Federer: Byl to jeden z mých nejlepších zápasů

  • Roger Federer je jedním z nejlepších tenistů historie a jeho pestré hře se může málokdo rovnat, což ve Wimbledonu platí dvojnásob. Ve včerejším semifinále to na londýnské trávě pocítil domácí Andy Murray, který sice hrál výborně, ale na brilantní představení Švýcara nestačil.
    11. 7. 2015, 10:42 | Aktuality |  94 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

"Byl to jeden z mých nejlepších zápasů v kariéře," uvedl Federer, který postoupil do desátého finále v All England Clubu. Ve třiatřiceti letech je nejstarším finalistou po Kenu Rosewallovi, kterému bylo v roce 1974 v duelu o titul devětatřicet. 

Sedmnáctinásobný grandslamový vítěz Federer proti Murraymu předvedl všechno. Především skvěle podával, chodil si pro vítězné míče na síť, ale ukázal i dobrou obranu a jeho dobíhaný křížný bekhendový prohoz se bude často objevovat v televizi. "Je úžasné, když se něco takového povede v semifinále Wimbledonu na centru," řekl. 

"Díky skvělému podání jsem držel Andyho pod tlakem. Proti jednomu z nejlepších hráčů na returnu jsem čelil jen jedinému brejkbolu, to je výborné," pochvaloval si Federer. Podání je jeho největší zbraní v turnaji a v semifinále to znovu ukázal. Dal dvacet es a po svém prvním servisu prohrál pouze 11 výměn z 69. 

"Šel jsem si pro údery a dobře hru mixoval. Byl jsem soustředěný a fungovalo to výborně. Zahrál jsem dobře v klíčových okamžicích, což rozhodlo," řekl Federer. A měl pravdu - podání vzal Murraymu vždy na konci každého ze tří setů. 

V neděli bude stát Federer ve finále proti Srbovi Novaku Djokovičovi, a pokud zvítězí, jako první muž vyhraje ve Wimbledonu dvouhru osmkrát. V současnosti je na prvním místě se sedmi triumfy společně s Američanem Petem Samprasem. 

"Ještě musím vydržet jeden zápas, aby z toho byly dokonalé dva týdny. Rozhodně bych zase rád Wimbledon vyhrál a je jedno, jestli to bude poprvé nebo poosmé. Pocit z vítězství na trávě ve Wimbledonu je úžasný," řekl Federer.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (94)
12.07.2015 11:00Od: Cico93 :)
https://www.facebook.com/JuanMartinDelPotro.Ok/photos/a.519072434812919.1073741828.245291448857687/872863272767165/?type=1&theater
[ Reagovat ]
12.07.2015 10:23Od: rod_laver
http://sport.aktualne.cz/bitva-gigantu-ve-finale-borg-federer-djokovice-porazi/r~27b8c68027d411e5ae1b002590604f2e/ Jinak kurzy na Rogera od pátečního večera klesají. Jestli Vajda si tady nepřečetl, že pokrmem šampionů jsou okurky s mlíkem a Novak teď trpí..
[ Reagovat ]
12.07.2015 10:29Od: Kozoroh
Jo Rode, zajímalo by mě, komu bude fandit tvůj slavný jmenovec? :-) )
[ Reagovat ]
12.07.2015 10:33Od: rod_laver
http://www.ubitennis.com/blog/2015/07/09/rod-laver-a-wimbledon-federer-ha-la-miglior-chance-di-vincere-un-altro-major/ Tady Laver favorizuje Rogera jako celkového vítěze W a myslím, že oni si jdou ruku v ruce. Na druhou stranu Laver byl loni na AO přesvědčený, že Roger porazí Rafu..no, jak to dopadlo, říkat nemusím :-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 10:46Od: rod_laver
Teda spíš říká že zápasem s AM, že na W má obecně největší šance vyhrát GS. Ale jinak bych řekl, že ho favorizuje dle toho, že si často "jdou na ruku" :-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 11:32Od: Mayo
Samozrejme, ze RF
[ Reagovat ]
12.07.2015 10:34Od: Cico93
Z 2,8 na niekde aj 1,9. Tiperi majú jasno.
[ Reagovat ]
12.07.2015 09:12Od: FerrariF50
Doufám, že to dnes Roger tomu pinkálkovi nasolí ... podle mě, to jeho pinkání protihráče tak nasírá, že se samou nasraností pak nemůže uplně soustředit a tudíž je každý, kdo nepinká jak dement, proti pinkálkům v nevýhodě ... nechápu, proč zdržující, nechutné, pulhodinove pinkání neni zakázáno. Roger to je prostě uplně jiná klasa. Ten nějaké pinkání nemá zapotřebí, neni to trapák :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 09:58Od: Smazaný účet
Bla bla bla. :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 10:28Od: Kozoroh
Sám jsi trapák.
[ Reagovat ]
12.07.2015 08:16Od: Smazaný účet záznam semifinále
Ahoj, nevíte někdo, jestli se dá to semifinále někde najít a podívat se ze záznamu?
Díky
[ Reagovat ]
12.07.2015 09:07Od: FerrariF50
celej match je na youtubu :) ... ono se to chce taky nejdřiv podívat :)
[ Reagovat ]
11.07.2015 19:45Od: ipko
nemôžem urobiť presne takú istú chybu ako minulý rok.. čiže od finále nič neočakávať a hlavne si zápas užiť.. :)
[ Reagovat ]
11.07.2015 19:40Od: Smazaný účet
Škoda Jamie :-((((
[ Reagovat ]
11.07.2015 20:18Od: kranyz
Taky jsem jim to přál, ale na druhou stranu ten Tecau si to tam už zasloužil, tam byl snad 3-4krát ve finále s Lindstedem tuším a vždy prohrál.
[ Reagovat ]
11.07.2015 19:16Od: kranyz Mark "the scud" Plilippoussis
právě zahajuje comeback na turnaji v Newportu, tak ať se daří...
[ Reagovat ]
11.07.2015 20:41Od: kranyz
Tak 6-7, 6-7, škoda že nebyl stream rád bych to viděl. Servis ale stále asi zůstal slušnej, moc nejspíš nerozlišoval první, druhej, es 12, df 13 a vyhraný body po 1.servisu 81%
[ Reagovat ]
11.07.2015 19:15Od: Forehand
Atmosféra pred finále mi trocha pripomína minulý rok..Roger vtedy po bezchybnom výkone zdolal Raonica a bol vynášaný do nebies..Tento rok to navýšil dokonca o skalp Murrayho..Samozrejme finále je otvorené, viac verím Djokovicovi, je to určite lepší hráč, ale tráva je lotéria a keď sa Federer dostane do vedenia je schopný podávať s vyše 70% úspešnosťou prvého servisu..Navyše, ak Roger vo finále W. prehráva, tak len v piatich setoch..Noleho čaká ťažká úloha, určite budú rozhodovať detaily..
[ Reagovat ]
11.07.2015 20:47Od: rod_laver
Roger je v lepsi forme nez loni, vcerejsi vykon byl lepsi nez ten, ktery predvedl proti Raonicovi. Ano, aktualne je Novak lepsi hrac, na antuce nebo v Australii by nebylo o cem, na US by byl take favoritem, na trave ale mirne favorizuji Rogera. Jak jsem psal mnohokrat, dle me je Noleho nejslabsi povrch trava. Nikdo nevime, jak na tom s formou poradne je, krom Andersona ho poradne nikdo neproveril. Zitra je Rogerova predposledni ci posledni sance vyhrat GS. Jsem velmi napjaty :-)
[ Reagovat ]
11.07.2015 20:52Od: gigin
Wimbled je peklo, masakr, a hotovo.
[ Reagovat ]
11.07.2015 21:07Od: rod_laver
Snad vihraje ten Feder, to jo. Ale dedy by byl zlej dyby nevihral ten ze zlejma vocima. Stejne si mislym, ze by mu cerna vic slusela. On je spis dohneda. Uz jsem si dal nabyt nojbug to teda bude. Rano jeste musim sharapku poklidit do kravina. Vo to ale strach nemam. A hotovo.
[ Reagovat ]
11.07.2015 21:08Od: gigin
:-DDDDDDDDDDDDD
[ Reagovat ]
11.07.2015 21:22Od: Roger_Federer
zapomel ses prelogovat ;)
[ Reagovat ]
11.07.2015 21:55Od: rod_laver
To je gigin.
[ Reagovat ]
11.07.2015 22:24Od: Forehand
Predposledná, posledná..Mne sú totálne proti srsti tieto kardinálne, definitívne prognózy..Nikto z nás nevie predvídať okolnosti..Roger hra dnes na tráve o triedu lepsi tenis ako v 2009, kedy to s Andym Roddickom stacilo na vyhru a zajtra to stacit nemusí..Chcem tym povedat, ze mozno bude o tri roky osud priaznivejsi a na vyhru postaci aj slabsi tenis..Je to velmi relativne..O Nolem sa po zdolani Rafu na RG hovorilo to isté, "teraz alebo nikdy" pre Djokovica, musi vyhrat RG..Nevyhral..Vyhra nabuduce..Osud je vrtkavý, kto by v januari roku 2014 povedal, ze Wawrinka vyhra z najblizsich 6GS hneď dva?..
[ Reagovat ]
12.07.2015 00:35Od: spaniel
"Roger hra dnes na tráve o triedu lepsi tenis ako v 2009, kedy to s Andym Roddickom stacilo na vyhru a zajtra to stacit nemusí.."

To uz je nemoc.
[ Reagovat ]
12.07.2015 02:05Od: Forehand
To preto, že máš obmedzené videnie a máš ploché uvažovanie..Proste neexistuje, ze hras v 33 lepsi tenis ako v 27..V 27 hras 365 dni lepsie ako v 33, lebo vek..Ne forma ale vek je rozhodujuci..Holt, rozmyslanie v jednotkovej sustave :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 12:44Od: spaniel
Věřím ze o přemýšlení v jednotkové soustavě vis mnoho, ty 1% šašku :D

Ze te jeste baví se ztrapnovat, uz to je prakticky kazdy den. Jiste, starší muze mit lepsi formu, ale ne v tomto případě. Narozdíl od tebe mam Rogera nastudovaneho. Ano, 2015>2013,2014 ale rozhodne ne 2009, coz tady tvrdíš ty. Taky bys asi nesouhlasil, kdybych ti tvrdil ze Rafa 2014>2008. Jde mu skvele servis, ale nema ani zdaleka takovou mezihru jak tehdy. Prakticky uz 2 roky nema svuj forehand, horsi pohyb do stran atd.
[ Reagovat ]
12.07.2015 14:45Od: Forehand
Porovnaj si vysledky z turnaja 2009 a 2015..Ty student pána Federera :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 15:02Od: spaniel
Narozdíl od tebe jsem schopny posoudit hru a nejsem odkazany na vysledky. To přenechám tebe, i kdyz jak si casto ukázal, ani v dobe googlu, nejsi schopny dat pravdive fakta. 2009 2GS a 2 finale. Zda si ze to ma letos lepsi? :D
[ Reagovat ]
12.07.2015 15:38Od: Forehand
2GS a 2 finále?...

Ale my sa bavíme konkrétne o Wimbledone ty teliatko :)
[ Reagovat ]
12.07.2015 22:41Od: spaniel
Aha, takze rok mel mnohem lepsi, ale na Wimbledonu hral dva tydny naprd? :D ty jsi chmuľo
[ Reagovat ]
13.07.2015 00:40Od: Forehand
Asi sa ti už krížia oči..Predsa len mal si ťažký deň :)

Celá debata je o tom, že v roku 2015 predvádzal na Wimbledone lepší tenis ako v roku 2009, no nestačilo to. O sezóne ako celku nikto okrem teba nepíše...
[ Reagovat ]
13.07.2015 17:06Od: spaniel
Jako obvykle kecy. Nevim proc s tebou porad píšu, nemas znalosti, jen teorie a dohady schizofrenniho mozku.
[ Reagovat ]
12.07.2015 01:00Od: rod_laver
Výše uvedené by platilo, pokud by Rogerovi nebylo za měsíc 34. Když se podíváš na tabulku nejstarších GS vítězů, tak nad 33 let vyhráli pouze Rosewall a Gimeno před 40-45 lety, kdy se hrál úplně jiný tenis - rychlejší povrchy a sporadicky se hrálo od základní čáry. I W od roku 2001 zpomalil a čas je neúprosný i proti Rogerovi. Oba přece víme, že např. za 3 roky by v případě příznivějšího losu/formy konkurence, i tak Roger ve věku 37 let by GS nevyhrál. Já to považuji už za nemožné, i když je ti to proti srsti :-)
[ Reagovat ]
12.07.2015 03:39Od: Forehand
Je velmi konzervativne pozerať sa na všetko len skrz vek..Podla tejto logiky musel hrat Roger v roku 2009 alebo 2011 lepsie ako v roku 2015, lebo bol proste mladsi..Ale je to hlavne o forme...Dnes má Federer 33, a na ceste cnv do finále stratil jeden servis, ani raz na výhru nepotreboval TB..To nemá obdoby..To kedy postupoval takto hladko?....

Pozri sa na Agassiho, ten hral finále GS tusim v 35rokoch..Roger je lepší tenista, tak prečo ho nemože hrat v 36-37?..A mozno nebude mat takú smolu ako Andre, ze nastupi proti jednicke..

Serena detto..Za pár dní má 34 a dnes je vitazkou 4GS za sebou..Opat zasluha formy a okolnosti, kedze (Wozniacki, Safarova, ci Muguruza) su proste relativne vhodne finalove superky..Pri velikánoch hra samozrejme vek tiez svoju rolu, ale castokrat byva potlaceny kvalitou jednotlivca..
[ Reagovat ]
12.07.2015 10:27Od: rod_laver
Ok, souhlasím. Přiznávám, že to, co píšeš, dává smysl. Ano, a Roger má formu, jakou dlouho nepamatuji, jedná se o perfektní načasování.

Po sezóně 2013 jsem ale dost skeptický, víš, že Roger nedokáže často udržet formu po celou dobu turnaje atd. Držím se toho, že až s odstupem času můžeme říct, kdo měl v debatách pravdu (proto se nezapojuji do debat o "nejlepším hráči historie", a tady si taky počkám. Kéž bys měl pravdu ;)
[ Reagovat ]
12.07.2015 14:47Od: Forehand
Inak s tou Serenou..Tam zrejme bude hrat rolu aj fakt, ze Serena je cernoška a černosi sú prirodzene atletickejší, lepšie stavaní a možno aj z pohľadu fyziognómie nie je pre Serenu 33 rokov taká prekážka, kto vie..
[ Reagovat ]
12.07.2015 14:59Od: spaniel
Serena tezi zejména ze servisu. Mit průměrný servis, více hraček by se ji vyrovnalo mezihrou.
[ Reagovat ]
12.07.2015 15:24Od: FulnekUltras
kdoví, čím se poslední roky ještě přikrmuje...
[ Reagovat ]
11.07.2015 21:05Od: Roger_Federer
Podle me nerozlisujes komentare jednich a zbozne prani jinych fans Rogera, protoze si nepamatuju, ze by ho nekdo vynasel do nebes loni.
[ Reagovat ]
11.07.2015 18:55Od: Roger_Federer
sport.idnes.cz/anketa-pred-zaverem-wimbledonu-tenis-ds8-/tenis.aspx?c=A150709_222913_tenis_tny
[ Reagovat ]
11.07.2015 18:14Od: Mayo
Títo dvaja sa tam budú o takomto čase zajtra ešte sekať.
[ Reagovat ]
11.07.2015 18:42Od: Smazaný účet
5 setů by bylo fajn :)
[ Reagovat ]
11.07.2015 17:11Od: Smazaný účet
V Braunschweigu vyhrál Krajinovič. Tak aspoň jeden srbský titul tenhle týden :)
[ Reagovat ]
11.07.2015 18:22Od: gigin [ Reagovat ]
11.07.2015 18:41Od: Smazaný účet
:) Tak aspoň ten zabral, když už to vypadá, že Jamie rodinnou čest ve finále deblu nezachrání.
[ Reagovat ]
11.07.2015 18:48Od: Smazaný účet
Cyp Danny. Mrhač jak hovado, si tam pinká na futures, přitom měl top 100 potenciál minimálně.
[ Reagovat ]
11.07.2015 18:59Od: gigin
Tak.
[ Reagovat ]
11.07.2015 16:34Od: Kozoroh Předpovědi finále Djokovič-Federer
Prognóza favorizující Federera -
http://bleacherreport.com/articles/2519825-wimbledon-2015-mens-final-djokovic-vs-federer-preview-and-prediction

Prognóza favorizující Djokoviče -
http://www.ibtimes.com/wimbledon-mens-final-2015-date-time-prediction-roger-federer-vs-novak-djokovic-2004037 http://www.ibtimes.com/wimbledon-mens-final-2015-date-time-prediction-roger-federer-vs-novak-djokovic-2004037
[ Reagovat ]
11.07.2015 16:11Od: darek.vrana
Němci mají taky Jebavého, dnes prohrál v Bukurešti Jebawy.
[ Reagovat ]
11.07.2015 16:39Od: Cico93
A to je dokonca žena.
[ Reagovat ]
11.07.2015 16:48Od: spaniel
Hmmm, Jebavá :p
[ Reagovat ]
11.07.2015 17:31Od: darek.vrana
Aha:)
[ Reagovat ]
11.07.2015 15:16Od: a.magerova To má někdo starosti...
http://www.sport.cz/behani/odjinud/clanek/690140-docka-se-clovek-stovky-pod-7-sekund-zatim-bolt-prohrava-i-se-zajicem.html#hp-sez
[ Reagovat ]
11.07.2015 15:19Od: Smazaný účet
Jo no taky sem si četl ale pod sedm sec. Je to nerealny
[ Reagovat ]
11.07.2015 15:31Od: Smazaný účet
I těch 9 je nesmysl... možná za 50 let, ale určitě ne přirozenou cestou (genové inženýrství). Těch 9,50 by pro Bolta dosažitelné být mohlo, nejspíš příští rok na OH, ale jen pokud mu všechno optimálně sedne jak v závodě, tak v celé přípravě. Takže tomu moc nevěřím, podle mě ten současný rekord nějakou dobu vydrží.
[ Reagovat ]
11.07.2015 22:17Od: Forehand
9.50 nedá, už je za zenitom, hoci dalsie OH asi opat vyhrá..

Sucasný rekord podla mna vydrží, až kým vsetci nepomreme..Naozaj...
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:38Od: gigin
Hlavně že vyhral feder a hotovo.. vo to strah nemam a hotovo..
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:46Od: rod_laver
Zitra si dam okurky z mlykem a predtim este pujdu do kravyna z dedy. Von sice fandi tomu ze zlyma ocima a bude me prohanet vydlema ale vo to strach nemam, to zase jo. Vyhraje feder a hotovo.
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:48Od: Cico93
okurky s mlykem? aneb ako prežiť celé finále na záchode:-))
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:50Od: a.magerova
Hele jsou jedinci, kteří maj kachní žaludek.... já vokurky s čímkoli a třeba i třešně s mlíkem a NIC :-))
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:52Od: gigin
Náhodou okurek nakrouhaný s kefírem, podmáslím je super. Trošku česnečku, kopru a si :)
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:02Od: Kytka
Tak to já ráda tsatsiki. To je strouhaná okurka (třeba z ní vyždímat vodu), jogurt - hustý, nejlépe řecký a česnek, to je ňamka. Rozhodně se pak netráví čas na WC.
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:03Od: Kytka
Možno přidat mátu nebo v českých poměrech kopr- jen trochu
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:04Od: gigin
Jj, tak jak pravíš, pravíš fajn a ten jogurt taky odvodňuju, dávám do punčochy, zavážu pověsím a kape i ten nejhustší. Samozřejmě sůl, pepř, olivový olej, česnek, kopr. Máš recht, je to super..
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:29Od: Kytka
Sůl a pepř nedávám a řecký jogurt má 10% tuku, není třeba přimastit, je hodně hustý, kupuji originál, ale né v Bille, ta ho má až o 70 Kč dražší na kilové balení než specializovaný obchod Diana. Já jsem zvyklá na takovéhle tsatsiki z Řecka. Tam jsem se naučila jíst saláty, ty české s tou hnusnou zálivkou (ocet, cukr, pepř, sůl) nežeru.
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:32Od: gigin
Oliváč dávám kvůli chuti, já se bez něj nehnu :))) Jinak souhlas, paráda. Měli bychom se asi potkat :DDDD
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:18Od: a.magerova
Nejlepší proháněč je - kysané zelí zapít kyškou :-))
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:31Od: Kytka
Tak to mně stačí jen to kysané zelí a z dosahu WC se nevzdaluji
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:39Od: gigin
Magu já ještě piju tu vodu z toho zelí. Tam už je to pak jas jasů, špička špiček :DD
[ Reagovat ]
11.07.2015 15:10Od: a.magerova
Jj to měl vědět ten blbec Kramný a holky by měly střeva čisťounká jak alabastr....
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:49Od: a.magerova
Vy jste se vyvedli oba :-P
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:00Od: rod_laver
Musim podojit tu oblybenou kravu od dedy jak ma vemena az na zem. Rika ji sharapka. Moc toho nenamluvy ale ma dobry nazory to zase jo. Ja mam taky nazor ale nevym jaki.
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:01Od: gigin
:DDD

ten v te cepycy byl prej domaci, tak nevym no, ja jsem domaci a von tu neni a hotovo
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:53Od: gigin
To je peklo, to zase jo a hotovo, jak je wimbled hotovo, ten s tou spinavou nohou pynkal dobre a hotovo, vo to strah nemam..

tvl :DDDDDDDDDDDDDDDDDd
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:55Od: Cico93
:DDDDD
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:56Od: Smazaný účet finále
Co se týká výkonů, favorizuji, ač nerad, Rogera. Nole vyhraje jen v případě, že podá mnohem lepší výkon, nebo vyšvihne neuvěřitelnou bojovnost. Nejlépe obojí.
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:20Od: Kozoroh
Je i třetí možnost - Roger ve finále nepodá takový výkon jako včera.
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:06Od: Kytka
Roger je tady v super formě, jako už dlouho ne. Nole má tady výkyvy - třeba zápas s Andersonem. Tak jsem si říkala, kdyby si to vyměnil s Tomášem. Tomáš umí na Anderssona a Nole na Simona. Mohl být aspoň ve čtvrtfinále. Ale Tomáš byl ve Wimbledonu v mizerné formě, to by měl jednou Anderson šanci.
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:20Od: a.magerova Anketa....
Tak které je to nej ?
http://www.elpoderdelasideas.com/wp-content/uploads/logotenistas-550x159.jpg

Za sebe:
1. Roger
2. Andy
A mezi zbylými si asi hodím korunou.... ;-)
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:23Od: Cico93
byček
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:27Od: Pe3k
Mě se líbí RF a býček.
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:53Od: Kozoroh
RF je bezkonkurenčně nejlepší.
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:00Od: Smazaný účet
Momentálně i na kurtu...
[ Reagovat ]
11.07.2015 13:31Od: Smazaný účet
RF, AM, býk a pak DJ
[ Reagovat ]
11.07.2015 16:34Od: spaniel
RF, býk. Ty zbyle dve jsou mazanice ze zoufalství.
[ Reagovat ]
11.07.2015 16:58Od: Mayo
RF, Býk presne
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:15Od: Mayo
Rogere, este to zhruba zopakovat vo finale, chum jetzte.
[ Reagovat ]
11.07.2015 11:50Od: dadaft
bylo to super Rogere, ale stejně myslím, že to dopadne jako loni.
[ Reagovat ]
11.07.2015 12:03Od: Smazaný účet
Přesně tak...Zápas s Andym jsem si užil s vědomím, že ve finále vítěz stejně asi prohraje. Takže pro mě byl vrchol W toto krásné SF...
[ Reagovat ]
11.07.2015 14:14Od: Kytka
Já bych Rogerovi přála aby ještě jednou vyhrál. A to letos.
[ Reagovat ]
11.07.2015 11:28Od: Smazaný účet
exkluzivni vykon, vic pred finale rikat nebudu...
[ Reagovat ]
11.07.2015 11:05Od: Smazaný účet
Ale zítra se zbytečně neprepinej :-) At Noleho moc neunavis ;-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist