Djokovič vzdal a Berdych je opět po roce v semifinále Wimbledonu. Vyzve Federera

  • WIMBLEDON - Tomáš Berdych si ve Wimbledonu zahraje znovu po roce v semifinále. Mezi kvarteto nejlepších se dostal poté, co mu za stavu 7-6 a 2-0 vzdal kvůli bolestem prvého loktu Srb Novak Djokovič. O druhé grandslamové finále si český tenista zahraje s Rogerem Federerem.
    12. 7. 2017, aktualizováno | Aktuality |  244 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Tomáš Berdych vstupoval do čtvrtfinálového duelu s Novakem Djokovičem s vědomím, že s ním prohrál 14 setů v řadě a porazit ho dokázal jen ve 2 ze 27 vzájemných soubojů. Dnes však navázal na své kvalitní výkony z předchozích kol, předváděl soustředěný a trpělivý tenis a zdravotně indisponovaného soupeře donutil vzdát. 

"Je to skvělý pocit," radoval se Berdych, kterému nevyšla první část sezony, ale nyní znovu hraje dobře. "Nejde o nějaké zadostiučinění. Nepotřebuju někomu něco dokazovat. Hraju tenis pro sebe. Vím, co pro něj denně dělám. Jsem spokojený s tím, jak turnaj zvládám, s celým svým tažením," řekl.

V prvním setu se hrál vyrovnaný tenis. Berdych stejně jako v předchozích zápasech dobře podával a Djokovič spoléhal na svoji zbraň - dobré výměny. Ani jeden hráč si nevypracoval brejkbol a v tie-breaku uspěl Berdych. Nenechal se rozhodit ani tím, že musel opakovat v úvodu servis, a zkrácenou hru získal poměrem 7-2.|

Už při výměně stran během tie-breaku požádal Djokovič hlavního rozhodčího, aby mu zavolal fyzioterapeuta. Po úvodní sadě si bývalý první hráč světa nechal promasírovat loket. Pak prohrál dvě hry druhého setu, zakroutil hlavou a šel Berdychovi podat ruku.

"Loket mě bolí asi rok a půl. Dělal jsem s fyzioterapeuty, co šlo. Snažil jsem se hrát, až doteď to šlo, ale bohužel to dnes byl nejhorší den. Šlo vydržet třicet minut, pak už ne," řekl Djokovič a připustil, že na bolest mohlo mít vliv i to, že musel hrát v úterý.

Do semifinále grandslamu se Berdych dostal posedmé v kariéře, z toho potřetí ve Wimbledonu. Nejlepšího výsledku dosáhl v roce 2010 právě na trávě v All England Clubu, kde i díky výhrám nad Djokovičem a Federerm došel do svého dosud jediného finále.



A také letos vede cesta do finále přes Djokoviče a Federera, jen je vyzve v opačném pořadí. Po dnešním postupu přes Srba vyzve v pátečním semifinále Rogera Federera. S pětatřicetiletým Švýcarem prohrál už sedm duelů po sobě a v celkové bilanci s ním prohrává 6-18.

"Je jedno, jestli proti stojí Novak, Roger nebo soupeř v prvním kole. Vždycky je důležité, abych věřil sám sobě, své hře a tomu, co dělám," řekl Berdych a směrem k Federerovi dodal: "Musím jít na kurt a hrát co nejlépe. On je výjimečný hráč a nikdo tady nebyl lepší než on."

Sedminásobný wimbledonský šampion Federer dnes porazil 6-4 6-2 7-6 Kanaďana Milose Raonice, kterému oplatil porážky z posledních dvou vzájemných duelů včetně loňského vyřazení z All England Clubu, a bez ztráty setu postoupil do svého 42. semifinále na grandslamových turnajích.

Federer k nadšení fanoušků na Centrálním kurtu nedal Raonicovi ve svém 100. zápase ve Wimbledonu šanci. "To je hodně a jsem rád, že mi to moje tělo dovolilo. Mexickou vlnu na centrkurtu ve Wimbledonu nevidíte často," řekl Federer.

Osmnáctinásobný grandslamový vítěz Federer je nadmíru spokojený se svojí hrou, kterou ideálně přizpůsobuje podmínkám, a už vyhlížel duel s Berdychem.

"Už tady byl ve finále a zná to tady," řekl Federer, jenž je po vyřazení obhájce prvenství Andyho Murrayho a Djokoviče hlavním kandidátem na titul. O postup do finále Wimbledonu si zahraje podvanácté v kariéře a semifinálový duel nezvládl jen vloni, kdy ho vyřadil právě Raonic.

• WIMBLEDON 2017 •
Velká Británie / Londýn, tráva, 13.924.819 dolarů
středeční výsledky (12. 07. 2017)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Berdych (11-ČR) - Djokovič (2-Srb.) 7-6(2) 2-0 skreč D.
Federer (3-Švýc.) - Raonic (6-Kan.) 6-4 6-2 7-6(4)
Querrey (24-USA) - Murray (1-Brit.) 3-6 6-4 6-7(4) 6-1 6-1
Čilič (7-Chorv.) - Müller (16-Luc.) 3-6 7-6(6) 7-5 5-7 6-1
JUNIOŘI
• Dvouhra - 2. kolo •
Vrbenský (ČR) - Korda (USA) 6-0 7-6(5)
• Čtyřhra - 1. kolo •
Štyler/Zacharov (ČR/Rus.) - Miladinovič/Chun Hsin Tseng (7-Srb./Tchaj-wan) 6-2 4-6 7-5
Rodionov/Vrbenský (3-Rus./ČR) - Draper/Loffhagen (Brit.) 7-6(7) 6-3
Efstathiu/Nijboer (Kypr/Niz.) - Machač/Skatov (ČR/Rus.) 6-4 3-6 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (244)
13.07.2017 12:47Od: Labi pro uvedení do obrazu...
...Roger měl včera 46 winneru a jen 9 nevynucených chyb za celý zápas, na hráče praktikujícího tenhle útočný styl to je až neuvěřitelné. Vím, že když jsem se díval na Rogerovy "výbuchy" tak to bylo způsobeno právě nevynucenými chybami, které kupil hodně rychle a ne ani tak o tom že by soupeř dával nechytatelné údery. Pokud si tuhle laťku udrží do konce týdne, tak i Tomáš v současné formě bude jen divákem.
[ Reagovat ]
13.07.2017 13:26Od: Krisboy
Čertužel asi ano.
[ Reagovat ]
13.07.2017 11:52Od: poutnik
Být Italem, postavili by ti sochu, slyšel Berdych. Různé národy jsou velmi odlišné, reagoval.......https://sport.aktualne.cz/tenis/byt-italem-postavili-by-ti-sochu-slysel-berdych-ruzne-narody/r~66ec6af8678f11e79584002590604f2e/?_ga=2.107453249.293683258.1499607398-51673209.1466616529
[ Reagovat ]
13.07.2017 13:40Od: Pedronegro
to je nějaká příprava na svatořečení?, třeba mu tu sochu v Monacu postaví, když je ta "známá osobnost", u nás by musel být sympoš aspoň jako Štěpec a několik GS vyhrát, jinak těžko ...
[ Reagovat ]
13.07.2017 15:03Od: babolat.cz
přesně, Italové jsou těmi sochy posedlí ještě z dob Říma, pak papežů, knížat atd. Asi nevědí, že u nás se to moc už nenosí, těch soch jsme tu měli také dost za dob komančů
[ Reagovat ]
13.07.2017 17:40Od: Pedronegro
"těmi sochy"?, nejsi nějakej robot, co to tady má čechrat? tak už se přiznej :)))
[ Reagovat ]
13.07.2017 11:30Od: janek_da
Dokud neřekne turista, jak to bude, tak nevim
[ Reagovat ]
13.07.2017 10:21Od: vrabejka
Bude strašně důležité kdo bude agresivnější kdo koho více zatlačí. Protože oba mají lepší ofenzivu bez defenzívu. Nemyslím si že je to tak jednoznačné. Berdych se navíc skvěle hýbe. Tom moc dobře ví že tohle je asi poslední šance na GS což ho zítra bude neskutečně motivovat.
Musí vyhrávat bigpointy což včera Raonic hodně nezvládl.
Navíc je Federer jeden z mála z top 4 na ktereho si Tom věří.
Sice ho neporazil už 4 roky ale to nic neznamená. Nelíbí se mi že tady všichni počítají že Federer výhra 19 GS. Věřím že ten váš GOAT zítra tvrdé narazí. A do finále postoupí Berdych.
[ Reagovat ]
13.07.2017 11:10Od: pockerface
Jenže Roger taky ví, že tohle může být jeho poslední šance vyhrát Wimbledon. Nikdo neví co bude za rok. Takže ten zápas s Tomáše určitě nepodcení a bude to chtít vyhrát ve 3.setech. Včera Tomášovi celý první set kromě TB nešlo 1.podání. Novak neměl sílu ho za to potrestat. S Rogerem to bude jiné. Jestli bude mít Tomáš zase 48% první podání, tak s tím nemůže proto Féďovi uspět a neuspěl by ani s Novakem, kdyby ten byl v plné síle. Ale to už je vedlejší, jak se do SF dostal. Jsem rád, že tam je, ale má smůlu, že je zase v pavouku s Rogerem.
[ Reagovat ]
13.07.2017 11:53Od: Marduch
Souhlas, rozhodně to platí víc pro Federera, a spíš než motivovat ho to může svazovat, byť spíš až ve F, semíčka zvládá dobře, mám ještě v paměti zmasakrování Můry tuším z předloňska.
Podle mě pokud něco - podmínky, blbá regenerace, zdravotní indispozice - nebo sám Tomáš Rogera něčím neznejistí, nevyvede z Fedexových herních vzorců, bude to rozhodně těžší než proti 3/4tečnímu Novakovi.
[ Reagovat ]
13.07.2017 09:47Od: Krisboy peggy
Nic si z toho nedělej, že nechápeš počínání p.Berdycha. Ty toho nechápeš tolik, že tohle už je prkotina. Netrap se tím.
[ Reagovat ]
13.07.2017 10:47Od: janek_da
paní Peggy ...
[ Reagovat ]
13.07.2017 09:24Od: ipko spomienka na AO [ Reagovat ]
13.07.2017 11:19Od: pockerface
Kdyby to takhle dopadlo zítra, byl bych spokojený.
[ Reagovat ]
13.07.2017 09:20Od: ipko kto nevidel, tak prišiel o veľa [ Reagovat ]
13.07.2017 09:22Od: ipko
and the scary thing was, Raonic was covering the line. :O
[ Reagovat ]
13.07.2017 09:18Od: ipko Roger
úplne bravúrny zápas prakticky bez chýb v prvých 2 setoch a na jeho konte pribúdali len víťazné údery.. 3.set najvyrovnanejší, dôležité že Fedex ukázal silu aj v game kde čelil breakballom a dokázal si to uhrať aj vo výmenách.. no a potom TB kde za stavu 0:3 začal hrať excelentné údery a zrazu bolo 5:3, čo si už na servise postrážil.. uvidíme čo pán Berdyč v semifinále, každopádne to bude parádny tenis a kebyže si Roger spomenie na AO tak je podľa mňa jasný víťaz
[ Reagovat ]
13.07.2017 07:53Od: peggy
Nedovedu pochopit,ze pan Berdych hraje za Cesko?Tady nezije neodvadi zadne dane,nic pro tento stat neudela.Lide jsou zde trestni,ze krati dane a on nic.Ostani teniste ve svych statech ziji a pomahaji,Nadal akademie,Noe pomoc postizenym,Federer v Africe atd.Pan Berdych jen kupuje nemovitosti pro manzelku.Ta jasala,ze manzel postoupil na ukor zraneneho Noeho,no zlatokopka.
[ Reagovat ]
13.07.2017 08:22Od: Smazaný účet
Jenomže pan Berdych nemá zdaleka tolik co ti ostatní ty lopato!
[ Reagovat ]
13.07.2017 08:38Od: urbi
Tak zase na příspěvek nějaké dětské klinice či LDNce, třeba v místě svého rodiště, by snad v kasičce něco najít mohl.
[ Reagovat ]
13.07.2017 08:59Od: George_Renel
A jak víš, že nepřispěl???
[ Reagovat ]
13.07.2017 10:11Od: Marduch
Přispěl přinejmenším ODS ;)
[ Reagovat ]
13.07.2017 12:40Od: George_Renel
Tak vidíš, že dal na charitu. :-D
[ Reagovat ]
13.07.2017 09:00Od: George_Renel
Jak už jsem psal:
Život můj byl pustinou,
než jsem potkal tebe Peggy....
Copyright P. Spálený
[ Reagovat ]
13.07.2017 11:42Od: avos
1) peníze vyhrává a daní v zemích, kde se turnaje hrají
2) kolik % času tráví v ČR?
3) upřímně - kolik mu toho ČR dala, aby se mohl dostat tak daleko? Nebyla to spíš investice jeho rodičů? Proto si teď může danit tam, kde chce
4) jak víš, že nedává nic na charitu? Osobně mám radši, když se to o někom neví, než když si tím buduje PR
5) srovnávat prize money Nadala a RF s Berďou je ujetý ... Berďa byl v jednom GS finále, ti dva mají přes 30 GS titulů. RF vydělal za kariéru přes 2,5 miliardy, Rafa přes 2 miliardy, Tomáš asi 600 milionů.
[ Reagovat ]
13.07.2017 00:24Od: svetova.dvojka
Dobrou noc a zítra nezapomeňte fandit Garbině...
[ Reagovat ]
13.07.2017 00:03Od: brixner Pokerface & spol.
Mám to naprosto stejně! Tomovi GS strašně moc přeji a pokud by to měl být právě Wimbledon, byla by to naprostá pecka, hráči jako např.Cash nebo Krajicek nehráli celou kariéru kdo ví, jak oslnivě, ale už jsou v historii navždy jako vítězové Wimbledonu! Takže tady by to byl megacajk!
Jenže...No jo, ten Roger...
Tome, sorry, ale Wimbledon musí vyhrát Roger!
[ Reagovat ]
13.07.2017 00:11Od: svetova.dvojka
A pak, žádný Čech nevyhrál Wimbledon, hloupý Honza a ještě i Richard Krajíček... potomek českých imigrantů, co reprezentoval Nizozemsko, ale už podle jména Čech jako poleno a hlavně Krajíček porazil krále ve čtvrtfinále 1996 nedal šanci Samprasovi, uservíroval ho k smrti, pokud se Sampras kdysi vyjádřil , že se bojí servisu Ivaniševiče, tak ten Krajíčkův nebyl schopný vůbec returnovat... i když v 96 byl favorit Boris Becker , ale zradilo ho zdraví, musel skrečovat ještě v prvním týdnu, jakáto paralela s Berdychem, tomu taky pomohlo chatrné zdraví favorita...
[ Reagovat ]
13.07.2017 00:13Od: Jabadu
Nenech prchlivost cloumat svým majestátem.
:-)
[ Reagovat ]
13.07.2017 00:17Od: svetova.dvojka
Se mnou nic necloumá, ale s vámi to bude cloumat, ale se mnou dá mluvit...
[ Reagovat ]
13.07.2017 03:00Od: Aussie
Žádný Čech? A co Jaroslav Drobný - ten hrál sice za Egypt, cítil se ale vždycky být Čechem, to vím určitě. V čs. klubu v Londýně jsem mu dokonce byl představen, někdy kolem r. 1970. Moc milý pán.
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:59Od: svetova.dvojka
Letos kvůli Wimbledonu nepůjdu ani na tento festival http://www.gulasfest.cz/
No kdo by taky jedl guláš ze pštrosa že..., ale určitě jim tam budu chybět, každý rok jsem tak nechal docela dost peněz, navíc letos ta hudba ty skupiny o ničem, samý metal a rock, hudba kterou Romové nesnáší, ke guláši patří romská hudba...
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:16Od: svetova.dvojka
Pokud Berdych vyhraje Wimbledon , tak nevím co ještě udělám.... Každopádně Berdych není hráčem který by si zasloužil wimbledonský titul...
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:17Od: FulnekUltras
v pátek se to rozsekne
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:20Od: svetova.dvojka
Pokud by bylo finále Berdych-Cilič, tak Cilič by byl favoritem jednak kvůli H2H a hlavně kvůli tomu, že Cilič prostě je trávař, Berďa sice taky ale ne takový...
Navíc Cilič asi zase bere takže..., proti Samovi by byl Berdych top favorit.
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:25Od: Jabadu
Čilič nebere, páč by se na to dávno přišlo, ale Tom má tvrdší palici.
Marin je Balkánec a selže.
Otázkou je, zda k takové nepředloženosti vůbec dojde.
:-)
[ Reagovat ]
13.07.2017 11:56Od: turista
Myslím si že finále Berdych vs. Querrey není vyloučené. Querrey se veze na vítězné vlně. Jako typický Američan nemá potíže se sebevědomím a Čiliče může vypařit.
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:20Od: Jabadu
Hlavně neorganizuj žádné průvody.
Cajthamla a Vránu si vezmu na starost já, pomůže mi s tím Jarka Pavlíčková z Prahy, Fricek udělá fotodokumentaci a fakt bych nic většího nerozjížděl.
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:23Od: svetova.dvojka
Berdych je krajan, narodil se Valmezu stejně jako já, myslíte, že o mě ví, já jsem tedy dost známy ve společnosti, zabývám se společenskými problémy a situací Romů ve společnosti. Čekám kdy mi napíše...
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:27Od: Jabadu
Mno ... tak mě napadlo ... nejsi náhodou Obamahladič?
(ale ten není z Moravy) ???
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:29Od: svetova.dvojka
To nejsem já navíc pana Suchého nemám moc v lásce je to homosexuál, a Romové odmítají homosexuály tohle nepatří to do naší kultury, pan Suchý je ostudou Romů bohužel...
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:38Od: Stan_Borowitz
To mi neříkej, že vy Romové odmítáte kulturní rozmanitost. Já myslel, že tak nemožně zaostalý může být už jen bílý heterosexuální pracující muž středního věku...
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:44Od: svetova.dvojka
Romové jsou křesťany, homosexualita jde proti křesťanství jako takovému, je to proti přírodě, je to zvrhlost, my ctíme tradiční rodinu tedy muž a žena a každý normální kluk, by si měl najít holku a mít s ní hodně dětí, aby byla radost ze života, protože děti jsou radost, kolik dětí máš ty... nebudeš taky náhodou gay...
Já jsem hrdý na to, že mezi Romy je naprosté minimum homosexuálů, mezi bílými je jich nepoměrně víc a to vypovídá o vaší velmi nekřesťanské společnosti...
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:59Od: Stan_Borowitz
Já jsem hrdým nositelem titulu "gay honoris kauza". Máš smůlu, že oproti vám umíme daleko lépe infiltrovat mocenské struktury západní společnosti. Takže bacha na to, co říkáš, aby vás tvrdě nepolaskala latexová pěst duhové třídy!
[ Reagovat ]
13.07.2017 00:04Od: Jabadu
Prosím tě, bratře v trysku, nemohl bys nějak zařídit, aby tví bratři v modelingu nechtěli jenom ženské kostry potažené kůží?
Předem děkuji za kladné vyřízení žádosti.
:-)
[ Reagovat ]
13.07.2017 00:02Od: VlS
Ty jsi buď provokatér, nebo retard, nebo retardovanej provokatér. Je mi fuk co jsi. Jsem hetero, dokonce už starej, ale takhle blbý názory? Nejsi komunista? To by vysvětlilo hodně, protože jen ti si myslí, že poručí větru, dešti i genetice.
[ Reagovat ]
13.07.2017 00:05Od: svetova.dvojka
Tak provokatér trochu jsem ,ale hlavně jsem hrdý na své předky a o tom to je...
[ Reagovat ]
13.07.2017 00:05Od: Jabadu
Nevyplaš ho, wole!
To je pábitel.
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:47Od: svetova.dvojka
Měli byste si vzít příklad z Polska a Ruska, kde jak polská katolická církev , tak i ruská pravoslavní církev striktně odmítá homosexualitu, Poláci a Rusové křesťanský národy, které v dávných dobách přijali Romy s otevřenou náručí.
[ Reagovat ]
13.07.2017 09:17Od: Atoidi1 Re: největší překážkou pro šíření jsou sami křesťané...
... nebo ti (jako třebas Ty, dvojko), kteří se k němu více méně neopodstatněně oportunisticky hlásívali a hlásí (Bohu díky za to, že dnes už na světě valem ubylo míst, kde by bylo výhodné se vydávat za křesťana!). Přečti si alespoň některé ze svých chvástavých příspěvků z posledního roku - kde se holedbáš např. svými (byť hetero-)sexuálními avantýrami a rozmysli si pod jakou korouhví chceš v životě kráčet. Nemůžeš sloužit vícero pánům ... Nemůžeš soužit Bohu, který stvořil nebe a zemi a zároveň Dionysiovi, Afroditě ...
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:39Od: Jabadu
Mno jo no. Jsem slyšel, že tolerance u vás není zrovna na nejvyšší úrovni.
No, co už.
Takto:
Většina lidí na světě ví, že homosexualita je vrozená a respektuje to. Protože to v živočišné říši není zase tak nic výjimečného (lidoopi, opice, vyšší savci ...)
Proč se homosexuálů zastávám?
Jsem hetero, ale budu pěstí bránit každého, kdo umí máknout. A bude mi jedno, s jakou sexuální orientací se narodil!
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:40Od: panzer.dragon cajk
Roger Federer so far today 6 aces 0 DFs 22 winners 2 unforced errors
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:41Od: Pe3k
100 vyhraný zápas nové Wimbledonu.
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:44Od: Jabadu
... z dolů jde dým,
přijde den - zúčtujem spolu!
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:23Od: janek_da
jak ve mně začne hlodat červíček, tak si vzpomenu na

https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/16002794_10210903394117377_9187016146536916024_n.jpg?oh=57d0b4ed7686b5e8c276461459bc3b8c&oe=5A03DBD8
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:07Od: Stan_Borowitz
Jj, to je výstižné. Koukal jsem dnes na třetí set s Raonicem a sám jsem byl v šoku, jak dobře a hlavně strašně rychle Roger hrál. A to byl údajně set, ve kterém se Raonic údajně vzchopil a hru trochu srovnal.

Jestli bude hrát Roger do neděle takto, pak by byla náhoda, kdyby ztratil set. Ale každý den a každý zápas je jiný...
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:14Od: dappe
Viděl jsi část zápasu, kdy Federer hrál asi nejhůře a Raonic naopak nejlépe, tedy až na tie-break od stavu 0:3. První dva sety hrál Federer ještě o něco lépe, hlavně výborně returnoval.
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:20Od: Labi
Být to finále, tak snad poprvé fandím proti Rogerovi ale takhle ne, nevěřím že by Tomáš psychicky unesl, že může ten GS konečně získat, uhrál si své, snad ještě bude mít šanci ale tenhle Wimbledon musí urvat Roger..
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:56Od: panzer.dragon
?#Federer: 7h 38m ?#Berdych: 10h 42m ?#Cilic: 11h 32m ?#Querrey: 11h 39m
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:55Od: George_Renel Interviiew s Tomášem
http://sport.idnes.cz/tomas-berdych-po-ctvrtfinale-wimbledonu-ff0-/tenis.aspx?c=A170712_213634_tenis_par
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:01Od: Smazaný účet
Tohle je ta sance!!!
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:11Od: Lina
Ono to tak jednoduché nebude. Tomáš hraje skvěle, jenže Federer taky, těžšího soupeře mít nemůže. Nezbývá než mu popřát hodně štěstí.
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:03Od: Stan_Borowitz
Tahle šance byla v roce 2010.
[ Reagovat ]
13.07.2017 01:06Od: Franky
Presne tak...porazil Fedexa a Djokera ktory su lepsi travari ako Nadal..a prave s nim prehral...ale viac ako na kurte to prehral zrejme v hlave..velky tlak a tarcha preto si myslim ze pripadne vitazstvo s Fedexom by bolo bezpredmetne lebo zrejme s Marinom by sa rozsypal znova ako pred 7 rokmi
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:49Od: Smazaný účet Predcasne finale
Od tretiho kola ri
kam predcasne finale Roger je skvelej ale verim ze Berda ho porazit muze. Pojd Tome a zavri vsem pusu
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:38Od: Ondra979
preju Rogerovi, hraje neskutecne, Tomas ma asi smulu, ale nechci ho podcenovat a pokud vyhraje, tak to uz musi urvat cele, jinak at si me radsi nepreje!!
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:45Od: FulnekUltras
Béda + Magda si spolu zatančí.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:49Od: Ondra979
neverim, stat se muze leccos ale pokud Berda v patek prekvapi tak podle me padne ve finale a s Magdou si skoci ten nesympaticky Chorvat..
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:21Od: historik
Ta Anna Lena je strašný dřevák. Úplně to Květě kazí.
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:14Od: tommr
ten závěr zápasu byl ale z jejich strany pěknej fičák ... :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:17Od: historik
To jsem teda ale vůbec nečekal. Jsem to vypnul po brejku Hingisky na začátku třetí sady.
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:28Od: tommr
já jsem přestal věřit po druhým brejku Hingisky a spol. za stavu 1:4 a pak jsem jen nevěřícně zíral. Hingiska byla pěkně naštvaná ... :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:53Od: darek.vrana
Já za stavu 1:4 odešel a teď jen čtu titulek... Docela mě štve, že jsem je odepsal a neužil si to:). Musím říct, že jsem se po delší době s chutí podíval na ženského debla a překvapila mě vysoká úroveň. Když člověk uváží věk hráček, tak klobouk dolů.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:15Od: Tuttovka
Tušil jsem, že zdravotní problémy Novaka nezmizely na konci loňského roku. Už před olympiádou a na Wimbledonu se o tom mluvilo. Každý máme jiný zdravotní fond, tak doufám, že si Djokovic ten svůj už nevyplácal. Bylo by mi ho líto, i když se mi jeho tenis zrovna moc nelíbí. Kvůli těmhle věcem by neměl končit či přerušovat nikdo, ale stává se to v dnešním vrcholovém a fyzicky velmi náročném sportu stále častěji. Snad se Novak uzdraví. Asi by se měl poučit z Rogera a dát si chvíli leho, protože jinak už to asi na úplnou špičku nebude. Problém je asi i v tom, že Novak už je na vrcholu sil, nebo možná i kousek za ním. S jeho defenzivním stylem hry stráví na kurtu mnohem více času a výměny jsou mnohem náročnější než u útočnějších typů. Murray je na tom asi dost podobně. Doufám, že si z tou kyčlí neudělal něco dost vážného. Možná se pokusí o návrat v USA, ale teď by si měl dát taky pořádný oraz.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:24Od: Jabadu
Já bych vinil hloupou dietu.
Obilniny mají také nepatrné množství bílkovin, ale pro vrcholového sportovce naprosto nedostačující.
Novak zhubl určitě tak 5kg. Většinou ve svalech.
Dokonce si troufnu tvrdit, že výkonnost musel poznat i TAM ...
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:27Od: Tuttovka
Hele, odborník na stravu nejsem, ale je jasné, že když máš málo svalů, tak pak kostra a šlachy trpí. Většinou není problém ve svalu, ale je to v jeho úponech či šlachách a kloubech. Já zase Novaka tolik nesleduji, ale možná máš pravdu. Co papká po večerech netuším. :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:30Od: Jabadu
Říkáš to naprosto přesně.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:32Od: Nola
Novak nikdy nemal svaly :D ste obaja celkom mimo, je slachovity, ani Fedex nema svaly
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:39Od: Jabadu
Měl svaly, které odpovídaly jeho somatotypu (atlet) a nebylo mu rovno!
Mohl být klidně běžcem, cyklistou nebo gymnastou a stejně by vynikal.
Je výjimečný!
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:41Od: Jabadu
Podle mě mohl být nejlepším krasobruslařem v historii.
Fyzicky je naprosto výjimečný.
[ Reagovat ]
13.07.2017 12:06Od: turista
Přesně tak, Novak je vysoký, šlachovitý a jeho svaly přesně odpovídají jeho somatotypu, který je spíše ektomorfní=vytrvalecký, zatímco např. Rafa má somatotyp vyloženě mezomorfní=muskulární, takže vyniká silou a rychlostí. Navíc Novakova elasticita je na okruhu bezkonkurenční. Tyto všechny vlastnosti mu umožňují to, že po celou kariéru tak vyniká v dlouhých výměnách.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:32Od: Pe3k Čtvrtfinále
Mrzí mě zdravotní problémy DjokoMurarny. Fakt je, že to Fedexovi ulehčí cestu, ale pokud prohru, tak sportovní, nikoliv zdravotní, jako měl FedEx loni. Berdych je sice příjemný soupeř do semi, ale nepredbihejme, stat se může cokoliv... Cilice do finále rozhodně nechci, Sam by byl přijatelnější. Wimbledon byl pro ČR katastrální, ale Plíšek je díky němu 1 a Berdych v semifinále, takže horkosladka spokojenost.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:48Od: lars
V jakym katastru zijes ? :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:56Od: Pe3k
Mikroregion Slezska brána.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:11Od: Torn
To leccos vysvětluje.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:22Od: Pe3k
Tak určitě.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:28Od: Kytka
Gratulace. Myslím, že Nole do toho šel, s tím, že by to mohl nějak dát. Ale Tom není Manarino, při vší úctě k němu. Už v tom předchozím zápase měl problém. Když měl Tom breakball, říkala jsem se, jestli ho promění, je konec, Nole vzdá. Tom začal potvrzovat, Nole šel k síti tak jsem říkala a je hotovo. No moje polovička pochopila až když se podávaly ruce. AŤ není Tom otrávený, že se na zápas těšil a byla to pro něj výzva. Federer je ještě větší výzva. Hrál dobře, první set byl parádní a aspoň zregeneruje.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:21Od: Kozoroh Djokerovo vyjádření po skreči
http://www.mozzartsport.com/vesti/novak-lakat-me-muci-vec-godinu-i-po-moram-to-da-sredim/172556

Přeloženo pomocí Google překládače ze srbštiny -

"Není to rameno, jak někteří psali, ale loket. To mě trápí více než rok a půl! Je to na h*vno takhle skončit Wimbledonu. Snažil jsem se včera, aby situaci do hry. Strávil jsem dnes, dvě a půl hodiny na stole ke mně ?opravit?, ale to nepomohlo. půlhodině jsem hrál s nesnesitelnou bolestí. jak šel čas, takže bolest rychle roste. nejhorší byl ve službě a forehand. budu muset promluvit s odborníkem, jako já se v loňském roce, aby se pokusili najít dlouhodobé řešení., který sám hrál každý den nijak nepomohlo, ale je to situace, že jsem to musel akceptovat. Každý sportovec je těžké spolknout kapitulaci. Zvlášť, když dobrá hra a já hrál nejlépe za posledních 10 měsíců. je jasné, že budu muset změnit harmonogram turnaje. Nevím, jestli budu potřebovat chirurgický zákrok. Nemám k poškození tuto bolest, a to rozhodně není dobré znamení. bolest přichází a odchází. čím víc jsem hrát, to je up. Přemýšlím o přestávce."
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:30Od: woody
Hmm tak tady mame vysvetleni Djokovicova pomaleho servisu uz vic nez rok... V podstate ani nemuze poradne trenovat, ocekavam zdravotni pauzu! A bude asi delsi nez par tydnu...
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:36Od: George_Renel
Já vidím vysvětlení v tom, že místo trenérů, které vyhodil, se nechá smýkat jakýmsi guru a místo stravy, co by mu dala sílu se krmí jakýmisi blivajzy.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:40Od: Jabadu
Přesně.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:44Od: Nola
co sem stale tahate guru? zdravotne problemy mal vlani Fedex aj Rafa, je to pochopitelne, ak hrate vacsinu sezony zaverne kola turnajov, obohrata platna....
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:52Od: George_Renel
Vždyť to píšu jasně. Od té doby co má toho "slavného" guru jde od desíti k pěti.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:57Od: Jabadu
To přesně zapadá do období, kdy začal žrát otruby.
Já cvičím, posiluji a vím, že bez bílkovin to nejde.
Nejsem Grznár, dělám natural, protože se po tom dobře cítím.
Když se podíváme, kde jsou nejlepší bílkoviny pro člověka (vejce, mléko, ...) tak z toho nakonec nejlépe vyjde maso se zeleninou.
Žrát vejce? To by člověka poměrně rychle zabilo.
Mléko a mléčné výrobky?
To je pro děti a mláďata.
Každý dospělý ví, že po mléčných výrobcích nemá zrovna super příjemné zážitky při stolici.
Tak to prostě je.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:10Od: Torn
To je dost individiuální...intolerance na laktózu z kravského mléka. :D
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:11Od: darek.vrana
Jestli má tenisový loket, a vypadá to tak, tak to vyléčí jedině delší klid. Trpěl jsem s tím tři čtvrtě roku.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:29Od: Jabadu
Tenisový loket nebývá z tenisu.
Jsem vášnivý kytarista a vím, z čeho to je.
Klavíristé, houslisté ... je to namáhání, přesněji přemáhání miniaturních svalů v lokti a když se to přežene ...
Kdysi mne to drželo půl roku!
A to jsem fyzicky zdatný.
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:51Od: pockerface
Já měl tenisový a oštěpařský loket. Marodil jsem s tím 10 měsíců. Už je to sice 10 let, ale jsou vlny, kdy se mi to vrací a bolí mě to třeba týden, 14 dní, pak třeba půl roku nic a pak zase. Takže je to svinstvo, pořád se to vrací a asi už bude. To bych musel asi přestat pracovat, ale do důchodu ještě hooooodně daleko :-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:35Od: darek.vrana
Může být z tenisu stejně jako od počítače nebo hudebního nástroje. Proč se asi jmenuje tenisový... Každopádně pokud má dlouhodobé problémy, tak ty úpony asi přetížené má.
[ Reagovat ]
13.07.2017 01:49Od: Jabadu
Pokud ho opravdu chytil, tak má na půl roku pohov.
Na to funguje jenom klid.
To se dá na měsíc do sádry ... ta se po měsíci vymění ...
:-)
Ale tak se to fakt dělá!
[ Reagovat ]
13.07.2017 09:00Od: pockerface
jo,jo měl jsem sádru až k rameni. Obstřiky, sádra, kapačky, operace neudělána, protože v té době mi bylo 30 let a to se jim nechtělo rozřezávat, že to nejraději operují až po 45. Takže jsem opravdu měl v klidu 10 měsíců.
[ Reagovat ]
13.07.2017 09:44Od: darek.vrana
Mně to naštěstí ustoupilo samo, ale trvalo to tři čtvrtě roku. Nemohl jsem v ruce udržet nic, ani skleničku. Byl jsem zralý na mašli. Měl jsem tejpy, zkoušel jsem jehličky, gely, všechno k ničemu.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:35Od: FulnekUltras
fyzickému opotřebení nezabrání nikdo - je otázka, pokud by anglosasové nechali nojeho hrát jak měl předevčírem, zda by dnes vydržel o set či dva déle - každopádně historie si bude pamatovat hlavně celkového vítěze wimblu, a na to novak letos tak či tak neměl
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:07Od: turista
To je pravda i když Novak nikdy nehrál tak tělo amortizující tenis jako např. Rafa.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:52Od: lars
A proc hral v Eastbourne, kdyz neni uplne fit ?
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:04Od: sprchon
No... To je celkem zajímavá otázka. Gratuluju larsi. :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:12Od: Jabadu Žádnej z vás si toho nevšiml ...
Před sedmi lety Tomáš vyřadil Elegána (Wimbledon) ve čtvrtfinále.
A odehrál nakonec sedm zápasů.
7:6 první set s Djokovičem.
Federer porazil nasazeného hráče číslo 7.
Všem křesťanům je jistě známo, že v neděli (tedy SEDMÝ den) Bůh odpočíval.
Jako já nechci nikomu nic podsouvat, ale ... alééé ... a to jsem do toho ještě nezapočítal Kvěšův koeficient!
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:15Od: Mayo
Aj tak má Berda šťastie, že El Matador už vypadol :D. V roku 2010 porazil Djokoviča a Federera ale Rafa bol už priveľa ako inak (:
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:17Od: Jabadu
No ale ten už tam není!
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:21Od: Nola
citala som, ze kazdych 7 rokov nastava kriza v manzelstve, kazdych 7 rokov mas zmenit zamestnanie, myslis, ze ta sedmina je magicka?
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:24Od: Jabadu
Napsal jsem to jako legraci. Magickou sedmičku používají skoro všechna náboženství. Dá se na to napasovat kdeco.
Ovšem matematika je neúprosná.
Je to jen prvočíslo, které si šamani nějak oblíbili.
To je celý.
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:55Od: pockerface
No jo, ale v pátek není sedmý den, aby BUH Roger odpočíval :-), takže Tomáš má smůlu, že SF se hraje v pátek a ne v neděli :-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:08Od: Nola
Tom hra vyborne, usetril sily, Nole skrec, ale to vobec neznizuje jeho vyhru, hral v 1.sete nebojacne, semi vs Fedex, ak si spomenie na zapas v Miami bez sance nebude, Fedex hra zatial ako z partesu, bude to velmi tazke, ale trebars sa mu vybavi jeho ucinkovanie v roku 2010, je to ten najtazsi mozny super

dnes vypadol Andy po utrapenom vykone s evidentnou zdravotnou indispoziciou, nasledoval ho Novak po skreci, obaja potrebuju pauzu, ale to vobec neznizuje vykon ich superov, boli pripraveni, gratulujem obom
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:15Od: VlS
Pěkný zhodnocení situace. Zítra budu na oplátku fandit Magdě :-) ( fandil bych jí stejně)
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:07Od: vrabejka
Že by horší výkonnost byla způsobena zraněním a ne věkem?
Djokovič: Už asi rok a půl mě bolí loket. Snažil jsem se hrát. Třicet minut to ještě bylo snesitelné. Pak už léčba a prášky nezabíraly.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:12Od: Mayo
Narocny štýl tenisu si vyberá svoju daň + mladší už nebude.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:47Od: janek_da
zase bude válcovat
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:18Od: Marduch
Asi dva roky zpátky mel Novak serii snad 14 minimálně finale za sebou, coz znamená plnou palbu zapasu bez vetsi pauzy. Tělo si tohle většinou pamatuje a nascitava...
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:20Od: Jabadu
Kdyby jedl normálně a nežral obilí s šamanem, tak má normálně nenormální postavu!
Všiml sis, jak viditelně zhubl?
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:25Od: Marduch
Zhubl cca pred rokem az pul rokem, ted uz mi přijde, ze vypada lip. Pry loni přestal maso, ale údajně uz se k němu vrátil.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:33Od: Jabadu
Špičkový tenista a nejíst maso?
Prostě mu hráblo.
To přece nejde. Po kariéře ať si třeba žere otruby, ale tohle prostě nepochopím.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:38Od: FulnekUltras
duševní oběť kapitalistického mastičkáře
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:42Od: Pe3k
Kecy prdy, začal s tím k vůli Jeleny, která to jede už dlouho, dávno před Pepem.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:47Od: FulnekUltras
tak platí si za to naštěstí sám ;)
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:03Od: Jabadu
No jo, ale ona není vrcholový sportovec.
Ačkoli ...
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:17Od: poutnik Re: Jabadu
Pokud mám správné informace tak Sererna je veganka.
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:06Od: Jabadu
Vegan může jíst např. kozí sýr, vejce, jogurt ...
Od homo sapiens se příjmem živin nijak neliší.
Mmch veganem je i můj kytarový guru - maestro Brian May.
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:15Od: Mr.Pink
Tak to rozhodne nemuze. Vegan neni to same co vegetarian
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:21Od: Jabadu
Nejsme v rozporu. Vegan má stejný živinový příjem, jako homo sapiens.
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:25Od: Mr.Pink
v rozporu jsme, pze vegan nemuze jist zadne zivocisne produkty :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:26Od: Marduch
Nechápu. Vegan neji nic zivocisnyho.
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:30Od: Jabadu
Aha. Tak to pardon. To jsem měl mylnou představu.
No ale to ovšem ...
Šílenci.
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:48Od: FulnekUltras Re: poutnik
to info je patrně někdy z roku 2011-12 - veřejně proklamovaná společná "kúra" sester se výsledkově vůbec nepovedla, a od té doby šly výživově a "výživově" každá svou cestou
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:49Od: FulnekUltras
oprava 2010-11
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:04Od: Forehand
V semifinále dvaja W. semifináloví debutanti, v podstate tridsiatnici, Berdych a spolu s nimi Federer?..Lol

Neviem prečo ma to prekvapuje, Roger vyhral takto vacsinu svojich GS, ale myslel som, že túto fázu uz máme za sebou...Exotický turnaj ten Wimbledon.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:07Od: Franky
suhlas tiez somm sklamany zo zvysnych 3clenov BIG4 ze takto roky nevedeli Rogerovi v zaverecnych kolach GS konkurovat...ani sa tam poriadne dostat :D
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:10Od: yenda1
Přesně tak. Důležité je se podívat na obsazení turnaje. A na tomto byli všichni, co v tenisu něco znamenají. Není chyba Federera, že se tam ostatní z různých důvodů nedohrabali.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:07Od: janek_da
že? W by se měl ob rok hrát na antuce
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:09Od: Denis92
Dufam, ze podobne komenty si mal aj pri Nadalovej ceste za titulom na RG
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:01Od: Forehand
Rafan porazil dvoch najvacsich protivnikov v podobe Thiema a Wawrinku predsa. Snad ich nejdeme porovnavat so SF debuntantami a Berdychom..

Skoda, Roger sa v standardnej konkurencii na trave dlho nevedel presadit, myslel som, ze tento rok to moze dat. SF s Nolem by bol ozdobou turnaja. Skoda, turnaj je ochudobnený.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:12Od: dappe
Co ty jsi za kreténa...? :D
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:15Od: Denis92
A o co su Wawrinka a Thiem lepsi na antuke ako Cilic, Raonic ci Berdych na trave resp. rychlom povrchu? Berdych bol vo finale, Cilic je GS vitaz.

Kolko gemov uhrali Thiem s Wawrinkom proti Nadalovi na RG? 10? Stavim sa, ze Federerovi superi uhraju ovela viac.

Tragicky Djokovic ci Murray by boli tazsi superi? Len kvoli menu? Roger by ich znicil.

Ved bud aspon raz normalny. Nechapem o co Ti ide. Niektorim vycitas ze pocas antuky a RG neprisli na TP lebo Nadal vyhraval, ale ty robis este horsie tymto kopanim a plakanim, pritom nato neni dovod.

Federer vyhral regulerne AO, kde porazil top superov vcetne Nadala vo finale. Teraz ma sancu vyhrat 2GS v tomto roku a ty evidetne nezvladas.

Na zaver by som este dodal, ze v pripadnom finale mam s Cilica ovela vacsi strach ako keby hra proti Murraymu. To by som uz oslavoval dopredu. Dobre vieme, ako s nim pozametal kurt na USO 14 alebo ako blizko bol vyhry minuly rok v QF.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:21Od: Smazaný účet
Presne tak :), ten pokryteckej uplakanek je posranej az za ušima ze Roger v neděli vyhraje a tak kolem sebe kope jak malý rozmazleny decko :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:22Od: Franky Re: Denis neries
Trollo je tu uz totiz pravidelnym rypacom do Federera (zvysok ATP takmer neriesi) a teraz ked to uz vyzera na ten druhy tohtorocny a 19 celkovy cim sa opat vzdiali od Rafy (tentokrat uz to vyzera zrejme nadobro) tak to nezvlada zacinaju to byt uz posmrtne krce a to uz chlapec s pupkom pri telke v petrzalke nezvlada. Nic bude si musiet opat zaplatit nejaku slapku aby ho trochu ukludnila :)
[ Reagovat ]
13.07.2017 09:40Od: Forehand
Tak Wawrinka je predsa GS vitaz a o Thiemovom potenciáli na antuke sa snad bavit nemusíme. Tvrdy povrch by som sem netahal. Takze taký rozdiel..

Pripomína mi to staré časy, to je vsetko...
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:14Od: ipko
škoda že Nadal vyletel s Mullerom, Andy s Querreym a Novak skrečoval.. určite zato môže Roger, lebo chce aby bol jeho triumf opäť nedocenený
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:23Od: Kozoroh
A když Rafan vyhrál letošní RG bez konfrontace s Fedexem, No1em, Můrou, tak to bylo košer?
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:37Od: Roger_Federer
Tesis se? ;)
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:25Od: Forehand
Aj za teba kamosko.

Historia sa opakuje, pripomína mi to W03..
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:00Od: Lina
Jsi fakt ubohý a navíc se neustále opakuješ.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:02Od: Denis92 Roger
Opat vyborny vykon a uplne pohodlne vitazstvo v 3.setoch s neprijemnym superom na trave. Cestou za titulom ho cakaju typologicky podobny superi. Urcite to nebude lahke, ako by sa mohlo zdat. Najprv treba zvladnut semi s Berdychom.

V 3.sete sa Raonic trochu zdvihol a mal sance. Najma ten uvod TB mal rozohrany skvele ale potom Roger zabral a skusene otocil.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:00Od: Mayo
Vsetcia (okrem kada.tom) vo zvyšku turnaja fandime Rogerovi a Magde (:
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:03Od: pockerface
Jsem pro :-) a když ne Magda, tak bych to přál Venus.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:09Od: Mayo
Presne s tými ženami aj ja
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:27Od: lars
Tom Fans nebudou fandit v SF Federovi
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:39Od: FulnekUltras
a to je cajk
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:36Od: Marduch
Fandím Berdychovi, byt mi nemusí byt sympatickej, tak za tu dlouholetou drinu by si minimálně finalko zaslouzil. Fronterer nemusí hamounit.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:42Od: FulnekUltras
finále už Berďa má - čili nedá se nic dělat ;)
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:46Od: Marduch
prece To nezakřiknu!
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:48Od: FulnekUltras
už mlčím ;)
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:59Od: Denis92
Djokovic sa prave vyjadril pre srbske media, ze mozno vynecha druhu cast sezony. Podla mna, by to bola ta najlepsie vec, co moze spravit. Nielen, ze sa da zdravotne dokopy, ale oddychne si fyzicky aj psychicky a do novej sezony moze vletet ako vietor.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:00Od: Mayo
Jasný plán o rok zaútočiť na trón.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:02Od: pockerface
Viděl jaké to nese ovoce u Rogera, tak to zkusí taky. Je fakt, že si po loňské sezoně pořádně neodpočinul Asi rozumné rozhodnutí, jestli tedy němu opravdu sáhne. Možná, že si teď dá pauzu a objeví se na USO. Uvidíme. Můra si možná dá taky oddych.
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:05Od: turista
Novak nebude odpočívat tak dlouho. V Číně snadno získává tituly a ty on potřebuje. Sedmdesát kousků je blízko. Odpočinou si ale taky asi neuzdravený Andy a unavený Rafa.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:58Od: Chrenda Tomáš
se rázem přiblížil TOP10 na 590 bodů!
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:04Od: George_Renel
A to ho čeká období, kdy byl nuceně mimo.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:57Od: yenda1 Středa
Zajímaví postupující a mám z toho celkem radost. Berdych i Kvéry proti chabrusům ukázali i kvalitu a zaslouženě postupují. Žádná náhoda.
Čilič sehrál malinkaté drámo, ale lepší postoupil.

A to nejlepší na konec. Roger Federer je neuvěřitelný držák. Ať už hraje v lednu, v úterý nebo třeba o půl pátý, jeho kvalita je nesporná pnoucí se přes dvě dekády. Spousta nepřejících nechť se kousnou do čumáku. To není dojem, nýbrž prostý fakt.

Škoda Nadalova vypadnutí. Letos mu to šlape, mohlo to být lepší. Svou roli určitě hraje i notná porce zápasů. Jak říkám, škoda. Mohlo být (při troše štěstíčka) znovu to nejlepší možné finále, kterému se v tenisu nerovná nic.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:56Od: fialka
Rogerovi gratulácia. Verím, že to už dotiahne k titulu. A vôbec mi neprekáža, že v počte GS bude pred Rafom o ďalší kúsok ďalej. Miloš sklamal, čo už.

Mirka bola konečne u kaderníčky. Takto jej to veľmi svedčí, oveľa viac ako vlasy v gumičke. K tomu ešte farebná blúzka, super. Hlavne nech nenosí tie šedé svetre. K peknej mladej žene to nejde.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:57Od: Mayo
Patrilo by si to podeliť. Aussie - RF, French - Býk, Wimby - RF, USO - Býk :D
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:01Od: Franky
Suhlasim az na USO....
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:03Od: fialka
To by sa mi páčilo. Či je to však reálne je otázka. :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:10Od: Mayo
ja tomu neverím ale tak som spoko s RG (:
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:26Od: Kozoroh
V sezónách, v nichž vyhrál Fedex AO a WCh, bral nakonec i USO. Navíc pokud se mu ve Wimbledonu povede 19, v NY by usiloval o 20!
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:34Od: Franky
on chce margaret courtovu obehnut :D
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:55Od: Mayo
Roger ak výhra W, tak na 88% bude jednotka v najbližšej dobe
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:31Od: Kozoroh
V nejbližší ani tak ne, ale výrazně si pomůže v race žebříčku, ztrátu na Rafu by stáhnul k cca 600 bodům.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:38Od: Mayo
Neobhajuje ale nič vo zvyšku sezóny ak sa nemýlim. Môže nahnať ešte pekne body.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:51Od: mahycek
kada.tom, no co jsou to za řeči, to už je nenávist. Jak, egoista k titulu přišel... Ještě tam není, ale to je síla od tebe. tady bylo vidět rozdíl mezi Fedexem ve Wimblu vloni a teď. Některé, nebo většinu úderů ve hře hrál tvrději než Raonič. A to mu bude 8.8. 2017 36 !!!!!!
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:56Od: Chrenda
Vyladil výplet na raketách. To je základní alchymie tvrdosti úderů.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:00Od: janek_da
zase i kdyby RF prohral s Tomem nebo ve finále, tak pro kadu je už vítězem RF.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:49Od: Jan
Tak ještě Tomovi skrečnou soupeři 2x a je to v suchu :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:44Od: Jabadu Zatím v pevnosti If Edmond Dantes ...
Nadal! ... Murray! ... Djokovič! ... ...!
:-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:43Od: Smazaný účet
Babolatek, Trollhand , doufám že se těšíte na neděli, chci vidět jak se zalknete vzteky az Roger zvedne pohár nad hlavu :))
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:45Od: yenda1
Veeelmi daleko do neděle a ke zvedání čehokoli. :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:49Od: pockerface
Přesně, to už tu bylo, když Roger šel na USO v SF proti Čiličovi. Už všichni viděli Rogera jako vítěze USO a jak to dopadlo :-(
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:56Od: Franky
spravne pssst! zatial ostaneme este v zalohe a v nedelu hrrrrr nane!! :D
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:37Od: Kozoroh
Letos by tak měl Roger ideální příležitost se Marinovi za tu prohru pomstít.
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:27Od: Stan_Borowitz
To byla o dost jiná situace, Roger nehrál zdaleka tak dobře a mohl klidně vypadnout už o kolo předtím s Monfilsem. USO 2014 o hodně více připomínalo WC 2016.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:02Od: atptour
Federer do Parize radeji nejel.Vedel,ze je to marne a ze na antuce uz je do poctu,a tak odpocival a nabiral silu.Nadal na svuj nejmene oblibeny povrch prijel bojovat.Djok i Mura zjevne limitovani zranenimi.Ale to se tak nekdy sejde.Berdych si musi vzpomenout na to,jak Federera pred lety vypraskal ve ctvrtfinale.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:04Od: Franky
nevzpomene...
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:27Od: dappe
Federerovi ale za chvíli bude 36 let a je skoro 20 let na okruhu, uvědomuješ si to alespoň?
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:43Od: Chrenda Věkový průměr
letošních semifinalistů mužské dvouhry Wimbledonu je 31,525 let. Nejmladší je Čilič, 28,7. "Stará" garda vládne, kde jsou zobáci? :-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:49Od: Chrenda
A věkový průměr semifinalistek je 28,875 let, přičemž nejmladší je Garbine (23,7), která jediná asi trochu splňuje kritérium mladé pušky. Takže starší vládnou a Venus ve 37 letech vytírá zrak opravdu všem. :-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:52Od: pockerface
Svět se zbláznil. Stáří vpřed :-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:12Od: Krisboy
Ta Venus je neuvěřitelná.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:41Od: pockerface Tome sorry!
Tome sorry, kdokoliv jiný by stál proti tobě, tak ti fandím ze všech sil, ale proti Rogerovi ne, to prostě nejde.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:44Od: Ondra979
mam to stejne, trochu se Toma obavam (viz Miami nebo 2010), snad bude pekny zapas a Roger si to nenecha utect, urcite Toma nepodceni, uvidime
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:39Od: pockerface
Ten TB odehrál Roger profesorsky. Nádhera. Věřím, že využije odklizení největších rivalů a poradí si se soupeři, které asi nikdo moc nečekal. Někdo tu na začátku Wimbledonu psal, že Čilič může být černý kůň turnaje. Věřím, že si Roger poradí jak s Tomášem, tak i se Samem případně Marinem.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:45Od: dappe
Taky jsem celkem v klidu, pokud se nestane něco mimořádného. Ale to vlastně od začátku turnaje, letos je to celé jen na Federerovi, dá se říct, že vlastně letos ještě neprohrál (ty dva zápasy na malých turnajích tolik neznamenaly). Trochu mě strašilo to nachlazení, ale už je to pomalu ok snad. S Djokovičem i Murrayem by byl také výrazný favorit. Vyhráno ještě zdaleka není, budou to těžcí soupeři, ale myslím, že to Federer zvládne.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:55Od: Tuttovka
Já jsem o Marinovi psal, ale asi jsem nebyl jediný. Všichni si ho tu pamatují z minulého roku :). Rogerovi věřím. Celý turnaj hraje neuvěřitelné výměny. Minimálně chybuje a jde po soupeřích s hrozným hladem. Ty pauzy mu asi prospívají. Tomáše mám rád a jsem hrozně rád, že mu to vyšlo, ale asi budu fandit Rogerovi. Je to jako letos ve finále AO. Přál jsem to oběma, ale Federerovi o nic víc. Kdyby ho Tomáš porazil, tak doufám, že to vyhraje celé :).
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:00Od: pockerface
Právě, že se obávám, pokud by se mu to SF náhodou podařilo vyhrát, tak finále nedá. Podle mého na 90% tam bude Čilič a fakt nevěřím, že by ho Tomáš dal.
[ Reagovat ]
12.07.2017 22:36Od: Lina
A kolik z nás věřilo, že se Tomáš dostane tak daleko? Psalo se tu, že konečná je 3. kolo. Přiznám se, že jsem mu taky moc nevěřila po předešlých výkonech, jenže on ukazuje svou hrou, že jsme se mýlili. Jestli porazí Federera, toť otázka, ale už bysme ho měli přestat podceňovat, nezaslouží si to. Nevzdává to a snaží se.
[ Reagovat ]
12.07.2017 23:05Od: pockerface
Já jsem mu věřil, že dojde do Q, pokud cestou nenarazí na Lopeze. Toho mu odstranili z cesty, tak že OK. Přiznám se, že ani nevím jestli ho měl v pavouku. Ale Lopez je hráč na kterého Tomáš prostě neumí zahrát, naštěstí se nepotkali.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:32Od: Chrenda Tomáš
super, už trochu toho štěstíčka potřeboval. No a teď je to těžké rozhodování. Tomášovi určitě budu víc fandit proti Rogerovi, kterému bych ten 8 titul fakt přál, ale Berďovi ten 1. přeji víc. Tak doufám, že to semifinále nebude probíhat jako na AO, ale jako v USA, kde měl Tomáš mečbol, ale nedal to. Takže jako vítěze Wimblu bych si přál za chlapi Tomáše nebo Rogera a za ženské Magdu nebo Johanu. Děj se vůle Boží. :-)
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:44Od: pockerface
Jo kdyby to už bylo finále, tak bych ještě tu případnou porážku Rogera skousl, ale je to pořád "jen" SF. Pokud by Tomáš Rogera přece jen porazil, tak nevěřím, že si poradí s Marinem. No ještě by možná dal Queryho, ale Čiliče nedá. A než Marin vítěz Wimbledonu, tak to na 100% Roger.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:53Od: Chrenda
Tak já věřím, že druhé finále Wimblu by si Tomáš už nenechal utéct. Myslím, že by to byla slušná bitva s Čiličem. Ale přiznám se, že moc nevěřím, že Tomáš Rogera přehraje. Ten prostě hraje famózně a nikdo, píšu NIKDO na něj v současnou chvíli asi nemá.

Tomáš měl už několikrát slušně umetenou cestičku ke GS titulu a nikdy toho nevyužil, tak nyní holt musí jít nejtrnitější cestou co existuje a pokud se prodere, tak opravdu získá nehynoucí slávu, protože se vždycky bude psát, že překazil Rogerovi 8 titul z Wimblu. Ale to je asi jenom sci-fi. :-(
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:08Od: pockerface
Roger to podle mého nepustí. Rafa pryč, Novak pryč, Andy pryč, nikdo neví co bude za rok. Příští rok může hrát Roger prd, nebo půjde zase před RG koupat tentokrát kluky a může být po všem :-). Roger ve svém věku už musí využít každou nabízenou šanci a tohle je šance jako prase.
[ Reagovat ]
12.07.2017 20:11Od: Franky
presne tak toto je velka sanca z trochu upravenou hrou a novym trenerom v zadech by si to uz nemal nechat ujst. Ked tak jedine ze sa Beda vyspi do zivotneho dna lebo si to bude musiet uhrat sam od zaciatku dokonca
[ Reagovat ]
13.07.2017 13:40Od: turista
Čilič se nemusí do finále vůbec dostat. Querrey je v laufu a má zabijácký instinkt.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:30Od: Smazaný účet
Pokud bude na servisu Tomáš takový výborný může Rogera prorazit hraje k nepoznání s přehledem a to nemluvím o tom že měl v prvním setu prachbidne %prvniho podání a stejně do dotáhl do zkrácené hry!hraje fakt skvěle.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:31Od: spaniel
Lol
Expert je zpatky.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:36Od: Smazaný účet
Chci se zeptat nevíte někdo jak hrál nadal?
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:52Od: Franky
na mallorke si zahral 2sety so strykom ktoreho porazil v dvoch tejbrejkoch :) zapas sledovalo 5divakov
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:37Od: Smazaný účet
:-)))
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:31Od: Tuttovka
Novak ovšem nereturnoval a hrál dost pasivně. To od Rogera čekat nemůže. Ten po něm půjde fest.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:26Od: letityfanousek výborně Berdych
ještě vyhraj dvakrát a budeš slavný
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:24Od: Mayo
Len škoda, že v druhej polovici bude nudný finalista
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:24Od: Mayo
Paráda Roger! Totálne ponizil Miloska podľa očakávania. Dúfam, že si ide pre 19
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:51Od: Franky
to sme 2..
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:23Od: Lunej.. Hm
tak zase vyhrál Roger, bože to je nuda. :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:24Od: baggik
Kvéry
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:26Od: Lunej..
Jj, škoda, že Muller nepřekvapil.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:30Od: sprchon
Překvapil ve 2. kole.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:22Od: Mayo
Berda!
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:22Od: baggik
Djokovič není fit a proto vzdal. Bylo to patrné, neboť tenista proslulý svou obranou dnes vypouštěl gamy na returnu, zkušeně dotáhl set do tiebreaku bez nějaké větší mezihry, ale tam už odpadl úplně a posléze skrečoval.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:26Od: Smazaný účet
Houby v prvním byl v poho hrál naplno ale tomas byl o fous lepší proto zaslouží semi.bravo Tome běž si pro titul letos na to máš!!!
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:21Od: Pavlis
První set super, dva gamy druhého též. Ale pakliže byl Novak indisponován, těžko říct, do jaké míry tím byl zápas ovlivněn. Škoda, těšil jsem se na plnohodnotnou bitvu. Novak asi fakt měl hrát v pondělí a včera mít volno.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:48Od: pockerface
Já už to psal během zápasu, že se mi zdá jako kdyby Novak hrál tak na 60-70%. Že je neslaný, nemastný, není v té své provozní teplotě.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:20Od: George_Renel
Tomáš obhájil loňské SF body a to čekal málokdo.
Navíc po dobrém výkonu, který nemůže snížit ani skreč Djokoviče.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:22Od: Lunej..
Znáš to, dneska se zase najde holí a psů... :)
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:18Od: kada.tom
Tomášovi gratuluji k postupu, byť skreč soupeře ji výrazně ponižuje, no ..
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:20Od: Lunej..
Rogerovi taky skrečnul Dolgo a nikdo to extra neřešil a Rogera neponižoval.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:24Od: EllNino
vždyť nemluví o ponižování Tomáše, ale výsledku, který není plnohodnotný ... jinak je Tomáš prostě v semifinále, a je jedno, jestli po skreči, nebo ne
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:28Od: Lunej..
Já narážím na něco jiného, ale to je jedno, asi jsem to blbě napsala. Oproti wimblu tuším v r. 2013 je skrečí a úrazů naštěstí mnohem méně.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:29Od: sprchon
Já tu nebyl, tak nevím. Ale divím se, jestli kaďák neponižoval. :D
[ Reagovat ]
12.07.2017 21:02Od: turista
No to co tady projde Dolgopolovovi a Kližanovi bez povšimnutí Novakovi na TP neprojde. Má tady minimum příznivců. Berďa pokud najde nějakou cestu k vyřazení Fedexe tak už tenhle GS vyhraje. Druhou šanci nepustí.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:15Od: kada.tom
aneb jak švýcarskej egoista k titulu zadarmo přišel ...

užsnad jen Marin ho může stopnout ... nebo teda dneska Milos, ale to by musel sakra zabrat
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:16Od: Lunej..
Prosímtě, ještě mám v paměti minulý Marinův totální kolaps s Rogerem, takže si nedělej naděje.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:18Od: kada.tom
na druhou stranu by byla taková finálová odveta moc sladká :-)
ale do toho je ještě daleko, ani jeden v tom finále není, jeden dokonce ani v SF
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:19Od: Lunej..
Dneska jsem přála víc Gillovi, protože hraje krásný tenis a je to můj oblíbenec. Marin zabral, ale s Rogerem by musel předvést lepší výkon, pokud na to dojde.
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:50Od: Franky
aneb jak kada tom znovu vykadil nieco na TP...neunasas pekne co? ;) Rog si ide sebavedomo za 19majorom a Djoker s Nadalom sa mozu len prizerat
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:14Od: Roger4EVER "Vzdal kvůli bolestem prvého loktu"
A který loket je prvý?
[ Reagovat ]
12.07.2017 19:24Od: Miselin
Asi to nebude ten lvý...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist