Federer a spol. suverénní, set ztratil jen Djokovič

  • AUSTRALIAN OPEN MUŽI - Úvodní grandslam sezony pokračuje bez velkých překvapení. Ve dvouhře mužů se favoritům dařilo i dnes. Pohodlné postupy si zajistili Federer, Verdasco, Davyděnko a přes ztrátu první sady nakonec také Djokovič. Melbourne se již s jistotou může těšit na duel Hewitta s Baghdatisem.
    21. 1. 2010, 12:00 | Aktuality |  118 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Roger Federer měl v úvodním kole značné problémy s nerozehraností a s nevyzpytatelným Andrejevem se polovinu zápasu trápil. Poprvé od roku 2003 prohrál v 1. kole grandslamového turnaje set, ale nakonec chytil rytmus a zápas ukončil 'kanárem'.

V pekelném tempu začal i dnešní duel s Victorem Haneskem. Rumuna zničil 52 vítěznými údery a za sto minut zvítězil 6-2 6-3 6-2, aniž by prohrál svůj servis.

"V prvnim kole jsem měl těžký los, a chvíli mi trvalo, než jsem se rozehrál. Ani dnes jsem nechtěl soupeře podcenit a hned od úvodu jsem se chytil. Dařilo se mi hrát míčky po lajně, ze kterých bylo hodně vítězných úderů," pochvaloval si osmadvacetiletý Švýcar.

Čtvrtek na Australian Open:

Češi dohráli. Debaklem se loučí Kvitová, Benešová i Hájek

Ivanovičová v Melbourne končí, nestačila na Dulkovou

V dobrém rozpoložení zůstával i po otázce, jak vnímá v skutečnost, že se před deseti lety právě v Austrálii seznámil se svou současnou manželkou Mirkou Vavrinecovou. "I po 10 letech jsem s ní šťastný," obrátil se na svou ženu v publiku. "A s dětmi je velká zábava. Dnes mě určitě čeká ještě přebalování," rozesmál diváky včetně britského prince Williama švýcarský tenista.

Dalším soupeřem světové jedničky bude Španěl Albert Montaňes, který se dokázal dostat ze ztráty dvou setů proti Stephanu Robertovi z Francie.

Dá se předpokládat, že Federer roli favorita zvládne a v osmifinále narazí na velmi těžkého soupeře. Jeho potencionální sok vzejde z duelu Hewitta s Baghdatisem. Ti spolu v Melbourne hráli před dvěma lety a Australan se tehdy z pětisetové výhry radoval v půl páté ráno.

Lleyton Hewitt dnes zvládl duel s americkým kvalifikantem Donaldem Youngem, který držel krok jen v první polovině zápasu. Finalista z roku 2005 tak zatím ještě neztratil ani set.

Marcos Baghdatis hrál finále v Melbourne o rok později, kdy dosáhl svého nejlepšího grandslamového výsledku. Kypřan vyhrál minulý týden turnaj v Sydney a získané sebevědomí mu možná pomohlo k dnešnímu obratu proti Davidu Ferrerovi. Španělský tenista, jenž loni na podzim díky 'z mrtvých vstání' proti Štěpánkovi pomohl své zemi k triumfu v Davisově poháru, dnes navzdory své skvělé fyzické připravenosti přišel o náskok dvou setů a po velkém boji prohrál. 

Kyperský tenista, podporovaný bouřlivou skupinou fanoušků, v rozhodujícím dějství bojoval únavou, o první vítězství nad Ferrerem se ale již připravit nenechal.

"Viděl jsem, že je  taky trochu unavený a to mi rozhodně pomohlo bojovat," přiznal Baghdatis. "Ucítil jsem šanci a zase se mi začalo dařit. Jsem šťastný, že jsem vyhrál."

Davyděnko soupeře nenápadně drtí
Nejméně gamů během dvou kol ztratil nenápadný favorit letošního Australian Open Nikolaj Davyděnko. Kindlmann a dnes Ilja Marčenko dokázali proti ruskému tenistovi získat dohromady jen deset her.

Davyděnko ve druhém kole zametl na kurtu číslo 2 i s ukrajinským soupeřem a letos zůstává neporažen. Se současnou formou by stabilní hráč první světové desítky mohl pomýšlet v osmadvaceti letech na první grandslamové finále.

Příštím soupeřem posledního vítěze Turnaje mistrů bude Juan Monaco. Argentinec dnes otočil utkání s Michaelem Llodrou, přestože prohrával již 0-2 na sety.

Davyděnko letos už porazil Nadala i Federera a ve čtvrtfinále by patnáctinásobného grandslamového vítěze světa mohl narazit.

Podobně jako Federer vstoupil do Australian Open ztrátou setu i Fernando Verdasco. Ale také španělský tenista se již dostal do rytmu a svého druhého soupeře zničil. Ukrajince Sergejeva deklasoval 6-1 6-2 6-2 a pokračuje v cestě za obhájením loňského semifinále. 

Djokovič otočil utkání ofenzívou
Jediné drobné klopýtnutí dnes z favoritů předvedl šampion z roku 2008 Novak Djokovič. Srbský tenista v Areně Roda Lavera prohrál se Švýcarem Markem Chiudinellim první set, další průběh utkání už ale zcela ovládl a zůstal ve společnosti úspěšných tenistů turnaje. 

"Tenhle kurt je pro mě velmi speciální, protože jsem tu získal svůj jediný grandslamový titul. Mám na to krásné vzpomínky" řekl Djokovič po utkání, v němž spáchal 9 dvojchyb a 52 nevynucených chyb. 

"Musím být více trpělivý," uvědomuje si dvaadvacetiletý Srb. "V některých zápasech se mi to daří, v některých ne. Musím ještě dozrát a zlepšit se."

Nespokojený byl především z úvodu utkání. "Byl jsem dost zklamaný, protože se do mě pěkně pustil. Hrál agresivně a skvěle se pohyboval. Já se automaticky začal bránit a čekal na chyby," popisoval Djokovič. "Pak se ukázalo, že nejlepší oranou je útok." Teď světovou trojku ho čeká Uzbek Istomin.

- AUSTRALIAN OPEN (Austrálie / Melbourne, tv. povrch) -
čtvrteční výsledky mužů (21. 01. 2010)

Dvouhra - 2. kolo:
Južnyj (20-Rus.) - Hájek (ČR) 6-2 6-1 6-1
Federer (1-Švýc.) - Hanescu (Rum.) 6-2 6-3 6-2
Djokovič (3-Srb.) - Chiudinelli (Švýc.) 3-6 6-1 6-1 6-3
Davyděnko (6-Rus.) - Marčenko (Ukr.) 6-3 6-3 6-0
Verdasco (9-Šp.) - Sergejev (Ukr.) 6-1 6-2 6-2
Tsonga (10-Fr.) - Dent (USA) 6-4 6-3 6-3
Baghdatis (Kypr) - Ferrer (17-Šp.) 4-6 3-6 7-6(4) 6-3 6-1
Haas (18-Něm.) - Tipsarevič (Srb.) 4-6 6-4 6-3 1-6 6-3
Hewitt (22-Austr.) - Young (USA) 7-6(3) 6-4 6-1
Monaco (30-Arg.) - Llodra (Fr.) 3-6 3-6 7-6(5) 6-3 6-1
Almagro (26-Šp.) - Becker (Něm.) 6-4 6-2 3-6 4-6 6-3
Montaňés (31-Šp.) - Robert (Fr.) 4-6 6-7(3) 6-2 6-3 6-2
Istomin (Uzb.) - Berrer (Něm.) 7-5 6-3 6-4
Falla (Kol.) - Granollers (Šp.) 6-4 6-1 6-3
Koubek (Rak.) - Dodig (Chorv.) 7-6(4) 6-1 6-2
Kubot (Pol.) - Giraldo (Kol.) 6-4 3-6 6-3 6-1

Čtyřhra - 1. kolo:
Dlouhý, Paes (3-ČR/Indie) - Friedl/Škoch (oba ČR) 6-3 6-1
Damm/Polášek (14-ČR/SR) - Matosevic/Tomic (Austr.) 6-2 6-1 Gonzalez/Ljubičič (Chile/Chorv.) - Čermák/Mertiňák (6-ČR/SR) 6-3 7-6(7)

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (118)
22.01.2010 10:34Od: Romario Pro andrewa
Co v Ty doufáš vůbec není důležitý, v co doufám já taky ne, důležitá je realita, jestli jsem Tě dobře pochopil nepřeješ Rogerovi, ale uvědom si kdybys uměl jen 20% toho co umí, byl by jsi machr, co si myslí ,že osvobodil svět, když tě tak čtu nic jinýho si nemyslím,......... Rafa, Del Potro, a ostatních si cenním taky i když Roger je jeden, a jetli ho minulý rok dojaly okolnosti, nemá se za co stydět, vůbec nevíš co se mu v tu dobu honilo hlavou a Rafa byl takový frajer, že se málem rozbulil taky, tak se sklidni a uvědom si, že jsme lidi, ale to těžko někteří lidi uznají, to je fakt,...
[ Reagovat ]
21.01.2010 20:56Od: Romario hustobag
Myslím, že se toto opakuje skorem každý Granslam, že světová špička postupuje, občas vyjímka potvrzuje pravidlo, ale na tento turnaj se všichni ti top hráči připravili, kdyby to náhodou vyhrál Federer, tak by vyhrál asi jeden z nejtěžkých turnajů v kariéře, formy jednotlivých hráčů jsou obdivuhodné, Davyděnko,vyspělý Del Potro, Rafa opět velmi dobré, Můra,Djoker, Verdasco,Rodick , to bude osmička nejlepších, možná ,.... A kdo má slabší formu?, snad jen Djoker nebo Můra, Verdasco ,na pohár útočit nebudou.......
[ Reagovat ]
22.01.2010 07:23Od: Smazaný účet Re: Re: Romario - Lúzr McEnroe II. bezpochyby nevyhraje
Tak já teda doufám, že McEnroe II. letos nevyhraje žádnej turnaj a už vůbec ne GS, pravděpodobnější je, že na AO skončí v slzách(podobně jako loni), což bych mu z celého srdce přál, neboť já přeju štěstí a úspěchy skromným lidem, kteří si to zaslouží, ne sebestředním pitomcům, jenž mají hvězdné manýry(např. McEnroe II.).
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:41Od: carolyn
To je snad tady každému jasné, že Fedex nebude hrát do padesáti, né? Logické je že jednou hrát přestane, každý s tím počítá. Já nevím co je na tom podivuhodného, že po tom co za svůj život odehrál jednou zkončí?
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:46Od: Smazaný účet
carolyn..ty jsi taky psala, ze prejes AO Djokovi, ze?
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:48Od: carolyn
Přeju, tím ale netvrdím že to vyhrá, to nemůžu vedět :-) Djoka!!!!!!! :-D
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:50Od: Smazaný účet
Jistě, Djoka je šampion, potenciál má neuvěřitelný, umí bránit i skvěle útočit, jen si to musí srovnat v hlavě. Los mu celkem nahrává, na osmi to vypadá na Južneho a pak Tsonga nebo Haas.
[ Reagovat ]
22.01.2010 07:28Od: Smazaný účet Re: Carolyn
No vidíš, já zase vidím Elegánův konec kariéry jako jedno velké štěstí, protože v tenisovém světě pak bude o egoistu méně.
[ Reagovat ]
22.01.2010 10:14Od: Mercury
Velkým štěstím by pro zbytek společnosti bylo, kdyby takovým hlupákům, jako jsi ty, byl zakázán přístup k PC. Snad z toho vyrosteš.
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:36Od: Smazaný účet
Lol a uz to tu zase zacina :D doufam, ze AO vyhraje kdokoliv krom svetove jednicky a dvojky.. Djoka a spol do toho! :)
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:37Od: Smazaný účet
Ano, osobně doufám v triumf Djokera. Kdyby to nevyšlo, tak bych to přál klidně i Murraymu, aby ho už koenčně začali brát vážně a nedávali mu nálepku hráče, která nezvládá grandslamy. Taky klidně ať vyhraje Arod nebo DelPo.
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:44Od: Smazaný účet Re: tomasinho
Tu "nálepku" jsem dal asi já níže, ale já to nemyslel zle. Já ho beru velmi vážně, spíš jsme tipovali možnosti a výhledy pro výsledek případného zápasu Murray - Rafa, co by mohlo hrát pro a proti. To neni nic proti Murraymu...
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:44Od: Smazaný účet
Jj, souhlas. A taky doufam, ze finale bude bez svetovy jednicky a dvojky..at je tam nekdo jinej :)
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:47Od: carolyn
I já se přidávám :-))) chce to změnu!
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:48Od: Smazaný účet Re: RE:Olfess
Ne, já nemyslím tebe, ale mezi experty i tady někteří "odbornící" ho tak nazývají. Sám i přiznal, že chce začít hrát trošičku více ofezivně, je to brit, takže bych se zas tak nezlobil no. Každopádbě jeho qf s Rafou bude vynikající podívanou.
[ Reagovat ]
21.01.2010 20:54Od: Smazaný účet
To já doufám že Rafa obhájí,ať si klidně spadne na 3 místo kdyby to vyhrál tak se nic neděje.Za tu loňskou sezonu pokaženou zranění (tudíš náhodou) si aspoň finále zaslouží.RAFA VAMOS!!!
[ Reagovat ]
21.01.2010 20:56Od: Smazaný účet Re: Re:Secaa
Tak já jsem během loňska na Rafu změnil názor a nevadilo by mi, kdyby vyhrál. Za to trápení si to zaslouží, to je fakt, ale mí favoriti jsou trošku jinde - Djokovič, Verdasco, Roddick, Gonzalez, Hewitt.
[ Reagovat ]
21.01.2010 20:59Od: Smazaný účet
Z těch co jsi psal tak první dva patří mezi TOP oblíbence a ti další tři né přímo nesnáším,ale nemám je rád ... finále Rafa x Nando/Djoko by pro mne byl vrchol!
[ Reagovat ]
21.01.2010 21:17Od: Smazaný účet Re: tomasinho
Docela se s tebou shodnu :) pokud o tve favority a oblibene hrace. I kdyz muj nej hrac je uz leta nalba..a s tim to vypada vselijak :(. Pak jeste Blake nebo Bellucci.
[ Reagovat ]
21.01.2010 21:38Od: Smazaný účet
Nalba je taky velký sympaťák a je mi líto, že teď nemůže hrát.
Secaa: Taky si přeju finále Rafa-Novak, jejich zápasy mě prostě baví nejvíce ze všech, ať si každý říká, co chce. Přinejhorším Novak-Murray.
[ Reagovat ]
21.01.2010 22:28Od: Smazaný účet Re: SECAA
Ale myslim,ze at tak nebo tak-nezaslouzi si to 3 misto RAFA...byl zraneny,ale bojuje,je to tezky,zrejme 3 bude,ale verim mu,udela letos vse aby vyhral FO..pak bude sbirat body,ale on nebude hrat dlouho,to ti muzu na stopro rict,tak at neco vyhraje jeste!
[ Reagovat ]
21.01.2010 22:31Od: Smazaný účet Re: tomasinho
NALBA,velika skoda,ze tady neni,mam ho rada,stejne tak FERNIHO..vstavam kvuli nemu,ma jistou sanci s KOLJOU,ale bude to na 5 setu..strasne bych chtela finale NOVAK A RAFA A BOJ O 2 MISTO(i kdyz to by bylo jasne),ale byl by to krasny zapas.
[ Reagovat ]
22.01.2010 06:51Od: Smazaný účet Re: re:saskia
Nechci nic říkat, ale kdyby bylo finále Novak-Rafa, tak je jasné, že dvojkou bude Novak, i kdyby Rafa vyhrál. Rafa by oproti loňsku nezískal žádné body a Novak loni udělal jen čtvrtfinále a 360 bodů.
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:22Od: Mercury Barney+Andrew
Barney pokud přijmu teorii, že Andrew1 neni tvoje alter ego, tak se tady konečně našel kamarád pro Tebe :) trapnou zaujatostí vůči Federerovi, neschopností reagovat k věci a vyjádřit se k tenisovému světu vně panujícího krále Rogera I. Fedexe (= to spojení proto abys me mohl znova označit za elegán fanatika) mi Tě silně připomíná a myslím, že je to tvá spřízněná duše..blbý a blbější :)
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:25Od: Smazaný účet Re: Mercury
hlavně aby ses tady nezapomněl ukázat, až tvůj král zase padne s brekem :DDDDD
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:31Od: Mercury
Pokud se nemýlím, tak jsem tady psal příspěvky po prohraných finále loni s Nadalem v Melbourne i po další pětisetové porážce s JMDP na podzim. Tak co víc chceš? :) Navíc byl v minulém roce navzdory slzám v Austrálii ve finále všech GS turnaju, z nichž dva vyhrál a ve dvou padl po pěti setech. Tak já nevím, proč si ty prognozy neodpustíš, když vidíš jak to nakonec dopadlo minule.
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:34Od: Smazaný účet Re: Mercury
hh a vy fanatici si zase naivně myslíte, že bude vyhrávat do padesáti, že? Ježiš jak já si to budu užívat, jak bude padat ke dnu, o tom se ti ani nesní :DDD A moooc rád bych vždycky po každé prohře (a že jich bude) viděl ty vaše protažený ksichty :DDDD
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:36Od: Mercury
Ježiši ty jsi fakt magor. To si myslíš, že je nějáký objev? Vždyt je přirozené, že už je za svých herním zenitem, stárné, stejně jako hráči jeho generace typu Haase nebo Roddicka...už se příliš zlepšovat nebude a je jasné, že těžko může další tři roky vyhrat jeden GS za druhym jako dosud. To myslím nečeká ani jeho největší fanoušek. Ohánět se tímto je přinejmenším hloupé.
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:39Od: Smazaný účet Re: Mercury
reagoval jsem jen na tuhle tvoji fanatickou větu "Tak já nevím, proč si ty prognozy neodpustíš, když vidíš jak to nakonec dopadlo minule"

Na každý prase se vaří voda, neboj :DDDDD
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:53Od: Mercury
Tak idiotské rčení může použít jen omezenec tvého kalibru. S tebou se proste normalne bavit nedá.
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:57Od: Smazaný účet Re: Mercury
bohužel pro tebe je to svatá pravda, ty prudce inteligentní fanatický joudo .))
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:05Od: Mercury
Ty mě říkáš, že jsem fanatik? :D já nevim, ale kdyby tady nebyly články o tvém milovaném Fedexovi, tak by ses k ničemu jinému nejspíš nevyjádřil, protože zatím se s tebou o tenise jako takovém a ostatních hráčích nedá bavit..člověk tu jen registruje ty tvoje zvratky a klepe si na čelo, co jsi to za vola.
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:13Od: Smazaný účet Re: Mercury
a ty si o sobě myslíš co, Mirku Dušíne? Podívej se na svůj blitek z 18:14 a pak už se nemusíš ptát, jestli jseš fanatik! Ano, jseš, dost velkej a ujetej na úžasným a bezchybným Rogírečíčkovi
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:18Od: Smazaný účet Re: Mercury
navíc když jseš tak moc prudce inteligentní, tak bys měl vědět základní věc, a sice, že ve 3. pádu (komu,čemu), se píše MNĚ, ty blbečku! :DDD

"Ty mě říkáš, že jsem fanatik?"
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:24Od: Mercury
Ze souhlasim s něčím názorem, který navíc není nijak fanatický, jako veškeré tvoje příspěvky, mi přijde docela normální :D
A jestli se hodláš uchylovat ke zkoumání pravopisu, tak ti teda dochází dech dřív než jsem čekal :) myslím, že každý dělá chyby..kromě Rogera a tebe! :D
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:31Od: Smazaný účet Re: Mercury
néé néé, já jen, že až se tady budeš příště zase snažit hrát na chytrolína a rozumprdu s používáním odborné terminologie, tak se douč pravopis, vypadá to blbě :DDDD
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:34Od: Smazaný účet Re: Mercury
btw, to, že ti nepřipadá kupa exkrementů od abudabiho nijak fanatická, je způsobeno tím, že si nevidíte (fanatici) do huby, ani na špičku nosu!
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:35Od: Mercury
Můžu si mluvit jak chci. A právo chybovat je snad taky lidské. Navíc diskuze s tebou pro me nejsou natolik dulezite, abych to po sobe četl ;) Jestli neco uz zacina vypadat dost blbe, tak je to tvoje omílání jednoho tématu pořád dokolečka. Až budeš znát co se tenisu týče i něoc jiného než Federera - dej vedet. Do té doby zkus omezit své dementní příspěvky na minimum. Myslím, že to ocení fanoušci všech tenistů.
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:54Od: Smazaný účet Re: Mercury
:D zase chyba, mělo tam být - "Myslím, že to ocení všichni fanatičtí fanoušci jednoho pana arogantního tenisty."
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:57Od: Smazaný účet Re: Barny
Ty jsi jak sněhulák, co se těší na sluníčko...
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:58Od: Smazaný účet
Ja bych ocenil kdyby tu bylo min debi*lnich hadek mezi tabory Federer x Nadal..
[ Reagovat ]
21.01.2010 20:03Od: Smazaný účet Re: manhoef
debi*lni hádky mezi tábory Federer x Nadal by nikdy nevznikly, kdyby nebyli debi*lni fanoušci Federera!!!
[ Reagovat ]
21.01.2010 21:24Od: Mercury Re: Barney
Není zde debiInějšího fanouška než jsi ty. Ty ani nejsi fanoušek. Pouze antifanoušek Federera a provokatér. Nic víc.
[ Reagovat ]
21.01.2010 17:26Od: Smazaný účet
Ešte niečo k Fedemu. Vždy trocha taktizuje, čo sa nemusí niekedy vyplatiť. Súhlasil by som s názorom, že úroveň jeho hry a formy sa ukáže pri ťažších súperoch. Andrejev v 1. kole nebol jednoduchý súper, čo sám potvrdil. Djoko tiež odohral 4. sety, Delpo dokonca 5. Keď niekto niekoho valcuje v úvodných kolách, môže to znamenať len to, že má dobrý žreb a súperi mu vyhovujú. Nič viac. Príkladov je dosť.
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:14Od: Mercury
Souhlasim ve vsech bodech :)
[ Reagovat ]
21.01.2010 18:19Od: Smazaný účet
a zase.... pořád dokola ho tady budou velebit, obhajovat, vynášet do nebes apod. Vsadím se, že kdyby neztratil ani set, suverénně všechny drtil, tak to tady nenapíše!
A další elegounovci jenom přiblble přitakávají, fakt diagnóza...
[ Reagovat ]
21.01.2010 20:11Od: Smazaný účet Re: Mercury 18.14
Dnes som videl jeho zápas s Hanescom. Hral výborne, samozrejme aj vďaka súperovi, uvídíme ako to pôjde ďalej.
Čo sa týka Barnyho, netreba mrhať energiou.
[ Reagovat ]
21.01.2010 20:14Od: Smazaný účet Re: Barny
Počuj ty tie nicky nejak meníš, orientuješ sa v nich ešte?
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:59Od: Smazaný účet
Sorry, že to nepatrí k titulke. Ale viedli sme s niektorými diskusiu o názore na Davydenka. Tak Vám dávam do pozornosti, len jeden z jeho názorov.

"Davydenka často ironizujú pre jeho usilovnosť v zbieraní štartov a prémií. "Som Rus a Rusi vždy hovoria o peniazoch. Sme na ne zaťažení a dávame prednosť hotovosti. Kreditné karty sú pre vás, panstvo," upozornil 6. muž svetového rebríčka, ktorý si tenisom zarobil už takmer 14 miliónov dolárov, ale po jesennom triumfe na "Masters" v britskej metropole vyslovil pochybnosť, či si už môže dovoliť byt v Moskve".
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:34Od: Smazaný účet Hawitt - Baghdatis
Bude nejen velmi zajímavým zápasem následujícího kola, ale pokud vítěz pomýšlí na další postup (přes Federera) měl by utkání ukončit rychle. Vzhledem k věku těchto aktérů, prodělaných zraněních a začátku sezóny by absolvování dlouhého náročného pětisetového zápasu mohlo být posledním kolem, i když budou mít den pauzu. Vím, že je Roger favorit, ale vzhledem k jeho současné, na jeho poměry ne zcela optimální formě, je teď k poražení. A dále se nabízí úvaha, že pokud by padl Federer, je tím otevřená cestička pro Kolju, protože porazit 3 takto dobré hráče po sobě následujících zápasech na 3 vítězné nebude snadné. Velmi zajímavý úsek pavouka ;).
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:37Od: Smazaný účet
Tím jsem se nechtěl dotknout Fernanda, ale nepředpokládám, že přejde přes Kolju. Nebyl bych proti, jsou u mne tak nastejno :).
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:42Od: Smazaný účet
Nando je můj druhej nej hráč a doufám že Kolju udělá.Typ je 3:1 sety.
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:52Od: Smazaný účet Re: Secaa
Pokud bude hrát Kolja tak, jako předešlé turnaje, tak si Fernando vyhraje tak maxi setík, dle mého názoru. Kolja je psychicky v jiné Galaxii. Jedině ještě, že by mu vadily ty Fernandovy lifty a ztrácel tím přesnost vlastních úderů, ale pochybuju. Neznám vzájemnou statistiku zápasů.
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:57Od: Smazaný účet
Uvidíme nechme se překvapit :) ;)
[ Reagovat ]
21.01.2010 17:08Od: Smazaný účet
tam to zalezi na hlavne na Nandovi, Kolja si bude pravdepodobne strilet standart z poslednich mesicu, pokud nando bude hrat hodne dobre mohl by ho udelat... ale myslim ze s nim Kolja vymete 3:0 max 3:1 uz jenom kvuli slabsi psychice :)
[ Reagovat ]
21.01.2010 17:18Od: skott
Tak zapas Hewitt/Baghdatis uz pri rozlosovani pavouka pro me byl, tim na co se nejvic tesit v prvnim tydnu a po vcerejsim obratu Baggyho jeste vic.Ta jeho prace s fanousky je neuveritelna, jak je umi vyhecovat, bude to hodne blaznivej zapas, pokud se da Marcos do poradku.Chytali ho dost krece, kdyz mel doservirovat posledni gem a zvladnul to tak tak.No a kdyz sunda triko, je videt, ze ma i nejaky to kilo navic a to proti Lleytonovi muze hrat roli;-)
[ Reagovat ]
21.01.2010 17:21Od: Smazaný účet Re: ..
tak verdascovi by som postup prial a s hrou podobnou rafovi by mohol potrapit aj rogera ale pri davydenkovej hre nebude mat verdasco tolko casu na tie jeho koule ten nedava cas nikomu a hlavne u nadala a verdasca to je citit kedze tyto dvaja frajeri na tie svoje topspiny potrebuju troska viac casu ale ak pojde verdascovi servis a priblizi sa vykonom z mynuleho roka moze davydenka vyradit ,v kazdom pripade to bude perfektny zapas a ked si predstavim zapas roddicka s potrom tak uz sa nemozem dockat vykendu budu nadherne zapasy
[ Reagovat ]
21.01.2010 17:30Od: Smazaný účet
Já vám taky nevnucuji tento názor.Však uvidíme,já si myslim ho Nando udělá ...
[ Reagovat ]
21.01.2010 19:24Od: Smazaný účet Re: Secaa :)
Ale jasně že né. Jenom všichni přemejšlíme nahlas ;), v poho..!
[ Reagovat ]
21.01.2010 20:58Od: Smazaný účet
Já jsem pořád "v poho" :)) ;)
[ Reagovat ]
22.01.2010 16:50Od: misoSK
nejake to kilo naviac mal vzdy a napriek tomu ma skvely pohyb, ja sa skor obavam unavy po zapase s ferrerom ale verim ze ta atmosfera(australski fanusikovia vs.cyperski/grecki)ho dokaze vyhecovat k zivotnemu vykonu
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:18Od: Smazaný účet
super Marcosi! porazit Ferrera v 5 setech svědčí o výborné kondici ale s Hewittem to bude obrovská bitva.....věřím žeto zvládneš a pak zavřeš hubu všem trapným elegánovcům!
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:26Od: Smazaný účet Re: MisoSK
Taky doufám, že Marcos dojde daleko, a pokud se utká s McEnroem II., tak doufám, že ho vystřelí ze šortek. Umím si pak představit, jak ho budou Elegánovci na tomto portálu oplakávat, až se rozbrečí nebo nepodá ruku rozhodčímu.
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:21Od: misoSK
baghdatis vs. ferrer,to bol zapas, neskutocny obrat marcosa, verim ze to moze dotiahnut daleko
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:17Od: Smazaný účet
Tipsarevic vs. Haas ten konec, super. Videl jste to nekdo cele?
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:42Od: Jakub vítěz AO
Nevím kdo vyhraje AO, neboť můj favorit zatím nepředvádí úplně nej tenis.
Spousta lidí píše superlativy o Daviděnkovi. No zatím neměl pořádného soupeře tak nevím, podle mě mu např.Nadal mu nedovolí ani set, ale k tomu se bude přes Verdaska těžko dostávat . Nadal předvádí parádní tenis, má tak o 20% lepší servis než minulýá rok, zhubnul a vypadá že uderově už je jistější. Djokovic nehraje zle a Murray také ne. Federer zatím těží z toho, že má velmi dobrou psychiku a hraje rychle, jinak úderově je z první pětky jednoznačně nejslabší( hlavně jeho beckhand je o třídu horší než např. Nadalův), ale to neznamená, že nemůže vyhrát. Verdasko hraje v pohodě a pokud neselže psychicky, tak by mohl být vážným soupeřem pro Nadala ve finále. Nadal asi na cestě pavoukem pošle do Argentiny mého favorita bez formy a i když uznávám že Blake(také můj oblíbený hráč) hrál na returnu dobře, tak trápit se 5 setů s hráčem kterému nejde první servis a průměrně ho dává 180 km/hod také nesvědčí o nějaké velké formě.
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:14Od: Smazaný účet
dobry komentar, mam stejny nazor. Akorat fandim jinym. Jsem ale moc zvedavy jak se to tu dopadne, zatim az prekvapive moc hezkych a hlavne dramatickych zapasu. Jen tak dal.
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:22Od: Vojtaakk
Zatim těžko říct... Ale Davyděnko od začátku sezóny podává vyrovnané kvalitní výkony. Nadalovi taky docela věřim, uvidíme až potká nějakýho ranaře (příští kolo možná Karlovič), 1/4 Murray, ten ho na tvrdších površích poraží takže... Pro Rogera bude určující 1/4 finále, buď Verdasco nebo Davyděnko, pokud tohle vyhraje, je schopnej vyhrát celej turnaj (osobně tomu nevěřim, ale repríza loňského finále by byla fajn) Delpo se trochu trápí, chybí mi ta jeho agresivita.
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:38Od: Smazaný účet Re: re jakub
re jakub tak tez si myslim ze fajn komentar a objektivny a hlavne fanusikom rafy sa to vyborne citalo bodaj by si mal pravdu a k tvojmu oblubenemu potrovi neni v idealnej forme hlavne koli zdravotnym problemom ale v kazdom pripade predvedu vynikajuci zapas s roddickom kde bude mat navrh asi andy snad na tento zapas dojde bude to jeden z vrcholov a snad rafa nesklame a nedovoli pokazit andymu zaverecne kola lebo ako fans rafy djkovica aj federera by sme mali pekne doj ...zaciatok sezony keby nam andy porazil vseckych od rogera az po rafu a noleho
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:52Od: Smazaný účet
Rafa zatím nehraje něco extra ... podle výkonů bych to viděl že hu Murray vyklepne ve 3 setech.Snad se to zlepší ...
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:15Od: Smazaný účet Re: re secca
tez sa toho obavam murray vyzera ze hodne zosilnel a bude velmi nebezpecny ale ak je rafa zdravotne na tom dobre ako vyzera ze je tak urcite vyhrat moze mozno so stastim v koncovkach setov ale vyhrat moze ,hlavne nestravit s kolschreiberom na kurte vela casu aj ked to bude tazke potom s karlovicom usetri sily tam sa nenabeha a do zapasu s andym dat vsecko a mozno to bude stacit
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:15Od: Smazaný účet Re: oprava nicku
sory secaa
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:19Od: Smazaný účet
Uvidíme největší problém dělají Rafovi míčky po lajně,ty proti Lackovi hrál dost často a vůbec mu nešly.Uvidíme každej zápas je jinej a jestli se k Murrayovi dostane tak to vidim 60:40 pro Murraye.
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:20Od: Smazaný účet Re: mazki a secaa
tak murryho SE TEZ OBAVAM,ALE ve 3 setech by se nedal myslim...oni spolu nehraji radi,ale na konci roku bych rekla konec pro RN,ted nevim,ale co vy myslite-byl by pro nej lepsi KOLJA?Myslim o tolik ne..ale aspon to semi by dat mel ne?
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:43Od: Smazaný účet
Karlovič je schopnej "vyesovat" kohokoliv ...
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:47Od: Smazaný účet Re: ...
rafu urcite nie rafa si ustupi a si iva povodi staci jedna slabsia chvilka na servisu v sete a je rafov ,to ako fans rafu si ma dost prekvapil ze sa obavas zrovna iva ak tym vyesovanim si myslel aj rafu aj ked si pamatam ze v quennse sa to ivovi skoro podarilo ale ked to nedokazal na trave tak ani na betone
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:10Od: Smazaný účet
Na tom že fandím Rafovi se nic nemění.Ještě když hrál v Doha tak bych toto neřekl,ale časy se mění.Stát se může cokoliv.Neříkám že ho Ivo porazí nebo že se s Rafou vůbec setká,ale stát se může všechno ...
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:12Od: Jakub Re: to Secaa
Jasně Murray muže Nadala porazit,ale pouze v případě že bude hrát velmi dobrý tenis a ani to nemusí stačit. Nadal je úderově uplně jinde. Beckhandy vyrovnaný, ale na forehandu je Nadal mnohem lepší. Murray to hlavně musí vydržet psychicky. A pokud Nadal bude hrát dobře, jako že hraje, tak se podle mě Murray sesype.
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:15Od: Smazaný účet Re: ..
jj vdoha hral neuveritelne agresivne tak agresivne este turnaj neodohral a ako rafa tak aj jeho tym su si urcite vedomi ze oproti doha ten vykon neni idealny a urcite vedia co maju preto urobit aby sa priblizili k vykonom z doha
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:45Od: Smazaný účet Re: Murray
Výborný by bylo, kdyby se Murray v případném utkání proti Rafovi cítil favoritem nebo byl favorizován, pod velkým tlakem hrát ještě tak dobře na GS nedokázal a trochu by šel dolů. Jinak souhlas se Secou, že Rafa ještě v optimální formě není, doufám, že mu Kohl. neubere sil a u případného Iva je alespoň záruka krátkých výměn :). V případě postupu by mu mohly Máryho servisy po Ivovi připadat jak snadný papíráky ;). Podle mne teď Mary - Rafa 50:50 a bude se to kolo od kola upřesňovat.
[ Reagovat ]
21.01.2010 16:47Od: Smazaný účet
Naprostej souhlas u mne je to zatím 60:40,je také pravda že podle prvních kole se toho tolik vyčíst nedá.
[ Reagovat ]
21.01.2010 17:08Od: Smazaný účet Re: mazki
taky se bojim iva pro rafu....
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:10Od: Smazaný účet Re: Monaco
Já taky doufám, že AO či jiné Grandslamy vyhraje někdo se svým ''osobitým'' stylem, ale hlavně nechci, aby to byl McEnroe II., protože ten si vítězství vůbec nezaslouží, neboť je to zatracenej arogant, jak tvrdí pan Štěrba, který k tomu má i jisté důkazy. Ale Elegán už vlastně několikrát potvrdil, že nesnáší prohry. V mládí nervák, co neunesl žádnou porážku, loni slzy na AO, kde neunesl, že je někdo lepší než on, arogantní vyfuckování rozhodčího, rozbíjení raket a na závěr nepodání ruky rozhodčímu. Kdo by si vlastně mohl oblíbit takového egoistu? Jedině lúzři, kteří to v životě nikam nedotáhli.
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:17Od: Smazaný účet Re: Andrew1
Život mě naučil to, že když něco chci nebo přeji, vždycky neznamená že to tak bude. Nevím, ale já myslím že žádný hráč nechce prohrávat, každý to za svou kariéru nějak dá ve vypjatých momentech najevo a všichni mu to pak dají sežrat, tak je to i z Federerem. Je ale vidět že ho nenávidíš z celého srdce a přeješ mu jen to zlé, to je první možnost, a nebo tady chceš jeho fanoušky jenom naštvat a zažehnout hádku to je druhá možnost. Je mi to ale jedno. Já mám tenis na 1.místě a až na druhém fandění, a na internetu nemám potřebu se hádat, není proč. Mindráky si léčím na kurtu. Zdar
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:35Od: Smazaný účet Re: Andrew1
"Jedině lúzři, kteří to v životě nikam nedotáhli"..úžasná věta, že by povzdech z vlastní zkušenosti? ;-)
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:36Od: Smazaný účet
andrew ty ses asi peknej magor
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:04Od: Vojtaakk Re: re Andrew
Dobrej elaborát, ale stačilo prostě napsat, že mu nefandíš. Jinak pro tebe nebylo minulejch 6 let z hlediska tenisu asi moc šťastnejch co? :-)))
[ Reagovat ]
21.01.2010 22:05Od: Smazaný účet Re: Andrew
Jasne Federer je looser co to v zivote nikam nedotah:DDDDD, kdyt ty ani nevis co povidas
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:00Od: Smazaný účet
Pral bych AO Nadalovy, aby se chytnul. Davidenko, Murray a podobni si to tak nezaslouzi. Byla by skoda, aby v zebricku padal jen proto ze nema co ziskat a muze jen ztratit. Nadal hral vic jak tri roky poctive a trpelive a drel na to aby se dostal co nejdal a pres to ze ho vsichni odsuzovali se mu to povedlo. Kdyz o vsechno prisel diky zraneni. Ted potrebuje trochu stesti a to mu preju.
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:54Od: Smazaný účet Re: kalic
tez bych to prala RAFOVI,AT SE CHYTI..A pravda je,ze WIMBLEDON kazdy musi uznat je nej favorit ROGER.Ale co me stve je toto:dnes FEDERER SUVERENNE POSTUPUJE,v clanku FEDERER rika:...vcera tez NADAL suverenne postoupil A MELI JSME tady clanek o BERDYCHOVI,DELPOVI ATD...Ja nemam zadnou nenavist k RF,ale toto je to,co tady nektere stve a vali to tady uz hodne dlouho...a ani uz nevim co na to rict snad jen ACH JO!
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:12Od: Smazaný účet
To me taky trochu mrzi. Vim, ze objektivita nikdy byt nemuze. Ale preci jen bych celka, ze na takovemto serveru bude venovana vyrovnanejsi pozornost top hracum pluc ceskym hracum. Ale je to dan za to ze Federer toho zatim dokazal nejvic a ma tudiz logicky nejvetsi zakladnu fanousku. Ale to neni jeho chyba nebude kvuli tomu preci hrat schvalne spatne. Nadal jako jeho nejvetsi (a mozna i jediny opravdovy) souper ma proti sobe logicku nejvetsi zakladnu fanousku. Ale to jak to zvlada to je opravdu neco, nikdo neumi prohravat tak elegantne jako Nadal, nikdo.
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:54Od: Smazaný účet Re: kalic
ale jasne,clovek uzna ano hraje dobre,ale vadi mi,ze FEDERER PREBALUJE,F.cura,kaka,deklasuje soupere..je to pravda,alE OSTATNI TEZ DEKLASUJI,zrovna dnes jsem si toho vsimla,proc vcera jsme nemeli postrehy ze zapasu NADALA..je to zbytecna energie vyplytvana,jinak HAAS A TIPSAR jsem videla,myslela jsem si,ze to HAAS vyhraje nakonec,on JANKO taky ty nervy..
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:12Od: Smazaný účet Re: saskia
Promiň, ale zní to od tebe jak kdyby o to Tenisportál Federer prosil, nebo jako kdyby každému nařizoval co o něm mají psát. Jasné že bys chtěl aby psali i o Rafovi a spol, ale nemůžeš vinit Federera z toho. Jestli jsi to myslela jinak tak mně oprav. Díky
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:23Od: Smazaný účet Re: Monaco
na FEDA nevinim,ten za to jasn nemuze,vis myslim to tak,ze to tem ostatnim leze trochu na nerves,ze to vzdy do "ocek" bije...zle to nemyslim,uz o tom tady jednou nekdo psal,jak psali o RF sezone 2010 a o ostatnich nic :o(
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:27Od: Smazaný účet Re: saskia
Aha, tak to jo. Možná je to tím že admin ví že články pod názvem "Federer" mají největší návštěvnost a diskuzi, dobře pro něho.
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:39Od: Smazaný účet Re: Monaco
zrejme jo,to mas ted jak s PLUSHENKEM taky bude kde si sedne,kam lehne...a o tom,ze nadsazuji jeho hodnoceni to je dalsi kapitola,to v tenise nehrozi aspon,tam bojujes sam!a ty jak vidis MURRAY A Nadal PRIPADNE?
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:52Od: Smazaný účet
bude to tim, ze Roger zajima nejvic lidi a proto je tu nejvic postrehu. Jen je skoda, ze kdyz jsou tu letos takove diskuze o tom kdo protrhne nadvladu RxR, ze nejsou i odpovidajici clanky. Ale nikoho z toho nevinim, to stejne zajima jen par fajnsmekru a pro klasicke fans staci klasicke clanky. A tech je vic tak je i vic takovych clanku.
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:52Od: Smazaný účet Re: saskia
Nadal - Murray?. Já vidím tento zápas na jednoznačné vítězství Rafy. Nechci se nechat uchlácholit nějakou bilancí. Leckdo pasuje Murrayho do role favorita, ale já to vidím jinak. V důležitých zápasech dělají vítěze hlavně vítězné údery a to doufám Rafa potvrdí, i když jsme několikrát byli svědky že na Murrayem si vylámal zuby díky nevynuceným chybám leckdo. Prostě se Rafa nesmí nechat uspat jeho tenisem a věřím v úspěch. Na Murrayho platí rychlá hra a chce to zkracovat výměny. To když Rafa udělá, věřím ve vítězství. Toť můj názor
[ Reagovat ]
21.01.2010 15:55Od: Smazaný účet Re: to Murray vs. Nadal
Nevidel jsem letos jeste ani jeden zapas Murray, tak pro me tezke soudit, ale jestli se Rafa zveda tak to vidim spis 60:40 pro Rafu. Andy ma hodne bobky z te jeho psychicke odolnosti. Jak Andy ztrati prvni set uz to nedozene.
[ Reagovat ]
21.01.2010 17:14Od: Smazaný účet Re: Monaco
taktez to vidim i ja,on bude ANDY blabolit jak to vyhraje,ze uz se citi vyhrat grandslam atd...je zbytecne ted,jeste jsme nepresli skrz KOHLSCHR.ale verit budem,mne pripada,ze RAFA se ve vedrech citi dobre,tak treba v paraku ho da...
[ Reagovat ]
21.01.2010 12:53Od: Smazaný účet
Letos bude velmi těžké tipovat vítěze GS, špička se od 1 do 8. místa velmi vyrovnala a prakticky může kterýkoliv hráč do 15 překvapit. Není to jak před rokem a dál, kdy jsme mohli vybírat prakticky ze dvou hráčů. Byl bych rád aby přišel do tenisu zase někdo se svým osobitým stylem se kterým by začal vyhrávat, a byl by to top hráč. Můj letošní tip je, že při každém letošním Grand Slamu budeme velmi překvapeni kdo zvedne trofej, a proto si nehodlám tipovat jak AO tak ani zbylé. Hezký den.
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:01Od: Smazaný účet
Loni to prekvapeni nebylo? Po AO vsichni tvrdili, ze Nadal vyhraje vsechno a hups zraneni a prekvapeni byla na svete.
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:05Od: Smazaný účet
Pro mně překvapení bylo možná US Open. Nadal byl ve skvělé formě, ale to že se zranil nebylo překvapení, to bylo neštěstí které se může stát každému, někdo nehraje i třeba celou sezonu viz. Nalbandian.
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:10Od: Mercury
Souhlasim. Spicka se velmi vyrovnava. Dokonce bych si vsadil, ze kazdy letosni GS vyhraje nekdo jiny.
[ Reagovat ]
21.01.2010 12:48Od: Smazaný účet Re: Nikolaj 12
Tak, tak. Konečně rozumný pohled na věc. John McEnroe II. letos jistě nevyhraje ani jeden Grandslam a je otázkou jestli vůbec nějakej turnaj,kdyby opět vyhrával, tak by mu opět stoupla sláva do hlavy a on by pak byl ještě arogantnější než předtím. Přestože dnes vyhrál hladce, v příštím kole, až dostane těžší soupeře, tak prohraje, může tak maximálně skončit ve čtvrtfinále, kde ho bude čekat strašnej výprask a debakl od Kolena. Jinak, Kolenovi a spol. letos přeju úspěchy, ale Federerovi alias ''Elegánovi'' samý neúspěchy a prohry.
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:06Od: Smazaný účet Re: Andrew1
Můžeš to prosím trochu víc rozvést, myslím Tvoji úvahu o tom proč by Federer nemohl získat GS? Tyhle obecné dojmy vycházející jen z Tvé nenávisti mají jen pramalou hodnotu...
Jo a ještě, jsem asi trochu nechápavej, ale proč Federerovi říkáš John McEnroe II? Nějak mi uniká podobnost těchto hráčů..
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:37Od: Smazaný účet Re: Re: Karcharian
Proč mu říkám McEnroe II.?! Vyfuckování rozhodčího, slzy na loňském AO, rozbíjení raket a další Elegánovy emoce, plus to, co řekl pan Štěrba(nepozvání Wawrinky na svatbu po společně získané zlaté medaily, špatné snášení proher(podobně jako za mládí) a odstrčení dětí, které od něj chtěly podpis)by Tě mělo přesvědčit!
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:09Od: majjkaa
Uz aby Roger spravil nieco nove co by rozsirilo vasu trapnu zbierku jeho "prehreskov" !!! Uz ti nie je blbe sa dookola opakovat? aaach jaj.
[ Reagovat ]
21.01.2010 12:17Od: Smazaný účet
Federer na to letos nemá, neudělá ani jeden Grand Slam...
[ Reagovat ]
21.01.2010 12:22Od: a.magerova
Aspoň jeden nám přej :-))
[ Reagovat ]
21.01.2010 12:26Od: Smazaný účet
Jo, a kterej, prosím tě??? AO udělá Davy (snad), FO bez diskuze Nadal, Wimbl Nadal, Potro nebo Roddick, na UO Fedexovi taky moc nevěřím...
[ Reagovat ]
21.01.2010 12:29Od: Smazaný účet
Potro na trave nevyhraje..
[ Reagovat ]
21.01.2010 12:32Od: Smazaný účet
Jsi nějakej chytrej, proč by na trávě nemohl vyhrát?????
[ Reagovat ]
21.01.2010 12:34Od: Smazaný účet
protože Potro hrát na trávě jednoduše neumí
[ Reagovat ]
21.01.2010 12:35Od: Smazaný účet
Ach tak, no prostě vata je taky chytrá jak moje prdel...:-))
[ Reagovat ]
21.01.2010 12:35Od: Mercury
Je dost mozne, ze Roger AO nevyhraje, byl bych mile prekvapen, kdyby se mu to povedlo. Obhajoba titulu z Roland Garros bude asi taky nad jeho sily. US Open tezko odhadovat takhle dopredu, ale bude tam jiste podobne siroke spektrum adeptu na titul jako v Melbourne. Jedno by me ale zajimalo - z jakeho duvodu diskvalifikujes Federera z boje o titul ve Wimbledonu? Myslím, že pokud nebude zraneny nebo absolutne z formy bude suverenne nejvetsim favoritem. Vzhledem k vysledkum z minulych let a idealnimu povrchu je velka sance, ze dojde daleko nebo dokonce titul obhaji. Ona trava je hodne specificky povrch a krome Rafy a Roddicka nevidim nikoho, kdo by ho mohl zastavit. Murraymu doma absolutne neverim.
[ Reagovat ]
21.01.2010 13:12Od: Smazaný účet
Trava je extra rychla s prapodivnym odskokem :) Pro Potra zatim nejhorsi povrch, nema tolik casu se pripravit na uder. Ale treba se s timhle povrchem vyrovna letos lip. Wim preju Roddickovi.
[ Reagovat ]
21.01.2010 14:03Od: Smazaný účet
Roger bude na trave este dlho vyhravat...jediny ho moze porazit Rafa.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist