Djokovič po deseti letech prohrál s Kohlschreiberem! Federer a Nadal nezaváhali

  • ATP INDIAN WELLS - Pětinásobný šampion Novak Djokovič se na Masters v Indian Wells nedostane třetí rok po sobě ani mezi osmičku nejlepších. Letos skončil dokonce už ve třetím kole, v němž prohrál s Němcem Philippem Kohlschreiberem, který Srba porazil podruhé v kariéře a připsal si tak premiérový skalp světové jedničky. Naopak nezaváhali Rafael Nadal a Roger Federer, který uspěl v repríze předloňského finále proti krajanu Stanu Wawrinkovi.
    13. 3., aktualizováno | Aktuality |  133 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič v Indian Wells získal 5 ze svých 32 titul z turnajů Masters, od triumfu v roce 2016 ale už třikrát vypadl nečekaně brzy. V roce 2017 prohrál v osmifinále s Nickem Kyrgiosem, loni ve druhém kole nestačil na Japonce Tara Daniela a letos ve třetím kole ztroskotal na Philippu Kohlschreiberovi

Jednatřicetiletý Srb přitom z předchozích devíti vzájemných duelů prohrál pouze jeden a to již v roce 2009 na antukovém Roland Garros. Před soubojem v Kalifornii vyhrál dvanáct setů v řadě. 

Sérii však prodloužit nedokázal. V duelu, který byl v pondělí už ve druhém gamu kvůli dešti přerušen a dohrávat se musel v úterý, využil jediný z pěti brejkbolů. A to až za stavu 4-6 a 2-5, kdy soupeř poprvé podával na vítězství. Druhý brejk ale Djokovič nesmazal a prohrál dvakrát 4-6.

První hráč světa Djokovič tak v patnáctém letošním utkání podruhé prohrál a poprvé neuhrál ani set. První porážku utrpěl v semifinále turnaje v Dauhá, kde proti Španělu Robertu Bautistovi neudržel náskok setu a brejku.

"Cítil jsem dobrou formu, měl jsem dobře natrénováno. Ale byl to jeden z těch dnů, kdy jsem nehrál dobře. Gratuluju soupeři, hrál takticky opravdu dobře a dostal mě z mé komfortní zóny. Vyhrát si zasloužil a znovu dokázal, že dokáže hrát proti špičce," komentoval Djokovič.

Pětatřicetiletý Němec Kohlschreiber, který v předchozím kole vyřadil čerstvého šampiona z Acapulka Nicka Kyrgiose, zaznamenal 25. skalp hráče Top 10, ovšem světovou jedničku porazil poprvé v kariéře. 



Po vypadnutí Djokoviče nezůstal v horní polovině pavouku žádný hráč Top 10, naopak jsou ve hře i méně očekávaná jména. Kromě Kohlschreibera jsou v osmifinále Dominic Thiem, Gaël Monfils, Milos Raonic, Ivo Karlovič, Jan-Lennard Struff, Jošihito Nišioka a Miomir Kecmanovič.

Na Kohlschreibera v osmifinále čeká další neoblíbený soupeř a navíc ve velmi dobré formě hrající Francouz Gaël Monfils, s nímž ve vzájemné bilanci prohrává 3-13.

Djokovič ale na další Masters do Miami ještě neodletí. V Indian Wells totiž pokračuje ve čtyřhře, na první společné akci s Italem Fabiem Fogninim vyřadili i favorizovanou dvojici Rojer/Tecau a postoupili do semifinále.

Federer a Nadal pokračují bez ztráty setu
Ve spodní polovině pavouku naopak dva největší favorité pokračují. Roger Federer, jenž v únoru v Dubaji získal jubilejní 100. titul, si v repríze finále z roku 2017 poradil 6-3 6-4 s krajanem Stanem Wawrinkou. Vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 23-3, mimo antuku s Wawrinkou nikdy neprohrál.

"Myslím, že jsem od začátku hrál dobře. Můj herní plán fungoval, dokázal jsem hrát variabilně, hlídat si servis a být nebezpečný na returnu," pochvaloval si Federer, který Wawrinku porazil i v 17. vzájemném duelu na tvrdém povrchu, z toho počtvrté v Indian Wells.

V osmifinále se pětinásobný švýcarský šampion Federer střetne poprvé s Britem Kylem Edmundem. Ten si i počtvrté poradil ve dvou setech s devět zápasů neporaženým Radu Albotem z Moldavska a svou neporazitelnost prodloužil na 8 utkání. Před dvěma týdny totiž v Indian Wells vyhrál challenger.



Rafael Nadal v prvních dvou zápasech ztratil dohromady jen šest gamů. Po Donaldsonovi neměl slitování ani s Argentincem Diegem Schwartzmanem, kterého smetl 6-1 6-3 a vyhrál tak i sedmý vzájemný zápas

V osmifinále trojnásobného španělského šampiona vyzve poprvé Srb Filip Krajinovič, který zaskočil čtrnáctého nasazeného Rusa Daniila Medveděva a potřetí v kariéře postoupil do osmifinále turnaje Masters 1000.

Světová sedmička Japonec Kei Nišikori znovu po dvou týdnech překvapivě prohrál třísetový duel s Hubertem Hurkaczem. V Indian Wells 22letý Polák zvítězil 4-6 6-4 6-3, připsal si druhý skalp hráče Top 20 a zároveň Top 10 a postoupil do čtvrtého kola.

V něm se 67. hráč světa Hurkacz, který až v Kalifornii slavil první výhru na turnaji Masters, utká s Denisem Shapovalovem. Devatenáctiletý Kanaďan ve třetím kole
porazil 6-4 6-2 světovou jedenáctku Chorvata Marina Čiliče.

• ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS •
USA / Kalifornie, tv. povrch, 8.359. 455 dolarů
úterní výsledky (12. 03. 2019)
• Dvouhra - 3. kolo •
Kohlschreiber (Něm.) - Djokovič (1-Srb.) 6-4 6-4
Nadal (2-Šp.) - Schwartzman (25-Arg.) 6-3 6-1
Federer (4-Švýc.) - Wawrinka (Švýc.) 6-3 6-4
Hurkacz (Pol.) - Nišikori (6-Jap.) 4-6 6-4 6-3
Isner (8-USA) - Pella (32-Arg.) 6-3 6-4
Shapovalov (24-Kan.) - Čilič (10-Chorv.) 6-4 6-2
Chačanov (12-Rus.) - Rubljov (Rus.) 7-5 6-3
Krajinovič (Srb.) - Medveděv (14-Rus.) 6-3 6-2
Edmund (22-Brit.) - Albot (Mold.) 6-3 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (133)
14.03.2019 07:24Od: Roger_Federer Forehend
Ty nemas v Juyznej :) Amerike nic lepsiho na pracu, nez 20hodin v kuse fabulovat na TP?

Uzivas si dovolenku, nebo vypadnuti Djokovice ti opet vlilo krev do zil a citis, ze Rafa by mohl titul z hardu...
Ano prisla doba, kdy aj Rafa potrebuje, aby mu Novaka nekdo odstranil z cesty, jinak si k titulu ani necuchne.
[ Reagovat ]
14.03.2019 08:28Od: Kamilos88
99% jeho příspěvků jsou výmysly, lži a podmnožinky. Nemá rodinu, ani není na dovolené. Jenom troluje na TP. Forehand no.
[ Reagovat ]
14.03.2019 08:48Od: Kojinho
Jediný, co mu věřím je, že nenávidí Federera, je Slovák a kupuje si děvky.
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:38Od: Forehand
Napis mi telefónne číslo a pošlem ti lokalizáciu do Hoštic :)

A nezávid, snad sa dostanes aspon do Tatier..
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:40Od: Forehand
Utri slzu..Roger Federer :)
[ Reagovat ]
13.03.2019 22:42Od: FerrariF50
Roger jede, tak jen tak dál :)
[ Reagovat ]
13.03.2019 22:43Od: Kamilos88
Když nechytne blackout, tak má IW bez ztráty setu.
[ Reagovat ]
13.03.2019 23:30Od: spaniel
Alias, kdyz neprohraje, tak vyhraje.
[ Reagovat ]
13.03.2019 23:37Od: Patik
Tomu ver..pokiaľ neskratuje v hlave ako na niektorých turnajoch tak je to tam.
[ Reagovat ]
13.03.2019 18:46Od: Kozoroh Djoker-Kohli 4:6, 4:6
No1eho působení v IW dopadlo v posledních třech letech neslavně - 2017 prohrál s Gyrosem v OF, v době, kdy si procházel herní krizí; 2018 porážka s Danielem v 2. kole, kdy se zbrkle vrátil na Tour po operaci lokte; ale jak si vysvětlit letošní nezdar s Kohlim v 3. kole, když je opět světovou jedničkou a úřadujícím vítězem tří GS? Je patrné, že Masters podniky už nejsou pro Novaka takovou motivací, jakou bývaly v minulosti, to mj. naznačovala nepřítomnost Vajdy v boxu. Herní neaktivita (bez odehrané 500) nepochybně přispěla k této předčasné prohře.

Je ironické, že od doby, co centrální kurt pojmenovali po něm, tak v IW nedošel 3x za sebou do ČF :-\
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:03Od: Nola
v 1.sete mal dost BB, ale nevyuzil, naopak Kohli hned ten prvy, 2.set nejde hodnotit, mal snad 2 hry, kde hral dobre

v Dohe mal v boxe jedneho brata, skoncil v SF, teraz oboch a skoncil ovela skor, v Dohe hral stvorhru, tu hra stvorhru, nie som poverciva, ale uz zacinam byt :D

celkom blbost, ze nemal motivaciu, body sa zbieraju aj na Masters a su velmi dolezite, kazdopadne Kohlimu nejde nepriat, vzdy sa mi pacila jeho hra
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:26Od: Kamilos88
Důležité jsou jenom turnaje, kde hraje Nadal a kde vyhraje. Vše ostatní je trénink, rozehravka. Takže vlastně French Open
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:40Od: Kozoroh
Ne, že-by neměl žádnou motivaci, ale Mastersy už nejede na plný plyn, ostatně v MC nebude hrát, ačkoliv bydlí nedaleko místa turnaje. Osekává herní plán, jak to jde.
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:51Od: Patik
Už ich ,,nepotrebuje...skompletizoval zbierku čo bolo asi to posledné čo sa Masters podnikov týka pre neho..každý masters vyhral niekoľko krát drží tiež rekord v počte titulov Masters ak sa nemýlim..a za bodmi sa tiež nemusí roztrhať.
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:55Od: Forehand
Napísal si tri informácie. Skompletizoval Masters, každý vyhral viackrát, drží rekord v počte titulov.

Z troch faktov si trafil jeden, myslím, že Kamila mala minule podobnú úspešnosť, keď písala o H2H Kyrgiosa so špičkou. Vy dvaja ste takí vyrovnaní. Rivali :)
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:14Od: Kamilos88
Lepší rivali, než curaci z Blavy :)
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:21Od: Patik
tak som sa sekol o koľko o jeden titul ? to je fuk..Nole ovládol všetky Masters aj keby ich mal len toľko koľko je Masters podnikov..stále je to aspoň pre mňa lepšie ako mať 20 razy jeden turnaj.
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:09Od: FerrariF50
No je tu ještě někdo lepší, sice má většinu těch titulů z antuky (jak jinak) z těch "lehčích" masters, kde potřebuje k vítězství jen 5 výher a ne 6 (první kolo nepočítám) jako třeba tady v IW nebo Miami, ale má ještě o jeden víc. Stejně nechápu, jak může být stejně ohodnocen body turnaj, na který stačí o výhru méně, což je dost zásadní.
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:29Od: Forehand
Lol, na vsetkých Masters staci vyhrat 5 zápasov, okrem IW, Miami..Takze sedem z deviatich je tých lahsich :)...

Hadaj kolko ma Rafa IW, mimochodom??..:)
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:38Od: FerrariF50
No je to tak, ano 7 z 9 je těch lehčích. IW a Miami jsou rozhodně nejtěžší turnaje hned po GS, nebo co se ti na tom nelíbí ? Že IW 3x vyhrál si jsem vědom a co jako ?
[ Reagovat ]
13.03.2019 21:54Od: Forehand
Su tazsie o jeden zapas s hracom mimo top 50.

Vážna vec.
[ Reagovat ]
13.03.2019 22:29Od: FerrariF50
Na tom nezáleží, prostě je potřeba se na tu výhru více nadřít, proto jsou
nejnáročnější GS, je rozdíl prostě muset vyhrát 7x nebo jenom 5x. Podle toho co říkáš, by první 3 kola vůbec vlastně nemuseli být a mohlo by se začít až od osmifinále, ale jak jistě víš, kolikrát se projít přez první kola nedaří ani těm nejlepším. Že IW a Miami jsou nejtěžší turnaje tak to prostě je a vyhrát takhle náročné turnaje když jdou ještě hned za sebou a není čas na odpočinek se nepodaří jen tak někomu. Někomu se to nepodařilo dokonce ještě nikdy :)
[ Reagovat ]
13.03.2019 23:39Od: Forehand
Takze vyhrat 6 zápasov za 10 dni je tazsie, nez 5 za 7?
[ Reagovat ]
13.03.2019 23:50Od: FerrariF50
Podle mě určitě je, protože každý zápas se nemusí vydařit a může to být soupeř, do kterýho by to člověk opravdu neřekl, že může potrápit či dokonce vyhrát. Však třeba jako teď 39. hráč Kohlschreiber vyřadil dle každého největšího adepta na titul. Ten jeden zápas může (i když samozřejmě nemusí) udělat hodně. Proč se asi IW říká "pátý grandslam". Podle mě by měli všechny masters mít stejné podmínky, když je za ně stejně bodů. Nevím proč musí mít Amíci zápas navíc oproti ostatním, z mého hlediska jsou tím IW a Miami rozhodně nejtežší, mají stejně kol jako GS, mělo by za ně být alespoň 1300 bodů.
[ Reagovat ]
14.03.2019 00:02Od: Forehand
Uvedomujes si, ze ten 39hrac by cakal nole uz v prvom kole na inych Masters?..

Vyhrat 5 zápasov za 7 dni je podla mna tazsie nez vyhrat 6 za 10 dni, ked je prvy zápas s hracom mimo top 50.
[ Reagovat ]
14.03.2019 00:09Od: dappe
Háček je v tom, že je to 6 zápasů za 8 dní, ne za 10.
[ Reagovat ]
14.03.2019 02:46Od: Forehand
Jáj, ty riešiš najhoršiu možnú alternatívu, takze 6/8...No tak ano, to na iných Masters zacinaju najlepsi často az v stredu, takze to majú 5/5...Dobre si poznamenal. Ty si zlatý chlapec.
[ Reagovat ]
14.03.2019 09:02Od: dappe
Není to nejhorší varianta, ale průměr. Místo toho povyšování se, na které absolutně nemáš kapacitu, se zkus podívat na současný turnaj a za jakou dobu to musí odehrát Federer s Nadalem, pokud chtějí titul.
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:36Od: Forehand
Moze to byt 6/8 alebo 6/9, podla pavúka a nasadenia...

6/8 je najhoršia varianta, Ty priemer :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 12:20Od: FerrariF50
No pleteš se, v r. 2017 to měl Roger v IW 6/7. Tak i tak, IW a Miami jsou nejtěžší turnaje po GS, já to takhle vidim, chápu, že ty ne.
[ Reagovat ]
14.03.2019 12:27Od: Forehand
2017 som naozaj neodsledoval. V poriadku. Sto ľudí, sto chutí..6/9 je taktiez bežné..

Pri 5/7 a 6/10 som narazal na dlzku turnaju, predpokladám, ze v prvy den turnaja su uz hraci v dejisku.
[ Reagovat ]
14.03.2019 12:47Od: dappe
Jsi úplně mimo.
[ Reagovat ]
14.03.2019 00:04Od: Forehand
Stejne kol ako GS?..

To nemaju, pre najlepsich je len 6, a hra sa na dva vitazné, brnkačka, sranda turnaj :)
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:31Od: peRFect
Sranda turnaj?Tak dobře že se chvástáš,jak si Rafa udrží rekord z tisícovek,aneb sranda turnajů :-)
[ Reagovat ]
14.03.2019 11:38Od: Forehand
nadsazka
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:53Od: Forehand
Proste sa sústredí na GS, rovnako ako Nadal. Nebude chodiť na béčkové turnaje typu Dubaj, Rotterdam a naháňať body, či tituly. Je to holt daň najlepších.
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:00Od: PetaM
Jasně, za to Dauhá je úplný výkvět prestižního turnaje za nejvíce bodů ...
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:08Od: Forehand
Dauhá je špecifické, keďže to je prvý turnaj po dlhej zimnej prestávke a slúži ako warm up pred GS. Aj pre je to najlepšie obsadená 250ka.
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:11Od: Kamilos88
Nebo tie break tennis, fast 4 tennis, exhibice sejka Al koukouta, Barcelona. Proste ty top turnaje. Petrzel zase jede svou show
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:18Od: Patik
Bečkove turnaje ako Dubaj Rotterdam sú o ničom..treba sa sústrediť na grandslamy a Acapulco.:)
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:22Od: Kamilos88
Abu Dhabí, China Open, Peking, Basilej, Mexiko, Qatar, Argentina, Rio. Já se mu nedivim se statistikou 19-26 na hardovych turnajích nic moc jiného nezbývá.
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:24Od: Patik
vydrž ešte chvílu a začne vyťahovať vzájomné zápasy s Federerom a grandslamové štatistiky z pred desiatich rokov.
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:25Od: Kamilos88
Na antuce
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:31Od: Forehand
Obsahovo si dnes ideš svojou cestou. Trochu odveci, ale to uz k tebe tak trochu patrí..
[ Reagovat ]
13.03.2019 21:05Od: Kamilos88
U tebe je pravda od věci prakticky pořad, takže jsem klidný.
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:25Od: No-le
Nepřítomnost Vajdy nemusí naznačovat vůbec nic. Moya taky nesedí v Nadalově lóži...
[ Reagovat ]
13.03.2019 20:55Od: turista
Přesně tak. A nemyslím si, že by ho tisícovky Masters nemotivovaly i když je má všechny vyhrané aspoň 1x. Jednoduše se Novakovi nedařilo a měl černý den. Ke klidu mu jistě nepřidalo velké dusno kolem odchodu Kermodeho. Tak tam bude asi Gimelstob. Ten byl kdysi špičkovým světovým deblistou tak tomu rozumí.
[ Reagovat ]
13.03.2019 21:55Od: Forehand
Nemotivovaný a prihlásený do stvorhry?..

To nedáva zmysel.
[ Reagovat ]
13.03.2019 23:33Od: turista
Smysl to dává. Píšu, že si nemyslím, že by nebyl motivovaný na tisícovky. To znamená, že motivovaný na ně je. Při přibližném výpočtu výdělků tenistů jsem se spletl v počtech 50x15 je 750 a ne 900 jak jsem napsal.
[ Reagovat ]
14.03.2019 10:59Od: Mayo
Nebude to Nojeho jízda (;
[ Reagovat ]
13.03.2019 15:43Od: Nola
Po vypadnutí Djokoviče nezůstal v horní polovině pavouku žádný hráč Top 10, naopak jsou ve hře i méně očekávaná jména. Kromě Kohlschreibera jsou v osmifinále Dominic Thiem...

Dominic vypadol z TOP10, alebo sa uz pocita, ze padne s Esovicom?
zase sranda clanok
[ Reagovat ]
13.03.2019 13:48Od: Patik
Presne som to vedel Nole sa zlakol Monfilsa v ďalšom kole..občas tam bolo cítiť nerozohranosť a mal som pocit že bojuje hlavne s podmienkami..myslím si že keby sa hral zápas v pôvodnom čase a nazačalo by pršať tak by to bez problémov zvládol..vynechať Dubaj bola chyba pauza bola príliš dlhá..naopak Federer si ide po titul a ten titul v dubaji veľmi prospel...tam nieje o čom stačí hrať svoj štandard a o pár dní pozdvihne trofej.
[ Reagovat ]
13.03.2019 14:11Od: annah
Teda jsi fakt optimista! Cestou potká Rafu a to je 50 na 50. :-)
[ Reagovat ]
13.03.2019 14:14Od: Patik
Povedal by som tak 90 na 10..za predpokladu že Roger nezlyhá v hlave.
[ Reagovat ]
13.03.2019 14:17Od: Forehand
Ty si velký myslitel...

Vyhovarat sa v tenise na hlavu.
[ Reagovat ]
13.03.2019 16:30Od: Kamilos88
Nikdo neříká, ze Nadal nevyhraje, ale v případném vzájemném zápase určitě nebude favorit. Nehráli spolu 2018 a těch pět proher v radě muže hrát roli
[ Reagovat ]
13.03.2019 16:44Od: Patik
Dostane náklad jak pred dvomi rokmi..no aby som nebol taký krutý..tak dávam mu jeden game navyše než minule..nerobil by som si pri Nadalovi zase nádeje..je to krásne ako ničí tých súperov nakročený v kurte..a Federer s ním bude utierať zadnú stenu.
[ Reagovat ]
13.03.2019 16:53Od: Forehand
Ty si velký myslitel, teba je tu škoda chlape.
[ Reagovat ]
13.03.2019 17:48Od: Davor1
Ale no, nechaj ho. Ani ty si v dvanástich nebol iný :D
[ Reagovat ]
13.03.2019 18:32Od: Patik
Dúfam že nebudem jak ty keď budem mať 70. :)
[ Reagovat ]
13.03.2019 18:43Od: Kamilos88
Neměj mu to za zle. Na kurtu nikdy v životě nebyl. Je to takový televizní specialista.
[ Reagovat ]
13.03.2019 18:50Od: Patik
Neviem..tu sa každý zle označuje..ľudia sa tu navzájom urážajú..nerozumiem čo tu človek na tak vysokej inteligenčnej a morálnej úrovni robí..a naozaj by ma zaujímalo koľkí tu stáli niekedy na kurte a hrali tenis.
[ Reagovat ]
13.03.2019 18:45Od: Forehand
Tak tymto svojim komentom si len potvrdil Davorove slová..Takže prehltni, vydýchaj a bež si dať ovsenú kašu ty decko, a zober aj toho blbečka pod sebou. A nezabudni na hrozienka..
[ Reagovat ]
13.03.2019 18:55Od: Patik
Úplne mi je fuck čo si ty alebo Davor myslíš..čím viac ma niekto akože ,,uráža tým viac mi to je jedno.
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:25Od: Kamilos88
Zase to Petrzalka nezvládá. Mě říká o vaření přičemž sám se hodi maximálně do špatné polévky někde v bistru na okraji Blavy.
[ Reagovat ]
13.03.2019 22:33Od: Marduch
Nahodou ten return se 70 letým byl od Patika docela vtipný. Ale chápu, ze jsi ted diky cetnym tiky-taka s Kamilosem diskutersky rozpaleny do vysokých otacek:D
[ Reagovat ]
13.03.2019 22:42Od: Kamilos88
Pořad nedává tu stovku
[ Reagovat ]
13.03.2019 23:40Od: Forehand
Neblázni, Kamila je len taký boxovací pytel :)
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:16Od: No-le
Ano, myslím, že delší herní pauzy mu neprospívají. Asi si myslel, že to nějak zvládne a rozehraje se během turnaje, ale to v dnešním tenise už není tak jednoduché, jako bylo ještě před 5, 6ti lety. Je otázkou jeho motivace na turnajích ATP 1000. Vždyť počet vítězství na těchto podnicích je velmi významným měřítkem mezi tenisty a nemálo promlouvá i do držení pomyslného titulu GOAT. Do hlavy a zázemí tenistů a jejich skutečných motivací můžeme tady jen spekulovat. Každopádně hrál hodně pod svůj level a to je s podivem. Fedexe jsem takto v nedbalkách už dlooouho neviděl...
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:45Od: Patik
Ten Dubaj nemal jednoznačne vynechať..počítal som s tým že tam nastúpi..pri takýchto dlhších pauzách medzi vačšími turnajmi proste treba tú prípravu aspoň nejakú minimálnu jeden dva zápasy..nielen nejaký sparing doma na kurtoch.
[ Reagovat ]
13.03.2019 22:50Od: Marduch
Historie si hráče pamatuje jako x-nasobne GS sampiony, pricemz tenis uz pro Novaka par let neni takovou zivotni prioritou, co dřív. Kdyz si k tomu prictes jeho tradicne vlazne vstupy defakto do každého turnaje, pak neni divu, ze kdyz se souper nepose*e, ale naopak hecne, tak Nole občas tzv. "nema den".
[ Reagovat ]
13.03.2019 12:50Od: Fandina
Jupííí Kohli, mě se vždycky líbil jeho švih a celkově je to sympoš. Takže super. A držím palce i dál. Komm!!!
[ Reagovat ]
13.03.2019 12:50Od: Fandina
mně
[ Reagovat ]
13.03.2019 12:09Od: Semi
To je pecka!!!! Dobře ty strejdo z Německa.
[ Reagovat ]
13.03.2019 12:37Od: turista
Je to blbý. Djoki měl černý den.
[ Reagovat ]
13.03.2019 11:42Od: annah
Je mi líto, že Nole vypadl, protože zmizela šance vidět jeho zápas s Rogerem. Jestli se Roger do finále dostane, že samozřejmě s velkým otazníkem, ale šance tu je. Noleho ale nepotká. Moc by mě zajímalo, jak by jeho střet s Djokerem teď dopadl.
[ Reagovat ]
13.03.2019 11:38Od: FiNe
Zdá se mi to, nebo tady Rafovi slepě fandí jen samí Maročani? ;)
[ Reagovat ]
13.03.2019 11:34Od: Smazaný účet To byla PRohra :)
Novak podlehl tlaku dvojice machinujících čtveráků, mimo jiné též náruživých pijáků kávy.
[ Reagovat ]
13.03.2019 10:43Od: Mayo
Tak nebude to nakoniec Djokiho jízda, sok. Najväčší favorit teraz je Egoista.
[ Reagovat ]
13.03.2019 10:57Od: Pe3k
Povrch je prakticky antuka, Nadal se chce po těch ponižujících prohrách předvést a pro mě je favorit. Jako jeho fanda bys ho neměl dehonestovat výrazy jako egoista apod.
[ Reagovat ]
13.03.2019 12:37Od: turista
Vždyť mockrát neprohrál.
[ Reagovat ]
13.03.2019 12:55Od: Kamilos88
Jenom 5x v řadě
[ Reagovat ]
13.03.2019 14:19Od: Forehand
IW je antuka, NY je skoro antuka, Wimbledon je uz skoro antuka, v podstate každý turnaj, ktorý zaváňa Rafovou výhrou je skoro antuka..

A inak, ryby berú?
[ Reagovat ]
13.03.2019 14:36Od: spaniel
Vzhledem k vymene povrchu na AO a W, je dost dukazu o zpomalovani, takze ano. Povrchy se sjednocuji a to smerem k antuce. Ale to fanousek analtukáře slyset nechce. Ze ani takova pomoc nestaci, i kdyz mu to pomohlo k nekolika GS mimo hliny, ktere by jinak nemel.
[ Reagovat ]
13.03.2019 14:56Od: Forehand
Tak potom co sa W. spomalil ho práve F. vyhral 8krát, dovtedy si ani neškrtol.

Rafa vyhral turnaje aj rýchlych hardov Dubaja, ci Cinnci. Snad Rodzi vyhrá to MC a Rím konečne..

To, ze sa hard spomali, ci zrýchli, stále má o moc blizsie k hardu ako ku antuke, o tráve ani nehovoriac..
[ Reagovat ]
13.03.2019 15:18Od: spaniel
Wimbledon se zpomalil vickrat, nejen 2001. Kolikrat vyhral Rafa Halle? Protoze to je Wimbledon pred 2001. Kolikrat vyhral TM? Jo, Rogerovi to moc neuskodilo primo, ale pomohlo to Nadalovi, Djokovicovi. .
[ Reagovat ]
13.03.2019 16:28Od: Forehand
Halle?..

A to je čo?...:)
[ Reagovat ]
13.03.2019 17:23Od: spaniel
Asi sis moc cuchal k ruce. Halle je u tebe nic, ale Dubaj je skoro GS...
[ Reagovat ]
13.03.2019 17:38Od: Forehand
Dubaj bol ako priklad turnaja, kde je rychly hard, Nadal ho vyhral rýchlo. Vyklepal tam Federera jak nedelný rezeň a vybavené, viac ho nepotrebuje. Halle bola dlhe roky 250ka, potom to umelo navysili na 500..Preco by ju mal Rafa hrat po dlhej antukovej sezóne?...Federer kolkokrát vyhral Barcelonu?...
[ Reagovat ]
13.03.2019 18:35Od: Kamilos88
Nadal na atp500 - jako na GS. Federer na atp500 - turnaj amatérů. Ty jsi hotovy, ponizeny. Jediná duha v tvém Smutnem životě je vyhrané semi Nadala nad RF. Aby k tomu vůbec došlo.
[ Reagovat ]
13.03.2019 18:43Od: Forehand
Dakujem za názor, beriem na vedomie. Ale tu je debata o tenise, nie o varení. Tak ta pekne poprosím Kamila, respektuj to.
[ Reagovat ]
13.03.2019 18:46Od: Roger_Federer
Prej zdravim z Jizni Ameriky :), dovolena ;)
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:24Od: Kozoroh Re: Forehand
Však Rafa taky v Halle hrál, vyhrál jeden ze čtyř zápasů :D
[ Reagovat ]
13.03.2019 19:25Od: spaniel
Halle byl priklad turnaje, kde je tychla trava...ty muzes, ja ne. Zajimave.
Kolik ze je Masters na trave? Ze te sere i navyseni na 500. Dekuj za to bohu kazdy den...one trick pony.
[ Reagovat ]
13.03.2019 23:42Od: Forehand
Neni ziadny masters na tráve?...Čo sa citis ublížený nedajbože?..

Dakuj bohuj, ze je na antuke jeden GS a nie dva. Jednooky kral slepych :)
[ Reagovat ]
13.03.2019 23:46Od: Patik
Nojo..antukár by bol ešte vačším antukárom. :)
[ Reagovat ]
13.03.2019 23:53Od: spaniel
Uz si k tem prstum necuchej.
[ Reagovat ]
14.03.2019 04:30Od: Kozoroh
Dva GS na hardu jsou v pořádku. Máme tak rovnováhu - dva GS na přírodním povrchu (antuka - RG, tráva - Wimbledon) a dva na umělém povrchu (hard - AO, USO).
[ Reagovat ]
13.03.2019 10:23Od: Pe3k Ole Nole
Na Novaka platí jednorucaci. Hráči jenž mají obecně tu hru variabilnější a méně předvídatelnou. Naopak ti co hrají neustále totéž řekněme Cilic nebo Nadal nemají proti němu žádnou šanci, protože Nole zapne svuj strojový rytmus a je konec. Navíc neměl svůj den, hrál zle a Philip naopak. Vítěz vzejde z duelu FeDal.
[ Reagovat ]
13.03.2019 10:46Od: Ondra979
tak s tim bych jeste chvili pockal..muze se to jeste zvrtnout
[ Reagovat ]
13.03.2019 10:50Od: Kamilos88
Jediné, co dělí Federera od titulu v IW je jeho často se opakující blackout. Pokud bude hrát svůj standard, který předvádí od Dubaje, tak neztratí do konce turnaje ani set a je jedno, jestli bude, nebo nebude hrát s Nadalem.
[ Reagovat ]
13.03.2019 11:05Od: Forehand
Jj, taký jenoručák Federer ho porazil tusim raz za posledných 10 rokov. Platil na neho :)
[ Reagovat ]
13.03.2019 11:11Od: Kamilos88
H2H je za posledních 10 let 24-15 pro Noleho. Takže máš pravdu, raz za posledních 10 rokov. To si přepodmnožinkoval trošku více, než obvykle, ale u tebe se s tím počítá.
[ Reagovat ]
13.03.2019 11:51Od: Forehand
Tak tí čo tenisu rozumejú chápu, že to bolo so zretelom na velké zápasy.

Venuj sa radsej 250kám a inzetátom na ponuky transgender operácií.
[ Reagovat ]
13.03.2019 12:31Od: Kamilos88
Jo sorry pan kazatel. Zapomněl jsem na uvedeny příklad uplatnit tvůj vzorec, kde vymažes vše krome GS na antuce. Jsem rad, ze nás každý den přesvedcujes o tom, ze lidská demence nemá hranice. Keep going pseudospecialisto
[ Reagovat ]
13.03.2019 12:40Od: Forehand
+1 za progres v angličtine.
[ Reagovat ]
13.03.2019 09:18Od: annah Dvě hezká videa
Roger - focení je někdy tvrdý job, chce to trpělivost
https://www.facebook.com/BNPPARIBASOPEN/videos/2273694752957632/

Roger absolvuje v Kyotu tradiční čajový obřad, natáčeno loni na podzim
https://twitter.com/i/status/1103852842786398212
[ Reagovat ]
13.03.2019 08:58Od: stefankelner Nole
Nole sa evidentne sústreďuje na GS a možno tento rok padnú všetky!
[ Reagovat ]
13.03.2019 09:17Od: Kamilos88
Jako Nole je určitě pořád největší favorit na každém turnaji, ale dát všechny GS je brutal. Všechny GS měl dát tak v sezónách 15/16. Teďka už je v pavouku moc hladových a mladých hráčů, kteří ho mohou kdykoliv vyřadit. Už má taky sem tam blackouty. Viz. Paříž, TM, nebo včera v IW.
[ Reagovat ]
13.03.2019 09:39Od: No-le
Podepisuji v plném rozsahu ((:
[ Reagovat ]
13.03.2019 22:26Od: stefankelner Re: Nole
Je to jednoznačná vízia Vajda + Nole idú len a len po GS! Tie majú najväčšiu výpovednú hodnotu o Naj hráčovi histórie! Zabil celú sezónu kvôli menejcennym turnajom a post svetovej jednotky napr. s Andym...Teraz dozrel a jediný cieľ sú GS.
[ Reagovat ]
13.03.2019 10:45Od: Mayo
Djoki si ide pre všetky GS v 2019! Je to jeho cieľ a ja tomu verím.
[ Reagovat ]
13.03.2019 22:32Od: stefankelner
Áno dokázalo to finále AO! Ani Connors nesiaha po členky Fedexovi, aj keby vyhral 200 turnajov... Pretože najťažšie sú GS! A od minulého roku sú Noleho víziou len a len GS! Ma jedinečnú šancu prekonať Fedexa!
[ Reagovat ]
13.03.2019 08:37Od: vojta91
krásný turnaj..! Ivo, Miloš i John v osmifinále.
Hlavně to, jakým způsobem operuje Dr. Ivo je vzhledem k jeho věku úctyhodné. Nyní Thiem je hratelný! Come on Ivo..!
[ Reagovat ]
13.03.2019 07:24Od: Kamilos88
Stanley má s Rogera na hardu těžký mindrak. To je brutální.
[ Reagovat ]
13.03.2019 07:28Od: ttopi
Neskutečná statistika na to, jak je Stan kvalitním hráčem. Nevybavuju si jinou podobnou statistiku, že by Nadal, nebo Djokovič někoho takhle kvalitního takhle drtili.
[ Reagovat ]
13.03.2019 08:30Od: Kamilos88
Já kousek viděl a Stan už v šatně věděl, že to stejně rupne. Mě to tak připadalo od prvního míčku. Vypadá to tak, že si to rozdá FEDAL v semi o titul. Byť ta cesta pro oba je ještě dlouhá a Rafa jí má možná trošku těžší. Uvidíme.
[ Reagovat ]
13.03.2019 10:45Od: Mayo
Veď Rafa má jednoznačnú bilanciu so Stanom, tak netáraj.
[ Reagovat ]
13.03.2019 10:55Od: Pe3k
Kam vítr tam plášť, integrita na nule, klasický fanda Nadala.
[ Reagovat ]
13.03.2019 11:36Od: ttopi
Ano, ale Nadal s Wawrinkou prohrál i na antuce. Já se bavím o drtivé H2H na jednom povrchu (tvrdý/tráva/antuka), kde Wawrinka Rogera na tvrdém nikdy neporazil.
[ Reagovat ]
13.03.2019 11:03Od: Forehand
Tomu ver, 40 hrac sveta, to nejde zabit v podstate.
[ Reagovat ]
13.03.2019 11:34Od: ttopi
Ta statistika H2H je ale dlouhodobá, ne aktuální.
[ Reagovat ]
13.03.2019 07:13Od: ttopi
Kohlschreiber je jedním z nejnevyzpytatelnějších hráčů na okruhu. Dokáže porazit každýho, umí prohrát s kýmkoliv. 35 let a stále se poměrně drží.
[ Reagovat ]
13.03.2019 07:34Od: annah
No ale Djokovice? Ten snad musel hrát levou rukou. Viděli jste ten zápas? Hrál Nole tak slabě? Anebo se kohli vypjal k mimoradnemu výkonu? Nebo obojí?
[ Reagovat ]
13.03.2019 08:06Od: No-le
Němec hrál výborně, ale Nole se trápil. Bez servisu, po druhém jen něco přes 40% úspěšnosti, 32 UE a v podstatě nevěděl, co si má s výborně hrajícími a sebevědomým K počít. Ve druhém setu 2x break dole. Jedem ještě dokázal umazat, ale druhý v problematickém gamu (Nole hrál míček z outu) už ne.
[ Reagovat ]
13.03.2019 08:18Od: ttopi
míček z outu?
[ Reagovat ]
13.03.2019 08:39Od: No-le
No byl tam out, který ale nikdo nahlásil a Novak hru nezastavil. Ukázal to později jestřáb...
[ Reagovat ]
13.03.2019 08:42Od: ttopi
Tak to byl pak jeho problém. Možnost zastavit hru má. Ale už se chystá systém, který bude auty okamžitě hlásit. Sice to bude jak hra robotů, ale bude to spravedlivé :-)
[ Reagovat ]
13.03.2019 08:46Od: Nola
Novak hral ale strasne, Kohli hral co potreboval, velmi slusne,presne to platilo na chybujuceho a zaspateho Noleho po dlhych prazdninach,
nejak ma to ani neprekvapilo :D , bratia v lozi miesto Vajdu + srandamatch s Fognom
otrasne hral uz kolo nazad
[ Reagovat ]
13.03.2019 08:54Od: No-le
Neobhajuje prakticky žádné body a tak asi neměl motivaci. Taky mi to přišlo divné...
[ Reagovat ]
13.03.2019 09:08Od: peRFect
Zase ale bude svěží na Miami, ale to asi také Gyros, Zverev a další
[ Reagovat ]
13.03.2019 09:27Od: turista
To si nemyslím že by neměl motivaci. V té poušti se mu dlouhodobě dařilo. Dusno kolem Kermodeho ale mohlo přispět ke ztrátě koncentrace na zápas.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist