Djokovič má jasný cíl. Potřebuju nahrát co nejvíc bodů, chci si udělat co největší náskok a překonat rekord Federera

  • Novak Djokovič se letos ještě představí ve Vídni a na Turnaji mistrů, naopak nebude hrát na Masters v Paříži, kde loni zvítězil. Rozhodnutí je to pochopitelné, světová jednička chce do konce roku nahrát co nejvíce bodů, pošesté v kariéře ukončit sezonu na tenisovém trůnu a co nejdéle na něm vydržet, aby se přiblížil rekordu Rogera Federera, který touží překonat.
    22. 10., 10:20 | Aktuality |  99 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Djokovič v pondělí zahájil 291. týden svého úřadování v čele žebříčku ATP. V historických tabulkách je druhý za Federerem, který mužskému světovému hodnocení kraloval 310 týdnu. Švýcarského fenoména by mohl překonat 15. března, pokud ho ovšem do té doby z trůnu nikdo nesesadí.

I proto se Djokovič rozhodl letošní Masters v Paříži, kde loni zvítězil, vynechat. "Tam bych nezískal žádné body do žebříčku. Pojedu do Vídně a do Londýna," řekl 33letý rodák z Bělehradu.

V pařížské hale Bercy naopak bude startovat jeho největší rival v boji o post světové jedničky, Rafael Nadal. Ten by však musel turnaj ovládnout a bez porážky vyhrát i Turnaj mistrů, aby vůbec měl šanci Djokoviče, na něhož v tuto chvíli ztrácí 1 890 bodů, předhonit. Djokovičovi tak stačí do konce sezony vylepšit svou momentální porci bodů o 51.

Djokoviče teď vůbec nezajímá, že Nadal v případě triumfu v Paříži vyrovná jeho rekord v počtu trofejí z akcí Masters (36). "To opravdu není moje priorita. Je mi jedno, jestli Nadal v Paříži hraje, nebo ne. Já bych se rád zapsal do historie jako tenista, který strávil nejvíce týdnů v čele žebříčku ATP. Mám to ve svých rukách a udělám všechno pro to, aby se mi to podařilo," uvedl Djokovič.

Djokovič navíc může své největší rivaly Federera a Nadala již za pár týdnů překonat i v něčem dalším. Všichni tři pětkrát v kariéře zakončili sezonu coby světová jednička, Srbovi se to může podařit pošesté, čímž by vyrovnal rekordmana Peta Samprase.

"Hlavně ale potřebuju ve Vídni a Londýně nahrát co nejvíce bodů a navýšit před nadcházející sezonou svůj náskok na ty, co mě nejvíce stíhají. Ve Vídni můžu získat až 500 bodů a další velkou porci bodů můžu uhrát na Turnaji mistrů (Djokovič loni vypadl ve skupině a vyhrál jen jeden zápas = 200 bodů, získat jich může až 1 500)," dodal.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (99)
23.10.2020 11:56Od: mahycek
Nejlepší je Prymula !!!! Teď po 12 h.
má vystoupit na ČT 24 .
[ Reagovat ]
23.10.2020 11:03Od: Amputace
OT: Nevíte někdo o nějaké stránce, kde se dají najít záznamy (a highlighty) zápasů třeba z posledních deseti let? Všechno jedu z YT a stránku, ze které jsem dřív stahoval zápasy, už je bohužel mimo provoz... Předem díky.
[ Reagovat ]
23.10.2020 11:22Od: Kamilos88
www.freevideo.cz
[ Reagovat ]
23.10.2020 11:51Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
23.10.2020 14:25Od: Amputace
Díky moc.
[ Reagovat ]
23.10.2020 15:07Od: Kamilos88
Znáš to, hospody zavřené, bary taky. Karanténa.

Já myslím, že to před víkendem pomůže.
[ Reagovat ]
23.10.2020 14:54Od: Pe3k
Mám vše uloženo na externím HD.
[ Reagovat ]
23.10.2020 15:56Od: Amputace
Také jsem právě kdysi měl, ale o všechno jsem už před nějakou dobou přišel... Přijde mi, že i z toho YT ta videa postupně mizí. Je to škoda, dříve tam, přinejmenším ve formě HL, šlo najít skoro každý GS zápas big3.
[ Reagovat ]
23.10.2020 14:54Od: Pe3k
Zkus dailymotion smile
[ Reagovat ]
22.10.2020 22:06Od: Frantz
https://www.tenisovysvet.cz/article/detail/12648--sirili-jsme-famy-o-dopingu-nadala-protoze-byl-prilis-dobry-priznala-francouzska-hvezda

Něco pro FFF
[ Reagovat ]
22.10.2020 23:07Od: Forehand
Tož, som si myslel, že sa tá ovca zrútila skrz moju vlaštovku, ale myslím, že si ešte predtým strihla tieto riadky..

To sa im nebude čítať ľahko.

Gilles to vystihol, FFF zabednení v neotrasiteľných mantineloch dokonalosti Federera, ktoré sa zrazu otriasajú v základoch. Teda otriasajú. Oni pár nediel dozadu definitívne padli a za pár rokov padnú prachom.

Je to dosiaľ najväčší tenisový príbeh, ktorý trval cez tri dekády. Ale v tomto momente by som na tú pomyselnú x-ku už veľa nevsádzal. Bolo by to kuriózne, keby Nadal nevyhrá už ani jeden Grandslam.

Apropos, klobúk dole za francúzovu úprimnosť, ale je to vrcholne nešportové a neetické šíriť hoax o súperovi. Dosť sviňárna.
[ Reagovat ]
23.10.2020 00:46Od: dappe
Zato vyhrát US Open 2010 s látkami v těle, za které jsou při prvním nálezu například pro cyklisty 4 roky distanc a při druhém doživotní, je velice športové a etické :)
[ Reagovat ]
23.10.2020 01:33Od: Forehand
USO 2010 s latkami v tele z leta 2009, kedy pocas zranenia zobral dovolený liek?
[ Reagovat ]
23.10.2020 08:27Od: Mayo
Latky v tele sú samozrejmosť.
[ Reagovat ]
23.10.2020 11:52Od: RF46
Tak ono se mu vubec darilo v 2010 smile
[ Reagovat ]
23.10.2020 10:03Od: RF46
Kdyz rikal neco predtim, tak byl lhar, ted kdyz rika neco, tak mluvi pravdu. Tak nekomu to staci :)
[ Reagovat ]
23.10.2020 11:50Od: Marduch
Teď už se může říkat pravda, když Rafa vyrovnal Fedexe smile
[ Reagovat ]
22.10.2020 21:56Od: RF46
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/online-sireni-koronaviru-v-cesku-a-ve-svete/r~00037b640f9411ebb115ac1f6b220ee8/
-
To plati pro jedno pako z Bratislavy i na TP! smile smile smile
[ Reagovat ]
22.10.2020 23:00Od: Forehand
Tschus Naci.

Zas si psychicky nezvládol, že som na tvoju adresu utrúsil nejakú tú poznámku a vzápätí si sa zrútil.

Je to už taký evergreen smile
[ Reagovat ]
22.10.2020 18:42Od: Forehand
Ndpč, svet v prdeli.

Násobne vačšie čísla, v Európe. Austrália podla mna nebude, uvidime.
[ Reagovat ]
22.10.2020 21:44Od: stefankelner Re: No a
čo?! 99,99% sú úplne zdraví. Prebieha len 3tia sw.voyna hibrydn?...
[ Reagovat ]
22.10.2020 23:11Od: Forehand
Hoc 99% zdravých, ale pri jednom milióne nakazených je to stále hospitalizácia 10.000 ľudí v jednom momente. A pri 4% zrazu 40.000.

V Čechách, vzhľadom na čísla je to celkom reálne, že 10ˇ% obyv. je nakazených, hoc nie sú testovaní.
[ Reagovat ]
22.10.2020 18:09Od: Kamilos88 Simon
Za kurz 4.3 byla největší tutovka this week.

Denis složený jako domeček z karet, obavám se, ze už to s nim lepší nebude
[ Reagovat ]
22.10.2020 19:43Od: Tomas_Smid_fan Re: Denis
v nepohodě. Kdoví, kde bloudí...
[ Reagovat ]
22.10.2020 17:25Od: Forehand
V klude, Rafa vyhrá Aussie open a Novakovi to utne niekde na cisle 307-308.

Zbytocny stres na seba vytvara Djokovic, good for Rafa.
[ Reagovat ]
23.10.2020 00:16Od: turista
Novaka na AO porazit nedokáže. Ten se mu bude chtít pomstít za to RG.
[ Reagovat ]
23.10.2020 08:55Od: Marduch
To by byl značně škodolibý počin. Ustanovení rekordu GS vítězství, druhý kariérní GS a vyhoupnutí se na no.1 odsunutím Noleho plánu na rekord týdnů no.1 smile
[ Reagovat ]
23.10.2020 09:05Od: Forehand
Vychádza mi to niekde tesne pred 310 v tomto prípade.

Ale ak Novak vyhrá Vieden aj TM, tak Austrália nebude stačiť a má to v suchu.

Nehovoriac o tom, že Novak je v Melbourne jasným favoritom. Alebo aspon favoritom.
[ Reagovat ]
23.10.2020 16:35Od: turista
Nemyslím si, že by Novak Rafovi podlehl dvakrát těsně za sebou.
[ Reagovat ]
23.10.2020 20:41Od: Forehand
Nemusí to byt tesne.

V Parizi ani nebolo.
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:22Od: mahycek
A v Londýně také. Může vyfasovat těžkou
skupinu mladých vlčáků. Ale, záleží
také na rychlosti povrchu. Už mě
nebaví v O2 Areně ten povrch mírně
rychlejší antuce.
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:19Od: mahycek
Ty vole, ten se cejtí, tak ať brzo
ve Vídni vypadne s bijcema...
[ Reagovat ]
22.10.2020 14:59Od: peek
Tenhle rok by se ale neměl počítat, skoro se nehrálo, body se neodečítaly, chyběla konkurence... Za mě mínus 52 týdnů. smile
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:09Od: Krisboy
smilesmile
[ Reagovat ]
22.10.2020 14:08Od: Amputace
Sympatické vyjádření od Djokoviče, které paradoxně bude pro spoustu lidí nesympatické. Řekl bez obalu, o co usiluje, žádné alibistické - hlavní je, že pořád můžu hrát tenis a konkurovat těm nejlepším a podobně (toto nemám rád u Nadala a kohokoli jiného). Současně bez předstíraného respektu sdělil svým konkurentům: "Chci vás překonat a udělám pro to všechno."

Také je ale z formy jeho slov cítit stále až příliš čerstvá frustrace z toho hrozného fiaska v Paříži. Na TM očekávám, že z něj bude beast.
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:01Od: Kamilos88
Já očekávám, že na TM bude mít problém vylézt se skupiny, pokud se podaří postoupit Denisovi, tak ty skupiny mohou být.

Djokovič
Thiem
Tsitsipas
Rublev

Nadal
Medvedev
Zverev
Shapovalov

Což je v hale smrt jak pro Nadala, tak pro Djokoviče.
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:11Od: woody
Novak j velmi dobrý v hale. Bude záležet na povrchu, pokud bude stejný jako loni, to by mohlo být těžké. Ale ani náhodou nereálné..
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:18Od: Kamilos88
Jasně. Tam se může stát všechno a taky nic. Ale ta skvadra je silná, vypadá to na 5 nextgen + Thiem z osmi možných účastníků.
[ Reagovat ]
22.10.2020 23:14Od: Forehand Re: Amputka
Nadal je trochu väčší diplomat, zrejme to súvisí aj s jeho poverčivosťou, kedy nechce veci zakríknuť a vyhlásiť, Vy všetci ste houna a idem Paríž vyhrať bez straty setu.

Z tohto politicky korektného pozlátka ale nedávno vyšiel, keď sa ho pýtali na goata, najlepšieho tenistu histórie, kde celkom otvorene povedal, že nech sa GS rátajú po skončení kariér ale dodal že: "Now, I am definetely one of two".

To bolo milé.
[ Reagovat ]
23.10.2020 15:59Od: Amputace
Ano, tento výrok se mu povedl. Ale obecně vzato si musíme připustit, že zrovna Nadal je v těch vyjádřeních celkem slušný alibista. To není nic neobvyklého, podobným způsobem se do médií vyjadřuje 90% sportovců. Tím spíš si já pak ale21 cením těch 10% sportovců, kteří se nebojí říct na plnou hubu, co mají na srdci. Nesmí to samozřejmě hraničit s nezdravou arogancí, viz třeba Kyrgios.
[ Reagovat ]
22.10.2020 13:16Od: nagini6
A ze tan pariz co ohajuje body z minuleho roku mu ich nestrhnu, pokial tam hrat nebude?
[ Reagovat ]
22.10.2020 13:09Od: aligo Ať si vyhraje co chce
Stejně nikdy nebude nejlepší... pro mnoho lidí je důležitější jak se chová... Ale to on prostě nikdy nepochopil.. Lidé ho nebudou mít rádi jen proto, že drží rekordy,problém je v tom, že se neumí chovat... To jeho hlava nebere...
[ Reagovat ]
22.10.2020 13:27Od: Mayo
Bude najlepsi, vydrž ešte pár mesiacov.
[ Reagovat ]
22.10.2020 13:32Od: aligo
Tys to taky nepochopil. Si podejte ruce.smile
[ Reagovat ]
22.10.2020 14:37Od: Krisboy
...u Maya nic nového. Ten chápe skutečně máloco.
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:33Od: Mayo
To je pravda.
[ Reagovat ]
22.10.2020 14:03Od: Amputace
Lidé ho kvůli rekordům mít radí nebudou, ale historie si je zapamatuje. Naopak za sto let bude každému putna, kdo byl a nebyl sympaťák.
[ Reagovat ]
22.10.2020 14:24Od: Tomas_Smid_fan
To ale bude stejně tak putna sto let stará statistika a kdoví jestli ne i tenis jako takový...
[ Reagovat ]
22.10.2020 14:29Od: Amputace
Statistika právě putna nebude, protože ta nastaví určité hranice, které pak ostatní budou chtít překonávat, počet lajků na fejsbuku nenastaví zhola nic.
[ Reagovat ]
22.10.2020 14:59Od: Kamilos88
Asi nesouhlasím. Historie si pamatuje jména bez ohledu na to, zda ti jedinci byli, nebo nebyli ti nejúspěšnější.

Golf- Woods, Basket - Jordan, F1 - Schumi, Tenis - Federer, Fotbal - Ronaldo, Zidane, Pelé, Maradona, Messi, CR7

Polovina z výše uvedených není statisticky první ve svém sportu, ale jméno je nesmrtelné.

Stejné to bude s Federerem, Nadalem, nebo Djokovičem.
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:25Od: Amputace
Stejně tak ale historie zapomíná osobnosti, které byly oblíbené ve své době, ale zase nebyly tolik úspěšné. Trio Nadal-Federer-Djokovič bude za nějakých dvacet třicet let vnímáno na podobné úrovni, protože jejich výsledky jsou dost vyrovnané a vymykající se, i když vám teď připadá a uspokojujete se tím, že Federer je definicí toho sportu, je nejoblíbenější atd. Nikoho za třicet let nebude tolik zajímat, kdo z těch tří byl pro veřejnost nejoblíbenější. Maradona byl zm.rd, který fetoval a dal gól rukou, a přesto si ho historie pro jeho výkony a výsledky zapamatovala a je dokonce mnohými řazen do goat diskuze o nejlepším fotbalistovi všech dob. Takto by se dalo pokračovat s příklady i napříč jinými oblastmi. Historie funguje trochu jinak. Většinou staví čin nad osobnost, která činy produkuje. I to je například důvodem toho, že mnoho umělců se stane slavnými až po své smrti.
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:49Od: RF46
"Většinou staví čin nad osobnost, která činy produkuje."
-
To je to nejlepsi o sem od tebe kdy cet.
-
A co takovej Stali a kult osobnosti.
[ Reagovat ]
22.10.2020 16:05Od: Amputace
A ten byl vybudován na základě čeho? Na základě činů. Kolem nějakého nonama těžko vybuduješ kult osobnosti.
[ Reagovat ]
22.10.2020 16:11Od: Amputace
Celé co říkám, že za několik desítek let (možná i dříve, kdoví) bude všem úplně jedno, jestli byl Federer ve své době oblíbenější než Djokovič. Lidi se podívají na stats, na videa jejich zápasů, a zjistí, že byli více méně podobně dobří a oba byli ve své době době vnímáni jako fenomenální hráči a nějaké sympatie půjdou úplně stranou. Můžeš vytrhávat mé věty z kontextu, jak chceš, ale čím dříve tohle vy, fanatičtí ochránci federerovské ikony, přijmete, tím líp pro vás. Věř mi.
[ Reagovat ]
22.10.2020 17:07Od: RF46
Hele, ty vole, ja te pochvalil. To nebylo osocovani.
Jen ten kult osobnosti je zase trosku neco jinyho, ze ty ciny, co popisujes, se v podstate umele zvelicuji, nebo dokonce neexistuji ale lidi si ty osoby pamatovat budou. Ale jinak sou halsim s tim, ze kdyz Big3 maji +- stejne uspechy, tak se na ne snaze zapomene, nez kdyby jeden vycnival v te dobe. To je neoddiskutovatelny. A ja opravdu nejsem fanatik a nejsem paranoik ale to neznamena, ze po mne nejdou! smile
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:49Od: RF46
*Stalin
[ Reagovat ]
22.10.2020 12:43Od: Mayo
Novak Djokovic je tým posadnutý. A dokáže to, v Londýne bude jasný favorit a vo Viedni jedine že by sa zblaznil domáci Thiem (ak teda bude štartovať).
[ Reagovat ]
22.10.2020 13:05Od: Kamilos88
V Londýně bude favorit? smile

Od roku 2016 tam nevyhrál, vyhořel na posledních dvou GS a každý z účastníků, kteří tam budou ho může sestřelit 2:0 smile
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:32Od: Kamilos88 Dodám
Jako mohl to říct trošku jinak no. Tím by si asi pár lidí i získal.

"Tenis je můj život, chci udělat vše proto, abych dotáhl rekord takové legendy, jako je Roger"

Ale Nole řekne

"To není priorita, je mi jedno, zda Nadal hraje v Paříži, nebo ne, mám to ve svých rukách a udělám vše proto, aby se mi to podařilo", "Potřebuji ve Vídni a Londýně nejvíce bodu a navýšit náskok.

To je vole arogance level 1000.
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:40Od: turista
Ale ho.no. Neřekl nic špatného. Honí to, co se dá. Ta nedávná porážka v Paříži ho hodně na.rala.
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:42Od: Kamilos88
Nasrala? A co ho konkrétně nasralo, však hrál úplně hov-no :D

Sinner Nadala potrápil více, než Djokovič.
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:49Od: turista
Neměl den proto hrál blbě. Nelíbí se ti, že Djokovič má v plánu překonat Federerových 310 týdnů a řekne to. Nadal zase bez obalu řekl, že chce vyhrát 25 GS. To je totéž. Akorát Federer už zmiňuje pouze to, že má v plánu se vrátit na okruh. Nějaké cíle tam asi taky ještě má.
[ Reagovat ]
22.10.2020 17:26Od: Gracias_Mendoza
"Akorát Federer už zmiňuje pouze to, že má v plánu se vrátit na okruh. Nějaké cíle tam asi taky ještě má."

Nebýt Noleho, tak Roger by i zmínil, že má zájem natáhnout to číslo GSs, ale bohužel si je vědom, že tam prostě většinou stojí v SF nebo F ten Djokovič, který si z něj nekákne a na Rolandu zase Rafanovo.

No je to těžký pro něj v hlavě. Ví že ve Wimbledonu má fakt šanci, tam jeho hra vynikne nejvíc, ale co... může to ještě někdy vyhrát, když mu nestačí ani smile 2 mečboly smile na nejvýznamnějším turnaji světa ??? (nejvýznamnější i pro něj)
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:57Od: Ereinion
Nemyslím si, že hrál h.vno, byl to v podstatě jeho standard, se kterým vyhrál Řím a došel na FO do finále...ty UE i celkový výsledek byl dán Rafou
[ Reagovat ]
22.10.2020 16:54Od: turista
Djokovič ve finále RG 2020 nehrál svůj standard ani náhodou. Svůj standard hrál na RG v roce 2013, kdy ho Nadal porazil s vypětím všech sil a v prvním setu ve finále RG 2014. Zápas nakonec taky vyhrál Nadal, ale dalo mu to pokouřit. To byl od Novaka zcela jiný tenis.
[ Reagovat ]
22.10.2020 21:10Od: Ereinion
hrál svůj současný standard, kterej pořád stačí skoro na všechny hráče...
[ Reagovat ]
23.10.2020 00:13Od: turista
Kdyby ho hrál tak by Nadal vyhrál o pár míčů.
[ Reagovat ]
23.10.2020 00:14Od: turista
Nebo by ani nevyhrál.
[ Reagovat ]
22.10.2020 17:08Od: RF46
Hral ho*no, nedostal se do zapasu. Kazil i snadny mice..on, kterej je jako stroj. Ale na nic se nevymlouval.
[ Reagovat ]
22.10.2020 19:55Od: Ereinion
Nevěděl, co na Nadala hrát, ten nedělal skoro žádný UE a z toho byl Djokovič dost frustrovanej...snažil se pak hrát na winnery a dost chyboval...ale ten jeho výkon nebyl tak špatnej, ten kanár vypadá opticky hrozně, ale bojovalo se tam o každej game...jsem přesvědčenej, že by to finále s tím výkonem vyhrál nad kýmkoliv dalším, možná by potřeboval 5 setů, ale dal by to
[ Reagovat ]
22.10.2020 20:55Od: Forehand
RF je Nadalov hejter a jeden zo stáda FFF, jeho komentár bude vzdy tendečny. Tadialto cesta fakt nevedie, strata casu.

Djokovic mal aj dobre momenty, presne od tychto momentov sa odrazil napriklad vo finále W19, kde hral mdlo, ale potom zvysil latku.

Rovnako zvysil latku aj v zapase vo finále RG, ale Rafa vzdy zareagoval a nedovolil mu dostat sa do zapasu.

Napriklad vo finále RG/W mal dokonca vyrazne lepsie % prveho servisu, ale Nadal mu dobre returnoval a deptal ho svojou urovnou.
[ Reagovat ]
22.10.2020 21:14Od: RF46
Vlastne i ten korbacik z Blavy behem zapasu komentoval, ze Rafa v jednu chvili prestal hrat..ale ani to Djokovi nestacilo. Ikdyz ted, kdyz uz Rafa pohar ma, hral intergalakticky a Djok podal svuj zdaleka nejlepsi vykon v kariere, lec na Rafu to nestacilo.
-
No kazdej si udela obrazek sam. Ja uz videl Djoka hrat lepe..
[ Reagovat ]
22.10.2020 21:23Od: Forehand
To preto lebo rozmýšlaš prvoplánovo v rozmedzí od 1-46, tam tvoje mantinely končia, Naci.

Ešte si nepobral, že hráš to, čo ti dovolí súper a že kvalitný výkon súpera zráža tvoj vlastný nižšie a nižšie. Potrebuješ sa dostať na úroven 47 a pôjde to ;)
[ Reagovat ]
23.10.2020 09:24Od: No-le
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:46Od: woody
I kdyby to řekl jinak, stejně by sis něco našel...

Hejtovat za každou cenu..Aneb styl tenisportal viz Kamilos, Forehand a podobní..
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:47Od: Kamilos88
Co to meleš?

Já tady konstatuju to, jakým způsobem to sdělil světu. To, že je to maximálně arogantní vyjádření nemůžeš popřít ani ty.

Šlo to říct 5x jinak, tohle je nadřazenost jemu vlastní.
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:51Od: woody
A jak víš,že ten přepis je autentický? Máme zdroj?

Ano, arogance "mám to ve svých ruku je do nebo volající "
[ Reagovat ]
22.10.2020 12:27Od: Kamilos88
I want to go down in history as the world No.1 with the most weeks at the top of the ATP Tour and I will do all I can to make it happen.

"Whether Nadal plays in Paris or not changes nothing because it's all in my hands."

"It's not my priority. My immediate task is to collect as many points as I can in a bid to put as much distance between myself and the chasing pack ahead of next season.
[ Reagovat ]
22.10.2020 12:53Od: Marduch
Jenže na rozdíl od tebe si Djokovic z legendy Federera před spaním neustřikuje, je to především jeho hlavní rival, soupeř, ze sportovního hlediska nepřítel, takže termíny typu legenda se tihle pánové budou vzájemně titulovat v televizních pořadech až jim potáhne na padesát.
Jinak ale také nejsem fanouškem takto přímočaře vyhlašovaných ambic, ale spíš kvůli tomu, že si hráč na sebe plete bič a zbytečně se pak dostává pod tlak celé tenisové veřejnosti a ubírá mu to na koncentraci a také mi to v mých uších zní až příliš fundamentalisticky. Ale jestli to tak Nole neprožívá, tak v klidu.
[ Reagovat ]
22.10.2020 13:07Od: Kamilos88
Oukej. Vidíš to z té druhé stránky, to respektuju taky. Zbytečně se dostává pod tlak, to máš pravdu.

Mě se nelíbí tahle vyjádření obecně.
[ Reagovat ]
22.10.2020 13:24Od: Tomas_Smid_fan
Let' s God and Srdjan help yousmile
[ Reagovat ]
22.10.2020 15:09Od: Mr.Pink
djokovice opravdu neprozivam, ale ten preklad je spatny a vyzniva uplne jinak
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:15Od: Tomas_Smid_fan Nole, Nole
smile Snažíš se jak Sysyfos. Můžeš překonat rekordů kolik chceš, ale stejně tu bude na jedné straně statistika a na druhé dojem z hráče na kurtu. Dostal ses do nesmrtelné Big3, to je myslím velký zápis do tenisových dějin. Jenže, i když překonáš kohokoli, aspoň pro mě zůstaneš jen king of boring tennis. Našel bych x hráčů, kteří nevyhráli GS, ale dojem z jejich hry byl někde jinde a to nemluvím o chování.
Takže, asi uděláš radost sobě, rodině, Srbům a svým fanouškům. Nevím, třeba ti to uspokojení přinese.
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:22Od: Krisboy
Chtěl jsem napsat něco podobného - Federera nepřekonáš nikdy. Nikdy, i kdybys vyhrál 50 grandslamů. A také to nikdy nepochopíš.smile
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:35Od: Tomas_Smid_fan
Mimo jiné, tvoje poslední věta má právě hodně společného s tou mojí poslední.
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:43Od: turista
V některých aspektech Federerův tenis i jeho dojem na lidi překonat opravdu nelze.
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:46Od: Kamilos88
Tonoucí se stébla chytá. Djokovič už se snaží na sílu být ten nej.

Evidentně nepochopil, že to takto nefunguje.
[ Reagovat ]
22.10.2020 14:19Od: Amputace
Za padesát let bude nějaký dojem každému, víš kde... Historii zajímají ti nejúspěšnější, nikoli ti nejsympatičtější a nejoblíbenější. Takže takové ty věty "může si překonat rekordů, kolik chce" jsou od fanoušků Federera jen alibismus. Je to šílená křeč. Půl Federerovy kariéry to vypadalo, že rekordy, které nastavuje, budou nepřekonatelné, takže tyto rekordy byly stavěny nad všechno ostatní. Teď, když jsou na dostřel, to najednou není o rekordech, ale jakýchsi neměřitelných sympatiích. Připadá mi to od Rogerovců jako vcelku trapná a především šíleně křečovitá snaha udržet svoji sportovní ikonu nad všemi ostatními za každou cenu. A také to zavání trochu úsměvnou nostalgií. Takové to - "Když hrál ještě Pelé, jo, to byly časy."
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:11Od: peRFect
Jak to psal Forehandko s tím, že šampióni Mickey Mouse turnaje vynechávají? :-)
[ Reagovat ]
22.10.2020 10:59Od: Kamilos88
Doufám, ze vyhuci v druhem kole.
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:44Od: turista
Nevyhučí.
[ Reagovat ]
22.10.2020 10:28Od: Cico93
No a práve tu je vidieť aké to je celé nedomyslené s tým rebríčkom. Postavené na hlavu, ozaj ti MALI inak poriešiť kompetentní...
Nepovedal by som, že Djokovič bude taký špekulant.
[ Reagovat ]
22.10.2020 10:29Od: Cico93
*to
[ Reagovat ]
22.10.2020 10:32Od: RF46
Hm...trochu me mrzi, ze do toho vnasi tolik ega navenek, jasne ze to chce a je to spravne pro sportovce ale nemusel by to tak vykrikovat. Fedex to mel s motivaci tezsi, prekonal vse co mohl a nebylo kam se posouvat. Tak jestli ho Djok nebo Rafa prekona, tak zase dostane motivaci a v 50ti se vrati smile
[ Reagovat ]
22.10.2020 10:49Od: woody
Proč špekulant? Jen využivá mantinely nastavených pravidel. Pokud by to udělal jinak, všichni by zase spekulovali o opaku..

Jde mu o to, být v néčem nejlepší, to je podstata vrcholového sportu ne?
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:14Od: safi1313
I kdyby byl v cele žebříčku ještě 100 let tak v očích diváků nikdy Rafu a Rogera nepřekona :)
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:18Od: Tomas_Smid_fan
napsals to trochu stručněji než jásmile
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:28Od: woody
Já s tím nemám problém.
[ Reagovat ]
22.10.2020 11:45Od: turista
Já taky ne.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist