Djokovič smetl Goffina, v semifinále bude čelit Bautistovi

  • WIMBLEDON - Čtyřnásobný šampion Novak Djokovič nadále pokračuje v suverénním tažení za obhajobou loňského wimbledonského triumfu. Největší favorit na zisk letošní trofeje dnes v All England Clubu smetl Davida Goffina a podeváté si na posvátném pažitu zahraje semifinále. V něm světová jednička narazí na Španěla Roberta Bautistu, který je v semifinále poprvé, ale letos už dokázal Srba dvakrát porazit.
    10. 7., aktualizováno | Aktuality |  212 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     

Novak Djokovič po vypadnutí v semifinále French Open neabsolvoval jediný turnaj na trávě a rovnou zavítal do Londýna, kam s ním dorazila i nová posila v týmu, bývalý vítěz Goran Ivaniševič.

Na trávě v All England Clubu si zatím čtyřnásobný šampion a obhájce titulu vede suverénně. Po cestě do semifinále ztratil 32letý Srb, který vyhrál 31 z posledních 32 grandslamových zápasů, jediný set. V dnešním čtvrtfinálovém utkání smetl 6-4 6-0 6-2 Davida Goffina, vylepšil s ním vzájemnou bilanci na 6-1 a připsal si jubilejní 70. wimbledonské vítězství.

Djokovič přitom do utkání nevstoupil vůbec dobře. Na začátku zápasu chyboval a na chirurgicky přesnou hru Belgičana marně hledal recept. Srbský favorit jako první ztratil servis a prohrával 3-4 0-30.

V tom okamžiku ovšem přepl na vyšší level, čímž sebral z rakety Goffina pohodu i sebevědomí, začal soupeře přehrávat, získal 15 z následujících 17 gamů a po dvou hodinách slavil postup.

"První set byl nesmírně důležitý. Utkání se mohlo vyvíjet jinak, kdybych ho nevyhrál," prohlásil Djokovič.

Djokovič ve svém celkově devátém semifinále v tenisovém svatostánku, které v minulosti třikrát nezvládl (naposledy 2012), bude útočit na šesté wimbledonské a celkově 25. grandslamové finále.

Jeho soupeřem bude Roberto Bautista, s nímž ve vzájemné bilanci vede 7-3, ale poslední dva duely letos v Dauhá a Miami s ním prohrál.

Jednatřicetiletý Španěl Bautista si ve Wimbledonu zahrál podruhé v sezoně i v kariéře ve čtvrtfinále grandslamu a poprvé v něm uspěl. Do prvního grandslamového semifinále postoupil po výhře 7-5 6-4 3-6 6-3 nad nejpřekvapivějším čtvrtfinalistou letošní dvouhry mužů Argentincem Guidem Pellou.

Druhou semifinálovou dvojici utvoří vítězové soubojů Kei Nišikori - Roger Federer a Sam Querrey - Rafael Nadal.

• WIMBLEDON 2019 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 38,000.000 liber
středeční výsledky (10. 07. 2019)
• Dvouhra muži - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - Goffin (21-Belg.) 6-4 6-0 6-2
Federer (2-Švýc.) - Nišikori (8-Jap.) -  ... hraje se
Nadal (3-Šp.) - Querrey (USA) -  ... hraje se
Bautista (23-Šp.) - Pella (26-Arg.) 7-5 6-4 3-6 6-3
JUNIOŘI
• Čtyřhra - 1. kolo •
Forejtek/Lehečka (1-ČR) - Dale/Martin (USA) 6-4 6-4
Baadi/Jianu (Kan./Rum.) - Svrčina/Riedi (ČR/Švýc.) 6-3 6-1
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (212)
10.07.2019 17:47Od: Kozoroh Djoker-Goffin 6:4, 6:0, 6:2
V prvním setu Goffin dostával Djokera pod tlak - skvěle returnoval a ve výměnách předváděl houževnatou obranu i břitký útok. Podařilo se mu brejknout Novaka a No1e měl navíc problémy s očima, takže s první sadou to vypadalo bledě, ale Djoker zabojoval, urval servis zpět, za stavu 5:4 si vypracoval šance na returnu, které proměnil a tím zlomil Goffinův odpor. Pak už měl No1e pevně ve svých rukou :-)

Jak bylo v průbehu přenosu uvedeno, letos ve Wimbledonu No1e servíruje rychleji než loni - letos v průměru 120 mil za hodinu, loni 117 mil za hodinu. To je samozřejmě pozitivní zpráva, o to víc jsou mače pro No1eho snadnější a pošetší síly do dalších bojů.

V bnoji o finále No1eho vyzve Bautista, z čehož moc radost nemám, s Bautistou 3x prohrál na hardu, svém nej povrchu. Nebude to snadná konfrontace, ale věřím, že i s pomocí důraznějšího 1. servisu No1e nad giginovou Princeznou (:D) uspěje! Idemo Ultron!!!
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:13Od: turista
A dostane se aspoň některé jeho první podání na 125 mil za hodinu?
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:26Od: woody
Po tom lokti jsem nevidel 200 km/h...
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:34Od: turista
Já bohužel taky ne.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:36Od: turista
Ale možná Kozoroh nějaké takové Djokiho podání zaznamenáno má proto se ptám.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:14Od: woody
Nejvic jsem videl v Madridu,tam to ale celkove leta rychle...
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:29Od: Mac
Sagan konecne!
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:46Od: Krisboy
To jo. Ale on jde jenom po zelenym dresu celkově, vítězství v etapách nechává plebsu :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:00Od: Mac
Já vím, ale potesi to, těch frustrujících druhych a tretich mist je víc nez dost. ...
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:03Od: Mac
A opravdu nemyslím, že by etapove vítězství nechaval plebsu,akorát kdyby ujel s kamarádem tak ho možná necha vyhrát. ...
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:05Od: Krisboy
To byla samozřejmě nadsázka. Být první je vždycky lepší, než být druhý, třetí... Ale opravdu si myslím, že pro Peťa nejsou etapový vítězství prioritou.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:54Od: Mac
Taky jsou pač jsou za to prachy pro nej a pro tým, ale souhlasim,že na závodech typu tour trikot je hlavni priorita....
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:30Od: janek_da
no, on to taky nemuze moc rvat, protoze by byl hned diskly
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:26Od: Berny odkaz
odkaz
muzu poprosit odkaz na zapas rogera - nishi a rafy - kverka ? dik
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:27Od: dadaft
nesledoval jsem to, ale doufám, že je na tom Nišikori ještě dobře fyzicky, protože na jeho zápas s Rogerem se tedy dost těším
:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:44Od: MarcelPersch
Moc bych od toho nečekal, Nishi pro big 3 zvyčajně nebývá moc nebezpečný.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:49Od: Kamilos88
Abychom se nedivili.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:56Od: MarcelPersch
Po tomhle prohrané gamu složí zbraně jako vždy.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:15Od: Mayo
Skoda Aguta, že stráca sily. Azda to dotiahne v 4.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:25Od: Kamilos88
Finále Kvído - Kvéry se blíží. Kvído má titul na raketě.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:45Od: annah
Kéž by aspoň smetl toho nesympatickeho Baguta...Proti Nolemu ovšem nemá ani Baugista, ani Kvido žádnou šanci.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:09Od: annah
Bautista...
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:17Od: Marduch
Beautista bude rozhodne tvrdsim oriskem nez David. Noleho letos porazil 2x za sebou, veri si na nej a ma hru, ktera je vuci Noleho hre neobvykle rezistentni. Nadto vyborna kondice a houzevnatost.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:14Od: Mayo
Djokovic beast mode, ide si pre 16. GS! Nemá súpera.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:08Od: Forehand
Tych 165 neskodných Goffinových cm bolo krásnou metaforou.

Presne tak posobil.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:11Od: Kamilos88
Mě překvapuje, jak má nulový servis, to je úroveň WTA.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:19Od: turista
Ale opravdu přehnanou.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:06Od: paddy Kamilos88
Měls pravdu, Djok si skutečně zapinkal, ale místo 3h jen 2h
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:08Od: paddy
Sám si sypu popel na hlavu, protože se to nedohrálo 62 62, ale 60 62
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:10Od: Kamilos88
Vycházel jsem ze situace a herního projevu Goffina ve většině prvního setu. Bohužel nastal propad jeho hry o cca 900 - 25000% a od této chvíle uhrál přesně 2 gamy.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:13Od: paddy
Já se naopak snažil vnímat zápas jako celek :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:14Od: Kamilos88
Já to prvním setu a dvou gamech druhého vypnul a dopadlo to přesně tak, jak jsem čekal. Tipoval jsem ale 6:1, takže jsem se mýlil. David to zdupal ještě více.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:01Od: Patik
Bautista bude v semi dôstojnejším súperom než Cavill..aj keď s ním Djokovič prehral posledné dva zápasy..to bude strašná pinkačka.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:11Od: turista
To ano. Ale bude tam velký motiv odvety a pach krve.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:14Od: Patik
Preto ma to láka..som zvedavý s čim príde Djokovič
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:15Od: Kamilos88
Kromě betonování BL má Nole ještě jinou strategii?
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:18Od: turista
Jen ať klidně betonuje dál když to funguje.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:17Od: turista
Bude mít velkou motivaci Bautistu zničit jako na antuce, kde to s ním má 4:0 včetně zápasu na RG. Ale zatím Bautista v tom SF ani není.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:23Od: paddy
Myslím, že může Djokovi sebrat set
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:57Od: Krisboy
Tak, Kvído si dal dva sety rozehrávku, teď začne hrát zápas.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:44Od: Elip13 Nole
Nole jede beast mood. Radost se dívat :))
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:53Od: Kamilos88
Pokud se ti líbí prešovský beton a psychicky složený soupeř, tak by ses měl asi léčit. :D
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:55Od: Krisboy
Na léčení jsi už dlouho zralej ty a celá ta tvoje parta.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:56Od: Kamilos88
Děláme na tom, jenom kvůli tobě.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:14Od: Elip13
Sám se jdi léčit. Nikdo nemá zapotřebí číst tvoje urážlivé komentáře. Potřebuješ v někom nutně vzbudit ošklivé emoce? Pak máš asi problém v hlavě.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:16Od: Kamilos88
Co je urážlivého na pravdě? Nole je betonář, protože dobře brání, Goffin se psychicky složil, protože je labil. Žádná urážka, pravda.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:18Od: Elip13
Narážela jsem na to s léčením protože se mi líbil zápas :))
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:21Od: woody
Zase meleč pí**viny.. Každej novakův soupeř je poslední dobou podle tebe labil, nebo něco podobnýho. Na léčení asi nastup sám a dostan ND z hlavy..
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:23Od: Kamilos88
Kde jsem to napsal ty chytráku? Goffin se složil jako domeček s karet, líbil se mi Hurkacz, ten byl luxusní, předtím vyhučel s Rafou a Thiemem. Takže p**čoviny meleš spíše ty, ostatně jako vždy.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:32Od: woody
:-D takze nepises neustale : Novak akorat brani, souper se slozil jako domecek z karet, Novak hraje tuzku, ale nejak to uhaluzil.. Porad dokola..
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:34Od: Kamilos88
Níže jsem ti to popsal.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:58Od: turista
Snad si někdo nemyslí, že Novak přepustí někomu pozici světové jedničky jen tak, když jede 259.týden a Connorsových 268 týdnů je na dohled.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:42Od: Kamilos88
Pokud existuje tenisový bůh, tak si jistě přeje, aby Djokovič Wimbledon nevyhrál. Není možné, že od USO18 udělá titul s totálně úsměvným losem, to tenisová karma nemůže chtít.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:44Od: MarcelPersch
Tenhle výkon na to běžně stačí, ale uvidíme.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:45Od: Patik
existuje..a vo finále zaútočí na 9ty titul.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:03Od: turista
Když mohl Nadal s haluzáckým losem vyhrát letošní RG tak nevím proč by tady neměl brát titul Nole z důvodů karmy.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:11Od: Kamilos88
Jo, ale Rafa to zažil na RG, Nole jede třetí GS ze čtyř. To je rozdíl.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:13Od: turista
Ano, ale vždyť pořád jenom dotahuje dvojici fedal.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:13Od: Kamilos88
Pravda, je třeba mu pomoci losem. Ale mohlo by to být méně nápadné.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:38Od: Marduch
Az na 1 vyjimku vsechny sve GS ziskal pres min. jednoho z BIG4. Z poslednich trech dokonce 2x pres Rafu.

Jak si v tomto ohledu stoji bozsky Rog, hm?
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:40Od: Kamilos88
Nevím, snažím se nasrat turistu, ale on se nedá. Je mi to jinak jedno. :D
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:42Od: Forehand
RF+Thiem je haluzacky los?..

aha :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:09Od: turista
To bylo ale SF a F. Předtím to měl snadné.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:16Od: woody
Tobě ten Novak hodně leží v hlavě... čekají ho dva zápasy, s Bautistou 2x za sebou prohrál a pokud se dostane do finále,tak ho čeká podle mého očekávání nadmíru těžký soupeř. Los si nikdo nevybírá. Radši se soustřeď na svýho Roge.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:34Od: Kamilos88
Vůbec ne, mě na tenisu serou dvě věci. Jednak to je slabá konkurence, pořád totéž X let a postupné pohřbívání toho sportu, kterému hráči jako Djokovič dost pomáhají. Když je někdo jako Nole, světovou jedničkou (zaslouženě), tak je přirozeně vzorem pro mladé talenty, no a ti talenti chtějí být jako Djokovič, takže se snaží hrát podobný styl, čím více bude Djokovičů, tak bude tenis ztrácet na útočném pojetí hry, hry na síti, variability a skončí plácáním se od základní čáry a precizním (pro mě nezábavným) bráněním. No a potom příjde na řadu další množina hráčů, kteří se snaží Noleho porazit (většinou marně) a nezkouší to jinak, než že budou hrát to, co on. Potom zápasy končí většinou tak, jako dneska. Hurkacz hrál nejlepší tenis z Noleho soupeřů a ukázal styl, jakým se s ním dá hrát, ale kdo bude vycházet ze hry Poláka? Nikdo. A aby to nevypadalo jako hejt Noleho, kterého velmi za jeho úspěchy uznávám, tak tomu všemu pomáhají média, sponzoři a organizáři, kteří z tradičního útočného sportu dělají mediální sračku pro prachy a vyšší sledovanost. Takže ve zkratce můj názor.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:27Od: woody
Tento názor beru. Nicmene nemusis urazet tenisty kolem.

Ac Rogera obdivuji, daleko vic se mi libi Novak, nema takovej tenisovej talent co se tyce schopnosti ukoncit vymenu winerem, nebo esem. Naopak se mi libi jeho pohyb, vyrovnanost uderu,flexibilita, to jak se dokazal zvednout po roce 2010, protoze do te doby mel keden GS.. Je to otazka vkusu...

Kazdy hrac,ktery zacne hrat tenis muze vzhlizet ke svemu vzoru,ale pokud to bude chtit nekam dotahnout bude muset hrat to cemu veri a dokaze tim vitezit...
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:27Od: woody
Tento názor beru. Nicmene nemusis urazet tenisty kolem.

Ac Rogera obdivuji, daleko vic se mi libi Novak, nema takovej tenisovej talent co se tyce schopnosti ukoncit vymenu winerem, nebo esem. Naopak se mi libi jeho pohyb, vyrovnanost uderu,flexibilita, to jak se dokazal zvednout po roce 2010, protoze do te doby mel keden GS.. Je to otazka vkusu...

Kazdy hrac,ktery zacne hrat tenis muze vzhlizet ke svemu vzoru,ale pokud to bude chtit nekam dotahnout bude muset hrat to cemu veri a dokaze tim vitezit...
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:57Od: turista
Podařilo se mu vyhrát 74 titulů, z toho 15xGS a 33xMasters vše v konkurenci neprůstřelné dvojice Federera a Nadala což nikdo jiný nedokázal. V preciznosti svého tenisu od BL je dokonce překonal.
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:03Od: Krisboy
A ještě k tomu se umí moc hezky smát. Co si přát víc?
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:28Od: woody
No vidis, navic vyhral vsechny GS a masters turnaje ;-)
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:10Od: turista
Ano. Ale pořád má co dotahovat.
[ Reagovat ]
10.07.2019 19:12Od: turista
Stále je bohužel až ten třetí.
[ Reagovat ]
10.07.2019 20:39Od: woody
Pro mě ne,Nole sice nebude nikdy tak oblibeny jako Roger nebo Rafa. Ale cert to vem,pro me je best!
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:05Od: turista
Pro mě taky. Ale potřebuje dolepit aspoň toho Nadala ve statistikách. Aby dolepil Federera tak by musel hrát ještě hodně dlouho.
[ Reagovat ]
10.07.2019 21:14Od: woody
Nevim jestli dokaze dolepit pocet GS, bude zalezet na zdravi, ja bych si pral aby udrzel pozitivni bilanci H2H proti obema :-) a myslim ze je jediny z big 3 kdo dokazal ostani porazit na vsech GS, z big 4 mu chybi myslim jenom Murray na Wimbledonu
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:32Od: Roger_Federer
Je me lito, toho kdo bude ve finale..s Djokovicem.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:35Od: Forehand
Opat mimo.

Stáva sa to vacsou tradiciou, nez Vianoce.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:08Od: Roger_Federer
Pochopils vůbec co jsem tim chtel rict?:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:38Od: Kamilos88
Tak ve finále bude mít Djokovič doufám prvního soupeře, který se nesloží po třech gamech, nebo jednom setu. Kdyby nebyl haluzák, tak s Hurkaczem teče 0:2 jen to hvízdne.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:12Od: Roger_Federer
Ja se , ale bavim otom,ze dneska bylo uz videt, jak se Djokovic dostava v zaverecnych kolech do laufu a vzdy vetsinou jeho vykon graduje..
At tam bude kdo chce..dneska se rozehraval.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:25Od: Patik
je to veľká škoda pretože David hral prvé gemy vyrovnaný tenis koncentrovaný výkon dokonca zobral ako prvý servis súperovi..keby dotiahol set dokonca mohla to byť vkľude 5 setová bitka..takto Nole hneď rebreakol a už sa hrá len na jednu stranu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:22Od: paddy
Asi si něco přečtu, než začne druhá skupina tréninkových zápasů
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:33Od: Kamilos88
Konkurence velké trojky je v současnosti vyloženě úsměvná. Ještě se složí Nishikori s Kvérym a máme za sebou luxusní tenisový den.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:34Od: Patik
len aby obaja nevyleteli proti outsiderom.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:01Od: spaniel
Kdyz nejsi favorit, nemuzes se slozit...jen naplnit predpoklady nebo prekvapit.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:06Od: Vlk-v-trave
Nejsem si jist... jestli to pochopi...
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:13Od: Kamilos88
To je pravda, složení se poté může vypadat jako předpoklad. :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:19Od: mahycek
Teď jsem se podíval na 1 gam 2 setu Pella vs Bautista a
to je normálně antukový tenis. Nevím, tedy jakej byl 1 set,
ale tohle stačilo. Chudák Querrey, ten to bude mít těžké
proti Nadalovi na takovém oraništi. Hrát na jedničce servis
volej, no to asi nepůjde.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:15Od: Ondřej.Jirásek
Novak za stavu 3-4 0-30 přepl na svůj vyšší mód a Davida jako kdyby tím zastrašil a sebral mu sebevědomí z úvodu, David je teď bez šance, uvidíme, zda to takhle bude až do konce, Novak teď vůbec nechybuje.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:12Od: Kamilos88 Davča Gofán
Davča si přestal věřit od té doby, co Noleho přehrával. A když si hráč přestane věřit, tak kde to jde nejvíce poznat? Otázka za bludišťáka?

Odpovím, na servisu. Každý svůj servis jede přes shody. % úspěšnost prvního podání 50% je cesta do hrobu. Hráč pak začne ubírat i na tom druhém, aby omezil dvojchyby, trošku to zpomalí, Djokovič začne hned útočit, Davča je pod tlakem a naschledanou krokodýle.

Tady to je psychického rázu, Dejv má hru dobrou, ale nevěří sám sobě, jede domů ve třech, přepínám na Bautistu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:15Od: Ereinion
zároveň ale taky Djokovic přestal dělat UE a všechno vracel...jsou to spojené nádoby
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:20Od: Kamilos88
Nedělal ani tak moc UE, ale Goffin byl posilněný vidinou výhry a více chtěl.

Teďka se vyloženě posral. Ten servis by dostaly do hry všechny holky WTA od n.1 po n.500 v žebříčku.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:23Od: Ondřej.Jirásek
podle mě teda Novak dělal strašně moc chyb na začátku, bylo to hrozný, Goffin naopak hrál výborně.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:24Od: Ereinion
jj, v prvních pár gemech Djokovice držel hlavně servis
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:16Od: paddy
Bez dobrého podání na kurt nelez

Dlužíš mi bludišťáka :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:12Od: Mayo
Djokino sa nezapoti a v pohode 3-0
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:12Od: Forehand
Ja neviem ludia, co ste prekvapení..

Goffin s preferenciou oblubeneho povrchu antuky, vo svojom prvom W. QF, kde sa dostal cez Verdasca, navyse tradicne psychicky labilný..

Novak je proste vo finále a tam sa uvidí.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:18Od: Kamilos88
Jo no a tam dojde rozsekaný Nadal, nebo Federer a Nole má další z vydřených titulů ve sbírce.

BIG3 je na nic, lepší byla BIG4 a Wawrinka, tam člověk musel po cestě do finále sejmout alespoň jednoho slušnějšího hráče, teďka to je na GS walkover a ten, kdo vyfasuje toho třetího do SF většinou ve F prohraje. Ízy pízy
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:20Od: Forehand
Toto je mozné len vo W.

Inde je konkurencia podstatne vyssia a ziadne takéto nedostojné QF nehrozia.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:27Od: Kamilos88
USO a AO měl Nole vyloženě směšný los a má ho i na Wimbledonu. Takže jeho NoleSlam je především zaviněný tím, že na dvou ze tří GS, které vyhrál v řadě měl walkover až do finále, popřípadě včetně finále a stejným způsobem se dostane do finále Wimbledonu 2019.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:44Od: Marduch
Fedr ještě nevlez na plac a FFF Kamil už pláče nad rozlitým Wimbledonem.. ale no tak.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:18Od: Kamilos88
Hele mě Wimbledon sice zajímá a přeji Fedovi, ale pokud dneska vyhučí, tak budu klidně spát. Já z toho nic nemám.

Spíše mě frustruje konkurence současného tenisu a fakt, že do QF je turnaj luxusní a od té doby je vyložená ubožárna s předem daným výsledkem.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:03Od: Mac
Nevím kdo má směšný los ale Fedex má skoro pokazde na gs tzv ITF los minimalne do 1/4 finále. ....
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:07Od: turista
Stejný walkover měl Rafa Nadal na RG 2019. V letech 2017 a 2018 tam měl podstatně těžší losy a taky tehdy bral z antuky 2x tolik titulů.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:12Od: annah
Tak vypadá to na 3:0 na centru i na jedničce. Baguta pak Djoker slupne jak malinu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:14Od: paddy
Spíš jako bagetu :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:03Od: Mac
Tak tentokrát máme nějakého gofána. ...chybi mi tam hlavackova aby mu opravila tu usitrhajici výslovnost. ...
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:05Od: Laponsky_Intelektual
Tak se ale vyslovuje přinejmenším ve francouzštině.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:10Od: annah
Ve francouzštině jedině gofen.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:12Od: Laponsky_Intelektual
Sleduju to na frantících a vyslovují ho Gofán.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:13Od: Laponsky_Intelektual
Je ale pravděpodobné, že na radu Belgičanů. Každopádně je to nejspíš správně.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:18Od: Mac
Ziju ve frankofonním prostředí od svých 3 let....
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:20Od: Laponsky_Intelektual
Tak jim brkni a vysvětli jim to. Nejlépe plynulou francouzštinou:

http://www.streamendous.com/ch_e.php?33
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:11Od: Mac
No to urccite ne.....
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:13Od: spaniel
Tak je to laponsky intelektual, ne francouzsky.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:26Od: Laponsky_Intelektual
Si poslechni ten odkaz, co poslal :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:14Od: Mac
https://fr.forvo.com/word/david_goffin/#fr
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:19Od: Laponsky_Intelektual
Pak je to správně valonsky. Každopádně je to správně.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:24Od: annah
Je fakt, ze ta belgická francouzština se může od té klasické lišit.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:28Od: Laponsky_Intelektual
Je fakt, že Mac has left the chat.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:32Od: Mac
Určitě! ! Jak komusi jednou řekla safarka-call me Lucy! ;-))
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:24Od: Laponsky_Intelektual
Když tak zkus klepnout na ten Jiráskův odkaz, kde to máš vlámsky i francouzsky.

Gofán.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:41Od: Mac
Jenže David je z li?ge, francouzka část. ...navic ten jiraskuv link se mi blokuje..taky jsem ti poslal link toho sameho webu, ale fr verzi....
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:53Od: Laponsky_Intelektual
A i tam to vyslovují Gofán, s více nebo méně vypuštěným N.

Mimochodem když to změníš na Coffin, pořád to s vyslovují s aa.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:55Od: Laponsky_Intelektual
Ještě dodávám, že neslyším ten český komentář, takže nevím, co slyšíte tam :) Každopádně kdybych měl tu francouzskou výslovnost foneticky přepsat do češtiny, "Gofán" k tomu příliš blízko na to, abych se o tom s někým půl hodiny dohadoval.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:16Od: Mac
Taky je mi blbý se o tom dohadovat, ale nechápu jak tam můžeš slyšet A. Hned zkraje diskuse to spravne napsala annah-cte se to normálne E a N jako nosovka....konec
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:37Od: Laponsky_Intelektual
Annah ke své cti po konfrontaci s realitou připustila, že se plete.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:42Od: Mac
Je to marný, je to marný. ...
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:49Od: Laponsky_Intelektual
No je, protože se proti tobě evidentně spikl celý svět.

https://www.howtopronounce.com/french/david-goffin/

https://translate.google.com/?ie=UTF-8&hl=en&client=tw-ob#fr/en/goffin

Pokud tam opravdu slyšíš E, mazej k ušnímu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:59Od: Laponsky_Intelektual
Tady máš ještě výslovnost přímo od Davida:

http://www.atpworldtour.com/-/media/player-names/david-goffin-2.m4a
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:07Od: Mac
Tak ten celý svět jsi akorát ty....ale slibuji, že zajdu k orl a ode dneška v lausanne zmenim výslovnost a budu jen razit Justine henán, goffán a jiné sapán (smrk).....
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:12Od: Laponsky_Intelektual
https://cs.forvo.com/word/justine_henin/

Taky tam slyšíš E? Pak rozhodně utíkej. Ne kvůli mně. Kvůli sobě.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:23Od: Mac
Jo, krátke e a nosovka....a A a nosovka n máš např ve slovech etang -rybník, elan- elán, Ceylan -sri lanka aj.....
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:33Od: Laponsky_Intelektual
Ale když to máš foneticky přepsat do češtiny, tak asi nenapíšeš Henén ani Gofén, protože i když se ve výslovnosti máš snažit říct e, ten výsledný zvuk se má daleko více podobat českému A.

A to pořád nejsi schopný rozlišit.

Když to česky přečteš s E, dostaneš skutečné výslovnosti mnohem vzdálenější paskvil, než když řekneš Henán nebo Gofán.

Francouz tam sice řekne kraťounké E zakončené nosovkou, ale českému uchu to zní a má znít spíše jako české A.
[ Reagovat ]
10.07.2019 17:54Od: Mac
Já fakt nevím jestli je rozdíl mezi francouzskym uchem a českým, ale jak jsem ti dal ty příklady, jsou slova kde je to na konci phoneticky en a an, a goffin podle me jasne patri do kategorie E aspoň ja to tak slyším a ten "goffáán" me opravdu taha za ucho. Proto jsem napsal ten tweet, ale vubec jsem netušil, že se to rozvede do takove filologicke debaty ;-) ...Nic ve zlem, pěkný večer a schtrykove zítra zdar!
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:02Od: Laponsky_Intelektual
Kdybys to chtěl česky přepsat důkladněji, pak řekneš Gofá s kořenem jazyka u patra. To české eN by tam (skoro) být nemělo. Ale z těch horších variant mi furt jako lepší přepis přijde Gofán než Gofén.

Gofén (česky) je podle mě úplně nejhorší varianta :)

Chápu, že rozlišuješ jemnější nuance a může ti to vadit, ale český komentátor, pokud teda není ve franině vymluvený, nebude schopný vystřihávat tu perfektní výslovnost, aniž by se na to musel extra koncentrovat. Takže si to logicky ulehčí českou zkratkou.

Čus :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:47Od: Mac
Pusť si tour de France, jestli tam slyšíš "gallopán" tak s tebou souhlasim...
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:56Od: Mac
Tak jsem se k te vlamstine nakonec dostal, namluvil to "muž z Polska " a taky neříká gofán. ...;-)...
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:20Od: turista
A nečte se to náhodou Žofén?
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:38Od: Laponsky_Intelektual
:D
[ Reagovat ]
11.07.2019 02:32Od: Mac
aspon ten konec je spravne! bravo!
jinac g se cte jako Ž akorat kdyz nasleduje i,y nebo e, napr. Giscard, géologie, gymnase....
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:13Od: Ondřej.Jirásek
našel jsem tohle :D https://cs.forvo.com/word/david_goffin/
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:02Od: paddy
Big3 dokáže v kritických chvílích zapnout na vyšší rychlost, a proto jsou Big3

Uvidíme, jak se to odrazí na Davidově psychice, může být už po zápase
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:06Od: Laponsky_Intelektual
Mně spíš připadá, že v kritických momentech přepíná těm ostatním -- dolů. Kdežto Big3 ten level dokáže držet bez klopýtnutí.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:08Od: Kamilos88
Davča 1st serve 46% a ještě jede sparing s Nolem.

Tady pšenka nepokvete.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:11Od: paddy
Viděl jsem jen kousky, Goffin hrál velmi dobře, ale myslím, že teď už bude tak 62 62
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:01Od: Ereinion
za stavu 3:4 přepl Novak na vyšší stupeň, všechno vyběhá a tomuto Djokovicovi nemá Goffin nemá moc jak ublížit...asi hotovo
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:00Od: mahycek
Teď jsem si na 5 minut odskočil a vidím, je to v prd.li.
Zase Djokovič.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:03Od: paddy
Viník se sám přiznal :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:00Od: ipko
koľko minút hrali posledné dva gamy Bautista s Pellom?:D
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:58Od: Tuttovka
Trošku jsem něco takového očekával. Doufám, že teď už David nebude jen otloukánek.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:58Od: ipko
o jo no, David je už horším :/
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:57Od: Andrew89 Proboha
to je příšerná pinkaná tohle
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:55Od: ipko FH winners
Goffin:7
Djokovič:2
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:59Od: Kamilos88
David má navrch, ale vyhrává nepotřebné míče. Nole má 2 winnery, oběma si zajistil BB a má set.

Tough life
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:50Od: ipko
Novak už o čosi lepší, ale to sa dalo čakať, že Goffin to až také ľahké do konca nebude mať :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:52Od: Kamilos88
Goffin má papírový servis a hrát to X hodin přes výměny mu moc nepomůže, ale na set mu věřím, jeden by dát mohl.

By mě zajímalo, kde je Kozoroh a jeho tvrzení o chirurgické přesnosti Djokoviče, zatím to jsou od něj auty jako vrata do stodoly. :D
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:53Od: ipko
hej, servisné je bohužiaľ úplne katastrofálna u Davida :D
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:54Od: ipko
servis je úplne katastrofálny u Davida :D
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:57Od: Kamilos88
No i ty údery...je to moc pomalé, přesné, ale chybí razance, David musí hrát více na plocho, Nole mu vše vrátí. Vypadalo to na dobrý match, ale stává se z toho klasický Djokovičův beton a následné UE soupeře. Tak jdu na bautistu.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:47Od: Patik
Krásny tenis..hodný finále..David mierne lepší..Nole si určite poradí..
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:48Od: Kamilos88
A je hotovo, Nole se probral.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:57Od: Patik
škoda prial som Davidovi nech to dotiahne dokonca.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:00Od: Kamilos88
David není Federer. Ten má větší problém uhrát vlastní servis, než vzít soupeřův.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:02Od: Patik
v ďalšom sete bude hrať agresívnejšie snáď..s Djokovičom nemôže pinkať.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:44Od: mahycek
Srovnání: alespoň z pohledu TV jen ten Court č. 1 o dost
více poničený, už i ta barva a ve středu kurtu je více tráva
vymlácená, než na Centru. Komu to bude více svědčit ???
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:46Od: acc
Na to si musime pockat :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:49Od: Patik
Komu svedčí hlina a bordel najviac ?
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:42Od: ipko
teraz to treba úspešne doservírovať
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:41Od: ipko
Žofén krása, ešte k tomu z 0:30
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:40Od: Laponsky_Intelektual
David zazdil pár tutovek, ale hraje velmi dobře. Jestli vydrží hrát takhle koncentrovaně po celý zápas, Novaka čeká pěkná šichta.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:42Od: Kamilos88
Ten BB Ńole úplně zajebal
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:43Od: ipko
aj v slicoch je David zatiaľ lepší, Novak už nemal moc možností, tak sa ho snažil prehodiť, ale to bolo bez šance..
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:44Od: Kamilos88
Nole zase vypadá na umření. To je jasná otočka.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:49Od: Laponsky_Intelektual Re: :D
Který?
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:43Od: Laponsky_Intelektual Re: Breakdance!
Jestli dnes proleze David, tipnu si, že letos Wimbl vyhraje někdo nový.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:44Od: ipko
Federer :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:44Od: Kamilos88
Prolézt asi neproleze, ale Nole asi bude muset sáhnout do tašky pro svůj GS mod.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:48Od: Laponsky_Intelektual
Rozhodně ale zvedá sebevědomí Bautistovi.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:39Od: ipko
teraz fantastické posledné dve výmeny
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:40Od: Kamilos88
David úplně eliminuje Novákův 1st serve.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:29Od: Kamilos88
Jasné je, že si Nole dneska dostatečně zapinká.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:31Od: Tuttovka
Jestli se David nesloží v nějaké psychicky náročné koncovce.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:33Od: Kamilos88
To se nevylučuje, i kdyby prohrál 3:0, tak tam budou 3 hodiny. Tímto stylem.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:36Od: Tuttovka
Tak snad chceme taky vidět pořádný tenis. :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:40Od: Kamilos88
To jo, hrají půl hodiny šest gamů. :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:28Od: ipko
Pella otočil z 0:40, tak snáď mu to mentálnej pomôže :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:23Od: Tuttovka
Tak David se do toho opřel a doufám, že ukradne první set. Je mi docela jedno, kdo vyhraje, ale to by to udělalo určitě zajímavější.
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:21Od: ipko
Goffin jasne lepší, tu nie je o čom :D
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:13Od: Vlk-v-trave Pella x Agut
Hůř začít ani nešlo:)))
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:29Od: makro99
to bylo důležité, z 0:40
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:38Od: Vlk-v-trave
jj...začátek ovšem snad horší než včera ta Baruna...no něco podobného, takže asi nás to nemělo překvapit...

ale něco musí udělat s dělkou úderu...uf...no uvidíme:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:44Od: Vlk-v-trave
další problém Kvída je, že jak hraje proti šuterovi, sako vpohodě...
jak hraje proti bl hráči, už tam moc nechodí...strach z obhozu...
Fedexe přez noc s něho neuděláme, ale bojovat to on bude do posledního...to zas jo:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:48Od: Vlk-v-trave
rebrejk....wow srovnáno. je to bojovník:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:50Od: makro99
6. BB ! :) zase přesně jako Baruna 1:4, 4:4.
akorát, že kvído musí ty sety tři no....
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:59Od: makro99
poslední 2 gamy 11 shod - ale oba gamy jdou do Bahia Blancy! :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 14:51Od: Vlk-v-trave
jinak ten kurt není asi v dobrém stavu...plno nejistých úderů...to na Pellovi je to znát...trochu už ho má člověk načteného...
Tohle pro Nadala nebude asi moc příjemná odpolední zábava.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:00Od: Vlk-v-trave
šílená bitva...podle mně, kdo vyhraje první set, tak asi i zápas...
tohle přece nemohou hrát až do konce:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:05Od: makro99
a je to v pytli..:(
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:12Od: Vlk-v-trave
jj...musel by na sako víc i za cenu obhozů, délka úderů...aspoň mixovat...
ale s Agutem...asi ne...
tak, aspoń to už dokončím vklidu:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:16Od: spaniel
On chodi na sit malo...do tohoto zapasu byl vubec jediny, kdo ani jednou nezahral servis-volej.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:30Od: Vlk-v-trave
Ale jo...kombinace zatacka sako dela...
ale pokud to udela jednou za set, tak je to o nicem.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:50Od: makro99
škoda toho prvního gamu, ty ostatní servisy si pak už jakž takž v klidu podržel, bez shody... ale na re-break moc nevěřím, v posledním gamu..
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:57Od: Vlk-v-trave
jj.
0:2
teď by si to hlavně už měl užít:)
já hlavně musím změnit lokaci...takže příjdu o třetí set.
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:59Od: Vlk-v-trave
a případně i čtvrtý :D)))
humor nesmí chybět.
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:04Od: makro99
ale pozor, Kvído jde poprvé v zápase do vedení! :)
tak si pospěš, ať ten 4. set stihneš :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:07Od: Vlk-v-trave
jo:) ale uz fakt musim:)
[ Reagovat ]
10.07.2019 16:37Od: makro99
tak Quido musel jít samozžejmě přes breakball (poté co nedal 2 SB na returnu) - ale je to tam :) myslím, že už teď můžeme prohlásit vystoupení za důstojné :)
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:28Od: Vlk-v-trave
Jo aspoň tak...dost jsem nestíhal.
Ani bych nedal, případný pátý asi:)
Ale za celý GS určitě spokojenost.
Hlavně ze zápasu s Raoničem. To bylo skvělé:)
Uložil jsem si link, se kouknu zpětně na Aguta a zbytek zápasu.
Jak by španělé neopakovali...

No stále je nad čím pracovat, ale pokrok udělal neskutečný.
Na betonech toho asi moc neočekávám, takže asi až od Golden Swingu to začne být zajímavé.:)

Teď koukám, že Kvéry přišel o serv...no Fedex set dole...:)
Bude finále Djokovič x Nadal:))))
[ Reagovat ]
10.07.2019 18:32Od: Vlk-v-trave
a nebo aby to bylo víc surealistické, tak Agut x Nadal:)))
[ Reagovat ]
10.07.2019 15:16Od: Vlk-v-trave
a je konec, teď už buď déšť...střecha, nebo total riziko...na BL ho nepřehraje.
[ Reagovat ]
10.07.2019 13:55Od: Mayo
Tie (pre mna) zaujímavejšie štartujú až ako druhé v poradí.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist