Djokovič v rodném Bělehradu nezaváhal a získal 83. titul

  • ATP BĚLEHRAD - 34letý Srb Novak Djokovič potřetí v kariéře vyhrál antukový turnaj ATP 250 v rodném Bělehradu. Tento týden první hráč světa potvrdil roli obrovského favorita, v dnešním finále si poradil 6-4 6-3 se slovenským outsiderem Alexem Molčanem a ziskem celkově 83. titulu se naladil na Roland Garros.
    29. 5., aktualizováno | Aktuality |  83 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profily hráčů

Molčan, který se do hlavní soutěže probojoval z kvalifikace, dokázal v prvním setu třikrát vzít srbské hvězdě podání. Ani to na úspěch nestačilo, protože sám udržel servis pouze jednou.

V druhé sadě si hráči drželi podání v úvodních pěti gamech, pak šel Djokovič do vedení 4:2, ale vzápětí se třiadvacetiletému Slovákovi opět povedl brejk. Následně Molčan znovu servis ztratil a Djokovič už zápas dopodával.

V generálce na Roland Garros si osmnáctinásobný grandslamový šampion připsal 83. titul v kariéře. V Bělehradu vyhrál Djokovič už v letech 2009 a 2011.

"Stát tu po deseti letech znovu s trofejí je opravdu paráda. Před Roland Garros to nemohlo jít lépe. Hraju dobře, cítím se dobře a strávil jsem prima čas s rodinou," řekl čtyřiatřicetiletý srbský tenista, který si vylepšil letošní bilanci na 20:3.

Molčan se poprvé posune do druhé stovky žebříčku ATP.

• ATP 250 BĚLEHRAD 2 •
Srbsko, antuka , 511.000 eur
sobotní výsledky (29. 05. 2021)
• Dvouhra - finále •
Djokovič (1-Srb.) - Molčan (SR) 6-4 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (83)
31.05.2021 15:04Od: turista
Djokovič potřeboval vyhrát antukový titul v Bělehradě na zvednutí sebevědomí, protože je pořád lepší vrabec v hrsti než holub na střeše. Potřeboval se pořádně rozehrát na antuce. Dále hrát doma před svými lidmi je něco speciálního. A nejúžasnější bylo, že obě jeho děti mohly sledovat tátu jak hraje tenis o titul v rodném městě. To je věc, kterou např. Nadal nemůže už nikdy zažít, protože až bude mít děti ve věku Novakových dětí tak mu bude 45 možná 50 let a to už bude hrát tak turnaje šedovlasých veteránů, protože pořád honí nové a nové poháry a na děti nemá asi čas ani chuť. Federer tohle období naštěstí neprošvihl.
[ Reagovat ]
31.05.2021 15:06Od: turista
Ale ty dvě roztřískané rakety v Bělehradě si Nole fakt mohl odpustit už kvůli dětem obecně aby jim nedával špatný příklad.
[ Reagovat ]
31.05.2021 15:10Od: turista
Umění ovládat vztek by se měl Novak naučit od Rafy Nadala. Ten to umí bravurně. Raketu neroztříská i když je někdy vidět jak to v něm vře.
[ Reagovat ]
30.05.2021 10:00Od: paddy
"I am playing well, feeling good and I have spent quality time with my family." Djokovic added.

===
"I was the one who said he shouldn?t play," Djordje Djokovic said. "He?s chasing records in Grand Slam titles."

"However, he was the one who resolutely wanted to play in Belgrade in this tournament."

"The Olympics and the Grand Slams are his goals, but obviously Belgrade too."
[ Reagovat ]
30.05.2021 14:04Od: Marduch
Včera finale a zítra v 11 nastupuje v Parizi:-)
[ Reagovat ]
30.05.2021 15:13Od: Patik
Djokovič bude hrať až o dva dni..v utorok tuším v neskorších poobedných hodinách,,ale v podstate zajtra ak nie dnes už by mal trénovať v Paríži a pomaly míňať sily..zajtra hrá tuším len Federer.
[ Reagovat ]
30.05.2021 15:18Od: Marduch
No jo pravda, začíná až prvního. Na moje narozky symbolicky:-))
[ Reagovat ]
30.05.2021 15:37Od: Patik
áno ? tak ti prajem všetko najlepšie nech ti prinesie darček v podobe dobre pozeratelného tenisu..smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 18:35Od: Forehand
Len Federer.

Presne tak, ten nikoho nezaujima :)
[ Reagovat ]
30.05.2021 09:29Od: Mayo
Ako inak, El Matador má najmenej titulov z kategórie Mickey Mouse 250 smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 12:47Od: turista
Svého času jimi nepohrdl. A do bilance se mu počítají.
[ Reagovat ]
30.05.2021 02:00Od: Anonym
Přeju Djokerovi, aby zásadně na RG nezklamal. Od turnaje nic moc neočekávám, snad jen, aby Nadala čekal alespoň jeden těžký nebo těžší zápas a FO bylo tím pádem co nezajímavější. Jediná pro mě větší hádanka je, jestli se potvrdí moje prognóza ohledně Ruuda, kterého tipuji klidně až na finále, ten by mohl obstarat hned několik zajímavých mačů během případné cesty turnajem až do konce.
[ Reagovat ]
30.05.2021 02:00Od: Rafaeoli25
Přeju Djokerovi, aby zásadně na RG nezklamal. Od turnaje nic moc neočekávám, snad jen, aby Nadala čekal alespoň jeden těžký nebo těžší zápas a FO bylo tím pádem co nezajímavější. Jediná pro mě větší hádanka je, jestli se potvrdí moje prognóza ohledně Ruuda, kterého tipuji klidně až na finále, ten by mohl obstarat hned několik zajímavých mačů během případné cesty turnajem až do konce.
[ Reagovat ]
30.05.2021 08:04Od: Forehand
Cize ked Djokovif vyhra RG, budes spokojny?...

Novak nesklame.
[ Reagovat ]
30.05.2021 13:22Od: Rafaeoli25
Tak pokud by Rafu zaslouženě porazil, tak to budu respektovat a budu spokojený, protože by vyhrál lepší hráč. Ale to se nestane, takže zbytečná diskuse smile. Každopádně pokud by se to Djokovi povedlo, byl by to průlom, jako jediný by měl z každého GS dva tituly. Nadal tedy hraje o všechno, musí tuhle zeď udržet, pokud chce nakonec v budoucnu získat titul GOATa. Jejich souboj ale stejně bude ještě dlouhý.
[ Reagovat ]
30.05.2021 13:49Od: Marduch
Ještě by nejdriv musel vyhrát finale:-)
[ Reagovat ]
30.05.2021 11:59Od: Patik
podľa mňa Ruud vypadne niekde v prvých kolách..vkľude aj Paire ak si zmyslí že chce doma niečo uhrať môže poslať Ruuda domov..alebo Thiem o pár kôl neskôr.
[ Reagovat ]
30.05.2021 13:23Od: Rafaeoli25
Nechápu proč takhle dehonestuješ Ruuda, který má stabilní formu podobně jako Tsip.
[ Reagovat ]
30.05.2021 15:10Od: Patik
Nedehonestujem..úprimne ti hovorím svoj názor..Ruud je od Tsitsipasa herne a výsledkami o dve triedy nižšie aj keď ho porazil v Madride.. a to že vyhral Ženevu z neho ešte neurobí GS finalistu..keby tam aj došiel tak by nevedel čo tam má robiť..nemá skúsenosti s takými zápasmi..stabilnú formu tu má veľa dobrých hráčov a neurobia ani štvrťfinále..ale ak mu držíš palce a myslíš že to zvladne..tak držím palce..myslím to v dobrom samozrejmesmile
[ Reagovat ]
29.05.2021 20:35Od: Madrileno Nole, bomba
Nole, zvedni si sebevědomí. Na French se hlavně nevymlouvej na únavu, až si s tebou Rog nebo Rafa vytrou podlahu. Vamos Rafa ????????????????
[ Reagovat ]
29.05.2021 21:52Od: Marduch
Když už, tak ne podlahu, ale navážku pro beach tenis pana Chatriera smile
[ Reagovat ]
29.05.2021 22:23Od: Rafaeoli25
Sorry, ale to je trapárna. Jinak na té tvé beach antuce uměl Nole v nejlepší antukové formě podobně dobře jako Nadal.
[ Reagovat ]
30.05.2021 00:43Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
30.05.2021 10:20Od: Marduch
Podobně dobře jako Rafa je na tom lepidle pořád málo.
[ Reagovat ]
29.05.2021 20:09Od: Forehand
v Belehrade sa naplno ukázalo, akú hodnotu má ATP250 :)

Ešte stále chcete tieto sranda turnaje počítať?..:)
[ Reagovat ]
29.05.2021 20:20Od: Nola
ved o nic nejde, Nole nie je Spaniel, Amik, ani nepochadza z GB, ani zo ziadneho zapadneho statu, nedostaval ziadne WC ako mladik, ako trebars Murray, dnes Alcaraz, pred nim FAA a nechce sa mi pokracovat, Srbsko nie je ani v Unii, ak by tvoj preferovany hrac pochadzal z tak chudobnej krajiny, drzal by si akurat pusu :D hral, lebo potreboval spropagovat svoju krajinu, ale tebe to tazko vysvetlovat, ja ako dieta som bola v Juhoske, my sme boli v tej dobe 100 rokov za opicami, boli pred nami, ztade si mohol kludne odist do Talianska, u nas skodovky u nich zahranicne fara, ty to nikdy nepochopis....
[ Reagovat ]
29.05.2021 20:27Od: Forehand
Moc do toho vidíš.

Proste chcel vyhrať pred svojimi, ostatné sú len tvoje filmy.
[ Reagovat ]
29.05.2021 20:34Od: Nola
samozrejme ze chcel, ale vies o tom velke houvno, ze mi tam rodicia kupili adidas tenisky, ze doma si nedostal ani rifle, ze moja segra musela ostat doma, lebo by nedostali viza... nevies nic a boli fakticky na spici v tej dobe v Europe, mohli sa rovnat s Rakuskom..
[ Reagovat ]
29.05.2021 21:03Od: Forehand
Si si uletela, máš nejaké boľačky z minulosti a ventiluješ to v diskusii, kde je to úplne mimo mísu. V podstate je to vtipné :)
[ Reagovat ]
29.05.2021 21:12Od: Nola
mozno som si uletela :D ale ak Murray dostaval nespocetne mnozstvo WC, iba pre to, ze bol Brit a Novak ziadne a musel si sam cez kvaldy vybojovat svoje miesto na slnku, tak som si uletela iba o par milimetrov, vsetko je to o krajine povodu.... je jednoduchcie dostavat priame vstupy do turnajov a nestracat sily cez kvaldu, ci?
[ Reagovat ]
29.05.2021 21:37Od: Forehand
Áno, ale ako to s tým súvisí?..

Nole chcel hrať v Belehrade, lebo nedostával WC ako Murray?
[ Reagovat ]
29.05.2021 21:50Od: Nola
vobec o to neslo smile

ty si sa tu tvaril ako kapo, to je cele, Novak proste hral doma, na kurte, ktory mu patri, to iste by urobil aj Rafa, ak by sa v jeho krajine nehrali turnaje vyssej kategorie....

a tesi ma, ze si konecne priznal Murrayho vyhodusmile
[ Reagovat ]
30.05.2021 01:08Od: turista
Souhlas. Když nás vzali rodiče v létě 1970
do Jugosky do Splitu tak to tam bylo o něčem jiném než u nás. Na letišti Caravelly a Boeingy společnosti JAT. Lidi hezky oblečení jak zapadaci. Místní mohli bez potíží na výlety do Itálie. A tak podobně.
[ Reagovat ]
29.05.2021 22:46Od: dappe
Všichni s trochou přehledu o tenise vidí, že to byl dost netypický turnaj, kde měl shodou okolností Djokovič soupeře spíše z challengerů. Ty buď jedině rád, alespoň se svět dozvěděl, že se na Slovensku ještě pořád hraje tenis.:)
[ Reagovat ]
29.05.2021 23:34Od: Forehand
Nie, je to typická zbytočná ATP250, ktorá je určená v globále pre hráčov druhej/tretej vlny + Federera :)
[ Reagovat ]
30.05.2021 02:02Od: Rafaeoli25
Proč by měla být zbytečná? Kde jako mají ti hráči druhého a třetího sledu hrát? Jen na chalengerech? To bych jim fakt nepřál.
[ Reagovat ]
30.05.2021 13:08Od: turista
To je totéž jakoby jste se posmívali tomu, že Vilas hrál opakovaně doma v Buenos Aires, Borg v Bastadu, kde kdysi hrál i Nadal. Fakt je že v roce 2015 jste si Federera tady podali za ten Istanbul.
[ Reagovat ]
30.05.2021 03:21Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 00:57Od: turista
To se sakra počítá. Rafa taky v Barceloně vyhrál se štěstím a v Madridu vyhucel. Tak to tomu Djokimu prej. Tolik antukových titulů musel kvůli Rafovi oželet.
[ Reagovat ]
30.05.2021 01:44Od: Rafaeoli25
No přece jen je ale rozdíl porazit na turnaji Tsipa v životní formě a na druhé straně Molčana a spol.
[ Reagovat ]
30.05.2021 09:09Od: Tomas_Smid_fan
Počkej, Molčan byl taky v životní formě.smile A kdyby nezaváhal v prvním setu...
[ Reagovat ]
30.05.2021 13:21Od: turista
Jak mohl v SF vypakovat Delbonise, který na tom v poslední době není nejhůř je podivné.
[ Reagovat ]
30.05.2021 09:24Od: Tomas_Smid_fan
Počkej, Molčan byl taky v životní formě.smile A kdyby nezaváhal v prvním setu...
[ Reagovat ]
30.05.2021 12:42Od: turista
Proč pak Nadal vymetal antukové turnaje v Buenos Aires, Vina Del Mar, Rio de Janeiro, Sopoty, kdysi Acapulco a podobně. Tituly z nich se mu kdysi hodily a taky se počítají i když tady jsou po výhře Djokoviče na jednom z podobných akcí dehonestovany.
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:35Od: Vlk-v-trave
Tak na podruhe se to povedlo, ale tak tak:)
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:46Od: Marduch
Jj, s titulem v zádech se půjde na Musettiho sebevedomeji;-)
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:49Od: Nola
Mussetiho ? vsak ma koncit na Cuevasovi, tak sa zobud ....
[ Reagovat ]
30.05.2021 02:03Od: Rafaeoli25
Myslím, že to bude Musetti, ale jisté to není. Každopádně s Musettim by to mohl být pěkný zápas, potom co potrápil Tsipa si bude určitě věřit výrazně.
[ Reagovat ]
30.05.2021 00:58Od: turista
Měl to pod kontrolou.
[ Reagovat ]
29.05.2021 17:11Od: Anonym
trochu začínam veriť, že by si ho mohol namazať na chleba v druhom kole Cuevas.. ale radšej nič nehovorím, lebo v pondelok môže kludne Roger s Istominom vyletieť :D
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:51Od: Roger_Federer
Dokonce si nato vsadim.
[ Reagovat ]
29.05.2021 19:23Od: turista
Cuevas Djokoviče na chleba? Na tři vítězný? To je pitomost.
[ Reagovat ]
29.05.2021 19:37Od: ipko
v Ženeve hral dobre, ale v Belehrade vybuchol s Coriom, tak neviem čo od neho čakať.. ale ten set by som veril viac, ale zápas asi Novak ako vždy nejako postúpi
[ Reagovat ]
30.05.2021 00:50Od: turista
No a Coriovi Novak naložil jak se patří. Dnes měl takhle naložit Molcanovi aby zavřel ústa pochybovačům a haterum. Vyhrát doma je někdy těžké i pro šampióny proti outsiderům. A o tom to dnes bylo.
[ Reagovat ]
30.05.2021 01:43Od: Rafaeoli25
Takový nesmysly. Cuevas by ho na RG možná porazil, když hrál svůj nejlepší tenis a to by musel mít i skvělý den. Djoker sice nehraje oslnivě, ale čf má defacto jisté, v něm Berretini nebo Roger.
[ Reagovat ]
29.05.2021 17:11Od: ipko
trochu začínam veriť, že by si ho mohol namazať na chleba v druhom kole Cuevas.. ale radšej nič nehovorím, lebo v pondelok môže kludne Roger s Istominom vyletieť :D
[ Reagovat ]
29.05.2021 19:24Od: turista
Cuevas už si delší čas nikoho na chleba nemaže.
[ Reagovat ]
29.05.2021 17:02Od: Patik
No nebol to moc presvedčivý výkon..neviem si predstaviť že na French Open to bude úplne iný Djokovič.
[ Reagovat ]
29.05.2021 16:38Od: com
treba to byl jeho posledni titul smile
[ Reagovat ]
29.05.2021 17:32Od: turista
To určitě ne.
[ Reagovat ]
29.05.2021 17:45Od: Nola Re: omg
mily turista, comika riesit, je ako hadzat hrach na stenu smile
Novak kludne uz nic nemusi vyhrat, zalezi na tom? aj tak by mal karieru o ktorej sa vacsine tenistov moze iba prisnit, sledovali sme ho dlhe roky, ja som nikdy nemala prehnane ocakavania na rozdiel od teba, ale nie si v tom sam, zopar zavislakov sa uz vytratilo a zopar ich este zotrvalo... a ked ti posledni odpadnu, som zvedava, co prinesie buducnost...
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:51Od: Rafaeoli25
Větší džouk než že nedá další titul jsem už dlouho neslyšel smilesmile, to nerozdejchám, vzhledem k tomu, že už dávno není Apríla. Ale vážně, Džoki by mohl dát stovku titulů taky, rovněž Nadal a to by bylo dobře, kdyby všichni tři tohoto milníku dosáhli smile
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:52Od: paddy
za dva týdny další titul a tak dále...smile
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:56Od: Rafaeoli25
Za dva ne, ale za pět nebo deset dvanáct to určitě možné je smile
[ Reagovat ]
29.05.2021 19:00Od: Nola
:D podaj si ruku s turistom :D rada si ta precitam, aj turistu.... ja vam sny nicit nebudem smile
[ Reagovat ]
29.05.2021 22:24Od: Rafaeoli25
O jakých snech mluvíš?
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:54Od: Rafaeoli25
Jinak já, ač fandím Nadalovi, jsem si po sezóně 2011 byl jistý, že Djoker dosáhne velkých věcí a že vyhraje min. 15 GS, což se potvrdilo již dávno.
[ Reagovat ]
29.05.2021 17:54Od: Usm
Ano, na antuce šel výkonnostně hodně dolů a tam už žádný větší titul nepřidá (myšleno alespoň ATP1000). Ale na hardu a trávě si myslím, že ještě 10 turnajů určitě vyhraje
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:12Od: Marduch
Trochu dolů šel, ale nezatracoval bych tu antuku. Pořád patří do skupiny favoritů po Rafovi. Prostě v jeho věku už víc záleží na losu a jestli má v rozhodujících fazich turnajů tzv. den..
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:47Od: Rafaeoli25
To nemůžeš vědět, Masters na antuce ještě nějaké vyhrát může, stejně tak může Nadal vyhrát Masters na hardu a i USO. U těchto dvou říkat už nikdy opravdu není na místě. V Djokovičových silách je určitě ještě víc než 10 trofejí, v Nadalových ale myslím taky, ač Djoker bude hrát asi o dva tři roky déle než Rafa, ale to se ještě taky uvidí.
[ Reagovat ]
29.05.2021 18:58Od: Rafaeoli25
Jinak na antuce šel výkonnostně hodně dolů? Loni finále FO a titul z Říma. Podle letoška bych ho nezatracoval, pravdou je, že nejlepší tenis na antuce hrál v letech 11-16, pak už to nikdy nebylo to nejlepší, co na ní uměl.
[ Reagovat ]
29.05.2021 19:13Od: turista
Není už Serbinator ale vysoký standard má. V Nadalove éře vyhrát 16 titulů na antuce nedokázal a Djoki se zařadil na dělené desáté místo v počtu antukových titulů v Open éře. V procentech vyhraných zápasů je na 4. místě. Dnes nebyl dost koncentrovaný což nic nevypovídá o jeho dalších možnostech na cihle.
[ Reagovat ]
29.05.2021 19:15Od: turista
Doplňuji: nedokázal nikdo kromě Djokoviče.
[ Reagovat ]
29.05.2021 19:17Od: turista
No na ty antukové tisícovky Novak stále má. Vyhrát doma v Bělehradě je speciální záležitost.
[ Reagovat ]
29.05.2021 19:26Od: Nola
specialne to urcite je, lebo hral doma, ale v pavuku mal samych kvalifikantov, ktori vyradili ovela lepsich superov.... ja to beriem tak, ze Novak tam startoval iba kvoli propagacii turnaja a svojho tennis centra... kvalifikanti tam hrali svoju zivotku, lebo nikto sa nepotreboval pretrhnut pred RG, Novak mi dnes prisiel, ze hra iba na pol plynu, ked so ho videla pred tym v Rime, ale dokazy na tom urcite nemam, mozno je iba v totalnych s.askach
[ Reagovat ]
30.05.2021 00:54Od: turista
No jo. Bylo to velmi nepřesvědčivé. Ale titul z rodného města se počítá.
[ Reagovat ]
30.05.2021 01:47Od: Rafaeoli25
Tak počítá se každý titul, je ale fakt, že třeba Nadal už žádný dvěstěpadesátky v posledních letech ani nehraje, budu muset hodně zapátrat kdy naposledy jí vyhrál a vůbec hrál. Určitě ale nepatřím mezi ty, kteří budou na malé turnaje plivat.
[ Reagovat ]
30.05.2021 12:51Od: turista
Já si na jeho objíždění podobných akcí pamatuji a tituly z nich mu pomohly k cestě dál.
[ Reagovat ]
29.05.2021 16:29Od: Nola
bola to povinnost, bo vypadli vsetci lepsi hraci, nevidela som mimo finale ani lopticku, ale zaspaty vykon, sustredenie na servise 0 bodov, ked si ho prehral, tak si ho vzal spat, sledujem spickovych hracov uz vela rokov, ale Novak dnes ani nebol na kurte, mozno skor jeho syn smile
[ Reagovat ]
29.05.2021 16:18Od: jklejna Gratulace!!!!
smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 12:45Od: turista
Ano. Přidávám se ke gratulaci.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist