Federer načal druhou stovku triumfů. V Miami slaví 28. titul z Masters

31. 3. 2019, 20:18
Aktuality 411
ATP MIAMI - Sedmatřicetiletý Švýcar Roger Federer v Miami ve finále přehrál hladce ve dvou setech domácího zdravotně indisponovaného obhájce titulu Johna Isnera a stal se již čtyřnásobným vítězem turnaje. Z podniku Masters 1000 si odváží 28. trofej, celkově načal druhou stovku triumfů.
Profily hráčů
Roger Federer (© AFP)

Po Ivu Karlovičovi druhý nejstarší hráč v Top 200 Roger Federer má za sebou parádní březen. Během pěti týdnů vyhrál turnaje ATP 500 v Dubaji, zahrál si finále na Masters 1000 v Indian Wells a ovládl podnik Masters v Miami. 

Sedmatřicetiletý Švýcar sice hned na začátku turnaje prohrál set s Radu Albotem, ale od té chvíle už vyhrál všech dvanáct setů. Poradil si s Chorvatem Krajinovičem, Rusem Medveděvem, Jihoafričanem Andersonem, Kanaďanem Denisem Shapovalovem a ve finále nedal šanci domácímu Johnu Isnerovi.

Federer naprosto dominoval prvnímu setu, v němž vzal 208 cm vysokému Američanovi třikrát podání a sadu získal za 25 minut. V druhém setu si oba hráči drželi servis bez větších problémů, ani jeden game nedošel do shody.

Čtvrtý nasazený Federer si na brejkboly počkal do desáté hry. Za stavu 5-4 při Isnerově servisu získal dva mečboly a ten druhý po 62 minutách hry využil, když 'jestřábí oko' potvrdilo příliš dlouhý Američanův bekhend. Isner končil zápas v bolestech, dvakrát si v závěru nechal ošetřovat levou nohu, vzdát ale nechtěl.

Federer během zápasu vyhrál 32 z 35 výměn po svém podání. Trefil 17 winnerů a udělal jen 9 nevynucených chyb.



"Začátek zápasu byl jako ze snu. Rychlý brejk mi pomohl se uklidnit," pochvaloval si Federer. "Byl to pro mě úžasný týden. Jsem strašně šťastný. Je neuvěřitelné, že jsem tady hrál poprvé v roce 1999 a podívejte se, kde jsem v roce 2019. Hodně to pro mě znamená," uvedl bývalý první hráč světa, který se v pondělí v žebříčku posune na 4. místo.

Federer v Miami navázal na své triumfy z let 2005, 2006 a 2017 a stal se čtyřnásobným šampionem. Lepšími jsou jen Novak Djokovič a André Agassi se šesti triumfy. V rekordním 50. finále na turnajích Masters získal 28. titul, úspěšnější jsou jen Rafael Nadal (33) a Novak Djokovič (32).

Celkově si majitel rekordních 20 grandslamových trofejí připsal 101. titul a ztenčil ztrátu na Američana Jimmyho Connorse, který vyhrál rekordních 109 turnajů.

Federer je prvním tenistou v sezoně 2019, který se po celkově dvaceti odehraných turnajích ATP raduje z druhého triumfu. Na okruhu WTA je po 14 odehraných turnajích 14 šampionek.

Isner hrál finále turnaje Masters 1000 popáté v kariéře, v Miami se do něj dostal bez ztráty setu, když 9 z 10 setů vyhrál v tie-breaku. Jediný titul na Masters slavil před rokem právě na Floridě.

"Začal jsem cítit bolest v nártu a neodcházela. Jen se to zhoršovalo. Ale Roger byl na mě i tak až příliš dobrý," nechtěl se Isner vymlouvat na zranění. "Viděl jsem, že se něco děje. Nemohl se moc dobře hýbat. Na druhou stranu jsem ale po něm musel pořád jít, dělat si svou práci," dodal Švýcar.

• ATP MASTERS 1000 MIAMI •
USA / Florida, tv. povrch, 9.314.875 dolarů
nedělní výsledky (31. 03. 2019)
• Dvouhra - finále •
Federer (4-Švýc.) - Isner (7-USA) 6-1 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

411
Přidat komentář
Roger_Federer
Rodzi nemá slabinu :)

S nolem ci s Rafom sa vzdy len blbo vyspí.

Federer prohral z Nadalem naposledy před 5lety, od 2014 ho dedek pokazde porazil, nebo se Rafa posral a raci nenastoupil..
Djokovic je úplně jina liga, nesrovnavej dva genialni hrace na hardech, Djokovice a Federera a antukoveho krále, ktery zaostává o nekolik let ve vsech hardovych statistikach, na vsech ostatnich povrsich.., mimo antuku, Rafa do poctu, uz asi 6-7let..Finale AO19 to jasně ukazalo.
Reagovat
smazaný uživatel
Petržalka patří k tomu 1% lidí na planetě, kteří si myslí, že Rafa hraje mimo antuku TOP.
Reagovat
smazaný uživatel
Dominičku, ty s tým stále bojuješ. Jednooký král slepých, Roger Federer. Nadal dominuje vsetkým na antuke generácie a generácie, Novak zas na harde, a Federer?..Ten dominuje druhému sledu, zmier sa s tým. Vzdy bude len Nadalova loutka a Djokovicov Otloukánek. Neni Grandslam, kde by bol s obama aktívny..Ze ťa ešte baví hájiť to nemehlo...:)
Reagovat
Fazzzy3
Ten jednooky král slepých bude navždy považovaný za lepšieho hráča ako tvoj antukový kráľ, zmier sa s tým :) ale očividne sa ti to už roky rokúce nedarí
Reagovat
Roger_Federer
Fakta co jsi popsal správně:
1.Nadal dominuje vsetkým na antuke generácie a generácie, ano pravda.
Tím to končí fabulatore.
Truliku..
Jak vypada loutka a otloukanek vidime mimo antuku uz od 2011 v zapasech Djokovuc-Nadal, stejne starý hráči...
Rafael Nadal dokazal na Granslemu mimo antuku porazit Djokovice naposledy
Pred 6lety ve finale Usopen 2013..takto vypadá otloukanek.
A starnouciho Federera dokazal porazit na Hardu naposledy pred 5lety..
Reagovat
Roger_Federer
No to jsem zapoměl, ze z oběma prohrál posledni 2finale na hardovych granslemech.AO 17,19..delaji si z Rafy otloukanka kluci usati.
Reagovat
smazaný uživatel
Tie tvoje argumenty "mimo antuky", Od roku 2011, na harde od-do :)

Ty si to po sebe aj čítaš?...

Keď ti teraz šplechnem do tváre celkovú vzájomnú bilanciu tak urobíš čo?

...Rozplačeš sa :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak amatéři a hloupí lidé (jako ty) vycházejí převážně z H2H. K čemu je el matadorovi kladná H2H s Federerem. To mi vysvětli. Má o 3GS a 31 titulů méně, počet týdnu na N1 tam teče tak o 3 roky. Ale Rafa group se bude utěšovat H2H. Alespoň něčím. Btw. H2H, kterou Rafa od AO2014 ze své strany nijak neposunul.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to býva, ked niekto príde na scénu skor a s najlepšími sa začne porovnavat, ked ma naskok 10:0 :)...Po tych 5 rokoch sa dalsich 10-15 uz len prizeral, bude prizerat :)
Reagovat
Roger_Federer
Vzajemnou bilanci Nadala s Djokovicem, prosim..????????????
Copak nechutna ti tvoje vlastni meducinka, mnozinky a podmnozinky Peto??
????????????????
Reagovat
smazaný uživatel
No daj priatelu. H2H, celkovu, grandslamovu. Vsetkych troch navzájom..

A potom sa skus zamysliet, kto je v suhojoch big 3 do počtu?..:)
Reagovat
Roger_Federer
Zamrzls v roce 2013 a jeste ses nesmiril stim, ze je 2019.
Reagovat
smazaný uživatel
2019, správne. Federer sa uz zameriava len na béčkové turnaje, na GS nestíha..
Reagovat
Roger_Federer
:), nic divneho v 38 letech, divné ale to ty nikdy nepochopis :)
Reagovat
smazaný uživatel
Krčmový specialista Forehand. Jediné, co je pravda v tom, co tady píšeš je to, že Rafa generace dominuje antuce. Taky tak vypadají jeho výsledky 71% titulů z cihly a ze dvou turnajů je polovina toho. Král komplexnosti, prostě legenda.
Reagovat
Patik
Nadal dominuje vsetkým na antuke generácie a generácie, Novak zas na harde, a Federer?..Ten dominuje druhému sledu, zmier sa s tým. Vzdy bude len Nadalova loutka a Djokovicov Otloukánek. ...však nato sa ani nedá reagovať :) sa bavíte s človekom čo pozerá tenis od apríla do mája. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Federer je v júni tradične silný.
Reagovat
ipko
https://www.dailymotion.com/video/x753mgk
Reagovat
Roger_Federer
Vzpomínám na Vídeň 1999, kdy jsem ho poprvé viděl hrát nazivo s Jirkou Novakem.
20 let už..pořád hraje na top urovni.:)
Reagovat
mahycek
Dá se dostat k té knize o Fedexovi, jak je tady zmíněno ?
Reagovat
annah
Určitě se dá objednat na internetu.
André Agassi: OPEN. Otevřená zpověď
Já zašla do knihkupectví, zrovna ji neměli, ale objednali a do dvou dnů jsem si pro ni zašla. Je fakt vynikající.
Reagovat
Padme
Na megaknihy mají jak to Open, tak federegrafiku. Ta se mi taky moc líbí. Ale teď čtu to Open, jako Annah
Reagovat
annah
Zrovna jsem v Agassiho knize přednostně nalistovala tu doporučenou "fedkapitolu" 28. :-))

A kniha o Rogerovi:
Mark Hodgkinson: Fedegrafika

vyšla v roce 2016
Reagovat
sojka1
v te nasi V.I.P. :-) kapitolce je i zajimava pasaz o novackovi na okruhu Karlovicovi, moc jsem se smala... a zminka o Berdovi. Jak Andreho Darren upozornoval na talentovaneho osmnactileteho kluka, ktery to pali z obou stran, ma vyborny servis a za chvili bude v top10.... a Andre potvrzuje, ze byl Berda opravdu jednim z nejlepsich hracu, se kterym ten rok hral... pak je docela smutne, jak rika, ze se s nim stretl po dvou letech a k jeho prekvapeni se Berda nikam neposunul, protoze "dela spatna rozhodnuti"...
Reagovat
Marduch
Jj, jako mlicnak na tom byl pohybové defakto vytecne. Z nějakého duvodu ale postupne ztezkopadnel. Jestli to, včetně tech spatnych rozhodnuti, souviselo i s jeho, rekneme, charakterovou specificnosti těžko rict..
Reagovat
annah
Ještě vyšla, myslím loni, kniha s názvem Federesque. (Od stejného autora jako Fedegrafika)
Ale český překlad ještě není
https://pbs.twimg.com/media/D3Knr8FW4AEGx3e.jpg
Reagovat
Pe3k
Reagovat
smazaný uživatel
http://www,youtube.com/18131/fdsf/41
Reagovat
Roger_Federer
Jste někdo Forehenda, Frantze a zbytek nejvetsich fanoušků nejlepsiho hráče všech dob??
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou v kanále. Vylezou až potom, co Nadal porazí po dramatickém průběhu Fogniho v prvním kole Monte Carla výsledkem 6:1, 6:2
Reagovat
Pe3k
žurnalista z Petrzalky se utesuje v naruci levnych prostitutek a Franc se utesuje Tuzemakem.
Reagovat
Stan_Borowitz
Hulibrk Fratz s nějakým tuzemákem a zapíjejí to Tuzemákem...
Reagovat
Patik
Frantz je zrejme platený troll a keďže Roger stále vyhráva tak sa rozhodli že ho prepustia.
Reagovat
smazaný uživatel
Jeho učinkování zde na TP nemělo vedlejší smysl. Nikdo ho nebral vážně stejně, jako Petržalku, ale ten asi pořád pobírá nějaké všimné, keď išiel podať priznanie.
Reagovat
Fazzzy3
:D :D :D :D :D :D :D petržalka4ever, ten tu raz bude ešte chýbať na tomto portáli, rovnako ako kedysi janko slota alebo ivanko gašparovič, chýbali nám iba kvôli tým svojím hláškam :)
Reagovat
smazaný uživatel
Velka myslienka, Tele Tele boy
Reagovat
smazaný uživatel
Nemam čas, dostanem sa sem akurat pred spanim a vidim, ze 2-3 dni o tom istom. O houne :)

Heslo posledných dni: Raz za rok :)
Reagovat
Fazzzy3
ty si ten čo už roky ide o tom istom :D
Reagovat
Pe3k
Rog: zastavil sveho kondicniho trenera od psani knihy kde odtajnuje Rogerovy postupy behem fyzicke pripravy.

Felix: po prohranem utkani s Isnerem kde ho zradil servis odesel na treningovy kurt kde bez vsech treneru zacal pilne tento uder trenovat. Taky odbrzel wild card v Madridu, coz nechapu kdyz je diky zebricku mezi nasazenymi. Je povazovan za cerneho kone antukove sezony.
Reagovat
smazaný uživatel
Aby ho to nesejmulo, znáš to. Takových one tournament stories už bylo hodně.
Reagovat
peRFect
?You were entirely too good today, entirely too good this whole tournament. You are entirely too good your whole career. It?s absolutely incredible what you?re doing. We?re so lucky to have you in this game, and we all want you to keep playing and literally never retire. So keep it up, man.?
Reagovat
Marduch
Sám bych to neřekl lépe.
Reagovat
Patik
aj takéto slová držia Rogera na takej úrovni na akej je..John je sympatický skvelý chlapík (no jeho hra sa mi stále nepáči).
Reagovat
Padme
Zhltla jsem první kapitolu a už se těším na zítřejší večer... Ta knížka je fakt pecka! Díky
Reagovat
a.magerova
Rádo se stalo..... a Ty u té knihy máš proti mně i výhodu "lékařiny", takže odkryješ ještě i další dimenzi.... ;-)

P.S. Jo a NEJDŮLEŽITĚJŠÍ info... před darováním NUTNO opakuji NUTNO přečíst (protože předpokládám, že ji nestihneš přečíst celou) kapitolu 28 (slovy dvacetosm ještě jednou 28).... ;-)
Reagovat
sojka1
"Vetsina lidi ma nejakou slabost. Federer nema zadnou." Andre Agassi

"Roger je dokonaly hrac. Vsechno na nem je dokonale." Rafa Nadal
Reagovat
a.magerova
V tie-breaku předvádí věci, které jsem nikdy neviděl, zařazuje rychlost, kterou ostatní hráči prostě nemají. Vyhrává ho 7:1.
Teď, kvůli tie-breaku, z kterého mi klesla čelist obdivem, přichází úplná porážka.
Reagovat
sojka1
"K siti jdu s presvedcenim, ze jsem prohral s lepsim souperem, titanem nastupujici generace. Lituju mlade hrace, kteri s nim budou muset bojovat."
Reagovat
sojka1
a neodpustim si - kdyz nastupujou na kurt: "Hlavou mi proleti myslenka, jestli nahodou nebude hrat ve smokingu a klobouku."
Reagovat
a.magerova
https://cs.wikipedia.org/wiki/Cary_Grant

Ze všech těch mladých borců, kteří teď v tenise získávají navrch, mi právě on zdaleka nejvíc dává jasně pocítit, kolik mi je. Když se na něj podívám, na tu jeho líbeznou čilost, srdnatost úderů a hladký pohyb pumy, vzpomenu si, že zde straším už od doby dřevěných raket.
Reagovat
Padme
Ta knížka je tak skvělá, že jsem se rozhodla ji koupit i taťkovi k narozeninám, má je v červnu. Takže pokud ji teď nedočtu, tak budu pokračovat... Ani si nepamatuji, že by mě nějaká knížka tak bavila :) Ani Harry Potter :D
Reagovat
a.magerova
Tak to je super, a když k tomu budeš mít čas dohledávat si i popisované zápasy ve výsledcích a na YT, tak Tě to bude bavit ještě mnohem víc.... ;-)

Např. tento, a ještě se dozvíš, co kluci dělali po zápase... :-)
https://www.tenisportal.cz/vzajemne/agassi/baghdatis/

https://www.youtube.com/watch?v=yZtv73V3L_0
Reagovat
Padme
Napoprvé to zkusím jen přečíst, bojím se, že bych se nezvládala dostat až na konec a budu mít motivaci si k tomu sednout znovu v klidu a pouštět si to k tomu.
Reagovat
a.magerova
Chápu, já nebyla časem omezena ani doma ani v práci... ;-)
Reagovat
a.magerova
Harry Potter byl taky super, ale právěže se u něho nedala dohledávat fakta a videa.... :-)))

Přečetla jsem všechny díly, filmy jsem zatím všechny neviděla... nějak mi ve filmech (které jsem viděla) vadilo, že je tam z Harryho dělán větší frajer než byl v knize a Hermiona, je ve filmech značně ochuzena o své nemalé zásluhy na Harryho činech... :-/
Reagovat
Padme
Já ty první filmy viděla dřív než jsem je četla, oboje se mi líbí, jen jiným způsobem. Hermiona je z nich nejlepší, ale pojmenovat po ní dceru doma naprošlo :))
Reagovat
a.magerova
Hele, chce TO podchytit hned z mala a tlouci (nenápadně a šetrně) dceři do hlavy: HERMIONA HERMIONA... a to by v tom byl čert, aby aspoň vnučka se tak nejmenovala.... :-)))))))
Reagovat
Padme
Já chtěla na zahradě kurt, ale asi se tam nevejde... A když čtu, co dělal otec Andremu, tak se asi smířím s tím, že budu na tenis koukat jen televizi...
Reagovat
annah
Zdravím kolegy - milovníky Harryho Pottera!!!
Filmy mě zdaleka tak nebavily jako knížky, jako by se z nich trochu vytratila ta poetika originálu. A ta je fakt úžasná.
Když vyšel další díl, vždycly jsme se se synkem hádali, kdo bude číst první. Většinou vyhrál, já neměla tolik času...
Reagovat
Padme
Mám ho i v angličtině, první dva díly. Ale zatím jsem ani jeden nedočetla :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, Rodzi nemá slabinu :)

S nolem ci s Rafom sa vzdy len blbo vyspí.
Reagovat
annah
ATP Race leaders before clay court season:
2019 Federer
2018 Federer
2017 Federer
2016 Djokovic
2015 Djokovic
2014 Djokovic
2013 Djokovic
2012 Djokovic
2011 Djokovic
2010 Roddick
Reagovat
smazaný uživatel
2010 Roddick??
Reagovat
annah
Okopirovala jsem to z jednoho twitteru. Tak nevím, jestli je to správně.
Reagovat
Stan_Borowitz
NO tak je to docela dobře možné, i když to asi bylo těsné. Roddick měl v tom roce na velkých turnajích shodou okolností úplně stejné výsledky jako Roger letos: AO - QF, IW: F, MI: W, přičemž Roger v tom roce sice vyhrál AO, ale v IW vypadl ve třetím a v Miami ve čtvrtém kole. Nějakou roli mohly sehrát menší turnaje.
Reagovat
steve79
V Řime hrat nebude. Hodne jsem zvedavy na Rafu, jestli vyhraje minimalne ctyri antukove turnaje jako loni.
Reagovat
turista
To je při účasti Djokoviče vyloučené.
Reagovat
smazaný uživatel
Není to jenom o ND. Má tam mladé kluky, kteří ho budou chtít vybouchat. Antuka je ještě poslední povrch, kde to není tak divoké. Nadal vše neobhájí ani houno, pokud ano, veřejně se omluvím.
Reagovat
turista
Je pravda, že Dominic Thiem na antuce asi bude zářit, Saša Zverev možná taky. Může jich být víc to máš pravdu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já obecně proti Rafovi nic nemám to je třeba říct, ale bez jakéhokoliv hejtu už prostě nevěřím, že zase obhájí všechno na antuce i přes kompletní účast BIG3 + Thiem + nextgen. Minimálně 2 turnaje vyhraje někdo jiný a nedivil bych se, že vyhraje i RG někdo jiný. Thiem na RG určitě má tenis a ten Masters ho může boostnout. Navíc jsem někde ožralý vsadil v říjnu, že RG vyhraje Thiem v kurzu 9. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Boze, ty si strašná lúza falošná...
Reagovat
Captain_Morgan89
Ty budeš někoho takhle titulovat jo? Zrovna ty, charakterovy dno celého TP, ty uplakanej tajtrliku:)
Reagovat
mahycek
Hraje Roger kromě Madridu a Roland Garros i v Římě ?
Zpětně jsem de díval, ale o Římu ATP 1000 se nezmínil.
Reagovat
annah
Nevím, ale potěšilo mě, co řekl na závěr "inauguračního" champion's projevu v Miami: See you next year!
To vypadá nadějně...:-))
Reagovat
SwissMaestro
Bude hrát do 2021 :)
Reagovat
a.magerova
8.8.2021 nám oznámí plány do budoucna... jestli jako ještě... ;-)
Reagovat
Patik
Nepovedal do ktorého roku bude hrať..povedal že bude hrať dokedy bude cítiť že nato má.
Reagovat
annah
Laverovi rekl, ze by chtěl hrat do 40.
Reagovat
a.magerova
Kdysi řekl, že bude hrát dokud mu Mirka, děti a zdraví dovolí... ;-)
Reagovat
turista
Roger je tak soutěživý a konkurenceschopný, že i když o tom nemluví tak jsem přesvědčený o tom, že Connorse dolepit chce. A má na to ho dolepit.
Reagovat
annah
Škoda roku 2018. Tam nastal trochu "pohárový výpadek". "Jenom" čtyři kusy.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli má někdo Connorse dolepit, tak kdo jiný. Za to, co tenisu obětoval si to zaslouzi ze všech nejvíce.
Reagovat
Pe3k
Current rank and age.

#33 Felix Auger-Aliassime 18
#19 Denis Shapovalov 19
#8 Stefanos Tsitsipas 20
#25 Alex de Minaur 20
#3 Alexander Zverev 21
#30 Frances Tiafoe 21
#12 Karen Khachanov 22
#13 Borna Coric 22
#14 Daniil Medvedev 23
#35 Nick Kyrgios 23

#4 FEDR 37

10 of the top 35 in the world under 23 years old.
Reagovat
Pe3k
Aliassime (pronounced Ow-jer Al-ee-a-Seem)
Reagovat
Roger_Federer
To je mazec Federer v 38letech v top4...
Kdyby mi to nekdo rekl v 2011, myslel bych, ze se pomatl na rozumu.
Reagovat
Kozoroh
Gratuluji zdejším FFF k triumfu švýcarského Maestra v Miami. Problémy měl Roger jen na začátku s Albotem, pak to byla svižná jízda. S Medveděvem ztratil 6 gemů, s Andersonem jen 4, se Shapem 6 a s Isnerem 5, v 37 letech a tak snadno si poradit se soupeři na turnaji Masters, to je pozoruhodné.

Již víte, že letošní Miami je Fedovým 101. ATP titulem ve dvouhře, 28. z turnajů Masters a 4. miamským triumfem. Rovněž ale jde o jubilejní 70. titul z tvrdého povrchu. Druhý Novak jich má 55.
Reagovat
smazaný uživatel
ATP titles - hard

Federer - 70
Djokovic - 55
Nadal - 19
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě trošku vymazlené

Federerovy tituly ? 70x hard, 18x tráva, 11x antuka, 2x koberec (25 halových , 76 venkovních)
Nadalovy tituly ? 19x hard, 4x tráva, 57x antuka ( 2 halové, 78 venkovních)
Djokovičovy tituly ? 55x hard, 5x tráva, 13x antuka (12 halových, 61 venkovních)
Reagovat
Franky
nevyhral Nadal iba 1 indoor?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne dva. Ještě Madrid byl kdysi hard indoor.
Reagovat
smazaný uživatel
Fed: 69% hard, 18% grass, 11% clay, 2% carpet
Djo: 75% hard, 7% grass, 17% clay
Nad: 23% hard, 5% grass, 71% clay

Fed má nejlépe rozložený procentuální podíl titulů z jednotlivých povrchů, po něm je Nole a Nadal poslední. Komplexnost. :)
Reagovat
Pe3k
Kozoroh ač fanda z jiného tábora pogratuluje a uzná kvalitu rivala.
Pamatuje si někdo, že by foreskin nebo někdo jiný z jejich cechu pogratuloval Rogerovi? Oni jsou zaslepení nenávisti, že nejsou ani schopni napsat gratz. Mayko napíše egoista zas vyhrál, tito možná někdy v minulosti Rogerovi pogratuloval, nevím. Já ač jsem byl v minulosti zuřivý hejtr Nadala jsem mu mnohokrát gratuloval a ocenil jeho kvality. To nejhezčí co sem Petržalka napsal o Federerovi za 10 let bylo, Federer hrál průměr.
Reagovat
spaniel
Mayka si nepobral... v podstate pogratuloval.
Reagovat
Pe3k
Mayka už nečtu a hluboko v minulosti jsem si myslel, že je fanda RF. On je taková samostatná jednotka. Chtěl jsem upřít pozornost na vamos brigade. Ne že by to byla nějaká novinka, ale oni nemají naprosto žádný smysl pro fair play, žáden respekt nebo úroveň. Oni představí opak toho, co znamená sport.
Reagovat
smazaný uživatel
Což je zvláštní. Protože Rafa sice podvádí a vymysli si, ale výhru soupeře uzná a speciálně tu Rogerovu. Tihle dva se uznávají snad nejvíce na okruhu.
Reagovat
No-le
Skoro bych se chtěl přihlásit...
Reagovat
Patik
Keby prehral Roger finále s Djokovičom..to by bolo zase rečí že už nato nemá..po Cincinnati ho všetci odpísali..videl som videá komentáre a témy s nadpismy že už sa prejavuje staroba že by mal pomaly uvažovať nad koncom kariéry..a podobne..potom prišiel Paríž a maximálne vyrovnané semifinále s Djokovičom..pomaly sa začali meniť opäť názory že je síce starý ale vie ešte odohrať vynikajúci zápas na vysokej úrovni.. o pár mesiacov neskôr...vyhral Dubaj mohol vyhrať IW..vyhral Miami..a zrazu vidím články a témy ako vek je len číslo a podobne..ľudia sú niekedy zvláštny.
Reagovat
Pe3k
Federera odepisujou od roku 2009, už 10 let a stále ještě není odepsány, naopak je přepsany v čele race žebříčku.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo no, pamatuji si ty řeči o konci kariéry na Eurosportu, nebo v novinách, kdy bývalí tenisté, kteří více méně dokázali houno, odepisovali Fedexe celý rok 2009 a dále. Teď mu totožní lidé tweetujou ódy a lezou mu do anusu protože ví, že nemít za dobře takovou osobnost se jim může v životě vymstít. Nadal se odepisuje taky mnoho let a pořád je n.2.
Reagovat
Pe3k
Na druhou stranu Nadala odepisují (odepisujeme) snad ještě déle, ale u něj je to způsobeno jeho choulostivým přístupem ke zdravotním problémům typu spálený prst, nebo zánět slepého střeva. Kdyby byl jak chlap, jako ostatní hráči a neustále si nevymyslel zranění, tak ho nikdo tak brzy neodepisuje.
Reagovat
SwissMaestro
To odepisování bylo v roce 2008 - jen pro upřesnění. V 09 vyhrál 2x GS a byl 2x ve F :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nadal více méně odepsaný už je a potvrzuje se to poslední roky čím dál více. Šance na úspěchy má z 95% pouze na antuce. Posledních pět let se jeho hardové tituly zúžili na Dauhá 2014, Peking 2017, USO 2017 a Toronto 2018. Jakože 4 tituly mimo cihlu za pět let je málo. 2018+2019 jedno lucky Toronto. Už 2 roky po sobě dokázal vyhrát 4 tituly na antuce, což je slušné. Bohužel na těchto čtyřech titulech, respektive bodech z těchto turnajů je postavena jeho sezóna. Letos obhahuje zase 4500 bodů, to je slušná garda a už tam bude Djokovič jako bonus i nextgen. Celé to už asi nedá, když ano, smeknu klobouk. Podle mě bude rád za polovinu.
Reagovat
turista
Pokud bude Djoki hrát jako na AO tak to nemůže celé obhájit ani náhodou.
Reagovat
smazaný uživatel
No nevím, zda bych vytahoval úplně hru z AO na antuce proti Nadalovi. Hlavní recept úspěchů Noleho na cihle byl BH a FH cross na plocho. Pokud začne hrát s Rafou tu jeho topspinovou přehlídku 6 metrů za BL, tak může jít Nole na párek. Nadal je z big3 na hardu teď ten poslední, ale na antuce bude pořád strašně špatně hratelný i pro Noleho a pro Rogera úplně.
Reagovat
Patik
Tá Nadalova sila na antuke sa v zápase s Djokovičom vyváži s jeho strachom a nervozitou..Djokovič je zavrtany hlboko v Nadalovej hlave..navyše už v ríme mal Nadal problémy na antuke s Djokovičom..a to sa Nole ešte len rozbiehal..a Nole skôr pohorí s nejakým Cecchinatom ako s Nadalom..lebo k veľkým zápasom úplne inak pristupuje..takže by som povedal že Nadal sa môže len modliť aby Nole vypadol skôr než ho stretne.
Reagovat
smazaný uživatel
No mimo antuku Rafu hodně poznamenal ten Wimbledon. Šlo to vidět hlavně ve finále AO, tam se Rafa složil jako domeček z karet. Zase je o rok starší, forma Noleho neznámá, forma Nadala taky. Teď tady máš Fedexe, který by antuku nehrál, kdyby si nemyslel, že na to nemá. Uvidíme, za chvíli začíná MC a uvidí se, kdo tam kromě Nadala bude hrát.
Reagovat
turista
No Federer těžko vyhraje velké turnaje na antuce. Ale kdyby zkusil takový Istanbul, Estoril nebo Hamburk tak by šanci měl.
Reagovat
smazaný uživatel
To si taky nemyslím, ale zároveň si nemyslím, že by Federer jel na cihlu proto, aby vyhučel 2-3x v prvním kole. Dokud nepotká kvalitního antukáře jako je Thiem, nebo i z části Zverev a někoho z BIG3, tak bude postupovat. Samozřejmě nečekám tituly, ale nějaké zápasy určitě vyhraje. Mě příjde, že z Fedexe na cihle dělají média úplného trola přičemž nebýt Nadala, tak má dalších 10 antukových titulů včetně GS. Pořád je to jediný člověk na planetě, který dal Rafovi na antuce kanára, takže pozor. :)
Reagovat
spaniel
Myslím, že to nebude vůbec špatné na antuce. Hlavním problémem bude únava po delších zápasech.
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda. +1
Reagovat
turista
V Římě minulý rok s polovičním Djokerem měl Rafa velké problémy a musel zahaluzit aby vyhrál. A finále nad Zverevem s přerušením pro déšť byla druhá haluz.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten zápas s Šášou byl fakt vrchol. Ale to nebylo jediné, takové haluze chytl i na RG, vždy když dostával na anus začalo pršet. Zverev by to asi vyhrál.
Reagovat
turista
Myslím si, že Novak sám nejlíp ví co na Rafu na cihle platí, když ho tam 7x porazil bez ohledu na mizerné výsledky na Sunshine double. Myslím, že pokud bude mít minimum UE a upraví hru pro antukové podmínky tak se mu podaří Nadala na antuce porazit. Když spolu hráli 53x, z toho 21x na antuce tak zná Rafův způsob hry na antuce jako své boty. Roger tyhle ambice na antuce nemá.
Reagovat
Mayo
Novak Djokovic nájde spôsob ako poraziť Rafu aj na FO.
Reagovat
turista
Kéž by.
Reagovat
No-le
Fed je bohužel tak rozjetý, že kdokoli bude mít problémy ho zastavit. To vám říkám na férovku. A na antuka přijde vyhrát, ne se zúčastnit.
Reagovat
turista
No tak vypadá to, že by letos mohl dosáhnout i na 104-105 titulů. Takže ta antuka není od věci. Ale volí ty těžké turnaje. V Istanbulu, v Oeiras nebo v Hamburku by měl šanci vyhrát bez velkých potíží.
Reagovat
spaniel
To je uplna ptakovima. Proc by to delal?
Reagovat
smazaný uživatel
Za Rogerovu karieru se dá říct, ze snad jenom ten Istanbul byl takový větší úlet. Jinak ty menší turnaje byly buď na začátku kariéry, nebo před Wimbledonem a nebo to jsou teď ATP500
Reagovat
turista
Istanbul nebyl úlet. Turci ho tam za pořádné peníze pozvali na první ročník turnaje. A např. Brisbane nebo Stuttgart jsou taky dvěstěpadesátky a hraje je běžně.
Reagovat
spaniel
Jenze jak Brisbane, tak stuttgart maji svoji logiku. Toto ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně takto jsem to myslel. Chápu, že to bylo za super peníze, ale úplně out of mind turnaj, bez smyslu. A to je jediná 250tka, která neměla smysl v kariéře Fedexe. Počtem 25 titulů z těchto podniků se ohání jenom lidi, kteří tomu nerozumí - několik jich je i tady. Brisbane je příprava na AO, Stutgart na Wimbledon, Halle byla 250 taky.
Reagovat
turista
Získal tam titul a hodně peněz což tomu smysl dalo.
Reagovat
turista
Navíc Istanbul byl v roce 2015, kdy ještě Roger odehrál normálně celou antukovou část sezóny takže to bral také jako přípravný turnaj. Nakonec tehdy v Římě hrál finále, kde ho zdolal tehdy i na antuce nepřekonatelný Novak.
Reagovat
turista
No aby dohnal toho Connorse.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá potřebu objíždět 250tky někde v horní dolní jenom proto, aby měl nejvíce titulů. Sám říkal, že to není jeho cíl.
Reagovat
annah
Samozřejmě to nebude říkat nahlas, už proto, aby to nezakřikl. :-) A taky aby to pak všichni nesledovali a neustále nekomentovali, jak bude objíždět turnaje a případně nevítězit.
Ale v hlavě to určitě má jako lákavou možnost: co kdyby přece...
Reagovat
Mayo
Dedo Egoista nemá čo porážať o 6 rokov mladších súperov.
Reagovat
Patik
a Nadal alebo Djokovič keď porážajú o 10 rokov mladších hráčov ?
Reagovat
Mayo
Nepochopil si, nevadí. Je to myslene v dobrom pre RF.
Reagovat
Aresko123
ISNER vcera vo finále Masters ziskal len TRI lopticky pri podani supera smile ved to sa este nikdy nestalo, to muselo byt ake finále..... aj ked prehram 6-0 a 6-0 aj tak ziskam viac lopticiek.... smile Isnerko to je fakt hruza dostat sa do finále masters a nevediet hrat tenis smile
Reagovat
spaniel
Dyk móre, ale si to temu gádžovi nandal!
Reagovat
Pe3k
https://youtu.be/LmZfl_qX4j8
Reagovat
Roger_Federer
"Aktuálne je Rafa v rebricku daleko pred Federerom, vlastne aj v kalendárnom roku je s prehladom pred nim. Naopak Federer aktuálne nevie už rok vyhrat seriozny zápas"

Hups...
Reagovat
ttopi
ON si to nějak obhájí :D
Reagovat
Roger_Federer
Tak jednooký král slepých vyhráva po Rotterdame, Stutgarte, Bazileji dalsi béčkový turnaj...Neviem ci sa tam vlastne stretol s top 10 hracom..

Ale to by pri druhom slede nebolo fér hodnotit..Gratulujem k jubileu, snád dobre oslávi na marcovom výlete v Amerike.

Tsits dnes poslabší, v obrane a na returne musi vyrazne pridat, ked chce vyhrat 2 a viac GS.

Forhend, z breznoveho vyletu do Ameriky si Fedex odváží titul a jedno blbě prohrane finále..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Pořád neporazil RF na turnaji ND a RN. Takže pro Forehanda to bude béčkový turnaj i tak. Ale když Rafa porazí v Barceloně ve finále Fogniniho, tak bude za krále, ještě to proloží nějakým Montrealem s Bautistou a bude zase s prehladom před nim.
Reagovat
Pe3k
Bez Petržalky by tu byla prostě nuda.
Reagovat
Fazzzy3
+1
Reagovat
Ondra979
ten Race ted vypada moc pekne :)
Reagovat
smazaný uživatel
1. Nadal - 33 titulů. 25x antuka, 5x hard Outdoor, 0x indoor
2. Djokovič - 32 titulů. 8x antuka, 16x hard Outdoor, 8x indoor
3. Federer - 28 titulů. 7x antuka, 18x hard Outdoor, 3x indoor

Je zajímavé, že Federer s Djokovičem mají téměř shodné statistiky a Roger zaostává jenom o jeden antukový titul. Rafa je jasný, ten má 100% titulů z venkovních kurtů, haly moc nehraje, většinou je zraněný. Ale co by mě zajímalo je, jak by vypadala statistika titulů z Masters, kdyby byl minimálně 1 turnaj na trávě. Ten nepoměr je brutální a je obdivuhodné, že Federer má tolik titulů i přes to, že se nehraje na jeho nejsilnějším povrchu. Ta absence travnatého Masters je za mě obrovský fail. Ale na kdyby se nehraje.
Reagovat
SwissMaestro
Naprostý souhlas. Je ostudou, že k Wimbledonu není doplněk v podobě travnatého Masters.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta čísla by podle mě byla potom trošku jiná. Kdyby byl jeden Masters na trávě, tak by za ty roky Fedex podle mě urval minimálně stejný počet titulů, jaký má z Wimbledonu tj. 7 kusů. Něco by urval Nole, jeden možná Nadal za mlada. Přijde mi nefér teď srovnávat statistiku získaných Masters.

Nadal je nejlepší antukář všech dob + má každoročně 3 masters na antuce, které většinou vyhrává + v minulosti byl ještě Hamburk taky na cihle. Takže logicky měl nejvíce Masters na svém nejsilnějším podkladu + měl nejvíce příležitostí je získat = má jich nejvíce a zase většina je z antuky, což odpovídá tomu, co jsem napsal výše. Nole s Rogerem jsou komplexnější a tituly mají ze všech typů Masters, ale kdyby byly 1-2 turnaje na trávě, tak nejvíce by jich měl Fedex a po něm Nole a trošku by dohnali Nadala v té férovosti oblíbených povrchů.
Reagovat
peRFect
7 Wimblů? Ty nějaký nepočítáš? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ku-rva 8. Zasrané pondělí. :D Zbytek zůstává stejný.
Reagovat
peRFect
:D
Reagovat
peRFect
Já myslel, že nepočítáš ten, kde porazil Rafu. Protože porazit Rafu přece nejde. Muselo to bejt cinklý, nebo tak něco.
Reagovat
smazaný uživatel
Museli uhnout. Jednou tam Rafovi dali Berdycha, ale to bylo moc nápadné, tak musel být ve finále Federer, kterého zfetovali do mrtva a i tak potřeboval Rafa 5 setů, aby vůbec vyhrál s tím, že ten poslední FH už Roger dal cíleně do země, protože ten Španělský klučina by to stejně nějak podělal.
Reagovat
Roger_Federer
Ten komplot byl daleko cilenejsi a pripravenejsi, v roce 08 na AO se sesel Tony a Roger (tehdy jeste Rafa neumel Anglicky), bylo domluveno a zapsano, ze prubeh finale Wimbledonu, bude pro Rafu po te bitvě, zato Rafa prohraje semifinale RG 09, zustane neporazenym kralem Antuky a Roger ziska titul..a tim karierni slam..potom si měly 10 let delit tituli..
Bouzel nepocitali se Srbem.
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavá teorie. Ale se srbem nepočítali Roger s Rafou, ale počítali s ním přední hodnostáři ATP, kteří ho vytipovali, nadopovali a místo kostí mu vlili do těla roztavený kaučuk. Nemusí jíst, nemusí spát a nedělá chyby. Djokovič je dílo iluminátů. Akorát mu do jeho jižanské hlavy zapomněli vtlouct morálku a pokoru, takže se jim jejich dílo od Šanghaje 2018 nějak vzdaluje a začíná žít vlastním životem. Vonné tyčinky, meditace, vypadávání v prvních kolech Masters. GS se ještě drží, uvidíme ve Francii.
Reagovat
SwissMaestro
A ten Nadal mě překvapil.....jeho mimo antukové masters dám snad i z hlavy - IW 13, Cinci/Montreal 13, Toronto loni.....hmmm ještě jeden je někdy...nicméně.....myslel jsem, že jich má více :/
Reagovat
SwissMaestro
Teď koukÁm na stats...Nadal má 9 Masters na tvrdém povrchu!
Reagovat
smazaný uživatel
Já si myslím, že to je jeho konečné číslo. Šanci bude mít ještě v Americe a pak už minimální. Na podzim nehraje roky a u Rafy je blbé to, že má jenom jednu šanci na zisk hardového titulu. Když hraje další turnaj ve krátkém sledu, tak odstoupí. Laicky řečeno - může vyhrát IW, ale Miami ne, může vyhrát Toronto/Montreál, ale Cinci už ne. Nedá v jednom měsíci dva turnaje na hardu za sebou.
Reagovat
SwissMaestro
Cinci je pro něj asi nejhorší. Tam to taky už nevidím, protože ten povrch extrémně sedí Fedexovi a i Novak tam hraje dobře :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Rafa obecně ty nextgeny celkem sundává. Takže pokud by se vyskytla situace, kdy by Nadal hrál hardový masters, po delší pauze a bez účasti Djokoviče s Federerem, tak by asi vyhrál. Je otázka, zda se mu to poštěstí stejně, jako loni v Torontu. Času moc není.
Reagovat
annah
V té tabulce výše je chyba, ne? U Nadala. Součet titulů u jednotlivých povrchu nedává celkových 33
Reagovat
Stan_Borowitz
V těch číslech se zjevně učil od mistra štatistík.
Reagovat
smazaný uživatel
To asi těžko. Kdyby to bylo podle mistra štatistik, tak Nadalovi 60% přidám a Federerovi 60% uberu. Odůvodním to nějak vždycky.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano ano oprava níže. :)
Reagovat
turista
U toho Nadala to máš úplně špatně. Je to 24x antuka a 9x hard.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo už to vidím, špatně jsem to opsal. :) Nadal má 25x antuku a 8x hard. 11x MC, 8x Řím, 5x Madrid, 1x Hamburg - 25 kousků. Hardy jsem špatně napsal, je to 8 místo 5.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal vyhrál indoor v Madridu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo ty vole. On to byl vlastně někdy do 2008 hard. Tak sorry, jeden indoor na turnaji, který už neexistuje. :D
Reagovat
turista
U Nadala máš 5x Madrid, ale pouze 4x to byla antuka. V roce 2005 tam vyhrál na hardu. Takže správně je to u Nadala 24x antuka a 9x hard ty Masters turnaje.
Reagovat
sojka1
parada, stary pan je uzasny... nedokazala jsem se na tu silenou demolici divat, jen na cisla, do obrazu jsem srabacky sla, az kdyz si John konecne zacal drzet podani. Zadoufala jsem alespon v malicke zauzleni, ale dockala jsem se jen zraneni, bylo to cele hodne nestastne... ale zahralo me Johnovo velke gesto, ze zapas dohral, je to proste velky muz.. ;-) Rogerovi gratulace, obdiv, nadseni... on je snad jeste vetsi... :-)))
Jo a spaniel zase kecal, pry ze John uhral na returnu 3 micky. Neuhral zadny, ty dva byly, tusim, Rogerovy DF... ;-)
Reagovat
a.magerova
https://www.agerpres.ro/data/stiri/006.jpg
Reagovat
sojka1
Reagovat
annah
101 dalmatinů...teda pohárů. :-)
https://pbs.twimg.com/media/D3A_bsFW0AImNvl.jpg
Reagovat
Denis92
Parada Roger! Teraz ma to prehrane finale v IW stve este viac :)

Ale nie, klobuk dole! Absolutne som necakal, ze na Sunshine double bude hrat tak skvelo a ziska 1600b. Az na 1.zapas to bol z jeho strany uplne dominantny turnaj, kde za hodinku vybavil kazdeho supera. Velmi dobre sa na tie zapasy pozeralo.
Skoda, ze Wimbledon je este pomerne daleko..

Uvidime, co prinesie antuka. Hlavne ziadne zranenie.
Reagovat
smazaný uživatel
Já právě přemýšlím nad tím, proč Roger hrál tak dobře. Mám takovou teorii, že ty letošní kurty jsou trošku jiné, než loňské a předloňské. To by vysvětlovalo tahanici s Albotem - zvyk na jiné kurty, jiná rychlost, jiné odskoky. V dalším si RF už zvykl a s prstem v nose vyhrál titul na povrchu, který mu dost evidentně seděl. Nikde jsem nenašel třeba CPI údaje z letošního Miami, zajímá mě, jaké byly kurty ve srovnání s 2017 a 2018.
Reagovat
peggy
To se dedouskovi vyhrava,kdyz hraje proti zranenemu.Ta vyhra by mne ani nebavila.
Reagovat
smazaný uživatel
Moje řeč. Jakmile bych viděl zranění, tak bych automaticky dal výhru soupeři.
Reagovat
steve79
Krasny pohled na race to Lomdon. Smutny pohled na A. Zvereva.
Reagovat
smazaný uživatel
Isner málem nedokončil. Nakonec ho už jen nacpali práškama.
Reagovat
Stan_Borowitz
Bylo od něj hezký, že neskrečoval gem před koncem a dohrál to.
Reagovat
annah
Přesně tak. Má můj obdiv a ještě větší sympatie než dřív.
Reagovat
Padme
Tak tak, bez té čepice je to i hezký chlap :D
Reagovat
annah
Moc hezký. Akorát se člověk nesmí dívat od brady dolů. Vypadá jak věž. Takový brontosaurus. Obličej a výraz v něm má ale mimořádně milý. Musí to být báječný člověk.
Reagovat
Padme
Střihla bych si s ním fotku :D
Reagovat
turista
U chlapa je v pohodě jakákoliv výška, klidně i 235cm. U ženy je nad 188 cm už moc.
Reagovat
spaniel
lol, 235 jiste ne. Ani zdravotne, ani spolecensky.
Reagovat
turista
Britský basketbalista Paul Sturges má 235cm a 150kg a je to zdravý člověk, Basketbalista Jao Ming z Číny má 229cm. Zdravotní rizika u mužů jsou obvykle až nad těmi 235cm, kdežto u těch žen zhruba nad 205cm.
Reagovat
Padme
A kolik cm je podle vás pánové málo? :))
Reagovat
spaniel
Pod 15...
Reagovat
Pe3k
Lol se opičíš
Reagovat
Padme
Tak jaká výška u mužů a jaká u žen je málo? ;)
Reagovat
Pe3k
U žen se to ani nedá definovat. Pamela Anderson má 158 a jaká to byla hvězda...Chlap alespoň 180.
Reagovat
Padme
Dany Pedrosa má taky 158cm a je to borec :D ty máš kolik?
Reagovat
spaniel
Je to borec na motorce, mozna na fotkach...ale stat vedle nej, doslo by ti to divne...
Reagovat
Pe3k
Jen 175 :( proto jsem zůstal u stolního tenisu a o tenis se ani nepokoušel.
Reagovat
Padme
A Forehand to ví? :))
Reagovat
spaniel
Ted uz ano.
Reagovat
Pe3k
Je mi celkem fuck, co on ví nebo neví, stejně ho fakta moc neberou.
Reagovat
Padme
Na tenise je krásné, že ho může hrát člověk jakéhokoli vzrůstu ;)
Reagovat
Pe3k
Tak to platí u každého sportu, ne?
Reagovat
Padme
U basketu určitě ne :D
Reagovat
Pe3k
Hrát ho můžeš s jakýmkoliv vzrůstem a výška je jen výhoda, stejně tak u tenisu.
Reagovat
Padme
Tak to můžeš, ale nedožiješ se konce zápasu ;)
Reagovat
Pe3k
Můžeš být nahrávač třeba, ve volejbalu jsou taky menší hráči co jen nahrávají, ale basket jde mimo mě. Nebaví mě to hrát a už vůbec se na to dívat.
Reagovat
Padme
Pro tenis není optimální výška 2m, na servis a na síti se hodí, ale hrají ho průměrné velcí lidé. Pro basket jsou průměrní lidi prostě malí, to že se někdo občas prosadí na tom níc nemění.
Reagovat
Pe3k
Ale hrát ho můžeš i když jsi malá ;p
Reagovat
Padme
Hrát jo, ale v tenise se zraníš leda sám svojí vinou, v basketbalu tě zašlapou ;)
Reagovat
Pe3k
Zašlápnutí je faul.
Reagovat
Padme
Buď rád, že jsi nehrál kolektivní sport se ženskýma, ty jsou šíleně agresivní ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já hrál tenis závodně asi do 12ti, pak mi přišly efektivnější videohry, pak chlast a diskotéky a pak podnikání. Nicméně když jsem se k tenisu vrátil před 10ti lety a hraju tak 4x-6x týdně. Dávám si 2x za měsís trénink s trenérem a když jsem dopiloval servis s kickem, tak je fakt, že s mými 195cm je to super zbraň a výhoda.
Reagovat
Kozoroh
Tak to jsi vyšší než Laver s Rosewallem a o cca 2cm kratší než Connors :))
Reagovat
Pe3k
15 a méně
Reagovat
turista
Muži pod 170cm je málo. Ženy pod 155cm už je opravdu málo tzv. společensky.
Reagovat
Padme
A ty máš kolik? ;)
Reagovat
turista
184.
Reagovat
Padme
To je akorát ;)
Reagovat
Mayo
Si o 1 cm vyšší ako legendárny Luis Nazario
Reagovat
turista
Ti menší lidé za to nemohou, ale ve společnosti musí čelit různým nevýhodám, zejména muži jak při výběru partnerek tak i v zaměstnání to mají leckdy těžké a v tom sportu taky. Pořád to ale nějak jde. Muži pod 160cm a ženy kolem 147cm to už mají opravdu v životě těžké.
Reagovat
Pe3k
Na druhou stranu Tom Cruise má jen 170 a byl desetiletí sexsymbol a doteď je to hvězda akčních filmů...Tom Hardy má jen 175 a přebere i Batmana ;)
Reagovat
turista
Muž se 175cm není malý, ale vcelku u nás i ve světě normálně průměrně vysoký. Ten číselný průměr zvyšuje těch 8000 mužů nad 200cm a půl miliónu mužů nad 190cm.
Reagovat
turista
Ty uvedené počty těch vysokých lidí lidí jsou v České Republice.
Reagovat
Padme
Kde takové statistiky bereš? :)
Reagovat
turista
Počet lidí nad 200cm v ČR je ze zdravotnické literatury. A počet mužů nad 190cm lze snadno odvodit z percentilového grafu. Když 190cm je 90.percentil výšky mužů tak 10% bude nad ním, což odpovídá půl miliónu ze zhruba 5,3 miliónu mužů u nás. Bude to ale o něco méně protože se musí odečíst asi milión chlapců při asi dvou milónech dětí u nás takže při 4,3 miliónech dospělých to bude asi 430 tisíc mužů nad 190cm.
Reagovat
Padme
Máš pravdu, mě se taky věčně někdo posmívá.
Reagovat
Fandina
Kvůli výšce?
Reagovat
Padme
Tak tak...
Reagovat
Padme
Mně :)
Reagovat
Pe3k
43.4% Return points won vs. Isner
44.8% Return points win vs. Shapo
52%! Return points won vs. KAndy
39.2%Return points won vs Medvedev
43.2% Return points won vs. Kraijinovic
36.6% Return points won vs. Albot
Reagovat
Stan_Borowitz
Hezká odpověď zdejším "expertům", kteří se ohánějí pomalejšími Rogerovými reflexy v důsledku věku...
Reagovat
spaniel
Az na to ze cely lonsky rok se trapil prave na returnu. 2018 mel return points won 38%, nejnizsi v kariere, dokonce min nez v nejhorsim roce 2013. Takze tento turnaj je vysoky nadprumer i v porovnani s nej lety. Dolezitejsi je ale return games won, ktere zohlednuje i promenene BP...tam hlavne v poslednich letech horel.
Reagovat
Stan_Borowitz
Pořád si nemyslím, že by nejlepší současný hráč na síti mohl mít nějaký zásadní problém s rychlostí reakce...
Reagovat
Stan_Borowitz
celý ten problém nízkého % na returnu a proměňování BP je podle mne projev (relativně) opotřebované psychiky.

Ostatně dlouhodobě tvrdím, že tenis je (opět relativně) daleko náročnější sport na psychickou než fyzickou stránku lidské osobnosti a právě ta psychická odchází jako první.
Reagovat
spaniel
Na siti se umi dobre postavit a v podstate staci nastavit ruku. Na prijmu musi pokryt vetsi prostor. Mozna ani ne tak reakce teda, ale vybusnost.
Reagovat
Stan_Borowitz
Výbušnost dává smysl, to jo.
Reagovat
Stan_Borowitz
Pořád si nemyslím, že by nejlepší současný hráč na síti mohl mít nějaký zásadní problém s rychlostí reakce...
Reagovat
sojka1
sit je trochu odlisna zalezitost, protoze tam je hrac v pohybu, roli hraje i vlastni zamer, predvidavost a technika, return je specificky v tom, ze se i pri perfektnim cteni vyrazi z mista...
Reagovat
spaniel
O 3 minuty driv :p
Reagovat
sojka1
mela jsem davno napsano, ale neco me napadlo a rolovala jsem.... protivo!
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, jak píše spaniel, možná to je výbušnost na tom returnu, to by dávalo větší smysl než rychlost reakce.

To špatné proměňování BP je ale podle mne z drtivé většiny záležitost jisté psychické opotřebovanosti, za tím si stojím.
Reagovat
sojka1
jen tak pro usmev - myslim, ze si ale Roger dela se svoji vybusnosti mnohem mensi starost nez my... vcera bylo uzasne, jak malo cisel, pokud vubec nejake, stal na prijmu za BL. Nedovedu si predstavit, ze bych se na ni tak postavila a cekala, az mi John ustreli hlavu.. ;-)
Reagovat
spaniel
Jo, to je fakt neskutecne... pri tech bombach. ma jeste o par setin min casu. On proste nikdy necouvne :)
Ale mozna je to dobre, kdysi ukazovali ze pri podani Isnera je vzdalenost od mice, kdyz poda na tecko k mici, kdyz poda ven z kurtu, 8m. Vzadu bez sance.
Reagovat
smazaný uživatel
38% a teda najslabšiu sezónu v kariére na returne skresluje absencia antukovej sezóny. Keď hrá človek len trávu, halu, rýchly hard, na prijme má zákonite nizsie percento.
Reagovat
George_Renel
Pěkná hloupost. Když hrá člověk na tvrdém povrchu a trávě má zákonitě vyšší úspěšnost podání, tudíž soupeř nižší returnu.
Je logické, že na pomalejším povrchu se odreturnuje více míčků.
Reagovat
Roger_Federer
Ted se musim zastat Forehenda, pise vpodstatě to samé co ty..
Statistika je zkreslená rychlými povrchmi, kdyby hrál antuku bude natom % o dost lip na returnu, ne tech 38%
Reagovat
peRFect
Kdyby hrál antuku,měl by větší procento returnu.Na pomalejších površích padá méně přimých bodů z podání.
Reagovat
Herbert_Hoover
Však to samé píše Forhend...že když hraje jen "rychlé" povrchy tak má zákonitě nižší procenta než by teoreticky mohl mít kdyby hrál i antuku.
Reagovat
spaniel
Mas pravdu ze antuka prumer zvysuje. Ale Antuku nehral ani 2017 a mel to % vyssi. Porad plati ze return byl posledni rok jeho problem.
Reagovat
Roger_Federer
Jo to byl, bylo to loni viditelné.
Reagovat
smazaný uživatel
Loni bylo problém prohrané finále z MB v IW, potom first round exit v Miami, jako bonus rupnuté finále v Halle a SF Wimbledonu. Vše téměř vyhrané zápasy.
Reagovat
Roger_Federer
Přesně, po silném roce18(kdy byl psychicky jako za mlada), me loni prislo, ze ty prohrane zapasy byly opět hodně o hlavě..a returnu
Reagovat
spaniel
Myslis 2017.
Reagovat
Roger_Federer
Jj, jasne ze myslim 17.
Reagovat
spaniel
Bavime se o pricine, ne nasledku.
Reagovat
smazaný uživatel
Isner zranený, Anderson v lese po zranení, Shapovalov roztrasený, Krajinovic drevo.
Reagovat
Herbert_Hoover
Albot goat
Reagovat
Franky
FH v lese 10rokov..
Reagovat
turista
Krajinovič dřevo? To snad nemyslíš vážně. To je šikovný hráč, který hraje pohledný tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer se dočkal vítězství ve zdraví. Soupeř bohužel skákal o jedné noze.
Reagovat
peRFect
Johnův proslov směrem k Rogerovi byl výborný ;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, John opět ukázal, že je obrovský sympaťák...
Reagovat
turista
Big John je fajn člověk. Porážka ho musela mrzet, ale nedal to moc najevo.
Reagovat
Patik
Neviem čo je horšie a ktorý pocit ťa viac zahreje alebo uteší na duši..či to že si prehral zápas lebo si mal bolesti ktoré sa objavili v nevhodný čas v nevhodný zápas..alebo to že si hral svoje maximum do poslednej chvíle a aj tak si prehral.
Reagovat
Pe3k
Reagovat
Bee
V nadpisu expresky ženského debla je hrubka, má být Mertensová se Sabalenkovou získaly ... dál v textu už je to správně...
Reagovat
panzer.dragon
Federer: 2280 points
Djokovic: 2225
Nadal: 1605

next gen :-)
Reagovat
Franky
:DDD
Reagovat
Franky
:DDD
Reagovat
a.magerova
Reagovat
insanezy_
Mimochodem neprislo vam, ze ten prechod z Crandon Parku tomuto Masters vubec nepomohl?
Reagovat
lavamancer
samozřejmě, že nepomohl.
pohled do hlediště byl většinou velmi tristní.
atmosféra mdlá.
Reagovat
Stan_Borowitz
zejména vezmeme-li v potaz, že na rozdíl od obou hlavních soupeřů neměl Roger možnost nikdy získat jediný Masters na svém nejlepším povrchu...
Reagovat
annah
I s pohárem v ruce šel podepisovat:
https://twitter.com/i/status/1112425857874841602
Reagovat
Patik
Tí ľudia sa tam idú dolámať za jeho podpisom. :)
Reagovat
panzer.dragon
2019 - 18-2
2018 - 18-2
2017 - 19-1
Reagovat
Pe3k
V kazde sezone kdy vyhral Miami, vyhral nekolik gs.
Reagovat
smazaný uživatel
Zápas som nevidel, John bol vraj zranený. Holt, pech pre jedného, šťastíčko pre druhého..

Kazdopádne gratulácia fanatikom k 28-29 titulu, neviem presne. Ak Rafa zajtra ukonci kariéru a Federer bude hrat aj po 40ke, Rafu mozno vyrovná..Je to otvorené.
Reagovat
spaniel
Stacilo napsat, ze vis o tenisu prd, bylo by to kratsi.
Reagovat
Pe3k
to by mel psat na zacatku kazdeho komentare
Reagovat
smazaný uživatel
Vyargumentoval si ma obsahom.
Reagovat
Pe3k
ty se hrave zvladnes vyargumentovat sam...
Reagovat
steve79
Nebo stacit otevřit tema kolikrat Rafa vyhral turnaj mistru a uspesnost finalovych zapasu na AO??
Reagovat
smazaný uživatel
Uspesnost finálových zápasov v Austrálii..

To je ten jazýček na váhach :)...

Najvacsie Tabu v Spanelsku az po baleáre.
Reagovat
Fazzzy3
Ak Rafa skonci karieru teraz, tak bude mat 17gs. Takze kludne nech ukonci :) stejne, uz na gs nic nevyhra ;D dedulo ti ids krkom, a nechapes ako taky tenis dokaze hrat v takom veku :D ty si co dokazal za zivot oproti nemu? Kto si predstav si ze sa stretnes s rogerom, a spyta sa ta ako sa volas a co robis. Povies mu svoju story a spytas sa ho a co ty roger. A on ti odpovie: vies ja som roger federer a vyhral som 20gs a 8x wimbledon, ale rad som ta spoznal :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale houno. Zapas si viděl od začátku do konce a v ruce si držel láhev mléka a modlil ses, aby Federer prohrál. To se nestalo, tak si nasadí strategii nezaujatého diváka. Tohle děláš vždy ,když Federer vyhraje, nebo Nadal prohraje. Takže vlastně pořad. Pozdrav doma.
Reagovat
Fazzzy3
Asi tak. Ja furt hovorim ze je suci do zaluzia, aby si tam na antipsychotikach vyriesil svoje tenisove komplexy :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tož riekol samotný pán Božko a čoskoro si pekne pojde lahnút, aby ráno o siestej mohol utekat na autobus, aby mohol predávat svoje paušály, teda po povýšení biznis paušály..
Reagovat
Fazzzy3
Hej hej zvycajne chodim autobusom :D :D :D zotrel si ma veeeelmi trapne, a si by si mal pochopit ze pre Tcom daavno nerobkam milacik ;) mam lepsiu pracu a trosku iny dopravny prostriedok ako si uviiedol. Ale chapem si frustrovany lebo cez petrzalku chodit vkuse busom ti nezavidim :)
Reagovat
smazaný uživatel
Som frustrovaný, ale dnes je 31.3, práve posielam svoje daňové priznanie a frustrácii je preč..

Niekedy ti zavidim, ze si zamestnanec a nemusis riesit papiere..:)
Reagovat
Fazzzy3
Jo nemusim pretoze moja mama je uctovnicka v solidnej firme a babka s tetpu tiez, par uctovnimov v rodine, 2 lekarov a 3 pravnikov. Ale inac nic moc :) Iba ja som cierny kon s Mgr. ....ziadny judr ani mudr vies, vsetko pod je poduroven mojej rodiny :) ale dobre pre teba, ze mas plnu hlavicku papierov :)
Reagovat
smazaný uživatel
Bože moj, mne sa snad sníva...:)

A tvoj dedko je čo Franky, prezraď..
Reagovat
Fazzzy3
To by si chcel vediet co milacik
Reagovat
smazaný uživatel
Táto nevedomost ma privádza do zúrivosti.
Reagovat
ivecka
Ty jsi fakt chudák
Reagovat
peRFect
Chceš nám říct,že nemáš daňového poradce?To jsem tě asi přecenil.
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem ako vy, ale my už posielame daňové priznanie jedine elektronicky, z osobitého konta na finančnejspráve.sk. Ja som si ho sám nerobil prirodzene.
Reagovat
peRFect
Já chodím osobně,ale s papíry vyplněné odborníkem.Baví mě to a letos se jednalo o obzvláště příjemný den.Dvě děti v odpočtech,to je příjemný bonus.
Reagovat
smazaný uživatel
Tiez som chcel osobne, ale už sa nedá. Vsetko musi byt elektronicky, aj DP som dostal ako súbor, ktorý som musel poslat so svojim elektronickým podpisom. Nové veci, ale praktické.
Reagovat
gigin
Tady asi bylo myšleno, že když máš u nás daňového poradce není poslední březnový den nějak limitní.
Reagovat
peRFect
...ale nevyplací se.Doplatky pak bývají o to vyšší...hlavně na socce.
Reagovat
gigin
To já nevím, prostě nám to dělá firma a spoko.
Reagovat
peRFect
Jak řiká můj poradce - je to takto ok,nebo mám víc nabrousit tužku? :)
Reagovat
gigin
:DD optimalizace..
Reagovat
smazaný uživatel
Optimalizace je fajn do té doby, než potřebuješ řešit nějaké větší investice za pomoci banky. Potom ti je k ničemu, dostaneš maximálně kartu pro děti a můžeš jít domů. :D
Reagovat
peRFect
Jak se to vezme - v březnu přiznáš skutečnost, vyřídíš úvěr a v červnu podáš opravné DP :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Opravné DP snižující daňový základ? Ty jo, ty máš ale odvahu, to je pozvánka na důkladnou daňovou kontrolu...
Reagovat
smazaný uživatel
Tím si pomůžeš tak na 1 rok, než bude banka chtít DP dalšího roku, pokud máš účetnictví, tak výsledovku a rozvahu a vidí oba dva roky. Banku neuděláš. Možná na úvěru 300 tisíc korun, ale pokud bereš 10 mega, tak neukryješ nic.
Reagovat
peRFect
Udělal jsem to tak ve 2008 kvůli hypo a úplně napohodu. Tím, že si optimalizuji každý rok, tak jedno vyšší DP se prostě odůvodnilo chybným výpočtem v opravku. A to jsem byl v té době plátce DPH.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo tak počkej, to se bavíme úplně o něčem jiném. U hypotéky ti to tehdy asi vyšlo, ale teď už ani náhodou. Berou se tři poslední DP a pokud máš ve 101 rozdíl mezí příjmy a výdaji 2 roky 30.000 Kč a třetí rok 300.000 Kč, tak ti řeknou, že jsi srandista a končíš. :D Spíše jsem to myslel tak, že se bavíme o právnické osobě. :)
Reagovat
peRFect
Teď to tak udělal můj zákazník a vyšlo mu to taky. 8 let jede +- stejně a teď se potřeboval dostat o 120% výš. Ale on opravko nepodá - je si vědom, že mu vylítne daň, doplatky soc-zdrav vč. nových záloh. Příští rok ale zase spadne na svoje, takže mu budou vracet. Navíc, hypotečka mu pro hypo uznala 1x zdaňovací období. Je to spíše o jednání, banky nechtěj pustit bonitní lidi ke konkurenci.
Reagovat
smazaný uživatel
No tak jistě. U fyzických osob je to jedno. Ty uměle zvedneš příjmy, dostaneš hypotéku a banka už nekontroluje, zda jsi v dalším roce na tom stejném, nebo ne. Mají dům v zástavě a neřeší příjmy. Já se zabývám financováním firem a tam funguje kvartální kontrola, takže musíš mít zdroje na splácení pořád, jinak porušuješ podmínky, zvedá se cena atd. atd. atd.
Reagovat
peRFect
(y)
Reagovat
spaniel
https://youtu.be/ILysMhm8lXs
Reagovat
gigin
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Opat ti mozem postnut fotku zo západu slnka v Bratislave, pri Dunaji..Ale ty ako preoperovaný trangender, opat ukázes svoje negule, a radšej si budeš spievat to svoje "Na vtáky, sme krátki"...No veru, aj si :)
Reagovat
Fazzzy3
Ty to ocividne nezvladas pan miestny zurnalista :) som zvedavy kedy rafa vyhra 101tiful ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ked bude hrat tých 30x250, ktoré robia rozdiel :)
Reagovat
Fazzzy3
Asi by som ti mal znovu ukazat stats ty amater s vypatlanou hlavickou ;)
GS:20
Masters : 28
Wtf : 6
500 : 22
250: 25
Rovna sa stvrtinka zo 100 ty neandrtalec, a kolko titulov ma rafa bez antuky :D a opakujem ti borce Roger ma 250tky lebo na trave niesu masters :) kde sa ma rozohrat doma vo dvore? Kdezto tvoj stary chory nadal hra Mc rim madrid a RG - 4 tituly rocne a tot vse s jeho strany :) chapem tvoju frustraciu
Reagovat
peRFect
Doma má 2 luxusní hardy :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To ako dokážeš hromžiť tou svojou malou kypťavou ručičkou a búchať pastou do stola...

Franky, ty si král :)
Reagovat
Fazzzy3
Pisem na mobile ty troll z petrzalky
Reagovat
smazaný uživatel
Jednou jsem ty ATP250 projížděl zpětně. Takže ti to zkusím tak nějak přiblížit - přesně to nebude, hledat se mi nechce.

Jediná ustřelená 250tka byla o RF v Istanbulu, to byla prostě demence tam vůbec jezdit, ale asi si chtěl udělat výlet.

Velká část jsou travnaté turnaje a např. turnaje, které byly kdysi 250 a teď jsou 500 - třeba Halle. Další část těch titulů z ATP250 je někde z let 2000-2005.

Takže argumentovat fakt, že Federer má hodně 250tech je irelevantní protože hral přípravné turnaje, které nejsou vyšší kategorie. Rafa má logicky těch menších turnajů méně, protože 70% titulů má z antuky, kde hraje ATP500 a více. Federer hraje na trávě Wimbledon a nic jiného vyšší kategorie není.
Reagovat
smazaný uživatel
V čem by Rafu vyrovnal? V počtu odstoupení z rozehraného turnaje?
Reagovat
Torn
Hlavně nebreč. :D
Reagovat
ipko
ten posledný game, to bola klauniáda.. John ledva stál na nohách a Roger nevedel ukončiť zápas, akoby chcel, aby Isner čo najviac trpel :D dnes bol ale jasne lepší ako celý turnaj a 101. titul je doma.. vyradiť ho mohol Albot, odvtedy nemal súpera.. Chum jetzt, antuka is coming a Roger môže niečo uhrať aj na nej!
Reagovat
gigin
je první hráč, co má letos dva tituly?
Reagovat
lavamancer
ano
Reagovat
gigin
Jinak Kokki se obarvil na blond a čumí na basket.
Reagovat
gigin
A vypinkává s kindervajícama.
https://www.instagram.com/p/Bvd2XUnhRGo/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=pcgoppr322ol
Reagovat
Pe3k
ti mladi tam vsichni jedou basket, ja na basket seru, ale fandim tomuhle:
https://www.youtube.com/watch?v=1dTEXh4lxfA
Reagovat
gigin
Jj, aj Gyros. Však on myslím došel kdysi na zápas v basketbal cvičkách a nemohl hrát, museli mu půjčit jiné. Basketbal je na houno, sa dotkneš chlapa a hned faul.
Reagovat
Pe3k
pust si to video
Reagovat
gigin
Cirkus no :D
Reagovat
Pe3k
ber to takhle: nejlepsi smecar na svete je beloch co nehraje v NBA!
Reagovat
gigin
Oki.
Reagovat
gigin
Fajne.
Reagovat
Mayo
Egoista podľa očakávania. Sú to veľké čísla čo dosiahol. Teraz na antuke bude len do počtu, zase sa s ním bude rátať až v Halle.
Reagovat
lavamancer
no, na antuku pojede zcela uvolněn a v pohodě.
v Madridu, kde to kapánek rychlejší, by mohl něco uhrát.
ale zápasy na antuce jsou dlouhé a namáhavé a ti mlaďoši mají plíce jako býci.
ani Nadal to nebude mít letos imho jednoduché...
Reagovat
annah
V pátek jsem si koupila Agassiho knihu Open. Zatím jsem přečetla jen první kapitolu, kde Agassi popisuje svůj zápas z USO 2006; sám sebe v ní označuje vtipným termínem Tenisaurus Rex. :-) Bylo mu tehdy 36 let. Roger je ještě starší "fosilie" a k tomu teda nadmíru a překrásně živá!!!!!
Gratulace ke stojedničce! Je to nádhera. Esence radosti...
Reagovat
Padme
:) zítra přijde kniha pro strýce... Zkusím jí stihnout přečíst ;)
Reagovat
a.magerova
Kdy jsou ty jeho oslavy?
Reagovat
Padme
Příští sobotu, ale děti jsou nemocné, tak asi vyšleme jen tatínka a budeme vysávat sopel doma :(
Reagovat
a.magerova
Jo tak to je velmi malá časová rezerva, navíc, jak jsem říkala/psala, prokládala jsem si čtení čučením na YT a rozjímáním... na to je týden s malými nemocnými dětmi sakra málo... :-/
Reagovat
Padme
Ono je stejně trochu trapné dávat použitou knížku:))
Reagovat
a.magerova
Šak jsi původně chtěla darovat vošmatanýho Nadala... tak jakýpak copak... :-)))
Reagovat
Padme
Ještě že jste mi to vymluvili... ;) Já si k Vánočním koupila knížku a ještě ji ani nevybalila z vánočního balícího papíru...
Reagovat
Padme
Tak už mi ta knížka přišla a chápu, proč jsi se vysmála tomu termínu :D
Reagovat
annah
Je to festovni bichle... a minimum fotek. Samá písmenka. :-)
Reagovat
Padme
Asi to rovnou vzdám a někdy si ji objednám pro sebe... Jak dobře se to čte?
Reagovat
annah
Mam za sebou jen první kapitolu a odpověď zatim zní: výborně.
Reagovat
turista
Tak už zbývá jen ten Connors. Ten už se ale v Rogerově věku (37,5 let) nikdy nedostal do finále a byl jen stínem někdejší tenisové megahvězdy.
Reagovat
smazaný uživatel
Ať to bylo s Johnem jakkoliv, tak dohánět zapas se ztrátou setu by bylo těžké. Samozřejmě by bylo lepší vyhrát bez zraneni, ale jak říká největší tenisový guru - aj taky je šport. Roger po zásluze, to je úplně bez debat. Zatím nejlepší hráč roku 2019 a jediný se dvěma tituly. Těší mě, ze i ve svém věku udělal v Sunshine finále a titul během par dni, to je solidní statistika. Antuku mám osobně na parku, tam muže jenom překvapit. Důležitá je tráva a druhá polovina sezóny. Chum jetze !
Reagovat
peRFect
mmch, Rog jde zítra na první místo race?
Reagovat
lavamancer
ano
2280 pts
Reagovat
smazaný uživatel
Důchodce
Reagovat
Fazzzy3
Jednooký kráľ slepých zničil Forehandovi dôvod žiť. Ziaľ, Forehand si po zápase rozmlátil hlavu o stenu a leží v kritickom stave v Petržalke na klinike duševne chorých
Reagovat
Mayo
Netrep hlúposti, ďakujem.
Reagovat
smazaný uživatel
Tomu ver, 365 dní som musel cakat na tento deň dé. Aby Dededeč od Jiřini Němcovej něco vyhrál, uz som myslel, ze sa nedočkám...Miami ti budem musiet tolerovat, Miami je to najhorsie co sa mohlo stat..:)
Reagovat
Fazzzy3
Nie nie najhorsie co sa moze stat je monte carlo ;) pusinka
Reagovat
smazaný uživatel
Áno, no vidis. To my Masters uz ani nerátame, rutina...Všedný týždeň
Reagovat
Fazzzy3
Sak nemas co ratat :D keby beboli 3 masters na antuke ale na trave, tak by si pocital tak 1titul kazde 3-4 roky. Doma mas hodiny co odpocitavaju cas do zaciatku monte carla. Aby si si dokazoval ego na fogninoch atd...:) to su fakt rutiny a mega cenne tituly :) a co barcelona tam je vzdy tazky draw :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Keby neboli masters na antuke, ale na tráve..

Ty si velký myslitel...A keby tatino používal gumičky, bola by proklientska komunikácia v Telekome na úrovni.
Reagovat
Fazzzy3
No jo trava je podradna antuke :D :D :D preto je Rg povazovany za najmenej cennych spomedzi vsetkych gs :) ved co aj 6 gs mimo antuky potesi ;)
Reagovat
Fazzzy3
A mojho otca si do papulr neber zlatko. Zamysli sa nad svojim. Aku uroven iq musel mat ked splodil take hov*o ako si ty :)
Reagovat
smazaný uživatel
Moj otec dostáva vacsi dochodok, nez je tvoj mesačný príjem :)
Reagovat
Fazzzy3
Kolko mas rokov ty dietatko :-) asi okolo 13 ti tipujem :) co ty vies o peniazoch ;) si nikto, nula :) a navyse s chorymi mozgovymi bunkami
Reagovat
smazaný uživatel
Moja 12 rocná neter dá do 3 viet menej smajlíkov ako típek z telekomu.
Reagovat
spaniel
A proc je smutna? Za rodinu nemuze prece.
Reagovat
Franky
nie trollhand je stary ujo cca 35+ ktory okrem platenia za sex byva v zaprasenom panelaku niekde pri pentagone v Petrzke a este stale si ma pletie s tebou :D
Reagovat
rybicka
To znamená, že za komančů bral hrubě nadprůměrný plat. Čím byl?
Reagovat
Ondra979
:)) to by me take zajimalo, ale obavam se, ze pravdu se nedozvime, nicmene tusit se to da
Reagovat
rybicka
Myslím, že ani to, co by "se dalo tušit", by nebylo pravdou. Tipuji, že skutečný důchod otce bude (vzhledem k malým důchodům žen) průměrný.
Reagovat
Ondra979
i to je mozne, ale zase proc by se tim tak chlubil? no kazdpoadne pokud ho ma opravdu vyrazne nadprumerny, tak musel slouzit rezimu na nejakem vyssim postu..treba armada, policie nebo...
Reagovat
rybicka
Nevím, neznám a tak úplně nechápu, ale stačí jeden, článek a několik vláken "komentářů" (spíše výlevů). Očividně nejde o Nadala, Federera, či Djokoviče. Prosté poměřování údů a machrování "kdo měl víc žen" atd. Samozřejmě přeneseno.

Takový primitivně "chlapský" projev z hospody, přenesený sem :-)))

A teď to slíznu ;-)
Reagovat
peRFect
To je irelevantní. Za komančů se nejlíp měli zemědělci (v družstvu), horníci, doktoři a taky šméčka s valutama, které systém toleroval. Obecně však pracující třída měla solidní platy.
Reagovat
turista
Doktoři měli malý platy za komárů. Dobře se měli ti co brali tuzéry.
Reagovat
rybicka
Z tuzérů asi není počítán důchod :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Zelináři, řezníci - obecně ti, kdo prodávali nedostatkové zboží, pracovníci PZO...
Reagovat
turista
Ano.
Reagovat
turista
A ještě přidej taxíkáře. Ti patřili za komárů taky k příjmové elitě.
Reagovat
Stan_Borowitz
Na ty jsem zapomněl, pravda. Taky obchodníci se starožitnostmi, ale tam to platí i dnes...
Reagovat
turista
Ale dodnes nevím proč ty veksláky systém toleroval. Komunisti z nich nic neměli, ale nechali je kšeftovat. Zatímco kdejakou pitomou burzu plastikových modelářů benga rozehnali.
Reagovat
rybicka
Potřebovali zdroj informací... A na koho se něco vědělo, ten byl víc, než zranitelný. Navíc např. ti taxikáři viděli a věděli mnohé.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ono to není tak jednoduché, jak to vypadá. Na nejvyšších místech, na úrovni ÚV KSČ, sice vůle být i mohla, ale na úrovni prosazovatelů té vůle - úřady, policie, soudy atd. už ne taková, protože šlo o velké prachy a poměrně dobře organizovanou činnost, kde se dávalo nemalé "všimné" za to, že se příslušné orgány "koukaly jinam". Občas se obětovala nějaká drobná rybka, aby se neřeklo.

Modeláři předpokládám neměli tolik hotovosti, aby si vytvořili takové organizační zázemí.
Reagovat
Fazzzy3
A len tak btw, djokovych 6 titulov s miami su tiez bezcenne tituly? Aj tie dubajove? To su pre teba cenne tituly pretoze ich nevyhral ten hnusny svajciar :)
Reagovat
Fazzzy3
Ozaj a kto my? Hovoris sam sebe my? Kolko osob sa v tebe nachadza? Ro nevesti nic dobre mal by si poziadat o odpornu pomoc primara graza v zaluxi :-)
Reagovat
panzer.dragon
Hlavně ty masters v Miami :-)
Reagovat
Fazzzy3
:D kolko ich je pockaj... musim pprozmyslat.. zeby 0? :D ;-)
Reagovat
Patik
Rafa sa nezameriava na ostatné podradné Masters..jemu stačí keď má 30 krát Monte Carlo :)
Reagovat
turista
Roger má 101 titulů a to mu loni tady někdo doporučoval dýmku, křeslo a bačkory. Už nevím kdo to byl.
Reagovat
insanezy_
Pekne Rog, snad bude Johny OK
Reagovat
smazaný uživatel
The semifinalists of the last two hardcourt slams (Djokovic, Nadal, Del Potro, Nishikori, Tsitsipas, Pouille) won 10 matches combined at Indian Wells and Miami, i.e. as many as Federer won alone.
Reagovat
Pe3k
Federer is only multiple tourament winner this season.
Reagovat
Padme
... :D
Reagovat
Pe3k
povedene
Reagovat
peRFect
je skvělej ))
Reagovat
mahycek
Moc mně potěšil Roger, Bravo! Na víc , už nemůžu, tátovi.
dávám....
Reagovat
Fandina
Čtyři turnaje, dva tituly, ještě k tomu vítězství v Hopman Cupu. To je celkem fajn. Tak jen tak dál Rogiii. Mám dojem, že kromě prvního zápasu tady, hrál Roger celou Miami přesvědčivě. Dneska se mi první set líbil. Nevím, jak dalce byl John limitován nohou, dva poslední game se mi zdálo, že ho trápila. Ale jinak Roger super. Gratulka.
Reagovat
spaniel
No Isner uhral na prijmu 3 micky za cely zapas, v prvnim setu snad zadny. Tolik k jeho mezihre.
Roger bezvadne, co rict... Isner mu sedi, returnuje ho lip nez bezne hrace.
Uvidime co dal.
Reagovat
steve79
Fedex byl v Miami naprosto dominantni. Letos opet záři. Od zacatku sezony hraje uzasne. Trochu me mrzi AO, ale nemuzeme chtit vše.
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám AO třeba u prdele. Spíše mě mrzí Sunshine double.
Reagovat
annah
Kéž by letošní rok byl alespoň zčásti kopií sezony 2017.
Reagovat
Pe3k
https://www.youtube.com/watch?v=m1FTJ40-4TA

Ne ze by se na to chtel nekdo divat :D
Reagovat
Roger_Federer
Velká škoda IW..
Reagovat
UnrealTom
mega škoda ale spokojenost po AO Dubaj titul, IW finále, Miami titul pohodička v 37 :) teďko odpočinek a pak hurá na antuku :)
Reagovat
Pe3k
Nesmime mit na antuce zadne prehnane ocekavani, 2 tituly budou bohate stacit :)
Reagovat
FerrariF50
minimálně 2 :-D
Reagovat
dorons
Tam bude radit zazracne vyleceny sypac z Mallorky.
Reagovat
peRFect
Nejde brát prohrané finále v IW jako neúspěch. Ze dvou tisícovek mít 1600 bodů je paráda. Věřím tomu, že Roger 30tku z Masters urve a když vezmu kolik zápasů v kuse od Dubaje uhrál, tak je evidentní, že fyzičku má, což je hlavní. Od antuky nemám očekávání, ale mám jediné přání, hlavně ať se tam nezraní. Nicméně 28má tisícovka + 101 titul, to bude absolutní vyklidnění.
Reagovat
lavamancer
mě vadí, že není 1000 na trávě.
ale co už...
Roger má šanci hlavně v Cincinnati.
Reagovat
Pe3k
Wimbledon ma cenu 2 gs
Reagovat
peRFect
To až si přečte backhand... :D
Reagovat
Pe3k
On uz to vi...
Reagovat
peRFect
Mně to vadí posledních bratru 20 let. Ale s tím už nic nenaděláme ;-)
Reagovat
turista
No tak v tomto rozpoložení by ho předtím ve Stuttgartu nebo v Halle neměl nikdo zastavit. Na antuce se bude tenisem bavit a udělá jistě nějaké bodíky. Teprve pak bude jeho oblíbené Cincinnati.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, velka skoda, ze narazil na top 10 hraca...
Reagovat
Kozoroh
Izzy i Anderson jsou taky hráči TOP 10 a Feda v Miami nedokázali zastavit.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist