Federer odstoupil z French Open. Musím naslouchat svému tělu, omluvil se zkušený Švýcar

  • Dvacetinásobný grandslamový vítěz Roger Federer se po postupu do osmifinále odhlásil z Roland Garros. Švýcarský tenista bojoval v sobotním nočním zápasu 3. kola na pařížské antuce tři a půl hodiny s Němcem Dominikem Koepferem a na pokračování v turnaji se vzhledem k blížícímu se Wimbledonu necítí. Devětatřicetiletý Federer se vrací po dvou operacích kolena a stále není plně fit.
    6. 6., 18:27 | Aktuality |  300 komentářů
    Roger Federer (© AFP)Roger Federer (© AFP) 
     
  • Profil hráče

"Po diskuzích se svým týmem jsem se rozhodl odhlásit z French Open. Po dvou operacích kolena a více než roční rehabilitaci je pro mě důležité naslouchat svému tělu a neuspěchat návrat," uvedl v tiskovém prohlášení Federer. "Jsem nadšený, že jsem tu odehrál tři zápasy. Není nic lepšího než být znovu na kurtu," dodal.

V pondělním osmifinále se měl Federer střetnout s Italem Matteem Berrettinim, jenž tak po jeho odhlášení postoupil do svého prvního pařížského čtvrtfinále. V něm narazí na světovou jedničku Novaka Djokoviče, nebo krajana Lorenza Musettiho.

O možnosti odstoupení z turnaje hovořil Federer bezprostředně po zápase s Koepferem, který se hrál na prázdném kurtu Philippea Chatriera a skončil tři čtvrtě hodiny po sobotní půlnoci Švýcarovým vítězstvím 7-6 6-7 7-6 7-5. Pro dvacetinásobného grandslamového šampiona to byl teprve šestý duel během 17 měsíců, z nichž většinu vynechal kvůli problémům s kolenem.

Už před startem Roland Garros uvedl Federer, že od sebe na pařížské antuce příliš neočekává a že jeho hlavním cílem je Wimbledon, který začíná 28. června. "Musíme to zanalyzovat a rozhodnout se, zda pokračování v turnaji není moc velký risk. Jestli by nebylo lepší si odpočinout," řekl po postupu do osmifinále Federer, jenž má v plánu od 14. června hrát na trávě v Halle.

"Protože nemám mezi Paříží a Halle týden pauzy jako obvykle, musíme rozhodnout, co je pro mě z hlediska Wimbledonu nejlepší," řekl osminásobný vítěz z londýnské trávy. "Mám za sebou zápas, v němž jsem mohl jít do pátého setu, a těžko říct, v jakém stavu bych se druhý den probudil. Je to zajímavá situace, abych to řekl mírně. Rozhodně teď zažívám jiné časy než dřív," dodala bývalá dlouholetá světová jednička.

Federer mohl ve čtvrtfinále v Paříži narazit na aktuálního vládce světového tenisu Novaka Djokoviče. Srb stejně jako další Federerův velký rival Rafael Nadal ze Španělska ještě v Paříži neztratil set. "Byl bych rád v Rafově nebo Novakově kůži, protože si mohou říct, 'Cítím se dobře, hraju dobře, vítězím'. Já ale takový pocit teď nemám. Tohle všechno jsou pro mě postupné kroky v mém comebacku," řekl jeden z nejlepších tenistů historie, jenž oslaví v srpnu čtyřicetiny.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (300)
07.06.2021 17:55Od: Forehand
Rafa v dobrom lese. Trochu sa to čakalo, že by deja vu, legendárneho 4. kola?..

Ak nezačne diktovat a nekazit a nechá mladého tvoriť hru, tak to može mat celkom rýchly spád.
[ Reagovat ]
07.06.2021 18:03Od: MarcelPersch
Rafa ho nechal se rozjet, že by pomyslné střídání králů?
[ Reagovat ]
07.06.2021 18:08Od: spaniel
Brecis docela brzo, takze nic nove smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 18:32Od: Forehand
Ty si naopak vyliezol z kanálov už počas antukovej sezóny, túto novinku kvitujem.
[ Reagovat ]
07.06.2021 19:01Od: spaniel
Stejne, ze ti neni trapne chodit na verejnosti s hnedym pruhem smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 19:02Od: Forehand
Rodžério si z hnedého pruhu ušil kabát :)

Je to inšpiratívny športovec.
[ Reagovat ]
07.06.2021 18:20Od: ipko
priposraný komentár očividne zafungoval :D
[ Reagovat ]
07.06.2021 17:10Od: RF46
Tak je mi ho lito...krute.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:57Od: Forehand
Skreč z frustrácie :)
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:59Od: Stan_Borowitz
A teď ještě musí na tiskovku... to je kruté.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:40Od: Forehand
Musetti sa siel spytat Rafu do utrob stadionu, ako pokracovat.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:44Od: paddy
nebo spíš šel říct Sinnerovi, aby si nedělal žádnou šanci smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:44Od: paddy
naději
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:47Od: Forehand
Sinner je daleko skalopevnejsi a skusenejsi. Ten by to nepustil.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:35Od: Stan_Borowitz
Nevíte někdo, proč už dávno nehraje Rafa? Černý muž se Struffem už dohráli a kurt už musí být umetený...
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:38Od: paddy
vždyť hraje také na centru smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:40Od: Stan_Borowitz
Proč?
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:43Od: paddy
protože není Schwartzman smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 17:00Od: Stan_Borowitz
To zni dost rasisticky.
[ Reagovat ]
07.06.2021 17:10Od: Patik
smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:38Od: Forehand
Rafa hra na centri, po zapase Djokovica.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:42Od: Stan_Borowitz
Na tom druhým hlavním kurtu hrajou baby?
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:31Od: paddy
kdyby od 3. setu hrál náhodně vylosovaný divák z hlediště, tak by nešel poznat rozdíl smile

z toho bude min. nominace na kolaps roku smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:35Od: Forehand
Mladý sa posral no. Skoda. Ked vyhravas 1:0, 2:0 na sety, vzdy je podstatne zachytit uvod dalsieho setu, aby si v pripadnom stave 3:3, 4:4 mohol dostat favorita pod tlak.

Ale pod tlak sa dostal sam, a stacilo na to 5 podarenych minut od Djokovica.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:23Od: Forehand
Lol, tak toto je komédia. Djokovic mal podarených 5 min a Lorenzo z toho dostal infarkt a zvysok zápasu daroval.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:17Od: Amputace
Djokovič se hodně zlepšil. Odkud se to v něm najednou vzalo... nechápu.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:18Od: Patik
a Musetti je zrazu tragický..čo sa dohodli ? smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:19Od: Forehand
No ale to čo predvádza momentálne Musseti :)

To je silná káva.

Nie je schopný prehodit dve lopty cez sieť, totálny kolaps.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:23Od: Patik
Pred turnajom hovoril že RG je jeho priorita..stratil dva sety zacítil vypadnutie..zapol sa pud sebazáchovy..uvedomil si že nemôže prísť o RG takýmto smiešnym výkonom.a týmto štýlom navyše s hráčom ktorý tu debutuje v osemfinále..a naopak Musetti vyšiel z rytmu stratil koncentráciu nasadenie..a opäť sa potvrdilo len to o čom sú zápasy na tri víťazné..úplne iný šport..
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:13Od: Patik
No a už sú to len dva sety v rade..z taliana opadol zápal.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:09Od: Forehand
Strašidelný pokles výkonnosti mladého Taliana.

Ak nedostane Djokovica v ziadnom sete do stavu 3:3; 4:4, tak to nebude ani napínavé.

Zbytočne začal spekulovat, hrať čopy, nezmyselné dropshoty, vymysla.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:03Od: Amputace
Už řve po podavačích :D Říkal jsem si, jestli to přijde..
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:04Od: Forehand
Otočí, to je jas.

Ale aspon ukázal, ze je porazitelný, hoc kazdy zapas je iný.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:04Od: Patik
to bolo viacmenej len také popohnanie..
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:59Od: Forehand
Vybavené. Djokovic sa oklepal a za dve hodiny šmytec a Nadal na kurte.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:52Od: Patik
No úprimne toto nečakal asi nikto..takéhoto Djokoviča som videl naposledy v minuloročnom finále..neviem čo sa to deje každopádne..kto iný keď nie Djokovič by dokázal otočiť aj takýto zápas..aj napriek dvom strateným setom tam šance stále sú..dôležité je výjsť zo šatne ako Novak Djokoviča a nie ten slabý odvar čo tu bol doteraz.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:54Od: Patik
akonáhle Djokovič začne hrať to svoje získa rychlý break a set..ten stav bude zase vyzerať inak..a Musetti môže stratiť na istote..Djokovič ho nalomí môže získať druhý set a v piatom sete sa môže stať čokoľvek..
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:56Od: Amputace
Souhlas. Ale musí prostě začít hrát... bez toho to nepůjde.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:03Od: Patik
Neviem ako to vnímajú ostatní..ale keď si to ja zhrniem pre seba že Djokovič aby nevyhral tri sety v rade s mladým neskúseným debutantom..je to stále reálne.a vidím že aj kurzy sú na strane Djokoviča stále..ale základ je opäť len v tom že musí začať hrať..a vyzerá že začal..bude to ešte zaujímavé..
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:49Od: Amputace
Za běžných okolností bych věřil, že to Djokovič může ještě v pohodě otočit, ale vzhledem k tomu, jak bezvládně, slabě a unaveně na kurtu působí, si myslím, že asi opravdu končí. Toho Rafa musí využít, i kdyby tam měl umřít.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:51Od: turista
Bude tam mít mladíky, kteří mu to můžou zavařit podobně jako dnes Musetti Djokovičovi.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:58Od: Patik
Nadal tu môže predviesť ešte horší výkon než dneska Djokovič a stále to vyhrá za neho jeho aura.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:49Od: Forehand
Lorenzi 8:0 na TB.

Den, kedy prestal byt Novak Goatom Tiebreakov.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:49Od: Forehand
*Lorenzo
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:44Od: Amputace
Ty vole, co to bylo :D Novak má teď nějaký black out, nebo co?
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:02Od: annah
On to Nole otočí. Ale za to strašlivé nekonečné pinkani před servisem by měl dostat pokutu.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:46Od: Patik
Toto sú presne zápasy typu Federer-Donskoy..kedy outsider objaví v sebe na dve hodiny svoj najväčší talent pretaví všetok svoj potenciál do jedného zápasu a následne keby aj postúpil zase zabudne že vie držať raketu..Djokovič ale pôsobí unavene ja to hovorím stále v tých úderoch je strašne čajový..nejaký winner o rýchlosti 150km/h také neexistuje..mal by sa poriadne najesť a zabehnúť do posilky.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:50Od: Amputace
No ale Musetti rozhodně nehraje nějaký ultimátní životní tenis, při kterém by tam pálil jeden winner za druhým a nedával soupeři vůbec čichnout. To spíš Djokovič hraje hodně špatně a - jak píšeš - působí hodně unaveným dojmem. Musetti je spíš pasivní, hraje si to svoje, údery často na jistotu, do středu kurtu, ale jakmile trochu přitlačí, Novak nestíhá, nebo se vyhodí rovnou.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:51Od: Marduch
Kdyby sis ho všiml před dneškem. Lorenzo si v zápasech s favority lebedí.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:58Od: ipko
neuveriteľné akým spôsobom teraz utiekol hrobárovi z lopatysmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:00Od: Patik
Musseti hrá svoj top tenis a stojí priňom všetko šťastie..takmer nekazí a všetko čoho sa dotkne padne na čiaru..toto mu nemôže vydržať celý zápas..a keď aj vydrží tak rozhodne to nezopakuje v ďalšom zápase..ale stále to nemení nič natom že Djokovič hrá dnes dosť slabo..bez energie..prvý set a mám pocit že sme v piatom..
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:04Od: Amputace
To mi teda nepřijde. Musetti hraje spíš hodně na jistotu, než že by mu tam padaly nějaké wonder údery na čáru. Sem tam možná, ale se zápasy typu Nadala s Rosolem nebo Brandsem, kterým tam padalo opravdu vše a každý třetí úder byl winner, to vůbec nejde srovnat. Djokovič v top formě by s dnešním Musettim úplně v pohodě vytřel kurt, prostoru je tam na to hodně, pinká se, Novak má prostor i čas něco vymyslet, ale neděje se to.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:06Od: Amputace
Viz teď jak Musetti zahrál ten BB: dva údery na jistotu na střed, pak vysoký udržovací slajz a Novak se úplně z ničeho sám vyhodil.. To je signifikantní pro celý zápas zatím.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:07Od: Patik
Mne zase pride že Djokovič hrá na istotu..nerozhadzuje súpera..drží sa viacmenej stredu kurtu čokoľvek pririskuje ide do outu..Musetti je ten kto diktuje viacmenej.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:09Od: Amputace
Jo, to ano, Djokovič je úplně mimo, Musetti i přesto, že nehraje nijak mimořádně aktivní tenis, přesto diktuje, ale rozhodně bych jeho výkon necharakterizoval slovy, že hraje životní tenis a stojí při něm všechno štěstí. Štěstí by při něm stálo, kdyby tam pálil jeden winner za druhým a soupeř s tím nemohl vůbec nic dělat.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:10Od: Amputace
Co chci říct: Djokovič má hodně prostoru a možností, jak s tím zápasem něco udělat a soupeře přehrát. Není to ten typ zápasu, kdy tam soupeři všechno padá a ať uděláš cokoli, on ti tam nakonec stejně loupne winner.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:14Od: Patik
No Musettimu tam padá všetko..ale tieto posledné gemy mám pocit že to je utrpenie Djokoviča..
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:17Od: Amputace
No minimálně někdy od stavu 4:4 mu tam teda všechno rozhodně nepadá, většinu úderů hraje spíš na jistotu, blíže středu kurtu než k čarám. Co jsem viděl, Djokovič udělal minimálně 15 chyb, kterým vůbec nepředcházel nějaký výraznější tlak soupeře. Tohle není o životním výkonu Musettiho, ale o tragickém výkonu Djokoviče.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:19Od: Amputace
Prostě Novak toho prostoru má hodně, soupeř mu ty šance dává, pinká s ním, ale Novak není zatím schopen převzít otěže a začít diktovat tempo.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:20Od: Patik
hej hlavne v druhom sete.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:25Od: Amputace
No nejbrutálnější mi to přišlo ke konci prvního (minimálně Novakovy chyby). Vždyť je v TB udělal, tuším, tři chyby, kterým nepředcházel žádný tlak. Na začátku prvního mi přišlo, že se trochu zlepšil, zpřesnil hru, vzal Musettimu servis - už jsem si říkal, že se rýsuje taková ta Djokovičova klasika, kdy nic nic a najednou soupeř vůbec neví, kde mu hlava stojí. Ovšem od chvíle, kdy ho Musetti rebreaknul, je to zase hrůza. Pokud Musetti udrží standard z prvního setu a Novak se nezlepší, klidně to pro něj může dopadnout špatně.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:38Od: Patik
toto bola snáď 15 čiara z rakety taliana
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:40Od: Amputace
Ale v druhém začal také celkem hodně chybovat (ve srovnání s prvním). Přijde mi, že se snaží častěji tlačit do winneru, ale přicházejí i chyby. No bude to ještě zajímavé.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:44Od: Patik
dneska končí
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:45Od: Patik
jediné čo by ho mohlo zachrániť je že sa talian zlakne výhry ale to by musel hrať Djokovič úplne iný tenis..
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:47Od: Amputace
Přesně tak..
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:46Od: Amputace
Pokud by dnes Novak opravdu vypadl a Rafa nepředvede nějaký výpadek se Sinnerem, jeho šance na 21GS by byly už opravdu značné.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:43Od: Patik
ďalšia
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:46Od: Amputace
Jj. Další úplně zabitý TB z jeho strany. Tohle byla snad třetí UE jen tomto TB...
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:20Od: Patik
No už sa to začína krútiť viacmenej len okolo Djokoviča..toto musí otočiť a po zápase má s Vajdom nadčím premýšlať.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:21Od: Amputace
To rozhodně. Otřesný výkon od Novaka. Jsem vážně zvědavý na toho Nadala, jestli bude působit se Sinnerem dominantněji, nebo to bude rovněž trága.
[ Reagovat ]
08.06.2021 00:39Od: Tomas_Smid_fan
30 winnerů proti nejlepšímu obranáři na okruhu ve "dvou a půl" setech a přitom hrál Lorenzo na jistotusmilesmile Tak to nevím, co bude, až to rozbalí naplno...
Amputka mimo, jako častokrátsmile
[ Reagovat ]
08.06.2021 09:30Od: Forehand
Len si zabudol dodat, ze Djokovic mal tych winnerov 59 a to hral katastrofálne.

30 winnerov za dva a pol setu, znamena, predstav si, az jeden celý winner za gem.

Boli to vyrovnane gemy, takze zhruba kazda 7-8 vymena koncila Musettiho winnerom. Paráda, je to zabiják.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:10Od: Patik
No keby mu teraz odskočil musetti na 4:1 mohlo by to znamenať pre Noleho seriózny problém..Djokovič si dnes vybral slabší deň na turnaji..predošlé zápasy hral dominantnejšie s väčším odhodlaním.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:12Od: Amputace
To rozhodně. S dnešním Djokovičem by Nadal vytřel kurt. Škoda, že to Novak otočí a do semíčka se Djokovič rozehraje, takže bude mnohem nebezpečnější.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:15Od: Patik
Nebol by som si tým taký istý.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:50Od: turista
I Nadal může mít výpadek. Už mu není 20 ani 30.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:52Od: Amputace
Rozhodně může. Ale věřím, že pokud Novak dnes opravdu vypadne, Rafa půjde s vědomím, že největší překážka je z cesty, za vítězstvím ještě jednou tak odhodlaně.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:34Od: Patik
ja si myslím že na antuke skorej uškodia Nadalovi mladí hráči a nie Djokovič..nenazval by som Noleho len ako papierovo silná prekážka..ale taká prekážka ktorá sa akože vlečie ešte z minulosti lebo kedysi ho tam vedel porážať a hrať vyrovnané zápasy..to však už dnes neplatí..mladí hráči sú silnejší majú lepšiu kondíciu a sú namotivovanejší..
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:38Od: Patik
dneska na antuke uhrajú viac a viac ohrozia Nadala hráči ako Tsitsipas,Thiem,Zverev..to čoho sa obávajú u Djokoviča to je len na základe toho že na harde na neho nevedia nič vymyslieť a Djokovič je jednoducho mentálne silný hráč ktorého nemôžeš nikdy odpisovať.
[ Reagovat ]
07.06.2021 16:39Od: Patik
*a ešte Schwartzmann
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:44Od: Forehand
Djokovic polovičný. Ako vzdy ked hrá cez den, je 30st, slnečno.

Musetti, palec hore za dobrú dlzku a minimum chýb. Palec dole za pasivitu. Aktivnejsie poňatie ukázal az na setballe.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:44Od: ipko
Lorenzo ustál v hlave ťažkú koncovku a po zásluhe má dôležitý prvý setsmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:46Od: Amputace
Neskutečné, s jakým klidem hraje vzhledem ke svému věku. Hodně připomíná mladého Nadala - ale ne stylem, jako spíš absencí strachu ze soupeře. Prostě vletí na kurt, hraje to svoje, a buďto to vyjde nebo ne.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:39Od: Amputace
Novak teda ale řádně mimo. Možná mi to jeho fanoušci vyvrátí, ale tolik úplně zbytečných UE jsem od něj dlouho neviděl. Skvělé momenty střídá s vyloženě tragickými.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:54Od: turista
Novak má nejspíš špatný den. A Musetti je dobrý. Pozn. "musette" znamená francouzsky dudy. V Italštině nevím co znamená musetti ale možná taky ty dudy.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:05Od: Patik
Djokovič Musetti..dneska veľmi pomalé podmienky..Djokovič sa natrápi úderovo..Musettimu som trošku krivdil..aj keď už to mohlo byť vkľude 5:1
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:20Od: Patik
dal som mu 5 gemov v celom zápase..mal som napísať v prvom sete..smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:28Od: ipko
aj v prvom ich uhral viac :D
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:33Od: Amputace
Jj. Paťovy předpovědi se opět naplňují do puntíku. Podle něj by se dalo vsázet.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:34Od: Patik
smilesmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:35Od: Patik
pozri čo mu tam padá..dneska má snáď najšťastnejší deň v kariére.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:46Od: Jan
Není to na pokutu ? Když si tam dělá co chce ? nastoupí a pak to zruší.
[ Reagovat ]
07.06.2021 13:28Od: gigin
Je. A pokud je to opakované, tak šibenica. Ale raději si to ještě ověřím na Aeronetu.
[ Reagovat ]
07.06.2021 17:28Od: Jan
Zabírá místo dalšímu hráči, který mohl hrát místo něj. Jak by asi turnaj vypadal, kdyby se tak chovali všichni ?
[ Reagovat ]
07.06.2021 18:32Od: gigin
JZD Marná Snaha.
[ Reagovat ]
07.06.2021 21:41Od: RF46
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 21:41Od: RF46
Pokud nekdo neporazi 39ti letyho po dvou operacich kolena...tak co by tam delal?smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:38Od: ipko
Sinner dúfam dnea aspoň set a Musetti ešte o jeden viac, ak nie celý zápassmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:42Od: Patik
Sinner má šancu na set..Musetti uhrá podľa mňa tak 5 gemov..
[ Reagovat ]
07.06.2021 13:52Od: Usm
nemá šanci uhrát set, tu by měl, kdyby Nadalovi dali jednou konečně soupeře na Lenglen kurtu a ne furt na jeho megapomalým Chatrierovi
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:02Od: Patik
ale megapomalý kurt môže znamenať pre Sinnera určitú výhodu..pretože má o polovicu mladšie plúca a nohy..na Chatriérovi sa viacej narobíš a neháš viac energie ako na Lenglen to by mohlo mladíkovi hrať do kariet..keby sa Sinnerovi podarilo uhrať set a držať s Nadalom krok tak získava výhodu..z časti aj psychickú lebo on nemusí..Nadal áno..
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:03Od: gigin
Nemůže to tak rozfofrovat. Jasná nevýhoda.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:04Od: Patik
koho myslíš ?
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:05Od: gigin
Hříšníka.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:06Od: Patik
Sinner je v nevýhode myslíš
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:07Od: gigin
Ano. Čím pomalejší, tím větší nevýhoda pro Sinnera. Ale jen má doměnka, nic víc, nic míň.
[ Reagovat ]
07.06.2021 14:19Od: Patik
môže byť..ešte som tu tento rok Nadala síce nevidel ale mladý má určite svoje šance... pozerám Musettiho a je vidieť že keď sa mladý vzoprie starci majú problém kondične.
[ Reagovat ]
07.06.2021 13:25Od: Marduch
Matadori dnes budou nuceni ukázat to nejlepší smilesmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:50Od: Pe3k
Proč tady nemůže mít Rafa alespoň jednoho normálního fandu? smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 13:16Od: Frantz
ptá se jeden z NejNormálnějších fandů Federera smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:20Od: peggy
Docela chápu Federera ve čtyřiceti se síly musi rozložit a neb se do klidu uložit.smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:41Od: DORSCH
uz aj usudok mu vynechava,myli si kambek s labutou piesnou
[ Reagovat ]
07.06.2021 06:53Od: jklejna
"Protože nemám mezi Paříží a Halle týden pauzy jako obvykle, musíme rozhodnout, co je pro mě z hlediska Wimbledonu nejlepší,"
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:09Od: brixner Nechápu to!
Proč tu vesměs podceňujete Medvěda? Vždyť mu to docela jde a finálko není nereálné! Mám toho kluka čím dál víc rád!smile

GOAT udělal dobře, na trávě má pořád velikou šanci, tady je prostě Rafovo rajón!

smile - MÁTINKA - smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:15Od: Forehand
Medvedev má na QF ideálneho súpera.

Stefanos ho neznáša a som si istý, že by vo forme hral radšej s Nadalom, než s Medvedevom, ktorý ho podľa mňa vie poraziť na akomkoľvek povrchu, čisto skrz hlavu a psychiku.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:18Od: brixner
Aj skrz ten podivnej forhend, lítá mu to parádně! Je šance Medvěda se dostat na Rafu? Los přesně zeznám...
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:23Od: Forehand
Tsitsipas, Zverev/Fokina a Medvedev je vo finále.
[ Reagovat ]
07.06.2021 07:07Od: Usm
jo, ten je hodně neortodoxní - mě to připomíná, jak když honí plácačkou mouchysmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:22Od: turista
Zatím. To co dnes hrál Zverev by mohlo stačit i na skácení Nadala.
[ Reagovat ]
07.06.2021 06:54Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:50Od: gigin
Mě jako komunistovi by nevadilo, žes nevstúpil, ale žes vystúpil.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:57Od: RF46
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:10Od: brixner
Alebo odstůpil!
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:40Od: RF46
No ikdyz jde jen o FO, tak je to skoda. Zdravi je prednejsi, to je jasny. Jen doufam, ze si to koleno tady na cihle nepo...
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:34Od: mahycek
Forehande, ty tady kopeš a shazuješ RF,
ale my ti do Rafysmile nekopeme. Podívej
se do zrcadla a nafackuj si a nešetři
na sobě.smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:38Od: Forehand
Keď Nadal zahučí na RG, server TP to neutiahne, diskusia bude mať 2000 komentárov a celé to tu spadne :)

Teoreticky by som to chcel zažiť, ideálne ale až s počtom 22 Grandslamov na Nadalovej strane :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:43Od: RF46
22GS...mas velkou sanci. Ikdyz...poslednich x let je fakt hluche obdobi a Rafa toho mohl vyuzit daleko vic..jenze na ostatnich GS neni cihla. Zadna konkurence...tak snad to FO aspon no.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:04Od: Forehand
Poslední víťazi GS.

Nadal-Djokovic-Nadal-Djokovic-Nadal-Thiem-Djokovic.

Hej, úplne hluché obdobie bez konkurencie. Temná éra.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:17Od: RF46
Je to tak...ono se to ma takhle - nekdo vyhrat musi...a poslednich par vitezu na FO?
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:21Od: Forehand
Áno, niekto vyhrať musí.

Ale keď má WTA za 8 GS, 8 víťazok a ATP za 8GS, dvoch víťazov. Určite poznáš rozdiel v konkurencii. No možno ty nie, a sme doma.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:22Od: RF46
Takze vlastne rikas, ze na FO neni konkurence :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:24Od: Forehand
Nie, presne naopak :)..Čím viac víťazov, tým menšia konkurencia. Pochopil si to presne ako som očakával. Všetko po starom :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:29Od: RF46
Tak pokud si tohle myslis, tak uz se nemame o cem bavit.
-
eFHcko tvrdis - cim mene vitezu, tim vetsi konkurence. Takze vety typu - konkurence je vysoka, je to vyrovnane, muze vyhrat kdokoliv, tak ty te asi rozesmivaj az k puknuti, ze? Vedel sem, ze jsi podprumerne bystry...ale ty si spis jen hloupy. Treba v hokeji - kdyby hrala Kanada vs africke staty, tak to by byla konkurence brutalni...vitez by byl jen jeden.smilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:39Od: Forehand
Opäť si sa vyšachoval. Minule si sa strápnil, a pokračuješ v tomto duchu. Koľko ľudí ti to ešte musí vysvetliť?..

Si taký blbeček neprebudený. (Ak máš naozaj zdravotný problém, ospravedlnujem sa za poznámku)

Áno, je to tak. Keď na WTA triumfuje na 8 turnajoch, 8 rôznych víťazok, znamená to, že okruh nemá výraznejšiu osobnosť, menoslov víťazov je pestrý, ale kvalitatívne slabší.

Keď na ATP triummfuje za 10 rokov na Grandslame len trio tenistov, znamená to, že menoslov víťazov je chudobnejší, ale kvalita je výrazne vyššia.

Kvantová fyzika, čo?..Kopýtko :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:52Od: RF46
ahaaa...ty stale neznas vyznam slova konkurence. Ty si opravdu kopytko.
-
Pletes si pojmy "vyrazna osobnost" a "konkurence".
-
Treba Bara Spotakova tady mela obrovskou konkurenci v ostepu na MCR... Ty si logik jak noha. Jakou ze VS si na Slovaci studoval? smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:57Od: Forehand
Ty si výrazná osobnosť, bezpochyby, kopýtko :)

Stále platí, vyššie napísané. Pre teba je na WTA väčšia konkurencia, zlatá éra tenisu :)

To, že sa pojem golden era používa výhradne s ATP, tým sa netráp. Si proste svoj a tak to má byť :)
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:00Od: RF46
Napocitej do 10ti...nebo proste do kolika umis, uklidni se a mrkni kdo sem taha WTA smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:12Od: Forehand
Čítanie s porozumením. Dohodneme sa?..

Jelito, Kopyto, platí to?..
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:16Od: RF46
Jestli jde o tvuj podpis, pak plati na 100proc.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:57Od: dappe
Až na to, že je to mnohem složitější. A pro posledních cca 5 let to platí mnohonásobně více. Věta "čím více vítězů, tím menší konkurence" je bez dalšího vysvětlení úplná blbost. Dále nemůžeš podle jmen vítězů určit konkurenci, k tomu potřebuješ znát průběh každého turnaje a obsazení závěrečných kol.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:11Od: Forehand
TO je v poriadku. Je jasné, že sa bavíme vo všeobecnosti.

Je jasné, že vo všeobecnosti bolo za posledných 10 rokov slabšia konkurencia na ženskom okruhu, než na mužskom. Dokazujú to aj čísla.
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:20Od: peRFect
Forhande, ty si z nás zas děláš legraci že ano? Pokud má turnaj, závod, jakejkoliv kompetišn z 8mi klání 8 různých vítězů, znamená to, že je veliká konkurence. Pokud jsou však vítězové dva z 8mi, pak je konkurence malá. Ještě by šlo uznat úhel pohledu, že je vysoká mezi těma dvěma, co si tituly dělí, ale obecně, víc lidí = větší konkurence. Pokud pojedu do stavební firmy v horní dolní, kde je jedna na 50km2, tak nemá konkurenci oproti Praze, kde je stavební firma v každé druhé ulici.
Pevně doufám, že svůj názor nemyslíš vážně, protože i přes to, že se v mnohém neshodneme, tě považuji za inteligentního jedince.
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:37Od: ttopi
Je to jak píšeš. Forehand to možná myslel tak, že mezi ženami teď není nikdo tak vysoko nad ostatními, jako je Nadal s Djokovičem. Ale to jde právě ruku v ruce s tou konkurencí. Nikdo takový tam není, což logicky znamená, že tam je ta konkurence vysoká, proto to pokaždý vyhraje jina hráčka.

Mezi chlapy vyhrávají furt dokola ti 2, takže konkurenci nemají. Ano, je to dáno tím, že jsou až tak dobří, ale to pro posouzení konkurence není podstatné. Prostě ji nemají, proto furt vyhrávají.

Jo a nečekej od Forehanda, že takovéhle věci pochopí smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:40Od: RF46
Presne tak, jen ani nemuseji byt tak dobri, ostatni muzou byt hodne mizerny a pak tady mame jednooke krale.. Rafa i Djok jsou uz herne na horsi urovni nez pred x lety a presto stale vitezi...
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:45Od: Amputace
A z pohledu koho je ta konkurence vyšší, když tam chybí ta dominantní hráčka (hráčky)? Kdyby tam všechny mlela Serena, automaticky se tím o 100% zvyšuje konkurence pro všechny ostatní. Kdybys k Sereně připojil Marii, která by ji dokázala porážet, zvýší se tím automaticky o 100% konkurence pro Serenu.

Většina sportovních období má individuality, které výrazně převyšují ostatní (období, kterým tyto osobnosti chybí, naopak vnímáme jako slabé éry, ve kterých mohou těžit úspěchy i méně talentovaní hráči). A éra posledních cca 15ti let v tenisu je unikátní právě tím, že tam taková osobnost nebyla jedna nebo dvě, ale hned tři, což je z hlediska konkurence naprostý masakr.
[ Reagovat ]
07.06.2021 13:31Od: Forehand
Bingo...

Ale toto je diskusná bramboračka. Kolega cislo 46 sa vedla pýta, ze ci vieme dokázat, ze Swartzman preferuje antuku pred trávou. On si z nas robi srandu alebo je mimozemštan. Vzdy som si to myslel.
[ Reagovat ]
07.06.2021 13:33Od: Forehand
Uz len dodám, ze konkurencia sa neposudzuje na základe kvantity a počtu, ale na základe kvality. Ak vychádzame z tejto premisy, záver je predsa jednoznačný.
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:01Od: RF46
Hehe, ty si hlupacik. Tak jeste jednou si prosim udelej ten pokus s kostkou na Clovece, nezlob se...boze muuuuj, to je vuuulsmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 15:03Od: RF46
Ty zase placas...ty mas jen hodinovou pamet? Je toho na vas moc pan podnikatel smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:39Od: Amputace
Bože. Budeš mít úzkou špičku sestávající z Berdycha, Murrayho, Del Potra, Raonice, Nishikoriho, Wawrinky, Ferrera a Cilice... Z osmi GS každý z nich jeden vyhraje, to znamená 8 různých vítězů osmi různých turnajů. Pak budeš mít úzkou špičku sestávající z Djokoviče, Nadala, Federera, Berdycha, Murrayho, Del Potra, Raonice a Wawrinky, přičemž z osmi GS 3 vyhraje Djokovič, 3 Nadal a 2 Federer. Která konkurence je podle tebe kvalitativně větší?
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:41Od: RF46
Presne tak, jen ani nemuseji byt tak dobri, ostatni muzou byt hodne mizerny a pak tady mame jednooke krale.. Rafa i Djok jsou uz herne na horsi urovni nez pred x lety a presto stale vitezi...
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:41Od: RF46
To nemelo byt v reakci na tebe.
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:47Od: RF46
zavadis novy termin -" velikost kvality konkurence".
-
eFHa tvrdi, ze cim vic vitezu GS, tim mensi konkurence. Ja tvrdim, ze by to blbej nerek ani kdybys ho mlatil kamenem po palici...
-
Vem si hraci kostku, cisla jsou stejne "kvalitni", konkurence obrovska a kdyz budes hazet...tak ze 14ti hodu ti nepadne 13x. dvojka. Chapes?
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:51Od: Amputace
Já to chápu, FH to vyjádřil trochu nešťastně, ale víš sám moc dobře, jak to myslel, a že má pravdu. Bez big3 by nebyla konkurence větší, než je s nimi. To je snad úplně logické. Nebo by snad z pohledu těch ostatních hráčů byla konkurence větší, kdyby tam trio DNF nebylo?
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:02Od: RF46
Ja myslim, ze nechapes...a nebo zapominas psat "kvalita konkurence". Ale konkurence na RG bez Rafy za poslednich 15let by byla vyssi. Chapes?
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:11Od: Amputace
Z jakého pohledu? Z pohledu koho by ta konkurence byla vyšší, kdyby tam Nadal nebyl? Na to mi zkus odpovědět.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:24Od: RF46
Vic adeptu na titul.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:35Od: Amputace
Na otázku to ovšem nijak neodpovídá. Bude deset více méně vyrovnaných průměrných hráčů. Všichni mohou vyhrát, tedy vysoká konkurence z hlediska možnosti vyhrát titul. Bude devět průměrných hráčů a jeden výjimečný, čímž je konkurence pro ony průměrné hráče ještě jednou tak vysoká, zatímco pro toho jednoho výjimečného je malá. Bude osm průměrných a dva výjimeční, čímž je konkurence pro osm průměrných ještě vyšší, přičemž se zároveň o polovinu zvýší i konkurence pro ty výjimečné. A když budou ti výjimeční tři... Zkrátka tu kvalitu jednotlivých hráčů je třeba zohledňovat, jinak se podle mě o konkurenci nedá ani bavit. A je obrovský rozdíl, pokud si budou tři výjimeční hráči navzájem tvořit konkurenci, než kdyby tam byl výjimečný pouze jeden.

Teď trochu off-topic. Přemýšlím nad jinými situacemi i v jiných sportech, kde byli v jedné éře hned tři sportovci (nebo týmy), kteří mohou aspirovat na titul "nejlepšího všech dob". Nic mě nenapadá... Vybavuji si éry buďto dvou výrazných rivalů, potažmo jednoho dominujícího, ale nenapadá mě, kdy a v jakém sportu by takoví byli hned tři (a to dlouhodobě, nikoli pouze v rámci několika málo sezón).
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:09Od: peRFect
Moje reakce byla primárně na to srovnání ATP a WTA. Ale i fakt s, nebo bez BIG 3 je otázkou. Třeba, kdyby mladí čuchnuli k titulům tak by je to motivovalo více (ne jako Thiema). Nemůžeme si hrát na kdyby a platí pravidlo, že víc lidí = větší konkurence. Podmnožinkovat to dále na lepší a horší konkurence sice lze, ale to už štěpíme jádro.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:18Od: Amputace
No podle mě to právě nejde jinak posuzovat, pokud se chceme opravdu něčeho dopátrat, než z pohledu té kvality a nikoli kvantity. Hráčů je pořád stejně, o tom to není, takže jediné, na co bychom měli hledět, je kvalita těch hráčů. To, co s 46 tvrdíte, by dávalo pouze za předpokladu, že by například v jednom roce hrálo nějaký turnaj 36 hráčů a jiný rok ten samý turnaj 72 hráčů. Pak by bezpochyby platilo, že těch 72 hráčů tvoří větší konkurenci než 36. Ale zdá se mi, že pouze slovíčkaříme. Přitom je nad slunce jasné, že pro Nadala je daleko těžší vyhrávat, když tam má Djokoviče a dříve měl Federera, než kdyby je tam neměl. Stejně jako pro ostatní je těžší vyhrávat, když tam mají Nadala, než kdyby tam nebyl. Takto jsem vždy vnímal konkurenci já.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:23Od: Amputace
A ano, můžeme kvalitu Nadalovy konkurence na antuce snižovat na základě toho, že nemusel čelit tolika ortodoxním antukářům, ale to nemusel čelit ani Federer ve Wimbledonu ordotoxním travařům. Rozdíl vytváří právě ten Djokovič.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:24Od: Amputace
Sorry, to patřilo do toho staršího článku :) Ale tak to už je asi jedno.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:44Od: Amputace
Odmaž si Nadala a o konkurenci na RG budeš mít hned větší jasno. 5x by měl titul Djokovič, 5x Federer, 2x Thiem, 2x Wawrinka, byl by tam dále Ferrer, Soderling. Nadalova dominance konkurenci zkresluje. Ale věřím, že to sám moc dobře chápeš.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:48Od: Forehand
On práveže nechápe, to je kameň úrazu.

Presvedčený hlupák je horší, než triedny nepriateľ.

On si myslí, že poraziť víťaza USO Cilica v NY je rovnako ťažké ako poraziť Nadala na RG alebo Federera na Wimbledone. Riešil to už minule. Na fakty a porovnania ATP vs. WTA argumentoval vykonštruovanými premisami typu Kanada vs. Africké štáty. Tento chlapík je stratený.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:56Od: RF46
Ten primer WTA x ATP je nesmyslny, placnuti do vody a vypovida pouze o tom, ze narazis na svoje limity druv nez ostatni...
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:00Od: Forehand
WTA vs. ATP je najlepší možný prímer. Lebo na oboch okruhoch názorne vidíme rozdiel v kvalite šampiónov, rozdiel v kontexte konkurencie a za oba okruhy hovoria samotné čísla.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:03Od: RF46
"WTA vs. ATP je najlepší možný prímer"
-
Ty mas dnes opravdu hodne slabej den...tvl...PROSIM, ZAMYSLI se, jestli je vhodny porovnavat u tenisu zeny a muze.
-
Uz ani nevim, kdy Roger rodil naposled...
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:10Od: Forehand
Áno, ukazovať rozdielnosť konkurencie na príklade WTA vs. ATP nemá zmysel.

Preto zabrúsme do hypotézy Kanada vs. Africké štáty.

Že ty máš svoj vlastný cirkus kopýtko. Aleš, si to ty?..:)
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:15Od: RF46
Ono je to jedno, ty si stejne pojedes dal to svoje blaboleni...ses holt presvedceny a bohuzel pro nas opravdu aktivni. Tak to tady dal zaplnuj tim svym blabolem. Ja jdu spat, mel bys taky, za chvili ti bude na pastbe svitat, tak at se ti pak neplete pocitani ovecek. smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:48Od: Forehand
Kamoško, ovečku som napočítal dnes len jednu :)

A svoje si ideš akurát ty. Viacerí sa k tebe na túto tému prihovorili, ešte minule. Zostal si zaseknutý vo vlastnej bubline. Presvedčený hlupák smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:57Od: RF46
"Áno, je to tak. Keď na WTA triumfuje na 8 turnajoch, 8 rôznych víťazok, znamená to, že okruh nemá výraznejšiu osobnosť, menoslov víťazov je pestrý, ale kvalitatívne slabší." smilesmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:14Od: Forehand
Toto si opakuj ako očenáš a zajtra budeš osvietený.

Ty Ondráš Machuľa :)
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:17Od: RF46
Vysvetli mi prosim, proc musi byt "kvalitativne" slabsi. Tu souvislost prosim, prosim.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:49Od: Forehand
Lebo za celé dva roky nevyprodukoval viacnásobného GS víťaza.

1+1, dá niekedy zabrať.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:52Od: RF46
Si hloupy...fakt.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:55Od: Forehand
A teraz ohlás, že ideš spať.

Už tretíkrát :)

Neprebudený, hovorím :D

https://referaty.aktuality.sk/martin-kukucin-neprebudeny-poviedka/referat-3371

Dobrú noc, Ondráš Machuľa.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:08Od: RF46
Tak jo hosi, doreste si to mezi sebou, vamos! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:17Od: Amputace
Není co řešit. Jen blázen si může myslet, že existence big3 netvoří mnohonásobně větší konkurenci, než zástup o poznání méně talentovaných hráčů. Pokud vyhraje každý turnaj jiný hráč, nevypovídá to nic o kvalitě konkurence. Naopak pokud si mezi sebou dělí tituly jen pár mimořádných talentů, představují tito nejen mnohonásobně nebezpečnější konkurenci pro ostatní, ale především sami pro sebe. To je snad úplně jasné. Nebo mi chceš říct, že kdyby neexistovala big3, konkurence na okruhu by byla větší? Vůbec nechápu, co se snažíš dokázat. Nebýt Nadala, antuce by dominovali dva, potažmo tři hráči. Naopak kdybys Nadala odmazal a vyšlo ti 15 různých vítězů RG, značilo by to, že tam konkurence byla nulová.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:24Od: RF46
"Pokud vyhraje každý turnaj jiný hráč, nevypovídá to nic o kvalitě konkurence."

- z logiky veci, ani opak tedy nemuze o kvalite konkurence nic vypovedet.

-
Naopak pokud si mezi sebou dělí tituly jen pár mimořádných talentů, představují tito nejen mnohonásobně nebezpečnější konkurenci pro ostatní, ale především sami pro sebe. To je snad úplně jasné.
-
Souhlasim.
-

Nebo mi chceš říct, že kdyby neexistovala big3, konkurence na okruhu by byla větší?
-
Tady je to sporne... eFHa pouziva termin BIG2 - pak tedy ma Rafa jen jednoho tenistu jako mozneho konkurenta..
-
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:28Od: Amputace
"Tady je to sporne... eFHa pouziva termin BIG2 - pak tedy ma Rafa jen jednoho tenistu jako mozneho konkurenta.."

- A to je pořád víc, než kdyby tohoto konkurenta se sobě podobnými kvalitami neměl a utkával se jen s tím "zbytkem". Stejně to samozřejmě platí také z pohledu Djokoviče a Federera.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:34Od: RF46
Tvrdim od zacatku, to neni a nemuze byt ukazatel.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:51Od: Forehand
Hral si to na filozofa a z diskusie odchádzaš ako zbitý pes. Dostal si naložené. smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 01:01Od: RF46
Ne, tvuj vyrok je logicky nespravny. Tvoje natura ho bude do nekonecna obhajovat. Zustan presvedceny, vzdyt to musi byt krasne necemu tak slepe verit. Klidne se s tebou potkam, muzeme resit logicke ulohy...ale ver, ze pak budes mit horsi naladu. Ikdyz ty ne...ty bys pak zase mlel, ze reseni mas spravne ty a v knize maji ve vysledkach chyby smilesmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 01:24Od: Forehand
Hral si to na filozofa a z diskusie odchádzaš ako zbitý pes. Dostal si naložené. smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 09:27Od: RF46
Porazena jeaitnost musela mit posledni slovo...musis byt nevyspaly!
[ Reagovat ]
07.06.2021 10:25Od: Forehand
Kamosko, ja mam slobodné povolanie, podnikám, vstávam 9:30, spravidla po zdravom 7-8hod spánku.

Pozdravujem do fabriky, kopýtko smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:05Od: spaniel
Neprehanej. Nadal tolik komentu nikdy neměl. Proto si vždy nasackovany v článku u RF, protože se tam sám bojíš.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:13Od: Forehand
Máš pravdu, 2000 by nemal. Už to nie je také našponované, Federer z boja o GOATa definitívne odpadol, jeho fanúšikovia sa postupne v tichosti stiahli, rezignovali a uznali porážku.

Ale ak by prehral niekedy v rokoch 11-14, 2000 je reálnych.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:18Od: RF46
A proc vlastne tak spatne neses tu RF popularitu?
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:23Od: Forehand
Nikdy ma nezaujímala, prvoradé sú pre mňa výsledky.

Ale je možné, že ak by v tenise Nadal strácal, hľadal by som barličky :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:25Od: RF46
Nikdy te nezajimala...resis tady ponekolikaty pocet komentu atd...
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:41Od: a.magerova
Neměl by tolik komentů ani v těch letech.
A důvod?
Ty (a tobě podobní) se umíš radovat víc z prohry Federera než z výhry Nadala, proto pod články Rafy jsi (jste) málo nebo vůbec, zatímco my FFF se umíme radovat mezi sebou, Rafafans tohle neumí, asi se ti slušní za tebe (a tobě podobné) stydí, tak sem raději moc nepíší (za ta léta to už mám nakoukané)... smile

Článek o Nolem a Rafovi = 17 komentů
Články dva o Rogerovi = 153 + 105 komentů
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:43Od: Forehand
Lol, ty si úplne mimo. Choď radšej spať.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:46Od: a.magerova
Podle sebe soudíš ostatní... smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:48Od: Amputace
:D Ty mě poslední dobou nepřestáváš překvapovat.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:52Od: a.magerova
No vidíš, a ty mě už nepřekvapuješ roky... to je život... smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:00Od: Amputace
Já jsem sem hodně dlouho ani nepsal, takže není divu ;)
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:08Od: a.magerova
Nápodobně.
Tak hlavně, že jsme se nějak domluvili... smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 08:26Od: spaniel
Nadal byl vzdy rad za usmudlanych 50 komentu, coz vypovida o vsem. A i o ty se postarali 3 fanousci, co funguji v modu kremlobot.
[ Reagovat ]
07.06.2021 08:51Od: Amputace
Prosím tě, nejvíc komentářů k Nadalovi mají zpravidla na svědomí FFF. Jen Patik minimálně dvacku ke každému jeho zápasu dá - a to je Federer venku, být dále v turnaji (a hrozit dokonce šance na úspěch), bylo by to jednou tolik.
[ Reagovat ]
07.06.2021 08:52Od: spaniel
Lol, trolhand ma vzdy tak 30% vsech komentu u RF.
Se podivej dole, Nadal ma 17 komentu a to ve spojeni s Djokovidem smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 09:32Od: Amputace
Hm, takže srovnáváš článek informující o odstoupení jedné z hlavních hvězd z turnaje s ordinérním článkem o postupu do dalšího kola :) Taky dobrý. Klidně se s tebou vsadím, že kdyby Nadal vypadl, bude tady minimálně 300 komentářů, tedy jednou tolik, než pod tímto článkem. A to takových 100 by tady bylo ještě v průběhu samotného toho zápasu, který by se pro Nadala vyvíjel negativně a směřoval k jeho vypadnutí.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:00Od: Lina
Přihodím tedy ještě jeden komentář.
Bohužel jsem žádný zápas neviděla a doufám, že jen momentálně žádný neuvidím, mě hodně mrzí. Ale jako soudný člověka chápu, že si chce zahrát na svém oblíbeném povrchu, a neriskovat odstoupení na něm, a tak raději obětuje povrch náročný na pohyb. Dvě operace končetin důležitých pro profi tenis a v jeho věku, nejsou prdel. Stejně by to soudný člověk uznal u jakéhokoliv sportovce.
A že je u Rogera tolik komentářů, je díky koloritu Forehanda.smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 09:13Od: Pe3k
lol ty jsi čím dál více v lese synečku smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 09:25Od: Amputace
Nečetl jsi to tady loni? Nechápu, proč před tím zavíráš oči, dá se to snadno dohledat.

Kdyby Nadal vypadl z turnaje, o 90% všech komentářů se postaráte vy. To není nic nového, ani ojedinělého.
[ Reagovat ]
07.06.2021 09:49Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 10:27Od: Forehand
Tebe hlavne ani po rokoch aktivneho diskutovania nedochádza, že názov článku je v kontexte diskusie irelevantný. Tá si ide častokrát svojim vlastným smerom.

Vitaj na planéte Zem, ty mimoň.
[ Reagovat ]
07.06.2021 17:57Od: spaniel
Rekl nejvetsi Federeruv stalker smile
Nadal je proste nezajimavy. Nalepi se na nejnjen par uchylu, tak je to vzdy s extremy.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:35Od: Amputace
Do Nadala se tady nekope? Děláš si srandu? Zřejmě jsi zapomněl, co bylo keců, když Nadal po třicítce vynechal nějaký hardový Masters nebo TM. Kdyby Nadal s podobným zdůvodněním, jako nyní Federer, odstoupil z nějakého GS, vůbec si neumím přestavit, co by se tady rozpoutalo.
[ Reagovat ]
07.06.2021 10:00Od: RF46
Vis co by se rozpoutalo? Nic...
[ Reagovat ]
07.06.2021 10:06Od: Amputace
Je to možné. Ale na základně dlouhodobého pozorování se dá snadno vytušit, že by tady bylo nablito slušně.
[ Reagovat ]
07.06.2021 10:08Od: RF46
Nejvic tady troli a zvraci tvuj souputnik eFHa.
[ Reagovat ]
07.06.2021 10:22Od: Amputace
A Patik, dříve Petřík, Kamilos, do formy se vrací Spaniel a tak dále a tak dále. Je velmi pohodlné vše svést na FH a tím být z obliga. Chtělo by to trochu sebereflexe vůči vlastním řadám. FH je Rogerův hater a nikdy se tím netajil, z těch, co jsem vyjmenoval, jsem k hejtu Nadala nikoho nikdy neviděl se otevřeně přiznat (snad jen Petříka, ale mohu se pochopitelně plést). Naopak někteří z nich (Patik či dříve Kamilos) mají ještě tu drzost psát, že jim Nadal vlastně vůbec nevadí a respektují jej, přitom na něm při sebemenší příležitosti nenechají nit suchou. FH není alespoň pokrytec - na rozdíl od mnohých z tvého tábora.
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:25Od: RF46
jeste ze te ten oslik ma..
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:32Od: smrk17
Forhe, já Tě cením. Vážně. I tu nadsázku, blbej tenis. Noga Skrúcaný ani Satinský Lasica asi nejou pro mne to pravý ořechový. Lasica jo. Nesrovnávám. Dělával jsem to u děvčat a holky naopak )
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:30Od: Forehand
Roger Federer odchádza z Paríža druhýkrát v kariére ako neporazený.

Byť neporazený je vždy len víťaz. Roger Federer tak v podstate druhýkrát skompletoval kariérny Grandslam.

Je to starý lišiak.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:12Od: jklejna
Regenerace mu asi nejde. Takže je druhý den rozlámaný - zkrátka k ničemu.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:00Od: smrk17
Číst tu pitomosti, že Rafa je přeučenej na levačku je přinejmenším úsměvné. Tomáš Berdych by jim řekl, že hrál oba údery obouruč asi do deseti let. Debata o materiálu, strunách tak postrádá smysl. Djokovič 20 titulů neudělá, Rafa přes 20 asi ano. Nic to forhende nemění na tom, že Federer je nejvýš. Tomáš Berdych si jej bral často jako sparing a říkal jediný: Nikdy jsem neviděl takovou variabilitu úderů, především rotace servisu. Pokud si ku.rva nehrál tenis závodně, nevyjadřuj se k věcem, kterým nerozumíš. Že ti není dáno, fajn
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:10Od: Forehand
Ako môžeš porovnávať Berdychovho sparing partnera s profesionálmi Nadalom a Djokovicom?
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:13Od: stefankelner Re: ?
Novak Djokovič na pařížské antuce deklasoval 6-1 6-4 6-1 Litevce Ričardase Berankise a 12. rok po sobě postoupil do osmifinále French Open, což se dosud nikomu v open éře nepodařilo !!!
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:15Od: Forehand
Vždy som tvrdil, že Nole je lepší na antuke ako na tráve, opäť to potvrdil.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:27Od: Usm
To, že proleze pravidelně do osmifinále ještě neznamená, že je lepší na antuce, jak na trávě. Tam je větší šance, že vyletis v prvním-druhem kole na někom, kdo tě z kurtu vystřílí -viz. Nadal a prohry s Brownem, Rosolem a Darcisem
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:17Od: turista
Ano. V Bělehradě uspěl a tady předvádí excelentní antukový tenis. Tak uvidíme co bude dál. I Zverev dnes válcoval Nisikoriho.
[ Reagovat ]
07.06.2021 07:11Od: Usm
já jako Djokovicovo fanda bych termín "skvělý antukový tenis" brzdil. V Belehrade měl samý nýmandy a tady zatím pořádnýho soupeře ještě taky neměl
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:46Od: Marduch
5 GS na svém nejhorším povrchu? Proč ne:-)
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:17Od: Carmelo
Každý kdo tenisu rozumí ví, že Roger je víc než Nadal. A každý, kdo rozumí fotbalu ví, že Messi je víc než Ronaldo. Talent prostě drillem nenahradíš a můžeš se klidně stavět na hlavu.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:19Od: Frantz
smile každý FFF
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:28Od: Usm
Jenže hraje se na tituly - Federer zatím vede jen v celkovém množství ATP titulu. O vše ostatní už přišel anebo brzy přijdesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:32Od: Forehand
Colega Carmelo prepadol šoubiznisu a trochu si poplietol to "športové" s často prvoplánovou "popularitou".
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:53Od: spaniel
Další potvrzení nevalného významu nejhoršího GS smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:46Od: smrk17 Starej Nadal pohlednice
https://www.tenisovysvet.cz/article/detail/5672--federer-je-lepsi-nez-rafa-prekvapil-svymi-slovy-toni-nadal
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:48Od: Forehand
Politika.

Čo si myslíš, ako sa získava priazen?..Pokorou, či aroganciou?
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:43Od: Tomas_Smid_fan Delbo vs Fokina
nic tady o tom zápasu, ze kterého jsem viděl asi tak pět balónů, ne a ne najít. Asi měl opravdu velkou sledovanost a byl zajisté atraktivní... Už to, že Delbo ( boha neplést si s DelPo) dostal nedávno naloženo od Molcana. Fokina, to je pravý jednooký král! Ale je relativně mladý, tak nějak začít musí no. Ale asi jeho zápasy vynechám...
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:33Od: Tomas_Smid_fan Situace
když to zkratím, je nejasná pouze jedincům s dlouhým vedením nebo ubožákům, co přicházejí o někoho, do koho by si mohli kopnout. Takže vás tímto zdravím a s kopanou si počkejte na Eurosmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:38Od: peRFect
Pro ně (bratry slovenský) to nebude změna.Opět budou psát jen o druhých,protože po základní skupině jedou domů.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:41Od: Forehand
To by bolo prvýkrát, čo by sme nepostúpili zo skupiny na vrcholnom podujatí :)

My sa skôr zameriavame na MS a reprízu osemfinále, chápeš :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:14Od: Forehand
Odpískať GS, kde na 100% nevyhrá v prospech GS, kde na 99% nevyhrá.

Topiaci sa slamky chytá. Zúfalá snaha a v podstate smutný koniec najlepšieho hráča druhého sledu Golden éry, Rogera Federera.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:35Od: smrk17 Re: nobody
Stryko Nadal: "Vždycky jsem si přál, aby můj synovec hrál alespoň částečně jako Roger Federer." Federer je arogantní. Zcela jistě ho překonají snašifky snašifý. Co dál
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:35Od: smrk17 Re: nobody
Stryko Nadal: "Vždycky jsem si přál, aby můj synovec hrál alespoň částečně jako Roger Federer." Federer je arogantní. Zcela jistě ho překonají snašifky snašifý. Co dál
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:08Od: Carmelo Re: Píšu
to asi po osmé. Zeptej se Woodse, Osullivana, sagana, Hamiltona, Mbappeho, Ovečkina, Hardena, kdo je nejlepší hráč v historii tenisu, každý ti řekne Federer.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:14Od: Forehand
Jordan, Messi a Gretzky tvrdia, že Nadal.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:09Od: Carmelo Re: Nadal
je týpek, co umí hrát na jednom povrchu a tím to končí.
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:46Od: DORSCH
organizatorom sa mierne vypomstilo,ze si urobili z kalendara srandu aj ked v mierne nestandardnych casoch,svajciar mal tak slusnu moznost z jeho pohladu na relevantnu odhlasku co aj vyuzil,je to jednoznacne chyba organizatora,na Federerovom mieste urobim to iste,skoda,bol by som velmi zvedavy ako by reagoval v pôvodnom termine,to sa vsak uz nedozvieme
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:19Od: Forehand
Organizátori nemôžu prispôsobovať turnaj hráčovi, ktorý je outsiderom.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:36Od: DORSCH
len davaju nespravny priklad:)
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:45Od: mahycek
Oprava: Ono to bylo všechno jinak, než
co psalo Rudé Právo u Ivanovi.
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:43Od: mahycek
To je tady zase strefovaná do RF. 8.8. mu
bude 40, má 20 GS. Kdo tohle má ? Jen Rafa
20GS a jestli tady nezíská 21, tak už
žádnej. Je mu, ale 35, jsem zvědav jestli se
on požene za 4-5 let na trávu do Wimbledonu?
Nevím, proč by byl arogant. To jsou
názory, jako některých mladších,ale i
starších, kteří zapomínají. Kdysi na
Ivana Ledla, že je lempl, nechce hrát DC a
takové nesmysly. Někteří se řídili podle
toho co napsalo Rudé Právo. A ono to bylo
všechno. To samé je u některých moderní
nadávat a neuznávat Jaromíra Jágra. Kolik
arén vekovních vyprodal před pandemií ???
Pořadatelé z toho měli milionové zisky.
A taky mnozí zapomínají, že Jaromír je
druhý nejúspěšnější hráč všech dob v NHL.
Ale, zpátky k Rogerovi. Souhlas a zamávej
slušně frantíkůmsmile

smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:18Od: Stan_Borowitz Správné a prozíravé rozhodnutí
před nejvýznamnějším turnajem sezóny by bylo zbytečné přivodit si zranění v přípravě.
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:32Od: Frantz
Sráči, obhajující sráče smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:19Od: Frantz
Arogant se prostě jen normálně posral...

Nejlepší na tom je, že kdyby tohle udělal za měsíc Nadal, tak všichni ti FFF, kteří tady teď egoistu bezmezně obhajují, by tu Rafana za to lynčovali ještě o Vánocích! smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:38Od: ttopi
Až bude Nadalovi tolik, určitě mu to odpustíme. Ovšem Nadal už dávno hrát nebude smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:39Od: Frantz
Jistěže, není třeba se za každou cenu ztrapňovat smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:15Od: Forehand
Nestraš.

Pevne verím, že hráč ako Rafael Nadal nikdy neodpíska Granslam. On totiž má šancu vyhrať všade, kde štartuje. Komplexný hráč, no.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:22Od: Tomas_Smid_fan
Šance sice má, ale s těmi výhrami už to tak slavné nenísmile řekněme, kromě antukysmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:29Od: Forehand
Domnenky, chápem.

Dovolil by som si odbočiť k faktom :)..Posledné USO, kde štartoval vyhral, pravda?
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:31Od: dappe
A proč nestartoval loni?
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:36Od: Forehand
Kvôli pandémii a kritickej situácii v USA. To je oficiálne stanovisko.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:31Od: peRFect
A prečo neštartoval na tom posledném?Hmm?Dvojí metr máš a v komentech na Rogera působíš stejně ubrečeně,jako Hudáček.Asi nějaká slovenská nátura.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:40Od: Forehand
Hudáčka neznášam.

A len vás štelujem :)

Ja tomu rozumiem, každopádne by ma ako fanúšika mrzelo odhlásenie z Grandslamu a ešte viac zistenie, že môj favorit prichádza na GS, kde je bez šance.

Tento pocit som v sebe pri Nadalovi nemal, pri Federerovi to je patrné dokonca až tak, že ma v pavúku nezaujímal.

A kuriózne bude, ak na Wimbledone vypadne v prvom kole a Djokovic s Nadalom zajtra senzačne vypadnú.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:50Od: peRFect
Po těch pár zápasech letos jsem nečekal,že uhraje tři na FO a nečekal to asi ani Fed.Včera to byla bitva a po druhým setu jsem tušil,že je zle.Naštěstí se němec utavil.Každopádně mi přijde víc fér to říct na rovinu,než záměrně (nenápadně) vyhučet,protože by v Paříži strávil další čas.Předpokládám,že do středy už potrénuje na trávě.
Na W jede jako jeden z kandidátů na titul a nevím,kdo vyjma Novaka by byl větším favoritem než Roger.A to říkám s vědomím,že comeback začal katastrofálně,ale je poslední zápasy naznačily jasný progres.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:56Od: Forehand
Tak to ti gratulujem k tvojmu šialenému optimizmu, ak my máme Rafaeliho, Nole fans Turistu, ty budeš ekvivalentom pre FFF.

Kto by ho mohol mimo Noleho poraziť? No pri totožnom žrebe s tým, ktorý mal na RG môže ísť reálne domov už pri Cilicovi. Rozhodne by som Federerove šance na Wimbledone neposudzoval konzervatívne, len z princípu na základe mena.

Federer nedosiahne stvrťfinále.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:51Od: spaniel
Jo, Nadal prohraje a pak si vymyslí nějaké zranění, které vyžaduje 3 dny léčení, nebo případně hádku rodičů, která ho rozhodila.
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:17Od: Tomas_Smid_fan Král Roger
Skoro ve 40letech a odjíždí z RG neporažen! Prostě GOAT!smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:15Od: Burrows
posranek vic, ze by dostal s Berretinim klepec
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:10Od: Ondra979
naprosto v pohode..muzou byt organizatori radi ze tam vubec nastoupil..na Djoka se moc divat na antuce neda, na NAdala pouze s velmi dobrym souperem, ktery mu dokaze sebrat set atech je malo..jinak to je taky o nicem..a Roger ma pravo si dat oraz a soustredit na jeho hlavni povrch, kdyz si frantici libovolne soupou s terminy..jsou to diletanti
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:15Od: a.magerova
Tak tak, měli dodržet původně ohlášený termín, kdy dnes mělo být mužské finále a bylo by po problému... smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:15Od: Mac
prijet si tam jenom na rozcvicku a odejit kdyz vidi, ze v nasledujicim zapase dostane vyprask... to uz mohl nechat svoje misto nekomu motivovanejsimu... primadona...smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:20Od: Mac
dal bych mu zaracha na wimbledon a bylo by to vyreseno, mohl by si v klidu odpocinout, kdyz to tak potrebuje...smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:20Od: Ondra979
no a? mel na to ranking, tak si to zkusil a odehral 3 solidny zapasy. na nej jsem se podival rad, i kdyz obcas zbytecne chybuje, porad dokaze predvest obdivuhodne udery, ma porad velmi dobry pohyb, o stylu ani nemluve..a kdyz uz se neciti, tak odstoupi a soustredi se na travu v Halle, ktera zacina hned po RG, coz je fakt nonsens..driv tam byl tyden volna a za to Roger nemuze. ted uz si dam asi jen SF a F..mozna jedno QF..ostatni zapasy tezko budouzajimave
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:34Od: Mac
mohl si zorganisovat nejakou exhibici, tohle mi pripada jako pohrdani turnajem, zvlast kdyz se jedna o gsovy...
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:38Od: Ondra979
velke kulove. ostry zapas na GS nic nemuze nahradit. a Roger nastoupil a odehral tri, na vic se neciti a ma nato plne pravo po dlouhe pauze ve svem veku a kratce pred travnatou sezonou. ze se to hejtrum nelibi je jejich problem...
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:47Od: Mac
nejsem zadnej hejtr, nadavam kazdemu spravedlive... odejit bezduvodne je pro me pohrdanim vsech co se podili na organisaci a makaj tam... ale jestli podle tebe nekteri jsou rovnejsi, budiz libo...
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:50Od: team.wta
Organizátoři posunuli začátek turnaje o týden, tak se nemůžou divit.
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:13Od: Stan_Borowitz
Tvl, to není nějaký amatérskej turnaj na vesnici, kde to organizátoři dělaj ve svým volným čase, je to profi podnik, všichni za to dostávají prachy a dostanou je, jestli tam Federer (nebo kdokoli jiný) bude hrát, nebo ne...
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:17Od: Mac
ale prd, je tam spousta dobrovolniku...
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:21Od: Stan_Borowitz
Můžeš uvést někoho konkrétního? Dokonce i sběrači míčků jsou placení.
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:38Od: Frantz
Tak třeba major Borowička dobrovolně...donekonečna obhajuje aroganta i kdyby rituálně ustřelil umpirovýmu hlavu
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:50Od: Mac
https://fr.wikipedia.org/wiki/Ramasseurs_de_balles_de_Roland-Garros
tady teda pisou, ze sberaci jsou posledni, co jsou jeste neplaceni- Pour devenir ramasseur de balles ? Roland-Garros, il faut ?tre de nationalité française, âgé de douze ? seize ans et ?tre licencié ? la Fédération française de tennis1. Les ramasseurs sont les derniers bénévoles des Internationaux de France

kdyztak si to dej do prekladace. ale mas urcite aspon castecne pravdu, myslel jsem, ze je jich tam vic, jelikoz hraci vzdy na zaver dekujou, krom sponzorum atd i benevolentum. ale o podstatu problemu nejde, podle me proste pouzit gs jako trenink, vedet predem, ze tam jedu jen na rozehrani... kdyz to posunuli, mel se odhlasit...
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:57Od: Mac
taky jsem se divil, ze tam vubec lezl, rozehravat se na antuce jako priprava na travu....?
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:04Od: Stan_Borowitz
Ty asi tenis nehraješ, že? Určitě ne závodně, jinak by ses nedivil.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:06Od: Stan_Borowitz
Nedostávají za to sice mzdu, ale úplně zadarmo to taky nedělají: Les petits ramasseurs de balles ne sont pas payés, ils sont en revanche récompensés par Adidas leur sponsor officiel qui leur offre des tenues et équipements qu'ils gardent apr?s le tournoi.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:16Od: Mac
doufam, ze jim to zdanej, ve francii by me to ani neprekvapilo, a taky to co jim samotni hraci dajismilesmile kdyz uz to chces brat jako "plat"... ale urcite ta decka by tam sla i bez toho, jenom to- behat pred kamerou a v blizkosti jejich idolu je uz super "plat"...
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:13Od: Stan_Borowitz
Tak to je bez debat, dokonce se dělá konkurz a každé vybrané dítě musí absolvovat přípravu atd.

Pro ty děti je zcela jistě největší odměnou to, že tam vůbec mohou být. Nakonec i Federer začínal jako ball boy v Basileji.
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:58Od: Mac
myslim, ze nemas pravo bezduvodne odejit, stejny osaka, aspon ji meli poslat na vysetreni od neutralniho psychiatra, kdyz se vymlouva na depresi. jinak mastna pokuta nebo suspendace na urcitou dobu...
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:07Od: peRFect
Neodešel bezdůvodně.Ještě měsíc (a kousek) zpět se mělo RG hrát v obvyklém termínu.To,že si organizátoři dělají co chtějí není jeho problém.A pak,asi se sám divil,že postoupil do druhého týdne a pokud to tělo nedá (sám říkal že 3h netrénuje),pak lepší říci narovinu skutečnost,než nastoupit na Itala a schválně to projet.Zároveň není nikde dáno,že by taljána taky neporazil a pak už by odstoupení,či pokračování bylo v přímém rozporu vyladění formy na W.
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:19Od: Mac
to rikam, gs neni na nejake vyladovani... at si hraje exhibice a turnaj prenecha lidem pro ktere je ucast zivotnim uspechem...
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:12Od: turista
Takhle. Federer ví co dělá. Tady zanechal celkem dobrý dojem. Včera se vystavil a v Halle chce vyhrát. Na RG by nevyhrál.
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:03Od: Mac
to neni zadny ostry zapas kdyz hraje s tim vedomim, ze je tam jenom na trenink...
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:06Od: Ondra979
tak to jsme asi videli kazdy uplne jiny zapas..jestli jsi se teda vubec koukal..vcera to byl naprosto regulerni zapas s nejistym vysledkem az temer do konce a Roger musel byt dost vystaveny. a uz za tyden kvuli svevoli organizatorum je turnaj v Halle, takze neni co resit, mas smolika, tak uz se neztrapnuj!!
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:16Od: Mac
ale ten psychickej tlak tam neni... vic se k tomu vyjadrovat nehodlam, nechodim sem se hadat a poslouchat od nekoho, ze se "ztrapnuju", kdyz mu dochazeji argumenty...
svuj nazor jsem rekl a stojim si za tim, nepresvedcil jsi me, ze se mylim...
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:18Od: Ondra979
nemas zadnej relevantni argument ty. Roger je po operaci a vyhodnotil si to tak, ze pokracovat uz nebude a ma na to plne pravo i vzhledem k travnate sezone, ktera je za rohem..ze ho nejaky Mac ktery mu ani nefandi neuvidi uz na letosnim RG opravdu resit nebude..
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:41Od: Patik
Je to pohŕdanie nad pohŕdavými organizátormismilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:45Od: Grape
Maximální míru pohrdání předvádí dlouhodobě organizátoři RG, když mění termínky bez ohledu na turnaje a hráče. Roger smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:01Od: Mac
roger si vali sunky uz peknou dobu, nejakej tejden sem nebo tamsmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:03Od: com
smile doufam, ze na dalsim turnaji vyhuci v prvnim kole
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:16Od: paddy
nezáviď, že se dostal dále než Karolína smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:08Od: peRFect
Doufám,že nejsi až tak hloupý,jak se prezentuješ.
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:26Od: PetaM
Je ještě hloupější.
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:58Od: com
smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist