Federer se na antuku vrátil nečekanou porážkou. Na domácí půdě v Ženevě podlehl Andújarovi

  • ATP ŽENEVA - Rogeru Federerovi návrat na antuku po dvou letech nevyšel. Devětatřicetiletý švýcarský tenista podlehl ve svém úvodním duelu na turnaji v Ženevě, kde se představil teprve podruhé v sezoně, v druhém kole španělskému antukáři Pablu Andújarovi 4-6 6-4 4-6.
    18. 5., aktualizováno | Aktuality |  347 komentářů
    Roger Federer (© AFP)Roger Federer (© AFP) 
     

Bývalá světová jednička Roger Federer po loňských operacích kolena absolvoval teprve třetí zápas v sezoně. V březnu odehrál dva zápasy v Dauhá, nyní na domácí půdě v Ženevě pouze jeden proti Pablu Andújarovi.

Dvacetinásobný grandslamový šampion Federer se na antuce představil poprvé od Roland Garros v roce 2019. Po prohraném prvním setu se zdálo, že se osmý hráč světa nadechl k obratu. Získal brejk i v třetí sadě a vedl 4-2, pak ale začal pětatřicetiletý Andújar více riskovat a získal následující čtyři gamy.

Aktuálně 75. muž světového žebříčku porazil v prvním vzájemném zápase legendu světového tenisu za 1:54 hodiny. Zároveň ukončil Federerovu sérii 32 vítězství na domácí půdě.

"Je fajn zase být na kurtu. Ale pak člověk prohraje takový zápas a je zklamaný," uvedl Federer, jenž plnil roli nejvýše nasazeného hráče. "Byly tam okamžiky, kdy jsem diváky dobře pobavil. Ale celkově jsem od sebe očekával víc. Mám pocit, že na tréninku jsem hrál lépe," dodal slavný Švýcar po zápase před povolenou stovkou diváků.

Federer už před zápasem avizoval, že nemá na antuce velká očekávání. Turnaj v Ženevě i následné Roland Garros bere především jako rozehrání před travnatou částí sezony s vrcholem ve Wimbledonu, jenž je jeho hlavním cílem.

Švýcarské fanoušky tak dnes potěšil alespoň možný Federerův nástupce Dominic Stricker. Osmnáctiletý talent při svém debutu na ATP Tour porazil 7-6 6-1 bývalého vítěze US Open Marina Čiliče z Chorvatska.

• ATP 250 ŽENEVA •
Švýcarska, antuka, 481.270 eur
úterní výsledky (18. 05. 2021)
• Dvouhra - 1. kolo •
Fognini (6-It.) - Pella (Arg.) 6-2 6-2
Stricker (Švýc.) - Čilič (Chorv.) 7-6(5) 6-1
F. López (Šp.) - Altmaier (Něm.) 7-6(6) 6-4
Cecchinato (It.) - Travaglia (It.) 6-3 3-0 skreč T.
Fucsovics (Maď.) - Laaksonen (Švýc.) 7-5 7-5
Ivaška (Běl.) - Verdasco (Šp.) 7-6(5) 6-4
Cuevas (Urug.) - Opelka (USA) 7-6(5) 6-2
Djere (Srb.) - Monteiro (Braz.) 6-7(7) 6-3 7-5
• Dvouhra - 2. kolo •
Andújar (Šp.) - Federer (1-Švýc.) 6-4 4-6 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (347)
20.05.2021 21:07Od: Stan_Borowitz Andújar the Swiss Killer
Tak Strickera zastavil až v Pablo, který o kolo předtím stejným poměrem setů i gemů vyřadil i Federera. Škoda, že Roger nedotáhl ten třetí set, mohlo to být zajímaví derby.

Pro mladého Švýcara obrovský úspěch, cestou do QF porazil Čiliče a Fucsovicse, i s Andújarem to bylo hodně vyrovnané.
[ Reagovat ]
20.05.2021 21:12Od: Forehand
Ze by sa z mladého Švajciara stal najlepši antukár helvetskeho kriza v historii?

To jedno RG by mohol uhrat na delené prve miesto.
[ Reagovat ]
20.05.2021 21:31Od: Rafaeoli25
Bylo by fajn, kdyby se prosadil, za každý talent může být svět tenisu rád.
[ Reagovat ]
20.05.2021 21:31Od: Stan_Borowitz
Tak on už jedno RG loni vyhrál...
[ Reagovat ]
20.05.2021 21:40Od: Forehand
Asi myslis juniorku.

No to je inak celkom kuriózne, ako náhodne sa tí juniorskí víťazi RG a celkovo GS presadzujú/nepredzujú v mužskom tenise.

RG vyhral ako junior napriklad aj Kližan a v mužoch je jeho parizske maximum tretie kolo, ktore dosiahol dokonca len raz.

Je mi jasne, ze v junioroch je konkurencia vo veku 16-18r a v muzoch od 18-40; ale napriek tomu by som od tych početných juniorskych vitazov a svetovych jednotiek v tejto kategorii ocakaval viac.
[ Reagovat ]
20.05.2021 21:47Od: Stan_Borowitz
To je fakt, J1rka je taky juniorský vítěz AO.

Podle mne mezi juniory se víc uplatní vrozený talent, který ale pak mezi seniory sám o sobě nestačí. Je třeba přidat další dřinu a hlavně sebekázeň. Už tě přece jen netlačí rodiče a je to jen na tobě...
[ Reagovat ]
20.05.2021 22:57Od: Forehand
Tak veru. A navyše sa trolinku ukáže aj vztah k športu, k prvym zarobeným peniazom a toto celé v kombinácii.

Pretoze vobec nepochybujem o tom, ze nie kazdy tenista má tenis rovnako rád.
[ Reagovat ]
21.05.2021 14:40Od: Stan_Borowitz
Jednoznačně. Člověku se trochu posunou priority, nebo jen konečně dostane možnost uspořádat si je po svém.

Troufám si říctm že kdyby Jirka trénoval jako Lendl, byl by minimálně stejně úspěšný jako Berdych.
[ Reagovat ]
21.05.2021 16:02Od: RF46
Blbe se to porovnava ale tohle bych si netroufnul tvrdit ani kdyby kdyby me nekdo drzel za kule...ikdyz to vlastne jo smile
[ Reagovat ]
22.05.2021 11:18Od: Stan_Borowitz
S Ivanem jsme víceméně vrtevníci, on je o něco starší, potkávali jsme se v Ostravě na kurtech "enháčka". Ten kluk žádným extra talentem neoplýval, třeba proti Jirkovi rozhodně, ale nejdřív ho "za kule" držela maminka a pak se to naučil on sám. Jirku sice dlouho držel za kule tatínek, ale on nebyl takový sekáč jako paní Lendlová, nikdy nestiskl tolik, aby to fakt bolelo. Spíš trpěl on sám, taky ho Jirkova příprava skoro finančně i jinak zruinovala.

Ostatně je dobře známá ta historka, jak Lendl potkal v šatně vysmátého Štěpánka a ptal se ho, odkud jde. Štěpánek na to, že z tréninku, a Lendl se na něj nechápavě podíval a řekl: "Já když chodil z tréninku, tak jsem zvracel..."

Jirka byl při přechodu mezi dospělé hráče na úrovni Thiema, chvíli dokonce o něco lepší. A dnes (nepočítám Thiemovu krizi středního tenisového věku)? A je to jen tím, že zatímco Thiem běhal po vídeňském parku s kládou na ramenou, Jirka chlastal po hospodách a válel se s holkama. Fyzička šla do kopru. Proč si myslíš, že je chlap jak hora tak často zraněný a odstupuje? Nakonec se jako nesmyslně mladý oženil, má "Irenku", děcko a tenis je zákonitě na vedlejší koleji. Už je to jen zaměstnání. Zatím celkem dobře vynášející, ale při stávajícím vývoji to nemusí být nadlouho. Pak je samozřejmě otázka, jestli ho Irenka bude mít ráda aj bez peňazí a kúpání v moři v Emirátech...
[ Reagovat ]
22.05.2021 22:22Od: FulnekUltras
;-))) smilesmile
[ Reagovat ]
21.05.2021 23:40Od: Rafaeoli25
Nemyslím si, Berdych byl úplně jinak nastavený i mentálně, šel za úspěchem, pracoval na svojí hře, Veselý zcela ustrnul už na začátku, nemá herně co nabídnout.
[ Reagovat ]
22.05.2021 11:00Od: Stan_Borowitz
Ale to vlastně jinými slovy říkáme totéž.
[ Reagovat ]
21.05.2021 07:41Od: RF46
Tak zrovna J1rka tezil ze svych fyzickych parametru...Prave z toho tezi casto sportovci juniori. Hokej, fotbal, volejbal, basket atd atd ...
[ Reagovat ]
21.05.2021 14:38Od: Stan_Borowitz
To já počítám k tomu vrozenému talentu.
[ Reagovat ]
21.05.2021 08:07Od: peRFect
V juniorech je zejména znát vyspělostní rozdíl. Jsou 17ti letý kluci co vypadají na 22 a jiní na 14. Tomu pak většinou odpovídá i fyzická dispozice z čeho mohou plynout výhody. V seniorech se toto ihned smazává.
[ Reagovat ]
21.05.2021 16:01Od: RF46
Presne tak. Ony byl vysoky a mlatil podani na jeho vek..ale ostatni postupne dospeli.
-
V hokeji klucina obrance, kdyz ma kila a centimetry, tak prevysuje okoli...ale pak se to srovna a vetsinou je to pro nej nevyhoda, protoze necelil takovy konkurenci a pak na to dojede.
[ Reagovat ]
22.05.2021 11:27Od: Stan_Borowitz
V zásadě ano, je to významný faktor, ale oni nakonec ani dospělí chlapi nejsou stejně velcí, silní, rychlí, mršrní atd., takže jen v tom to nebude.
[ Reagovat ]
20.05.2021 22:30Od: Tomas_Smid_fan Re: Štrykr
nedalo mi to a kouknul jsem na kousek zápasu. Kluk se snaží hrát tvrdě, má celkem účinný servis, takže ho většinou získával v pohodě. Nicméně, nechal se unést a rutinér Pablo mu ukázal, že kromě síly je potřeba používat i hlavu. Působil na mě floutkovským dojmem, tak se brzy pozná, kolik kázně v sobě najde na posun dál a výš...
Pablovi gratulka za mazáctvísmile
[ Reagovat ]
20.05.2021 20:03Od: Rafaeoli25
Thiem v hluboké krizi, za letošní sezonu by si zatím zasloužil vypadnutí z první desítky, pokud bude tohle pokračovat.
[ Reagovat ]
20.05.2021 22:34Od: Tomas_Smid_fan
Viděl jsem kus a Cameron ho totálně přejel. Dom neměl vůbec šťávu a byl samé UEsmile Asi potřebuje novou Kikinu. Nejlíp před RGsmile
[ Reagovat ]
20.05.2021 19:14Od: peRFect
Kamilos lives matter
[ Reagovat ]
20.05.2021 18:22Od: Rafaeoli25
Schwartzman letos dost ústup, prohrát s Gasquetem na antuce to je zlé. Nevím co se po loňsku stalo, teď už to může zachránit jen na RG.
[ Reagovat ]
20.05.2021 18:24Od: Rafaeoli25
4 prohrané zápasy na antuce v řadě, to je hrůza smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 10:25Od: ttopi
FedEx stále táhne. 270 komentářů, zu toho Forehand 21, not bad smilesmile
[ Reagovat ]
20.05.2021 13:45Od: Forehand
Z toho 15 komentov je diskusia na tému Sinner, Musseti a podobne. Vlk tu ma na next gen 30 prispevkov.

Koho zaujima nazov clánku?..Ako to spolu súvisi?
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:10Od: Krisboy
22 smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:13Od: Forehand
23 je moje stastné cislo.
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:43Od: Rafaeoli25
A já mám kolik? Spočítej mi to, dík smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:50Od: Marduch
Rafa vyhrál turnaj, tak hodně smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:57Od: Rafaeoli25
Já myslím pod tímhle Rogerovým článkem smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:58Od: Rafaeoli25
Jinak tady jak vidíš Rafu fakt moc nerozebírám, ale hlavně hájím Rogera i řadu dalších.
[ Reagovat ]
20.05.2021 15:02Od: Rafaeoli25
107! Tak to je síla, z 288 komentů 107 mých smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 15:34Od: paddy
už píšu ohledně zablokování uživatele smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 15:51Od: Rafaeoli25
No snad mě nezablokují když jsou moje příspěvky takřka jen pozitivní smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 16:22Od: Vlk-v-trave
Az tebe zablokuji, tak uz to ani nezjistime, neb budem zablokovani vseci i s Ondrou Jiraskem :D
Na BAN tady musis hooodne maknout. Ovsem o poctu komentu to neni... Staci jeden prispevek s urcitym obsahem, a mas ho:) Ale myslim, ze to nedas,...nechci podcenovat, ale nevsadil bych na tebe ani zlamanou gresli:)
[ Reagovat ]
20.05.2021 16:23Od: gigin
Ani piču.
[ Reagovat ]
20.05.2021 16:25Od: gigin
Když nezablokují FU, tak nikoho. Fakt by mne zajímalo, kdy tu kdo dostal poslední banán. Dřív to lítalo, dnes možeš pičovat jak chceš.
[ Reagovat ]
20.05.2021 16:27Od: Krisboy
"Smazaný účet" je účet zrušenej uživatelem, nebo zablokovanej redakcí? Asi uživatelem, že?
[ Reagovat ]
20.05.2021 16:56Od: gigin
Asi jo, netuším.
[ Reagovat ]
21.05.2021 08:51Od: sojka1
"Smazany ucet" naskoci u vsech prispevku po zruseni uctu, jedno kym (kdyz ucet zablokuje redakce, smaze jen ten zavadny prispevek, zbytek od uzivatele take zustava).... ale uz se nelze prihlasit, takze "Smazany ucet", ktery sem obcas prispiva, je podle me nick.... :-)
[ Reagovat ]
20.05.2021 16:37Od: Vlk-v-trave
Jasne, ze to jde :)
Staci tady napsat prispevek, nejelepe vsechno velkymi pismeny...
Obsah, ty nej. vulgarizmy smerem ke vsem zucastnenym v diskusi, k tomu dodat drsne vulgarismy ke vsem ceskym tenistkam, pojistit to vulgaritami k Top 10 ATP.
Na zaver prispevku pozdravit temi nejhorsimi slovy celou redakci, dobre a jmenovite, a zakoncit to nejakym extremem smerem k adminovi, a bude to na 100% a jeste si te pohlidaj tak, ze se jen tak nevratis :D

Staci jeden a jses out.

Na to nema ten FU ani nahodou:) Ten umi tak max nudle. A za to si te admin ani nevsimne.
[ Reagovat ]
20.05.2021 16:42Od: Krisboy
Myslím, že když napíšeš slovo, které řekl Kent Brockman v intervjů s Homerem, máš taky hotovo smile

https://cs.wikipedia.org/wiki/Jak_si_Kent_pustil_pusu_na_%C5%A1pac%C3%ADr
[ Reagovat ]
20.05.2021 16:50Od: Vlk-v-trave
Nemas... za same slova tezko. At jsou jakakoliv :)
Musis to smerovat konkretne ke konkretnim osobam...
[ Reagovat ]
20.05.2021 16:58Od: gigin
FU tu jednou zlehčoval smrt jedné osoby. Ale to je fuk. Někteří uživatelé na to reagovali, že to už je jako hodně přes čáru. Nudle mu jebu. Ty už mu dělá jen Fandina. Každý už ho má v péčku. Sem tam nějaký krk hodím, nebo sojka, nebo někdo na něj, jinak nic.
[ Reagovat ]
20.05.2021 17:04Od: RF46
FU?
[ Reagovat ]
20.05.2021 17:30Od: Vlk-v-trave
Pochybuji...musel by byt dost vulgarni.
Zlehcuje tu kazdy kde co, to je urcite zajimat nebude.

Co si pamatuji, tu jeden vyjel vulgrane po nekom, pak k tomu dodal par vulgarismu na hracky a v ten den jeste out.

Proste konkretni dlazdirna...
[ Reagovat ]
20.05.2021 18:30Od: Rafaeoli25
FU je kdo?
[ Reagovat ]
20.05.2021 18:42Od: Tomas_Smid_fan Re: s banány opatrně!
to dostaneš ban, než řekneš švecsmilesmile
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:31Od: Rafaeoli25
Tak kdo jiný by měl táhnout víc než tři největší legendy daného sportu smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 15:03Od: Rafaeoli25
ttopi: Tak tenhle Fedexův článek jsem vytáhl hlavně já smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 07:31Od: Bob Šašek
Nečekanou porážkou? :D
[ Reagovat ]
20.05.2021 09:08Od: Rafaeoli25
Kdo je šašek?
[ Reagovat ]
20.05.2021 09:28Od: Tomas_Smid_fan
Asi se nám představuje nový nick. To je poslední dobou takový folklor TP.
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:20Od: gigin
Ten je tu dlúho.
[ Reagovat ]
20.05.2021 18:49Od: Tomas_Smid_fan
aha, tak asi jen často nepřispívá...
[ Reagovat ]
20.05.2021 11:26Od: Mayo
Sir Andy
[ Reagovat ]
20.05.2021 15:05Od: Rafaeoli25
Nenazýval bych ho šaškem jen proto, že se nedokáže rozloučit s tím, co miluje, je mi ho líto.
[ Reagovat ]
20.05.2021 17:10Od: Bob
Klaun
[ Reagovat ]
20.05.2021 18:46Od: Tomas_Smid_fan
klaun je Gaelsmile
[ Reagovat ]
20.05.2021 18:56Od: Rafaeoli25
Nejlepší klaun na okruhu. Hlavně ale skvělej člověk, takových kdyby bylo víc, jeho a Tsongu prostě člověk musí milovat.
[ Reagovat ]
20.05.2021 22:37Od: Tomas_Smid_fan
Tsonga je jiná liga... Klaun je fajn, ale je to lemra.
[ Reagovat ]
21.05.2021 09:48Od: Rafaeoli25
Lemra v jakém smyslu? Odehrál mraky skvělých zápasů, i s Big3.
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:37Od: paddy The Joker vs The Showman
něco pro vlčáky před spaním smile

smile
https://www.youtube.com/watch?v=o1K0UfK6iHo
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:21Od: Vlk-v-trave
Jako nocni mura?:) Vzdyt Browna hardy zlikvidovaly...dost komentu na to tema.
Nic epickeho v tom nevidim, spis smutny pribeh, jeste na antuce nejak ok, proto ji vic jezdil a jezdi. Pochopitelne pro nej optimalni trava.
Na noc si dam radeji neco jineho...ale diky:0)
[ Reagovat ]
20.05.2021 15:09Od: Rafaeoli25
Škoda, že je Brown tak jednostranně zaměřený, toho okruh potřebuje, takovou nezařaditelnou osobnost, chybí na velkých turnajích.
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:02Od: Tomas_Smid_fan Petr
teda vlastně Seb dneska krásně obracel zápas s Musettim ale nakonec ho jeden dva ne úplně takticky dobře zahrané balony stály vitězství. Musel na sebe být chvíli naštvanej, protože to už urvat měl. Každopádně to byl moc pohledný zápas a Musetti se tentokrát ani tolik nedostával ke svému zakončení na saku. Hrál ale parádní BH čopy a FH crossy. Seb klasicky s přehledem, v klidu rozděloval do stran a psal mu servis. Snad zanalyzuje, proč mu vítězství uteklo a příště se to už nestanesmile
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:52Od: Rafaeoli25
Musettiho mám rád, snad poletí žebříčkem nahoru a brzy ho uvidíme ve velkých zápasech.
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:57Od: Rafaeoli25
Tipni si, uvidíme někdy za pár let finále GS Sinner vs Musetti? smilesmilesmile
[ Reagovat ]
19.05.2021 19:49Od: Rafaeoli25
Tak to Sinner otočil, dobré znamení pro něj. Musetti porazil AA, tahle italská dvojka je velká budoucnost tenisu, Italové mohou slavit a to maji ještě Berretiniho, který má před sebou ještě nejlepší roky.
[ Reagovat ]
19.05.2021 20:34Od: Rafaeoli25
Klidně by Taliáni mohli mít za dva roky tři zástupce v první desítce a to by byla opravdová pecka, tak silný DC tým by pak už dlouho nebyl k vidění.
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:31Od: Stan_Borowitz
To jo, italský tenis má našlápnuto k velkým věcem.
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:38Od: Rafaeoli25
Doslova k megavěcem, Sinner by měl být budoucí jedničkou a vítězem mnoha GS, Musetti by na nějaký ten GS taky určitě mohl mít, no a Berretini možná rovněž, všichni tři by mohli v budoucnu grandslam vyhrát. Málokdy se stane, že se v jedné zemi defacto v jedné generaci sejdou tři tak úžasní talenti.
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:59Od: Forehand
Takých talentov a svetových jednotiek uz bolo. Dimitrov ako 17 rocny zobral set Nadalovi tusim. A kde je dnes.

Silný moze byt len Sinner a v pohode sa moze stat, ze vsetci traja skoncia bez GS.

DC, detto. Traja v desiatke a zároven ziadny v 5ke. DC vyhravaju timovej jednotky, co uhraju dva body.

S Ruskom, ci proti Spa a Srb s Big2 budu strádať.
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:08Od: Rafaeoli25
Dimitrov vypadal nadějně, když se na to ale dívám zpětně, tak asi byl lehce přeceněný (stejně jako Zverev) - psychika velmi labilní, přístup nebyl na sto procent, jinak to tudíž dopadnout nemohlo. Sinner vypadá jinak, je soustředěný, jede na stodvacet procent, vše dává jen tenisu, už i trénuje s Nadalem, dělá prostě vše proto, aby byl úspěšný a co nejrychleji to půjde. Věřím, že on svůj talent a potenciál max.potvrdí narozdíl od Dimitrova a Zvereva. V tom věřím i Tsipovi, Sinner a Tsip maji odpovědný přístup a potřebné zaujetí proto, aby dosáhli solidních úspěchů a bylo je jednou možné alespoň částečně porovnávat s Big3.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:13Od: Vlk-v-trave
Nemyslim si, ze Dimitrov byl preceneny... nedocenuji se spis jine veci.

21. stoleti dost zmenilo tenis a to i vzhledem k talentum.

v 80.letech-90.letech velkou roli hraji tenisove akademie. My trebas zname Americkou, ale pravdou je, ze existuji v mnoha statech. Argentici maji svou, kde vybiraji fakt peclive talenty... a nemyslim si, ze je mezi nema nejak velky rozdil, trebas jak Pella, Baez, Diego atd. a trebas potom Dimitrov. Problem je jinde.

Prelom tisicileti meni silne tvar tenisu Individualni Investice. Nadal je toho dobrym prikladem. Neskutecne penize, zazemi vsechno smerovano individualne. Neco podobneho zapocal pred Tonim Nadalem, Williams.

Mnoho rozhovoru s hraci, ktere jsem vyslechl jsou opravdu zajimave, nebo clanky jestli jde o toto tema. Trebas reseni tenisove akademie a fyzicke pripravy. Ve 21. stoleti proste nedostacujici...musi byt nejen individualni, ale musis mit na to neskutecne prachy.

Proc to uvadim, mohu i rozvest, ale existuji na to videa, rozhovory atd. Duvod proc to pisi...

Mussetti - neznam jeho situaci, nebudu ocenovat. Zkusim nekde dohledat...
Berrettini - nema proste takove financni zazemi a takove podminky, abychom hovorili o moznem vitezi GS. Muze, ale v dnesni dobe musit kosmicky tym fyziomachru.
Sinner - ohromna financni investice, proste projekt, individualni fyzicka priprava, treningova dotovana silenyma prachama...nema jednoho fyzia...uz od mala formovany k cili GS vitezstvi, proste jak projekt. Kdyz jsem o nem cetl, tak jsem si rikal, ze tam nevidim moc velky rozdil s Nadalem.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:21Od: Rafaeoli25
Pozor, ale vždy jde i o talent a fyzické schopnosti. Nadal a Sinner maji parametry být komplexními hráči, Berretini je objektivně nemá, jako třeba Berdych a další. Mají řadu zbraní, ale nemají pohyb a k tomu, aby ho zlepšili jim nepomůžou ani miliony dolarů. Jsou věci, které peníze nepředčí. Zářivou ukázkou je třeba Young, už v patnácti dostal smlouvu na 4 mil.dolarů a k čemu to nakonec bylo? Zcela průměrný hráč v dospělosti.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:33Od: turista
No jo ale Berdych a Berettini jsou o půl hlavy vyšší než Sinner a o tři čtvrtě hlavy vyšší než Nadal. Logicky je jejich pohyb o poznání jiný.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:47Od: Rafaeoli25
Právě o tom mluvím, to jsou ty danosti, tak se narodili a to nezmění ani když by měli/budou mít na přípravu třeba i sto milionů dolarů, to jim nepomůže, lepší finance na fyzio. Jejich geny prostě nejsou sportovně tak variabilní jako ty Nadalovy, Djokerovy nebo Sinnerovy, typ Berdych, Berretini nebo Ivanisević mají své limity, které nelze překonat.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:57Od: Vlk-v-trave
Smlouva, ani rodinny podnik Zvereva ti nemusi pomoct.
Precti si jak byl pripravovany Sinner v porovnani s Mattim. Amici jsou vetsinou tovarni vyrobou univerzitnich programu... Absolutne nedostacujici - viz. jejich vysledky za poslednich 15 let.

Tvrdim, ze se podcenuje ze stran fans... individualni fyzicka priprava... je to dost narocna "alchymie".

Mentalni priprava dalsi velmi dulezity klic.

Trebas Clement se vysmal Noahovi, za jeho pohled na to, ze FRA hraci jsou mentalne slabi...a chybi jim proste chut k vitezstvi.

Dneska to musis vychovavat...Toni Nadal mel na to specialni treningy...aby Nadala mentalne formoval, nejen fyzicky...proste nestaci to, co stacilo Noahovi nekde v 80satkach. Nebot jak prostredky a moznosti byly proste jine. Cela kultura tenisu je nekde jinde.

BigMac se opira hodne o charakter, jeho pohled je, ze proste to je dane. Dulezite je mit Killer Instinct.

Wilander mentalne nekde ustrnul na trave v Australii.

Za mne Clement je nejbliz pohledem k soucasne realite, mozna i proto, ze zazil ten prechod.... S tim, ze BigMac ma urcite s charakterem pravdu, ovsem spis jsem na strane Clemose, ze ho muzes formovat, cim driv, tim lip...a bez toho to nejde, a ti hraci maji i hlad na vitezstvi, zale nevi jak ho udrzet, mentalne pracovat, zvladnout svuj charakter atd...
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:14Od: Vlk-v-trave
Berrettini nebude mit tolik sanci, jako trebas Sinner, to se tezko preskakuje. Hned po tom, co vyhral Sttutgart a vysel konecne ten talent ven, tak fyzicke problemy... a stale nema k dispozici to, co ma ten Sinner davno...

Argentinci, o kterych jsme se dnes zminovali, sanci moc asi nebudou mit...nemaji na to zazemi...

Jen tak pro zajimavost, Djokovic, Nadal, Federer... moznosti jejich regenerace po 1 zapase na GS. Stoji tolik, co trebas Berrettiniho jeden fyzio cely rok. To jsou rozdily, ktere nepreskocis... hlavne ve 21.stoleti a hlavne v tomhle individualnim sportu.

Za mne Berrettini vic talent nez zbyli dva, Mussetti neznam situaci, Sinner je se zazemim od mala uplne nekde jinde...nez Berrettini... Bude to jeho velka prevaha...Sinner je uz tenisovy individualni projekt, to same Tsitsipas.

Kyrgios zam ne prevysuje vsechny talentem, ale nemel na to sanci, aby to dostal dal. Sam to priznal, zeby musel uplne zmenit ten zpusob treningu, pro nej skoro nemyslitelne...a dost uz pozde... sice uz by na to mohl i trochu mit, ale nepodstoupi to.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:25Od: Rafaeoli25
Já zase tvrdím, že Matteo má limity, které mu nepomohou překročit ani velké peníze. A ty on mít bude, když bude opakovaně ve finále a posledních kolech velkých turnajů. Je to talent, má skvělý servis i velmi dobré údery, chybí mu ale lepší pohyb a větší kvalita techniky, proto se nedostane výš než na třeba páté šesté místo.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:38Od: Vlk-v-trave
Technicky je podle mne i zdatnejsi nez Sinner, srazi ho prave pohyb.
Sinner mel od detstvi na to tym. Matti ne.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:49Od: Rafaeoli25
Myslím, že i kdyby měl tým sebelepší, tak ten pohyb by prostě lepší nebyl, takovou postavu prostě ideálně rozpohybovat nelze.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:58Od: Vlk-v-trave
Tak pripad Isner je myslim tim nejlepsim argumentem, ze muzes rozpohybovat i drevo... a nemyslim to zle:)
[ Reagovat ]
20.05.2021 10:00Od: sojka1
asi OT... do WTA - vysokou postavu teda rozpohybovat jde, priklad MaSha a jeji zvladnuti antuky. A bylo to tymem, takze penezi, kdo videl seslost v jejim boxu, pochopil... a ze vyuziva i zkusenosti dynastie Ming, prinejmensim.... ;-)
[ Reagovat ]
20.05.2021 10:11Od: Tomas_Smid_fan
Až to s tím laděním nakonec přehnali.
[ Reagovat ]
20.05.2021 10:17Od: sojka1
ja tusila, ze nekdo to Meldonium vytahne, ale mluvim uplne o necem jinem.... :-(
[ Reagovat ]
20.05.2021 10:31Od: Tomas_Smid_fan
Všiml jsem si, ale nakonec to souvislost má. Prostě snaha neponechat nic náhodě...
Vím, že jsi mluvila především o pohybusmile
[ Reagovat ]
20.05.2021 13:23Od: sojka1
jen o pohybu, protoze prave o nem byla rec, v souvislosti s vyskou... bez znalosti zakonitosti pohybu nikoho, kdo nevychazi z absolutni prirozenosti, spravne a efektivne hybat se (a dychat) nenaucim a ze vseho nejmin podanim nejake pilule....
[ Reagovat ]
20.05.2021 22:53Od: Tomas_Smid_fan
Kolík lidí umí správně chodit a sedět?smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 13:32Od: Vlk-v-trave
Marie jen delala to, co delaji skoro vsichni s timhle zazemim... kdyz uz jsi to vytahl... akorat u Marie to bylo tak, ze si na to vydelala...tenisem...plus PR. Obrovske prijmy z reklam...
U nekterych pripadu to jde uz od detstvi.
U Nadala fuentes je jen jeden stripek z celeho obrazu, jako u Marie meldonium, u Djokovice pristaveny kamion s centryfugou pred stadakem v NY na GS je jen malym stripeckem...na tohle nema ani ten Wawrinka, ktery ten GS vyhral, a ne jednou.
Nerikam, ze penize jsou vsechno, ale ty dovoluji individualni pripravu ve vsech smerech, a ne jen pohyb, programy na mentalni pripravu atd.

Sinner neprevysi Berrettiniho ani tak talentem, ale propastnym rozdilem v tom, jak byl hrac formovan od prvnich krucku. Je to projekt, neco jako Nsdal.

Kdyz zacinal Federer, tak doznivala jeste rekneme nejaka plosna konkurence... neco takoveho 21. stoleti uz nepovoluje. Ty reci, co se mne tady snazi napovidat fanousci B3 o konkurenci (ne vsichni jasne) si muzou povidat tak max. svym deckam jako pohadku na dobrou noc...:)

Fans vetsinou stejne zajima vysledek, a ne jak se knemu dokraci.:)
[ Reagovat ]
20.05.2021 19:00Od: Rafaeoli25
Stojím si za tím, že Berretini nemá ideální fyzické předpoklady, tak se narodil. Naproti tomu Sinner je podobný typ jako Nadal, Djokovic a Federer nebo Agassi, ideální výška, váha, umožňující dokonalý pohyb. Podobně jako Sinner také Tsitsipas, když má hráč takové fyzické parametry krom skvělé úderové techniky, tak má k úplně nejvyšším metám našlápnuto, narozdíl od Berretiniho, Berdycha, Tsongy, Ljubicice apod.
[ Reagovat ]
20.05.2021 22:44Od: Tomas_Smid_fan
Zase neházet všechny do jednoho pytlesmile Takový DelPo jaké má parametry a na jaké mety dosáhl a mohl dosáhnout nebýt zranění... (samozřejmě to bude se somatotypem souviset ale i tak). A jeho pohyb byl kolikrát úžasný - takový gepardsmile
[ Reagovat ]
20.05.2021 22:47Od: Tomas_Smid_fan
Joker si s sebou vozí pouťové atrakcesmile Už tomu tenisu přestávám rozumět. Úplně jsi mě tím Vlčku rozbilsmile
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:27Od: Rafaeoli25
Zverev ten jistě max.podporu a komfort má..a k čemu mu to je? O tolik před Berretinim není a kdo ví, jestli ho Matteo v budoucnu nepřekoná.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:29Od: Rafaeoli25
Jinak takový Schwartzman je důkazem toho, že do top špičky lze proniknout i jen na základě pouhé píle a dříčství, třeba se to povede i Cerundolovi, uvidíme.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:40Od: turista
Lze. Schwartzman ale talent má. Umí zahrát míč přesně tam kam chce s velkou přesností. Dříč je to ano. Ale šikovný.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:51Od: Rafaeoli25
Vše si ale musel těžce vybojovat sám, bez velké podpory. Vážně inspirativní příklad.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:13Od: Vlk-v-trave
Bozska ruka Diega:)
Nj bojovnik nejen na kurtech.
[ Reagovat ]
20.05.2021 15:07Od: Rafaeoli25
Dva malí Diegové, ale tak neskutečně odlišní smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:05Od: Vlk-v-trave
Ale na GS za normalnich okolnosti nedosahne...a ruku ma zlatou:) a je to neskutecny bojovnik. Predvadi pekny tenis...
Ovsem v dobe, kdy on cestoval autem na GS, tak v tom samem veku plno hracu bylo nekde jinde.

Diego je skvely, pral bych mu, a preji... trebas se nekdy sejdou okolnosti, ale bude to hodne tezke...

Pochopitelne nejen z toho duvodu budu vzdy tlacit ty Schwartzmany, Berrettiny...proti B3, Sinnerovcum a podobnym...

Ale obcas je dobre se podivat i realneji, coz neni spatn, nebo ocenim jakykoliv jejich dobry vysledek, a nepohrdnu ani vitezstvim na 250tce:)
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:08Od: Rafaeoli25
Tak ale zase jsme u toho, Schwartzman GS nevyhraje kvůli fyzickému limitu co má, ne kvůli nedostatku peněz na začátku kariéry. Prostě bez top podání je těžké vyhrát GS, i na antuce. Kdyby ale nebyl Nadal tak by reálnou šanci měl.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:19Od: Vlk-v-trave
Servis nema tak spatny. A kdyby si on myslel, ze ho bude omezovat vyska, tak neni ani ve 100.
Mohu pouze souhlasit s vyskou vzhledem k tomu, zeby nikdo do neho individualne, projektem nesel, proste neinvestoval...
Tam se shodnem:)
I v tom, ze inspirativni to on opravdu je:)
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:24Od: Rafaeoli25
Jenže ten servis v soubojích s Rafou a Djokerem dost rozhoduje, v pohybu jsou všichni tři stejně dobří, rozdílovým faktorem je podání, bohužel.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:42Od: Vlk-v-trave
Kdyby jen s nema:) Tak by to bylo dobre...

Diego ma 0 vitezstvi:
s Federerem
s Djokovicem
s Medvedevem
s Isnerem

Aspon 1 vitezstvi ma:
s Nadalem
s Tsitsipasem

Dosahl na 2 vitezstvi:
se Zverevem

a dokonce na 3 snad s Thiemem.

Se vsema ma negativni H2H.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:49Od: Rafaeoli25
Jo ale to je něco jinýho, každopádně se všemi těmito hráči ho podání limituje, je bohužel nepřehraje pouze výbornou mezihrou. Je to strašná dřina bez podání vyhrávat těžké zápasy, hlavně na hardu. To by si taky zasloužilo, tuto statistiku H2H specifikovat, kolik těch porážek bylo z tvrdého povrchu.
[ Reagovat ]
20.05.2021 02:04Od: Vlk-v-trave
Zvereva porazil na Hardu
Thiema pouze na Antuce
Tsitsipase porazil na Hardu, a prohral s nim na antuce.
Nadala porazil na Antuce
Cilice porazil na hardu a na trave a nevyhral s nim na antuce! Ma tam prohru.

Takze ten chlap bori slusne myty :)))
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:42Od: Rafaeoli25
Tak či tak, podání ho prostě stojí nějaký ten GS titul a postavení v první pětce žebříčku. Pohyb dokonalý, jen tím ale lepších výsledků dosáhnout nelze vzhledem k výškovému handicapu.
[ Reagovat ]
20.05.2021 10:27Od: Tomas_Smid_fan
Všechno tedy směřuje k tomu, že brzy budeme sledovat zápasy vytuněných kyborgů za jejichž výrobou budou stát korporace. Tahle představa mě moc neláká a doufám, že něco lidského, i včetne chyb a radosti z vítězství, fair-play vůči soupeři tam zůstane.
Sport se celkově dostal na/za hranu toho, co ještě lze nazývat sportem.
[ Reagovat ]
20.05.2021 10:52Od: paddy
A na to se těším
GS rekord se dá překonat, pokud se najde firma, která bude mít dlouhodobě náskok před ostatními. 30 GD v řadě bude pak reálné. smile

Údajně firma Fedbot vyvíjí slibný prototyp smile

https://www.youtube.com/watch?v=Oy1zVO2DJAQ
[ Reagovat ]
20.05.2021 23:02Od: Tomas_Smid_fan
Hmm, mazec. Ale stejně se mi víc libily ty tancující. Znáš?
[ Reagovat ]
20.05.2021 23:03Od: Tomas_Smid_fan
líbilismile
[ Reagovat ]
21.05.2021 14:43Od: Stan_Borowitz
Trochu jako zápas Roberto Bautista Agut vs. Diego Schwarzmann. Nebo skoro celá WTA
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:28Od: Rafaeoli25
Tak Sinner kyborg fakt není, ten je kluk z masa a kostí a s výpadky jako normální lidská bytost, to samý Tsip. Zase to tak nedramatizujme. Jinak stejně si nemyslím, že ať budou mít nové generace nevím jaké zázemí tak Big3 jen tak někdo nepřekoná, ti bylo zkrátka ultravyjímeční.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:35Od: Vlk-v-trave
Pochopitelne si nemyslim, ze to jen ve fyzicke priprave, vsechny ty tenisove individualni projekty maji sve skvele specialisty na mentalni pripravu.

A nejen pripravu, ale programy, o kterych se hracum nekde v obdobi Agassiho nesnilo.

Kdyz to prevedu na fotbal obrazove...

Berrettini je neco jako Banik se svym zazemim, Sinner Barcelona.

Aneb slovy Aguta... kdyz se hrac dostane do SF Grand Slamu, Finale, nebo vyhraje muze zacit jinak pacovat... ti hraci, kteri nejsou tim projektem od mala a jsou trebas "jen" casti tenisove akademie, ktere berou pod sve kridla talenty.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:55Od: Rafaeoli25
No tak tady jsi přestřelil, Baník vs Barcelona je dramatický rozdíl, Sinner vs Berrettini je něco jako Juventus vs dejme tomu Udinese smile a to je o hodně menší rozdíl smile
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:27Od: Vlk-v-trave
Neprijde mne, aspon dle toho, co jsem cetl...
Mozna ten Banik mohu zamenit za Slavii, ale Z Bacelony neuhnu:) Udinese nemam predstavu... no a Juventus to muze byt tak nekde Zverev...
Tsitsipas neco jako Real Madrid :)
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:28Od: Rafaeoli25
Myslím, že Juve má podobné možnosti jako Barca nebo Real. Jinak by tam asi takový Ronaldo nešel.
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:13Od: Rafaeoli25
Ty vidíš jako jedničku po Djokerovi a Nadalovi koho když odmyslím Medvedeva, tedy tak za dva tři roky? Myslím, že i ty sám věříš nejvíc Sinnerovi. Nebo ne?
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:25Od: Forehand
Tsitsipasa.
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:29Od: Rafaeoli25
Možná bude Tsip jedničkou dřív než Sinner, v dlouhodobém horizontu si ale myslím, že bude jedničkou déle Sinner, myslím, že bude dobrý na všech površích, jeho komplexnost hodnotím výše.
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:33Od: Rafaeoli25
Každopádně naznačí už letošek, co se týče střetů s Nadalem tak Sinner oproti Tsipovi moc neztrácí, to by mohlo být taky vodítko pro predikci.
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:36Od: paddy
Za 2 roky bude Sinner 3. a Tsitsi 4. smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:40Od: Tomas_Smid_fan
Podívám se, jestli mi někde po světě neběhá synátor. Možná by se mezi ně vtlačilsmile
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:40Od: Rafaeoli25
Viděl bych to podobně, uvidíme. Za roky cca čtyři 1.Sinner, 2.Tsip, 3.risknu Musetti.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:37Od: Forehand
Čo také velké vyhral Sinner?..Miláno?

Tsitsipas tusim v 19r hrával finále turnajov s Nadalom, mal skalp Djokovica. O pár mesiacov na to zrusil Federera z AO, hral finále Masters, vyhral TM v 21r, má v 22r dvakrát SF GS a dvojnásobný skalp legiend.

Sinner ma za 3 mes. 20 r a nemá vlastne nič, okrem skatulky "talentovaný". No dobre, zahral si finále specifického Miami, kde do finále porazil Ruusovoriho, Bublika a Bautista v SF a nizsie. Ziadny wow efekt, pre mna.

Mladých treba ocenit, ale triezvo bez zbytočného hajpu. Pasovat Sinnera ako jasnu buducu jednotku je úplne zbrklé.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:03Od: Rafaeoli25
Musím tě upozornit, že v tomto případě se pleteš. Víš, kolikátý byl Tsitsipas ve věku 19 let a 9 měsíců?..39. A víš kolikátý je Sinner v tomto věku?..17.
[ Reagovat ]
20.05.2021 09:26Od: Tomas_Smid_fan
V tom případě je Joker zbrklý. No, někdy asi jesmile
Janek potřebuje dostat do hry nějakou přidanou hodnotu. Nápady... Jinak dopadne jako Stefano. Hra sice pěkná, ale často chybí poslední úder nebo nápad. Někdy samozřejmě i hlava.
[ Reagovat ]
20.05.2021 14:45Od: Rafaeoli25
Myslím, že Sinner bude hru pilovat a postupně jí vytříbí k dokonalosti, u Tsipa o tom mám pochybnosti.
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:46Od: Tomas_Smid_fan
Griša měl krom jiného i dost zdravotních trablů, nakonec ještě covidem. A z toho se není nějak schopen vzpamatovat...
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:49Od: Rafaeoli25
Tak ale v letech cca 2010-15 těch trablů moc neměl, prostě jen nebyl schopen ani z poloviny naplnit svůj potenciál. Strašně málo top výsledků, jen sf Wimblu 14 a čf AO 14.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:00Od: dappe
Co s tím Musettim tolik lidí vyvádí? smile Hvězdou bude beztak někdo momentálně nenápadný, který se postupně zlepší. Tahle pořád se opakující jména mají zatím nejlepší výsledky, ale to nemusí nic znamenat. Mně přišel dost zajímavý hráč Emilio Nava, ale zatím se tolik neprosazuje.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:30Od: Rafaeoli25
Co vyvádí? Tak v devatenácti se blíží první padesátce a po Sinnerovi je jednoznačně nejnadějnější mladý hráč. Má všechny předpoklady stát se star.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:06Od: Forehand
Je 82 momentálne. To mozeme povedat, ze sa blizi aj vypadnutiu zo stovky.

Dalsi zbytočný hype. Ziadne velké skalpy, atp turnaje strieda s challengerami, herný prejav mi navyse pride úzko spätý s antukou. Kludne to moze byt karierou skor dalsi Monaco ci Andujar.

Pozri aké výsledky mal na porovnanie FAA, ten hrával v 18 finále 500ky a SF tisícky a kde je teraz. Tiez je to vitaz Grandslamov?..Shapovalov bol ako teen výborný. Potom prisla stagnácia.

Je obrovský rozdiel dosiahnut métu, preniknutia do širšej špičky 11-30 alebo vyclenit sa z nej. To moze trvat aj roky a vacsine sa to nepodarí. No a tí štastní, ktori maju X factor a vedeli ako mladici porazit legendy, ti sa dostali do 10ky, ale potom pochopili, ze porazit a porazat, to je uplne iny vesmir.

Cize vidiet teraz Sinnera alebo dokonca Musettiho a podobnych, hracov, ktori sa este vlastne ani neusadili v sirsej spicke ako o GS vitazoch, to je šialené.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:11Od: Rafaeoli25
Sinner usazený ve špičce ale již je, je o dvacet míst výš než byl Tsitsipas v tomto věku, což je myslím dost vypovídající.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:17Od: Forehand
V čase covidu treba brat rebricek s rezervou.

Nehodnotime potenciál byt v top 20, ale vyhravat GS.

A Sinnerovi zatial proste chýba šmrnc. Ked čelil Novakovi s Nadalom, dostal vzdy naložené bez zisku setu.

Stefanos, vravim, ako teen porazil Novaka, Thiema, hral velké finále s Nadalom, ako 20r vyradil Federera ako obhajcu AO. To je pre mna proste viac ako byt 17 na svete po tesnych vyhrach s Rusovori.

Sinner samozrejme moze byt stále jednotkou, ale nevidím jeho hviezdu vo svojom veku svietit vyssie nez hviezdu Zvereva, ci Stefanosa.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:23Od: Rafaeoli25
Tak v Římě s Nadalem vyrovnaný zápas, koncovky pro Rafu, na FO loni set a půl výborný. Naopak Tsip v prvním střetnutí s Nadalem ve stejném věku v Barce 18 utržil debakl narozdíl od Sinnera, když už jdeme do detailního srovnání. Zbytek této sezóny naznačí jestli je Sinner lepší než Tsip a já říkám, že to je jasné, jen jde o kolik to bude.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:16Od: Rafaeoli25
Jinak Sinner byl v čf grandslamu v čerstvých devatenácti, o tom si mohl Tsip nechat jen zdát.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:19Od: Forehand
Stefanos bol v 20 r a 4 mes v Semifinále :)

Sinner má 4 pokusy na to, aby to vyrovnal.
[ Reagovat ]
20.05.2021 01:27Od: Rafaeoli25
Bylo to 20 let a 5 měsíců smile, každopádně souhlas, Sinner letos musí udělat sf, aby pokračoval ve vzestupném trendu a měl nad Tsipem i nadále naskok co se tohoto týče.
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:42Od: Tomas_Smid_fan
Silná sestava. Bohužel Davis Cupu jako takového se už nedočkají.
Janka jsem dneska sledoval a až na ten prospaný první set pěkné. Ale v podstatě oboustranně.
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:19Od: Rafaeoli25
Ale tak to je možná až tak nemrzí, asi jim jde hlavně o individuální kariéry, DC byl ale nádherný, pro fandy je to obrovská škoda, byla to skvělá soutěž. Každopádně pokud budou vyhrávat grandslamy a opanují první desítku, tak se budou italští diváci tetelit blahem smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:44Od: Tomas_Smid_fan
Minimálně za vzestupem I ženského tenisu stojí i můj oblibenec T. Šmíd.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:16Od: Stan_Borowitz Pro ty, komu chybí Švýcar,
doporučuji sledovat zápas 18letého Dominika Strickera s Martonem Fucsovicem, zatím 1:0 na sety pro Strickera...
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:21Od: Rafaeoli25
Stricker talent, ale kolik takových už nadějných bylo, kéžby to byl nástup nového supertalentu.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:42Od: Krisboy
Přesně, jak nevyhraje v 17ti grandslam, není to žádnej talent, ale jen jeden z mnoha smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:46Od: Rafaeoli25
To neříkám, jen připomínám kolika talentům už jsme věřili, Zverevem počínaje. Ten v roce 14 vypadal jak když spadl z Marsu a nic nebude jako předtím. Po sedmi letech bez GS, smutný.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:03Od: turista
Zverev nemá GS ale jinak už má slušnou hromadu titulů včetně čtyř tisícovek.To je dobrá bilance.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:15Od: Rafaeoli25
No na to, že byl v roce 2014 zcela neoddiskutovatelným supertalentem, který měl jednou svádět dostihy se statistikami Big3 je to opravdu zoufale málo, je mu 24 a byl jedinkrát ve finále GS, které navíc prohrál. A ani moc Masters nevyhrál, klidně může nakonec skončit hůř než Murray.
[ Reagovat ]
20.05.2021 00:37Od: turista
Až skončí Big 3 tak bude mít možnost nahrávat desítky titulů. A hráče Big 3 je schopný porážet už dnes.
[ Reagovat ]
20.05.2021 09:07Od: Rafaeoli25
Desítky titulů? To je iluze, i když skončí Nadal s Djokovicem tak tam budou Tsip, Sinner, Medvedev, ještě pár let Thiem, Rublev, Berretini a další. Zverev nějaký ten grandslam asi vyhraje, moc jich ale nebude, ani těch Masters. Z hlediska komplexnosti zaostává za Tsipem a Sinnerem určitě.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:33Od: Patik Roger on retirement
?I?m passionate about this life, which is kind of my second family, and I?m still enjoying tennis. It would be hard to give up without trying one more time to see what level I can reach?
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:33Od: Marduch
aneb když každý jeden GS může rozhodnout smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:23Od: Patik
myslím že čo sa GS týka urobil čo mohol..mal šance ktoré nevyužil a aj tak..v podstate o nič nejde len o jeho pocit ktorý má zo seba a svojej kariéry.. o jeho blizkych ktorý to s ním všetko zdielali..po určitých úspechoch je jedno koľko si toho dosiahol..či bude mať Nadal 25 GS a Federer 20 je to jedno..ľudia si ťa zapamätajú na základe toho čo mali na tebe radi alebo toho čím si sa preslávil nie kvôli číslu..aj to len tá staršia generácia..mladých to nezaujíma..všetky čísla ktoré big3 dosiahnú ostanú zapadnuté v prachu niekde v kronikách Wikipédii a neskôr zaniknú aj Wikipédia..dnes už nieje taký svet..aaa..dopil som šálku zeleného čaju..koniec dnešných úvah..Amen smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:26Od: Rafaeoli25
Ale neskončí zapadnuté v prachu, ty, které tenis zajímá to bude důležité a nezapomenutelné vždycky.
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:35Od: Patik
to je len pre takých fajnšmekrov..a väčšina takých ani niesú fanúšikovia tenisu ale len nejakí fan gloryhunteri..takých nájdeš kopec často nevedia čo sa mimo rekordov deje..
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:37Od: Rafaeoli25
Tak to je pravda, ale i normálních fandů tenisu, které to opravdu komplexně zajímá snad není a nebude ani v budoucnu zas tak málo.
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:49Od: Patik
Neviem..sledujem ľudí..pozorujem mladých..a nemajú prehlad..nehovorím že ja ho mám..ale ich to nezaujíma..neviem..spýtaj sa malého alebo mladého chlapca začínajúceho s tenisom kto je trebárs..Jim Courier..spýta sa ťa či to neni náhodou nejaký komentátor na Eurošporte...ani to nie..Ivaniševič tuším ani nebol svetová jednotka vyhral jeden Wimbledon..vstúpil do siene slávy..McEnroe koľko ľudí vie čo uhral..viac ľudí vie že rozhadzoval raketou..o čom to vlastne celé je..kto z mladých si spomenie nato že mal Nadal 15 krát Roland Garros pokiaľ to nebude niekde vytesané pri soche pred štadiónom..alebo niekde na tabuli pri vchode na kurt..
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:53Od: DORSCH
mozno sa len stretavas s nespravnymi ludmi,nie kazdeho zaujima tenis,priemerny fanusik,v dnesnej dobe dostupnych informacii,hore napisane ovlada
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:53Od: Rafaeoli25
Ale tak podle pár příkladů nemůžeš soudit. Když sleduji třeba na fb jak se mraky mladých lidí orientují v tenisu tak to tak špatně nevidím.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:15Od: Patik
ľudia čo to sledujú to dnes vedia..ale budú to trebárs vedieť aj ich deti..? ja neviem asi je to blbosť takto nadtým uvažovať..koľko ľudí si dnes sadne za tenis a premýšla čo všetko bolo za čias Borga..chceš si predsa vychutnať to čo je..to čo vidíš..čo je aktuálne..neviem teda..smilesmile
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:24Od: Rafaeoli25
Myslím, že tyhle obavy jsou předčasné, tohle si určitě někteří říkali i v dobách, kdy hráli Borg a McEnroe. Fandů tenisu je dost, i těch, které zajímá historie, ne jen to co je tady a teď.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:26Od: Patik
asi máš pravdu smilesmile
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:28Od: Rafaeoli25
Mrkni na diskusní servery o tenise, tam je nadšených mladých víc než dost smile. Jinak je jasný, že tenis takhle zajímá jen určitou omezenější skupinu lidí a tak to myslím bylo vždycky a vždycky i bude smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:48Od: Patik
väčšinou čo som si ja všimol tak sa o to zaujíma tak stredne stará až staršia generácia..alebo skôr tá stredne stará generácia..tí starší už uvažujú trošku inak už ich to tak nezaujíma detailne..a čo poznám zase pár mladých tenistov amatérou aj v mojom veku..čo chodili na súťaže tak tí toto absolútne neriešia..pre nich je zážitok stretnúť sa s Gombošom na kurte alebo byť na hoteli s Lackom a schmiedlovou..je to také zaujímavésmile
[ Reagovat ]
19.05.2021 16:00Od: Stan_Borowitz
Tak ono k určitejm věcem musí většina lidí dojít s věkem. Mladý člověk hledí spíš dopředu, ten starý zase dozadu (protože vpředu už nic hezkého nečeká...).

To je normální běh věcí.
[ Reagovat ]
19.05.2021 16:03Od: Patik
No neviem..niesom teda starý ale myslím že v každom veku nás môže stretnúť niečo pekné..smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 16:28Od: Stan_Borowitz
Určitě, ale ty možnosti s věkem rapidně klesají, zejména ve společnosti, kde se člověk po padesátce považuje za odepsaného (pro srovnání, koncem 19. století byl ve stejném věku na vrcholu sil a společenské prestiže).

Ale dá se to vyjádřit i "in a senior-friendly way", že mladí se ještě nemají za čím ohlížet, zatímco staří se mohou ohlížet za naplněným životem a při tom i za různými statistikami úspěchů a nejen svých...
[ Reagovat ]
19.05.2021 20:53Od: gigin
Ok Boomer.
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:18Od: Stan_Borowitz
Happy to have helped, doomer. smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:30Od: gigin
Jsem down, Stane. Vyhořelý, unavený, špatný... Pouštím si koncert U2, Milano 2005, aj slzu jsem uronil...
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:38Od: Stan_Borowitz
Ja vlastně taky, gigine, nejsem v dobrém rozmaru, aj ženě jsem dnes vynadal kvůli blbým stopadesáti tisícům a teď mě to mrzí. Asi to bude tím počasím na howno.

Tu hlášku jsem vymyslel jako odpověď na ok boomer, výborně to účinkuje...
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:42Od: gigin
Jj díky, budu ji často potřebovat :)
[ Reagovat ]
19.05.2021 19:32Od: Rafaeoli25
Tak jsou i výjimky, mě minulost zajímala odjakživa, s radostí jsem v brzkém mládí objevoval Borga, Connorse, Nastaseho a spol. Samozřejmě, že takových asi moc není.
[ Reagovat ]
19.05.2021 16:57Od: Forehand
Mas pravdu Paťo. História si bude pamatat len tych najlepsich, Roger na tento post de facto rezignoval a tak je to správne.
[ Reagovat ]
19.05.2021 19:36Od: Rafaeoli25
Hele já jsem taky echt nadalovec, jsem ochoten se bavit, kdo je nejlepší v historii, že je to i podle mě on, nechápu ale, proč do Rogera tak šiješ, při každý příležitosti. To samozřejmě platí i opačně o některých federerovcích. Tomu absolutně chybí jakékoli známky vzájemného respektu vážení a to neberu.
[ Reagovat ]
19.05.2021 20:20Od: annah
To, co tu komentuješ, zdaleka není nejhorší, je to ještě úplně slabé kafe. Asi nejvýživnější byly opakované posměšky na adresu Fedexovy rodiny, jeho dětí. To bylo asi absolutní dno, kam lze spadnout v úporné a ubohé snaze Rogera dehonestovat.
[ Reagovat ]
19.05.2021 20:29Od: Rafaeoli25
Já tohle nechápu, každopádně ty nejodpornější nechutnosti padají od některých na adresu obou dvou, i Djokoviče samozřejmě, člověk jen někdy smutně zírá, co jsou někteří schopní říct, na adresu takových legend. Lze pochopit zaryté fanouškovství, to, že je pro někoho daný sportovec jedničkou až za hrob a nedá na něj dopustit, přesto by se každý měl pohybovat v nějakých mantinelech slušnosti a respektu, ten kdo to nedokáže, je ubohý.
[ Reagovat ]
19.05.2021 20:40Od: annah
smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 20:40Od: Rafaeoli25
Vadí mi ale i arogance a nezájem o ostatní krom nejlepších, o tom byla řeč jinde. Já tenis miluji, baví mě sledovat i jiné hráče než Big3, ač jsou kvalitativně jinde a nehrají to co ti tři. I tak ale mohou hrát a hraji zajímavý tenis a jsou schopní parádních zápasů, které člověka pobaví, třeba občas i víc než co zrovna nabídnou největší esa.
[ Reagovat ]
19.05.2021 20:46Od: annah
Ona je to ale mimo jiné i otázka času. Pro většinu lidí není šance sledovat desítky hráčů a jejich zápasy. Sledují jen ty nejlepší anebo někoho, kdo je z nějakého důvodu zaujme.
Nenazvala bych to arogancí.
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:34Od: Rafaeoli25
Tak ale když něco miluješ, tak si na to najdeš čas vždycky ne? Taky občas bojuji s časem, přesto se na to podívám, i kdyby mě to mělo stát spánek smile. Ale to je právě ta láska, v tomhle případě k tenisu, kvůli které mi to ani nevadí smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:53Od: RF46
Tak takovy fandy Rafy beru smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:00Od: Rafaeoli25
Dík smile. Kéžby všichni Pe3kové a spol.na jedné straně a Forehandové a spol.na straně druhé dostali rozum a přestali se chovat jako..fakt je to strašná dehonestace legend. Je to to samý jakoby např. fanoušci Queenů plivali na Presleyho a opačně. Copak by si to takové legendy zasloužily? Jen proto, že se mi styl jednoho líbí víc než styl a třeba i osobnost toho druhého? smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:29Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:36Od: paddy
ano, je potřeba být férový a dehonestovat všechny stejně smile
Big3 jsou tři nuly smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:38Od: Rafaeoli25
Bohužel to skoro vypadá, že se někteří podle tohoto schématu chovají smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:52Od: paddy Re: Jeden, dva, tři, my jsme bratři [ Reagovat ]
19.05.2021 12:25Od: Stan_Borowitz
Jinak by ale bylo fajn, kdyby Andújara největší výhra kariéry nakopla podobně jako Basilašviliho v Dauhá.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:35Od: paddy
Dopadne to stejně jako když Ochotský porazil Rafu, Jyrka Djoka nebo Kačena Serenu

Budou moci stejně jako jejich fanoušci vzpomínat na jeden zápas kariéry a jinak skončí v propadlišti dějin smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:36Od: Rafaeoli25
Tak Andujar dal v minulosti málem i Rafu, on na antuce fakt umí.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:42Od: paddy
Však já včera psal, že nehraje na ničem jiném, Andukář smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:43Od: Rafaeoli25
Tak třeba toho Berdycha porazil na hardu smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:47Od: Rafaeoli25
Jinak antuář sice je, ale na USO jednou prošel až do of, což není myslím špatné, taky na hardu skolil Karlovice.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:22Od: Rafaeoli25
Myslím, že tyhle obavy jsou fakt předčasné, to si jistě říkali někteří i za dob, kdy hráli Borg a McEnroe. Fanoušků je ale dost, i těch co se zajímají o historii.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:25Od: Rafaeoli25
*patřilo jinam, pardon smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:41Od: turista
Souhlasím. Andújar na antuce umí. Proti Nadalovi měl v SF v Riu mečbol a v Barceloně s ním hrál finále s celkem důstojnou porážkou a vyhrál 4 hlavní turnaje ATP. Porazil řadu kvalitních soupeřů. Po operacích mu to tolik nejde, ale nepodceňoval bych ho.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:25Od: Rafaeoli25
*patřilo jinam.
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:24Od: Rafaeoli25
Andujar, když byl na svém vrcholu, tak byl opravdu vynikající antukář, který si dokázal vyšlápnout i na Nadala a Ferrera, to hovoří za vše, škoda pro něj, že toho nevyhrál mnohem víc, jako Bautista a Carreno.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:41Od: Rafaeoli25
Jinak Andujar porazil v minulosti i např.Ferrera a Berdycha, takže skalpů top hráčů má dost. Nebyl to špatný hráč.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:54Od: Burrows
to, že porazíš Berdycha z tebe nedělá dobrýho hráče, Berdycha porazil i Stephane Robert
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:13Od: Rafaeoli25
Tak on ale porazil vice top hráčů, Robert nebo Rosol jen jednoho.
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:18Od: Krisboy
To není pravda. Rosol porazil třeba i J1rku.
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:20Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:48Od: Lovcikurzu
vam to tu dobre kuruje smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:09Od: Burrows
Jako to, že se tady snažíte dělat z Andujara velkýho hráče nijak nesníží to, že s ním prohrál Federer doma, když vedl 4:2 v rozhodujícím setu. Federer už je za zenitem a měl by si to přiznat, nebo skončí jako Dominik Hašek v hokeji.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:12Od: Rafaeoli25
Neodpisuj ho, ještě se ani pořádně nerozehrál, ukáže až travnatá sezona jak na tom opravdu je. Pořád ještě může kvalitních výsledků dosáhnout, asi už ne GS titulu, ale dobrých výsledků ano.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:20Od: Tomas_Smid_fan Re: Roger
toho myslím minimálně v tenise dokázal víc než ty, takže bych bez obav nechal na jeho posouzení, jestli má pokračovat a kdy skončitsmile
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:16Od: Rafaeoli25
Fakt směšný vyzývat Federera ke konci, když se ještě nemohl stačit ani pořádně rozehrát.
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:55Od: Stan_Borowitz
Tak jsem se zeptal strýčka gúgla a podle něj Pablo Andújar Alba na antuce zase úplné ořezávátko není. I Generalissimus Maximus antuky Rafa s ním poslední zápas na cihle vyhrál až 12:10 v TB třetího setu a "na body" byl lepší Andujar 108:106.

Ne, že by to omlouvalo ty Rogerovy kiksy, ale zase to není porážka s typicky challengerovým hráčem, na antuce patří Pablo k solidním hráčům druhého sledu, se kterými můžou mít při souhře okolností propblémy i žebříčkově daleko výš postavení hráči.

Tak ještě potrénovat, na RG trochu štěstí na los, aby se Roger mohl rozehrát, a pak vamos a la fiesta en casa de Rafael...
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:57Od: Rafaeoli25
Vždyť jsem níže psal, že Andujar je při návratu na antuku zatraceně těžký soupeř.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:01Od: Krisboy
No podle highlights to byla chvílema pěkná řežba. Pěkný winnery od obou, ale čertužel i chyby.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:09Od: steve79
Roger neměl ztratit náskok 4:2 ve třetím setu. Na French open doufám, že aspoň osmifinále uhraje
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:16Od: Stan_Borowitz
Hlavně, aby se v prvních kolech vyhnul J1rkovi. Ten ladí formu na Porstějov a vypadá to, že RG by mohl být poslední přípravný turnaj, takže by mu tam měla forma kulminovat.

To by byl fakt smolnej los.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:59Od: Vlk-v-trave
No to by byl... pro Fedexe do prvniho asi nejlepe Djokovic, ale nevim jestli to bude mozne vzhledem k zebricku.
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:58Od: Stan_Borowitz
Rafa by byl lepší, ale to taky asi nevyjde. To by byla návštěvnost na zápase prvního kola!

O moc hůř než ve finále 2008 by to stejně nemohlo dopadnout a v prvních kolech bývá Rafa zranitelný...
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:30Od: Vlk-v-trave
No, Nadala v Parizi pocitam tak trochu mimo kategorii, neco ve smyslu, ze to je jedno, v kterem kole. Jedine, zeby to prvni kolo se hralo v noci pod strechou...jako takovy pulnocni program:)
Ja to spis vidim idealne na toho Djokovice, ale jak pisi nize, nemam ty lety tak vysoke jak ty se sojeckou:)
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:13Od: Stan_Borowitz
Vzpomeň na 1111 v roce 2011...
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:21Od: Vlk-v-trave
No dobre, ale 1111 je mimo vsechny kategorie :)))
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:55Od: Stan_Borowitz
To je pravda. Je několik málo hráčů, kteří jsou kategorie sama pro sebe. Genius, 1111, J1rka, Guido... Taková liga výjimečných.
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:59Od: Rafaeoli25
Veselka a Liga výjimečných, takový Indiana Jones tenisu, to jo smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:00Od: Rafaeoli25
V prvním kole Djoker?
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:26Od: Vlk-v-trave
Tak asi lepsi nez aby ho dostal ve QF.
Borovicka navrhuje dokonce Nadala, ale ja se drzim spis skromneji pri zemi:) Nemam tak vysoke lety...jako sojka, nebo Stan.
[ Reagovat ]
19.05.2021 23:16Od: Rafaeoli25
Tak já mu přeju, aby došel do čf nebo sf a tam odehrál s Rafou nebo Nolem co nejdůstojnější zápas.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:42Od: Rafaeoli25
Nesmí před čf dostat hráče typu Sinner, Sonego nebo Šapovalov, to by pak měl asi problém.
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:02Od: Vlk-v-trave
Tyhle typy mu delat problem asi tolik nebudou... spis ty typy jak Agut, Busta, atd. tedy pokud se bavime o antuce.
Ale pisu to z ohledu nejakych zakladnich okolnosti. Pokud bude hrat jak vcera, tak mu muze delat problem kdokoliv.
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:14Od: Rafaeoli25
No tak ale Sinner je už teď top, když má den, tak ani Rafa nemůže být klidný.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:35Od: Forehand
Andujarov vseobecny status vyznieva rozhodne lepsie, než status súčasný.

Je to hráč, ktorý má 35 rokov, je dlhodobo za zenitom, na French Open naposledy presiel cez prvé kolo v roku 2015.

To hovori za vsetko.

Tento rok ma antukové prehry s hrácmi ako Popyrin, Galan, Cerundolo - to ani neviem kto je.

Keď niekto prehra dnes s Tsongom, tiez sa nemoze utesovat, ze to je predsa finalista Grandslamu.

Situáciu by som nezlahcoval. Zapas mal Federer jednoznacne vyhrat, to ze mal 4:2 v tretom mu na psychike rozhodne neprida.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:55Od: Vlk-v-trave
Jak nevis, kdo je Cerundolo nebo Popyrin? :D, ...jak nevis, tak na tenisovy portal ani nelez :D
Popyrin je ten co smazl v Rime Sinnera, ale to bys musel sledovat tenis a ne jen nejakeho Federera. :D
To pak maximalne budes znat Andujara... a to neni nejake terno.
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:12Od: Forehand
Písať vieš vlčku dlho, záživne aj nezáživne. Ešte čítať s porozumením. Keď je za konkrétnym menom pomlčka, je zrejmé, že myslím práve tento špecifický pojem.

Áno, neviem kto je Cerundolo.
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:35Od: Rafaeoli25
Cerundolo je jeden z nejlepších mladých hráčů na okruhu, v race to Milan je čtvrtý.
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:37Od: Rafaeoli25
Jinak Popyrin teď v Madridu porazil jasně Sinnera.
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:47Od: Tomas_Smid_fan
Teď ne, protože teď dostává Janek na pr*el od Aslanasmile
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:56Od: Rafaeoli25
Janík se nějak nechytá po Barce, resp.v Římě s Rafou to nebylo špatně, ale debakl s Popyrinem a teď asi i s Karacevem to pro něj není lichotivé. I u něj se ukazuje, že ještě zdaleka není stabilní a bude to chtít čas a ne málo.
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:58Od: Rafaeoli25
Aslan letos hraje občas jako bůh, ale 0:6 to je fakt zlý z pohledu Sinnera. Aby vůbec něco uhrál alespoň na RG a totálně se nezadřel.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:03Od: Rafaeoli25
Třeba se ale rozjede a otočí to, kdo ví.
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:46Od: Rafaeoli25
Cerundolo je fakt dobrý, mrkni na něj, je mu devatenáct a potenciál velký, ne takový jako Sinner samozřejmě, ale třeba i v první nebo alespoň ve druhé desítce by v budoucnu být mohl. Zajímej se i o tyhle hráče, tenis není jen o Big3 a pár dalších smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:20Od: Vlk-v-trave
:) Takze jsi spis takovy expert na pomlcky. Dobre, nic proti...

Rafaeoli25 ti to napsal asi nejlepe jak mohl. Chvala jemu:) 3 x chavala :)
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:32Od: Rafaeoli25
Díky. Já si nedokážu představit, že by pro mě tenis končil někde u první desítky. Zajímají mě noví talenti, i hráči z druhého a i třetího sledu, vždyť je řada hráčů, kteří nevyhrají grandslamy a třeba ani Masters, byli a jsou ale zajímaví a že jich bylo. Např.takový Santoro se svým neortodoxním stylem a další a další, příběhu je spousta, i když ne tak hvězdných. Tenis jako všechno by se měl vnímat a sledovat komplexně.
[ Reagovat ]
19.05.2021 14:36Od: Rafaeoli25
Jinak podle logiky co Forehand napsal, by měl to nejlepší za sebou jak Andujar tak Sinner, když s Popyrinem oba prohráli smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:03Od: Vlk-v-trave
Tak na logiku je tu FH z nas vsech nej spicka spicek:) Myslim, ze nemame s nim sanci:)

Ale ja to nejak specialne nevnimam, obcas neco pisnu, pro pobaveni.

Ovsem jsem rad, ze nekdo toho Cerundola na TP zmini.

Forehand neni tenis, spis znalec tak max. Federera, trochu Nadala....

SF Cerundola v Zagrebu sledovalo online opravdu hodne lidi...az me sameho to prekvapilo, jaky je velky zajem... dobre, ze ATP tu moznost nabizi. A od toho bych se odpichl. ATP ma spis vliv na deni v tenise, nez co tady napise FHacko:)
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:05Od: Rafaeoli25
Tak Cerundolo je z mladých hned za Sinnerem a Musettim, trojice jasně nejtalentovanějších mladých, mladších dvaceti let. Kdo jiný z mladých už by měl zajímat když ne tihle tři.
[ Reagovat ]
19.05.2021 17:05Od: dappe
Určitě by Cerundola bylo dobré znát, zvlášť když se poměrně daří i bráchovi, který hraje navíc daleko hezčí tenis. Ale mám pocit, že Cerundola dost přeceňuješ...
[ Reagovat ]
19.05.2021 19:30Od: Rafaeoli25
Tak když je někdo třetí nejvýše postavený hráč na žebříčku mladší dvaceti let jako on, tak určitě zasluhuje velkou pozornost a očekávání, ano, je slabší než Sinner a Musetti, ale ve dvacítce by jednou být mohl, třeba i výš, uvidíme.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:19Od: Vlk-v-trave
Jinak jak mas rad antuku, tak doporucuji Golden Swing v Jizni Americe...
Plno zajimavych hracu, kteri behem nasledujicich 2 let jsou schopni i celkem slusnych zapasu v Evrope.

Bohuzel, ale casto nejsou schopni konkurovat hracum na hardu.

Take Evropske antuky... jim spis nesedi. Na Golden Swingu jsou zvykli, ze cisti kurt po 2 gemech... obecne jine podminky...

Velkym prislibem byl Nico Jarry, aby hral dobre i na hardu, ale bohuzel nesmyslna dopingova afera, a nevypada to nejak dobre. Nevim jestli se z toho nejak dostane.

Hodne dobre vypadal Londero, ale s Jarrym jen tezko asi srovnavat. Velmi zajimavy je jiste Garin... nebo mlady Argentinec Baez.

Pella nakonec ma nejlepsi vysledek z GS na trave, coz je opravdu historicka rarita. Jeho zapas s Raonicem ve Wimbledonu a otocka z 0:2... opravdu pekna zalezitost, na to, ze je odchovany na klasicke antuce.

Diego se zase dokazal celkem prosadit na hardu...
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:32Od: Rafaeoli25
Diego velký příběh, vzpomínám na rok 14, kdy jsem byl na Štvanici a sledoval ho, tehdy ještě nic nenasvědčovalo, že je to budoucí člen top10, který bude v budoucnu prohánět Rafu a Noleho, tehdy byl někde skoro na konci druhé padesátky. Jinak ten Cerundolo by mohl být jeho nástupcem, Argentina má po DelPovi a Schwartzmanovi možná další velký talent.
[ Reagovat ]
19.05.2021 17:01Od: Forehand
Chlapci, zavidim vam, ze mate tolko casu, aby ste si strihli semifinále Zahrebu. To je isto šmak.

Cerundala nepoznám, dokazem s tym zit smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 19:27Od: Rafaeoli25
Sorry, ale tahle arogance se mi nelíbí. Oba jsme skalní fandové Rafy, zajímají nás pochopitelně hlavně ti nejlepší, zabýváme se statistikami, přeme se o to, kdo je lepší. Rozdíl mezi námi dvěma je ten, že mě opravdu zajímá tenis celý, i horší hráči, nastupující generace atd. Pokud je někdo třetí čtvrtý nejlepší mladý hráč na okruhu tak mě zajímá a sleduji ho, už jen proto, jestli naplní prvotní potenciál, jestli hraje zajímavý tenis a může dál růst. Já tenis opravdu miluji, sleduji ho komplexně a tak to bylo vždycky, už v devadesátých letech, kdy jsem viděl první zápasy.
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:24Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:31Od: Forehand
To je v poriadku. Gratulujem ti k tvojmu statusu.

Ja to tu neberiem tak vážne.
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:46Od: Rafaeoli25
No já myslím, že to tu bereš hodně vážně, když sem neustále přispíváš. Jde ti o to přesvědčit ostatní o své pravdě, děláš pro to všechno nebo snad ne? Takže to zas tak nezlehčuj. Já jen upřímně říkám, jak to mám, fakt mám rád respekt, vůči Federerovi i ostatním, vůči tenisu jako takovému. Jsi zbytečně moc útočný a sarkastický, nejde aspoň trochu ubrat? Já jak říkám budu vždy za Nadala maximálně bojovat, určitě ale nebudu nijak zešměšňovat ty co si to nezaslouží. Už jsi zapomněl jak se hateři Nadala do něj trefovali v letech 2015-16? Mě to tehdy moc bolelo a věděl jsem, že tak bych se nikdy nechtěl chovat já k fanouškům jeho konkurentů. Nechci nikomu způsobovat bolest, fakt ne. Porovnávat a hodnotit, i kriticky ano, ale s respektem.
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:49Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:06Od: Forehand
Naopak. Nevylučuje sa to. Nemám ambiciu posobit pateticky ako Ty, pre mna je to smiešne.

Rád si z oponentov utahujem a nemam problem ak druha strana robi to iste.

Smiech lieči, aj skodoradost :)..Každý máme iné motívy, a to je v poriadku.
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:11Od: Rafaeoli25
Jenže od tebe je toho fakt moc, ty tak jedeš v každém komentu, já mám taky rád ironii, ne že ne, naopak, ale ne když jsou jí kýble..proč až tak moc?
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:22Od: Stan_Borowitz
Asi to není nutné brát tak vážně,

Blbý je, že na jedno téma se do vymyslet jen omezené množství vtipných hlášek a pak už je to jen omílání starých fórů nebo trapné rýpání. Proto se už do toho skoro nezapojuji, ale plně respektuji právo chlapců na tento druh zábavy.

Oni se to nakonec Roger, Novak ani Rafa nedozvědí, co se tady o nich píše. A i kdyby, jsou natolik královsky placení, že i toto je zahrnuto v jejich prize (and other) money...
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:29Od: Rafaeoli25
Tak i na zahraničních diskusních serverech probíhají debaty, v nichž jsou někteří takhle ostří, to se k nim donese určitě. Smutné to je a asi z toho nadšení nejsou, bez ohledu na ty peníze a že by se tomu mohli zasmát a nijak se tím nezabývat. Každopádně tyhle dehonestace neberu a odsuzuju je, takoví velikáni si nezaslouží být terčem osobních útoků toho nejsprostšího zrna. Jak říkám, mám rád porovnávání, při o to, kdo je nejlepší, slušně sdělované protiargumenty, ale vše s respektem, bez vulgarit.
[ Reagovat ]
19.05.2021 09:24Od: Alien
Néééé! FedExi to nééééé!
[ Reagovat ]
19.05.2021 09:03Od: Vlk-v-trave
Po zapasu Altmaiera, ktery obcas vypadal, ze zapomnel servis takze Lopez byl z toho obcas tak zdesorientovany, ze sam ten servis posilal do ruznych mist....Po trhaku Pella x Fognini, coz byl dost slusny ulet, a Pellovi stacilo ke stesti nechat probehnout founu k saku a pak zadni lajne idealnim lobem... jsem se take podival na Andujara a Fedexe...
Vidim tam celkem zlepseni, jeden z jeho asi nejlepsich zapasu.
Behem vymen i vysmaty, na konci vysmaty... na lavicce koukal nekam do nebe, tady vidim dost velky vliv excentrickeho basnika Pelly...
Hodne pekny moment s tim pinpongarskym efektem na returnu z BH, pekny odraz micku na sve polovine kurtu, ale nedostal to uplne idealne za sako. Vubec nechapu jak se to nemohlo dostat do HL....Ovsem zustava tam jeste hodne prostoru pro zlepseni...
[ Reagovat ]
19.05.2021 09:03Od: Vlk-v-trave
Meli jsme obavu, jestli bude mit na to, aby se zaradil mezi nasi vlci excentrickou periferii a byl schopny od srpna nejak slusne reprezentovat.
Ovsem Pella se za neho dost primlouval a tak na rychlo koupil listek na vlak do Zenevy, aby mu dost promluvil do duse.
A to i prez me velke pochybnosti a nechut, nebot si myslim, ze s timhle chlapem budou jen same problemy se Pella nenechal zviklat a v pondeli u stanku s opekanyma burtama mu vysvetloval, ze se tvl. fakt musi snazit, jinak zustane v srpnu sam jak kul v plote...
Nevim, jak to Pella udelal, ale stopu zanechal...
...jako myslim, zeby se mohl mezi tu spicku i zaradit a mozna by nemusel hrat jen lavicku...
Doufam, ze to pujde na RG v tom spravnem smeru, jeden skvely zapas jaro nedela. Takovej Vlk nebo Pella jsou schopni v jednom zapasu divaka absolutne sokovat a vyvest z jakekoliv rovnovahy...
A k tomu se musi jeste Svycar trochu propracovat... jestli chce opravdu myslet vazne o periferii.
Toz snad to Pella pohlida, nejake jelita neberem... a v dalsim zapase se predvede minimalne tak excentricky dobre, jako vcera...

Nejvic asi vcera nadchl tim salamistickym pristupem...na tom jak makne...tak myslim, ze muze se mnou i na 1 pivo. Ale zadarmo to nebude. je treba na tom makat a neusnout na vavrinech.

https://www.youtube.com/watch?v=4JWwKwLePTk
[ Reagovat ]
19.05.2021 10:00Od: sojka1
doufam a to ze srdce, ze zatim odola lakave pozvance do vaseho elitniho klubu a jeste chvili skromne zustane mezi obycejnymi hvezdami... :-)) zapas jsem nevidela, teprve zacinam, mam to 2:2 v prvnim... uz jsem za tim ping-pongovym BH halfem, super, take ovsem trnu, kdyz nervoznimu krali kouzelniku padaji z rukou rekvizity.... ale uz je to tady, uz me to bere, Fedexova hra, charakteristicky pohyb, uz jsem konecne zase na koncerte! Po uderu mam pocit, jako kdyz dohraji housle, ale ty vis, ze jeste ten ton nedoznel, ze jeste zije, ze prochazi tvym telem, nese se za tebou, az se rozbije o potlesk.... joooo, tohle s clovekem dela skutecne umeni, aaach.... :-)))
[ Reagovat ]
19.05.2021 10:48Od: Stan_Borowitz
Jj, úplně jako bych viděl sebe teď na antuce. Chvílema záblesky geniality a pak nějaká úplně nepochopitelná chyba. Taky věřím, že to půjde, za hodinu jdu trénovat servis, v hale jsem si zvykl, že míček trefím tam, kde jsem ho nadhodil.

Prostě zhýčkaní hráči z ideálních herních podmínek, aneb jak se píše v Maratonci, když chceš houslovému virtuosovi pokazit jeho výkon, stačí do něj lehce strčit.
[ Reagovat ]
19.05.2021 10:49Od: annah
smilesmile
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:37Od: Forehand
Po Rimskom finále bol ten včerajsí zápas, ako keď sa vraciaš z koncertu Queen a pred bránou ti spieva podgurážený bezdomovec s lacnou pálenkou v ruke vydávajúc podozrivé pazvuky, nápadne pripomenajúce refrén "Prší, Prší".
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:51Od: Rafaeoli25
Sorry, ale tohle fakt není hezký, vzpomeň si na Rafovu krizi 2015-16, kolik tam bylo zápasů, na které se skutečně nepěkně koukalo a to nebyl po zranění a byl rozehraný tehdy. Tohle si Rogi opravdu nezaslouží.
[ Reagovat ]
19.05.2021 17:46Od: RF46
Vtipny to neni, ale vtipny je, ze se o ten vtip neustale zoufale snazis smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 18:41Od: Forehand
Napriek tomu sa ti to dostalo pod kožu smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 19:39Od: Rafaeoli25
Vtipný mi to taky nepřijde. Je to jakoby se takhle někdo otíral např. o Gotta po sedmdesátce, kdy už mu to tak z objektivnich důvodu tolik nezpívalo a někdo se mu kvůli tomu posmíval a měl takovéhle narážky, jakoby žádná slavná minulost ani nebyla.
[ Reagovat ]
20.05.2021 08:51Od: Mayo
Mna to náhodou pobavilo smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:02Od: Vlk-v-trave
Eh, to Gulbis Giginkem provibruje tak, ze se meni prirodni zakony.
S Pellou tvorime tenisove dejiny a nove pravidla. Jestli bude chtit Fedex zustat v te hrozne nevyrazne sedi, ze ktere se trebas Nadal, Nishikori, Agut-Princezna, Medved a plno jinych nebo Djovic (to je uplne ztraceny pripad) nikdy nedostanou, jeho vyber:) Ale ja si myslim, ze te prekvapi samotnou, mezi tu elitu konecne rad vstoupi:) A ty jeste rada zamavas radosti kridlama a k vlkovi se pritulis samym stestim :)

Pochopitelne 1111 stale zustava kapitanem a srpen na tom nic nemeni :)
[ Reagovat ]
19.05.2021 08:58Od: Usm tráva a next gen
Mě hlavně hodně zajímá, jak se ukáže ve Wimbledonu ta next gen. Vloni se nehrálo, tak po dvouleté pauze jsem zvědav, zda konečně začne Tsitsipas, Medvedev, Thiem, Zverev hrát i něco na trávě - hergot, vždyt všichni čtyři mají tvrdé servisy, těm by právě Wimblas měl sedět. Nějak třeba nechápu, proč takovej Thiem ve Wimbledonu uhrál doposud kulový, když je to herně podobný typ, jako Federer?
[ Reagovat ]
19.05.2021 09:28Od: sojka1
coze? :-)))
[ Reagovat ]
19.05.2021 09:56Od: Burrows
četl sem toho hodně, ale herně přirovnat Thiema k Federerovi, to teda ještě ne smilesmile
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:12Od: serbianfan
Thiem hraje kulový hlavně protože nestíhá první balon po servisu, kterej je na trávě hned zpátky..
Očekávám něco od Berretiniho... jinak moc nevidím nikoho kdo by mohl Novaka ohrozit, snad jen Roger jestli chytne trochu formu
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:28Od: Stan_Borowitz
Jak jsme viděli na posledním finále WB, k tomu, aby Roger Novaka na GS porazil, nestačí, aby byl lepší. Musí být o hodně lepší. A to se obávám, že už není možné...
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:31Od: Rafaeoli25
To už asi ne, tehdy byl bez zranění, navíc extra rozehraný i z povedené antuky.
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:44Od: mayday
Roger už nemůže Djokoviče ani Nadala na žádným povrchu vůbec ohrozit.
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:48Od: Rafaeoli25
S takovou absencí herní praxe i kondice asi ne. Ale třeba se ještě rozehraje, každopádně nějaká ta čf by snad ještě dát mohl, uvidíme.
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:54Od: Rafaeoli25
Thiem styl jako Federera? To jsi vzal kde proboha? Jinak Zverev skoro nechodí na síť i když je vysoký, Tsip to samý a Medvedev se prostě cítí dobře jen na hardu. Takže co od nich jako očekáváš?
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:07Od: Stan_Borowitz
To mne taky zaujalo, ten Thiem vs. Roger...

To je oblíbený omyl, že k úspěchu na WB stačí mít tvrdý servis, to by tam pak tituly měli sbírat Isner, Karlovič a spol., přitom tam takoví hráči vyhrávají cca jednou za 20 let.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:35Od: Rafaeoli25
Je to tak, jinak když se nad tím zamyslime, tak komplexní hru na trávě opravdu kromě bývalé Big4 jen tak někdo nemá. Částečně v minulosti Tsonga a Berdych ještě, z mladých nikoho takového nevidím, možná Sinner, to se ale teprve uvidí. Tsip, Medvedev ani Zverev, natož Thiem prostě hru na trávu nemají.
[ Reagovat ]
19.05.2021 15:09Od: Tomas_Smid_fan
Stefano na síť chodí, ale není přesvědčivý a mohl by častěji...
[ Reagovat ]
19.05.2021 19:42Od: Rafaeoli25
On tam není přesvědcivý vůbec by bylo přesnější říct, na trávě jakoby ani žádný plán neměl, narozdíl od antuky, to ale platí i pro Thiema, Medvedeva a Zvereva.
[ Reagovat ]
19.05.2021 12:03Od: Vlk-v-trave
a 1111 to je cely Nadal.
[ Reagovat ]
19.05.2021 00:32Od: Rafaeoli25
Andujar je těžký soupeř na antuce při návratu po zranění, pro kohokoli krom Rafy. Roger si tedy žádnou kritiku nezaslouží, snad se do FO rozehraje a alespoň of nebo čf tam uhraje.
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:44Od: turista
Souhlasím.
[ Reagovat ]
18.05.2021 23:25Od: paddy 7 days in Hell
dokument inspirovaný nekonečným zápasem Isner - Mahut ve Wimbledonu

smile
3 min ukázka

na začátku 2. minuty je skvělá výměna u sítě - nejlepší bod v historii
a v poslední minutě je zajímavá situace na základní čáře
https://www.youtube.com/watch?v=etCGdzsWEKs

trailer
Djokovič se asi snažil okopírovat situaci s rozhodčím
https://www.youtube.com/watch?v=o7DgAQne2p8
[ Reagovat ]
18.05.2021 22:53Od: paddy "cílem je tráva, ne RG"
je potřeba oddělit zelené zrno od červených plev smile smile

https://www.youtube.com/post/UgyGEZgJAgz0NoTzNEh4AaABCQ
[ Reagovat ]
18.05.2021 23:05Od: paddy Re: key dates
až přetrpíme nedůležitý zbytek antukové sezóny, pak nás čeká toto:

Wednesday 16 June: Further updates on The Championships including wild cards
Monday 21-Thursday 24 June: Qualifying Competition
Wednesday 23 June: Seeds announced
Friday 25 June: Official Draw
Monday 28 June-Sunday 11 July: The Championships 2021 smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 00:29Od: Rafaeoli25
Pro někoho je zrno tráva, pro někoho antuka, nemluv tedy laskavě za všechny, díky smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 09:38Od: paddy
Prohra se blíží, zbývá již méně než měsíc smile smile smile

https://sport.aktualne.cz/tenis/s-nadalem-na-antuce-beha-jako-sileny-a-vy-jen-doufate-ze-to/r~34b3dc5ab7c311ebb9860cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-3&utm_campaign=Aktualne
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:30Od: Rafaeoli25
Tyhle dojmy jsou k smíchu, žádná prohra se konat nebude ať si Borisek a Mišánek říkají co chtějí smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:52Od: Krisboy
Beckera nelze vůbec brát vážně. Si vzpomínám, jak před pár lety Nadalovi doporučoval, aby se držel antuky a od trávy co nejdál smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:56Od: Rafaeoli25
Becker neskutečný kecy, jako loni před finále RG Ivanisević, by si měli podat ruce, jakoby se domluvili na tom co říkat..
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:33Od: Rafaeoli25
Jinak zajímavý jak Nadal zpochybňují i kvůli nějakému ztracenému setu, u Djokera ale žádné pochybnosti nemají, jakoby byl z oceli.
[ Reagovat ]
19.05.2021 11:35Od: Rafaeoli25
Jinak Zverev na Chatrieru nikdy Nadala neporazí i kdyby se zbláznil, Tsip a Sinner ano, ale nejdřív za dva roky.
[ Reagovat ]
18.05.2021 22:25Od: jklejna Gratulace!!!!
Paulesmile Badosa
[ Reagovat ]
18.05.2021 22:15Od: Forehand
Mal to odpiskat po W17, sice by skoncil na 19, ale tá grácia s ktorou by ukoncil kariéru by sa tazko opakovala.

Toto bude dalsi zo smutných koncov.

Teda, nie tak smutných :)
[ Reagovat ]
18.05.2021 22:27Od: jklejna
Jen ať hraje. Je dobrejsmile
[ Reagovat ]
18.05.2021 22:39Od: Forehand
Správne, ved nech hraje.

Rád sa pozriem :)
[ Reagovat ]
19.05.2021 00:34Od: Rafaeoli25
Jak jsem říkal jinde, i kdyby ho Rafa nakonec trumfnul i 25:20, nebudu si z něj utahovat, to si fakt nezaslouží, rád ho budu vídat na kurtech ještě alespoň dva roky, s chodící historií se člověk těžko loučí, i když fandí jinému.
[ Reagovat ]
19.05.2021 21:35Od: Forehand
Rafaeoli, ty si urcite ten clovek co rozdáva tu oplátku do úst veriacim kazdu nedelu, ty vole.

Trochu sa uvolni, nejde o zivot, to moralizovanie je úplne mimo..
[ Reagovat ]
19.05.2021 22:08Od: Rafaeoli25
Ne, věřící opravdu nejsem, mám ale jasnou představu o respektu a slušnosti. Bavíme se o geniálních tenistech, ne o nějakých blbých zk.vených politicích, kteří si urážky opravdu zaslouží ne? Tihle mimořádní sportovci ale ne.
[ Reagovat ]
20.05.2021 15:52Od: turista
Odpískat to po W17 by byla Federerova chyba. Měl by jen 93 titulů a 19 GS. Takhle má 103 kousků a 20 GS což je víc.
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:52Od: RF46
Kazdopadne, bodoval z herni inteligence a skillu...z fyzicky 0 smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 00:41Od: Rafaeoli25
Jenže fyzička je málo platné důležitá, i pro tu trávu, měl by na ní zapracovat pokud nechce hrát hlavně pro radost. To by byla škoda.
[ Reagovat ]
19.05.2021 08:32Od: peRFect
V tom případě jsem koukal na jinej zápas. Z mého pohledu byl problém zejména v načasování úderů, proto tolik UE. A to je právě ta herní praxe. U míčků byl včas, možná občas pozdě reagoval na obíhaný BH, ale fyzicky si myslím, že na tom není špatně. Samozřejmě, první servis taky moc nepsal, mraky pásek.
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:49Od: RF46
Tezke zacatky...za me, v 39ti..(stejne jako ja) pohoda :)smile
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:56Od: Patik
Do Wimbledonu je to ešte jeden a pol mesiaca a dva prípravné turnaje..a ak by aj neuspel sezóna pokračuje..Cinci,OH,US Open,haly,AO..veľa ľudí to vidí na ukončenie kariéry všetci sú skeptický.. myslím že nieje dôvod na také sklamanie dnes stačilo udržať si jedno podanie a všetci by hovorili zase úplne inak..
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:01Od: Mr.Pink
souhlasim, od druheho setu hral velmi slusne. skoda toho zaveru
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:05Od: Stan_Borowitz
Druhý set se mi taky líbil, třetí jsem neviděl a ani by mne nenapadlo, že Roger prohrál 4 gemy za sebou. Asi psychická příprava na zápasy s Djokovičem.
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:33Od: Mr.Pink
i ve tretim pokracoval ve velmi dobrem vykonu, znervoznil az za stavu 4:4
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:08Od: Patik
od druhého setu do polovice tretieho som bol prekvapený a videl klasického Fedexa nebolo to síce stopercent ale starý Roger v tej hre bol..padalo to..šlo to..si myslím..keby to zaváhanie neprišlo nakonci ešte to stihne napraviť..
[ Reagovat ]
18.05.2021 22:10Od: Forehand
Paťo Paťo.

Včera ti stačil vyhraný set ala držanie za ruku na schodzke s dievčaťom.

Dnes si spokojný už aj s tym, ked si povieš. Síce som si nezašukal, ale "pozrela sa na mna"
[ Reagovat ]
18.05.2021 22:25Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:36Od: steve79
Fedex mel antuku vynechat a hrat rovnou travu. Trochu nadeje mi dava Medvedev. Na antuce hruza a na hardu TOP hrac.
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:59Od: Patik
to by bola hlúposť..prišiel by na trávu a vypadol by niekde v druhom kole..práveže mal začať ešte skôr aby vedel načom je a mal sa od čoho odpichnúť..na tráve by už bolo neskoro..tam už musí byť stopercent..
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:32Od: steve79
Mam trochu obavy, ze si Fedex vzal velke sousto. Za 16 mesicu odehral ctyři ostre zapasy.
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:49Od: annah
Tak někde začít musí, pokud nechce kariéru ukončit dvěma operacemi. Asi chce vydržet do OH. Byla by to jeho šestá Olympiáda! Symbolické zakončení - na té první v Sydney potkal svou ženu. :-)
Nechápu, co ho vedlo k tomu, že po prohře v Doha dál nehrál. Aspoň v Dubaji, když už se mu nechtělo do Miami.
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:56Od: Mr.Pink
a co kdyz bude hrat i na OH v los angeles? :)
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:18Od: annah
Leda že by tam zavedli turnaj veteránů... :-)) To už mu bude na záda klepat padesátka.
Bohužel - konec legendy se blíží. Poslední rok byl pro nás trénink na to, co nevyhnutelně už brzy přijde. Tenisový svět bez něj nebyl (a nebude) úplný.
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:19Od: Patik
nebuď taká negatívna smilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:21Od: annah
Je fakt, že bývám spíš pesimista, ale tohle je prostě realita.
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:24Od: Patik
veď on nám ešte vypáli rybník smilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:30Od: Mr.Pink
a v roce 2032 budou OH mozna v australi, tu ma roger velmi rad :)
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:40Od: Patik
ale najväčší favorit bude asi Djokovič
[ Reagovat ]
19.05.2021 00:42Od: Rafaeoli25
Tam bude finále Novak vs Stefan Djoković smile
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:32Od: peggy
Pan Federer chce dopadnout jako Jagr,chudý neni a Plekance tam nemá.Myslim,že soupeři Djokovc a smileRafa tuto chybu neudělají a skončí brzy.Mladi jde stále vpřed.smilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:41Od: FulnekUltras [ Reagovat ]
19.05.2021 00:37Od: Rafaeoli25
Djokovic brzy určitě neskončí, bude hrát do čtyřiceti taky, ten bude chtít překonat i rekord v délce hraní počítám, on bude chtít být první ve všem smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 13:50Od: turista
Djokovič bude hrát tak dlouho dokud nepřekoná fedal dvojici ve všem v čem je překonat lze.
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:17Od: Ereinion
Jediný, co měl Fedex dobrý, bylo podání...což s ohledem na Wimbledon znamená, že může hrát špatně a stejně udělat QF/SF...návrat na level z roku 2019 mně ale přijde nepravděpodobnej
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:32Od: annah
Mně nepřišlo dobré ani to podání. Za celý zápas dal asi jen tři nebo čtyři esa. Mockrát musel přes druhý servis.
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:03Od: Ereinion
jo nebylo nic extra, ale i tak díky němu udělal většinu gemů...jak se šlo přes výměnu, tak byl problém
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:11Od: Mr.Pink
zbytecna porazka. v prvni setu velmi nervozni, coz bylo videt uz pri rozehravce, kde vubec netrefil dva lehke mice. ale od druheho setu velmi dobry vykon, az na ten zaver, kde opet znervoznel. urcite to bylo mnohem lepsi nez v kataru, ale dnes to chtelo vyhrat.
skoda, ze ztratil svalovou hmotu na nohou, ta mu mozna bude chybet
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:09Od: Krisboy
Ajaj, to je zlé smile

Takhle to nepůjde, Rogere!smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 00:44Od: Rafaeoli25
Špatné to není, ale dobré taky ne, musí na všem zapracovat, aby měl opět na závěrečná kola.
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:07Od: Denis92
Dnes to bolo podla mna herne slabsie ako v Dubaji. Snad da v Parizi aspon 3kola, nech nejde na travu bez zapasovej praxe, ktora mu momentalne najviac chyba.
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:10Od: Krisboy
V Dubaji to byla bída.
[ Reagovat ]
19.05.2021 00:39Od: Rafaeoli25
Bída? Hrál s letos výborným Evansem, kterého dal, takže po tak dlouhé pauze to nebyl špatný návrat. S Basilašvilim to pak byla bohužel smůla. Klidně mohl projít třeba až do sf kdyby měl štěstí.
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:11Od: Mr.Pink
naopak, vykon byl lepsi, az na ten prvni set
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:31Od: annah
V Dubaji nehrál. Bylo to v Doha.
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:56Od: Denis92
Ano, dakujem za opravu. Sila zvyku :)
[ Reagovat ]
18.05.2021 21:39Od: paddy
plete se to, D nebo D je jedno, ale hlavně ne DDT smile
[ Reagovat ]
19.05.2021 09:38Od: Krisboy
Je to ve stejným zálivu, takže doslova "z jedné vody" :)
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:07Od: Frantz
GOAT smilesmile
[ Reagovat ]
18.05.2021 20:02Od: com
tak takhle by to neslo smilesmile Ten uz toho taky moc nevyhraje smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist