteligence, to je něco z moderní medicíny?
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:33Od: Meceon
Já hlavně nechápu,kde bere Roger motivaci... čtyři děti, zajištěn na sto životů,37 let... obdivuhodné... jsem zvedavej na Djokovice,jestli za šest let tohle dovede předvést také
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:32Od: Davor1
Federer strašidelný, snáď ho to psychicky príliš nepoznamená a ešte niečo do konca roka uhrá. Ono ale v jeho veku už nie je na nejakú kritiku miesto, jeho rovesníci alebo dokonca mladší hráči ako Ferrer, Robredo či Južny už dostávajú na prdel na 250-tkách či challengeroch, tam sa snáď Roger nedopracuje.

Djokovičovi gratulácia, vyhral pre neho dlho zakliaty turnaj, paradoxne ale vôbec nepresvedčil a na usO bude Nadal veľký favorit.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:23Od: Denis92
Roger si nechal to najhorsie na koniec. Dnes slaby servis pod 60%, tragicky return a k tomu 39UE. Uff..Ten vysledok je este celkom prijatelny.

Na USO s Rogerom ratam max na obhajobu minulorocneho QF. Je totalne mimo a forma nepride z tyzdna na tyzden.

Snad trochu naberie hernu prax a v hale este nieco do konca sezony uhra.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:22Od: ipko
pre mňa teda teraz najväčším favoritom na USo je Rafa
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:21Od: Patik
Táto prehra sa bude s Rogerom niesť ešte dlho..ak sa stretnú s Novakom ešte na kurte tak to bude hrať peknú rolu.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:21Od: Labi
Z Rogera se stala atrakce, hrající legenda, která už asi nedosáhne na žádný opravdu velký titul ale bude ještě možná 1-2 sezony plnit hlediště, páč hodně lidi si ho na kurtu nechce nechat ujít...
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:23Od: a.magerova
To se říkalo už po AO 2009... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:25Od: Labi
tehdy to byl nesmysl nebylo mu ani 30 let, dnes to je jiné...nelze čekat že ve věku blížícímu se 40 zase nabere formu a bude ničit hráče i o 20 let mladší...nevím, od letošního AO to není ono už poslední TM byl divný
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:26Od: spaniel
Tehdy nebylo samozřejmé ze po třicítce se dá ještě vyhrávat.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:27Od: Ondra979
je to presne jak rikas, vypada to ze odchazeni je definitivni, letos si jeste mohl zahrat finale na W kdyby nezlamil zapas s KEvinem, ale nejspis by ho prohral. A lepsi uz to pravdepodobne nebude, jeste mozna v hale, ale na GS to fakt nevidim, to je realita
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:25Od: Kamilos88
Já úplně nechápu tyto komentáře. Dobře Roger má 37 let. Udělal finále Masters, které nedalo asi 95 hráčů z top 100 nikdy v životě. Dneska neměl den a projel to no bože. Přijede na us Open a udělá semifinále bez větších problému. Nevím, proč by měl končit s kariérou. Je světová dvojka a vyhrál letos GS.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:26Od: Labi
nejde o to co vyhrál nebo ne ale o to jak na posledních turnajích vypadá ta hra
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:27Od: Kamilos88
Porazí se sám
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:30Od: Ondra979
ano, a myslis ze je to uplna nahoda kdzy se mu to letos stalo uz nekolikrat? Vlastne od IW je spis vyjimka, ze se mu to nestane..takze vysledek je, ze nevyhrava turnaje, a asi uz ani nebude, s obcasnou vyjimkou.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:31Od: Patik
nebuď hneď negatívny stále toho uhral viac ako 99 percent tenistov.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:35Od: Ondra979
to je slaba utecha, resime tady Rogerovu formu ktera od nestastneho finale v IW je proste nedobra, vypadky ma o dost castejsi nez loni a vlastne ma letos zatim jediny velky titul, diky bohu za nej. Loni mel 4,z toho 2 GS jestli se nepletu, a to na AO mel jeste stesti, taky nemusel mit nic. A to je prece jen k zamysleni, jestli tady neni definitivni ustup ze slavy a tim i konec s vetsimu tituly..je to vic nez pravdepodobne
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:23Od: Patik
Slabá útecha..a roky 2015 2016 bol ako natom a pozri aký bol v 2017..ja to chápem po prehre je hneď každý skeptický negatívny a hneď ho každý odpisuje ..potom zrazu niečo vyhrá bude sa mu dariť..a hneď zase budú všetci odborníci aký je dobrý a neviem čo.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:28Od: Ondra979
resime co je ted a nevypada to dobre, navic statistiky jasne hraji proti Rogovi, doted jim obdivuhodne vzdoroval, ted uz to pujde jen velmi tezko. Roky 15/16 s tim moc nemaji co delat, v r. 15 mel slusnou formu a nebyt neporazitelneho Novaka bral 2 GS. V roce 16 byl zraneny. Neni to zadny negativismus, to je realita, proste ve 37 nelze cekat zazraky, zazrak byla napr. lonska sezona. Uso vyhraje s dost velkou pravdepodobnosti Novak nebo Nadal, Roger v teto forme opravdu ani omylem. Howg
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:27Od: Patik
Tak to je prirodzené že ľudia majú negatívne myšlienky po takejto prehre..keby vyhral tak by zase písali úplny opak..
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:25Od: Meceon
Atrakce:)) to je strašný tohle číst
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:20Od: Ondra979
no moc jsem nevidel ale neni ceho litovat, musime si priznat ze i to finale je treba brat jako uspech, horsi je ta hra, takhle by to na USO neslo. Ale asi se neni cemu divit v 37,loni si Roger projebal asi posledni sanci vyhrat USO startem v Montrealu, letos to na titul nevypada a asi si to o nej rozdaji Djoker s Nadalem.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:20Od: ipko
gratulácia Novakovi, dnešný priemerný výkon mu na víťazstvo stačil a Roger by sa mal naozaj zamyslieť, či to má naozaj zmysel..
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:21Od: Meceon
Hrát finále na Masters? Jestli má smysl? Co by jsi psal o Djokovicovi před půl rokem?
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:24Od: ipko
on asi stále chce vyhrávať najväčšie tituly, ale s takouto hrou, ktorú má od IW to bude ťažké.. ale ako fanúšik by som ho určite chcel vidieť na kurtoch čo najdlhšie..
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:26Od: Kamilos88
Paradoxní je, ze Federera ve finále letos nikdo neporazil. Ve všech zápasech se porazil sám. Takže řeči o tom, ze jej někdo ničí nejsou úplně na místě
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:27Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:32Od: peRFect
DelPo hrál dobře. To musíme uznat, ale jinak souhlas.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:28Od: Meceon
Málo turnajů,ty jeho pauzy jsou moc dlouhé,to bude problém řekl bych... malá vyhranost
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:29Od: Kamilos88
To je jediný problem. Málo hraje nic víc bych za tím nehledal. Necháme tady hatery se pozabijet a vymyslet konspirační teorie
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:20Od: insanezy_
Fedex level challenger, Djokovicovi to nepreju jeho chovani je hodne hovada a zadny srdicka do hlediste to nevylepsi. Krome toho ma opravdu usmevnou postavu. V koutku duse ho musi strasne srat, ze nedorovna slavu Rafy a Rogera, i kdyby udelal 100 GS a to me dost tesi. :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:18Od: ipko
a môžte to tu zablvať hejtami :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:20Od: blax
No je ironický, že fanoušci Rogera i Novaka jsou v klidu, ale Rafa fans se tu snaží rozjet zase hádky.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:25Od: a.magerova
Klasika, jako vždy, dnešek nebude výjimkou... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:29Od: Patik
Však keď na takých ľudí reagujete tak ich to bude baviť donekonečna lebo vedia že ich hejtovanie má zmysel.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:18Od: a.magerova Gratulace Nolemu k titulu i kompletu... ;-)
Roger dnes bída... :-/
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:18Od: Nola Nole
gratulacia velka, prvy muz co skompletoval Masters, 5 finalovych prehier, konecne vytuzeny triumf
k zapasu, hrozny hral este s hroznejsim, ani Novak nehral ziadny mimoriadny zapas, ale na Federera to dnes stacilo, kopil tam chyby najskor iba z FH a potom uz aj z BH, ziadny uder ho nedrzal, mozno servis, az mi ho bolo luto
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:22Od: Davor1
Ani servis, dnes ho mal tragický. Podržal ho včera s Goffinom, ktorý ho takisto prehrával v medzihre. Gratulácia Nolemu.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:34Od: Nola
Novak ani nemusel nic vymyslat, Fedex mu nebol schopny returnovat 2. servis, to bolo pre mna najviac nepochopitelne
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:17Od: Bob yeeeeeeeeeeeeeeeees
yeeeeeeeeeeeeeeeeeees. a rožírek pláče :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:16Od: kada.tom výborně Novaku :-)
triumfy z Masters zkompletovány, o tomtéž si může starý pán ze Švajcu nechat jen zdát :-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:18Od: blax
Tak pokud vím, tak Rogerovi chybí 2, ale Rafovi 3. I když Rafa má určitě větší šanci, že je ještě vyhraje.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:20Od: Davor1 Re: :D
A po zápase zoberie starý pán zo Švajcu ďalší tučný šek a môže sa venovať rodine, s pokojným svedomím, že je najlepší v histórii vo svojom obore a zabezpečený na tisíc životov. O tom si môže obtlstlá nula z Plzne menom Kadlec Tomáš nechat jen zdát :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:16Od: MartinPa
Tak to Novak dokázal - zkompletoval sbírku masters a jako bonus letos porazil světovou jedničku i dvojku - gratulace.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:15Od: janek_da
grat Novakovi
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:16Od: janek_da
hlavně za to zkompletování
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:15Od: ipko
ten posledný úder bol taký symbolický :DDDD
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:15Od: Patik
presne toto som si povedal aj ja :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:16Od: Kamilos88
Přesně to same jsem říkal doma :D ?Summary of the match? FH šest metru vedle
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:16Od: ipko
ale úplne že 5 metrov doprdele to Roger poslal
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:18Od: Patik
39 UE
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:21Od: Kamilos88
Nevím co se stalo. Některé údery celkem slusné, ale jinak Roger totální tragédie dneska. Nevím jestli se nervove zhroutil.

Každopádně ve finále určitě nebyli nejlepší hrací turnaje. To by dvojice Goffin-Cilic předvedla lepší zapas. Chudáci diváci
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:25Od: Marduch
Cilice vyradil Djokovic, aby bylo jasno.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:11Od: Patik
Paradoxne mal Djokovič s najvačším favoritom najmenej roboty.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:11Od: peRFect
Protrápené finále. Nefunguje defakto nic a těch UE, to je síla. No, asi na to má ve svém věku nárok. Přijde mi bez šťávy, bez motivace, což ale s výše uvedeným zřejmě není divu.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:20Od: misa
Nedovedu si představit, jak někdo může udržet po tolika letech a zápasech motivaci k objíždění turnajů. Všchno už zažil v tenise 10x a všechno je vlastně dokola pořád stejné.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:10Od: ipko
ani Mirka sa na to nechce pozerať :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:09Od: malar
Tak, teď se uvidí. Zatím děs, bída a utrpení.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:10Od: ipko
o chvíľu koniec
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:20Od: malar
Šílené! Djokovič v suchém tričíčku. I si mohl dovolit hrát "nic moc". Ale třeba je to jen součást nějaké strategie, do které nevidím. Cyklistické ladění formy na US Open? Buď a nebo "už jdeme do finále". Nárok tam na to bude.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:08Od: blax
Tak tohle je jedno z nejhorších finále 1000, co jsem kdy viděl. Kdyby byl Novak ve formě, tak Rogera sundá tak 6:1 6:1, ale i on dělá zbytečný chyby. A Roger - jak už psali lidé pode mnou, vypadá jak kdyby hrál po půl roce bez tenisu, totálně chybí tenisová praxe, tzv. neví kde je kurt.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:10Od: Patik
Roger pauzoval pauzoval až to prepauzoval.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:05Od: Patik
Oci čo je to return..Neviem synak..my sme fanúšikovia Federera.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:05Od: Davor1
Dnes hrá v Cinci proti Djokovičovi nejaká paródia na Federera, to je neskutočná tragédia. Paradoxne vyhrá Djoko tento turnaj v čase, kedy tu nehrá zďaleka najlepší tenis a vonku už bol jednou nohou s Dimitrovom aj Raoničom. Finále kvalitou tak 2/10.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:08Od: spaniel
Jj. Nepamatuju horší výkon.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:16Od: Davor1
Na to si už ale treba zvyknúť. V jeho veku je normálne hrať veteránske turnaje, nie vyhrávať Masters.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:03Od: Kamilos88 Sorry
Podepisují se dodatečné pod komentář (nevím kdo to psal), ze Rogerovi chybí herní praxe. Dnes to je do oči bijící. Nemůže hrát jeden turnaj za dva-tři měsíce. Není vůbec v zápase, děla stovky chyb. Je úplně mimo. Nic proti Nolemu, ale Federer je v jiné dimenzi úplně.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:04Od: spaniel
Aha. Proto vyhrál po půlroční pauze AO 2017.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:06Od: Kamilos88
2017. Nejde to však dělat 3x ročně. Jinak si to neumím vysvětlit.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:07Od: spaniel
Nemá formu. Žádná věda.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:08Od: Kamilos88
A proč? Protože nehraje zápasy. Dneska je to totální tragédie. Nedá se na to skoro dívat.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:11Od: spaniel
Omg. Ty jsi jeden z těch trotlů co si mysli ze bude hrat skvěle do padesáti.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:15Od: Kamilos88
To nikdo neříká. Říkám své poznatky. Pokud mas lepší, tak sem s nimi. Zatím meleš jenom hlouposti :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:16Od: spaniel
Vek. To bys musel umět číst. 88 je tve IQ?
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:18Od: Kamilos88
A kde si to napsal? Ty inteligente. Hodil si tady dva hejty bez pointy nic víc
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:20Od: spaniel
O tři komenty výš, Einsteine.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:22Od: Kamilos88
Bože s tebou není fakt rozumná řec :) bez už radši spát to uděláš lépe
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:23Od: spaniel
Jistě Kakamile. Jen nevím co ti poradit na čtení a myšlení.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:28Od: Kamilos88
Já bych ti doporučil se dívat na zápasy které komentujes. Tím bych začal
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:29Od: spaniel
Jo klaune. Nezapomeň se těšit na výhru Rogera na Wimbledonu 2050.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:31Od: Kamilos88
Dobrou noc vtipalku. A nezapomeň se podívat na HL Rafy z FO za posledních 10 let než pujdes spát
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:34Od: spaniel
Proč bych to dělal? Ty jsi fakt pomalejší že?
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:52Od: Kamilos88
Na tebe nemám
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:08Od: peRFect
Na AO byl rozehranej. Navíc je to GS, tam se hrají 3seťáky a on tam odehrál 3 pětiseťáky...
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:10Od: Kamilos88
Asi tak. Ta herní forma tam proste není. Naivní nábehy na síť, voleje na úrovni futures, špatná volba úderu. Špatně špatně
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:15Od: Ondra979
no jo, hlavne ze v Cinci na nej Novak neumi, tyhle predikce si priste strc nekam, vsechne se muze jednou stat poprve a taky se stalo.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:17Od: Kamilos88
Nikdo neříká, ze to tak nebude. Je to první výhra v Cincinnati ty analytiku. Mám nejradši borce bez názoru, kteří po zápase komentují. To je top.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:23Od: Ondra979
ty jsi proste nenapravitelny optimista, to uz dobre vime z Wimbledonu. Ja sem radsi nic nepsal, ale dnes jsem to videl 50/50, to jsem ale netusil, co bude Roger predvadet..proste se smir s tim, ze s touhle hrou uz velke tituly pridavat nebude a neni to nic divneho, je uz dva roky ve veteranskem veku, co dokazal jeste letos na AO je zazrak ale opakovat uz to podle me nebude, doby Rosewalla jsou prece jen pryc..
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:32Od: Kamilos88
Však v pohodě. Já opakovaně říkám ze 20 GS Rogera a hatrick Reálu Madrid v lize mistrů letos ukončili éru toho kdy jsem prožíval každý zapas. Mě už je to vcelku jedno :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:39Od: Ondra979
ok, ale svym prehnanym optimismem tady nahravas vodu na mlyn mistnim haters, pritom Roger uz nehraje v nejake super forme dost dlouho na to, aby to nebylo k zamysleni, to je cele. Na USO to vidim na QF/SF, ale pokud vyfasuje tezky los muze prohrat driv
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:11Od: Ondra979
herni praxi to nebude, vzdyt snad hraje cely tyden v Cinci, navic v r. 2017 to problem nikdy nebyl. Je to jednoduche - bude to vekem, je treba si to priznat. V 37 uz budou herni vypadky castejsi. Z tohoyo pohledu je sezona 2017 temer zazrak, ale ani tam se jim uz zcela nevyhnul, jen to bylo vetsinou na mensich turnajich.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:02Od: Denis92
Tomuto sa da len smiat. To je des Roger :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:03Od: spaniel
Jj. US Open nevypadá nadejne.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:01Od: ipko
no zo 40:0 pustiť game je sila
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:00Od: ipko
je asi vymalované
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:01Od: Patik
zaslúžene.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:00Od: MartinPa
Proč ten Roger hraje ty smeče do FH soupeře?
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:02Od: annah
Taky nad tím žasnu. Je prostě mimo. Už tuší, že prohrál.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:59Od: spaniel
Srbsti fanoušci jsou odpad.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:01Od: Frantz
to říká ten pravej :-DDD
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:02Od: spaniel
A vidíš. Na tebe jsem zapomněl.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:04Od: kada.tom
odpad je Federer
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:05Od: spaniel
Zalez do spize tlustochu.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:09Od: kada.tom
obvyklá reakce :-D je vidět, že na víc nemáš
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:09Od: spaniel
To se uvidí Kadlec.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:57Od: ipko
to je katastrofa, 40:0 a potom takéto chyby
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:57Od: malar
To je děsivé.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:52Od: spaniel
Roger potřebuje vyšší úspěšnost trefovani prvního podání. Trochu klidu do mezihry. 50% je strašně málo.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:54Od: Frantz
fňuk fňuk.... :D
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:50Od: spaniel
Spustit hodiny už kdyz se zvedaji ze zidle je blbost.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:49Od: blax
Roger je úplně mimo
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:50Od: Kamilos88
Mezihra nevypadá úplně špatně ale return Rogera je totálně mimo.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:50Od: blax
Ale co ty voleje?
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:51Od: Kamilos88
Jo sorry hra na síti úplně mimo taky.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:48Od: Patik
Strašné sklamanie..nevadí tak pome Novak..trestaj.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:44Od: Denis92
Omg Roger, to su chyby..
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:43Od: spaniel
Omg
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:43Od: ipko
tak to je fakt v pytli, Roger mu darček vrátil
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:44Od: annah
Dát do prázdné poloviny kurtu smeč do autu, to už fakt musí mít Roger nervy na pochodu.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:41Od: malar
Měla tam být "haluz, jak cyp".
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:39Od: malar
Žaluzie, jak vypadá. Ale ty 2 míče před shodou byly hladové. Snad? Asi zatím ani ne? Jedem.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:42Od: spaniel
Další hvezda na obzoru.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:43Od: Kamilos88
Bozeeeee. Vyměnili si dáreček navzájem ted
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:51Od: malar
Nemyslím, Federer i Djokovič jsou v podstatě stálicemi ve svém oboru.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:39Od: ipko
teraz parádna obrana od Djokoviča
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:39Od: a.magerova
Díky za ty dary, tak hlavně abych toho využili... ;-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:43Od: a.magerova
Njn... tak vrácení daru... i takový je Život...
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:38Od: ipko
lacná chyba z FH a DF, Novak sa dokáže poraziť aj sám..
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:33Od: janek_da
v podstatě i teď měl namále.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:38Od: janek_da
z guwna bič
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:30Od: MartinPa
Letos to vypadá na dobytí všech Rogerových bašt.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:30Od: ipko
4 fiftýny na returne za set, veľmi slabé
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:29Od: malar
Byl to vyloženě boj o ten setbol.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:28Od: janek_da
ať rači zkusí SABR, to nemá cenu tam vzadu dávat na returnu takové chyby
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:30Od: spaniel
Sabr už nehraje.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:31Od: janek_da
vím, ale na NĚCO změnit musí
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:27Od: MartinPa
Novak zatím suverénní výkon, zajištěná obrana, servis v pohodě. Roger bude muset hrát mnohem více na riziko což s jeho, zatím, předváděnou hrou bude znamenat více chyb.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:30Od: Kamilos88
To ještě jde? Roger úplně ale úplně mimo. Servis jakž takz jeden slabší game ho stal set ale return úplně mimo. Uhrál tam tak dva balony, není vůbec v zápase. Chodí tam jako lemra. Z jeho strany hrozné. Nole si hraje na pohodu. Vrací, ani nemusí moc útočit protože Roger vyhodí každý druhy balon. Tohoto scénáře jsem se přesně bal. Co už. Ať vyhraje ten lepší
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:36Od: annah
Tak tak. Novak je prostě lepší, zaslouží si titul.
Čekala jsem, že to bude špatné, ale až takovou hrůzu jsem teda nepředpokládala.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:39Od: MartinPa
no zatím se ani o nic právě ani nepokouší, laxní přístup na příjmu, roztěkanost ve hře, atd.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:25Od: annah
Já snad půjdu spát. Je to hrůza. To vypadá na dva sety. Nechci vidět, jak si tu hnusnou vázu odváží Novak.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:22Od: Patik
Federer nič moc..return nikde..vo výmenach samé outy netrafené lopty..navyše nervozita..warning..celý turnaj je nejako mimo..je úplne vidieť že Novak je rozohratejší..dnes Roger padne.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:19Od: ipko
a ešte k tomu Roger dostal warning, to sa len tak nevidí
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:21Od: a.magerova
Jsem teď byla mimo. Za co?
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:24Od: ipko
za zdržovanie na servise.. asi nedodržal 25 sekúnd limit po jednej dlhšej výmene..
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:24Od: Patik
skôr by som povedal zato čo povedal keď stratil podanie.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:28Od: a.magerova
Je tento týden jakýsi ubrblaný, už i při minulých zápasech jsem si všimla.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:29Od: ipko
time violation povedal umpire
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:25Od: a.magerova
Dík.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:18Od: malar
On pije alkohol u toho?
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:18Od: ipko
tak veľmi slabý game na podaní, lacné UE z FH a DF, na záver netrafený úder..
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:13Od: spaniel
Roger na returnu uplne marny.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:17Od: Kamilos88
Děla hodně chyb. Nole má break úplně zadarmo. 2 rámy a jeden jasný volej na síti metr vedle. Hrozné
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:18Od: janek_da
a ten stabilizovaný servis
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:23Od: Kamilos88
Já nevím. Ztratit jeden servis za 96 gamu ti nepřijde stabilní? :)
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:25Od: janek_da
Bavíme se tady o dnešním servise. Už jednou měl namále a naopak 2x s čistou hrou.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:17Od: Davor1
A v medzihre detto. Ale nie je to nič nečakané, takto hrá už dosť dlhý čas a myslím, že lepšie to už nebude.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:12Od: MartinPa
Dnes bude zajímavý zápas i z pohledu případné budoucnosti obou hráčů.
Vyhraje Djokovič = po zkompletování sbírky masters bude následovat, již známá, ztráta motivace, prohra ve druhém kole USOpen se Samem Querrym, na konci roku nebo začátkem dalšího přijde ukončení sportovní kariéry, rozvod a odjezd s Pepém do Himalájí, kde vstoupí do místní svatyně jako učeň a přijme duchovní jméno Novak Imazič - čas od času pronikne na veřejnost informace, že nejmenovanému mnichovi se podařilo otevřít třetí oko a dosažení nirvány.
Vyhraje Federer = po vyhraném USOpen v krásném souboji se Štefanem Tsitsipasem, vítězné asijské šňůře a vyhraném finále turnaje mistrů se Standou Wáwrou se jako nová světová jednička rozhodne, že již nemá co nabídnout tenisovému světu a vyhlásí odchod ze scény - samozřejmě, po několika sebevraždách skalních fanoušků a celosvětových demonstracích se opět vrátí, z čehož trefí Tomáše Berdycha a Rafa dostane kopřivku.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:07Od: ipko
eso z 2.podania, vyzerá to, že sa Roger na podaní stabilizoval..
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:05Od: rysan stream
Stream prosím?
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:07Od: Maarek Re: Stream
Já koukám na http://www.sport365.live/en/home . Pouze klikni na Watch Now a rozklikni jeden z linků na zápas.
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:52Od: peRFect
každé 2-3 min se sekne a je třeba refersh...ty jedeš plynule?
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:01Od: ipko
tak už čistá hra na servise, ale Roger musí hrať tie výmeny čo najkratšie, lebo v dlhších bude lepší Novak.. na returne zatiaľ ani nerozohral výmenu, takže tam to môže byť len lepšie..
[ Reagovat ]
19.08.2018 22:57Od: Ma3ek
Dvaja najvačši nepriatelia na to sa nemožem pozerat lebo nemám komu alebo proti komu fandit takže najneatraktivnejší zápas pre mna vydržal som dve vymeny nedá sa dobrú noc uplne mi je jedno kto vyhra
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:00Od: ipko
tak nekomentuj :)
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:02Od: a.magerova
Tvoje starosti bych teď chtěla mít... :-P
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:07Od: janek_da
už dávno jsou na to prášky
[ Reagovat ]
19.08.2018 22:55Od: ipko
dôležitý prvý game, odvrátené 2 BB.. zatiaľ slabý 1.servis, ale to sa bude určite zlepšovať..
[ Reagovat ]
19.08.2018 22:48Od: ipko
tak ideme na to, come on Roger!!
[ Reagovat ]
19.08.2018 22:41Od: mahycek
Jdu spát, nebudu čekat, dva dny jsem hrál, teď mi padá
u PC hlava i bradam no nechám to puštěné a uvidíme.
A US-OPEN ve čtvrti Queens v NY ve Flushing Medows, tak
to mám vyřešené. Budu fandit, našim holkám a Rogerovi !!!!
Mimochodem, víte, kde nastoupit na Mantthatamu do podzemky a jet do
Flusching Medows?? Já tam byl před čtyřmi roky,
to číslo metra (vlaku si nepamatuji), ale je to lehké
být v NY a ns Manhatamu. A teď tenis, mám vydržet ?
Fandinko, fandi a Magerko také. Stejně tě pozvu nškdy na
koncert a budeš spát u mně. Samozřejmě ve vší počestnosti.
[ Reagovat ]
19.08.2018 22:57Od: a.magerova
Fandina, já nebo obě... ;-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:52Od: peRFect 50/50
Ať už je historie zápasů Fed - Nov jakákoliv,teď je 2018 a i když oba starší,na Rogerovi se projeví více.Za obrovskou nevýhodu ?svého koně? považuji,že se hraje day session.Roger nemá slunce rád a letos všechny velké prohry (prohry na velkých turnajích) zaznamenal vždy na day session.Proto považuji síly za vyrovnané.
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:56Od: janek_da
pamatuji si, že před pár lety FFF tvrdili, že Roger nemá rád Night Session
[ Reagovat ]
19.08.2018 22:06Od: peRFect
Jsem tu baivočko 3-4 roky a nikdy jsem si nevšiml...osobně bych tedy určitě netvrdil.Naopak,night vyhovovaly Rogerovi vždy více.I proto se mu obecně daří v halách (tam je to fuk).Dovolím si tvrdit,že kdyby se RG hrálo v hale,má podstatně více titulů :-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:25Od: peRFect link
Link na stream finále?
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:40Od: janek_da
eee to Kiki a Simona
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:46Od: Fandina
Snad to bude tady.
https://www.1sekastream.com/tr/izle/novak-djokovic-roger-federer
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:47Od: peRFect
Díky ;)
[ Reagovat ]
19.08.2018 19:22Od: Ma3ek
Komu fandit za predvedené správanie Federer ale aj tak mi to nedá Djoker hajde teraz mi tie teatrálne gestá asi nebudú vadit :) Z herného hladiska Djoker vždy a všade proti Rogerovi
[ Reagovat ]
19.08.2018 19:11Od: Nola
pozrela som kusok zapasu zo zaznamu so Stanom, nechapem tie obavy niektorych RFans, nemam pocit, ze by hral Fedex nejak spatne, par DF predsa nic neznamena... mam pocit, ze vsetky zapasy hral v Night session, Novak skor naopak, k tomu ubojovane zapasy hlavou a returnom, mozno az na ten posledny s Marinom, tam bola viditelna prevaha v 3.sete
[ Reagovat ]
19.08.2018 19:40Od: Nola
:D myslela som UE, to Novak vyrabal DF, ale aj UE v hojnom pocte
[ Reagovat ]
19.08.2018 19:43Od: spaniel
Nejde o DF...dělá mraky chyb z forehandu.
[ Reagovat ]
19.08.2018 19:45Od: Denis92
Zacalo to v zapase s Andersonom. Tam mal najhorsi FH za poslednych 5rokov.
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:16Od: Kamilos88
Je třeba brát v potaz mnoho faktoru. Roger nikdy nebude jako Rafa, nebo Nole. On je proste útočník a z toho plynou chyby. Je agresivní a z každého kratšího míče soupeře se snaží ukončovat výměnu. Logicky tak děla více chyb.
[ Reagovat ]
19.08.2018 19:08Od: a.magerova
Přesně si pamatuji, jak tady (viz. foto) kluci zkoumali a se bavili o tom, jestli mají správné trofeje v rukou... on už i ten předávající zprvu tápal... :-)))

http://www.xy1.cz/8hmr6
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:27Od: annah
Koukám na ty skleněné poháry... Pak se trofej změnila, ne? Je to taková barevná neforemná váza se dvěma uchy. Škaredější je už jen pohár z Halle.
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:53Od: a.magerova
Jj změnili to na:

http://www.xy1.cz/qynla

A pak na:

http://www.xy1.cz/7j274
[ Reagovat ]
19.08.2018 22:30Od: annah
Obojí ošklivé a zbytečně velké. No ale kdybychom tu škaredou vázu dnes získali, změním na chvíli názor... :-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 22:56Od: a.magerova Re: :-))
Tak hned u prvního gamu nervy... :-/
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:09Od: annah
Musíme doufat, že špatný začátek - dobrý konec...
[ Reagovat ]
19.08.2018 23:17Od: a.magerova
No... Nole už je na koni... tak uvidíme uvidíme...
[ Reagovat ]
19.08.2018 20:40Od: janek_da
ty ho máš delší
no jo, ale ty tlustší
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:56Od: a.magerova
A teď babo raď, co je lepší... ;-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 19:00Od: a.magerova
Jediná jistota je, že po skončení finále budou mít finalisté tohoto turnaje dohromady 8 pohárů... ovšem jak to matematické vyjádření bude vypadat, je zatím ve hvězdách... jedu ideu mám.... ;-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 19:01Od: a.magerova
opr. jednu ideu
[ Reagovat ]
19.08.2018 21:29Od: annah
Idea je to pěkná, ale tuším, že Djoker bude proti...Leda by si Roger vzpomněl, jak hrál minulý rok.
[ Reagovat ]
19.08.2018 17:42Od: insanezy_
Rogi chum jetze, vyprovod ho
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:21Od: spaniel
Trochu mě mrzí že spolu nehráli 2017... Roger mohl otočit bilanci. Teď je to otevřené.
[ Reagovat ]
19.08.2018 15:04Od: Patik
Tentokrát to Novak hádam už vybojuje..Federer nehral moc presvedčivo celý turnaj..vačšina setov tiebreaky ..backhand nič moc ..return skoro žiadny..držalo ho hlavne podanie...no uvidíme.
[ Reagovat ]
19.08.2018 15:14Od: Meceon
to jako že Djokovic tu hraje v životní formě jo?
[ Reagovat ]
19.08.2018 15:27Od: Kamilos88
Federera podle mě nedá. To bude úplně jiný zapas od Rogera. Zatím každý zapas který hrál věděl, ze vyhraje a soupeř věděl, ze nejspíše prohraje. Zapas s wawrinkou byl vyrovnaný a Roger předvedl svůj velmi dobrý tenis. Dnes začne hrát hned na 150% a bude silný. Má toho v nohách méně, včera měl delší odpočinek je favoritem.
[ Reagovat ]
19.08.2018 15:42Od: Kozoroh
"Zatím každý zapas který hrál věděl, ze vyhraje a soupeř věděl, ze nejspíše prohraje."

Tato "jistota" funguje, když máš s protivníkem bilanci 20-3 nebo 6-1. Ale H2H 22-23 (s 3 prohrami ve finále GS) je jiná káva.
[ Reagovat ]
19.08.2018 15:46Od: Kamilos88
Na turnaji kde si soupeře rozbil 3x po sobě?
[ Reagovat ]
19.08.2018 15:57Od: Patik
Rozbiť nieje to pravé slovo ..keďže v každom zápase mal tiebreak so Stanom dokonca dva tiebreaky..ktoré mohol vkľude oba prehrať.
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:01Od: janek_da
myslí H2H v Cinci
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:04Od: Kamilos88
Tak tak. Jako opakuji mě je to už vcelku jedno, fandím Rogerovi ale po 20tem GS jsem dosáhl psychického uspokojení. Nicméně znova říkám když Nole nedal Rogera v Cincinnati v jeho nejlepší formě, tak nevidím ani jeden důvod proč by jej měl porazit v jeho průměrně formě.
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:15Od: Patik
Tak možno máš pravdu ..inak čo sa týka toho uspokojenia..tiež už som spokojný za posledný rok dva toho vyhral oveľa viac než som očakával.
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:03Od: Patik
či jáj ty si myslel Djokoviča..ospravedlňujem sa zle som to pochopil..no Novak to bude mať určite v hlave tie porážky..toto bude hrať trošku v Rogerov prospech.
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:08Od: Kamilos88
Přesně H2H 3:0 a počet setu Noleho v Cincinnati proti Rogerovi je čistá 0. Poslední dva zapasy neměl Nole ani BB a v Cincinnati Rogerovi nevzal nikdy servis.
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:10Od: Kamilos88
Tohle bude mít určitě v hlavě :) Navíc to úplně nevypadá, ze by Roger letos ztrácel podání 5x v zápase jako Djokovic.
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:26Od: Patik
Roger ide na podaní suverejsne..ale tentokrát stojí na druhej strane trošku iný return..stačí aby mu nešiel prvý servis a Djokovič môže z toho ťažiť..a mám taký pocit že dnes uvidím opäť SabR.
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:27Od: Kamilos88
Pamatuju si ten zapas z roku 2015. Sabr Djokovice úplně znicil. Nevěděl co má hrát
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:28Od: Patik
Preto si myslím že Roger mu to dnes trošku pripomenie.
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:29Od: Kamilos88
Určitě nebude s Nolem hrát od BL. Hra na síti muže rozhodnout. Nole tam totiž nepůjde
[ Reagovat ]
19.08.2018 17:47Od: Patik
Myslím si že to budú obaja kombinovať ale vačšinou sa budú držať pri základnej čiare.
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:11Od: Kozoroh
K No1emu, k šampionovi, který ho 23x porazil, z toho 17x na hardu musí Roger z principu přistupovat jinak než k Wawrinkovi nebo Goffinovi. Djoker narozdíl od těch dvou ví, jak Rogera porážet. A Fedex ví, že to, co stačilo na Stana a Davida, nemusí stačit na Djoka. "Jistota", jakou disponoval v duelech s Wawrinkou a Goffinem, bude ve střetu s Djokerem zákonitě oslabena. Jak moc, to už záleží na Fedově psychické síle.
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:26Od: Kamilos88
Nole umí Rogera porazet všude krome Cincinnati. To je hlavní faktor dneska
[ Reagovat ]
19.08.2018 15:54Od: Patik
Ja si práve naopak myslím že zápas s Wawrinkom mohol vyhrať s prehľadom bez tiebreakov v dvoch setoch..a odflákol to..koľko mal nevynútených chýb..cez 30 aj viac..svoj dobrý tenis vytiahol až v treťom sete aj to mu Stan celkom pomohol..Novák má síce viac v nohách ale odohral Toronto Cincinati samé trojseťáky bude rozohratejší o to že to nezvládne fyzicky sa nebojím..Roger práve naopak po pauze Cincinati pár zápasov aj to jeden z nich bol skreč..potreboval by ešte jeden dva zápasy..dlhšie zápasy..no možno Roger vyhrá ale bude to pre neho veľká skúška..to je môj názor :)
[ Reagovat ]
19.08.2018 15:56Od: Kamilos88
Dobrý názor. :)

Já si myslím, ze Noleho ta představa golden Masters svaze. První set prohraje velmi rychle a pak se uvidí. Strasne záleží na tom, jak bude Federer podávat. Pokud stejně, jako cely turnaj, tak to bude mít Nole strasne těžké. On má ty výpadky na servisu velmi často.
[ Reagovat ]
19.08.2018 18:02Od: PetaM
Většina setů TB? No hele ...

6:4, 6:4
6:1, 7:6
6:7, 7:6, 6:2
7:6, 1:1

Pokud správně počítám, 4 sety, které neskončily v TB (6:4, 6:4, 6:1, 6:2) a 4 sety, které skončily v TB (7:6, 6:7, 7:6, 7:6) a jeden set, který se nedohrál.

Takže pokud je 4 více než 4, klobouk dolů ...
[ Reagovat ]
19.08.2018 18:11Od: Patik
Okej opravujem sa..polovica setov tiebreaky..aj tak..boli to sety ktoré by zvládol aj bez tiebreaku..a na Federerove pomery v toľkých zápasoch toľko tiebreakov mi príde veľa.
[ Reagovat ]
19.08.2018 18:18Od: spaniel
Čím rychlejší povrch, tím víc TB.
[ Reagovat ]
19.08.2018 18:42Od: Patik
to je pravda..ale v rogerovom prípade myslím si že veľakrát mohol predísť tiebreaku na tomto turnaji..ale prišlo mi to akoby si natom nedal vôbec záležať alebo taký nezáujem..možno to urobili aj tie dva zápasy v jednom dni a mal toho pokrk..neviem..ale tak to je len môj pocit.
[ Reagovat ]
19.08.2018 14:28Od: kada.tom
doufejme, že Novak arogantního švýcarského dědka porazí a zkompletuje svoji sbírku Masters :-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 14:36Od: janek_da
bude líp. za chvíli začne podzim
https://zpravy.idnes.cz/vedro-mhd-tramvaj-ridic-praha-test-mf-dnes-fgd-/domaci.aspx?c=A180816_093029_domaci_kafi
[ Reagovat ]
19.08.2018 13:31Od: Forehand
Moc som nechcel, aby boli títo dvaja vo finále kvoli dotiahnutiu sa v rebricku na Nadala a ohrozenie jeho koncoročnej jednotky..

Este sa budu hrat dve tisicky, dve 500ky, USO a TM, v hre je 6500, naskok 2000-2500 nemusi stacit, kedze Rafa na jesen neexceluje..

USO vela napovie, najdolezitejsi turnaj do konca sezóny, potom je s výnimkou TM ticho az do AO...
[ Reagovat ]
19.08.2018 13:38Od: Kozoroh
Já myslím, že Rafovi dvojka bude slušet :-P
[ Reagovat ]
19.08.2018 13:42Od: Forehand
Myslis prvu dvojku, ze?...

Nemam to zratané, ale okolo 500 tyzdnov na tychto postoch, to bude zrejme rekord...
[ Reagovat ]
19.08.2018 14:42Od: Kozoroh Re: TOP 2
Kdepak, Roger vede s 520 týdny, následuje Rafa s 465 týdny.

https://en.wikipedia.org/wiki/Open_Era_tennis_records_-_men%27s_singles#ATP_Rankings_achievements
[ Reagovat ]
19.08.2018 15:10Od: janek_da
klasická stats poražených
[ Reagovat ]
19.08.2018 13:45Od: janek_da
no ale Saša šel dolů, takže super, ne?
[ Reagovat ]
19.08.2018 13:53Od: Forehand
Jj, Sašovi nevyšla dvojica masters a ak nevyhrá UsO, tak je z hry von..
[ Reagovat ]
19.08.2018 15:58Od: Kamilos88
Sasa má od světové jednicky ještě tak milion kilometru
[ Reagovat ]
19.08.2018 13:12Od: steve79
Roger, ze je na ustupu?? Letos vyhral tri turnaje a pridal dve finale. Jediny turnaj, ktery se mu nevyvedl byl v Miami!! Nepocitam vyhru v Hopman cupu.
[ Reagovat ]
19.08.2018 12:35Od: peggy
Doufam,ze Djokovic pana Federera vyprovodi.Uz jsou to starsi pani.
[ Reagovat ]
19.08.2018 11:20Od: gigin Rogi
si ho povodí jak slepého koňa. 58 minut, 12:5,hotové, vyřízené.
[ Reagovat ]
19.08.2018 12:28Od: Kamilos88
Složité. Ale pro Noleho je to velká výzva. Asi největší od začátku sezóny. Sice dal Rafu ve slusné formě, ale na trávě. Tady má před sebou krále tohoto turnaje v dobre formě na betonu. Určitě nemůže Nole předvádět to, co tady předvádí. Ztrácet každý druhy servis atd.
[ Reagovat ]
19.08.2018 12:28Od: Pe3k
Kéž by, ale Rožér není in form :(
[ Reagovat ]
19.08.2018 12:32Od: Kamilos88
Ale celkem je. Nechápu proč by nebyl. To jako bez formy udělal finále? Nole je na tom dobře ale Federer je mnohem agresivnější než soupeři Djokovice byli. Jako Nole se určitě nahecuje ale nemá formu aby Federera sundal. On ho tady neporazil ani ve své největší formě života, takže nevím jak ho chce porazit teď.
[ Reagovat ]
19.08.2018 13:00Od: Kozoroh
Lidi na Talk Tennis píší, že Fedex proti Goffinovi předvedl průměrný výkon, kupil chyby a oproti ročníkům, v nichž ve finále porazil No1eho, je v slabší formě.
[ Reagovat ]
19.08.2018 14:36Od: Kamilos88
Otázka zda to píšou fandové Noleho, nebo jiní. Tyhle fora mě baví úplně nejvíce. Lidi tam jeden od druhého opisují názory, protože žádné nemají.

Mě přijde 96 gamu v radě při vlastním servisu hodně v pohodě číslo.
[ Reagovat ]
19.08.2018 18:49Od: Kozoroh
Tady máš příspěvky od jedné fanynky Rogera z TTW, z tónu příspěvků je zřejmé, že nevidí šance Rogera tak optimisticky, jak ty:

https://tt.tennis-warehouse.com/index.php?search/79237491/
[ Reagovat ]
19.08.2018 16:09Od: dorons
Nestratil jeste servis. Co musi hrat,aby byl ve "forme"? Drzet servis je zaklad, pak jde vsechno. Kdyby hral na returnu jako buh a stracel vlastni podani,co mu to bude platny? Takhle je to lepsi.
[ Reagovat ]
19.08.2018 13:33Od: Kozoroh
Hele, co je s tvým Gulbou?
[ Reagovat ]
20.08.2018 04:45Od: gigin
Trénuje v uso.
[ Reagovat ]
19.08.2018 11:06Od: ipko
nehrávalo sa finále v Cinci o 19:00?
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:40Od: Road_to_Centre_Court
Konečně tento match - up, teď jde v podstatě o úplně nový level. Takovou pomlku mezi vzájemnými zápasy zdaleka nikdy neměli, takže kdoví co čekat. Asi nikdy v historii nebyli oba tenisti ve vzájemném zápase tak z formy. Ani Roger, ani Novak mě nijak nepřesvědčili. Cinklé tenisové období pokračuje a tituly teď leží hodně nízko. Je docela ostuda pro mladší hráče, že nedokážou tyto staré pardály z formy porazit ani mimo GS, kde ten tlak není zdaleka takový.
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:42Od: SwissMaestro
Tak evidentně (podle tvé teorie) musejí být ostatní ještě více z formy :D
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:44Od: Road_to_Centre_Court
Spíš chybí kvalita, hádám.
[ Reagovat ]
19.08.2018 11:09Od: Kozoroh
Mladší hráči nemají dostatečně silné nervy, aby poráželi zlaté trio RF+RN+ND. Na dva vítězné je dokážou porazit, ale na tři? Větśinou jen když je velikán z formy...
[ Reagovat ]
19.08.2018 12:27Od: Road_to_Centre_Court
No, právě ani na ty dva sety se to moc nedaří, když už jo, tak je to výjimka.
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:28Od: Kozoroh Finále Djoker-Fedex
2009-2012-2015-2018!

Finále No1eho s Rogerem se v Cinci opakují v tříletých intervalech a letošní ročník byl na řadě. Po dvou letech a sedmi měsících uvidíme vzájemný souboj dvou vynikajících tenisových velmistrů a dvou nejlepších hardařů historie.

Od posledního střetnutí na AO 2016 se u obou řada věcí změnila. Djoker se triumfem na FO 2016 zařadil po bok hráčů s kompletním kariérním GS, on sám jako osmý v historickém pořadí a pátý v open éře. Zároveň dosáhl na Djoker Slam, na svou nejcennější šňůru, která je jedinou sérií alespoň čtyř GS titulů v historii mužského tenisu na třech různých površích. Pak následoval herní a výsledkový propad, vzrůstající problémy s pravým loktem, vypadnutí z TOP 10, předčasně ukončená loňská sezóna...
Rogera taky postihly problémy, i on vypadl z TOP 10. Oba dva se do TOP 10 a na výsluní tenisu vrátili svými epickými triumfy na GS - Fedex na AO 2017 a No1e ve Wimbledonu 2018. Možná se všichni shodneme na tom, že to byly svým průběhem a příběhem obou vítězů dva nejlepší GS turnaje za poslední dva roky.

Cinci je Rogerovým panstvím, Roger je favoritem v pořadí 46. vzájemného utkání. No1e je ale šampion, který není z principu bez šance, pokud bude svým ROS dělat Fedexovi při servisu problémy, věřím, že může zvítězit.
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:31Od: SwissMaestro
Pěkně napsáno :-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:33Od: SwissMaestro
Mimochodem ten "Djoker Slam" mi přišel/přijde řádně nedoceněn. Hádám, že se to stát Fedexovi, bude kolem toho větší poprask než byl kolem Djokoviče.
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:44Od: Road_to_Centre_Court
Jojo, to je velká věc, když si člověk uvědomí, že ani Roger (Monte Carlo, Řím), ani Rafa (Miami, Šanghaj, Paříž) na to pravděpodobně nikdy nedosáhnou, ani se tomu nepřiblíží. I když chybí tráva, tak člověk musí být strašně kompleksní, aby vůbec mohl na ty tituly pomýšlet.
[ Reagovat ]
19.08.2018 11:02Od: Kozoroh
Víš, jak to je. Když něčeho velkého/významného dosáhne Srb nebo někdo jiný ze střední/východní Evropy, nemá to takový zvuk/ohlas jako kdyby byl ze západní Evropy nebo Ameriky. A netýká se to jen tenisu. Nikola Tesla nedosahuje tak velkého uznání, jaké má Thomas Alva Edison, přitom to byl větší génius.
[ Reagovat ]
19.08.2018 11:18Od: annah
Nole je na vzestupu ke své bývalé top formě, Roger je na prvním schůdku nevyhnutelného sestupu ze své top formy, kterou naposledy předvedl během roku 2017. Myslím, že duel vyhraje Nole. Už při vědomí toho, jak moc chyb Roger předváděl v utkání s Goffinem.
[ Reagovat ]
19.08.2018 11:19Od: SwissMaestro
Federer je na ústupu ze své top formy už tak deset let dle "odborníků" :-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 12:14Od: annah
Ale v 37 letech je to už prostě fakt. Věk bohužel není jen číslo. I když v případě Maestra bychom si to moc přáli. :-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:27Od: ipko Roger Federer vs David Goffin - Cincinnati SF 2018 Highlights HD
inak David hral naozaj veľmi dobre, takže trochu šťastie že skrečoval
https://www.youtube.com/watch?v=J3d5AJko37o
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:25Od: ipko
super finále, pre mňa bez favorita.. mentálna sila je na strane Djokoviča, vyhral 4 3-seťáky po sebe, na druhej strane povrch hraje pre Rogera.. tak dúfam že tenis bude po dlhej dobe na vysokej úrovni a titul prajem Rogerovi..
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:02Od: Kamilos88
Domnívám se, ze Nole dostane náklad stejně, jako v roce 2015. Jediným důvodem mě domněnky je servis Djokovice, který ztratí průměrně 3-5x za zapas. Dneska bude hrát s borcem, který za šest setu necelil ani jednomu BB a své podání vyhrává průměrně za 1,5 minuty stavem max 40:30.
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:20Od: Mayo
Určite to tak bude :D
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:31Od: Kozoroh
Dnes bude Roger čelit borci, který má nejlepší ROS na okruhu. Dnes si Fedex odvracení brejkbolů užije :-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 12:33Od: No-le
Tento názor podepisuju. Djoker je na podání velmi zranitelný a poslední 3 zápasy nebyl na kurtě lepším hráčem. Vyhrál jen díky tomu, že jeho soupeři se v rozhodujících chvílích vyházeli anebo prostě mentálně propadli. Pokud se na podání nezlepší o 50%, tak to na Fedexe stačit nebude.
[ Reagovat ]
19.08.2018 14:12Od: Marduch
Jestli se bude opakovat scenar Cincinnati+USO 2015, nespokojeny nebudu:p
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:46Od: Kozoroh Djoker-Čilič 6:4, 3:6, 6:3
Aby No1e konečně získal poslední chybějící Masters titul, musí porazit poslední tři vítěze Cincinnati. Dva už zdolal, loňského vítěze Grigora a toho předloňského, Marina. Ale dnes ho čeká nejtěžší protivník, rekordman turnaje se sedmi tituly, Fedex.

Novak počtvrté musel výhru urvat v třetím setu. První set byl ze stránky Djoka dobrý, získal brejk v třetím a jeho udržení mu stačilo k zisku první sady. V druhém Djokera zradilo podání, byl dvakrát brejknut a prohrával 1:5, jeden brejk si vzal zpět a docílil alespoň toho, aby v třetím setu podával jako první. V rozhodujícím dějství byly k vidění tři brejky, No1e získal ten klíčový, poslední na 5:3 a utkání v klidu ukončil.

No1e se stále ještě "pere" se svou hrou, ale duševní sílu má díky triumfu ve Wimbledonu kompletně zpět, ta mu pomáhá zvládat obtížné momenty v zápasech. K tomu ještě přidejme bojovnost a Djoker je na hardu opět ve finále :-) Co se týče finále s Fedexem, tomu věnuji samostatný koment.
[ Reagovat ]
19.08.2018 11:14Od: a.magerova
Jen taková korekce: Musí porazit poslední 4 vítěze.... ;-)
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:22Od: steve79
Konecne! Uz mi takovy zapas chybel. Je to 50 ns 50. Novak hral opravdu tech trisetaku hodne a navic musel hrat prvni kolo. Nicmene vyhra Rogera by byla prekvapiva.
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:24Od: SwissMaestro
V Cinci překvapivá? Nehraje tu špatně jak pár lidí píše po každém kole. Na současného Djokoviče bez problému má :)
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:26Od: steve79
Vis jak to je. Djokovic se dokaze proti Nadalovi a Rogerovi poradne vyhecovat.
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:36Od: Kamilos88
Jo jenže Federer nemá servis na úrovni Bouchard, jako Nadal. A navíc v Cincinnati. Servis je faktor, který rozhodne nejvíce.
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:15Od: Gogiska
to su zase h o v n a od teba, nadal servis jak bouchard, aha, hlavne ze je v top 5 servisov na harde za posledny rok
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:23Od: SwissMaestro
Na to snad nemá cenu ani reagovat, ne? :D
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:25Od: steve79
Vcera jsem videl prvi set Cilice s Djokovicem a prvni set Marin kupil chybu za chybou.
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:55Od: Mayo
Vyhra Rogera by bola prekvapivá. Hlavne, že vyhral Cincinnati 7x či koľko a trikrát vyfackal Djokoviča. Zbohom zdravý rozum :/
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:59Od: dorons
50 na 50 to rozhodnee neni. Fedex je favorit
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:11Od: Kamilos88
Dobrý vrchol turnaje. Oba zvládli těžké zápasy, takže finále je otevřené. Mírný favorit asi Federer. Přece jen Nole nepradvadi úplně hvězdné výkony a má za sebou více trisetaku. Pokud bude Roger podávat tak do teď, tak asi vyhraje.
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:07Od: SwissMaestro
Roger se po svém návratu v lednu 2017 s Novakem ještě nestřetl....o motivaci je postaráno :)
[ Reagovat ]
19.08.2018 08:42Od: Mayo
Myslím, že vo finále bude záležať najmä od výkonu dedka.
[ Reagovat ]
19.08.2018 09:17Od: annah
Přesně řečeno!!
Jestli totiž bude Roger hrát jako proti Goffinovi a předvádět tolik chyb na returnu, tak má Novak pohár jistý.
[ Reagovat ]
19.08.2018 10:44Od: janek_da
vím, že bude vyfackaný. nevím ale kdo
[ Reagovat ]
19.08.2018 11:07Od: a.magerova Re: Přesně..... ;-)
Já neříkám tak ani tak, ale na má slova dojde...
[ Reagovat ]
19.08.2018 08:24Od: Labi
o motivaci mají oba postaráno, Djoko poslední Masters, který mu chybí....roger naopak po nepříliš úspěšném wimbledonu a prohře z posledních masters S Delpotrem může opět zazářit v oblíbeném Cinncinati...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist