Djokovič na úvod Turnaje mistrů smetl Berrettiniho, Federer nestačil na Thiema

  • TURNAJ MISTRŮ - Pětinásobný šampion Srb Novak Djokovič vstoupil do Turnaje mistrů hladkou výhrou 6-2 6-1 nad nováčkem Matteem Berrettinim z Itálie a podle počekávání úspěšně vykročil za návratem do čela světového žebříčku. Naopak neuspěl šestinásobný vítěz Švýcar Roger Federer, který letos ani potřetí nenašel recept na Rakušana Dominica Thiema.
    10. 11., aktualizováno | Aktuality |  204 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

Dvaatřicetiletý Novak Djokovič je hlavním favoritem Turnaje mistrů. Nadal totiž přijel do Londýna po problémech s břišním svalem a prestižní podnik pro osm nejlepších hráčů sezony ještě nikdy nevyhrál.

S Matteem Berrettinim si Djokovič poradil za 63 minut, od stavu 2-2 úvodní duel rozhodl ziskem osmi gamů v řadě a zaváhal až ve chvíli, kdy ve druhé sadě vedl 4-0. Třiadvacetiletý Ital jediný brejkbol využil, ale víc mu vítěz 19 grandslamů nedovolil.

"Je skvělé být zpátky v Londýně," řekl srbský tenista, jenž letos v červenci popáté vyhrál Wimbledon, když ve finále po pěti hodinách udolal Švýcara Rogera Federera. "Nebylo pro něj snadné hrát poprvé na Turnaji mistrů a věděl jsem, že bude nervózní. Pomohl mi brejk, pak jsem líp četl jeho servis a celkově hrál solidně," dodal.

Djokovič potřebuje dojít minimálně do finále, aby měl šanci předstihnout v žebříčku Nadala, který si post udrží postupem ze skupiny do semifinále. Španělský tenista vstoupí do turnaje v pondělí.

Naopak v druhém utkání skupiny B papírový favorit neuspěl. Osmatřicetiletý Švýcar Roger Federer podlehl 5-7 5-7 o dvanáct let mladšímu Dominicu Thiemovi z Rakouska, který vyhrál i třetí letošní střetnutí a v celkové bilanci se ujal vedení už 5-2.

Loni Thiem s Federerem ve skupině na Masters hladce prohrál, ale tentokrát byl od začátku dravější. Náskok 2-0 v prvním setu sice neudržel, ale po druhém brejku na 6-5 set úspěšně dopodával. Ve druhé sadě znovu udeřil v jedenáctém gamu, v kterém čistou hrou získal Federerův servis. Pak sice bojoval s nervozitou, odvracel dva brejkboly, ale nakonec po hodině a 40 minutách zápas ukončil při druhém mečbolu.

Šestadvacetiletý finalista letošního Roland Garros se poprvé při své čtvrté účasti na Turnaji mistrů radoval z výhry v úvodním utkání.

Majitel rekordních šesti trofejí pro vítěze Turnaje mistrů Federer tak má nyní zkomplikovanou cestu do semifinále, do kterého se nedostal jen jednouzšestnácti startů. Pokud bude chtít postoupit ze skupiny, bude s velkou pravděpodobností potřebovat porazit nejen v úterý Berrettiniho, ale i ve čtvrtek Djokoviče.

• TURNAJ MISTRŮ 2019 •
Velká Británie / Londýn, tv. povrch/ hala, 8.000.000 dolarů
nedělní výsledky (10. 11. 2019)
• Dvouhra - skupina B •
Djokovič (2-Srb.) - Berrettini (8-It.) 6-2 6-1
Thiem (5-Rak.) - Federer (3-Švýc.) 7-5 7-5
• Čtyřhra - skupina B •
Kubot/Melo (2-Pol./Braz.) - Dodig/Polášek (8-Chorv./SR) 4-6 6-4 10-5
Klaasen/Venus (5-JAR/N. Zél.) - Ram/Salisbury (4-USA/Brit.) 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (204)
11.11.2019 13:45Od: Kozoroh Fed-Thiem 5-7, 5-7
Nečekaná prohra. Snad všechny faktory krom H2H měly hrát ve prospěch Rogera. Před zápasem vyjadřoval Fed spojenost s rychlostí povrchu. O to víc je zarážející, že to s Thiemem projel ve dvou setech.
[ Reagovat ]
11.11.2019 12:07Od: woody Roger
tu skupinu pěkně zamotal. Najednou exituje spousta scénářu pro postup. Taky se může stát,že ve čtvrtek bude souboj Djoko Fedex o postup ze skupiny.
[ Reagovat ]
11.11.2019 13:14Od: Kamilos88
Teď se dá čekat, že Fededer asi porazí Berrettiniho a bude mít bod.

Zamotat to může Thiem, který by porážkou Djokoviče prakticky získal jasný spot do SF a zamotat to může i Berrettini, který by porážkou Thiema dost pomohl Federerovi.

Uvidíme.
[ Reagovat ]
11.11.2019 14:33Od: woody
Myslím,že Mateo bude bez výhry, rozodne se mezi těmi třemi.
[ Reagovat ]
11.11.2019 13:40Od: Kozoroh
Dva hardové kingy za sebou Thiem nedá. Není dostatečně duševně houževnatý na takovou výzvu + No1e je ve formě. Co dovolil Dominikovi Roger, to mu Djoker nedovolí.
[ Reagovat ]
11.11.2019 13:55Od: Forehand
Thiem vyhral s Djokovicom 3/4 posledných zápasov.
[ Reagovat ]
11.11.2019 15:39Od: paddy
pro nováčky doplňme, že v Londýně se nehraje na antuce, ale na hardu, kde to má Thiem 0:3 (+ prohra v exhibici) :D
[ Reagovat ]
11.11.2019 15:45Od: paddy
aneb jak se kritik podmnožin utopil ve vlastní podmnožině :)
[ Reagovat ]
11.11.2019 20:56Od: Forehand
Nerád vám vstupujem do vašej selanky aj s Kozorohom.

Je mi jasne, ze to su antukové vyhry. Ja sa vás zase na oplátku pýtam, kto si z rebricka moze povedat, ze Djokovica porazil 3/4 krát, na hociktorom povrchu?..Ked ten Thiem je tak bez šance..

No vidite, a sme doma.

Pointa celej idey je, ze akakolvek vyhra nad Djokovicom dodá sebavedomie, na akomkolvek povrchu, najma po skalpe chlpatej.

Nehovorim, ze Thiem vyhra, ale je to rizikovy zápas. Tie Djokovicove vyhry z hardu z roku 14-16 su dnes este menej hodnotné dáta, nez GS prehry z RG.
[ Reagovat ]
11.11.2019 21:44Od: paddy
povrch je klíčový faktor, antukář vs Djok, podobný příběh jako s Rafou, na French Open si udělá sebevědomí a pak v hale shoří jako papír

čili zítra hladká výhra jako v předchozích H2H na relevantním povrchu, překvapení je vždy možné
[ Reagovat ]
11.11.2019 22:04Od: Forehand
Dopadne to ako vzdy, ale prekvapenie je vzdy mozne..

Vyrok za milion, v zmysle. Urcite vyhráme, ale mozeme aj prehrat.
[ Reagovat ]
11.11.2019 15:47Od: Kozoroh
Tak pro pořádek:
1. Poslední 4 vzájemné zápasy Djokera s Thiemem proběhly na antuce, což jsi samozřejmě zamlčel. Na hardu má Serbinátor s Dominem bilanci 3-0, což je pro zítřejší utkání relevantnější statistika.
2. První 2 z těch 4 posledních vzájemných utkáních proběhly v době Djokerovy herní krize. Dnes je Djoker po herní i mentální stránce silnějším hráčem.
[ Reagovat ]
11.11.2019 15:51Od: woody
Novak je rozhodně favoritem, to je jasné, ale míček je kulatý a Thiem se v na hardu dost zlepšil. Výhra nad Rogerem mu dá sebevědomí a bude se rvát,o tom žádná, Novaka nečekají lehké zápasy. Osobně očekávám boj v obou Noleho zápasech.
[ Reagovat ]
11.11.2019 18:17Od: Kozoroh
Pokud Thiem zítra předvede houževnatý odpor, nebude to Djokerovi na škodu. Byl by to mač, který Djokera prověří, otestuje. Ale já myslím, že to tak moc komplikované nebude, nízké odskoky Thiemově hře nelahodí.
[ Reagovat ]
11.11.2019 11:52Od: Mayo
Kks z Fedexa si robia čím ďalej tým viac srandu, že je ?weak era champ?
[ Reagovat ]
11.11.2019 11:56Od: Forehand
Smutný koniec legendy..

Hoci weak era champion. Zasluzi si respekt. Vsetkych tých Berdychov, Baghdatisov a podobne bil hlava nehlava.
[ Reagovat ]
11.11.2019 13:15Od: Kamilos88
Do toho si odskočil a dohromady cca 40x porazil i Nadala s Djokovičem.
[ Reagovat ]
11.11.2019 10:17Od: Mantra
obávám se, že je to po novém roce last session
[ Reagovat ]
11.11.2019 08:32Od: acc
No vcera by Fedexe asi dal i Rosol a Vesely... Vcera mu ta snaha drzet se pred zakladni carou a brat to hned po odskoku byla spis na skodu. Thiem hral nadprumerne snad jen proti brejkum...
[ Reagovat ]
11.11.2019 09:14Od: Kamilos88
Hodně udělal odvrácený BB Thiema v polovině druhého setu. Tam mu Roger zahrál nehratelný FH crossem ven z kurtu a Thiem to se zavřenýma očima napálil na druhou stranu a trefil base line. Jinak by to bylo tuším 4:2 a Fed by šel podávat na 5:2 a asi by se hrály tři sety.
[ Reagovat ]
11.11.2019 11:01Od: acc
Jeste nebudem lamat hul, Thiem mu moc nesedi...na Djoka se urco bude vic motivovat.
[ Reagovat ]
11.11.2019 11:05Od: Kamilos88
Přesně. Je to TM, tam se může těch věcí stát několik.

Jak říkal RF sám - ode dneška to je pro mě klasický turnaj, jako posledních 20 let. Prohraju - končím.
[ Reagovat ]
11.11.2019 09:34Od: Forehand
Dominic Attila Thiem ubil Federera ako žito.
[ Reagovat ]
11.11.2019 09:37Od: Kamilos88
Odkud to víš?

Prisiel som domov, zápas ma zaujimal natolko, ze som ho odignoroval a len si pozrel vysledok. Ten potesil, nepopieram.
[ Reagovat ]
11.11.2019 09:39Od: Forehand
Hello suterén,

Ako si vyriešil svoj problém so stolicou?
[ Reagovat ]
11.11.2019 09:41Od: Kamilos88
Neobracej diskuzi zase na mě.

To je vše.
[ Reagovat ]
11.11.2019 09:50Od: Forehand
Mam starost priatelu..

Hrubé črevo nie je sranda, mal by si navstivit gastroenterológa a uz ked tam budeš, kludne sa poobzeraj aj po okolitých oddeleniach.
[ Reagovat ]
11.11.2019 10:16Od: acc
Svoje problemy si res sam a nechtej po ostatnich aby se po nemocnicich ptali, co s tim mas delat. Aha..ty mozna jeste nejsi plnoletej..
[ Reagovat ]
11.11.2019 11:56Od: Kojinho
Je vtipné, jak se svými vlastními komentáři dokážeš sám potopit.
[ Reagovat ]
11.11.2019 07:34Od: Roger_Federer Roger
Už zahájil jeden Havluv román..
Hold už je na konci.:)
Konečně si Napoleonek, hrál tenisportslu, po 10 letech vydechne.:)
[ Reagovat ]
11.11.2019 08:21Od: Kamilos88
Tak příští rok je finiš. To se dá čekat. Jedine velký titul by ho udržel ve hře možná déle. Pokud bude však mít příští sezonu horší, než tu letošní, tak asi není o čem a bude to i lepší pro všechny, než ho sledovat někde na chvostu top50
[ Reagovat ]
11.11.2019 08:24Od: ttopi
Federer by okolo 50. místa nebyl ani za 5 let. Troudnu si říct, že v TOP 10 se udrží klidně ještě 3 roky, když bude chtít. Ale to pro něj nemá moc smysl. V jeho věku udržovat karieru má smysl jen pro velké turnaje a velké výhry, jinak ne. Má rodinu, děti rostou, byl by nesmysl o to přijít jen proto, aby se plácal někde na 8.místě.
[ Reagovat ]
11.11.2019 09:13Od: Kamilos88
Je to kontraproduktivní, máš pravdu. Akorát já si myslím, že Federer může hrát buď pořád, nebo vůbec.

Tenhle jeho výběr specifických turnajů a herní pauzy mu vůbec nehrají do karet a jde to strašně vidět. Troufnu si říct, že kdyby hrál Paříž a došel alespoň do QF a pak to klidně skrečnul, tak včera vyhraje s prstem v nose.

Ono chytit Thiema na hardu v prvním zápase taky není žádný med. Djokovič měl obrovskou výhodu v Berrettinim, kdyby měl Doma, tak to je pro něj taky mnohem složitější.

Roger dohraje OH, Basilej, TM příští rok a konec - můj názor. Může zkusit dolepit Connorse, nezbývá mu moc.
[ Reagovat ]
11.11.2019 12:26Od: MarcelPersch
Djokovič vyhlásil, že se ke konci kariéry zdaleka nechystá, nejspíš Federer bude hrát dost dlouho na to, aby se pokusil ochránit svoje rekordy.
[ Reagovat ]
11.11.2019 17:05Od: turista
Bude muset, protože v těch GS už se to jeho první místo kymácí.
[ Reagovat ]
11.11.2019 17:12Od: turista
No Djokovič taky musí hrát dál dlouho když chce dosáhnout v těch GS na oba dva před ním. To bude nejtěžší, protože ztrácet 3 a 4 GS je hodně ještě k tomu v konkurenci stále silnějších mlaďasů. Je to o mnoho těžší úkol než dolepit 7 chybějících kousků na Nadala celkově nebo dolepit 1 chybějící kousek na Rafu v tisícovkách.
[ Reagovat ]
11.11.2019 07:27Od: steve79
Bohuzel si musime priznat, ze Rogerovi na hardu cca rok a pul ujizdi vlak. Vysledky na Ao a US open to potvrzuji. Trava je specificky povrch, tak tam muze vyhrat nebo dojit daleko.
[ Reagovat ]
11.11.2019 07:35Od: steve79
Logicky se to dali predpokladat, ze Roger nebude v 38 letech vyhravat turnaj mistru.
[ Reagovat ]
11.11.2019 08:19Od: Kamilos88
A jak pak vysvětlime letosni Sunshine double, kde má titul a těsně finále, Pak titul z Dubaje, popřípadě i antukovou část sezóny?

Já si myslím, ze letos ho totálně zabil wimbledon, od te doby to je jenom duch toho Federera, který tady byl polovinu sezóny. Trosku se spravil v Basileji, ale na TM je to zase zpátky.

Postoupit pořad muže, ale je to velká výzva. Ideálně aby Berrettini porazil Thiema, jinak to bude špatné
[ Reagovat ]
11.11.2019 09:50Od: steve79
V Miami mel malinko stesti na los a v Indian Wells prohral s Thiemem. Nerekl, jsem ze hraje vyslovene spatne, ale na vitezstvi to nestači. Bohuzel u Rogera jsme si zvykli, ze kdyz nevyhraje titul tak je to neuspech.
[ Reagovat ]
11.11.2019 09:59Od: Kamilos88
Sezónní bilance 55/9 není vůbec špatná věc.

Je třeba to brát tak, že turnaj stále nekončí. Porazit Itala je povinnost, ten skončí ve skupině tak poslední.

Potom to bude zamotané. Roger musí 100% porazit Djokoviče a pokud Thiem porazí Berrettiniho ve dvou setech, tak je problém na střeše.

Úplně nejlepší bude, když Berrettini i Djokovič porazí Thiema. Jinak to nevidím dobře.
[ Reagovat ]
11.11.2019 10:04Od: Forehand
Pocet setov Thiema s Berretkou je bezpredmetný, standardne sa urobi minitabulka troch 4b s jednou vyhrou a jednou prehrou, kde moze mat Federer maximálne pomer setov 2-2.

Cize nespoliehal by som sa na postup Federera cez pomer setov.

Najprijatelnejsia cesta na postup, je spoliehat sa na prehru Thiema s Berretinim, ktory s nim za posledny mesiac odohral dva velmi vyrovnane suboje, prípadne na prehru Djokovica s Thiemom a nasledne na zápas o postup s Djokovicom.

Ale je to nepravdepodobne, Federerove sance na postup su minimálne. Videl som obsiahlejsie HL a naozaj nehral dobre, Thiem hral to svoje, porazitelny bol, hoci predviedol lepsi vykon, nez ktokolvek v Bazileji.
[ Reagovat ]
11.11.2019 10:23Od: Kamilos88
Nejpřijatelnější je varianta vyhrát zbývající zápasy poměrem 2x 2:0, pak ta minitabulka bude hrát roli.

Šance jsou minimální o tom žádná. Federer potřebuje pro klid duše pomoc Berrettiniho, který by mohl porazit Thiema, pak stačí porazit Djokoviče a je to.

Prakticky se děje to, co Federer sám řekl. Teď je to pro něj klasický turnaj, kdy nesmí prohrát ani zápas, jinak jede domů.

Nic nového.
[ Reagovat ]
11.11.2019 12:09Od: turista
Jako člověk z Djokolandu všem RF fans doporučuji abyste nad Rogerem nelámali hůl. Vyhrál v Basileji 103.titul a ty výkyvy už patří k těm 38 letům.
[ Reagovat ]
11.11.2019 19:12Od: annah
My hůl nelámem. Jen je nám jasné (teda mluvím za sebe), že kariéra se opravdu naklání. :-)
[ Reagovat ]
11.11.2019 22:59Od: turista
U Connorse to přišlo dřív. Po sezoně 1989 už to byla jen setrvačnost a žádné finále.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:19Od: Patik
Thiem nič nehral a aj tak vyhral..nerozumiem výkonu Federera vynechá Paríž aby sa sústredil na Turnaj Majstrov ,týždeň tu trénuje aby predviedol hento ? tie pauzy medzi turnajmi sa podpisujú na hre..mal hrať v Paríži bolo by to lepšie..Thiem mal byť s Beretinim v hale formalita..strašné..ale možno to bude na niečo dobré v ďalších zápasoch..
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:21Od: Kamilos88
No. Motivaci má velkou. Musí vyhrát oba zápasy bez ztráty setu. Muže maximálně doufat, ze mu to Djokovic pustí. Jinak cus bambus
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:31Od: Patik
ani sa mi nechce nejako kalkulovať už..Teším sa na zápas Federer - Djokovič a potom nech už Turnaj vyhrá ktokoľvek..na túto sezónu už mám splnené ako fanúšik..teším sa už keď budú všetci po dovolenkách oddýchnutí zrelaxovaní nech už to tento týždeň nejako dobojujú.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:34Od: Forehand
Nejaké to semíčko a máš splneno.

Niekedy fans hracom druhej vlny závidim. Sledovat tenis len z takej pasie, bez starosti o vysledok :)
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:23Od: Forehand
Na co mu prehra s Thiemom bude dobrá v zápase s Djokovicom?..:)

Bazilej bol béčkovy turnaj. Tsi je v hale polovičný, Thiema som povazoval za tazsi zreb z tretieho koša.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:18Od: paddy
tak pro dnešek konec, umýt zuby a spát
"zubní pasta perlička, to je prostě jednička!"

někteří se určitě ozvou, že Rafa je teď také - souhlasím, ale jedině perlička má jistotu, že jí bude i po turnaji :)
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:24Od: paddy
https://img21.rajce.idnes.cz/d2101/13/13472/13472942_73eb7bf1f3c3cf109a8f49708a3ceb80/images/IMG_7113.jpg?ver=0
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:32Od: a.magerova Re: ;-)
S budíčkem je obouváš,
s Večerníčkem vyzouváš,
celý den si s Tebou hrají,
spolu s Tebou usínají,
dej do svého deníčku,
obuvi Svit jedničku.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:39Od: paddy
a tato reklama je vyloženě stvořená pro bratry Bryany :)
https://www.youtube.com/watch?v=GuABH-sanVo
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:54Od: a.magerova Re: ;-) [ Reagovat ]
11.11.2019 00:13Od: paddy
A jsme zpátky v Albertu vedle žvýkaček
Příští tyden se možná zastavím a přinesu nové číslo TA a k tomu jedno balení. Snad to bude stačit. :)

Chlapec je podobný kloučkovi na jiném videu
https://youtu.be/nL9FoUdnZW4
[ Reagovat ]
11.11.2019 00:25Od: a.magerova Re: ;-)
A dáme si dezert pro dámy... :-)))

https://www.televizeseznam.cz/video/jak-nas-vidi-svet/likerova-spicka-zakusek-ktery-se-cizinci-stydi-jist-57343920
[ Reagovat ]
11.11.2019 00:42Od: paddy
Chápu, že pro cizince to musí být zážitek...
Bohužel doba se mění a s tím, jak se šetří na materiálu, už to není, co bývalo. Já pamatuji větší špičky ve tvaru jehlanu. Na videu je to ošizený válec menší velikosti, pro tebe určitě malá porce :)

Radši ještě přinesu věnečky a punčové řezy a něco si nechám jako překvapení. Na to dlouho nezapomeneš. :)
[ Reagovat ]
11.11.2019 00:53Od: a.magerova
To bude žraso... to i zapomeneme na Rogera s Rafou... :-))))
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:13Od: Frantz
Pěkně Domino, arogantní dědo se tam zase tvářil, jak kdyby mu tu trofej měli dát automaticky jen za účast
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:14Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:06Od: Mayo
No Elegoš bude potrebovať zrejme poraziť svetovú dvojku.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:08Od: Kamilos88
zřejmě ne. Určitě.

Musí vyhrát oba zápasy jinak cus bambus. Paradoxně ale Djokovice ve skupině porazit muže. Určitě má větší šanci, než ve finále
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:13Od: paddy
bude sranda, když se Novak bude chtít vyhnout Rafovi a pustí Rogera dál
pozn: scénář uložen do paměti kalkulačky :)
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:15Od: Mayo
Prečo by sa mal chcieť vyhýbať Rafovi.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:16Od: Kamilos88
No to nic neznamená.

Pokud Thiem porazí Berrettiniho, tak má dvě výhry a Roger se muže i posra-t a pojede domu tak či tak.

Federer musí vyhrát zbylé dva zápasy ve dvou setech a možná, možná postoupí
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:23Od: Patik
už sa radšej nato celé vykašlime užime si posledné zápasy sezóny zápas Federer - Djokovič bude možno opäť zápas roka užime si to a tešme sa už na ďalšiu sezónu..lebo táto sezóna bola ťažká na psychiku Federer už dohráva holý bosý roz......fanúšikovia sú už tiež unavení..dlhá sezóna tento rok..
[ Reagovat ]
11.11.2019 00:45Od: turista
Novak se Rafovi vyhnout nechce. Ten ho chce osolit jako odvetu za Řím a srazit ho dolů aby se ho Rafa do budoucna bál.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:09Od: Forehand
A pravdepodobne 2:0..:)

A dokonca ani 2:0 nemusi stacit.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:04Od: Alien
Cože? FedEx prohrál. To není možný!
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:00Od: kada.tom
Vida, arogant nám lostl :-)
Bude rád, když bude mít šanci postoupit ... :-D
kéž by proti němu Matteo zahrál nad svý možnosti :-)
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:59Od: Forehand
Tak snád sa "antukár" Thiem konečne po troch hardových tituloch, ktore nestačili vykupil od paddyho aspon touto vyhrou, ktory ho konečne uzna ako hraca schopného tych najvacsich moznych vecí aj na harde. Dominic má na to.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:10Od: paddy
názor neměním :)
na hardu má špatné stats a GS na hardu nikdy nevyhraje
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:14Od: aape
nikdy.. :)
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:16Od: Davor1
To som si pred 6-7 rokmi myslel aj o Wawrinkovi...
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:18Od: Kamilos88
Jenže Thiem je podobný. Dneska vyhrál a muže klidně projet zbylé dva zápasy
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:29Od: Forehand
nikdy su silné slová. To je aky kurz?..

Vzhladom na fakt, ze aj Djokovica vie porazit, z tych vyhier na RG moze vela cerpat si myslim, ze to je v jeho silách..

Aj by som sa stavil, ale tu priznávam, ze to je lotéria, hoci intuitivne mu verim.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:58Od: Mayo
Super Dominic. Egoista je jeho fackovací panák (:
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:55Od: Forehand
No co ovečky..Kalkulačky vytiahnuté?..

Za akých okolností este moze chlpatá postupit?..:)
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:57Od: Kamilos88
Nazdaaaar.

Tak kolikrát sis vyhonil? Doufám, ze alespoň 3x :)
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:02Od: Forehand
228x, vsetko odpoledne, bylo nas tam 60.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:03Od: Kamilos88
Solidní banda

Snad tam byla alespoň jedna holka. Sice slepá a hlucha, ale byla
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:59Od: MarcelPersch
Abychom je zítra nevytahovali taky, raději kroť ego...

Na druhou stranu, pokud bude Rafa podávat jako v Bercy, v SF by Thiem byl určitě lepší než Federer.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:01Od: Forehand
Moja fanusikovska sezóna je po dvoch GS tituloch natolko uspesna, ze aj keby Nadal nenastupi, som spokojný..

Rafani k tomuto turnaju nevzhliadaju ako k poslednej sanci cosi hodnotne vyhrat, naopak..:)
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:04Od: MarcelPersch
Ani já, nicméně za to finále a 5. YE #1 bych byl rad, at udělá finále a pak na truc Nolemu odstoupí:D
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:24Od: Forehand
5YE je pre mna dolezitejsia ako turnajove vitazstvo. Bohuzial, Nadala jednotka vobec netrápi.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:28Od: paddy
k ničemu mu to není, první místo nedožene. Hlavní závod je počet GS.
[ Reagovat ]
11.11.2019 00:21Od: Forehand
Prvý je Sampras so 6YE..To je len o jeden viac ako 5 :)

Navyse vyrovnat Federera s Djokovicom by bolo pri početných Nadalových zraneniach kuriózne :)

Grandslamy sú samozrejme inde, ale hrá sa o ne len 4x ročne. Ten zvyšok treba niečim vyplnit.
[ Reagovat ]
11.11.2019 05:19Od: Elip13
Paříž byla taky zranění?
[ Reagovat ]
11.11.2019 12:12Od: turista
Skreč to by byl blbý konec. Nole pokud neubojuje No1 tak chce Rafu aspoň na kurtu rozmetat a vylepšit si h2h na 29:26.
[ Reagovat ]
11.11.2019 12:31Od: MarcelPersch
To Rafa ví, jak by to na tomhle kurtu dopadlo, ale je to jedno, podle me Rafa ani nepostoupí ze skupiny.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:02Od: Franky
si olizoval obrazovku dnes co? normalne najvacsi hejter a zaroven odsledovanych viac zapasov Fedexa jak bezny FFF :D ty si kral! ...idio.tov
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:04Od: Kamilos88
Je jako h0vno.

Přijde, když se dosere. Během toho se neobjeví
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:12Od: Forehand
Pokial tvoje h0vno pride, az ked doseries, mas seriozny problem priatelu.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:14Od: FulnekUltras
;-)))
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:11Od: Forehand
Prisiel som domov, zápas ma zaujimal natolko, ze som ho odignoroval a len si pozrel vysledok. Ten potesil, nepopieram.

Pozdravujem, atlét :)
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:55Od: a.magerova Njn.... :-/
Gratulace vítězi.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:04Od: jklejna
+1
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:21Od: annah
Vydržela jsem až do hořkého konce a musím přiznat, že jsem ten debakl ani moc neprožívala. Ty časy, kdy jsem se u zápasů nervovala a málem dostávala infarkt, jsou od prohraného Wimbledonu pryč. Všechno od té doby (ale vlastně už od TM 2017) považuju za Rogiho labutí píseň a ta prostě moc veselá nebývá...
Gratulace Dominikovi! Že by nám ten TM vyhrál? Aby se neporušila tradice mlaďochů s pohárem z posledních let? :-)
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:26Od: Forehand
Thiem ma 26, úplny mladíček.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:55Od: Denis92
Katastofalny zapas od Rogera a turnaj sa pre neho konci skor ako zacal..

Vobec si neviem vysvetlit, ze takto vybuchol v hale s Thiemom.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:56Od: Kamilos88
Já mu to i přeju. Alespoň se probere. Vynechá Paříž jako nějaký král, který si mysli, ze z nej na TM každý posere a skutek utek. Jako šašek dneska dopadl
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:58Od: Denis92
No zrejme to nebol dobry napad.. Ale po boji je kazdy general.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:58Od: FerrariF50
:-D ... nj, s tou Paříží mě taky nepotěšil.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:01Od: MarcelPersch
Thiem se ho narozdíl od Berrettiniho nebojí, proto ho už 5x porazil. Nicméně to dnes byla katastrofa od Rogera.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:03Od: Denis92
Prehrat sa da aj po dobrom vykone ako napr v Madride. V Indian Wells to bolo vyrovnane, ale dnes to bola uplna katastrofa. Otrasny forehand, mizerny return..
Thiem hral dobre v 2.sete, ale viac to bolo o zlom Federerovi
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:55Od: FerrariF50
Tak to je asi Roger pěkně v háji :(
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:54Od: ipko
všetky big pointy dnes pre Thiema
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:55Od: Kamilos88
Kolik jich bylo?

2?
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:56Od: ipko
30 mal Roger na prijme v druhom sete pravidelne okrem jedného gamu
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:57Od: Kamilos88
30 UE měl maximálně, nic víc.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:54Od: MarcelPersch
No, mám pocit, že ještě Rafa zítra prohraje se Zverevem a po tom zápase to zapichne.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:53Od: aape
Domča odmítl být jen do počtu..
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:48Od: steve79
Pozor!!
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:47Od: steve79
Musim bohuzel priznat, ze Roger nehraje od Wimbledonu dobre.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:54Od: Kamilos88
Ne bohužel, hraje h0vno. Dneska prakticky podrhnul celou sezonu od Wimbledonu. Forehand nulový, každý druhy uder chyba, naivni náběhy na síť a to vše skončilo debaklem s Thiemem, který na TM v životě nic neuhral.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:56Od: FerrariF50
jj souhlasím s váma hoši, bohužel. Ten wimbledon bylo prokletí a přesně jsem si říkal, že to tak bude :(
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:58Od: Kamilos88
Alespoň má motivaci porazit Djokovice.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:59Od: FerrariF50
To by se musel proti dnešku sakra zlepšit a myslím si, že mu tahle prohra nepřidá. Nakonec lupne s Berettinim a bude prdel :-D
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:02Od: Kamilos88
Ať prohraje.

Tuhle sezonu zabil za stavu 40:15 ve finále Wimbledonu. Tohle už v životě nevykoupi
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:05Od: FerrariF50
jj no je to tak a veze se to s ním jak železná koule připoutaná k noze :(
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:06Od: Kamilos88
Tak tak. Šance postoupit je brutálně malá, takže není moc o čem.
[ Reagovat ]
11.11.2019 12:16Od: turista
Přece takového profesionála nemůže paralyzovat jedno prohrané finále Wimbledonu. Prostě má výpadky. A v Basileji vyhrál. Sezónní bilance asi 51:9. To je OK.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:58Od: Marduch
ten Wimbledon jde za tebou, Kamile, ten jsi hrubě podcenil.
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:08Od: Kamilos88
:(
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:56Od: paddy
s prohraným finále ve Wimbledonu se srovnával 3 měsíce v roce 2009, letos to bude ještě horší
[ Reagovat ]
10.11.2019 23:06Od: paddy
chybka, bylo to v r. 2008 a tehdy léto na betonech bylo také špatné

https://youtu.be/0owAj1S0hxU?t=5409
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:46Od: ipko
a ešte bez setu, už to bude ťažké na postup
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:46Od: Kamilos88 RF
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle bylo nejhorší představení Federera od Cincinnati 2018. Dopadl jako hubkař a vynechana Paříž přinesla klasicky více škody, než užitku. Postup do semifinále je více, než absurdní. Šance mizivá a s tímto tenisem neporazi ani Berrettiniho. Hrůza přátele, hrůza, hrůza.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:46Od: steve79
Rozdil je v pohybu a v rychlosti. Thiem se lepe pohybuje a tim padem Rogera přehrava.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:46Od: ipko
koniec bohužiaľ :(
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:39Od: annah
Kolikrát že Thiem letos Rogera porazil? Dvakrát? Teď to vypadá na "do třetice".
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:28Od: ipko
Roger predviedol djokosmash
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:38Od: Kamilos88
Hodinu přemýšlím, ze zapas se najednou zastaví a z publika vyskočí klaun a řekne, ze je to apríl a nic z toho zápasu se nestalo. :D
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:18Od: Mayo
Mohol by to Thiem dotiahnuť v dvoch.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:17Od: ipko
Thiemovi hraje všetko do kariet, aj s trochou šťastia odvrátil BB.. Roger to bude mať veľmi ťažké, aby to otočil na svoju stranu
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:18Od: Kamilos88
Ten BB odvrátil Thiem skvěle. Bohužel
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:21Od: ipko
nehovorím že nie, ale naozaj taký úder trafíš len párkrát z niekoľkých pokusov
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:18Od: spaniel
lol
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:10Od: ipko
teraz Roger uhral dosť dobre a v dôležitej chvíli na servise, ale chce to konečne brejk
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:15Od: Denis92
Lenze teraz aj Thiem zacal hrat dost dobre + je vo psychickej vyhode
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:19Od: ipko
hej určite, aj celková kvalita zápasu išla hore
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:19Od: Davor1
Ono celkovo tá jeho bilancia s Rogerom nie je vôbec náhodná, ani to, že ho už porazil ako na harde, tak aj na tráve...
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:09Od: Denis92
FH je uplne mimo a to je velky problem.
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:12Od: paddy
jsem zvědav, co ti Forehand odepíše ;-)
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:01Od: mahycek
Ne, ne, na to nemám nervy, takové chyby. Už je to posranej
vstup do turnaje i kdyby náhodou vyhrál. Vypínám, jdu si
pustit před spaním pěknej film , nezkazím si zbytek neděle.
Ráno se podívám....
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:03Od: ipko
Roger takýchto fans nepotrebuje :)
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:00Od: Mayo
Elegoš musí zamakať.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:58Od: ipko
jaj no, tak to je bieda a šeď :(
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:58Od: Denis92 W/UE
Roger 12/10
Thiem 4/7

Akurat, Roger spravil 7UE v 2gemoch, kde si stratil servis
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:59Od: ipko
na konci bude dôležitý len výsledok
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:05Od: Kamilos88
Hraje hrozně.

Kdyby byl Thiem top tak neřeknu ani půl slova, ale ten hraje taky tužku
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:56Od: team.wta Dominik
Pěkně, ještě jeden :-)
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:53Od: Denis92
Roger ak dnes prehra, tak s najvacsou pravdepodobnostou na turnaji konci.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:53Od: steve79
Roger nestiha byt u uderu vcas a kupi chyby. Dvakrat ztratit servis v setu se neodpousti.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:54Od: Kamilos88
Je úplně mimo, takové chyby z tak jasných pozic jsem dlouho neviděl. To je strašný výkon, nedá S na to dívat.

Nejhorší je, ze Thiem hraje průměrný tenis a i tak vyhrává.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:41Od: annah
V hledišti nechybí Rogerův fanda, (do října) předseda dolní sněmovny John Bercow. V parlamentu jednou prohlásil: "The best thing about Switzerland is Roger Federer" :-)
https://twitter.com/i/status/1190091461062209542
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:53Od: paddy
Důležitější je Elina, která bude asi jediná z hráčů, jenž byla v Šen-Čenu i Londýně. Letos sice nevyhrála žádný turnaj, ale vleze všude :)
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:56Od: Davor1
Myslím, že ona v Londýne žije, na jej mieste by som sa išiel pozrieť tiež...
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:59Od: Denis92
Bez Gaela by tam podla mna nebola
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:03Od: Davor1
Tak jasné, je to jedno s druhým...
[ Reagovat ]
10.11.2019 22:01Od: paddy
Spíš je tam kvůli Gaela, jinak by teď byli na dovolené u moře. Nemá času nazbyt.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:37Od: Carloss
nemáte někdo na rogera stream?
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:37Od: d@ve
http://live.harleyquinnwidget.live/streamvideo13/federer-vs-thiem-live-stream-5065531.html
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:38Od: miledus
http://live.harleyquinnwidget.live/streamvideo13/federer-vs-thiem-live-stream-5065531.html
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:20Od: Denis92
Hlupe chyby od prvej lopticky, horsie zacat sa ani nedalo..
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:33Od: MarcelPersch
Klid Thiema postrádá jakoukoliv konzistenci na tvrdým povrchu a Roger už se rozehral.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:35Od: Davor1
To platilo už aj v Indian Wells.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:52Od: Denis92
Ty vole to bol zase darovany gem a set.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:53Od: Davor1
Si priamo na zápase? :)
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:55Od: Denis92
Az od utorka som v Londyne. Som sa tesil na zapas Roger - Novak a zrejme sa na uvod budem musiet uspokojit s Berrettinim :)
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:18Od: mahycek
Roger začíná opravdu výborně, prohraným servisem.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:52Od: Kamilos88
Roger je hlavně úplně mimo
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:17Od: MarcelPersch
Snad to Thiem udělá aspoň zajímavé.
[ Reagovat ]
10.11.2019 19:21Od: Patik
Nerozumiem čo tu ako niekto vlastne čakal..veď Mateo je tu do počtu..Djokovič ho zotrel s prehladom a s Federerom to nebude o nič lepšie.
[ Reagovat ]
10.11.2019 19:43Od: MarcelPersch
S Federerem to bude ale z jiného než herního důvodu.
[ Reagovat ]
10.11.2019 20:25Od: Patik
myslím si že Djokovič ho predpripravil na ďalší zápas ..ten prvotný stres z účasti na turnaji majstrov trošku opadne a v ďalšom zápase si myslím že predvedie o čosi lepší výkon..ale zase dostať Federera v hale tiež nieje výhra na psychiku..ale bude to lepšie..musel s tým počítať že to nebude jednoduché.
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:57Od: Kozoroh Nejlepší zápasy dekády 10. let 21. století
https://pbs.twimg.com/media/EIvVl66XYAABtbo.jpg

Pořadí sestavil Tennis Magazine. Z čeho může mít Djokoland radost je, že Novakova vítězství obsadily první tři místa :-)
[ Reagovat ]
10.11.2019 18:09Od: paddy
W19 neměl nejlepší kvalitu, pouze byl napínavý pro stádo
[ Reagovat ]
10.11.2019 18:09Od: Kozoroh Re: Další pořadí zde:
https://www.twitter.com/CristinaNcl/status/1192329252139606016

5 No1eho zápasů se umístilo v TOP 10, z toho 4 vítězství :-)
[ Reagovat ]
10.11.2019 18:40Od: paddy
V těchto žebříčcích jsou z principu pouze dlouhé a vyrovnané zápasy. Nikdy tam nebude zápas, kdy někdo přejel někoho jiného. Nudný výsledek totiž nikoho nezaujme.
Chybí tam např. AO19 Djo-Nad

nejtrapnější je Isner - Mahut: zombie sotva chodící po kurtu, to snad nikdo nemůže myslet vážně
[ Reagovat ]
10.11.2019 18:16Od: panzer.dragon
první tři WIN djoka proti jeho největším soupeřům, prostě djoker.. velký zápasy by mu šly :-)
[ Reagovat ]
10.11.2019 18:27Od: Ereinion
W19 je možná nejlepší co se týče napínavosti..ale určitě to není nejkvalitnější zápas dekády...pokud to má být pětiseťák a zároveň co nejlepší tenis, tak bych zvolil pravděpodobně Wawrinka v. Djokovic z AO13, nebo jeden z těch epických pětiseťáků Djokovic vs Nadal, buď AO12, nebo FO13
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:43Od: team.wta
W19 v podání Simony byl super zápas.
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:53Od: Forehand
Talian má posobivy FH, a skvely servis, ale posobi neohrabane. Velakrat mam dojem, ze vobec nerozmysla, navyse pohyb, return a BH javia sa chronickou prekazkou. U mna druhá vlna next gen. Taký druhý Gonzales, divácky vábivé zbrane, ale ohromné rezervy.
[ Reagovat ]
10.11.2019 18:40Od: Davor1
Tvl, chápeš, že to bol ešte pred rokom challengerovy hráč? V dvadsiatke hral ešte futures, nebol to nejaký supertalent, pamätám si, ako na neho bol kurz na nejakom talianskom challengeri proti lopate Lackovi skoro 4.

Je jasné, že má stále veľké rezervy v niektorých veciach, však kto by to bol pred rokom povedal, že Berrettini bude dnes na TM? U neho je neskutočný ten herný pokrok za tak krátky čas, v podstate mu trvalo len rok, než sa dostal z challengerov do top10. Pozri na takého Čoriča, ktorý je rovnako starý, čo ten o sebe vyhlasoval pred rokmi, keď o Berrettinim ešte nikto nemal ani chýru, ani slychu? A kde je dnes jeden a kde druhý? Za mňa Berrettini má rovnaký potenciál do budúcna ako Zverev či Tsitsipas, v podstate ako všetci mladí...
[ Reagovat ]
10.11.2019 20:14Od: Forehand
Chápem, čo sa progresu týka, bezpochyby, klobuk dole..

Asi som k nemu krutý, ze ho porovnávam s hviezdami next gen. Ale je tusim o 2-3r starsi od Zvereva s Tsitsipasom, takze si v tejto chvíli naozaj myslim, ze bude vykonnostne za nimi.

Inak na jeho priklade sa ukazuje, ze v tenise moc neplati pravidlo, ze si tak silný, jak slabá je tvoje slabina. Hrac so super úderom asi urobi vacsi vysledok, nez hrac bez slabiny, ale s absenciou vystavného úderu.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:34Od: Davor1
Od Zvereva je starší o rok, od Tsitsipasa o 2. Je to Medveďov rovesník. Ale podľa mňa tam ten jeden/dva roky nehrajú nejakú rolu, aj Medveď sa dostal na top úroveň výrazne neskôr ako Zverev a dnes je napriek tomu už výsledkovo pred ním.

Ja som Berrettiniho fakt sledoval od jeho začiatkov na challengeroch, takže ho viem celkom dobre zhodnotiť. On má podľa mňa skvelú mentalitu a ešte sa herne zlepší a presne ako hovoríš, už teraz má tie svoje silné zbrane na takej úrovni, že aj napriek niektorým jasným rezervám mu to stačí na top10. On má okrem toho super FH aj veľmi šikovnú ruku, má parádne dropshoty a nebojí sa ich hrať ani na big pointoch, na servise má veľkú perspektívu... Ale samozrejme musí ešte extrémne pracovať a drieť, ak chce hrať v budúcnosti v top10 prvé husle no...
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:38Od: Pe3k noletiny
To byl teda ale nudný zapas.
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:45Od: Kozoroh
Naopak, byla to ukázka No1eho brilantnosti :-)
[ Reagovat ]
10.11.2019 19:59Od: Pe3k
no a zápas byl nuda
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:37Od: turista
Plně souhlasím. Ať už je aktuální pořadí jakékoliv nejlepším hráčem roku 2019 je Novak.
[ Reagovat ]
10.11.2019 21:44Od: turista
Nerozumím tomu proč se tady lidem nelíbí Djokiho tenis zatímco Nadaluv žerou. Herní systém obou je podobný. Rozdíl je pouze ten že Rafa hraje brutální silou a Novak je chirurgický přesný.
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:32Od: Fandina
A Novak má set nad Džumhurem.
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:58Od: Fandina
A konec, dvakrát 6:1 pro Novaka.
A vysílala to slovenská Dvojka.
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:02Od: svetova.dvojka
Turnaj mistrů má v posledních letech úroveň Challengeru , takže podobné zápasy mě vůbec nepřekvapují...
Holt hráči už jsou na konci roku moc vyšťavení a nemají sílu ani vůli bojovat a poprat se o výsledek...
Jen shrábnou prachy a na chvíli si jdou zapinkat...

A to se ještě za 2 týdny bude hrát Davis Cup...
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:23Od: stopan
no to len svedci o konkurencieschopnosti hracov ATP, oproti rokom minulym to ide z roka na rok kvalitou dole, a big 3 si v pohode moze zbierat grandslamy aj v pokrocilom veku po 30tke, najma Nadal, ktory po 30 snad uhral na betonoch viac ako v jeho najlepsich rokoch
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:30Od: MarcelPersch
Před 30 vyhrál 3 hard GS, po 30 jen 2.
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:51Od: stopan
pred 30 tkou bol na okruhu cca 12 rokov, teraz ma 33 a pri tej konkurencii a stasti na zreby nevidim problem na dalsie sance na grndslam.
[ Reagovat ]
10.11.2019 16:41Od: spaniel
Beretrigemy dostal slusny vyprask... zlaty Bautista.
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:47Od: Kozoroh
Fakt je, že by pak No1emu opět fandil gigin :-)
[ Reagovat ]
10.11.2019 16:37Od: marsden Trapny
Asi rychlej povrch co:))) Mateo, na tebe se vyplati setrit a koupit listek za stovky liber:)))
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist